Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктам

  • Оригінальні німецькі автобафери Power GuardАвтобаффери – економлять гроші на ремонт підвіски, збільшать дорожній просвіт +3 см, швидка і проста установка … Офіційний сайт >>>

Процедура заміни масла викликає труднощі у деяких автолюбителів. Але більше вони пов’язані з міфами про процес, який зовсім не складний.

1 Підготовка до процедури – все по порядку

Якщо все хочеться зробити вдома, то виникає перша проблема – пошук місця. Якщо у вас є гараж з ямою або естакада, то проблема вирішена. Для молодих і худеньких теж особливих труднощів немає. Можна знайти якесь місце, де перед машини виявиться трохи вище поверхні: купину, узбіччя.

Якщо немає відповідного місця, заповзти під машину вже не вдається, робимо подобу невеликої естакади. Встановлюємо дві опори, наприклад, цеглу, на них дошки і виїжджаємо передніми колесами.

Для машин, у яких зливна пробка розташована по центру ззаду піддону, це дуже зручно. Вона виходить в самому нижньому положенні, простору, щоб дістатися до неї, вистачає.

Таку підставку можна зробити і для одного колеса, якщо слив збоку.

Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктам

  • Захистять ходову і заощадять вам гроші, збільшать дорожній просвіт на 3 см.Чітать далі >>

Але якщо нічого, крім домкрата, немає, працюємо з ним. Тут найголовніше – безпека водія. Доведеться піднімати обидва передні колеса або тільки з одного боку. Все залежить від розташування пробки для зливу. Вона може знаходитися по центру піддону або з будь-якого боку.

Підняти потрібно так, щоб пробка опинилася в найнижчій точці. Через неправильне ухилу в картері залишиться досить багато масла. Значить, по черзі піднімаємо обидва передні колеса або тільки одне. Не забуваємо затягнути ручне гальмо, встановити упори під задні колеса.

Спосіб дізнатися чому горить CHECK!

За допомогою універсального Автосканер можна самому зробити діагностику   за 2 хвилини і дізнатися чому горить CHECK. Підходить для всіх машин … »Читати далі >>

Зверніть увагу

Далі – ємність для відпрацювання. Беремо посуд, яка має досить велику площу. Наприклад, звичайну 5-літрову каністру від моторного масла, у якій відрізаємо одну поздовжню боковину. Якщо намагатися злити через шийку в каністрі, дуже багато піде на землю, на руки, одяг.

Дуже важливе попередження: відпрацьоване моторне масло, що потрапило на шкіру, може викликати сильну алергію.

Інструментів знадобиться зовсім мало. Це ключ, щоб відкрутити пробку в піддоні картера. Залежно від моделі авто, вони знадобляться різні. Це може бути головка з тріскачкою або шестигранник.

Іноді не вдається відкрутити руками старий маслофільтр, який ковзає. Можна скористатися відрізком наждачного паперу, яким затискають корпус, створюється хороше тертя, і він піддається.

Або купуємо спеціальне пристосування.

Є фільтри, зміна яких вимагає динамометричного ключа. На їх пластиковому корпусі вказано зусилля, з яким слід затягувати. Можливо, доведеться зняти захист, якщо вона заважає дістатися до зливної пробки. Слід подбати про ключах. На окремих авто зняти захист досить важко, іноді їх навіть дві: пластик і броня. У таких випадках не обійтися без підставок під передні колеса.

2 Сливаем масло – як діяти?

Коли все готово до заміни: вибрано майданчик, є інструменти, тара, куди злити відпрацювання, куплена каністра нового масла і фільтр, сідаємо за кермо і заводимо автомобіль.

Потрібно покататися кілометрів 5-10. Не мають рації ті, хто вважає процедуру необов’язковою. Пояснення цьому дуже просте.

У прогрітого масла знижується в’язкість, і зливається його більше, ніж відстояного холодного. Значить, мотор буде чистіше.

І головне: при русі піднімаються все опади, шлами, які здатні утримуватися на вазі до двох годин. Значить, видаляючи відпрацювання, ми зливаємо разом з нею всі шкідливі домішки. Тепер вони вже не потраплять в новий масло. Звичайно, дуже сильно розігрівати двигун не варто, щоб потім не обпектися зливається рідиною.

ВАЖЛИВО ЗНАТИ!

У кожного автомобіліста має бути таке універсальний пристрій для діагностики свого автомобіля. Зараз без Автосканер просто нікуди! 

Провести читання, скидання, аналіз всіх датчиків і настройку бортового комп’ютера автомобіля Ви зможете самостійно за допомогою спеціального сканера … 

Читати далі.. “

Отже, зупинилися на заздалегідь обраній площадці. Використовуємо один із способів, що дозволяє підібратися до піддону.

важливо

Кидаємо на землю будь-якої килимок, все необхідне розкладаємо так, щоб можна було дотягнутися, не вилазячи з-під неї. Якщо потрібно зняти захист, знімаємо. Передні болти можна викрутити, що не залазячи під днище.

Коли доступ до зливної пробці відкритий, заміна масла своїми руками проводиться в такому порядку:

  1. Встановлюємо на болт ключ і трохи відкручуємо. Проблем зазвичай ніяких немає, відвертається легко. Хіба що якийсь умілець примудрився зірвати грані, що зустрічається на старих машинах, коли замість головки використовували накидний ключ.
  2. Тепер час підставити тару під відпрацювання. Відвертаємо болт повністю, і масло полилося. Пробка може впасти в ємність, щось потрапить на руки: тут вже справа спритності.
  3. Виповзаємо з-під автомобіля і відвертаємо заливну горловину. Саме в такій послідовності: спочатку пробка, потім горловина. Найчастіше роблять навпаки, і тоді з картера ллється потужний струмінь, ухилитися від якої складно. А так відкрили – і тепер, коли вас вже немає під машиною, все полилося швидше.
  4. Тепер відвертаємо маслофільтр. Про те, як це зробити, коли не піддається голим рукам, говорилося в попередньому розділі. Додам тільки, що пристосування не обов’язково робити з наждачки або купувати: підійде ремінь, ланцюг. Головне – захопити і провернути.

Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктам

Коли з піддону вже нічого не ллється, витягуємо ємність зі злитої відпрацюванням. Переливаємо в пластикову пляшку і зберігаємо. Про застосування відпрацьованого масла окрема розмова. Якщо не стане в нагоді вам, може, знайомим. Не викидати на землю – ось головний принцип.

Тепер залазимо під автомобіль, закручуємо болт. Вони бувають різними, найзручніші – на зразок тих, що у Жигулі. Легко відвертаються шестигранником, захист, якщо її не вдарили, знімати не потрібно.

Але є машини, у яких пробка – болт з мідною шайбою. Саме про неї далі мова. Якщо не замінити її новою, ціна якої – копійки, то може сльозитися.

Інший спосіб – відпалювати на газовій плиті, тому що дешеві запчастини іноді важко знайти.

3 Наступний етап – про те, що робити, і що зайве

Заміна масла в двигуні далі здається дуже простий: залили і все. Але тут виникають питання, на рахунок яких є найрізноманітніші думки. Перший з них про промивку двигуна. Другий – заливати масло в новий маслофільтр чи ні? Спробуємо дати аргументовані відповіді, в основі яких досвід фахівців або простих водіїв.

Про промиванні можна прочитати безліч статей, які, в основному, рекламують якийсь продукт. Популярні у водіїв так звані «п’ятихвилинки», що обіцяють швидку і якісну очистку нутрощів двигуна.

При цьому забувають, що над рецептами масел працюють цілі колективи кваліфікованих фахівців. В хорошому маслі є все необхідне для очищення ДВС.

Якщо користуватися однаковим мастилом і не порушувати періодичності заміни, в промиванні немає необхідності.

Є досвід деяких людей, які пропонують свій метод додаткового промивання без спеціальних засобів. По-моєму, він заслуговує на увагу, по гаманцю чи не вдарить і шкоди не принесе. Спочатку заливаємо грам 400 свіжого масла і заводимо двигун.

Даємо попрацювати на холостих дві хвилини, зливаємо. Якщо повторити два рази, на щупі після затоки повної порції майже не видно рівень, настільки прозоро.

Про нестачу тиску переживати не варто – лампочка не горить, зате промивається все дуже добре.

https://www.youtube.com/watch?v=NXnmP23NhaA

Тепер про заливці масла в новий маслофільтр. Таке роблять, аргументуючи, що перешкоджають створенню повітряної пробки. Якщо уважно прочитати інструкцію на корпусі, як відбувається порядок заміни нового фільтра, то мова йде тільки про мастило ущільнювального кільця. Процедура заливки масла в нього безглузда. Воно моментально видаляється тиском в системі.

Ось що радять досвідчені автолюбителі, щоб перестрахуватися від можливого падіння тиску і створення повітряної пробки, коли на кілька секунд загоряється лампочка.

Спочатку заливаємо масло, потім крутимо двигун стартером, що не заводячи його. Дивимося, коли з масляного каналу фільтра потече мастило. Це свідчення того, що вона заповнила насос, і повітряної пробки не буде.

Тепер можна закручувати маслофільтр.

Порада

Про саму заливці нової порції масла. У кожен двигун його входить різна кількість. Дізнатися необхідний обсяг, який потрібно, щоб поміняти масло, можна з технічної документації.

Ставимо в заливну горловину воронку і наливаємо з каністри 75% повного обсягу. Якщо каністру тримати неправильно, масло буде плескатися, і частина його литися повз воронки.

Щоб цього не сталося, широку сторону каністри тримаємо плазом по відношенню до землі.

Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктам

Потім виймаємо масляний щуп і дивимося на показник рівня. Він повинен знаходитися між мітками «Min» і «Max», краще ближче до верхньої мітки.

Тоді менше ймовірність, що з часом масла не виявиться нижче мінімального рівня, і це застане вас зненацька. Потроху доливаємо до потрібного рівня, спостерігаючи час від часу за щупом.

Поспішати не потрібно: холодне масло досить в’язке і стікає повільно.

Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктам

Хвилин через 10 після затоки останньої порції виймаємо щуп і дивимося. Якщо масло трохи не доходить до верху, припиняємо заливати. Встановлюємо щуп, закриваємо заливну кришку і трохи покатаємося.

Повернулися додому, поставили авто, кілька хвилин почекали і вийняли щуп. Якщо все правильно, масло повинно бути у верхньої позначки.

Найточніші показники рівня на прогрітому двигуні, який постояв хвилин 10.

Сильно впливає на показники поверхню, на якій стоїть автомобіль. Вона повинна бути горизонтальною: рівнем перевіряти не потрібно, на око досить.

4 Один з головних питань – коли проводити заміну і що заливати?

Якщо говорити про періодичність заміни масла, то однозначної відповіді дати неможливо. У мануалах на кожну модель наводяться усереднені рекомендації. Але існує багато факторів, які слід враховувати:

  • скільки років машині, і в якому стані двигун;
  • як часто експлуатується автомобіль;
  • характерна манера водіння;
  • коли використовується машина: взимку, влітку або весь рік;
  • наскільки якісне масло заливається;
  • чи відповідає бензин рекомендованої виробником марці.

На новому автомобілі, що проходить обкатку, слід прислухатися до рекомендацій виробника. На якості масла і бензину економити не варто. Від цього, а також манери водіння залежить термін подальшої експлуатації.

Вірити розповідям колишнього власника про якість масла і стан двигуна на купленому з рук авто не варто. Слід самому постійно стежити за рівнем.

Якщо виникають проблеми, міняємо спочатку якомога частіше, а потім, коли все прийде в норму, використовуємо тільки якісну мастило.

Любителям спортивної їзди слід пам’ятати, що масло повинно бути дуже якісним, бажано синтетичним або напівсинтетичним. Про сезонах експлуатації: враховуємо не тільки час, коли зазвичай користуємося автомобілем, але і клімат. Якщо він помірний, підійде всесезонна олива. В іншому випадку на зиму його слід змінити на зимовий, на літо – на літній.

Ще про якість масел і бензину. На мінеральному не рекомендується проїжджати більше 7 тис. Км, а на якісній синтетиці проміжок між замінами можна збільшити вдвічі.

Правильна періодичність заміни теж дуже залежить від якості бензину. Низькоякісний не згорає та повністю, залишки потрапляють в масло, від чого його властивості сильно погіршуються.

Економія на бензині сумнівна: відбувається ланцюгова реакція:

  • якість масла погіршується;
  • знос двигуна збільшується;
  • ремонт деталі і заміну масла доведеться проводити значно раніше.

<Span style = “width: 0px; overflow: hidden; line-height: 0; » class = “mce_SELRES_start»> </ span>

І ще одне дуже суттєве зауваження. Уявімо собі водія, який виїжджає на своєму автомобілі час від часу – кілька разів на рік. Двигун відмінний, машина доглянута, бензин і масло чудові.

Думаю, у багатьох знайдуться такі знайомі. Питається: коли міняти масло? Відповідь: через два роки, незалежно від того, скільки проїхала машина.

Відбуваються незворотні зміни, на зразок окислення і тому подібного, і в двигуні вже незрозуміла рідина, схожа на масло.

Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктам

Практики взагалі радять: якщо автомобіль простояв рік без руху, обов’язково провести заміну. Утворюються відкладення, які видалити вкрай важко.

джерело

Як замінити масло в двигуні

3111 Переглядів

Заміна масла в двигуні – процедура регулярна (мінеральне бажано міняти через кожні 5 000 км, напівсинтетичне – 7 000 км, а синтетичне – через 10 000 км) та майже ідентична для різних моделей автомобілів на бензині або дизелі.

Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктам

Функції моторного масла

Моторна мастило, перебуваючи в двигуні внутрішнього згоряння (ДВЗ) (незалежно дизельний він або бензиновий) виконує деякі основні функції:

  1. знижує тертя в кінематичних парах (підшипники ковзання валів);
  2. допомагає охолодитися механізмам движка (сама суміш здатна охолоджуватися завдяки спеціальним радіаторів або звичайним ребрами піддону картера);
  3. маючи в своєму складі присадки для промивання деталей, масло витягує продукти зносу, що з’являються в процесі тертя механізмів, і залишає їх у фільтрі під час самоочищення;
  4. є функціонуючим тілом для гідравлічних агрегатів (гидрокомпенсаторов зазорів клапанів).

Симптоми необхідності зміни мастильної рідини

Якщо слідувати правильній підготовці транспортного засобу до відправки, перш ніж запустити ДВС, потрібно перевірити рівень масла (оптимальне положення знаходиться на щупі в межах позначки min і позначки max).

Для цього виймається щуп, витирається сухою ганчіркою і до упору вставляється назад. Після чого знову виймається і по масляному сліду на щупі проглядається рівень. Якщо він менше позначки min, можна просто долити відсутню кількість в картер.

А от необхідність повної заміни мастила для дизельного або бензинового мотора з’являється коли:

  1. рідина пройшла свій кілометраж (у всіх моторів ця цифра індивідуальна і вказана в сервісній книжці автомобіля);
  2. автомобіль пройшов обкатку двигуна (перша заміна – через близько 1 000 км);
  3. закінчений ремонт, наприклад, зняття голови мотора або зміна ременя / ланцюга ГРМ;
  4. через прогоріла прокладки блоку циліндрів в мастило потрапляє охолоджуюча рідина або вода;
  5. на панелі приладів при нагрітому двигуні загоряється індикатор недостатнього тиску масла;
  6. колір стає густо-чорним, якщо розтерти краплю пальцями, то почуються тверді частинки.

Крім перерахованих вище причин, зміна мастильного продукту може проводитися і за бажанням власника транспортного засобу, якщо захотілося змінити фірму-виробника або вид мастила.

Повна заміна мастильної рідини

Як замінити масло в двигуні автомобіля відомо далеко не всім. Правильний порядок заміни масла в двигуні машини, що функціонує на бензині або дизелі, виглядає так:

  1. процес проводиться при нагрітому моторі;
  2. автомобіль розташовується горизонтально на оглядовій ямі, естакаді або підйомнику;
  3. знімається ковпачок навколо оливозаливно∂ горлечка, виймається щуп;
  4. під картер движка підкладається тара для стоку відпрацювання;
  5. акуратно відкручується стічна пробка (в цей момент потрібно бути обережним, оскільки можна пошкодити шкіру рук гарячою олією);
  6. до моменту, коли суміш закінчує витікати (зазвичай 4-5 л рідини стікає протягом 5-7 хв.) потрібно від’єднати масляний фільтр (для цього можна використовувати знімач або загорнути фільтр наждачним папером і викручувати його руками);
  7. коли відпрацювання витече повністю, кришка піддона картера вкручується на місце;
  8. в новий фільтр потрібно налити невелику кількість нового масла і бажано промазати кільце ущільнювача фільтра, після чого фільтр вкручується;
  9. в горло для заливки вливається свіжа суміш;
  10. в момент заливки, періодично потрібно контролювати рівень за допомогою щупа;
  11. в завершенні процедури пробка вкручується на маслозаливную горловину, і щуп встановлюється на місце;
  12. потім необхідно запустити двигун автомобіля і після нетривалої роботи на холостих обертах потрібно ще раз перевірити рівень, який в будь-якому випадку знизиться, і потрібно буде долити ще трохи мастила, не переступаючи позначку max на щупі.

Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктам

Важливо пам’ятати, що порядок заміни масла в двигуні наказує заміну фільтру разом із заливкою нового масла – це обов’язкова процедура, як в дизельному, так і в бензиновому моторі.

Часткова заміна масла

Часткова заміна масла в двигуні має на увазі вільний злив відпрацювання з системи змащування дизельного або бензинового мотора до можливого рівня, а потім додавання нового продукту до залишків старого. Відповідно інтервал заміни зменшується приблизно на половину встановленого пробігу.

Операція зливу і затоки рідини аналогічна повній заміні, за винятком того факту, що часткова не вимагає повного викачування відпрацювання.

Основні фактори, що вимагають часткову заміну:

  1. Часті і тривалі простої, наприклад, в пробках. Оскільки на холостому ходу знижується працездатність охолоджуючої системи, мотор нагрівається, і масло потроху згорає.
  2. Сильні навантаження на бензинову або дизельну машину через буксирування вантажів або руху по пересіченій місцевості.
  3. Посилена експлуатація движка в зв’язку з частими прискореннями і гальмуваннями.
  4. Тривала стоянка транспортного засобу, часті виїзди.
  5. Забруднені фільтри очищення повітря або їзда в місцях з великою кількістю пилу.
  6. Регулярне пересування на короткі проміжки, внаслідок чого мотор не нагрівається до необхідної температури.
  7. Використання палива низької якості.
  8. Вік авто. Чим більше років машині, тим частіше потрібна заміна моторного масла (в залежності від року випуску авто, бажано застосовувати мастила з високотемпературної в’язкістю).

Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктам

Якщо умови експлуатації автомобіля збігаються щонайменше з п’ятьма вищеописаний пунктами, можна, не сумніваючись, скорочувати пробіг до наступної заміни навпіл.

Переваги цього варіанту:

  1. дешевизна;
  2. використання меншої кількості суміші в порівнянні з повною заміною;
  3. значне зниження ризику отримання травм через змащуваних механізмів.

При частковій заміні немає необхідності міняти масляний фільтр.

апаратний метод

Апаратним (вакуумним) методом заміни рідини в бензиновому або дизельному авто називається будь-яка заміна, в процесі якої мастильний продукт не зливається шляхом відкручування зливної кришки в піддоні, а викачується з системи спеціальним насосом.

Даний вакуумний апарат може бути оснащений таким пристосуванням, яке вираховує об’єм викачує відпрацювання, що дозволяє правильно визначити, яка кількість свіжого мастила потрібно залити.

Зверніть увагу

В іншому принцип вакуумної заміни не відрізняється від інших методів даної процедури.

Варто звернути увагу, що після викачування відпрацювання вакуумним методом, в піддоні залишається деяка кількість старої суміші, а, отже, і бруд, що накопичилася за час експлуатації. Тому буде правильно, якщо наступна заміна масла в бензиновому або дизельному двигуні після вакуумного способу відкачування відбудеться звичайним зливним методом.

Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктам

 Поради по заміні масла в двигуні

  • Важливо уважно підходити до вибору моторного масла для своєї як бензинової, так і дизельної машини. У цьому питанні не завадить ознайомитися з вимогами заводу-виготовлювача, описаними в сервісній книжці. В’язкість – це не найголовніша характеристика. Є й інші важливі нюанси.
  • Для автомобіля буде корисна часта зміна мастила! Адже повітряний і масляний фільтри не здатні повністю очистити повітря від пилу і, відповідно, від домішок, які потрапляють в мотор разом з паливом.
  • Небажано використовувати ніякі присадки і добавки в моторну рідина бензинового і дизельного движка! Присадки впливають позитивно тільки початкова короткий час, а потім, замість користі, починають проявлятися побічні ефекти.
  • Важливо контролювати рівень. Брак рідини в системі може привести до так званого голодування змащувати механізмів, що призводить до їх стрімкої поломки. Та й перелив теж негативно відбивається на функціонуванні деталей.

З плином часу кожен силовий агрегат починає вживати більшу кількість мастила, тому інтервал його заміни потрібно скорочувати. Щоб уникнути дорогого ремонту, простіше змінити згоріле масло на порцію свіжого і постійно контролювати його рівень і стан. Не варто ігнорувати встановлені терміни заміни продуктів мастила, і тоді автомобіль прослужить довго і якісно.

Як проводити заміну масла в двигуні

Якщо ви знайдете помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter. Дякуємо.

4-06-2014, 20:12

Переглядів: 11 836

Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктам

Для багатьох водіїв порядок заміни масла в двигуні може викликати певні труднощі, тому що не дивлячись на, здавалося б, простоту проведених робот, навіть при заміні масла в двигуні існують тонкощі і нюанси.

Масло для двигуна є важливим елементом, що відповідає за ресурс роботи ДВС. У разі втрати маслом змащувальних характеристик, або забруднення, йому потрібна заміна, так як в противному випадку, значно зменшується термін служби вузлів двигуна.

інтервали заміни

Багато хто цікавиться, з яким інтервалом повинна здійснюватися заміна масла. Але навіть сьогодні не можна дати на це питання переконливої ​​відповіді. Все визначається манерою їзди, способом експлуатації машини, кліматичними умовами, а також маркою машини і масла.

Єдиним що може підказати інтервал заміни, це сервісна книжка, в якій вказується ресурс. Але ці показники є умовними, так не враховуються зовнішні фактори, що призводять до зниження терміну експлуатації рідини. Серед них можна відзначити довгий простій або рідкісну експлуатацію машини.

ресурс мотора

Ресурс мотора на автомобілі, які їздять рідко, буде менше, в порівнянні з експлуатованим щодня. Це пов’язано з утворенням конденсату, яким розбавляється масло в які не експлуатуються автомобілі.

Ось чому заміна моторного масла на машині, яка експлуатується дуже рідко, повинна проводитися частіше. Крім того, треба враховувати якість пального, що продається на автозаправках.

Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктам

З огляду на все це, можна визначити приблизний інтервал для заміни становить приблизно 10 тис. Км, або рік, з урахуванням того, що відбувається раніше. Хоча в багатьох сервісних книжках вказана цифра 20 тис. Км, він не враховує особливостей місцевого клімату і якості нашого пального.

Нюанси заміни масла

У процедурі заміни моторного масла також є певні нюанси. Спочатку все необхідне: промивання для мотора, нове масло і масляний фільтр. Обсяг, масла вибирається для кожного двигуна індивідуально.

Не слід економити на маслі, так як саме він визначає ресурс роботи ДВС. Краще користуватися продукцією іноземних виробників. Хоча їх ціна набагато дорожче, проте, в маслі є присадки, які надають сприятливий вплив на роботу двигуна.

порядок заміни

Після закупівлі всього необхідного, почніть його заміну:

  1. Спочатку залийте промивку в старе масло і дайте попрацювати мотору 5-10 хвилин. Промиванням видаляється нагар, і виводяться відкладення. Якщо просто злити масло без промивки, все відкладення осядуть на стінках мотора і нове масло швидко стане непридатним;
  2. Далі вам треба подбати про зняття старого масляного фільтра і відкрутити пробку від картера;
  3. Зачекайте близько десяти хвилин, поки відбудеться повне витікання всього масла з картера, потім закрутіть зливну пробку;
  4. Далі зробіть установку нового фільтра і заливку масла.

Використовувати промивку при заміні масла чи ні, сперечаються багато досвідчених водія. Але більша частина з них все ж схильна замінювати масло з промиванням якщо нова марка моторного масла відрізняється від старої.

Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктам

Якщо марки збігаються, то промивка двигуна, як правило, не застосовується, так як це призводить до швидкого виходу резонно-технічних виробів двигуна.

При першому пуску, повинен засвітитися індикатор, який показує «рівень масла». Після закачування насосом масла по каналах, індикатор повинен згаснути.

  • Поради по заміні масла в двигуні – відео.
  • В даний момент не слід підвищувати обороти мотора, він повинен спокійно попрацювати.

Якщо в статті є відео і воно не програється, виділіть будь-яке слово мишею, натисніть Ctrl + Enter, в вікно, що з’явилося введіть будь-яке слово і натисніть “ВІДПРАВИТИ”. Дякуємо.

Розповісти про цю новину З ДРУЗЯМИ:

Заміна масла в двигуні

Силовий агрегат є ключовим елементом в конструкції будь-якого самохідного транспортного засобу. Довговічність і безвідмовність його роботи багато в чому залежить від того, наскільки правильно і своєчасно виконується заміна масла в двигуні автомобіля. Роль змащення в забезпеченні нормальної роботи силового агрегату складно переоцінити.

Завдяки моторного масла забезпечується ефективна змащення тертьових поверхонь рухомих елементів мотора, здійснюється постійне очищення камери згоряння від нагару і відкладень, виконується відведення і розсіювання надлишкового тепла від корпусу двигуна і деталей циліндро-поршневої групи. Антикорозійні присадки, присутні практично у всіх видах моторних масел, дозволяють захистити внутрішні вузли силового агрегату від іржі.

Види і класифікація моторних масел

В абсолютній більшості двигунів внутрішнього згоряння як дизельних, так і бензинових, використовуються моторні масла, які класифікуються:

  • за хімічним складом основи: мінеральні, напівсинтетичні, синтетичні;
  • в’язкості (клас в’язкості по SAE);
  • якості (ACEA або API);
  • допускам або стандартам якості автовиробників.

Сучасні легкові автомобілі комплектуються, як правило, форсованими двигунами, для змащення яких використовується синтетичне моторне масло. Даний вид масел складається з повністю синтетичних компонентів.

Такі продукти синтезу характеризуються високою стабільністю фізико-хімічних властивостей; синтетичні масла прекрасно виконують свої функції при самих різних режимах роботи двигуна.

Варто відзначити, що саме широке поширення «синтетики» послужило причиною збільшення провідними світовими автовиробниками сервісних інтервалів між заміною масла.

Технологія заміни моторного масла

Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктамЗгодом будь-моторне масло втрачає частину своїх властивостей. Під впливом високої температури, агресивних продуктів згоряння палива, їх молекулярна структура зазнає деструктивні зміни – відпрацьоване свій термін старе масло потрібно замінити. Дана сервісна операція, як правило, проводиться в умовах спеціалізованої автомайстерні, але може бути виконана і самостійна заміна масла. Виконання даної операції не викликає особливих проблем і здійснюється за допомогою стандартного набору інструментів: гайкових ключів, ємності для зливу відпрацьованого масла, знімача для масляного фільтра. Порядок заміни масла наступний:

  • автомобіль піднімається на підйомнику або ставиться на оглядову яму;
  • знімається захист картера (при її наявності);
  • відвертаються кришка на маслозаливной горловині і пробка зливного отвору на картері двигуна;
  • після повного стікання відпрацьованого масла проводиться заміна масляного фільтра.

Обсяг заливається в двигун масла повинен в точності відповідати даним, зазначеним у специфікації на конкретний двигун.

Незначні відхилення від норми не приведуть до серйозних наслідків, але істотні перелив або недолив моторного масла можуть стати причиною пошкодження силового агрегату.

Так, наприклад, недостатній рівень масла нерідко стає причиною перегріву двигуна з усіма наслідками, що випливають звідси наслідками; сильний перелив може привести до витіснення сальників колінчастого вала.

Способи заміни масла в двигуні

Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктамКласичним способом заміни моторного масла вважається слив відпрацьованого матеріалу через зливний отвір в картері двигуна. Цю процедуру рекомендується виконувати на станціях технічного обслуговування, де є необхідне обладнання (підйомники, ємності для збору відпрацьованого масла, спеціальний інструмент) і кваліфікований персонал. При кожній плановій заміні масла в обов’язковому порядку проводиться заміна масляного фільтра. Нерідко до переліку послуг, що надаються додатково включена заміна паливного і повітряного фільтруючих елементів.

Варто відзначити, що останнім часом широкою популярністю користується експрес-заміна масла. Для повного видалення вичерпав свій ресурс моторного масла застосовується портативна вакуумна установка, що складається з компресора, резервуара і спеціального полого зонда. Відкачування масла здійснюється через отвір для масляного щупа.

Очевидними перевагами даного методу є оперативність і невисока вартість робіт, а також відсутність необхідності здійснювати демонтаж запобіжних (захист картера двигуна) і декоративних (пластикові накладки на днище і крила) кузовних елементів.

Професійна експрес або вакуумна заміна масла проводиться з використанням сучасного обладнання і обов’язково супроводжується заміною масляного фільтра.

Періодичність проведення «масляного» сервісу

Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктамРекомендований інтервал заміни масла вказано в керівництві по експлуатації автомобіля. Значення цього найважливішого сервісного параметра залежить від типу двигуна, його технічних характеристик і експлуатаційних умов. Періодичність заміни масла визначається автовиробником на підставі строгих інженерних розрахунків, тривалих тестів і випробувань. Тому при проведенні планового сервісного обслуговування автомобіля рекомендується максимально точно слідувати даним повчанням.

Інтервал, через який слід виконувати заміну масла в двигуні, вказується в кілометрах або милях пробігу, але паралельно з цими даними може позначатися і часовий період – 3 місяці, 6 місяців або 1 рік. Варто відзначити, що при ухваленні рішення про заміну масла параметр пробігу є більш вагомим, ніж фактор часу, особливо якщо експлуатація авто проходить в інтенсивному режимі.

Середній пробіг, через який рекомендується проводити заміну старого масла на нове, для більшості легкових автомобілів знаходиться в діапазоні від 8 до 12 тисяч кілометрів.

Наведені інтервали заміни є середньостатистичними, але вони можуть бути скориговані в залежності від того, в яких умовах експлуатується транспортний засіб.

Важливо пам’ятати про те, що інтервали між заміною моторного масла потрібно скоротити вдвічі, якщо мають місце такі фактори:

  • застосування палива незадовільної якості;
  • експлуатація автомобіля в режимі таксі;
  • інтенсивна експлуатація автомобіля в умовах міських пробок і заторів;
  • часта їзда по курних і забрудненим автомагістралей;
  • експлуатація в умовах екстремальних температур;
  • агресивний або спортивний режим їзди.

Чітке дотримання сервісних інтервалів заміни моторного масла є ключовим фактором, завдяки якому забезпечується не тільки довга і безвідмовна робота двигуна, але і досягається істотна економія палива. Не варто забувати і про те, що використовувати для змащення двигуна доцільно якісні оригінальні моторні масла, рекомендовані виробником для конкретної моделі авто.

Послідовність дій при заміні масла в двигуні автомобіля

У зв’язку з тим, що в нашій країні з’явилася велика кількість станцій технічного обслуговування, ми розучилися самостійно проводити технічне обслуговування транспортного засобу.

Тим часом, деякі види технічного обслуговування цілком можливо провести самостійно, наприклад ви самостійно можете провести заміну масла в двигуні. В цьому немає нічого складного, і дана робота не вимагає наявність спеціальних навичок та інструменту.

Тому, якщо у вас мало ви не маєте вільні кошти, розглянемо, як самостійно зробити заміну масла в двигуні авто.

Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктам

Перш, ніж вами буде проведена заміна масла необхідно, це масло для двигуна купити .

У спеціалізованих магазинах ви зіткнетеся з великою різноманітністю моторних масел, і в зв’язку з цим варто звернути вашу увагу на те, що вибирати виріб слід виходячи з рекомендацій виробника вашого автомобіля.

Якщо в двигун буде залито масло неналежної якості, то в підсумку ресурс роботи силового агрегату буде значно знижений, двигун буде працювати з перевантаженнями і перегріватися. Крім масла вам доведеться купити масляний фільтр , так як він так само буде змінюватися.

Після того, як всі необхідні для роботи компоненти будуть придбані, заженете автомобіль на естакаду, або на яму. Після цього трохи прогрійте двигун. Це робиться для того, щоб моторне масло нагрілося, завдяки чому підвищується його плинність. Далі відкрийте капот, відкрутіть кришку на горловині двигуна і відправляєтеся до днища свого транспортного засобу. На днище необхідно знайти пробку піддону. На деяких моделях ця пробка закрита захистом, відповідно для того, щоб відкрутити пробку вам доведеться попередньо зняти захист. Так само не забудьте, перш ніж буде відкрита пробка, поставити будь-яку ємність, так як після того, як пробка буде відкручу, з картера потече масло.Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктам

Масло злито і тепер настає черга заміни масляного фільтра . Цей фільтр у різних моделей авто розташовується в різних місцях двигуна, отже про його місцезнаходження доведеться дізнатися заздалегідь з технічного опису до вашого автомобіля. Масляний фільтр знімається порівняно легко, особливо, якщо у вас для цього є спеціальний інструмент.

Далі настає черга заливки купленого моторного масла. Робиться це в такий спосіб: заливаєте масло, вимірюєте його рівень щупом, закриваєте кришку на горловині та заводите двигун.

Після цього зупиняєте двигун, знову відкриваєте кришку, вимірюєте, рівень масла щупом, він буде значно менше, тому доливаємо масло так, щоб його рівень, що не досягав пару міліметрів до верхньої позначки щупа.

Заміна масла в двигуні своїми руками: інструкція

Порядок заміни масла в двигуні.  Детально по пунктам

Заміна моторного масла – одна з основних процедур технічного обслуговування. Без нормальної змащення двигун буде сильніше зношуватися і швидко вийде з ладу, що спричинить за собою додаткові витрати на ремонт. Тому і рекомендується міняти моторне масло правильно і в строк.

Підготовка до роботи

Перед заміною масла варто перевірити його нинішній стан. Дивитися треба на прозорість і консистенцію рідини. Варто звернути увагу і на запах.

Чорна, густе мастило з вкрапленнями бруду і неприємним запахом говорить про необхідність заміни. Ще варто перевірити, чи не розшаровується чи масло.

Якщо вгорі знаходяться легкі і прозорі фракції, а на дні – густа, непрозора суспензія, то рідина треба міняти.

Починати слід з підготовки робочого місця. Тут треба запам’ятати – міняти мастило поруч з житловими будинками можна. Буде потрібно спеціально обладнане робоче місце. Приклад: гараж з оглядовою ямою, естакада і т. П.

Не варто забувати про техніку безпеки, водій зобов’язаний дотримуватися таких вимог:

  • Працювати далеко від дітей. Ситуація, в якій водій працює на дитячому майданчику, неприпустима.
  • Масло не повинно бути гарячим. При необхідності йому дають охолонути. Варто запам’ятати – гаряча мастило залишає неприємні опіки.
  • Перед роботою потрібно приготувати зручний одяг, який не шкода забруднити. Причому вона повинна бути з натуральних тканин. При загорянні синтетика липне до тіла. А при роботі з маслом завжди є ризик пожежі.
  • Машину треба міцно закріпити на місці. Під колеса встановлюються стопори, авто залишається в швидкості і на ручнику. При роботі з підйомником заздалегідь перевіряється його надійність.
  • Не можна допускати попадання масла в очі, ніс або рот. Треба пам’ятати – ця рідина здатна завдати здоров’ю чималої шкоди.

необхідні інструменти

Наступний етап підготовки – вибір відповідних інструментів.

І тут потрібно наступне:

  • Набір накидних і ріжкових ключів. Стануть в нагоді і ключі-тріскачки. Вони будуть потрібні для зняття захисту картера, від’єднання піддону і т. П. Розмір ключа залежить від автомобіля. Досвідчені водії рекомендують заздалегідь придбати набір з розмірами від 6 до 20 мм (і більше).
  • Набір викруток. Стануть в нагоді інструменти з плоским перетином, хрестоподібним чи торкс (у формі зірочки).
  • Ємність для відпрацьованого масла. Варто пам’ятати – тару варто брати на 2-3 літра більше, ніж обсяг мастила в моторі.
  • Новий масляний фільтр. Якщо масло дуже брудне, то фільтр теж доведеться міняти. Вибирати треба відповідний для даного авто. І не варто купувати фільтр на ринку. Краще переплатити в автосалоні за якість, ніж потім витрачатися на ремонт.
  • Засоби для промивання мотора. Стандартний варіант: моторне масло для заміни. Але при сильному забрудненні можна взяти і спеціальну промивку.

Окремо варто поговорити про придбання відповідного мастила для мотора.

вибір масла

Перше, що варто згадати – фірма-виробник не надто важлива при покупці. Більш того, продукцію іменитих брендів частіше підробляють. Тому багато водіїв і вибирають масло маловідомих фірм. Але в ідеалі краще брати оригінальну рідину від виробника машини.

  • Але що важливіше фірми-виробника масла?
  • Його тип, клас і в’язкість.
  • Типи моторних масел:
  • Мінеральне масло. Недорога рідина, чутлива до перепадів температур. Швидко розшаровується, що не вимиває бруд. Головна перевага: доступність і дешевизна. Не рекомендується використовувати при наявності інших варіантів.
  • Синтетичне масло. Дорога і дуже якісна рідина. Дістати складніше, коштує в рази дорожче, ніж «мінералка». Але заміна потрібна найрідше. При цьому синтетичне мастило береже двигун від зайвого зносу. Якщо водій готовий переплатити за якість, то його вибір – синтетика.
  • Напівсинтетичне масло. Комбінація двох інших варіантів. По суті: мінеральна основа з набором синтетичних добавок. Поступається за якістю синтетиці, але краще стандартної мінеральної мастила. При цьому неважко придбати в силу високої доступності та низької ціни.

Класів масла всього три . Вони позначають відповідність певному стандарту якості. Виглядають так:

  • SJ. Найбільш низька якість. Ці рідини вже застаріли і знайти їх непросто. Якщо попалася така мастило – краще її не купувати.
  • SL. Основний стандарт якості, рекомендований для авто до 2004 року випуску. Хоча може підійти і для новіших моделей. В цілому, мастило задовільної якості.
  • SM. Кращі мастила на сьогодні. Рекомендується вибирати для будь-яких машин. Чи захистить новий двигун від зносу, а старому допоможе довше пропрацювати.

Нарешті, треба розібратися з в’язкістю . У більшості масел вона розраховується за класифікацією SAE. Вказується у вигляді двох цифр. Приклад: SAE 10w-40. Розшифровується це так:

  • Цифра з буквою W – нижній температурний межа. У спрощеному варіанті слід вважати так: від цифри віднімати 35. Тому індекс 0w позначає робочу температуру – 35 градусів. При більш низьких температурах будуть проблеми з запуском двигуна. До слова, є спеціальні мастила для таких суворих зим. Але більшості водіїв вони не потрібні.
  • Друга цифра, без букв – в’язкість при прогрітому моторі. Причому тут вона вже не пов’язана з температурою навколишнього середовища. Цей індекс показує, наскільки міцний і рівномірний шар мастила, що покриває деталі мотора. Чим вище, тим рівномірніше, і тим нижче тертя при роботі двигуна. Тому, чим вище цифра – тим краще, тому що зменшується знос мотора і продовжується його термін служби.

Оптимальний варіант за класифікацією SAE – моторне масло 0w-40.

Варто згадати про підробленому маслі. Багато власників скаржаться, що навіть в офіційних салонах їм продають підробку. І її треба вміти розпізнавати. Хімічний аналіз водій зробити не зможе. Але найпростіша перевірка буде під силу кожному автовласнику.

Є такі варіанти перевірок масла (підроблене воно чи ні):

  • При покупці рідини. Ємність з мастилом збовтувати і частина переливається в прозорий стакан. Потім його залишають на 1-2 дня. З’явився осад – масло підроблене. Адже навіть мінеральна мастило не розшаровується відразу після покупки.
  • В процесі роботи. Треба капнути олії на паперову серветку. Нормальна рідина розтікається широким плямою. Залишається у вигляді краплі – мастило треба міняти.
  • Поява осаду на горловині заливного отвору. Тут два варіанти:
    • рідина неякісна, розшаровується;
    • масло давно не міняли, двигун не промивали. Нове масло вимило бруд. В обох випадках мастило треба зливати і міняти.

Злив старої рідини

Процес зливу моторного масла виглядає наступним чином:

  • Знімається захист картера.
  • Під зливний отвір підставляється ємність для відпрацьованої мастила.
  • Вигвинчується зливна пробка. Для прискорення процесу можна вигвинтити і заливну пробку. Але робиться це вже після того, як масло почне стікати.
  • Забирається старий масляний фільтр. Важливо запам’ятати! Фільтр завжди забирається при заміні мастила. Ця деталь одноразова, ремонту або чищення не підлягає. Єдиний випадок, коли фільтр залишається – промивка.

Окремо варто описати процес промивки двигуна. Процедура потрібна тільки якщо масло мінялося рідше, ніж потрібно за регламентом. Або при покупці б / у автомобіля. У цій ситуації власнику краще замінити масло і промити мотор, щоб уникнути неприємних наслідків.

Промивання робиться після зливу відпрацьованої мастила. Без зняття фільтра в мотор заливається нова рідина. Рівень – трохи вище мінімуму, визначається щупом. Тепер двигун прогрівається протягом 10-15 хвилин, на холостому ходу, на середніх оборотах, без включених приладів. Потім масло зливається. Процедура повторюється при необхідності. В кінці обов’язково забирається старий масляний фільтр.

Інструкція заміни масла в двигуні

При заміні масла бажано спочатку встановити новий масляний фільтр. Перед установкою в нього рекомендується залити мастило. Обсяг – близько третини фільтра.

Далі послідовність дій така:

  1. Протерти маслом гумовий ущільнювач.
  2. Потім деталь кріпиться на місце.
  3. Після цього відгвинчується заливна пробка і загвинчується зливна.
  4. Тепер в мотор ллється нове масло. Обсяг вказаний в сервісній книжці авто. І варто пам’ятати – надлишок мастила шкідливий! Він збільшує тиск в моторі і ускладнює його роботу.
  5. Після заливки рідини слід прогріти мотор на середніх оборотах. При запуску двигуна загориться індикатор нестачі масла. Через 5-6 секунд він повинен згаснути.

Варто 1-2 дня проїздити на машині, а потім перевірити рівень мастила. При необхідності масло доливається до потрібного рівня.

Експрес заміна: нюанси і причини

Експрес-заміна – спосіб швидкої відкачки масла. Робиться через отвір для щупа. Варто відзначити – досвідчені водії не рекомендують цей метод. Він не дозволяє вичистити весь бруд, що осідає в моторі. Але при необхідності цей метод можна застосовувати.

Для проведення процедури потрібно:

  • Повітряний насос. Підійде ручної варіант або компресор.
  • Ємність для зливу мастила.
  • Трубка для відкачування рідини. Зовнішній діаметр дорівнює діаметру отвору щупа. По довжині трубка повинна діставати до піддону двигуна. Її необхідно під’єднати до насоса, без зазорів.

Послідовність дій при експрес заміні:

  1. Трубка до упору занурюється в отвір масляного щупа. Повітря не повинен проходити між трубкою і стінками отвору.
  2. При роботі насоса рідина викачується з двигуна. Качати до тих пір, поки не почне втягуватися повітря.
  3. У двигун заливається нова мастило.

У методу є переваги і недоліки.

З переваг: швидкість, не потрібно оглядова яма або естакада.

Недоліки: не замінює фільтр, в моторі залишається бруд. Метод застосовується при термінової заміни масла. У нормальних умовах рекомендується діяти за стандартною процедурою.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…