Причин, чому довго крутить стартер під час пуску двигуна на ВАЗ-2114 може бути багато. Без поетапного проведення діагностики в цьому не розібратися. Але, якщо запустити цю проблему, ситуація може перетворитися в вихід з ладу певного вузла.

Основні причини та методи їх вирішення

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

Горить чек двигуна

Корисно! Може бути вам пощастило і допоможе скидання помилок інжектора. Для цього спочатку потрібно зняти негативну клему з АКБ. Якщо через 5-10 хвилин автомобіль заводиться також, то проблема не в цьому.

На утруднений запуск двигуна впливає ряд простих причин, усунути які можна самостійно в гаражі, маючи при собі стандартний набір інструментів.

Механізми стартера (щітки, Бендикс)

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

У процесі перебирання стартера. Стрілкою вказані зношені щітки.

  • На старих автомобілях на стартері зношуються щітки. В цьому випадку потрібно зняти кришку і замінити їх на нові;
  • Стартер, що експлуатується тривалий час, можна перебрати, прочистити всі механізми, промити WD-40 і набити новим литолом, так як старий швидше за все закоксовавшіеся і збився в кульки;

паливні проблеми

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

В процесі заміни сітки бензонасоса. Справа стара, а зліва нова сіточка грубої очистки

Попадання дрібних частинок сміття в бензобак . Лікується ця проблема чищенням паливної системи і заміною фільтра.

Чи не вірні показники датчиків

Вихід з ладу або неправильна подача сигналу з датчиків на ЕБУ (потрібно їх діагностика, а в разі виявлення несправності – заміна на нові):

Провід, фільтр і свічки

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

Засмітився повітряний фільтр

  • Пробиті високовольтні дроти , поганий контакт на наконечниках (окислення). В процесі візуального огляду рідко визначається, найкращий варіант замінити на нові або свідомо справні. Перед заміною можна почистити (продути) контакти на старих проводах.
  • Свічки залиті , отримали механічні пошкодження або виставлений неправильний зазор. За необхідності робиться наступне: вворачиваются нові, встановлюється потрібний зазор або старі повертаються на місце.
  • Засмічення повітряного фільтра , через що погіршилася подача повітря в камеру згоряння двигуна. Рекомендується замінити на новий.

бензонасос

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

Бензонасос знаходиться під заднім сидінням

Бензонасос не дає потрібного тиску , через що форсунки є не розпилюють паливо, а просто розбризкують його. Для того, щоб відкинути цей варіант потрібно поміряти тиск палива манометром (номінальне має відповідати нормі в 3,2 бар).

При іншому результаті ситуація вимагає заміни бензонасоса.

поломка двигуна

Зниження компресії в циліндрах – одна з найстрашніших ситуацій для автовласника. В цьому випадку, займисті гази потрапляють в картер, а нові пари не займаються.

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

Підготовка до виміру компресії в двигуні

У даній ситуації потрібна заміна поршневих кілець, а може бути і капітальний ремонт двигуна.

 Можливі наслідки довгої роботи стартера

Найбільшої шкоди при тривалому кручении стартером наноситься акумулятора і стартера. Перший дуже швидко втрачає свій заряд. При запуску двигуна стартер споживає багато струму, тому акумулятор витрачає більшу частину свого заряду, яку потім (після того як двигун був запущений) заповнює за рахунок зарядки з генератора.

поломка Бендикс

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

Старий і новий Бендикси

З кожним таким холостим запуском, напруга від АКБ подається на Бендикс, який починає обертати вал до тих пір, поки двигун не запуститься. У цей момент відбувається сильна вироблення шліцов на Бендиксен, а також може розсипатися або загудіти підшипник.

У цих випадках вихід буде тільки один – заміна стартера на новий.

висновки

Для власників ВАЗ-2114, ситуація коли при старті двигуна доводиться довго крутити стартером – досить часте явище. Причини розглянуті вище і можуть стосуватися багатьох систем: паливної, системи харчування двигуна і інших.

Детальніше про те, коли стартер не крутить взагалі, ми вже писали раніше.

Чи не заводиться 2114 інжектор

У даній статті буде розглянута послідовність що потрібно робити, якщо не заводиться Ваз 2114. Сучасні моделі Ваз оснащені системою впорскування палива, діагностика якої відрізняється від підходу до класичних моделей з карбюратором.

Наявність багатьох, керуючого мікропроцесора, електричний паливний насос – багатьох це лякає.

Але якщо діяти за чіткою логічній послідовності, перевіряючи кожен елемент один за одним, то знайти несправність цілком під силу навіть автомобілісту з не найбільшим досвідом.

Зверніть увагу

Ваз 2114 не заводиться, послідовність дій:
1) З самого початку не потрібно нікуди лізти, потрібно сісти за водійське сидіння і подивитися на панель приладів.

При включенні запалювання на ній загоряються індикатори? Якщо не горить не один індикатор, то або акумулятор посаджений повністю, або згорів запобіжник в ланцюзі харчування панелі приладів.

2) При включенні запалювання на панелі повинні горіти три індикатори: аварійного тиску масла, заряду акумуляторної батареї, «check engine» – від керуючого мікропроцесора. Якщо індикатор «check engine» не горить, потрібно перевірити запобіжник і реле на харчування мікропроцесора.

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

«Check engine» говорить про те, що мікропроцесор під напругою і готовий до роботи. Відразу треба сказати, що у керуючого мікропроцесора є багато імен: ЕБУ, контролер, мікроконтролер, мізки. Знаходиться мікропроцесор зліва від пасажирського сидіння під бардачком.

Там же знаходиться планка з трьома реле і запобіжниками. Перше реле – на мікропроцесор, друге – включення вентилятора системи охолодження, третє – включення бензонасоса. Поки нас цікавить перший запобіжник, через який живиться мікропроцесор інжектора.

При включенні запалювання повинні клацати перше і третє реле: підключений до джерела живлення на мікропроцесор і бензонасос.

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

Поки не доб’єтеся загоряння індикатора «check engine» не потрібно далі нічого шукати. С не палаючим індикатором двигун Ваз 2114 НЕ заведеться.
3) Якщо з індикацією на панелі приладів все в порядку, перевіряємо наступне: при включенні запалювання в районі заднього сидіння повинна бути чутна робота бензонасоса.

Якщо звуків немає, перевіряємо запобіжник і реле на бензонасос як описано в пункті 2. Якщо запобіжник і реле справні, необхідно зняти заднє сидіння і перевірити наявність напруги на роз’ємі бензонасоса.

4) Далі пробуємо прокручувати двигун стартером, якщо стартер не може провернути колінвал двигуна, перевіряємо наступне:
– На стартер надіті і затиснуті всі роз’єми.
– Слухаємо клацає чи втягує реле при спробі прокрутити двигун.

Якщо втягуються клацає, значить або на нього не надходить напруга при повороті ключа запалювання, або воно вийшло з ладу.
Вкрай рідко буває, що стартер справний, але він не може провернути двигуна, так як поршень уперся в клапана через порваного ременя ГРМ, але це все перевіряється далі.

5) Якщо на панелі горять потрібні індикатори, качає бензонасос, стартер крутить двигун, то переходимо до найголовнішим і активних дій з пошуку несправності: для початку перевіряємо іскру. Для цього викручуємо свічку запалювання, надягаємо на неї високовольтний провід, притуляє до маси і крутимо стартером.

Цю операцію ніжно виконувати вдвох. Перевіряємо наявність іскри на всіх чотирьох циліндрах. Можливі такі варіанти:
5а) Іскра є на всіх циліндрах. Все добре, переходимо до пункту 6.
5б) Іскра є на 1 і 4 циліндрах, на 2 і 3 немає. Або навпаки іскра є на 2 і 3 циліндрах, на 1 і 4 нету.

В такому випадку швидше за все потрібна заміна модуля запалювання, так як в ньому вийшла з ладу одна з котушок. Модуль запалювання Ваз 2114 має дві котушки запалювання. Одна працює на 1 і 4 циліндр, друга – на 2 і 3. В окремих випадках заміна модуля запалювання не допомагає, в такому випадку необхідна перепайка транзисторних
ключів в процесорі.
5в) Іскри немає ні на одному циліндрі:

– Найбільш частою причиною цього є відмова ДПКВ Ваз 2114 (датчика положення колінчастого валу). Не обов’язково датчик виходить з ладу. У його роз’ємі можуть відійти дроти.

– Зубцювате колесо на яке відпрацьовує ДПКВ. Воно з’єднується шпилькою з колесом генератора. Якщо шпилька вискочила, то зубчасте колесо не буде крутитися, відповідно ДПКВ НЕ буде відпрацьовувати. Перевірте надійність кріплення зубчастого колеса до колеса генератора. Візуально перевірте, що воно крутиться при обертанні стартера.

6) Викручуємо свічку з будь-якого циліндра, вона повинні бути мокрою від бензину. Якщо вона суха, то необхідно перевірити паливну систему. Перевіряємо паливну систему виміром тиску в паливній рампі автомобіля.

Якщо манометра немає, то можна просто відкрутити заглушку з отвору під манометр і включити запалювання -насос запрацює і з отвору повинні бризнути хороша струмінь бензину. Природно при цьому не треба палити та підсвічувати собі лампою розжарювання.

Якщо тиску палива в паливній рампі немає, міняємо паливний фільтр, перевіряємо, що паливна магістраль від бензобака до рампи не заблоковано і ціла.

7) Якщо є іскра і свічки мокрі від бензину, то необхідно знімати захисний кожух ременя ГРМ і перевіряти мітки ГРМ. На двигунах з 16 клапанами встановлені два розподільних вала, кожен з яких має мітку. Також перевіряємо мітку на шестерні масляного насоса.
Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

Якщо мітки не збігаються, значить будуть порушені фази газорозподілу двигуна і Ваз 2114 НЕ заведеться. Для початку потрібно з’ясувати причину того, що мітки збилися, можливо у ременя ГРМ зрізало кілька зубів, можливо заклинило помпа.

У будь-якому випадку після установки нового ременя ГРМ потрібно прокрутити двигун на четвертій передачі обертаючи ключем гайку розподільного вала і контролюючи обертання всіх вузлів ГРМ.
8) Залиті свічки обов’язково потрібно просушити на вогні і тільки потім заводити машину. На залитих свічках іскра не формується.

Буває така ситуація: іскра є, свічки мокрі, мітки збігаються, а машина не заводиться. В такому випадку швидше за все забруднені форсунки, які ллють паливо, замість того щоб розпорошувати його. У зимовий період ця ситуація ускладнюється так як мікропроцесор зчитує інформацію з датчика температури двигуна і дає ще довший імпульс на форсунку для запуску.

Деякі в таких випадках роблять чіп-тюнінг, тобто змінюють настройки мікропроцесора в підпрограмі запуску двигуна. Це допоможе, але брудні форсунки всерівно будуть псувати життя.
9) Коли двигун не заводиться багато хаотично починають перевіряти всі датчики інжектора. Це непотрібна метушня. Ваз 2114 не заводиться з-за одного єдиного датчика ДПКВ.

При несправності будь то іншого машина повинна заводиться. Вона може троить, детонувати, заводитися і глухнути, але вона заводиться. Датчик масової витрати повітря і датчик положення дросельної заслінки служать для визначення тривалості імпульсу на форсунки. Якщо виходить один з них, система починає працювати по іншому.

Датчик детонації коригує кут випередження запалювання. Загалом ритися в інших датчиках потрібно на заведеній машині при некоректній роботі двигуна.
Як видно з описаного вище методика не надто складна, важливо діяти уважно і по порядку і ви обов’язково знайдете причину.

важливо

Кожен власник автомобіля напевно стикався з такою проблемою коли автомобіль не заводиться. При повороті ключа, стартер крутить, але двигун не запускається.

Якщо і у Вас трапилася така проблема, не поспішайте панікувати, навіть якщо Ви не розбираєтеся в пристрої автомобіля і як його діагностувати і ремонтувати, не поспішайте евакуювати його на СТО, можливо з цією проблемою Ви зможете впоратися самостійно.

Отже, давайте розберемося чому не заводиться ВАЗ 2114 інжектор
. Причин може бути багато, але ми розберемо найпоширеніші, усунути які можливо навіть непрофесіоналові. Можна накидати приблизний план дій.

  • Перевірити наявність палива (як це не смішно звучить, але це одна з поширених причин)
  • Перевірити роботу бензонасоса
  • Перевірити тиск або наявність палива в паливній рампі
  • Перевірити проводку до датчика коленвала і роз’єми з’єднань

Перше, на що необхідно звернути увагу, так це на роботу бензонасоса. Частково перевірити його можна, просто включивши запалювання. Ви повинні почути характерне Жужанна з під заднього сидіння з правого боку, де він розташовується. Якщо він видає звук, тоді переходимо до наступної перевірки.

Якщо тиша, то можливо несправне реле бензонасоса, проводка до нього, сам бензонасос або можлива більш серйозна причина, через яку ЕБУ блокує його роботу. Часто буває, що через несправність датчика коленвала або його проводки, автомобіль не заводиться.

Можливою причиною можуть бути окісліевшіеся контакти на роз’ємі датчика, досить просто почистити їх. І так насос у нас працює, переходимо до наступного етапу перевірки.

Відкриваємо капот і шукаємо ось такий клапан, дуже схожий на ніпель камери колеса. Скручуємо з нього пластмасовий ковпачок. Натискаємо на шток в ніпель, з нього повинен политись або бризнути бензин. Можна попросити кого небудь, щоб він покрутив стартером, а Ви в цей час короткочасно натиснете, на шток.

Тиск струменя з клапана має значно збільшитися. Якщо його немає або взагалі відсутня, значить бензин не надходить або надходить дуже мало в паливну рампу двигуна. Шукати причину необхідно в бензонасосі, бензобаку або топливопроводе.

Перша причина яка може бути, це відсутність бензину в бензобаку. Навіть якщо рівень на приладовій панелі показує, що бак не порожній, можливо, що поплавок датчика залипнув в одному положенні або зламався взагалі.

Порада

Можна спробувати залити в бак трохи бензину і знову спробувати завести, якщо заведеться, значить причина в датчику рівня. Якщо немає, то дивимося далі.

Необхідно тепер дістатися до бензонасоса. Зробити це дуже просто. Піднімаємо заднє сидіння, він розташовується з правого боку. Відкручуємо захисну кришку під якою знаходиться насос.

Тепер знімаємо з нього трубку через яку насос подає паливо в двигун і включаємо запалювання, при цьому бажано підставити якусь ємність під вихідний патрубок БН або під’єднати до патрубку трубку і вивести її назовні, щоб не залити бензином салон. Знову включаємо запалювання і дивимося, йде паливо чи ні.

Якщо йде, значить проблема в топливопроводе або паливному фільтрі. Швидше за все забився брудом. Якщо паливо пішло, то дивимося далі.

Необхідно відкрутити БН і витягнути його з бензобака, попередньо від’єднавши від нього фішку з проводами і паливні трубки. Заодно подивіться візуально рівень бензину в баку. Дуже частою несправністю бензонасоса є забруднена фільтруюча сітка.

Пори у неї дуже дрібні, тому при неякісному паливі, вони забиваються дуже легко і не дають надходити палива до насоса. Тут доведеться розібрати насос і зняти сітку. Зовнішній огляд її дасть зрозуміти в якому стані вона знаходиться. Можна спробувати промити її очищувачем карбюраторів або краще купити нову.

До речі з брудну сітки, автомобіль може заводиться через раз, може пропадати тяга або взагалі глухнути на ходу. Бажано ще перевірити роботу бензонасоса без сітки, перш ніж купувати нову. Вставляємо бензонасос в бак, тільки вже без сітки, підключаємо фішку з проводами. Паливні трубки при цьому підключати не потрібно.

Далі включаємо запалювання і дивимося, якщо паливо пішло, значить проблема була в сітці, якщо немає то бензонасос однозначно під заміну.

Є ще маса причин чому не заводиться ВАЗ 2114 інжектор, але визначенні цих причин вимагає комп’ютерної діагностики. У цій же статті показано не дуже серйозні несправності, які Ви зможете усунути самі, не вдаючись до допомоги СТО.

Зверніть увагу

Чомусь здається, що багатьох водіїв цієї моделі, зацікавить питання, чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів. Знайти причину такого явища не так-то просто, як може здатися на перший раз.

Це пов’язано з певними складнощами пошуку несправностей в цій моделі, так як інжекторні системи мають відмінності від карбюраторних систем.

Алгоритм визначення можливих проблем буде вибудовуватися по-іншому, підлаштовуючись під конструктивні особливості машини.

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів
, постараємося розглянути в цій роботі.

У невеликій статті не можна розглянути абсолютно всі можливі проблеми, є такі, які можна виявити тільки за допомогою діагностичного обладнання.

Але, все ж постараємося розібрати якомога більше таких ситуацій, щоб допомогти всім власникам ВАЗ 2114 визначитися, що робити в подібній ситуації.

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

Чому може погано заводитися двигун?

Шукати винуватця в такій ситуації можна за кількома напрямками. Серед них найбільш важливими є такі проблеми:

  • Несправності в електрообладнанні машини;
  • Проблеми з подачею палива;

Відразу потрібно налаштувати читачів, що зовсім не починається і погано заводиться, мають кілька розхожі причини несправностей. Сьогодні акцент буде зроблений, саме на погано запускається двигун. Ось про це і поговоримо більш докладно.Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

Про несправності в електрообладнанні

У чому може полягати вина цієї системи в поганому запуску мотора? Тут також можна виділити два напрямки, це незадовільна робота стартера і несправності в системі запалювання. Якщо колінчастого валу двигуна не повідомити певне число оборотів, запустити його буде дуже важко. Це може виникнути або коли з’являться поломки в самому стартере.

Це може бути знос щіток, «розбиті» втулки стартера, втрата контакту робочої обмоткою і інші. Якщо зарядити акумуляторну батарею зможе будь-який водій, то розібратися зі стартером дано не всім. Для такої перевірки потрібен мультиметр і досвід роботи з електрообладнанням. Тому краще проконсультуватися з фахівцем.

Тривалий час для запуску може знадобитися для автомобіля, у якого виникли несправності в системі запалювання.

Винуватцями можуть виявитися свічки, котушка високої напруги, електронний блок постачає імпульсами котушку.

Перевірка та обслуговування свічок доступна власникам, так само як і діагностика високовольтної котушки, а ось для електроніки потрібні знання та спеціальне обладнання.

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

Проблеми з подачею палива

У інжекторних моторів система подачі палива дещо відрізняється від тієї, яка встановлюється для карбюраторів. Подача бензину здійснюється електронасосом з вбудованим фільтром. Вчасно не поміняно фільтр, це недостатня подача палива, значить будуть труднощі з пуском і нормальною роботою мотора. Також не завадить перевірити тиск палива в магістралі і роботу форсунок.

Проблеми з запуском двигуна у інжекторних систем можуть виникнути і. Не можна виключати і таку банальну проблему, як підсос повітря в системі живлення, це сильно ускладнює пуск холодного двигуна. Звертайте увагу на заливається в бак паливо, його якість також сильно впливає на пуск двигуна.

Що ще впливає на пуск двигуна?

«Розумна» начинка цієї моделі також може стати винуватцем, що великих зусиль потрібно для запуску двигуна. Давайте спробуємо розібратися і з цим. Одним з «порушників» спокою може стати. За його сигналам контролер здійснює управління форсунками, системою запалювання. Несправності цього приладу заважають нормальному пуску.

Ще один такий джерело труднощів криється в найдорожчому серед датчиків, це. Слідуючи його показаннями, блоком управління створюється топливовоздушная суміш. Перевірити його легко, потрібно лише відключити і перевірити роботу двигуна. Якщо проблеми зникають, датчик необхідно замінити.

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотніУ карбюраторних моторах труднощі з запуском створювалися при засміченні жиклерів карбюратора (). Інжектор, як відомо, карбюратора не має, але схожі проблеми може створити вузол дросельної заслінки. Особливо це актуально для двигунів з солідним пробігом. Промивання рідиною для очищення карбюратора вирішує такі неполадки.

Інформує бортовий комп’ютер про стан охолоджувальної рідини датчик температури. Якщо в карбюраторних моторах він не впливає на запуск двигуна, то в нашому випадку його показання реєструються комп’ютером, і він формує склад робочої суміші для подачі її в камеру згоряння. При його відмову пуск нагрітого двигуна буде дуже важко.

Для більш точного визначення несправностей фахівцями використовується спеціальне обладнання, яке з великою точністю вказує несправний вузол.

Про те, чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів розказано, але в кінці хочеться дати ще одну пораду. Найчастіше заглядайте під капот автомобіля.

Це дасть можливість вчасно помітити поганий контакт, підсмоктування повітря, інші дрібні проблеми і позбавить вас від зайвих турбот.

Інжектор довго заводиться: чому так відбувається

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотніІнжектор довго заводиться з вини ДТОЖ

У чому причина того, чому інжектор довго заводиться? Проблема може бути викликана різними причинами, адже двигун заводиться довго не тільки на холодну, але і на гарячу. Чи може це означати, що час обертання пускача ніяк не пов’язане з температурою чи ні?

симптоми

зміст

  • 1 Симптоми
  • 2 Діагностика
  • 3 Про ДТОЖ
  • 4 Процедура заміни ДТОЖ і терміни

УВАГА! Знайдений абсолютно простий спосіб скоротити витрату палива! Не вірите? Автомеханік з 15-річним стажем теж не вірив, поки не спробував. А тепер він економить на бензині 35 000 рублів на рік! Читати далі”

Приблизний час, вважається довгим і за яке зводиться двигун – 5 або 8 секунд. При цьому обов’язково спостерігається смикання в перші секунди роботи ДВС. Часом здається, що мотор функціонує всього на двох циліндрах, а не на чотирьох.

важливо

Якщо перед заводом натиснути акселератор, пуск здійсниться швидше. Зате одночасно збільшиться витрата пального і час прогрівання мотора до тих пір, поки обороти не спустяться до норми. Ще один нерозлучний супутник подібної ситуації – чорний вихлоп.

Очевидно, що чорний дим з глушника прямо свідчить про те, що пальне повністю не витрачається, залишається в циліндрах.

діагностика

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотніДіагностика чому машина довго заводиться інжектор

Отже, для визначення конкретної причини тривалого запуску інжекторного ДВС, слід почати з якісної діагностики. Зазвичай, перевіряють компресію в циліндрах. Її значення повинні бути в межах 12 атм, щоб це вважалося нормою. При цьому відхилень між цими показниками в кожному з циліндрів бути не повинно (максимум – 1 атм).

Потім в обов’язковому порядку замінюються свічки. На двигун це вплине, і він почне запускатися тепер набагато швидше. Однак, якщо з мотором не все гаразд, то нормальний час запуску буде триматися всього 1-2 дня.

Тому слід також діагностувати високовольтні дроти. Діагностика дозволить з’ясувати, чи немає у кабелів пробою, який чітко помітний по виходить іскрі в нічний час доби. Робиться це в такий спосіб: автомобіль запускається в темряві, одночасно потрібно стежити за тим, на якому дроті пробиває іскра.

Перевірці також потрібно піддати котушку запалювання. Багато досвідчені водії роблять так: встановлюють замість рідного модуля завідомо справний і новий, потім перевіряють пуск двигуна кілька днів. Якщо все в нормі, запуск не довгий – значить, вся справа була в бобіні (котушці запалювання).

Якщо змін немає, перевірку продовжують. На цей раз слід протестувати всі фільтри, включаючи і повітряний. Далі – перевірка і заміна всіх датчиків і регуляторів. Особливу увагу звертати на ДМРВ.

Наступний етап: тестування різних з’єднань, перевірка проводки на хороше контактування, зачистка мас і промивка дросельного вузла.

Якщо знову нічого не змінюється, то рекомендується перевірити реле вентилятора ДВС. Нерідко через нього можливі подібні проблеми з запуском на инжекторном ДВС. Протестувати реле вдасться, якщо зняти провід з регулятора температури, встановленого на термостаті.

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

Вентилятор після цих дій повинен включитися. Однак після вимірювання значення опору на прогрітому ДВС, система може видати низькі температурні дані, хоча всередині мотора явно більше 90 градусів.

Чому ж така різниця? Виявляється, це цілком може глючити ДТОЖ, який з якоїсь причини не був перевірений раніше.

Він повинен показувати реальну температуру ОЖ, інакше в системі почнеться хаос, і не дивно, що двигун так довго запускається.

про ДТОЖ

Взагалі, датчики температури силового агрегату – це найважливіші регулятори інжекторного двигуна. Їх на ньому два. Один розташований прямо в ГБЦ, він – видає значення температури на щиток приладів.

Другий – розташований в термостаті, і видає дані про температуру вже БО силового агрегату. На основі отриманих результатів БО регулює подачу палива – видає на холодний ДВС більше палива, а на гарячий – менше. Крім того, саме БО регулює УОЗ, впливає на займання ТВС, задіє вентилятор ОЖ, якщо температура рідини піднімається вище 100 ° С.

Очевидно, що при несправних ДТОЖ будуть спостерігатися складності в роботі мотора. Однак це більше стосується того ДТОЖ, який видає інформацію безпосередньо блоку. Наприклад, якщо ДТОЖ глючить, він видасть помилкові значення про холодному моторі, хоча той уже кипить весь.

Порада

Подача пального в циліндри збільшиться, адже так передбачено системою. Припустимо, ви довго їздили, потім зупинилися, зайшли в магазин.

Тепер запуск силового агрегату викличе явне невдоволення, так як він буде заводитися дуже довго через збої даних і перенасичення.

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотніЧому інжектор довго заводиться з-за ДТОЖ

Одночасно з цим сильно змінюється УОЗ, який відповідає за займання ТВС, явно переообогащенной. У підсумку пальне буде інтенсивно випаровуватися, а концентрація бензину в ТВС буде настільки високою, що суміш з працею запалиться через малу кількість кисню.

Вище було сказано, що при натисканні на педаль акселератора час запуску помітно скоротиться. Тепер стає ясно, чому так відбувається. Натиснувши на газ, ми додаємо в ТВС кисень, і пальне швидше запалюється.

Таким чином, замінивши несправний ДТОЖ, можна вирішити не тільки проблему з тривалим запуском ДВС, а й інші складності, що стосуються процесу роботи двигуна і його системи охолодження. Мотор після заміни несправного ДТОЖ додасть стабільності, прийомистості і мощі.

Процедура заміни ДТОЖ і терміни

Процедура заміни ДТОЖ може відрізнятися в залежності від моделі автомобіля. На ВАЗ для здійснення процесу потрібно підготувати кілька інструментів, включаючи обов’язковий комплект гайкових ключів.

За класичним сценарієм ОЖ доведеться зливати, в іншому випадку заміну ДТОЖ не можна назвати правильною. Хоча існує кілька варіантів заміни, які не мають на увазі зливу.

Як вже говорилося вище, один з ДТОЖ розташований в термостаті. Він угвинчується туди збоку. Другий розташований трішки нижче, загорнутий в ГБЦ.

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

Трохи про терміни заміни ДТОЖ. Якщо мова про регуляторі, який на покажчик йде, то він підлягає заміні в той самий момент, коли значення температури збиваються. Перевірити це легко: наприклад, на холодний двигун стрілка ОЖ прагне до червоної зони або просто гуляє. Це помилка, і вона вимагає виправлення, тобто, заміни датчика.

У деяких випадках, буває і таке, винен не сам регулятор, а проводка або контакт. Потрібно перевірити всі, і тільки після вирішити – міняти чи ні. Протестувати проводку теж нескладно: від ДТОЖ від’єднуються дроти, включається запалювання і здійснюється замикання на масу. Якщо стрілка підскочить вгору, значить, з проводкою все в порядку.

Другий ДТОЖ змінюється в тому випадку, якщо сама машина неправильно працює. Наприклад, обороти на холодний мотор не підвищуються, а на гарячу досягають значення в 1500 об / хв. Про несправності ДТОЖ номер 2 можна судити і по вентилятору охолодження, який надто рано включається або зовсім цього не робить.

Зняті регулятори температури перевірити найлегше. Їх треба занурити в кип’ячену нагріту до певних значень воду, потім під’єднати омметр для виміру опору, що йде від ДТОЖ.

Втомився платити за штрафи? Вихід є!

Забудьте про штрафи з камер! Абсолютно легальна новинка – Глушилка камер ГИБДД, приховує ваші номери від камер, які стоять по всіх містах. Детальніше за посиланням.

  • Абсолютно легально (стаття 12.2);
  • Приховує від фото-відеофіксації;
  • Підходить для всіх автомобілів;
  • Працює через роз’єм прикурювача;
  • Не викликає перешкод в радіоприймачі і стільникових телефонах.

Чому інжектор не заводиться? Можливі причини та методи усунення

Шукаємо двох авторів для нашого сайту, які ДУЖЕ добре розбираються в пристрої сучасних автомобілей.Обращаться на пошту aleksandr.belozerov@gmail.com.

Поряд з високим ККД і відносній надійністю, інжекторні автомобілі мають один неприємний мінус – складність ремонту.

Буває, що інжектор в одну мить перестає заводитися, і зробити з ним щось стає непросто.

Добре, якщо є можливість викликати евакуатор або показати машину професіоналу, але що робити тим автомобілістам, які залишилися з проблемою один на один? Давайте розберемося, детально розглянувши всі причини того, чому погано заводиться інжектор або зовсім відмовляється це робити, а також як «лікувати» подібну несправність.

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

можливі несправності

Як би банально не звучало, але якщо інжектор не заводиться – значить щось вийшло з ладу. Успіх і швидкість ремонту залежить від того, наскільки швидко і якісно вдасться виявити проблемна ланка в конструкції автомобіля. Для кращого розуміння всієї суті ремонтних заходів не зайвим буде звернути увагу на потенційні поломки. Базовий перелік останніх такий:

  • Несправності безпосередньо інжектора. При поломці подібного роду, як правило, машина не заводиться як на холодну, так і на гарячу. Додатково до всього на приладовій панелі або бортовому комп’ютері постійно горить індикатор інжектора, сигналізуючи про його несправність. Набагато рідше, доки світиться індикатор мотор працює, проте в такому випадку машина заводиться погано і працює вкрай нестабільно. Варто відзначити, що в інжекторі найчастіше забиваються форсунки або перегорає ЕБУ, тому саме ці вузли бажано перевірити в першу чергу;
  • Поломки системи запалювання. Тут перелік можливих несправностей досить-таки великий. Найчастіше страждають свічки, які просто-напросто заливає. При подібній поломки машина заводиться і відразу глухне, в перспективі ж перестає навіть «схоплювати». Помітно рідше страждають інші вузли системи запалювання (котушка, модуль, трамблер, датчик коленвала і т.п.);
  • Некоректна робота паливної системи. В цьому аспекті інжекторні двигуни найчастіше страждають за трьома напрямками:
    1. Забилися паливні фільтри (машина «підхоплює», але не заводиться, якщо ж мотор заробив, то працює вкрай нестабільно);
    2. Несправний бензонасос (відсутня його характерний звук роботи при повороті ключа запалювання, сам інжектор просто не заводиться як на холодну, так і на гарячу, стартер крутить).
  • У паливній системі недостатній тиск (і на холодну, і на гарячу заводиться мотор неохоче, якщо ж заробив – функціонує нестабільно);
  • Проблеми двигуна. Мабуть, самий широкий спектр можливих несправностей. Найчастіше причина криється у слабкій компресії або неправильного регулювання клапанах. У будь-якому випадку, при «моторної» проблеми запуску потрібна якісна діагностика двигуна, інакше визначити причину несправності буде дуже важко.

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

Крім описаних вище поломок, здатних зламати роботу інжектора, проблема може критися і в більш банальні речі. Прикладом тому служить слабкий заряд акумулятора або відсутність в баку палива. З огляду на саме такі казуси, перед ремонтом автомобіля вкрай важливо виключити можливість їх прояви, щоб не витрачати зайві час і нерви.

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

Порядок дій по поверненню автомобіля до «життя»

Припустимо, конкретно ви потрапили в обставини, коли інжекторний двигун погано заводиться або відмовляється це робити зовсім. Зволікати в такій ситуації не потрібно – бажано відразу ж приступити до реанімаційних процедур. Якщо розбиратися з точною причиною того, чому машина погано заводиться, часу немає, то варто швидко провести наступний алгоритм дій:

  1. В першу чергу, перевіряємо наявність бензину і заряду акумулятора. Чогось немає? Заливаємо, «запалює». Пробуємо завестися. Якщо результату немає – приступаємо до наступного кроку;
  2. Далі швидко аналізуємо те, за яких обставин автомобіль дає збої в роботі. Якщо довго або погано заводиться на гарячу, первочередно перевіряємо свічки запалювання на предмет перегріву (світлий нагар) і функціонування паливної системи. В іншому випадку, коли машина дає збої і на холодну, і на гарячу, потрібно більш комплексний підхід. Як правило, вистачає наступних процедур: перевірки свічок, проведення системи запалювання, оцінки роботи інжектора і паливної системи;
  3. Відзначимо, що більшості автомобілістів вдається вирішити проблему, так скажемо, малою кров’ю, тобто – за допомогою здійснення описаних вище дій. Якщо ж саме ви не потрапили в число щасливчиків і ваш автомобіль все так само довго, погано заводиться або зовсім відмовляється працювати, діяти доведеться глобально. Тут краще відігнати машину на СТО або зручний гараж і перевірити компресію, регулювання ГРМ, прочистити інжектор, оцінити стан паливної системи, приладів запалювання. При наявності будь-яких несправностей їх потрібно, природно, усунути.

В цілому, особливих складнощів в ремонті незаводящегося інжектора немає. Головне в процесі подібних робіт – діяти грамотно, відповідно до описаним вище порядку і можливим несправностей автомобіля.

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

Профілактика поломок інжектора

Чому не заводиться інжекторний мотор і як усунути можливі проблеми, тепер відомо всім читачам нашого ресурсу. Однак подібних поломок краще не допускати, тому давайте звернемо увагу на звичайні процедури, які при систематичному проведенні допоможуть мінімізувати ризики всіх несправностей. Найбільш проста, але ефективна профілактика складається з наступних заходів:

  • По-перше, заправляйтеся виключно на перевірених заправках і тільки якісним паливом. Пам’ятайте, що більшість несправностей паливної системи і двигуна провокує саме брудний бензин;
  • По-друге, міняйте всі витратні матеріали вчасно і тільки якісною продукцією. Найбільш важливі періодичні заміни всіляких фільтрів і моторного масла;
  • По-третє, періодично перевіряйте на стабільність роботи основні вузли машини. До переліку останніх, природно, входять інжектор, елементи паливної системи, запалювання і мотора;
  • По-четверте, ніколи не нехтуйте планової діагностикою машини на СТО. Дивно, але навіть прострочення на пару сотень кілометрів здатна викликати серйозні поломки, які до цього можна було усунути дуже простими діями;
  • І по-п’яте, завжди належним чином використовуйте автомобіль. Тобто, не потрібно перегрівати, надмірно навантажувати і негативно впливати на свою машину будь-якими іншими способами.

Чому погано заводиться ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів?  Ви не самотні

Мабуть, на цьому за сьогоднішнім питання найбільш важлива інформація підійшла до кінця. Сподіваємося, представлений вище матеріал був корисний і дав відповіді на ваші запитання. Удачі в експлуатації і обслуговуванні авто!

Якщо у вас виникли питання – залишайте їх у коментарях під статтею. Ми або наші відвідувачі з радістю відповімо на них Не забудьте поділитися цією сторінкою з друзьяміІ підписатися на нашу групу

Причини по яким не заводиться інжекторний ВАЗ 2114

Пристрій будь-якого сучасного автомобіля, ВАЗ 2114 тут не виняток, таке, що успішний завод машини залежить від цілого ряду позицій.

Це раніше було достатньо, щоб мехнасос подавав паливо на карбюратор, а на свічках була іскра. Сьогодні проблем, які заважають запустити двигун досить багато.

Електронний інжектор вимагає участі декількох датчиків, а ними справа не обмежується. У цій статті розповімо, чому не заводиться «четирка» і як з цим бути.

В цілому, всі причини несправності можна розділити на дві великі категорії:

  1. Проблеми паливної системи. У цю групу потрапляють будь-які поломки, в результаті яких паливо взагалі не подається в двигун, подається неправильно або відбуваються помилки якості суміші.
  2. Проблеми з електричної частини. Запалювання паливної суміші забезпечується подачею на свічки електричного сигналу. Якщо тут виникають проблеми (а електричних елементів величезна безліч), машина заводитися не буде.

В окрему категорію можна віднести найстрашніші несправності – наприклад, «стукнули» двигун ВАЗ 2114, обрив ременя ГРМ і, як результат, загинання клапанів. У цих ситуаціях без дорогого ремонту не обійтися.

Проблеми паливної системи

З елементів паливної системи на запуск двигуна впливають такі чинники:

  • наявність бензину в баку;
  • цілісність топливопроводов під «черевом» машини;
  • чистота фільтрів: грубої очистки (знаходиться в баку) і тонкого очищення (знаходиться під машиною, праворуч від відділення під запасне колесо).

Також в цю категорію варто віднести електричні компоненти, які безпосередньо пов’язані з подачею палива. Це електричний бензонасос і реле бензонасоса.

Перш ніж перевіряти інші способи, ви повинні бути повністю впевнені, що ВАЗ 2114 з інжектором заправлена.

«Так там ще літрів п’ять» за вказівником на приборке або «я вчора заливав, не міг стільки витратити» не підходять. Приборка може брехати, а в баку або топливопроводах можуть бути течі.

Ретельно перевірте машину на предмет витоку палива, про всяк випадок залийте 5-7 літрів бензину з каністри.

Сіточка в баку забивається рідко, залиште цей варіант наостанок, а ось фільтр тонкого очищення варто спробувати поміняти, якщо виключені проблеми по електричній частині.

Робота бензонасоса перевіряється на слух (після повороту ключа повинна бути чутна його робота, якщо немає – насос «помер», або реле насоса, або обрив проводки). За мануалу потрібно підключити до паливної системи манометр. Якщо тиск не тримається в межах 2-2,5 атм, ВАЗ 2114 не охоплюється через недостатній тиск палива.

Несправності по електричній частині

Більшість проблем криються саме тут, тому докладно зупинимося тут на кожному варіанті:

При повороті ключа нічого не відбувається

На ВАЗ 2114 зазвичай це свідчить про порушення на лінії замок запалювання – стартер, але одна з причин поломки «для блондинок» – акумулятор, що сів, не забувайте про нього (перевіряється вольтметром: має бути не менше 11,8В – і ареометром, якщо АКБ обслуговується : не менше 1,22 в кожній банці).

Йдемо далі. Причиною такої несправності може бути поломка личинки замка запалювання, а інжектор тут ні при чому. Якщо при повороті ключем виникли нові відчуття (щось чіпляє, повертати стало простіше або, навпаки, важче), справа в ньому.

Під панеллю, приблизно над зчепленням, знаходяться два реле: розвантаження замку запалювання і стартера. Причина може бути в несправності одного з них. Перевіряються по мануалу хорошим електриком або заміною на свідомо робоче.

Зверніть увагу

Стартер. Часто причиною може бути подзаклінівшее «втягує». Якщо стоїте в поле, варто спробувати вдарити по ньому чимось важким на зразок великого ключа (без фанатизму) – може допомогти. Якщо машина стоїть в гаражі, варто зняти стартер і спробувати запустити його безпосередньо від акумулятора.

Для цього притисніть корпус до нульової клеми АКБ, встановіть провід з «крокодилом» на плюсову клему АКБ і піднесіть його до плюса втягує. Якщо стартер зробить спробу поскакати з рук – все нормально (будьте обережні, без елементарних знань техніки безпеки і помічника проведення даної процедури не рекомендується!).

Якщо реакції немає ніякої, проблема у втягуючому. Якщо реле дзижчить, але стартер не крутить – проблема в щітках. Якщо стартер видає страшний звук, але не крутить, проблема в Бендиксен.

Якщо стартер крутить, поставте на місце акумулятор і перевірте подачу харчування на фішки, які приєднуються до стартера (з помічником, один крутить ключ, другий міряє мультиметром).

Також зверніть увагу на провід маси, який підходить до АКБ. Якщо в місці контакту з кузовом або на клеми є розриви дротів, його потрібно замінити. Також варто від’єднати провід від кузова і ретельно почистити щіткою по металу. Причиною незавода може бути банальне окислення.

Стартер крутить, але машина не заводиться

Це найпоширеніша ситуація у випадку з ВАЗ 2114. Порядок її рішення потрібно починати з відповіді на питання, чи є іскра.

Для цього беремо помічника, викручуємо одну свічку, одягаємо на неї бронепровода і дуже акуратно (уникайте торкання струмоведучих частин, тримайте за ізольовану частину проводу) прикладаємо свічку до кришки ГБЦ.

Поки помічник крутить двигун, стежте за поведінкою свічки. Якщо іскри немає – треба її шукати.

Якщо немає іскри

Модуль запалювання – одна з ключових проблем ВАЗ 2114 на інжекторі. Ламається часто і, буває, новий приходить з браком. Детальніше про перевірку модуля запалювання можна прочитати іншому матеріалі на нашому сайті. Звертаємо увагу, що проблема також може критися в фішці, яка підключається до модуля. Наявність на ній харчування також потрібно обов’язково перевірити.

ДПКВ – ще одна причина, по якій може не бути іскри. Оскільки цей датчик відстежує фази роботи циліндрів, він є одним з ключових елементів системи запалювання. Відзначимо, що ймовірність його поломки нижче, ніж модуля запалювання. Перевіряється електриком на осцилографі, гаражні методи точної оцінки стану датчика не дають (тільки заміна на гарантовано робочий).

ЕБУ. «Січ» – щодо надійний інжектор, але «мізки» періодично теж можуть давати збої. Часто проблема з ними пізнається по порушенню фаз упорскування: наприклад, іскра подається тільки на 2 і 4 циліндр або тільки на 1 і 3. Іноді питання знімається простий чищенням контактів на фішці ЕБУ, вона теж схильна до окислення, яке і стає причиною втрати сигналу.

Якщо є іскра

Нечасто, але буває і така проблема. За всіма ознаками машина повинна заводитися (бензин в рампу бризкає, стартер крутить, іскра є), але мотор не схоплює. Є й тут свої підводні камені.

Форсунки. У більшості випадків проблема в них, варто відвезти машину на діагностику і прочистити ультразвуком. Якщо біда наздогнала в дорозі, зверніть увагу на свічки.

Якщо форсунка подає суміш, вони повинні бути в бензині, якщо свічки сухі – ймовірність несправності форсунки велика. Однак врахуйте, що форсунки рідко виходять з ладу раптом і все відразу.

Як правило, до того, як машина перестала заводитися, двигун повинен троить.

Неякісний бензин. Передбачається, що справний мотор повинен заводитися мало не на воді, хіба що погано працювати. Насправді це нісенітниця.

Прикладів «убитих» двигунів після заправки (причому як у «дядька Ашота», так і на цілком офіційних заправках всім відомих брендів) досить. Тримайте це в пам’яті.

важливо

Якщо машина перестала схоплювати відразу або через короткий час після заправки, скидати цей варіант з рахунків не варто. Вихід – злити бензин і залити інший.

Відсутність потрібного тиску в рампі. Тут повертаємося до проблем з паливною системою. Можливо, справа все-таки в насосі або проблеми з ДПДЗ (малоймовірно). Якщо у вас Январь 7.2, причиною може бути несправність ДМРВ. На відміну від Січень 5.1, тут цей датчик опитується при запуску і, при помилці, ЕБУ може не дати запустити двигун.

Наостанок зазначимо, що в числі причин незавода при наявності бензину і іскри можуть бути наступні:

  • неправильно встановлені фази при заміні ременя ГРМ, а також його обрив або проворот – варто перевірити;
  • через перегрів «повело» ГБЦ;
  • нерівномірна компресія в циліндрах, «залягання» кілець.

Незавод ВАЗ 2114 – поширена ситуація, а причин, які її викликають безліч. Тому варто підійти до вирішення цього питання у всеозброєнні.

Розбираємо причини, за якими погано заводиться на холодну інжекторний ВАЗ 2114

Мабуть, багато автомобілістів стикалися з такою проблемою, що ВАЗ 2114 не заводиться на холодну або заводиться з великими труднощами (причому, проблема ця характерна не тільки для 14-й, але і для інших моделей АвтоВАЗу). Знайти відразу причину подібної несправності вдається далеко не завжди, адже в ній можуть бути «винні» найрізноманітніші системи автомашини.

Про те, як швидко виявити і усунути подібну халепу, ми і поговоримо в сьогоднішній статті.

Ваз 2114 не заводиться на холодну – основні причини

Найбільш частими причинами того, що автомобіль не заводиться на холодну, є:

  • проблеми з електрикою;
  • проблеми, пов’язані з подачею палива;
  • несправність блоку управління.

Нижче розглянемо всі ці причини більш докладно.

Проблеми, пов’язані з електроустаткуванням

Якщо ви помітили, що ваш ВАЗ 2114 погано заводиться, то в першу чергу варто перевірити основні електричні вузли і агрегати, що впливають на його роботу.

До них відносяться:

  • стартер;
  • свічки запалювання;
  • дросель;
  • електронний блок управління.

Перевірку в даному випадку слід почати зі свічок.

Перед тим, як приступати до пошуку несправностей, слід перевірити стан і заряд акумуляторної батареї. Якщо вона занадто розряджена, то саме це може стати причиною поганої роботи стартера і, як наслідок, труднощів при запуску двигуна.

Якщо ж АКБ в повному порядку, то слід уважно вивчити свічки. Наявність на них масла, нагару, кольорових плям може говорити про те, що вони несправні.

В даному випадку є два варіанти вирішення проблеми – або очистити наявні свічки (наприклад, прожарити їх або зачистити дрібною шкіркою з розчинником) або замінити їх на нові.

Останній варіант найбільш прийнятний, оскільки тільки він допоможе точно дізнатися – винні свічки в несправності чи ні.

Слід пам’ятати, що при заміні свічок на нові слід замінювати все 4 свічки. Робиться це навіть в тому випадку, якщо з ладу вийшла тільки одна свічка.

Якщо при перевірці з’ясувалося, що зі свічками все в порядку, то слід перевірити високовольтну котушку. Зробити це простіше все її заміною на нову, аналогічну. Якщо котушка (а точніше блок) запалювання справний, то слід перейти до діагностики стартера.

Перевірка стартера полягає в його уважному огляді і контролі стану основних елементів – ступеня зносу графітових щіток, латунних втулок і т.д. Крім цього, слід перевірити стартер за допомогою мультиметра (тестера), «продзвонивши» його між однією з щіток і якорем. Якщо тестер покаже обрив ланцюга, значить стався розрив в обмотці і деталь доведеться замінювати.

Порада

Ще однією причиною того, чому ВАЗ 2114 погано заводиться на холодну інжектор, може бути несправність електронного блоку управління. Перевірити його в домашніх умовах вкрай проблематично, оскільки буде потрібно спеціальне діагностичне обладнання.

Саме тому варто або звернути в сервіс для перевірки ЕБУ або спробувати замінити блок на інший і знову спробувати завести автомашину. Якщо автомобіль заведеться відразу, значить проблема була саме в блоці. В такому випадку доведеться або купувати новий ЕБУ або перепрошити вже наявний (для цього також знадобитися звернутися в автосервіс).

Проблеми з системою подачі палива

Дуже часто погано заводиться в мороз ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів через несправність паливної системи. Щоб перевірити її і виявити можливі несправності, доведеться провести діагностику:

  1. Електронасоса.
  2. Паливного фільтра.
  3. Паливної магістралі.

Почати пошук несправності слід з огляду паливного насоса. Перевірити його досить просто – у включеному стані він повинен гудіти, що і буде говорити про його роботі. Якщо звуку не чути, значить насос несправний і його доведеться замінити на новий, аналогічної моделі.

Наступною частою причиною є засмічення або руйнування фільтра. Тут також все просто – потрібно лише витягти і оглянути фільтр і, в разі його зносу, замінити на новий.

Якщо ж фільтр, як і паливний насос, виявиться справним, доведеться виміряти тиск всередині бензовопровода (для цього існують як спеціальні прилади, так і цілі тестери, що дозволяють виконувати діагностику всієї паливної системи. Найбільш простий варіант такого пристрою варто трохи більше 1.000 р.). Якщо і тиск в магістралі виявилося в нормі, значить слід задуматися про інші можливі причини.

Паливний фільтр ВАЗ 2114

інші причини

Здавалося б, основна маса вірогідних несправностей вже перерахована, так само як і методи їх усунення. Але слід пам’ятати про те, що крім проблем з паливною системою і електрикою причинами поганого «схоплювання» мотора можуть бути й інші фактори. І найбільш поширеними з них є погане паливо і невідповідний масло.

Так, якщо ви помітили, що автомобіль став погано заводитися на холодну, то спробуйте заправлятися на інших АЗС (бажано не просто на інших, а на заправках від інших компаній). У деяких ситуаціях одного тільки цього може вистачити для вирішення зазначеної проблеми. Це саме можна сказати і до маслу.

Якщо в холодну пору використовується літнє масло, то це також може призвести до поганої роботи двигуна в момент старту. Про це варто пам’ятати і завжди замінювати масло згідно з поточним сезону.

Ще одним джерелом неприємностей можуть стати електронні датчики, а найчастіше – датчик положення колінчастого валу.

Саме він передає контролеру відомості, на підставі яких відбувається управління запаленням і уприскуванням палива. Дізнатися про його несправність дуже просто – в цьому випадку на приладовій панелі загориться значок check engine.

Для того, щоб перевірити стан датчика або замінити його, доведеться звернутися в сервісну службу.

Датчик положення колінчастого вала ВАЗ 2114

Не менші неприємності може принести і несправний датчик об’єму забирає повітря. Його поломка може призвести до серйозних проблем із запалюванням аж до повної неможливості завести автомашину.

Виконати перевірку цього датчика дуже просто своїми руками – досить лише відключити його і спробувати завести автомобіль. Якщо завести вийде з першого разу, значить проблема була саме в цьому датчику, і його доведеться поміняти на новий.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…