Буває ситуація, коли машина нормально їздила, потім була поставлена ​​на стоянку, але вранці мотор чомусь не запускається. Найчастіше, виною всьому – мокрі свічки запалювання, причини чому вони мокрі – на інжекторі заливає свічки бензином. Це може траплятися не тільки з інжекторними автомобілями, а й з карбюраторними, тут не залежить від типу палива системи, тут причина в іншому.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причини

Заливає свічки бензином: причини

На інжекторі заливає свічки бензином через особливості блоку управління мотором. Зазвичай ясно чому заливає свічки на ВАЗ 2110 або на будь-якому іншому схожому автомобілі під час морозів. Заходячи наперед, можна сказати, що головною причиною чому залиті свічки бензином – недбалість і розряджений акумулятор.

Щоб мотор завівся в мороз, блоку управління мотором треба подати більше бензину в камери згоряння, тому що кисню в холодному повітрі більше, тому і бензину треба більше. У підсумку, більше паливної суміші виходить, і зазвичай машина їде більш жваво, якщо все добре працює.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причини

Електронний блок управління мотора дає сигнал форсунок інжектора, щоб подача палива збільшилася. З цим вони нормально зазвичай справляються, якщо справні.

Але якщо у вас вже далеко не новий акумулятор, а на морозі акумулятор розряджається швидше, то в моторі може відбуватися ситуація, коли форсунки женуть бензин в камеру згоряння, а стартер створює в циліндрах потрібну компресію, в цей момент повинна з’явиться якісна позову, щоб відбулася спалах. Також багато що залежить від якості палива, а якісного палива в Росії не буває в природі.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причини

У підсумку виходить, що якщо у мотора ідеальна компресія, а вона буває тільки у нового автомобіля, то тоді свічки запалювання інжектора зможуть запустити мотор при мінімально допустимому імпульсі.

А якщо машина не нова і акумулятор теж вже підсів на морозі, то в підсумку свічки будуть давати слабку іскру, а форсунки будуть давати паливо в камеру згоряння по повній програмі, тому свічки почне заливати, і вони остаточно перестануть давати іскру.

Ось чому заливає свічки інжектор, тому що розрядився акумулятор. Тому, якщо у вас залило свічки в ВАЗ 2114, то ви знаєте чому це сталося, а що з цим робити – зараз з’ясуємо.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причини

Залило свічки бензином, що робити?

Для виправлення ситуації є кілька варіантів: найпростіший – викрутити свічки з мотора і просушити їх. Після того, як зняли свічки, треба повернути ключ у замку запалювання так, щоб стартер крутився біля 15-ти секунд, після цього можна вставити просушені свічки назад і включити мотор. Так рекомендує виробник автомобіля і пише це в інструкції по експлуатації.

Але є й інший перевірений спосіб – якщо залило свічки бензином, то перед тим, як викрутити свічки і почати їх сушити, треба спробувати завести двигун за допомогою режиму продувки.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причини

Щоб включився цей режим, в инжекторном автомобілі треба втопити педаль газу в підлогу і точно також повернути ключ, щоб стартер крутився приблизно 12 секунд, після цього треба прибрати ногу з педалі газу, а стартер повинен продовжувати крутитися. Мотор в цей момент, після того, як відпустили педаль газу повинен запуститися.

Виходить, що коли перекриваєш подачу палива, то повітрям продуваються свічки. Якщо після такої маніпуляції мотор все одно не запустився, то тоді треба просушити свічки.

Інжекторниє свічки нічим не відрізняються від карбюраторних, тому можна сміливо робити також, що і робили споконвіку – викручували свічки, чистили їх від нагару за допомогою щітки по металу, тому сушили феном або газовою плитою.

Після просушування можна перевірити зазори і вкрутити свічки назад. Після цього мотор точно повинен завестися.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причини

Щоб така ситуація не з’являлася часто, треба періодично чистити свічки або міняти їх вчасно.

Якщо заливає свічки на инжекторном двигуні бензином на холодну кожен раз, то це означає, що треба робити діагностику – перевірити в нормі чи свічки, котушки запалювання, високовольтні дроти, форсунки і датчик Холла. Якщо всі ці вузли в нормі, тоді питання, чи може інжектор залити свічки, – відпаде сам собою.

За чим треба стежити, щоб свічки запалення не заливало бензином

Щоб повністю вирішити проблему, коли на інжекторі заливає свічки бензином надалі не виникала, треба зробити так, щоб в машині були виконані наступні умови:

  • акумулятор в нормі;
  • стартер в нормі;
  • нормальне масло повинно бути залито, яке витримує морози;
  • в порядку повинні бути свічки запалювання і дроти високої напруги;
  • прочищені форсунки у інжектора і правильно відрегульовані;
  • залито тільки якісне паливо і завжди заливається тільки якісне паливо.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причини

А найголовніше, що треба робити з автомобілем, щоб ніколи не заливало свічки бензином – це дати мотору “просратися”, тобто кілька разів на місяць влаштовувати гонки і розкручувати мотор до 5000 оборотів в хвилину протягом 10 секунд. Після такого навантаження весь нагар і інші відкладення в камері згоряння продує в трубу.

Також можна поїхати на далеку дистанцію і їхати з великою швидкістю, наприклад проїхати бажано 100 км зі швидкістю в 120 км / ч, можна і більше, якщо не страшно. Тоді мотор буде відмінно себе почувати.

Якщо немає необхідності їхати так далеко, то досить просто пару раз на місяць розкручувати мотор до 5000 оборотів в хвилину. А у тих, хто кожен раз різко зривається зі світлофора на підвищених обертах, такої проблеми, що заливає свічки бензином – взагалі не існує.

Також буде цікаво: Регулювання клапанів 402 двигун на Волзі ГАЗ 3110

Далі відео про те, що робити, якщо на морозі залаліло свічки бензином, що робити в цій ситуації:

Чому заливає свічки на інжекторі і як з цим боротися?

Напевно, немає такого водія, який би не стикався з проблемою залитих свічок. Увечері машина працює нормально, вранці двигун не хоче заводитися. Цей факт свідчить про наявність певних проблем у автомобілі. Після того як двигун охолов, температура, тиск і інші параметри в системах змінилися, і на «холодну», мотор цілком може не завестися.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причини

Процес подачі палива і іскроутворення

При настанні негативних температур, паливна суміш стає недостатньо насичена повітрям, це відбувається в результаті збільшення кисню в повітрі під час морозу.

Підвищена концентрація кисню вимагає збільшеної подачі палива.

Якщо електронне урядування в порядку, то надходить відповідна команда на форсунки і подача палива нормалізується в відповідно до температурного режиму.

При запуску стартер створює компресію в циліндрах з одночасним утворенням іскри на свічці запалювання. В результаті, відбувається спалах паливної суміші і двигун здійснює робочий такт.

Зверніть увагу

Якщо компресія слабка, а іскроутворення недостатнє, паливна суміш не встигає загорітися і просто потрапляє на свічки, тоді завести машину стає проблематично.

Фактори, що впливають на нормальне іскроутворення:

  • якість паливної суміші. Наявність бруду і великої кількості домішок негативно позначається на функціонуванні форсунок. Вони просто забиваються брудним паливом;
  • стан двигуна. Знос поршнів не дає можливості створити необхідний тиск в камері згоряння, тому паливо не знаходячи виходу, починає заливати інжектор;
  • нестандартні або неякісні свічки;
  • стан карбюратора і інжектора;
  • стан заряду акумуляторної батареї. Акумулятор, що сів не може провернути стартер.

Чому паливо заливає свічки в інжекторі?

Якщо залило свічки, то серед причин на перше місце слід поставити стан поршневої системи, тому-то при ідеальної компресії, двигун повинен завестися навіть при мінімальних значеннях іскри.

Однак, така компресія може бути тільки у нового автомобіля, а машина з пробігом вже має певний знос.

Автомобіль марки ВАЗ вже через три роки експлуатації починає страждати цією хворобою, коли паливо потрапляє в інжектор.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причини

Слід пам’ятати, що залити свічки може і на карбюраторі і на инжекторном двигуні. Паливна система на цю ситуацію не впливає.

Характерно, що потрапляння палива на свічки взимку можливо і у справних автомобілів в результаті взаємодії системи з холодним повітрям. Але влітку дана проблема в переважній більшості випадків виникає, якщо в автомобілі щось не в порядку.

Збій дає блок управління запаленням – при подачі команди на збільшення палива в форсунках, не встигає загорітися паливо, яке надійшло в великому обсязі, звідси і мокрі свічки запалювання, і інші неприємності.

Це відноситься до інжекторним двигунам, у карбюраторних машин, при відсутності блоку ЕБУ, дана ситуація виникає внаслідок недостатньої компресії, а це вже безпосередньо залежить від стану поршневої групи.

Варто згадати ще про одну проблему, коли на свічки забруднені маслом і робота двигуна рассогласовивается. Відбувається підвищений угар дорогого масла, проблеми при холостому ходу і «троение» движка. Серед причин, можна назвати в першу чергу, все той же знос поршневої групи, підвищений тиск масла в картері, вихід з ладу маслос’емних ковпачків і манжет.

Можливі варіанти вирішення проблеми залитих свічок

Завод-виробник, вже передбачив ситуацію, при якій забризкує свічки, і в паспорті у ВАЗа, наприклад, є відповідна інструкція. Основні рекомендації щодо дій, якщо паливо потрапляє на свічку запалювання, що називається «на холодну»:

  1. Витягти свічки.
  2. Хвилин 15 провертати стартер без свічок запалювання.
  3. Добре протерти і просушити свічки запалювання, після чого встановити на штатне місце.

Існує і альтернативний, так званий «народний» спосіб. Застосовувати його треба ще до моменту вилучення свічок запалювання:

  1. Педаль газу вичавити до упору.
  2. 10 -15 секунд прокручувати стартер.
  3. Повернути педаль на місце.

Оскільки в цей момент, немає надходження паливної суміші, свічки проходять продування і просушування повітрям. Якщо нічого не допомагає, мокрі свічки запалювання витягають і ретельно просушують. Залежно від умов, просушувати можна над будь-яким джерелом тепла – багаттям, газовою плитою, феном.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причиниПрожарювання скорочує термін експлуатації свічок, тому довго нагрівати їх не варто. Після просушування, в обов’язковому порядку перевіряється зазор, в разі необхідності зазор регулюється і свічка встановлюється на своє місце. Якщо все зроблено правильно, двигун повинен запуститися.

Інжекторниє і карбюраторні свічки практично не відрізняються, тому що використовуються методи можна застосовувати в обох випадках.

Якщо заливає свічки на інжекторі в теплу пору року, необхідна діагностика паливної системи і механізму іскроутворення. У разі необхідності треба провести заміну несправних вузлів.

Одночасно перевіряється стан форсунок, а також працездатність датчика Холла.

Основні причини, через які заливає свічки, криються в недотриманні термінів профілактичних робіт та технічного регламенту. Профілактика здатна значно збільшити термін безаварійної експлуатації вузлів автомобіля. Тому, ще до настання заморозків слід проводити ряд профілактичних заходів:

  • постійно проводити моніторинг стану акумуляторної батареї. Взимку краще взагалі встановити акумулятор більшої потужності, ніж використовувався в теплу пору року. При потужному акумуляторі зникає ряд причин дозволяють паливу заливати свічки. Вночі акумулятор найкраще заряджати, але з дотриманням правил пожежної безпеки;
  • під час холодів, на моторне масло необхідно звернути підвищену увагу, також слід заливати бензин високої якості, без забруднень. Витратні мастильні матеріали повинні відповідати сезону;
  • постійно треба стежити за станом свічок запалювання. Необхідно регулярно викручувати свічки, знімати з них нагар, чистити і регулювати зазор. У разі погіршення технічних характеристик, свічки найкраще замінити.

Особливості запуску автомобіля в холодний період

У холодну погоду, перед запуском, треба спочатку навантажити акумулятор, потім відключити його на деякий час. Почекавши кілька хвилин можна спробувати, провертаючи стартер, провести запуск двигуна.

Якщо з першої спроби завести машину не вийшло, то щоб не залити інжектор треба почекати ще кілька хвилин.

Якщо все профілактичні заходи були виконані в повному обсязі ще до заморозків, то ніяких проблем з затокою палива бути не повинно.

Можна перерахувати декілька умов, які вважаються оптимальними для нормальної роботи інжектора:

  • наявність працездатного стартера;
  • максимальний заряд акумулятора. Акумулятор потужний, справний;
  • використовується сезонна мастило;
  • свічки, електрична схема високої напруги повинні бути в ідеальному стані;
  • встановлені чисті, відрегульовані форсунки;
  • бензобак заповнений якісним паливом.

Серед досвідчених водіїв побутує думка, що прогін автомобіля по трасі зі швидкістю 120 км год сприяє самоочищенню автомобільних систем, в тому числі і паливної. Також можна поганяти мотор на оборотах 5000, близько 10 хвилин вранці. Ефект аналогічний гонці по трасі.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причини

Які дії необхідно зробити для запуску?

Виникає питання, що робити, якщо машина не стара, все системи в порядку, а на холоді відмовляється заводитися? При вивертанні свічок, виявляється, що вони мокрі. Як вже було сказано, в холодну пору року, причиною цього явища може бути слабка компресія, неякісне паливо або слабкий акумулятор.

Ще раз звернемося до інструкції заводу – виробника. У книзі по експлуатації автомобілів визначений наступний алгоритм дій:

  1. Вивернути свічки.
  2. Ретельно їх витерти і просушити.
  3. Поганяти стартер кілька секунд.
  4. Все встановити на місце.

Найчастіше, автовласники виробляють чистку інжектора, використовуючи різні добавки в паливі. Це робити, вкрай не рекомендується, по-перше, втрачається якість паливної суміші, що негативно позначається на роботі всієї поршневої групи, по-друге, чистку інжектора слід проводити на спеціальному обладнанні.

Водії з досвідом, возять при собі кілька комплектів запасних свічок . Від технічних характеристик цього компонента запалювання залежить якість утвореної іскри. Економити на свічках немає сенсу, їх вартість не настільки висока, а проблем неякісні свічки можуть принести чимало.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причини

На закінчення

Ще раз нагадаємо основні правила експлуатації тривалої безаварійної експлуатації автомобіля:

  • хороша компресія;
  • сезонна мастило;
  • потужний акумулятор;
  • якісне паливо.

Автомобіль, як і будь-який механізм, потребує постійного догляду та профілактики. Своєчасна підготовка машини до зими дозволить виробляти нормальний запуск двигуна в будь-яку погоду.

Заливає свічки на інжекторі, що робити

В експлуатації з кожним днем ​​стає все більше машин, оснащених інжектором. Ефективність використання доведена багаторічним досвідом використання.

Підвищуються динамічні показники автомобіля, зменшується «апетит», поліпшується екологічність транспортних засобів. Але іноді і для таких систем наступають моменти, коли заливає свічки на інжекторі.

Не можна стверджувати, що всі водії з цим стикаються, але багатьом неприємність відома.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причиниПриклад залитих свічок запалювання

Такі деталі не можуть видати повноцінну іскру займання паливо-повітряної суміші.

Карбюраторні моделі схильні до такого явища набагато частіше, так як винуватцем може служити карбюратор у якого порушилися регулювання.

В інжекторних моторах процесами управляє електронний блок управління, він не вимагає втручання водія в процесі експлуатації машини. Виникає питання, чому заливає свічки інжектора.

Причин може бути декілька, вони не відрізняються від тих, які характерні карбюраторним моделям двигунів.

Водії та механіки автоцентрів відзначають, що проблеми починають проявлятися з настанням холодної пори. При підготовці автомобіля слід ретельно підготувати до зими акумуляторну батарею, систему запалювання, систему подачі палива, залити відповідне моторне масло. У багатьох випадках це позбавить від подібних неприємностей.

Про причини появи таких проблем

При провертанні колінчастого вала двигуна стартером, «мізки» машини посилають імпульси в паливну систему, отримує їх система запалювання, інші блоки.

Для займання паливо-повітряної суміші її необхідно стиснути в циліндрі, це відбувається при русі поршня в циліндрах двигуна. На нових моторах проблем немає, суміш стискається, легко запалюється іскрою свічки запалювання.

важливо

Після тривалої експлуатації спричиняє зношування поршневих кілець і дзеркала циліндра, ніж зменшується ступінь стиснення в циліндрах.

У холодну пору електроніка під час запуску двигуна дає вказівку на збільшення обсягу палива в робочій суміші. Система подачі палива і форсунки виконує команди, що може привести до заливці свічок.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причиниПорівняння нової і залитої свічок запалювання

Які ще можуть бути причини? Винуватцем цілком може виявитися слабо заряджений акумулятор, що не забезпечує необхідну ефективність обертання колінчастого вала.

Якщо є можливість зарядити акумуляторну батарею або «прикурити» від іншої машини, проблема вирішиться. Ускладнює обертання валу моторне масло, в’язкість якого не відповідає сезону.

Система запалювання видає імпульс на свічки, стартер повільно обертається, тому займання не відбувається.

Слід звертати увагу на якість використовуваного палива, не на всіх автомобільних заправках воно відповідає необхідним нормам.

Інструкція експлуатації автомобіля наказує заливати в бак 95 бензин, то краще так і робити. У літній період використання низько октанового палива може бути допустимою, проте в зимовий час випаровуваність його гірше.

На моторах зі зниженою компресією це може стати причиною заливання свічок запалювання.

Якщо підвести короткий підсумок причин заливки свічок, то вони будуть наступними:

  1. Слабо заряджена акумуляторна батарея;
  2. Низька якість використовуваного бензину;
  3. Знос поршневої групи двигуна;
  4. Стан свічок;
  5. Правильна робота форсунок.

Як вирішити проблему

Якщо з першого разу пустити силовий агрегат не вийшло, інструкція рекомендує зробити «продування» двигуна. Для цього при повністю натиснутій педалі газу прокручують стартером двигун приблизно 10-15 секунд. Якщо це не допомогло, доведеться викрутити свічки, просушити їх.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причиниПросушка свічок запалювання на газовій плиті в побутових умовах.

Коли свічки вивернуті, слід продути циліндри. На інжекторних моторах бажано виключити подачу бензину в паливну рампу, для цього достатньо вийняти запобіжник паливного насоса.

Просушити свічки можна різними способами, може бути механічний, ручний або хімічний способи очищення свічок.

Рекомендувати якийсь із них немає сенсу, так як якщо таке трапилося далеко від гаража, прогріти на газовій плиті не вийти.

Досвідчені водії на машинах з солідним пробігом мають запасний комплект свічок, щоб в потрібний момент замінити. Якщо проблема повторюється з постійною періодичністю, слід провести діагностику систем двигуна. Свічки на якість відтворної іскри, котушку на величину високовольтної напруги, форсунки на якість розпилу палива.

Що роблять, щоб виключити подібне

Найголовніше в цьому випадку, забезпечити належне технічний стан систем мотора. В першу чергу звертають увагу на стан акумулятора. Доливкою дистильованої води справа не закінчується. Його слід зарядити і регулярно перевіряти ступінь зарядженості.

Для районів з низькими температурами в зимовий час рекомендують використання матеріалів, що утеплюють чохлів для батареї. Їх можна придбати в автомобільних магазинах або виготовити самостійно. При дуже сильних морозах батарею найкраще зняти з машини, занести в тепле приміщення.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причиниЧохол АКБ, що дозволяє зберегти зарядженість батареї в холодну пору.

Стан стартера має бути бездоганне. Якщо є проблеми в ньому, то навіть при повністю зарядженому акумуляторі пустити двигун неможливо. Енергію батареї буде забирати несправний стартер, тому її буде недостатньо для утворення якісної іскри.

На інжекторних моторах з пробігом потрібно регулярно проводити чистку форсунок. Фахівці не рекомендують робити операцію за допомогою присадок, що додаються в бензин. Належний ефект виходить після застосування відповідного обладнання, яке деякі умільці виготовляють самостійно.

Наостанок хочеться дати пораду досвідчених водіїв. Періодично очищайте свічки запалювання рухом на високих швидкостях. Досить проїхати деяку відстань на швидкості 110-120 км / ч щоб відбулося самоочищення.

Чому заливає свічки на інжекторі і що робити

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причиниЗалив свічки на інжекторі що робити

Коли заливає свічки на моторі інжектор, складності з пуском неминучі. Це зрозуміло само собою. І трапляється таке несподівано. Наприклад, повернулися з дачі, поставили автомобіль в гараж, пішли додому, з ранку почалися проблеми. Дізнаємося, чому таке відбувається на инжекторном ДВС.

Основні несправності

УВАГА! Знайдений абсолютно простий спосіб скоротити витрату палива! Не вірите? Автомеханік з 15-річним стажем теж не вірив, поки не спробував. А тепер він економить на бензині 35 000 рублів на рік! Читати далі”

Мотор не запускається ніяк. Хоч раз тисячу крути стартером. Акумулятор тільки сідати і все. Немає навіть будь-яких спроб, запалити паливний склад. Що робити.

Сучасний автомобіліст повинен бути готовий до різних несподіванок, в тому числі і до таких. Здебільшого подібна ситуація відбувається взимку, в мороз. Влітку теж трапляється, але рідко. Нижче розглянемо основні причини, через що таке відбувається.

Електронна система

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причини

ЕБУ інжекторного двигуна – основна причина заливання свічок. Вся справа в особливостях прошивки комп’ютера. У холодні дні електроніка намагається створити для ТВС кращі умови, адже в мороз обсяги кисню в повітрі зменшується. Електроніка відразу ж дає сигнал форсунок впорскувати паливо в великих обсягах.

АКБ

Акумулятор теж може стати причиною заливання, так як взимку відчуває величезні навантаження. Він може не видати потрібного рівня напруги.

Тоді іскроутворюючого елементи, яким буде просто не вистачати струму, не зможуть запалити ТВС.

Вона надходить, як ні в чому не бувало, стартер теж робить все, що потрібно для провертання кривошипа, створюється певний рівень стиснення, але нічого не відбувається. В результаті заливає свічки.

Експерти наполягають – якщо якість нашого палива було б на належному рівні, навіть незначної енергії вистачило б свічок, щоб запалити ТВС. Ні в якому разі, бензин, що заливається на російських АЗС, викликає лише здивування. Чого тільки там не змішано.

способи вирішення

Якщо залило свічки на інжекторі, найбільш простим способом стане їх викручування і подальше висушування. Потрібно як мінімум 12 секунд поганяти стартер після цього, щоб повернути свічки на місце.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причини

Існує ще один метод. Він називається «режим продувки». Водій повинен втиснути до упору педаль акселератора і включити запалювання. Потім поганяти стартер кілька секунд. Повернути педаль на місце. Завести двигун – в більшості випадках допомагає.

Допомагає, так як особливість методу полягає в охолодженні свічок виключно повітрям. Вони просихають, і запуск двигуна здійснюється легко. Якщо двигун знову не заводиться, треба вже витягнути свічки і досконально їх просушити.

Сушку простіше проводити феном або щіткою. У деяких випадках, якщо є можливість віднести свічки додому, краще буде прожарити їх на газовій плиті. Старі і зіпсовані свічки краще відразу замінити.

Просушка свічок – це вихід з положення на час. Якщо не усунуто причина заливання, іскроутворюючого елементи доведеться знімати знову. Тому треба уважно стежити за своєю машиною, дотримуватися по можливості наступних рекомендацій.

  1. Завжди перевіряти електроліт АКБ, регулярно заряджати його, перевіряти напругу, переважно взимку.
  2. Стежити за елементами системи упорскування, регулювати їх і очищати. Це легко зробити, додавши в паливний бак спеціальні домішки для очищення.
  3. Перевіряти роботу стартера пристрою. Їхати відразу на діагностику, як тільки з’явилися сумніви з приводу безперебійної його роботи.
  4. Вчасно оновлювати свічки, оглядати бронепроводку на факт витоку струму.
  5. Заливати в мотор тільки якісну мастило, яка підходить для експлуатації в зимовий час.
  6. Це ж стосується палива, яке обов’язково має бути без шкідливих домішок.

Пам’ятати, що взимку автомобільний двигун не любить коротких поїздок на малій швидкості. Хоча б раз у 30 днів треба проїжджати на машині не менше 50-60 кілометрів, розганяючись до 90 км / год, якщо дозволяє дорога. Якщо ж слизько, треба просто збільшити число обертів мотора до 5-6 тисяч, не рухаючись з місця. Здійснити це можна і у себе на подвір’ї. Повірте, автомобіль за це скаже вам спасибі.

Втомився платити за штрафи? Вихід є!

Забудьте про штрафи з камер! Абсолютно легальна новинка – Глушилка камер ГИБДД, приховує ваші номери від камер, які стоять по всіх містах. Детальніше за посиланням.

  • Абсолютно легально (стаття 12.2);
  • Приховує від фото-відеофіксації;
  • Підходить для всіх автомобілів;
  • Працює через роз’єм прикурювача;
  • Не викликає перешкод в радіоприймачі і стільникових телефонах.

Залило свічки запалювання на інжекторі

Сучасний водій просто зобов’язаний бути готовий до різних несподіванок з боку свого автомобіля і повинен правильно на них реагувати, особливо в зимовий час. У статті розглянуто причини заливання свічок на инжекторном двигуні, причини виникнення даного явища, а також способи вирішення.

Основні причини

Як показує практика, розповсюджувачем проблем зі свічками є електронний блок управління і його прошивка.

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причини

Залиті свічки моторним маслом.

При мінусовій температурі повітря, система намагається створити необхідні умови для паливо-повітряної суміші.

Оскільки в морозному повітрі вище частка кисню, то форсунки отримують наказ від ЕБУ подавати більше бензину. При цих умовах намагається спрацювати і свічка, але якість суміші не відповідає необхідній.

Надалі рівень стиснення занадто низький, запалювання не спрацьовує і як підсумок – залиті свічки.

способи вирішення

Існує два шляхи усунення даної неполадки.

Суть першого полягає в наступному. Для початку викручуються і висушуються свічки. Після цього крутять стартером близько 8-12 секунд. По завершенню операції свічки встановлюються назад і відбувається спроба завести мотор.

Другий метод є запуск двигуна в «режимі продувки» .Порядок дій наступний:

  • натиснення педалі газу до упору
  • поворот ключа в замку запалювання
  • проворот стартера протягом 8-10 секунд.
  • повернення педалі в початкове положення.

Суть методу полягає в тому, що коли педаль газу натиснута до упору то подача бензину перекривається, а свічки проходять обдувку тільки повітрям.

Якщо після виконання вищеописаних дій двигуна все одно не заводиться – необхідно сушити свічки.

Для просушування свічок зазвичай використовують зубну щітку і фен. Іноді можна зустріти такий варіант вирішення проблеми як проколювання свічки на комфорки.

Порада

Якщо свічки заливаються щодня, то потрібно перевірити наявність виходу іскри, її якість, форсунки та ін.

Буває, що майже кожен день заливає свічки на інжекторі. У такій ситуації необхідно провести повну перевірку елементів – на наявність виходу іскри, чистоту форсунок, якість іскри і так далі.

Рекомендації для виключення несправностей

Щоб не зіткнутися з тим, як наповнити свічок в инжекторном силовий агрегат, необхідно дотримуватися певних правил експлуатації і догляду за мотором:

Чому заливає свічки на інжекторі?  Головні причини

Стан залитої і нової свічки.

  • контроль заряду акумулятора
  • контроль справності стартера і своєчасний ремонт при необхідності
  • використання масла вищої якості для застосування в зимовий час
  • своєчасна заміна свічок запалювання
  • регулярний огляд високовольтних проводів
  • регулювання і чищення форсунок інжектора
  • використання палива високої якості
  • при можливості раз на місяць здійснювати поїздки в мінімум 50 км за раз.

Заливає свічки бензином або олією. Основні причини і що робити

Чому заливає свічки ? Відповідь на це питання залежить від того, який саме технологічною рідиною вони заливаються – бензином, маслом або антифризом. У першому випадку найчастіше винен слабо заряджений акумулятор. У другому і третьому – проблеми з розгерметизацією систем змащування і охолодження двигуна.

  • Ознаки заливання свічок
  • причини заливання
  • Як усунути поломку

Як зрозуміти, що свічки залиті

В першу чергу необхідно визначитися з поняттям «залиті свічки», тобто, що це таке? Одним з головних циклів роботи бензинового ДВС є подача в камеру згоряння паливоповітряної суміші і її подальше запалення. Коли з яких-небудь причин свічка запалювання її не запалює, то це і називається «заливає свічки».

А все тому, що відбувається потрапляння великої кількості палива на електроди і корпус свічки. І чим більше туди потрапило палива – тим складніше його запалити, хоча на практиці це практично неможливо до виконання їх просушування.

Найчастіше це відбувається в холодну пору року, при значних морозах або просто при похолоданні. Як кажуть водії, «на холодну». У такий період велике навантаження на акумулятор і якщо він слабкий, то завжди існує ймовірність заливання свічок. Тобто, водій два-три рази намагається запустити машину, при цьому акумулятор розряджається, а свічки заливаються бензином.

Однак свічки запалювання можуть бути залиті не тільки бензином. на неї можуть потрапити дві інші технологічні рідини – моторне масло і охолоджуюча рідина (антифриз або тосол).

Непрямими ознаками того, що свічки заливаються моторним маслом, є такі ситуації:

  • швидке зниження рівня масла в картері двигуна;
  • нестабільний запуск двигуна, причому в будь-який час року;
  • зниження динамічних характеристик машини, поганий розгін, падіння потужності;
  • нестабільна робота двигуна на холостих обертах;
  • «Троение» двигуна.

Необхідно розуміти, що перераховані ознаки можуть вказувати і на інші поломки в двигуні, тому краще викрутити свічку / свічки з її посадкового місця і візуально оцінити стан її електродів і ізолятора. Причому, бажано як на предмет наявності підгорілого масла, так і на загальний стан. Багато що можна зрозуміти за кольором.

Аналогічні ознаки будуть вказувати і на те, що свічка запалювання заливається охолоджувальною рідиною (антифризом). При цьому також буде спостерігатися падіння потужності двигуна, швидке падіння рівня охолоджуючої рідини, поява білого нагару на електродах свічки і / або її ізоляторі. Також можна помітити появу білого диму з вихлопної труби.

Чому заливає свічки

Причини заливання свічок запалювання залежать від того, який саме технологічною рідиною вони, власне, заливаються. Розглянемо їх по порядку.

Заливає свічки бензином

Найбільш поширена проблема саме заливання бензином. Причин такої ситуації найчастіше 3.

Слабкий заряд акумулятора

Якщо свічки заливаються бензином «на холодну», то, найчастіше, винен розряджений акумулятор. Це може бути в різних умовах, як в теплу пору року, так і в мороз. Однак взимку таке трапляється частіше, оскільки на холоді акумулятор втрачає частину своєї ємності і швидше розряджається.

З кожним поворотом ключа відбувається вприскування палива, але коли іскра слабка або зовсім відсутня, такими діями свічки більше і більше заливаються паливом. Така свічка вже гарантовано не дасть іскру, поки її не просушиш.

Збій подачі палива

карбюраторний двигун

У старих карбюраторних моторів причина того, що двигун заливає свічки бензином, може полягати в неправильному налаштуванні самого карбюратора.

Як відомо, цей вузол вимагає тонкої настройки, і з часом ця настройка може збитися. Карбюратор просто ллє надмірно багато палива в циліндри, і воно не встигає займатися.

У теплу пору року з такою налаштуванням ще можна запустити двигун, а в холод це може стати проблемою.

інжекторний двигун

В інжекторних двигунах за кількість що подається бензину відповідає ЕБУ (електронний блок управління), що працює на підставі інформації від декількох датчиків. При зниженні температури він подає команду на те, щоб через форсунки подавалося більшу кількість палива для збагачення паливо-повітряної суміші. Таким чином запуск і кількість палива, що подається повністю залежить від їх справності. За холодний запуск відповідають – датчик температури ОЖ, ДПДЗ, РХХ і витратомір повітря.

У машин, обладнаних датчиком абсолютного тиску (ДАТ, по-англійськи – MAP sensor) за подачу палива відповідає і цей датчик, так що вихід його з ладу призводить до заливання свічок запалювання коли є іскра. Найчастіше при цьому на панелі загоряється сигнальна лампочка Check Engine, а за допомогою сканера помилок можна вважати помилки Р0106, Р0107, Р0108, Р0109.

Якщо ж свічки заливає на гарячу, то причинами можуть бути: погані / несправні свічки (пробою, порушення зазору), пробій ВВ проводів або інших елементів системи запалювання.

Паливо з конденсатом

При перепадах температур утворюється конденсат (краплі води). Також вода в бензині може потрапляти і в бак і на заправці. Вода природно не горить, і бензин з такою домішка погано запалюється. Щоб уникнути подібної ситуації в зимовий та осінній період користуються осушувачами палива.

Заливає свічки маслом

Рідше, але і небезпечніше, коли заливає свічки маслом. До цього призводять більш суттєві поломки окремих елементів двигуна. У циліндри (на електрод і різьблення) масло може потрапляти або крізь кільця, або через клапана. Коли ж свічки в маслі зверху то тут або кільця ущільнювачів колодязів прохуделі, або прокладка кришки клапанів.

направляючі клапанів

При значному зносі робочих поверхонь напрямних клапанів можливе виникнення їх люфту. Зокрема, між стрижнем клапана і направляючою втулкою. Через це масло може потрапити з блоку циліндрів безпосередньо в камеру згоряння на свічки запалювання.

Ситуація може ускладнитися, якщо це вже не перший подібний випадок, коли втулка виходить з тіла головки. Зазвичай в таких ситуаціях застосовують ремонтну втулку замість звичайної, оскільки вона має більший діаметр. Але якщо замість ремонтних втулок були поставлені звичайні, то все це в сукупності призводить до описаних вище наслідків.

сальники клапанів

Що стосується сальників клапанів, то вони можуть пропускати масло в камеру згоряння з різних причин. Серед них:

  • Збільшення жорсткості обжимной частини сальників. Для нормальної очистки від масла вони повинні бути відносно м’якими. Найчастіше Дубеня відбувається через природне старіння або частого перегріву двигуна.
  • Вихід з ладу обжимной пружинки. Вона може значно розтягнутися, пошкодитися або просто зіскочити з тіла сальника.
  • Сам сальник значно піднявся з тіла направляючої втулки.
  • Якщо втулка має значний знос, то клапан може працювати з ухилом на одну сторону. Відповідно, по протилежній стороні масло може просочуватися з блоку циліндрів в камеру згоряння.

Як правило, в описаних ситуаціях масло потрапляє не тільки на електрод, а й перебуває на початку кріпильної різьби свічки.

Поршневі кільця

Знос поршневих кілець автоматично призводить до просочування масла з картера в камеру згоряння. Крім простого зносу можлива ситуація, коли кільце (кільця) просто лопається, що приводить його в фактичну непридатність. Або елементарно залягла, тут можна спробувати зробити раскоксовку. При перевірці поршневих кілець бажано перевірити компресію в циліндрах двигуна.

Засмічення вентиляції масляної системи

Система ВКГ забезпечує нормальний витрата масла на справному двигуні. При її засміченні тиск картерних газів зростає, що призводить до того, що поршневі кільця не будуть справлятися зі своїми завданнями, через що частина масла буде потрапляти в камеру згоряння.

Прокладка впускного колектора

Деякі автомобілі мають свої «дитячі хвороби», які з’являються саме у них. Наприклад, у Рено Меган 2 свічки можуть бути залиті маслом через пробиття прокладки впускного колектора. Однак таке може трапитися і на інших машинах.

Масло в свічкових колодязях

Свічкові колодязі є не на всіх машинах, а наприклад, на ВАЗ-2112 з 16-ти клапанним двигуном об’ємом 1.6 літра, на Пріора, фокус, Шевроле залиті свічкові колодязі маслом досить часте явище. Причини, за якими масло може виявитися в свічковий колодязі, можуть бути наступними:

  • погане ущільнення клапанної кришки;
  • знос ущільнюючих прокладок свічкових колодязів.

Свічки залиті антифризом

Причини, за якими заливає свічки антифризом, повністю аналогічні тим, що по яким сам антифриз потрапляє в моторне масло. Коротко перерахуємо їх:

  • Пошкодження (прогорание) прокладки ГБЦ. Виникає з старіння, механічного пошкодження або перегріву.
  • Порушення геометрії ГБЦ. Народна назва – «повело голову». Ситуація виникає, в основному, через значного перегріву мотора.
  • Пошкодження блоку циліндрів. Зокрема, стінок циліндрів, поява мікротріщин.

Що робити якщо залило свічки

Заходи щодо усунення несправності безпосередньо залежать від причини, по якій двигун їх заливає. Розглянемо їх у тому ж порядку.

При заливанні бензином

Перше що можна можна зробити – це 10-ти секундна продування циліндрів за допомогою відкриття або часткового відкриття дроселів, зробивши суміш збідненого.

Також можна викрутити свічки і почистити, випалити (просушити), а також перевірити зазор і наявність інших видимих ​​пошкоджень.

Также неплохо было бы иметь под рукой мультиметр проверить напряжение на клеммах аккумулятора, возможно он сильно подсел.

Не пытайтесь снова запустить двигатель до тех пор, пока не будет устранена поломка. Так свечи будут залиты еще больше.

Как запустить двигатель если залило свечи:

  • Если не удалось запустить двигатель максимум на третий раз, то необходимо подождать около 5…10 минут, после чего повторить операцию.
  • Зарядить аккумулятор или попытаться «подкурить» от другой машины.
  • Выкрутить залитые свечи зажигания и вместо них установить запасной комплект. Если его нет — значит, нужно просушить свечи и проверить состояние электродов, изолятора, металла.
  • Попытаться запустить двигатель с уже заряженным аккумулятором и сухими свечами.

Існує ще метод, як завести двигун, коли заливає свічки запалювання. Однак для його реалізації необхідно наявність добре зарядженого акумулятора . Так, при запуску необхідно натиснути педаль акселератора вниз до упору і при цьому намагатися завести мотор. На машинах з механічною коробкою передач також бажано вичавити зчеплення для полегшення запуску.

Робиться для того, щоб повітря, який проходить через циліндри, трохи просушив свічки. А відповідно, ніж цього повітря буде більше – тим краще відбудеться процес осушення.

На інжекторних двигунах в такому режимі комп’ютерна система управління відключає зайву подачу палива і відбувається сушка свічок.

Що стосується карбюраторних двигунів, то у них в аналогічному режимі не створюється зайвий тиск в циліндрах, а навпаки, з’являється невелике розрідження. Таке фізичний стан також може трохи підсушити свічки і «витягнути» з них бензин.

Зверніть увагу

У разі, якщо має місце бензин з водою, то тут можна зробити двома способами. Перший – повністю злити неякісне паливо, промити паливну систему і залити новий, якісний, бензин.

Інший варіант – скористатися спеціальними удалителей вологи. Ці кошти призначені для нейтралізації наявного в бензині конденсату.

Однак вони здатні впоратися лише з незначною кількістю вологи, тому чекати від них дива не варто.

Коли ж проблема в датчиках або електриці, то запустити мотор не вдасться до усунення несправного елемента.Ч правда якою б не була причина, не варто щоранку мучаться – потрібно шукати і усувати причину!

При заливанні свічок маслом

Як вже з’ясували заливати маслом може як знизу так і зверху. Якщо у вас масло в колодязях (залило ізолятор), то перш за все варто видалити мастило. Зробити це можна шприцом або папером ганчіркою. Як усувається безпосередньо сама проблема дивитися по ситуації. Або прокладку міняти, або герметиком ущільнювати.

Закидає електрод або різьблення свічки маслом – можна звичайно ж випалити на вогні, проте саму проблему це не вирішить. При сильній течі масла в циліндр далеко не уедіте, потрібно усувати причину: міняти сальники, направляючі клапанів або капітального двигун і поміняти кільця.

Так, при проблемі з направляючими необхідно виконати їх заміну на ремонтний варіант. Якщо це робиться повторно, то необхідно дивитися на діаметр, і підбирати його, виходячи з конкретної ситуації. При необхідності краще звернутися за допомогою в автосервіс.

Якщо масло сочиться через зношування сальників, то тут можливі два варіанти ремонту. Перший – заміна сальників клапанів. Однак такий варіант можливий лише в разі, якщо втулки клапанів не сильно зношені. В іншому випадку нові сальники аналогічно швидко вийдуть з ладу. Тому другий варіант – повна заміна направляючих втулок.

Якщо має місце значний знос направляючих клапанів, то необхідно виконати заміну як клапанів, так і направляючих втулок.

При виході з ладу поршневих кілець необхідно провести їх ретельну діагностику. Справа в тому, що найчастіше з кільцями виходять з ладу і клапана, а також пошкоджується внутрішня поверхня (дзеркало) циліндра.

При виході з ладу тільки кілець їх потрібно замінити. Якщо ж є проблеми з поверхнею циліндрів, то можна спробувати їх проточити. Що стосується клапанів, то потрібно дивитися по їх станом.

Найчастіше їх теж змінюють на нові.

важливо

Якщо в картері є високий рівень масла, то потрібно його злити до позначки MAX на вимірювальному щупі. Однак якщо згаданий рівень піднявся через те, що в масло потрапив антифриз, то необхідно виконати великий список робіт.

Зокрема, повністю злити масло, усунути причину поломки, по якій відбулося змішування змазує і охолоджуючої рідини, промити систему охолодження і змащування, і лише після цього заливати нові технологічні рідини в згадані системи.

У разі засмічення системи вентиляції картерних газів необхідно знайти і усунути її причину. Залежить перевірка від конструкції самої системи. Зазвичай потрібно перевіряти патрубки, масловіддільник, клапан PCV.

Якщо вийшла з ладу прокладка впускного колектора, то її потрібно лише міняти на нову. Природно, що потрібно чистити свічки та інші елементи від потрапив на них моторного масла. Свічку, наприклад, можна почистити за допомогою піскоструминного апарату.

При заливанні свічок антифризом

Найчастіше антифриз з’являється в маслі через прогорання прокладки ГБЦ або порушена геометрія “голови”. В цьому випадку необхідно просто поміняти прокладку і шліфувати поверхню, інакше проблема не вирішиться.

У разі, якщо була порушена геометрія головки блоку циліндрів двигуна, то потрібно звернутися за допомогою в автосервіс. Там за допомогою спеціальних верстатів (фрезерувального, шліфувального) майстри відновлять її нормальну форму, зокрема, нижню площину.

При пошкодженні теплообмінника або його прокладки в більшості випадків потрібно замінити зазначені елементи, оскільки відновлення вони практично не підлягають.

У рідкісних випадках може змінити геометрію не тільки головка, а й сам блок циліндрів. Це досить складний випадок, і з ним потрібно звертатися за допомогою в автосервіс. Там за допомогою спеціального обладнання його можна спробувати відновити. Але, на жаль, це не завжди можливо. Особливо, якщо двигун старий, має великий пробіг, або механічно деформований, наприклад, внаслідок ДТП.

У старих машин антифриз може потрапляти в масло, а звідти і в свічки через що протікають патрубків і / або сполучних хомутів. Однак в даному випадку не можна дати конкретних порад, оскільки це залежить від конструкції конкретного автомобіля і стану його двигуна (гумових патрубків).

Однак свічки залиті антифризом – це найменше що буде при такій несправності.

висновок

Найчастіше свічки запалювання заливає саме бензином і через слабо зарядженого акумулятора або поганий іскри.

Їздити з «заливати» свічками можна, проте небажано, оскільки це призводить, по-перше, до перевитрати палива, а по-друге, до втрати потужності двигуна. Тому при найменшій можливості потрібно усунути причину поломки.

Також добре завжди мати запасний комплект свічок з тим, щоб замінити їх у разі потреби.

Чи не знайшли відповідь на своє питання?

Запитуйте в коментарях. Відповімо обов’язково!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…