Двигун CFNA 1.6 л. 105 к.с. – не найвдаліший з моторів концерну Volkswagen. Все б нічого, мотор як мотор, якби не стукіт двигуна на холодну. Дуже вже багато моторів CFNA починають стукати не досягнувши і ста тисяч кілометрів пробігу, а в окремих випадках дефект виникає вже в перші 30 тисяч.

Будьте обережні при покупці. Поширена проблема – прогресуючий стукіт після холодного пуску.

Двигун Поло Седан CFNA 1,6 л. 105 к.с

Свого часу вихід на російський ринок моделі Polo Sedan вартістю від 399 т.р. (!) Став сенсацією і вважався досягненням концерну Volkswagen.

Ще б! Отримати за такі гроші якість Volkswagen – про це мріяли багато. Але, як це часто буває, низька ціна погано вплинула на якість продукту – двигун Поло Седана CFNA 1,6 л 105 к.с.

виявився не так надійний, як очікувалося.

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

Двигун CFNA 1,6 встановлювався не тільки на Polo Sedan, але і на інші моделі концерну Volkswagen, в тому числі зібрані за кордоном. З 2010 по 2015 рік цей мотор ставили на наступні моделі:

Skoda

Якщо ви не знаєте, який мотор встановлений на даному конкретному автомобілі, то з’ясувати це ви можете по ВІН-коду автомобіля.

проблеми CFNA

Головною проблемою двигуна CFNA 1.6 є стук «на холодну» . Спочатку стукіт поршнів об стінки циліндрів проявляється невеликим побрязкуванням в перші хвилини після холодного пуску. У міру прогріву, поршень розширюється, притискаючись до стінок циліндра, тому стукіт зникає до наступного холодного пуску.

Спочатку власник може не надавати цьому значення, але стукіт прогресує і незабаром навіть неуважний автовласник розуміє, що з двигуном щось не так. Сама поява стуку (удар поршня об стінку циліндра) говорить про початок активної фази руйнування двигуна. З приходом літа, стук може відступити, але з першими морозами CFNA знову почне стукати.

Поступово, стукіт двигуна CFNA «на холодну» збільшує свою тривалість, і одного разу, залишається навіть після прогріву двигуна.

CFNA: стук двигуна

Стук поршня двигуна об стінку циліндра відбувається під час перекладання поршнів у верхній мертвій точці. Це стає можливим внаслідок зносу поршнів і стінок циліндрів. Графітове покриття спідниць швидко зношується до металу поршня

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

У місцях тертя поршнем об стінки циліндра виникає значна вироблення

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

Потім метал поршня починає бити об стінку циліндра і тоді виникають задираки на спідниці поршня

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

… і на стінці циліндра

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

Незважаючи на велику кількість скарг, концерн Volkswagen за роки випуску двигуна CFNA (2010-2015) так і не оголосив відкличну компанію. Замість заміни агрегату цілком, виробник виконує ремонт поршневої групи , та й то лише в разі звернення по гарантії.

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

Група Volkswagen не розголошує результати своїх досліджень, але з мізерних пояснень випливає, що причина дефекту , нібито, полягає в невдалої конструкції поршнів .

У разі звернення по гарантії, сервісні центри виконують заміну штатних поршнів еm на модифіковані ЕТ, які, нібито повинні повністю вирішувати проблему стуку поршнів в циліндрах .

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

Але як показує практика, кап.ремонт двигуна CFNA не є остаточним вирішенням проблеми і половина власників знову скаржаться на появу стуку двигуна, через кілька тис.км. пробігу. Інша половина зіткнулися зі стуком цього двигуна, після кап.ремонту намагаються скоріше продати автомобіль.

Існує версія, що справжньою причиною швидкого зносу двигуна CFNA може бути хронічне масляне голодування викликане низьким тиском масла. Масляний насос не забезпечує достатнього тиску при роботі двигуна на оборотах холостого ходу, тому мотор регулярно знаходиться в режимі масляного голодування, що призводить до його прискореного зносу.

Ресурс двигуна CFNA 1,6 л. 105 к.с

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

Заявлений виробником ресурс двигуна Поло Седана становить 200 тис.км, але традиційно атмосферні мотори об’ємом 1.6 л виробництва Volkswagen повинні ходити не менше 300-400 тисяч км.

Такий дефект як стукіт поршнів на холодну, робить ці цифри неактуальними. Офіційну статистику група Volkswagen не розголошує, але судячи з активності на форумах, 5 з 10 двигунів CFNA починають стукати на пробігах від 30 до 100 тисяч км. Відомі, також випадки прояву дефекту на пробігах менше 10 тис.км.

Проте, необхідно відзначити, що випадків заклинило мотора CFNA зафіксовано не було. Ймовірно, це пов’язано з тим, що стукіт прогресує поступово і дає час на ухвалення рішення про ремонт двигуна, або продажу машини.

Серед великої кількості скарг на стук є поодинокі повідомлення про успішну тривалої експлуатації мотора, що має стук на холодну, який нібито не прогресує і не турбує.

На жаль, такі повідомлення не підтверджуються відеозаписами і, швидше за все, тут має місце шум не поршнів, а гидрокомпенсаторов. За відгуками автовласників, двигун яких почав стукати по справжньому, ігнорувати цей стукіт незабаром стає неможливо.

Дзвін стає таким, що «соромно стояти поруч з машиною» і «його чутно з балкона 7 поверху».

Заміна двигуна CFNA

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

Якщо автомобіль на гарантії, то виробник виконує безкоштовний гарантійний ремонт, замінюючи штатні поршні EM на модифіковані ET. Також може виконуватися заміна блоку циліндрів і клонували, але ці дорогі деталі по гарантії міняють далеко не завжди.

Згідно зі звітом MichaelM75, в його випадку виробник виконав безкоштовну заміну майже всього двигуна. У список входять запчастини загальною вартістю понад 300 тис.р, в тому числі блок циліндрів, колінвал і модернізовані поршні.

Штатні поршні з маркуванням 76.460 EM замінюються на модернізовані 76.480 ET . Візуально, модифіковані поршні мало відрізняються від базових, але відомо, що вони мають змінену геометрію і меншу вагу.

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

Якщо автомобіль на гарантії, то домогтися безкоштовної заміни деталей двигуна CFNA досить легко. В іншому випадку доведеться потрудитися, щоб отримати компенсацію виробником на ремонт. Термін дії гарантії становить 5 років, тому мотори останнього випуску залишатимуться на гарантії до листопада 2020 р

В особливо складних випадках, має сенс замінити двигун CFNA цілком, на новий або БУ .

Знайти новий навряд чи вийде, адже мотор знятий з виробництва, а ось БО або відновлений мотор пошукати можна. Аналіз по каталогу Elcats показав, що двигун CFNA / CFNB має код деталі – 03C 100 092 BX.

Знаючи код деталі Ціни на БУ-шні деталі Ви можете самі вивчити за допомогою сервісу Zzap.ru.

CFNA ГРМ – ланцюг

Двигун оснащений ланцюговим приводом ГРМ . Сталева ланцюг покликана виключити обрив і забезпечити більш високу надійність в порівнянні з ремінним приводом. Крім того ланцюг повинна гарантувати термін служби не менше 150 ткм, але на ділі ланцюг ГРМ цього двигуна швидко розтягується і вимагає заміни вже до 100 ткм пробігу.

Натягувач ланцюга не має блокіратора зворотного ходу і працює тільки за рахунок тиску масла, яке нагнітається масляним насосом і виникає лише після пуску двигуна. Таким чином, натяг ланцюга відбувається тільки при запущеному двигуні, а поки двигун заглушений, розтягнута ланцюг може переміщатися разом з натяжителем.

У зв’язку з цим не рекомендується ставити машину на стоянку з включеною передачею, але без фіксації стоянковим гальмом. При пуску двигуна можливий перескок розтягнутої ланцюга на шестернях распредвалов . В такому випадку можлива зустріч клапанів з поршнем, що призводить до дорогого ремонту двигуна.

Тріщина в випускному колекторі

Згодом, в ході експлуатації, штатний випускний колектор CFNA дає тріщину і машина починає басовито гарчати. Заміну випускного колектора бажано виконати безкоштовно, перед закінченням гарантії, інакше його доведеться або замінити (за 47 тис.р), або заварити (як на фото), що обійдеться дешевше.

Двигун CFNA 1.6 л: характеристики

Виробник: VolkswagenГоди випуску: жовтень 2010 – листопад 2015

Двигун CFNA 1,6 л. 105 к.с. належить до серії EA 111 . Він випускався протягом 5 років, з жовтня 2010 р по листопад 2015 року, а потім був знятий з виробництва і замінений двигуном CWVA з нового покоління EA211 .

VW Polo Sedan з пробігом: що потрібно знати при покупці

ІСТОРІЯ МОДЕЛІ

Історія «Поло» почалася в 1975 році, коли перший автомобіль цієї моделі зійшов з конвеєра в німецькому Вольфсбурзі.

У 2003 році з’явився Polo Sedan – його збірка почалася в Бразилії, а сім років потому VW Polo Sedan на новій платформі A05 (PQ25) зійшов конвеєра на заводі в Калузі.

Власне, це був перший німецький автомобіль, що вироблявся в Росії по повному циклу – зі зварюванням і фарбуванням кузова, а також спеціально адаптований для нашої країни. Інженери врахували кліматичні умови експлуатації, стан доріг і якість палива.

Зверніть увагу

Прототипи VW Polo Sedan проходили тривалі випробування в самих різних частинах Росії.

В результаті автомобіль отримав посилену підвіску, амортизатори і пружини, а економічний двигун CFNA об’ємом 1,6 літра налаштували під паливо нижчого порівняно з Європою якості.

Кузов оцинкований в найбільш схильних до корозії місцях. До речі, саме кузов є одним з основних переваг уживаного «Поло Седан» перед його конкурентами.

Завдяки зрозумілим для російського споживача характеристикам, а також відносно невисокій вартості при гідній якості, «Поло Седан» дуже популярний на вторинному ринку.

Старі автомобілі до рестайлінгу (2010 – 2015 року випуску) стоять від 250 000 до 640 000 рублів – залежно від року, пробігу та модифікації. Рестайлінгові седани (від 2015 року та молодші) можна придбати за ціною від 560 000 рублей.

При цьому дилери пропонують нові автомобілі за порівнянними цінами.

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

Придивляючись до уживаного седану «Поло», варто порівняти його ціну з аналогічним новим автомобілем.

Дешевшають ці машини повільно, в середньому, за перший рік ціна може впасти всього на 15% при пробігу до 30 000 км.

При покупці не соромлячись збивайте ціну: старих VW Polo Sedan величезна кількість – якщо продавець сподобалася машини виявиться незговірливим, знайти іншу не складе проблем.

ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО

Після рестайлінгу зовнішній вигляд VW Polo Sedan став солідніше, у нього замінили передній і задній бампери, решітку радіатора. З’явилася нова світлотехніка – біксенонові фари і світлодіодні денні ходові вогні, додалася функція підсвічування повороту протитуманними фарами.

Споживачам стали доступні нові варіанти забарвлення салону, а на кришці багажника з’явилася кнопка відкривання – раніше його можна було відімкнути тільки ключем або з салону. До речі, в лютому 2016 року німецькі інженери спеціально для Росії розширили зимовий пакет.

На автомобілі стали встановлювати акумулятори підвищеної ємності і більш потужний стартер: це дозволило добитися запуску машини при температурі до -36 градусів. Також в рестайлінгової версії розширилася лінійка двигунів.

ДВИГУНИ

важливо

З 2010 по 2015 роки VW Polo Sedan комплектувався атмосферним двигуном CFNA об’ємом 1,6 літра і потужністю 105 к.с.

У 2014 році з’явилася його 85-сильна модифікація CFNB, це дозволило автовласникам платити менший податок. Однак у обох версій двигуна CFN 1.6 автомобілісти виявили серйозні конструктивні дефекти.

І це незважаючи на те, що агрегати поставлялися з німецького заводу Chemnitz plant.

Головна проблема двигунів CFN 1.6 – це стукіт «на холодну» поршнів об стінки циліндрів. У перші хвилини після запуску двигуна чутно позвяківаніе. Прогріваючись, поршень розширюється і звук пропадає. Однак з часом хвороба прогресує, і стукіт зберігається навіть в прогрітій машині. Сам факт удару поршня об стінку циліндра – ознака початку руйнування двигуна.

Стук відбувається у верхній мертвій точці під час перекладання поршнів. Графітове покриття спідниць поршнів зношується до металу і починає руйнувати стінки циліндрів в місцях тертя. Офіційно група Volkswagen не розголошує причини виникнення дефекту, але, судячи з уривчастих пояснень інженерів, проблема полягає в невдалої конструкції поршнів.

За іншою версією – в камеру згоряння надходить недостатня кількість масла.

За неофіційними даними, приблизно половина двигунів CFN починають стукати на пробігах від 30 000 до 100 000 км. Втім, дефект може проявитися і раніше. Незважаючи на скарги, концерн Volkswagen не оголошував відкличну компанію, запропонувавши заміну поршнів для гарантійних машин.

Оскільки гарантія на агрегат складає п’ять років, то у останнього «Поло Седана» з таким мотором вона закінчиться в листопаді 2020 року, так що у деяких автовласників ще є шанс безкоштовно впоратися з поломкою. Сервісні центри виконують заміну штатних поршнів 76.460 EM на модифіковані 76.480 ET.

У них злегка змінена геометрія і зменшений вага.

Вартість поршнів складає близько 50 000 рублів, а їх заміна обійдеться ще в 40 000 рублів. Тобто без гарантії доведеться віддати за ремонт близько 20% вартості старої машини. При цьому практика показує, що через кілька тисяч кілометрів пробігу стукіт з’являється і після ремонту двигуна.

Порада

Таким чином, заявлений групою Volkswagen ресурс служби двигуна в 200 тисяч км є сумнівним. Багато автомобілістів, почувши стукіт, намагаються швидше продати автомобіль. Адже в самому неприємному варіанті доведеться міняти двигун повністю.

Вартість нового агрегату складе близько 350 000 рублів, а роботи по заміні обійдуться в 30 000 рублів – це більше половини вартості машини.

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

Поршні – не єдина проблема двигунів CFN. До 100 000 км пробігу розтягується і починає гриміти ланцюг ГРМ, хоча вона повинна служити не менше 150 000 км. В результаті з’являється шум дизельного двигуна під капотом.

Тому ланцюг при купівлі вживаного автомобіля з таким пробігом краще все-таки поміняти. Вартість ланцюга становить 3500 рублів, її заміна в автосервісах обійдеться в 30 000 рублів.

Ще одна хвороба двигунів CFN – тріщина в випускному колекторі, через яку машина голосно «гарчить». Вартість випускного колектора – 45 000 рублів, заміна обійдеться в 8000 рублів. Найбезневинніша проблема агрегатів CFN – це стукіт при проїзді нерівностей.

Як правило, він пов’язаний з несправністю лівої подушки двигуна. Ціна цієї деталі – 5500 рублів, а вартість робіт по заміні – 4000 рублів.

Після 2015 року на «Поло Седан» стали встановлювати нові двигуни CWV 1.6, вироблені вже в Росії. Мотор CWVA видає потужність в 110 к.с., а CWVB програмно «приборканий» до 90 к.с. – для економії покупця на податках. «Поршневі хвороба» двигуни не перейняли, як і проблеми з ГРМ (їх усунули в результаті доопрацювання конструкції).

Після рейсталінга 2015 року на «Поло Седан» ставлять турбовані двигуни CZCA сімейства TSI об’ємом 1,4 літра і потужністю 125 к.с. У цього мотора при пробігу близько 100 000 км можуть початися проблеми з турбіною. Втім, турбіна може прослужити і до 150 000 км, тому її стан рекомендується перевірити перед покупкою на СТО.

У будь-якому випадку, всі двигуни, випущені після 2015 року, повинні перебувати на гарантії.

Трансмісія

Не менш важлива проблема старих VW Polo Sedan – це коробка передач. Найменше проблем з механічною трансмісією: там все повинно бути в порядку, якщо попередній власник не знущався над зчепленням.

До автоматичній коробці питання також виникають рідко, хоча, на думку багатьох автовласників, вона надмірно швидко перемикає передачі, і машина повільно розганяється. Найбільші і часті проблеми трапляються з роботизованою коробкою DSG, яка ставиться на двигуни 1.4 TSI.

Виробник гарантує роботу коробки протягом 5 років, і є шанс, що її можна відремонтувати за рахунок дилера, але це питання краще уточнити перед покупкою старої машини.

Зверніть увагу

Найнеприємніше, що перед поломкою коробка може взагалі не подавати жодних ознак несправності і проблема виникне абсолютно несподівано. Щоб продовжити термін служби DSG, автомеханіки рекомендують при тривалій стоянці на світлофорі перемикатися з «драйву» на «нейтралці».

ХОДОВА ЧАСТИНА

Підвіска седана калузької збірки досить надійна, але періодично і вона викликає нарікання. При пробігу в 70 000 км рекомендується замінити сайлентблоки передніх важелів. Їх ціна – близько 2800 рублів, вартість заміни – 3500 рублів. Про те, що їх пора міняти, сигналізує характерний скрип в передній частині підвіски.

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

Задня напівзалежна важеля пружинна підвіска теж не без недоліків. На ній занадто низько розташовані підстави задніх амортизаторів. В результаті, якщо сильно навантажити автомобіль, на нерівностях на дорозі амортизатори можуть спрацьовувати до відбійників.

Амортизатори і без перевантаження швидко виходять з ладу. Автомобілісти скаржаться, що 90% -й знос фіксується вже при пробігу в 40 000 км. Вартість передньої і задньої амортизаційних стійок – 9000 і 4500 рублів відповідно. Їх заміна обійдеться в 2800 рублів.

На дорестайлінгових машинах (випуску з 2010 по 2015 рік) може з’явитися стукіт пластикових пиляків. Після 2015 року стали ставити пильовики з гуми. Постійної заміни вимагають і втулки стабілізатора – вони починають скрипіти в будь-яку погоду.

Якщо машина на гарантії, в такому випадку краще звернутися до офіційного дилера. В сервісах вартість робіт буде 2500 рублів, а ціна втулок – 500 рублів. Ще одна «хвороба» седанів «Поло» – це стійки стабілізатора. Вони характерно починають стукати при проїзді дрібних нерівностей.

При цьому неоригінальні стійки можуть прослужити довше оригіналів, які нерідко проходять лише кілька тисяч кілометрів. Ціна стійок стабілізатора становить 3000 рублів. Вартість заміни – 1500 рублів.

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

Також слабким місцем «Поло Седана» є рульова рейка, причому комп’ютерна діагностика не завжди здатна виявити цю несправність. Щоб самостійно продіагностувати машину, необхідно вивернувши кермо до упору і почати рух.

Якщо з’явився дивний звук, схожий на постукування, швидше за все, деталь пора міняти. В середньому, рейки служать 60 000 – 70 000 км, але трапляється, що виходили з ладу і на 10 000 км.

За гарантії рейку замінить дилер, якщо ж ремонтувати машину самостійно, це обійдеться в 15 000 – 30 000 рублів.

КУЗОВ

Завдяки двосторонній гальванічної оцинкування кузов седана «Поло» практично не схильний до корозії. Однак лакофарбове покриття все одно не захищене від відколів, які утворюються при попаданні каменів. Багато автомобілістів закривають ділянки, схильні до сколів плівкою.

САЛОН

У салоні автомобіля бувають проблеми з підлокітниками – через непродуману конструкції вони швидко ламаються. Виявивши поломку ще до покупки машини, можна виторгувати невелику знижку.

А ось пластик в обробці використовується якісний і не облазить при експлуатації. Одна з частих скарг – повільний прогрів салону. При морозах в -20 градусів чекати, поки всередині машини стане тепло, можна до півгодини.

Найчастіше проблема пов’язана з повітряною пробкою в системі охолодження двигуна. Ремонт системи обійдеться в 4000 рублів.

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

ЕЛЕКТРИКА

Нарікань по електриці «Поло Седана» трохи – так, періодично перестають працювати склопідйомники.

За гарантії вирішити проблему вкрай складно, оскільки по приїзду до дилера автомобіль починає вести себе пристойно, і несправність себе не видає. Ремонт механізму склопідйомників обійдеться в 3500 рублів.

Трапляються проблеми і з електропідсилювачем керма. Вони супроводжуються хрускотом і скрипом. Ремонт ЕУР обійдеться в 7000 рублів.

ПРИМІРНА ВАРТІСТЬ ЗАПЧАСТИН VW POLO SEDAN І ЇХ ЗАМІНИ НА НЕЗАЛЕЖНИХ СТО, РУБ (ЗА ДАНИМИ CARFIX)

ОРИГІНАЛЬНІ З / Ч Неоригінальні З / Ч РОБОТА
Амортизатори передні (2 шт.) 9000 4000 2800
Передні гальмівні диски (2 шт.) 5000 2000 1400
Передні колодки (комплект) 2500 700 630
Маточина в зборі з підшипником 5000 1700 1600
Важіль передній нижній 5000 1500 1000
Стійки стабілізатора (2 шт.) 3000 600 1500
Рульова тяга 1500 500 1000
помпа 6000 1300 620
Зчеплення (комплект) 15 000 8000 4590
капот 17 000 4500 6000
Бампер передній 13 000 3000 6000
крило 7000 2500 5000
Передня фара 2700 3300 800
Лобове скло 12 500 3000 2000

ВЕРДИКТ

Постарайтеся знайти «Поло Седан» з двигуном CWV 1.6. На дорестайлінгових версіях зверніть увагу на шуми – можливо, пора міняти ланцюг ГРМ або поршні (що набагато гірше).

Якщо сподобається версія з 1,4-літровим мотором, ретельно перевірте турбіну і коробку.

Якщо DSG подає ознаки «хвороби», перемикається довго або з ривками, або починає вібрувати, коли рушає з місця – від покупки краще відмовитися.

Який реальний ресурс двигуна Volkswagen Polo 1.6

Фольксваген Поло – компактний автомобіль німецького виробництва з середнього цінового сегмента.

Історія моделі нараховує вже понад тридцять років, за цей час дітище Volkswagen удостоїлося безлічі різних нагород, найбільш значимою, мабуть, є визнання VW Polo автомобілем 2010 року в Європі. Символічно і те, що саме в 2010 році німецький виробник вийшов на вітчизняний ринок.

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

Сьогодні активно ведеться виробництво «народного седана» під Калугою в промзоні Грабцево. На просторах СНД автомобіль став неймовірно популярний не тільки за рахунок своїх видатних технічних показників, але і стильного дизайну в поєднанні з високими експлуатаційними якостями. Далі з’ясуємо, який ресурс двигуна Фольксваген Поло 1.6 седан.

Конструктивні особливості мотора

Спочатку автомобіль оснащували движком з двома різними рівнями форсування: CFNA і CFNB із заявленою потужністю 105 і 85 кінських сил відповідно.

Мотор являє собою рядну четвірку в алюмінієвому блоці з тонкими чавунними гільзами, колінчастим валом довгого ходу (86.9 мм) і циліндрами з номінальним діаметром 76.5 мм. У 2015 році виробником був представлений новий движок, який отримав маркування CWVA.

Потужність силового агрегату була збільшена до 110 сил, а основне призначення розробки – замінити модифікацію CFNA.

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

Модифікований силовий агрегат відрізняється наступними показниками:

  • Крутний момент рівний 155 Нм;
  • Спільна робота з різними варіаціями трансмісії;
  • Розгін транспортного засобу до 195 км / год;
  • Споживання до 6 л палива в змішаному режимі.

Під час удосконалення мотора перед виробником стояло непросте завдання – зменшити номінальний вага двигуна і дотягнути його показники економічності до стандартів Євро-5.

За рахунок зниження ваги колінчастого вала і блоку циліндрів конструкторам вдалося досягти бажаного результату.

Движок із серії ЕА211 став легше попередньої модифікації на цілих 10%, відзначившись при цьому гідними показниками економічності і більш низьким рівнем токсичності вихлопних газів.

Скільки здатний «пройти» движок Фольксваген Поло?

Якщо вірити словам виробника, ресурс мотора CFNA 1.6 становить приблизно 500 тис. Км. Багато власників автомобіля, на своєму досвіді переконалися в тривалого життя конструктивних елементів двигуна, підтверджують завірений заводом-виготовлювачем фактичний ресурс.

Але, є і та частина власників, яка з роками експлуатації VW Polo зіткнулася з деякими поломками. Найчастіше автовласники нарікають на стукіт двигуна під час запуску на холодну.

Проблема вперше дає про себе знати під час холодного пуску, але з часом набуває постійний характер.

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

Як правило, конструктивний «дефект» поршнів і скутість впускного колектора проявляється на рубежі перших 20 тисяч пройдених кілометрів. Обов’язково потрібно стежити за рівнем витрати масла, виробляти завмер за допомогою щупа і при необхідності доливати змазує рідина.

Підвищений «апетит» характерний багатьом автомобілям в період обкатки, але, якщо показник витрати не знижується до покладеної відмітки через пройдені 2 тис. Км, варто провести першу комплексну діагностику.

Проблема зі стуком двигуна вирішується в сервісному центрі заміною старих поршнів новими екземплярами маркування ET.

У підсумку отримуємо цілком якісний движок, який має деякі вади, гостро подають сигнали при неякісному і несвоєчасному обслуговуванні автомобіля.

Необхідно вчасно міняти моторне масло, користуватися сертифікованим продуктом, бажано дотримуватися рекомендацій самого виробника. Дорестайлинговой версія двигуна здатна пройти як мінімум 250 тис. Км.

Модифікація мотора Volkswagen Polo sedan 1.6, випущена в ході проведеного рестайлінгу, надійніша в плані ресурсу – 300 тисяч км.

Ресурс силового агрегату з відгуків власників

Справедливості заради варто сказати, що подібні недоліки помічені за багатьма двигунами інших гігантів автомобільної промисловості. Інша справа, що Volkswagen оперативно реагують на що надходять від клієнтів скарги, усуваючи істотні вади в ході планової модернізації силової установки.

Досвідчені автомобілісти рекомендують заправлятися тільки паливом з високим октановим числом і прогрівати двигун на високих оборотах близько 1500. Таким чином можна скоротити навантаження на поршень і клапани в процесі експлуатації авто і тим самим не допустити виникнення передчасних поломок.

Визначимо реальний ресурс двигуна Фольксваген Поло 1.6 седан за допомогою відгуків власників.

Двигун CFNA, CWVA 1.6

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

  1. Михайло, Саратов. Придбав автомобіль в 2015 році Polo Sedan Highline. Після проходження обкатки став користуватися моторним маслом Castrol Magnatec 5W-40 A3 / B4. З цим маслом проїхав вже близько 9 тис. Км, за весь цей час долив тільки 500 мл. Цікаве спостереження: на трасі витрата більше, ніж в місті. Ланцюг встановлена ​​хороша, її ресурс близько 120 тис. Км. Розраховую з цим двигуном проїхати 250-300 тисяч кілометрів, вважаю, що в наших умовах це нормальний показник ресурсу.
  2. Валентин, Москва. Їздив за кермом Фольксваген Поло в період з 2010 по 2012 рік. Машину довелося продати за цілою низкою причин. На рубежі в 17 тис. Км став стукати двигун. Поїхав в сервісний центр, довго вирішувалося це питання. В кінцевому підсумку встановили проблему – цокають поршня. Встановили нового зразка, якісь легші. Через що цокають, я так і не зрозумів: чи то через невідповідного радіуса, то чи через вагу. У 2012 році довелося терміново продати авто. Нещодавно розмовляв з власником – ходить до сих пір пробіг вже перевалив за позначку 300 тисяч.
  3. Сергій, Ростов. У мене WV Polo 2017 року складання Калуга. Перші 10 тисяч машина пройшла важко – їздив агресивно і швидко. Крутив на високих оборотах, 6000 набирає просто миттєво. Ніяких проблем з поршнями не було, заправляюся Лукойл АІ-95, заливаю масло Castrol. Машиною я повністю задоволений, пройде легко 300 тис. Км як мінімум навіть не сумніваюся.
  4. Василь, Воронеж. Автомобіль придбав в 2012 році, за весь цей час тільки позитивні враження. За порівняно невелику вартість можна придбати машину топової комплектації. Пройшов ТО-1 при проході перших 15 000 – замінили всі витратні матеріали і подушку мотора. ТО-2 також пройшов замінили тільки витратні матеріали, на ТО-3 була заміна лівого підшипника. Коли проїхав перші 50 000 на холодну став помічати цокання ланцюга. Відправився на діагностику – сказали потрібно міняти поршневу.
  5. Ілля, Волгоград. З цоканням поршнів я не стикався, хоч і чув про це. У мене авто 2015 року. Ніяких проблем не було. Вчасно здійснюю заміну витратних матеріалів, заправляти на сертифікованих заправних станціях. Можу сказати, одне, що цокання – заводський брак, про який в компанії вже давно знають. Гарантія на движок 5 років, тому всі повинні оперативно змінювати. Ланцюг встановлена ​​хороша – її ресурс 150 000 мінімум. В цілому – гідна машина з ресурсом двигуна 300 тисяч кілометрів.

У деяких випадках дійсно помічений заводський брак, який проявляється на холодну стукання поршневої групи. Проблема має не масовий, а скоріше поодинокий характер. У будь-якому випадку, виробник надає серйозну гарантію і в разі виявлення дефекту вузлів і агрегатів виробляє оперативну заміну. Двигун Фольксваген Поло 1.6 лише в рідкісних випадках вичерпує весь закладений виробником потенціал. Власники відзначають, що даний автомобіль здатний пройти близько 300 тис. Км шляху.

Слабкі місця і недоліки двигуна CFN (CFNA / CFNB)

Дана інформація буде корисна для людей стоять перед вибором автомобіля для його покупки. Адже не завжди все, що зовні чудове, таке ж і всередині, я маю на увазі серце автомобіля – двигун.

Прийшов час написати про слабкі місця і недоліки двигуна CFN об’ємом 1.6 л., Точніше про двох його варіантах CFNA 105 к.с. і CFNB 85 к.с.

серії EA 111 (двигун має код 03C 100 092 BX) від заводу Chemnitz plant німецького концерну Volkswagen (Фольксваген), з яким збираються наступні автомобілі:

  • Lavida;
  • Vento;
  • Polo Sedan (з 10.2010 до 11.2015 рр);
  • Jetta.

Крім того, двигун встановлювався на автомобілі Skoda (Шкода):

  • Fabia;
  • Roomster;
  • Rapid;
  • Yeti.

Продовжуємо ресурс двигуна volkswagen polo седан.  Все, що потрібно знати

Технічні характеристики двигунів CFNA / CFNB

  • працює на 95-му бензині (і з октановим числом вище);
  • має 4 циліндри;
  • розташування циліндрів в одному ряді;
  • з 2-ма розподільними;
  • не має фазорегулятор;
  • 4 клапана для кожного циліндра;
  • ГРМ з гідрокомпенсаторами;
  • ГРМ з ланцюгом;
  • розвиває потужність – 105 л.с;
  • максимальний крутний момент – 153 Н м;
  • зі ступенем стиснення – 10.5;
  • циліндри діаметром – 76.5 мм;
  • поршневий хід – 86.9 мм;

Блок циліндрів двигуна, головка, як і поршні – виконані з алюмінієвого сплаву. Діаметр поршня, з урахуванням теплового зазору на розширення, становить 76.460 мм. У двигуна після вироблення ресурсу є заводом виробником гарантована можливість проведення капітального ремонту.

Слабкі місця двигуна CFNA / CFNB

Ланцюг не виправдовує надію на бездоганну роботу протягом всього ресурсу двигуна. На жаль ланцюг нагадує про себе власникам авто набагато раніше 200 тис. Км, вона зношується набагато раніше.

Випускний колектор (павук) може підвести в будь-який момент, ви зрозумієте це, коли двигун несподівано голосно заричить. Проблема в тому, що він тріскається. Причина цього дефекту в укладена неправильному підборі стали для колектора, або в порушенні технології термообробки.

важливо

Лікується установкою колектора 4-2-1 без каталітичного нейтралізатора вихлопних газів з наступним заливанням прошивки. На гарантійних автомобілях його можна замінити безкоштовно. Після закінчення гарантії швидше за все ви не захочете його змінювати на новий через високу ціну (46 тис.

руб і більше), а розгляньте більш дешевий варіант б / у, або накласти на тріщину зварювальний шов (перед зварюванням краю тріщин рассверливают).

Недоліки двигуна CFNA / CFNB

Дуже неприємно стає автовласникам, коли у нового автомобіля після 10 – 30 тис. Км. виникає стукіт в двигуні після запуску холодного двигуна, виникає розуміння обману.

Виявляється стукіт спочатку легким побрязкуванням спочатку роботи мотора після запуску. З прогріванням движка стукіт зникає, так як тепловий зазор зменшується і поршень краще притискається до чавунної гільзи. Особливо часте прояв даного дефекту відбувається в холодну пору року.

Згодом двигун почне стукати і після прогрівання.

Не звертаючи увагу на численні скарги, концерн Volkswagen не зробив нічого для відкликання автомобілів для усунення цього конструктивного дефекту двигуна  CFN.

Хіба, що по гарантії в автосервісах Volkswagen заміну поршнів ЕМ на нові ЕТ з якими за словами фахівців сервісу мотор не стукає. Але після пробігу декількох тисяч кілометрів все повторюється знову. Ось такий «кіт в мішку» движок CFN.

Для імпортного автомобіля, тим більше такої відомої марки, ресурс дійсно малий, всього 200 тис. Км.

Натягувач ланцюга не блокується від зворотного ходу, а його робота залежить від тиску масла, що надходить від масляного насоса, як ви розумієте, тільки на працюючому двигуні. Тому, ланцюг натягується автоматично після запуску двигуна і поки він не працює натягувач може переміщатися разом з розтягнутою ланцюгом.

Саме з цієї причини на авто з даними моторами рекомендують на час стоянок включати передачу без включення ручного (стоянкового) гальма. Якщо цього не робити ланцюг може перескочити на шестернях распредвалов. Після такого перескоку можливі загини клапанів при зустрічних ударах поршнів з клапанами.

Порада

У підсумку, для відновлення працездатного стану знадобляться великі гроші.

Причина скрывается в левой резиновой подушке (амортизаторе) двигателя. Её конструкция изначально не была рассчитана для длительной эксплуатации в наших климатических условиях.

Импортные резинотехнические изделия на иномарках довольно часто подводят при эксплуатации в суровых климатических условиях России. Большинство импортных (европейских) РТИ не рассчитаны для работы при сильных морозах, в Европе зимы тёплые.

Данный недостаток устраняется установкой новой подушки изготовленной для наших климатических условий. Если авто ещё на гарантии, то заменят её бесплатно.

За исключением вышеизложенного у мотора проблем нет.

Применяемые масла в двигателях CFNA/CFNB

У виборі масла для двигуна не можна не керуватися інструкцією по експлуатації та технічним описом для автомобіля. Від того, яке масло в двигуні на пряму залежить термін його служби, т. Е. Фактичний ресурс.

З урахуванням того, що движок проблемний і ви все ж придбали машинку з ним, то заміну масла необхідно проводити через 10 тис. Км., А не через 70-100 тис. Км, як написано в інструкції по експлуатації автомобілів з цим мотором.

Тоді мотор попрацює протягом всього ресурсу, а може і в два рази більше.

Масло заливається в двигун в обсязі 3.6 літрів. Обсяг масла в двигуні: 3.6 л.
Параметри масла: VW 502 00, VW 504 00 (допуск визначається по цифрам 502-основний і 504-альтернативний, вказується на упаковці).

Виробником рекомендується в’язкість масла: 5W-40, 5W-30. На заводі виробнику заливають масло 5W-30 Castrol EDGE Professional LongLife III.

Ось кілька марок масла, відповідних допуску VW 502.00. Наведу кілька масел з відповідними допусками і в’язкістю підходять для CFN.

  • MOTUL Specific 502 505
  • Shell Helix Ultra Extra 5W-30
  • LIQUI MOLY Synthoil High Tech 5W-40
  • Mobil 1 ESP Formula 5W-30
  • ZIC XQ LS 5W30.

Що і коли в CFNA / CFNB необхідно замінювати?

При експлуатації необхідно своєчасно замінювати масло в двигуні, періодичність його заміни – через кожні 70 -100 тис. Км. лийте тільки те, що рекомендує завод виробник і двигун буде працювати нормально.

Якщо експлуатувати і обслуговувати двигун відповідно до інструкції по експлуатації автомобіля, то фактичний ресурс може скласти і близько 300 тис. Км.

Двигун CFN у всіх його варіантах зроблений в подобі таких двигунів як, G4FC або G4FA, які робили не на століття.

Зверніть увагу

PS Шановні автовласники автомобілів з двигунами CFN, Фольксваген: Lavida, Vento, Polo Sedan (з 10.2010 до 11.

2015 років), Jetta; Шкода: Fabia, Roomster, Rapid, Yeti, ви можете написати в коментарях про свою думку про мотор, а також описати всі проблеми трапилися з ним при експлуатації, як і попросити поради або задати питання пов’язаний з двигуном CFN, його поломками, дефектами і ремонтом .

Поло седан з новим двигуном

На території СНД Volkswagen Polo Sedan є добре відомою і досить популярною моделлю.

Сучасний дизайн і продумані рішення німецького концерну Фольксваген дозволили бюджетної моделі в кузові седан швидко потрапити в список справжніх бестселерів.

Як відомо, даний автомобіль збирається в Калузі і досить довгий час випускався з двома надійними моторами потужністю 85 і 105 к.с.

Однак після рестайлінгу шанувальників моделі очікував справжній сюрприз, так як крім нових бамперів, решітки радіатора, кришки багажника, поліпшеною шумоізоляції, рульового колеса від Golf, світлодіодних фар і ряду інших доробок зміни також торкнулися і двигун. Давайте зупинимося на цьому більш детально.

Російський двигун Polo Sedan

Отже, новий Volkswagen Polo Sedan як і раніше являє собою модель калузької збірки, яка отримала доопрацювання, в тому числі і по двигуну. Йдеться про мотор CFN серії Е211. Відразу відзначимо, новий силовий агрегат став ще потужнішим і економічнішим. При цьому також примітно, що доступний седан отримає агрегати, вироблені на заводі в Калузі.

Как и раньше, двигатель с рабочим объемом 1.6 литра имеет две степени форсировки. Только теперь это уже не 85 и 105 «лошадок», а 90 и 110 л.с. В первом случае крутящий момент составляет 155 Нм, максимальная скорость 178 км/ч, разгон до сотни 11.2 сек. Расход топлива в смешанном режиме составляет 5.7 литра. Более мощная 110 — сильная версия также имеет аналогичный крутящий момент, при этом максимальная скорость уже 191 км/ч. Разгон до сотни на версии с механической КПП составляет 10.4 сек.

Что касается Поло седан на автомате, с новым двигателем автомобиль разгоняется медленнее, чем предыдущая модификация. Разгон занимает 11.7 секунды. Также немного выше и расход, который составляет 5.9 литра, однако для АКПП это вполне ожидаемо.

Ще відзначимо, що німці також пропонують спортивну версію Поло. Йдеться про Polo GT, який отримає 1.4 – літровий турбомотор TSI потужністю 125 к.с. Також даний автомобіль буде оснащений 6-й ступінчастою роботизованою КПП.

важливо

Повернемося до двигуна. Новий двигун Поло, точніше, його атмосферні версії MPI на 90 і 110 к.с., стали сучаснішими і екологічними. Головною особливістю модернізованих версій CFN є алюмінієва ГБЦ. Доробки дозволили прискорити прогрів мотора, також швидше і ефективніше починає працювати грубка.

Ще седан отримав розширений пакет, який передбачає поліпшену підготовку до зимових умов, що дозволяє реалізувати впевнений і стабільний пуск двигуна при низьких температурах до -30 і нижче.

Інші деталі і вузли не отримали будь-яких серйозних змін. Впускний колектор фактично пластиковий, при цьому легко витримує високі температури. Система запалювання безконтактна, маслонасосів має датчик тиску, реалізована можливість його настройки.

Що стосується ресурсу, дилери озвучують цифру в 500 000 км. Однак слід розуміти, що обкатка, якість палива, моторного масла і обслуговування, а також особливості експлуатації є тими факторами, які можуть сильно вплинути на показник ресурсу як в кращу, так і в гірший бік.

Наприклад, сам виробник рекомендує міняти масло кожні 15 000 км, однак на практиці в СНД оптимально міняти мастило вже через 8-10 тис. Км. разом з обов’язковою заміною масляного і повітряного фільтрів.

Також потрібно приділяти увагу і питанню підбору самого масла по в’язкості і іншим параметрам в тому випадку, якщо власник з тієї чи іншої причини не хоче використовувати той продукт, який пропонує офіційний дилер в рамках обслуговування ТЗ.

Поради та рекомендації

Природно, як і в будь-якому іншому випадку, ресурс будь-якого мотора буде сильно залежати від перших кілометрів. Йдеться про обкатці нового двигуна з дотриманням всіх рекомендацій та приписів. В цьому випадку Поло седан ніяк не є винятком. І не варто покладатися на заявлені 2 або 3 роки гарантії.

Йдемо далі, для точного і правильного підбору «расходников» сильно допоможе номер двигуна і його маркування. На седані з Калуги серійний номер знаходиться на блоці циліндрів під корпусом термостата. Так як ДВС новий, така інформація сильно полегшує підбір моторного масла, оригінальних запчастин або замінників по каталогам.

До речі, при виборі масел на дану модель важливо звертати увагу на в’язкість, яка повинна бути 5W30 або 5W40, а також на допуски. Масло повинне мати допуск VW 501 01, VW 502 00, VW 503 00, VW 504 00. Стандарт ACEA A2 або A3.

Що стосується самого заводу-виготовлювача, в деяких джерелах зустрічається інформація, що в двигун Поло седан на виробництві ллють масло Castrol.

Для заміни масла потрібно купувати близько 4 літрів, сам виробник рекомендує заливати в двигун 3.6 літра, а залишок можна зберігати на долив.

Порада

За цим також потрібно стежити, так як перелив масла в двигун може стати причиною певних проблем.

Рекомендуємо також прочитати статтю про те, що таке двигун FSI. З цієї статті ви дізнаєтеся про переваги і недоліки моторів даного типу, а також які особливості має вказаний силовий агрегат.

Також є інформація, що силові агрегати проходять так звану «холодну обкатку» двигуна прямо на заводі. Менеджери в автосалонах роблять акцент на тому, що саме з цієї причини в додаткової обкатці мотори не потребують. Однак на практиці фахівці звертають увагу на те, що двигун, навіть найсучасніший, все ж потрібно обкатати.

Правила досить прості: необхідно уникати їзди без прогріву, різкого старту, активного гальмування, забороняється рух з постійною швидкістю і з однаковими оборотами, їзда на підвищених передачах, занадто високі і дуже низькі обороти, рух в гору на підвищеній передачі, гальмування двигуном, буксирування причепа і т.д.

Іншими словами, під час обкатки не потрібно «вантажити» двигун як мінімум в першу тисячу км.

Також після першої тисячі масло і масляний фільтр потрібно змінити, а також завжди використовувати якісний бензин не нижче АІ-95. Далі наступна заміна масла передбачається на 3 тис.

км, а повним завершенням обкатки можна вважати позначку в 10 тис. км. Після цього масло знову змінюється, а двигун далі можна поступово навантажувати.

Що в підсумку

Як видно, якщо говорити про моделі Volkswagen Polo Sedan, двигун після рестайлінгу став потужнішим і легше. Завдяки модернізованої голівці блоку циліндрів, яка відливається з алюмінію, а також ряду інших доробок, цей мотор є справжнім технологічним поривом для заводу в Калузі і цілком справедливо може вважатися ДВС, виготовленим в РФ.

На практиці ще дорестайлинговой версія показала себе як гідного конкурента для інших марок і моделей на ринку, що також обіцяє успіх і підвищений попит для оновленої версії Поло.

Наостанок зазначимо, що як і будь-який інший автомобіль, Поло седан має свої плюси і мінуси. Що стосується попередніх версій мотора CFN, був відзначений частий стукіт поршнів на холодну. Також водії стикалися з тим, що відбувалося перетирання проводів датчика дросельної заслінки, розтріскування подушок двигуна, з’являлися проблеми з вентиляцією картера і «залипання» клапана цієї системи.

Ще частими скаргами є стукіт ГК і проблеми з системою харчування. При цьому порушення в роботі інжектора і поява детонації, а також стукіт гідрокомпенсаторів не завжди можна вважати недоліком двигуна, так як основною причиною є якість палива і масла, а також несумлінне обслуговування.

Рекомендуємо також прочитати статтю про те, що таке двигун GDI. З цієї статті ви дізнаєтеся про принцип роботи, відмінні особливості, а також про плюси і мінуси моторів серії GDI.

Зверніть увагу

Також важливо розуміти, що інші моделі-конкуренти в більшій чи меншій мірі мають певні і часто схожі проблеми. Однак Volkswagen в багатьох випадках враховує ті чи інші недоліки, допрацьовує свої мотори.

Це означає, що новий двигун CFN Е211 на Polo Sedan цілком може виявитися вдалим і надійним мотором, який позбавлений багатьох недоліків і «хвороб» попередника.

Втім, сильні і слабкі сторони цього ДВС виявить тільки практична експлуатація.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…