ГлавнаяВаз 2110Каліна троит причини

Загоряння на панелі приладів сигналізатора “Check Engine” означає, що з двигуном не всі добре, а точніше якийсь конструктивний елемент вийшов з ладу або працює зі збоями.

Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій

причини

Якщо на Лада Калина троит двигун, і до того ж горить Чек – це означає, що один з елементів порушує всю роботу мотора. Щоб визначити причини автомобіліст повинен мати деякі конструктивні пізнання, а також пристрій і принцип роботи двигуна внутрішнього згорання інжекторного типу.

Якщо троит двигун Калина, то причину варто шукати в освіті повітряно-паливної суміші, а може бути відсутнім і іскра в одному з циліндрів. Також, причиною, що викликала троение, може стати несправна електроніка. Отже, розглянемо, в яких вузлах необхідно шукати причини:

  • Пальне низької якості.
  • Паливні елементи: насос, фільтр, форсунки.
  • Іскрообразователь: свічки запалювання або високовольтні дроти.
  • Подача повітря: фільтр і дросель.
  • Механіка мотора: клапани, поршні і інші.
  • Електроніка: датчики і блок управління.

методи усунення

Щоб усунути троян ефект на транспортному засобі необхідно запастися часом, оскільки може знадобитися цілий день, а також інструментарієм. Для роботи буде потрібно набір ключів, викруток і головою, а також мультиметр. Отже, розглянемо, як усунути виниклі несправності.

Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій

Пальне низької якості

Багато досвідчених каліноводов на форумах описують те, що троит двигун Калина, як використання неякісного пального. Саме через це може спалахувати на приладовій панелі сигналізатор “Check Engine”.

Бортовий комп’ютер розпізнає неякісну суміш по процесу згоряння. Але, це не найгірше. Поганої якості бензин може забивати елементи протягом усього системі.

Наслідком тривалого користування такого виду рідини може привести до того, що прогорає клапанний механізм, а також поршні.

Зверніть увагу

В цьому випадку, неминучим стає капітальний ремонт, оскільки деталі зношуються в прискореному режимі.

Якщо виявилося, що бензин неякісний автолюбителя чекає цілий комплекс ремонтних операцій, а саме:

  • Чистка паливного бака і заміна фільтра.
  • Чистка або зміна свічок запалювання.
  • Демонтаж і перевірка форсунок.
  • Ну і наостанок – розбирання головки блоку циліндрів.

Після проведення чистки необхідно залити якісний бензин і проїхатися на ньому. Значок ЧЕК повинен сам вимкнутися при надходженні якісного пального в систему.

паливні елементи

Засміченість паливного насоса і фільтра може послужити причиною виникнення ефекту троение. Так, в бензонасосі є фільтр-сіточка, яка могла забитися. Для усунення несправності необхідно витягнути насос і обстежити його стан. Що стосується елемента фільтруючого паливо, то його рекомендує замінити, оскільки, швидше за все, він забитий.

Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій

Іскрообразователь

У іськрообразованії грають роль свічки запалювання і високовольтні дроти, які також мають властивості зношуватися. Таким чином, автомобілісту необхідно викрутити свічки і обстежити їх на наявність тріщин.

Потім, варто перевірити їх на опір і наявність контакту. Робиться це на спеціальному свічковий стенді, але можна і вручну не відходячи від автомобіля. З другим методом добре знайомі власники старих жигулів і волг.

Високовольтні дроти перевіряються досить просто. За допомогою мультиметра вимірюється такий показник, як опір. Для кожного проводу він повинен становити в районі 5 Ом.

подача повітря

Третя група, яка відповідає за нормальний процес згоряння і освіти повітряно-паливної суміші є подача повітря. Основними елементами системи можна вважати повітряний фільтр і дросельну заслінку.

Стан фільтруючого елемента повітря відіграє велику роль на те, як буде згоряти паливо. Тому, при пошуку причин троение необхідно досліджувати, в якому стані вузол і деталь. Якщо повітряний фільтр занадто засмічений або має масляні залишки, то це і є причиною троение мотора, оскільки не утворюється нормальна повітряно-паливна суміш.

Другий елемент системи, засміченість якого призводить до трійнят мотора, стає дросель. Щоб усунути несправність необхідно демонтувати вузол з транспортного засобу і провести чистку. Зазвичай вона робиться за допомогою спеціальних засобів або рідиною для чищення карбюраторів. Разом з цим вузлом рекомендується почистити і подає повітря гофру.

Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій

механіка мотора

Найстрашніший сон будь-якого автомобіліста – пошкодження механіки двигуна. У більшості випадків це призводить до капітального ремонту силового агрегату. В даному випадку, троение могло бути викликано прогоранням клапанів і освіти щілини між клапаном і сідлом.

Для усунення несправності необхідно демонтувати головку блоку і оглянути стан кожного клапана. Якщо є прогоріли елементи необхідно готуватися до гіршого – ремонту головки блоку.

Також, рекомендується оглянути стан вузлів і деталей блоку циліндрів, можливо, вони теж зношені і вимагають втручання автомобіліста.

електроніка

Загорятися сигналізатор “Check Engine” може з причин несправної електроніки, а саме виходу зі строю датчиків. Від цього може і виникати ефект троение. Щоб усунути несправність необхідно провести діагностичні операції, а саме провести перевірку ряду датчиків. Несправність, яких вимірників може привести до трійнят мотора:

  • Датчик температури охолоджуючої рідини.
  • Датчик масової витрати повітря.
  • Регулятор холостого ходу.
  • Датчик детонації.
  • Датчик положення дросельної заслінки.
  • Датчик положення колінчастого вала.

Діагностика вимірників проводиться за допомогою мультиметра. Для цього варто від’єднати колодку проводів і зробити прозвон кожної пари контактів.

Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій

Останнє місце, яке може викликати несправності є електронний блок керування двигуном. Багато слюсаря і механіки вважають, що в цей вузол варто лізти в першу чергу.

Але, кожне підключення до ЕБУ – це наслідки для його роботи. Один ніяковий рух і можна порушити функції, які можуть привести до катастрофи.

Але, по-іншому помилки не вважаєш, тому виходить парадокс.

Підключившись до блоку управління необхідно за допомогою спеціального програмного забезпечення визначити, де криється несправність, і усунути її або на програмному рівні або в механіці.

висновок

Причини, чому може спалахнути сигналізатора Чек Лада Калина, а також виникнення троение мотора, досить просто. Необхідно тільки знати конструкцію силового агрегату, а також принцип роботи його систем і вузлів. Усунути несправності самостійно не завжди виходить, тому в разі невдачі, рекомендується звернутися в автосервіс.

avtodvigateli.com

Троит двигун калина

Троит двигун Калина – з цією проблемою стикався більшість водіїв цього російського автомобіля. При цьому варто відзначити, що подібна проблема не є фірмовою проблемою даної моделі, так як досить часто зустрічається як у інших вітчизняних автомобілів, так і у іномарок.

Троит двигун калина

Троит двигун Калина – з цією проблемою стикався більшість водіїв цього російського автомобіля. При цьому варто відзначити, що подібна проблема не є фірмовою проблемою даної моделі, так як досить часто зустрічається як у інших вітчизняних автомобілів, так і у іномарок.

Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій

Ознаки виникнення несправності

Коли у автомобіля Лада Калина троит двигун, це означає, що у його двигуна працює тільки 3 циліндра замість 4.Связано це з несправностями силового агрегату машини, що може проявлятися у виникненні сторонніх шумів як при русі, так і під час роботи на холостих обертах.

Основними ознаками «троение» вважаються такі моменти:

  • збої при запуску двигуна різної природи, супроводжувані надсильними вібраціями, переданими в салон автомобіля;
  • всі випадки, коли не починається двигун;
  • почорніння однієї зі свічок;
  • зміна звуку вихлопу, при цьому досвідчений автомеханік навіть по звуку працюючого двигуна може визначити, що у нього є який-небудь дефект;
  • погіршення динамічних і швидкісних характеристик Калини, різке підвищення витрати палива на всіх режимах;
  • «Дивні» показання приладів, наприклад тахометра;
  • ривки в процесі розгону на будь-який включеній передачі.

У тому випадку, коли з’являється хоча б один з перерахованих ознак, варто негайно припинити експлуатацію автомобіля і відправити його на комплексну діагностику.

Справа в тому, що описані симптоми можуть служити ознаками появи найрізноманітніших дефектів двигуна, які можуть маскуватися під інші несправності.

Наприклад, підгоріла свічка може бути автовласником просто замінена або почищена без встановлення причин цього явища, а в цей час мотор машини може бути вже серйозно зламаний.

Окремо варто поговорити про ті випадки, коли про наявність несправності сигналізує встановлена ​​на Калині автоматична система діагностики.

Якщо на приладовій дошці загорівся значок двигуна, варто відразу припинити рух і викликати евакуатор для перевезення машини в автосервіс.

Справа в тому, що саме там можуть достовірно розшифрувати показники датчиків і встановити, чому горить чек двигуна.

Основними наслідками експлуатації «Троя» двигуна може стати підвищений знос його деталей, що труться, тобто кілець, поршня і циліндра. Справа в тому, що в непрацюючий циліндр все одно приймає бензин, який змиває з них захисний шар масла. В результаті цілком можливо весь циліндр доведеться міняти цілком, а в гіршому випадку така доля чекає весь силовий агрегат.

Через що може виникнути «троение»?

Причини виникнення описуваної несправності можуть бути самими різними.

Щоб достовірно встановити їх необхідно спочатку знайти несправний циліндр. Почати такий пошук рекомендується з того самого моменту, коли виявилося, що горить чек двигуна. Принаймні, такі рекомендації дає виробник, який встановив автоматичну систему оповіщення про несправності на автомобіль.

Процедура пошуку досить проста. Для цього цілком достатньо по черзі від’єднати наконечники харчування від свічок запалювання. В результаті такого почергового відключення можна по звуку двигун визначити непрацюючий циліндр. Якщо звук мотора змінився, це означає, що виявлений винуватець «троение».

Якщо ж горить чек на Калині і проводиться комп’ютерна діагностика двигуна, несправний циліндр вкаже комп’ютер. При цьому даний метод діагностики може допомогти встановити також початкові причини, що призвели до його несправності. Ними можуть стати такі:

  • неправильно виставлений момент запалювання;
  • наявність підсосу в вакуумному підсилювачі гальм повітря;
  • дефектні свічки запалювання;
  • пробиття проводів електропроводки і конденсатора;
  • наявність повітря у випускному колекторі;
  • знос або поломка поршневих кілець;
  • прогар поршнів і клапанів;
  • неправильні фази газорозподілу;
  • дефекти головки блоку циліндрів;
  • сильний знос маслос’емних ковпачків;
  • погана регулювання карбюратора;
  • забруднення повітряного фільтра;
  • застосування свічок запалювання несумісних з даним двигуном.

При цьому основний несправністю, яка призводить до того, що якийсь з циліндрів стає непрацездатним, вважається вихід з ладу свічок запалювання. Ознакою цього може служити той факт, що у Калини погано прогрівається двигун, особливо вранці.

Крім того, завжди варто стежити за тим, щоб при експлуатації автомобіля використовувалися тільки ті свічки, які рекомендував виробник. Цим самим можна продовжити ресурс двигуна на вельми тривалий час.

Профілактика «троение» двигуна автомобіля

Профілактика такого явища, як «троение» двигуна, полягає в тому, що автовласникові необхідно вчасно усувати найпоширеніші несправності двигуна, а також інших пов’язаних з ним систем.

Для цього необхідно строго витримувати встановлені виробником терміни проведення періодичного технічного обслуговування автомобіля.

При цьому, якщо є невеликий досвід володіння автомобілем, краще не займатися серйозними технічними роботами самостійно, а довірити їх здійснення досвідченим фахівцям.

важливо

Крім того, має сенс не затягувати з проведенням профілактики при першому ж погіршенні показників двигуна, списуючи їх, наприклад, на неякісний бензин.

При цьому варто все профілактичні заходи проводити лише в тих автомайстерень, де працюють досвідчені майстри. Наприклад, неправильно виставлений момент запалювання може вести до появи «троение».

Некваліфіковані ж співробітники СТО вельми часто грішать цим, особливо якщо автовласник за кермом новачок і мало розбирається в технічній стороні справи.

У тому ж випадку, коли всі системи і вузли Калини працюють коректно, ефект «троение» виникати не повинен. При цьому ресурс двигуна повинен вельми істотно знижуватися, так як силовий агрегат, у якого якийсь з циліндрів є неробочим, може відчувати підвищені навантаження, що призводять до його прискореного виходу з ладу.

Варто згадати і Правила дорожнього руху, які прямо забороняють експлуатацію транспортного засобу з несправним двигуном. Тому краще не ризикувати ні грошима, ні правами, і в разі появи ефекту «троение» відразу ж відправити автомобіль у ремонт.

  • Додати в обране
  • печатка
  • Поділитися в соціальних мережах:

Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій
Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій
Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій

Тест для водіїв автомобілів: який ви водій? Автомобільний тест для дівчат – ти і авто Хто головніший, ви або ваш автомобіль?

Троит двигун на ВАЗ 2114 інжектор 8 клапанів

  1. Основні причини троение
  2. Що робити
  3. Що робити, якщо троит на холостих

Якщо при роботі двигуна автомобіля регулярно виникають перебої, а звук, що виходить з вихлопної труби, більше схожий на гарчання трактора, це говорить про те, що ваш мотор троїть. Дану проблему потрібно вирішувати, причому оперативно.

Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій

Основні причини троение

Якщо ви скажете, що у вас троит двигун, багато хто відповість – не працює циліндр. Але такий аргумент не зовсім правильний, оскільки циліндр перестає працювати належним чином. Однак причин цього може бути кілька:

  • Компресія в циліндрах занадто низька;
  • Свічка запалювання несправна або частково не виконує свої функції;
  • Погано прилягають клапани через тривалу відсутність регулювання;
  • Форсунки забруднилися або переливають, тому потребують заміни;
  • Датчик кисню перестав функціонувати;
  • Свічкова високовольтний провід отримав пошкодження;
  • Котушка запалювання несправна;
  • Чи не працює ДПКВ (датчик положення колінчастого валу);
  • Зламався ЕБУ (електронний блок управління);
  • Ремінь ГРМ злетів або просто зіскочив на кілька ланок;
  • Повітряний фільтр вийшов з ладу або забруднився.

Деякі проблеми буквально відразу проявлятися у вигляді вийшов з ладу циліндра, але інші можуть проявити себе лише через деякий час. І це самий небажаний сценарій розвитку подій.Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій

Первинні ознаки проблеми, які можуть проінформувати про поломку циліндра, такі:

  1. Підвищується вібрація, оскільки ритм роботи клапанів і інших деталей, що обертаються коробки передач і силового агрегату порушений.
  2. Витрата палива помітно збільшується, оскільки система уприскування перестала належним чином працювати.
  3. З вихлопної труби доноситься неприємний характерний запах, який пояснюється високим рівнем концентрації шкідливих домішок і незгорілого палива.
  4. Потужність силового агрегату помітно падає, що негативно позначається на динаміці і керованості автомобіля.

Якщо ви помітили, що двигун троїть, але не вжили жодних заходів, це загрожує вам незабаром повним виходом з ладу двигуна, відремонтувати який може бути неможливо.

Коли троит інжекторний 8 клапанний двигун на ВАЗ 2114, в неробочий циліндр постійно надходить паливо. Воно не згорає, а змішується з маслом, переходить потім в картер.

Якщо процес триває довго, масло втрачає в’язкість, перестає виконувати роль мастила, деталі працюють на граничних навантаженнях, метал перетворюється в стружку. Нічого хорошого в цьому немає, скажімо відверто.

Що робити?

Є цілий ряд заходів, які рекомендується провести при виявленні, що троит двигун. Всі вони дозволять дати відповідь на певні питання. Тому приготуйтеся виділити досить багато часу свого автомобіля.

Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій

Перше, що потрібно зробити, це визначити що вийшов з ладу циліндр. Адже він там не один. Для цього потрібно:

  1. Відкрити капот, запустивши при цьому в роботу двигун;
  2. Прислухатися і запам’ятати звук, який зараз видає ваш мотор;
  3. По черзі знімати дроти зі свічок. Якщо зняти високовольтний провід, звук повинен змінюватися. Якщо при знятті чергового високовольтнікі звук не змінився, вітаємо, ви відшукали несправний циліндр.

Тепер демонтуємо проблемну свічку і перевіряємо її на предмет функціональності. Для цього вам буде потрібно спеціальний ключ, призначений саме для знімання свічок запалювання:

  1. Зверніть увагу на електрод. Якщо він чистий, цілий, але на голівці багато гару, найімовірніше в камері згоряння є велика кількість пилу. Це говорить про несправності повітряного фільтра в системі подачі повітря;
  2. Якщо гар присутній на голівці і електроді, який помітно вигорів, суміш надходить бідна, горіння відбувається з передчасним запалюванням;
  3. Якщо головка в гару, але електрод цілий, суміш була багата, а запалювання подавалося із запізненням;
  4. Перевірте наявність іскри. Якщо вона є, тоді проблему потрібно шукати далі. Коли іскра відсутня, рекомендується замінити її на нову і перевірити працездатність двигуна вже з новою свічкою.

Якщо автомобіль ваш з досить значним пробігом, для виявлення причин «троение» рекомендується виконати наступні операції:

  1. Замініть свічки запалювання;
  2. Демонтувати старі високовольнікі і поміняйте їх на нові, високоякісні. Часом банальні мікротріщини на них призводять до поломок і відмови всього силового агрегату;
  3. Виміряйте тиск у циліндрі, який не працює. При виявленні порушень ви, можливо, визначте, що прогоріли клапана або проблема в кільцях;
  4. Виконайте регулювання клапанів. Взагалі подібна процедура проводиться з періодичністю в 15-20 тисяч кілометрів з метою профілактики;
  5. Перевірте, чи працює котушка запалювання. Поширена проблема для ВАЗ 2114. Намагатися її ремонтувати не варто, краще відразу поміняти на нову. Це не буде вам коштувати величезних грошей;
  6. Замініть старий повітряний фільтр на новий аналогічний агрегат;
  7. Перевірте, чи правильно встановлено і функціонує ремінь ГРМ.

Якщо навіть ці заходи не дали ніякого результату, радимо випробувати ще кілька ефективних методів відновлення працездатності двигуна:

  1. Перевірте роботу електронного блоку управління. При виявленні проблем, відразу міняйте старий електронний блок управління на новий;
  2. Перевірте функціональність системи, що відповідає за подачу палива. У деяких випадках доведеться дістатися аж до форсунок;
  3. Проаналізуйте роботу датчика кисню. Він підлягає ремонту, але краще буде відразу замінити пристрій;
  4. Переконайтеся в працездатності датчика положення коленвала. Визначається це за допомогою електронного блоку управління. Він буде видавати помилку, яка свідчить про наявність несправності. При проблемах з датчиком, не залишається нічого іншого, окрім як поміняти його на новий.

Що робити, якщо троит на холостих

Також досить поширена ситуація, причин виникнення якої існує в цілому три.

  1. Виникли проблеми з подачею палива. Необхідно промити паливну систему і очистити форсунки ультразвуком.
  2. Виникла несправність в системі запалювання. У такій ситуації рекомендується поміняти свічки запалювання, перевірити працездатність котушки запалювання, а також встановити новий комплект високовольтних проводів.
  3. Клапани не відрегульовані належним чином. Вам буде потрібно провести регулювання клапанів. Якщо ситуація вимагає більш кардинальних заходів, тоді клапани доведеться поміняти.

Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дійСитуації, коли троит двигун, зустрічаються у величезної кількості автомобілів. Модель вітчизняного виробника АвтоВАЗ в особі ВАЗ 2114 винятком не є. Це зовсім не вирок вашому двигуну. Просто необхідно оперативно вжити відповідних заходів.

Якщо втрутитися в роботу агрегату при перших же ознаках «троение», ви зумієте уникнути складного і дорогого ремонту. Але коли ситуація пускається на самоплив і перевірка вузла відкладається день у день на потім, приготуйтеся незабаром витратити величезні гроші або зовсім шукати новий двигун на заміну старого.

 Завантаження …

No Comments Yet!
You can be first to comment this post!

  Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two.

Троит Двигун Калина 8 Клапанів ~ VESKO-TRANS.RU

Загоряння на панелі приладів сигналізатора “Check Engine” означає, що з двигуном далеко не все відмінно, а кажучи точніше якийсь конструктивний елемент вийшов з ладу або працює зі збоями.

Якщо на Лада Калина троит движок, і крім усього іншого палає Чек – це значить, що один з частин порушує всю роботу мотора. Щоб визначити причини автомобіліст зобов’язаний мати якісь конструктивні пізнання, також пристрій і механізм роботи бензинового двигуна інжекторного типу.

Якщо троит движок Калина, то причину варто шукати в освіті повітряно-паливної суміші, а може бути відсутнім і іскра в одному з циліндрів. Також, передумовою, що викликала троение, буде несправна електроніка. Що ж знадобиться, розглянемо, в яких вузлах потрібно шукати причини:

  • Пальне низької якості.
  • Паливні елементи: насос, фільтр, форсунки.
  • Іскрообразователь: свічки запалювання як ще його називають високовольтні дроти.
  • Подача повітря: фільтр і дросель.
  • Механіка мотора: клапани, поршні і інші.
  • Електроніка: датчики і блок управління.

Щоб прибрати троян ефект на тс потрібно запастися часом, так як можливо буде потрібно цілий день, а крім того інструментарієм. Для виконання робіт буде потрібно набір ключів, викруток і головою, також мультиметр. Що ж знадобиться, розглянемо, як прибрати виникли несправності.

Деякі досвідчені каліноводов на форумах описують те, що троит движок Калина, як впровадження поганого пального. Саме через цього може запалюватися на приладовій панелі сигналізатор “Check Engine”.

Бортовий комп’ютер розпізнає неякісну суміш по процесу згоряння. Однак, це не найгірше. Погану якість бензин може забивати елементи в протягом всієї системи. Наслідком тривалого користування такого виду води призводить для того, що прогорає клапанний механізм, крім того поршні. І тоді, неминучим стає ремонт, так як деталі зношуються в прискореному режимі.

Чіатйте також: Як Правильно Робити Обкатку Двигуна Після Капремонту

Чому троит двигун на холодну і блимає чек, як прогріється все нормально! Лада Калина 1.6 8v

Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій

Якщо виявилося, що бензин поганий автовласника очікує цілий комплекс ремонтних операцій, кажучи конкретно:

  • Очищення паливного бака і зміна фільтра.
  • Очищення або зміна свічок запалювання.
  • Демонтаж і перевірка форсунок.
  • І в результаті – розбирання головки блоку циліндрів.

Після проведення очищення потрібно залити високоякісний бензин і проїхатися у нього. Значок ЧЕК повинен сам вимкнутися при надходженні високоякісного пального в систему.

Засміченість паливного насоса і фільтра служить причиною виникнення ефекту троение. Так, в бензонасосі звичайно фільтр-сіточка, яка могла забитися. Для усунення несправності треба витягнути насос і досліджувати його стан. Що стосується елемента фільтруючого пальне, то його радить змінювати, так як, найімовірніше, він забитий.

У іськрообразованії грають роль свічки запалювання і високовольтні дроти, які також мають характеристики зношуватися. Таким чином, автомобілісту потрібно вивернути свічки і досліджувати їх на предмет наявності тріщин.

Порада

Потім, варто перевірити їх на опір і наявність контакту. Робиться це на особливому свічковий щиті, проте звичайно і вручну не відходячи від автомобіля. З другим способом добре знайомі власники старих жигулів і волг.

Високовольтні дроти перевіряються досить легко. За допомогою мультиметра вимірюється такий показник, як опір. Для кожного проводу він повинен становити в районі 5 Ом.

3-тя група, яка відповідає за звичайний процес згоряння і освіти повітряно-паливної суміші є подача повітря. Основними елементами бухгалтерської системи є повітряний фільтр і дросельну заслінку.

Стан фільтруючого елемента повітря відіграє величезну роль на те, як буде згоряти пальне. Тому, здійснюючи пошук обставин троение потрібно вивчити, в якому стані вузол і деталь. Якщо повітряний фільтр дуже засмічений або має масляні залишки, то це і звичайно передумовою троение мотора, так як не створюється звичайна повітряно-паливна суміш.

Чіатйте також: Зняти Задній Бампер Форд Фокус 3 Хетчбек

2-ий елемент дозволяє вести бухгалтерський облік (софт), засміченість якого призводить до трійнят мотора, стає дросель. Щоб прибрати несправність потрібно демонтувати вузол з тс і провести очистку. Зазвичай вона робиться використовуючи особливих засобів як ще його називають рідиною для очищення карбюраторів. Паралельно вузлом рекомендується почистити і подає повітря гофру.

Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій

Самий страшний сон будь-якого автомобіліста – пошкодження механіки мотора. Здебільшого це призводить до серйозного ремонту агрегату. В цьому випадку, троение могло бути викликано прогоранням клапанів і освіти щілини між клапаном і сідлом.

Для усунення несправності треба демонтувати головку блоку і оглянути стан кожного клапана. Якщо зустрічаються прогоріли елементи потрібно готуватися в гіршу сторону – ремонту головки блоку.

Також, рекомендується оглянути стан вузлів і деталей блоку циліндрів, вам, вони теж зношені і вимагають втручання автомобіліста.

Запалюватися сигналізатор “Check Engine” може з причин несправної електроніки, кажучи конкретно виходу зі строю датчиків. З цієї причини може і з’являтися ефект троение. Щоб прибрати несправність потрібно провести діагностичні операції, кажучи конкретно провести перевірку ряду датчиків. Несправність, яких вимірників призводить до трійнят мотора:

Чому двигун троїть а діагностика нічого не показує

Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій

  • Датчик температури тосолу.
  • Датчик масової витрати повітря.
  • Регулятор холостого ходу.
  • Датчик детонації.
  • Датчик положення дросельної заслінки.
  • Датчик положення колінчастого вала.

Діагностика вимірників проводиться з використанням мультиметра. Для цієї мети вам варто від’єднати колодку проводів і зробити прозвон кожної пари контактів.

Останнє місце, яке може викликати несправності є електричний блок управління двигуном. Напевно слюсаря і механіки вважають, що в Такий вузол варто лізти відразу ж. Однак, кожне підключення до ЕБУ – це наслідки для його роботи. Одне незручне рух можна порушити функції, які призводять до катастрофи. На жаль, по-іншому помилки не вважаєш, тому виходить феномен.

Чіатйте також: Заміна Салонного Фільтри Nissan X Trail T31

Підключившись до блоку управління потрібно за допомогою спеціального програм знайти, де криється несправність, і прибрати її або на програмному рівні або в механіці.

Зверніть увагу

Передумови, чому може спалахнути сигналізатора Чек Лада Калина, а крім того появи троение мотора, досить легко. Потрібно тільки знати конструкцію агрегату, і додатково механізм роботи його систем і вузлів. Прибрати несправності самостійно не часто виходить, тому якщо прохід біди, рекомендується звернутися в автосервіс.

джерело

Чому троит двигун? Причини і способи усунення троение двигуна

Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій

Якщо ви в компанії своїх друзів скажете, що у вашого двигуна Міссінг (від анг. Missing), вас можуть неправильно зрозуміти або просто подивитися на вас “квадратними” очима …

Інша справа, якщо ви поскаржитеся на те, що двигун троїть або у вас не працює один з циліндрів, в такому випадку на вашу адресу посиплеться велика кількість різних версій і припущень взятих нібито з особистого досвіду, а також рад, що в такому випадку необхідно робити .

Можна, в принципі, прислухатися до порад друзів, в цьому немає нічого поганого, однак я б рекомендував також вислухати думку фахівців з цього приводу. У своїй сьогоднішній статті я розповім про те, що таке троение двигуна і звідки воно береться, ви дізнаєтеся про причини цього неприємного явища, а також про способи усунення цієї несправності.

Озброївшись необхідною мені інформацією, я вирішив заїхати до мотористам на одну популярну у нас в місті автостанцію, для того, щоб дізнатися правду чи пишуть на формах різні “знавці” і чи варто їм вірити. Простіше кажучи, я вирішив запитати, чому троїть двигун у тих, хто має до цього безпосереднє відношення.

Почнемо з того, чому двигун троїть, а не “двоїть” або не «бурмотить”, наприклад: -)

Справа в тому, що зовсім недавно більшість двигунів мали чотири циліндри, про те що може бути шість, вісім чи дванадцять, напевно, ніхто б не повірив років 30 назад, ну да ладно …

Загалом коли один з чотирьох циліндрів переставав працювати, то робочих циліндрів залишалося тільки три, а звук мотора серйозно змінювався. Це явище і отримало назву троит двигун, тобто мотор працює на трьох циліндрах з характерним звуковим супроводом.

  Йшли роки, змінювалося кількість циліндрів, а термін троит залишився незмінним.

Як зрозуміти що двигун троїть?

Особисто мені здається, що переплутати троение не можна ні з чим.

Цей звук відразу буде чутно, ваш автомобіль немов підміняють і він починає працювати як старий запорожець з якоюсь вібрацією і «торохтінням».

Замість рівномірної синхронної роботи чотирьох циліндрів чується якесь переривчасте бухтеніе. Коротше, складно описати. При цьому з глушника замість рівного шипіння буде чутися «бомканіе».

Які ризики виникають троение?

Перш за все у вас пропаде потужність хоч як крути, а на трьох циліндрах двигун не поїде так як на чотирьох. Тут ніби все зрозуміло. Друга ознака того, що двигун троїть – вібрація і характерна «тремтіння», яка йде з моторного відсіку.

Третій характерна ознака того, що мотор троїть – перевитрата палива і запах бензину в вихлопних газах. Думаєте все? Ні, це, так би мовити, тільки квіточки, якщо вчасно не виявити і не усунути несправність – вас чекають великі неприємності.

Поясню чому. Коли не працює один циліндр, в ньому не відбувається згорання паливно-повітряної суміші, а значить вона вся накопичується в циліндрі, потім розбавляючи і змішуючись з маслом йде в картер.

Чим більше палива піде в картер, тим більше розбавлятиметься масло, його в’язкісні і змащувальні властивості з часом повністю зникнуть.

У підсумку ви отримаєте істотне зниження компресії, критичний знос поршня і кілець, які будуть тертися в камері згоряння без краплі мастила, створюючи задираки і стираючи стінки циліндра. Зрештою – капітальний ремонт двигуна просто неминучий.

Причини, за якими двигун може троить

Як відбувається троение ви вже знаєте, проте проблема все ж криється в якийсь несправності, яка стає причиною припинення роботи циліндра. На жаль, причин по яким двигун троїть може бути кілька, це серйозно ускладнює пошуки.

Отже, до вашої уваги найпоширеніші причини троение двигуна

Насамперед почнемо з неробочого циліндра:

  1. Заведіть мотор і відкрийте капот.
  2. Прислухайтеся до роботи двигуна і постарайтеся її запам’ятати.
  3. Далі, по черзі дістаємо високовольтні дроти. При витягуванні проводу робота двигуна повинна змінюватися, т. К. Свічка перестає отримувати струм, отже циліндр перестає працювати. Якщо ж робота двигуна не змінилася, значить це і є неробочий циліндр. Шукати необхідно до тих пір, поки ви не знайдете який з циліндрів не працює.
  4. Тепер, необхідно дізнатися чи надходить іскра в циліндр чи ні, це дозволить вам зрозуміти причину, а також вкаже напрямок, в якому необхідно рухатися.

Тепер потрібно перевірити свічки запалювання, для цього

  1. Візьміть свічковий і відкрутіть свічку в неробочому циліндрі.
  2. Оцініть стан електрода за наступними критеріями:

Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій

Нагар або закопчене на свічці перешкоджає її нормальної роботи, іскра слабка, або зовсім відсутній. Чистка свічки або повна заміна лише тимчасово вирішить проблему, необхідно дивитися в корінь несправності і продовжувати шукати причину, по якій свічка в такому стані.

Перевіряємо свічку на наявність іскри

Щоб дізнатися справжню причину, по якій троит двигун необхідно перевірити іскру.

Для цього викрутити свічку, потім одягніть високовольтний провід і покладіть свічку металевим корпусом до двигуна, електрод свічки при цьому не повинен торкатися двигуна.

Далі вам знадобиться помічник, він повинен покриття стартером, а ви тим часом поспостерігати за свічкою. Якщо при обертанні стартера іскра не з`явилася – відведіть її від маси на 1 см і спробуйте ще раз.

Слабка іскра або повна її відсутність говорить про наступне:

  1. Проблеми з високовольтними дротами – високий опір або обрив. Перевірте високовольтні дроти за допомогою мультиметра, в разі великого опору замініть їх.
  2. Несправна котушка запалювання – перевірте чи так це, якщо потрібно поміняйте.
  3. Несправний ЕБУ.Зробіть діагностику при необхідності проведіть заміну.
  4. З ладу вийшов ДПКВ (датчик положення коленвала). Як правило, при такій поломці з’являється помилка, яку видає бортовий комп’ютер, також про неї можна дізнатися на комп’ютерну діагностику. Якщо потрібно замінити ДПКВ.
  5. Змістився на кілька зубів ремінь ГРМ.Перевірте, як варто ремінь, якщо його положення порушено, зніміть ремінь і зафіксуйте його валів і шестерень по мітках.

Якщо ж іскра є і свічки в повному порядку – шукайте далі причини, за якими двигун троїть, серед можливих можуть бути: проблеми з компресією, несправні кільця, забиті форсунки, погане прилягання клапанів або необхідність регулювання клапанів.

Іноді трапляються випадки, коли двигун троїть тільки “на холодну” чи “на гарячу”

У такому випадку причиною найчастіше стають клапана, можливо вони розрегульований. Регулювання клапанів повинна проводитись кожні 20 тис. Км.

Суть цієї проблеми полягає в тому, що швидше за все, у клапанів великі зазори, проте після прогріву двигуна вони стають менше і двигун не троїть.

Те ж саме “на гарячу” – коли мотор холодний клапана в нормі і робота двигуна рівна, однак після прогріву не відрегульований клапан затискає, в результаті циліндр перестає працювати і двигун починає троіть.

На цьому буду закінчувати, сподіваюся моя стаття вам була корисною і ви знайшли причину троение двигуна. Якщо ж ні, зверніться за допомогою до фахівців. Якщо вам відомі інші причини троение двигуна з радістю їх вислухаю, для цього використовуйте форму коментарів.

Відмовили два циліндра в двигуні. заміна ЕБУ

Чому троит 8 клапанний двигун на калині?  Список причин і дій

Моя історія про свою Ладі Калині наступна. Спочатку проблем мені мій автомобіль не доставляв. Їздив собі потихеньку, тільки радував мене. Але одного разу почалися дивні симптоми: почав троить двигун, з’явилися перебої в роботі циліндрів, пробивали два циліндра. Так як Калина моя вже давно не на гарантії, то гнати в сервіс я її не став, а вирішив все зробити сам, і заодно перевірити з якого місця у мене руки ростуть.

Не знаю чому, але в першу чергу я чомусь подумав на систему уприскування, а саме на форсунки. Подумав, що вони забилися через неякісного бензину. Повністю розібрав весь інжектор, і вийняв ці форсунки.

Після капітальної промивання поставив все на місце і вирішив перевірити, чи правильні були мої припущення. Заводжу машину, але дива не сталося, як троил двигун, так і продовжував працювати з перебоями на 2 циліндрах.

Після цієї процедури вирішив, що проблема швидше за все в системі запалювання. Викрутив свічки запалювання, і переконався, що на два циліндра іскра не подається. Подумав, може бути, що це дроти, але перевіривши їх виявилося, що все з ними нормально. Судячи зі стану свічок запалювання, з ними теж все було в порядку, вони були робочі.

Вирішив перевірити блок запалювання. Зняв його і побачив, що він весь Поплава, нарешті, подумав я – проблема вирішена. Поїхав в магазин за новим блоком запалювання, купив. Поставив нову запчастину і спробував завести свою Калину.

Про чудо! Вона завелася, і всі чотири циліндра працювали справно. Але це тривало зовсім недовго. Буквально через п’ять хвилин нормальної роботи двигуна, він знову почав троить і з’явилися пробої в запалюванні. А коли я глянув на нове запалювання, то коробка знову по-плавився.

Тепер я задумався, в чому ж причина цієї поломки?

І тут я вирішив подивитися найголовнішу деталь в системі запалювання – блок керування двигуном, який знаходиться, як всім відомо – не в дуже хорошому місці, під радіатором пічки.

важливо

До цього я чув, що у багатьох власників Лади Калини трапляється так, що радіатор починає текти і охолоджуюча рідина потрапляє на ЕБУ, після чого він виходить з ладу. Так ось, на своїх “мізках” я не помітив тосола, але все ж вирішив зняти їх і розкрити кришку.

І тут я побачив страшну картину: на платі блоку було видно, що туди все-таки потрапляла рідина і плата вийшла з ладу. І саме через це харчування не було на два циліндра. Тепер проблема була серйозніша, ніж я міг припускати собі. Я поїхав знову в магазин, за новим ЕБУ і за новим блоком запалювання.

Коли почав все ставити на місце, блок переніс в інше місце, більш захищене від попадання антифризу в разі протікання грубки, і плюс до цього – ще обернув його в поліетиленовий пакет для більшої надійності.

Відразу ж машина завелася і стала працювати як годинник, мотор працює чітко, а з новим блоком управління динаміки навіть додалося, помітно відрізняється від заводської прошивки. Так що, сподіваюся, що мій опsn послужить уроком для багатьох каліноводов.

На Ладі Калині двигун працює з перебоями

Перебої, в роботі двигуна легкового автомобіля ВАЗ-2118 Лада Калина, стають дуже добре помітні в режимі холостого ходу (двигун смикається), а також при спробі швидкого набору швидкості (двигун не тягне). Причин, за якими двигун може почати так працювати, досить багато. Вони можуть бути пов’язані, як з системами запалення і живлення, так і з механізмами газорозподільним і кривошипно-шатунним.

Визначити з ходу, через що виникли перебої в роботі двигуна, навряд чи вдасться. Тому, за сформованою водійських традиції, пошук такої несправності починають з перевірки свічок запалювання і високовольтних проводів.

Спочатку, перевіряють надійність посадки наконечників високовольтних проводів на свічки запалювання, а пробою високовольтного проводу на «масу» дуже добре помітний в темний час доби, природно при працюючому двигуні.

Якщо з високовольтними дротами все в порядку, тоді доведеться по черзі викручувати свічки запалювання і перевіряти їх на наявність іскри між центральним і бічним електродами. Починати цю роботу потрібно на добре прогрітому двигуні, це полегшить Вам процес вивертання свічок з головки блоку циліндрів.

Обов’язково, за допомогою щупа, перевіряйте, а в разі потреби регулюйте зазор між електродами, так як збільшений зазор може призводити до пропусків іскроутворення при роботі двигуна.

Також звертайте увагу на колір ізолятора центрального електрода, адже при наявності на ньому чорного нагару, свічка запалювання нормально працювати не буде.

Двигун буде працювати з перебоями в разі несправностей в системі живлення, пов’язаних з відмовою однієї з форсунок впорскувати паливо в камеру згоряння або зниження тиску в рампі нижче необхідного.

Порада

З огляду на те, що форсунки на Ладі Калині електромагнітні, і якщо на працюючому двигуні по черзі почати знеструмлювати їх електромагнітний клапан, то по змінилося характером роботи двигуна можна знайти несправну форсунку.

Зниження тиску в паливній рампі можливо або через несправність регулятора тиску, або пов’язана з несправністю бензонасоса. Але для того, щоб визначити це буде потрібно манометр.

Несправності газорозподільного і кривошипно-шатунного механізмів можуть привести до падіння компресії в одному з циліндрів двигуна. Пов’язано це може бути з не герметичністю клапанів, а також з поломкою або закоксовуванням компресійних кілець.

У зв’язку з тим, що роботою інжекторного двигуна управляє контролер, а він знаходиться під радіатором обігрівача салону, то в разі його негерметичності, антифриз починає капати на корпус контролера і при попаданні вологи всередину, можуть виникати збої в його роботі, що призводять до нестійкої роботи двигуна.

Поділіться статтею з друзями:

Дивні звуки в двигуні Калини

Досить часто двигун Калини 1.6 8кл в зимову пору починає видавати дивні звуки, причому це явище спостерігається навіть на абсолютно нових автомобілях.

Інші моделі цього виробника не страждають від подібної неполадки, вона характерна саме для восьми клапанної модифікації двигуна, яку встановлюють на Ладу Калина.

Часто автовласники не надають цим клекіт особливого значення, тим більше, що після того, як на вулиці встановлюється плюсова температура, звук практично зникає. Він ледь помітний тільки в перші хвилини після старту двигуна.

Однак з настанням чергової зими клекіт поновлюється з новою силою. Якщо на вулиці сильний мороз, а також в ранкові години звук зберігається протягом тривалого часу, до тих пір поки мотор не прогріється. Після того, як температура двигуна досягає 50 градусів, вібрації поступово затихає, а при 90 градусах повністю зникає.

Як повідомляють власники Калини, вже зверталися в сертифіковані сервісні центри, дана проблема не є гарантійним випадком. За словами представників компанії-розробника, це явище і зовсім не свідчить про неполадки двигуна, а є особливістю 8-клапанною модифікації.

Дійсно, що проявилося взимку клекіт ніяк не позначається на тяги та інші характеристики силового агрегату.

Незважаючи на заспокійливу інформацію, деякі рішуче налаштовані автовласники продовжили шукати спосіб позбавлення від набридливих звуків. У більшості випадків розібраний двигун Калина 1.6 8кл, пристрій якого не так і складно, не давав відповідей про причини дізеленія.

Зверніть увагу

Існує думка, що непрогрітий 1,5 літровий двигун починає видавати звук через характерного для нього збільшеного ходу поршневої системи. Як наслідок – не встигло зігрітися масло не встигає як слід покрити їх і вони грюкають до певного моменту.

Спробуємо розібратися в цьому питанні, вивчивши думки фахівців.

Порадада № 1

Усунути клекіт можна за допомогою якісних паливно мастильних матеріалів. Наприклад, зв’язка фірмового масла Castrol Magnatec і 95 бензину Lukoil. Низькоякісне масло помітно підсилює проблему.

Також слід звертати увагу на витрату ПММ при тривалих перегонах автомобіля на швидкості вище 150 км / год, оскільки в такому режимі двигун використовує майже 200 грам масла на кожну 1000 кілометрів.

У той же час при стандартній їзді на середній швидкості 100 км / год, масло практично не витрачається.

Рада №2

Якщо паралельно з дивними акустичними ефектами спостерігаються різкі осідання оборотів під час холостого ходу, а сигнал check періодично блимає, джерело проблеми потрібно шукати в блоці генератора, встановленого в двигун 1.6 8кл Лада Калина, який незабаром вийде з ладу.

Рада №3

Характерний звук дізеленія виникає через специфіку роботи контролера, який обслуговує уприскування масла. Фіксую низькі температурні показники, він починає подавати більш насичену суміш, ніж в прогрітому стані.

Посиленню звуку сприяє сама форма коллектора.О тому, що «дзвенить» саме колектор, може свідчити також ту обставину, що в даній модифікації двигуна він встановлений безпосередньо в головку блоку.

В інших моделях, його місце розташування дещо інше.

Таким чином, якщо змін технічних характеристик силової системи не спостерігається протягом тривалого терміну експлуатації, звук в двигуні не повинен свідчити про критичну несправності. Якби в моторі були присутні навіть незначні зазори, які не відповідають технологічним нормам, силовий агрегат дуже швидко вийшов би з ладу.

Рада №4

Дивно звучить двигун Калина 1.6 8кл, пристрій і фото якого можна знайти в Мережі, іноді стає того, що його задає диск покривається демпфирующей прокладкою з гуми. При терті про ремінь він заряджається статикою і починає негативно впливати на датчик положення коленвала.

Якщо машина постоїть деякий час на стоянці, з прокладки піде заряд і датчик почне нормально функціоніровать.Ісправіть положення можна за допомогою невеликої хитрості: вкрутити в диск два маленьких самореза і з’єднати їх багатожильної дротом.

Дане пристосування покривається стекловолокністой шпаклівкою, щоб не покриватися іржею.

Рада №5

У деяких автовласників сторонні шуми пропадали відразу після перепрошивки контролера на нову версію з підтримкою стандарту ЄВРО 2.

Ефект дізелінга більше не з’являвся ні на холодному ходу, ні в звичайному режимі.

Дана обставина може свідчити про те, що всьому виною каталізатор Калина 8 кл і початковому лямбда-зонді, який своєчасно не нагрівається до необхідного рівня температури.

Рада №6

На деяких моделях автомобілів, виробництва АвтоЗАЗ, раніше спостерігалися схожі явища. Шум в моторі виникав через невідповідність розмірності поршнів і гільз, які були на групу більше.

Точно також ефект дізеленіе проявлявся при низьких температурах зовнішнього середовища, а після прогріву силового блоку або повністю зникав, або ставав практично невиразні. У подібних випадках проблема сіправлялась шляхом заміни поршнів на більші аналоги.

Причиною не зовсім коректної комплектації може бути оригінальний конструкторський підхід розробників двигуна. Так дана модель мотора відноситься до старого покоління, які не підтримує стандарт ЄВРО 2 спочатку, розробники вирішили збіднити надходить паливну повітряну суміш, а це призводило до постійних перегрівів поршня.

Так як перегрітий поршень неодмінно почав би заклинювати, його стали замінювати на менший аналог, який хоч і не застрявав в гільзі, але був схильний до ефекту «бовтанки», що виражалася в специфічних шуми.

Рада №7

Якщо уважно переглянути відео, на якому показано роботу 8-клапанів двигуна зсередини (кришка ГРМ знята), можна помітити, що дивний звукові ефекти з’являються в моменти, коли шестерня від розподільного вала починає вібрувати, від чого на відео вона втрачає різкість. З побаченого можна зробити висновок, що між 1-ої шийкою розподільного вала і її посадковим місцем знаходиться незначний люфт. Причиною його появи може бути неточність проектування даних елементів.

Рада №8

При проходженні планового профілактичного ремонту, на якому вивчаються показники все датчиків авто лада калина 8 клапанів, замінюються свічки, промиваються форсунки і регулюються клапана, майстри часто звертають увагу автовласників на шум двигуна.

Першим «підозрюваним» в подібних випадках стає генератор. Спочатку ледь помітний звук, стає з часом голосніше, нагадуючи в чомусь роботу турбіни, змінює тональність залежно від оборотів двигуна.

При зупинці мотора можна розрізнити як він затихає і сповільнюється темп, при цьому повне зникнення звуку відбувається через кілька миттєвостей після того, як заглох мотор.

важливо

Така проблема трапляється в тих випадках, коли в двигуні встановлений нерегульований кронштейн генератора з перетягнутий ременем. Через подібного невідповідності нормам, підшипник генератора зношується швидше і виходить з ладу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…