Porsche Taycan Turbo S: Електричний спорткар майбутнього

Porsche Taycan Turbo S являє собою квінтесенцію спортивного електромобіля преміум-класу, демонструючи, як традиційні цінності бренду органічно поєднуються з інноваційними технологіями майбутнього. Цей автомобіль став поворотним моментом для німецького виробника, ознаменувавши початок нової ери в історії марки. Поєднання вражаючої динаміки з нульовим рівнем викидів дозволило Porsche успішно конкурувати на зростаючому ринку преміальних електромобілів.

Дизайн і зовнішній вигляд

Дизайнери Porsche створили автомобіль, у якому класичні риси марки гармонійно переплітаються з футуристичними елементами. Характерна чотириточкова світлодіодна оптика та широкі колісні арки миттєво видають у ньому представника сімейства Porsche. Аеродинамічний силует із коефіцієнтом опору 0,22 Cd не тільки забезпечує ефективність, а й надає автомобілю характерного спортивного вигляду.

Палітра доступних кольорів включає як класичні відтінки Porsche – Carrera White і GT Silver, так і ексклюзивні варіанти, такі як Frozen Blue Metallic і Mamba Green Metallic. Активне антикрило, інтегроване в кормову частину, адаптивні повітрозабірники та опціональні 21-дюймові колісні диски Mission E Design підкреслюють спортивний характер моделі.

Інтер’єр і комфорт

Салон Taycan Turbo S демонструє революційний підхід до організації простору. Центральне місце займає вигнутий 16,8-дюймовий цифровий дисплей приладової панелі, доповнений 10,9-дюймовим центральним екраном інформаційно-розважальної системи. Опціональний пасажирський дисплей створює футуристичну атмосферу цифрового кокпіта.

Інтер’єр оздоблено високоякісною шкірою Nappa, з можливістю вибору екологічної альтернативи Race-Tex. Спортивні сидіння з 18-позиційним електричним регулюванням забезпечують ідеальну підтримку під час динамічного водіння та комфорт у тривалих поїздках. Чотиризонний клімат-контроль і просунута система шумоізоляції створюють преміальну атмосферу.

Характеристики та продуктивність

Porsche Taycan Turbo S: Електричний спорткар майбутнього

Porsche Taycan Turbo S являє собою квінтесенцію спортивного електромобіля преміум-класу, демонструючи, як традиційні цінності бренду органічно поєднуються з інноваційними технологіями майбутнього. Цей автомобіль став поворотним моментом для німецького виробника, ознаменувавши початок нової ери в історії марки. Поєднання вражаючої динаміки з нульовим рівнем викидів дозволило Porsche успішно конкурувати на зростаючому ринку преміальних електромобілів.

Дизайн і зовнішній вигляд

Дизайнери Porsche створили автомобіль, в якому класичні риси марки гармонійно переплітаються з футуристичними елементами. Характерна чотириточкова світлодіодна оптика і широкі колісні арки миттєво видають у ньому представника сімейства Porsche. Аеродинамічний силует із коефіцієнтом опору 0,22 Cd не тільки забезпечує ефективність, а й надає автомобілю характерного спортивного вигляду.

Палітра доступних кольорів включає як класичні відтінки Porsche – Carrera White і GT Silver, так і ексклюзивні варіанти, як-от Frozen Blue Metallic і Mamba Green Metallic. Активне антикрило, інтегроване в кормову частину, адаптивні повітрозабірники та опціональні 21-дюймові колісні диски Mission E Design підкреслюють спортивний характер моделі.

Інтер’єр і комфорт

Салон Taycan Turbo S демонструє революційний підхід до організації простору. Центральне місце займає вигнутий 16,8-дюймовий цифровий дисплей приладової панелі, доповнений 10,9-дюймовим центральним екраном інформаційно-розважальної системи. Опціональний пасажирський дисплей створює футуристичну атмосферу цифрового кокпіта.

Інтер’єр оздоблено високоякісною шкірою Nappa, з можливістю вибору екологічної альтернативи Race-Tex. Спортивні сидіння з 18-позиційним електричним регулюванням забезпечують ідеальну підтримку під час динамічного водіння та комфорт у тривалих поїздках. Чотиризонний клімат-контроль і просунута система шумоізоляції створюють преміальну атмосферу.

Porsche Taycan Turbo S: Електричний спорткар майбутнього

Характеристики та продуктивність

Силова установка

  • Тип двигуна: два синхронні електромотори зі збудженням від постійних магнітів (PSM)
  • Пікова потужність: 761 л.с. (560 кВт) у режимі Launch Control
  • Постійна потужність: 625 л.с. (460 кВт)
  • Максимальний крутний момент: 1050 Нм
  • Напруга системи: 800 В
  • Тип батареї: літій-іонна Performance Plus
  • Корисна ємність батареї: 83,7 кВт·ч
  • Повна ємність батареї: 93,4 кВт·ч

Динамічні характеристики

  • Розгін 0-100 км/год: 2,8 секунди
  • Розгін 0-160 км/год: 6,3 секунди
  • Розгін 0-200 км/год: 9,8 секунди
  • Максимальна швидкість: 260 км/год (обмежена електронікою)
  • Час проходження чверті милі: 10,8 секунди
  • Максимальне перевантаження під час розгону: 1,2g

Трансмісія

  • Тип приводу: повний (PTM)
  • Передня вісь: одноступінчастий редуктор
  • Задня вісь: двоступенева коробка передач
  • Передавальне число 1-ї передачі: 15,563:1
  • Передавальне число 2-ї передачі: 8,054:1
  • Передавальне число головної передачі: 3,316:1

Шасі та підвіска

  • Тип підвіски: адаптивна пневматична з PASM
  • Кліренс: регульований від 84 до 154 мм
  • Діаметр розвороту: 11,7 м
  • Передні гальма: 10-поршневі, диски 420 мм
  • Задні гальма: 4-поршневі, диски 410 мм
  • Стандартні шини передні: 265/35 ZR 21
  • Стандартні шини задні: 305/30 ZR 21

Масогабаритні показники

  • Споряджена маса: 2295 кг
  • Розподіл маси: 51,2% перед / 48,8% зад
  • Довжина: 4963 мм
  • Ширина: 1966 мм
  • Висота: 1378 мм
  • Колісна база: 2900 мм
  • Об’єм багажника спереду: 81 л
  • Об’єм багажника ззаду: 366 л

Аеродинаміка

  • Коефіцієнт аеродинамічного опору: 0,22 Cd
  • Площа фронтальної проекції: 2,33 м²
  • Притискна сила на 200 км/год: 122 кг

Двоступенева коробка передач на задній осі забезпечує оптимальне прискорення на старті та високу ефективність під час руху на крейсерських швидкостях. Система повного приводу з керуванням вектором крутного моменту Porsche Traction Management (PTM) аналізує зчеплення кожного колеса 10 разів на секунду, розподіляючи крутний момент у діапазоні від 0:100 до 100:0 між осями.

Адаптивна пневматична підвіска з системою Porsche Active Suspension Management (PASM) має три базові режими роботи: Normal, Sport і Sport Plus. Кожен режим пропонує унікальні налаштування жорсткості амортизаторів, висоти підвіски та чутливості педалі акселератора. Карбон-керамічні гальма PCCB (діаметр передніх дисків 420 мм, задніх – 410 мм) забезпечують уповільнення зі 100 км/год до повної зупинки за 31,4 метра.

Технології та інновації

Porsche InnoDrive з адаптивним круїз-контролем передбачає оптимальну швидкість руху на основі дорожніх умов і маршруту на відстані до трьох кілометрів уперед. Система активного утримання смуги руху з розпізнаванням дорожніх знаків підвищує безпеку та комфорт у тривалих поїздках.

Інноваційна система управління шасі включає активні стабілізатори поперечної стійкості Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) і систему управління задніми колесами. Остання покращує маневреність на низьких швидкостях і стабільність на високих.

Рекуперативна гальмівна система здатна забезпечувати до 90% гальмувань у повсякденному використанні, повертаючи енергію в батарею. Максимальна потужність рекуперації сягає 265 кВт.

Запас ходу та зарядка

Батарея ємністю 93,4 кВт·год забезпечує запас ходу до 400 кілометрів за циклом WLTP. Завдяки 800-вольтовій архітектурі, Taycan Turbo S може заряджатися від станції постійного струму потужністю до 270 кВт, заповнюючи заряд з 5% до 80% лише за 22,5 хвилини.

Автомобіль підтримує всі поширені стандарти зарядки, включно з CCS2 і Type 2. Вбудований бортовий зарядний пристрій потужністю 11 кВт дозволяє повністю зарядити батарею від домашньої станції змінного струму за 9 годин.

Ціна і конкуренти

Вартість Porsche Taycan Turbo S починається від 185,000 доларів США, що позиціонує його у вищому сегменті преміальних електромобілів. Основним конкурентом є Tesla Model S Plaid, що пропонує схожу динаміку за меншу ціну, але поступається за якістю оздоблення і керованості.

Audi e-tron GT, побудований на тій самій платформі J1, пропонує схожий набір характеристик, але Taycan виділяється більш спортивним налаштуванням і престижем бренду Porsche. Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ робить акцент на розкіш і комфорт, тоді як Taycan Turbo S залишається вірним спортивному характеру.

Висновок

Porsche Taycan Turbo S переконливо демонструє, що перехід на електротягу не означає відмову від драйверських відчуттів і спортивного характеру. Цей автомобіль ідеально підходить для ентузіастів, які бажають отримати безкомпромісну динаміку в поєднанні з екологічністю і передовими технологіями. Висока ціна компенсується унікальним поєднанням характеристик, престижем бренду і якістю виконання, традиційною для Porsche.

Оставьте комментарий