У багатьох випадках це трапляється в самий не підходящий момент і коли цього зовсім не чекаєш: відмовили гальма, заклинив підшипник, пропало зчеплення, інше. Багато форуми рясніють кричущими повідомленнями про провал зчеплення, причому автомобільна марка тут не грає роль. Поломка носить масовий характер.

Провалилася педаль зчеплення на ваз 2110?  легко можна вирішити

Поняття і причини поломок

Провалилася педаль зчеплення на ВАЗ 2110? Тоді дотримуйтесь наших інструкцій.

Основні причини несправностей:

  • Розрив троса в місці з’єднання з наконечником;
  • Лопнула вижимним пружина;
  • Скажімо так, що обидві поломки не складні, але витратні за часом на їх усунення. Ремонтні роботи можна проводити в гаражі, в дорозі, при наявності запасних деталей і ремкомплектів, автосервісі;
  • З іншого боку, адже мало хто возить з собою запасні троси і пружини. Що тоді робити? Вихід один добиратися будь-якими шляхами до найближчого СТО або свого гаража.

Зробити це можна мінімум трьома способами:

  • Дістати трос і махати рукою поки вас підчеплять і потягнуть;
  • Викликати евакуатор, що не дешево;

Провалилася педаль зчеплення на ваз 2110?  легко можна вирішити

Самостійно, якщо коробка механічна: за допомогою педалі газу, змінюючи обертів, зловити момент, коли можна включити безпосередньо першу або другу передачу. Велику годі було, так як на гірці на третин можете не витягнути.

Будьте готові до різкого поштовху в салоні. Так звичайно коробка і мотор отримають удар, але тут вже вибирати не доводиться.

З першим і другим способом все ясно, а от третій можна доповнити ще одним під виглядом. Після того як провалилася педаль зчеплення, постарайтеся дотягнути авто до схилу і зупинитися на ньому. Заглушити мотор і включити першу передачу. Одночасно повертаючи ключ запалювання і тиснути на педаль газу намагаємося завести машину. Після вдалої спроби рухаємося додому або на станцію.

Не перемикайтеся на інші передачі . так як велика ймовірність того, що мотор затихне. І вся робота коту під хвіст. Зазначений метод буде актуальним якщо акумуляторна батарея добре заряджена.

в іншому випадку він буде бездіяльним і доведеться чекати штовхача. При такому русі швидкість повинна бути не більше 20 км / ч. і обов’язково включите аварійну сигналізацію, щоб інші водії бачили вас.

Заздалегідь оцінюйте маршрут пересування, щоб уникнути пробок і заторів. Тримайтеся крайньої правої смуги.

Якщо пошкоджений трос:

  • необхідний накидной або ріжкової ключ і пасатижі.
  • Знімаємо шплінт на педалі зчеплення і дістаємо шток;
  • Знімаємо головку наконечника троса;
  • У мотором відсіку відгвинчуємо натяжну гайку, щоб звільнити трос;
  • Витягуємо тросик;
  • Новий збираємо в зворотному напрямку;
  • Заміряємо вільний хід педалі не більше 3,0 см. А загальний не більше 14,7 см.

Провалилася педаль зчеплення на ваз 2110?  легко можна вирішити

Якщо лопнула поворотна пружина:

  • В салон нам лізти взагалі не знадобиться;
  • Накидним ключем відгвинчуємо натяжну гайку в моторному відсіку;
  • Звільняємо тросик;
  • Акуратно і з дотриманням правил безпеки знімаємо залишки поворотної пружини;
  • Ставимо на її місце нову також не поспішаючи, так як можна пошкодити руку чи пальці;
  • Простягаємо трос;
  • Нагвинчуємо натяжітель;
  • Перевіряємо вільний хід педалі.
  • Тестуємо авто.

Як бачимо, нічого складного немає і часу необхідно максимум сорок хвилин. Питання: провалилася педаль зчеплення на ВАЗ 2110 більше не актуальне. Провал педалі – така поломка, яка не вимагає оперативного втручання в двигун або трансмісію, мається на увазі внутрішньо. Всі роботи проводяться зовнішньо і з мінімальним набором інструментів.

  • Регулювання зчеплення на Ладі Калина. Тонкощі і різні моменти
  • Симптоми пробуксовки зчеплення. Які вони, і що робити далі?
  • Що робити, якщо педаль зчеплення на ВАЗ 2107 провалилася? Почин сам
  • Педаль гальма стала твердою? Знайома проблема? Виріши її простими способами

Причини і лагодження провалюється педалі зчеплення в ВАЗ-2110

Провалилася педаль зчеплення на ваз 2110?  легко можна вирішити

Найчастіше проблеми спостерігаються, якщо трос порваний, тоді педаль не тільки може провалитися в підлогу, вона повністю відмовляється працювати. Набагато незрозумілішим, що означає таке явище, якщо трос цілий, а несправність все-таки має місце. В цілому причин тут дуже багато, так як зчеплення є одним з найбільш вразливих місць автомобіля ВАЗ не тільки десятої моделі, але і будь-який інший.

Чому почала провалюватися педаль

У більшості випадків причини такої несправності такі:

  1. Розірваний трос, що з’єднує педаль з наконечником.
  2. Має місце лопнула або тріснута вижимним пружина.
  3. Один з елементів зчеплення замаслилися. Це може бути і маховик, і шків, і фрикційні накладки.
  4. Досить часто причиною виступає загальний знос системи зчеплення.
  5. Привід зчеплення пошкоджений.
  6. Невідрегульований механізм руху педалі.

Як видно, список великий, але не всі проблеми тут є критичними і складними. Наприклад, у випадку з надлишками масла, деталі просто буде достатньо почистити і перетерти.

У першому і другому випадку необхідно повністю міняти вийшли з ладу деталі – трос або пружину.

Заміна та ремонт системи зчеплення

Провалилася педаль зчеплення на ваз 2110?  легко можна вирішити

  • спочатку демонтують КПП;
  • після цього відгвинчують 6 болтів, які забезпечують фіксацію кожуха і маховика;
  • потрібно відкручувати їх рівномірно, а не по черзі, якщо він не повертаються – трохи постукайте по деталях;
  • після цього демонтують вали. Якщо на якомусь з них є тріщини, будь-які ушкодження, то причина падаючої педалі очевидна і потрібна заміна;
  • новий ведений вал встановлюють виступає стороною до шківа;
  • оправу вводять в отвір клонували і роблять фіксацію знову рівномірно і дуже обережно.

Якщо ж причиною поломки виступає саме тросик, то замінити його не складе труднощів.

Привід і його регулювання

Провалилася педаль зчеплення на ваз 2110?  легко можна вирішити

Сам трос потрібно шукати під капотом у вакуумного гідропідсилювача гальмівної системи. Викруткою або іншим схожим елементом піддягають і прибирають стопорну скобу і тільки після цього демонтують деталь. Іноді причина знаходиться не в тросі, а у втулці, до якої він кріпиться. Вона може бути погнутий, що вийшла з ладу, за рахунок чого навіть новий трос буде складно правильно закріпити. Тому якщо поломка має місце, то замінюють і цю частину. Також новий трос бажано змастити спеціальним складів, щоб виключити пошкодження від тертя.

Ця деталь вимагає регуляції, якщо її встановлювати в ВАЗ-2110. Перевірити всі просто. Беруть лінійку і заміряють відстань від підлоги до педалі строго перпендикулярно. Якщо воно більше 16 сантиметрів, то все зайве на тросі відрізають. Коли в зворотному порядку буде встановлено новий елемент, потрібно сісти за кермо і спробувати чіткість спрацьовування педалі.

Написано: 09 Февраля 2005 15:25

Хоч уже й пройшло, кому може стати в нагоді. Така фігня: Позавчора провалилася педаль зчеплення і назад не йде, тросик нормальний, посмикав привід зчеплення (вилка вимикання зчеплення 9-я на малюнку http://automan.by.ru/vaz/010/scepl.shtml) на самій коробці, вона (вилка) бовтається спокійно туди сюди, таке відчуття що вона не за що всередині коробки не зачіпається. Просіло зчеплення буквально за 3-4 натискання зчеплення, перед цим не буксувало НЕ смикав машину, з цього на кошик не схоже.

Була підозра що вилка зварювання (3 на рис.) Відійшла і провернутися по валу.

Всі один в один як у мене! Лопнула вилка на 51 тис. Пробігу, в тому ж місці, де і у автора теми. Майстри сказали що це не тільки вилки, але і 2112 кошика дуже хуев, тугі ліпесткі, через це вилки і лопаються.

Зняли при мені диск, Карзіна і вижимний. На диску вже заклепки в хід пішли, вижимний з люфтом. Коротше поміняв все відразу на німецьке КРАФТ. Зчеплення стало як в іномарці, м’яке і бере плавно.

Машина в пробуксовку зривається тільки при повністю різко кинутої педалі зчеплення! КАЙФ

Зверніть увагу

Зламалася точно в тому ж місці на 42 тис. Хоч би раз у цього сраного АВТОТАЗА відсудити грошей.

Машину брав нову, за технікою дуже люблю стежити, машина дохажівать третій рік стан ідеальне, за цей час що тільки вже не поміняв, просто люблю щоб техніка була в ідеальному стані, залишилося ще чуть чуть підкоп, буду брати Merсedes E240-E280 2000 р рестайлінговий, думаю вкластися в 650-750 тис.

більше мене АВТОТАЗ в свої мережі не заманить. Чекаю коли нарешті наше Чудо Держава РОССЕЯ вступить в єдиний економічний простір, мит на іномарки не буде і нарешті АВТОТАЗ отсасёт назавжди. ТАЗ-21102 2002 р.в. 48000 тому

АВТОВАЗ може і отсосет але тільки в спільно з усією Росією, тобто і ти в чергу встанеш.

  • На форумі 13 років
  • Звідки: Тольятті, Жигульовськ
  • Додано: 10 Лютого 2005 16:21

АВТОВАЗ може і отсосет але тільки в спільно з усією Росією, тобто і ти в чергу встанеш.

дик вже встали і черга вже обслуговується. он ЖКГ і гас подорожчали – все мовчать.

але ж це одна з умов вступу до СОТ (хреново) привести в один рівень внутрішні ціни на енергоресурси відповідно світовим. про зарплати Ніні.

Провалилася педаль зчеплення на ВАЗ-2110: причини

Поломка поломки ворожнечу, кожна проявляється по-різному. Одна може роками тріпати нерви, то зникаючи, то з’являючись знову, а друга проявляється миттєво і в самий невідповідний момент.

Одна з таких – провал педалі зчеплення на ВАЗ-2110. Випадок, звичайно, неприємний, але далеко не смертельний.

У більшості випадків кожен автомобіліст зможе відновити працездатність зчеплення своїми руками, головне – знати причини і що робити.

Чому і куди провалюються педалі на ВАЗ-2110

Провалилася педаль зчеплення на ваз 2110?  легко можна вирішити

Схема зчеплення десятки. Нічого нового для тих часів не було!

Звичайно ж, кожен, хто їздить на ВАЗ-2110, знає пристрій однодискового сухого механізму зчеплення і його приводу.

Як і на всіх недорогих автомобілях, найпростіше зчеплення приводиться в дію не гідравлікою, а механічно: ми натискаємо на педаль 9, педаль тягне трос, трос приводить в рух вилку 4, а вилка вже штовхає вижимний підшипник 13, який впливає на пелюстки притискного диска 6 . Вичавний диск відводиться від веденого диска 7, зчеплення вимикається.

Якщо хоча б один з елементів цього ланцюжка втрачає свої властивості (міцність, еластичність, цілісність), педаль просто провалюється в підлогу або ж зчеплення не вимикається, частково або повністю.

Розглянемо найбільш часто зустрічаються несправності, характерні для машин десятого сімейства.

Вилка вимикання зчеплення

Провалилася педаль зчеплення на ваз 2110?  легко можна вирішити

У вилки зчеплення або гнеться або тріскається важіль, або зношуються лапки в місцях контакту з муфтою підшипника.

Ми не дарма почали рейтинг несправностей не з троса, що логічніше було б припустити, а саме з вилки.

Конструкція і матеріали цього елемента підібрані настільки невдало , що деякі примудряються міняти по 3 вилки за рік .

Симптоми поломки прості – раптовий провал педалі в підлогу. При цьому вилка іноді ламається в повному обсязі, а надламується, створюючи ілюзію цілого елемента.

Провалилася педаль зчеплення на ваз 2110?  легко можна вирішити

Типова поломка вилки зчеплення.

Обчислити поломку просто – відкриваємо капот і ворушимо вилку руками.

Якщо вона вільно бовтається, видно тріщини або злами, добираємося до магазину запчастин, купуємо нову вилку і міняємо її, для заміни доведеться частково знімати коробку передач. Ціна нової вилки не більше 500 рублів, а продають її по заводському артикулу 21100-1601200 . Також у продажу є вилки дешевше, інших виробників, є посилені конструкції і дорожче.

Провалилася педаль зчеплення на ваз 2110?  легко можна вирішитиПровалилася педаль зчеплення на ваз 2110?  легко можна вирішитиВилка зчеплення в знятої коробці передач. Провалилася педаль зчеплення на ваз 2110?  легко можна вирішитиПровалилася педаль зчеплення на ваз 2110?  легко можна вирішитиДля заміни вилки досить трохи відвести КПП від двигуна.

Трос приводу зчеплення

Виходить з ладу набагато рідше вилки і при щадить експлуатації може пережити не один комплект зчеплення.

Провалилася педаль зчеплення на ваз 2110?  легко можна вирішити

Перетертий трос.

Трос рветься в декількох місцях – біля самої педалі, на місці вигину в моторному відсіку або на кінцевик, на регулювальному штоку. Поломка теж відразу кидається в очі: трос послаблюється, іноді видно місця обриву.

У рідкісних випадках трос рветься прямо в кожусі, це теж діагностується досить легко – тягнемо за будь-який доступний кінець троса, якщо він піддається і без проблем виймається, купуємо або дістаємо з багажника новий. Його каталожний номер ДААЗ 2110-1602210 , а просять за трос від 370 до 450 рублів залежно від виробника.

Провалилася педаль зчеплення на ваз 2110?  легко можна вирішити

Новий трос для ВАЗ-2110.

висновок

Інші причини впала педалі зустрічаються вкрай рідко і проявляються поступово.

Наприклад, при лопнула діафрагми вичавного диска ми спершу почуємо тріск і шум в кошику, шуміти вона може довго, довго і тріщати, до тих пір, поки діафрагма не буде зруйноване остаточно. Це означає, ми близькі до провалу. Доводити до цього, звичайно, не слід, а відразу проводити заміну зчеплення на ВАЗ-2110. Добрих всім доріг і чіпкого зчеплення!

Буксує зчеплення ВАЗ 2110: причини і рішення

Система зчеплення є важливим механізмом в будь-якому автомобілі, і ВАЗ 2110 в цьому випадку – не виняток. Як і в будь-якому іншому пристрої, в роботі зчеплення з часом можуть проявитися несправності, які можуть відбитися на роботі автомобіля в цілому. Сьогодні ми розповімо вам що робити, якщо провалилася педаль зчеплення ВАЗ 2110, які можуть бути причини цього і як усунути проблему.

Автомобілі російського виробництва часто схильні до таких «хвороб».

Можливо, це пов’язано з неякісним механізмом пристрою. Так чи інакше, але власнику ВАЗ 2110, що зіткнувся з тим, що педаль зчеплення провалилася або веде, необхідно якось вирішувати проблему. Для початку розглянемо причини пробуксовки:

  • Один з елементів зчеплення замаслилися. Тут мова може йти про маховику, нажимном чи відомому шківі або про фрикційних накладках. В цьому випадку необхідно буде прочистити замаслені елементи системи за допомогою ацетону або бензину, після чого протерти все насухо. Крім того, може знадобитися заміна веденого вала. Ну і, зрозуміло, необхідно усунути причину замасливания.
  • Підвищений знос або пригорання фрикційних компонентів веденого вала. Необхідно буде повністю міняти зчеплення.
  • Безпосередньо привід зчеплення заїдає або механічно пошкоджений. У будь-якому випадку потрібно усунути заїдання або провести зміну приводу.
  • Якщо педаль впала, то це може свідчити про її не відрегульовані під час.

Що робити?

Отже, у вас впала або буксує педаль, що ж робити в таких випадках? Іншого виходу, крім як вирішувати проблему, у вас немає. У вас є два варіанти: звернутися за допомогою до професіоналів і відвалити грошей на СТО або взяти ініціативу в свої руки і самостійно усунути несправність. Далі ми розповімо вам, як зробити це самостійно.

Очищення елементів системи від замасливания

  1. В першу чергу необхідно відключити акумуляторну батарею, оскільки для очищення маховика і інших елементів системи потрібно буде проводити демонтаж коробки передач. А так як при демонтажі коробки потрібно буде від’єднати електричні роз’єми, акумулятор слід відключити.
  2. Демонтувати КПП.Еслі у вас немає для цього достатньо досвіду і знань, то краще зверніться за допомогою на СТО.
  3. Далі, вам потрібно відкрутити гвинти, які кріплять маховик. Постарайтеся утримати його від провертання, коли будете відкручувати гвинти. Демонтувати маховик і зробіть його очищення за допомогою уайт-спіриту або ацетону. Також для цих цілей можна використовувати бензін.Аналогічние дії виконайте з натискним і веденим диском, якщо ці компоненти замаслені. Перед безпосередньою установкою очищені елементи необхідно насухо протерти. Зверніть увагу: якщо ведений вал занадто замаслилися, то доцільніше буде провести його заміну, оскільки на практиці очищення елемента рідко допомагає.
  4. Також необхідно ліквідувати причину замасливания. В автомобілях ВАЗ 2110 текти масла може статися через сальники коробки перемикання швидкостей або двигуна.
  5. Зберіть все в зворотній послідовності.

заміна зчеплення

Однією з причин, по якій провалилася педаль, може стати непрацездатність зчеплення.

  1. Після демонтажу КПП за допомогою гайкового ключа вам буде потрібно відкрутити шість болтів, які кріплять кожух зчеплення до маховика. Якщо у вас виникли труднощі з відкручуванням гвинтів, простукаєте їх головки молотком. Гвинти потрібно відкручувати рівномірно, а не по черзі.
  2. Зробивши це, можна демонтувати ведений і ведучий вали. Якщо на цих елементах ви побачили механічні пошкодження то, по всій видимості, зчеплення буксує саме через це. Вам потрібно поміняти диски.
  3. Встановіть новий механізм. При цьому ведений вал повинен бути встановлений виступає стороною до ведучого шківа. Вмонтовуйте центруючу оправлення.
  4. Введіть оправу в отвір клонували. У такому положенні вам необхідно закріпити ведучий шків пристрою. Знову ж таки, це слід робити поступово, затягуючи гвинти по одному обороту, а не по черзі.

Заміна приводу і регулювання

  1. Якщо у вашому ВАЗ 2110 педаль провалилася або буксує, то однією з найбільш поширених причин для цього може бути що вийшов з ладу трос. Для заміни троса потрібно демонтувати його з місця установки, а саме кронштейна, який встановлений безпосередньо на коробці передач.
  2. Відкрутіть гайки, які кріплять трос в кронштейне.Для цього вам будуть потрібні гайкові ключі на 2 і 19. Відпустіть болти і зніміть одну частину троса з місця установки. Після цього її необхідно вивести з зачеплення вилки, яка включає зчеплення.
  3. Тепер трос необхідно відключити від педалі. Відкрийте капот, і знайдіть кожух троса, який знаходиться поруч з вакуумним гідропідсилювачем тормозов.Кожух необхідно зняти, але перед цим відкрутіть викруткою з хрестовим наконечником болт кріплення. Далі, подденьте викруткою і зніміть стопорну скобу. Після цього трос можна демонтувати.
  4. Проведіть візуальний огляд втулки, на яку надівається тросик. У разі підвищеного зносу даний компонент необхідно заменіть.Не забудьте змастити поводок нового троса, а також місце з’єднання його з педаллю мастилом. Для цього можна використовувати традиційну «Літол-24».
  5. Тепер потрібно відрегулювати трос. Для цього візьміть лінійку і, підставивши її до педалі, встановіть перпендикулярно в підлогу. Заміряйте по лінійці відстань від підлоги до педалі. Якщо воно більше 16 см, то трос потрібно відрегулювати.
  6. Під капотом звільніть контрольну гайку на кінці троса. Тут же знаходиться і регулювальна гайка. Вам потрібно обертати її до тих пір, поки повний хід педалі не перевищуватиме 13 сантиметрів. 12-13 см – це оптимальний повний хід для педалі зчеплення ВАЗ 2110.
  7. Сядьте на місце водія і кілька разів натисніть на акселератор до упору, після чого знову зробіть замер.Прі необхідності – відрегулюйте його знову. Затягніть контрольну гайку і зніміть до кінця гумову обмежувальну втулку.

Провалилася педаль зчеплення на ВАЗ 2110

Якщо у вас в процесі їзди провалилася педаль зчеплення на ВАЗ 2110 і ви не знаєте що робити, тоді дивіться нашу рубрику – в ній знайдуться відповіді на багато питань. Практика всіх автолюбителів наповнена різними курйозними ситуаціями, спогадами, а також не тільки позитивними, але і малоприємними випадками. В дорозі може статися все що завгодно – від дрібних поломок до серйозних несправностей транспортного засобу, у вигляді відмови гальм, або заклинило підшипника. Зрозуміло, що за законом підлості такі «сюрпризи» видаються в самий невідповідний мить. На автофорум щодня створюються безліч повідомлень про провалився зчепленні, при цьому така проблема виникає в марках абсолютно різних автомобілів, настільки несправність поширена.
Провалилася педаль зчеплення на ваз 2110?  легко можна вирішити

Популярні джерела проблем

Якщо провалилася педаль зчеплення на ВАЗ 2110, і Ви в замішанні? Радимо скористатися нашими рекомендаціями щодо усунення цього непорозуміння.

Головні джерела виходу вузла з ладу:

  • порвався трос в області кріплення до наконечника;
  • відбулося розтріскування вижимний пружини.

Звичайно, такі несправності проблемою глобального масштабу назвати не можна. Але трудомісткий процес щодо усунення займе досить багато часу.

Відремонтувати зчеплення можна в умовах гаража, дороги – якщо є з собою деталі для заміни, або звернутися в автосервіс. Чи не кожен автомобіліст настільки завбачливий, що возитиме з собою трос і пружину.

Тоді варіант рішення тільки один – вибирати, що ближче власний гараж або майстерня з технічного обслуговування.

Далі думати, як добиратися:

  • розмахувати тросом в руках на трасі, з проханням про допомогу;
  • або скористатися послугами евакуатора;
  • третій варіант підійде для машини на механіці: застосувати педаль газу, а в момент зміни оборотів постаратися вловити мить, при якому вийде включити передачу 1 або 2. А ось третю передачу не варто включати, оскільки при їзді в гору є вірогідність не витягнути авто. При цій маніпуляції удар припаде на коробку і мотор, від чого в салоні відбудеться різкий поштовх. Але коли вибирати нема з чого, то іноді таку реабілітацію застосувати можна.

Перші два варіанти вирішення проблеми зрозумілі і коментарів не потребують. А щодо третього можна внести деякі доповнення: тільки провалилася педаль зчеплення, простягніть машину до схилу і зробіть зупинку, заглушивши мотор. Тепер завдання стоїть завести авто. При одночасному провороте замку запалювання і включеній першій передачі, тисніть на газ.

Якщо спроба увінчалася успіхом, саме час вирушити на тих же передачах в автосервіс або додому, в гараж. Їх бажано не перемикати, щоб мотор не заглох. Цей спосіб підійде при добре зарядженій батареї акумулятора. Якщо АКБ на нулі, то метод не ефективний і доведеться автомобіль штовхати.

Ще дуже важливо їхати по крайній правій стороні руху з увімкненою аварійною сигналізацією, а швидкість не повинна перевищувати 20 км / год. По можливості треба оцінити обраний маршрут пересування, передбачаючи стан дороги, можливо, там зараз година-пік, а у вашій ситуації пробки і затори ні до чого.

Покроковий алгоритм заміни троса або пружини

Як замінити лопнула пружину

Всі маніпуляції виконуються поза салону автомобіля:

  • щоб дістати трос – дістаньтеся в моторний відсік;
  • за допомогою накидного ключа відкрутіть натяжітель;
  • тросик на свободу;
  • дотримуючись техніки безпеки, дуже акуратно слід видалити залишилися елементи пружини;
  • потім на це місце потрібно встановити нову деталь;
  • натяжна пружина встановлена;
  • простягніть тросик на місце і затягніть, повернувши натяжну гайку;
  • виконайте перевірку вільного ходу педалі зчеплення;
  • і в завершенні ремонту – протестуйте автомобіль.

Якщо розірвався трос, поступайте таким чином:

  • ремонт виконується за допомогою щипців, накидного / ріжкового ключів;
  • зніміть шплінт, що знаходиться на зчепленні і дістаньте шток;
  • наконечник троса оснащений головкою – відкрутити її;
  • для звільнення троса слід відкрутити гайку, яка знаходиться у відсіку для розміщення мотора;
  • тепер трос легко витягається, можна приступати до складання нового троса – дії виконуються в зворотному алгоритмі;
  • дуже важливо зробити виміри вільного ходу педалі – він не повинен перевищувати 3 см., а загальний – максимум 14,7 см.

Як стає зрозуміло після прочитання інструкції – абсолютно нічого складного в усуненні неполадки немає. Тому, навіть якщо у початківця автомобіліста раптом провалилася педаль зчеплення на ВАЗ 2110, то він зможе впоратися, не кажучи вже про досвідчених водіїв. На весь ремонтний процес буде потрібно не більше години, мінімальний набір інструментів і невелика вправність.

Пропонуємо Вашій увазі відео-інструкцію по заміні троса зчеплення!

Провалилася педаль зчеплення ВАЗ – причини і варіанти вирішення проблеми

Провалилася педаль зчеплення на ваз 2110?  легко можна вирішити

Всім привіт. Сьогоднішня стаття буде присвячена зчепленню, точніше його несправності. Ми поговоримо про те, чому провалюється педаль зчеплення, про причини, за якими це відбувається, а також як це виправити.

Неприємність поломки зчеплення полягає в тому, що перемикання передач стає неможливим, а значить і про пересування на такому авто не може бути й мови. Перше питання, яке виникає в голові це: “Як доїхати до СТО, коли провалилася педаль зчеплення”?

Давайте розбиратися, як приклад, природно, візьмемо вітчизняні ВАЗи, так як наш сайт присвячений автомобілям саме цієї марки.

Перш за все дещо, що усвідомимо … Якщо хто не в курсі, то на ВАЗ від 2101 до 2107 – зчеплення гідравлічне, у «8, 9, і 10», а також «Калин» і т. Д зчеплення “тросіковая”.

Провалилася педаль зчеплення: причини поломки

  1. Порушення правил експлуатації, “їзда на зчепленні” і т. Д.
  2. Природний знос деталей (обрив або пошкодження троса, поломка пружини, яка повертає педаль).
  3. Повітря в гідроприводі.
  4. Несправність вижимний вилки.
  5. Проблеми з ГТЦ.
  6. Несправність веденого диска.

Якщо з першим і другим пунктом все більш-менш зрозуміло, то з іншими все трохи складніше …

Трос може обірватися або “скошлати”, не дозволяючи педалі нормально рухатися. Як правило слабким місцем є область наконечника в точці з’єднання. Вирішується це питання шляхом повної заміни троса, робота не складна і її цілком можна виконати в домашніх умовах.

Якщо педаль зчеплення провалилася з вини поламаною пружини, то рішення, в принципі, аналогічне, пружину слід замінити. Відбувається це з тієї причини, що під час експлуатації досить часто пружина не витримує інтенсивних навантажень. В результаті педаль зчеплення провалюється або, простіше кажучи, не повертається у верхнє положення.

Також зустрічається ситуація, коли пружина просто зіскакує, але при цьому залишається справною. Рішення ситуації в даному випадку набагато простіше, пружина ставиться на місце, після цього можна продовжити рух.

Повітря в гідравлічному приводі – проблема характерна для ВАЗів від першого до сьомого покоління. Дана поломка вирішується шляхом прокачування всієї системи. У процесі ремонту також необхідно встановити джерело підсосу повітря. Виїхати своїм ходом в даному випадку навряд чи вдасться, краще буде якщо ви скористайтеся послугами евакуатора.

Вижимним вилка також схильна до поломок. Вона встановлена ​​на КПП, і відрізняється нетривалістю служби. Під час заміни вилки рекомендую звернути увагу на стан диска зчеплення, можливо і він потребує заміни.

Несправності в роботі ГТЦ. Якщо в процесі експлуатації якийсь з циліндрів «пробиває», або працює неефективно, на ньому западає або рветься манжет – це не завжди означає ремонт. Нерідко після декількох натискань манжет може повернутися в своє становище. Якщо цього не відбулося, швидше за все, доведеться розбирати механізм і міняти несправні деталі.

Якщо провалилася педаль зчеплення ВАЗ, поломка може також бути пов’язана з несправністю веденого диска. Проявляється це наступним чином – педаль стає дуже м’якою і податливою. Причина може полягати в деформації вузла, хутро. пошкодженні чи пов’язана з витоком рідини.

Як доїхати до найближчого СТО або додому, якщо педаль зчеплення провалилася?

Завдання хоч і непроста, але все ж цілком реальна. Тут головне – рушити і не прибирати ногу з “газу”, підтримуючи швидкість руху на першій передачі.

Діяти потрібно в такий спосіб

Прогріваємо двигун, включаємо “аварійку”, потім включаємо першу швидкість, і повертаємо ключ у замку запалювання. Коли мотор почне «схоплювати», даємо газку і починаємо рухатися.

При правильному підході машина не затихне, і ви зможете рушити з місця і не поспішаючи дістатися до пункту призначення.

Не намагайтеся переключити швидкість без зчеплення – це, безумовно, можливо, існує певна техніка, проте без належного вміння ви, швидше за все, затихне або нашкодите своїй КПП.

важливо

Тепер ви знаєте чому педаль зчеплення; не повертається, з яких причин це відбувається і як вирішити цю проблему.

Крім того, в разі, коли це трапиться ви будете знати як дістатися додому, якщо провалилася педаль зчеплення ВАЗ.

На цьому у мене все, напишіть в коментарях як ви вирішили цю проблему і які у вас були ознаки несправності та причина поломки. Дякую всім за увагу і до нових зустрічей на ВАЗ Ремонт. Поки!!!

Що робити, якщо раптово провалилася педаль зчеплення?

Уявіть ситуацію, що ви спокійно їдете по своїх справах і раптом відбувається клік і педаль зчеплення провалюється в підлогу або при натисканні починає у щось впиратися. Перша думка – ви залишилися без зчеплення, а без нього навіть передачу не включити. Це вірно. Але давайте не будемо панікувати, а розберемося в чому може бути справа і як далі їхати.

Зазвичай незадовго перед поломкою педаль зчеплення стає більш жорсткою, зусилля для її натискання доводиться докладати більше, ніж раніше – це найвірніший ознака швидкої поломки зчеплення, а точніше одного механізму з його складових.

Щоб визначити поломку, давайте почнемо з того, яке буває зчеплення. Буває воно тросіковая і гідравлічне. У першому натискання на педаль пускає в хід трос, у другому при натисканні на педаль відбувається передача енергії в гідравлічну систему зчеплення.

Провалилася педаль зчеплення-несправності зчеплення

гідравліка

– перевірте рівень гальмівної рідини в бачку головного циліндра зчеплення. Якщо рівень недостатній, долийте гальмівну рідину до нормального рівня і спробуйте натискати на педаль.

Якщо зчеплення з’явилося, вам пощастило, в цьому випадку потрібно їхати в сервіс або самому оглянути всі шланги, швидше за все рідина десь підтікає. Але в більшості випадків це не допомагає.

Тоді дуже висока ймовірність того, що лопнув один з шлангів, що ведуть до головного або робочого циліндру зчеплення , тому в системі не створюється потрібного тиску. Щоб вирішити цю проблему, потрібно замінити зносився шланг.

Ціна шланга 300-500 руб, ціна роботи в сервісі – від 500 руб . Коли будете шукати шланг в магазинах, бажано, щоб у вас при собі був старий – тоді ви зможете порівняти штуцери і різьблення на них.

Може виявитися, що на вашу модель шланга в продажу немає, тоді може підійти гальмівний шланг для інших моделей. Попросіть продавця знайти деталь, на яку накручується штуцер і накрутіть старий і новий шланг, якщо накрутяться, сміливо купуйте.

Також не забудьте купити гальмівну рідину (краще взяти 1 л, ціна приблизно 150 руб )

Трос зчеплення

– може обірватися де-небудь всередині або на кінцях. Також може обламати вушко на педалі зчеплення, до якого він кріпиться. У цьому випадку потрібна заміна троса, новий трос коштує близько 300-600 руб, ціна роботи в сервісі – близько 500 руб .

Вилка вичавлюючи зчеплення

– знаходиться на коробці передач, її ресурс складає приблизно 50-70 тисяч км пробігу. Якщо на вашому лічильнику вже є подібні цифри, або вилка змінювалася приблизно стільки ж пробігу назад, то швидше за все поломка в ній. Щоб поміняти вилку зчеплення, на більшості моделей автомобілів потрібно зняти або вивісити коробку передач.

За роботу в сервісі ви віддасте 1500-3000 руб .

Має сенс задуматися про заміну диска зчеплення, якщо ви також давно його не змінювали (заміна диска зчеплення зазвичай кожні 70-80 тис км), тому що процедура для виконання цих робіт має на увазі зняття коробки.

За роботу з вас візьмуть ненабагато більше, зате ви відразу ж поміняєте заодно і зчеплення. Також рекомендую замінити заодно масло в коробці, якщо воно не змінювалося вже більше 50 тис км.

Головний або робочий циліндр зчеплення

– можливо один з цих циліндрів «пробило», тоді слід замінити неробочий циліндр зчеплення на новий, а краще поміняти відразу обидва – і робочий і головний. Після роботи обов’язково прокачати систему і перевірити, чи немає течі в місцях з’єднань. Ціна роботи по заміні ГЦС або РЦС в автосервісі близько 1500-2000 руб .

Як їхати без зчеплення?

Припустимо ви приблизно або точно зрозуміли в чому сталася поломка, як же тепер доїхати до будинку або до сервісу? Доїхати своїм ходом можна , але якщо ви щось зробите не так, це черевато поломкою коробки, виходом з ладу синхронізаторів і інших складових частин КПП. Якщо у вас є гроші і час, то краще знайти водія, який зможе довезти вас на буксирі, або викликати евакуатор. Вийде дешевше, ніж при поломці КПП.

Якщо ви все-таки вирішили їхати своїм ходом , то читайте далі. Найпростіший варіант – це доїхати на першій передачі.

Раз зчеплення немає, то на заглушеному двигуні включаємо відразу ж першу передачу (вона включиться і без зчеплення), і в такому положенні заводимо автомобіль.

Порада

При повороті ключа запалювання в положення «стартер» автомобіль одразу ж рушить з місця і заведеться, будуть невеликі ривки. Вважайте, що ви рушили і вже їдете.

Будьте обережні, тому що при натисканні на педаль гальма машину буде продовжувати тягнути вперед, адже зчеплення ніяк не натискаючи. Тому щоб зупинитися потрібно або спочатку спробувати вимкнути першу передачу (спіймайте обертів, коли вона вимкнеться без заїдань), потім загальмувати, або просто заглушити автомобіль.

Далі є 2 варіанти – або їхати на першій передачі до місця призначення (це може бути нереальним, якщо їхати дуже далеко), або на свій страх і ризик навчитися перемикати передачі без зчеплення.

Переключення передач

Щоб переключити передачу без зчеплення , важливо зловити обороти, на яких вона переключиться з легкістю. Цей спосіб називають також включення передач «нахрапом».

Можна після якогось часу утримання газу різко його відпустити і поки обороти падають пробувати переключитися.

Але не варто силою тиснути на важіль, якщо ви доведете до хрускоту і зробите невірний рух важелем, коробка може прийти в непридатність.

Тому наведіть важіль плавно, ви відчуєте самі коли для шестерень будуть потрібні обороти для зачеплення, важіль може навіть сам включити передачу, якщо ви будете трохи притискати його в її сторону.

Одночасно з цим для перемикання може знадобиться різкість. Якщо ви знайдете потрібні обороти і передача сама не включиться, потрібно різко, але не сильно спробувати її переключити.

Коли пристосуватися, стане виходити.

Найголовніше тут скоротити до мінімуму кількість перемикань передач, тобто якщо наприклад їхати дуже далеко по трасі, то можна розганятися за схемою передач 1-3-5 або 1-2-4.

І ще – краще доїхати на 2-3 передачі, ніж безуспішно увіткнути 4ую, пошкодивши тим самим коробку.

При успішному ж перемиканні на 4-5 передачу намагайтеся розраховувати швидкість виходячи з дорожньої обстановки, щоб не доводилося сильно гальмувати або перемикатися. Будьте гранично уважні і обережні!

Моменти перемикання передач

Ні в якому разі не глушите автомобіль при включеній передачі на високій швидкості!  Тому що без зчеплення це може викликати незворотні наслідки, такі як поломка механізмів КПП, двигуна і дуже висока ймовірність аварії, занесення або перекидання автомобіля! Тому щоб загальмувати на високій швидкості, обов’язково заздалегідь вимкніть передачу (спіймайте обертів для безболісного виключення передачі) і поставте важіль в нейтральне положення, після цього котитеся скільки завгодно, педаль гальма буде працювати як треба навіть на заведеної машині.

Вимикаються передачі в положення нейтралі таким же чином, як і включаються – важливо знайти обороти, на яких важіль вийде в нейтральне положення без зусиль.

Що ж, тепер ви знаєте, як визначити причину того, що педаль провалилася, знаєте що могло зламатися і як доїхати до точки призначення навіть без зчеплення.

Головне не поспішайте, спочатку сядьте і все обміркуйте. Щось мені підказує, що інформація, яку я вам дав, допоможе швидко прийняти рішення в складній на перший погляд ситуації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…