Головна причина, через яку видавлює масло з під фільтра, як правило, одна, – це запуск холодного двигуна. У цей момент консистенція мастила настільки густа, що вона елементарно не встигає проходити через маслофільтр.

Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуаціїтекти масла

Зазвичай це відбувається на старих автомобілях, в яких встановлений масляний насос, який не передбачає перепускний клапан. З новими авто подібного безумовно трапитися не може, ну хіба що, якщо він недостатньо добре закручений, і тоді тисне масло з під фільтра.

Основні причини та способи їх усунення

Причин, що викликають текти масла, може бути багато, основних може бути кілька, їх і розберемо:

несправність спосіб усунення
При установці забули змастити гумку масляного фільтруючого бар’єру і її під час закручування перекосило або деформувало Зняти бар’єр, змастити гумку і встановити заново
Після заміни недокрутілі маслофільтр Докрутити до упору, але тільки руками без застосування інструментів
Підтікає через те, що перетягнуть маслофільтр під час заміни Зняти бар’єр, якщо гумка деформована – замінити її і встановити за новою, не докладаючи зайвих зусиль
Пошкодження привалочной поверхні бар’єру (поверхню відливу на моторі, що контактує з гумкою) замінити бар’єр
Високий тиск мастила в моторі Причин багато, можливо, буде потрібно заміна масла або бар’єру
Непрогрітий автомобіль. На моделях старого зразка встановлюються маслонасоси, в яких відсутня клапан скидання тиску масла, в разі його надмірного підвищення, а зовнішній АВТОКЛАПАН або не встановлений або ж несправний Прогріти автомобіль, провести ревізію насоса і клапанів
Забруднене фільтруючий елемент Замінити бар’єр. Змінюючи фільтр, закручуйте його тільки рукою. Попросту гарненько затягніть його. Тому що, якщо закручувати за допомогою ключа, є ризик видавити гумку – і знову з’явиться текти.

Якщо з мастилом і фільтром все в порядку, але видавив масло через масляний фільтр знову, то, можливо, несправний сам насос, а саме – редукційний АВТОКЛАПАН.

Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуаціїВидавлені змащуюча суміш

виправляємо несправність

Клапан можна зняти, не знімаючи сам насос.

Що знадобиться?

етапи

  1. Знімаємо кришку ременя ГРМ.
  2. Відкручуємо заглушку Автоклапан.
  3. Витягуємо пружинку.
  4. Виймаємо клапан і перевіряємо його на відсутність задирів і механічних пошкоджень.
  5. Перевірте, в якому стані знаходиться сама пружини. На ній не повинно бути ніяких перегинів, а висота – 44,72 міліметрів, в іншому випадку замініть її.Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуаціїПробка Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуаціїПружинка Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуаціїКорпус Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуаціїНеобхідні розміри пружинки

Ми перерахували практично всі можливі причини, чому підтікає мастило, якщо і після цього питання залишається невирішеним, то вам слід звернутися за допомогою до професіоналів на станцію технічного обслуговування. Цілком можливо, що вони зможуть знайти ще щось і усунути текти.

 Завантаження …

Відео «Потекла мастило»

У цьому відео показано, чому виникла текти мастила і що можна зробити для її усунення. В даному випадку відбувся перекіс гумки через неакуратних дій механіка на станції технічного обслуговування.

Чи була ця стаття корисною? Стаття була полезнаПожалуйста, поділіться інформацією з друзями

У чому причина течі масла з-під масляного фільтра двигуна

Через що зазвичай трапляється витікання рідини в замкнутій системі? Для простої апаратури, крім як банального пошкодження ущільнення або всохлі прокладки, інших причин і бути не може.

Маслосистема автомобільного двигуна – вузол складний, тиск в каналах постійно, масло не зовсім чисте.

Велика кількість рознімних з’єднань тільки погіршує обстановку, додаючи зайвих балів на користь уразливості.

Чому і чому тече моторне масло з-під масляного фільтра після його заміни

Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуації

Фільтруючий елемент – компонент знімний. Корпусних фільтр монтується шляхом нагвинчуючи на різьбовий наконечник блоку циліндрів. Закручується до упору, щоб торцева гумка щільно притулилася до відповідної поверхні на двигуні. Рекомендації щодо граничного моменту містяться на бічній поверхні маслофільтра. Величина вказана у вигляді піктограми градуированного довороту, який потрібно здійснити після закінчення легкого ходу.

Неправильний монтаж фільтруючого елемента

Основна причина течі масла з-під масляного фільтра на новому моторі – недотримання приписи щодо граничного моменту. Мастило тисне як при недовороте, так і при перезатяжка. У першому випадку гумка просто не виконує завдання по ущільненню, оскільки не затиснута між торцями, у другому – її форма деформується або гумовий виріб геть рветься.

Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуації

  • Мастило перешкоджає розтріскування гумового виробу при щільній затягуванні.
  • В’язкий шар сприяє щільному прилягання кільця до відповідного торця на блоці циліндрів.
  • Прошарок з емульсії між гумою і металом не дає кільцю прикипати до корпусу двигуна.

низькоякісний фільтр

Неякісний папір або бракований перепускний клапан в корпусі очищувача створюють відчутний спротив течією масла, і воно починає шукати альтернативні шляхи виходу з дефектну деталь. Загальна рада – не брати до уваги продукти маловідомих виробників, що відрізняються доступною ціною, і остерігатися підробок відомих брендів.

Перевищення рекомендованого обсягу мастила в картері двигуна

При рівні вище MAX зрозуміло, чому тече масло з-під масляного фільтра мотора. Через підвищення тиску навіть невеликий перелив масла в двигун приводить до витискування його через всілякі сальники. Рекомендація одна – стравити зайвий обсяг і як можна швидше.

невідповідний масло

Оптимальна в’язкість маслоемульсіі розраховується на основі багатьох факторів, головними з яких є зазори в циліндро-поршневої групи і температура навколишнього повітря. Те, що нарахували інженери, відображено в книзі по експлуатації у вигляді переліку рекомендованих вязкостних характеристик складу.

Відхилення на користь невказаних в’язких або рідких категорій призводить до підтікання в місцях кріплення ущільнюючих елементів. Вибір без урахування середньої зимової температури також безграмотний – на морозі мастило густіє і може не пройти через фільтр. У разі сильного розбігу літніх і зимових температур корисно знати способи підігріву масла в картері двигуна автомобіля.

Дотримуватися приписів – вірний спосіб правильної експлуатації автомобіля, але від підробок ніхто не застрахований. Підроблену мастило може видавити і єдиний шлях виявити причину – засвоїти відмінності між каністрами оригіналу і «підвального» товару.

Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуації

Можливі причини течі свіжого масла з-під масляного фільтра в періодах між його замінами

Здоровий підхід до заміни мастила передбачає відступ від штатного ради міняти склад кожні 15 тис. Км. Природно в бік скорочення інтервалу, причому дворазового. Хто так не робить – часто мириться з брудним фільтрує, з-під якого тисне емульсію.

Перепускний клапан

Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуації

Редукційний клапан

Надмірний тиск несе шкоду. Хоча б тому, що може стати причиною течі масла з-під нового масляного фільтра при високій якості і підтвердженої оригінальності походження витратних матеріалів.

Виключити подібну ситуацію допомагає редукційний клапан, яким обладнана система маслонагнетанія будь-якого автомобіля: постійний тиск на виході з насоса забезпечується за рахунок часткового автоматичного зливу.

Клапанний механізм часто знаходиться в корпусі маслонасоса. Дефектну пружину клинить і слив стопориться, чому на високих оборотах тиск масла на вході в фільтр перевищує допустимий. Зайва порція прагне піти на ділянці насос-фільтруючий елемент, де розташоване єдине роз’ємне з’єднання.

супутні питання

Текти в місці приєднання фільтра до блоку циліндрів трапляється через втрату пропускної здатності, перевищення тиску на вході або банальну відсутність якісного контакту між гумовим ущільненням і металом. До слова, останнім може статися через зриву різьблення на штуцері, за фактом якого неможливо щільно закрутити компонент.

Чи потече масло, якщо відкрутити масляний фільтр

З фільтруючого елемента мастило, безсумнівно, буде текти. Зважаючи на наявність запірних клапанів після закінчення роботи корпус маслофільтра наповнений змащує складом, щоб при черговому запуску двигуна виключити масляне голодування. Проводячи роботу на холодному двигуні, втратите мінімум обсягу:

  1. З ГБЦ рідина стікає в картер в межах півгодини.
  2. Піддон розташований завжди нижче очищувача і ситуації не під силу змінити закони фізики.
  3. Витече тільки те, що залишилося в корпусі фільтруючого елемента + з найближчих маслоканалов.

Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуації

Як відрізнити підроблений фільтр від оригіналу

Рекомендація загальна – звертати увагу на деталі маркування та дизайну корпусу. Докладні відмінності несертифікованого товару від оригіналу містяться на офіційних сайтах компаній-дилерів. Інший варіант – брати в перевірених місцях.

резюме

З’ясувати, чому тече масло з-під щойно встановленого масляного фільтра, допоможе діагностика і рекомендації, що конкретно робити:

  • Чи не перевищує рівень мастила в картері двигуна позначку MAX на щупі. Якщо так – видалити частину рідини.
  • Чи щільно притягнуть корпус очищувача до блоку циліндрів. Ні – довернуть на 1 / 2-3 / 4 обороту.
  • Чи не зірвана чи різьблення. Так – дії залежать від конкретного автомобіля: встановити довшу шпильку, встановити новий наконечник, нарізати нову …
  • Залито чи відповідне масло. Ні – замінити емульсію.
  • Чи сильно затягнута фільтруюча деталь. Якщо так – вона не буде закручуватися при додатку істотного зусилля. Відкрутити фільтруючий елемент і поглянути на ущільнення – деформація і тріщини не допускаються, інакше тільки заміна.
  • Чи є компонент оригінальним і якісним. Ні – замінити.

Якщо тисне мастило і горить лампа тиску масла – фільтр забруднений, а перепускний клапан забитий. На автомобілях з великим пробігом причиною течі може служити несправний редукційний клапан. Обидві проблеми часто виявляються в межрегламентний період.

Видавлює масло з-під масляного фільтра

Калюжа масла під машиною змусить похвилюватися будь-якого водія. Всякий раз, коли виїжджаю і є вільна хвилинка, намагаюся прогріти мотор у гаража і тільки після рухатися.

Текти масла в районі масляного фільтра – річ серйозна, навіть якщо є повна впевненість в справності масляного насоса і фільтра, варто покопатися в проблемі глибше. Мова навіть не про те, що видавив масло через масляний фільтр. Видавив – це зрозуміло.

Проблема – чому, з яких причин виникає високий тиск, який видавлює масло з-під масляного фільтра.

Порада! Як зняти і поміняти?

Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуації

У більшості випадків проблему вирішують більш сильним закручуванням корпусу фільтра, іноді навіть за допомогою підручних інструментів. Більшість знають автомобілістів вважають винуватцями події:

  • неправильно підібрану в’язкість мастила;
  • несправність редукційного або перепускного клапана;
  • неякісний виріб зі слабким і м’яким корпусом;
  • слабо закручений корпус масляного фільтра на посадковому штуцере;
  • погана якість кільцевого гумового ущільнення.

У гонитві за ресурсом двигуна

Перш ніж поставити діагноз – чому видавив змащення, варто правильно оцінити умови виникнення проблеми. Приймемо до уваги температуру і якість матеріалів. Не будемо розглядати четверту позицію, в цьому випадку текти масла з-під масляного фільтра стала результатом швидше недосвідченість, ніж несумлінності.

Закручувати необхідно тільки рукою, обов’язково змастивши ущільнювальну прокладку маслом. Якщо перетягнути фільтр за допомогою інструменту – ключа або спеціального знімача, гумка може бути деформована занадто сильно, і виникне контакт закраїни кришки фільтра з посадковим фланцем.

Герметичність з’єднання в такому випадку залишиться під питанням і видавити мастило може в будь-який момент.

Зверніть увагу

Перша типова помилка, через яку видавило масло через масляний фільтр – високі обороти в мороз. Звичайне мінеральне масло при низьких температурах загусає до стану холодцю або солідолу.

Шестерні насос може підняти тиск масла до 10 бар і видавити через будь-яку щілину, але складно крізь мікрогубкі або фільтрувальну папір, і вже дуже неохоче холодний масляний потік проходить через перепускний клапан.

Найчастіше подібні експерименти можуть призвести не тільки до того, що мастило видавить з-під масляного фільтра, але і до пошкодження задубілі сальників на коленвале. В останньому випадку ремонт обійдеться в рази дорожче звичайної заміни пристрою.

Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуації

Порада! Якщо доводиться часто їздити при сильних морозах – переходите на масло в’язкості 0W20 і масляний фільтр з пружинним перепускним механізмом. Гумовий пелюстковий клапан на сильному морозі працює набагато гірше. Крім того, перед установкою обов’язково перевірте роботу пружинного клапана. Найчастіше причиною того, що мастило видавило на дорогу, є підклинювання клапана.

Якщо фільтруючий елемент розрахований на легке маловязкое синтетичне масло, то в його конструкції буде зменшена кількість вхідних отворів, і будуть вони меншого діаметру. Через високу в’язкості холодної «мінералки» основний потік масла не в змозі видавити через маленькі отвори. В результаті – роздуло корпус або видавив прокладку масляного фільтра.

Другий, найбільш поширеною помилкою, є недоречне використання різного роду ревілітантов, що пропонують швидке відновлення, що труться. У більшості все сміття, доданий в масло, виявляється в фільтруючому елементі і перепускному клапані, перекриваючи потік і, як наслідок, видавив змащення через ущільнення.

Не використовуйте для промивання системи змащення народні рецепти – суміші гасу і масла, бензину та масла, гасу з ацетоном і бензолом. У кращому випадку така гримуча суміш розчинить опади у зливних каналах і в піддоні двигуна.

Спроби завести двигун і попрацювати на холостих обертах призводять до протікання і видавлювання легкої і маловязкой рідини через сальники і ущільнення корпусу.

Залишки такої промивки можуть привести до набухання і деформації всіх прокладок в системі мастила.

Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуації

Аналогічний ефект можливий від моторного масла підвищеної в’язкості. Реклама таких продуктів обіцяє нормальний тиск масла для зношених двигунів.

У жарку пору таке масло дійсно працює краще, але з приходом холодів запросто видавить будь гумки з-під фільтра.

Тим більше, що масляні фільтри не розраховані на такі новації, як результат – з масляного фільтра тече масло.

До ситуації, коли мастило видавило з-під масляного фільтра, призводять:

  • економія на промиванні масляної системи спеціальними рідинами;
  • згубна звичка не міняти масло, а доливати в міру його зменшення;
  • використовувати замість нормального якісного масла очищені сурогати.

Якщо при заміні масла не використовувалася промивка, як варіант, можна попередньо встановити і використовувати дешевий простий фільтр. Через сотню кілометрів на такому фільтрі відкладеться велика частина бруду, і його буде потрібно поміняти на новий якісний варіант. Але подібний рецепт допускається тільки при використанні якісного масла з хорошими миючими добавками.

Звичка доливати масло замість заміни характерна для власників старих зношених моторів. Кількість відкладень шламу і лакових плівок компенсує знос металу в поверхнях, що труться. У таких випадках фільтр може потекти після потрапляння великої кількості бензину і води в піддон двигуна, навіть при відносно невеликому морозі.

Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуації

Висока вартість хорошого моторного масла привела до появи спеціальних технологій очищення, що дозволяють освітлити відпрацьоване масло, підвищити його в’язкість і прибрати сторонні запахи. Але навіть після процедури очищення така мастило містить значну кількість вуглеводнів, легко перетворюються в лакові плівки і шлам, щільно забивають фільтруючий картридж.

Використання підроблених масляних фільтрів низької якості

Проблема підроблених виробів особливо актуальна для зимового періоду експлуатації або періоду обкатки мотора. Перш за все, в підробках використовуються низькоякісні матеріали для фільтрувального шару, гумового ущільнення і елементів перепускного клапана.

Один з помічених дефектів, що кидаються в очі після того, як видавив масляний фільтр, це порушення геометрії коробки:

  • роздуті боки корпусу;
  • видавлювання «в купол» кришки з різьбовій втулкою;
  • деформація і видавлювання гумки клапана.

Досить просто можна орієнтуватися на якість масляного фільтра, якщо дути у вхідний отвір. У підробці слабкий пелюстка клапана легко відкриється, в оригінальному виробі простим видихом подолати опір клапана не вдасться. Крім того, варто звернути увагу на стан фільтрує «гармошки» та гумового колечка ущільнювача.

Якщо ребра паперу складені нерівно або пофарбовані нерівномірно, усередині центральної втулки видно задирки металу – це підробка. Окремо варто приділити увагу гумці. Висота кільця над поверхнею кришки не повинна бути більше 0,8 мм, матеріал досить пружний і жорсткий, але не твердий. М’яка гума не витримає високого тиску – її моментально деформує і видавить з паза.

Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуації

Характерною особливістю машин ВАЗа є схильність до підклинювання редукційного клапана на масляному насосі мотора. Найчастіше це відбувається через потрапляння в мастило бруду або перегріву двигуна. Тому, при повторних епізодах з витоком мастила, які не ламайте голову чому видавлює масляний фільтр, а прочистите і відрегулюйте роботу насоса.

Увага! Однією з причин, чому тече масло з-під масляного фільтра, може бути порушення перпендикулярності положення центрального штуцера, на який навертається фільтр.

Корпус і кришка фільтра після установки прилягають до поверхні фланця не рівно і рівномірно, а під ледь помітним кутом. В цьому випадку гумове ущільнення не дасть необхідної герметичності, і мастило буде підтікати в будь-яких умовах на будь-яких фільтрах.

Причиною виникнення такого дефекту можуть бути удари по корпусу фільтра або надмірне зусилля при знятті.

Відео про те, що робити, якщо видавив прокладку масляного фільтра:

Видавлює масло з-під масляного фільтра ВАЗ 2109: чому і що робити?

Проблема видавлювання масляного фільтра актуальна для багатьох власників вітчизняних транспортних засобів. Це призводить до нестачі змазує рідини в двигуні і може відбитися на його функціональності в цілому. Чому видавлює масляний фільтр на ВАЗ 2109 і як бути в таких випадках, ми розповімо нижче.

Щоб зрозуміти, чому видавлює масляний фільтр на ВАЗ 2109, необхідно провести перевірку несправності. Розглянемо два варіанти діагностики.

Про особливості вимірювання цього параметра можна дізнатися з ролика, опублікованого каналом В гаражі у Сандро.

Виміряти компресію в двигуні

Як правильно зробити перевірку тиску в циліндрах силового агрегату:

  1. Перш ніж заводити двигун і зробити діагностику рівня тиску в циліндрах, виконайте перевірку зазорів в клапанах. Якщо потрібно, проведіть їх регулювання.
  2. Заведіть двигун і прогрійте його до робочої температури.
  3. Заглушіть силовий агрегат, від’єднайте високовольтні дроти і відкрутіть свічки запалювання, для цього вам буде потрібно спеціальний ключ. При відкручування будьте обережні, оскільки свічки будуть гарячими. Для виконання робіт бажано використовувати рукавички.
  4. Від’єднайте патрубок паливної магістралі, це дозволить запобігти потраплянню пального в систему.
  5. Вимкніть центральний провід, приєднаний до котушки запалювання.
  6. Безпосередньо для діагностики компресії вам буде потрібно компрессометр. Встановіть шланг від приладу в свічковий гніздо. Діагностика компресії виконується окремо для кожного циліндра. Починати перевірку слід з першого. Для виконання завдання вам знадобиться помічник. Коли ви будете виконувати діагностику, помічнику слід крутити стартерних пристроєм при натиснутій педалі газу. В ході перевірки на приладі будуть показуватися результати.
  7. Всі значення, отримані в ході перевірки, записуються на лист. При правильній роботі силового агрегату отримані показники складуть 10 кг / см2. Важливо, щоб отримані показники у всіх циліндрах відрізнялися між собою не більше, ніж на 1 кг / см2. Якщо діагностика показала, що в одному або декількох циліндрах рівень тиску більше, причина проблеми полягає в недостатньому приляганні клапанів до сідел. Проблема може полягати в підвищеному зносі компресійних кілець або порушення герметичності прокладки головки блоку циліндрів. Вона могла зноситися або пошкодитися в ході експлуатації. При занадто низькому рівні тиску потрібна діагностика масляного фільтра або ремонт силового агрегату. Потрібно приділити увагу діагностиці клапанів, виконати їх притирання,

Основні причини та способи усунення

Далі розповімо про причини видавлювання масла при працюючому двигуні. Якщо моторна мастило в автомобілі ВАЗ 2109, 2110, 2114 або в інший моделі йде в мороз або в спеку, проблему треба швидше вирішувати. Для цього треба визначити причину.

забруднення фільтра

Якщо тисне змазує рідина, можливо, потік масляний фільтр. В результаті забруднення пристрою його пропускна здатність значно падає, через що витратний матеріал не може через нього проходити.

В цьому випадку для запобігання масляного голодування силового агрегату в конструкції фільтруючого елемента є перепускний клапан. З його допомогою моторна рідина може йти в обхід самого пристрою.

Однак виключати ймовірність збоїв в його функціонуванні все одно не можна.

Користувач Марія Сисоєва зняла і опублікувала докладну інструкцію на тему заміни фільтруючого пристрою в ВАЗ 2109.

спосіб усунення

Перше, що потрібно робити, це виконати демонтаж і очищення фільтруючого пристрою. Оскільки його забруднення зазвичай пов’язане з наявністю бруду в моторному рідини, то сам витратний матеріал також слід замінити. Будьте обережні і працюйте в рукавичках, оскільки масло дуже гаряче.

Коротка інструкція про те, як злити і заливати нову моторну рідина:

  1. Заведіть силовий агрегат і дайте йому прогрітися до робочої температури.
  2. Відкрийте капот і відкрутіть кришку заливного отвору. Це дозволить знизити тиск в системі мастила. Залезьте під днище транспортного засобу і знайдіть пробку зливного отвору. Підставте під неї ємність, в яку ви будете зливати витратний матеріал. Це може бути старе відро, тазик або обрізана пляшка.
  3. Гайковим ключем відповідного розміру відкрутіть зливну пробку.
  4. Після зливу рідини закрутіть пробку зливного отвору. Оцініть якість моторної рідини. Якщо в ній є сліди забруднень і відкладення, то виконайте промивку двигуна. Для цього залийте в мотор промивну рідину, заведіть його і почекайте близько десяти хвилин. Час може відрізнятися, тому перед промиванням обов’язково ознайомтесь з інструкцією на етикетці.
  5. Залийте в мотор нове масло.

Помилки під час установки фільтра

Якщо після заміни моторної рідини підтікає мастило, можливо, причина полягає в тому, що видавив гумку фільтруючого пристрою. Це часто пов’язано з некоректною установкою елемента.

спосіб усунення

Варіант усунення неполадки залежить від її складності. Іноді треба демонтувати і заново встановити фільтр. Якщо ж гумка сильно пошкоджена, то необхідно замінити фільтр.

Для цього зробіть наступне:

  1. Відкрийте капот і знайдіть, де встановлено пристрій.
  2. Для усунення підтікання відкрутіть фільтруючий елемент. Якщо гумка прикипіла, то при демонтажі можуть виникнути складності. При неможливості відкрутити фільтруючий пристрій своїми руками, проткніть його викруткою ближче до днища (місце, зворотне різьбі).
  3. Перед установкою нового фільтра залийте в пристрій трохи моторного масла, близько 50-100 грам.
  4. Встановіть елемент на місце.

Докладний ролик про заміну мастильного матеріалу, а також фільтруючих пристроїв представлено каналом KBL TV.

Підвищений тиск масла

Іноді рідина тече через збільшеного рівня тиску в циліндрах силового агрегату. Ця причина вважається однією з найбільш поширених і вона може полягати в сильному загусанні змазує рідини або в інших несправності механічного плану.

спосіб усунення

Виконайте діагностику перепускного клапана. Цей пристрій використовується для зниження тиску витратного матеріалу при збільшенні даного параметра. Залежно від конструктивних особливостей автомобіля клапан може бути вмонтований в районі власника фільтруючого пристрою або безпосередньо на масляному насосі. Щоб зробити діагностику, потрібно дістатися до деталі.

Якщо клапан заклинив в закритому положенні, то працювати він не зможе. Тоді потрібно провести очищення пристрою, для виконання цього завдання підійде паливо або гас. Можна використовувати спеціальний засіб для прочищення карбюраторів. На практиці найефективнішим варіантом буде заміна клапана.

Зірвана або пошкоджена різьба на штуцері

Іноді моторна рідина протікає в результаті наявності пошкоджень на штуцері. Йдеться про течі з-під різьблення фільтруючого пристрою. В результаті при монтажі не виходить затягнути фільтр, через що витратний матеріал видавлюється.

спосіб усунення

Є кілька варіантів усунення несправності:

  1. Провести заміну безпосередньо штуцера.
  2. Зробити нову різьбу, тобто нарізати її. Без допомоги фахівців у цьому питанні обійтися не вийде.

Інформація, як замінювати штуцер, приведена в ролику, оприлюдненому і знятому користувачем Олександр Скрипченко.

якість масла

Однією з причин, чому видавлює масляний фільтр на ВАЗ 2109, є якість використовуваного витратного матеріалу. Витік може бути пов’язана з неправильним підбором витратного матеріалу.

Через це в ході експлуатації мастило може стати занадто вузький або жирної, що призводить до витискування речовини в районі ущільнюючих компонентів і прокладок.

Щоб не допустити проблеми, мастило потрібно підбирати, враховуючи вимоги, що пред’являються автомобільним виробником. Про це докладно можна прочитати в сервісному мануалі.

При регулярному застосуванні одного типу мастильного матеріалу і відсутності бруду в фільтруючому пристрої проблема може бути пов’язана з використанням підробленої мастила. За умови, що немає неполадок в роботі силового агрегату. Неякісне моторне масло не володіє заявленими характеристиками, що призводить до витоку мастила.

спосіб усунення

Єдиний варіант, який дозволить усунути проблему – заміна моторної рідини і фільтруючого пристрою. При зміні масла фільтр необхідно міняти обов’язково. Бажано також зробити промивання силового агрегату, щоб видалити утворилися відкладення в системі.

Через неякісну рідини в самому двигуні почнуть скупчуватися відпрацьовані гази, що сприяє збільшенню тиску в системі і видавлювання витратного матеріалу через ущільнювальні елементи. При виконанні перевірки слід зробити діагностику і системи вентиляції.

Фахівці рекомендують виконувати її очищення.

Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуації1. відкручування пробки зливного отвору Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуації2. Злив відпрацьованої рідини з двигуна Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуації3. Демонтаж фільтруючого пристрою Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуації4. Залив нової рідини в мотор авто

Запуск на холодному двигуні

Якщо мастильна рідина біжить з-під фільтра в момент запуску силового агрегату, це пов’язана з конструкцією масляного насоса. У пристрої немає клапан скидання тиску витратного матеріалу. При відсутності зовнішнього клапана цей параметр збільшується. Або ж це пов’язано з несправністю деталі.

спосіб усунення

У міру прогріву двигуна моторна рідина перестане видавлюватиметься з-під фільтра. Але вирішити проблему одним прогріванням до робочої температури не вдасться, оскільки витік відбуватиметься постійно. Потрібно виконати діагностику насосного пристрою, а також клапанів.

Що робити, якщо видавив масло в мороз?

Перебіг рідини в машині при морозі пов’язано з використанням неякісного витратного матеріалу. При низьких негативних температурах масло втрачає свої властивості і не може виконувати покладені на нього обов’язки. Вирішити проблему можна шляхом заміни видаткової рідини на нову. Бажано використовувати інше масло. І слід вибирати більш в’язку рідину.

Користувач Сергій Л опублікував відео, де докладно розповідає про проблему непрацездатності датчика тиску, через яку виникає витік моторної рідини.

Заміна редукційного клапана

Якщо якість витратних матеріалів в нормі, а фільтруючий пристрій робоче, причину треба шукати в працездатності редукційного клапана.

Виконати роботи по заміні деталі можна самостійно.

Що знадобиться?

Для ремонту підготуйте набір гайкових ключів, а також ганчір’я.

етапи

Заміна виконується так:

  1. Демонтувати кришку газорозподільного механізму.
  2. Знайдіть перепускний клапан, з нього необхідно відкрутити заглушку. Для викручування використовуйте гайковий ключ.
  3. З технологічного отвору витягніть пружину. Вона використовується для контролю роботи пристрою. Якщо пружинка ціла, то надлишковий тиск в системі стравливается. Вивчіть цілісність пристрою. Якщо воно робоче, то на ньому повинні бути відсутніми задираки і інші види дефектів.
  4. Зверніть увагу на витки. У працездатною пружини вони тугі. Якщо її можна розтягнути пальцями, то метал вже слабкий.
  5. Виміряйте висоту пристрою. Вона становить 44,72 мм. Якщо висота менше, то частина пристрою відламано. Демонтувати уламок пружини з посадкового отвору і замініть пружинку.

 Завантаження …

Відео «Діагностика працездатності масляного фільтра»

Як виконати перевірку пристрою і вирішити проблему видавлювання моторної рідини дізнайтеся з відео, знятого і опублікованого каналом Dankn Moto.

Видавив масло через масляний фільтр причина

В процесі експлуатації автомобіля може виникнути ситуація, коли видавив масло через масляний фільтр, причина такого явища може бути досить різною.

У підсумку, незалежно від причини, втрачається значний обсяг мастильного матеріалу, і робота силового агрегату може сильно ускладниться.

Тому, як тільки була виявлена ​​така проблема необхідно, як можна швидше зупинити автомобіль і вжити всіх заходів для усунення даної неполадки.

Основні причини виникнення даної проблеми

Досвідчені автомобілісти з великим стажем водіння таку ситуацію, коли видавив масло через масляний фільтр причина може ховатися в наступному:

  1. серйозна несправність самого клапана;
  2. велика невідповідність в’язкості мастильного матеріалу і характеристик силового агрегату;
  3. слабка фіксація самого фільтра на поверхні штуцера;
  4. сильне забруднення поверхні фільтра, що призвело до ускладнення проходження мастила через фільтрувальну папір;
  5. використання неякісного ущільнювача полімерного типу.

Перелік основних умов викликають протікання масляного фільтра

Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуації

  1. Дуже поширеною причиною є видавлювання мастильного матеріалу при запуску агрегату в зимовий період. В таких умовах загусло на морозі масло не здатне за своєю структурою просочиться через мембранні шари. В результаті желеобразное мастильна речовина під сильним тиском прориває шари мембрани і випливає біля основи по каналах різьблення.
  2. Неправильна робота масляного насоса, які при підвищених обертах створює надлишковий тиск, яке здатне видавити масло через всі можливі негерметичність ділянки. Дуже часто саме масляний фільтр є цим самим слабким місцем.
  3. У разі застосування марки масел з підвищеною в’язкістю масла в умовах сильних морозів. Така помилка може статися або через недосвідченість починаючого автомобіліста або в результаті покупки фальсифікату. Корисно знати: Масло моторне 0w30 синтетика | Огляд, характеристики
  4. Використання різних присадок, що підвищують щільність прилягання основних деталей один до одного. Ці речовини досить швидко справляються з поставленим завданням але отриманий ефект триває недовго. В результаті вищезазначене речовина втрачає свої властивості і осідає на поверхні фільтра у вигляді забруднення, яке сприяє продавлювання мембран під тиском масла.
  5. Використання масляного фільтра сумнівної якості. Купити такий можна на стихійних ринках або у недбайливого продавця автомобільних запчастин. Дуже часто самі автомобілісти в гонитві за низькими цінами купують неякісні які нездатні нормально виконувати свої основні функції.
  6. Застосування різних промивних коштів очищення двигуна з вмістом великої кількості ацетону або гасу. Таке речовини при попаданні на ущільнювальні кільця масляного фільтра здатні викликати їх деформування або повне руйнування.
  7. Систематичний долив масла в силовий агрегат. Така дія викликає накопичення в олії різних грубих домішок, які можуть бути причиною забивання мембрани фільтра і просочування масла у його заснування.

Якщо видавив масло через масляний фільтр причина вже визначена, потрібно відразу приступити до її усунення.

Як усунути просочування мастила через фільтр

Якщо видавив масло через масляний фільтр причина вже знайдена, то потрібно приступити до усунення витоку. Для проведення ремонтних робіт необхідно приготувати набір ключів і трохи дрантя.

Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуації

Звістка процес ремонту складається з таких заходів:

  • використовуючи ключі, знімається кришка ременя ГРМ;
  • відкручується заглушка Автоклапан;
  • акуратно виймається пружина;
  • витягується клапан і перевіряється на наявність в ньому задирів або інших видів механічних пошкоджень;

Як вибрати якісний фільтр

Дуже часто витік масла може відбуватися через використання неякісного фільтра.

Чому видавлює і тече масло з під масляного фільтра?  Що робити в цій ситуації

Щоб не купити фальсифікат низької якості необхідно пам’ятати наступне:

  1. При покупке фильтра масляного следует обратить внимание на состояние упаковки. Если есть признаки деформации и в корпусе находятся большие отверстия, то это верный признак фальсификата.
  2. Нужно изучить техническое состояние полимерного кольца-уплотнителя и фильтровальной мембраны. Высота уплотнительного кольца не должна быть больше 0,8 мм. над поверхностью крышки. Качественная мембрана должна быть без неровностей и одного цвета.
  3. Покупать фильтр нужно только в сертифицированных автомагазинах имеющих официальную регистрацию и длительный период работы.
  4. Не следует гнаться за дешевыми фильтрами, так как очень часто для их изготовления используется некачественный материал, и они имеют ограниченный период эксплуатации.
    Применяя на практике вышеупомянутые рекомендации можно свести к минимуму вероятность приобретения фильтра с низкими техническими характеристиками.

Полезно знать:  Почему нельзя заливать масло в фильтр при замене масла?

Заключение

Когда выдавило масло через масляный фильтр причина, то необходимо незамедлительно приступить к устранению возникшей неполадки. Ремонтные работы достаточно просты и с ними сможет справиться даже начинающий автомобилист.

Полезно знать:  Какие фильтра менять при замене масла в двигателе

Така поломка не виникає без причин, а в основному трапляється при неправильній експлуатації силового агрегату або застосуванні не тієї марки масла. Іноді причиною витоку масла може бути використання неякісного масляного фільтра.

Чому видавлює масло з-під масляного фільтра, причини, як виправити

Під час експлуатації автомобіля автовласники часто стикаються з неприємністю у вигляді течі з-під масляного фільтра.

Новоутворена калюжа під автомобілем – неприємна ситуація і зворушлива для водія. Протікання масла в області фільтра нічого доброго не обіцяє, так як вона приховує ряд несприятливих факторів.

Ця проблема здатна виникнути як в старій машині, так і в майже нових ДВС.

Причини виникнення підвищеного тиску в системі фільтрації

Деякі досвідчені водії вирішують це питання посиленою затягуванням корпусу фільтра, так як вважають, що подібна проблема виникає в результаті:

  • несправності клапана;
  • невідповідності в’язкості змазує рідини;
  • неякісного полімерного ущільнювача.

Також причиною може бути слабке фіксування фільтрату на штуцері або його забруднення.

Основною помилкою водіїв, в результаті чого видавлюється масло через маслофільтр, вважається холодний запуск двигуна при підвищених обертах. Особливо часто це зустрічається у підтриманих автомобілів. Це робити зовсім не потрібно, так як масляні склади, особливо мінерального походження в холод загустевают і стають схожі на желе.

Ще по темі: Моторні масла Mobil: правила вибору

Насос створює високий тиск при підвищених обертах і може видавити мастильну рідину через будь-які негерметичні ділянки. Крім цього, в подібному режимі може призвести до пошкодження сальників на колінчастому валу, а це загрожує ремонтом і незапланованими витратами.

важливо

Якщо доводиться часто стикатися з морозами, то рекомендується змінити колишній склад на масло в’язкістю 0w20 і фільтр з пружинним механізмом.

Інша відома помилка, через яку видавлює масло з-під масляного фільтра – застосування швидкодіючих речовин, здатних у короткий час відновити контактування деталей, що труться. Варто врахувати, що застосування компонентів розглядається системою як сміття і він осяде на фільтраті, заважаючи руху масляного потоку і, як результат, мастило видавлюється через ущільнювачі.

Існує ще кілька важливих ситуацій, коли можливе виникнення щовидавлює ефекту через масляний фільтрат:

  1. Під час заміни масла не рекомендується економити на промивних матеріалах і використовувати «дідівські» методи промивки мастильної системи, а саме змішувати небезпечні склади, у вигляді гасу з ацетоном або бензолом. Такі сполуки, точніше їх частина, назавжди залишиться в системі, а це викликає деформацію ущільнювачів.
  2. Звичайний долив змазує рідини в колишній склад. Ця звичка, згубна для деяких водіїв, які катаються на одному маслі довгий час. В результаті такої дії в мастильної суміші накопичується величезна кількість небажаних домішок
  3. Неякісні витратні матеріали. Використання сурогатів замість звичайного масла, що володіє низькоякісними характеристиками.

Фальсифікат, та й годі

Ринок ПММ вже переповнений неякісною продукцією. Тому попастися на вудку недобросовісних продавців простіше простого. Існує кілька відмінних ознак, за якими можна визначити підроблений це матеріал чи ні.

Перший параметр неякісного маслофільтра – це геометрія упаковки. Якщо корпус деформований, то це одна з ознак фальсифікату. Перевірити якісні властивості фільтрату можна і іншим простим способом, а саме дути у вхідні отвори. Якщо товар якісний, то пелюстка не повинен відкритися, а ось, в підробці все навпаки.

Варто приділити увагу полімерному кільцю-ущільнювача і простежити за станом фільтрувальної папірці. Якщо гармошка з паперу має нерівності або різнотону в кольорі, то це підробка. Що стосується полімерного кільця, то його висота не повинна перевищувати значення 0,8 мм над рівнем кришки.

Чому тече масло з під фільтра і двигуна

Причин того, чому з-під фільтра жене масло, може бути кілька. Найчастіше це трапляється в автомобілях старого зразка, що пов’язано з конструкцією масляного насоса. У старих авто насос не має пропускного клапана, через що мастило і протікає.

Зміст статті

  • 1 Основні причини
  • 2 Способи усунення неполадок

Основні причини

У старих автомобілів тече масло зазвичай в тих випадках, коли запускають мотор в непрогрітому стані. Тому що коли двигун холодний, то машинне масло набуває велику щільність і відповідну консистенцію, через що фільтр просто не встигає пропускати необхідну його кількість.

Але варто зазначити, що в сучасних марках автомобілів, в яких передбачено наявність пропускного клапана, через більш густої консистенції масла проблем не виникає, тому причини можуть бути інші.

Серед головних причин того, чому жене масло з під фільтра, можна виділити наступні:

  • Деформація гумки масляного бар’єру;
  • Недокручений фільтр;
  • Фільтр перетягнуть;
  • Пошкодження поверхні бар’єру;
  • Підвищений тиск масла в двигуні;
  • Холодний мотор;
  • Забруднення фільтра;
  • Пошкодження Автоклапан редукції;

Способи усунення неполадок

1. Деформація гумки

Іноді, встановлюючи гумку масляного фільтра, забуває її окремо змастити, від чого вона деформується при установці, і її, наприклад, може перекосити. Якщо це сталося, то слід зняти фільтруючий бар’єр, а на гумку нанести мастильні матеріали. Після цього потрібно повторно встановити її на місце.
Якщо деформацію прокладки неможливо виправити, то її краще замінити.

2. недокрученную фільтр

Під час чергової заміни мастила, при установці маслофільтра його можуть не докрутити, через що теж іноді тече масло. Щоб виправити це і видалити текти, потрібно за допомогою рук, не застосовуючи ніяких інших засобів, щоб не пошкодити його, просто докрутити фільтр до упору.

3. Фільтр перетягнуть

Ця проблема виникає, якщо під час заміни мастила в черговий раз фільтр занадто сильно затягли. У таких випадках радять знімати фільтр, щоб оцінити стан прокладки – якщо гумка пошкоджена її потрібно замінити іншою. Після цього фільтр встановлюють на місце, як і в попередньому випадку, без докладання особливих зусиль – руками закручують до упору.

  • 4. Пошкодження поверхні бар’єру
  • Жене масло також Під гумки фільтра в тому випадку якщо пошкоджена було прівалочная поверхню самого бар’єра на моторі відлив який безпосередньо прилягає до гумки повинен мати рівну поверхню в іншому випадку його варто замінити.
  • 5. Підвищений тиск масла в двигуні

Тиск масла може бути зайвим через безліч причин.

Як правило, тоді доводиться замінювати мастило на більш якісну або ж шукати інший бар’єр В першому випадку це може бути викликано неякісними присадками, через що велика кількість газів від перегорання змазує рідини накопичується в системі, а вентиляція не встигає відводити їх. У цьому випадку спочатку потрібно виявити причину підвищення тиску, а тоді приступати до ремонту.

6. Холодний мотор

Коли жене масло через холодного двигуна, то проблема, швидше за, у внутрішньому устрої автомобіля. Про цю причину вже говорилося вище.

Оскільки на старих автомобілях найчастіше немає клапана для регуляції тиску мастила, то його (тиску) зміна може спричинити за собою витік масла.

В цьому випадку, швидше за все, в автомобілі не встановлений автоматичний клапан зовні, а якщо він є, то, можливо, його варто перевірити на справність. Для того щоб уникнути подальших витоків стоїть прогріти двигун і провести огляд клапанів і масляного фільтра.

7. Забруднення фільтра

Все, що потрібно зробити в цьому випадку, – це просто замінити фільтр. Також варто розраховувати силу, щоб не призвести до деформації гумової прокладки – для цього не варто використовувати ключ. Досить щільно закрутити фільтр рукою.

8. Пошкодження Автоклапан редукції

Через це жене масло зазвичай, коли мастило і фільтруючий елемент знаходяться в задовільному стані, а текти триває. Щоб усунути текти, спочатку знімають клапан, не знімаючи насоса, за допомогою дрантя і ключів.

Знімають кришку ременя газорозподільного механізму, відгвинчують заглушку клапана, витягуючи пружину. Клапан виймають, проводячи ревізію на наявність пошкоджень і задирів.

Порада

Іноді потрібно замінити пружину, якщо виявиться перегин або номінальна висота (44,72 мм) буде відрізнятися від реальної.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…