Напевно, вам відомо, що дискові гальма служать для блокування коліс під час гальмування.

При натисканні на педаль гальма система гальмування, передаючи за допомогою гідравліки зусилля, вироблене водієм, на поршні, змушує їх тиснути на дві гальмівні колодки (які покриті фрикційним абразивним шаром), а вони, в свою чергу, охоплюють поверхню диска, яка жорстко скріплена з колесами. Таким чином, машина гальмує.

На автомобілі Lada Priora гальма передній осі теж є дисковими.

Зверніть увагу

При цьому вони вентилюються (між двома стінками диска розташовані невеликі лопаті, які при обертанні покликані охолоджувати диск – адже гальмування неминуче веде до нагрівання металу диска).

Щоб диск в силу забруднень, погодних факторів чи інших причин, не терся об гальмівні колодки, він розташований на відстані від них (для цього використовується гумове кільце, яке перебуває в канавці циліндра.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Немає точних даних про те, коли слід проводити роботи по заміні гальмівних диска – тут все залежить від манери їзди.

В середньому, автомобіль проходить не менше 60 тис. Км шляху до тих пір, поки не буде потрібно заміна дисків на нові. Однак, якщо власник любить поганяти (а, отже, змушений і різко гальмувати), знос дисків може наступити вже через 20-25 тис. Км (буває, що і раніше).

Єдине, що регламентується – мінімально допустима товщина диска. Вона повинна становити не менше 18 мм.

Якщо на вашій машині встановлені литі колісні диски, ви можете крізь отвори крізь в них оцінити стан гальмівних дисків – поверхня повинна бути рівною, без сильних вад і очевидних слідів вироблення. Якщо у вас є найменший натяк на те, що з гальмівним диском непорядок – знімайте колесо і проводите більше прискіпливу діагностику.

Якщо ви є власником штампованих колісних дисків, гальмівні через них переглянути досить важко – в цьому випадку доведеться все ж зняти колесо, щоб оцінити стан гальмівних дисків.

Зрозуміло, диски можуть прийти в непридатність і раніше 20 і 60 тис. Км. Браковані диски, контрафактні, ушкоджені з якихось причин – таке теж трапляється.

Буває, що власники, чуючи незрозумілий скрегіт в районі передніх гальм, списують все на «камінчик, який сам собою випаде», і перш, ніж до них дійде, що диски сильно зношуються, час пройде – в результаті диски доведеться в кращому випадку протачивать, але, швидше за все, їх доведеться замінити. Негода, сторонні предмети, що затесався в гальмівній вузол (причому не завжди їх негативну дію чується як сторонній шум).

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Пам’ятайте, що диски можуть приходити в непридатність необов’язково по двоє – трапляється, що сильно зношується один, а другий у відмінному стані.

Також слід знати, що диски від одного виробника мають різні властивості (навіть в залежності від партії виготовлення), тому незалежно від ступеня зносу другого диска вони змінюються тільки парами.

Пам’ятайте також, що при зміні гальмівних дисків обов’язково слід поміняти і гальмівні колодки на нові.

  • Погане гальмування.
  • Наявність биття при русі.
  • Явні дефекти диска, видимі без будь-яких пристосувань.

Сьогодні ринок пропонує величезну кількість гальмівних дисків, і дійсно, є, з чого вибрати. Отже, припустимо, ви придбали нові диски і колодки.

Перед процедурою заміни потрібно підготувати наступні інструменти:

  • Ключ-хрестовина (для зняття коліс)
  • Ключ на 13 (накидною)
  • Ключ на 17 (ріжковий або головка)
  • Ключ на 7 (трубка або накидною)
  • молоток
  • Ганчір’я або ганчірки
  • Нові гальмівні диски і колодки

Використовуючи ключ-хрестовину, звільніть 4 болта, на які кріпиться колесо.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Підставте під колесо домкрат, потім підніміть машину на ньому. Отвинтите болти остаточно. Для забезпечення більшої безпеки помістіть колесо під дно машини.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Від’єднайте гальмівний шланг, витягнувши його з кронштейна.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Використовуючи ключ на 13, виверніть верхній болт напрямних супорта.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Використовуйте другий ключ (на 17) для того, щоб притримувати направляючий палець з іншого боку.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно
Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Від’єднайте два болта, що відповідають за кріплення скоби до поворотного кулака.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно
Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Очистіть диск від бруду і нальотів іржі.

Наведіть рукоятку КПП на першу передачу. Використовуйте ключ на 7 для того, щоб відкрутити два напрямних штифта гальмівного диска.

Починайте тягнути диск на себе, щоб зняти його. Що стосується труднощі при знятті диска, слід обережно ззаду постукати молотком по його задній частині.

  • Зніміть гальмівний диск остаточно.

Очистіть, якщо буде потрібно, місце установки від забруднень. Після цього поставте новий гальмівний диск. Потім затягніть два напрямних штифта, використовуючи ключ на 7.

Встановіть гальмівний супорт назад на диск. За допомогою молотка натисніть на гальмівний циліндр, щоб він вдавився всередину. При цьому притримуйте його другою рукою зі зворотного боку.

  1. Замініть гальмівні колодки на нові.
  2. Далі зробіть збірку всіх деталей в послідовності, зворотної процедури установки.

(1 оцінок)
Завантаження …

Порядок заміни гальмівних дисків

При активному використанні автомобіля власником, особливо в міських умовах, можуть виникнути проблеми з гальмами. Бувають ситуації, коли крім зміни колодок потрібна заміна гальмівних дисків.

Коли змінюють гальмівні диски

Якогось певного часу експлуатації або встановленого пробігу машини на випадок заміни ТД не існує. І, тим не менш, з цією проблемою стикаються багато автолюбителів.

Ознаки несправності гальмівної системи визначаються досить просто:

  • скрип в районі коліс при натисканні на гальмо;
  • збільшений хід педалі гальма, так зване провалювання;
  • значне зниження рівня рідини в головному гальмівному бачку;
  • при натисканні гальм машину веде вбік або відчувається биття.

Що послужило появі таких ознак несправності в ТС, визначається візуальним оглядом стану механізмів, зокрема визначається ступінь зносу гальмівних дисків і колодок на всіх колесах. За його результатами приймається рішення – чи потрібно поміняти гальмівні колодки або потрібна заміна гальмівних дисків.

Підготовка до заміни ТД

Визначивши несправність ТД, треба підготуватися до того, щоб самому їх поміняти. Для цього в першу чергу потрібно купити нову запчастину в автомобільному магазині.

Вибираючи гальмівні диски для своєї машини, автовласник повинен враховувати стиль свого водіння. Чи любить різко розганятися і активно маневрувати. Як часто використовує гальма. Їздить багато по місту або переважають міжміські поїздки по трасі.

Від цих факторів залежить запчастина якого виробника потрібно купувати. Диски можуть бути штатними і спортивними.

  • Штатний ТД – виготовляється з чавуну, виливок обробляється на фрезерному верстаті. Вони бувають вентильовані і невентильовані. Без вентиляції – це одинарний диск, який обжимается з двох сторін гальмівними колодками. Диск з вентиляцією відрізнити просто – це два диска з’єднаних між собою перегородками. Вентиляція відбувається під час руху за рахунок потрапляння повітря між цими млинцями. Одні з шанованих виробників цієї продукції – Bosh, Zimmerman, ATE.
  • Спортивний ТД – робиться з міцного і надміцного чавуну, а також з аустенітовой нержавійки. Вважається, що це більш міцна продукція, яка може прослужити значно довше і при більш агресивній їзді. Такі диски виробляють – EBC, DBA, Brembo.

Водій повинен пам’ятати, коли проводиться заміна передніх гальмівних дисків, їх треба міняти парно, навіть якщо один з них за всіма параметрами підходить для подальшої експлуатації. Таке ж правило діє і для задніх гальмівних механізмів.

Пояснюється таке правило тим, що неоднаковий вага однотипної запчастини на колесах однієї осі призведе до втрати курсової стійкості.

Таким чином, для ремонту купується два або чотири ТД, але ні в якому разі один або три.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

У гаражі або на спеціальній технічній площадці заздалегідь готується інструмент і матеріали необхідні при ремонті.

  1. Домкрат і балонний ключ.
  2. Ключі на «13» і «17».
  3. Ключ гайковий з тріскачкою.
  4. Велика плоска викрутка.
  5. Тонка плоска викрутка.
  6. Струбцина.
  7. Шматок дроту, щоб зафіксувати ступор.
  8. Молоток.
  9. Рідина WD, для того щоб відкрутити прикипіла кріплення.
  10. Гальмівна рідина, на випадок прокачування гальм.
  11. Ганчір’я.

Машину встановити на яму або на підготовленої рівному майданчику. Заздалегідь визначитися, чи потрібна заміна задніх гальмівних дисків або змінюються тільки передні. Від цього залежить, яким чином піднімати машину домкратом. Піднімати весь борт або тільки передні колеса.

Піднявши машину домкратом, за допомогою «баллоннік» зняти колесо. Звільнився механізм гальм і поверхню маточини очистити від бруду і масла за допомогою щітки і дрантя.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Як зняти гальмівний диск

Для того щоб поміняти вийшов з ладу ТД, треба послідовно виконати ряд дій.

  1. Віджати поршень робочого циліндра гальм.
  2. Від’єднати супорт. Для цього, з внутрішньої сторони маточини відкручується два кріпильні болти.
  3. Чи не отсоединяя гальмівних шлангів відсунути супорт, тим самим звільнити диск. Гальмівні колодки розтиснути і зафіксувати за допомогою струбцини.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

  1. Зафіксувати супорт за допомогою приготовленої дроту.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

  1. На деяких моделях автомобілів рамка супорта заважає зняттю диска. У цих випадках, потрібно відкрутити кріплення рамки і прибрати її.
  2. Перед тим як зняти ТД з маточини, треба відкрутити прикипіла кріпильний болт, попередньо змастивши місце кріплення рідиною WD або гальмівною рідиною, при її відсутності. Таких болтів, які закріплюють диск на ступиці, може бути один або два. Це залежить від моделі машини.
  3. Після того як кріпильні болти видалені, можна приступити до зняття ТД. Часто, він буває прикипіла до поверхні маточини. Щоб полегшити його демонтаж, потрібно легким постукуванням молотком домогтися його від’єднання від стінки сусідній деталі.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

  1. Після зняття старого гальмівного диска треба обов’язково видалити з поверхні маточини іржу, окалину і бруд. Якщо цього не зробити, то після установки нової запчастини виникне биття маточини більше допустимого значення.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

  1. На місце, що звільнилося встановити новий диск. Під час його кріплення, для закрутки кріпильних болтів використовується динамометрический ключ. Зусилля при закручуванні – 100-120 Нм. Якщо перетягнути кріплення, то це може привести до радіального биття маточини.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

  1. Збірка гальмівного механізму на новому диску проводиться в зворотному порядку.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

  1. Після того як гальмівний механізм з новим диском зібраний, перевіряється биття маточини з диском. Для цього спеціальний вимірювач встановлюється голкою на відстані 5 мм від поверхні нового диска, який треба обертати. Биття не повинно перевищувати значення, дозволеного для конкретної моделі автотранспорту.
  2. Таким же чином змінюється ТД на протилежному колесі, а також проводиться заміна задніх гальмівних дисків.

Досвід показує, що заміна гальмівних дисків процес хоч і трудомісткий, але відносно нескладний. Однак, якщо навичок у поводженні з інструментом у водія недостатньо, краще звернутися за допомогою до професіоналів.

Відео по заміні ТД. Рекомендуємо до перегляду

  • Стаття вперше з’явилася на AutoRemont2.ru

Заміна гальмівних дисків Пріори

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно Вентильовані гальмівні диски Лада Пріора змінюються в міру зносу, коли товщина одного з дисків стає менше мінімальної допустимої 17,8мм. А Ви знаєте, як замінити гальмівні диски на нові?

Щоб поміняти гальмівні диски слід спочатку зняти супорти: Буде потрібно : зняти передні колеса і приготувати накидний ключ “на 17”.

Порядок дій :

  1. Відвернути два болти кріплення направляючої колодок до поворотного кулака, використовуючи ключ “на 17”.
  2. Зняти з диска направляючу колодок разом зі скобою і колодками.
  3. Простежте, щоб гальмівний шланг не має натягався, для цього підв’яжіть супорт до пружини підвіски.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильноПорядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильноПорядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильноЯкщо доведеться згвинчувати робочий циліндр з наконечника гальмівного шланга, тоді слід закрити отвір шланга будь-яким способом, щоб гальмівна рідина не витекла.

Установка супорта Пріори проводиться в зворотному порядку. Перевірте, щоб гальмівний шланг не має перекручувався. Після установки незабутній перевірити рівень гальмівної рідини в бачку і видаліть повітря з гальмівної системи.

Буде потрібно : зняти супорт і приготувати накидний ключ “на 7”.

Порядок дій :

  1. Вивернути два напрямних штифта, використовуючи ключ “на 7”.
  2. Зняти гальмівний диск Пріори своїми руками. Якщо цього зробити не виходить, тоді слід збити його молотком.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильноПорядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильноУстановка гальмівних дисків проводиться в зворотному порядку. Привалочних поверхні маточини і диска слід очистити від іржі і окалини. Якщо між ними потрапить маленька частинка бруду, тоді це викличе биття диска і вібрації при гальмуванні.

Щоб гальма Пріори працювали справно, при заміні гальмівних дисків слід обов’язково замінити гальмівні колодки новим комплектом.

Передні гальмівні диски на Пріору мають каталожний номер 21120-3501070. Вони ж застосовуються і на автомобілях ВАЗ десятого сімейства (див. Кращі гальмівні диски). Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильноЗа відгуками хороші гальмівні диски – штатні. Якщо є бажання купити альтернативні гальмівні диски, тоді зверніть увагу на диски Brembo.

Ключові слова:

Схожі матеріали

Заміна гальмівних дисків

Гальмівні диски на автомобілі Лада Пріора встановлювалися тільки R14 розміру і вентильовані. Для них мінімальна товщина складає 17,8 мм. Якщо при вимірюванні штангенциркулем або іншим пристосуванням з’ясувалося, що товщина менше допустимої, диски необхідно замінити, причому з обох сторін.

Для виконання цього ремонту знадобиться наступний інструмент:

  • головка на 17 мм і 7 ​​мм
  • тріскачка і комірець
  • молоток
  • мастило мідна
  • штангенциркуль

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Інструкція по заміні гальмівних дисків на Пріорі

Отже, в першу чергу необхідно підняти передню частину автомобіля домкратом, після чого зняти гальмівний супорт переднього колеса.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Після цього за допомогою головки на 7 мм і воротка відкручуємо напрямні шпильки гальмівного диска, як це наочно показано на фото нижче.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Щоб звести до мінімуму ризик поломки шпильок, попередньо постукайте по ним молотком, не докладаючи надмірних зусиль. І тільки після цього відкручуйте. Потім можна постукати молотком по місцю зіткнення з маточиною.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Тепер можна пробувати знімати його зусиллями рук, або ж за допомогою спеціальних пристосувань. Якщо руками зняти не виходить, а знімача під рукою не виявилося, можна зі зворотного боку акуратно збивати його молотком, зрозуміло, використовую спеціальну дерев’яну проставку.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Остаточно знімаємо гальмівний диск Пріори з маточини переднього колеса, що наочно продемонстровано нижче на фото.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Перш ніж приступати до установки нових дисків на Пріору, необхідно очистити поверхню маточини щіткою по металу, якщо на ній присутній іржа або інші освіти. А також варто нанести на місце дотику маточини і внутрішньої частини диска мідну мастило.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Подібна процедура дозволить знизити виникнення вібрації, стороннього звуку при гальмуванні, а також знизити температурні впливи на елементи гальмівної системи. Заміна здійснюється з обох сторін одночасно. Щоб поверхня диска залишалася рівною і на ній не виникало дефектів, колодки необхідно використовувати тільки якісні, і замінити їх бажано заодно!

Ціна нового гальмівного диска на Пріору становить від 900 рублів за штуку. Звичайно, є варіанти і дорожче, навіть до 1500 за штуку, але цілком непоганими є і заводські комплектуючі до районі 1000 руб., За одиницю.

Гальмівні диски на Лада Пріора

Важливо стежити за станом гальмівних дисків на Лада Пріора. Передні встановлюються у всіх комплектаціях. У той же час задні зазвичай ставлять власники своїми руками. Важливо своєчасно здійснювати заміну. Якщо диск сточив хоча б на 2-3 мм – необхідно здійснювати установку нових деталей. Товщину потрібно перевіряти за допомогою штангенциркуля.

Які передні гальмівні диски можна поставити на Лада Пріора?

Потрібно відзначити, що передні гальмівні диски постійно гріються, піддаються більшому навантаженню – чим задні. Саме тому їх заміна необхідна частіше, ніж задніх. Але важливо заздалегідь ознайомитися з усіма габаритами. Перш, ніж здійснити покупку, потрібно визначитися з бюджетом. Оригінальні диски обходяться зазвичай трохи дорожче, ніж аналоги.

УВАГА! Знайдений абсолютно простий спосіб скоротити витрату палива! Не вірите? Автомеханік з 15-річним стажем теж не вірив, поки не спробував. А тепер він економить на бензині 35 000 рублів на рік! Читати далі”

У той же час важливо пам’ятати, що останні часом за якістю нітрохи не поступаються оригіналам. Деякі імениті бренди мають статус офіційних постачальників.

важливо

Тому якість продукції, що поставляється ними продукції задовільно. Ціна коливається в залежності від різних факторів. Потрібно врахувати всі нюанси.

При наявності в автомобілі АБС необхідні диски, які мають на увазі підключення відповідних датчиків.

Ціна коливається також в залежності від бренду. Такі, як TRW і Ferodo обійдеться трохи дорожче продукції noname. Різниться вартість вентильованих, а також звичайних. Останні підійдуть водія, практикуючим агресивний стиль водіння. Вони на порядок швидше остигають. Причому педаль буде більш чуйною. Але вартість таких дисків на порядок вище.

оригінальні

Багато водіїв роблять вибір на користь оригінальних деталей. Причому певна логіка в цьому є. Так як такі компоненти зі 100% ймовірність підійдуть. Важливо лише заздалегідь вивчити всі пропозиції.

Під оригінальні вузли та деталі часто в продажу зустрічаються підробки. На коробках від АвтоВАЗ присутній голограма, сама коробка виконана з якісного картону.

НаіменованіеАртікулСтоімость, рублів

LADA 21120-3501070-02 Від 1 тис. Рублів

замінники

Придбання аналогів не викликає проблем. Необхідно лише не переплутати артикул. Мінімальна вартість таких компонентів складе 800 рублів. Поставивши такі власнику важливо постійно контролювати їх стан. Це дозволить уникнути багатьох складнощів. Краще заздалегідь виконати заміну дисків.

НаіменованіеАртікулСтоімость, рублів

BREMBO Диск гальмівний ВАЗ 2110-2112 R14 передній вентильований 09.8903.14 Від 1.2 тис. Рублів
BOSCH Диск гальмівний ВАЗ 2110-2112 R14 передній вентильований 0 986 479 346 Від 1.4 тис. Рублів
MILES Диск гальмівний ВАЗ 2110-2112 R14 передній вентильований K000075 Від 1 тис. Рублів

Які задні гальмівні диски можна поставити на Лада Пріора?

Спочатку, в стокової версії машини з колесами r14, варто гальмівний барабан на задній осі. Але на ринку представлено безліч спеціальних комплектів дискових гальм для задніх коліс. Придбати їх можна в будь-який момент. Процес установки досить складний, але під силу навіть звичайному водієві. Потрібно запастися спеціальним інструментом.

оригінальні

Незважаючи на відсутність з стандартної, стокової комплектації моделі з задніми дисковими гальмами придбати оригінали не складе труднощів.

Так як підходять деталі від інших автомобілів, вироблених на заводі АвтоВАЗ.

можливо використовувати наступні:

НаіменованіеАртікулСтоімость, рублів

Lucas з ABS – офіційний постачальник АвтоВАЗ DF2586 Від 2 тис. Рублів за пару

замінники

На ринку присутній широкий перелік аналогів. Придбати відповідну модель не складе труднощів. Важливо лише заздалегідь ознайомитися з усіма нюансами вибору. Так як в стокової версії машини такі гальма відсутні. Особливу увагу потрібно приділити габаритних параметрів.

У разі невідповідності їх буде просто неможливо встановити на місце.

НаіменованіеАртікулСтоімость, рублів

NK 202264 Від 2.7 тис. Рублів за пару
Ferodo DDF1096 Від 3.1 тис. Рублів за пару
REMSA 6144.10 Від 2.3 тис. Рублів за пару

Як самостійно виконати заміну передніх і задніх гальмівних дисків

Заміна, установка нових гальмівних дисків – процес відносно простий. Але має деякі тонкощі, особливості. Важливо вивчити всі нюанси. І запастися всім необхідні інструментом.

Заміна передніх гальмівних дисків

Зняти і встановити заново передні гальмівні диски не складе великих труднощів. Алгоритм цей включає в себе основні етапи:

  • автомобіль піднімається на домкраті або підйомнику, колесо повинно бути знято;
  • далі викручується два болта супорта – щоб його можна було зняти;

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

  • відкручується два болта – хресний викруткою, після чого диск знімається зі свого посадкового місця;
  • новий диск встановлюється, фіксується;
  • збірка виконується в зворотному порядку.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Установка задніх дискових гальм

Вибрати і встановити задні дискові гальма труднощів не складе. При відсутності досвіду потрібно добре підготуватися. Наприклад, подивитися відео . Процес монтажу виглядає наступним чином:

  • демонтується старий гальмівний механізм;

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

  • встановлюється спеціальний щит;

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

  • на нього монтується і фіксується на болтах підшипник, інша частина механізму;

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

  • встановлюється гальмівний диск на своє посадочне місце.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильноУстановка дискових гальм на задні колеса дозволяє істотно поліпшити керованість, скоротити гальмівний шлях в 1.5-2 рази. Необхідний уважно поставитися до переробки гальмівних механізмів на задній осі. Допущення будь-яких помилок просто не допустимо. В іншому випадку можуть виникнути серйозні проблеми вже в дорозі.

Бажано купувати гальмівні диски і колодки від одного виробника. Це дозволить уникнути проблем при установці, інших складнощів. Не менш важливим є склад фрикційних накладок. Бажано уникнути придбання колодок в яких присутня кераміка. Такі накладки можуть привести до передчасного стирання гальмівного диска.

Втомився платити за штрафи? Вихід є! Забудьте про штрафи з камер! Абсолютно легальна новинка – Глушилка камер ГИБДД, приховує ваші номери від камер, які стоять по всіх містах. Детальніше за посиланням.

  • Абсолютно легально (стаття 12.2);
  • Приховує від фото-відеофіксації;
  • Підходить для всіх автомобілів;
  • Працює через роз’єм прикурювача;
  • Не викликає перешкод в радіоприймачі і стільникових телефонах.

дізнатися подробиці

Вибираємо і встановлюємо задні дискові гальма на Пріору

Багато виробників сучасних транспортних засобів, встановлюють барабанні гальма задніх коліс, тільки на бюджетні модифікації. Це в повній мірі відноситься до вазовской моделі ВАЗ 2170 «Пріора». Давайте спробуємо з’ясувати, чи можна встановити задні дискові гальма на Пріору.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильноЗТД на Пріорі (перфорований і вентильований диск)

Чим краще дискові гальма від барабанних модифікацій

Ефективність дискових гальм проти барабанних варіантів, багаторазово доведена при установці їх на спортивні моделі автомобілів. Їх установка на «іномарки» проводиться не тільки з-за ефективного гальмування. Вони здатні забезпечити одночасне спрацьовування гальмівних механізмів на всіх колесах, а це дозволяє поліпшити керованість автомобіля в будь-яких дорожніх умовах.

До заднім дисковим гальмах відносять такі переваги:

  1. Скорочення в кілька разів гальмівного шляху машини;
  2. Зменшення часу для спрацьовування гальмівних механізмів;
  3. Скорочується час для заміни гальмівних колодок. відзначається простота їх заміни;
  4. Підвищується безпека водіння транспортного засобу;
  5. Спостерігається рівномірність при спрацьовуванні гальмівних механізмів всіх коліс;
  6. Зниження безпружинних мас заднього моста;
  7. Хороший відведення надлишків теплоти при екстремальних умовах водіння автомобіля;
  8. Немає необхідності в періодичному підтягуванні троса ручного гальма;
  9. Зникають проблеми примерзання колодок до дисків в холодну пору року.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильноДискові або барабанні гальма?

З переліку видно значний список достоїнств, але є і конкретні мінуси по їх установці.

При виготовленні машини, Волзький завод не встановлює на Пріору ЗДТ, чим це викликано важко сказати, напевно, для зниження собівартості продукції.

 Встановивши задні дискові гальма на Пріору, вносяться технічні зміни в конструкцію транспортного засобу. Це може викликати проблеми при проходженні технічного огляду.

Будь-яка конструкція в процесі випробувальних поїздок на полігоні отримує всебічну оцінку. На транспортному засобі встановлюють добре від балансувати і правильно налаштовані системи гальм.

Якщо раптом автомобіль потрапляє в ДТП, навіть в разі повної невинності в аварії, у власника виникнуть проблеми через самовільної зміни конструктивних особливостей машини.

Установка задніх дискових гальм на Пріору своїми руками цілком можлива. Але після закінчення її монтажу, необхідна ретельна доведення і налаштування системи. Виконати її самостійно важко, але можливо.

Найкраще звернутися в спеціалізований автоцентр, де не тільки встановлять, але і видадуть сертифікат відповідності на нову систему. У деяких випадках він не допомагає власникам.

Як вибрати хороші дискові гальма на задню вісь

Якщо зваживши всі за і проти, власник вирішується на установку ЗДТ на Пріору своїми руками, то коштувати познайомитися з такими системами, щоб вибрати для себе оптимальний варіант.

На ваш вибір постане велика кількість варіантів, від імпортних виробів, провідних виробників, до пропозицій по установці передніх гальмівних систем від тієї ж Пріори. Якщо практикуються часті поїздки з великими швидкостями.

Варто подумати про встановлення вентильованих або перфорованих гальмівних дисків.

Дозвольте більш детально зупинитися на такому варіанті. Вентильовані гальмівні диски при русі в екстремальних умовах, коли можливі часті і різкі гальмування, охолоджуються потоком зустрічного повітря.

Для цього в них є спеціальні канали, проходячи крізь які повітряний потік забирає з собою надлишки тепла, охолоджуючи при цьому труться пари.

При цьому виключається виникнення задимлення в зоні гальмування, а, як відомо, наявність газової прошарку між диском і колодкою знижує гальмівний ефект.

Перфоровані гальмівні диски також багато краще стандартних. Наявність поздовжніх канавок від центру диска до його периферії також сприяють вентилюванню зони тертя колодки і диска. За наявними канавок відводиться зайве тепло і продукти зносу тертьових пар. Знос їх відбувається більш рівномірно.

Це було невелике відступ, але по темі, продовжимо розглядати наявні системи в продажу ЗДТ на Пріору.

Порада

Великою популярністю в регіонах Росії та інших країн, отримали системи італійської компанії Brembo, яким видано сертифікат відповідності Німецьким федеральним бюро.

Якісні вироби мають і відповідну вартість. Ціна одного тільки диска може коливатися в межах від 9000 до 11000 рублів.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильноДуже якісний продукт на ринку

Також добре себе зарекомендували гальмівні комплекти «Торнадо», ціна на них знаходиться в межах від 15 до 18 тис. Рублів, комплект LUCAS можна відшукати за ціною 12-13 тис. Рублів, а система Darbis обійдеться приблизно 14-16 тис. Рублів.

Після того як зроблений вибір комплекту, можна приступати до робіт з демонтажу старого механізму та встановлення нового комплекту. Нижче розглянемо, як проводиться установка ЗДТ на Пріору.

Етапи робіт по установці задніх гальмівних дисків на Пріор

Заздалегідь потрібно приготувати наступні інструменти і пристосування:

  • Ключі гайкові на «10», «12», «15»;
  • Ключ спеціальний для відкручування гальмівних трубок;
  • Засіб WD-40;
  • Щітка по металу;
  • Молоток.

Не буде зайвим, якщо поруч буде набір з ключами. Для роботи потрібно встановити машину на рівну площадку, під колеса покласти упори. Після цього можна приступити до зняття штатного комплекту гальм.

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильноКомплект для установки

Установка ЗДТ на Пріору проводиться в такій послідовності:

  1. На встановленій, на підставки машині, знімають колесо;
  2. Вивертають з барабана напрямні і знімають його. Іноді його зняття перетворюється в проблему, так як алюмінієвий сплав барабана прикипають до сталевої маточині. Про те, що робити в таких випадках, написано багато статей, тому загострювати увагу на цьому не будемо;
  3. Далі підлягають зняттю гальмівні колодки. Їх знімають після ослаблення троса ручного гальма;
  4. Рідиною WD-40 обробляють болти кріплення маточини і викручують їх;
  5. На наступному етапі відкручують гальмівну трубку і відводять її в сторону. У більшості випадків зняти її без спеціального ключа просто неможливо. Цим ключем затискаються всі грані гайки, після цього зняття виконається без проблем;
  6. Тепер потрібно акуратно збити маточину. Роблять це ударами молотка з внутрішньої сторони у верхній і нижній частині;
  7. Після зняття маточини, можна приступити до монтажу нового комплекту. Перед цим потрібно визначитися з тим, яким чином буде встановлено комплект, в задній або передній частині маточини;
  8. За допомогою молотка потрібно доопрацювати кути балки таким чином, щоб болти не впирається в супорт. Після цього встановлюють задні супорта на Пріору. Простежте за тим, щоб штуцера для прокачування перебували у верхній частині супорта;
  9. Перед установкою колодок потрібно провести регулювання циліндрів, а потім затягнути болти кріплення;
  10. При змащеній пружині, чіпляють наконечник троса до скоби і кріплять його гвинтовим хомутом до балки;
  11. Потім трос «ручника» необхідно знову зняти разом із захисним кожухом, і перевірити свободу переміщення диска. При цьому виступаючі частини колодок повинні точно потрапляти в отвори поршнів;
  12. Далі знову проводиться установка «ручника», на цей раз спільно з гумовим чохлом;
  13. На останньому етапі проводиться підключення гальмівної магістралі і її «прокачування», після перевірки надійності всіх з’єднань, можна ставити колесо на своє місце.

Дивіться дуже корисне відео по темі:

Не жартуйте з гальмівною системою автомобіля, якщо щось переробляєте – робіть правильно або зверніться в хороший автосервіс!

Які гальмівні диски краще поставити на Пріор – Автомайстер

Порядок заміни гальмівних дисків на Пріорі.  Роби все правильно

Гальмівні диски завжди зношуються, у Лада Пріора їх діаметр доходить до мінімально допустимого розміру, який складає близько 17.8 мм. За цією межею гальмівний диск стає непрацездатним і його пора міняти. Як це зробити?

Заміна гальмівних дисків на Пріорі починається з заміни супортів. Насамперед необхідно буде зняти передні колеса і обзавестися накладним 17-дюймовим ключем. Далі слід за допомогою вказаного ключа відкрутити обидва крутежних болта, відповідальних за з’єднання поворотного кулака і напрямних колодок.

Це дозволить від’єднати від диска направляючу колодок, скобу, і самі колодки. Роботу слід виконувати акуратно, таким чином, щоб гальмівний шланг не має натягнувся. Щоб уникнути цього бажано підв’язати супорт до пружини підвіски.

До речі, якщо захочете відразу поміняти гальмівну рідину, то купити її можна там, де продаються мастильні матеріали до автомобілів.

Подальші дії полягають в наступному: відвернути болти кріплення напрямних колодок, зняти направляючу з диска і переподвязать супорт до пружини підвіски.

При свинчивании робочого циліндра з наконечника шланга гальмівної системи, необхідно ретельно стежити за отвором шланга – його слід закрити, в іншому випадку може статися витікання гальмівної рідини. Гальмівний шланг ні в якому разі не повинен бути перекручений.

Встановивши обладнання, обов’язково прослідкуйте за рівнем гальмівної рідини в бачку, а також видаліть залишки повітря з гальмівної системи.

Звичайний спосіб заміни гальмівних дисків Пріори має на увазі демонтаж супорта, для цього знадобиться ключ на 7. Потім робимо таким чином: заздалегідь підготовленим ключем згвинчувати напрямні штифти, вручну видаляємо гальмівний диск. А в разі ускладнень – збиваємо його молотком або кувалдою.

Після цього вивертаємо обидва напрямних штифта. Наступні дії слід проводити строго зворотному порядку. При цьому всі привалочних поверхні маточини і диска необхідно очистити від бруду, іржі і окалини.

Дрібна частка небажаних домішок здатна привести до вібрації і биття гальмівного диска в процесі гальмування автомобіля.

Зверніть увагу

Якщо ви хочете, щоб гальмівна система вашого авто працювала як годинник – повністю замініть комплект гальмівних колодок.

Нашли ошибку? Выделите текст мышью и нажмите Ctrl+EnterСостояние автомобиля имеет свойство ухудшаться.

Замена тормозного диска на приоре

Ласкаво просимо!
Гальмівний диск – в основному він складається з чавуну, досить рідше з кераміки (Це на дорогих автомобілях), принцип дії в ньому наступний, коли автомобіль необхідно зупинити при русі, дві гальмівні колодки охоплюють диск з обох сторін і тим самим відбувається гальмування, з часом диск стирається дуже сильно і з’являється потреба в його заміні, періодичність заміни диска залежать від Вас самих, якщо Ви гальмуєте постійно (дуже часто користуєтеся гальмами, навіть коли це не потрібно), якщо Ви гальмуєте з усією силою (Екстрене гальмування), то гальмівні диски доведеться міняти набагато частіше, ніж ніж в тому випадку, коли автомобіль експлуатується нема на високій швидкості і набагато рідше піддається гальмування, тому після установки нових дисків, це врахуйте.

Примітка!
Щоб замінити диск (і), знадобляться: гайкові, а так само комірець дуже навіть буде не зайвим (Якщо звичайно є він), ну і балонний ключ (щоб колесо зняти) і домкрат буде потрібен, для вивішування колеса в повітря!

Короткий зміст:

  • Заміна гальмівного диска
  • Додатковий відео-ролик

Де знаходиться гальмівний диск?
Відразу ж за колесо його можна побачити (Якщо лиття варто), якщо ж на Вашому автомобілі встановлені штампування, то розгледіти гальмівний диск буде проблематично, щоб дістатися до гальмівного диска по краще, зняти колесо доведеться і перед вашими очима буде даний диск перебувати, для наочності можете побачити фото по нижче, на якому якраз можна побачити цей диск стоїть на автомобілі (Він великий на фото) і до речі, таких диска всього два і обидва вони встановлені попереду (Якщо звичайно ж у вас не пріора спорт, на ній і попереду і взади встановлені гальмівні диски), в задній же частині барабанні гальма розташовуються.

Коли потрібно міняти гальмівний диск?
Періодично диски потрібно перевіряти і взагалі, це за звичку взяти ми Вам рекомендуємо, тому що якщо один з гальмівних дисків лопне на ходу, то самі вже розумієте, що нічого доброго з цього не вийде, а лопнути він може тільки при критичному зносі або після різкого перепаду температури (Це коли автомобіль гальмує постійно в спеку і після чого диски розжарюються і машина наїжджає в крижану воду, через це диск лопнути може або як мінімум сіточкою піти, тобто, весь потріскатися), щодо критичного зносу пару слів скажемо , такий знос потрібно заміряти за допомогою лінійки, а саме береться лінійка або штангенциркуль і їм міряється товщина диска (В трьох місцях товщину міряйте як мінімум), якщо вона буде менше 17.8 мм, тоді такий диск негайно підлягає заміні (Але це ми про рідний пріоровскій гальмівний диск говоримо,вентильований який, якщо на автомобіль встановлені більш дешеві гальмівні диски, які не вентильовані, то на них мінімальна товщина дорівнює 10 мм), крім цього якщо диск має відколи, тріщини та інші дефекти, то він теж підлягає заміні, але зауважте кой який факт, диски можна (Навіть потрібно) проточити і прошлифовать після цього (якщо диск проточити зважитеся, то або це робіть самі, або в сервісі, якщо ж самі вирішите, то по обидва боки на однакову глибину диск протачивать потрібно, не забудьте це), прибравши всі відколи і тріщини з нього, але тільки після проточки, він ні в якому разі не повинен бути менше мінімально допустимої товщини, в іншому випадку диски підлягають заміні.тріщини та інші дефекти, то він теж підлягає заміні, але зауважте кой який факт, диски можна (Навіть потрібно) проточити і прошлифовать після цього (Якщо диск проточити зважитеся, то або це робіть самі, або в сервісі, якщо ж самі вирішите, то по обидва боки на однакову глибину диск протачивать потрібно, не забудьте це), прибравши всі сколи та тріщини з нього, але тільки після проточки, він ні в якому разі не повинен бути менше мінімально допустимої товщини, в іншому випадку диски підлягають заміні.тріщини та інші дефекти, то він теж підлягає заміні, але зауважте кой який факт, диски можна (Навіть потрібно) проточити і прошлифовать після цього (Якщо диск проточити зважитеся, то або це робіть самі, або в сервісі, якщо ж самі вирішите, то по обидва боки на однакову глибину диск протачивать потрібно, не забудьте це), прибравши всі сколи та тріщини з нього, але тільки після проточки, він ні в якому разі не повинен бути менше мінімально допустимої товщини, в іншому випадку диски підлягають заміні.він ні в якому разі не повинен бути менше мінімально допустимої товщини, в іншому випадку диски підлягають заміні.він ні в якому разі не повинен бути менше мінімально допустимої товщини, в іншому випадку диски підлягають заміні.

Примітка!
Мінімально допустима товщина гальмівного диска, дуже важливий параметр і йому не можна нехтувати, вити коли диск ставати дуже тонкий, він з твердого, перетворюється в досить крихкий і при екстреному гальмуванні, метал з якого зроблений диск, може просто не витримати і лопнути або по тріскатися, але для кожного ж типу дисків йде своя мінімально допустима товщина, ось наприклад для вентильованих це 17.8 мм, для НЕ вентильованих це 10 мм, але як же зрозуміти до якого типу ставитися Ваш диск (Не все ж вміють розрізняти два цих типу гальмівних дисків) , більш детальніше Ви знайдете в статті під назвою: «Гальмівний диск що це таке і для чого він потрібен»!

Як замінити гальмівний диск на ВАЗ 2170-ВАЗ 2172?

Примітка!
Якщо зберетеся міняти гальмівний диск в передній частині, то краще не поспішайте і накопичити грошей, на покупку другого точно такого ж диска, відразу вас попередимо, найкраще міняти два диска в передній частині а не один як це багато хто робить, вити диски то стираються одночасно (Якщо звичайно ж до цього один не був замінений, а то в цьому випадку нерівномірне стирання вийде) і найголовніше, про кожен гальмівний диск автомобіль може гальмувати з різною силою (Виробники їх по різному складу роблять і які то гальмують сильніше, а якісь навпаки гірше), а через це вести машину від прямолінійного курсу буде при екстреному гальмуванні, тому щоб такого не траплялося, найкраще обидва диска міняти одночасно і автомобіль значно краще почне гальмувати і від прямолінійного руху її буде відводити зовсім (Перші 100 км .,таке може бути, через те що гальмівні колодки притиратися будуть)!

зняття:
1) Перш за все з автомобіля зняти буде потрібно колесо і слідом за ним гальмівні колодки (Як зняти колесо читайте «ось тут», а як зняти колодки, читайте вже «ось в цій статті»), коли операція вже буде здійснена і колодки лежати в стороні будуть (до речі якщо Вам кошти дозволяють, то можете і нові колодки придбати, просто як правило при заміні гальмівних дисків і колодки в основному теж зачіпаються і змінюються на нові), викрутити ключем розміром «на 17» два болта які направляючу гальмівних колодок кріплять (Місцезнаходження болтів вказано на великому фото стрілками, а більш детально місцезнаходження даних болтів, показано на маленькому фото яке в куточку знаходиться) і відразу після чого зніміть її з гальмівного диска,так як вона дуже сильно втручатися буде і не в якому разі не дайте направляючої повиснути на гальмівний шланг (Він лопнути може), а найкраще прив’яжіть її до пружини за допомогою дроту акуратно щоб вона не звисала, а щільно трималася там.

2) Тепер взявши комірець і надівши на нього накидну головку «на 7» (Якщо воротка немає, то звичайні ключі підійдуть), виверніть два напрямних штифта, які диск кріплять (див.

маленьке фото), але тільки викручуватися вони будуть з дуже великими труднощами, якщо автомобіль вже не молодий (В цьому випадку проникаюча мастило допоможе, така як WD-40 або що щось на зразок неї), а як тільки штифти будуть викручені, беріть молоток (Краще всього гумовий, якщо такого немає то ще й дощечкою запасіться) і з його допомогою збийте гальмівний диск зі свого посадкового місця (Посадочне місце зазначено синьою стрілкою, до речі його теж ми Вам рекомендуємо змастити проникаючою мастилом, щоб диск без праці знявся), але тільки коли бити будете, не в одному місці все це робіть, а в різних, а інакше Ви довго бити по ньому будите і толку ніякого від цього не буде.

  • Установка:
    Встановлюється новий диск на своє штатне місце, в зворотному порядку зняття, якщо ж так статися що Ви старий диск встановлювати повторно будете (Наприклад знімали його, щоб до маточини підібратися і так далі), то обов’язково буртик акуратно напилком з нього зніміть, який утворюється в міру зносу гальмівного диска.
  • Додатковий відео-ролик:
    Побачити як наочно проводитися заміна гальмівного диска на новий, Ви можете в ролику, який розміщений нижче:
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…