Професійні водії добре знають, що вібрація двигуна на холостих передається на кузов в кожному автомобілі. Це робоча вібрація, визначити її допустимі параметри новачкові буває дуже складно. Сучасні машини показують детонацію вузлів на 70% нижче, ніж, наприклад, автомобіль ВАЗ 2106, але вона все одно є.

Чому з'являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км / год? ймовірні причини

Якщо в машині почала з’являтися помітна вібрація рульового колеса, кузова на низьких оборотах, при гальмуванні, розгоні, швидкості – це завжди свідчить про поломку або зносі деталей. Правильно і швидко знайти причину можна, поспостерігавши, в якій ситуації з’являється нехарактерна тряска.

На холостих обертах

Часті причини вібрації двигуна на холостих обертах пов’язані з неправильною роботою вузлів силового агрегату, рідше – з поломками деталей трансмісії. Тряска на холостому ходу відчувається відразу після того, як завели машину, і при зупинці. Причинами тремтіння кузова можуть бути:

  • поломка подушки (опори) двигуна;
  • забитий паливний насос, зношений фільтр;
  • несправність свічки запалювання;
  • знос ЦПГ (деталей циліндропоршневої групи ДВЗ).

Опора двигуна – це резинометалева або гідравлічна прокладка між мотором і кузовними деталями машини. Головне призначення подушки – пом’якшувати коливання і детонацію від працюючого мотора, яка передає тремтіння на кузов.

Найчастіше двигун кріпиться на чотири-п’ять опор, поломка одної з них змушує кузов нестандартно вібрувати.

Чому з'являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км / год? ймовірні причини

У 90% випадків вихід з ладу опори відбувається через обрив гумової деталі металевої опори. Середній термін експлуатації подушки двигуна – 100 000 км пробігу.

Якщо в автомобілі несправна паливна система, тряска може стати помітна при роботі двигуна на холостому ходу, високій швидкості, розгоні. Відбуваються перебої з подачею палива, що проявляється різким зниженням оборотів або різким їх підвищенням.

  Особливості заміни лампи на Ладі Ларгус

При діагностиці потрібно не тільки перевіряти фільтри, але і тестувати форсунки. Перевірка роботи форсунок проводиться на спеціальному стенді за допомогою гідравлічного обладнання.

Тремтіння автомобіля на холостому ходу бувають при несправності електропроводки в автомобілі. Мотор троит, створюється невелике коливання кузова. Це сигналізує про несправності в свічці запалювання, можливої ​​тріщині.

при русі

Якщо в автомобілі з’являється вібрація на швидкості, яка збільшується в міру розгону і не припиняється під час руху, проблема може бути в розбалансування коліс. Крім цього, тряска при русі пов’язана з несправністю частин підвіски, електрики:

  • амортизатори, стійки;
  • опорний підшипник;
  • накінечник рульової тяги;
  • шарніри;
  • обрив високовольтного проводу.

Чому з'являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км / год? ймовірні причини

При обриві високовольтного проводу автомобіль починає вібрувати при русі і чується характерне потріскування. Знайти місце пробою досить просто, іскра помітна при заведеному моторі на холостих. Але якщо електропроводка в порядку, але помітно поява сторонніх звуків під капотом, слід перевірити електронні датчики.

при розгоні

Якщо тремтіння кузова спостерігається тільки при розгоні і припиняється при наборі швидкості 80-90 км, проблему слід шукати в роботі ДВС і паливної системи. Перевіряються чистота паливних фільтрів, коректна робота форсунок. Ще деякі причини несправності:

  1. При розбалансування коліс вібрація при розгоні авто з’являється на швидкості від 30 км, не припиняється і стає сильнішою.
  2. Нерівномірний тиск в шинах призводить до того, що при розгоні і гальмуванні вібрує машина.
  3. Низький рівень масла може зменшити динаміку і привести до вібрації кузова, з’являються ривки в русі на низьких оборотах.
  4. Поломка карданного U-шарніра.
  5. Забитий фільтр автоматичної коробки.
  6. Знос кульок, обойми внутрішнього штруса.

У 30% випадків причиною капітального ремонту стає ігнорування вібрацій кузова, пов’язаних із зносом карданного шарніра.

Чому з'являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км / год? ймовірні причини

На певній швидкості

Якщо в автомобілі спостерігається вібрація на великій швидкості, причиною можуть бути несправності в таких вузлах:

  • трансмісія;
  • рульова система;
  • підвіска.

Якщо з’являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км, перевіряється сайлентблок на важелях підвіски, кульові шарніри. Вихід з ладу агрегатів пов’язаний з їздою по поганих дорогах, частими влученнями в ями.

Знос пружини амортизатора, опорного підшипника стійки призводить до трясці машини при їзді по нерівних ділянках зі швидкістю вище 80 км на годину.

Розбалансування коліс йде першою причиною трясіння рульового колеса від 50 до 100 км / ч. При великих швидкостях їхати при такій несправності неможливо і небезпечно.

Знос рульового наконечника призведе до утворення великої люфту в вузлі, це створить розбалансування передніх коліс, призведе до трясці автомобіля на швидкості від 90 км / год.

Якщо причиною вібрації є коробка передач, перевірити це легко. Слід під час руху на МКПП вичавити зчеплення, на АКПП встановити рукоятку в позицію «N». Якщо тряска припинилася, проблема діагностується в вузлі КП.

Чому з'являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км / год? ймовірні причини

при гальмуванні

Вібрація кузова при гальмуванні може виникнути через зношування вузлів гальмівної системи, розбалансування коліс, через погану, «лисою» гуми. Причини вібрації автомобіля можуть бути пов’язані з поломкою або зносом наступних деталей гальмівної системи:

  • маточин;
  • гальмівних дисків;
  • барабанів.

Якщо при холостих обертах двигун працює рівно, розгін, їзда проходять без помітної тряски, але при гальмуванні машину «кидає» – потрібно перевірити разболтовка колісних дисків і протяжку всіх гвинтів.

Штатна діагностика, яку рекомендується робити раз на рік, допомагає не допустити появи тремтіння кузова. Але якщо проблема з’явилася, доведеться зробити перевірку всіх вузлів автомобіля, навіть якщо причина в слабо затягнутому болті.

Вібрація по кузову на швидкості

Чому з'являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км / год? ймовірні причиниВібрація кузова на швидкості, означає, що виникли проблеми з якимось з агрегатів вашого автомобіля. Часто причиною вібрації стають несправності рульового управління, руйнування подушок двигуна або коробки передач та іншими неполадками.
Вібрація по кузову при гальмуванні може бути пов’язана з зносом колодок або розбалансуванням (зносом) гальмівних барабанів (або дисків).

Шкода від вібрації

УВАГА! Знайдений абсолютно простий спосіб скоротити витрату палива! Не вірите? Автомеханік з 15-річним стажем теж не вірив, поки не спробував. А тепер він економить на бензині 35 000 рублів на рік! Читати далі”

На швидкості вібрація кузова авто, це не тільки дискомфорт для водія і пасажирів, вона, крім того шкідлива для машини в цілому. Через деякий час в кузові машини від вібрації виникають тріщини.

Зверніть увагу

Крім цього, болти і гайки починають мимовільно відкручуватися, що призводить до небезпечних наслідків надалі. Таким чином, виникає ризик виникнення аварійних ситуацій.

Крім того, вібрації завдають шкоди здоров’ю людини, викликає звуження судин, порушує кровообіг, призводить до відкладення в суглобах солей, знижуючи рухливість, при тривалих впливах.

Причини виникнення

Вібрація по кузову при розгоні, виникає через дисбаланс ходової частини машини, причин відразу кілька:

  • Конструктивна причина, обумовлена ​​конструкцією деталі, що порушує балансування, наприклад вентиль підкачки шин впливає на балансування колеса (може її порушувати);
  • Технологічна причина, тут вібрація викликана відхиленням від розмірів і параметрів тих елементів, якими проводиться заміна;

Наприклад, маса ремонтного шатуна може відхилятися від нормального значення, через що в моторі виникає нерівномірний розподіл навантаження і, внаслідок цього, вібрації при розгоні, в русі і навіть вібрація по кузову на холостих обертах.

  • Експлуатаційна причина, вібрація виникає при нерівномірному зносі деталі, її деформації, може бути при втраті властивостей (руйнуванні) виброизоляторов.

Віброізолятори представляють собою подушки кріплення мотора, коробки та інші. Вони знижують поштовхи, які передаються від двигуна до рами і кузова автомобіля. Дані опори (подушки) виготовляються зазвичай з пари металевих елементів, які розділені шаром гуми.

Вібрація кузова при розгоні і на холостих обертах може відбуватися через їх руйнування. Відбувається в тому випадку, коли гумовий матеріал зношений або порушена технологія при виготовленні.

https://www.youtube.com/watch?v=Tl4KD065P-M

Якщо при розгоні вібрація кузова обумовлена ​​подушками, їх слід негайно замінити

Якщо двигун вібрує постійно, то найбільш ефективним способом буде балансування деталей. Звичайно, 100% усунути вібрації, які походять від двигуна, буде важко, проте помітно знизити рівень вібрацій до мінімуму реально.

Чому з'являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км / год? ймовірні причиниДеталі двигуна, що підлягають балансуванню

При виконанні процедури балансування деталь піддають діагностиці. За допомогою спеціального приладу визначається найбільш важка її сторона.

Потім майстер вирішує – чи полегшувати важку частину або обтяжувати протилежну сторону. Такий варіант застосовується при балансуванні дисків коліс.

Важливо відзначити, самостійно визначити легку і важку сторону колеса, а колінчастого вала – тим більше, без обладнання та досвіду практично неможливо

методи балансування

Існують пара способів, для балансування тієї чи іншої деталі:

  • Статичний спосіб;
  • Динамічний спосіб.

Кожен з цих способів має свої особливості.

Статичне балансування – виконується без примусового обертання деталі. Цей метод не потребує дорогого обладнання, він може застосовуватися в умовах гаража.Однако слід пам’ятати, статичним способом не видаляється дисбаланс повністю. Суть методу в тому, що деталь, яка підлягає балансуванню, встановлюється на призмах або підшипниках.

Потім елемент обертається навколо власної осі, в кінці обертання він займає положення, в якому його важча сторона буде розташовуватися нижче осі обертання. Важливо відзначити, призма повинна стояти строго горизонтально, а підшипники обертатися з мінімальним опором.

Тоді важка сторона буде переважувати легку, і деталь через це відхилятися від центру.

Чому з'являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км / год? ймовірні причиниДинамічне балансування коленвала

Динамічне балансування – цей метод вимагає застосування постійного обертання деталі за допомогою спеціального обладнання. Цей спосіб дозволяє вам повністю позбутися від дисбалансу, при цьому метод може застосовуватися для найбільш жорстких деталей будь-якого розміру (таких як колінчастий вал, кардан, маховик, і інші).

Всі дані про відхилення з високою точністю видає комп’ютер. При балансуванні деталей динамічним способом колінчастого вала, маточини колеса, корзини зчеплення і гальмівних барабанів (або дисків), полегшується важча сторона, за рахунок видалення матеріалу з неї.

Все залежить від типу виробу, виконується свердління або інша механічна обробка.

Як знайти причину

Як знайти джерело вібрації, не маючи спеціалізованих інструментів? Не маючи під рукою спеціального обладнання, визначити перевищення рівня коливань корпусу неможливо. До того ж кожен власник машини сприймає це суб’єктивно – для одного водія коливання і стуки при розгоні машини звичайна справа. Для іншого водія, навіть шерех може бути приводом для паніки.

Однак, тряска вважається неприйнятною в таких випадках:

  • Коли предмети, що лежать на приладовій панелі, починають самостійно переміщатися;
  • Коли відчувається сильна (віддає в долоні) вібрація керма;
  • Коли з’являється биття керма вібрація кузова, причиною проблеми часто є дисбаланс передніх коліс;
  • Коли відображення в дзеркалі салону починає розмиватися;
  • Якщо відчувається вібрація підлоги, або елементів управління, особливо при низьких оборотах двигуна;

Спочатку вам слід згадати, що тряска може виникнути через нерівномірне роботи мотора. Можливо, зовсім недавно ви зверталися з метою ремонту мотора на СТО (наприклад, заміна колінчастого вала).

В цьому випадку ймовірно, що новий колінвал не проходив процедуру балансування спільно з маховиком. Крім того, підвищені коливання на кузові виникають від неправильного регулювання карбюратора, або дросельної заслінки.

В цьому випадку суміш не повністю згоряє, а обороти мотора на холостому ході виходять нижче 800 об / хв.

Насамперед потрібно оглянути стан подушок двигуна, коробки, впускний і вихлопної системи і деталей, які розташовані біля них. Діагностику робите спочатку при вимкненому, потім при запущеному двигуні. Опори (подушки) двигуна повинні завжди бути цільними.

Якщо з’явилася тріщина, або подушка стиснулася, проводиться заміна подушки. Вібрація по кузову після заміни подушки своїми руками повинна пропасти.

Захист двигуна, іноді може перебувати дуже близько до піддону – коли між захистом і піддоном малий зазор, швидше за все, вібрація і стуки мають місце через їх зіткнення.

Потім вам необхідно перевірити якість затягування різьбових з’єднань, кріплення мотора і інших агрегатів. Якщо виявили ослабів болт, потрібно буде підтягнути його до необхідного рівня.

Бувають випадки, коли коливання з’являються через крильчаткивентилятора, що охолоджує радіатор. В цьому випадку знімаєте крильчатку і слухаєте роботу мотора без неї.

Потім потрібно по черзі відключати навісне обладнання (знімаючи приводні ремені), і перевіряти рівень струсу мотора після запуску і при його роботі в різних режимах.

Буває необхідна балансування шківа або заміна ременя. Іноді причиною струсів стає корзина зчеплення з маховиком.

важливо

Щоб обчислити їх, вам необхідно натиснути педаль зчеплення в підлогу, запустити мотор «на передачу», а через пару секунд включити «нейтралці», після цього прибрати ногу з педалі.

Якщо струс триває, значить, відбувається воно з-за маховика або кошика. Можливий дисбаланс циліндропоршневої групи, особливо якщо змінювався один-два поршня або один – два шатуна з усіх.

Інструкція говорить, якщо вібрація кузова після 80 кілометрів на годину, найчастіше виникає вона через елементів трансмісії або ходової частини машини .

Коли вібрація мотора змінюється зі швидкістю руху авто, швидше за все, вібрує один з вузлів, що йдуть за веденим валом КПП. Це карданні або приводні вали, деталі роздавальної коробки (якщо у вашій машині вона встановлена), колеса або маточини.

До речі, коли виникає вібрація кузова при гальмуванні, ціна питання – ваше життя! Проблема криється в гальмівних дисках, або барабанах. Від справної роботи гальм залежить ваша безпека, тому зволікати з ремонтом не можна.

Особливо відчутні такі коливання на рульовому колесі.

Чому з'являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км / год? ймовірні причини

Ще однією причиною тряски може бути неякісна гума покришок. Склад її буває дуже жорстким, через це на передні колеса зростає навантаження при скиданні швидкості машини.

Вібрація машини при швидкості всього 10-15 кілометрів на годину свідчить про дисбаланс коліс. Як правило, подібна проблема виникає після перевзування машини на зимову гуму. Усувається балансуванням коліс.

Якщо колеса передні вона може проявитися у вигляді биття керма.

Щоб перевірити, чи винні колеса в появі вібрації при розгоні, треба поміняти передні і задні місцями. Однак, найкраще, зробити діагностику автомобіля, тоді його елементи будуть перевірені на стенді і достовірно буде виявлена ​​причина.

Дисбаланс дисків вирішується навішуванням важків. Маса важків може досягати від 5 грам і до 100 грамів. Після правильної балансування грузиками, при розгоні вібрація пропаде.

Найкраще балансування зроблять на шиномонтажке, сам господар з цим не впорається.

Вібрація після виконання капітального ремонту викликається порушенням балансу циліндропоршневої групи, неправильної її складанням або деформацією деталей. Поршні і шатуни завжди підбираються по масі. Різниця у вазі не повинна бути більше 5-10 грам.

Увага: Поршні до того ж повинні бути одного діаметра, інакше виникне різниця в компресії циліндрів, звідси вібрації і пошкодження деталей.

Ще однією розповсюдженою причиною коливань є карданний вал:

Чому з'являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км / год? ймовірні причиниКарданний вал – часта причина коливань кузова

Щоб усунути цю проблему, потрібно зняти вал. Після чого виконати дії в наступному порядку:

  • Потрібно перевірити, стан хрестовин, на кінцях цього валу;
  • Перевірте, щоб кожна хрестовина вільно рухалася в будь-якому напрямку при натисканні на неї без зусиль;
  • Якщо необхідно прикладати зусилля, або в якомусь напрямку хрестовина взагалі не рухається тоді її потрібно замінити;
  • Якщо необхідна заміна хрестовин, заодно потрібно перевірити наявність мастила, в ковпачках для роликових підшипників;
  • Завершивши перевірку хрестовин, можете перейти до перевірки шліцьового з’єднання кардана;
  • Для цього, потрібно одночасно крутити частини кардана навколо осі;
  • При цьому вільний хід не повинен перевищувати 1 міліметр;
  • Коли пошкоджена шліцьова частина, тоді кардан необхідно замінити;

Ще одна причина виникнення вібрацій по кузову при холостих буває неправильне кріплення роздавальної коробки, для її регулювання вам необхідно.

Якщо у вас її немає, то можете пропустити цей пункт. Необхідно підняти авто домкратом або підйомником. Колеса пі проведенні робіт стикатися із землею не повинні.

Крім цього, має бути забезпечено вільний доступ до будь-яких кріплень раздатки.

Починаєте з огляду стану кріплень. Вони зазвичай не відрізняються хорошою міцністю, так як виготовлені з алюмінієвого сплаву. При огляді, звертаєте уваги на тріщини і відколи на них. Якщо є необхідність замінити старе кріплення новим, тоді між кріпленням і кузовом треба прокласти прокладку, яку краще виготовити з транспортерної стрічки.

Під час зняття раздатки, слід приділити особливу увагу проміжному валу, розташованому між коробкою передач і раздаткой. Після виконання описаних нами перевірок, раздатку слід повернути на місце. Спочатку вона підвішується на кріплення, гайки при цьому не затягуєте до кінця. Потім треба попросити помічника, щоб він розігнав машину до 80 км / ч.

Тільки потім можна гайки затискати до кінця.

Ось і все, тепер ви здатні самі визначити причину трясіння і усунути її.

Втомився платити за штрафи? Вихід є!

Забудьте про штрафи з камер! Абсолютно легальна новинка – Глушилка камер ГИБДД, приховує ваші номери від камер, які стоять по всіх містах. Детальніше за посиланням.

  • Абсолютно легально (стаття 12.2);
  • Приховує від фото-відеофіксації;
  • Підходить для всіх автомобілів;
  • Працює через роз’єм прикурювача;
  • Не викликає перешкод в радіоприймачі і стільникових телефонах.

“Моя Соната” – Клуб Хендай Соната

Пружини підвіски, амортизатори, важелі, приводи коліс (ШРУСи) + насос ГУР, рульова рейка, кермові тяги і наконечники, в загальному все, що крутить і тримає колеса наших Сонат

yakub Новачок Повідомлень: 9 З нами з: 10 Вересня 2012 15:15 Репутація: 0 Авто: Справжнє ім’я: Якуб Звідки: Єкатеринбург

Повідомлення yakub »04 Лютого 2013, 14:54» Повідомлення # 286892

після 100 км / год до 120 км / год вібрація як ніби колеса не від балансування потім изчезает, кілька разів заїжджав в різні шинки а результату не якогось з підвіскою в двох сервісах теж сказали все гуд! може хтось підкажи що робити ?? а до 100 Едіт ваще рівно а потім починає відчуватися по керму вібрація потім вщухає

Чому з'являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км / год? ймовірні причиниKLS Модератор Форуму Чому з'являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км / год? ймовірні причиниПовідомлень: 3084 З нами з: 31 Липня 2009 17:10 Репутація: 2 Авто: Справжнє ім’я: Юра Звідки: Харків

Повідомлення KLS »04 Лютого 2013, 15:33» Повідомлення # 286902

yakub У тебе автомат чи механіка? У мене коли шрус помирав, то теж на швидкості за 100 км йшла вібрація в кермо.

Infiniti QX70 3.7 sportC invidia 350 л.с.Била Hyundai Sonata AT-4 V6 172 л.с. “The devourers of gasoline”

Харків – Санкт-Петербург

Шіндо Аксакал Чому з'являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км / год? ймовірні причиниПовідомлення: 5490 З нами з: 28 березня 2010, 21:51 Репутація: 47 Авто: Справжнє ім’я: Олексій Звідки: Москва

Повідомлення Шіндо »04 Лютого 2013, 15:54» Повідомлення # 286915

KLS писал (а): У мене коли шрус помирав,

Так, є така тема. +

Була сонечка АТ-4.2006г-2011г.Осталась в клубі в надійних руках (втретє) .Mitsubishi XL 3.0 / 220 тисяч хом’ячків + кілька тисяч після чудотворства / Срібло 2011р-2017р (проданий) Volkswagen Touareg 3,6 FSI 249 к.с чорніше ночі, пневма і всі справи по максимуму.

Шіндо Аксакал Чому з'являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км / год? ймовірні причиниПовідомлення: 5490 З нами з: 28 березня 2010, 21:51 Репутація: 47 Авто: Справжнє ім’я: Олексій Звідки: Москва

Повідомлення Шіндо »04 Лютого 2013, 16:09» Повідомлення # 286925

Євген 81 писал (а): знос гальмівних дисків!

І вібрація від 100 до 120? Я вас благаю Тоді питання до автора теми: ,, При гальмування з будь-якій швидкості все ок? ,,

Це ще на балансування схоже, але автор відповідає, що все гуд.

Була сонечка АТ-4.2006г-2011г.Осталась в клубі в надійних руках (втретє) .Mitsubishi XL 3.0 / 220 тисяч хом’ячків + кілька тисяч після чудотворства / Срібло 2011р-2017р (проданий) Volkswagen Touareg 3,6 FSI 249 к.с чорніше ночі, пневма і всі справи по максимуму.

Чому з'являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км / год? ймовірні причиниПапа Саня Влився Повідомлення: 281 З нами з: 22 квітня 2010, 13:25 Репутація: 0 Авто: Справжнє ім’я: Папа Саня Звідки: Місто на Неві

Повідомлення Папа Саня »05 Лютого 2013, 11:03» Повідомлення # 287133

Шіндо писал (а): Це ще на балансування схоже, але автор відповідає, що все гуд.

Однозначно балансіровка.Сам мучився майже 2 роки. Вже думав гуму менять.Но випадково минулої весни занесло до хорошого майстра в великому шинному центре.Вібраціі пропали совсем.Совет: розоритесь на хороший сервіс колісний, це в будь-якому випадку дешевше ніж трясти підвіску і ШРУСи.

Сподіваюся вам це так само допоможе як і мені.

Maikl KMV Новачок Повідомлень: 8 З нами з: 01 Червня 2012 12:16 Репутація: 0 Авто: Справжнє ім’я: Михайло Звідки: Новокузнецьк

Повідомлення Maikl KMV »10. Лютого 2013, 7:06» Повідомлення # 288373

Приводи посмикати, може через внутрішню гранати. коли знос йде вібрація в колеса.

yakub Новачок Повідомлень: 9 З нами з: 10 Вересня 2012 15:15 Репутація: 0 Авто: Справжнє ім’я: Якуб Звідки: Єкатеринбург

Повідомлення yakub »14. Лютого 2013, 13:08» Повідомлення # 289518

у мене автомат !!! гранати Нора, підвіска теж в ідеалі, заїжджав ще в одну шинку сказали спробувати поставити центруючі пластикові кільця!

yakub Новачок Повідомлень: 9 З нами з: 10 Вересня 2012 15:15 Репутація: 0 Авто: Справжнє ім’я: Якуб Звідки: Єкатеринбург

Повідомлення yakub »14. Лютого 2013, 13:14» Повідомлення # 289521

KLS Шіндо при гальмування все ок, гальмівні диски в прядки)))

NAIL727 Потихеньку вливаюся Повідомлення: 29 З нами з: 31 янв 2012, 15:09 Репутація: 0 Авто: Справжнє ім’я: Наіль Звідки: Казань

Повідомлення NAIL727 »15. Лютого 2013, 23:52» Повідомлення # 289848

Така ж біда, вібрація після 100 км. . Зима або літо різниці жодної та на шинку всіх дістав уже. Грішу на ходовки))))))))

yakub Новачок Повідомлень: 9 З нами з: 10 Вересня 2012 15:15 Репутація: 0 Авто: Справжнє ім’я: Якуб Звідки: Єкатеринбург

Повідомлення yakub »18. Лютого 2013, 15:40» Повідомлення # 290382

Все проблема вирішена, справа була в центрирующих пластикових кільцях! треба було купити і поставити в кожен диск! купив поставив і все гуд! ціна за штуку 30 р, за 4 = 120 р))) тільки й того! правильно хто то вище сказав не всі шінчікі знають в чому справа, більшість просто дивляться на показання балансуючого стенду і кажуть: балансування в нормі або гума або що то в ходової ..))) причому всі однаково говорять! Мені пощастило вирішив ще раз заїхати в нормальну майстерню при зняття першого колеса відразу мені сказали що 90% йде вібрація бо немає цих кілець!

yakub Новачок Повідомлень: 9 З нами з: 10 Вересня 2012 15:15 Репутація: 0 Авто: Справжнє ім’я: Якуб Звідки: Єкатеринбург

Повідомлення yakub »18. Лютого 2013, 15:44» Повідомлення # 290384

коли вмирають целенблокі крім вібрації ще й з’являється стукіт скрип в підвісці, целенблокі ні до чого Fludishka))) Потихеньку вливаюся Повідомлення: 40 З нами з: 05 Червня 2010 19:40 Репутація: 0 Авто: Справжнє ім’я: Андрій Звідки: Орел

Повідомлення Fludishka))) »27 Лютого 2013, 21:44» Повідомлення # 292602

Ну не треба виключати і шрус, хоча краще почати з меншого. У мене биття було через що приходив в непридатність шруса.

SONATA EF 2005 р ТАГАЗ 2.0 131 к.с. G4JP АКПП, 300 тис. Пробігла, без нарікань

yakub Новачок Повідомлень: 9 З нами з: 10 Вересня 2012 15:15 Репутація: 0 Авто: Справжнє ім’я: Якуб Звідки: Єкатеринбург

Повідомлення yakub »28 Лютого 2013, 14:57» Повідомлення # 292753

Порада

вібрація через шруса тільки тоді може коли він вже показує ознаки, що він помирає (потріскування або починає клацати)

Fludishka))) Потихеньку вливаюся Повідомлення: 40 З нами з: 05 Червня 2010 19:40 Репутація: 0 Авто: Справжнє ім’я: Андрій Звідки: Орел

Повідомлення Fludishka))) »28 Лютого 2013, 19:31» Повідомлення # 292825

не завжди, в моєму випадку був щелчек і нетривалий заклинювання (повело кермо в сторону несправного шруса), після цього ніяких ознак несправності (потріскування і клацання) не було, але при заміні шруса, після зняття він просто був усередині порубаний на місці одного підшипника, після заміни биття припинилося.

але це швидше за все був дефект шруса, тому що він був замінений 3000 км назад до його наступної заміни або шановні майстри-механіки просто “припасти пилом” його (потрапила пил при установці) …

але в більшості випадків ознаки “вмирання” шруса повинні бути присутніми, які можна виявити шляхом вивертання рульового колеса до упору в одну сторону, зробити різке прискорення, потім в іншу сторону і так само зробити різке прискорення.

в моєму випадку тільки при інтенсивному прискоренні при вивернутих колесах були чутні клацання, але почути в салоні автомобіля їх було важко, почув випадково знайомий, який стояв на вулиці під час проведених мною “операцій”))))

SONATA EF 2005 р ТАГАЗ 2.0 131 к.с. G4JP АКПП, 300 тис. Пробігла, без нарікань

ducu Новачок Повідомлень: 5 З нами з: 12 дек 2012 8:02 Репутація: 0 Авто: Справжнє ім’я: Денис Звідки: м.Білгород

Повідомлення ducu »20. Березня 2013, 9:36» Повідомлення # 298287

А взагалі при вібрації на кермо, насамперед лінь в сторону, домкрат під авто і знімати колеса по черзі. Щітку по металу (якщо диски заводські і не шкода внутрянка) весь бруд на ліпше прибирати, плюс ножик весь бітум з внутрянка знімати.

Admin тиран і деспот Повідомлення: 14553 З нами з: 29 Вересня 2008, 23:43 Репутація: 45 Авто: Mitsubishi Outlander 2017MY 2.4 Ultimate Справжнє ім’я: Петро Звідки: Долгопрудний

Повідомлення Admin »20. Березня 2013, 22:45» Повідомлення # 298511

Центрувальні кільця потрібні якщо діаметр ЦО диска більше штатного 67,1.Ну тобто диски нерідні. Цього в умовах завдання не було. Так нечесно Правила | Інструкція до форуму | Клубні карти | Реклама на сайті Щось не те з форумом? Чи не можете зайти? Пишіть суть проблеми і ваш нік на wtf@mysonata.ru _________________ була Hyundai Sonata EF 2.7 ТагАЗ | 2008 | MT9 чорна | Галоген всюди | плівка Llumar 15% ззаду | 4 гудка від “Волги”

тепер ЕД4М | 3кВ | 4 мВт | сірий + червоний (двоколірна забарвлення) | лиття чавун | тифон, свисток

Sting Потихеньку вливаюся Повідомлення: 99 З нами з: 05 Липня 2013, 23:08 Репутація: 1 Авто: Справжнє ім’я: Сергій Звідки: Ростов-на-Дону

Повідомлення Sting »02 Вересня 2015 року, 20:38» Повідомлення # 437756

Шіндо писал (а): Джерело цитати І вібрація від 100 до 120? Я вас благаю Тоді питання до автора теми: ,, При гальмування з будь-якій швидкості все ок? ,,

Це ще на балансування схоже, але автор відповідає, що все гуд.

Хлопці, всім привіт, перекурив всі теми, які видає пошук, про вібрацію на ходу, але відповіді так і не знайшов! Може підкажете чого по моїй Трабл!? Ситуація така – при 100-120 км / ч ковбасить і по керму і по кузову! З’явилася пару місяців назад! Колеса Мішлен Примас 3, пробіг на них 2 сезони – близько 50 000 км, протектор до індикатора максимального зносу ще не стерся, візуально колеса рівні (по крайней мере, так на шиномонтажах кажуть, яких я за тиждень вже 5 штук різних відвідав для балансування), проблема після балансу стає то менше, то більше помітна, але повністю не йде … Задній диск один прокатаний, але шиномонтажники кажуть, що його дефект мінімальний, і що вібрацій від нього бути не могет! Диски коштують Скадовсккіе, проставочное кілець немає, бо їжджу на цих дисках вже три роки – проблем раніше не було! При гальмуванні з великих швидкостей б’є в керма, це показник того, що переднім гальмівним дискам, ніби як, кирдик! Але – диски стоять Брембо, буртик на диску не більше 1 мм, диск візуально рівний і гладкий, пробіг на дисках цих 60-000, максимум … І я от думаю, якщо диски гальмівні поведені, чи можуть вони давати таку вібрацію при русі на кермо і на кузов, коли гальма не використовуються? Грішив на приводу передніх коліс, але тут такий нюанс – при їзді по абсолютно рівній новій дорозі на швидкості 140-160 кидаю газ, і вібрація ПОСИЛЮЄТЬСЯ, по ідеї, якби це були приводу, при скиданні газу вібрація повинна зникати, а вона навпаки посилюється на кермо і на кузов … Загалом , Я гублюся в здогадах! Купувати нові диски і колодки – в районі десятки рублів, купувати нові диски колісні і гуму – 35 тисяч, та й не доцільно це, тут до кінця сезону залишилося пару місяців … Загалом на дорогі експерименти я морально не готовий! А проблему вирішувати якось треба!

Може хто підкаже дешевші способи, на що звернути увагу?

Останній раз внесено зміни Sting 02 Вересня 2015 року, 20:51, всього редагувалось 2 рази.

Hyundai Sonata EF 2.7 ТагАЗ, АТ4

Перейти

Чому машину трясе на холостих обертах і при русі на швидкості: можливі причини

Вібрація по автомобілю на швидкості – неприємне і небезпечне явище, яке призводить до появи дискомфорту при експлуатації авто, викликає прискорений знос деталей, свідчить про необхідність проведення ремонтно-діагностичних робіт.

Чому з'являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км / год? ймовірні причини

Якщо машину трясе на швидкості 40-60-80-100-120 км / год необхідно не відкладаючи встановити причини вібрації і вжити заходів до її усунення.

Що таке вібрація і як людина її відчуває

Вібрація, згідно з визначенням, є механічне коливання твердого тіла. Воно може передаватися людині за допомогою контакту з ним (тактильно) або через звуковий канал. Відчувається людиною через органи слуху, тактильні або вестибулярний апарат. Основними параметрами вібрації є частота і амплітуда коливання.

Частота коливання зазвичай вимірюється в Герцах. Це кількість коливань в секунду. В автомобілі часто вимірюють частоту в оборотах на хвилину. Наприклад, 600 об / хв. відповідає частоті 600/60 = 10 Герц, тобто 10 оборотів в секунду.

Органи слуху людини реагують на частоту коливань від 20 Гц до 20.000 Гц. Тобто людина органами слуху не сприймає частоту 10 Гц. Такий звук називається інфразвук. Людина його відчуває тактильно (тремтіння органів людини).

Зверніть увагу

Інфразвук на певній частоті може викликати панічний стан людини. Це доведено численними дослідами. Тварини панічно тікають з місць землетрусів, так як перед ними по землі поширюється інфразвук.

Частота більше 20 кілогерц називається ультразвуком. Вібрація на такій частоті людиною невідчутна. Але вона може привести до значних руйнувань вузлів і механізмів автомобіля. Тому під час стендових випробувань на заводах дослідженню коливань на цих частотах приділяють велику увагу.

Відео – можливі причини вібрації автомобіля при русі на швидкості 80 км / год і вище:

Амплітуда механічної вібрації вимірюється в заходи довжини (міліметрах, метрах). Коливання амплітудою в міліметр не так відчутні для елементів обшивки, кузова, але в підшипниках, наприклад маточини, здатні зруйнувати його за кілька кілометрів.

У звуковому діапазоні частот вібрація вимірюється в децибелах. Рівень 0 дБ означає межа чутності людського рівня. 150 дБ – приблизно больовий поріг гучності. Людина добре сприймає звукові коливання на рівні від 20 децибел.

Основні причини виникнення вібрації в автомобілі

Основні причини виникнення вібрації в автомобілі пов’язані з механічними, звуковими та резонансними явищами. Так як під час роботи автомобіль рухається в цілому, то джерелом коливань може бути практично будь-який елемент його конструкції. Найбільш частими і відчутними водієм джерелами вібрації в автомобілі є:

  • Вібрація двигуна автомобіля, КПП, зчеплення . Вона може виникнути через троение двигуна (непрацездатності одного або декількох циліндрів). Виявляється на холостому ходу або малих швидкостях у вигляді нерівномірної вібрації кузова, важеля коробки передач, елементів салону. Також може бути наслідком нерівномірності подачі палива, повітря, пропусків запалювання. Вібрація може бути викликана биттям маховика, системи зчеплення, коробки перемикання передач. У високочастотному звуковому діапазоні вона частіше обумовлена зносом ременя генератора.
  • Підвіски двигуна. При зносі і пошкодженні подушок двигуна коливальні рухи двигуна безпосередньо передаються на кузов. В цьому випадку двигун немов стукає про кузов. Звукові і механічні коливання сприймаються водіям подібно стуку відбійного молотка. При деяких оборотах двигуна можуть багаторазово посилюватися за рахунок резонансних явищ.
  • Кардана в автомобілях із заднім приводом. Виникає при зміні геометрії карданної системи, заднього моста. Частота безпосередньо залежить від швидкості автомобіля. Вона добре відчутна у вигляді гулу на швидкостях від 50 км / год.
  • Кузовних деталей. При поганому закріпленні деталей або корозії деяких елементів можливе виникнення механічних вібрацій, які можуть посилюватися резонансними явищами. Механічні вібрації елементів кузова призводять до їх пошкодження. Деталь кузова може просто відвалитися.
  • Коліс. При заміні і ремонті коліс потрібна обов’язкова балансування. В процесі експлуатації колеса вона може бути порушена. Радіальна вібрація колеса може бути погашена підвіскою автомобіля і практично невідчутна водієм. Вона практично непомітна, але якщо є, то призводить до несправності системи підвіски, скорочення терміну служби підшипників маточини. Поперечна вібрація колеса відбивається в биття рульового управління, призводить до передчасного зносу рульової рейки, тяг.

Відео – чому машину трясе на швидкості з биттям на кермі:

  • Елементів підвіски. Підвіска сучасних автомобілів – дуже складний механізм. Знос навіть одного елемента може привести до появи механічних вібрацій, які в свою чергу призводять до її подальшого її пошкодження.
  • Елементів рульового управління. Як правило, вона є наслідком несправностей рейки. Виявляється у вигляді биття керма і вкрай небезпечна.
  • Гальмівної системи. Виникає при нерівномірному зносі гальмівних дисків і колодок. Таку вібрацію необхідно відразу усувати.
  • Елементів салону. Найчастіше проявляється у вигляді деренчання, скрипу пластмасових елементів салону, обшивки, інших елементів. Не так небезпечно, але вносить істотний дискомфорт в процесі експлуатації машини. Часто для її усунення доводиться застосовувати шумоізоляцію автомобіля.

Наслідки можуть виявитися важкими

Наслідки вібрації в автомобілі можуть бути дуже серйозні, наприклад:

  • створення аварійної ситуації;
  • відмова рульового управління;
  • несправність гальмівної системи;
  • порушення елементів підвіски;
  • несправність двигуна, КПП, зчеплення;
  • створення дискомфортною обстановки в салоні і ін.

З’ясувати причину вібрації автомобіля за допомогою комп’ютерної діагностики вдається не завжди. Є загальноприйняті рекомендації досвідчених водіїв, механіків, фахівців по підвісці, рульовому управлінню, КПП, які допомагають знайти причини виникнення вібрації на різних швидкостях, при різних ознаках їх прояви.

Таблиця 1. Ознаки несправності і можливі причини вібрації автомобіля при русі на різній швидкості:

швидкість Ознаки несправності, можливі причини
Вібрація важеля КПП – пропуски запалювання, троение двігателя.Металліческій рівномірний стукіт – пошкодження подушки двігателя.Високочастотний свист – знос ременя генератора.
Рівномірна невелика тряска – розбалансування маховика, зчеплення.
Нерівномірне невелика тряска – пропуски запалювання, несправність системи подачі палива, повітря, системи управління двигуном.
Подальше збільшення вібрація двигуна – пропуски запалювання, несправність системи подачі палива, повітря, системи управління двигуном.
Якщо вібрація відбувається при русі на поворотах і супроводжується хрускотом, то можлива причина – несправність шруса.На поворотах вона може бути ознакою несправності вузлів рульового управління, перш за все, рейкі.Вібрація в момент включення будь-якої окремої передачі – ознака несправності КПП.
У механічних КПП в момент вичавлюючи зчеплення вона може бути наслідком зносу фрикційних механізму, кошики або вичавного підшипника.
На цій швидкості починає проявлятися вібрація карданного механізму, в тому числі, хрестовини і підвісного подшіпніка.Біенія керма вказують на неправильну балансування колес.Прічіной вібрації на даній швидкості може бути вихлопна система, а саме, її ненадійне кріплення, порушення цілісності.
Причиною може бути і зношений опорний підшипник стійки.
Поява биття на таких швидкостях свідчить про можливу несправність гальмівної системи, особливо, якщо це супроводжується відповідним звуком.Прі русі на рівній дорозі поява вібрації може бути проявом вад протектора шін.Появленіе вібрацій на даних швидкостях може бути розбалансування обертових деталей двигуна: шківів, приводів вентилятора , генератора, маховика.
Низький рівень масла в АКПП і засмічення фільтра іноді призводять до такого ефекту.
При цих швидкостях в процеси вібрації посилюється внесок найменших зносів вузлів подвескі.Прі великих швидкостях можуть почати проявляти себе підгулялі кульові опори.
Раптове виникнення биття може бути наслідком некоректної роботи турбіни двигуна. Він «захлинається» від нестачі воздуха.Тряска в салоні кузова можуть виникнути в результаті зсуву пластмасових деталей.
На граничних швидкостях для виникнення биття досить малого порушення аеродинаміки автомобіля. Досить установки нештатного спойлера, щоб повітряні потоки сформували вібраційну сітуацію.На великих швидкостях нагріваються підшипники обертання, відсутність або недостатня кількість в них мастила іноді призводить до виникнення вібрацій.

Відео – якщо машину трясе при розгоні, то можлива причина може бути в гранаті:

Методи боротьби з цим явищем

  • Перший етап в боротьбі з вібрацією – ретельне закріплення всіх елементів кузова, двигуна і салону.
  • Якщо видимої причиною биття є двигун, КПП, гальмівна система, необхідно провести комп’ютерну діагностику.
  • Для запобігання вібрацій необхідно дотримуватися термінів регламентного обслуговування систем автомобіля: підвіски, гальмівної системи, рульового управління та інших.
  • Вібрації елементів кузова допомагає усунути професійна шумоізоляція.

При раптовій появі тряски на будь-яких швидкостях необхідно негайно встановити її джерело. Подальша експлуатація транспортного засобу без її усунення небезпечна!

Чому з'являється вібрація по кузову на швидкості 100-120 км / год? ймовірні причиниЯкщо запотівають скла в машині зсередини, що робити в цьому випадку – огляд народних рецептів.

Як можна дізнатися модель автомобільної сигналізації за зовнішнім виглядом брелка.

Де повинен бути розміщений https://voditeliauto.ru/voditeli-i-gibdd/shtrafy/za-otsutstvie-znaka-shipy.html знак Шипи.

Відео – одна з можливих причин коли машина вібрує при наборі швидкості:

Може зацікавити:

5 основних причин вібрації автомобіля. Чому вібрує ваш автомобіль?

У звичайній ситуації автомобіль повинен плавно рухатися по рівній дорозі з будь-якою швидкістю.

Однак, якщо ви володієте автомобілем достатньо довго, є великі шанси, що у вашого автомобіля виникнуть деякі проблеми з вібрацією.

Це одна з тих неприємних проблем, які починаються тихо і поступово, і досить тонкі, щоб ви не помітили їх або проігнорували. Не варто недооцінювати цю проблему і необхідно знати основні причини вібрації автомобіля.

Чи так важливо знати причини вібрації автомобіля?

Как и в случае любой проблемы с износом автомобиля, очень вероятно, что сотрясение и колебание будут прогрессировать с течением времени. Вы просто можете внезапно осознать, что ваш автомобиль звучит так, будто он развалится в любую минуту. Не ждите, пока это произойдет, потому что вам придется оплатить дорогостоящий ремонт, если вы не решите проблему.

Диагностика и обнаружение причины проблемы с автомобилем – это уже половина выполненной работы. Если ваш автомобиль начинает дрожать и демонстрирует свой возраст, вы можете проверить пятерку вероятных виновников вибрации вашего автомобиля и узнать, как устранить проблему, пока не стало слишком поздно.

Вибрация из-за проблемы с шинами

Шины являются одной из самых распространенных причин вибрации автомобиля на скорости.

Однією з можливих проблем, з якими ви можете зіткнутися в цьому контексті, це не розбалансовані шини (дисбаланс коліс).

На повільних швидкостях проблеми не будуть помітні, але тремтіння буде посилюватися у міру прискорення до 55-60 км / ч. Рульове колесо або навіть весь автомобіль почнуть вібрувати. Шини також будуть тремтіти особливим чином.

Також стежте за правильним тиском в шинах, занадто перекачані шини будуть передати нерівності дороги на кузов автомобіля у вигляді вібрації. Усуньте проблему, накачавши шину до тиску повітря, зазначеного виробником.

Вібрація також може бути результатом нерівномірного зносу шин. Огляньте протекцію на ваших шинах, і якщо помітите, що знос більше з одного боку, ніж з іншого, вам слід провернути, або поміняти місцями шини, щоб забезпечити їх рівномірне спрацьовування.

Один із способів уникнути майбутніх проблем, пов’язаних з шинами – навчитися читати малюнок протектора, регулярно перевіряйте свої шини, і ви зможете своєчасно виявити ознаки неприємностей.

Колеса – поза балансом

Вібрації, викликані колесами, зазвичай відчуваються через рульове колесо. Одним з можливих винуватців цього може бути зношений або пошкоджений підшипник маточини колеса. Хоча вони повинні прослужити досить довгий час, але як і з будь-якої іншої механічної частиною автомобіля, вони можуть вийти з ладу в будь-який час.

Ще одна річ, яку потрібно шукати, це кінці стрижнів або кульові шарніри.

Якщо рульове колесо відчуває себе звичайним, поки ви їдете прямо, але починає трястися при повороті, це може сигналізувати про зношених кінцях штанги.

важливо

Однак, якщо кермо трясе по прямій, але зупиняється, коли ви повертаєте, це може бути ознакою того, що шарнір кульової опори несправний і його слід замінити.

Коливання може стати ще однією причиною вібрації і тряски автомобіля. Термін відноситься до будь-якого відхилення від дійсно кругового обертання і вимірюється спеціальним індикатором.

Вібрації двигуна автомобіля

Якщо двигун вашого автомобіля не отримує достатньої кількості кисню, палива або іскри, які необхідні для його безперебійної роботи, ви помітите, що вібрація в машині надходить з моторного відсіку і часто при наборі швидкості. Ця проблема проявляється в ривках, тряска і не рівною роботою двигуна, коли ваш автомобіль збільшує швидкість або гуркоче в певному діапазоні швидкостей.

Щоб позбутися від цієї проблеми, ви повинні перевірити свічки запалювання і при необхідності встановити новий набір, якщо старі зношені. Не забудьте також перевірити стан паливних і повітряних фільтрів: якщо вони засмічені або забруднені, двигун буде позбавлений необхідного палива або кисню. Щоб це не відбувалося, обов’язково своєчасно і регулярно міняйте їх.

Регулярно перевіряйте свічки запалювання

Якщо проблеми з вібрацією вашого автомобіля не пов’язані з будь-якої конкретної швидкістю, але виникають, коли ви зупиняєтеся на червоному світлі або паркуетесь, тоді кріплення подушок двигуна можуть бути зношені або пошкоджені і повинні бути замінені.

Проблеми з гальмом

Якщо ви помітили вібрації при застосуванні гальм, досить імовірно, що ви маєте справу з зношеним або зношуються гальмівним ротором. Якщо це так, то у вас буде струшувати рульове колесо під час гальмування або пульсувати прямо через педаль гальма. Переконайтеся, що ротор перевірений, справний або повністю замінений.

Ще одна причина – зношений або іржавий штифт супорта гальма, але він зазвичай впливає тільки на більш старі автомобілі. Якщо це є причиною вібрацій, ви відчуєте, що ваше рульове колесо починає вібрувати зі швидкістю 50 кілометрів на годину. Коли ви збільшите швидкість, це буде посилюватися, а коли зупиніться, можете відчути палаючий запах.

Вібрація на колесі може з’явитися через зношені і іржавих напрямних супортів

Майте на увазі, що з точки зору безпеки гальмівна система автомобіля є однією з найважливіших систем в транспортному засобі. Вона чутлива до зносу, тому будьте впевнені, що тримайте її в хорошому стані, перевіряючи гальмівні колодки, диски і всі інші компоненти гальмівної системи регулярно і своєчасно.

Проблеми з віссю

Якщо останнім часом у вашого транспортного засобу сталося зіткнення або будь-яка інша аварія, можливо вісь була зігнута або пошкоджена. В цьому випадку зверніть увагу, що вібрація в машині відбуваються при наборі швидкості.

У цьому контексті тісно пов’язана проблема карданного валу, механічного компонента, який передає потужність двигуна на задню або передню вісь (в залежності від того, керуєте ви заднім приводом або передньопривідним автомобілем).

Якщо вам здається, що автомобіль підстрибує вгору і вниз по фронту (в автомобілях з приводом FWD), і ви помічаєте вібрацію і потріскує шум, що виходять з цієї частини, ви можете мати справу з зношеним або зламаним суглобом постійної швидкості (шарнір CV). Рішення полягає в тому, щоб відремонтувати і встановити шарніри CV або повністю замінити карданний вал.

При цьому, якщо ваш автомобіль підстрибує вгору і вниз в задній частині (в автомобілях з приводом RWD) і ви помічаєте, що вібрація посилюється в міру уповільнення з високою швидкістю, ви можете мати справу з зношеними універсальними шарнірами (U сегменти) на приводному валу. В цьому випадку необхідно замінити або (V образні) з’єднання, або весь карданний вал.

Відео як визначити причину вібрації кузова?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…