Якщо мучать сумніви, яке масло необхідно залити в двигун, то слід звернути увагу на наш рейтинг за 2018 – 2019 рік. Даний топ-10 найкращих моторних масел був складений на думку покупців. Також враховувалося ідеальне співвідношення ціна-якість, яке часто виходить на перший план при покупці.

10ZIC X9 5W-30

Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів.  Що можна заливати?

плюси:

  • Підходить навіть для моторів з турбонаддувом.
  • Робить роботу двигуна надійної.
  • Ідеально для використання в будь-який час року.

мінуси:

  • Бажано використовувати якісний бензин.

9General Motors Dexos2 Longlife 5W30

Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів.  Що можна заливати?

плюси:

  • Дуже тихий моторний відсік.
  • Змушує авто заводиться на морозі.
  • Мінімальна ціна.

мінуси:

  • Необхідно часто міняти масло.

8SHELL Helix HX8 Synthetic 5W-30

Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів.  Що можна заливати?

плюси:

  • Застосовується в самих різних двигунах.
  • Економить паливо, знижуючи його витрата.
  • Робить мотор більш довговічним.

мінуси:

  • Велика кількість підробок.

7TOTAL Quartz INEO ECS 5W30

Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів.  Що можна заливати?

плюси:

  • Мотор починає працювати тихіше.
  • Продовжується термін служби двигуна.
  • Серйозна економія палива.

мінуси:

  • Рідко можна знайти в продажу.

6Лукойл Genesis Claritech 5W-30

Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів.  Що можна заливати?

плюси:

  • Двигун легко запускається навіть взимку.
  • Практично немає підробок.
  • Мінімальна витрата масла.

мінуси:

  • Вимагає досить часту заміну.

5Idemitsu Zepro Touring 5W-30

Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів.  Що можна заливати?

плюси:

  • Дійсно тиха робота мотора.
  • Підходить для суворих зим.
  • Серйозна економія бензину.

мінуси:

  • Буває складно знайти в продажу.
  • Підходить тільки для бензинових двигунів.

4LIQUI MOLY Special Tec AA 5W-30

Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів.  Що можна заливати?

плюси:

  • Чудова економія палива.
  • Двигун залишається завжди чистим.
  • Масло швидко надходить до всіх деталей.

мінуси:

  • Більше підходить для машин азіатських і американських брендів.

3MOBIL 1 ESP Formula 5W-30

Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів.  Що можна заливати?

плюси:

  • Робить двигун чистим і довговічним.
  • Суттєво економить паливо.
  • Дозволяє запустити авто в холодну зиму.

мінуси:

  • Досить дороге задоволення.

2Castrol Edge 5W-30

Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів.  Що можна заливати?

плюси:

  • Машина розганяється більш динамічно і плавно.
  • Двигун працює ефективно.
  • Хороша захист мотора.

мінуси:

  • Може змінитися звук роботи двигуна.

1Motul Specific dexos2 5W30

Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів.  Що можна заливати?

плюси:

  • Найвища якість.
  • Підходить для самих різних моторів.
  • Уважний підхід до екологічності.

мінуси:

10TNK Magnum Super 5W-40

Масло TNK Magnum Super 5W-40 представляється полусинтетическим. Збалансований склад якісно оберігає мотор від забруднень і інших проблем. Масло з легкістю «заводить» двигун в морози. А використовуватися воно може майже з усіма моторами.

плюси:

  • Захищає від перегріву і відкладень.
  • Стабільність на всьому терміні експлуатації.
  • Двигуну не страшні будь-які температури.

мінуси:

  • У деяких випадках утворює чорний нагар в моторі.

9Лукойл Люкс синтетичне SN / CF 5W-40

Якщо є бажання випробувати синтетичне масло преміального класу за доступною ціною, то варто придивитися до Лукойл Люкс синтетичне SN / CF 5W-40. Воно повністю відповідає новітнім нормам експлуатації.

Масло рекомендується використовувати для легкових авто, а також невеликих вантажівок і мікроавтобусів. Добре захищає сучасні двигуни навіть в умовах інтенсивного водіння.

При цьому рівень шуму помітно знижується, а відкладення перестають утворюватися.

плюси:

  • Машина їде тихо і м’яко.
  • Практично повністю відсутні підробки.
  • Підходить для широкого кола моторів.

мінуси:

  • Чи не найякісніші каністри.

8G-Energy F Synth 5W-40

Дійсно якісне масло G-Energy F Synth 5W-40 поліпшить роботу мотора не тільки легкового авто, але і вантажівок, а також мікроавтобусів. Таке масло заливається в різні мотори (бензин, дизель, турбовані агрегати). Його витрата досить низький через спеціальних компонентів. А деталі завжди залишаються чистими.

плюси:

  • Серйозно продовжує ресурс двигуна.
  • Завжди чисті деталі.
  • Великі інтервали заміни.

мінуси:

  • Згодом може втрачати властивості.

7ELF Evolution 900 NF 5W-40 4 л

Синтетичний мастильний матеріал ELF Evolution 900 NF 5W-40 створювався для моторів легкових автомобілів. Таке масло можна заливати в будь-дизельні і бензинові агрегати, за винятком дизельних сажових фільтрів. Витримує розширений інтервал заміни, а також ефективно очищає всі деталі. Прекрасний варіант для різноманітних кліматичних зон.

плюси:

  • Не потребує частої заміни.
  • Підходить для багатьох моторів.
  • Відмінно очищає всі елементи.

мінуси:

  • Упаковується не найбільш надійним чином.

6TOTAL Quartz 9000 5W40

Якісне моторне масло TOTAL Quartz 9000 5W40 підходить навіть для турбованих двигунів. Ідеально для агрегатів з прямим уприскуванням, а також із загальною паливною рампою.

Завдяки високій показником в’язкості витримує найрізноманітніші температурні умови. Має підвищений захист від зносу і подовжені інтервали заміни.

Просто чудово підходить для легкових авто, роблячи мотор абсолютно чистим і акуратним.

плюси:

  • Високий ступінь захисту.
  • Двигун залишається в повній чистоті.
  • Істотний інтервал заміни.

мінуси:

  • Можуть виникати проблеми з поганим паливом.

5MOBIL Super 3000 X1 5W-40

По-справжньому універсальним можна назвати синтетичне масло MOBIL Super 3000 X1 5W-40. Саме воно робить двигун більш надійним, а його термін служби істотно збільшується.

Підходить як для дизельних, так і бензинових моторів. Витримує широкий температурний діапазон, що знову говорить на користь даного масла.

Якщо часто зустрічаються складні умови для водіння, то таке масло стане прекрасним вибором.

плюси:

  • Хороша робота влітку і взимку.
  • Авто запускається завжди з першого разу.
  • Мотор функціонує вкрай тихо.

мінуси:

  • Зустрічається величезна кількість різноманітних підробок.

4SHELL Helix Ultra 5W-40

Сучасний двигун вимагає турботи? Зверніть увагу на це – SHELL Helix Ultra 5W-40. Дане синтетичне масло дає можливість дизельних і бензинових агрегатів розкритися по-новому.

Двигун стає в один момент чистим, так як відкладення перестають утворюватися. Більш того, це єдине в своєму роді масло, схвалене самою Ferrari.

Воно здатне витримати навіть тривалий інтервал заміни, роблячи мотор максимально продуктивною.

плюси:

  • Масло має властивість не згоряти.
  • Мотор працює неймовірно тихо.
  • Чудово змащує всі найважливіші деталі.

мінуси:

  • Зустрічаються часті підробки.
  • Ціна може здатися високою.

3Castrol Edge 5W-40

За допомогою міцної плівки Castrol Edge 5W-40 якісно захищає двигун від різних проблем. Тут використовуються титанові з’єднання, які володіють неймовірною стійкістю.

Дане масло сприятливо впливає на мотор, розкриваючи практично весь потенціал. Ніякі відкладення більше не зіпсують двигун, а його плавна робота буде відчуватися під час натискання на педаль газу.

З таким маслом мотор заживе абсолютно новим життям.

плюси:

  • Позитивно впливає на динаміку розгону.
  • Розкриває потенціал мотора.
  • Надійно захищає від забруднень.

мінуси:

  • Може змінювати звук двигуна в роботі.

2LIQUI MOLY Molygen New Generation 5W-40

Для легкого ходу авто цілий рік можна порадити масло LIQUI MOLY Molygen New Generation 5W-40 з високою стабільністю. Масло ефективно бореться з відкладеннями, продовжуючи термін служби мотора. Виробник заявляє, що масло вміє економити до 4% палива. При цьому помітно продовжується і загальний ресурс двигуна.

плюси:

  • Рівна і чітка робота мотора.
  • Витрачається майже непомітно.
  • Економить паливо до 4%.

мінуси:

  • Досить солідна вартість.

1Motul 8100 X-clean 5W40

Масло Motul 8100 X-clean 5W40 для прогресивних бензинових і дизельних двигунів має стандарти якості Євро-4 і Євро-5. Це масло вбереже мотор новенької машини, залишивши його в первозданному вигляді.

При цьому буде гарантована абсолютна чистота не тільки окремих елементів, але і всього двигуна.

Може застигнути тільки при температурі -39 градусів, що дозволяє активно використовувати масло навіть в холодну зиму.

плюси:

  • Ідеально для досить нових моторів.
  • Ефективно очищає весь двигун.
  • Дійсно береже паливо.

мінуси:

  • Деякі турбовані мотори посилено витрачають масло.

Масло для двигуна внутрішнього згоряння

Реклама від спонсорів:

Незалежно від класу автомобілів питання про підбір масла цікавить всіх покупців. Роботу рекомендують довіряти співробітникам автосервісу. Вони підберуть відповідний склад.

Характеристики масла для бензинового двигуна

Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів.  Що можна заливати?

У порівнянні з мінеральною і напівсинтетичній – синтетичні виграють. Але не кожен може дозволити їх собі через вартість. Структура спочатку однорідна, коли перегонка тільки закінчилася. У нього додають суміші і присадки, щоб підігнати під діючі стандарти.

У мінеральних рідинах містяться домішки сірки, крім інших речовин. Двигун довго прослужить, якщо показник на рівні 1 відсотка. Термін експлуатації зменшується в два рази, якщо купувати підробку з параметром вище 1%. Такі склади коштують дешевше, їх змінюють кожні 15 тисяч кілометрів пробігу.

При виготовленні спираються на складні ланцюжки синтезу хімічних реакцій, для того щоб досягти необхідних показників.

Синтетичні наділені такими перевагами в порівнянні з іншими видами:

  • заміна потрібно кожні 20-25 тисяч кілометрів пробігу. Термін змінюється в залежності від умов експлуатації. У меншу або більшу сторону;
  • тривалий термін служби;
  • склад не піддається парафинированием і окисленню;
  • до перегрівів синтетичне масло залишається нейтральним – при критичних температурах не втрачає позитивних якостей;
  • витрата бензину знижено, а потужність двигуна збільшена;
  • в’язкість знижена, за рахунок чого рідина проникає в кожен куточок двигуна.

Напівсинтетичне – середнє між мінеральними та синтетичними складами. Наповнення присадками, якість і вартість врівноважують один одного.

Ступінь в’язкості масла для бензинового двигуна SAE

  • зимовий маркується літерою W, поруч з якою стоять цифри від 0 до 25;
  • SAE 20-60 – річна група;
  • всесезонні – поєднують у собі властивості двох типів.

Експлуатаційні властивості оцінюються по американському і європейському стандарту: здатність чинити опір зносу, миючі властивості, захист від окисних і корозійних процесів.

API і ACEA

S і C – дві категорії, на які склади діляться згідно з висновками науково-дослідного інституту нафти з Америки. Категорії призначені для дизеля і бензину. Для машин до 2000 року використовується маркування з буквами SG, SH, SJ. Після двохтисячного ще додаються SL і SM.

Європейські виробники розробили універсальну систему сертифікації ACEA. На маркування рідини для вантажівок по цій схемі наносять букву E, для дизеля – букву B. Буква А позначає бензинові мотори.

Потрібно чітке дотримання інструкцій від заводів-виготовлювачів, коли вибирають відповідний клас в’язкості. Але припустимо керуватися іншими рекомендаціями, якщо виробник не дає чітких рекомендацій.

Значення середніх зимових температур в регіоні – основа для розрахунків при виборі зимової рідини.

  • 25W. При -5 градусах;
  • 20W – Для 10 градусів нижче нуля;
  • 15W. До -15;
  • 10W – до -20;
  • 5W – до – 25;
  • 0W – -30 і нижче.

На просування по мастильної системі потрібно деякий час. Доведеться почекати, запускаючи двигун, поки рідина дійде до всіх рухомих деталей. Активується режим, який називають «масляним голодуванням». Відзначають збільшення зносу і тертя.

Чим краще зберігається плинність при негативних температурах – тим швидше все рухається. Таким двигунів негативні впливи не страшні.

Виробники рекомендують вибирати клас по SAE 40 і вище тим, кого цікавлять рідини для використання влітку. Тут простежується прямий зв’язок з напругою всередині у двигунів внутрішнього згоряння.

У різних зонах враховують такі параметри:

  1. Сдвиговая швидкість.
  2. Тиск питомої типу.
  3. Температури вище нуля.

Збереження в’язкості значимо навіть з такими жорсткими умовами, інакше її не вистачає для охолодження пар, що беруть участь в терті, для освіти плівкового покриття. Завдання важлива, якщо постає питання про запобігання передчасного зносу.

Розділ з технічними характеристиками містить параметр температури застигання. Вона розраховується за підсумками лабораторних досліджень.

Працездатність масла знижується раніше, коли температури нижче. Тоді навіть штатна система мастила не допоможе прокачати рідину.

Зверніть увагу

Покупцям рекомендують орієнтуватися не на температуру, при якій склади застигають, а на SAE, клас в’язкості. Перша використовується тільки в рекламних цілях.

Безрозмірною величиною виступає індекс в’язкості. Він показує, в наскільки широкому температурному діапазоні працює масло. Коли вязкостний індекс великий – показник менше залежить від змін температурного плану.

клас якості

Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів.  Що можна заливати?

З точки зору API, універсальними визнаються склади з позначенням SJSF. Їх заливають в усі двигуни на бензині і дизелі.

У класифікації ACEA якнайповніше врахували конструкційні характеристики двигунів з Європи. Те ж саме стосується умов експлуатації в європейських регіонах.

За окремими тестами вимоги ACEA більш жорсткі, ніж у API. Рекомендується віддавати переваги рідин, які пройшли випробування по ACEA.

Для бензинових двигунів використовують позначення A1, A2, A3. У дизельних двигунів використовують букви B1, B2, B3, B4 і так далі.

A1 і B1 – маловязкие рідини високої якості. Вони застосовуються для досягнення максимальної паливної економічності. Їх застосовують там, де виробники виставляють відповідні вимоги.

A3-96 і B3-96 – класи, чиї характеристики досконалі.

відмінності складів

Головна відмінність криється в молекулярної базі, її будову. У виробничому процесі один з одним з’єднуються молекули, що володіють заданим набором характеристик. Синтетичні досягають максимуму за хімічною і термічної стабільності, на відміну від мінеральних.

Хімічна стабільність означає, що не відбувається жодних перетворень, що погіршують експлуатаційні характеристики.

Без термічної стабільності в’язкість і плинність масла не здатне зберігати свій показник в широкому температурному діапазоні. Завдяки цьому двигун легко і просто запускається на морозі. А в самих високотемпературних зонах присутній додатковий захист.

проблеми

Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів.  Що можна заливати?

Проблеми виникають, якщо раніше власник автомобіля користувався маслами низької якості. Або порушував інтервали по його заміні. Ущільнель через це втрачають свою еластичність – частково або повністю.

Під впливом мінералки всередині двигуна відкладення поступово «вимиваються». Вони йдуть шар за шаром. Через синтетичних масел відкладення відшаровуються з внутрішньої поверхні. Сітка маслопріёмніка з цієї причини може закупоритися, як і масляні канали.

Активується «масляне голодування». Наслідком стає швидкий вихід з ладу. Сальникові ущільнення приймають на себе відкладення. Зникають перешкоди, що запобігають протікання.

Не рекомендується застосовувати синтетичні рідини:

  1. У роторно-поршневих моторів.
  2. Коли йде обкатка з відповідними вимогами або після того, як проведений капітальний ремонт. Для обкатки використовується тільки мінеральне масло високої якості.
  3. З сальниками з «набиванням». Тут можливі підтікання.
  4. При наявності елементів ущільнення, які втратили еластичність.
  5. З внутрішніми поверхнями, у яких з’явилися відкладення.

Види масла для бензинового двигуна

Мінеральні варіанти робляться безпосередньо з нафти. Починається все перегонкою, далі масляні фракції очищаються за допомогою селективної або кислотного очищення. Для синтетичних воліють метод органічного синтезу. Основа – з тих же нафтопродуктів, але переробка вихідної сировини глибша.

Розрізняють декілька видів синтетичних масел, створених з:

  1. Складних ефірів.
  2. Силіконів або полиорганосилоксанов.
  3. Гліколей.
  4. Поліальфаолефінів.

Ці речовини змішуються в різних пропорціях.

Група напівсинтетичних. Вони утворюються шляхом додавання до мінеральних масел речовин, отриманих в синтезі органіки. Моторне масло без присадок називають базовим.

Поліальфаолеіни . Реакція синтезу з етилену – так отримують ці речовини. Етилен входить в групу найпростіших алкенів. Однорідний молекулярний склад – одна з основних, але не єдина особливість.

Рідини на основі ПАТ-синтетики мають ряд переваг:

  1. Подовжений міжсервісний інтервал.
  2. Двигун впевнено запускається при низьких температурах.
  3. Миючі – підтримують чистоту мотора.
  4. Збереження хімічних властивостей протягом всього експлуатаційного терміну.
  5. Опір окислювальним процесам.
  6. Чадний витрата низький.
  7. Тертя знижується, збільшує економію.
  8. З високими антифрикційними властивостями.

Як вибрати масло для двигуна внутрішнього згоряння

Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів.  Що можна заливати?

  • Сумісність матеріалів двигуна з придбаним складом;
  • ступінь зносу. При її обчисленні орієнтуються на пробіг;
  • умови експлуатації, можуть бути важкими або легкими, середніми;
  • тип двигуна і рік, коли він був створений.

У деяких моделях ставляться старі сальники і прокладки з нітрильної гуми – з сучасними синтетичними рідинами вони несумісні. Синтетику використовувати допускається тільки коли деталі замінять іншими, якісними.

Якщо дотримуватися рекомендацій виробника, двигун прослужить довго і вірно. Допускається застосування масел з трохи різним класом. Тільки важливо пам’ятати про різні робочих діапазонах по температурі.

Небажано використовувати масло більш в’язке, ніж рекомендовано виробниками. Масляний насос гірше прокачує такі рідини. Підвищений знос – один із наслідків в ситуаціях, коли взятий більш текучий матеріал.

Експлуатація та ступінь зносу

Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів.  Що можна заливати?

Робити поправки треба не тільки на рекомендації, а й на клімат в регіоні. Не рекомендується змішувати склади з різними властивостями – їх сумісність не доведено. Сезонна рідина на ринку зустрічається рідко, її використовують найчастіше, як тимчасовий варіант, поки не підберуть більш якісну.

Мотору потрібна різна масло в різні періоди експлуатації. Спеціальні різновиди застосовуються під час обкатки. Його не рекомендують змінювати протягом певного терміну.

Після завершення обкатки якість складу можна збільшити. Продовження ресурсу сприяє в’язкість, поліпшена температурна стійкість. Через деякий час характеристики знову знижуються.

При зносі мотора витрата рідини збільшується, як і ймовірність появи протікання. На одній заправці пробіг становить 10 тисяч кілометрів. При агресивній їзді і використанні дизельного двигуна заміна проводиться частіше.

У міру необхідності водій стежить за рівнем складу і доливає його. Не рекомендується різко переходити з однієї марки на іншу. Частка доливаного, нового масла, не повинна перевищувати 15 відсотків.

Синтетичне не змішується з мінеральними. Несумісність присадок веде до погіршення властивостей, непередбачуваного зміни. Синтетичну рідина змішують з іншими, якщо виробник один і той же.

В які мотори можна і в які не можна заливати синтетичні масла

Кожен автовласник, який планує тривалий час використовувати автомобіль, звичайно ж, з особливою увагою ставиться до свого мотору. Він прагне забезпечити його надійну і стабільну роботу.

А його надійність залежить від якості масел, які необхідно регулярно міняти. Найважливіше – використовувати якісне масло, яке має підходити для мотора.

Але рекомендація про те, що краще заливати в силові агрегати синтетичне масло, яке є найкращим продуктом в порівнянні з мінеральними, підходить не всім.

У яких випадках краще заливати синтетику?

  • Вважається, що до заливання в двигун цього мастильного матеріалу слід вдаватися в наступних випадках:
  • ● якщо виробник вашого автомобіля рекомендує саме масло такого типу;
  • ● якщо ви любите динамічну їзду і при русі часто робите таку вправу, як розгін до «сотні», а також не проти увійти в занос з пробуксовкою;
  • ● якщо ви активно пересуваєтеся на автомобілі і протягом року, а пробіг перевищує 20 тис. Км;

● в зимовий час автомобіль постійно на ходу. У такому випадку використання синтетики забезпечує легкий пуск холодного двигуна.

Чи можна заливати синтетику в новий автомобіль?

ЧИТАЙТЕ З ТЕМИ: Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів.  Що можна заливати?

4 травня 2018 року набувають чинності нові правила техогляду

Виробники вважають, що якщо ви стали власником нового автомобіля, то в використанні синтетики в такому випадку немає сенсу. Це масло, яке володіє потужними протизношувальними якостями, а також містить добавки, які підвищують його антифрикційні властивості.

У той же час, якщо ви придбали якісну синтетику, то можете не сумніватися, що в своєму складі вона містить присадки, які при контакті з деталями сприяє утворенню на їх поверхні плівки, що забезпечує захист деталей двигуна від сильного зносу.

Але в тому випадку, коли проходить обкатка автомобіля, потрібно зовсім інше. Найважливіше – щоб нові деталі притерлися один одному. Якщо на новому автомобілі в двигун автолюбитель заливає синтетику, то він не зможе досягти цієї мети.

Протягом всього періоду обкатки найкраще робити вибір на користь напівсинтетики або заливати в систему свого мотора мінералку. Крім цього необхідно частіше проводити заміну масла.

Під час цієї процедури не слід забувати про оновлення масляного фільтра. В цьому випадку абразив не потраплятиме в систему двигуна.

Для яких моторів синтетика не підходить?

Майте на увазі, що не в кожен мотор можна заливати синтетику. Незважаючи на те, що ці мастильні матеріали мають гарні миючі властивості, проте, заливати їх в старі машини небажано. У цьому випадку вони починають промивати скупчилися в прокладках і сальники відкладення, внаслідок чого відбувається витікання масла з мотора.

Важливо також врахувати, що, якщо з елементів з’єднань ЦПГ вимиваються відкладення, то це призводить до виникнення ще одного неприємного моменту – з’являється шум. Також автовласник може почути стукіт в двигуні.

До того ж синтетика в старому моторі призводить до того, що витрата палива помітно підвищується, що, звичайно, жодного володаря не порадує. Ще один неприємний момент, які чекає любителів заливати в стару машину синтетику – збільшення витрати масла.

Коли у вас автомобіль вітчизняного виробництва, який був випущений в кінці 80-их- початку 90-их, то не найкращим рішенням є використовувати для заливки в мотор синтетику.

Пояснюється цей вибір просто. Силові агрегати в машинах того часу мають набивні сальники. На них негативно впливають компоненти, які є в складі сучасних синтетичних масел.

У яких випадках рекомендується заливати в автомобіль синтетику

  1. Якщо виходити з рад фахівців, то використовувати синтетику в двигунах з
  2. високим ступенем форсировки, а також, якщо автомобіль експлуатується в екстремальних умовах:
  3. ● температура навколишнього середовища дуже низька або дуже висока;
  4. ● автовласникові часто доводиться здійснювати поїздки, коли мотор знаходиться в навантаженому стані;
  5. ● доводиться долати круті підйоми і спуски;
  6. ● автомобіль бере участь в змаганнях.

У чому головна перевага синтетичних масел

Віддають перевагу синтетичному маслу зазвичай з тієї причини, що воно володіє хорошими окисними властивостями. Ще воно демонструє прекрасну стійкість до впливу низьких температур.

Для неорганічних сполук тіакже характерний незначний рівень випаровування, а при експлуатації двигуна на угар цей мастильний матеріал витрачається в невеликій кількості.

Додатково до цього, заливаючи синтетику, у автовласника є можливість робити заміну мастильного матеріалу через більш тривалі інтервали.

важливо

Наприклад, якщо в машину залити мінералку, то її заміну рекомендується проводити, коли буде пройдено пробіг в 10 тис. Км.

І ще одна перевага синтетики, то якщо залити якісний продукт, то інтервал між замінами масла буде перебувати на рівні 15 тис. Км. У деяких випадках оновлення мастильного матеріалу можна робити і в більш тривалі терміни.

Підписуйтесь на канали “Informatio.ru” в T amTam  або приєднуйтесь в 

Топ 10 кращих моторних масел 2019

Про що автомобілісти можуть сперечатися нескінченно? Звичайно ж про те, які моторні масла найкращі. Обговорюють це питання завжди і всюди – на форумах, в інтернет магазинах, в гаражах і т.д. І це цілком природно, адже сьогодні на ринку представлено стільки продукції, що очі розбігаються і як підібрати моторне масло знають не багато.

Сайт Ten-Best.ru підготував для вас топ моторних масел 2018. Огляд кожного продукту заснований на характеристиках, ефективності, відгуках споживачів, достоїнства і недоліки.

Якщо ви не знаєте, яке краще масло вибрати для свого авто, то сподіваємося, що цей рейтинг допоможе вам розібратися в цьому питанні.

Але для початку давайте розглянемо типи моторних масел і чому в цьому топі представлені тільки синтетичні продукти.

Типи моторних масел

Існує три основних типи моторних масел:

  • Мінеральні . По суті, це просто очищена нафту. Такі масла мають низьким рівнем в’язкості і підходять в оснвоном для застарілих двигунів. При низьких температурах запуск мотора, в який залито мінеральне масло може бути утруднений.
  • Напівсинтетичні (напівсинтетика). Індекс в’язкості в порівнянні з мінеральними вищий. Такі масла дорожче і можуть використовуватися при низьких температурах.
  • Синтетичні (синтетика). Якщо мінеральні масла отримують шляхом звичайної очищення сирої нафти, то синтетичні розробляють в лабораторних умовах. Основні завдання синтетики – забезпечити максимальний захист від зносу і безперебійну роботу в критичних температурних режимах.

Синтетичне моторне масло отримують шляхом перегонки і очищення нафти, після чого властивості поліпшуються додаванням різних присадок. В результаті готовий продукт надійно захищає мотор від зносу і корозії, забезпечує безперебійну роботу в різних температурних режимах, сприяє підвищенню потужності, економії палива, збереженню чистоти деталей.

Завдяки присадкам синтетичне масло довгий час зберігає в’язкість, текучість і інші первинні властивості. Воно більш довговічне і відповідає всім вимогам сучасних автовиробників. Єдиний недолік синтетики – висока ціна. Але витрачені гроші з лишком окупаються завдяки більш довговічною і ефективній роботі двигуна.

Отже, якщо ви хочете підібрати для свого автомобіля якісне синтетичне моторне масло, то представляємо вам список кращих в 2018 році. Кожен продукт потрапив до цього рейтингу не випадково. Для складання були вивчені характеристики, переваги і недоліки, коментарі та інші параметри.

Кращі синтетичні моторні масла

1. POLYMERIUM

Масла POLYMERIUM вже багатьом автолюбителям відомі як переможці всіляких тестів на тертя, угар, заморозку, де виявляється лідером.

Цьому просте пояснення: полімеріум складається з синтетичних ПАТ масел, естерів і потужного пакета присадок.

Масло показує відмінні захисні властивості, не горить, а тести на тертя і відгуки власників доводять що двигун на цьому маслі працюватиме дуже довго.

Масла Polymerium / Полімеріум відгуки мають дуже хороші, як серед звичайних автолюбителів, так і серед багатьох автосервісів і центрів заміни масел, де це масло йде в лідерах у ремонтників і знаючих фахівців. Наша редакція віддає перевагу даному бренду, вивчивши відгуки, властивості, а головне ціну – адже це масло ідеально в співвідношенні ціна / якість, досить дешево для таких властивостей.

Відгук Олександра: Проїхав на маслі Polymerium більше 200 тисяч кілометрів, можу з упевненістю сказати що це найкраще масло за цю ціну. На пробігу 230т км знімали клапанну кришку і під нею все чисто і ідеально. Автомобіль – опель Інсигнії з турбомотором. Масла полімеріум обман розлучення – так спочатку здалося мені, потім вже перевірив на своєму авто і зрозумів що це крутий продукт.

Кращим синтетичним моторним маслом 2018 рік стає ELF Evolution 900 NF 5W-40. Воно підходить для дизельних і бензинових двигунів, надійно захищає від окислення і володіє підвищеною термічною стабільністю.

Масло зберігає свої властивості в самих екстремальних умовах і це дуже важливо особливо під час холодного запуску, коли деталі повинні змазуватися якомога швидше. Змащуючий матеріал підійде практично для всіх типів їзди, будь то міський режим, траса або бездоріжжі.

Масло може використовуватися в автомобілях, які експлуатуються в різних стилях водіння, в тому числі гонках і високошвидкісних. Варто також відзначити підвищений інтервал заміни і відповідність вимогам автовиробників.

Основні характеристики
Тип синтетичне
В’язкість (SAE) 5W-40
типи двигунів Дизельні, бензинові
обсяг тари 4 л

Відгук від Станіслава

Використовую на автомобілі Ніссан Альмера вже кілька років. По роботі доводиться бувати в різних кліматичних зонах. Масло справляється зі своїми завданнями на 100%. Двигун працює так, як йому належить.

На другому місці нашого рейтингу розташувалося синтетичне моторне масло, яке забезпечує ефективний захист від зносу і забезпечує ефективне очищення двигуна. Для розробки цього масла використовувалися найсучасніші технології і присадки, що сприяють збільшенню ресурсу дизельних і бензинових двигунів.

На сьогоднішній день це одне з кращих синтетичних масел, якість якого не залежить від місця виробництва (США, Європа або Туреччина). В результаті різних тестів було доведено, що використання цього змащуючого матеріалу призводить до збільшення потужності і ефективності двигуна, зниження витрати палива і викиду шкідливих речовин атмосферу.

Основні характеристики
Тип синтетичне
В’язкість (SAE) 0W-40
типи двигунів Бензинові, дизельні
обсяг тари 4 л

Відгук від Михайла

Машина моя задоволена, двигун працює як треба і не просить добавки. Витрата мінімальний. Після заміни масла відчулося поліпшення динаміки і звук роботи мотора став більш приємним на слух. Зараз це найкраще моторне масло для мене.

Дане синтетичне моторне масло призначене для використання в двигунах як європейського, так і американського, а також корейського і японського виробництва. Змащуючий матеріал відповідає всім вимогам автовиробників, збільшує ресурс двигуна, знижуючи тертя між деталями і підтримуючи їх в чистоті.

У складі масла міститься мінімальна кількість речовин, які надають згубний вплив на навколишнє середовище. ZIC X7 LS 5W-30 сприяє ефективному очищенню мотора від нагару, різних видів відкладень, збільшуючи таким чином довговічність силового агрегату.

Основні характеристики
Тип синтетичне
В’язкість (SAE) 5W-30
типи двигунів Бензинові, дизельні
обсяг тари 4 л

Відгук від Геннадія

Дуже якісна синтетика від корейців. Двигун став працювати м’якше і бесшумнее. Заводив в мінус 30 без проблем (нижче поки не опускалася температура). Будьте обережні при виборі – можна нарватися на підробку.

Це всесезонне синтетичне моторне масло, яке підходить для бензинових двигунів, включаючи агрегати з турбо наддувом.

Для виготовлення рідини виробник використовує власну запатентовану технологію Idemitsu Kosan Co.

, Тому масло забезпечує ефективну мастило тертьових деталей, знижуючи знос, а також має високий індекс в’язкості, що сприяє більш легкому запуску двигуна при низьких температурах.

Порада

IDEMITSU Zepro Touring 5W-30 – це не тільки надійний захист і стабільна робота двигуна, але ще і енергозбереження, значна економія палива. Моторне масло може використовуватися в моторах легкових автомобілів, а також позашляховиків, легкої вантажної техніки, мікроавтобусів.

Основні характеристики
Тип синтетичне
В’язкість (SAE) 5W-30
Тип двигунів бензинові
обсяг тари 4 л

Відгук від Анастасії

Перед тим як вибрати масло для своєї машини я перечитала купу відгуків і форумів. У підсумку зупинилася на Ідемітсу. Залили мені це масло восени, відразу помітила, як двигун став працювати набагато тихіше і м’якше. У мороз машинка заводиться з першого разу, по крайней мере в -25 так було. Поки ніяких зауважень немає.

П’яте місце в нашому рейтингу займає синтетичне всесезонне моторне масло, при виготовленні якого були використані найсучасніші технології і присадки. Завдяки цьому виробникові вдалося досягти відмінних результатів, зокрема, домогтися високих антикорозійних і антиокислювальних властивості.

Масло підходить для бензинових і дизельних двигунів, включаючи турбовані силові агрегати. Воно підходить для використання в автомобілях як вітчизняного виробництва, так і іноземного, наприклад, TOYOTA, Honda, Ford, Suzuki, Renault, Lexus, KIA, Ceely, Nissan, Mazda, Infiniti, Land Rover і ін.

Основні характеристики
Тип синтетичне
В’язкість (SAE) 5W-30
двигуни Бензинові, дизельні
обсяг 4 л

Відгук від Олексія

Нещодавно почав використовувати цю олію. Відмінний продукт від вітчизняного виробника і гідний аналог закордонним рідин. Після заливки зауважив, що двигун почав працювати більш м’яко, без зайвих шумів. До переваг можна віднести також доступну ціну за хорошу якість.

Наш топ 10 продовжує синтетичне моторне масло, відповідне для всесезонного використання. Завдяки високотехнологічним присадкам забезпечується надійна змащення тертьових деталей і високий ступінь захисту від зносу.

Після проведених незалежних експертиз, з’ясувалося, що даний продукт володіє відмінними миючими властивостями і сприяє більш легкому запуску двигуна при мінусових температурах.

В цілому на сьогоднішній день Mannol Elite 5W-40 – одна з найякісніших синтетичних масел за скромною ціною. Довгий час зберігає свої первинні властивості і підтримує ефективну роботу двигуна в самих різних режимах.

Основні характеристики
Тип синтетичне
В’язкість (SAE) 5W-40
обсяг тари 4 л
двигуни Бензинові, дизельні

Відгук від Кирила

Не перший рік користуюся цим маслом. Взимку двигун запускається без проблем. Добре справляється з основними завданнями. Ідеальний варіант для вітчизняного автопрому.

Синтетичне моторне масло з відмінними очисними властивостями може використовуватися в дизельних і бензинових автомобільних двигунах, включаючи турбовані. Виробник рекомендує використовувати рідину при температурі до -35 градусів.

Hi-Gear 5W-30 SM / CF має знижену в’язкістю, тому відрізняється високим рівнем енергозбереження. Присадки, що входять до складу, забезпечують упевнений пуск двигуна при низьких температурах, підвищують експлуатаційні властивості, покращують роботу двигуна.

Основні характеристики
Тип синтетичне
Клас в’язкості (SAE) 5W-30
обсяг 4 л
Для яких двигунів Бензинові, дизельні

Відгук від Леоніда

Купив б / у автомобіль, в якому мене все влаштовувало, в тому числі робота двигуна – м’яко, без зайвого шуму. Попередній власник використовував саме Hi-Gear 5W-30 SM / CF і я не став його міняти на інше, так що вже кілька років їжджу саме на цьому моторному маслі.

9. TOTAL Quartz 9000 5W40 4 л

Рейтинг синтетичних моторних масел продовжує рідина, яка створює міцну масляну плівку, що захищає деталі двигуна від зносу, а також забезпечує легкий запуск двигуна при низьких температурах за рахунок високої плинності.

До складу масла входять високотехнологічні присадки, завдяки яким підвищуються миючі та антиокислювальні властивості. Моторне масло відповідає всім вимогам, які висувають автовиробники до дизельних і бензинових двигунів. Добре показало себе при експлуатації в екстремальних умовах на трасі або міському режимі. Підходить для всесезонного використання.

Основні характеристики
Тип синтетичне
В’язкість (SAE) 5W-40
обсяг тари 4 л

Відгук від В’ячеслава

Хороше, якісне масло за невеликі гроші. Каністра дуже зручна саме для заливки в двигун. Використовую кілька років, поки не було ніяких проблем. Для російського клімату підходить ідеально, рекомендую.

У цьому моторному маслі зібрані всі необхідні властивості, якими повинна володіти якісна змазує рідина. Повністю синтетичне воно ефективно очищає двигун зсередини від відкладень, які утворюються в будь-якому моторі. При цьому масло не тільки очищає, але і захищає від виникнення нових відкладень, а також перешкоджає корозійних і окислювальним процесам.

Castrol Magnatec 5W-40 А3 / В4 працює в дуже широкому температурному режимі. Масло відмінно показало себе як при екстремально низьких, так і при дуже високих температурах. Завдяки сучасному виробництву і використанню ефективних присадок вийшла дуже якісна синтетика, яка відповідає всім вимогам автовиробників.

Основні характеристики
Тип синтетичне
В’язкість (SAE) 5W-40
обсяг тари 4 л

Відгук від Ильнара:

Це масло я використовую дуже давно. Змінив 3 автомобілі і кожен з них експлуатувався саме на Кастрол Магнатек. Проблем в роботі двигуна ніколи не виникало. Впевнений запуск навіть при -45 градусів.

До речі, якщо крім моторного масла ви вибираєте для свого автомобіля якісний охолоджуючу рідину, то радимо звернути увагу на рейтинг кращих антифризів 2019 року.

Сподіваємося, що цей рейтинг кращої синтетики 2019 року допоможе вам визначитися з вибором і експлуатувати свій автомобіль тільки на якісному моторному маслі.

Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів. Що можна заливати? »

Підбір синтетичних масел для бензинових двигунів. Що можна заливати?

Як правильно підібрати синтетичні масла для бензинових двигунів? Мабуть це питання цікавить багатьох водіїв, які купили або збираються купити автомобіль, незалежно від класу. Мало хто на сьогодні зможуть чітко і почути пояснити які види існують, що краще заливати для кожного з видів моторів, що протипоказано, термін технічного обслуговування, інші моменти.

З іншого боку можна сказати, що навіщо морочитися, адже можна заїхати на автосервіс і нехай кваліфіковані працівники роблять роботу за вас. Воно то так, але ж є речі, які можна зробити своїми руками, і причому безкоштовно.

Види і типи за різними класифікаціями

Синтетичні масла для бензинових двигунів найбільш оптимальний варіант у порівнянні з мінералкою або напівсинтетикою, але не кожному по кишені.

Як ви зрозуміли, що існує 3 типи, кожен з яких характеризується різною кількістю присадок і їх типом.

Так як спочатку після перегонки, все масло має однорідну структуру, для підгонки під ті чи інші стандарти його напихають різними сумішами, ось і вся різниця.

Зверніть увагу

Мінералка: ось типове позначення MoS2 Leichtlauf 15W-40. Рідина містить різні компоненти в тому числі і домішки сірки.

Так ось, якщо цей показник менше 1,0%, то двигун буде довго служити, якщо підробка, в якій відсоток більше 1,0 – то термін зменшите на 2. Вартість дешевше аналогів, терміни заміни 15000 км. пробігу. Для вітчизняних авто з пробігом, в яких патьоки масла це природне явище, краще заливати дане, так як мінімізуєте витрати.

Синтетика: Castrol 0W-50. Виготовляється шляхом складних ланцюжків синтезу хімічних реакцій для досягнення потрібних показників. Синтетика має ряд переваг перед іншими видами:

  • Менша в’язкість дозволяє маслу проникати в усі куточки мотора в найлютіший мороз, істотно скорочуючи тертя і знос;
  • і зниження витрат на бензин;
  • Оптимальна робота мотора при критичних температурах;
  • Синтетика абсолютно нейтральна до перегрівів, а значить втрати позитивних якостей не буде,
  • Масло не окислюється і не парафінують;
  • Тривалість терміну експлуатації;
  • Термін заміни 20.000-25.000 км. пробігу. Залежно від умов роботи, термін може бути видозмінений як в більшу, так і в меншу сторону.

Як підібрати моторне масло для двигунів з великим пробігом

Як відомо, в процесі експлуатації поршневий двигун внутрішнього згоряння схильний певного зносу. Якщо не вдаватися в подробиці, поступово зношуються поршневі кільця, стінки циліндрів, відбувається збільшення зазорів між сполученими деталями і т.д.

Однак більшість рекомендацій по підбору масла для двигуна засновані на приписах заводу-виготовлювача ДВС, причому зазначені приписи більше орієнтовані на новий мотор. Цілком очевидно, що якщо силовий агрегат пройшов 100-150 тис. Км, тоді під час підбору мастильної рідини це потрібно обов’язково враховувати.

Далі ми поговоримо про особливості та нюанси підбору мастила для колишніх в експлуатації моторів, а також на які моменти слід звернути увагу, вибираючи моторні масла для двигунів з великим пробігом.

Як вибрати масло, якщо у двигуна великий пробіг

Почнемо з того, що додатково враховувати знос ДВС потрібно на моторах, які пройшли, в середньому, 100 тис. Км. і більше. Як правило, власники з моменту покупки нової машини заливають один тип мастила, наприклад, синтетичне або гидрокрекинговоє масло c рекомендованими в’язкісно-температурними характеристиками.

Також в обов’язковому порядку враховуються і інші параметри мастила, які прописані в керівництві по експлуатації. У списку найбільш поширених варіантів, як правило, відзначені маловязкие масла 0W20, 5W30 або 5W40 на синтетичній основі.

Однак після того як двигун пройде названу вище умовну позначку в 100 тис. Км, варто окремо задуматися про внесення деяких коректив в звичну «масляну програму» з урахуванням природного зносу силового агрегату.

Отже, перш ніж що-небудь міняти, потрібно чітко визначити, чи виникають з мотором певні проблеми або ДВС продовжує справно працювати на тій мастилі, яку в нього заливають з моменту придбання ТЗ.

До проблемних моментів, на які слід звернути увагу, можна віднести:

Якщо нічого подібного не виявлено, тоді при виборі моторного масла потрібно керуватися тими самими загальними правилами. Перш за все, слід починати з експлуатаційних властивостей мастильного матеріалу. Мастило повинна чітко відповідати рекомендованої класифікації і допускам для конкретної моделі авто.

При цьому бажано утриматися від використання продукту, який тільки мінімально відповідає допустимим вимогам по SAE, API і ACEA. Оптимально купувати продукт останніх розробок. Якщо фінансові можливості обмежені, тоді краще зупинитися на сучасній мастилі середнього класу.

Головне, щоб властивості масла були вище, ніж у мастил з мінімально допустимими вимог і специфікацій. Іншими словами, краще придбати відповідну напівсинтетику, ніж зупиняти свій вибір на найдешевшому мінеральному маслі, посилаючись на те, що мотор вже не новий.

Ще додамо, що незалежно від пробігу і стану ДВС заборонено використовувати масла, які не підходять по допускам, специфікаціям, класу, в’язкості і ряду інших параметрів. Як правило, якщо вивчити каталоги моторних масел, в них вказані різні моделі авто різних років випуску, в яких можна використовувати той чи інший продукт.

При цьому самих масел, які мають точно такі ж допуски, як і в мануалі для старої машини, зазвичай вже немає. Справа в тому, що їх просто витіснили більш сучасні розробки, які мають більш високий клас.

важливо

З урахуванням вищесказаного стає зрозуміло, що більш сучасні масла для старих ДВС потрібно підбирати не за допусками, які давно помінялися, а по можливості застосування в конкретному моторі. Така інформація повинна бути відображена в каталогах виробника мастильних матеріалів.

Паралельно слід враховувати і те, що деякі автомастила нового покоління непридатні до використання в ДВС минулих розробок. Як правило, мова йде про мастило, яка має знижену високотемпературну в’язкість на зрушення (HTHS).

В сучасних моторах зазначені енергозберігаючі мастила використовуються для того, щоб зменшити витрату пального, при цьому конструкція силового агрегат спеціально розрахована на те, що в двигуні буде використовуватися маловязкое масло.

Якщо ж залити таке масло в мотор, який передбачає використання даного типу мастила, тоді висока ймовірність значного збільшення зносу, появи течі і серйозної поломки силової установки. Іншими словами, масла цієї групи просто не підходять для багатьох ДВС минулих поколінь.

В’язкість масла для мотора з пробігом

Отже, підібравши відповідний тип масла для ДВС по допускам, потрібно відразу визначитися з в’язкістю. Відзначимо, що фахівці, автомеханіки і досвідчені водії окремо рекомендують трохи збільшити так звану «літню» в’язкість мастила після того, як пробіг авто перевищить 100-150 тис. Км.

Робити це потрібно навіть тоді, коли мотор нормально працює на маслі з меншою в’язкістю. Якщо ж витрата масла на моторі з пробігом трохи збільшився, «потіють» сальники, прокладки і т.п., тоді збільшення в’язкості мастила в ряді випадків дозволяє вирішити деякі проблеми.

При цьому важливо розуміти, що в’язкість все одно повинна залишатися в тих рамках, які визначив сам виробник двигуна. Простими словами, в мануалі зазвичай написано, що в агрегаті можна використовувати, наприклад, 5W30, 5W40 і 10W40.

При цьому якщо в мотор раніше власник цілий рік заливав мастило 5W30, після 100 тис. Пробігу цілком можна перейти на 5W40, а після 200 тис. На 10W40. Єдиний момент, який також потрібно врахувати, це регіональні особливості, в яких експлуатується ТЗ.

Якщо зими в регіоні занадто морозні, тоді при використанні більш вузького продукту 10W40 можуть виникнути проблеми з холодним пуском в зимовий період. Як відомо, найсильніший знос агрегату (близько 70%) відбувається саме в момент запуску холодного двигуна.

Щоб цього не відбувалося, масло в двигуні потрібно буде міняти не тільки по пробігу, а й з урахуванням сезонності. Виходить, «зимовий» масло матиме індекс 5W30 (більш рідке), тоді як в якості «літнього» потрібно заливати мастило зі збільшеною в’язкістю 5W40 або 10W40.

Такий підхід дозволяє забезпечити впевнений пуск і знизити знос взимку, а також захистити деталі влітку. Справа в тому, що більш в’язке масло дозволяє підняти тиск в системі мастила і компенсувати збільшені в результаті зносу зазори.

Також в ряді випадків використання більш густого змазування дозволяє зменшити витрату масла на чад, позбутися від запотівання сальників і прокладок. Якщо просто, природний знос ДВС часто призводить до відхилень від нормальної роботи мотора. У такій ситуації багато що залежить від в’язкості масла.

Перш за все, якщо з’явилися проблеми, бажано відмовитися від маловязких мастил і масел енергозберігаючого типу. Як вже було сказано вище, знижена низькотемпературна й високотемпературна в’язкість може привести до того, що вже наявні неполадки проявляться в повному обсязі.

Порада

З урахуванням зносу двигуна товщини захисної плівки при використанні маловязких масел може бути недостатньо, також така плівка стає менш міцною. Цілком очевидно, що в подібних умовах зв’язані поверхні деталей зношуються ще інтенсивніше і швидко пошкоджуються.

Паралельно з цим маловязкие масла відрізняються значною схильністю до випаровування. Простими словами, мастило швидше витрачається на угар, а також активніше потрапляє в камеру згоряння через маслознімні кільця. В результаті власнику доводиться частіше і в більшому обсязі доливати мастильний матеріал.

Якщо врахувати, що після виходу ДВС на робочі температури такі мастила сильно розріджується, додаткові втрати відбуваються через прокладки, сальники та інші ущільнення, які з часом не здатні підтримувати максимальну герметичність.

Получается, в проблемных ситуациях нужно лить масло с повышенной вязкостью при рабочих температурах мотора, например 5W-50, 10W-50 и т.д. Также важно подбирать смазку не только по вязкости, но и придерживаться рекомендуемых допусков и спецификаций. В комплексе квалифицированный подбор смазки позволит продлить жизнь двигателя до капитального ремонта.

Какое масло для двигателя с большим пробегом лучше выбрать

Если внимательно изучить рынок ГСМ, тогда можно заметить, что в продаже имеются одинаковые по спецификациям продукты, которые при этом отличаются вязкостью и масляной основой. Другими словами, например, продукт с индексом 10W40 может быть минеральным или полусинтетическим, 5W40 окажется полусинтетическим или гидрокрекинговым маслом и т.д.

Так ось, різниця в в’язкості і відмінні властивості тієї чи іншої масляної основи в багатьох випадках дозволяє позбутися від проблем, які властиві зношеним ДВС. Як приклад можна відзначити, що мінералка, яка має по SAE індекс 15W40, відрізняється за показником кінематичної в’язкості при нагріванні до 100 градусів від синтетичних аналогів 5W40.

Після заправки мотора з пробігом таким мінеральним маслом на робочих температурах створюється товста мастильна плівка, поліпшується захист від зносу, тиск масла в системі змащення підвищується, відбувається менше втрат мастильної рідини на угар. В результаті старий мотор починає працювати тихіше і рівніше на мінералці, ніж на напівсинтетичних маслах або синтетиці.

Однак потрібно враховувати, що деякі заводи-виробники ДВС окремо рекомендують використовувати в своїх моторах виключно мастильні рідини на синтетичній основі. Виходить, використовувати мастило на іншій основі не можна. Відзначено випадки, коли проблеми починалися навіть після використання в таких агрегатах напівсинтетики, не те що мінералки.

Ще додамо, що не слід забувати і про той факт, що при однакових експлуатаційних властивостях і характеристиках мінералка, напівсинтетика і синтетика помітно відрізняються один від одного за показниками антиоксидантної та термоокислительной стійкості.

Рекомендуємо також прочитати статтю про те, в чому відмінність масла 5W30 від 5W40. З цієї статті ви дізнаєтеся про особливості даних типів моторних масел, а також яке з них краще вибрати для двигуна в тому чи іншому випадку.

Це означає, що мінеральне масло швидше інших окислюється і втрачає свої властивості, тобто просто старіє. Якщо додати до цього ще й певну «втому» самого двигуна і його систем (негерметичність форсунок, закоксованность і т.п.), старіння мастила відбуватиметься ще швидше.

З цієї причини окремо враховується те, що якщо був проведений перехід з напівсинтетики або синтетики на мінеральну основу, тоді необхідно додатково скоротити інтервал заміни масла. Простими словами, потрібно знати, коли краще міняти масло в двигуні в залежності від його типу, властивостей та інших чинників. Також необхідно правильно виконувати саму заміну.

Що в підсумку

З урахуванням вищесказаного можна зробити кілька висновків. Перше, якщо двигун має великий пробіг, але працює нормально, тоді краще трохи збільшити високотемператруную в’язкість масла, не змінюючи його основи. Виходить, досить перейти, наприклад, зі змащення 5W30 на 5W40 (якщо використання такого продукту допускається виробником ДВС).

При цьому потрібно продовжувати лити синтетичний або напівсинтетичний продукт, який має всі допуски заводу-виробника мотора, відповідає класифікацій і специфікаціям. Іншими словами, переходити з синтетики або напівсинтетики тільки на мінералку не варто.

Також можна використовувати масла, які відносяться до більш високого класу, при цьому підходять для конкретного силового агрегату. При цьому потрібно пам’ятати, що в двигунах до 2000 р випуску практично завжди заборонено використовувати масла зі зниженою високотемпературної в’язкістю на зрушення.

Поширена ситуація, коли двигун уже має проблеми під час роботи:

  • потіють або течуть ущільнювальні елементи;
  • з’явився стукіт гидрокомпенсаторов;
  • знизився тиск в системі мастила;
  • мотор шумно працює;
  • збільшений витрата масла і т.п.

У цьому випадку підвищення в’язкості мастила дозволяє усунути деякі нюанси і знизити шум.

На літо можна спробувати залити густу мінералку (наприклад, 15W40) зі списку рекомендованих виробником авто типів мастил для конкретного двигуна.

При цьому перед зимою потрібно знову повернутися на менш в’язкий напівсинтетичний або синтетичний продукт (наприклад, 5W-40), щоб виключити проблеми холодного пуску.

Зверніть увагу

В процесі сезонних переходів важливо враховувати, що не всі масла можна змішувати між собою. В одних випадках допомагає промивка двигуна перед заміною масла, в інших від такого кроку краще відмовитися. Для зношених і забруднених ДВС використання активних промивок може привести до остаточного виходу агрегату з ладу.

Наостанок додамо, що будь-які в’язкі масла оптимально змінювати кожні 5-6 тис. Км. незалежно від основи. Справа в тому, що вони швидко окислюються, а також мають у своєму складі багато вязкостних присадок. Зазначені присадки при високих температурах втрачають свої властивості і «спрацьовуються».

В результаті мастило стає менш в’язкою, а продукти розпаду пакета присадок додатково забруднюють масляну систему. Що стосується сильнов’язких мінералки, в цьому випадку необхідно ще більше скорочувати інтервали планових замін (до 4 тис. Км.).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…