Є такі види несправностей легкового автомобіля, з якими можна проїхати якийсь час, але, якщо загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна, потрібно терміново припиняти рух.

Подібне явище свідчить про те, що тиск масла в двигуні падає. Їзда з подібною несправністю призводить до заклинювання колінчастого вала, його поломки.

Вартість ремонту буде значною, до того ж ви втратите багато часу.

Як тільки впав тиск масла в двигуні, зупиняйтеся, викликайте евакуатор, звертайтеся в автосервіс. Для визначення причин загоряння індикатора, оцінки глибини проблеми, розберемося в пристрої мастильної системи, виділимо основні функції, що їх маслом.

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

Основні функції моторного масла

Крім зменшення тертя між дотичними поверхнями кривошипно-шатунних механізмів і поршнів, моторне масло виконує наступні функції:

  • відводить від циліндрів надлишкове тепло;
  • за допомогою присадок очищає від бруду мотор;
  • нейтралізує оксиди, що утворилися після згоряння палива;
  • запобігає корозії. Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

Принцип дії мастильної системи автомобільного двигуна

Багато легкові автомобілі мають комбіновану систему мастила. Під тиском відбувається рух масла в основну магістраль з картера через приймач і фільтр. Далі по каналах воно подається до корінних і шатунних підшипників колінчастого вала, опор розподільного вала, а також до поршневими пальцями. У мастильної системі є регулюючі клапани:

  • редукційний, спрацьовує при надлишковому тиску. Відбувається скидання надлишку масла на вхід;
  • при засміченні фільтра спрацьовує перепускний клапан, що подає неочищена олія.

У подібної системи є спеціальний датчик, який сигналізує про зниження тиску, розташовується він на корпусі моторної головки або на блоці циліндрів.

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

Чому виникають проблеми

Для дизельного і бензинового агрегатів виділяють кілька основних причин, що викликають загоряння лампочки датчика, яка відповідає в системі за тиск.

Всі причини подібного явища можна розділити на несправності, усунути які можна своїми силами, і на серйозні проблеми. Серед поширених простих несправностей відзначимо:

  • недостатня кількість масла;
  • неробочий стан датчика;
  • застосування неякісного моторного масла;
  • масляний фільтр забитий брудом.

Складними випадками, що приводять до зниження тиску, читають:

  • істотний знос корінних і шатунних підшипників колінчастого вала і розподільного вала;
  • проблеми з масляним насосом дає знос або пошкодження кришки, шестерень, корпусу;
  • несправності редукційного насосного клапана – зниження пружності, наявність під кришкою сторонніх часток, знос пружини;
  • зміна в’язкості моторного масла. Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

Як перевірити тиск масла

Якщо з’являється одна з перерахованих проблем, моргає лампа тиску масла на прогрітому двигуні, а також на приладовій панелі горить спеціальний індикатор. Система сигналізує про зниження тиску, але для того, щоб оцінити реальну ситуацію, потрібен спеціальний прилад. Класичний манометр для вимірювання тиску масла в двигуні є в арсеналі будь-якого автовласника.

Приступаємо до перевірки

Пропонуємо наступний алгоритм визначення рівня тиску масла в двигуні:

  1. Для початку потрібно прогріти автомобільний двигун до стандартного показника (до 60 градусів).
  2. Потім движок вимикають, знімають датчик.
  3. Після підключення через адаптер індикатора до коробки передач або до масляній системі, запускають двигун, знімають на різних оборотах свідчення.

Увага! Не забувайте порівнювати отримані дані з показниками, рекомендованими виробником.

  1. Після того як ви заглушите двигун, зачекайте поки він охолоне, датчик скиньте індикаторної кнопкою, приберіть з двигуна індикатор, закріпіть датчик.

Технічні характеристики двигуна не тільки містять інформацію про тиск, але і опис оборотів движка, для яких повинні бути проведені вимірювання. Якщо отримані результати близькі до норм, ніяких підстав для тривоги немає.

Увага! Для багатьох автомобілів при прогрітому моторі нормальним вважається тиск на холостих обертах двигуна в діапазоні 0,65 – 0,8 кг / см2. Збільшення оборотів движка має відповідати підвищенню до 4,5 кг / см2.

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

Для нормального двигуна максимальний показник тиску при істотній навантаженні становить 7 кг / см2. При повній відповідності всіх значень з нормативами, зазначеними виробником в інструкції, причиною загорання сигнальної лампочки є несправність датчика. Виправити ситуацію цілком можна своїми силами, не вдаючись до послуг професійних автослюсарів.

Способи ремонту загоряння контрольної лампочки

При загорянні контрольної лампочки, що свідчить про зниження тиску масла в двигуні, не впадайте в паніку. Для початку потрібно оцінити рівень масла, скориставшись щупом. Якщо він буде нижче допустимого мінімуму, долийте масло, потім заведіть машину. Якщо лампочка більше не горить, можна рухатися далі.

Якщо додавання масла не позбавило вас від проблеми, а лампочка продовжує горіти, перевіримо ймовірність попадання палива або масла в піддон. Це можливо при наявності в піддоні тріщин, знос поршнів, збільшенні зазору між стінками циліндра.

Справитися з подібною проблемою можна тільки за допомогою повного розбирання автомобільного двигуна, тобто шляхом капітального ремонту.

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

Якщо причиною загоряння індикаторної лампочки буде поломка датчика, не маючи під руками спеціального приладу, перевірку падіння тиску проводимо наступним чином:

  • знімаємо з датчика клеми, викручуємо датчик з блоку;
  • витягуємо провід з котушки запалювання;
  • просимо поганяти стартером колінчастий вал власника попутної машини.

Якщо при прокручуванні з отвору, зробленого для установки датчика, масло б’є струменем, то тиск в нормі. Причиною миготіння лампочки буде поломка датчика. Засмічення масляного фільтра призводить до відкривання перепускного клапана, в результаті чого загоряється лампочка індикатора. Для усунення проблеми потрібно заміна моторного масла.

При зменшенні тиску через несправність масляного насоса або забруднення сітки маслоприемника, діємо таким чином:

  • усуваємо несправності редукційного клапана шляхом прочищення та регулювання;
  • забруднену сітку промиваємо, попередньо знявши піддон картера.

Найнебезпечнішим автомеханіки вважають ситуацію, при якій індикатор горить, а в мастильної системі немає тиску через зношування корінних підшипників. Без капітального ремонту мотора, шліфування колінчастого валу, установки ремонтних вкладишів -не обійтися.

Порада! Під час руху дивіться на приладову панель, слідкуйте за спалахують лампочками і індикаторами. Це дасть вам можливість уникнути дорогого ремонту, заощадити здоров’я і час.

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

Підвищуємо тиск масла

Власники автомобілів повинні знати про світлових і стрілочних індикаторах, що вказують рівень тиску в мастильної системі. Для підвищення тиску перевіряємо працездатність редукційного клапана.

При регулюванні його положення, можна отримати великий тиск масла в двигуні. Знос редукційного клапана призводить до підтікання через кільця ущільнювачів масла. Знижений тиск має неприємні наслідки для двигуна.

Зверніть увагу

Професіонали впевнені, що тільки при нормальному тиску відбувається повноцінне надходження масла до деталей, що труться, запобігання їх від швидкого зносу. Зниження тиску часто пов’язано з виходом з ладу компонентів масляного фільтра, витоком моторного масла.

Як тільки вдасться підвищити тиск (більше норми на 4-5 бар), автоматично відбувається відведення масла на вхідний клапан.

висновок

Щоб уникнути неприємних ситуацій, викликаних неполадками в двигуні, необхідно систематично проводити перевірку рівня тиску моторного масла. Подібна процедура передбачає використання такого пристосування як манометр.

Здавалося б, який сенс користуватися манометром, якщо існує на панелі приладів спеціальний індикатор? У функції індикатора входить сигналізація про зміну тиску масла при відхиленні від допустимого мінімального параметра. Не радимо довіряти стрілкою індикатора, тому що не у всіх випадках показання будуть достовірними.

До того ж часто буває, що датчик або індикатор несправні, це знизить вірогідність показань.

У наступному відео розглянемо найпоширеніші причини загоряння лампочки в двигуні автомобіля:

На прогрітому двигуні загоряється лампа тиску масла

Механізм мастила двигуна працює з метою надходження автомобільного масла до рухається деталей силового агрегату під напором, який створюється масляним насосом.

Якщо станеться з різних причин падіння тиску моторного масла, то мастильний матеріал не зможе надходити до всіх деталей агрегату що може привести до його поломки.

Тому для постійного контролю за рівнем тиску мастила, на приладовій дошці автомобіля розташований датчик (лампочка) який в разі наявності несправності подає водієві сигнал.

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

Що відбувається, коли на прогрітому двигуні загоряється лампа тиску масла

При виникненні проблем з рівнем тиску двигун починає відчувати такі проблеми:

  1. недолік мастильного матеріалу;
  2. посилюється знос рухомих деталей;
  3. збільшується нагрів двигуна в цілому;
  4. знижується очищення двигуна від нагару і різних відкладень;
  5. порушення роботи з подальшою поломкою підшипників;
  6. збільшуються шуми в корпусі двигуна.

Всі перераховані вище проблеми в кінцевому підсумку призводять до заклинювання і поломки двигуна.

Причини виникнення проблем зі мастильної системою

Можуть бути різні проблеми з тиском, але найбільш часто зустрічаються є:

  • низький рівень мастила в силовому агрегаті;
  • залите в двигун, згідно наявний кваліфікації, не те моторне масло;
  • автомобільне мало втратило свої початкові якості і не може нормально виконувати свої функції;
  • існують серйозні проблеми роботи мастильної системи двигуна автомобіля.

Діагностика проблем пов’язаних з тиском масла

Перевірка рівня моторного масла . Причиною проблеми може бути незначна кількість мастила в агрегаті.

Причиною зниження рівня може бути:

  • наскрізне пошкодження піддону картера;
  • підвищене споживання двигуном в зв’язку з його сильним зносом;
  • повішений витрата масла на чад;
  • знос або неправильна робота маслонасоса.

Заміна на мастильний матеріал оптимальної в’язкості . Кожна марка автомобіля має свою марку мастила, яке необхідно використовувати в процесі його експлуатації.

Так, наприклад, використання масла 0W20 замість 5W40 призводить до сильного розрідження мастильного матеріалу, так як використовувана мастило не відповідає рекомендаціям виробника автомобіля по мануалу.

Така ситуація може призвести до течям прокладок і сальників двигуна що гарантовано призведе до зменшення рівня моторного масла і падіння його тиску. Щоб не потрапити в таку непросту ситуацію потрібно ретельно підбирати за показником в’язкості і по іншим головним показниками.

Корисно знати: Чи можна доливати масло в двигун іншої марки?

Своєчасна заміна згідно пройденого кілометражу. Важливо пам’ятати, що масло через певний проміжок часу може просто втратити свої захисні властивості. Рекомендується проводити заміну через 10-14 тис. Км.

Небажане змішування з антифризом. Такі неприємності можуть виникнути при тріщинах в блоці циліндрів або при пробої прокладки головки блоку циліндрів. При перемішуванні антифризу з маслом відбувається зміна і погіршення хімічних властивостей мастильних матеріалів. Першою ознакою таких проблем є наявність емульсії на поверхні масляного щупа.

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

Попадання палива в моторне масло. Така проблема може виникнути при порушенні займання і подальшого згоряння палива в циліндрі двигуна. У підсумку в масло потрапляє паливо, яке сильно розріджує його і призводить до падіння тиску мастильного матеріалу.

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

Надмірне зловживання різними присадками. Додавання в масло різних присадок також може привести до втрати якості мастильного матеріалу і в підсумку привести до проблем.

Корисно знати: Яке моторне масло не підробляють в Росії список кращих

Знос різних деталей двигуна. Така ситуація може бути викликана збільшення зазорів між деталями в слідстві чого відбувається падіння тиску двигуна і надмірна витрата мастильного матеріалу. Вирішувати такі проблеми потрібно тільки за допомогою капітального ремонту агрегату. Різні присадки тільки на час полегшать ситуацію.

Засмічення фільтра маслоприемника. Якщо через цей елемент не буде проходити достатній обсяг мастила, то двигун почне відчувати нестачу мастильного матеріалу з усіма наслідками, що випливають з цього негативними наслідками.

Фільтр може засмітитися в зв’язку з тим, що різні види забруднень скупчилися на стінках піддону. Для вирішення такої проблеми потрібно очистити від бруду фільтр маслоприемника тим самим вирішивши проблему проходження моторного масла через нього.

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

Своєчасна заміна масляного фільтра. Якщо фільтр вчасно не замінювати на новий, то може статися його засмічення і це може в підсумку викликати падіння рівня тиску. Крім засмічення масляний фільтр може бути неякісний, що негативно позначиться на роботі системи змащення двигуна.

Корисно знати: Чи треба заливати масло в фільтр при заміні масла?

Нерегулярна робота редукційного клапана. Клапан за своєю конструкцією залишається закритим до того часу коли тиск на перевищить необхідну норму. Але якщо клапан іноді клинить у відкритому положенні і тоді неможливо отримати необхідний тиск.

Поломка масляного насоса. У разі поломки даного елемента потрібно швидко провести його заміну або ремонт. Адже без правильної і постійної роботи масляного насоса можна забезпечити безперебійну і якісну мастило всім деталей, що труться двигуна.

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

Другорядні причини загоряння лампочки тиску мастильного матеріалу

Іноді бувають такі ситуації, що коли на прогрітому двигуні загоряється лампа тиску масла, а при заміні тиску ці параметри знаходяться в нормі. Така ситуація може виникнути в наступних випадках:

  1. неправильно працює датчик тиску масла;
  2. проблеми з проводкою живильної датчик;

висновок

При загорянні лампочки тиску масла треба швидко заглушити двигун і доставити автомобіль буксирним способом до місця ремонту.

Причин виникнення такої проблеми може бути безліч, тому без різнобічної діагностики агрегату не обійтися.

Дуже важливо стежити за основними деталями мастильної системи двигуна, щоб попередити виникнення проблем зі змазкою основних деталей двигуна.

Як діяти: загоряється датчик тиску масла на гарячому двигуні авто

Водійські панель приладів – завжди цікавий об’єкт для споглядання. На ній безліч іконок, бортовий комп’ютер, два великих приладу у вигляді тахографа і спідометра.

Тріо у вигляді показників залишку палива, температури «охлаждайкі» і тиску масла, які в базі встановлені, скажімо, на ВАЗ 2103, зараз не зустріти. Задовольняйтеся стрілочними показаннями витратоміра і ступенем нагретости ОЖ.

Це в кращому випадку, оскільки виробники все частіше вважають, що водієві не обов’язково знати про тепловий стан рідини, що циркулює по трубках системи охолодження.

Що робити, якщо загоряється датчик тиску масла на будь-якому гарячому двигуні: первинна діагностика

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

Індикатор напору змазує рідини в масляній системі на приборке – явище минулого століття. Сучасне рішення – маслянка. Вона може підсвічуватися червоним або жовтим кольором. Якщо іконка засвітилася – це привід для ревізії вузла мастила двигуна. Але не завжди варто відразу розбирати мотор. Причина може бути і в іншому.

Рівень масляної емульсії

Неважливо, на холостому ходу горить лампа тиску масла або на оборотах, перш за все варто перевірити рівень масла в картері. Його недолік може викликати знижений натиск в масляній системі, а датчик фіксує саме його. Це говорить про те, що мастильна голодування відчувають такі важливі вузли, як:

  • Підшипники клонували.
  • Опори распредвала і ротора турбокомпресора.
  • Гідрокомпенсатори.
  • Фазорегулятори.
  • Гідронатягувача ременів.

Зволікати з долівкою не варто. Критичний знос і заклинювання валів можуть наздогнати швидко, а кількість витрат на ремонт неприємно «здивує».
Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

електричні з’єднання

Рівень в порядку або відновлений, а маслянка все горить – привід оглянути працездатність датчика. Але перш проводка. Діагностика елементарна – зняти клему з сенсора, лампа на приборке повинна згаснути. Якщо вона моргає або світиться, виробляємо додатковий тест:

  • Підібрати довгий відрізок одножильного проводу.
  • Демонтувати живильну колодку вимірювача тиску масла.
  • З’єднати «плюс» акумулятора і відповідний до сенсора провід.

Після проведених дій іконка моргає / горить, однозначно є питання до стану проводки. Цілком можливо, перетерся один з проводів. Індикатор потух – йдемо далі.

Чому горить лампа аварійного тиску масла на холостому ходу – істотні причини

Недостатній рівень масла і некоректності в роботі проводки – проблеми легкоустранімих. Якщо ж іконка на панелі приладів підсвічується не з вини їх несправності, «копати» коштує в напрямку сенсора. Його діагностика куди складніше. Однак не завжди варто її проводити – все залежить від обставин.

засмічення

Отже, якщо загоряється датчик тиску масла на гарячому двигуні, спочатку варто зробити елементарну процедуру – почистити його. Щоб уникнути конфузно ситуації, після викручування сенсорного контролера розмір отвору під нього необхідно заткнути підручним пристосуванням. На роль останнього цілком зійде звичайна ганчірка.

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії
Однак для початку контрольний механізм необхідно відшукати. Їх, до речі, може бути навіть два, як на VolksWagen T4. Тут вони стоять на ГБЦ і кронштейні масляного фільтра. Та й на Пріорі датчик тиску масла знаходиться на голівці блоку циліндрів.

Фільтруючий елемент

Проблема блимаючий або палаючої лампочки може бути прихована в масляному фільтрі. Він міг засмітитися в результаті несвоєчасної заміни масла або істотного зносу нутрощів мотора.

Ще одна причина його раптового засмічення – не проходження правилам, що пояснює, як грамотно промивати ДВС своїми руками.

Якщо проблема трапилася після заміни мастила – можливо маслофільтр нещільно прикручений або виявився підробленим.

Сенсор

Якщо після чистки датчика маслянка знову закліпала – це привід назад зняти ДДМ і перевірити його на предмет справного функціонування. Варто зазначити, що даний варіант тестування актуальний для електричних сенсорів, якими комплектуються сучасні двигуни.

На старих авто, скажімо, на ВАЗ 2106, встановлювалися механічні вимірники. Їх перевіряти безглуздо – немає з чим порівнювати дані, зняті на різних режимах.
Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

До відома. Якщо лампа аварійного тиску після заміни масла горить на холостому ходу деякий час – це не привід турбується і копатися з датчиками. Свіжа мастило не встигла прокачати по каналах системи, тому відразу двигун не глушимо, а даємо йому попрацювати близько 10-15 секунд – індикатор повинен згаснути.

Перевірка ж сенсора здійснюється поетапно – спочатку тестером і, якщо це буде потрібно, додатково задіяні ножний / ручний насос і манометр. Діагностика мультиметром примітивна:

  • Активувати прилад в режимі вимірювання опору.
  • Приєднати контакти до маси датчика і його позитивного висновку.
  • Зняти показання – повинен бути 0.

Все в порядку – прямуємо далі. Тестуємо контрольний механізм під тиском. Закріплюємо з натягом шланг на виконавчий механізм датчика і даємо повітряний натиск 1,5 Бар. При цьому тестер як і раніше пов’язаний з висновками сенсорного контролера.

Важливо! Ознака несправності – при подачі тиску мультиметр показує нескінченно великий опір.

Випробування системи змащення

Описані процедури не привели до усунення блиску лампи тиску масла – варто задуматися про стан маслосистеми. Тепер настає момент її серйозною діагностики. Без додаткового обладнання не обійтися, але його цілком можна сконструювати самому. Для цього знадобляться:

  • Манометр.
  • Перехідник для установки пристосування в отвір для гвинта кріплення датчика.
  • Трубка відповідного діаметру.

Процес діагностування полягає у вимірюванні тиску масла на різних робочих режимах:

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

  1. Обороти стартера.
  2. Холоста робота мотора.
  3. Робочі обороти.

Зняті показання порівнюються з паспортними даними. При їх відсутності можна проконсультуватися з фахівцями, які працюють з конкретними автомобілями, або на форумі. Коли з’ясувалося, що датчик загоряється на гарячому двигуні через низький тиск масла, то варто ознайомитися з рядом висновків:

  • Забита сітка маслопріемного фільтра.
  • Забитий або несправний маслонасосів.
  • Залипнув редукційний клапан масляного насоса (часто буває на сильних морозах).
  • Зносилися «вкладиші».

Всім відомо, що для чистки паливної системи застосовуються спеціальні присадки в паливо, що володіють агресивним впливом.

При частому використанні на підношення моторі вони можуть потрапляти в систему змащення і викликати знос вкладишів і інших деталей.

Частково ліквідувати проблему з підшипниками ковзання клонували можна шляхом використання спеціальних присадних речовин, наприклад від компанії XADO. Інший варіант – залити масло повязче.

вердикт

Лампа аварійного тиску масла горить в наступних випадках:

  • Відразу після заміни мастила – не свідчить про несправність (потім повинна згаснути).
  • Недостатньо масла в картері.
  • Замкнув на масу відповідний до датчика провід.
  • Засмітився датчик або фільтр маслосистеми.
  • Погано закручений або виготовлений за підробленою технології фільтруючий елемент.
  • Несправний сенсор вимірювання напору мастила в вузлі.
  • Проблеми зі станом системи змащування двигуна.

Після прогріву двигуна загоряється лампочка тиску масла

Система змащення двигуна передбачає подачу моторного масла до завантаженим деталей і вузлів під певним тиском, яке створює масляний насос. При цьому зниження тиску мастила з тих чи інших причин є критичною несправністю, яка здатна досить швидко вивести з ладу силовий агрегат.

Про таке зниження тиску масла водія інформує сигнальна лампа, яка знаходиться на панелі приладів. В одних випадках лампочка може горіти постійно, в інших лампа масла моргає на неодружених і низьких оборотах, тільки на холодному або прогрітому двигуні і т.д.

У цій статті ми поговоримо про те, чому горить тиск масла після прогріву двигуна, які причини і неполадки в двигуні або системі змащення до цього призводять, а також що робити водієві, якщо загоряється тиск масла «на гарячу».

При нагріванні двигуна загоряється тиск масла: наслідки для мотора

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

Почнемо з того, що будь-які проблеми з тиском мастильної рідини означають, що силовий агрегат відчуває масляне голодування. Якщо просто, що труться поверхні не отримують достатньої кількості моторного масла і починається їх посилений знос. Також масло відіграє роль очищувача і охолоджувача, вимиваючи продукти зносу і знижуючи температуру в місці роботи поверхонь тертьових пар.

Це означає, що якщо змащення недостатньо або тиск слабке, тоді також висока ймовірність локальних перегрівів і ушкоджень навантажених поверхонь, що труться продуктами зносу (металева стружка і т.д.). Не важко здогадатися, що в подібних випадках в двигуні можуть утворитися задираки на дзеркалі циліндрів, виходять з ладу підшипники ковзання та інші важливі елементи.

Також при зниженні ефективності роботи масляної системи в моторі з’являються стуки і шуми, які в подальшому призводять до більш серйозних пошкоджень або навіть заклинювання двигуна. При цьому заклинювання цілком може супроводжуватися «кулаком дружби», що в значній мірі ускладнює ремонт пошкодженого агрегату і збільшує загальні витрати на відновлення ДВС.

Горить лампа тиску масла після прогріву: можливі причини

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

Якщо говорити про ситуацію, коли загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна, в цьому випадку потрібно враховувати, що основних причин декілька:

  • знижений рівень мастила в двигуні;
  • моторне масло не підходить для двигуна;
  • мастильна рідина втратила свої властивості;
  • несправності системи змащення і ДВС;

Перш за все, якщо горить тиск масла, експлуатувати такий двигун вкрай не рекомендується до визначення і повного усунення неполадок. Отже, почнемо з найбільш простий причини. Мова йде про банальне зниження рівня мастила в моторі. Витекти масло може з різних причин, починаючи від пробитого піддону картера і закінчуючи підвищеною витратою на чад, масложор в області турбіни і т.д.

Також сам агрегат може бути зношений, тобто двигун «їсть» масло і димить масляним димом через проблеми з ЦПГ або маслос’емниє ковпачками. Так чи інакше, якщо не стежити за рівнем мастила, в разі його зниження до прогріву силової установки масло залишається більш густим і лампочка «на холодну» може не горіти.

Однак після виходу на робочі температури і нагрівання мастила матеріал природним чином розріджується і стає більш текучим. Також варто пам’ятати, що дещо зменшуються і зазори між сполученими деталями в двигуні, маслонасосу стає важче підтримувати необхідний тиск, прокачувати рідке масло по системі.

важливо

Якщо до цього додати і часткову нестачу мастила, тоді стає зрозуміло, чому лампа тиску починає горіти вже після прогріву ДВС. Для вирішення проблеми необхідно долити масло в двигун.

Далі можна якийсь час продовжувати доливати мастило за рівнем або відразу усунути текти (заміна сальників, маслос’емних ковпачків, поршневих кілець) в залежності від конкретної ситуації. Якщо ж мотор сильно зношений, тоді краще відразу зайнятися його комплексним капітальним ремонтом.

  • Йдемо далі. У багатьох випадках причиною зниженого тиску може бути саме масло. Наприклад, якщо в силовий агрегат залита мастило, яка по SAE не відповідає рекомендованої виробником авто по мануалу (наприклад, водій залив 0W20 замість 5W40), тоді після прогріву мастильна рідина буде дуже рідкої.

У такій ситуації цілком вірогідні течі навіть справних сальників і прокладок двигуна, що закономірно призводить до зниження рівня масла, а показник тиску в масляній системі буде знижений. Щоб цього не відбувалося, масло потрібно правильно підбирати по в’язкості і ряду інших найважливіших характеристик.

Ще важливо враховувати, що мастило може втратити свої властивості і з інших причин. Наприклад, значне збільшення планового інтервалу заміни (замість 10-15 тис. Км. Мастильний матеріал відпрацював 20-30 тис.).

Також втрата властивостей нерідко відбувається і після того, як відбулося змішування масла з антифризом. У цьому випадку доречно говорити про серйозну поломку, коли охолоджуюча рідина потрапляє в масляну систему. Найчастіше до цього призводять тріщини в блоці циліндрів і ГБЦ, несправності і пробої прокладки головки блоку і т.д.

Швидко діагностувати проблему можна по збільшенню рівня масла і зниження рівня антифризу в розширювальному бачку, а також за наявністю емульсії під кришкою маслозаливной горловини і на масляному щупі.

Також змінити властивості мастила здатне і паливо, яке в надлишку проникає в піддон картера з камери згоряння. Найчастіше проблема не виникає сама по собі, так як порушення згоряння суміші в циліндрі проводить до того, що виникає троение двигуна (циліндр не працює і суміш не згорає).

Причин для троение мотора багато (несправності системи живлення, низька компресія, відсутність іскри на свічках запалювання і т.д.). Також форсунки можуть «лити» і тоді, коли двигун заглушений.

При цьому агрегати не троїть під час роботи, але в мастило все одно потрапляє паливо.

Порада

У будь-якому випадку, бензин в маслі може сильно розрідити мастило, в результаті чого неминуче почнуться проблеми з тиском.

Також слід додати, що долив різних типів мастил, що призвело до змішування моторного масла (наприклад, синтетики і мінерального масла), також може привести до втрати властивостей основного обсягу мастильного матеріалу. Те ж саме можна сказати і про використання різних присадок і добавок (миючі, в’язкі, стабілізуючі, захисні і т.п.).

Перед тим, як доливати масло або використовувати ту чи іншу присадку в двигун, потрібно обов’язково враховувати всі можливі ризики і вплив на базову мастило.

  • Тепер перейдемо до несправностей двигуна і масляної системи. Як вже було сказано, значну зношеність ЦПГ і збільшення зазорів часто призводять до того, що лампа тиску масла горить на неодружених, на холодному двигуні або вже після прогріву двигуна.

Також слід пам’ятати про те, що забитим може виявитися і сітка-фільтр маслоприемника. Якщо достатня кількість мастильної рідини не буде проходити через фільтр, тоді почнеться масляне голодування двигуна з усіма витікаючими наслідками.

Забитися сітка може з різних причин. Як правило, знижують пропускну здатність сітки забруднення, які у великій кількості скупчилися в піддоні. До речі, відшарування таких забруднень від стінок часто виникає після того, як двигун промивали перед заміною масла так званими промивками-п’ятихвилинками для очищення масляної системи ДВС.

Справа в тому, що промивка дозволяє відшаруватися таким відкладенням, проте не розчиняє їх. В результаті навіть справний маслонасосів не здатний прокачати мастильну рідину, при цьому горить тиск масла.

Для вирішення проблеми потрібно зняти масляний піддон картера, після чого сітка маслоприемника очищається механічно або за допомогою активних розчинників.

Після такої операції труднощі проходження масла через сітку-фільтр будуть усунені.

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і діїРекомендуємо також почитати статтю про те, як перевірити тиск масла в двигуні. З цієї статті ви дізнаєтеся, яким має бути тиск масла в системі змащення, а також яким способом проводяться виміри.

Паралельно не варто забувати і про більш звичному масляному фільтрі, який необхідно міняти разом з кожною заміною мастила.

Якщо масляний фільтр забитий, тоді це цілком може бути причиною виниклих проблем з тиском. Ще важливо враховувати, що навіть новий фільтр може виявитися невідповідним для мотора, неякісним або бракованим.

З цієї причини потрібно знати, як вибрати найкращий масляний фільтр для двигуна.

Наостанок зазначимо, що на окрему увагу заслуговує редукційний клапан і сам маслонасосів. У випадку з клапаном, даний елемент повинен залишатися в закритому положенні до того моменту, поки тиск масла не перевищить допустиму норму. Однак якщо клапан підклинює в частково або повністю відкритому положенні, тоді отримати потрібний тиск в системі мастила не вдається.

Що стосується масляного насоса, його несправність можна вважати серйозною поломкою, так як пристрій втрачає належну продуктивність або повністю перестає качати масло. Підсумком стає необхідність знімати елемент з двигуна. Далі приймається рішення зробити ремонт масляного насоса (по можливості) або відразу міняти насос на новий.

Поради та рекомендації

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

Зверніть увагу, якщо не видно течі, а також рівень масла і його стан в нормі, тоді перед початком складних маніпуляцій з розбирання двигуна фахівці рекомендують на початковому етапі точно виміряти тиск масла в двигуні.

Досить часто буває так, що з тиском насправді все в порядку, а несправності, які призводять до загоряння аварійної лампи, безпосередньо пов’язані з проведенням і датчиком тиску масла.

Контакти можуть з часом окислюватися, датчик також може вийти з ладу. Цілком очевидно, що зазначені елементи також необхідно перевіряти в першу чергу і в обов’язковому порядку в рамках проведення діагностичних процедур.

Що в підсумку

Як видно, причин для зниження тиску масла в двигуні буває багато. При цьому в разі загоряння аварійної лами тиску масла, двигун потрібно якомога швидше заглушити, щоб по можливості уникнути серйозних поломок ДВС.

Також за рівнем масла необхідно постійно стежити і регулярно доливати відповідну для доливання мастило при першій такої необхідності. Як правило, досвідчені водії, які мають авто з великим пробігом, контролюють рівень не рідше 2-3 разів на тиждень.

Зверніть увагу

Однак частою помилкою власників, які придбали абсолютно новий автомобіль, є поширена думка про відсутність необхідності постійного контролю рівня і стану технічних рідин. При цьому важливо розуміти, що далеко не у всіх силових агрегатах (навіть нових) рівень масла тримається від заміни до заміни.

Самі виробники цілого ряду моделей авто (особливо таких, де двигун оснащений турбонаддувом) окремо вказують, що витрата масла в процесі експлуатації допускається і є нормою. Це означає, що доливати масло до настання моменту планової заміни все одно доведеться.

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і діїРекомендуємо також прочитати статтю про те, чому горить тиск масла на холостих. З цієї статті ви дізнаєтеся про причини загоряння лампи тиску масла на холостому ходу, способи діагностики та усунення неполадок.

Як підсумок ще раз нагадаємо, що якщо горить лампочка тиску масла або моргає, ігнорування даного сигналу може швидко закінчитися необхідністю робити капітальним ремонт двигуна. У деяких випадках пошкодження можуть виявитися настільки серйозними, що проблему вдається вирішити тільки шляхом Свапи мотора і заміни двигуна на контрактний агрегат.

Лампа тиск масла: чому вона загорілася і як жити далі

Добрий день, друзі, з Вами Андрій Кульпанов! Ми вже вели діалог про те, коли і як часто потрібно оновлювати масло в двигунах різних марок автомобілів.

Одним з показників цього є наступний факт – загоряється лампа тиску масла, причому це може відбуватися як на холодному, так і на гарячому двигуні.

У яких випадках це може відбуватися, спробуємо розібратися в сьогоднішньої теми.

   Основні причини загоряння контрольної лампи тиску масла

Отже, сигнальна лампа зазвичай спалахує після запуску мотора або при його роботі на холостих обертах.

Причин цього явища може бути кілька, але головне зрозуміти і прийняти для себе, що це має стати сигналом про наявність будь-яких несправностей. Тому потрібно вживати відповідних заходів, щоб не погіршити ситуацію.

У будь-якому випадку, якщо моргає лампа, значить, потрібно виявити несправність і зробити все для її усунення в самий найближчий час.

У ряду основних причин загоряння індикатора можна виділити наступні:

  • Знижений тиск мастила в системі. Це одна з найбільш поширених причин, але і сьогодні зустрічаються власники, які вперто не помічають слідів підтікання масла або не заглядають в підкапотний простір. Чому падає тиск – запитаєте Ви? Тому що масло поступово йде з системи. Тому слід звертати увагу на будь-які плями на двигуні або під машиною на місці її стоянки. Не забувайте, що, просто долив мастила в систему, Ви не вирішуєте проблему, а лише на деякий термін забуваєте про неї.
  • Ще одна причина миготіння контрольної лампи пов’язана з використанням неякісних масляних фільтрів. Якась частина мастила залишається в них навіть в тому випадку, коли Ви зупинили роботу мотора. Якщо фільтр сумнівної якості, то він не затримує масло, а воно безпосередньо стікає в картер. Таким чином, відбувається періодичне падіння тиску.
  • Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і діїНедолік мастила може бути пов’язаний з виходом з ладу редукційного клапана. Він повинен бути в закритому положенні, якщо рівня тиску в системі недостатньо. Однак, коли клапан виходить з ладу або його заклинює, то створюваного тиску недостатньо, що і призводить до загоряння контрольної лампи.
  • Ще одна причина – несправний датчик тиску. Він безпосередньо пов’язаний з роботою контрольного індикатора, оскільки з’єднаний з ним одним і тим же проводом. Як тільки тиск приходить в норму, повинно відбуватися розмикання контактів, внаслідок чого індикатор повинен згаснути. Цього якраз таки і не відбудеться, якщо сам датчик став несправний.
  • Сигналізатор також починає моргати, якщо забивається сітка масляного насоса. Вона грає роль перешкоди на шляху частинок бруду, металу, пилу і будь-яких інших небажаних елементів, які призводять до зносу помпи. Якщо масло не брудно, а нормальної якості, то воно вільно проникає крізь сіточку. При його забрудненнях в системі не створюється необхідного тиску, що і призводить до загоряння контрольної лампи. Найчастіше ця причина виявляє себе на холодному двигуні, оскільки в міру його прогрівання мастило стає рідшою і проходить через сітку набагато легше.
  • Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і діїМоже також вийти з ладу безпосередньо масляний насос. Саме він створює прийнятний рівень тиску у всій системі. Якщо цього не відбувається, то замикаються контакти датчика, що і призводить до появи сигнального індикатора на панелі. Тому в даному випадку доведеться демонтувати масляний піддон і насос для усунення несправності.

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і діїТепер розглянемо ситуацію, якщо Ви перебуваєте в дорозі, і спрацював індикатор низького тиску. Найпершим справою необхідно зупинити транспортний засіб і заглушити мотор. Як тільки він охолоне, доведеться перевірити рівень мастила в системі. Для цього під капотом є спеціальний вимірювальний щуп. Його обтирають насухо і занурюють на колишнє місце. Цілком можливо, що рівень виявиться нижче мінімальної позначки. Значить, десь відбувається підтікання або розгерметизація з’єднань.
Знову рушати в дорогу можна тільки після доливання масла в двигун. Якщо лампа продовжує горіти після запуску і не гасне згодом, є сенс подумати про буксирування автомобіля на найближче СТО або до перевіреного автомеханіка. Справа може виявитися досить серйозним, тому бажано провести обстеження в спокійній обстановці.

Оскільки ми вже говорили про те, що причини низького тиску можуть бути пов’язані з несправним датчиком, то не зайве буде зрозуміти принцип роботи цього пристрою. Усередині нього розташовані певні контакти. До моменту включення запалювання тиску в системі не спостерігається, тому контакти замкнуті.

При повороті ключа і включенні запалювання, але до моменту запуску стартера, контрольна лампа повинна горіти. Якщо цього не відбувається, значить, можлива якась несправність. Може бути, просто перегоріла сама лампочка, а може бути, стався обрив контактів або вийшов з ладу сам датчик.

Як тільки ми запускаємо двигун, відбувається розмикання контактів, що приводить до гасіння лампочки.

   Як перевірити тиск

Якщо немає можливості найближчим часом звернутися в автосервіс, можна спробувати знайти причину самостійно, а для цього нам потрібно дізнатися, як перевірити тиск масла.

На ці цілі як раз і розрахований спеціальний прилад, заміряли тиск в системі.

Він продається в готовому вигляді або ж його можна зробити самостійно на основі будь-якого манометра, гумового шланга зі штуцером, різьблення якого повинна бути такою ж, як у масляного датчика.

Спочатку необхідно викрутити різьблення на датчику, приготувавшись до того, що відразу почне текти масло. Після цього в систему вводиться манометр і запускається двигун. У момент запуску друга людина повинна дивитися за показаннями приладу. У разі, якщо значення становить менше 0,5 кг / см2, необхідно зупиняти двигун.

Деякі автолюбителі цікавляться, чи існує моторне масло, яке збільшує тиск в системі. Скоріше мова йде про спеціальні добавки, що поліпшують його характеристики. Основним результатом від використання таких складів (наприклад, Супротек) можна назвати відновлення колишніх параметрів робочих процесів в двигуні.

Зношені постійним тертям поверхні робочих деталей і механізмів поршневий групи частково відновлюються, зростає їх маслоудержівающая здатність. В результаті зростає ефективність згоряння палива та поліпшується компресія двигуна.

Багато масла містять спеціальні присадки, які спрямовані на те, щоб знизити споживання двигуном мастила.

важливо

На цьому будемо закінчувати сьогоднішній матеріал. Попереду нас чекає багато цікавих статей з галузі обслуговування двигуна і автомобіля взагалі. Тому підписуйтесь на наші оновлення, щоб в подальшому отримувати корисну розсилку. Поки!

З повагою, автор блогу Андрій Кульпанов

Чому загоряється лампочка тиску масла при нагріванні двигуна?  Причини і дії

Андрій

Перегляди: 79184

Ответы@Mail.Ru: У мене в машині проблема. Чому при нагріванні двигуна загоряється лампа датчика тиску масла?

Це дійсно проблема і не жартівлива … На холодну перевірте рівень масла … якщо нижче рівня то долийте його … і після швиденько на СТО на діагностику і заміну масла … Для чого потрібна діагностика ??? Якщо у вас витрата масла, то тільки фахівці зможуть визначити причину витрати …

Інший варіант: Якщо ви на холодну перевірили рівень і він нормальний, але при прогріванні движка загоряється лампочка тиску, то слід негайно заглушити двигун, щоб він не клінануло … ну і звичайно ж зв’язатись з автосервісом або ж відтранспортувати авто на сервіс, що б визначити в чому проблема ..

. Сама лампа датчика тиску масла дуже рідко виходить з ладу, тому краще не ризикувати і не заводити авто … т.к якщо стуканет движок ремонт вилізе набагато дорожче …

Удачі на дорогах !!!

Ну якщо движок тільки недавно пройшов обкатку, то швидше за все вам треба просто долити масло, зазвичай таке відбувається після кап ремонту та обкатки …

просто після цього вам треба буде періодично стежити за рівнем масла і якщо витрата триває то сміливо їдьте на те СТО де вам проводили ремонт движка і можете сміливо пред’явити їм свої претензії нехай все перевіряють і за свій рахунок ремонтують … швидше за все це їх косяк …

Движку хана.Срочно в ремонт, поки клином не словіл.Горіт тиск, а не рівень масла.Ето різні речі.

масло поміняти потрібно або долити

для початку перевір рівень масла або його (масло, а може двигун) пора міняти

перевір рівень масла якщо все норм, то поміняй датчик тиску

рік і марка авто? пробіг після ремонту? хто заливав масло, коли і яке, змінювався чи фільтр? Тільки тоді можна буде повно відповісти на ваше запитання. Але попередній діагноз – потрібен кап.ремонт.

що за машина? може фільтр не рідний стоїть

1) пора міняти масло
2) засмітився масляний насос
а мож вже і кільцям хана ..

На вітчизняних авто масло міняється 7000 – 5000 км або через пів року після колишньої заміни (втрачає свої властивості особливо мінеральне).

НЕ дри міг забитися масляний фільтр поміняй без заміни масла або масляну насос накрився в загальному все може обійтися

При нагріванні масло розріджується, тиск падає. Висновки … ліве масло, масляної фільтр забитий, несправний датчик тиску, був удар в піддон двигуна і маслонасосів пошкоджений або маслозаборнік і найнеприємніше кінець движку.

Порада

Взагалі ця лампочка вказує на низький тиск в системі мастила. Сигнал -КАТАСТРОФІЧЕСКІЙ. Наслідки для двигуна теж. Причин може бути декілька.
1. Недостатній уровнь масла -перевірити і часткою.
2. Масло занадто рідке – вбити тебе мало. що б не лив гидоту в движок. Змінити терміново масло.
3.

Датчик при нагріванні або від вібрації коротить-поломка копійчана і безпечна. Замінити датчик.
4. Коротя провід на датчик з цієї ж причини. Знайти де і заізолювати.
Можлива ще одна, дуже рідкісна причина. це тільки на машинах з автоматом – пробило равлика між коробкою і піддоном.

Перша ознака – рівень масла в двигуні ЗРОСТАЄ.

вирішуємо проблему – їдеш на серсіс меняшь масло (ліве схоже попалося) прогрівається двигло і і якщо знову загорілося то просиш механіка перевірити Вален масла (викручують твій датчик- вставляють манометр з перехідниками) заміна датчика – на наших авто сенсу має мало оскільки в продажу 90 відсотків шлюб …

на іномарці довго і дорого ….

якщо МЕХАННИК тиск не намеріют то варіанти два- або дівіжок капиталить (ну дуже дорого) -але для перебирання двигла одного того що пропало тиск мало-мало бути і інших ознак навалом-показання манометра це найостанніша рядок яка штовхає на перебір двигуна-або просто накрився масляний насос може просто шпонку срезало- а може ще чого … але в будь-якому випадку поки проблема не вирішена-машинка повинна пересуватися строго на евакуаторі або на буксирі. хай щастить. \\\\\\\\\\ ну раз пишеш обкатка … то просто ліве масло …. і на гарантійних сервісах люди працюють …. крадуть …

Ще можливі випадки, крім перерахованих:
1. Неякісний фільтр – збільшене опір. Якісний фільтр коштує не менше 80 рублів (для Ульяновська).
2. Дефект масляного насоса – “смітинка” під пропускним клапаном. Видаляється підвищеними оборотами при заведенні.
3. “передавленной” датчик тиску. Виправлення – заміна.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…