У багатьох власників старих авто виникає питання: чому жене масло через сапун? Дана ситуація вимагає негайного вирішення, інакше може виникнути необхідність в ремонті мотора.

Якщо жене масло через сапун, то це говорить про наявність певних несправностей. Причому їх діагностика досить складна. Але її все ж можна провести своїми силами.

Для цього не потрібне спеціальне обладнання та вміння.

Принцип функціонування сапуна

При роботі в картері мотора скупчуються гази. Для їх видалення існує вентиляційна система, яка називається сапуном. Це дає можливість зменшувати тиск в самому моторі. Тому як в картері завжди присутні повітряні маси з найдрібнішими частинками масла, то трохи мастила іноді проходить в сапун поряд з повітряними потоками.

Чому Сапун двигун?  Причини і наслідки цієї проблеми

Тут є сітка для уловлювання масла. Але деяким краплях все ж вдається проникнути. Так що невелике забруднення фільтруючого системи є цілком нормальним явищем.

Але якщо масла надто багато, то варто задуматися про причини його попадання. Частинки масла сприяють забивання каналів і збільшення кількості сажі. Остання потрапляє в картер і закоксовивается канали, по яких надходить масло.

В результаті погіршиться робота всієї мастильної системи.

Якщо конкретні ознаки, за якими можна визначити, що жене масло через сапун. У карбюраторному моторі можуть з’явитися сліди мастила в корпусі фільтра. Також можуть спостерігатися значні мастильні сліди і на самому фільтруючому компоненті.

В інжекторних двигунах з’являються відкладення на дросельному вузлі. Мотор при цьому може втратити свою потужність, а споживання палива може зрости.

Чому відбувається викид мастила з сапуна

Чому Сапун двигун?  Причини і наслідки цієї проблеми

Причин, за якими викидається масло з сапуна, існує досить багато, а тому діагностика є такою складною.

  1. При значному зносі кілець газ починає проходити в картер. В результаті там виникає високий тиск. Воно і починає гнати масло з сапуна.
  2. Засмічення стоку Маслоотражатель. В результаті відсутності можливості для виходу повітряні маси з маслом починають виводитися очищувач. Така причина є дуже часто зустрічається.
  3. Забився фільтр, фільтруючий повітря. В результаті цього мотор починає поглинати повітря з великою потужністю. Частина повітря в цьому випадку приходить і з сапуна. Це призводить до появи нальоту в фільтрі.
  4. Несправність клапана сапуна.
  5. Проблеми з клапаном. У мотор починають проникати відпрацьовані гази, які підвищують тиск.

діагностика

Оскільки причин того, чому жене масло через сапун, досить багато, знадобиться комплексна перевірка двигуна. Для проведення такої перевірки навіть не буде потрібно розбір силової установки. Необхідно буде лише заміряти ряд параметрів і оцінити, в якому стані перебуває вентиляційна система.

Для розгляду можна взяти автомобіль ВАЗ-2110. Припустимо, в його двигуні утворився наліт змащення. Це говорить про те, що жене масло через сапун. Для з’ясування причини цієї проблеми знадобляться компрессометр, викрутка і кілька ключів.

Зверніть увагу

Діагностика починається з оцінки газів, що виходять через вихлопну трубу. Спочатку зводиться мотор і оцінюється колір вихлопів. Якщо вони мають дуже темний колір, то це вказує на те, що масло проникає в циліндри в результаті пошкодження кілець ЦПГ.

Важливо перевірити і компресію в кожному циліндрі. Якщо циліндропоршневая група знаходиться в нормальному стані, то вона повинна знаходитися в діапазоні 11-13 МПа. Між показниками циліндрів різниця не повинна перевищувати 1 МПа. Якщо в одному з циліндрів компресія є нижчою, то це може провокувати вихід масла.

А ось від клапанів або від кілець виникає ця проблема допоможе визначити тільки свічка запалювання, яка встановлюється на даному циліндрі. Якщо на ній буде присутній сильний нагар, то це буде свідчити про певні неполадки з ЦПГ.

Якщо ж компресія невелика, а у свічки є звичайний вид без нальоту, то варто провести огляд клапанів. У ситуації, якщо у всіх циліндрах компресія нормального рівня, необхідно провести перевірку вентиляційної системи.

Перевірка вентиляційної системи

Розглянемо її на прикладі автомобіля ВАЗ-2110.

  1. Патрубки від’єднуються від сапуна, клапанної кришки і повітряного патрубка. Перевіряється рівень їх забруднення. При необхідності вони можуть бути промиті в бензині і висушені.
  2. Гайки відкручуються, після чого знімається кришка. Всередині неї розташовуються 2 болта приєднання даху отделителя масла, які знадобиться викрутити.
  3. Викручена кришка знімається, дістається маслоотделитель. Він зроблений з пластинок, які можна легко розібрати і промити.

На інших машинах пристрій системи може виглядати по-іншому. Тому її розбір буде виконуватися інакше. Але сутність дій від цього не зміниться. Всі складові потрібно буде зняти і промити.

Чому Сапун двигун?  Причини і наслідки цієї проблеми

Нескладно провести огляд і промивання клапана регулювання випуску старого газу. Вам потрібно буде вийняти його і перевірити хід його штока. Якщо він трохи заклинює, то клапан потрібно просто промити бензином, просушити і встановити на місце.

На цьому роботи з огляду і промиванні вентиляції картера закінчуються. Вони є нескладними, так що з ними впорається будь-який автолюбитель. Важливо зауважити, що чистити вентиляційну систему варто кожен раз при заміні масла.

Зазвичай проблеми з виходом олії через сапун з’являються не відразу. Вони наростають поступово. В результаті двигун за короткий час може втрачати до 1 л мастила. У цей момент автовласники і починають замислюватися над проблемою, чому жене масло з сапуна.

Дана ситуація є дуже лякає. Вона ускладнюється ще й відсутністю в автосервісах досвідчених фахівців з проведення діагностики. Зазвичай власники авто після проведення діагностики розбирають силовий агрегат.

Але вистачило б і зниження рівня «розхідники» або чищення сапуна.

Відео: як почистити сапун своїми руками

Cапуніт дизельний двигун: причини і як усунути

Перш ніж відповідати на питання: «Чому Сапун двигун?», Необхідно розібратися, що конкретно мається на увазі під цим формулюванням.

Як правило, така фраза характеризує прояв надлишкових газів в силовій установці.

Характерними ознаками цього явища можна вважати дим з горловини, куди заливають масло, витік робочої мастила в різних частинах мотора (сапун, сальники і т.д.).

Як не дивно, але якщо двигун засапуніл, про яку-небудь поломки говорити рано, треба розбиратися, в чому причина, так як це явище може виявлятися не тільки в агрегатах з великим пробігом, але і в зовсім нових установках, як бензинових, так і дизельних.

Чому Сапун двигун?  Причини і наслідки цієї проблеми

Сапун, це спеціальний пристрій клапанного типу, призначене для вирівнювання тиску всередині картера силової установки з тиском навколишнього середовища. Процес досить простий, при наростанні тиску вище атмосферного, відкривається клапан і випускає надлишки пари назовні, тим самим провітрюючи картер і виводячи гази.

Зростання тиску в картері

При роботі двигуна в його циліндрах виникає високий тиск, як результат вивільнення енергії від процесу горіння. У нормальних умовах відпрацьовані гази повинні виводитися з мотора в атмосферу.

Однак якщо ущільнення між циліндром і кільцями ущільнювачів порушено, частина газів може прорватися і потрапити в картер установки, після чого там утворюється надлишковий тиск.

Рішенням цієї проблеми було створення системи вентиляції газів в картері.

Бувають моменти, коли система не може впоратися з великим напливом відпрацьованих газів, і видалити їх, як це передбачено. В цьому випадку двигун починає активно витрачати масло, відбуваються витоку через сальники і ущільнення, були моменти, коли масляний щуп видавлювався з горловини від надлишку сил газів.

Найперші, прості мотори в якості відведення надлишкових газів мали отвір зі спеціальним відбивачем масла, щоб уникнути його перевитрати. У сучасних агрегатах зайві гази надходять до повітряного фільтру, а звідти знову в мотор, деякі конструкції просто виводять їх в колектор.

симптоми

Першими, основними симптомами того, що дизельний мотор почав Сапун, це витоку мастила, зниження рівня масла в картері. Помітивши такі характерні явища, необхідно точно упевнитися, що підозри вірні. Для цього треба прогріти мотор до робочої температури, відкрутити кришку маслоналивной горловини і простежити, чи немає сизого диму.

Якщо підозри підтвердилися і дим присутній, діагноз очевидний. Сапун дизельний двигун причини і як усунути спробуємо розібратися.

Чому Сапун двигун?  Причини і наслідки цієї проблеми

причини несправності

Причин може бути декілька, основні з них:

  • Забруднення і вихід з ладу системи вентиляції картера;
  • Несправності циліндропоршневої групи;
  • Поломки в голівці блоку циліндрів.

Для точного визначення, що саме призвело до невластивому поведінки, необхідно виконати діагностику стану силової установки з залученням фахівців.

вентиляція картера

Неприємність і небезпека явища полягає в тому, що користувач не завжди вчасно здатний виявити ознаки невластивого поведінки. В результаті, запущена проблема може привести до серйозних наслідків і набагато погіршити ситуацію.

Переставши працювати, вентиляція картера не скидати надлишки тиску в атмосферу, а накопичує їх усередині картера силової установки. Згодом, коли тиск досягає критичної позначки, відбувається викид газів, що накопичилися через фільтр.

важливо

Як правило, це явище супроводжується гучним бавовною. Найгірше розвиток ситуації, може привести до серйозної поломки деталей двигуна.

Щоб уникнути неприємностей і не погіршити їх поломкою, при перших ознаках несправності системи вентиляції і сапуна необхідно якомога швидше промити їх. Пошук та усунення несправностей можна провести двома простими способами: розібрати сапун і відмити всі необхідні деталі і фільтр від відкладень, або ж додати в масло спеціальну миючу присадку, яка усуне всі брудні освіти.

Поршневі кільця

Однією з причин того, що силова установка Сапун може бути неполадки з поршневими кільцями. В процесі роботи мотора, частина відпрацьованих газів просочується в картер мотора.

З плином часу тиск підвищується, і вони починають шукати вихід із замкнутого простору.

Внаслідок того, що система вентиляції забита, гази починають виходити з усіх можливих щілин в ущільненнях і сальники.

Несправність кілець веде до зростання тиску в картері, а це в свою чергу призводить до надлишку витрати масла. Якась частина його видавлюється через щуп, якась через ущільнення, утворюють текти. Деякий масло, через нещільно прилеглі кільця, потрапляє в робочу камеру і вигорає там разом з паливом.

Чому Сапун двигун?  Причини і наслідки цієї проблеми

Іноді всі ці симптоми супроводжуються миготінням лампочки на приладовій панелі автомобіля, що сигналізує про поломку в моторі.

Для підтвердження діагнозу необхідно зробити вимір компресії силового агрегату. Компресія менше 11 одиниць, в будь-якому циліндрі в сукупності з іншими явищами говорить про залягання кілець.

Що б усунути несправність необхідно розібрати установку і провести ремонт.

Проводячи ремонт, розберіть поршні і проведіть повну діагностику кілець. При їх залягання необхідно зняти кільця, виконувати процедуру треба з особливою акуратністю, що б не зламати деталі. Після зняття, потрібно повне очищення кілець і поршнів від нагару і відкладень, особливу увагу необхідно приділити канавках, корозія, що утворилася в них, повинна бути повністю усунена.

Встановивши поршні і кільця після очищення на місце, необхідно переконатися, що відсутній люфт між поверхнею циліндра і кілець. В іншому випадку, кільця треба буде замінити новими.

циліндропоршневая група

У разі, якщо перевірка показала відсутність проблем з вентиляцією картера і кільцями, наступної часто зустрічається можливою причиною може бути пошкодження поверхонь гільзи циліндрів. Для усунення дефекту необхідно відшліфувати поверхні і встановити нові кільця ремонтного розміру. При великому зносі циліндрів, розточування двигуна не уникнути.

Сапун мотор може через знос клапанів, сальників, втулок і т.п. У будь-якому випадку, для точного діагнозу і усунення причини потрібна повна діагностика і перевірка мотора фахівцем.

Несправності дизельного двигуна і способи їх усунення

Чому Сапун двигун?  Причини і наслідки цієї проблемиДизельні двигуни завдяки своїм чудовим паливно-економічними показниками користуються сьогодні відмінною популярністю у покупців. Більше половини всіх автомобілів сьогодні продаються з дизельними моторами, а в європейських країнах цей показник становить близько 75 відсотків. Дизельний двигун, як і будь-який інший складний агрегат, може ламатися і вимагає відповідного ремонту. Наведемо несправності дизельного двигуна і їх усунення, знання таких нюансів експлуатації автомобіля дозволить вам уникнути серйозних поломок двигуна.

Проблеми з приводом ГРМ

Більшість модифікацій дизельних двигунів мають ремінний привід ГРМ, що дозволяє знизити вартість силового агрегату. У тому випадку, якщо автовласник в точності дотримується рекомендацій автовиробника в частині заміни ременя і роликів, то будь-яких проблем привід ГРМ не доставляє.

Однак при нехтуванні вимог по заміні ременя ГРМ або ж використання неякісних витратних матеріалів, то і не рідкість обривів приводу, що може привести до необхідності дорогого ремонту із заміною клапанів і пошкоджених поршнів.

Ознаками обриву ременя ГРМ є:

  1. проблеми з запуском двигуна;
  2. сторонній стукіт в моторі і повна відсутність тяги.

В даному випадку необхідно розкривати силовий агрегат і проводити візуальну діагностику пошкодженого двигуна.

Проблеми з подачею палива

Також не рідкість – несправності з форсунками і уприскуванням, що призводить до необхідності капітального дорогого ремонту. Обумовлені подібні несправності використанням неякісної російської солярки.

Сучасні високотехнологічні дизельні двигуни показують чудові паливо-економічні показники. Однак всі вони спроектовані з підвищеними вимогами до якості солярки, яка повинна містити мінімум сірки та інших домішок. У Росії ж якість дизельного палива далеко від ідеалу. В результаті двигуни швидко виходять з ладу і вимагають дорогого ремонту.

Так наприклад, неякісна солярка призводить до виходу з ладу форсунок, які змінюються всім комплектом і мають досить високу вартість. При подібних поломки автовласник може помічати проблеми з тягою автомобіля, яка значно зменшується, з’являються нехарактерна тремтіння і вібрації двигуна в різних діапазонах оборотів.

Все це симптоми проблем з паливними форсунками. А на сучасному двигуні їх заміна представляє певну складність, та й вартість таких запчастин висока.

Часто ламається турбіна

Ще одна характерна несправність дизельних двигунів – це проблема з турбіною.

Більшість дизельних двигунів для поліпшення потужних характеристик оснащуються турбінами, які дозволяють при одночасному збереженні паливної економічності значно поліпшити динаміку авто.

В процесі експлуатації такі турбіни працюють в умовах максимальних навантажень, тому їх поломки не рідкість на дизельних автомобілях.

Найчастіше причиною поломок турбін на дизельних автомобілях стає неправильний режим експлуатації автомобіля. Слід пам’ятати про необхідність правильної експлуатації турбированних моторів. Зокрема після активної їзди рекомендується дати двигуну попрацювати деякий час на холостих обертах, що дозволить остудити нагнітач, і лише після цього глушити мотор.

Порада

Ознаки несправності турбіни дизельного двигуна – це втрата потужності, поява диму з-під капота і сторонні стуки в двигуні.

В силу конструктивної складності ремонт в даному випадку полягає в заміні турбін. Ремонт можливий тільки у випадках відносно простих поломок нагнітачів, коли можлива їх розбирання і заміна що вийшли з ладу.

Відзначимо, що конструкція нагнітача відрізняється конструктивною складністю, тому всі ремонтні роботи повинні виконуватися виключно досвідченими фахівцями.

Патьоки масла на двигуні

Не рідкість несправності у дизельного двигуна з системою змащення. Масло може виганяти через пошкоджену турбіну або ж через діряві прокладки клапанної кришки.

Автомобіль може втрачати велику кількість масла, що незмінно призводить до масляного голодування. Як результат, проблеми зі змазкою і підвищена температура силового агрегату.

Автовласникові необхідно визначити, звідки Сапун масло, і постаратися якомога швидше усунути наявну проблему. Пам’ятайте про те, що чим швидше ви звернетеся в майстерню для ремонту двигуна, тим простіше буде усунути наявні неполадки. Тоді як експлуатація автомобіля з наявними поломками призводить до серйозних поломок, усунення яких має досить високу вартість.

Свічки розжарення

Проблема з запуском двигуна може свідчити про неполадки свічок накалу, які відповідають за запуск силового агрегату. Не рідкість також і інші несправності системи живлення дизельного двигуна, які можуть привести до серйозних наслідків.

Відповідно до вимог більшості автовиробників, необхідно проводити заміну свічок розжарювання кожні сто тисяч кілометрів. У тому випадку, якщо автовласник нехтує цією вимогою, незмінно виникають проблеми в роботі силового агрегату. Може збільшитися витрата палива, а форсунки швидко забруднюються і виходять з ладу.

Проблеми харчування і поломки паливного насоса

Ще одне слабке місце дизельного мотора – це паливний насос високого тиску. Цей вузол відповідає за нагнітання тиску в паливній системі і в процесі експлуатації піддається серйозним навантаженням і може швидко ламатися.

Сприяють таким поломок використання неякісної солярки і важкі умови експлуатації автомобіля.

На жаль, ТНВД практично не ремонтопрігоден, і при його поломки потрібно провести заміну цього дорогого вузла. В якості профілактики поломок паливної системи можемо порекомендувати вам регулярно міняти фільтр і використовувати виключно якісне паливо з перевірених заправок.

Також можуть зустрічатися несправності в системі живлення дизельного двигуна, усунення яких в силу конструктивної складності мотора являє собою певну складність.

Природний знос мотора як причина поломки

Дизельні автомобілі – це справжні робочі конячки, які їх власники експлуатують в максимально жорстких режимах. Не рідкість при покупці бу автомобіля з Європи, їх пробіги складають в районі 500 тисяч кілометрів і більше.

Не дивно, що такі двигуни з гігантськими пробігами ламаються через свого природного зносу. З’являються численні несправності дизельного двигуна і їх усунення може становити певну складність.

Двигун може насилу запускатися, втрачає частину своєї потужності, масло регулярно Сапун з-під прокладок і окремих навісних елементів. Досить часто виявляються дрібні поломки, які докучають автовласникові. Все це ознаки зносився мотора, який потребує капітального ремонту.

Зверніть увагу

Однак навіть таким дорогим капітальним ремонтом проблему часто не виправити. В даному випадку можемо порекомендувати свап-двигуна або ж покупку нового більш свіжого автомобіля.

Cапуніт дизельний двигун: причини і як усунути

зміст

  • Зростання тиску в картері
  • симптоми
  • обставини несправності
  • вентиляція картера
  • Поршневі кільця
  • циліндропоршневая кілька

Перед тим як відповідати на питання: «Через що Сапун двигун?», Потрібно розібратися, що конкретно мається на увазі під цим формулюванням. У більшості випадків, така фраза характеризує прояв надлишкових газів в силовій установці.

Характерними показниками цього явища можна вважати дим з горловини, куди заливають масло, витік робочої мастила в різних частинах мотора (сапун, сальники і т.д.).

Як не дивно, але в разі якщо двигун засапуніл, про яку-небудь поломки сказати рано, потрібно розбиратися, у чому обставина, оскільки це явище може виявлятися не лише в агрегатах з величезним пробігом, але і в зовсім нових установках, як бензинових, так і дизельних.

Чому Сапун двигун?  Причини і наслідки цієї проблеми

Сапун, це особливий пристрій клапанного типу, призначене для вирівнювання тиску в картера силової установки з тиском зовнішнього середовища. Процес досить простий, при наростанні тиску вище атмосферного, розкривається клапан і виробляє надлишки пари назовні, тим самим провітрюючи картер і виводячи гази.

Зростання тиску в картері

При роботі двигуна в його циліндрах з’являється великий тиск, як наслідок вивільнення енергії від процесу горіння. У звичайних умовах відпрацьовані гази повинні виводитися з мотора в повітря.

Але в разі якщо ущільнення між кільцями ущільнювачів і циліндром порушено, частина газів може прорватися і потрапити в картер установки, після закінчення чого в тому місці утворюється надлишковий тиск. Відповіддю даної неприємності було створення сукупності вентиляції газів в картері.

Бувають моменти, в той час, коли сукупність не може впоратися з величезним напливом відпрацьованих газів, і видалити їх, як це передбачено. В цьому випадку двигун починає активно витрачати масло, відбуваються витоку через ущільнення і сальники, були моменти, в той час, коли масляний щуп видавлювався з горловини від надлишку сил газів.

Найперші, прості мотори в якості відведення надлишкових газів мали отвір зі спеціальним відбивачем масла, щоб уникнути його перевитрати. У сучасних агрегатах зайві гази надходять до повітряного фільтру, а звідти знову в мотор, деякі конструкції просто виводять їх в колектор.

симптоми

Першими, головними симптомами того, що дизельний мотор почав Сапун, це витоку мастила, зниження рівня масла в картері. Побачивши такі характерні явища, потрібно зовсім вірно упевнитися, що підозри вірні.

Для цього потрібно прогріти мотор до робочої температури, відкрутити кришку маслоналивной горловини і простежити, чи немає сизого диму.

У разі якщо підозри підтвердилися і дим присутній, діагноз очевидний. Сапун дизельний двигун обставини і як усунути постараємося розібратися.

обставини несправності

Обставин можливо пара, головні з них:

  • вихід і Забруднення з ладу сукупності вентиляції картера;
  • Несправності циліндропоршневої групи;
  • Поломки в голівці блоку циліндрів.

Для правильного визначення, що саме стало причиною невластивому поведінки, потрібно виконати діагностику стану силової установки з залученням експертів.

вентиляція картера

небезпека і Неприємність явища полягає в тому, що користувач не незмінно своєчасно здатний розпізнати показники невластивого поведінки. В результаті, запущена неприємність може привести до важливих наслідків і набагато погіршити обстановку.

Припинивши працювати, вентиляція картера не скидати надлишки тиску в повітря, а накопичує їх у картера силової установки. Згодом, в той час, коли тиск досягає критичної позначки, відбувається викид газів, що накопичилися через фільтр.

важливо

У більшості випадків, це явище супроводжується гучним бавовною. Найгірше розвиток обстановки, може привести до важливої ​​поломки деталей двигуна.

Щоб уникнути проблем і не погіршити їх поломкою, при перших показниках сапуна системи і несправності вентиляції потрібно як можливо швидше промити їх. Пошук та усунення несправностей можливо зробити двома нескладними методами: розібрати сапун і відмити всі фільтр і необхідні деталі від відкладень, або ж додати в масло особливу миючу присадку, яка усуне всі нечисті освіти.

Поршневі кільця

Однією з причин того, що силова установка Сапун можливо неполадки з поршневими кільцями. В ході роботи мотора, частина відпрацьованих газів просочується в картер мотора.

З плином часу тиск збільшується, і вони починають шукати вихід із замкнутого простору. Тому, що сукупність вентиляції забита, гази починають виходити з усіх можливих щілин в сальники і ущільнення.

Несправність кілець веде до зростання тиску в картері, а це в свою чергу веде до надлишку витрати масла. Якась частина його видавлюється через щуп, якась через ущільнення, утворюють текти.

Якесь масло, через недобре прилеглі кільця, потрапляє в робочу камеру і вигорає в тому місці разом з пальним.

Час від часу всі ці симптоми супроводжуються миготінням лампочки на приладовій панелі автомобіля, що сигналізує про поломку в моторі. Для підтвердження діагнозу потрібно зробити вимір компресії силового агрегату.

Компресія менше 11 одиниць, в якому або циліндрі в сукупності з іншими явищами говорить про залягання кілець. Що б усунути несправність потрібно розібрати установку і провести ремонт.

Порада

Проводячи ремонт, розберіть поршні і зробите повну діагностику кілець. При їх залягання потрібно зняти кільця, робити процедуру потрібно з особливою акуратністю, що б не зламати подробиці.

Після закінчення зняття, потрібно повне очищення поршнів і кілець від відкладень і нагару, особливу увагу потрібно виділити канавках, корозія, що з’явилася в них, повинна бути повністю усунена.

Встановивши кільця і ​​поршні після закінчення очищення на місце, потрібно переконатися, що відсутній люфт між поверхнею кілець і циліндра. В іншому випадку, кільця потрібно буде замінити новими.

циліндропоршневая кілька

У разі, якщо перевірка продемонструвала відсутність неприємностей з кільцями і вентиляцією картера, наступної досить часто бачачи імовірною обставиною може призвести до пошкодження поверхонь гільзи циліндрів. Для усунення недоліку потрібно відшліфувати поверхні і встановити нові кільця ремонтного розміру.

При величезному зносі циліндрів, розточування двигуна не уникнути.

Сапун мотор може по обставині зносу клапанів, сальників, втулок і т.п. У будь-якому випадку, для усунення причини і точного діагнозу потрібно перевірка мотора і повна діагностика експертом.

L200, 4d56 Картерів гази Як усунути самостійно

Сапун Дизельний Двигун Причини І Як Усунути

Під поняттям того, що движок Сапун , варто усвідомлювати виникнення димленія з маслозаливной горловини, течі моторного масла в різних місцях, обумовлених конструкцією ДВС (сапун), крім того в області розташування численних ущільнень (сальників). Додатково треба сказати, що мало Сапун може навіть відносно новий дизель або бензиновий мотор.

Сапун вдає із себе пристрій, який є клапаном. Даний клапан служить для можливості зрівнювати тиск в ємностях різного призначення методом сполучення з атмосферою. У ДВС сапун зрівнює внутрішній тиск в картері мотора з зовнішнім атмосферним.

Що існує, що частина газів в циліндрі поривається через кільця ущільнювачів і потрапляє в картер мотора, створюючи надмірний тиск. Для вирішення цієї перепони була створена система вентиляції картерних газів.

Читайте далі

Чому тиску в картері виростає

Помітивши підтікання масла під капотом і / інакше кажучи зниження рівня масла в картері, необхідно точно визначити те, що дизель Сапун . Це виконують наступним методом. Досить відкрутити кришку маслозаливной горловини на прогрітому дизелі. Якщо ви помітите виникнення сизого диму з горловини, тоді проблема очевидна.

Циліндропоршневая група і ГБЦ

Головною передумовою того, що дизельний мотор Сапун , виступає знос циліндропоршневої групи.

У процесі використання ДВС на стінах циліндрів утворюються забіяки, самі циліндри рівномірно розбиваються і отримують модифіковану форму стін, також зношуються або ламаються поршневі кільця.

В результаті нагрівання термічні зазори між поршнем і стінами циліндрів стають дуже великими.

Зверніть увагу

Якщо дизельний двигун дуже зношений, тоді потрібен ремонт, який буде означати розточення циліндрів, зміну поршнів, кілець і т.д. Чітке діагностування проблем ЦПГ просить виміру компресії для визначення розкиду характеристик по циліндрах.

В цьому випадку, якщо дизель мало Сапун та несправність знаходиться лише на початковій стадії (знос стін циліндрів в допустимих межах), деякі автомеханіки користуються методом раскоксовкі поршневих кілець. Вдатися до таких заходів вважають тимчасової, тому що майбутнім тривалим експлуатації агрегату після раскоксовкі кілець чекати не слід. Найкращим рішенням буде зміна кілець на нові.

Сапун дизельного двигуна, намагаюся лікувати не новий мотор

двигун DV6TED4 1.6HDI.

Сапун дизель може також через спрацювання клапанів, напрямних втулок, сальників клапанів і т.д. Аналогічно несправностей поршневий і раскоксовку кілець, препядствия з ГРМ відмінно усуваються тільки всеохоплюючим ремонтом. Зміна одних сальників клапанів тривалого ефекту не дає.

Система вентиляції картера двигуна

2-ий в переліку основних причин, за якими Сапун дизельний двигун , є забита система вентиляції картера.

Зниження пропускної можливості даної дозволяє вести бухгалтерський облік (софт) за симптомами нагадує знос ЦПГ: підвищена витрата моторного масла, димлення дизеля блакитним димом і т.д.

У ряді випадків вдається відновити роботу мотора і прибрати перевитрата масла методом чистки сапунів.

джерело

Жене масло через сапун: причини і варіанти вирішення

Власники старих вітчизняних авто, після декількох років володіння можуть без проблем написати довідник «хвороб» тієї чи іншої моделі автомобіля. Однією з таких «болячок» є несправність двигуна, при якій моторне масло видавлює через сапун. Це явище в народі найчастіше називають просто: «жене масло через сапун» або «викидає масло через сапун».

Проблема досить неприємна і супроводжується великою кількістю проблем, пов’язаних з мотором. Саме з цієї проблеми як ви, напевно, вже здогадалися, ми і поговоримо в даній статті. Ви дізнаєтеся, чому жене масло з сапуна і як вирішити цю проблему. Поїхали.

Як правило, проблема актуальна з настанням холодів, сапун замерзає і масло видавлює. Проявляється це у вигляді масляних патьоків, які видно зовні двигуна. Несвоєчасна реакція на дане явище може призвести до серйозних поломок двигуна.

Принцип роботи системи вентиляції картерних газів

Для того, щоб зрозуміти, чому масло видавлює з сапуна, пропоную коротко розглянути принцип роботи масляної системи. Мало хто знає, але для правильної роботи двигуна необхідна вентиляція, так як в процесі його роботи в картері збираються гази, і мова зараз зовсім не про вихлопних.

Щоб забезпечити виведення цих газів, в старих автомобілях використовувалася так звана система вентиляції картерних газів, яка через деякий час і стала іменуватися не інакше як «сапун». За допомогою сапуна інженерам вдалося реалізувати вентиляцію картера і тим самим забезпечити скидання тиску, яке утворюється під час роботи мотора.

Однак, система виявилася неефективною, так як разом з надлишковим тиском і газами в сапун проникали дрібні частки масла.

Частково питання проникнення «масляної пилу» в сапун вдалося вирішити за допомогою спеціальної сіточки, яка вловлює масляні частинки і не пропускає їх у сапун.

Однак, незважаючи на це, частина масляних випарів все ж проникає в сапун, створюючи певні труднощі для власників.

Невелика кількість масла, що проник в сапун, не вважається чимось або страшним, однак, якщо масло з сапуна жене в великих кількостях – це привід серйозно задуматися про технічний стан мотора.

  Провали при натисканні на газ: причини і варіанти вирішення

Причини, за якими жене масло через сапун

  • Знос ЦПГ. При серйозному зносі циліндропоршневої групи (ЦПГ), зокрема кілець, певну кількість вихлопних газів проникають в картер, в результаті чого утворюється надлишковий тиск і як результат починається маслогон. Масло видавлює під великим тиском і вже ніяка сіточка від цього не рятує.
  • Забитий маслоотражатель. У разі порушення вентиляції масляні випари починають йти в обхід очищувача, в результаті чого масло жене з сапуна.
  • Повітряний фільтр забитий. Забитий фільтр не дозволяє мотору «дихати». В результаті забір повітря відбувається з альтернативних джерел, в тому числі, і через сапун, тільки вже разом з маслом.
  • Підвищений рівень масла. Деякі автомобілісти не дотримуються вимог, зазначених виробником і вважають за краще лити масла по верхній рівень або вище, мотивуючи це тим, що масла багато не буває. В результаті зайве масло, як і годиться, починає працювати не на користь, а навпаки на шкоду і частину цієї олії видавлює через сапун, крім того, воно з’являється і на повітряному фільтрі.
  • Клапан сапуна вийшов з ладу. Несправний або заклинив клапан призводить до того, що в картер починають проникати відпрацьовані гази, в результаті тиск збільшується і відбувається викид масла через сапун.

діагностика несправностей

  1. Насамперед необхідно звернути увагу на колір вихлопу, сизий або чорний дим, ознака прогара клапанів або проблем з кільцями.
  2. Далі слід перевірити компресію у всіх циліндрах. Значення на бензинових ДВС має бути в межах 11-13 МПа.
  3. Від’єднайте патрубки від кришки клапанів, воздухана і сапуна. Оцініть ступінь забруднення.Якщо патрубки сильно брудні або забиті масляним нагаром скористайтеся бензином для очищення або спеціальним очищувачем для карбюратора.
  4. Перевірте стан масловіддільника. Відкрутіть необхідні болти щоб дістатися до цього вузла. Дістаньте маслоотделитель та оцініть його стан. При необхідності зробіть очищення або промивання з наступним сушінням.
  5. Проведіть огляд і при необхідності промивання клапана сапуна. Трапляються ситуації, коли клапан підклинює, в результаті чого вихлопні гази проникають в картер і створюють надлишковий тиск. Дістаньте деталь і виконайте промивку в більшості випадків це дозволяє вирішити питання видавлювання олії з сапуна.

  Вібрація дизельного двигуна

Корисна порада! Щоб відрізнити залягли кільця від прогорів клапана досить зробити кілька маніпуляцій. Після перевірки компресії в циліндрах, визначте циліндр з найменшим значенням.

Потім зробіть огляд свічки даного циліндра, якщо кільця залягли в цьому циліндрі свічка буде покрита товстим масляним шаром.

Якщо прогорів клапан, свічка буде виглядати нормально без будь-яких серйозних відхилень.

На закінчення…

Проблема з викидом масла через сапун хвилює багатьох автомобілістів і доставляє масу клопоту, проте при своєчасному виявленні проблеми і правильному підході серйозних наслідків можна уникнути.

Важливо стежити за тим щоб рівень масла був в нормі, як тільки ви виявите, що мотор бере масло, стежте за його рівнем і постійно спостерігайте щоб він не впав нижче допустимого. Також приділяйте увагу Сапун і фільтру, масло на повітряному фільтрі в великих кількостях також не обіцяє нічого хорошого.

Регулярно стежте за станом мотора і всіх систем, а також своєчасно робите усунення тієї або іншої несправності. Це позбавить вас від капремонту двигуна і непотрібних розтрат.

avtopulsar.ru

Двигун Камминз Сапун і йде масло | причини

Рано чи пізно власники Газелей Бізнес і Некст, Валдай, КАМАЗів та іншої техніки з двигунами Камминз, та власне як і будь-яких дизельних ДВС, зустрічаються з проблемою підвищеної витрати масла і двигун починає “Сапун”. 

Давайте спробуємо розібратися які несправності до цього призводять, а також знайти причини самих несправностей, щоб уникнути їх при подальшій експлуатації вашого авто.

Відразу скажемо, що буває природний витрата масла, який притаманний багатьом сучасним двигунам, і він зазвичай укладається в 1 літр на 10.000 км пробігу. Це цілком нормальне явище і воно залежить від якості масла, сезону та стилю їзди водія. Але якщо витрата починає збільшуватися, то краще якомога швидше розібратися в причинах цього явища і не затягувати з їх усуненням. 

Причини підвищеної витрати масла у двигунів Камминз і чому ДВС Сапун

Як ми вже сказали, буває природний витрата моторного масла і пов’язано це просто з тим, що масло згорає в циліндрах. Це цілком нормальне явище і лікується воно зазвичай заміною масла на інше (можливо з іншого в’язкістю) або зміною стилю їзди на більш помірний.

Норма витрати масла в таких випадках становить від 5 до 25 грам на 100 літрів палива. Якщо ви спостерігаєте більший витрата, то необхідно провести діагностику двигуна і виявити причину цього витрати. 

Знос поршневих кілець

На порушених двигунів Камминз, як і на будь-яких інших порушених двигунів внутрішнього згоряння, є маслознімні кільця. Призначені вони для того, щоб масло не попадало в циліндри.

Маслос’емниє кільця знаходяться в тісному контакті зі стінками циліндрів і знаходяться в постійному терті. При цьому між кільцями і стінками існує допустимий зазор. Якби цього зазору не було, то кільця б стерлися дуже швидко.

І ось коли цей зазор збільшується масло починає потрапляти в циліндри і потроху згоряти. Таким чином, масло згорає в циліндрах і виходить у вихлопну трубу у вигляді синього (сизого) диму з характерним запахом гару. 

Перегрів двигуна Камминз і його наслідки

Багато водіїв Газелей і КАМАЗів не звертають уваги на стрілку температури двигуна і допускають його перегрів.

Основні причини перегріву: 

  • забитий радіатор і інтеркулер;
  • нестача охолоджуючої рідини або масла;
  • забита система охолодження;
  • несправна помпа;
  • несправність масляного насоса;
  • несправний теплообмінник;
  • несправна вискомуфта;
  • несправні форсунки. 

У разі перегріву двигуна кільця можуть “залягти”, тобто вони прилягають до посадочних місць поршня і у нас знову ж збільшується зазор між кільцями і стінками циліндрів, і через цей зазор масло йде в камеру згоряння. 

Також в разі перегріву двигуна масло стає занадто густим і втрачає свої мастильні властивості. Через це на стінках циліндрів і поршнів можуть з’являтися задираки.

При несправних форсунках в циліндри розпорошується занадто велика кількість паливо, що призводить до підвищення температури в камері згоряння і як наслідок – прогорає і плавиться поршень, на стінках циліндрів знову з’являються задираки.

важливо

Також радимо не рідше ніж раз на рік перевіряти стан радіатора і інтеркулера. Забитий радіатор призводить до поганого охолодження антифризу, а забитий інтеркулер – до гарячому повітрю на впуску.

Те й інше є частими причинами перегріву двигуна і подальшого капітального ремонту, якого можна уникнути просто помивши радіатор і інтеркулер Керхер. 

несправна турбіна

Однією з частих причин підвищеної витрати моторного масла на двигуна Cummins є несправність турбокомпресора. У разі виходу з ладу турбіна починає гнати масло вихлопну трубу і циліндри.

Це може стати причиною відходу двигуна “в рознос”, коли ДВС починає працювати не на дизельному паливі, а на маслі. У рознос ДВС може піти і при сильному зносі поршневих кілець. 

Найпростіше визначити жене турбіна масло чи ні, можна знявши з неї патрубок від інтеркулера і перевірити в ньому наявність масла. Якщо патрубок в маслі, то швидше за все причина цього криється в несправній турбіні і вона підлягає заміні або ремонту.

Попадання в циліндри піску і бруду

Також однією з поширених причин масложор є потрапляння в систему змащення піску і бруду. Відбувається це іноді через несвоєчасну заміни масляного фільтра, через негерметичність впуску і корпусу повітряного фільтра, через негерметичність інтеркулера. 

Після того як пісок потрапляє в циліндри, він як абразив стирає кільця, піддає швидкого зносу поршні і стінки циліндрів.

Текти масла через прокладки і сальники коленвала

Іноді причина підвищеної витрати масла банальна – масло йде через негерметичні прокладки або через зношені сальники коленвала. Необхідно оглянути двигун на предмет патьоків і замінити зношену прокладку або сальник. 

Несправність масляного насоса

Ще однією частою причиною перегріву і як наслідок підвищеної витрати масла є несправність масляного насоса. Зазвичай вона сигнализируется низьким тиском масла, про що вам скаже червоний чек на приладовій панелі.

Але буває так що штатний датчик тиску масла спрацьовує тоді, коли вже пізно, тому багато власників Газелей з двигуном Камминз встановлюють додатковий механічний датчик і виводять його свідчення на приладову панель. 

розєднується маслозаборнік

Газелі Бізнес і Некст з двигунами Cummins ISF 2.8 оснащені пластиковими піддонами з вбудованими маслозаборнік. І трапляється так, що ці маслозаборнік від старості просто розшаровуються і масло перестає надходити в систему змащення в достатній кількості.

Тому якщо ваш автомобіль вже у віці, рекомендуємо перевіряти тиск масла механічним манометром або встановити додатковий датчик тиску масла. Та й новим автомобілям цей датчик не зашкодить. 

Сезонність

Підвищений витрата масла може спостерігатися при сильних перепадах температури. У таких випадках потрібно міняти масло на більш в’язке, коли на вулиці стає жарко, і на менш в’язке коли на вулиці наступають сильні морози. 

Погано закручений або тріснутий масляний фільтр

Якщо не до кінця закриття масляний фільтр, то можна дуже швидко позбавити двигун масла і отримати задираки циліндрів. Якщо перестаратися і перетягнути масляний фільтр, то він може просто тріснути.

Це стосується напевно швидше двигунів Cummins ISF 2.8 на Газелях і Cummins ISF 3.8 на Валдаї, пазах і МАЗах зубреняті, де масляний фільтр пластиковий. 

Часта їзда на підвищених обертах

Багато водіїв, особливо якщо машина не своя, люблять натиснути на педальку і крутити двигун аж до відсічення. Дизелі Камминз на Газелях і КамАЗ, як і інші дизелі, не люблять підвищених оборотів. І це в свою чергу знову призводить до підвищеної витрати масла. 

Масло і дим з сапуна двигуна Камминз: причини і що з цим робити?

Почнемо з того для чого взагалі потрібен сапун двигуна. Під час роботи ДВС в картері накопичуються картерів гази. І ось для того, щоб ці гази не створювали надлишковий тиск і щоб масло не потекло з усіх щілин і придумали спеціальний клапан, який іменується сапуном. 

Масло в двигуні нагрівається і перетворюється на пару, тому багато багато власників Газелей Бізнес і Некст з двигунами Cummins ISF 2.8 можуть спостерігати невеликий “димок” з сапуна.

Іноді цей пар осідає всередині сапуна і ви можете побачити, що з нього випливають крапельки масла. Це абсолютно нормальне явище і воно не вимагає втручань в двигун.

Але якщо з сапуна витікає велика кількість масла, то це швидше за все говорить про підвищені картерних газах. В результаті значного зносу поршневих кілець, в картер прориваються картерів гази і створюється надлишковий тиск. І ось це тиск змушує двигун випльовувати масло через сапун. 

Також причиною масла з сапуна може бути просто забитий сапун або перелив масла. 

Щоб зрозуміти скільки масла виходить через сапун, прикріпіть до нього пластикову пляшку, проїдьте 1000 км і подивіться скільки масла накопичилося в пляшці. 

Підвищений витрата масла після капіталки двигуна Камминз

Дуже часто підвищена витрата масла спостерігається відразу після капітального ремонту двигуна Камминз. Іноді це нормальне явище, якщо мова йде про обкатці. Але іноді причини криються в неякісному ремонті ДВС. 

Багато власників при капіталки намагаються заощадити на заміні поршнів і змінюють тільки кільця. При капітальному ремонті завжди необхідно перевіряти поршні на знос і в разі перевищення допустимих параметрів заміна поршнів є обов’язковою умовою для подальшої нормальної роботи двигуна. 

Також при капітальному ремонті на знос необхідно проміряти не тільки поршні, а й циліндри. Навіть якщо на циліндрах немає видимих ​​задирів, стінки можуть бути сильно зношені і установка нової поршневої групи в такому разі не призведе вас до успіху. Проблему в такому випадку вирішує гільзовка блоку циліндрів або розточування під ремонтні поршні. 

висновок

Підвищений витрата масла – дуже серйозний привід для діагностики двигуна. Усунення причини підвищеної витрати на початковому етапі з великою ймовірністю може заощадити ваш бюджет.

Дуже часто можна обійтися заміною кілець, але якщо затягнути з ремонтом, то можна отримати задираки на порушених і в циліндрах. А якщо “пощастить”, то двигун може і зовсім піти в рознос, що може привести до “куркуля дружби” і подальшої заміни блоку циліндрів з усіма його складовими, а це вже зовсім інша вартість ремонту. 

Якщо вам потрібні оригінальні запчастини Камминз, то їх можна придбати в нашому інтернет-магазині.

Порада

Ми спеціалізуємося на ремонті і постачання оригінальних запчастин до двигунів Камминз з 2012 року і на сьогоднішній день маємо власні склади в Москві і Санкт-Петербурзі, а також представництва в Калузі, Пермі і Петрозаводську.

Для інших міст ми готові підібрати оптимальні за термінами і вартістю способи доставки через транспортні компанії. Ми працюємо з усіма ТК і до терміналу доставляємо замовлення безкоштовно.

  • Працюємо по безналу і з пдв.
  • Якщо ви зіткнулися з підвищеною витратою масла або хочете замовити запчастини Cummins, телефонуйте нам за безкоштовним номером 8-800-100-24-93 та отримайте безкоштовну консультацію фахівця.
  • Ну і на останок рекомендуємо подивитися на цю тему відео нашого постійного покупця – Дениса Горбаня. 
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…