Практично кожен водій стикався з таким неприємним явищем, як смикання машини. Підступність цієї поломки в тому, що вона виникає раптово і майже завжди в дорозі. Точно визначити причину ривків непросто, але можливо, також як і усунути більшість з них навіть в дорозі.

Зазвичай при появі несправності, яка потім проявляється в ривках, автомобіль веде себе так:

  • легко заводиться і впевнено працює на холостих;
  • розгін з оборотами до 2500 супроводжується ривками: набір оборотів змінюється пригальмовуванням;
  • при різкому натисканні на педаль газу перестає сіпатися;
  • упевнений рух раптово змінюється на часті посмикування аж до зупинки.

Щоб визначити причини, проводимо невелику діагностику спочатку на холостому ходу. Проблем, як правило, не виникає, але слід переконатися в правильній роботі системи подачі паливно-повітряної суміші.

Потім робимо поїздку на непрогрітому двигуні, стежачи за поведінкою автомобіля, відзначаючи, коли виникають перебої. Фіксуємо показання тахометра і передачі, при включенні яких спостерігалися посмикування.

Таку ж поїздку здійснюємо з прогрітим двигуном.

Чому при перемиканні передач машина смикається?  Де криється проблема?

Поведінка машини відстежили, але перш ніж заглиблюватися в пошуки несправностей, перевіряємо, як подається паливо: оглядаємо все трубопроводи на предмет наявності слідів підтікання.

Сильно брудний повітряний фільтр також перешкоджає утворенню нормальної суміші. У карбюраторних двигунах часті поломки клапана, насоса.

У инжекторном перевірки на чистоту вимагають форсунки, в дизельних двигунах засмічується фільтруючий елемент, особливо тонкого очищення.

Іноді цього буває достатньо, тому що найчастіша причина ривків криється в подачі суміші. Чи не скидаємо з рахунку і звичайні свічки: викручуємо і оглядаємо їх. Буває, що навіть нові свічки не працюють належним чином. Іноді причиною може бути неякісне паливо. Спробуйте поміняти заправку і поспостерігати за машиною. Дуже часто після зміни АЗС всякі смикання пропадають.

Щоб заощадити час на перевірку, розбиваємо паливну систему на умовні ділянки і перевіряємо їх поступово. Спочатку паливний насос. У старих машинах він механічний, має здебільшого ручну підкачування.

Сильна струмінь без повітря з трубопроводу говорить про справність. Якщо підкачки немає, прокручуємо двигун. На авто з електричним насосом перевіряємо тиск. Манометр приєднуємо до штуцера на рампі, заводимо двигун.

Насос повинен за 2 секунди створювати тиск близько 3 МПа.

Чому при перемиканні передач машина смикається?  Де криється проблема?

Якщо воно недостатнє або набирається повільно, з’ясовуємо причину. Швидше за все, вона в зношеності насоса і брудному паливному фільтрі. Іноді винен регулятор тиску. Перевіряємо його так: перетискаємо слив і стежимо за тиском. Якщо воно виросло, регулятор несправний.

Коли машина смикається при русі, відразу ж перевіряємо, як надходить паливо в карбюратор або паливну апаратуру. У карбюраторі несправність криється в фільтрі під заглушкою, камері поплавця.

Відкручуємо заглушку, промиваємо фільтрувальну сіточку. Може заїдати голчастий клапан або поплавок зачіпає стінки камери. Бензину в камері може не вистачати через неправильно виставленого рівня або пробитого поплавка.

Підгинаємо язичок і виставляємо рівень, поплавок міняємо.

Забиті жиклери теж не пропускають потрібну кількість палива, виникають перебої. Карбюратор знімаємо, виймаємо, відкручуємо жиклери, промиваємо, прочищаємо, використовуючи дерев’яні палички. Продуваємо стисненим повітрям порожнини і жиклери. Ефективно очищає карбюратор спеціальна рідина, яку досить розпорошити в карбюратор.

Чому при перемиканні передач машина смикається?  Де криється проблема?

Різке натискання на акселератор при їзді змушує спрацьовувати прискорювальний насос карбюратора, який подає додаткове паливо через розпилювач.

Щоб переконатися в його роботі, знімаємо кришку карбюратора. Натискаємо на привід прискорювача і дивимося, як подається паливо. Якщо хоча б з одного розпилювача немає сильного струменя, значить, отвір забито.

Знімаємо їх, продуваємо стисненим повітрям і ставимо на місце.

Засмічені інжектори теж призводять до ривків автомобіля. Щоб очистити їх в домашніх умовах, використовуємо один із способів. Купуємо спеціальні присадки для інжекторних двигунів, заливаємо в бензобак і катаємося.

Система очиститься сама, але при серйозних поломки такий спосіб не допомагає. Існує ще один старий спосіб: прогнати машину 15 км на дуже великій швидкості. Можна, стоячи на місці, прогазовивать, збільшуючи обороти до 5 тис. Близько трьох хвилин.

З усіх перерахованих цей спосіб найменш ефективний.

Чому при перемиканні передач машина смикається?  Де криється проблема?

Часте сіпання на малих і середніх оборотах може вказувати проблеми з запалюванням. Вони на другому місці за частотою після проблем з паливом. Робимо перевірку:

  1. Оглядаємо все місця з’єднань і клеми. Просте окислення або ослаблення контакту викликає перебої в роботі. Досить зачистити контакти, підкрутити кріплення або просто поворушити проводами і проблеми ненадовго зникнуть.
  2. Перевіряємо високовольтні дроти, які можуть постаріти і починають пробивати. Це добре помітно в темряві: видно біжать сині вогні вздовж проводів. Вихід один – заміна.
  3. Перевіряємо момент запалювання. На старих машинах він встановлюється вручну, і при ривках на невеликих оборотах винувато раннє запалення. Перевіряємо просто: на прямій передачі різко натискаємо газ: детонація 1-2 сек. підтверджує правильно виставлене запалювання. Якщо її немає, потрібна корекція.
  4. Викручуємо, оглядаємо свічки, міняємо на нові при необхідності. Допомагає це не завжди, частіше причину слід шукати в іншому місці.

Чому при перемиканні передач машина смикається?  Де криється проблема?

На карбюраторних двигунах машина може сіпатися при поломці вакуумного регулятора, який знаходиться на трамблере. Коли він пробитий, з’являється посмикування. Перевіряємо справність: при працюючому двигуні знімаємо шланг вакуумника і прикладаємо мову. Справний регулятор засмокче мову.

Збої в роботі машин з електронної або безконтактної системою викликані тим же, але до того ж є і свої специфічні. Це несправності ЕБУ, різних датчиків.

Блок управляє виконавчими механізмами, запалюванням в тому числі. Причин поломок електроніки багато, і не варто пробувати відремонтувати їх самостійно, не маючи достатніх знань.

Втручання в роботу неспеціаліста може тільки додати проблем.

Несправне запалювання за своїми ознаками важко відрізнити від поломок паливної системи, вони можуть спостерігатися і разом. Слід проводити спільну перевірку і ремонт обох систем.

Іноді підшипники в колесі настільки зношені, що з’являється сильний люфт, в деякі моменти колесо пригальмовує, і машина їде ривками. Її піднімають домкратом і сильно смикають колесо. Люфт усувають заміною підшипників. Втім, винні в появі ривків можуть бути не тільки підшипники, а просто ослаблення кріплення самого колеса і інших вузлів, пов’язаних з ним.

Зверніть увагу

Якщо було помічено, що при перемиканні передач машина штовхає, швидше за все, винувато трансмісійне масло. Воно, можливо, давно не мінялося і сильно забруднилася. Зливаємо старе масло і заливаємо нове – проблема вирішена.

Зверніть увагу

Часто при морозах автомобілісти прагнуть розігнати машину, аби дати маслу в КПП прогрітися. Холодна мастило гальмує обертання шестерень і в момент перемикання передач виникає ривок. Коли масло добре прогріється, смикання зникає.

При перемиканні АКПП рух супроводжується ривками через інгібітора: коригуємо його положення або змінюємо.

Чому при перемиканні передач машина смикається?  Де криється проблема?

Зношені диски зчеплення, погане кріплення двигуна, несправності амортизаторів при певних умовах теж викликають смикання. Їх важко діагностувати, тому що вони носять випадковий характер, складно визначити залежність від швидкості, величини оборотів, передачі.

Несправність педалі акселератора теж може супроводжуватися ривками при русі. Якщо вона електронна, на панелі повинно спалахнути попередження про поломку, але система може і не спрацювати.

Тоді перевіряємо по тахометрі. Дуже повільне підвищення оборотів свідчить, що поламаний датчик, а контролер працює в резервному режимі.

Більш точно несправність визначаємо прозвоном ланцюгів після демонтажу вузла.

Коли паливо надходить в недостатній кількості, це призводить до ривків навіть на малих обертах. Досить часто причиною виступає забрудненість паливного фільтра. У кожній моделі їх різну кількість, за винятком дизелів – там завжди два.

Перший – фільтр попереднього очищення. Він виходить з ладу рідко, але його варто перевірити. Від’єднуємо від нього шланг і продуваємо сіточку. Кришку бака при цьому знімаємо.

Через кілька днів повторюємо процедуру, одночасно промиваючи бак, щоб сітка не засмітилася повторно.

Чому при перемиканні передач машина смикається?  Де криється проблема?

Якщо смикання не припинилися, перевіряємо тонку очистку. У японських машин елемент цей одноразовий, не очищається, а замінюється новим. На інших автомобілях його можна відновити промиванням в гасі.

Ємність з ним ставимо на водяну баню, коли вода закипить, опускаємо фільтрувальний елемент в гас. Він добре випаровує воду і розчиняє парафін. Відновлена ​​деталь прослужить десяток тисяч кілометрів.

Фільтри тонкого очищення для дизелів однакові незалежно від моделі і марки.

Зверніть увагу

Все більше машин оснащується газобалонними установками. Вони можуть смикатися через неправильну настройки обладнання, регулювання якого доручаємо тільки фахівцеві. Інші причини можна усунути самому:

  1. Несправності з запалюванням: на бензині двигун може працювати, а на газу навіть дрібні неполадки призводять до невпевненою роботі. Перевіряємо котушку, дроти, свічки краще поставити призначені для роботи на газу.
  2. Газова розводка підсмоктує повітря. Перевірка візуальна або мильним розчином, місця з’єднань підтягуємо.
  3. Збій ЕБУ. Поломка можлива після перепрошивки, в іншому випадку малоймовірна, так як налаштовується відразу.
  4. Найбільш часта несправність і смикання – редуктор не прогрівається, газ не випаровується повністю. Відбувається це через нестачу в системі рідини, яку доливаємо.

Чому при перемиканні передач машина смикається?  Де криється проблема?

Ривки при русі з’являються з різних причин. Якщо вони чітко відчуваються, значить, перебувають в апогеї. Ніколи не доводьте машину до такого стану. Краще профілактика, ніж ремонт. При перших ознаках неблагополуччя слід виявити причину і усунути її.

Смикається коли переключається передача на автоматі

· Грудень 14, 2019

Пошук та усунення несправностей в автомобілях з АКПП: при включенні передачі смикає машину

Є й недоліки. АКПП набагато довше розганяє автомобіль.

Але розробникам вдалося це виправити, додавши функцію ручного підвищення або зниження передачі примусово. Але не все так гладко. Згодом управління таким авто стає іншим – АКПП при включенні передачі смикає машину.

Якщо спостерігаються поштовхи при перемиканні з підвищеною передачі АКПП на знижену, потрібно продіагностувати і фрікціони.

Чому при перемиканні передач машина смикається під час руху?

Ремонт таких несправностей досить дорогий і може затягнутися на тривалий час.

Усунути ривки при перемиканні передач можна, тільки розібравшись з причиною їх появи. У реальності це цілий комплекс причин, що криються в роботі КПП або автомобільного мотора. Досить часто причиною ривків під час руху стає нестабільна робота силового агрегату, підставою для якої служить неправильний розподіл паливної суміші.

Для старих автомобілів джерелом проблем може виступати неякісна свіча запалювання, іскра якої стає надто слабкою, щоб забезпечити повноцінний підпал газоповітряної суміші в циліндрі. Смикання рух в цьому випадку відбувається через нестабільну роботу циліндрів.

Що робити, якщо «штовхає» автоматична коробка передач?

Якщо рівень пального достатній, можливо знизилося його якість, через це з’явиться характерний різкий запах. Продовжувати далі їзду на такому авто без ліквідації поломок не рекомендується.

АКПП штовхає на холодну / на гарячу.

З даною проблемою також може зіткнутися господар авто. Однак і при цьому причина криється в недостатньому наявності змазує рідини в коробці. Також, можуть виникнути труднощі блокування гідротрансформатора.

Про проблему з гідравлічним трансформатором свідчать поштовхи, які з’являються при включенні задньої передачі.

Періодично потрібно перевіряти стан масляного насоса.

Слід зазначити, що якщо відзначається стукіт при перемиканні АКПП в положення D, звернути увагу потрібно на подушки двигуна.

Коробка передач смикається – чому і що робити?

Наш опросСегодня, в 8: 043 ЗР з’ясував, чи потрібен ручник на машині з автоматомВчера, в 18: 153 «Авторинок» ЗР з’ясував, чи потрібен ручник на машині з автоматомАвтомобілі Geely переїдуть на модульну платформуLada XRAY Cross: тепер ми знаємо про нього все ( майже) Новості2 людини 8 хвилин парковали одну машину.

І не впоралися … Сьогодні, в 10: 04Недолівают паливо? Ні, не помічав. Наш опросСегодня, в 8: 04Неравний бій дівчата зі шлагбаумом потрапив на відеоВчера, в 8: 04Новості smi2.ru СпецпроектиПарк ЗРVolkswagen Tiguan з парку ЗР: тест електронних сістемММАС-2018Lada XRAY Cross: тепер ми знаємо про нього все (майже) ММАС-2018Lada Granta хетчбек: перші фото без камуфляжу

Чому при перемиканні передач машина смикається?  Де криється проблема?Ударні навантаження, які виникають при цьому, згубно позначаються на шестернях, підшипниках, механізмах перемикання та інших деталях. [Stextbox id = “alert”] В результаті цього можуть відбутися сколи та тріщини зубів шестерень, руйнування підшипників. Після цього автомобіль може залишитися на тривалий період без двіженія.Почті у всіх відразу виникає питання про те, що відбувається з автомобілем, що робити, як уникнути таких явищ? Перш за все, потрібно розібратися з джерелом виникнення такої проблеми. [/ Stextbox] Він може перебувати не тільки в силовому агрегаті, але і в коробках передач.

Це анітрохи не залежить від конструкції, вона може бути механічною або автоматичною. У цій статті постараємося розглянути всі можливі випадки появи таких неприємних явленій.Еслі винуватець знаходиться не в коробці Часто такі явища можуть відбуватися через проблеми з двигуном, а якщо висловитися точніше, то з розподілом паливної суміші.

Автомат смикається: причини, способи вирішення стусанів АКПП

е. автомат смикається, коли переходить на будь-яку передачу. Ривки можуть проявлятися як при рушанні з місця, так і при розгоні або гальмуванні, при включенні вищої або нижчої передачі.

Особливо помітні посмикування стають при їзді на малих обертах двигуна.

Коробка починає смикатися якщо: машина має люфти в ходової частини; зношені подушки силового агрегату; недостатній рівень рідини; надлишковий рівень рідини; присутній забруднення рідини; коробка недостатньо прогріта.

Якщо виявилося, що рівень ATF не відповідає рекомендованому, то коробка вимагає пильної уваги. Як недолік, так і надлишок робочої рідини призводять до вспениванию, через якого насос АКПП не в змозі прокачати достатню кількість масла до деталей, що труться.

Причини неполадок АКПП і як їх усунути

Велика частина ситуацій, коли КПП смикається і чути удари під час перемикання або розгоні, може виникнути в силу досить простих обставин, які просто усуваються, але автовласники не завжди про це знають.

Через це відразу відправляються на СТО.

  1. неякісне або старе масло;
  2. низька температура, тобто недостатній прогрів механізмів трансмісії;
  3. низький рівень трансмісійної рідини.
  • Замінити масло.
  • Прогріти машину і коробку до робочої температури.
  • Долити масло до необхідного рівня.

Найчастіше штовхає АКПП під час включення задньої швидкості. Передумов кілька. Наприклад, проблеми з датчиком на коробці.

Як перемикати передачі?

Питання правильного перемикання передач поступово відходить у минуле – разом з механічною коробкою передач.

Але до сих пір залишаються справжні цінителі «механіки», для яких «клацання» передач краще будь-якої музики :), а правильне перемикання – елемент водійської майстерності, саморозвитку та естетичного задоволення від водіння.

У цій статті я напишу про те, як правильно перемикати передачі вгору, а в наступній – як перемикати передачі вниз.

https://www.youtube.com/watch?v=V0LZs_Ra1JU

Якщо ви початківець водій і ще не звикли до усталених термінів, то відразу скажу: перемикання передач вгору означає переключення з першої на другу, з другої на третю і так далі. Перемикання вниз, відповідно, з п’ятої на четверту, з четвертої на третю і так далі.

Правила перемикання передач

Відразу дам  основне правило того, ЯК правильно перемикати передачі: правильно перемикати передачі потрібно так, щоб автомобіль йшов максимально плавно, а люди в салоні не відчували ніяких клевков, ривків і поштовхів в моменти перемикання .

І не вірте, коли кажуть, що неможливо перемикатися плавно на високих оборотах двигуна або при інтенсивному розгоні. Можна, можливо! Якщо у кого-то з ваших знайомих, хто це стверджує, машина смикається при перемиканні – хоч на високих оборотах, хоч при «газі в підлогу» – порадьте йому змінити прокладку.

Між кермом і сидінням, зрозуміло ? Хоча, це не обов’язково говорить про низький рівень водійської майстерності, цілком можливо, людина вміє перемикатися плавно, просто не заморочується.

важливо

І ще одне  правило того, КОЛИ перемикати передачі: правильно перемикати передачі  не по спідометрі, не по шуму двигуна і не по лайки сидить поруч автоінструктора або пасажира, а  керуючись показаннями тахометра .

Нагадаю, що  водій перемикає передачі для зміни обертів двигуна і отримання потрібних їздових якостей . Детальніше про тахометрі і його свідченнях, читайте в статті «Момент, що крутить двигуна».

А тут я обмежуся конкретними значеннями і рекомендаціями: за яких показаннях тахометра слід включати ту чи іншу передачу.

Чому машина смикається при перемиканні?

Перемикання передач вгору зазвичай відбувається при розгоні автомобіля, але іноді застосовується і в інших ситуаціях. Повернуся до основному правилу перемикання передач – плавності ходу автомобіля, – і перерахую 4 причини, за якими машина може сіпатися під час зміни передачі:

  • несвоєчасне вимикання передачі і натискання педалі зчеплення
  • довгий перехід від нижчої передачі до вищої
  • різке натиснення на педаль газу після включення підвищеної передачі
  • Несинхронна робота педалями зчеплення і газу

Несвоєчасне вимикання передачі

Що це означає? Передачу потрібно «витикать” не коли вам заманеться, а в конкретний момент – в момент відпускання педалі газу або пізніше. Сильно пізніше небажано, оскільки це збільшить час перемикання і призведе до ривка машини (див. Другий пункт), а раніше – до відпускання педалі газу – теж погано, буде ривок.

Спробуйте зробити наступне: розженетеся, скажімо, до 30 км / год на II передачі, тримайте рівний «газ» і постійну швидкість і, не вичавлюючи педалі зчеплення, злегка поштовхатися важіль коробки передач в сторону нейтрали, тобто в сторону виключення другої передачі. Він не піддасться і буде впевнено «сидіти» в положенні II передачі.

Те ж саме буде відбуватися на інших передачах: коли педаль газу натиснута, важіль щільно сидить в передачі . Звичайно, ви можете докласти більше зусилля і буквально вирвати важіль з передачі в нейтральне положення. Але це призведе до ривка, а головне – це «не сподобається» ні машині, ні коробці передач, ні зчеплення.

Тому так робити не треба.

Тепер змінимо тактику: відпустіть педаль газу і одночасно, не вичавлюючи зчеплення, легко штовхніть важіль в сторону нейтрали. Упевнений, на цей раз у вас все вийде – при помірному зусиллі важіль слухняно перейде в НУЛЬ: II передача вимкнеться.

 Відбудеться це тому, що  виключення передачі природно саме під скидання газу, і для цього навіть не потрібно користуватися педаллю зчеплення . По суті, вона страхує водія від невмілих дій і дозволяє виключити передачу в будь-який момент, а не тільки під скидання газу.

Але від цього переклад важеля коробки з передачі в нейтраль саме під скидання газу не перестає бути природним, так що потрібно навчитися ловити цей момент.

Так ось,  секрет плавного виключення передачі в тому, щоб вичавити педаль зчеплення і перевести важіль з включеної передачі в нейтраль – одночасно, синхронно з відпуском педалі газу . Перевірити себе просто: якщо машина не «клюнула носом», значить, ви все зробили правильно.

Довгий перемикання передачі

Цим страждає більшість водіїв. Чогось чекають, зволікають, бояться … На перемикання з першої на другу йде аж кілька секунд … Пам’ятаєте дитячу жарт: як покласти бегемота в холодильник за 3 дії? Правильна відповідь була такою: відкрити холодильник, покласти туди бегемота і закрити холодильник ? Так само і з перемиканням передач:

  • вимкнули I передачу;
  • затримали важіль в нейтрали;
  • включили II передачу.

Так, так, затримка важеля в нейтрали – ключовий момент. Навіщо? Щоб не вбити коробку і дати синхронізатором коробки час на вирівнювання оборотів.

Ех, складно написав, не будемо зараз заглиблюватися в пристрій коробки, а просто візьмемо до уваги:  затримка важеля в нейтральному положенні при перемиканні зберігає життя коробці передач .

При цьому порушення цього правила – миттєвий перехід з однієї передачі в іншу – не дасть будь-якого виграшу в часі перемикання . Так що виробляйте звичку затримувати важіль в нейтрали.

Відразу уточню, у нейтрали є три положення:

  • центральне, між III і IV передачами;
  • ліве, між I і II передачами;
  • праве, між V і VI передачами.

І я маю на увазі затримку важеля у відповідному положенні нейтрали: при переході з першої на другу ми притискаємо важіль вліво і там же тримаємо його в нейтрали, а при переході з п’ятої на шосту ми притискаємо його вправо, і там же тримаємо. Тобто не потрібно кожного разу «гуляти» важелем в центральне положення, а тільки при переході з II на III і з III на IV передачі.

Оптимальний час перемикання передачі

Тепер, як довго тримати важіль в нейтральному положенні? Скільки часу має йти на перехід від однієї передачі до іншого? І взагалі, що значить довгий перемикання передачі? А яке тоді швидке, оптимальне?

Друзі мої, нагадаю вам, що  ви включаєте і вимикаєте передачу не важелем, а педаллю зчеплення . Так, ви можете перевести важіль з положення I в II, але поки педаль зчеплення натиснута, передача вимкнена.

Тобто включити II передачу означає перевести важіль в положення II і відпустити педаль зчеплення.

Порада

А щоб вимкнути передачу досить тільки натиснути педаль зчеплення, і вже неважливо, де знаходиться важіль – зв’язок двигуна з колесами вже розірвана.

Повернемося до оптимального часу переключення передачі. Для початку зробіть наступне: розженетеся на II передачі до 3500 об / хв по тахометру, перейдіть на III передачу і весь час стежте за тахометром. У момент вичавлюючи педалі зчеплення стрілка почне «падати» вниз і зупиниться десь на 2500 об / хв, коли ви включите III передачу і відпустіть педаль зчеплення.

І на це «падіння» від 3500 до 2500 йде якийсь час, скажімо, півсекунди. Причому, на різних швидкостях, передачах і машинах цей час буде відрізнятися. Але зараз це не важливо, а важливо, що  час падіння стрілки тахометра під час перемикання – і є оптимальний час перемикання передачі .

 Якщо ви встигаєте переключитися (підкреслюю, від моменту натискання педалі зчеплення до моменту її відпускання) за час падіння стрілки, перемикання буде плавним, без ривка. Якщо швидше – ви гвалтуєте коробку передач. Якщо повільніше – буде невеликою, але ривок машини. Так що не поспішайте, але і не гальмуйте при перемиканні передач.

Тепер у вас є чіткий критерій, за який час це потрібно робити і як уникнути ривка при перемиканні.

Що робить перемикання передач довгим?

Ще один нюанс. Як не втратити час при перемиканні? Як встигнути перемкнутися за час падіння стрілки тахометра? Багато водіїв, особливо, початківці, роблять одну і ту ж помилку: вони переводять важіль в положення потрібної передачі, після чого доооолго чекають і тільки потім відпускають педаль зчеплення. Навіщо ??? Чіткої відповіді немає на це питання.

Есть идея на тему «почему?» — потому что боятся рывка машины или сжечь сцепление. Так вот, не надо ничего этого бояться, хуже будет как раз от этого лишнего выжидания. Напоминаю, что передача включается не рычагом, а педалью сцепления.

Поэтому если вы уже перевели рычаг в положение передачи, нет никакого смысла держать педаль сцепления нажатой.

Вывод: при переключении передач время теряется из-за задержек между движениями педалью сцепления и рычагом коробки передач. Чтобы сократить это время без ущерба для автомобиля сокращайте время между действиями педалью и рычагом. Идеально, если вы будете действовать ими одновременно. Последовательность действий такова:

1. Разгонитесь на I передаче до 3500 об/мин.

Обратите внимание

2. Отпустите педаль газа, одновременно выжмите педаль сцепления и одновременно переведите рычаг коробки передач в левое положение нейтрали.

3. Задержите рычаг в этом положении на некоторое время (не дольше, чем снижается стрелка тахометра).

4. Переведите рычаг в положение II передачи, одновременно плавно отпуская педаль сцепления и одновременно и столь же плавно нажимая на педаль газа.

То есть действия рычагом и педалями выполняются не последовательно, а параллельно. В итоге переключение из четырех действий сводится к двум.

Можливо, вам ця схема здасться небезпечною для автомобіля. Багато моїх учнів особливо побоюються п. 4, їм здається, що важіль з нейтральної передачі в передачу II потрапить вже після відпущеної педалі зчеплення. В результаті передача не включиться, а з коробки пролунає скрегіт і хрускіт. Згоден, якщо увіткнути передачу вже після відпускання педалі, буде тільки хрускіт і нічого хорошого …

Тут «фішка» в наступному. Педаль зчеплення потрібно завжди відпускати плавно, тому рух педалі завжди довше, ніж важеля. Скажімо, якщо важіль переміщається з нейтрали в II передачу за 0,5 секунди, педаль зчеплення від підлоги до верхнього положення доходить за 1 сек.

А це означає, що якщо ви одночасно почнете включати передачу і відпускати педаль, важіль потрапить в передачу свідомо раніше, ніж педаль буде повністю відпущена.

Так що якщо все робити без суєти, ви тільки виграєте час і придбаєте точність, і не буде ніяких проблем.

Як відпускати зчеплення?

В автошколах водіїв часто вчать відпускати педаль зчеплення в 2 етапи: спочатку відпустити до так званого моменту «схоплювання», як при старті з місця, затримати в цьому положенні педаль на деякий час, після чого додати газ і відпустити педаль зчеплення до кінця. Нібито, тільки так можна уникнути ривка машини. Моя думка така:  якщо можна уникнути ривка без затримки педалі зчеплення, навіщо потрібні зайві дії? І знову втрата часу на затримку …

Тому я рекомендую відпускати педаль в один рух, але не кидати її, а відпускати плавно – супроводжувати її зворотний хід ногою. Тобто  ви повинні переміщати ліву ногу вгору максимально швидко, але так, щоб вона не відривалася від педалі  – як ніби приклеїлася до неї жуйкою. І тоді не буде ніякого ривка.

Як натискати на газ?

Перейдемо до третьої причини ривка машини при перемиканні передач: різке натиснення на педаль газу. Так зазвичай роблять досвідчені водії, цінителі активного драйву, швидкого розгону і їзди «з вітерцем». У нашій школі є і такі учні ? І якщо початківців доводиться підстьобувати і змушувати перемикатися швидше, то цих насилу вдається пригальмувати і навчити переключатися без суєти.

Проблема в тому, що в спробі розігнатися якнайшвидше спритні водії намагаються вичавити максимум з машини і відразу після включення передачі «тиснуть тапку в підлогу».

А як каже мій улюблений спец по гоночному водінню Михайло Горбачов,  «педаль газу – це не вимикач:« вкл »-« викл » ?  На відміну від педалі гальма, яка теж хоч і не вимикач, але може швидко перевести машину в режим інтенсивного гальмування, педаль газу не така швидка і сильна.

важливо

Точніше, двигун не так швидко на неї реагує, як гальмівні колодки на педаль гальма. Двигун дуже інертний, і йому потрібно вреееемя, щоб набрати обертів і дати машині прискорення. Тому  педаль газу, як мінімум, не має сенсу відразу тиснути в підлогу. Машина швидше все одно не поїде .

А як максимум,  педаль не можна натискати в підлогу різко, тому що це призводить до невиправданої перевитрати палива і до ривка машини .

Звідси висновок:  натискайте на педаль газу плавно і поступово. Ви маєте повне право натиснути її до підлоги, але на це у вас повинно йти не 0,1 секунди, а в районі 2 секунд.

Перемикання передач вгору. підсумки

Перерахую ключові моменти перемикання передач вгору.

  • Вибирайте момент перемикання по тахометрі. Розганяйтеся до 3000-3500 об / хв на кожній передачі при штатному, спокійному розгоні. Розганяйтеся до червоної зони (6000-7000 об / хв) на кожній передачі в разі потреби екстреного прискорення. Подробиці – в статті «Момент, що крутить двигуна».
  • Вимикайте передачу одночасно (можна пізніше, але не раніше!) З відпуском педалі газу.
  • Дійте важелем і педалями з мінімальною затримкою, ідеально – синхронно.
  • Затримуйте важіль коробки передач в нейтральному положенні.
  • Відпускайте педаль зчеплення одномоментно і швидко, але плавно, супроводжуючи її зворотний хід ногою.
  • Оптимальний час перемикання передачі одно часу падіння стрілки тахометра від однієї передачі до іншого.
  • Натискайте на педаль газу плавно і поступово. Час натискання її до підлоги – не менше 1 секунди.
  • Працюйте педалями газу і зчеплення синхронно: натиснули зчеплення – відпустили газ, і навпаки.

З теоретичною частиною підвищення передач начебто все. У наступній статті я напишу, як знижувати передачі. На словах здається все просто, але на практиці … Особисто я не один рік ламав собі голову і стереотипи, щоб навчитися перемикати передачі.

Тому якщо вам знадобиться практика – ви можете пройти курси «Магія перемикання передач» та «Водіння по гоночній трасі», де ми вивчаємо не тільки способи перемикання, а й застосування перемикання передач в різних життєвих ситуаціях: від відмови гальм до гоночного перемикання передач. Початківцям водіям більше підійде курс «Безпечне водіння в місті», де вони навчаться основам перемикання передач, а просунутим можу ще також порадити пройти курс самосовершенстсованія в управлінні автомобілем: «курс МВА для водія: Майстерність водіння Автомобіля».

У наступній статті – про те, як знижувати передачі.

Далі буде…

Коробка передач смикається – чому і що робити?

6 березня 2018 року

Спочатку розділимо проблему на дві складові. До першої віднесемо таку конструкцію коробки, при якій перемиканням передач управляє сам водій. До другої – всілякі роботи, автомати і варіатори. Слід зазначити, що ривки під час руху не тільки неприємні для водія і пасажирів, а й вкрай шкідливі для трансмісії автомобіля.

Якщо коробка передач почала сіпатися, то вона не тільки прискорено зношується сама, але і викликає згубні крутильні коливання в приводах коліс, роздавальних коробках, карданних валах і задніх мостах.Еслі коробка передач почала сіпатися, то вона не тільки прискорено зношується сама, але і викликає згубні крутильні коливання в приводах коліс, роздавальних коробках, карданних валах і задніх мостах.

Відразу треба відсікти проблеми, викликані сіпанням двигуна. Зробити це часом нелегко. Адже не завжди при цьому на приладах загоряється символ «Check engine» ( «Перевір двигун»). Найчастіше нерівномірність роботи двигуна викликають пропуски займання в окремих циліндрах.

Причини можуть бути різні – і підсмоктування неврахованого повітря, і несправність свічок з форсунками, і негерметичність клапанів, і зниження компресії. Збивати з пантелику електронний блок керування двигуном можуть і несправність датчика швидкості, і дефекти регулятора холостого ходу укупі з несправностями датчика положення дросельної заслінки.

Ну і якість палива скидати з рахунків не можна, так само як і воду, що потрапляє в циліндри крізь весь паливний тракт.

Іншими словами, не можна однозначно стверджувати, що смикає саме коробка передач. Двигун теж цілком може вносити свою лепту, так що без вдумливої ​​діагностики мотора починати лагодити коробку передач не раджу.

Ще однією причиною смикання за все силового агрегату, не пов’язаної з роботою коробки передач, є вихід з ладу опор. З зруйнованими опорами навіть при нормальних навантаженнях весь агрегат буде смикатися, передаючи ці коливання на кузов.

Механічні коробки передач

У випадку з механікою найчастіше посмикування проявляються при непрогрітому двигуні. Дефектом це вважати не слід, але потрібно намагатися не допускати їзди в таких режимах.

Механічна коробка передач проста по конструкції і навряд чи вона сама буде провокувати ривки при передачі крутного моменту від двигуна до ведучих коліс. Зате може страждати від несправностей двигуна і сцепленія.Механіческая коробка передач проста по конструкції і навряд чи вона сама буде провокувати ривки при передачі крутного моменту від двигуна до ведучих коліс. Зате може страждати від несправностей двигуна і зчеплення.

Ривки при перемиканні передач створюють ударні навантаження на шестерні, муфти, вали, підшипники коробки передач. Можливі відколи й інші ушкодження цих дорогих і складних в ремонті деталей коробки передач. Найчастіше ривки викликані зносом механізму зчеплення, яке при експлуатації в місті або, навпаки, на зовсім розбитих сільських поганих дорогах відчуває надмірно великі навантаження.

У грамотного водія справний зчеплення «смикати» коробку передач не буде, а ось зношене, та ще при недосвідченому «драйвер», може швидко нанести ущерб.У грамотного водія справний зчеплення «смикати» коробку передач не буде, а ось зношене, та ще при недосвідченому «драйвер», може швидко завдати шкоди.

Ривки можливі через наступних помилок водія під час керування коробкою передач і зчепленням:

  • неправильно скоординовані вижим і відпускання педалі зчеплення з моментом перемиканням передачі;
  • перемикання при занадто високих оборотах двигуна;
  • ударне натиснення педалі газу після перемикання передачі;
  • рух на занадто високою для даної швидкості передачі, коли на тахометрі менше 1200-1500 об / хв, і спроба розігнатися з цієї швидкості на цій же передачі.

Автоматична коробка передач

Автоматичні коробки різних типів – це дуже складні в конструктивному плані механізми.

Надійну і безвідмовну роботу таких коробок можна забезпечити, якщо постійно стежити за справністю агрегату, регулярно виконувати профілактичні обстеження і забезпечити якісний сервіс.

Майте на увазі, що навіть незначна несправність, яку власник проігнорував і не звернувся до фахівців вчасно, може бути причиною повного виходу з ладу цього дорогого пристрою.

Почнемо з роботизованих коробок передач з одним зчепленням. Їм притаманні всі дефекти, описані для ручних коробок передач. Плюс до всього неоптимальні алгоритми, прописані в програмному забезпеченні.

А вони, на мій погляд, і не можуть бути оптимальними: занадто багато зовнішніх і внутрішніх факторів впливає на роботу цього вузла.

Сучасна електроніка просто не в змозі врахувати всі і адаптувати роботу коробки передач.

Конструкція робота з одним зчепленням не доведена до досконалості, і ривки практично неізбежни.Конструкція робота з одним зчепленням не доведена до досконалості, і ривки практично неминучі.

Порада

Активному водієві в мегаполісі нічого, крім сивого волосся, така трансмісія не додає. Вважаю, що краще вручну перемикати передачі на звичайній механіці, ніж такий, з дозволу сказати, автомат.

Роботи з двома зчепленнями – це пісня: сучасна коробка з такою начинкою швидка, зручна, економічна. Поки не почне … правильно! сіпатися.

А ось тут вже виявляється, що можливі дефекти зчеплень, механічної частини і електроніки. Якщо робот з двома зчепленнями почав сіпатися, то потрібна професійна діагностика.

Ремонт на цій стадії обійдеться дешевше, ніж якщо ви дотягнете до того моменту, коли автомобіль не зможе пересуватися самостійно.

Тепер розглянемо варіатори. Це коробка передач, у якій, по суті, немає передач і не буває посмикувань. Майже не буває. Принцип роботи варіатора – це повністю плавна, безступінчата передача крутного моменту і таке ж плавне і нерозривне його зміна. А ривки? Ривки – це вже катастрофа.

Притиск тертьових елементів варіатора зменшився настільки, що відбувається періодичне прослизання. При цьому виникають непереборні задираки поверхонь тертя, після яких потрібна повне розбирання і капітальний ремонт варіатора.

А причини зменшення зусилля притиску можуть бути як в недостатньому тиску робочої рідини, так і в збоях електронного управління.

У трансмісії з варіатором ривків бути не повинно зовсім. Поки все ісправно.В трансмісії з варіатором ривків бути не повинно зовсім. Поки все справно.

Тепер перейдемо до класичного гідромеханічних автомату. У більшості виробників це доведені до розуму, надійні і довговічні пристрої. І тим не менше існує ряд ситуацій, коли ривки при перемиканні передач будуть дошкуляти власника. Отже, ривки можливі:

  • При досить низькій температурі «за бортом». Гідравлічна рідина загусає, що призводить до недостатнього тиску на виконавчі механізми, і рух стає смиканим, як ніби коробка «плутається в передачах». Рішення просте – прогрівати двигун і АКП на холостому ходу до початку руху. Це продовжить термін служби і того, і іншого. Можна на автомобілі, що стоїть кілька разів перевести селектор в положення D і R, щоб краще «розігнати» рідина по коробці, і тільки після цього починати рух.
  • «Стара рідина». Тільки вино тим дорожче, чим більшу витримку має. Гідравлічну рідину слід міняти не рідше, ніж наказано в інструкції. А краще частіше, якщо постійно стоїте на машині в пробках. Часом вирватися зі снігового полону на парковці непросто. Цей процес може зажадати від машини і її коробки передач всіх можливих сил, що аж ніяк не продовжить термін служби як рідини, так і всього агрегату.
  • «Недолив». При недостатньому рівні рідини в автоматичній коробці тиск рідини може бути недостатнім для чіткої роботи механізмів пристрою. Слід періодично перевіряти рівень рідини в коробці передач і при відчутній убутку не просто доливати, а негайно усувати негерметичність. «Марна» текти може вивести з ладу всі нутрощі коробки передач.
  • «Фантомні» смикання. Поки власник не звикне до свого автомобіля, він може приймати прояви адаптивності коробки передач за якісь посмикування. Справа в тому, що керуюча електроніка після кількох поїздок в одному стилі, наприклад агресивному, потім при плавній їзді поводиться трохи дивно. Але з часом власник розуміє алгоритм такої поведінки і звикає до нього.

Класичний гідравлічний багатоступінчастий автомат, будучи повністю справним, не докучає водієві зайвими ривкамі.Классіческій гидромеханічеський багатоступінчастий автомат, будучи повністю справним, не докучає водієві зайвими ривками.

Все смикання, крім легкого «адаптивного» посмикування гідромеханіки і незворотного «козления» робота з одним зчепленням, не слід ігнорувати. Можливо, вони є симптомами початку руйнування коробки-автомата, який береже вам масу сил і нервів в пробочного трафіку. Бережіть і ви його, не затягуйте з візитом на сервіс.

Пропоную в коментарях поділитися, з якими посмикуваннями ви стикалися при експлуатації своїх автоматичних, так і ручних, коробок передач.

Коробка передач смикається – чому і що робити? Коробка передач смикається – чому і що робити? Помилка в тексті? Виділіть її мишкою! І натисніть: Ctrl + Enter

Тема: Машина смикається при перемиканні передач МКПП

  1. Хлопців, описую проблему: 5 днів на тиждень, я встаю на роботу незалежно від настрою, снідаю і сідаю за кермо мого Chevrolet Aveo і веду його не замислюючись від будинку до роботи і ввечері, відповідно, також не замислюючись веду назад …Так ось сьогодні я задумався і зауважив, що при перемиканні передач машина трохи смикається назад-вперед, крім того при вимкненому зчепленні (тобто
    Зверніть увагу
    Зверніть увагу

    нога прибрана з нього) і включеній передачі, наприклад 4-їй, при відпуску педалі газу теж якось смикається і начебто гальмує двигуном (швидкість десь 50-60, обороти 3000 тис.

    Зверніть увагу
    Зверніть увагу
    Зверніть увагу

    ) В чому проблема? До дилера записався, але той хоче, в разі, якщо не знайде гарантійного випадку струсити з мене 1000 рублів (РРТ), а наскільки я знаю РРТ, вони скажуть, що проблема в паливі і вони тут ні при чому. Хотілося б ваших міркувань на предмет того, у чому може критися проблема таких смикань? Дякуємо!

  2. Повідомлення від Митрич Хлопців, описую проблему: 5 днів на тиждень, я встаю на роботу незалежно від настрою, снідаю і сідаю за кермо мого Chevrolet Aveo і веду його не замислюючись від будинку до роботи і ввечері, відповідно, також не замислюючись веду назад …Так ось сьогодні я задумався і зауважив, що при перемиканні передач машина трохи смикається назад-вперед, крім того при вимкненому зчепленні (тобто
    Зверніть увагу
    Зверніть увагу

    нога прибрана з нього) і включеній передачі, наприклад 4-їй, при відпуску педалі газу теж якось смикається і начебто гальмує двигуном (швидкість десь 50-60, обороти 3000 тис.

    Зверніть увагу
    Зверніть увагу
    Зверніть увагу

    ) В чому проблема? До дилера записався, але той хоче, в разі, якщо не знайде гарантійного випадку струсити з мене 1000 рублів (РРТ), а наскільки я знаю РРТ, вони скажуть, що проблема в паливі і вони тут ні при чому. Хотілося б ваших міркувань на предмет того, у чому може критися проблема таких смикань? Дякуємо!

    Пробіг який? Під зо-ку десь? Причина №1-бензин неахті. Причина №2-заміна свічок.

    Поміняєш свічки-ні буде дергаться.На Т-250 така фігня була і у батька на ланосе.Лечілась заміною свічок.

  3. Повідомлення від Митрич Хлопців, описую проблему: 5 днів на тиждень, я встаю на роботу незалежно від настрою, снідаю і сідаю за кермо мого Chevrolet Aveo і веду його не замислюючись від будинку до роботи і ввечері, відповідно, також не замислюючись веду назад …Так ось сьогодні я задумався і зауважив, що при перемиканні передач машина трохи смикається назад-вперед, крім того при вимкненому зчепленні (тобто
    Зверніть увагу
    Зверніть увагу

    нога прибрана з нього) і включеній передачі, наприклад 4-їй, при відпуску педалі газу теж якось смикається і начебто гальмує двигуном (швидкість десь 50-60, обороти 3000 тис.

    Зверніть увагу
    Зверніть увагу
    Зверніть увагу

    ) В чому проблема? До дилера записався, але той хоче, в разі, якщо не знайде гарантійного випадку струсити з мене 1000 рублів (РРТ), а наскільки я знаю РРТ, вони скажуть, що проблема в паливі і вони тут ні при чому. Хотілося б ваших міркувань на предмет того, у чому може критися проблема таких смикань? Дякуємо!

    треба на трасу і швидкість тримати. а то по місту не оборотів двигуна ось вам і нагар на свічках і в усьому іншому

  4. Це особливість наших коротких передач.
  5. Повідомлення від Митрич Хлопців, описую проблему:
    5 днів на тиждень, я встаю на роботу незалежно від настрою, снідаю і сідаю за кермо мого Chevrolet Aveo і веду його не замислюючись від будинку до роботи і ввечері, відповідно, також не замислюючись веду назад …Так ось сьогодні я задумався і зауважив, що при перемиканні передач машина трохи смикається назад-вперед, крім того при вимкненому зчепленні (тобто

    нога прибрана з нього) і включеній передачі, наприклад 4-їй, при відпуску педалі газу теж якось смикається і начебто гальмує двигуном (швидкість десь 50-60, обороти 3000 тис.

    Зверніть увагу
    Зверніть увагу
    Зверніть увагу

    ) В чому проблема? До дилера записався, але той хоче, в разі, якщо не знайде гарантійного випадку струсити з мене 1000 рублів (РРТ), а наскільки я знаю РРТ, вони скажуть, що проблема в паливі і вони тут ні при чому. Хотілося б ваших міркувань на предмет того, у чому може критися проблема таких смикань? Дякуємо!

    Бензин – херня

  6. у мене теж смикається, якщо виїдеш на не прогрітий машині, або різко зчеплення відпускаю, найсильніше смикається на 1 й і 2 й швидкості, ну і на 3 і ч якщо мало дав оборотів двигуну. Якщо грішіть на якість палива, або згорілу свічку в циліндрі, можна перевірити нагар, або вийшла з ладу деталь самостійно або звернеться до дилера. другий варіант кращий, тому що машина на гарантії.
  7. Повідомлення від Lencha Пробіг який? Під зо-ку десь?
    Причина №1-бензин неахті.
    Причина №2-заміна свічок.Поміняєш свічки-ні буде дергаться.На Т-250 така фігня була і у батька на ланосе.Лечілась заміною свічок.

    Та якби під 30-ку … у мене всього 17 тис. З невеликим. Те що бензин неахті це зрозуміло, сам в далекій молодості працював на Камчатської заправці і бачив як з 76-го 95 робили …

    Теж грішу на свічки … але якийсь дивний виходить ефект після відпустки педалі газу – таке відчуття, неначе ти перемкнув на знижену передачу, тобто характерний поштовх (невеликий) і відчуваєш, що машина сповільнюється.

    Зверніть увагу

    Просто до цього у мене був Opel 99 року, у якого зчеплення і вижимний були розбиті до стану пилу, але навіть там не було таких смикань …

    Зверніть увагу

    Коротше я в роздумах, чи варто їхати до дилера або все-таки самостійно замінити свічки і розслабитися?

  8. Сообщение от djey key у меня тоже дергается, если выедешь на не прогретой машине, или резко сцепление отпускаю, сильнее всего дергается на 1 й и 2 й скорости, ну и на 3 и ч если мало дал оборотов двигателю. Если грешите на качество топлива, или сгоревшую свечу в цилиндре, можно проверить нагар, или вышедшую из строя деталь самостоятельно или обратится к дилеру. второй вариант предпочтительнее, т.к. машина на гарантии. Примерно те же симптомы, но к сожалению даже на прогретой машине… Покатаю еще пару дней может пройдет, просто раньше я такого за машиной не наблюдал)
  9. Сообщение от LOST Это особенность наших коротких передач. А можно подробнее о наших коротких передачах? В чем их соль?
  10. Повідомлення від Митрич Та якби під 30-ку … у мене всього 17 тис. З невеликим. Те що бензин неахті це зрозуміло, сам в далекій молодості працював на Камчатської заправці і бачив як з 76-го 95 робили …Теж грішу на свічки … але якийсь дивний виходить ефект після відпустки педалі газу – таке відчуття, неначе ти перемкнув на знижену передачу, тобто характерний поштовх (невеликий) і відчуваєш, що машина сповільнюється.
    Зверніть увагу

    Просто до цього у мене був Opel 99 року, у якого зчеплення і вижимний були розбиті до стану пилу, але навіть там не було таких смикань …

    Зверніть увагу

    Коротше я в роздумах, чи варто їхати до дилера або все-таки самостійно замінити свічки і розслабитися?

    бензин змініть

Смикається коли переключається передача на автоматі

Коробка передач смикається при перемиканні: причини і що робити?

Надійну і безвідмовну роботу таких коробок можна забезпечити, якщо постійно стежити за справністю агрегату, регулярно виконувати профілактичні обстеження і забезпечити якісний сервіс.

Майте на увазі, що навіть незначна несправність, яку власник проігнорував і не звернувся до фахівців вчасно, може бути причиною повного виходу з ладу цього дорогого пристрою.

Зверніть увагу

Почнемо з передач з одним зчепленням. Їм притаманні всі дефекти, описані для ручних коробок передач. Плюс до всього неоптимальні алгоритми, прописані в програмному забезпеченні.

А вони, на мій погляд, і не можуть бути оптимальними: занадто багато зовнішніх і внутрішніх факторів впливає на роботу цього вузла. Сучасна електроніка просто не в змозі врахувати всі і адаптувати роботу коробки передач.

Конструкція робота з одним зчепленням не доведена до досконалості, і ривки практично неминучі.

Активному водієві в мегаполісі нічого, крім сивого волосся, така трансмісія не додає.

При перемиканні передачі на драйв смикається коробка

Якщо коробка передач почала сіпатися, то вона не тільки прискорено зношується сама, але і викликає згубні крутильні коливання в приводах коліс, роздавальних коробках, карданних валах і задніх мостах. Відразу треба відсікти проблеми, викликані сіпанням двигуна.

Зробити це часом нелегко. Адже не завжди при цьому на приладах загоряється символ «Check engine» ( «Перевір двигун»).

  • В першу чергу, при тривалій роботі АКПП на забрудненому маслі починають виходити з ладу деякі її елементи, через що, в більшості випадків, і відбуваються різні поломки.
  • Для запобігання таких згубних процесів, виробники встановлюють для заміни масла чіткі терміни, при цьому, якщо автомобіль експлуатується в напружених умовах – ці терміни можна і потрібно скоротити.
  • Ще небезпечніше для коробки «автомата», коли їй доводиться працювати на брудному маслі та ще при низьких температурах.

Коробка передач смикається – чому і що робити?

Зробити це часом нелегко.

Збивати з пантелику електронний блок керування двигуном можуть і несправність датчика швидкості, і дефекти регулятора холостого ходу укупі з несправностями датчика положення дросельної заслінки.

Ну і якість палива скидати з рахунків не можна, так само як і воду, що потрапляє в циліндри крізь весь паливний тракт. Іншими словами, не можна однозначно стверджувати, що смикає саме коробка передач.

Зверніть увагу

Двигун теж цілком може вносити свою лепту, так що без вдумливої ​​діагностики мотора починати лагодити коробку передач не раджу.

Що робити, якщо «штовхає» автоматична коробка передач?

Кількість соленоїдів на машині залежить від складності схеми автомобільної системи. Їх поломка цілком може бути причиною того, чому штовхає АКПП.

Також, якщо на стоячому транспорті в ручному режимі перемикати з 1 на 2 передачу або навпаки, будуть відзначатися удари, необхідно перевірити соленоїди. У машини, де присутня АКПП, заливається спеціальна ATF рідина. Період заміни робочої рідини на кожній версії авто індивідуальний.

Любителі активних поїздок можуть її змінити при 40000 км пробігу, прихильники спокійної їзди по місту після 60000 км пробігу. Відпрацьоване масло може бути результатом того, чому відбувається характерний поштовх при включенні АКПП в положення D або R. Роботи по заміні потрібно довіряти професіоналам в автомайстерні.

важливо

Механіки повинні перевірити стан фрикційних, гідротрансформатора, здійснити завмер роботи електрики.

Увага потрібно приділяти стану встановленого масленого фільтра.

Чому при перемиканні передач машина смикається?

Де криється проблема?

В обох випадках робити це потрібно правильно і своєчасно. Фахівці класифікують кілька причин, через які можуть початися такі процеси під час руху:

  1. Немає синхронності в роботі педалями газу і зчеплення.
  2. Різко натиснута педаль газу після того, як включена вища передача;
  3. Тривалий період переходу до вищої передачі;
  4. Неправильно вибраний час, щоб вимкнути передачу і натиснути педаль зчеплення;

Досить часто досить змінити, щоб виключити появу подібного неприємного явища.

А що можна сказати про «автоматі»? АКПП прийнято вважати важливим і найбільш складним механізмом сучасного автомобіля. Тому цього агрегату слід приділяти найбільшу увагу, слід проводити регулярні і якісні технічні обслуговування.

Якщо цього не робити, то може статися так, що маленька поломка може перейти в великі проблеми.Дерганье в автомобілях з АКПП може статися також з кількох причин.

Через що при перемиканні передач машина смикається?

Що не потрібно робити якщо все ж перебуваєш за кермом авто на механіці?

В першу чергу, це правильно вибирати час для натискання на педаль зчеплення і перемикання передач. Чи не затягувати час переходу на високі передачі, а після переходу на неї відмовитися від різкого тиску на педаль газу. Найголовніше – немає необхідності хаотично на швидкість натискати на педалі, кожна дія варто обміркувати чи завдасте шкоди своєму автомобілю.

Діагностику автомобілів придумали не для того, щоб висмоктувати гроші з необізнаних автолюбителів – в першу чергу це можливість визначити майбутні поломки і усунути їх поява до того, як машину доведеться «госпіталізувати». Якщо автомобіль з автоматом смикається при русі, то перша причина дійсно може ховатися в низькій температурі повітря.

Ривки автомобіля при перемиканні передач АКПП

>> На машинах, оснащених автоматичними коробками передач, може виникати несправність у вигляді ривків автомобіля при перемиканні швидкостей.

Їзда на забрудненому маслі цілком може призводити до ривків і поштовхів машини в русі.

І справа не тільки в тому, що масло давно змінювалося, але і в тому, що спочатку воно могло бути низької якості. Так, кожен автомобіль з АКПП має параметри, згідно з якими для двигуна підбирається рідина. Якщо масло не відповідає конкретним нормам, силовий агрегат може працювати нестабільно і виявлятися це може в тому, що смикається машина при перемиканні передач.

Також посмикування машини в процесі їзди можуть виникати, якщо вона переходить в режим інтенсивної роботи зі старту, а при цьому вулична температура вже давно не піднімалася вище мінус десяти градусів.

Природно, масло при цьому густіє, змінюючи свої робочі властивості, в результаті чого до моменту остаточного прогріву двигуна при перемиканні швидкостей машина смикається.

Таким чином, рекомендується в мороз давати можливість свого транспортного засобу більше часу на прогрів, оскільки в іншому випадку можна витратити чимало коштів на капітальний ремонт коробки передач.

Говорити про наслідки в разі експлуатації машини при низькій температурі з брудним маслом низької якості, напевно, вже не варто … Додамо лише, що, крім іншого, слід пам’ятати і про періодичну перевірку рівня масла, щоб не допустити його опущення нижче позначки MIN.

На завершення варто зауважити, що якщо, незважаючи ні на що, при перемиканні акпп машина смикається, не зайвим буде змінити автозаправку, оскільки причина ривків може ховатися в неякісному паливі. Читати далі:

Що робити, якщо коробка-автомат смикається при включенні передачі?

Діагностика, експлуатація і ремонт АКПП

Швидкий старт з місця, стрімкий розгін автомобіля і різке включення передач є неприпустимими, інакше не створюється потрібного тиску масла. Механічні й фрикційні елементи просто не встигають вчасно спрацювати, що підвищує їх знос. В результаті цього смикається коробка-автомат при переключеніі.Теперь пара слів про мастильні матеріали.

Масло в коробку-автомат слід лити з особливою уважністю. Сюди заливається трансмісійне з маркуванням ATF, яке за своїми властивостями має відповідати даній коробці.

Порада

Низький рівень створює недостатній тиск, і коробка-автомат смикається при включенні передачі. Саме масло можна змішувати з рідиною іншої марки.

Воно повинно бути червоного кольору і не може містити велику кількість продуктів зносу.

6 причин чому коробка автомат смикається при включенні передачі

Часом заміна трансмісійної рідини і фільтрів не дає великих результатів і стусани коробки автомат залишаються.

Така ситуація виникає у автомобілів, які проїхали більш 150 тисяч кілометрів.

Якщо заміна трансмісійної рідини проводиться рідко, то це також може призвести до подібної проблеми. Профілактика поштовхів полягає у своєчасній заміні масла.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…