Іноді власників автомобілів практично будь-якої марки осягає дуже неприємне явище, яке змушує людей звертати увагу на ваш автомобіль – вереск стартера після запуску двигуна.

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

Вереск стартера після запуску двигуна

Давайте спробуємо розібратися в цій неприємній ситуацією, що може викликати такий неприємний звук і як з ним боротися.

Сподіваюся, що ви знайомі з принципом роботи стартера автомобіля, знаєте що таке Бендикс (обгону муфта).

У двох словах, це спеціальна муфта, яка після запуску двигуна механічно відключає стартер від двигуна, тим самим не залишаючи можливості маховика розкрутити стартер і зруйнувати його.

Принцип роботи обгонів муфти такий же як і у звичайного велосипеда – в один бік передається крутний момент, в інший шестерня прокручується в холосту.

У момент запуску двигуна, коли стартер запустив двигун Бендикс повинен “відскочити” тим самим вивести з зачеплення стартер і маховик, але в силу різних причин буває так, що Бендикс затримується в висунутому положенні і обертаючись з великою швидкістю верещить. Що ж може затримати Бендикс в зачепленні з маховиком?

  1. Несправність втягує реле стартера, вилки, тобто приводу Бендикс.
  2. Причиною вереску також може бути надмірно зношений Бендикс.
  3. Також сюди відноситься досить часта несправність – забруднення, пошкодження шліців за якими ходить Бендикс.

Про останню несправності і поговоримо, так як вона стала причиною вереску стартера, досить було просто розібрати стартер і почистити. Але про все по порядку, постараюся показати на фото, що і де чистити.

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

Бендикс залишається в такому положенні, хоча під зусиллям пружини втягує повинен ховатися

На фото видно, що коли я з допомогою викрутки витягнув Бендикс назовні, він залишився в такому положенні, хоча повинен був заскочити назад. Як наслідок, Бендикс виїжджає, двигун запустився, він не ховається, обертається з великою швидкістю і верещить, так як він не новий. Для лікування проблеми я розібрав стартер:

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

зняв втягує

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

Стартер в процесі розбору

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

Від’єднавши передню частину стартера Гольф 2

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

Вал і черв’як брудний

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

Бендикс також не особливо чистий

Бруд яка була на валу і Бендиксен заважала вільно рухатися Бендиксен, рішення відмити. Також в чистому бензині був помитий сам Бендикс.

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

Моєму черв’як і вал ротора стартера

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

Також чинимо і з Бендиксен

Далі збираємо і радіємо, якщо бруд була причиною вереску! Успіхів!

(3 оцінок)
Завантаження …

Несправності стартера автомобіля і їх усунення | LifeGaz

Стартер на Волзі – штука вельми надійна, і якісь неприємності з ним трапляються не часто. Як правило, в процесі експлуатації він взагалі не вимагає до себе ніякої уваги, але ми з вами знаємо, що зламати можна все, що завгодно, навіть якщо це, як у відомому випадку, чиста гідравліка.

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

Коротко торкнемося основ.

Отже, в основі стартера – електродвигун постійного струму. На передньому кінці його вала знаходиться змінна муфта і шестерня, яка в момент пуску входить в зачеплення з зубами маховика двигуна.

Переміщення муфти забезпечує втягує реле, розташоване на корпусі стартера.

Шток реле в момент запуску переміщається і тягне за собою вилку, яка і виштовхує муфту з шестернею в положення зачеплення з маховиком.

 Котушка тягового реле має дві обмотки.

  • Втягує. Підключається при перекладі ключа в положення «старт». Вона забезпечує переміщення штока реле. Після спрацьовування першого обмотки шток переміщається і зрушує контактний «п’ятак», замикаючи їм контакти, які включають двигун стартера і другу, яка утримує обмотку.
  • Утримує. Потрібна для того, щоб утримувати шток втягнутим до тих пір, поки ключ знаходиться в положенні «старт».

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

Відповідно, всі несправності зводяться або до проблем зі втягує, або з самим електромотором, або з муфтою.

Як правило, стартер відмовляється заводити машину в самий невідповідний момент і абсолютно несподівано. Тобто, вчора все було добре, а сьогодні повертаємо ключ в положення «старт», а він не крутить … або крутить але якось не так, як повинен, або видає сторонні звуки. У будь-якому випадку, чекати дива не потрібно, само не пройде. Спробуємо знайти і усунути несправність.

Стартер крутить мляво

Як правило, винувато знижена напруга в бортовій мережі. Тому почніть з перевірки заряду акумулятора .

Якщо з акумулятором все в нормі, і напруга на ньому 12 В і більше, перевірте стан клем. Найчастіше причиною буває поганий контакт.

Добре очистіть клеми від окислів, змастіть їх змазкою (літол, солідол та інше) і добре закріпіть.

Зверніть увагу

Занадто сильно тягнути клеми не варто, так як цим ви деформуєте висновки акумулятора, зроблені зі свинцю, і самі клеми проводів, які зараз роблять взагалі незрозуміло, з чого.

Перевірте, чи є маса на кузові і на двигуні.

Для цього просто виберіть на мультиметри режим вимірювання опору і промерьте оне між мінусовій клемою акумулятора і мотором, а потім між клемою і яким-небудь нефарбованим болтом на кузові.

Опір повинен бути близьким до нульового. Якщо це не так, огляньте кріплення мінусового проводу до двигуна і перевірте цілісність «косички», що з’єднує двигун і кузов. Вона кріпиться до дзвону зчеплення.

Стартер не крутить зовсім

Проблема може бути:

  • в проводці;
  • у втягуючому;
  • безпосередньо в двигуні стартера.

Почнемо пошук проблеми з простого.

оглянемо підключення

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

  • Перевірте протиугінні системи. Можливо це вони жартують над вами.
  • Можливо у вас банально розряджений акумулятор.
  • Якщо для ланцюга стартера є запобіжник, перевірте його цілісність.
  • Перевіримо, чи з’являється напруга +12 В на керуючому контакті стартера (це тонкий гвинт на втягуючому реле). Якщо напруги немає, значить перевіримо додаткове реле стартера і замок запалювання.
  • Попросіть помічника повертати ключ в положення «старт» і послухайте. видає при цьому стартер якісь звуки. Можливо, у вас підклинює шток втягує реле. Воно спрацьовує, про це свідчить клацання, але його переміщення обмежене.

перевіримо втягує

Якщо напруга на керуючий контакт втягує реле приходить, маса не порушена, але стартер відмовляється з вами співпрацювати і не крутить, робимо наступне.

  1. Обов’язково знімаємо машину з передачі і ставимо на ручник;
  2. Переводимо ключ в положення «запалювання»;
  3. Беремо гайковий ключ на 17 і перемикає їм силові висновки втягує.

Якщо стартер при цьому бадьоро закрутився, значить наша проблема в самому втягуючому реле. Найпростіше буде просто замінити його на нове, але можна спробувати полагодити.

Знімаємо стартер і вигвинчуємо 3 гвинта (2 гвинта для ЗМЗ 406), кріплення втягує. Відкручуємо гвинти, що кріплять контактну групу, і вивчаємо стан контактного «п’ятака» і контактних майданчиків болтів.

Швидше за все, на них ми виявимо сильне підгоряння. Зачищаємо контакти і робимо їх поверхню абсолютно гладкою і плоскою. Аналогічну операцію проводимо з п’ятаком.

Сильно под’еденний п’ятак, можна просто перевернути, якщо цього ще не робили до вас.

Також тестером перевіримо, чи немає замикання обмоток реле на корпус і чи немає в них обривів. Якщо все в нормі, збираємо все в зворотному порядку і пробуємо завестися.

розбирання стартера

Якщо проблема не у втягуючому, перевіримо двигун самого стартера.

Знімаємо його з машини і розбираємо. Тут нічого особливо складного немає.

  1. Отвинтите і зніміть втягує.
  2. Зніміть шток втягує.
  3. Зніміть задню кришку стартера, вивернувши два гвинти її кріплення і знявши стопорне півкільце в центрі.
  4. Посуньте зі шпильок статор двигуна разом з корпусом.

Тепер потрібно уважно оглянути стан контактних майданчиків колектора. Якщо вони сильно зношені, їх можна спробувати прошлифовать до рівної поверхні.

Дивимося знос щіток. Міняємо їх при необхідності.

Мультиметром перевіряємо, чи немає замикання обмоток на корпус, і відсутність внутрішніх замикань і обривів в обмотках. Якщо такі є, несемо стартер в ремонт або змінюємо його на новий. Самостійно ви тут нічого не зробите.

Стартер видає сторонні звуки

Тріск або скрегіт в момент пуску двигуна

Цей звук виникає при неповному зачепленні шестерні стартера з зубами вінця маховика. Причин може бути декілька, і більшість з них усуваються легко.

  • Ослаб кріплення стартера до дзвону зчеплення. Таке буває. Просто спробуйте похитати стартер рукою, якщо він не сидить щільно, затягніть гайки його кріплення з необхідним моментом і спробуйте запустити мотор. Швидше за все, просто вражають звуки зникнуть.
  • Недостатнє переміщення ковзної муфти стартера. Шестерня просто не встає на своє місце. Зазвичай винен зарослий брудом вал. Для відновлення працездатності, зніміть стартер з автомобіля. Далі очистіть вал і змастіть його хорошою змазкою. Перевірте переміщення шестерні, заїдань бути не повинно.
  • Може бути винна вилка, що переміщає ковзаючу муфту. Буває, що вона ламається або деформується, хоча і рідко. В обох випадках, вилку потрібно замінити.
  • Під’їду вінець маховика. Дану проблему ви легко побачите, знявши стартер і просто заглянувши в отвір дзвони зчеплення. Рішень у проблеми декілька: заміна маховика, заміна вінця (старий збивають, а новий нагрівають і гарячим напресовують на маховик), можна спробувати перевернути старий вінець (нагріваємо вінець і спресовують його з маховика, нагріваємо повторно і напресовують зворотною стороною).

Ослаб кріплення втягує до корпусу стартера. Як результат – неповне переміщення шестерні. Підтягніть кріплення.

Металевий дзвін з дзвони зчеплення при роботі двигуна і іноді з’являється скрегіт при запуску

Швидше за все, знявши стартер ви виявите. що у нього відколоти «дзьоб». Це буває з різних причин. Може стартер був погано притягнутий до дзвону або притягнуть з перекосом, може дефект виливки, а може мало місце надмірне переміщення шестерні.

Приварювати «дзьоб» аргоном на місце має сенс тільки в разі дармового доступу до зварювального апарата, у всіх інших ситуаціях, краще його замінити. Але так як знайти «дзьоб» окремо ви навряд чи зможете, міняти доведеться, швидше за все, стартер в зборі.

Вереск. При цьому двигун іноді трохи провертається, але недостатньо для запуску

Як правило, така поведінка говорить про те, що вам потрібно ближче познайомитися з Бендиксен.

Для тих, хто не цілком розуміє, що це таке, пояснимо.

Бендикс – це не що інше як обгону муфта.

Її сенс у тому, що при обертанні стартера вона жорстко пов’язує приводний шестерню з валом електродвигуна, а в момент, коли двигун запустився, і його обороти зросли, він починає прослизати, не даючи ДВС обертати електродвигун стартера.

важливо

Аналогічна штука присутня в задньому колесі велосипеда, це вона видає характерний стрекочущій звук при русі накатом. Тобто, це зовсім не сама шестерня приводу, а саме та штука, до якої ця шестерня кріпиться.

Знімається ця деталь досить просто, але забрудниться сильно. Хоча, якщо ви зняли стартер, вас це вже не повинно хвилювати.

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

  1. Спресовувати наполегливу втулку з осі.
  2. Піддягаємо викруткою і знімаємо пружинне стопорне кільце.
  3. Знімаємо Бендикс в зборі з шестернею.
  4. Міняємо на новий і збираємо все в зворотному порядку.
  • Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер
  • Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер
  • Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер
  • Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер
  • Ось і все несправності.

Найпоширеніші причини, за якими двигун авто не заводиться. При заводі двигуна чути тріск

ГлавнаяРазноеПрі заводі двигуна чути тріск

Скрегіт в двигуні при запуску досить поширене явище, особливо для старих автомобілів. Але, ця несправність не оминула й нові транспортні засоби. Поява цієї проблеми пов’язано з виходом з ладу одного або декількох елементів в моторі.

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

Причини появи скреготу двигуна

При запуску двигуна чути скрегіт – це означає, що стартер не схоплює. Дана проблема пов’язана з Бендиксен, втягующім реле або маховиком. А ось якщо чути тріск при запуску двигуна, то тут справа набагато складніше і наслідки можуть бути важче – несправність в поршневому механізмі або в деталях головки блоку циліндрів.

Методи діагностики та усунення несправності

Багато автолюбителів, виходячи вранці з дому і запускаючи двигун транспортного засобу, стикалися з тим, що при пуску чути скрегіт і тріск. В даному випадку несправності різні і варто розуміти, який звук, що може означати.

Стартер, маховик і втягующее реле

Мабуть, варто почати розгляд з того, що під час пуску силового агрегату з’являється скрегіт. Як було з’ясовано раніше, тут справа в стартері або маховику. Так, якщо скрегіт супроводжується до моменту поки движок не запуститися, то це пов’язано з зносом Бендикс або вінця маховика.

Якщо бути більш точними, то зубці одного або другого елементу зносилися, і деталь за деталь погано чіпляється. Також, справа може бути в втягующем реле, яке не до кінця тягне Бендикс, яка не схоплює маховик.

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

Для усунення несправності необхідно демонтувати стартер і оглянути стан Бендикс, а саме його зубів. Якщо є характерний знос у вигляді «слізанія» зубів, то рекомендується замінити деталь. Але, і це не все. Також, оскільки стартер вже знятий з транспортного засобу, то варто перевірити втягующее реле.

Для цього варто просто підключити його до бортової мережі в 12 вольт і послухати – клацає чи втягующее реле. Якщо клацання не чути, то доведеться розібрати стартер і замінити що з ладу деталь.

Також, дана несправність і ефект скреготу може бути викликаний тим, що зносився вінець маховика. Варто зазначити, що не у всіх двигунів маховик розбірний, тому часто змінюється вся деталь в зборі. Таким чином, зносу зубів призводить до того, що Бендикс не може за них зачепитися і провернути колінчастий вал. Саме в цей момент виникає скрегіт в підкапотному просторі.

Тріск – куди бігти і що робити

Тріск – це виникли несправності в кривошипно-шатунного механізму або голівці блоку циліндрів. Так, в першу чергу, варто перевірити ГБЦ. Несправності необхідно шукати в напрямних втулках, де могла статися вироблення, і клапан просто бовтається, а також стукати і тріщати можуть гидрокомпенсатори, які варто змінити, оскільки вони виробили свій ресурс.

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

Друге місце, куди слід звернути увагу, є блок циліндрів і його елементи. Так, тріск може бути викликаний недоліком мастила (моторного масла), внаслідок чого маслос’емниє кільця дряпають стінки циліндрів. Також, особлива увага варто звернути на корінні і шатунні вкладиші, які можуть провертатися внаслідок вироблення на деталі самому блоці.

При цьому особливу увагу варто звернути на стан колінчастого вала, на якому могли утворитися подряпини і глибокі борозни.

Останній елемент, який також може викликати тріск і пошкоджувати стінки циліндрів є втулки шатунів. Вони могли розбовтатися і виходити за боковий вівтар запрессовки. В даному випадку, небезпека полягає в тому, що втулки настільки можуть пошкодити стінки циліндрів, що єдиним виходом стане гільзовка блоку або його заміна.

висновок

Скрегіт і тріск в силовому агрегаті показують, що деякі деталі мотора вийшли зі строю. Так, скрегіт супроводжується несправністю в стартері або маховику. Що стосується тріска, то ситуація набагато складніше – швидше за все проблема ховається в кривошипно-шатунного механізму або в голівці блоку циліндрів.

  • При виникненні таких несправностей рекомендується в найкоротші строки звернутися в автосервіс, щоб не накоїти великих бід, ніж вже є.
  • avtodvigateli.com

Часто водіїв цікавить, чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт. Причин цього явища може бути кілька. У будь-якому випадку слід максимально швидко усунути джерело цього звуку. Інакше ви ризикуєте отримати поломку в самий невідповідний момент. Взагалі при появі будь-яких незрозумілих звуків слід перевірити їх походження. Адже це сколе всього ознака поломки.

Чим раніше ви її усуньте, тим краще. Адже велика частина несправностей може викликати ланцюгову реакцію. І провокувати поломки інших елементів двигуна. Тому завжди уважно прислухайтеся до роботи силового агрегату.

ПрічіниПочему при запуску двигуна чути тріск і скрегіт? Це питання часто задають початківці і не дуже автомобілісти. Багатьох лякає незрозумілий звук лунає при запуску мотора. Хоча в багатьох випадках це не складна проблема. Але її все-таки потрібно усувати, а для цього непогано знати, де шукати проблему. Місць видають тріск і скрегіт при запуску кілька:

  • стартер;
  • маховик;
  • Болт кріплення ролика (ГРМ).

Знаючи основні місця поломок, ви досить швидко зрозумієте, де основна проблема. Для більш точної діагностики відкрийте капот і попросіть кого-небудь завести мотор. При проблемах зі стартером і маховиком тріск пролунає з задньої частини двигуна, при открученную болті спереду.

СтартерПрічін такої поведінки кілька. Для того, щоб більш детально розібратися в причинах, потрібно знати пристрій стартера і принцип роботи.

Він складається з електричного двигуна, на валу якого встановлена ​​обгону муфта з ведучою шестірнею. У побуті муфту і шестерню називають – Бендикс. Також в конструкції присутній пусковий реле з соленоїдом.

Ця конструкція іменується «тягове реле». Його з муфтою з’єднує важіль включення стартера.

Працює ця конструкція наступним чином. При включенні електродвигун починає крутити Бендикс. Одночасно тягове реле, спрацювавши, рухає за допомогою важеля обгону муфту вперед.

В результаті шестерня входить в зачеплення з зубами маховика і розкручує двигун. Після того як мотор завівся, спрацьовує обгону муфта. Це охороняє стартер від пошкодження. При відключенні подачі струму на прилад, реле перестає працювати, і Бендикс стартера повертається у вихідне положення. На стартерах легкових автомобілів зазвичай використовується обгону муфта роликового типу.

Причина скреготу при запуску всього одна. З якоїсь причини Бендикс не може повноцінно зачепитися за маховик. Тому при запуску стартера виникає скрегіт проскакує зубів. Усувати цю несправність потрібно максимально швидко. Інакше можна пошкодити шестерні маховика і стартера. Перевіряти потрібно наступні моменти:

  • Для початку перевірте кріплення стартера. Іноді від вібрації болти кріплення можуть відкрутитися. В такому випадку стартер перекошує і шестерня втрачає повноцінний контакт з маховиком. У будь-якому випадку зніміть стартер і перевірте стан Бендикс;
  • Іноді причиною проблем може стати знос шестерні. В такому випадку ефективність роботи стартера знижується. При запуску двигуна буде чути скрегіт які обходяться Бендикс. Згодом стартер зовсім не зможе крутити маховик. Знявши деталь з машини, побачити знос шестерні можна неозброєним оком;
  • Іноді Бендикс погано ходить по валу і просто не дотягується до маховика. В такому випадку зніміть його. Потрібно помазати вал будь-яким моторним маслом (5w30 або 5w40 або взагалі яке буде під рукою). Також перевірте працездатність тягового реле.

Це основні причини скреготу при запуску, пов’язані саме з цією деталлю. Частіше за все ви знайдете несправність десь в стартері.

Тріск при запуску також може виникнути через проблеми з електроживленням стартера. З’являється він при ослабленні кріплення плюсового проводу. При поганому контакті виникає іскровий розряд, він то і виробляє тріск. Перевірте провід. При необхідності підтягніть його.

Маховик. Причина скреготу може перебувати в двигуні. При великому зносі зубів маховика вони не можуть утворити повноцінний контакт з шестернею стартера. У підсумку, можна почути неприємний скрегіт. Бажано замінити маховик. Інакше буде збільшуватися знос Бендикс і вам доведеться регулярно його змінювати.

Раз вже мова зайшла про маховик, почитайте два наших матеріалу по цій темі:

  • «Плюси і мінуси полегшеного маховика»;
  • «Самостійна заміна двомасових маховика на одномасової».

Болт кріплення ролика (ГРМ). Іноді може відкручуватися ролик приводу ГРМ. На самому початку цього процесу спостерігається скрегіт відразу після старту двигуна. Після прогріву все проходить. Рекомендується як слід затягнути болт. Така проблема часто зустрічається на десятому сімействі ВАЗ.

Висновок. Несправний мотор може видавати найрізноманітніші звуки. Тому важливо знати основні причини цих явищ. При цьому часто водії лякаються найпростіших речей і запитують, чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт. Відповідь на це питання досить простий. У більшій частині випадків причиною цих неприємних звуків є стартер, а точніше його елементи.

www.lituri.ru

pddexam Дата: 28 Травня 2014 р

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

Найчастіше автолюбителі стикаються з неприємною ситуацією, коли спроби завести машину не приносять ніякого результату.

Статися це може абсолютно з будь-яким автомобілем незалежно від його класності, місця і року випуску. Давайте розглянемо декілька найбільш поширених причин, за якими авто може не заводитися.

Перша і, мабуть, сама явна причина – це вихід з ладу акумуляторна батарея. Симптоми його відмови надзвичайно прості: повертаючи ключ, ви виявляєте, що стартер відмовляється провертатися, а все лампочки на панелі приладів або світять в половину розжарення, або не світять зовсім.

Всупереч розхожій думці про те, що неприємності з акумуляторною батареєю відбуваються тільки взимку, скажімо, що влітку цей блок виходить з ладу нітрохи не рідше. У холодну пору року все зводиться до втрати рівня заряду. Досить «відігріти» АКБ, як він відновлює свою роботу. Літні поломки батареї в основному вимагають її повної заміни.

Друга причина теж знаходиться поруч з акумулятором. Мова про його клемах. Часом навіть покупка нового АКБ не покращує ситуацію, чим ставить автовласника в безпросвітний глухий кут.

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

Запам’ятайте, клеми завжди повинні бути чистими. На них повинні бути відсутніми білі оксиди, чорні наліт або бруд.

Щоб цього не відбувалося клеми необхідно періодично чистити за допомогою дрібнозернистої «наждачки». Є одна елементарна хитрість, яка допомагає уникнути появи окислення. Потрібно всього лише опиліть їх за допомогою звичайного лаку для волосся. На проведення струму такий метод впливу не матиме, а клеми будуть захищені від появи сторонніх утворень.

Наступною часто зустрічається причиною відмови двигуна заводитися, служать проблеми зі стартером. Симптоматика цього також легко діагностованих. В основному, при спробі заведення авто будуть чути клацання. Крім цього, буває чути неприємний тріск. Усунути подібні проблеми можна шляхом розбирання і чищення внутрішніх елементів стартера.

В умовах дороги, звичайно, зробити це неможливо. Іноді в таких випадках допомагає чисто російська хитрість. Потрібно несильно постукати дерев’яною ручкою, наприклад, молотка, по стартеру. Заліпшіе частини повернуться в початковий стан, а у вас з’явиться шанс завести свій автомобіль.

Третім пунктом виділяємо проблеми з електрообладнанням. Вони можуть зачіпати кілька елементів – свічки, що віддають іскру в циліндри, високовольтні дроти, котушку і замок запалювання. Движок при такі неприємності буде сильно троить і глухнути.

Порада

У разі виходу з ладу замку запалювання, мотор просто не відреагує на поворот ключа. Часто проблемою з пуском двигуна служить забруднення або пробою високовольтних проводів. Зніміть їх зі свічок і огляньте на предмет бурого нальоту. Мінімум, їх потрібно почистити. Із заміною затягувати, також не варто.

Існує ситуація, коли при повороті ключа чути стартерний тріск, машина не заводиться, але при цьому моторошно гріються троси зчеплення або газу. Це вірна ознака того, що на автомобілі обірвався провід маси, що з’єднує двигун з кузовом. Можливо і його занадто сильне забруднення.

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

Зовні цей провід дуже схожий на акумуляторну клему. Для відновлення працездатності авто необхідно усунути обрив, або провести чистку дроти від оксидів.

Останньою часто зустрічається причиною відмови двигуна виступає обрив ременя системи газорозподілу. Це може статися при спробі завести автомобіль, а також під час руху. Симптоматика подібного дуже явна.

Стартер починає крутитися з величезною швидкістю, видаючи характерний свист. Як правило, це означає, що у власника автомашини з’явилися серйозні проблеми.

Обрив ременя супроводжується загинанням всіх клапанів. Тобто крім його заміни, потрібно усувати поломки «голови» блоку циліндрів.

Таке заняття досить довгий і надзвичайно дороге, особливо на автомобілях іноземного виробництва.

Підводячи підсумки нашої статті, скажімо, що багато поломки, зазначені в тексті, можна уникнути, якщо періодично проводити профілактичне обслуговування машини. Не доводьте обладнання до такого стану, що якісь дрібниці почнуть надавати таке фатальний вплив на основний блок автомобіля.

Запам’ятайте, краще витратити трохи грошей для проведення техобслуговування, ніж потім усувати всі наслідки, до яких може привести відмова від нього.

pddexam.com

При запуску двигуна чути свист або будь-які інші сторонні звуки: шукаємо причину

Навіть недосвідчений автолюбитель скаже, що основним агрегатом в будь-якому транспортному засобі є двигун внутрішнього згоряння.

Якщо в роботі цього вузла відбуваються неполадки, водій дізнається про це відразу ж по поведінці автомобіля. Однією з поширених проблем в роботі мотор є поява сторонніх звуків.

Чому при запуску двигуна чути свист і як бути в цьому випадку – детально в проблемі допоможе розібратися цей матеріал.

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартерЗношені підшипники генератора

Якщо при запуску двигуна чути свист та інші сторонні звуки, це може свідчити про різні проблеми, пов’язані з його роботою. Як правило, ці звуки не так небезпечні для агрегату, скільки вони набридають самому водієві. Проте, при появі Піщаний, клацань, стуку двигуна проблему необхідно вирішувати невідкладно.

ремені

Отже, якщо з’являється свист при запуску двигуна, то однією з найпоширеніших причин такої проблеми є ремені.

Вереск може бути обумовлений зносом того чи іншого ременя або його поганим натягом, причому він може ставати голосніше при збільшенні оборотів коленвала. Але іноді при натисканні на газ свист може і зовсім пропадати.

Якщо при спробі запустити мотор ви почули свист, то в першу чергу потрібно перевірити натяжку всіх приводних ременів. 

Якщо в ході діагностики ви помітили, що один з ремінців ослаблений, то це в свою чергу може привести до його прослизання, що загрожує появою нехарактерних для роботи двигуна звуків. В такому випадку проблему може вирішити натяжка ремінця.

Зверніть увагу

Пам’ятайте про те, що причиною прослизання також може служити бруд і моторна рідина, що потрапила на ремінці.

Якщо це так, то причину витоку масла потрібно вирішити перед заміною ременя, звичайно ж, можна спробувати його очистити, але фахівці рекомендують їх все ж міняти (автор відео – канал В гаражі у Сандро).

Як показує практика, найчастіше дзвін і писк при запуску мотора обумовлений ремінцем генератора, причому сторонні звуки пропадають після збільшення оборотів ДВС.

Така проблема загрожує нестачею заряду АКБ, що, в свою чергу, може привести до множинних наслідків. Більш того, якщо ремінь обірветься, то акумулятор просто не зможе заряджатися при функціонуючому двигуні.

В результаті на приладовій панелі може з’явитися відповідний індикатор розряду батареї, якщо це сталося, то необхідно перевірити стан самого ременя.

У деяких випадках проблема може полягати в ремінці ГРМ, причому наслідки такої несправності будуть більш серйозними. Поява сторонніх звуків може бути обумовлено зносом підшипників.

Якщо сам ремінець з якоїсь причини обірветься, це може стати причиною загину клапанів, а такий ремонт, в свою чергу, вимагає великих фінансових витрат.

Перевірте стан самого ременя – на ньому не повинно бути слідів пошкоджень, відшарування або тріщин. Якщо вони є, то ремінець підлягає заміні.

Ролики й підшипники

Поява неприємного скреготу, ударів і інших сторонніх шумів може статися з вини підшипникових пристроїв, а також роликів. В конструкції двигуна використовується не один підшипник і ролик, тому знайти причину може бути важко.

Від звичайного свисту звук при зносі роликів і підшипників буде нижчим, як правило, він проявляється на заведеному двигуні при холостих обертах. Причому при їх збільшенні він або зовсім пропаде, або буде більш тихим.

Зношені ролики з підшипниками підлягають заміні, поки не сталося серйознішої проблеми (автор відео – канал IB Channel).

Несправності впускної системи

Скрегіт і хлопки, а також тріск при запуску двигуна іноді відбуваються унаслідок несправностей, що виявляються в роботі впускної системи. Зрозуміло, до цього варіанту слід переходити тоді, коли ви переконаєтеся в працездатності підшипників, роликів і ременів.

Отже, які несправності характерні для впускної системи:

  1. Дросельна заслінка. Цей вузол іноді заклинює, в результаті чого створює специфічні завихрення повітряного потоку. Якщо поява скреготу і ударів, а також свисту обумовлені саме цією проблемою, про заслінку необхідно повністю промити. Врахуйте, що для найбільш ефективного очищення вузла його потрібно буде повністю демонтувати.
  2. Причиною може служити і впускний клапан, який відповідає за циркуляцію газів картерів. Якщо він засмітився, то це призведе до неможливості нормальної циркуляції гарячого повітря, відповідно, через дуже високого тиску з ущільнень може видавлюватиметься моторна рідина. Щоб позбутися від такої несправності, клапан потрібно буде прочистити, але для цього його спочатку слід зняти. Залежно від конструктивних особливостей двигуна, він може розташовуватися або ан вентиляційної патрубку картера, або на клапанної кришці. У тому випадку, якщо сам клапан виконаний з металу, від для очищення можна використовувати будь-які речовини, які не будуть дряпати поверхню. Якщо ж пристрій виконаний з пластика, то агресивні засоби краще не використовувати.

Збої в роботі турбіни

Більшість сучасних машин обладнуються турбокомпресорами, призначення яких полягає в збільшенні потужності двигунів, а також поліпшення ходових характеристик авто в цілому. Однак це – ще один компонент силового агрегату, який може викликати появу постукування, скреготу і ударів.

Якщо мотор запускається, при цьому чути стукіт і скрегіт, то є ймовірність, що така проблема обумовлена ​​витоком повітря в тому місці, де з’єднується турбокомпресор і силовий агрегат. Як правило, поява нехарактерних для роботи ДВС звуків говорить про вихід з ладу турбокомпресора.

Така несправність більш характерна для дизельних агрегатів (автор відео – канал МЗТк Турбоком).

стартер

Якщо ви чітко чуєте скрегіт, то причина несправності може бути тільки однією – Бендикс, який є одним з основних елементів стартера, з якоїсь причини не може увійти в зачеплення з маховиком.

Безпосередньо сам скрегіт з’являється в результаті проскакує зубів.

Слід зазначити, що від такої поломки потрібно позбутися якомога швидше, в іншому випадку є ймовірність пошкодження шестерень як маховика, так і стартерного вузла.

Діагностиці підлягають наступні елементи:

  1. В першу чергу, слід провести діагностику кріплення пристрою – на практиці через їзди по нерівних дорогах болти, які його фіксують, можуть відкрутитися. Це призводить до того, що механізм буде перекошений, відповідно, шестерня втратить контакт з маховиком. Вам необхідно демонтувати стартерний вузол і зробити діагностику стану Бендикс.
  2. Якщо проблема криється в зносі шестерінки, то ефективність роботи механізму буде значно знижена. Сам скрегіт з’явиться в результаті обходить Бендикс, причому якщо ви не займетеся цією проблемою якомога швидше, стартерний пристрій може з часом зовсім перестати крутити маховик. Після демонтажу, якщо шестерня дійсно зносилася, ви зможете побачити це без допомоги фахівців.
  3. Є ймовірність, що Бендикс погано переміщається по валу і не в змозі дотягнутися до маховика. Спробуйте його демонтувати, а сам вал змастити моторної рідиною, після чого встановити на місце і заново перевірити працездатність вузла. Не зайвим буде провести діагностику і тягового реле.

Фотогалерея «Зношені елементи стартера»

Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер1. Нова та зносилася шестерня Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер2. Знос Бендикс

Перші дії водія при появі шумового супроводу з-під капота

Перше, що повинен зробити будь-який автовласник – це якомога швидше позбутися від причини. Якщо ви володієте навичками ремонту, то поміняти ремені, підшипники або розібрати стартер зможете самостійно.

Якщо ви зібралися в тривалу поїздку і виявили таку проблему перед тим, як висуватися, то ми б порадили в першу чергу заїхати на СТО і вирішити її.

В іншому випадку несправність може вас наздогнати в дорозі.

 Завантаження …

Відео «Майстер-клас по ремонту стартера»

Детальна інструкція по ремонту стартера вузла з описом всіх нюансів приведена на відео нижче (автор – канал АВТО РЕЗ).

Незрозумілий тріск при запуску холодного движка

19.03.2013, 14:41   # 1
житель Клубу  Чому при запуску двигуна чути тріск і скрегіт?  Швидше за все - це стартер

  • Ім’я: Максим
  • Авто: Outlander XL 3.0
  • Повідомлень: 138
Незрозумілий тріск при запуску холодного движкаЗдрастуйте, шановні колеги!!!!! Нещодавно вискочила така проблемка. При пуску холодного двигуна з під капота доноситься якийсь тріск, як буд-то вентилятор пластиковими лопатями за що -то зачіпає на 1-2 сек. Потім зникає і весь день пуск проходить без сторонніх шумів. Як тільки постоїть нічку на вулиці при температурі від -5 до -20 проблема повторюється. Двигун V6, пробіг 72500км. З недавно проведених робіт тільки планові по заміні масла і фільтрів. Машину придбав в жовтні 2012р. з пробігом 68000км. Попередній господар на ТО, судячи з Сервісній книжці заливав масло Castrol 0w-40 але це було в Мурманську, Я ж залив на 70000км Mobil 5w-40. Дана проблема стала турбувати якраз через деякий час після заміни масла. Прошу допомоги, порад і думок, що це може бути за болячка і як з нею боротися. Наперед дякую.
19.03.2013, 14:59   # 2
Старожил Клубу Авто: Outlander XL 2.4 MIVEC Повідомлень: 1,065 Re: Незрозумілий тріск при запуску холодного движка По-моєму, так тріщить втягує реле на стартере: контакти залипають на мідних пластинах. Можна розібрати і почистити, але мороки багато.
19.03.2013, 15:43   # 3
житель Клубу    

  1. Ім’я: Klasik
  2. Авто: XL 3.0 S01
  3. Повідомлень: 291
Re: Незрозумілий тріск при запуску холодного движка Теж схиляюся до Бендиксен стартера. Можливо залипання через конденсату або мастила, мороз прихоплює. На Out 2.0 цієї зими з’явилася така ж проблема при першому запуску на морозі, потім все відмінно. Коли тепло, все ок. Якщо напружує раджу зробити профілактику стартера.
20.03.2013, 11:15   # 4
Старожил Клубу    

  • Ім’я: Костянтин
  • Авто: Outlander XL 3.0 MIVEC
  • Повідомлень: 1,438
Re: Незрозумілий тріск при запуску холодного движка Цитата:

Повідомлення від Десант Mobil 5w-40. Дана проблема стала турбувати якраз через деякий час після заміни масла.

Звук схожий на ‘дизельне стрекотіння’ і триває секунди 2-3? Не вдаючись в природу цього звуку, скажу лише, що змініть масло на більш рідке 0W30 або 5W30.

До купи перечитайте теми про масло і сторонні шуми

20.03.2013, 13:29   # 5
житель Клубу    

  1. Ім’я: Денис
  2. Авто: AUDI A6
  3. Повідомлень: 489
Re: Незрозумілий тріск при запуску холодного движка Цитата:

Повідомлення від ДесантЗдрастуйте, шановні колеги!!!!! Нещодавно вискочила така проблемка. При пуску холодного двигуна з під капота доноситься якийсь тріск, як буд-то вентилятор пластиковими лопатями за що -то зачіпає на 1-2 сек. Потім зникає і весь день пуск проходить без сторонніх шумів. Як тільки постоїть нічку на вулиці при температурі від -5 до -20 проблема повторюється. Двигун V6, пробіг 72500км. З недавно проведених робіт тільки планові по заміні масла і фільтрів. Машину придбав в жовтні 2012р. з пробігом 68000км. Попередній господар на ТО, судячи з Сервісній книжці заливав масло Castrol 0w-40 але це було в Мурманську, Я ж залив на 70000км Mobil 5w-40. Дана проблема стала турбувати якраз через деякий час після заміни масла. Прошу допомоги, порад і думок, що це може бути за болячка і як з нею боротися. Наперед дякую.

Володію 1.5 року, купував з пробігом 80000, весь час така ж дурниця как-будто пластикова кришка двигуна тріщить! не морочитися))) По справі: втягує міняв, значить виключаємо, масло ллю і нулівку і 5w30-все те ж саме на будь-якому маслі, а значить не робіть мозок)))) !!!

—- Додано о 13:34 —- Попереднє повідомлення було написано о 13:29 —-

Цитата:

Повідомлення від Klasik Теж схиляюся до Бендиксен стартера. Можливо залипання через конденсату або мастила, мороз прихоплює. На Out 2.0 цієї зими з’явилася така ж проблема при першому запуску на морозі, потім все відмінно. Коли тепло, все ок. Якщо напружує раджу зробити профілактику стартера.

Так, це теж не робив, мені вже до вас зробили)))

20.03.2013, 13:59   # 6
Старожил Клубу    

  • Ім’я: Костянтин
  • Авто: Outlander XL 3.0 MIVEC
  • Повідомлень: 1,438
Re: Незрозумілий тріск при запуску холодного движка tyler durden , у людини це почалося після заміни масла.
У мене теж є такий звук при запуску на холодну (якщо ми звичайно про одне й те ж говоримо), але виникає тільки при близьконульових температурах. Х.З з чим пов’язана))
Але масло все одно густе)
20.03.2013, 20:06   # 7
житель Клубу    

  1. Ім’я: Денис
  2. Авто: AUDI A6
  3. Повідомлень: 489
Re: Незрозумілий тріск при запуску холодного движка Цитата:

Повідомлення від *** ШТІРЛІЦ *** tyler durden , у людини це почалося після заміни масла. У мене теж є такий звук при запуску на холодну (якщо ми звичайно про одне й те ж говоримо), але виникає тільки при близьконульових температурах. Х.З з чим пов’язана)) Але масло все одно густе)

Так про одне, у нас тут у всіх одне і теж)) Так я так, заспокоїти хотів

21.03.2013, 11:46   # 8
житель Клубу    

  • Ім’я: Максим
  • Авто: Outlander XL 3.0
  • Повідомлень: 138
Re: Незрозумілий тріск при запуску холодного движка Колеги !!! чому ж масло 5w-40 ви вважаєте густим ??? для Пітерської погоди, навіть зимової цілком номально я вважаю. До Міцубана 4 роки володів Фордом Мондео 2001р.в. і завжди заливав тільки Синтетику Mobil 5w-40 і у кращого друга тожа Міцубан Аут 3.0 і тожа на ТО-90 йому на сервісі залили саме це масло і у нього схожою болячки немає.
21.03.2013, 13:06   # 9
Старожил Клубу    

  1. Ім’я: Костянтин
  2. Авто: Outlander XL 3.0 MIVEC
  3. Повідомлень: 1,438
Re: Незрозумілий тріск при запуску холодного движка Кожен сервіс ллє те, до чого душа лежить))
А відповіді на своє питання можеш подивитися в окремій темі про масло, щоб тут дебати не клонувати)
26.05.2013, 16:30   # 10
досвідчений    

  • Ім’я: Микола
  • Авто: Outlander XL JFG 3.0 AT
  • Повідомлень: 51
Re: Незрозумілий тріск при запуску холодного движка у мене така ж нісенітниця, але тільки взимку! Спочатку задумався, але вирішив, що дурниця це все! не морочитися. Влітку такого звуку при запуску НІ.
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…