05.12.2018

Покличте друга, щоб він допоміг перевірити стартер. Дійте за інструкцією:

  1. Підключіть тестер до проводу від стартера. Одночасно попросіть товариша завести двигун.
  2. Зверніть увагу на показання приладу. Якщо струм надходить, але стартер вдає з себе мертвого павіана, його доведеться міняти.

Щоб вас не спіткала доля стартера, працюйте в діелектричних рукавичках.

запалювання

Якщо попередні дії не дали спрямування, переходите до перевірки запалювання. Найчастіша проблема виникає через скупчення вологи в кришці розподілу. Робіть наступне:

  1. Зніміть кришку, огляньте на наявність конденсату.
  2. Якщо він є, протріть сухою серветкою. Перед протиранням перевірте
    кришку на тріщини – якщо вони є, просто викиньте її і придбайте нову.

Якщо з кришкою все добре, перевірте дроти на провідність електричного струму. Піднесіть тестер до ізоляції і завмріть в очікуванні щасливого кінця. Він буде таким у разі, якщо ви не виявите струму: при нормальних проводах, ізоляція його не пропустить.

сигналізація

Ця корисна функція часом приносить значні проблеми. Визначити, чому вона вийшла з ладу важко, якщо не справа не в сіла батарейці. Якщо машина не реагує на ключ запалювання, але ви змогли потрапити в неї
, перевірте блокування бензонасоса, стартера і запалювання.

Для цього знайдіть дроти, що ведуть від штатної проводки до блоку сигналки
. Якщо побачите, що штатний провід поділений на дві частини і до нього приєднано сигналізаційні дроти, вітаємо! Ви знайшли причину
і вона в блокуванні. Щоб машина завелася, витягніть другий дроти, а кінці штатка з’єднайте.

Готово! Бажаємо вдалих доріг і не ламаються машин!

Стартер в сучасному автомобілі виконує функцію запуску двигуна внутрішнього згоряння. У різних автомобілях відповідно буде різною і потужність цього агрегату. Бензинові двигуни зазвичай запускаються з стартером, який має 3 кВт.

Зверніть увагу

Складається він з щітки, Бендикс, електричного двигуна, а також втягує реле. В електродвигуни знаходяться спеціальні сердечники і обмотки. За допомогою Бендикс на колінвал передаються від електродвигуна обертання. А ось функція щіток полягає в підвищенні потужності електродвигуна.

Таким чином, стартер – це дуже важлива частина транспортного засобу.

Заводиться стартер тоді, коли водій повертає ключ запалювання. Якщо ж це не відбувається, це означає, що є якась несправність. Причин, чому не працює стартер, є кілька. Всі їх ми розберемо.

Але для того, щоб поломку знайти в короткі терміни, потрібно знати, як влаштований стартер і система запуску двигуна. Сьогодні послугу ремонт стартера здійснюють багато компаній, причому за невелику плату.

Іноді краще довіряти ремонт свого авто професіоналам, тим більше, якщо досвіду в цій справі у водія дуже мало. Основною причиною, по якій стартер не заводиться, є розрядка акумулятора.

Велика ймовірність, що саме в цьому справа тоді, коли авто «ночує» під відкритим небом. Батареї, які працюють вже тривалий час, швидко розряджаються в холодну погоду. Тому потрібно стежити за тим, чи є заряд в акумуляторі (фото 1).

Ще одна причина: несправність стартера. Їли при повороті ключа взагалі не чутно звуків, то це означає, що на обмотку ротора агрегату взагалі не надходить харчування. Також може бути, що з ладу вийшло втягує реле, що замикає силові контакти, або зносилися щітки. У будь-якому випадку необхідно розбирати механізм.

Заміна стартера проводиться дуже рідко, адже його легко полагодити. Інший стартер встановлюється, якщо на корпусі з’явилися тріщини або він зруйнований. Якщо після розбирання стартера видно, що на обмотки не надходить напруга, то тоді потрібно замінити втягує реле і пристрій запрацює.

Також фахівці рекомендують заглянути під кришку розподілу запалювання і переконатися, що під нею немає конденсату (фото 2).

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й такеПричина може бути ще і в замку запалювання. Потрібно подивитися, чи світяться після повороту ключа на торпеді лампочки і прилади. Якщо немає, то машину треба гнати в автосервіс. Але якщо автовласник розбирається в електриці, то може і самостійно з’ясувати, де стався обрив. У рідкісних випадках може бути поламана блокування керма. Тоді авто не заводиться, хоча працюють всі прилади. Також не потрібно встановлювати на реле запалювання реле сигналізації. Під час їзди конструкція ця може розхитатися, і власник авто залишиться без сигналізації і запалювання (фото 3).Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й такеПроблема може бути і через проводки. Машина не буде заводитися через будь-якого відпаяні або поламаного проводка. Поширений випадок, коли обривається провід на тяговому реле. Тоді стартер взагалі не буде реагувати на ключ запалювання. В цьому випадку достатньо почистити п’ятаки стартера, які і подають струм, так необхідний для того, щоб стартер крутився (фото 4). Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й такеМожуть бути проблеми з проводами з так званої контактної групи. Знаходяться вони під обшивкою рульової колонки. Якщо водій не особливо розбирається в цьому, то краще нехай в проводці покопатися фахівець. На авто також є запобіжник, який контролює запалювання. Потрібно перевірити, може перегорів саме він. Також потрібно переконатися, що в положення Р виведений важіль. Часто стартер не спрацьовує саме через це (фото 5).

Часто доводиться чути скарги власників транспортних засобів на те, що стартер не реагує на поворот ключа запалювання. Подібна ситуація характерна для холодної пори року, але може статися і влітку.

Її непередбачуваність полягає в тому, що неможливо спрогнозувати, коли саме заведеться машина, і заведеться чи вона взагалі.

У будь-якому випадку, приводів для паніки немає, оскільки подібна проблема легко усувається.

Чому при повороті ключа відсутній звук працюючого стартера?

Конструкція стартера будь-якого транспортного засобу являє собою потужний електромотор, джерелом живлення якого служить автомобільний акумулятор.

Такому елементу властиві як механічні пошкодження, спричинені неправильним використанням і природним зносом складових частин, так і несправності пов’язані з його електричною частиною.

Коли в системі пуску силового агрегату не відбувається ніяких змін після повороту ключа запалювання, стартер мовчить, а його втягує реле не видає характерні клацання, необхідно провести наступні діагностичні заходи:

  1. Виміряти напругу джерела живлення
  2. Перевірити стан контактів в замку запалювання
  3. Виконати тест на працездатність втягує реле
  4. Провести діагностику стартера і його Бендикс

Стан контактів замка перевіряється включенням запалювання за допомогою ключа. Загоряння індикаторів на панелі приладів є свідченням робочого стану замка запалювання, якщо ж цього не сталося, необхідно приступати до виявлення неполадок.

Для перевірки акумуляторної батареї досить від’єднати мінусову клему і виміряти за допомогою вольтметра напруга джерела живлення. Якщо воно знаходиться в межах 9В, АКБ потребує підзарядки, оскільки її ємності недостатньо для пуску двигуна.

Чітко чутні характерні клацання в області розташування стартера під час пуску двигуна видає його тягове реле. Зауважимо, що клацати реле може як при наявності несправності в ньому або самому стартере, так і при розрядженому джерелі живлення, при цьому індикатори на панелі приладів світяться тьмяно, або повністю гаснуть.

Кілька інших причин «мовчання» пускового пристрою

Причиною того, що стартер не реагує на поворот ключа запалювання, може бути некоректна робота протиугінних систем транспортного засобу (іммобілайзера або сигналізації). Вся справа в тому, що ці модулі відключають подачу напруги на клеми стартера.

При цьому в процесі проведення діагностики виявити будь-які істотні проблеми в роботі основних вузлів транспортного засобу не вдається. Виявити таку неполадку можна лише подавши безпосередньо напруга від джерела живлення до клем стартера.

Якщо ж з ним все в порядку, отже, причина поломки полягає в несправності іммобілайзера, або охоронної системи.

На наступному етапі необхідно протестувати втягує реле. У разі його поломки стартер поводиться таким чином:

  • не відгукується при спробі запуску силового агрегату;
  • видає характерні звуки і прокручується, проте його потужності недостатньо для того, щоб виконати пуск двигуна;
  • видає клацання, але не прокручує колінчастий вал мотора.

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

Щоб перевірити втягує, необхідно подати на нього напругу від акумулятора, з’єднавши «плюс» батареї з силової клемою, а «мінус» – з корпусом. Якщо електромотор стартера почав обертання, значить несправне тягове реле.

Найчастіше причина подібної несправності полягає в підгоряння контактних п’ятаків і повністю усувається після їх зачистки.

Правда цей захід тимчасова, і після неї все одно доведеться замінити реле, оскільки на п’ятака нанесено спеціальне антипригарне покриття, яке повністю руйнується в ході зачистки.

Механічні і електричні неполадки

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

  • порушення балансу вала стартера;
  • підгоряння або замикання витків обмотки.

Зауважимо, що це може викликати коротке замикання електричної схеми транспортного засобу, який спровокує загоряння. Якщо стартер не реагує на поворот ключа запалювання, не можна тривалий час змушувати його працювати. Найкраще зробити кілька нетривалих пусків мотора.

Оскільки в основі конструкції пристрою запуску силового агрегату автомобіля лежить електродвигун, напруга необхідне для набору оборотів його вала подається на обмотку через графітові щітки. Матеріал їх виготовлення не має достатню міцність, ці елементи швидко зношуються.

Підведення підсумків

Бажано, щоб стартер крутив колінвал двигуна під час спроби його запуску не більше 10 сек., Потім пристрій потребує дати хвилинну паузу.

Недотримання цього правила в кращому випадку призведе до розрядки джерела живлення, а в гіршому – повністю виведе стартер з ладу.

Ситуацію врятувати зможе тільки його заміна, оскільки не кожен автоелектрик візьметься за перемотування згорілих обмоток, так як виконати цю процедуру якісно не завжди виходить. До того ж вартість цієї послуги порівнянна з вартістю нового елемента.

Питання, чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання, виникає, коли на спробу завести автомобіль, він відповідає лише тишею. Давайте розберемося, чому таке може бути. Уява відразу послужливо намалює вам картини капітального ремонту двигуна. Або що-небудь настільки ж малоприємне.

Не обов’язково справа зайде так далеко. Це може бути елементарна несправність замка або виникли проблеми з проводкою автомобіля. Якщо ви машину активно експлуатуєте або купували її з рук, то виникнення дрібних неполадок в порядку речей. У будь-якому випадку для початку варто в проблемі розібратися.

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?
Насправді не так вже й мало несправностей, на які автомобіль реагує відмовою заводитися. Якщо на автомобілі стоїть старенький розряджений акумулятор, то, швидше за все, машину ви не заведете. У всякому разі, саме з цього варіанту і варто почати розбір цього питання.

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й такеЯкщо машина взимку “ночує” не в гаражі, а під відкритим небом, то найбільша ймовірність, що справа саме в цьому. У холодну погоду батареї постарше легко і швидко розряджаються. А з розрядженою батареєю автомобіль ви не заведете. Тому на ніч акумулятор краще забрати додому. Також варто регулярно стежити за зарядом акумулятора, якщо за віком, він годиться в ветерани. Хоча набагато простіше в цій ситуації обзавестися новеньким.

Несправність стартера
. Щоб це з’ясувати вам знадобиться ще одна людина і тестер. Хто – то один повертає ключ. Другий у цей час тримає разом дроти: подає харчування і власне стартера.

Якщо з напругою все в порядку, а реакції стартера немає, то його слід замінити. Є і зворотна ситуація. Стартер буде крутитися, але без відповіді. Варто перевірити котушку запалювання і її проводу на наявність замикання або переломів.

А також варто зняти кришку розподільника запалювання і перевірити на наявність конденсату під нею.

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й такеЗамок запалювання
. Тиша в автомобілі може бути викликана і поломкою замку. У першому положенні після повороту ключа подивіться, горять чи на торпеді прилади та лампочки. Якщо ознак життя немає, то вам варто відбуксирувати машину в найближчий сервіс. Правда якщо ваші навички в електриці на висоті, то ви можете і цілком самостійно пошукати обрив. У рідкісних випадках причиною може стати поломка блокування керма. Тоді всі прилади працюють, але автомобіль не заводиться.

Сигналізація
. Деякі особливо обдаровані умільці встановлюють реле сигналізації на реле запалювання.

В процесі їзди вся ця конструкція розхитується, і в один прекрасний момент ви можете залишитися і без сигналки і без запалювання.

Якщо у автомобіля до вас був інший власник, то не полінуйтеся подивитися на реле відразу після покупки. До речі при проблемах з заводом автомобіля, перевірити реле теж треба.

Навіть якщо реле сигналізації варто окремо краще кілька разів її проводу під’єднати за новою. Саме проблеми з проводкою сигналізації дуже часто призводять до блокування запалювання.

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й такеОсь тут проблем може бути дуже багато. Будь поламаний або відпаяні проводок призведе до проблем з запалюванням. Найпоширенішим є випадок, коли обриває провід на так зване втягує (тягове реле). При спробі завести машину ви почуєте повну тишу. Якщо втягує спрацьовує, але результат той же, то слід почистити п’ятаки стартера.

Саме вони подають струм, необхідний для прокрутки стартера. Якщо проблема в них, то він не спрацює. Також не рідкість проблеми з проводами контактної групи. Дістатися до них і перевірити можна, прибравши обшивку рульової колонки. Але якщо ваші пізнання в цій області дорівнюють нулю, то самостійно копатися в проводці не рекомендується. Краще знайдіть кваліфікованого фахівця.

Запобіжники
. Майже у всіх автомобілях є запобіжник, який контролює запалювання. Перевірте схему, і якщо перегорів саме він, то просто замініть його робочим. Після чого машина повинна прекрасно завестися.

Стартер мовчить при повороті ключа запалювання – причини і методи їх усунення

Відмова в роботі того чи іншого вузла / пристрої автомобіля змушує власника вжити заходів щодо вирішення цієї проблеми. Від ефективності таких заходів багато в чому залежить оперативне усунення несправності. Для того щоб не погіршити ситуацію і заощадити час і гроші, діагностичні заходи в даному випадку, не повинні носити спонтанний і необгрунтований характер.

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

Будь-яка несправність має ряд характерних симптомів і проявів. Саме вони повинні послужити відправною точкою у вирішенні конкретної проблеми. Розглянемо комплексну процедуру діагностики в разі, коли стартер не реагує на поворот ключа запалювання.

розрядився акумулятор

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

Система електроживлення автомобіля багато в чому залежить від справності акумуляторної батареї. Щоб підтримувати його в робочому стані, необхідно дотримуватися ряду вимог і вказівок. Якщо ж, в силу яких-небудь причин, догляд за АКБ не проводився, то рано чи пізно, таке недбале ставлення «відгукнеться» власнику.

Найбільш вираженими симптомами несправної АКБ є:

  • слабка яскравість ходових вогнів;
  • загасання звукового сигналу;
  • наявність червоного / білого індикатора на кришці АКБ;
  • відхилення стрілки бортового амперметра в сторону заряду при замиканні ланцюга стартера;
  • наявність сульфатации клем АКБ.

Всі ці ознаки, так чи інакше, сигналізують про те, що АКБ потребує діагностиці. Для початку слід перевірити рівень і щільність електроліту. Після цього АКБ потрібно зарядити за допомогою зарядного пристрою. Якщо АКБ старенький, зарядку слід проводити на гранично низьких значеннях зарядного струму.

Під час цієї процедури кришки банок АКБ повинні бути зняті. Протягом всього часу зарядки необхідно переконатися у відсутності саморазряда АКБ. Трапляється так, що під час зарядки одна або кілька банок починають «закипати» раніше за інших. Таке явище вказує на те, що батарея, через неналежного догляду, вичерпала свій ресурс.

Проблема з замком запалювання

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

Робота деяких пристроїв буває пов’язана з частим переміщенням робочих елементів. Ця функціональна особливість призводить до їх підвищеного механічного зносу. До таких пристроїв можна віднести і замок запалювання.

У процесі тривалої експлуатації його робочі елементи в якийсь момент можуть перестати виконувати свої функції. Викликана така несправність, в першу чергу, поганим притисненням контактної групи. Це призводить до того, що двигун жодним чином не реагує при замиканні ланцюга стартера.

Проблема з замком запалювання може виражатися наступним чином:

  • перебої в роботі контрольних індикаторів;
  • рульовий вал не виходить з блокування.

Ремонт контактної пари не вимагає високопрофесійних навичок. Його можна зробити самостійно. На зношену поверхню, як правило, напоюють шар олова, і замок ще служить вірою і правдою досить тривалий час.

проводка 

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

Найчастіше труднощі з запуском двигуна бувають викликані механічними або електричними пошкодженнями окремих ділянок і супутніх елементів проводки в ланцюзі стартера. Це призводить до того, що стартер «мовчить», як би старанно водій не замикав ланцюг стартера ключем запалювання. Для виявлення подібних збоїв слід скористатися тестером і контрольною лампою.

Це цікаво:  Як вибрати зимові шини для автомобіля

Діагностика подібного роду неполадок передбачає певну послідовність дій:

  • ревізія контактів і сполучних клем на наявність забруднення / оксиду / поганого дотику поверхонь;
  • перевірка проводів «на пробій» за допомогою омметра;
  • ревізія проводів на наявність пошкодження цілісності ізоляційного покриття.

Контрольна лампа може стати в нагоді в тому випадку, якщо велика ймовірність того, що вийшла з ладу статорна обмотка електродвигуна, або ж щітки прийшли в непридатність.

несправність стартера

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

Як показує практика, більшість проблем, пов’язаних з пуском двигуна має пряме відношення до поломки стартера.

Якщо при повороті ключа в положення «Start», стартер ніяк не проявляє себе, причиною цього може бути:

  • обрив обмотки реле, що втягує;
  • втрата пружності пружини віддачі реле;
  • вихід з ладу реле стартера (при його наявності);
  • механічне пошкодження втягує реле;
  • підклинювання вилки приводу Бендикс.

Усунення кожної з представлених причин вимагає демонтажу стартера з наступним розбиранням і заміною відповідних елементів. Подальша послідовність складання пристрою повинна проводитися в зворотному порядку. Важливо не переплутати місце розташування підводних клем.

Стаття по темі: Як дізнатися реальний пробіг автомобіля при покупці

Провід з товстим перетином підводиться до клеми силового контакту стартера, тонкий дріт – від замка запалювання до обмоток «втягує». Другий «п’ятак» з’єднаний з обмотки обмоткою мотора.

інші причини

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

Крім представлених несправностей, існує ряд факторів, які можуть стати причиною подібної несправності.

Серед них:

  • обрив запобіжника;
  • вихід з ладу реле стартера;
  • погана маса.

Варто звернути увагу, що реле стартера і тягове або втягує реле – два різних пристрої. Реле стартера – допоміжний пристрій, що дозволяє перетворювати допустимий для контактів замка запалювання струм, в струм великої потужності, необхідний для запуску стартера.

Способи запуску двигуна

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

Якщо подібна неприємність застала автолюбителя зненацька в дорозі, є ряд випробуваних на практиці методів і прийомів, які дозволять запустити двигун в екстремальних умовах. Для цього буде потрібно мінімум інструментів і максимум самовідданості і вправності водія.

 10 порад як завести авто в сильний мороз

Серед них виділяють:

  • прямий вплив на контакти стартера і втягує реле;
  • механічні маніпуляції за допомогою рукоятки молотка;
  • зміна положення силових контактів стартера;
  • вплив на приводную вісь авто.

Перший варіант розглядається в тому випадку, якщо вийшов з ладу замок запалювання або не подається харчування на обмотку «втягує».

Суть його полягає в наступному: автомобіль ставитися на нейтраль, «зводиться» ручне гальмо, включається запалювання, і за допомогою будь-якого металевого предмета, будь то викрутки або монтування, замикаються два живлять контакту. В їх ролі виступає силовий контакт від АКБ і підводного контакт, що йде до клеми втягує реле.

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

Як же бути, якщо щось сталося з елементами приводу Бендикс? На допомогу прийде перевірене запатентований засіб, що не має аналогів у всьому світі – «молоток».

Якщо підклинює вилка або шток приводу Бендикс, досить постукати по «втягується» рукояткою молотка кілька разів. Тільки не потрібно проявляти агресію і прикладати по «недбайливої ​​железяке» з надмірною ретельністю. Легкого постукування буде більш ніж достатньо.

«П’ятаки» мають властивість підгорати, що перешкоджає проходженню струму до обмоток стартера. В такому випадку доцільно поміняти місце прилягання контакту, провернув кожен з них на 900. Для цього слід від’єднати підводні дроти і, послабивши гайки кріплення контактів, прокрутити їх на вказаний кут. Після цього, контакти знову фіксуються, а дроти ставляться на свої місця.

Мабуть, найбільш екстраординарний спосіб – вплив на приводную вісь авто. Але все ж він має право на існування. Для його здійснення потрібно домкрат, черевик і матерчатий трос або стропа.

Складається він в наступному:

  1. під одне провідне колеса укладається башмак;
  2. за допомогою домкрата вивішується друге колесо провідної осі;
  3. на робочу поверхню колеса намотується трос;
  4. важіль КПП ставиться в положення 3 або 4 передачі;
  5. «Зводиться ручник»;
  6. включаться запалювання;
  7. трос розкручує колесо за допомогою м’язової сили власника;
  8. машина благополучно заводиться;
  9. важіль виставляється в нейтральне положення.

Міжосьовий диференціал в даному випадку не дозволить авто «злетіти» з домкрата, якщо звичайно не включена блокування.

Не варто скептично ставитися до такого методу. Якщо подібна поломка застане автолюбителя зненацька на глухий зимовій дорозі, такий, на перший погляд безглуздий спосіб, може врятувати йому життя.

Діагностика та усунення представленої несправності стартера складається з практичних навичок, основою яких служить знання принципів роботи і особливостей експлуатації всіх супутніх пристроїв і вузлів автомобіля. Ефективне засвоєння таких навичок дозволяє підвищити професійний рівень водія і вийти переможцем з найскладнішої ситуації.

Стартер не реагує на поворот ключа запалювання – основні причини і що потрібно робити?

Однією з поширених несправностей автомобіля буває неможливість завести двигун.

Супутніх ознак може бути кілька – при запалюванні чути клацання в стартері або повна тиша, повільне обертання стартера і, відповідно, клонували.

Причин може бути досить багато, і не завжди вони безпосередньо пов’язані саме з ним. Щоб краще зрозуміти, чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання, необхідно докладніше вивчити схему запуску двигуна.

зміст

Що таке стартер

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

Стартер являє собою електродвигун постійного струму, поєднаний з втягує реле, яке забезпечує його запуск і обертання коленвала. Щоб провернути колінвал з частотою обертання, що забезпечує запуск робочого циклу, він оснащується двигуном досить великої потужності, вимірюваної кіловатами, а необхідна сила струму для його роботи може досягати сотень ампер. Тому, як і будь-якого електромеханічного пристрою, стартеру властиві як електричні, так і механічні поломки.

Як відбувається запуск двигуна

Коли водій повертає ключ запалювання, електричний струм подається на втягує реле. Воно зрушує Бендикс до зачеплення її з зубами маховика двигуна і одночасно замикає контакти самого стартера, в результаті чого колінвал обертається.

Як тільки запуститься робочий цикл двигуна, ключ запалювання повертається в положення «запалювання», Бендикс відводиться назад і шестерні виходять із зачеплення. Механічна схема досить проста, однак всі її компоненти повинні працювати бездоганно, інакше запуску двигуна не відбудеться.

Причини, за якими не працює стартер

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

Стартер може не працювати з наступних причин:

  1. Несправність замку запалювання
  2. Розряд акумуляторної батареї
  3. Поганий контакт або його відсутність в проводці
  4. зношеність втулок
  5. Несправність стартера або його деталей
  6. Інші несправності

Несправність контактної групи замка запалювання

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

Харчування на стартер подається після замикання контактної групи в замку запалювання. Для перевірки досить просто включити запалювання. Якщо загоряться контрольні лампи на панелі при повороті ключа – то вона справна. Якщо немає – то несправний сам замок запалювання. Крім того, ключ з положення «стартер» повинен сам повертатися в стан «запалювання». Якщо цього не відбувається, то має бути заміна замка запалювання.

Стан акумуляторної батареї

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

При розряді акумуляторної батареї характерною ознакою буде клацання з-під капота при спробі завести двигун, який видає втягує реле, а також повільне обертання коленвала.

Це відбувається від того, що при зниженій напрузі, яке видає сіла батарея, реле не може повністю втягнутися і його сердечник відкидає поворотна пружина і стартер клацає. Крім того, на розряд акумулятора буде вказувати тьмяне світло габаритів і фар, а після повороту ключа підсвічування приладів буде майже повністю гаснуть.

При нормальному заряді акумулятора напруга на її висновках має становити 12-12,4 вольта. Напруга вимірюється мультиметром. Якщо воно нижче 11 вольт, то запуск буде утруднений, крім того, ступеня заряду не вистачить, щоб забезпечити великий пусковий струм.

відсутність контакту

Поганий контакт в будь-якій ділянці ланцюга може призвести до того, що струм є, але стартер не крутить колінвал. Особливу увагу слід приділити надійному контакту з «масою», якій є кузов автомобіля.

«Мінусовій» провід від акумулятора до кузова повинен бути надійно приєднаний в обох точках кріплення, контактні клеми зачищені і надійно зафіксовані.

Також слід звернути увагу на «мінусовій» провід, що зв’язує кузов і двигун автомобіля – адже стартер кріпиться безпосередньо до блоку циліндрів двигуна і осідання напруги при включенні запалювання тут неприпустимі.

втулки стартера

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

Ще однією причиною можуть бути зношені мідно-графітові втулки, на які спирається ротор. Одна з них запресована в задню кришку корпусу, там, де знаходяться щітки самого електродвигуна, а передній кінець ротора спирається на втулку, яка запресована в отвір в картері зчеплення або в корпусі самого стартера, якщо конструкція закрита.

Перший варіант вже практично вийшов з ужитку, тому що втулка, яка перебуває в картері зчеплення, швидко розбивається, ротор починає обертатися з перекосом і швидко приходить в непридатність. Другий варіант поширений практично повсюдно, і втулки в такому варіанті набагато довговічніше.

Однак і вони з часом зношуються і з’являється люфт, який з часом призводить до підклинювання.

Проблеми, пов’язані зі стартером

Основні причини бувають пов’язані саме зі стартером. Елементів, схильних до появи несправності, досить багато:

  • Несправність втягує реле
  • Підгорання контактів
  • несправність Бендикс
  • знос шестерні
  • Коротке замикання обмотки

Втягує реле зрушує Бендикс до зачеплення його з маховиком. При залипання реле воно перестає рухатися і цього достатньо, щоб стартер не реагував. Для перевірки необхідно подати напругу безпосередньо на силові контакти. Якщо він заробив, значить, причина в ньому.

Погана робота втягує реле, від чого воно клацає, часто буває викликана підгоранням п’ятаків контактів.

важливо

Через них проходить дуже великий струм, тому в разі підгоряння необхідно розібрати реле і почистити контакти.

Однак цей захід лише тимчасова, оскільки ці контакти з заводу обробляються спеціальним покриттям, яке з часом стирається, а зачистивши контакти, процес зносу лише прискориться.

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

Бендикс може також бути причиною несправності. Для його перевірки також потрібно замкнути контакти на силовому реле. При справному Бендиксен ротор буде обертатися разом з Бендиксен, але тут треба буде перевіряти зачеплення шестерні з маховиком. Крім того, необхідно звернути увагу на стан зубів шестерні і вінця на маховику.

Якщо вони зношені або частково злизаний, можливо, їх прослизання і погане зачеплення один з одним. Проявлятися ця несправність буде у вигляді тріска під час запуску двигуна або його вільне обертання без зачеплення з маховиком. Щоб переконатися в працездатності Бендикс, стартер необхідно знімати і вручну перевіряти легкість руху шестерні.

Ще однією причиною може бути коротке замикання обмотки. У цьому випадку навіть при подачі напруги безпосередньо на контакти стартера він буде мовчати. Підтвердити коротке замикання можливе зняття і розбирання.

інші причини

Ще однією з причин поганої роботи може бути несправність реле. Воно практично завжди розташоване в монтажному блоці і комутує подачу напруги на втягує реле.

При його несправності стартер не буде подавати ознак життя при повній справності всіх інших компонентів. Для перевірки досить просто послухати його роботу.

При спрацьовуванні воно завжди чітко клацає (замикаються контакти всередині нього). Якщо воно мовчить – значить, підлягає заміні.

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

Блокувати роботу може іммобілайзер або охоронна сигналізація, встановлена ​​на автомобілі.

Вони можуть бути підключені до ланцюгів запалювання або стартера і при постановці на охорону просто розмикати ланцюг запуску, щоб стартер не реагував на поворот ключа.

Для перевірки слід спробувати включити його в обхід, безпосередньо приєднавши до акумулятора. Якщо він заробив – то причина може бути саме в цих системах безпеки.

Таким чином, причин, чому стартер не реагує на ключ запалювання або клацає, досить багато, але всі вони можуть бути продіагностовано та виявлено за допомогою комплексного і послідовного підходу.

З повагою, Максим Марков!

Стартер не реагує на поворот ключа запалювання. Що робити?

Стартер необхідний для запуску двигуна автомобіля і при його несправності запуск стає проблематичним, або взагалі неможливим. Тому не зайвим буде дізнатися які існують причини його відмови і рішення, щоб водій зміг сам знайти і усунути несправність.

Типова ситуація. Після нічної стоянки водій намагається завести свій автомобіль, але стартер не відповідає при повороті ключа в положенні «пуск». У ситуації, що склалася може бути кілька причин, і не завжди вони пов’язані саме зі стартером.

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й такеПоворот ключа запалювання

перша . Повністю розряджена акумуляторна батарея. Розрядитися акумулятор може з різних причин. Так, наприклад, водій забув вимкнути габаритні вогні або лампочку підсвічування салону, що призвело до повного розряду батареї.

В батареї може замкнути одна з банок, що приведе до повного розряду.

Сюди ж варто віднести і несправність генератора, який видає недостатня напруга, або взагалі перестає давати зарядний струм, а також недостатньо натягнутий і порваний ремінь приводу.

Друге . Несправна ланцюг від замка запалювання до втягує реле стартера.

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й таке

Третє . Несправний замок запалювання, по механічної або електричної частини. Так, наприклад, в замках запалювання на автомобілях ранніх років випуску, таких як, класика ВАЗ, Москвич, ЗАЗ, часто отримувала механічне пошкодження або оплавлятися пластикова втулка, що відповідає за комутацію контактної частини замку.

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й такеЗамок запалювання

Відбувається наступне. При повороті ключа в положення запалювання на щитку приладів спалахують лампочки, що «говорить» про те, що ланцюг справна. Однак при повороті ключа в положення «пуск», стартер не відповідає. Це викликано тим, що кулачок стрижня зношений і не в змозі звести між собою контакти, які відповідають за запуск.

Також при тривалій подачі живлення на реле стартера через замок запалювання, відбувається обгорання контактів замка. Зазвичай це відбувається при тривалих спробах запуску двигуна.

Четверте . Замикання в обмотці стартера.

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й такеЗгоріла обмотка стартера

П’яте . Відмова реле стартера (встановлено не на всіх марках авто). В реле може згоріти котушка, вигоріти або покритися нальотом контакти. При його відмову стартер не буде працювати навіть при справному стані всіх інших елементів.

Шосте . Несправний контакт на тяговому реле стартера, куди підходить харчування від замка запалювання.

Сьоме . Порушена маса двигуна і кузова, а також мінусовій провід батареї.

Восьме . Стартер може «мовчати» і при блокуванні ланцюга стартера иммобилайзером або сигналізацією. У момент установки на охорону вони можуть розмикати ланцюг запуску.

усунення несправності

При повністю розрядженою батареї рекомендується, спочатку, перевірити її справність. А саме, герметичність корпусу, чи немає замкнутої банки, яка щільність електроліту. Якщо акумулятор справний, то його необхідно зарядити.

Якщо батарея була розряджена через недостатнє заряду генератора, то він підлягає ремонту.

При несправності електричного кола від замка запалювання до втягує реле стартера, необхідно продзвонити тестером цілісність проводів , а також перевірити ланцюг на предмет короткого замикання.

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й такеПеревірка мультиметром

Для відновлення ланцюга потрібно знайти місце розриву дроту і з’єднати. При «споювання» проводів, коли відбувається коротке замикання, необхідно роз’єднати дроти і заізолювати, і знову перевірити ланцюг приладом.

  • Ланцюг може бути і справна, але через підгоріли контактів до реле стартера приходить недостатня напруга , і воно не спрацьовує.
  • Якщо стартер не спрацьовує через відмову замку запалювання, то можна від’єднати контактну групу і зачистити контакти, якщо дана операція не допоможе, то його необхідно замінити.
  • При виявленні короткого замикання в обмотці статора або ротора стартера, замінити несправні деталі, або замінити стартер в зборі.

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й такеМежвитковое замикання в обмотці

Несправне реле стартера рекомендується замінити, так як чищення його контактів буде короткочасною мірою і реле швидко знову вийде з ладу.

Несправний контакт на втягуючому реле стартера можна спробувати відновити, якщо реле розбірні, в іншому випадку реле необхідно замінити.

Чому стартер не реагує на поворот ключа запалювання?  Буває й такеКонтакти на втягуючому реле

При поганому контакті дроти «маса» рекомендується відкрутити і зачистити з’єднання і знову затягнути, як правило цього достатньо, щоб відновити надійний контакт з кузовом автомобіля.

При виявленні проблем з іммбілайзером або сигналізацією, рекомендується звернутися до професійного автоелектрика, так як ці системи мають складні схеми установки і через недосвідченість можна нанести марення автомобілю.

висновок

Якщо стартер не «відповідає» на поворот ключа запалювання, то не варто відразу звертатися в автосервіс, а скориставшись нашими порадами, спробувати самому вирішити цю проблему.

Для того, щоб не «встати» одного разу на трасі далеко від населених пунктів через відсутність пуску двигуна, не забувайте перевіряти стан батареї. При будь-яких ознаках несправності електричного кола живлення стартера, відразу знайдіть причину неполадки і усуньте її.

Ваз 2114 – стартер не реагує на поворот ключа

В процесі експлуатації транспортних засобів незалежно від типу встановленого двигуна поширеною несправністю є відмова стартера, в результаті чого не виходить запустити мотор після включення запалення. Іншими словами, стартер автомобіля не реагує на поворот ключа в замку запалювання.

В таких ситуациях после поворота ключа вместо прокручивания коленвала ДВС стартер полностью молчит, жужжит или издает щелчки, но не крутит двигатель. Далее мы рассмотрим основные неисправности, когда стартер никак не реагирует на поворот ключа в замке зажигания, а также другие причины, которые могут вызывать неработоспособность стартера.

Ответим сразу. Как правило проблемы могут быть с защитной сигнализацией, стартером или аккумуляторной батареей. Чаще все из строя выходит аккумулятор ( разряжается) в результате чего при повороте ключа автомобиль никак не реагирует, стартер щелкает и не заводить двигатель. Подробнее о поломках читаем ниже.

По каким причинам стартер может еще не реагировать на поворот ключа

  1. Акумулятор . Як писали вище, основна і більш часта проблема, при повороті ключа відбуваються клацання і машина не заводиться, з більшою часткою ймовірності села акумуляторна батарея. У цьому випадку «прикурити» від іншого авто, або заведіть з «штовхача» (для автомобілів з не автоматичною КПП).Придбайте новий аккамулятор (при підключенні нової батареї правильно підключіть її, в іншому випадку спалите запобіжники.)
  2. Проблеми з імобелайзером або сигналізацією . Як правило така поломка зустрічається рідко, але має місце бути. В окремих випадках відзначаються збої в роботі автомобільних протиугінних систем (автосигналізацій, іммобілайзерів).Такі системи просто блокують подачу електричного струму на стартер після зняття режиму охорони. При цьому діагностика показує повну працездатність АКБ, силових контактів і інших елементів електрообладнання, які задіяні під час запуску двигуна від стартера.

    Для точного визначення необхідно безпосередньо подати живлення від акумулятора на стартер, тобто в обхід інших систем. Якщо стартер працює, тоді висока ймовірність виходу з ладу протиугінною системи або імммобілайзера автомобіля.

  3. Наступним елементом для перевірки є втягує реле .При його поломки стартер може повністю мовчати, тобто не видавати ніяких звуків після повороту ключа в положення «старт», дзижчати і прокручуватися, але не крутити двигун, багаторазово або одноразово клацати без прокрутки клонували

Бендикс і втягує

Зазначені вище симптоми вкажуть на те, що несправність локалізується у втягує реле або Бендикс не входить в зачеплення з маховиком. Відзначимо, що у випадку з Бендиксен більш характерною ознакою є те, що стартер хрумтить і не крутить двигун. Також поширеним ознакою поломки стартера є те, що стартер дзижчить, але не крутить двигун.

Для перевірки тягового реле слід здійснити подачу напруги з АКБ на силову клему реле. Якщо двигун почне прокручуватися, тоді очевидна несправність втягує стартера. Частою поломкою є підгоряння п’ятаків контактів. Для усунення знадобиться здійснити зняття реле для зачистки п’ятаків.

 Після зачистки необхідно все одно бути готовим до швидкої заміни тягового реле, так як в заводських умовах контактні п’ятаки покриваються особливим захистом, яка протистоїть підгоряння в процесі експлуатації.

Зачистка означатиме, що вказаний шар знімається, в результаті чого складно передбачити момент повторного підгоряння п’ятаків втягує.

Тепер звернемо увагу на Бендикс стартера. Бендикс є шестірню, через яку крутний момент від електромотора стартера передається на маховик. Бендикс встановлений на єдиному валу з ротором стартера. Для кращого розуміння необхідно розуміти, як працює стартер.

 Принцип роботи полягає в тому, що після повороту ключа запалювання в положення «пуск» відбувається подача струму на втягує реле. Втягує передає напругу на обмотку стартера, в результаті чого відбувається зачеплення Бендикс (шестерні) з вінцем маховика (венцових шестерня маховика).

Іншими словами, відбувається поєднання двох шестерень для передачі крутного моменту стартера на маховик.

Після запуску двигуна (колінвал починає обертатися самостійно) з справним стартером ключ у замку запалювання відкидається назад, електричний струм на тягове реле більше не надходить. Відсутність напруги призводить до того, що втягує виводить Бендикс із зачеплення з маховиком, у результаті чого стартер перестає крутитися.

Знос шестерні Бендикс означає, що нормального з’єднання з вінцем маховика не відбувається. З цієї причини може бути чути тріск під час запуску двигуна, а також стартер може вільно крутитися без зачеплення і дзижчати. Аналогічна ситуація виникає в тому випадку, якщо сильно зношені зуби вінця маховика.

Порада

 Ремонт передбачає розбір стартера для заміни Бендикс і / або зняття трансмісії для заміни маховика. Щоб самостійно перевірити Бендикс, знадобиться замкнути два силових контакту на тяговому реле. Електричний струм піде в обхід реле, що дозволить визначити обертання стартера.

У тому випадку, якщо стартер легко обертається і дзижчить, слід перевіряти якість зачеплення Бендикс з маховиком.

втулки стартера

Частою поломкою також є несправність втулок стартера. Втулки стартера (підшипники стартера) знаходяться в передній і задній частині пристрою. Зазначені підшипники необхідні для обертання валу стартера.

В результаті зношування підшипників вала стартера тягове реле клацає, але стартер не крутиться сам і не прокручує двигун.

Така несправність полягає в наступному:

  • вал стартера не займає правильного розташування по осі;
  • також відбувається замикання первинної і вторинної обмотки;

Подібна ситуація може призвести до того, що обмотки вигорають, силові дроти плавляться.

Іноді виникає коротке замикання в електроланцюгах автомобіля, яке викликає загоряння. У тому випадку, коли стартер клацає, але сам не крутиться, не можна довго утримувати ключ в положенні «старт». Рекомендується здійснити кілька короткочасних спроб запуску, так як є шанс, що вал зможе повернутися на своє місце.

Зверніть увагу, навіть після вдалого запуску ДВС стартер потребують обов’язкового і негайного ремонту по заміні підшипників. Пам’ятайте, підклинювання вала стартера може призвести до замикання та пожежі. Також додамо, що стартер з проблемними втулками може абсолютно справно працювати «на холодну», але відмовлятися крутити «на гарячу». Якщо стартер не крутить на гарячу або погано крутить двигун після прогріву, тоді необхідно:

  • перевірити АКБ, клеми акумулятора і силові контакти. Якщо акумулятор справний і перед поїздкою був 100% заряджений, але після розрядився, тоді слід перевірити реле регулятор генератора, ремінь генератора, натяжний ролик і сам генератор. Це дозволить виключити розряд акумулятора і його подальший недозаряд в русі;
  • потім слід приділити увагу системі запалювання і системі подачі палива, перевірити свічки запалювання. Відсутність зауважень до роботи зазначених систем, яке супроводжується тим, що погано крутить стартер при зарядженому акумуляторі, вкаже на несправність стартера.

Зверніть увагу, пристрій сильно нагрівається разом з мотором в підкапотному просторі. Нагрівання стартера призводить до того, що відбувається теплове розширення певних елементів усередині пристрою.

Після ремонту стартера і заміни втулок вказане розширення відбувається з підшипниками стартера.

Помилка при підборі потрібних розмірів втулок може призводити до підклинювання вала, в результаті чого стартер не крутиться або крутиться дуже мляво на прогрітому моторі.

Щітки і обмотка стартера

Так як стартер є електромотором, електродвигун працює під час подачі напруги на первинну обмотку від акумулятора через щітки. Щітки виконані з графіту, в результаті чого вони стираються за досить короткий проміжок часу.

Досить поширена схема, коли після досягнення критичного зносу щіток стартера електрику не подається на втягує реле.

У цьому випадку після повороту ключа запалювання стартер ніяк не реагуватиме, тобто водій не почує дзижчання електромотора або клацань тягового реле стартера.

 Для ремонту потрібно здійснити розбір стартер, після чого необхідно оглянути щітки, які можуть відпрацювати свій ресурс і вимагати заміни.

У конструкції автомобільного стартера також схильні до зносу обмотки. Характерною ознакою є горілий запах під час запуску двигуна, який вкаже на швидку поломку стартера. Як і у випадку зі щітками, стартер потрібно розбирати, після чого проводиться оцінка стану обмоток. Згорілі обмотки темніють, шар лаку на них вигорає. Додамо, що зазвичай обмотка стартера горить від перегріву в тому випадку, якщо двигун довго крутять при ускладненні запуску ДВС.

Підводячи підсумки хотлось б відзначити, що стартер можна крутити не більше 5-10 сек, після чого обов’язкова пауза на 1-3 хв.

Ігнорування цього правила призводить до того, що недосвідчені водії примудряються посадити АКБ і швидко спалити повністю справний стартер в тому випадку, якщо мотор довго не заводиться.

У подібній ситуації стартер часто необхідно міняти, так як якісно перемотати згорілі обмотки стартера за ціною виходить не набагато дешевше, ніж купити новий стартер.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…