23.12.201702.03.2018

Всім привіт…. І сьогодні ми Погоріла, що робити, якщо після заміни паливного фільтра машина не заводиться? Стаття буде корисна всім, хто сам зламав свою машину намагаючись заощадити на ТО незалежно від типу двигуна і віку автомобіля.

Загальні рекомендації після заміни паливного фільтра

Прокачайте паливну систему

Справа в тому, що паливний фільтр може мати значний обсяг (іноді 0.5 літра) і за разовий запуск насос просто не встигає прокачати систему. Відповідно, палива не вистачає і двигун не може запуститися.

На інжекторних і сучасних дизельних автомобілях необхідно 3-5 разів відкрити замок до положення «запалювання включено» (стартер не крутимо) і почекати 5 секунд.

Для наочності подивіться ось це відео:

На старих дизельних автомобілях необхідно прокачати систему за допомогою т.зв. груші. Як правило, ті, хто їздить на таких машинах самі все це знають і вміють, але якщо ви тільки освоюєте старі дизеля, з механічним ТНВД, це відео буде Вам корисно:

На карбюраторних автомобілях (хоча їх вже років 10 як не випускають), все ще простіше – просто накачуємо паливо в фільтр і шланги, натиснувши на важіль бензинового насоса 10-20 разів. Якщо важіль продавлюється, просто Крутаніте двигун стартером на ½ обороту.

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причин

Прокачали систему і пробуємо заводити. Якщо двигун запустився – все відмінно, якщо немає, починаємо згадувати, що ми робили і шукати помилки.

Якщо фільтр зовнішній

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причин

Як правило, в системах з зовнішнім паливним фільтром фільтрів два! Фільтр тонкого очищення, як на картинці вище і фільтр грубої очистки, він на заборник палива в баку. Якщо Ви його не замінили, замініть. Основна ж проблема, двигун не запускається, після заміни паливного фільтра криється в шлангах! Неякісні шланги розбухають, а так як зовні їх тримає обплетення, вони перекривають внутрішній отвір. Поки їх не ворушать, вони ще якось працюють, але після заміни фільтра (коли їх крутять і розтягують), вони за кілька хвилин можуть прийти в непридатність. (Це типова проблема дешевих шлангів).

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причин

Перевіряється наступним чином – знімаємо шланг подачі з паливної рампи і відкриваємо замок до положення «запалювання», стартер не включаємо і не куримо! Якщо зі шланга піде хороша струмінь бензину, причина криється не в заміні фільтра, дивіться що ви ще робили. Якщо паливо ледве біжить – перевіряйте шланги (по науці треба брати манометр і міряти тиск, але особисто у мене в господарстві немає манометра з перехідником для перевірки тиску палива).

Якщо фільтр складовою

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причин

Складовою паливний фільтр з регулятором тиску, застосовується на багатьох «великих» іномарках, наприклад на Mercedes ML. Важливою особливістю цих фільтрів є наявність вбудованого регулятора тиску палива. В середньому 3% дешевих фільтрів мають бракований регулятор тиску палива і після їх заміни, двигун не запускається.

Так само проблема може бути в набряклих шлангах, але це тільки в тому випадку, якщо ремонтом машини раніше займався «колгосп».

Перевіряється правильність заміни фільтра так само – знімаємо подачу з рампи і дивимося на натиск. (По науці треба брати манометр і міряти тиск, але особисто у мене в господарстві немає манометра з перехідником для перевірки тиску палива).

Якщо фільтр встановлений в паливному модулі в баку

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причин

Паливні модулі стоять на 90% сучасних автомобілів. Паливний модуль являє собою збірку з насоса, паливних фільтрів, регулятора тиску і вимірювача рівня палива. Така ось річ в собі.

Це найсумніший випадок так як, ймовірно, знову доведеться все розібрати . До речі саме при заміні фільтра в паливному модулі, вилазить найбільше косяків.

Перш ніж розбирати, перевіряємо – знімаємо подачу з рампи, відкриваємо замок і дивимося, чи біжить паливо і скільки його. (По науці треба брати манометр і міряти тиск, але особисто у мене в господарстві немає манометра з перехідником для перевірки тиску палива).

Якщо паливо не біжить – знімаємо паливний модуль і перевіряємо де ми накосячілі, варіантів небагато ось вони:

  • забули одягнути або порвали ущільнювальне кільце.Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причин
  • Забули одягнути, або не до кінця одягли паливний шланг на фільтр або на насос.
  • Чи не защипнули регулятор тиску.Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причин
  • Чи не одягли електричну клему на насос.

Все, все типові проблеми з за яких після заміни паливного фільтра машина не заводиться, я привів. Сподіваюся, що стаття була корисна.

Колеги, на цьому у мене сьогодні все ,. Якщо ваша машина не дивлячись на всі так і не заводиться зверніться в сервіс. До речі для великих міст доступний відмінний онлайн сервіс з вибору авторемонтної майстерні.

На цьому у мене сьогодні все. Якщо у Вас залишилися питання, або якщо ви хочете доповнити статтю, пишіть коментарі.

З повагою, адміністратор http://life-with-cars.ru

Після заміни паливного фільтра машина погано заводиться

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причинПогано заводиться машина після заміни фільтра

Чому машина погано заводиться після заміни фільтра палива, часто запитують на автофорум. На жаль, таке трапляється нерідко на дизельних автомобілях. Судячи з досвіду експертів і досвідчених автомобілістів, таке можливо через невідповідність розмірів деталі. Заміна буває проведена на новий фільтр, який на 1-2 мм менше, ніж належить.

Перевірка на підробку

УВАГА! Знайдений абсолютно простий спосіб скоротити витрату палива! Не вірите? Автомеханік з 15-річним стажем теж не вірив, поки не спробував. А тепер він економить на бензині 35 000 рублів на рік! Читати далі”

Елемент працює під тиском, особливо на дизельних системах, де натиск найвищий. Найменше відхилення від норми призводить до складнощів із запуском ДВС, а після – до неполадок моторної установки.

Якщо складності спостерігаються після заміни фільтра, варто здійснити першу перевірку. Вона можлива і зі старим очищувачем, який був замінений, за умови, що він поки працює, хоча і при «подиху».

Зверніть увагу

Треба заново вийняти новий фільтр, замість нього поставити старий, і протестувати, як запускається двигун.

Якщо все нормалізується, треба вирушати в магазин за оригінальною деталлю, так як в 99% розбіжність зокрема, коли ставиться аналогова деталь або підробка.

Контрафактний товар легко визначається ще на стадії покупки. Просто треба бути уважним, тим більше, якщо пропонують придбати деталь за заниженою вартістю. Паливний фільтр – це расходник, що вимагає періодичної заміни. Тому його дуже часто підробляють.

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причинРізні моделі дизельних фільтрів

Використовувати такий елемент собі дорожче.

Наприклад, якщо навіть після установки проблем з запуском не спостерігається, є великий ризик розриву фільтрує шторки або пропуску найдрібніших частинок сміття всередину двигуна.

Добре і повністю відфільтровувати таке паливо, як солярка, можуть тільки якісні вироби, зібрані за всіма правилами конструкції. Будь-яка невідповідність рано чи пізно призведе до проблеми.

Треба розуміти, що оригінальні фільтри для дизельних систем стоять на порядок дорожче. Вони виробляють не тільки механічну очистку, але і здатні перешкоджати надходженню води в систему, а взимку ще й забезпечують необхідну температуру щоб уникнути кристалізації парафінів.

Інші причини утрудненого запуску

В інших випадках, якщо фільтр «рідний», немає помилок в установці і т. П., Складності з запуском в першу чергу натякають на завоздушіваніе системи. Винуватцем стає насос ручної підкачки дизельного фільтра, теж легко перевіряється. Треба натиснути рази три-чотири на нього – якщо кнопка перестане піддаватися, однозначно, є проблема. Вирішити її можна 3 способами.

  1. Закупорити злив з паливного фільтра, витягнути за допомогою щітки солярку. Подивитися, чи йде пальне назад в бак. Якщо так – пробка ліквідована, якщо немає – доведеться знайти точку розгерметизації.
  2. Натиснути на кнопку безліч разів, поки вона не почне працювати. Однак це не вдасться зробити, якщо повітряна пробка сидить грунтовно і по всьому профілю трубки, та ще сам насос несправний.
  3. Вийняти шланг, що інтегрує паливний резервуар з фільтром. Потім акуратно, за допомогою колісного насоса закачати всередину бака повітря. Таким чином, забезпечується надлишковий тиск. Після чого повернути патрубок, і спробувати запустити двигун.

Наступна можлива проблема утрудненого пуску дизеля після заміни фільтра – крива збірка. Часто спостерігаються перекоси прокладки, порушення її цілісності, сплутаність в підключенні форсунок і т. Д.

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причинСхема функціонування паливного фільтра на дизельних авто

Російське паливо показало себе і тут. Складнощі пуску двигуна завжди треба шукати в якості пального, хоча зі зміною фільтра воно пов’язане лише теоретично.

В цьому випадку і зі старим фільтром буде така ж ситуація. Однак часто люди забувають про те, що після заміни ТФ заправляються не там де зазвичай, або партія солярки виявляється бракованою.

Тут і виникає проблема, і виявляється, що фільтр абсолютно ні до чого.

Деякі моделі фільтрів спочатку мають на увазі дурну конструкцію. Наприклад, такі варіанти, як Parts Mall PCA-035 комплектуються на заводі заглушками. Встановлюються вони по обидва боки деталі – на зливі і виході в насос.

Ці заглушки виготовлені з пластику, вони практично не проглядаються, тому що глибоко втоплені, дуже дрібні і непомітні. Ставляться з єдиною метою – щоб фільтр не засмітився до моменту продажу.

Багато хто не знає, ставлять деталь як є, в результаті запуск мотора не те що ускладнюється, а повністю відсутня.

Ще причини:

  • на роботу двигуна впливають свічки, які теж можуть бути неправильно поставлені;
  • можливі неполадки з котушками, які потребують перевірки цілісності;
  • до проблем можуть привести часті промивання форсунок хімречовинами, що залишають на свічках чорний нагар;
  • утруднення пуску двигуна виникає і через неправильності розташування розподільних валів;
  • на старих машинах можливі несправності з самим двигуном, в результаті зносу ланцюга або перескоку зубів пасової передачі.

Насос і магістральні трубки

Часом після заміни фільтра несподівано виходить з ладу насос, хоча таке і трапляється вкрай рідко. Тут, як не можна до речі виявиться під рукою манометр, здатний показати тиск в системі. Підключають його до насосного шлангу, після чого включають запалювання. Прилад повинен показати значення, рівне 2,7 атм або трішки менше. Якщо цифри помітно відрізняються, насос несправний.

Існує і менш складний варіант перевірки без манометра. Полягає він в наступному: з насоса скидається шланг, під який ставиться тара. Під час подачі живлення з трубки повинна бити потужний струмінь бензину. Якщо ні, значить, деталь несправна, тому мотор і не заводиться. Можливо також, що насос працює, але періодами. Це теж добре помітно по скинутися шлангу насоса.

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причинПеревірка насоса манометром

Важливе значення необхідно звертати на стан магістральних трубок, виготовлених з такого матеріалу, який має властивість розшаровуватися. Крізь ці отвори проникає повітря, звідси ж з’являються витоку пального. Відбувається це через вплив реагентів, які розпилюються на дорогах або з інших причин.

Ще однією причиною утруднення пуску є засміченість фільтра тонкого очищення, розташованого в зоні забору палива. Як правило, ФТО змінюється в зборі з насосом.

На деяких автомобілях він встановлений окремо, під днищем автомобіля або під порогом, в рідкісних випадках – в підкапотному просторі.

Особливо важливо правильно встановити цей самий фільтр, на корпусі якого має зазначатися напрямок монтажу, відповідно руху палива.

Не варто обділяти увагою різні прокладки ущільнювачів, ТНВД і інші вузли і механізми, що здатні впливати на подачу палива, а слідчо, ускладнювати пуск двигуна. Власнику автомобіля треба належним чином ставитися до проведення самостійного техогляду, обслуговування ТЗ, виявлення початківців некоректно служити пристроїв і т. Д.

Втомився платити за штрафи? Вихід є!

Забудьте про штрафи з камер! Абсолютно легальна новинка – Глушилка камер ГИБДД, приховує ваші номери від камер, які стоять по всіх містах. Детальніше за посиланням.

  • Абсолютно легально (стаття 12.2);
  • Приховує від фото-відеофіксації;
  • Підходить для всіх автомобілів;
  • Працює через роз’єм прикурювача;
  • Не викликає перешкод в радіоприймачі і стільникових телефонах.

Після Заміни Паливного Фільтра Машина Погано Заводиться ~ AUTOTEXNIKA.RU

Чому машина погано запускається після заміни паливного фільтра? список причин

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причин

Оскільки він працює під високим тиском, найменше відхилення від норми викликає проблеми з складанням заводу, а в майбутньому. з роботою самого двигуна. Найчастіше спостерігається невідповідність, якщо ставиться аналог, як раніше сказано, «кооперативний» фільтр.

Перш за все, що ви повинні зробити на перших кроках. замініть його на старий, який був вилучений, а потім перевірте чистоту запуску двигуна автомобіля. Якщо він повернеться до норми. підіть для оригінального фільтра частини. Тільки будучи повністю впевненим, що все пов’язані з ним вузли працюють нормально, ви можете запідозрити його в зігнутому початку.

Чому машина погано запускається після заміни паливного фільтра? Для цього може бути багато причин. У нашій статті ми пропонуємо невеличкий аналіз: від найбільш ймовірних до найменш реальних випадків.

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причин

Якщо ви впевнені, що фільтр встановлений правильно і ідеально підходить для розміру, а всі інші ланцюги до зміщення працюють в нормальному режимі, швидше за все, двигун був у повітрі. Винуватцем зазвичай є ручний насос для відкачування. Перевірити це просто: 3-4 натискання кнопки, і воно перестає поступатися. Рішень може бути кілька, залежно від напрямку проблеми:

  • різко натискайте багато разів, поки насос не почне давати ознаки життя. Проходить, якщо пробка не глибока, а не по всьому поперечним перерізом патрубка, а сам насос залишається недоторканим;
  • злийте з паливного фільтра закрити і смоктати дизельне паливо грушу або рот. Коли паливо надходить в зворотний потік, це означає, що пробка ліквідована; якщо цього не станеться, вам доведеться шукати місце розгерметизації;
  • зніміть шланг, який з’єднує резервуар з фільтром, насос автомобіля обережно, акуратно і обережно втисніть повітря в бак, щоб отримати надлишковий тиск, швидко поверніть сопло і замініть його спробою. Не допомагає, вам потрібно змінити насос.

Погано заводитися після заміни паливного фільтра w203 cdi 220 mercedes-benz

повітря який потрапляє в систему після кількох спроб завести машину йде сам через обратку.

Прокачування паливної системи після заміни паливного фільтра на сучасному автомобілі

Відео використовується в статті за адресою.

Однак пробка з насосом не завжди винна. Якщо все присідання не допомогли, шукайте далі.

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причин

Отже, що ще може статися в процесі заміни паливного фільтра . або бути виявленим в процесі цього.

Під час роботи фільтр не був правильно зібраний. Зазвичай косяки проявляються в спотвореннях або розривах прокладок. їх потрібно перевіряти на цілісність і рівність прокладки.

Збентежений в зв’язку з інжектором. Порятунок метальних проводів.

Підсвічник може бути дуже різноманітним. По-перше, вони можуть бути встановлені неправильно. Він перевіряється шляхом зміни положення котушок. На тому ж етапі варто запитати про цілісності самих котушок.

По-друге, свічки можуть мати чорний вуглець. через роботу з повітряними пробоями або хімічними промивальним форсунками або самої паливною системою.

Свічки повинні бути замінені; якщо це так, проблема з запуском двигуна вирішиться.

Найменш імовірний збій двигуна і складність його установки пов’язані з порушенням правильного розташування розподільних валів. Ні, розвал, звичайно, трапляється досить часто, особливо на зношених машинах. через зношування ланцюжка або стрибків з зубів. Але він проявляється іншими способами і рідко збігається з заміною паливного фільтра. Однак все ж необхідно враховувати цю можливість.

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причин

Традиційна причина може бути розглянута і низькоякісне паливо. Але, знову ж таки, зі зміною фільтра він пов’язаний тільки побічно: теоретично, і зі старим фільтром запуск повинен був бути важким.

Ми говоримо про дизельному паливі / бензині тільки для того, щоб людина, що зіткнувся з аналогічною проблемою, згадав, було виведене без палива паливо незабаром після заміни фільтра.

Якщо це так, то звинуватити в тому, що частини вашого автомобіля не варті цього, а також витрачають час на пошуки шкідників. вам потрібно злити підозрілу рідину і змінити її на нормальне паливо.

Ймовірно, дуже індивідуальна причина, чому автомобіль погано запускається після заміни паливного фільтра.

У деяких моделях, наприклад, в Торговий центр PCA-035 на заводі помістіть пробки: на слив надлишку і на виході до насоса.

Вони зроблені з кришталево чистого пластика і не видно навіть при погляді на просвіт. Крім того, вони дуже маленькі (діаметром 3 мм) і глибоко втоплені. по крайней мере, 8 см.

Вони, очевидно, розміщені так, що фільтрує елемент не забивається пилом до моменту продажу. Якщо вони не будуть видалені, запуск не буде чимось поганим. він буде повністю відсутні. І якщо ви не знаєте про їх існування, то причини відмови від роботи можна шукати до повного синього.

Після заміни паливного фільтра машина не заводиться

2198 Переглядів

Заміна паливного фільтра завжди пов’язана з певним ризиком. Після даної процедури нерідко трапляється, що машина не заводиться або дуже погано працює. Для того щоб зрозуміти причину такої несправності, треба ближче розглянути будову всієї системи.

Коротко про пристрій системи

Схематично система виглядає досить просто: бак, насос, очисний елемент і двигун. Всі ці деталі з’єднані між собою трубками, або по-іншому магістраллю. І очисний елемент в цьому ланцюжку грає не останню роль.

Головне завдання паливного фільтра – очистити надходить в двигун бензин. Виробники автомобілів рекомендують проводити його заміну після пробігу в 20-30 тисяч кілометрів.

Але, з огляду на якість вітчизняного бензину, міняти фільтр коштує набагато частіше.

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причин

Причини поганої роботи силового агрегату

Відразу після заміни старого паливного фільтра на новий може трапитися прикра неприємність у вигляді того, що силовий агрегат починає погано працювати або зовсім не заводиться. Або ж під час їзди машина починає смикатися або її двигун захлинається. Це обумовлено декількома причинами, а саме:

  • неякісна нова деталь;
  • неправильно проведена робота по заміні;
  • вихід з ладу інших вузлів паливної системи.

Щоб зрозуміти, що саме сталося, необхідно провести наступні види робіт.

В основній масі причина, по якій двигун машини погано заводиться, полягає в неякісному новим фільтрі. Сприяє цьому велика кількість підроблених запчастин, якими буквально завалені полиці магазинів.

Вибираючи паливний фільтр, необхідно звертати увагу на його розміри, які повинні в точності відповідати параметрам старого. Несправність нової деталі легко перевірити шляхом від’єднання від неї вихідного шланга. Потім треба включити запалювання.

При справній запчастини відразу після цього повинен политись бензин з вихідного штуцера. Якщо цього не відбулося, від’єднується шланг подачі бензину і знову включається запалювання, з шланга повинен піти бензин.

важливо

Випливає горюча суміш з шланга подачі означає, що нова деталь несправна, і її треба повернути продавцеві.

Часто буває, що фільтр встановлюють неправильно.

На його корпусі нанесена стрілка, яка вказує напрямок руху бензину або солярки, і, відповідно, проводити заміну треба строго по її напрямку.

Інакше після установки паливо погано проходить через очисний елемент, і двигун не буде заводитися. Варто тільки правильно його поставити, як мотор відразу заведеться, і машина поїде без проблем.

Іноді після заміни може вийти з ладу насос паливної системи. Такі випадки бувають досить рідко.

Перевіряють насос за допомогою монометра, який покаже тиск в системі. Його підключають до шлангу насоса і включають запалювання. Монометр повинен показати значення, рівне 2.7 атмосферам, може, трохи менше.

У цьому випадку насос справний. Простіший метод перевірки полягає в знятті з нього шланга і підставляння тари під кінець трубки. При подачі живлення з неї повинна политись сильний струмінь бензину. Якщо так і сталося, значить, все в порядку.

А якщо з трубки нічого не полилося, значить, деталь несправна, тому двигун машини не працює. Є ймовірність, що до насоса просто не надходить електроживлення, в цьому випадку варто перевірити запобіжник, який може згоріти.

Після заміни деталі все повинно запрацювати.

Під час процесу усунення неполадки в роботі силового агрегату необхідно звертати ретельну увагу на стан магістральних трубок, матеріал яких має властивість розшаровуватися в процесі експлуатації.

Порада

Через них проникає повітря, і крім цього може витікати пальне. Це відбувається через вплив реагентів, які розпилюються на автомобільних дорогах великих міст Росії.

Вони здатні завдати шкоди будь-яким механізмам транспортного засобу.

Ще однією причиною того, що агрегат не заводиться, є надмірна затурканість так званого очищувача тонкого очищення, який розташований в баку в механізмі забору палива. Дана деталь змінюється з усім механізмом в зборі.

Не варто обділяти увагою і ущільнювальні прокладки на кришці заливної горловини бака і на механізмі забору палива. Ці прокладки потрібні не тільки як ущільнювачі, але і як важлива деталь збереження тиску в баку.

Потрапляє в бак крізь них повітря може створити проблеми для правильної роботи мотора.

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причин

Власнику автомобіля слід з належним чином ставитися до проведення своєчасного технічного огляду та обслуговування транспортного засобу.

Це допоможе у виявленні початківців некоректно служити пристроїв і вчасно усувати неполадки.

Це продовжить термін служби інших пристроїв і механізмів, які є ланками в ланцюзі з розподілу роботи силового агрегату і всього транспортного засобу.

Чому після заміни паливного фільтра автомобіль почав погано заводитися?

Якщо у вас, після заміни паливного фільтра машина погано заводиться, рекомендуємо ознайомитися з основними причинами виникнення подібної ситуації, викладеними в нашій статті.

зміст

  • 1 Невинна проблема
  • 2 Несправний насос?
  • 3 Інші причини

невинна проблема

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причинСтаре і нове пристрій для фільтрування палива

Поміняли паливний фільтр, після цього машина не заводиться? Перевірте відповідність нового фільтруючого пристрою за габаритами. Незначне відхилення до 0,2 см по висоті (НЕ діаметр) фільтруючого елемента може стати причиною виникнення зазначеної проблеми. Фільтруючий пристрій працює під високим тиском, яке розраховується дилером транспортного засобу – параметр впливає на роботу силового агрегату. Застосування невідповідного елемента фільтрації призведе до зміни тиску в системі, автомобіль перестане заводитися. Ознайомитися з розмірами, яким повинен відповідати фільтр і з послідовністю його заміни можна в книзі по експлуатації транспортного засобу.

З’ясувати, чи є новий пристрій фільтрації причиною поганого запуску двигуна, можливо таким чином:

  1. Візьміть старий фільтр, який ви хотіли замінити (за умови, що корпус пристрою герметичний, клапани нормально працюють, кільце ущільнювача не пошкоджена).
  2. Встановіть цей елемент фільтрування на автомобіль.
  3. Перевірте частоту запуску мотора.

Зробіть висновки: якщо машина почала нормально працювати при старому відфільтровує елементі – новий фільтр, який ви встановлювали, не є оригінальним. Він аналоговий і не підходить для забезпечення нормальної роботи мотора вашого автомобіля. Купуйте для заміни оригінальне фільтруючий пристрій, що відповідає вимогам дилера вашого авто.

Несправний насос?

Якщо ви вибрали паливний фільтр, згідно з вимогами заводу-виробника автомобіля, відповідний по габаритах, встановили його, а машина перестала заводитися – перевірте насос ручної прокачування, він може бути причиною завоздушена системи. Вирішити проблеми, пов’язані із зазначеним агрегатом, дозволять такі методи:

  1. Прокачайте насос кілька разів, за умови, що агрегат справний. Автомобіль при цьому почне нормально працювати, якщо пробка була не по всьому перетину патрубка.
  2. Позбутися утворилася повітряної пробки можна перекривши сливи фільтруючого пристрою і видаливши трохи обсягу пального з системи користуючись грушею (можна ротом). Якщо після зазначених маніпуляцій пальне потече в обратку – система развоздушена. В іншому випадку шукайте причину розгерметизації.
  3. Щоб отримати надлишковий тиск, зніміть шланг, що знаходиться між баком з елементом, що фільтрує і насосом, потім подайте в бачок повітря, після чого швидко встановіть шланг на місце і заведіть мотор. Якщо, проблема не зникла, замініть насос.

Завоздушенность системи, як і несправності в роботі насоса ручної прокачування не завжди є причинами поломки.

інші причини

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причинФільтр, що вимагає заміни

Поміняли паливний фільтр, після цього автомобіль погано заводиться? Зверніть увагу на якість нового пристрою для фільтрації. Паливний фільтр є витратним матеріалом, що вимагає періодичної заміни. Від якості та конструктивних особливостей агрегату залежить його ціна. Якщо вам пропонують придбати елемент фільтрації за заниженою ціною – швидше за все, це не оригінальна продукція, а підробка. Використовуючи неякісне пристрій можна завдати шкоди мотору. Наприклад, під час подачі палива фільтруюча шторка розірветься, або її пористість занадто велика. Ці фактори приведуть до погіршення відфільтровування шкідливих часток з палива, спровокують поломку автодвигуна. Врахуйте паливні фільтри на дизель коштують дорожче, ніж зазначені пристрої для машин, що працюють на бензині. Фільтрувальні пристрої дизелів виробляють не тільки механічну очистку. Вони перешкоджають надходженню води в систему, а при мінусовій температурі забезпечують підігрів палива (щоб уникнути утворення кристалів парафіну).

Поширені проблеми, що впливають на запуск двигуна після зміни паливного фільтра:

  • неякісні гумки ущільнювачів на фільтруючому пристрої;
  • бракований елемент для фільтрування;
  • відсутність кільця ущільнювача на клапані зворотного тиску;
  • при монтажі забули встановити кільце ущільнювача на насос;
  • потрапляння повітря в систему;
  • застосування палива сумнівної якості.

Звичайно, причина поганого запуску двигуна, криється в паливному фільтрі, якщо до його заміни інші контури системи працювали без перебоїв.

Після Заміни Паливного Фільтра Машина Погано Заводиться ~ AUTOINTERLINE.RU

Чому після заміни паливного фільтра машина погано заводиться?  список причин

Чому після заміни паливного фільтра автомобіль почав погано заводитися?

Якщо у вас, після зміни паливного фільтра машина погано заводиться, радимо детально вивчити основними причинами появи подібної ситуації, викладеними в нашій статті.

невинна проблема

Поміняли паливний фільтр, через деякий час машина не заводиться? Перевірте відповідність нового фільтруючого пристрою за габаритами. Незначне відхилення до 0,4 см по висоті (НЕ діаметр) фільтруючого елемента буває причиною виникнення зазначеної задачі.

Фільтруючий пристрій працює під високим тиском, яке розраховується дилером тс – параметр впливає на роботу агрегату. Застосування невідповідного елемента фільтрації призведе до зміни тиску в системі, автомобіль закінчить заводитися.

Вивчити розмірами, яким повинен відповідати фільтр і з послідовністю його зміни звичайно в книжці по експлуатації транспортних засобів.

Дізнатися, чи є новий пристрій фільтрації причиною поганого запуску мотора , вам таким чином:

  1. Візьміть старий фільтр, який ви бажали поміняти (в обставинах, що корпус пристрою герметичний, клапани нормально працюють, кільце ущільнювача не пошкоджена).
  2. Встановіть Цей розхожий слух елемент фільтрування на автомобіль.
  3. Перевірте частоту пуску мотора.

Зробіть висновки: якщо машина почала нормально працювати при стародавньому відфільтровує елементі – новий фільтр, який ви встановлювали, не є незвичайним. Він аналоговий не підходить для забезпечення нормальної роботи мотора вашого автомобіля. Купуйте для зміни оригінальне фільтруючий пристрій, відповідне вимогам дилера автомобіля.

Несправний насос?

Якщо ви обрали паливний фільтр, згідно з вимогами заводу-виробника автомобіля, відповідний по габаритах, встановили його, а машина не стала заводитися – перевірте насос ручної прокачування, він вам більше сподобаються передумовою завоздушена комплексу бухгалтерських програм. Вирішити труднощі, пов’язані з позначеним агрегатом, дозволять такі способи:

Погано заводитися після заміни паливного фільтра w203 cdi 220 mercedes-benz

повітря який потрапляє в систему після кількох спроб завести машину йде сам через обратку.

Прокачування паливної системи після заміни паливного фільтра на сучасному автомобілі

Відео вживається по тексту статті за адресою.

  1. Прокачайте насос пару раз, в обставинах, що агрегат справний. Автомобіль при цьому почне нормально працювати, якщо пробка була не по всьому перетину патрубка.
  2. Позбутися утворилася повітряної пробки можна перекривши сливи фільтруючого пристрою і видаливши трохи обсягу пального з комплексу бухгалтерських програм користуючись грушею (звичайно ротом). Якщо після позначених маніпуляцій пальне потече в обратку – система развоздушена. Інакше шукайте причину розгерметизації.
  3. Щоб отримати зайвий тиск, зніміть шланг, що знаходиться між баком з елементом, що фільтрує і насосом, потім подайте в бачок повітря, після цього стрімко встановіть шланг в район і заведіть мотор. Якщо, проблема не пропала, поміняйте насос.

Завоздушенность комплексу бухгалтерських програм, так само як і несправності при роботі насоса ручної прокачування не часто є причинами поломки.

інші причини

Поміняли паливний фільтр, потім автомобіль погано заводиться ? Уважно обстежте якість нового пристрою для фільтрації. Паливний фільтр є витратним матеріалом, що вимагає періодичної зміни. Від якості та конструктивних особливостей агрегату залежить його вартість.

Якщо для вас пропонують придбати елемент фільтрації за заниженою вартістю – головним чином, це не унікальна продукція, а підробка. Використовуючи погане пристрій звичайно завдати шкоди мотору. Наприклад, свого часу подачі пального фільтруюча шторка розірветься, або її пористість дуже велика.

Ці причини приведуть до погіршення відфільтровування шкідливих часток з пального, спровокують поломку автодвигуна. Врахуйте паливні фільтри на дизель коштують дорожче, ніж зазначені пристрої для машин, що працюють на бензині. Фільтрувальні пристрої дизелів створюють не тільки механічне чищення.

Зверніть увагу

Вони перешкоджають надходженню води в систему, а при мінусовій температурі забезпечують обігрів пального (для того утворення кристалів парафіну).

Найпоширеніші проблеми, що діють на пуск мотора після зміни паливного фільтра:

  • погані гумки ущільнювачів на фільтруючому пристрої;
  • бракований елемент для фільтрування;
  • відсутність кільця ущільнювача на клапані оборотного тиску;
  • в процесі монтажу забули встановити кільце ущільнювача на насос;
  • потрапляння повітря в систему;
  • застосування пального сумнівної якості.

Це, причина поганого запуску двигуна, криється в паливному фільтрі, якщо до його зміни інші контури бухгалтерської системи працювали без перебоїв.

Автомобіль не заводиться після заміни паливного фільтра – Іксора – Автозапчастини для іномарок

Випадки, коли автомобіль відмовляється заводитися після заміни фільтра палива, – нерідкі, і, спираючись на великий досвід професіоналів в області автомеханіки, ми можемо з упевненістю сказати, що в більшості випадків причиною є установка невідповідного фільтра.

В даний час багато автовласників роблять вибір на користь аналогових деталей.

Не дивлячись на те, що відомі бренди запчастин в своєму виробництві строго дотримуються вимог автовиробника, зустрічаються і недобросовісні виробники, чия продукція не відповідає технічним вимогам автовиробників і специфікації автомобіля.

Навіть різниця в 1-2 мм в довжині фільтра може привести до проблем з запуском автомобіля. Саме тому важливо серйозно підійди до питання вибору аналогових запчастин і довіряти тільки якісним брендам зі світовим ім’ям.

Який паливний фільтр вибрати?

Якщо ви в пошуку надійного паливного фільтра для свого автомобіля, ми рекомендуємо ставити продукти фірми MAHLE, яка гарантує високу німецька якість і повну відповідність технічним характеристикам, що висуваються виробниками транспортних засобів. Паливні фільтри MAHLE надійно очищають паливо від сторонніх часток.

Завдяки використанню високоефективних фільтруючих середовищ паливна система надійно захищена від найменших забруднюючих частинок. Стабільне забезпечення системи паливом можливо завдяки регулюванню тиску і відведення надлишкової кількості від паливного насоса в бак.

Це забезпечує надійну роботу двигуна і гарантує економічну експлуатацію автомобіля.

Чому після зміни паливного фільтра автомобіль перестав заводитися: розглядаємо основні причини. 

  1. Якщо ви вже зіткнулися з проблемою важкого запуску після заміни паливного фільтра, в першу чергу переконайтеся, що проблема саме в самому фільтрі. Для цього зніміть фільтр і поставте старий, після чого перевірте роботу запуску двигуна.Якщо вузли почали працювати штатно, необхідно провести заміну фільтру на оригінальну деталь або придбати якісний аналог.

    Не варто відкладати вирішення проблеми, оскільки паливні фільтри працюють під досить високим тиском, і найменше відхилення технічних характеристик деталі від норми призведе не тільки до проблем з запуском автомобіля, але і до неполадок в роботі самого движка.

  2. Завоздушіваніе двигуна – ще одна найбільш часто зустрічається причина проблем з запуском.В цьому випадку необхідно звернути увагу на роботу насоса ручної підкачки. Провести діагностику досить просто – зазвичай через 3-4 натискання кнопка перестає піддаватися.

    Для виправлення проблеми можна скористатися одним з рішень: 

      • виконайте кілька натискань поки насос не почне «оживати» – такий спосіб працює якщо пробка неглибока, а сам насос знаходиться в справному стані
      • закрийте сливи паливного фільтра і відсмокчіть солярку. Проблема буде виправлена ​​як тільки паливо піде у зворотний бік, якщо ж цього не відбувається – швидше за все виною тому розгерметизація
      • зніміть шланг, що йде від бака з фільтром до насоса, і акуратно заженете в бак повітря так, щоб створити надлишковий тиск, після чого поверніть на місце патрубок і спробуйте завести мотор; якщо проблема залишилася – доведеться міняти підкачувально насос.  
  3. Існують також і інші причини проблеми, проте вони трапляються рідше. Одна з них – неправильна збірка фільтра . Проблема визначається за наявністю перекосів або розривів ущільнювачів. Також необхідно перевірити правильність підключення форсунок, і, при необхідності, перекинути дроти.
  4. Нестабільна робота свічок також є причиною проблем з запуском двигуна: 
      • свічки можуть бути невірно встановлені – для перевірки потрібно перевстановити котушки, а також перевірити їх цілісність
      • якщо на поверхні свічок виявляється чорний нагар – деталі доведеться замінити
  5. Рідше проблема нестабільного запуску пов’язана з неправильною установкою распредвала , однак, проривні випадки також зустрічаються.
  6. Неякісне паливо також може послужити другорядною причиною проблем з запуском, тому не рекомендуємо заливати неперевірене паливо або заправлятися на «підозрілих» автозаправних станціях.
  7. На деяких автомобілях по заводському регламенту встановлюються заглушки на сливі надлишків і на виході в насос. Вони досить невеликі, до 3 см, і глибоко посаджені, до того ж виконуються з прозорого пластика, що робить їх погано помітними навіть на просвіт. Такі пробки ставляться до моменту продажу і захищають від пилу фільтруючий елемент. Якщо їх не вийняти – запуск може бути не тільки нестабільним, але і повністю бути відсутнім. 

 Купити паливні фільтри MAHLE (а також інші запасні частини, комплектуючі та витратні матеріали) ви можете в магазині IXORA. Кваліфіковані менеджери обов’язково допоможуть зробити правильний вибір, дадуть відповідь на всі ваші запитання. Звертайтеся, це вигідно і зручно.

Виробник Номер деталі Найменування Застосування *

 MAHLE KC83D  Фільтр паливний для Toyota Land Cruiser  Mazda B-серія, E 2000; Mitsubishi L200, Pajero, Montero; Toyota 4, Carina, HiAce, Land Cruiser; VW Taro
 MAHLE KC18  Фільтр паливний до MAN 3  MAN 2, 3
 MAHLE KC197  Фільтр паливний для Renault TRUCK  Renault TRUCK
 MAHLE KL13OF  Фільтр паливний для Alfa Romeo  Alfa Romeo 33, 75, Alfetta, Spider; BMW 3, 5; Fiat Ducato, Panda, Ritmo, Uno; Ford Escort, Orion
 MAHLE KL1694D  Фільтр паливний для BMW 7  BMW 7
 MAHLE KC5  Фільтр паливний для TOYOTA Cressida  TOYOTA Cressida
 MAHLE KX222D  Фільтр паливний для VW Crafter  VW Crafter
 MAHLE KL28  Фільтр паливний для Ford Sierra  Ford Sierra
 MAHLE KX182D  Фільтр паливний для Scania 4  Scania 4
 MAHLE  KL2  Фільтр паливний для Chery Amulet  Chery Amulet
 MAHLE KL2282D  Фільтр паливний для Mercedes Benz Vito  Mercedes Benz Vito
 MAHLE KC1011  Фільтр паливний для Hyundai Grand Santa Fe  Hyundai Grand Santa Fe
 MAHLE KC188  Фільтр паливний для Iveco EuroCargo  Iveco EuroCargo
 MAHLE KL1563  Фільтр паливний для Skoda Rapid  Audi A3; Seat Ibiza; Skoda Octavia, Rapid; VW Caddy, EOS, Golf, Jetta
 MAHLE KL2294  Фільтр паливний для VW Transporter VW Touareg, Transporter
 MAHLE KL44014  Фільтр паливний для Renault Koleos Renault Koleos
 MAHLE KL572  Фільтр паливний для Skoda Rapid  Audi A3; Seat Ibiza; Skoda Octavia, Rapid; VW Caddy, EOS, Golf, Jetta
 MAHLE KX398  Фільтр паливний для Fiat Ducato   Fiat Ducato
 MAHLE KC200  Фільтр сепаратора для Mercedes Benz TRUCK ACTROS  Mercedes Benz TRUCK ACTROS; Iveco Stralis
 MAHLE KC238D  Фільтр паливний для Jeep Cherokee  Jeep Cherokee

  * Застосування деталей конкретно для Вашого автомобіля уточнюйте у менеджерів по телефону: 8 800 555-43-85 (дзвінок по Росії безкоштовний).

Отримати професійну консультацію при підборі товару та детальну інформацію по усіма додатковими питаннями можна зателефонувавши за номером – 8 800 555-43-85 (дзвінок по Росії безкоштовний).

Корисна інформація:

Можливі проблеми після заміни паливного фільтра

Листопад 26, 2015Февраль 16, 2019

Завдання паливних фільтрів – це захист двигуна автомобіля від сажі, бруду, іржі. Представляють вони собою картридж зі спеціальною фільтрує папером всередині.

  • Використання паливного фільтра особливо ефективно у випадках, якщо використовується паливо низької якості з різними домішками.
  • Пальне низької якості здатне вивести з ладу паливний насос і компоненти високої точності системи упорскування.
  • В автомобілях з двигуном внутрішнього згоряння виробники зазвичай встановлюють один паливний фільтр, в дизельних – два.

Що таке паливний фільтр – в чому специфіка дизельного варіанту

Залежно від ступеня і якості очищення фільтри ділять на попередні і фінішні.

Для дизельних автомобілів використовують комбіновані пристрої – так звані фільтри-сепаратори. Крім захисту двигуна від забруднень вони виконують ще одну важливу функцію – відфільтровують воду, яка може викликати корозію всередині двигуна.

Волога в паливі може з’являтися при неправильній перегонці, заправці нафти, порушення техніки зберігання сировини, а також з-за утворення конденсату.

Виробники випускають два варіанти автомобільних сепараторів:

  • без підігріву,
  • з підігрівом.

Фільтри з підігрівом відмінно справляються зі своїми завданнями навіть у сильні морози, захищаючи двигун і від вологи, і від різних домішок. При цьому власникові авто навіть не доведеться довго прогрівати автомобіль перед тим, як рушити з місця. Якщо автомобіль купується для експлуатації в холодних погодних умовах, рекомендується саме такий варіант фільтра.

Розкид цін на ринку досить великий, і щоб зробити правильний вибір, фахівці рекомендують:

  • вибирати перевірених виробників оригінальних запчастин,
  • не економити і купувати пристрої з підігрівом,
  • купувати моделі тонкого очищення для більш якісної фільтрації.

  Як працює підігрів паливного фільтра

Для автомобілів, що працюють на бензині, використання сепараторів не потрібно, так як грубе очищення здатний виконувати і погружной насос, і топлівозаборнік.

Фінішні фільтри, або тонкої очистки, використовуються для видалення домішок вже на останній стадії проходження бензину або дизеля. При цьому пристрій може встановлюватися як в паливну магістраль, так і бути частиною насоса.

Зазвичай фільтри нерозбірні, складаються з корпусу і розташованого усередині фільтруючого матеріалу. Паливо потрапляє туди через випускний і впускний штуцери.

В якості фільтруючого матеріалу зазвичай використовується спеціальний папір, яку можна зустріти і в фільтрах для очищення масла.

Неякісні моделі відрізняються наступними властивостями (досвідчені автомобілісти швидко розпізнають їх і більше ніколи не купують):

  1. не затримує дрібні забруднення,
  2. низька поглинає здатність, як наслідок – необхідність більш частої заміни,
  3. розрив фільтра, в результаті чого паливо потрапляє в систему забрудненим.

Розрив є важкою ситуацій, так як забруднене паливо здатне порушити роботу форсунок і всієї інжекторної системи в цілому.

Установка витратних матеріалів від оригінальних виробників запчастин дозволить уникнути цих неприємних проблем і надійно захистити паливну систему і від корозії, і від пошкоджень.

Як часто слід міняти паливний фільтр

Періодичність заміни паливного фільтра – коли міняти

Рекомендований термін заміни паливного фільтра визначає виробник і вказує його в інструкції по експлуатації. Часто виробники авто переконують клієнтів, що заводського паливного фільтра має вистачити хоча б на п’ять-шість років точно. Але, на жаль, на практиці все виявляється далеко не так.

У зв’язку з низькою якістю бензину в Росії фахівці рекомендують сміливо віднімати з вказаною в інструкції цифри 10 000 км. Наприклад, якщо для вашого авто рекомендується заміна кожні 40 000 км, робіть це кожні 30 000 км.

Заміна може знадобитися і раніше терміну. У крайніх ситуаціях, якщо пристрій сильно засмічено, двигун може і зовсім не завестися. А використання зношеного фільтруючого елемента призводить до нерівномірного роботі двигуна, підвищується витрата палива, знижується потужність, тому не варто забувати про своєчасну заміну.

ВІДЕО ОГЛЯД

До ознак засмічення можна віднести:

  • «Чхання», «троение» та інші порушення роботи двигуна,
  • падіння потужності двигуна,
  • різке підвищення витрати палива в порівнянні з нормою,
  • в крайніх випадках – неможливість завести автомобіль.

Заміна фільтра є однією з головних процедур по підтримці всієї паливної системи автомобіля в належному стані. Виконувати заміну можна як своїми силами (для деяких автомобілів буде потрібно додатковий інструмент), так і в спеціалізованих автомайстерень або у офіційних дилерів.

Після заміни паливного фільтра машина не заводиться

Одна з головних причин такої неполадки – використання неоригінальних витратних матеріалів. Будь-які невідповідності розмірів при високому тиску не дозволять двигуну завестися, навіть якщо фільтр сам по собі дорогий і якісний.

Також причинами можуть бути:

  1. невірна установка (перевірте наявність скосів і дефектів близько кілець ущільнювачів),
  2. неправильне підключення форсунок,
  3. невірне підключення свічок (перевіряється перестановкою котушок),
  4. низька якість палива,
  5. пробиті ковпачки котушок запалювання,
  6. не працює одна з котушок,
  7. немає робочого тиску в паливному насосі.

ВІДЕО ОГЛЯД

Після заміни фільтра палива збільшився витрата

Причиною цієї досить часто зустрічається проблеми зазвичай буває різниця в пропускної здатності старого забитого фільтра і нового.Также варто спробувати бензин з іншого заправки, так як неякісне паливо часто викликає більший витрата.

Додатково рекомендується перевірити правильність установки і паливного фільтра, і цілісність всієї паливної системи, виключити можливі протікання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…