Загоряється лампочка тиску масла на холостих обертах. Чому? Ремонт системи ДВС зазвичай обходиться власникам автомобілів в копієчку. Досвідчені водії намагаються не запускати свій агрегат до такого стану. Проблему краще попередити і знешкодити, ніж запустити до критичної ситуації.

Для зручності розуміння свого залізного коня була придумана панель приладів зі спеціальними лампочками-індикаторами.

Зверніть увагу

У цій статті буде розглянуто випадки, коли загоряється лампочка тиску масла на холостих обертах, в тому числі.

Якщо це відбувається, автомобіль всіма доступними йому способами доводить до вашого відома, що щось пішло не так. Ігнорувати не будемо, і тоді він не влаштує нам сюрприз в самий невідповідний час.

механізм роботи

Перш ніж розглянути варіанти, коли загоряється лампочка тиску масла на холостих обертах, давайте пробіжимося по загальній конструкції змазування мотора.

Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?

Якщо не вдаватися в технічні подробиці, то відбувається це так:

  1. Змащуюча рідина накопичується і, в подальшому, подається в ДВС з накопичувального піддону. Саме тут можливо визначити його рівень щупом.
  2. Насос затягує мастило в систему шляхом обертання шестерень. Він рухається завдяки коленвалу (а також розподільного і приводного валів). Після втягування мастило проходить очистку фільтрами.
  3. Масляний фільтр очищає від нагару і не дає циркулювати бруду всередині, тому великі частки і шлак осідають на очисних сітках
  4. Після «мийки» масло надходить по каналах до всіх вузлів двигуна. Радіатор стежить за підтримкою потрібної температури (100-140 С). Клапани в мастильної системі регулюють тиск, необхідний для циркуляції. Під силою тяжіння, пройшовши весь коло процедур, нафтопродукт осідає в картері, а після процес повторюється.

При нормальному функціонуванні маслянка не горить і не блимає, хіба що при : крутому повороті авто, холодному запуску, заливці нової мастила. Час таких прояви обмежена парою секунд (до 20 сек). В іншому випадку, читайте далі, у вас проблеми.

Корисно знати: Чи можна промити двигун соляркою при заміні масла?

Варіанти, коли загоряється лампочка тиску масла на холостих обертах

Не можна довго ігнорувати «підморгування» панелі приладів, тим більше, якщо горить леечка. Існує не так багато варіантів поломок. Більшість з них можливо полагодити самому і не виводити з себе залізного друга.

  1. Зазвичай загоряється лампочка тиску масла на холостих обертах, якщо мало мастила в піддоні двигуна. Придивившись, Ви можете побачити жирні плями на асфальті вранці. Не пропустіть можливість перевіряти рівень вмісту щодня, перш ніж експлуатувати автомобіль. Так як система не передбачає постійного перебування повного обсягу масла в двигуні, то їй потрібен час, щоб його туди прогнати. На малих обертах, при незначному тиску, рідина не встигає розійтися по системі в секунди. В процесі нагрівання – проблема зникає. Ми вже знаємо, що система мастила закрита і оборот повторюється. Однак, чим старіша й зношеним стає двигун, тим більше рідини він залишає собі. В народі кажуть «мотор з’їв масло», що означає частину його всередині ДВС і не проходить подальші етапи. Чим молодше і чистіше агрегат, тим незначніше жор. Тому на перших порах власнику нового авто непомітні огріхи.Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?
  2. Загоряється лампочка тиску масла на холостих обертах і при русі, а потім непередбачувано гасне і знову горить, якщо проблема в самому датчику, який живе, як йому заманеться. Щоб встановити в цьому проблема – розганяємо машину до 5 тис. Оборотів. Спостерігаємо за контрольку. Якщо не гасне – проблема в цьому. Важливо, проводячи такий експеримент, бути впевненим у рівні матеріалу, тобто виключити перший пункт.Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?
  3. Відтік мастила в картер при використанні підробленого (неякісного) фільтру. Замість того, щоб залишити частину мастила для безболісного запуску двигуна, фільтр упустив його в картер, що призвело до осушенню силового агрегату. Мотору потрібно більше часу, щоб нагнати потрібну кількість в двигун.Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?
  4. Тиску не вистачає через несправний редукційного клапана. Коли потрібно скинути зайве тиск – він відкривається, при необхідності нагнати – закривається. За рахунок простих маніпуляцій відбувається регуляція потрібного стану. Якщо ж робота його повисає, наприклад, через зайву сміття – тиск не нагнітається, мастило безперешкодно стікає в піддон.
  5. Забитий шлях через насосну сітку. Коли масло довго не змінюється, в ньому утворюються додаткові шлаки, корозія від деталей ДВС. Весь цей сміття, відвалюючи разом з рідиною, залишається на сітці, і з часом прохідність порушується. Визначити зашлакованості можна, слив його трохи в контейнер. Якщо колір його мутний, брудний, чорний – потрібна заміна плюс промивка мотора.
    Якість самої рідини – недостатня в’язкість, велика плинність – не дає нагнітати необхідний тиск. Важливо використовувати мастила рекомендовані виробником і куплені в спеціалізованих магазинах. Надто рідка, вона викликає горіння маслянки на холостих обертах, а при 1,5-2 тис. Гасне. Крім того при поломці свічок запалювання або системи подачі палива – бензин може розріджувати горючий нафтопродукт. Але при цьому варіанті на порожніх оборотах індикатор гасне.
  6. Сам масляний насос постраждав. Даний агрегат складається з декількох шестерень, які шляхом обертання створюють тиск і жене мастило до мети. Якщо одна з деталей пошкоджена, робота всієї системи порушується і може в цілому зупинитися.
  7. Пробій піддону або фільтра. Коли корабель дає текти, через пробоїну нафтопродукт випливає дуже швидко. Робота двигуна в цьому випадку заборонена.

Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?
Корисно знати: Чому не можна заливати масло в фільтр при заміні масла?

Відсутність уваги до індикатора може привести, в підсумку, до поломки всіх валів, форсунок, вільному проворачиванию вкладишів і дорогого ремонту. Не варто панікувати, більшість несправностей можна відрегулювати самому. Якщо ж не вдається – не ризикуйте, зверніться до фахівців. І не втрачайте можливості ближче пізнати свій автомобіль.

  • Моторне масло 15w40 характеристикиЧому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?

Загорілася лампочка тиску масла (на холостих обертах на гарячу і в інших випадках): симптоми і причини

На панелі приладів в салоні будь-якого автомобіля розташовуються лампочки, призначення яких – сигналізувати водієві про наявність тих чи інших несправностей. Кожна з контрольних лампочок пов’язана зі своїм датчиком, який і передає дані про що з’явилася проблеми або збої.

Таким чином відбувається інформування водія про появу збоїв і поломок в різних системах автомобіля. За рівень змащування деталей рухового апарату відповідає датчик тиску масла.

Однак з якихось причин може загорятися лампа тиску масла і що потрібно робити в конкретному випадку, знає не кожен водій.

Навіщо потрібна лампа тиску масла в авто

У кожен автомобіль заводом-виробником монтується датчик тиску масла.

Його призначення зводиться до того, щоб передавати на приладову панель сигнал про нестачу олії в руховому агрегаті (з’являється значок у формі червоної маслянки).

У тому випадку, якщо після запалювання або під час їзди раптом загорілася лампочка тиску масла, варто турбуватися станом двигуна авто. Хоча поява індикації ще не є приводом, щоб відразу ж звертатися в СТО або автомайстерню.

Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?

Індикація неполадок виводиться від датчика на панель

У більшості випадків автовласник може і сам виявити причину появи такого сигналу і вжити заходів для усунення несправності.

Поява червоної лампи тиску масла на панелі приладів – це сигнал від датчика тиску, який свідчить про наявність як мінімум однієї з даних проблем:

  • недолік змащення в двигуні;
  • зайва кількість масла в руховому агрегаті;
  • недостатнє для роботи тиск масла;
  • втрата властивостей робочої рідини.

Заводом розраховане, що спрацьовування датчика буде можливим при падінні тиску в системі нижче значення 0.4 кг / см.

Тобто індикатор у вигляді маслянки передає інформацію про збої і неполадки, які безпосередньо пов’язані з мастилом рухомих деталей силового агрегату. Ці неполадки відносяться до категорії найбільш небезпечних для машини, так як можуть швидко привести до того, що труться елементи двигуна заклинить.

Тому як тільки на панелі загоряється лампочка тиску масла, необхідно відразу ж вжити заходів щодо зупинки роботи рухового апарату і спробувати виявити причину спрацювання датчика.

Для кожної моделі вітчизняного автомобіля причини будуть одними і тими ж, проте дії можуть відрізнятися. В якості основних причин, за якими може спрацювати датчик і подати сигнал на панель приладів, можна вказати наступні:

  • рівень масла в руховому агрегаті знаходиться нижче позначки Min;
  • з’явився великий зазор між вкладишем клонували і шатуном;
  • серйозно забита сітка маслоприемника двигуна;
  • несправності в масляному насосі;
  • неполадки в роботі датчика тиску масла або в його проведенні.

Дії, які повинен здійснити водій при появі на панелі значка маслянки

Після того як водій побачив червоний сигнал індикатора тиску масла, подальший рух на автомобілі рекомендується припинити. Найкраще припаркуватися у вільному місці на узбіччі або парковці, щоб не стати перешкодою для інших учасників руху.

  1. Насамперед необхідно перевірити рівень масла в двигуні – ця операція під силу будь-якому водієві.
  2. Якщо рівень масла знаходиться на критичній позначці, потрібно долити рідина, однак так, щоб її рівень не перевищував значення Max.
  3. У тому випадку, якщо лампочка тиску масла все ще продовжує горіти, потрібно замінити масло і фільтр. У більшості випадків саме через відпрацювало свій ресурс масла і несправного фільтра можуть виникнути проблеми з двигуном.
  4. У всіх інших випадках буде потрібна допомога фахівця. Щоб доставити автомобіль в СТО, не рекомендується його заводити, так як деталі, що труться силового агрегату може заклинити. Доцільніше скористатися послугами евакуатора.

Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?

Власникам вітчизняних автомобілів рекомендується перевіряти рівень масла в двигуні щоранку перед поїздкою

Буде потрібно насамперед діагностувати причину появи цього сигналу. Як правило, все пояснюється низьким рівнем масла або ж забудькуватістю водія вчасно замінити масло і фільтр.

Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?

Значок маслянки знаходиться в лівому нижньому кутку

Якщо горить лампа тиску масла на ВАЗ-2110

Десятки володіють більш «примхливим характером», ніж автомобілі ВАЗ 14-ї моделі. Тому, цілком можливо, що при появі лампи тиску масла простий перевіркою рівня масла не обійтися. Слід пошукати всі можливі причини поломок – забруднення сітки маслоприемника, вихід з ладу датчика тиску або монтаж несправного фільтра при заміні масла.

Якщо всі дані елементи знаходяться в працездатному стані, велика ймовірність того, що зносився вкладиш в коленвале – тоді буде потрібно капітальний складний ремонт рухового апарату.

Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?

Лампа тиску масла розташована в правій частині

Якщо горить лампа тиску масла на класиці ВАЗ-2106, ВАЗ-2107

Конструктивно датчик тиску масла на класиці ВАЗ відрізняється від більш сучасних моделей. Він показує тільки наявність тиску масла в системі або ж його відсутність. Іншими словами, водій буде повідомлений тільки про самих критичних ситуаціях в двигуні, коли має місце будь-яка поломка.

Варто відразу ж заглушити мотор і спробувати розібратися в ситуації: який рівень масла, чи є патьоки рідини під капотом? Зазвичай поява червоної маслянки на ВАЗ-2106, ВАЗ-2107 говорить про некоректну роботу або виходу з ладу самого датчика тиску масла, який розміщений на двигуні, насосі або відсутності масла в картері двигуна.

Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?

Показники системи тиску масла виведені в окрему панель

Дуже часто здивовані автовласники помічають сигнал у вигляді маслянки на панелі приладів саме на холостих обертах. Двигун повністю прогрітий, варіант з холодним і густим маслом виключається, так як при низьких температурах сама якість масла може стати причиною спрацювання датчика.

У деяких випадках індикатор тиску масла починає моргати, рідше – горить постійно. І в тому, і в іншому випадку можливими причинами несправностей можуть стати:

  • сміття і грязь в маслопріємник;
  • сильний знос масляного насоса або його вихід з ладу;
  • несправність в самому датчику тиску;
  • коротке замикання в системі;
  • знос вкладиша колінчастого валу.

Всі ці причини говорять про недбале ставлення власника до свого автомобіля, так як сильний знос запчастин і елементів можна спрогнозувати і провести їх заміну своєчасно, не чекаючи виходу з ладу.

Після заміни масла горить лампочка тиску масла: причини

Дійсно, в деяких випадках відразу ж після заміни масла загоряється індикатор у вигляді маслянки. Включення червоного значка може означати як прості і можуть бути вирішені проблеми, так і більш складні.

Зокрема, якщо лампочка тиску масла загорілася відразу ж після того, як було включено запалювання в авто, це може говорити про те, що в двигун було залито недостатня кількість масла. Варто ще раз виміряти рівень масла і долити потрібну кількість робочої рідини.

Також цілком вірогідною можна вважати причину використання неякісного масла і фільтра. Вибираючи масляний фільтр для свого автомобіля, варто звернути особливу увагу на бренд вироби.

Найкраще використовувати ті фільтри, які рекомендуються заводом-виробником вашого автомобіля. Цілком можливо, що при заміні масла був встановлений неякісний або просто бракований фільтр, який не може тримати масло.

В даному випадку не уникнути повторної заміни рідини і фільтра.

Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?

Якісні комплектуючі способи усунути проблеми з двигуном на довгий час

Більш серйозною проблемою стане несправність масляного насоса.

Як правило, під час промивання двигуна перед заміною масла, він відчуває більший тиск, а тому, якщо насос вже знаходився в жалюгідному стані, цілком можливо, що після заміни масла він вийде з ладу. Самостійно замінити цю запчастину досить складно – доведеться знімати піддон двигуна, тому доцільно звернення в СТО.

Лампочка тиску масла загоряється на малих обертах, як можна це виправити

Говорячи про малих обертах двигуна, водії часто мають на увазі холосту роботу агрегату або ж рух на мінімальній швидкості. Як правило, кількість обертів двигуна не перевищує 1000.

Датчик тиску масла посилає сигнал на панель приладів в тих випадках, коли на малих обертах двигуна з тих чи інших причин не вистачає кількості масла.

Найімовірніше, забився маслоприемник або ж зносився вкладиш в колінчастому валі. Саме ці причини характеризують недостатність робочої рідини в двигуні на малих обертах.

Якщо проблема в наявності бруду і відкладень в сітці маслоприемника, то автолюбитель може очистити її самостійно. Однак робота з коленвалом потребують особливої ​​вдумливості і спеціального інструменту, так як в залежності від ступеня зносу клонували може знадобитися як капітальний ремонт двигуна, так і заміна вала на новий.

Лампочка тиску масла з’являється тільки на високих оборотах, що робити

Високі обороти двигуна припускають рух автомобіля. Тобто якщо лампочка тиску масла загоряється під час їзди, це свідчить про зниження тиску масла менше 0.5 кг / см. А ця відмітка вважається критичною для силового агрегату, так як мастила недостатньо для коректної роботи труться одна об одну елементів.

Високі обороти двигуна – це обороти більше 4000 разів на хвилину. Тобто швидкість автомобіля – приблизно 145 км / ч. На таких швидкостях, якщо водій часто експлуатує машину в даному режимі, швидше використовується масло – двигуну необхідна велика кількість мастила для роботи в умовах максимального використання.

важливо

Відповідно, якщо лампа тиску масла загоряється на високих оборотах, то, найімовірніше, проблема криється в недостатній кількості самого масла. Буде потрібно виміряти його рівень і долити необхідну кількість масла в двигун.

Крім цього, через різке переходу на підвищені оберти, може вийти з ладу масляний насос. У тому випадку, якщо насос вже сильно зношений і вимагає заміни, робота на високих оборотах швидше виведе його з ладу. Буде потрібно заміна запчастини на нову.

Чому лампа тиску масла горить при гальмуванні, про що це говорить

Деякі власники транспортних засобів помічають, що при різкому гальмуванні, а іноді і при їзді по нерівній дорозі спалахує червоний індикатор тиску масла.

Це відбувається з тієї причини, що при особливо різкому гальмуванні з різних причин (нерівна дорога, різкий поворот і т. Д.), Падають обороти в двигуні. У зв’язку з цим різко знижується і тиск масла в системі.

Відповідно, якщо різко падає тиск масла, а масла в системі мало, то датчик спрацьовує в автоматичному режимі.

Індикатор не горить при плавному і рівномірному русі – для цього рівня масла ще досить. Але як тільки водій здійснює різке гальмування, через раптове падіння тиску система двигун починає відчувати різку нестачу робочої рідини.

Тому якщо у вашій машині загоряється лампа тиску масла саме при гальмуванні, варто негайно перевірити рівень масла в руховому агрегаті. Найімовірніше, що проблема криється саме в нестачі робочої рідини.

Лампочка тиску масла попереджає водія про наявність несправностей в двигуні і сигналізує про негайне вжиття заходів.

Кожен автовласник знає, що від стану рухового апарату в повній мірі залежить і працездатність самого автомобіля, тому дуже важливо вчасно міняти масла і фільтри, а також контролювати стан рівня масла протягом усього періоду експлуатації авто.

Як діяти: загоряється датчик тиску масла на гарячому двигуні авто

Водійські панель приладів – завжди цікавий об’єкт для споглядання. На ній безліч іконок, бортовий комп’ютер, два великих приладу у вигляді тахографа і спідометра.

Тріо у вигляді показників залишку палива, температури «охлаждайкі» і тиску масла, які в базі встановлені, скажімо, на ВАЗ 2103, зараз не зустріти. Задовольняйтеся стрілочними показаннями витратоміра і ступенем нагретости ОЖ.

Це в кращому випадку, оскільки виробники все частіше вважають, що водієві не обов’язково знати про тепловий стан рідини, що циркулює по трубках системи охолодження.

Що робити, якщо загоряється датчик тиску масла на будь-якому гарячому двигуні: первинна діагностика

Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?

Індикатор напору змазує рідини в масляній системі на приборке – явище минулого століття. Сучасне рішення – маслянка. Вона може підсвічуватися червоним або жовтим кольором. Якщо іконка засвітилася – це привід для ревізії вузла мастила двигуна. Але не завжди варто відразу розбирати мотор. Причина може бути і в іншому.

Рівень масляної емульсії

Неважливо, на холостому ходу горить лампа тиску масла або на оборотах, перш за все варто перевірити рівень масла в картері. Його недолік може викликати знижений натиск в масляній системі, а датчик фіксує саме його. Це говорить про те, що мастильна голодування відчувають такі важливі вузли, як:

  • Підшипники клонували.
  • Опори распредвала і ротора турбокомпресора.
  • Гідрокомпенсатори.
  • Фазорегулятори.
  • Гідронатягувача ременів.

Зволікати з долівкою не варто. Критичний знос і заклинювання валів можуть наздогнати швидко, а кількість витрат на ремонт неприємно «здивує».
Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?

електричні з’єднання

Рівень в порядку або відновлений, а маслянка все горить – привід оглянути працездатність датчика. Але перш проводка. Діагностика елементарна – зняти клему з сенсора, лампа на приборке повинна згаснути. Якщо вона моргає або світиться, виробляємо додатковий тест:

  • Підібрати довгий відрізок одножильного проводу.
  • Демонтувати живильну колодку вимірювача тиску масла.
  • З’єднати «плюс» акумулятора і відповідний до сенсора провід.

Після проведених дій іконка моргає / горить, однозначно є питання до стану проводки. Цілком можливо, перетерся один з проводів. Індикатор потух – йдемо далі.

Чому горить лампа аварійного тиску масла на холостому ходу – істотні причини

Недостатній рівень масла і некоректності в роботі проводки – проблеми легкоустранімих. Якщо ж іконка на панелі приладів підсвічується не з вини їх несправності, «копати» коштує в напрямку сенсора. Його діагностика куди складніше. Однак не завжди варто її проводити – все залежить від обставин.

засмічення

Отже, якщо загоряється датчик тиску масла на гарячому двигуні, спочатку варто зробити елементарну процедуру – почистити його. Щоб уникнути конфузно ситуації, після викручування сенсорного контролера розмір отвору під нього необхідно заткнути підручним пристосуванням. На роль останнього цілком зійде звичайна ганчірка.

Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?
Однак для початку контрольний механізм необхідно відшукати. Їх, до речі, може бути навіть два, як на VolksWagen T4. Тут вони стоять на ГБЦ і кронштейні масляного фільтра. Та й на Пріорі датчик тиску масла знаходиться на голівці блоку циліндрів.

Фільтруючий елемент

Проблема блимаючий або палаючої лампочки може бути прихована в масляному фільтрі. Він міг засмітитися в результаті несвоєчасної заміни масла або істотного зносу нутрощів мотора.

Ще одна причина його раптового засмічення – не проходження правилам, що пояснює, як грамотно промивати ДВС своїми руками.

Якщо проблема трапилася після заміни мастила – можливо маслофільтр нещільно прикручений або виявився підробленим.

Сенсор

Якщо після чистки датчика маслянка знову закліпала – це привід назад зняти ДДМ і перевірити його на предмет справного функціонування. Варто зазначити, що даний варіант тестування актуальний для електричних сенсорів, якими комплектуються сучасні двигуни.

На старих авто, скажімо, на ВАЗ 2106, встановлювалися механічні вимірники. Їх перевіряти безглуздо – немає з чим порівнювати дані, зняті на різних режимах.
Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?

До відома. Якщо лампа аварійного тиску після заміни масла горить на холостому ходу деякий час – це не привід турбується і копатися з датчиками. Свіжа мастило не встигла прокачати по каналах системи, тому відразу двигун не глушимо, а даємо йому попрацювати близько 10-15 секунд – індикатор повинен згаснути.

Перевірка ж сенсора здійснюється поетапно – спочатку тестером і, якщо це буде потрібно, додатково задіяні ножний / ручний насос і манометр. Діагностика мультиметром примітивна:

  • Активувати прилад в режимі вимірювання опору.
  • Приєднати контакти до маси датчика і його позитивного висновку.
  • Зняти показання – повинен бути 0.

Все в порядку – прямуємо далі. Тестуємо контрольний механізм під тиском. Закріплюємо з натягом шланг на виконавчий механізм датчика і даємо повітряний натиск 1,5 Бар. При цьому тестер як і раніше пов’язаний з висновками сенсорного контролера.

Важливо! Ознака несправності – при подачі тиску мультиметр показує нескінченно великий опір.

Випробування системи змащення

Описані процедури не привели до усунення блиску лампи тиску масла – варто задуматися про стан маслосистеми. Тепер настає момент її серйозною діагностики. Без додаткового обладнання не обійтися, але його цілком можна сконструювати самому. Для цього знадобляться:

  • Манометр.
  • Перехідник для установки пристосування в отвір для гвинта кріплення датчика.
  • Трубка відповідного діаметру.

Процес діагностування полягає у вимірюванні тиску масла на різних робочих режимах:

Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?

  1. Обороти стартера.
  2. Холоста робота мотора.
  3. Робочі обороти.

Зняті показання порівнюються з паспортними даними. При їх відсутності можна проконсультуватися з фахівцями, які працюють з конкретними автомобілями, або на форумі. Коли з’ясувалося, що датчик загоряється на гарячому двигуні через низький тиск масла, то варто ознайомитися з рядом висновків:

  • Забита сітка маслопріемного фільтра.
  • Забитий або несправний маслонасосів.
  • Залипнув редукційний клапан масляного насоса (часто буває на сильних морозах).
  • Зносилися «вкладиші».

Всім відомо, що для чистки паливної системи застосовуються спеціальні присадки в паливо, що володіють агресивним впливом.

При частому використанні на підношення моторі вони можуть потрапляти в систему змащення і викликати знос вкладишів і інших деталей.

Частково ліквідувати проблему з підшипниками ковзання клонували можна шляхом використання спеціальних присадних речовин, наприклад від компанії XADO. Інший варіант – залити масло повязче.

вердикт

Лампа аварійного тиску масла горить в наступних випадках:

  • Відразу після заміни мастила – не свідчить про несправність (потім повинна згаснути).
  • Недостатньо масла в картері.
  • Замкнув на масу відповідний до датчика провід.
  • Засмітився датчик або фільтр маслосистеми.
  • Погано закручений або виготовлений за підробленою технології фільтруючий елемент.
  • Несправний сенсор вимірювання напору мастила в вузлі.
  • Проблеми зі станом системи змащування двигуна.

Лампа тиск масла: чому вона загорілася і як жити далі

Добрий день, друзі, з Вами Андрій Кульпанов! Ми вже вели діалог про те, коли і як часто потрібно оновлювати масло в двигунах різних марок автомобілів.

Одним з показників цього є наступний факт – загоряється лампа тиску масла, причому це може відбуватися як на холодному, так і на гарячому двигуні.

У яких випадках це може відбуватися, спробуємо розібратися в сьогоднішньої теми.

   Основні причини загоряння контрольної лампи тиску масла

Отже, сигнальна лампа зазвичай спалахує після запуску мотора або при його роботі на холостих обертах.

Причин цього явища може бути кілька, але головне зрозуміти і прийняти для себе, що це має стати сигналом про наявність будь-яких несправностей. Тому потрібно вживати відповідних заходів, щоб не погіршити ситуацію.

У будь-якому випадку, якщо моргає лампа, значить, потрібно виявити несправність і зробити все для її усунення в самий найближчий час.

У ряду основних причин загоряння індикатора можна виділити наступні:

  • Знижений тиск мастила в системі. Це одна з найбільш поширених причин, але і сьогодні зустрічаються власники, які вперто не помічають слідів підтікання масла або не заглядають в підкапотний простір. Чому падає тиск – запитаєте Ви? Тому що масло поступово йде з системи. Тому слід звертати увагу на будь-які плями на двигуні або під машиною на місці її стоянки. Не забувайте, що, просто долив мастила в систему, Ви не вирішуєте проблему, а лише на деякий термін забуваєте про неї.
  • Ще одна причина миготіння контрольної лампи пов’язана з використанням неякісних масляних фільтрів. Якась частина мастила залишається в них навіть в тому випадку, коли Ви зупинили роботу мотора. Якщо фільтр сумнівної якості, то він не затримує масло, а воно безпосередньо стікає в картер. Таким чином, відбувається періодичне падіння тиску.
  • Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?Недолік мастила може бути пов’язаний з виходом з ладу редукційного клапана. Він повинен бути в закритому положенні, якщо рівня тиску в системі недостатньо. Однак, коли клапан виходить з ладу або його заклинює, то створюваного тиску недостатньо, що і призводить до загоряння контрольної лампи.
  • Ще одна причина – несправний датчик тиску. Він безпосередньо пов’язаний з роботою контрольного індикатора, оскільки з’єднаний з ним одним і тим же проводом. Як тільки тиск приходить в норму, повинно відбуватися розмикання контактів, внаслідок чого індикатор повинен згаснути. Цього якраз таки і не відбудеться, якщо сам датчик став несправний.
  • Сигналізатор також починає моргати, якщо забивається сітка масляного насоса. Вона грає роль перешкоди на шляху частинок бруду, металу, пилу і будь-яких інших небажаних елементів, які призводять до зносу помпи. Якщо масло не брудно, а нормальної якості, то воно вільно проникає крізь сіточку. При його забрудненнях в системі не створюється необхідного тиску, що і призводить до загоряння контрольної лампи. Найчастіше ця причина виявляє себе на холодному двигуні, оскільки в міру його прогрівання мастило стає рідшою і проходить через сітку набагато легше.
  • Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?Може також вийти з ладу безпосередньо масляний насос. Саме він створює прийнятний рівень тиску у всій системі. Якщо цього не відбувається, то замикаються контакти датчика, що і призводить до появи сигнального індикатора на панелі. Тому в даному випадку доведеться демонтувати масляний піддон і насос для усунення несправності.

Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?Тепер розглянемо ситуацію, якщо Ви перебуваєте в дорозі, і спрацював індикатор низького тиску. Найпершим справою необхідно зупинити транспортний засіб і заглушити мотор. Як тільки він охолоне, доведеться перевірити рівень мастила в системі. Для цього під капотом є спеціальний вимірювальний щуп. Його обтирають насухо і занурюють на колишнє місце. Цілком можливо, що рівень виявиться нижче мінімальної позначки. Значить, десь відбувається підтікання або розгерметизація з’єднань.
Знову рушати в дорогу можна тільки після доливання масла в двигун. Якщо лампа продовжує горіти після запуску і не гасне згодом, є сенс подумати про буксирування автомобіля на найближче СТО або до перевіреного автомеханіка. Справа може виявитися досить серйозним, тому бажано провести обстеження в спокійній обстановці.

Оскільки ми вже говорили про те, що причини низького тиску можуть бути пов’язані з несправним датчиком, то не зайве буде зрозуміти принцип роботи цього пристрою. Усередині нього розташовані певні контакти. До моменту включення запалювання тиску в системі не спостерігається, тому контакти замкнуті.

При повороті ключа і включенні запалювання, але до моменту запуску стартера, контрольна лампа повинна горіти. Якщо цього не відбувається, значить, можлива якась несправність. Може бути, просто перегоріла сама лампочка, а може бути, стався обрив контактів або вийшов з ладу сам датчик.

Як тільки ми запускаємо двигун, відбувається розмикання контактів, що приводить до гасіння лампочки.

   Як перевірити тиск

Якщо немає можливості найближчим часом звернутися в автосервіс, можна спробувати знайти причину самостійно, а для цього нам потрібно дізнатися, як перевірити тиск масла.

На ці цілі як раз і розрахований спеціальний прилад, заміряли тиск в системі.

Він продається в готовому вигляді або ж його можна зробити самостійно на основі будь-якого манометра, гумового шланга зі штуцером, різьблення якого повинна бути такою ж, як у масляного датчика.

Порада

Спочатку необхідно викрутити різьблення на датчику, приготувавшись до того, що відразу почне текти масло. Після цього в систему вводиться манометр і запускається двигун. У момент запуску друга людина повинна дивитися за показаннями приладу. У разі, якщо значення становить менше 0,5 кг / см2, необхідно зупиняти двигун.

Деякі автолюбителі цікавляться, чи існує моторне масло, яке збільшує тиск в системі. Скоріше мова йде про спеціальні добавки, що поліпшують його характеристики. Основним результатом від використання таких складів (наприклад, Супротек) можна назвати відновлення колишніх параметрів робочих процесів в двигуні.

Зношені постійним тертям поверхні робочих деталей і механізмів поршневий групи частково відновлюються, зростає їх маслоудержівающая здатність. В результаті зростає ефективність згоряння палива та поліпшується компресія двигуна.

Багато масла містять спеціальні присадки, які спрямовані на те, щоб знизити споживання двигуном мастила.

На цьому будемо закінчувати сьогоднішній матеріал. Попереду нас чекає багато цікавих статей з галузі обслуговування двигуна і автомобіля взагалі. Тому підписуйтесь на наші оновлення, щоб в подальшому отримувати корисну розсилку. Поки!

З повагою, автор блогу Андрій Кульпанов

Чому загоряється лампочка тиску масла на холостих і низьких оборотах двигуна?

Андрій

Перегляди: 79176

На холостому ходу горить лампа тиску масла: пошук несправностей і їх усунення

Що може означати така ситуація, коли на холостому ходу горить лампа тиску масла? На панелі будь-якого транспортного засобу є відповідні індикатори, які вказують на несправність тієї чи іншої системи автомобіля.

Згадана лампа традиційно має червоне підсвічування.

Якщо цей індикатор загорівся в період роботи двигуна, то має місце явний натяк на те, щоб водій вчасно звернув увагу на існуючу проблему і вжив всіх необхідних заходів.

Чи варто зайвий раз нагадувати, до чого може привести ігнорування цього сигналу? Ситуація може закінчитися серйозними проблемами. З цієї причини кожному водієві необхідно знати, що робити в подібних випадках.

Загальні відомості

У ранні роки приладова панель практично всіх легкових транспортних засобів оснащувалася особливим «екраном», де було показано тиск в силовому агрегаті. Тут була шкала, відповідно до визначеної одиниці виміру, – кгс / см2. І чим вище обороти колінчастого валу, тим більше значення тиску.

Якщо ж воно опускалося нижче допустимих меж, то дивуватися тому, що горить лампа тиску масла на холостому ходу, не доводилося. Таким чином, водій отримував сигнал, який вказував на наявність несправності.

Як же тепер йдуть справи з сучасними автомобілями? Даного екрану у них вже немає, причому дуже давно. Можливо, на деяких моделях УАЗ вони і збереглися, але таких, якщо і знайдеться, буде дуже мало. Проте водіям необхідно знати параметри тиску, які відповідають нормі.

Що виходить в результаті?

Поки двигун працює в режимі холостого ходу – а це зазвичай 800-1000 об / хв – рівень тиску не опускається нижче 0,5 кгс / см2. У більшості моторів з 16 клапанами поріг може бути трохи більшим, до 0,6 кгс / см2. Ці двигуни більш спритні і масло, яке в них циркулює, більш рідке.

За моніторинг системи відповідає спеціальний механічний датчик тиску масла. У разі відхилення від норми він посилає сигнал на запалювання індикатора. Водій, побачивши його, розуміє, що з силовим агрегатом не все гаразд. При зниженні тиску до значення менш 0,4 кгс / см2 лампа моргає або ж горить нетривалий час.

Необхідність контролю тиску масла

Якщо водій виявляє на приладовій панелі світиться індикатор, який відноситься до аварійного тиску масла в моторі, йому необхідно тут же вжити відповідних заходів, щоб уникнути проблем. І найперше, що він повинен зробити, – це заглушити двигун.

Якщо незважаючи на те, що загорілася лампочка тиску масла, він як і раніше буде працювати, це може закінчитися вельми плачевно, аж до повного виходу з ладу. А це вже необгрунтовано великі витрати, які нікого не порадують.

Саме цим і пояснюється така вимушена і екстрений захід, адже двигун, по суті, – найдорожче устаткування, яке є в автомобілі. Звичайно, в ньому повно і інших вузлів, механізмів, але, за винятком каталізатора (якщо він є), це найдорожче і складний пристрій.

  Panasonic і Toyota спільно розвинуть «розумні міста»

функціональність

Система маслоснабжения автомобіля грає далеко не останню роль в роботі силового агрегату. До найважливішим її функцій можна віднести:

  • Змазування тертьових частин: кілець, поршнів, колінчатого вала, вкладишів, клапанів.
  • Часткове відведення тепла від камери згоряння.
  • Змивка стружки з подальшою її транспортуванням в піддон.
  • Створення плівки, яка захищає металеві поверхні від розвитку корозійного процесу.

Тепер уже можна уявити собі картину, яка вийде, якщо своєчасно не зреагувати на ситуацію, коли на холостому ходу горить лампа тиску масла. Всі ці та багато інших завдань виконуються тільки в тому випадку, коли в двигуні підтримуються оптимальні параметри. Лампочка при цьому ніяк себе не проявляє, що свідчить про справної роботі всього агрегату.

Якщо даний індикатор активний, значить є вагома причина. Тиск масла, яке нижче норми, є аварійною ситуацією, адже силовий агрегат в цьому випадку працює під занадто великим навантаженням. До того ж значно знижується тепловідвід, що загрожує перегрівом блоку циліндрів. Не можна також виключити і повний вихід з ладу поршневої групи.

Що може служити причиною?

Активність аварійного індикатора може служити приводом для планового технічного обслуговування або бути наслідком початкових симптомів несправностей. Так, якщо вже й загорілася лампочка тиску масла, необхідно якомога швидше виявити і усунути поломку.

В іншому випадку рано чи пізно це може закінчитися неминучими проблемами, які будуть носити найсерйозніший характер. Загибель двигуна навряд чи обрадує власника автомобіля.

Причин активного прояву аварійної лампи в режимі холостого ходу силового агрегату може бути кілька. Причому іноді сигнальна лампочка може спалахнути на кілька секунд, а потім гасне в силу особливих випадків запуску двигуна, наприклад, в сильний мороз.

Зверніть увагу

При низькій температурі масло густе і насосу важко його прокачувати по системі. Стало бути, в ній створюється тиск нижче норми. На це і вказує аварійна лампа. Але через кілька секунд або хвилин температура масла в двигуні піднімається і воно приймає текучий стан. В результаті параметри нормалізуються, відповідно, лампочка гасне.

Якщо ж цього не сталося, то в наявності – несправність. Нижче розглянемо, чому саме це може бути викликано.

Масло і піддон

Найпоширеніша причина – це зниження тиску масла в піддоні або його повне витікання. На жаль, серед багатьох власників автомобілів (втім, це відноситься і до господарів різної техніки) є одна погана звичка, від якої слід позбавлятися. Це ігнорування інструкції по експлуатації.

У цьому документі чітко прописано, що перед тим як виїхати з гаража, стоянки, паркування, слід обов’язково перевірити рівень всіх рідин двигуна. При відхиленні від норми втрата повинна бути відразу заповнена.

Іншими словами, необхідно регулярно оглядати двигун, а також всі підкапотний простір на предмет підтікання і протікання.

І якщо вже на холостому ходу горить лампа тиску масла, причина може бути тут же виявлено.

  Паркетник Ford Puma ST здався на Нюрбургринзі

Кожен власник свого залізного коня повинен уважно оглянути місце стоянки під його днищем. Чи є масляні плями на землі, асфальті, захисному щитку двигуна? Такий захід дозволяє своєчасно виявити витік масла і уберегтися від підвищених витрат.

спроба заощадити

Виробники, які ставляться до своєї роботи з належною увагою, дорожать своєю репутацією. Тому вони намагаються робити свою продукцію максимально надійною, наскільки це можливо. Але, на жаль, знаходяться «майстри кустарного виробництва», яким точно немає діла до якості.

В результаті в продажу з’являються масляні фільтри по дуже низькій ціні. Однак така економія не обіцяє нічого хорошого: ці вироби не здатні витримати тиск в процесі роботи двигуна.

Сучасні і якісні фільтри справляються зі своїм завданням навіть в таких умовах.

важливо

Даного факту не слід скидати з рахунків, оскільки це теж є причиною, чому на холостому ходу горить лампа тиску масла.

Після того як двигун глушиться, в оригінальних деталях залишається трохи масла, що дозволяє уникнути масляного голодування в момент його чергового запуску.

У разі виробів раходнік повністю стікає в піддон, не затримуючись, що обумовлено технологічною структурою. В результаті при запуску силового агрегату підвищується ризик вироблення, що труться.

Через це мотор швидше виходить з ладу.

Несправність датчика тиску

Аварійний індикатор масла, встановлений в панелі приладів автомобілів, включається від датчика, оскільки вони обидва живляться одним проводом. І якщо тиск в системі стає нижче норми, то їм же замикається лампа на масу. Коли параметри в межах норми, сенсор розімкнути, то індикатор не горить.

Поломка механічного датчика тиску масла призводить до того, що він постійно замкнутий і лампа весь час активна. Незалежно від того, нормальний тиск в системі чи ні, датчик просто не в змозі розімкнути контакт. На жаль, несправний датчик не підлягає ремонту і якщо проблема криється саме в ньому, він просто змінюється на новий пристрій.

Проблеми з редукційним клапаном

Редукційний клапан в справному стані повинен завжди перебувати закритим. Однак з плином часу його може заклинити або він зависає. У цьому випадку клапан вже відкритий і тоді тиск в масляній системі не може підтримуватися на необхідному рівні. Індикатор повідомляє водія про наявність несправності.

Виправити ситуацію можна різними способами:

  • При розтягуванні пружини слід замінити її.
  • Якщо клапан сильно забитий сміттям, він очищається і при відсутності пошкоджень ставиться на місце.

Слід проводити профілактику, яка полягає у своєчасній заміні масляного фільтра і контролі рівня розхідники. Яке має бути масло в двигуні? Тільки якісне і без забруднень! Крім того, перед тим як міняти расходник, слід промивати всю систему.

У масляного насоса забита сітка

Даний елемент також обов’язковий, так як захищає двигун і масляний насос від забруднень: пилу, стружок, абразивних частинок.

  Седан Mercedes-AMG E 63 нагадав про оновлення Е-класу

Чисте і фільтроване масло може безперешкодно проходити крізь осередки фільтра. Коли витратний матеріал сильно забруднений і в ньому багато механічних домішок, йому складно проходити через фільтр. В результаті в масляній системі не створюється необхідного рівня тиску. І якщо причина в сітці, її необхідно демонтувати, добре почистити і встановити назад.

Перевірка тиску масла

Як ми тепер знаємо, для повноцінної роботи двигуна необхідно, щоб в масляній системі підтримувався оптимальний рівень тиску.

Робочий параметр характеризується наступними показаннями за умовами роботи силового агрегату:

  • Режим холостого ходу – 2 бари або 2,04 кгс / см2.
  • Підвищення оборотів коленвала – від 4,5 до 6,5 бар або 4,59-6,63 кгс / см2.

Відхилення в будь-яку сторону загрожує сумними наслідками щодо двигуна. Як перевірити тиск масла в двигуні, якщо приладова панель не обладнана стрілочним або цифровим індикатором? Для цього варто скористатися масляним манометром.

Вся процедура перевірки виглядає наступним чином:

  • Запускається двигун і прогрівається до його робочої температури (90 ° C).
  • Мотор глушиться, відкривається капот.
  • Від’єднується аварійний датчик тиску масла і замість нього підключається манометр (діяти треба обережно: температура масла в двигуні вже висока).
  • Тепер слід перевірити рівень розхідники і при необхідності долити масло.
  • В черговий раз двигун запускається.
  • Проводиться вимір тиску: спочатку в режимі холостого ходу, після чого на підвищених обертах коленвала.

Для отримання більш точних даних перевірку слід виконати 2 або 3 рази, а потім обчислити середнє значення показань. Варто врахувати, що при від’єднанні манометра частина масла може вилитися, тому варто після процедури ще раз перевірити його рівень по щупі і при необхідності долити витратний матеріал. Тільки не потрібно купувати моторне масло низької якості.

Невелике, але важливе зауваження

У деяких автомобілів бортова комп’ютерна система може розцінювати відключення контрольної лампи як несправність. Тому транспортний засіб перекладається в аварійний режим.

У цьому випадку немає можливості збільшити кількість обертів колінчастого вала, що в результаті не дозволяє провести перевірку тиску масла. І якщо ситуація має місце, не обійтися без допомоги фахівців сервісного центру.

висновок

Ситуація, коли запалюється сигнальна лампа аварійного тиску масла, не завжди може бути драматичною. Головне, вчасно зреагувати на сигнал і як можна швидше зайнятися пошуком причин. Слід крок за кроком опрацювати всі можливі варіанти. Про те, як перевірити тиск масла в двигуні, вже було зазначено, тому по можливості варто почати саме з цієї процедури.

Якщо проблема буде знайдена і усунена самостійно, то можна похвалити себе за виконану роботу. Це додасть впевненості у власних силах і частковому пізнанні автомобіля.

Якщо не вдається краще звернутися до найближчого центру технічного обслуговування транспортних засобів. Професіоналам не важко буде знайти причину і усунути наявні несправності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…