Чому акумулятор на машині розряджається за ніч

Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Акумулятор є дуже важливий вузол машини. При заглушеному двигуні він живить споживачів струму в бортовій мережі, подає струм на стартер в момент запуску двигуна. На працюючому двигуні акумулятор допомагає генератору забезпечувати харчування мережі авто, якщо той не справляється. Тому без акумулятора автомобілю не обійтися. Коли акумулятор розряджається, то машина перетворюється на купу металу.

Причому акумулятор може розрядитися на автомобілі за ніч, а власник машини абсолютно не був до цього готовий. Іноді власники навіть не можуть просто потрапити всередину авто з-за акумуляторної батареї. А напередодні нічого не віщувало такої ситуації. Після цього вони задаються питанням, а чому розряджається акумулятор на автомобілі. У цьому матеріалі ми постараємося розібрати причини швидкої розрядки автомобільної акумуляторної батареї.

Причини розрядки акумулятора на автомобілі

Який би хороший і якісний акумулятор ви не вибрали, в деяких ситуаціях він все одно може підвести. Тому не треба дивуватися, що АКБ на машині сіла за ніч, навіть якщо він новий. У такій ситуації є причини. Основні причини представлені нижче:

  • АКБ виробила свій ресурс;
  • акумулятор більше не заряджається від генератора під час поїздки;
  • витік струму в бортовій мережі;
  • залишили включеними прилади в машині (фари, обігрів, магнітола);
  • температурні умови (сильний мороз).

 

Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Тепер, давайте, розглянемо ці причини докладніше.

Чому швидко розряджається акумулятор на машині?

АКБ відпрацювала свій ресурс

Це, напевно, найпоширеніша причина швидкої розрядки акумулятора на машині. Ця проблема характерна для акумуляторних батарей, які відпрацювали 4─5 років. Крім того, що така батарея швидко розряджається, вона ще й сильно втрачає ємність до цього терміну.

Не секрет, що головним «бичем» кислотних акумуляторів є сульфатація. Це явище являє собою накопичення сульфату свинцю на пластинах різної полярності. В результаті цього зменшується площа активної маси на електродах, яка взаємодіє з електролітом.

Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Так, поступово АКБ втрачає свою ємність, яка до кінця терміну служби падає до 30% від номіналу. Що можна зробити, щоб знизити сульфатацію і запобігти швидку розрядку акумулятора? Нижче наведені деякі рекомендації:

  • Не допускайте приватних запусків двигуна і коротких пробігів. Акумулятор при запуску мотора витрачає велику кількість енергії. Якщо потім проїхати на машині коротку відстань, то АКБ не встигне заповнити втрати заряду від генератора. Не дивно, якщо він потім розряджається за ніч;
  • Періодично заряджайте акумулятор від мережевого зарядного пристрою. Для акумуляторної батареї шкідливо перебувати в розрядженому стані. Це посилює і прискорює процес сульфатации;
  • Не допускайте глибокого розряду акумулятора. Це значно скорочує термін його служби. Особливо це шкідливо для кальцієвих необслуговуваних акумуляторів. В результаті акумулятор сильно втрачає ємність і може легко розряджатися за ніч в повний нуль;
  • Регулярно перевіряйте рівень електроліту в банках АКБ і не допускайте експлуатації з оголеними пластинами;
  • Періодично проводите профілактичні роботи по десульфатаціі акумулятора.
  • Якщо швидко сідає акумулятор на машині після його експлуатації більше 3-4 років, то батарея відслужила своє. Тут допоможе тільки покупка нової батареї. До речі, зараз в магазинах часто пропонують придбати нову АКБ з обміном на стару. Так, що не поспішайте викидати відробилу батарею.

Відсутня зарядка акумулятора або вона недостатня

Ця причина менш поширена, ніж попередня, але тим не менше. Ваша акумуляторна батарея може бути повністю заряджена і справна. Але якщо АКБ не отримує необхідний заряд від генератора під час поїздки, надовго її не вистачить. Після такої поїздки ви заглушите двигун, залишите машину, а акумулятор розрядиться за ніч.

Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Для початку, давайте, усвідомимо, що означає нормальна зарядка батареї від генератора. Щоб перевірити роботу генератора на своєму автомобілі, вам буде потрібно мультиметр. Вам потрібно завести двигун, включити фари, обігрів стекол, магнітолу.

Після цього мультиметром вимірюєте напругу на висновках акумулятора. Воно повинно бути в інтервалі 13─14,4 вольта. Якщо буде менше, то АКБ буде отримувати недостатньо заряду.

Якщо значення більше, то це буде призводити до інтенсивного гідролізу і втрати води з електроліту.

Нижче наводяться основні причини, за якими акумуляторна батарея може не заряджатися від генератора:

  • Обірвався ремінь генератора;
  • Натяг ременя генератора ослабнув;
  • Пошкодження контактів і проводки в мережі;
  • Вийшов з ладу регулятор напруги генератора;
  • Згорів діодний міст генератора.

Якщо ви виявили проблему з зарядкою АКБ від генератора, зверніться в автомобільний сервіс для точного встановлення причини. З такою несправністю їздити не можна, оскільки акумулятор буде розряджатися щоночі.

Витік струму в бортовій мережі автомобіля

Витік в бортовій мережі може стати ще однією причиною розрядки АКБ за ніч. Якщо у вас є витік більше норми, то на ранок ви можете прийти до машини з повністю розрядженою акумуляторною батареєю.

Причинами підвищеного витоку струму можуть стати:

  • окислені контакти;
  • зношена проводка, пошкоджена ізоляція;
  • некоректне підключення електричних приладів.

Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Порядок вимірювання витоку струму на машині:

  • потрібно виключити запалювання, вийняти ключ і забезпечити доступ в салон (відкрити скла) на випадок, якщо двері заблокує центральний замок;
  • відключіть всі споживачі струму;
  • відкрийте капот і зніміть з АКБ негативну клему;
  • мультиметр в режимі вимірювання струму підключається в розрив між негативним висновком батареї і від’єднаний клемою;
  • вимірюємо струм витоку.

Нормальне значення струму витоку 15─70 мА. Це норма і при такому витоку можна не турбуватися. Якщо значення більше, то слід звернутися до автоелектрика.

Забудькуватість водія

Все просто. Ви забули вимкнути фари або обігрів стекол, і отримали розряджений за ніч акумулятор.

Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Тут складно щось рекомендувати, крім того, що не забувати вимикати електроприлади машини на стоянці. Виробники багатьох іномарок, та й сучасних вітчизняних автомобілів, вже роблять автоматичне вимикання фар, обігріву та інших споживачів через певний час після зупинки мотора. Це дозволяє уникнути глибокого розряду АКБ.

Температурні умови

Акумуляторна батарея цілком може розрядитися за ніч, якщо на вулиці сильний мороз. Зима, взагалі, складний і проблемний період для автомобільного акумулятора.

В цей час часто спостерігаються проблеми з запуском двигуна. Варто відзначити, що нижче температури 15 С при зниженні на 1 градус ємність АКБ падає на 1 мАг.

Якщо акумулятор розряджений, то електроліт при сильному морозі може просто замерзнути.

Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Щоб цього не сталося, потрібно контролювати ступінь зарядженості АКБ по щільності його електроліту. Що можна порадити при експлуатації АКБ взимку:

  • Тримайте батарею постійно зарядженою;
  • Підвищіть щільність електроліту зі стандартних 1,27 до 1,3 гр. / См3;
  • Придбайте або зробіть чохол для акумулятора автомобіля;
  • У сильний мороз краще заберіть акумулятор додому, щоб уникнути непотрібних проблем.

 

Як дізнатися, що акумулятор близький до повної розрядки?

З попередніх параметрів ви зрозуміли, чому швидко розряджається акумулятор на автомобілі. Залишилося ще сказати пару слів про те, як же зрозуміти, що насувається повна розрядка АКБ.

У більшості випадків розряд акумулятора настає несподівано і цим дуже неприємний. Але ви можете відчути наближення цього по повільному прокручуванні колінчастого вала. Заряджений акумулятор віддає на генератор нормальний потік, а розрядженому для цього не вистачає заряду.

В результаті стартер крутить вал повільніше, ніж зазвичай. Якщо навіть напередодні з цією проблемою завести мотор вдалося, на наступний день акумулятор сяде остаточно. Тому по приїзді з роботи відразу ставте його на зарядку. Інакше з ранку ви будете шукати, як завести машину якщо сів акумулятор.

Важливо

Також можна зіграти на випередження цієї ситуації перед холодами. Якщо ви експлуатуєте АКБ вже 3─4 року і влітку все нормально, то з настанням холодом однозначно будуть проблеми. Щоб цього не сталося, стежте за прогнозом і перед приходом негативних температур зарядити акумулятори від мережевого ЗУ.

 

Чому і чому АКБ швидко розряджається навіть на новому автомобілі?

Бракована магнітола, відеореєстратор і сигналізація, забутий в діагностичному гнізді Bluetooth-адаптер – все це здатне посадити АКБ в нуль буквально за одну ніч.

Ситуація змусить накинути на «+» і на «-» крокодили зарядника або ж скористатися однією з моделей рейтингу портативних пуско-зарядних пристроїв. Але одного пробудження недостатньо.

Необхідний комплексний підхід.

Старіння, недозаряд і мороз: чому рідний акумулятор автомобіля швидко розряджається після 3-5 років експлуатації

Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Інтенсивний розряд прийнято списувати на рахунок старої батареї, мовляв, відпрацювала встановлений термін … Джерело живлення дійсно не вічне. Навіть в стані спокою і періодичного підзаряду він буде вірно служити не більше 10 років. Наближення до «смерті» трактують просто – виріб втратив ємність.

Що сприяє старінню

Пояснити з наукової точки зору, чому АКБ швидко розряджається і чому він взагалі псується, можна за допомогою розгорнутих тез:

Необоротна сульфатация пластин. Сульфат свинцю, поступово обліплені електроди, знижують їх активну площу, знижуючи фактичний потенціал в A * h. Активізується таке явище при зберіганні в розрядженому стані або недостатній рівень електроліту в банках. Підвищення щільності електролітичної рідини, збільшення її температури і самостійний розряд – сприяють протіканню цього процесу.

Прискорений саморозряд. Глобально до цього призводить бруд і пил, накопичені на коробці (замикаються струмовідводи). Локально це відбувається в банках через осипання активної маси з пластин і руйнування перегородок між електродами. У нових АКБ процес розвивається через наявність металевих домішок в сепараторах, тому як метали постійно отщепляются і сприяють протіканню розрядних струмів.

Коротке замикання позитивних і негативних пластин. Відбувається через осипання з них обмазки.

Руйнування плюсових електродів в банках. Це результат опливання активної маси і корозії токоотводов.

Тріщини в мастиці і її відшарування з пластин в ході старіння.

Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Постійний недозаряд

Коли двигун дзижчить, генератор живить бортове обладнання машини та АКБ. У пріоритеті – магнітоли, фари, обігрів та підігрів, залишок йде на батарею. Лише досвідчені водії доповнюють приладову дошку вольтметром. А він, повірте, здатний вводити в жах. Так, в його компетенції роз’яснити, чому швидко розряджається акумулятор автомобіля навіть після заміни:

На холостих цифри порядку 14,0-14,5 Вольта властиві для ненагруженной мережі. Привабливість у тому, що генератор працює справно, і батарея успішно відновлюється.

Довгостроковій деградація полягає в тому, що хронічний недозаряд провокує сульфатацію. Згодом АКБ починає швидко заряджатися, і так само інтенсивно розряджатися. Миттєвий ефект інший. Акумулятор просто не відновлює ємність, а лише витрачає її. В умовах міста це найчастіше і відбувається. Для зарядки потрібні обороти, а де їх взяти в пробці.

До відома. Енергія, витрачена стартером на обертання маховика протягом 5 секунд, відновлюється від генератора за 20-30 хвилин безперервної їзди. Стрілка тахометра не повинна опускатися нижче 1 500 об / хв.

Зіткнутися безпосередньо з недозарядом можна відразу після установки нової батареї. Більш ємний аналог привертає значним числом A * h на етикетці. На ділі потужності генератора не вистачає, щоб в звичні терміни реанімувати заряд до 100%.

Морозні дні

На морозі акумулятор втрачає ємність, чому розряд настає швидше. При температурі менше -15 ° C втрата 1 А * год на градус – абсолютно нормальне явище. Якщо не їздити, джерело струму сяде, а електроліт замерзне. Кристалізація електролітичної рідини небезпечна тим, що корпус виробу може тріснути, а пластини – покоробитися. Виняток – AGM, в якому електроліт абсорбований.

Автомагнітола, ЕБУ та інше обладнання повністю не вимикається. Воно йде в глибокий сплячий режим і «їсть» електроенергію навіть при заглушеному двигуні. Крім них є активні споживачі у вигляді сигналізації і блоку бортового контролю. Енергія, споживана ними при вимкненому запаленні, називається витоком струму.

Сумарний струм витрати в стані спокою – не більше 50 мА. Якщо все в кондиції, акумулятор автомобіля не сяде в нуль за тиждень, а то і місяць стоянки. Перевірити витік можна на будь-якій машині за допомогою мультиметра:

  • Від’єднати клему з батареї.
  • Перекласти тестер в режим вимірювання 10А, і підключити дроти до відповідних висновків на приладі.
  • Одним щупом доторкнутися до висновку АКБ, іншим – до знятої клеми.

Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Увага! Роботи проводяться на зупиненому двигуні і виключеному бортовому обладнанні. 50 мА = 0,05 А.

Якщо величина перевищує обумовлену, ведемо пошук «ненажерливого» ланцюга. Для цього слід по черзі виймати запобіжники і замість них підключати амперметр. Серйозного споживача видасть стрибок в показаннях приладу. У зоні ризику проводка мультимедійної системи та сигналізації.

Магнітола

Підозрюючи «голову», ознайомтеся з характеристиками приладу. Буває, що струм спокою підсилювача дорівнює 1А. Такий апетит обумовлений активністю вихідного каскаду навіть в положенні OFF. Явище рідкісне, але зустрічається.

На замітку. Зніміть передню панель магнітоли і оціните струм спокою ланцюга. Він точно буде менше, оскільки в такому положенні програвач повністю знеструмлюється.

Не варто нехтувати правилами монтажу мультимедійного центру. Типова помилка – скрутити жовтий (управитель) і червоний (силовий) плюс. Слабкострумовий жовтуватий провід повинен приєднаються до АСС + на замку запалювання. Тоді процесор і пам’ять пристрою будуть активні тільки після повороту ключа.

Що робити ще, якщо АКБ автомобіля втрачає значний струм на харчування спокою аудіосистеми і тому швидко розряджається за ніч? Тут мають місце вузькоспеціалізовані проблеми:

  • Відмовив вихід REM на додатковому підсилювачі, через який автомагнітола управляє його харчуванням.
  • Усередині Hi-Fi пристрої перемкнуло один з компонентів.
  • Помічений факт підвищеного апетиту. Можна встановити кнопку в ланцюг харчування.

Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Сигналізація

Маючи справу з «нештатною» сигналкою, оцінити її на наявність «глюків» – мета №1. Один із симптомів – мимовільне відмикання / замикання дверей. Не виключено, що робота коректна, але одна з функцій неправильно підключена. Наприклад, автозапуск може не до кінця спрацювати через деактивовано датчика «ручника», при цьому фари або ДГЗ включаться.

Можливі проблеми з харчуванням. Для їх ідентифікації можна перевірити витік струму на заблокованому автомобілі:

  • Підняти капот.
  • Демонтувати одну з клем.
  • Підключити тестер в режимі амперметра (10А).
  • Затиснути кінцевик датчика положення капота.
  • Поставити машину на охорону за допомогою брелока.
  • Зняти показання.

Стороннє обладнання

Поради по грамотному заживленню того ж відеореєстратора пишуться виходячи з досвіду. Уникайте використання будь-якого малопомітнго приладу безпосередньо до «+». Підключіть до замку запалювання і вбудуйте в ланцюг запобіжник.

Якщо машина б / у, необхідно зайнятися перевіркою основних точок, звідки зазвичай беруть постійний плюс:

  • Плафон освітлення салону.
  • Прикурювач.
  • Позитивна клема акумулятора.

Ще один варіант – забутий в діагностичному гнізді адаптер ELM 327. Він поїдає порядка 0,45 А, оскільки не дає перейти ЕБУ в сплячий режим після виключення запалення.

Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Глюки в штатних системах

У кожного автомобіля пакет «сюрпризів» свій. Наприклад, може «коротити» моторчик склопідіймача. З окремих випадків – блок Bluetooth або головний орган системи повного контролю автомобіля (болячки Mitsubishi Outlander). Мимовільно включаються фари – цілком поширена скарга. Зазвичай виручає дилерська послуга перепрошивки.

На замітку

Щоденні розряди в нуль вбивають АКБ. Краще попередити хворобу, ніж миритися з тим, що акумулятор швидко втрачає заряд при їзді на автомобілі. Якщо і настане момент інтенсивного розряду, корисно виявити його і утриматися від ще однієї прокрутки стартером.

Що робити, щоб батарея швидко не розряджалася

Зарядка малим струмом (порядку 1-2 А) запобігає початкову сульфатацію пластин. Підключайте зарядник один раз в місяць на ніч і звичайний акумулятор відслужить 5-6 років без проблем, а батарея AGM або EFB – і того більше.

Ознайомтеся з тим, як правильно зберігати батарею в гаражних умовах і вдома. При стоянці на морозі більше доби знімайте джерело живлення і заносите в тепле приміщення (не більше + 25 ° C).

Регулярно чистите клеми на автомобілі та розрядники на джерелі живлення спеціальною щіткою для клем акумулятора (на фото) або простию наждачкою. Оксиди викликають недозаряд.

Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

З приходом холодів частіше заряджайте виріб до 100% нормальним струмом (10% від ємності).

Тримайте зовнішню поверхню АКБ в чистоті. Протирати можна 10% розчином нашатирного спирту і каліцінірованною содою, після чого витирати насухо.

Якщо батарея яку обслуговує, чистите тонким дротом отвори в кришках банок. Перед зарядкою перевіряйте рівень електроліту. Норма: + 10 … 15 мм від запобіжного щитка. Зіставляйте щільність електролітичної рідини з напругою.

Періодично тестируйте бортову мережу на витоку струму.

Як дізнатися, що АКБ майже розряджений

За навантаженням. Актуальні як методи перевірки акумулятора при покупці, так і звичайне спостереження:

  • Стартер крайній раз ледве крутив вал двигуна.
  • При включенні підігріву сидінь / вікон або фар вимикається магнітола.

Чому сідає акумулятор за ніч

Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Виходжу вранці з дому, натискаю кнопку центрального замка і … нічого. Машина не реагує. Не біда, відкриваємо ключем. Повертаємо ключ запалювання, а лампочки навіть не горять, з-під панелі легкий писк. Все зрозуміло – сів акумулятор. Навіть якщо вчора все було в порядку, в слідстві ряду причин батарея може розрядитися всього за одну ніч. Найчастіше виявляється це порушення тільки вранці, і призводить до запізнень на роботу.

Наслідки такої ситуації можуть бути вкрай плачевними: пластини можуть незворотно обсипатися. Якщо це сталося на морозі – електроліт може замерзнути і розширивши, пошкодити корпус батареї.

Причини швидкого розряду АКБ

Розряджена батарея вранці – наслідок нештатної ситуації. Якщо автомобільний акумулятор розрядився в нуль, значить був включений споживач досить високої потужності.

Не виключене до кінця запалювання. Зношена серцевина замка запалювання в ряді випадків дозволяє дістати ключ в будь-якому положенні. У бензинових автомобілях є положення ключа, коли лампочки на приладовій панелі не горять, а струм на котушку подається. У таку ситуацію потрапив автор статті особисто.Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Несправна батарея. Заводський брак, пошкодження корпусу акумулятора, екстремальне зміна складу електроліту здатні викликати значні зниження рівня заряду.

«Витік» струму. Вона означає, що один із споживачів при вимкненому запаленні продовжує споживати струм. Таке буває при несправності проводки, короткому замиканні, неправильної роботи сигналізації.

Батарея нічого заряжалась при попередній поїздці.

Чи не вимкнені фари. Навіть на сучасних авто така ситуація трапляється, а не тільки на вітчизняних. або літніх авто.

Як знайти причину

Алгоритм дій при пошуку неполадки залежить від терміновості і необхідності подальшого руху.

Увага! З метою економії часу і коштів використовуйте при Дагностика правилом від простого до складного, від дешевого до дорогого. Наприклад, немає необхідності міняти дорогий генератор, якщо причина розрядки в пошкодженій проводці.

Перше – необхідно візуально оглянути замок запалювання, акумуляторну батарею і генератор, а також всю видиму проводку. На що звернути увагу:

Положення ключа в замку. Є такі положення: Lock; Аcc; On; Start. Якщо проріз для ключа варто в положенні Аcc, значить всю ніч було включено допоміжне електрообладнання. Всі електрику пішло туди. Заряджаємо акумулятор або «прикурювати» і їдемо у своїх справах.Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Ремінь генератора і його натяг. Пробуксовує або отсутсвии ремінь міг привести до недозаряду акумулятора під час попередньої поїздки. Батарея вже була розряджена на момент парковки напередодні.

«Роздуті» боки батареї в мороз, деформована кришка, хитка клема або калюжа електроліту під батареєю – свідоцтва незворотною поломки батареї. Перед заміною її на нову обов’язково варто виявити причини, які привели до настільки сумних наслідків.

Слабкий контакт проводів на клемах акумулятора або оксиди знижують токопроводной. В цьому випадку контакт треба почистити і затиснути.

Перебитий провід або пошкоджена ізоляція, що стосується корпусу. При вимкненому запаленні під напругою знаходяться дроти, які з’єднують акумулятор, стартер, генератор, систему включення електровентилятора охолодження двигуна. Ці дроти варто оглянути в першу чергу.

Якщо нічого критичного не виявлено, можна «прикурити» від іншого автомобіля або встановити свідомо заряджену батарею. При приєднанні проводів варто звернути увагу на іскру. Проскакує іскра свідчить про фактичне споживання струму, якого не повинно бути при вимкненому запаленні. Найчастіше це саме та причина, з – за якої швидко розряджається батарея на машині.

Перевіряємо роботу генератора

Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Якщо іскри немає, заводимо автомобіль і перевіряємо роботу генератора. Подгазовивать, якщо ремінь видає свист – потрібно його натягнути. Якщо з ременем все в порядку, включаємо все електроспоживачі – фари, підсвічування, вентилятор і так далі.

В останню чергу включаємо щітки двірників і стежимо за їх швидкістю. При виросло енергоспоживанні неробочий генератор не здатний забезпечити двірники енергією – вони будуть рухатися помітно повільніше, ніж зазвичай. Напруга на клемах акумулятора також буде низьким – менше 12.8 вольта. Якщо це так, причину сів акумулятор варто зв’язати з несправністю генератора.

Несправний генератор не може забезпечити автомобіль електроенергією, це одна з причин, чому навіть новий акумулятор в машині швидко розряджається.

Шукаємо витік струму

Витік струму на автомобілі визначається за допомогою амперметра. Він є в більшості сучасних мультиметров. Нам буде потрібно діапазон виміру від 0 до 20 Ампер.Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Ставимо в автомобіль справний заряджений акумулятор, приєднуємо негативну клему, амперметр підключаємо в розрив між плюсовим проводом і клемою акумулятора.

Якщо показання вище 0.2 – 0.4 ампера (завжди є постійні споживачі – ЕБУ, годинник, сигналізація, магнітола), значить є витік струму.

Шукаємо несанкціонований споживач відключенням запобіжників. Якщо при витягнутому запобіжнику цифри на амперметр падають, значить поломка в цьому ланцюзі.

Порушення в проводці бувають через закиснув соленоїдів стартера, який замкнув датчика температури на радіаторі або замиканні обмоток генератора.

Пошкодження провода збудження генератора всередині обплетення можуть привести до того, що генератор буде перебувати під збудженням і споживати багато струму.

Якщо витоку струму не спостерігається, варто проаналізувати роботу сигналізації. Вона постійно підключена до батареї і є найбільш імовірним споживачем струму.

Чи може сигналізація посадити батарею?

Стандартна сигналізація споживає 0.08 ампер / години. Складні сигналізації з дистанційним оповіщенням витрачають на 30% більше.

Це небагато, акумулятор в 60 Ампер / год розрядиться приблизно через місяць простою.Чому розряджається акумулятор на автомобілі при стоянці і як цього уникнути?

Сигналізація працює так: при постановці вона впадає в «сплячий» режим. Споживання струму мінімальне.

При замиканні контакту в ланцюзі датчиків спрацьовує блок, який посилає сигнал на фари і сирену, а також оповіщення брелка.

Сучасні сигналізації здатні реагувати на гучний звук, вібрації і навіть зайве наближення до автомобіля. Такі системи витрачають більше струму, так як використовують принцип радіолокації або фотоелементи.

Причини, чому сигналізація споживає більше струму.

Наявність радиомодуля оповіщення. Для його роботи потрібно більше енергії, ніж на роботу самої сигналізації.

Шлюб схем сигналізації.

Неправильно встановлені  або занадто чутливі датчики. Сигналізація спрацьовує, при зламаною сирени це веде до підвищеного розряду.

Спрацювання іммобілайзера. У цьому випадку батарея буде справна, але запалювання не включається.

Несправний автозапуск намагався завести двигун. Стартер бисть «садить» батарею.

Сигналізація автономного типу має свій акумулятор. Якщо він зношується, реле намагається його зарядити і «витягує» енергію з основного. Тому краще встановлювати залежну сигналізацію або перевіряти батарею основного.

Увага! Встановлюйте і чините сигналізації в спеціалізованій майстерні у досвідченого автоелектрика. Неправильні підключення або оголені дроти можуть призвести до вибуху або серйозної поломки.

Перевірити справність сигналізації досить складно, так як розряд може бути коротким за часом і відстежити його неможливо. Тест простий:

Сигналізація вимикається, автомобіль експлуатується без неї. Якщо батарея нічого розряджається, варто діагностувати або встановити новий блок.

Поднимается капот, концевик датчика зажимается. Измеряем расход тока сигнализации. Провоцируем сработки — стучим по крыльям, шатаем авто. Сигнализация во время сработки потребляет больше тока, но через установленное время должна отключаться и не потреблять лишнюю энергию. Если сигнализация не отключается, она легко за ночь может «выпить» целый аккумулятор.

Быстро разряжается аккумулятор на машине: причиины

Аккумулятор быстро разряжается, что существенно усложняет процесс эксплуатации автотранспортного средства. Ведь от работоспособности источника питания зависит, сможет ли водитель беспрепятственно перемещаться. Батарея используется и для подпитки определенных агрегатов, устройств, которые установлены в машине.

Почему аккумуляторная батарея быстро разряжается?

Фахівці виділяють 5 причин, через які швидко розряджається акумулятор на машині. Для того щоб правильно зорієнтуватися, виправити ситуацію, їх необхідно завчасно вивчити.

Ресурс акумуляторної батареї повністю вироблений

Це вважається найбільш поширеною причиною, через яку швидко сідає акумулятор в машині. Така ситуація виникає через 3-5 років, коли джерело живлення, його елементи зносилися. Після тривалої експлуатації батарея втрачає не тільки заряд, але і ємність.

Проблеми кислотно-свинцевих акумуляторів пов’язані з процесом сульфатации. Суть його полягає в поступовому накопиченні солей на пластинах. Це провокує зменшення робочої площі на висновках, погіршення контакту з електролітичним складом.

Для того щоб позбутися від такої проблеми, виконують такі дії:

Для запобігання швидкої розрядки акумуляторної батареї потрібно скорочення чисельності коротких пробігів. Адже при постійному запуску мотора витрачається чимало енергії. При переміщенні на невелику відстань витрачена енергія повністю не відновлюється.

Акумулятор на автомобілі періодично заряджають за допомогою зарядного агрегату. Адже джерело псується, якщо тривалий час знаходиться в розрядженому стані.

Глибокий розряд акумулятора заборонений. Адже це провокує стрімку втрату ємності, скорочення робочого ресурсу.

Періодична перевірка електролітичного складу. Відстежується не тільки рівень складу, а й стан. Свинцеві пластини повинні знаходитися в електролітичному складі.

Проведення технічного обслуговування, профілактики.

Подібні заходи ефективні для джерел, які експлуатуються 1-2 роки. При терміні в 3-4 роки потрібен новий акумулятор.

Проблеми з генератором

Нерідко сідає акумулятор на машині через те, що генератор функціонує погано. Якщо батарея не отримує необхідного заряду від генератора, то протягом короткого часу після зупинки вона повністю розрядиться.

Що робити в цьому випадку? Для тестування працездатності генератора використовують мультиметр. Далі виконується запуск штатного та додаткового обладнання. І тільки після цього за допомогою мультиметра встановлюється напруга. Його величина повинна складати 13-14 В. Якщо на моніторі мультиметра відображаються менші значення, то необхідний заряд до джерела не надходить.

Причини, через які генератор не передати заряд АКБ:

  • Ремінь генератора деформувався або порвався.
  • Недостатньо натягу ременя.
  • Порушення цілісності електричної проводки, струмопровідних контактів.
  • Погане функціонування регулятора напруги.
  • Вийшов з ладу міст діодний.

Для встановлення точної причини погіршення працездатності генератора і її ліквідації залучаються майстри з автосервісу. Тривале використання несправного генератора призводить до того, що навіть нову батарею замінюють.

Неприйнятний температурний режим

Питання, чому розряджається акумулятор автотранспортного засобу, нерідко виникає в зимовий період. Все тому, що електролітичний склад при низькій температурі стає густішим. В результаті, погіршується і контакт.

Щоб запобігти подібному результату, рівень зарядженості автомобільної акумуляторної батареї відстежується більш ретельно. Для цього оцінюють щільність електролітичного складу. У мережі є таблиці, в яких наведено приблизні значення.

Експлуатуючи автотранспорт взимку, дотримуйтесь правил:

  • Не варто залишати незаряджену АКБ.
  •  Щільність електролітичного складу збільшується на 0,01-0,03 гр / см3.
  • Джерело живлення дуже швидко комплектується спеціальним чохлом.
  • Залишати АКБ на холоді не варто. Відповідальні водії переміщують джерело живлення в тепле приміщення.

Витік струму

Нерідко питання, чому швидко сідає АКБ, виникає і через струмових втрат. Виток струму виникає через:

  • Наявності окислів на струмопровідних висновках.
  • Псування ізоляційного шару, зношеності електричної проводки.
  • Неправильного підведення електричного обладнання.

Визначення струму витоку виконується в кілька етапів:

  • Вилучення ключа запалювання.
  • Відкриття вікон і закриття дверей. Все тому, що центральний замок під час перевірки джерела живлення блокується.
  • Відключення обладнання, пристроїв, які підключені до електричної системи.
  • Зняття мінусового токопроводящего виведення.
  • Вимірювання за допомогою мультиметра струму витоку.
  • Норма – 15-70 мА. Якщо на моніторі відображаються інші параметри, то слід залучити майстра.

Які помилки допускають водії?

Сідають акумуляторні батареї через безвідповідальне ставлення водіїв. До розрядці призводять залишені на всю ніч включені фари, обігрів.

Виправляти ситуацію в вітчизняних транспортних засобах доведеться самостійно. Для нових іномарок компанії-виробники підготували пристрої, що відключають фари, обігрівачі.

Причини розрядки акумуляторів.

Як запобігти розрядку акумуляторної батареї?

Для підтримки нового або експлуатується акумулятора в працездатному стані проводять профілактичні заходи.

1-2 рази на рік виконують підзарядку акумуляторної батареї від зарядного пристрою, який підключається до мережі. Фахівці рекомендують проводити і тренувальні цикли.

Після підзарядки джерела живлення перевіряють ступінь щільності електролітичного складу, його рівень. Такі дії не виконують, якщо в автотранспорт встановлено не обслуговуються пристрій.

Підтримка електричної проводки, пристроїв в працездатному стані. Навіть мінімальні порушення провокують витік струму і розряд акумуляторної батареї.

  • Очищення корпусу акумулятора.
  • Очищення клем, інших елементів.

Причини кипіння АКБ автомобіля

Кипіння джерела живлення провокує проблеми з електричною проводкою і обладнанням, запуском мотора. Якщо АКБ сильно гріється, то:

Свинцеві пластини, висновки поступово руйнуються.

Зростає ймовірність замикання свинцевих пластин і вибуху джерела.

Переміщення з закипілої джерелом харчування провокує пошкодження проводів, кузова автотранспорту.

Якщо закипів акумулятор, то збільшився і струм заряду. Це негативно впливає на стан генератора.

Чому кипить акумулятор на машині?

1. Зарядка АКБ при підвищеній напрузі, струмі

Результат – перезарядка джерела живлення через проблеми з реле, яке призначене для регулювання напруги.

До перезарядці призводить і використання для зарядки джерела струму, який не регулюється. Це провокує поступове закипання електролітичного складу, руйнування пластин, чого не варто допускати.

Тому для підзарядки водії застосовують тільки ЗУ промислового типу.

Виникає через те, що АКБ піддається трясці, вібрації. Поступово межпластінние зони руйнуються. Підсумок – це коротке замикання і вибух батареї.

Виявити закорочений джерело живлення без тестування проблематично. Тому водії-новачки ними нерідко користуються. При подачі імпульсу акумулятор продовжує нагріватися, а електроліт кипить.

Для запобігання рекомендується проведення перевірок.

На свинцевих пластинах, які входять до складу АКБ, поступово утворюється наліт. Він провокує зниження ємності, швидка розрядка.

При зарядці АКБ за допомогою мережевого зарядного пристрою струм збільшується. Тому джерело може перегріватися, кипіти.

Підзарядку сіла акумуляторної батареї від генератора не виконують. Адже вона може википіти.

4. Підвищення струму навантаження

Одноразова підключення декількох систем, які споживають енергію, призводить до перевантаження електричної мережі. Якщо використаний заряд не заповнюється, відбувається нагрів АКБ, закипання електроліту.

Установка в автотранспорт акумулятора, який не відповідає стандартам, призводить до зменшення технологічних і вентиляційних отворів. Результат – викіпевшей батарея.

Кипіння провокує і переполюсовка. Адже при неправильному розташуванні клем відбувається подача великих струмів.

При кипінні АКБ виконують такі дії:

Глушать мотор, вимикають запалювання.

Забезпечують природну вентиляцію, відкривають капот.

Очікують, поки охолоне АКБ.

Заливають в «банки» дистильовану воду, щоб підвищити рівень електроліту.

Перевіряють напругу за допомогою мультиметра.

Для запобігання процесу закипання від джерела живлення видаляють сторонні предмети. 1-2 рази на місяць перевіряють стан електролітичного складу, рівень напруги, оцінюють струмопровідні висновки і корпус.

Навіщо купувати новий акумулятор, якщо можна підтримувати старий в працездатному стані? Для цього достатньо виконувати ряд правил, які перевірені на практиці. Періодично необхідно виконувати профілактичні заходи і технічне обслуговування акумуляторної батареї, електричних приладів, проводки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…