Нарешті зайнявся порогами Ниви, до яких не дійшли руки восени. Підфарбували кромку колісних арок, в місцях де були прикручені саморізами підкрилки, а так же де гнули арки, що б колеса не чиркали. Працювали удвох з батьком.

На 2 порога і 4 арки пішов весь світловий день. Зачищали все за допомогою болгарки з надітим на неї круглим металевим “їжачком”. Пороги фарбували і обробляли з балончика, кромку арок тонким пензликом. Добре, що погода сприяла роботі – сонце, +22 градуси і майже без вітру.

Далі все на фотках:

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

Так виглядала кромка задньої арки до фарбування, в місці де гнули її молотком, що б колесо не черкало на діагоналі.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

А так задня частина порога після зими.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

У передній частині поріг теж постраждав після зими, а в арках, в місцях де були вкручені саморізи поповзли осередки корозії.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

Відкрутивши пластикову прочуханку на порозі виявили ось таку бяку (з боку водія було ще гірше).

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

Насамперед зачистили до голого металу нижню частину порогу під днищем, а так само поддомкратнікі (залишилося за кадром), після чого протягом дня з інтервалами в 2-3 години завдали 4 шари бітумної мастики.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

Власне самі піддомкратнікі.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

У місцях де спучилася фарба і була іржа все ретельно зачистили. Всі пороги зачищати не стали, тому що в основному антігравійка нанесена старим господарем трималася міцно і не спучилася.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

Зачистили верх порога.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

Крайку арок.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

Далі зачищені місця в арках знежирити і загрунтували. Після висихання грунтовки зафарбували всі Після зачистки пороги обробили антикорозійною ґрунтовкою з цинком. Завдали 2 шари. Грунтовка з цинком в 3 рази дорожче звичайної.

Після висихання цинкової грунтовки, пофарбували пороги антігравійкой, теж в 2 шари. Кордон обробки антігравійкой перенесли на кілька сантиметрів вище, трохи вище рівня двері.

Як самому пофарбувати пороги на автомобілі?

 

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

 

Отже, для самостійної фарбування порогів нам знадобитися:      

  • – руки прямі
  • – болгарка з щіткою йоржиком або «звіром»

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

  1. – компресор і фарбувальний пістолет
  2. – наждачний папір 80-600
  3. – грунт 4 + 1
  4. – фарба в колір (акрил або металік)
  5. – лак (в разі якщо фарбуємо в металік)
  6. -смивка силікону
  7. розчинник 646 МОЖХІМ
  8. -скотч малярський
  9. -плівка укривочна
  10. Можливо, знадобляться:
  11. – зварювальний напівавтомат
  12. – шпаклівка універсальна
  13. – шпателя

Порядок роботи:

– оглядаємо автомобіль і оцінюємо пошкодження. 

– заклеюємо низи дверей малярським скотчем і обдираємо дружиною болгарина.
-При обдирання порогів з’ясувалося що іржа досить сильно пошкодила поріг. Варити діри:

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку
Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку
Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

-так як поріг варити без шпаклівки не можно. Знежирюємо, шпатлюем, сушимо і виточуюємо пороги за допомогою наждачного паперу:

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

– обклеюємо автомобіль:

– Знежирюємо і грунтуємо:

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

– точимо ґрунтовку за допомогою наждачного паперу з номерами 240-600. 

– переклеюємо плівку, так як зі старою при фарбуванні полетить пил.

– Знежирюємо і фарбуємо металликом, а потім лаком. 

-сушим фарбу / лак і розклеюємо автомобіль. У нас вийшло ось так:

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку
Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

Як бачите нічого складного в тому щоб пофарбувати пороги самостійно немає. Важливо не халтурити, добре матовать поверхню для кращої адгезії, не забувати знежирювати перед шпатлюванням, грунтуванням і фарбуванням і намагатися робити все акуратно.

Як пофарбувати пороги автомобіля Антигравій – корисні поради

Як пофарбувати пороги автомобіля Антигравій – корисні поради

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

Скільки великих неприємностей легковому транспорту приносять дрібні камінчики на дорогах, знають досвідчені водії. Сольова і реагентному обробка трас в зимовий період також впливає на автомобілі не кращим чином.

Яким же елементів машини дістається найбільше? Звичайно ж, порогам. Вони першими потрапляють під вплив іржі. І хоча відомо кілька відновлювальних варіантів для порогів авто, простота і дешевизна антигравійного покриття перевершує багато з них.

Яким же чином «задуваються» пороги при використанні антигравій, будемо розбиратися.

Який матеріал необхідний для фарбування порогів?

Матеріальна база складається з невеликої кількості підручних засобів.

Потрібно «озброїтися»:

  • Щіткою для болгарки. Це основний інструмент з видалення фарбового шару.
  • Наждачним папером. Її номер особливого значення не має, тому діапазон великий від 80 до 240.
  • Розчинником. Зазвичай використовують розчинювальну рідина МОЖХІМ під номером 646.
  • Смивкой силікону – чистить і знежирюючим спецрастворітелем.
  • Краскопультом.
  • Малярським скотчем і укривочний плівкою. Можливе використання старих газет.
  • Грунтом.
  • Антигравий – захисним покриттям на базі полімеру, як правило, випускається в балончиках.

Антигравійне покриття наноситься, згідно наступного порядку:

  • Наклейка скотча. Це допоможе чітко позначити зону робіт.
  • Машина заклеюється за допомогою плівки, щоб в процесі роботи на інші ділянки не потрапив грунт або антигравій.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

  • За допомогою болгарки, оснащеної спецщеткой, з порогів знімається іржа.
  • Розкриті діри (якщо вони виявляться) заварюються і обтачиваются. Іноді їх просто покривають епоксидкой. У «передпродажного» випадку використовується звичайна шпаклівка.
  • Чи не зчищають богларкой фарба заматовивается наждачкою.
  • Нанесення грунту. Слід дочекатися його висихання.
  • Прогрунтовану зони заматовиваются наждачкою. Її номер в межах від 180 до 240.
  • Потім виконується знежирення порогів.
  • Нанесення антигравій. Термін його висихання в межах 60 хвилин. Однак фахівці рекомендують робити два шари. Після першого слід семихвилинна просушка, потім виконується другий. В цьому випадку сушка триває до десяти годин.

Після розклеювання машини можна насолодитися плодами своєї праці.

Про оптимальні умови для нанесення антигравій:

  • Для роботи буде потрібно тепле, обов’язково провітрюється.
  • Майстру рекомендується користуватися рукавичками та респіратором.
  • Балончик з Антигравий струшується до 7 хвилин. Температура самої упаковки також важлива – більше 25 ºС.
  • Дистанція до оброблюваної поверхні при застосуванні не менше 200-250 мм.
  • Відео сюжет розповість, як швидко нанести антигравій з балончика на пороги атомобиля
  • Чого не можна робити, якщо мова йде про якісну антигравійної фарбування:
  1. Покривати Антигравий ділянки з іржею. Піде швидке відвалювання нового покриття, а процес гниття тільки прискориться.
  2. Для голого металу антигравій також не показаний. Захисне покриття має пористістю, тобто здатністю дихати. Значить і корозійні процеси не будуть «дрімати» – іржа з’явиться найближчим часом.
  3. Нанесення без матованія. Адгезивні властивості антигравій в загальному то не підлягають сумніву. Матеріал добре лягає на грунтовану поверхню, непогано тримається на фарбі. Однак відсутність матовка загрожує відвалювання великих шматків, якщо мийка автомобіля виконується обладнанням Керхер або подібним.

Безумовно, на зазначені помилки не варто звертати увагу, якщо авто готується до продажу. В інших випадках економити і поспішати не рекомендується.

4

Кольорові рішення антигравійне покриття

Звичний чорний колір порогів (арок), що контрастує з білим кольором (іншим кольором відмінним від чорного) автомобіля, виглядає непривабливо. Для естетів зовнішній вигляд такої машини буде «дешевим». Тут мається на увазі не рівень витрат.

Можливо, не всім зацікавленим особам відомо про повний спектр ринкових пропозицій в даному сегменті:

  • Про білому і сірому антигравійне покриття.
  • Про можливості колеровки.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

При відповідальному підході до даного питання досягається колірна ідентичність колерованной антигравійного покриття порогів з кольором авто. Звичайно, не всі випадки закінчуються стовідсотковою схожістю. Наприклад, важко наблизиться до кольору металік. Однак цілком реально ліквідувати кидається в очі контраст, до того ж це зробити дуже просто.

5

Як домогтися заводського ефекту стосовно захисту порогів?

Характерний нюанс нових машин – антигравійне покриття на порогах і зверху фарба, аналогічна кузовному кольором.

Можна використовувати дану технологію самостійно – «в домашніх умовах»:

  • Спочатку слід виконати пункти, описані вище.
  • Висохле покриття наносити матове покриття наждачкою, тут номера 600 достатньо.
  • Знежирити і нанести фарбу відповідного кольору.
  • Фінішним покриттям служить лак на акриловій основі.

Від заводських порогів не відрізниш.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку
Для довідки . Для деяких антигравійного складів застосування лаку і фарби неприпустимо.

Фарбування порогів автомобіля – повертаємо до життя зношені деталі

Всі ми прекрасно знаємо як впливають на наші автомобілі агресивні зовнішні чинники. В першу чергу це стосується весняно-осіннього періоду і вологих зим з перепадами температур і підвищеною вологістю. Ускладнює ситуацію ще й те, що в зимовий період дороги піддаються обробці спеціальними реагентами, які змішуються з брудом і потрапляють на безліч деталей машини, руйнуючи їх.

1 Рихтовка порогів автомобіля

Найбільший удар взимку приймають на себе ті елементи днища авто, які знаходяться зовні. В першу чергу це стосується порогів машини, які постійно піддаються великим навантаженням на вигин, злам і прокручування. Тому не дивно, що рихтування та фарбування порогів автомобіля – операції, які необхідно проводити регулярно.

Дані елементи автомобіля розташовані з боків лонжеронів і служать захистом автомобіля від вилітають каміння. На вулицях нашої країни зустрічаються машини, в яких дані деталі можуть бути як складової кузова, так і окремою деталлю.

Краще приступати до ремонту порогів автомобіля своїми руками, коли цілісність лакофарбового покриття і форма деталей вже порушені. Якщо відкласти рихтування до появи тріщин в металі, то ремонт обійдеться набагато дорожче.

Зверніть увагу

Ремонтувати знімні елементи набагато простіше, ніж незнімні. Їх набагато простіше демонтувати, для цього досить вивернути болти і витягнути деталі з фіксаторів для подальшої обробки. Трохи по-іншому йдуть справи з деталями іншого типу.

Для їх демонтажу знадобиться набір гайкових ключів і плоскогубці. Крім того, при знятті порогів з’являється великий ризик пошкодити датчик положення дросельної заслінки, який в деяких моделях авто розташований під сидіннями салону.

 З огляду на це, більшість фахівців виконують ремонт, обробку і фарбування незнімних порогів прямо на автомобілі.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього крокуФото ремонту порогів автомобіля

Серед найпоширеніших видів рихтування порогів автомобіля можна виділити різні зварювальні роботи, в результаті яких від деталі відокремлюють зношені і приварюють нові частини. Як правило, після подібної операції слід фарбування і лакування порогів.

2 Шпаклівка порогів і нанесення грунтовки

Перш ніж приступити до фарбування деталей своїми руками, на їх поверхню необхідно нанести шари шпаклівки і грунтовки. Шпатлеватьшпаклевать можна тільки ретельно очищені і повністю знежирені поверхні. В іншому випадку матеріал дуже швидко відшарується, що зробить пороги непридатними для експлуатації.

Для приготування робочої суміші для шпаклівки додаємо в банку з матеріалом трохи затверджувача. Кількість останнього повинна становити приблизно 5% від наявного обсягу шпаклівки. Після цього на роботу по обробці порогів у нас буде приблизно 5-8 хвилин. Якщо не закінчити операцію в зазначені терміни, то матеріал почне твердіти, після чого працювати з ним вже ви вже не зможете.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього крокуНа фото – шпаклівка для автомобіля

Наносимо шпаклівку в кілька дуже тонких шарів. Паузи між повторами повинні складати не більше 5 хвилин.

Якщо раніше ви вже працювали з шпаклівкою, то під час висихання одного проблемного ділянки порога авто можете обробляти інший. Необхідно стежити за тим, щоб в суміші не залишалося зайвого повітря.

Для цього потрібно притискати шпатель до суміші кожен раз, коли ви збираєтеся нанести матеріал на поверхню.

Як і у випадку з повною фарбуванням авто, приміщення, в якому ви фарбуєте пороги, має бути максимально чистим. Вологість в кімнаті не повинна перевищувати 82%, інакше шпаклівка не затвердіє. Крім того, необхідно стежити за температурою. Якщо вона перевищує 22 ˚С, то матеріал схопиться дуже швидко, що зробить його непридатним для роботи.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього крокуФото шпаклівки порогів автомобіля

Після шпаклівки порогів настає черга нанесення грунтовки. Її основна функція – захист металевих складових деталей автомобіля від корозії, а також забезпечення адгезії під час фарбування. Грунт повністю заповнює всі утворилися після зачистки пори і отвори, роблячи поверхню ідеально рівною.

Готувати суміш для грунтування, також як і шпаклівку, необхідно перед самим процесом нанесення на деталь. Для розведення матеріалу можна використовувати звичайний розчинник, а можна придбати спеціальний склад з маркуванням 647.

Після того як суміш приготовлена, заливаємо її в розпилювач і наносимо тонким шаром на робочу поверхню. Коли поріг висохне, його потрібно зачистити шкіркою P400 і нанести другий шар грунтовки.

3 Фарбування і лакування деталей

Після ретельної обробки деталей можна приступати до їх фарбування. Цю роботу нескладно виконати своїми руками, все, що знадобиться – це бути гранично уважними і не поспішати. Робота виконується в 3 підходи, однак якщо колір грунту відрізняється від відтінку кузова автомобіля, кількість шарів фарби можна збільшити до 5-6.

Краскопульт з матеріалом для фарбування необхідно тримати на відстані 30-40 см від поверхні порога. Перш ніж приступати до нанесення нового шару, попередній потрібно трохи підсушити. Для цього беремо побутової фен і сушимо деталь 3-4 хвилини.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього крокуНа фото – фарбування порогів автомобіля

Після нанесення останнього шару фарби залишаємо елементи до повного висихання. Далі приступаємо до лакування порогів своїми руками. Щоб досягти найкращого результату після обробки деталей лаком, потрібно налаштувати фарборозпилювач на 1-1,5 атмосфер. Сопла використовуються ті ж, що і для фарбування.

Технологія лакування порогів автомобіля безбарвним лаком має свої тонкощі. Особливо їх варто враховувати тоді, коли мова йде про неповну обробці автомобільних деталей. Отже, якщо лакування будуть піддаватися тільки окремі ділянки порогів, то склад потрібно наносити таким чином:

  1. На проблемну ділянку порога після грунтування і фарбування наноситься два шари розведеного лаку;
  2. Третій шар складається з залишився лаку і Розмивочна розчинника в пропорції 1: 1;
  3. Четвертий шар для обробки повинен складатися із решти суміші + 100% розчинника. Цією сумішшю обробляється тільки та частина порога, яка знаходиться зовні автомобіля;
  4. П’ятий шар – фінішний – на 100% складається з чистого розчинника.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього крокуФото лакування порогів автомобіля

Після нанесення останнього шару лаку залишаємо пороги до повного висихання. Варто зайвий раз нагадати, що приміщення має бути максимально чистим, інакше вся пил осяде на оброблені деталі.

Фарбування порогів автомобіля – покрокова інструкція

Зима – час випробувань для порогів автомобіля. Вологість, реагенти, постійна бомбардування піском і дрібними камінчиками – все це не кращим чином позначається на стані порогів. Фарба відколюється шматочками, метал роз’їдає волога і агресивні речовини, і вже до весни ділянки порогів, а то і пороги цілком, виглядають жалюгідно. Що робити? Потрібна фарбування порогів автомобіля. 

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього крокуФарбування порогів автомобіля

Фарбувати своїми руками або в майстерні?

Це вирішувати тільки вам. Фарбування порогів автомобіля – процедура не найскладніша, тому ціна її не так вже й висока. Якщо у вас немає часу або бажання, то звичайно краще віддати машину в майстерню. Але якщо у вас є бажання, то можете спробувати пофарбувати пороги самі. Ось вам покрокова інструкція. 

алгоритм дій

Алгоритм фарбування порогів автомобіля не дуже відрізняється від інших алгоритмів, з якими ми вас знайомили раніше.

  • починаємо з ретельного миття автомобіля;
  • потім добре оглядаємо пороги на предмет пошкоджень;
  • зачищаємо пошкоджені місця;
  • відновлюємо пошкоджені місця (тріщини, вм’ятини), якщо є необхідність;
  • шпатлюем;
  • грунтуем;
  • офарблюємо і лакуємо. 

Попередній ремонт порогів автомобіля

Отже, для початку потрібно ретельно вимити і підготувати машину. Як це зробити, ми вже розповідали в одній з наших статей. Потім потрібно уважно оглянути пороги на предмет пошкоджень – вм’ятин, тріщин, сколів фарби. Якщо пошкодження занадто великі, то доведеться розібрати половину автомобіля: зняти двері, сидіння і покриття для підлоги.

Якщо є можливість зняти пороги, це потрібно зробити. У будь-якому випадку, після звільнення порогів, їх правлять за допомогою рихтувальних інструментів. Якщо зсередини поріг рихтувати не виходить, тоді вм’ятини витягають назовні за допомогою спеціального пристосування ( «витяжні цвяхи»). Природно, пороги ремонтувати варто тільки в тому випадку, коли це має сенс.

Іноді простіше поріг замінити, ніж ремонтувати. 

Далі, після рихтувальних робіт, зварюванням або паянням, можна приступати до підготовки порогів до процесу фарбування. Для початку пороги зачищають, щоб прибрати потовщення від швів, стару фарбу, а також щоб відшліфувати тріщини.

Зварні шви можна зачистити і згладити за допомогою болгарки, вм’ятини і подряпини – шлифмашинкой. Потім, коли поріг стає гладким на дотик, його додатково захищають за допомогою шліфмашинки дрібним абразивом. Якою має бути результат? Пошкоджені місця повинні бути очищені до металу.

Ніяких шматочків фарби, плям іржі, випирають ділянок бути не повинно. 

Підготовка порогів автомобіля до фарбування

Тільки тепер можна приступати безпосередньо до підготовки порогів до фарбування. Зачищену поверхню металу спочатку знежирюють, а потім наносять шпаклівку. Не лінуйтеся ще раз перевірити якість зачистки, адже на фарбі шпаклівка триматися не буде.

Шпаклівку можна змішувати з затверджувачем, але робити це потрібно безпосередньо перед нанесенням і маленькими порціями. Суміш твердне дуже швидко, тому затверджувач має сенс вводити тільки в ту порцію, яку ви завдасте прямо зараз.

Багато затверджувача не потрібно – досить 3% від загального обсягу шпаклювально суміші. Коли суміш готова, у вас є близько 5-7 хвилин, щоб її нанести. Дійте швидко і акуратно. Краще шпаклівку нанести декількома тонкими шарами, ніж одним товстим.

Між нанесенням шарів робіть перерву, щоб склад встигав схоплюватися. 

важливо

Потім приходить черга грунтовки. Грунтовка не тільки допомагає покласти фарбу міцно і рівно, вона також проявляє все не помічені до цього огріхи шпаклівки. Їх поки ще можна виправити.

Перед ґрунтуванням поверхню порога знову обезжиривается, потім наносять ґрунтовку в два шари. Коли грунтовка схопиться, перевірте рукою якість. На дотик грунтована і пофарбована поверхня повинні бути однаковими.

Якщо ви відчули нерівності або виступи, можна поправити цей огріх за допомогою шліфування. 

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього крокуПідготовка порогів автомобіля до фарбування

Завершальний етап фарбування порогів

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього крокуфарбування пороговПокраску порогів автомобіля також здійснюють в декілька шарів. Чим ближче тон грунтовки до тону фарби, тим їх потрібно менше. Пам’ятайте, що наступний шар можна класти тільки тоді, коли фарба висохла – хвилин через 5-7, не раніше. 

Потім пороги лакують. Забарвлювані місця лакують в два шари. Третій рекомендується зробити лаком, розведеним розчинником 1: 1, а місця переходу обробити чистим розчинником. 

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього крокуЗахист порогів антігравіемНередко автолюбителі цікавляться, що робити з Антигравий – спеціальним складом, що захищає пороги. Все залежить від того, який саме антигравій ви берете. Вони бувають різні – для нанесення на ґрунтовку, фарбу або лак. Відповідно до інструкції антигравій наносять в два шари. Якщо ви наносите антигравій на лак або фарбу, потрібно попередньо обробити поверхню шкіркою, адже на глянцевому поверхні він триматися не буде. Антигравій буває двох кольорів: він або чорний, або прозорий. Подумайте, з яким складом вам буде простіше працювати саме на вашому автомобілі, і вибирайте. 

Як пофарбувати пороги авто самому: фарбування своїми руками

:

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

Пороги автомобіля конструктивно розташовані близько до дороги, що відгукується для них серйозними навантаженнями – фарба сколюється частими ударами каменів, покриття пошкоджується дорожньої хімією і брудом. В умовах високої вологості пошкоджений метал починає іржавіти.

Якщо проблема не вирішена вчасно, цей елемент кузова може бути підданий наскрізної корозії до стану, в якому його легше замінити, ніж відремонтувати.

Власнику авто потрібно стежити за станом порогів, в разі необхідності – провести роботи по їх відновленню, обробці, після чого можна пофарбувати пороги самому.

Якщо пошкодження відносно невеликі, можливий ремонт рихтуванням. Однак при сильних дефектах, прогнилому наскрізь металі цілком виправдано буде просто замінити кузовний елемент до того, як пофарбувати.

Професійний кузовщик після огляду авто практично відразу визначить, має сенс возитися з ремонтом або слід замінити поріг.

Якщо ж робота ведеться своїми руками, слід порівняти трудовитрати по відновленню порогів разом з подальшим фарбуванням з їх вартістю і визначитися, які дії проводити.

Як правило, поріг єдиний з кузовом автомобіля, хоча іноді він виготовляється знімним. Рихтування може проводитися зовні, при цьому в місцях вм’ятин до металу кузовного елемента приварюють особливі зачепи, за які кріпиться робоча частина споттера.

Він являє собою спеціалізований інструмент для вирівнювання заглиблень в металі. При ремонті порогів пошкоджені області можуть бути вирізані, на їх місце вваривают латочка. Нерівності, стики і шви згладжує згодом шпаклівка.

Якщо зовнішній ремонт неможливий, знімаються сидіння, двері, ущільнення та інші елементи, які можуть перешкодити доступу до деталі зсередини. Після чого пороги рихтують з боку салону.

Сумний елемент дає в разі його ремонту однозначні переваги, адже його можна відкрутити від кузова, отрихтовать, підготувати і пофарбувати окремо від автомобіля. По завершенні рихтування починають підготовку до фарбування.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

Проводити шпатлювання порогів має сенс тільки за попередньо підготовленому металі. Старанно зачищена і знежирена своїми руками поверхню – відмінна основа для нанесення шпаклівки.

Роботи на непідготовленою деталі гарантують швидке відшарування і неякісне прилягання наповнювача. Навряд чи буде сенс і в шпатлюванні порога безпосередньо по фарбі або первинного праймеру.

Добавлять отвердитель в состав необходимо незадолго до применения. Время приготовления рабочей смеси должно составлять примерно одну минуту, а масса отвердителя — в пределах 2-4% массы всего состава.

При этом на обработку детали авто отводится 5–7 мин, после чего начнется процесс застывания состава и делать с ним что-либо будет бесполезно. Шпатлевку наносят порционно, нетолстыми слоями, с остановками на 5-10 минут для просушки. Надавливая шпателем на состав, достигают удаления лишнего воздуха из массы.

В помещении, где проводится шпатлевка авто своими силами, должен соблюдаться определенный температурный режим и влажность.

Якщо рівень вологи перевищує встановлений, суміш повністю не затвердіє, а при високій температурі схоплювання відбудеться дуже швидко. Використовуючи шпаклівку зі скловолокном, потрібно враховувати, що її пори складно перекрити грунтом.

В цьому випадку слід використовувати рідку шпаклівку для доведення. Після висихання шпаклівки, перед фарбуванням пороги шліфуються руками або шліфувальною машинкою.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

Сенс грунтовки кузовний деталі автомобіля перед тим, як її пофарбувати – в створенні умов, при яких фарба краще адгезує і метал захищений від корозії. Грунт також забиває дрібні пори. Якщо потрібно проводити грунтовку самому, послідовність дій наступна:

  • робоча поверхня авто обезжиривается;
  • близько розташованих деталі закриваються газетою або накидкою, щоб уникнути випадкової фарбування;
  • грунт розбавляється розчинником (бажано використовувати оригінальний, але можна і 647);
  • суміш розпилюється на деталь автомобіля (при необхідності кілька разів);
  • виконується шліфування;
  • ділянки складної форми обробляються скотч-Брайт.

Слід зазначити, що хорошим варіантом буде, якщо колір грунту збігається з кольором фарби, а універсальним вважається грунт сірого кольору.

Фарбування деталі, в конкретному випадку – порога авто, своїми руками здійснюється в кілька підходів. Якщо колір грунту різко відрізняється від кольору фарби, має сенс пофарбувати деталь великою кількістю шарів. Фарба наноситься на деталь з відстані 20-25 см. Перед наступним підходом попередній шар підсушується 3-7 хвилин.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього кроку

Завершальним етапом ремонту порогів є лакування. Лак захищає фарбу, поверхня кузова автомобіля і додає блиск. Лакування своїми руками передбачає виконання кількох кроків, а саме:

  1. Лак розбавляється згідно з інструкцією.
  2. Суміш наноситься на поверхню деталі авто в два шари, при цьому перш, ніж нанести другий шар, слід зробити перерву для висихання першого.
  3. В якості третьої шару нанести склад, що складається з суміші попереднього шару і розчинника в співвідношенні 1: 1.
  4. Місця переходу від відновлюваної поверхні до інших деталей кузова автомобіля обробляються ще більш розведеним складом.
  5. На ділянку переходу наноситься чистий розчинник.
  6. Кузов просушується 2-3 діб.
  7. Поверхня шліфується і полірується для додання гладкості і блиску.

Як піддається регулярним пошкоджень деталь, поріг потребує періодичного дрібному ремонті і фарбуванні. Пофарбувати його своїми руками відносно просто, якщо в інструкції не все зрозуміло, можна подивитися відповідне відео. Головне – діяти акуратно, послідовно і не допускати недбалості при фарбуванні.

Як правильно пофарбувати пороги авто

Фарбування порогів автомобіля необхідна для захисту їх від іржі. Під час виконання даного процесу необов’язково їздити на СТО. Дану процедуру цілком здатний зробити своїми руками кожен чоловік.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього крокуПідготовка порогів до фарбування

Підготовчий етап

Перш за все, поверхня треба правильно підготувати. Необхідно вимити автомобіль, оглянути його, зачистити пороги, всі пошкодження на них зашпатлевать і прогрунтувати.

Підготувати пороги до фарбування нескладно. Демонтаж порогів своїми руками здійснюється просто. Для цього викручуються гвинти, які фіксують поріг на лонжероні.

Потім рихтувальними інструментами проводиться правка металу, після чого внутрішня поверхня автомобільного порога фарбується спеціальною антикорозійною фарбою.

Порада

Якщо поріг серйозно пошкоджений і потрібно проводити зварювальні роботи на місці, то прибирають підлогове покриття, знімають двері і сидіння.

Перед фарбуванням поверхню ошкурівать, шпатлюется і грунтується.

Працюємо з поверхнею

Після проведення рихтувальних робіт проводиться зачистка. Це необхідно для того, щоб були згладжені шви від зварювання, всі тріщини відшліфовані, а стара фарба видалена.

З інструментів знадобляться шліфувальна машинка, наждачний папір і губка скотч брайт, яку використовують не тільки сухий, але вологою або змоченою спеціальними засобами для матування.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього крокуІнструмент для фарбування порогів

Спочатку необхідно згладити всі випирають відколи. Шліфувальною машинкою згладжуються зварні шви. Якщо вони невеликі, то досить буде наждачного паперу. За допомогою шліфувальної машинки проводиться фінальна зачистка поверхні до голого металу.

Як бачите, своїми руками впоратися тут досить просто. Далі пензликом наноситься засіб проти іржі. Через 10 хвилин розчин можна знімати ганчіркою. Це дозволить повністю видалити іржу з поверхні металу.

Далі поверхню обезжиривается бензином або спиртовмісних розчинів, після чого можна переходити до шпаклівки порогів.

Шпаклівка порогів

Основними видами шпаклівок, з яких ви можете вибрати відповідну, є:

  • шпаклівка з алюмінієвим наповнювачем – популярна через простоту в обробці;
  • шпаклівка зі скловолокном – відрізняється високою міцністю, може закрити дірки і вм’ятини, які важко обробляти.

  Як наносити фарбу і лак на авто?

Необхідно наносити шпаклівку ретельно, інакше вона швидко відшарується. Знайте, що на фарбу наносити шпаклівку можна.

Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього крокушпаклівка порогів

Перед нанесенням на поверхню в шпаклівку необхідно додати затверджувач. Його кількість не повинна перевищувати 4% від маси всієї суміші.

Масу потрібно розмішувати 5-7 хвилин, потім наносити тонкими шарами. Проміжок між нанесенням кожного шару повинен становити до 10 хвилин.

Під час даного «перерви» можна закладати дефекти на поверхні, акуратно вдавлюючи суміш шпателем для виходу повітря.

Грунтовка і фарбування

Далі необхідно загрунтувати поверхню. Грунтовка дозволяє фарбі добре зчіплюватися з шпаклівкою.

Грунтовки бувають на епоксидної і кислотній основі. Необхідно пам’ятати про те, що епоксидні і протруюють (кислотні) грунти між собою несумісні.

Обрану ґрунтовку правильно наносити в один шар, потім затирати наждачкою. Особливу популярність набирають акрилові грунтовки. Їх наносять в два шари. Коли грунтовка буде завершена, проводиться шліфування.

Тепер прийшов час нанести антигравійне фарбу, її дозволяється наносити і на емаль. До фарбі додається інструкція, де все детально описано.

З вибором кольору фарби не експериментуйте – краще звернутися до фахівців. Вони підберуть необхідний відтінок. Фарбування порогів передбачає нанесення першого шару зверху вниз горизонтальними лініями. Решта шари наносити потрібно вертикально. Відстань від балона до деталі повинно бути приблизно 20 см. Після того, як поверхня деталі висохне, її полірують.

Робота з фарбування завершена. Залишається їх монтаж на машину – це ви легко зробите своїми руками. Не забудьте також про установку пластикових накладок на пороги.

Фарбування порогів своїми руками: докладна інструкція, тонкощі роботи і матеріали для фарбування

Фарбуємо пороги автомобіля »> Фарбування порогів автомобіля своїми руками. Все від першого до останнього крокуВолога сніжна зима, дощова весна і осінь, обробка доріг їдкими реагентами руйнують покриття і метал авто. Пороги піддаються навантаженням на вигин, злам, прокручування, тому частіше вимагають ремонту. Двері, днище і пороги автомобіля зазнають найбільше від вітчизняних розбитих доріг. Шматки асфальту, каміння, щебінь, що потрапляють на ходу на поверхню порогів авто, призводять спочатку до невеликих тріщин, вм’ятин. Пізніше утворюється іржа роз’їдає метал, перетворює відколи в дірки. Відтягувати час фарбування порогів – собі дорожче. Порогові уступи пов’язані безпосередньо з жорсткістю лонжерона, тому страждають першими при аваріях, можуть стати причиною слабкого опору корозії і деформацій. Якщо пошкодилося лакофарбове покриття, фарбування порогів займає небагато часу.

Бажано фарбування порогів автомобіля робити щороку, не запускати проблему. автомобіля можна зробити самому. Технологія фарбування своїми руками нескладна.

Порядок підготовки автомобіля до фарбування порогів

  • миття авто;
  • ретельний огляд автомобіля;
  • зачистка поверхні порогів;
  • шпаклівка пошкоджених місць;
  • грунтовка.

і фарбування порогів своїми руками – цілком реальна процедура.

Знімну деталь можна легко демонтувати самому. Щоб зняти поріг, необхідно і досить викрутити гвинти-саморізи, що фіксують його на лонжероні. Після провести правку металу за допомогою рихтувальних інструментів.

Далі пофарбувати внутрішню поверхню порога антикорозійним складом.

Если повреждение порога значительное, демонтируют двери, напольное покрытие, сидение – элементы, находящиеся в близости от порога. И только потом осуществить рихтовочный ремонт изнутри.

Прежде чем покрасить пороги, необходимо их ошкурить, зашпатлевать, загрунтовать.

Согласно технологии после рихтовочных и сварочных работ приступают к зачистке. Зачем?

  • сгладить сварные швы;
  • отшлифовать трещины и сколы;
  • убрать старую краску.

Инструменты для зачистки

  • рубанок;
  • болгарка или шлифовальная машинка;
  • наждачная бумага;
  • губка скотч брайт (применять на сухую, с водой, со средствами для матирования).

Выпирающие сколы и трещины сглаживают специальным рубанком.

Зварні шви шліфують болгаркою. Вм’ятини і подряпини обробляють шліфувальною машинкою, невеликі – наждачним папером вручну. Шліфують місця, де бульбашки іржі. Проводять шліфувальною машинкою з дрібним наждачним папером останню шліфування.

В результаті оброблені місця повинні бути очищені до голого металу.

Зручний гелевий склад «Знищує іржі В-52″. Засіб нанести за допомогою пензля на поверхню на 10 хвилин, зняти дрантям. В результаті іржа повністю видаляється, отримуємо ділянку голого металу. бензином і приступити до наступного етапу.

Шпатлювання порогів. види шпаклівок

  • софт – стандартна універсальна;
  • файн – останній шар через грубу шпатлевке; для закладення дрібних дефектів;
  • з алюмінієвим наповнювачем – зручна і легка в обробці;
  • зі скловолокном – закриває великі вм’ятини і дірки; дуже міцна, важко обробляється.

Ретельно шпатлевать зачищені і знежирені поверхні, щоб не було швидкого відшарування. Забороняється наносити шпаклівку на фарбу.

Затверджувач вводиться в шпаклівку перед самим її нанесенням. Готується суміш протягом 1 хвилини. Маса затверджувача становить 2-4% від загального обсягу суміші. На всього 5-7 хвилин.

Наносять готову шпаклівку декількома тонкими шарами, між кожним нанесенням витримати 5-10 хвилин. Можна також паралельно, не втрачаючи часу, обробляти кілька дефектів.

Зверніть увагу

Натискати шпателем на суміш, щоб вийшов з неї зайве повітря.

Займатися фарбуванням порогових конструкцій автомобіля своїми руками припадати не з бажання пофарбувати авто, а через необхідність оновлювати захист від корозії.

Грунтовка порогів

Грунтовка створює хорошу адгезію для фарби, оголює непомітні дефекти в шпаклівці, їх не пізно ще виправити. Популярні акрилові грунтовки.

Рідка грунтовка наноситься в 2 шари. Шліфують до гладкості, на дотик не повинен відчуватися перехід від пофарбованої до зашпатлевать поверхонь.

Чим пороги фарбують?

Уступи під дверима. Проводиться видалення проіржавілих плям, шпатлювання порогів, знежирення, ґрунтування, нанесення антигравійної фарби. Допускається нанесення поверх емалі. Вивчіть інструкцію до фарби.

Емалі наносити стандартним способом. З грунтами може виникнути проблема несумісності епоксидних і.

Якщо різні основи у грунтів, епоксидний грунт не сяде поверх кислотного:

  • епоксидний грунт несумісний з алкид-уретаном, акриловими полімерами, меламін, сечовиною (емалі МЧ), полівінілхлоридом, поліуретаном;
  • протравлюючий грунт наноситься на чистий метал.

Епоксидні грунтовки наносять в один шар. Пороги ошкурівать P280, P320. Шпаклівку після епоксидного грунту допустимо наносити. Фарбування кислотним грунтом проводиться поверх чистого металу. Шпаклівка приоритетнее, її відразу потрібно класти на метал після зачистки.

Важливий момент – . При проведенні часткового ремонту порогів авто, підбір робити з особливою ретельністю. Етап можна доручити фахівцям СТО, які мають спеціальні комп’ютерні програми, швидко розрахують потрібну пропорцію компонентів.

Перший шар горизонтально розпорошити зверху вниз. Наступні шари повинні лягати перпендикулярно попереднім. Відстань між і фарбується деталлю має становити 20 см в процесі фарбування.

Після висихання фарби зробити полірування відремонтованої поверхні порога.

Підготовка та фарбування порогів автомобіля

Готуємося до фарбування порогів

Пороги відносяться до функціональних деталей авто, покликаним захищати кузов від механічних пошкоджень і корозії. Ними оснащено будь-який транспортний засіб незалежно від моделі і класу. Саме вони одними з перших «зустрічають» удар при зіткненні і піддаються впливу погодних факторів. А, значить, і фарбування цих елементів своїми руками автовласникові приходити робити досить часто.

Причини пошкодження порогів

До числа можливих причин порушення лакофарбового покриття і навіть пошкодження металу порога відносяться:

  • вологи і холоду, що є традиційними супутниками зимової пори року в наших широтах;
  • попадання на поріг сльоти, змішаної з агресивними реагентами, якими обробляють дороги;
  • попадання каміння та піскоструй з-під коліс;
  • пошкодження при проїзді будь-яких нерівностей або бордюрів;
  • невірно встановлений домкрат.

Рихтування порога

У разі невеликого пошкодження порогів має сенс провести невеликий рихтовочний ремонт. Але якщо крім порушення геометрії кузова або цілісності ЛКП виявлено глибоко пошкоджені або прогнилі наскрізь ділянки металу, то доцільніше придбати нову деталь. Зазвичай поріг утворює єдине ціле з кузовом, надаючи йому додаткову жорсткість, але бувають і знімні пороги.

Сумний поріг

Сумний поріг автомобіля зазвичай розташовується із зовнішнього збоку від лонжерона. Він оберігає кузов від потрапляння маленьких каменів, які вискакують з-під коліс.

Рихтування порога споттер

Рихтування та подальша фарбування знімних порогів автомобіля виконується набагато простіше, ніж у випадку незнімної деталі. Для цього його перш за все треба демонтувати, викрутивши саморізи, якими він прикріплений до лонжерона.

Потім виконується рихтування вм’ятин, обробка внутрішньої сторони антикорозійним грунтом або маззю, підготовка до фарбування і фарбування. Після повторного монтажу порогу дофарбовував ділянки, пошкоджені під час установки.

Незнімний поріг

При рихтування таких деталей вм’ятини витягуються зовні. Для цього видаляється старий шар фарби, а до ушкодженої ділянки приварюють особливі витяжні зачепи. Їх захоплюють спеціальним інерційним знімачем (споттер) і вирівнюють вм’ятину.

Крім того, можна вирізати пошкоджену ділянку і замінити його на новий, вирівнявши поверхню подальшої шпаклівкою і фарбуванням. Коли рихтування завершена, переходимо до підготовчого етапу, що передує фарбування порога.

Поетапне керівництво по самостійному фарбуванню автомобільного порога

Щоб забарвити пороги автомобіля своїми руками, необхідно послідовно пройти 4 етапи.

Шпатлювання

Вирівнювання поверхні порога шпаклівкою відбувається в такій послідовності.

  1. Знежирити поверхню порога;
  2. Змішати затверджувач зі шпаклівкою за кілька хвилин до його нанесення. Частка затверджувача в суміші повинна бути в межах від 2 до 4%;
  3. Нанести отриману суміш на пошкоджену ділянку деталі тонким шаром швидко, протягом 5-7 хвилин;
  4. Просушити деталь 5-10 хв;
  5. Зашліфувати оброблену ділянку;
  6. Повторити шпатлювання кілька разів до досягнення рівної поверхні;
  7. При використанні шпаклівки на основі скловолокна врахувати, що вона досить тендітна незважаючи на гадану твердість, і пориста. Тому завершити даний етап слід доводочной шпаклівкою.

Грунтування

Покриття порога ґрунтовкою

Покриття ґрунтовкою запобігає появі корозії і сприяє кращому з’єднанню фарби з поверхнею автомобіля. Крім того, грунтовка заповнює пори. Порядок її нанесення своїми руками такий.

  1. Знежирити поріг;
  2. Укрити прилеглу поверхню авто плівкою або газетами;
  3. Розвести грунт розчинником (можна використовувати 647). Грунтовка повинна мати такий же колір, що і фарба, або нейтральний сірий;
  4. Розпорошити ґрунтовку на деталь. При необхідності повторити;
  5. Виконати шліфування порога «по-мокрому» наждачкою Р800 або «по-сухому» шкіркою Р400;
  6. Обробити місця складної конфігурації скотч-Брайт.

Фарбування

Кількість шарів фарби варіюється в залежності від того, якого кольору була застосована грунтовка. Якщо остання сильно відрізняється від пігменту фарби, то число шарів збільшується. Фарбування порога своїми руками здійснюється наступним чином.

  1. Нанести фарбу з фарбопульта на деталь на відстані в 20-25 см; (Можна фарбувати і з балончика, якщо фарба правильно підібрана.)
  2. Дати фарбі висохнути 3-7 хв;
  3. Повторити фарбування 2-4 рази.

Покриття лаком

Завершальний етап після фарбування порогів. Виконує захисну і декоративну функції.

  1. Розбавити лак за інструкцією.
  2. Нанести покриття на деталь двічі (з перервою на висихання) з фарборозпилювача з тиском в 1-1,5 атмосфери, застосовуючи ті ж сопла, що і для фарби.
  3. Розпорошити 3 шаром суміш, що складається з Розмивочна розчинника і лаку в співвідношенні 1: 1.
  4. Обробити зону переходу від пошкодженої ділянки до іншої частини поверхні сумішшю, ще більш розведеної розчинником. Потім покрити її чистим розчинником.
  5. Дати порогам остаточно висохнути протягом 2-3 діб.
  6. Виконати полірування і шліфування поверхні.

Поріг, як найбільш вразлива і схильна до агресивного впливу деталь, регулярно потребує дрібному ремонті і повторної фарбування. Зробити це своїми руками нескладно. Достатньо лише точно слідувати наведеної технологічної послідовності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…