Чимало автомобілістів стикаються з ситуацією, коли припиняє працювати дизельний двигун. Подібну проблему не складно усунути, якщо вчасно і правильно виявити причини її виникнення. Що б з’ясувати, чому дизельний мотор не заводиться, необхідно докладніше вникнути в пристрій даного типу двигуна і розглянути принцип його роботи.

Дизельний двигун, бензиновий двигун – в чому відмінність

Дизельний двигун являє собою агрегат внутрішнього згорання. Внаслідок його стиснення в камері запалюється паливна суміш. При функціонуванні двигуна, через підвищення тиску, миттєво нагрівається повітря в циліндрі – 700 градусів за Цельсієм.

Основною відмінністю бензинового агрегату від дизельного є той факт, що в циліндри дизельного мотора паливо окремо потрапляє в камери. Солярка вводиться під великим тиском, що сприяє фактично моментальному розпорошення суміші і її загоряння.

Спочатку дизельні двигуни встановлювали переважно на вантажний транспорт, так як вони більш потужні в порівнянні з бензиновими аналогами. Однак тепер їх застосовують і для легкових автомобілів.

Зверніть увагу

Вони є більш економічними, що дозволяє водієві витрачати менше ресурсів на покупку палива. Незважаючи на масу переваг, дизельні мотори мають ще й кілька недоліків.

По суті вони не є серйозними мінусами, їх, скоріше, можна назвати капризами двигуна, які проявляються у важких умовах використання.

Причини чому не заводиться дизельний двигун.  перераховую основні

Причини неполадок – неправильний догляд і неправильна експлуатація дизеля

Найбільш поширеною причиною, по якій дизельний двигун глухне, є порушення автолюбителем основних правил експлуатації. Крім того, на це може надавати свій вплив недотримання термінів здійснення профілактичних робіт.

Наприклад, в результаті того, що дизельне паливо містить велику кількість сірки, масло необхідно міняти кожні 7.5 тисяч пробігу.

Масло здатне швидко окислюватися і втрачати свої експлуатаційні характеристики, що негативно впливає на стан поршнів.

Причини чому не заводиться дизельний двигун.  перераховую основні

Необхідно обов’язково і постійно звертати увагу на чистоту паливних деталей і своєчасно зливати відходи і з бака і фільтру. Слід чистити їх не менше двох разів на рік, що дасть можливість запобігти засмічення фільтрів.

Причини неполадок – паливо не по сезону

На роботу дизельного двигуна сильно впливає саме паливо, яке має збігатися з сезоном експлуатації. Наприклад, в холодну пору року дизель здатний глухнути в результаті того, що автомобіліст застосовує літні марки палива, які густіють на морозі і перетворюються на в’язку масу.

Зрештою паливний насос не може подати дизель в мотор, а тому як пальне змащує насос, під час його відсутності агрегат піддається швидкого зносу. В даному випадку єдиним виходом із ситуації є загнати транспортний засіб в теплий і сухий гараж, що б розігріти паливо.

Причини чому не заводиться дизельний двигун.  перераховую основні

Причини неполадок – несправний паливний насос або фільтр

Не рідко дизельний мотор глухне в результаті засмічення паливо проводів або порушення герметичності даних елементів. У цій ситуації їх необхідно прочистити. У деяких випадках причина може бути в виході з ладу паливного фільтра.

Причини чому не заводиться дизельний двигун.  перераховую основні

Дуже часто він стає непридатним для експлуатації в результаті використання неякісного дизеля. Крім того, апарат може не працювати через поломки паливного насоса.

Причини неполадок – погано прогрітий двигун

Деякі новачки-автолюбителі неправильно запускають дизельний мотор. Саме основне правило – не починати рух на непрогрітому двигуні. Необхідно гарненько його прогрівати в холодну пору року. Крім того, під час запуску в період морозів слід використовувати свічки наколювання, які дадуть можливість суттєво прискорити процедуру.

Причини неполадок – низька компресія

Дану причину поломки дизельного мотора можна зустріти досить часто. Крім того, що двигун не заводиться, низька компресія тягне за собою масу інших неприємностей:

  1. В результаті нерівномірного зменшення компресії, двигун працює нерівно і трясеться.
  2. Внаслідок незгорілого палива, мотор димить сірим димом.
  3. Через прорив згорілих газів, агрегат покривається патьоками масла – підвищення тиску в картері, яке витісняє через сальники масло.
  4. Підвищення споживання моторного масла.
  5. Посилення шуму під час роботи мотора.
  6. Підвищення витрати пального.
  7. Зниження потужності двигуна.

Зазвичай, саме знос поршнів мотора є першопричиною поганої компресії. Найбільш сильно пошкоджується дзеркало циліндра, а поршневі кільця зберігають свою работоспособноность. Однак вони не можуть ущільнювати зазор між поршнем і циліндром.

Причини чому не заводиться дизельний двигун.  перераховую основні

Причини неполадок – знос поршнів

Для підвищення компресії в циліндри мотора необхідно залити масло. Для цього слід вивернути свічки наколювання і залити в кожен отвір три або чотири столові ложки рідини.

Потім необхідно накинути на мотор шматок щільної тканини. Зверніть увагу на провід, що підходить до свічок, він не повинен бути замкнутий на корпус. Тепер пробуємо завести двигун – за три оберти зайве масло вийде назовні.

Однак в разі занадто низької компресії – мотор підлягає ремонту.

Причини чому не заводиться дизельний двигун.  перераховую основні

Немає сенсу міняти поршневі кільця – необхідно відновлювати гільзи. Для цього роблять растачивание блоку і вдавлення в нього нової гільзи. Після такої процедури циліндр розточується відповідно розміру існуючого поршня. Даний ремонт здатний запобігти проблемі із заведенням транспортного засобу протягом десяти тисяч кілометрів пробігу.

Також компресія може знизиться в результаті руйнування поршня. Це відбувається при застосуванні неякісного дизельного палива а також з-за агресивного стилю їзди водія.

Причини неполадок – знос двигуна

У деяких ситуаціях поломка дизельного мотора може бути викликана зносом агрегату або деталей паливної системи. Це провокує зниження компресії і двигун буде або погано запускатися, або взагалі не зможе працювати.

Особливо сильно це помітно в холодну пору року, навіть якщо повністю справні свічки, а автомобіліст застосовує тільки зимовий якісне паливо.

Досить часто, при цьому, мотор запускається з буксира і якщо він прогрітий, не викликає проблем.

Варто відзначити, що різке зниження компресії свідчить про знос агрегату. Тоді він підлягає ремонту або заміні. Також можна зрозуміти, що двигун зношений, якщо витрата паливного масла підвищений, а тиск в картері досить висока. У цій ситуації єдиний вихід – капітальний ремонт двигуна.

Причини чому не заводиться дизельний двигун.  перераховую основні

Крім того, можуть прийти в непридатність розпилювачі форсунок, що збільшить споживання солярки, а з вихлопної труби буде виступати чорний дим. Дуже рідко при поломці розпилювачів можна побачити їдкий білий дим з вихлопу.

Дані деталі слід своєчасно міняти, так як їх ресурс становить близько вісімдесяти тисяч кілометрів. Довгий період експлуатації двигуна з зношеними розпилювачами може привести до прогорання поршнів і форкамер.

Досить часто можна зустріти ситуації, коли плунжерні пари ТНВД зношуються, що супроводжується складним запуском нагрітого мотора. Їх також потрібно періодично міняти, щоб уникнути поломки мотора.

Поради професіоналів, як запустити двигун

Неякісне пальне суттєво підвищує ймовірність поломки дизельного мотора. У більшості ситуацій в результаті цього виходять з ладу напірні клапани, внаслідок чого в камеру згоряння потрапляє збіднена паливна суміш.

Це відбувається тому, що частина пального подається назад в плунжер, так як напірний клапан її НЕ відсікає. Ситуацію погіршує робота двигуна на високих оборотах. Внаслідок застосування неякісного дизеля здатні страждати плунжер і форсунки.

Плунжер повинен максимально плавно опускатися, інакше він зношений і негативно впливає на роботу мотора.

важливо

Коли температура повітря менше десяти градусів, рекомендовано проколювати два рази свічки.

У деяких автомобілях при запуску чутно специфічний клацання реле напруження свічок, а через десять секунд – сигнал його відключення.

Ви повинні виключити запалювання, почекати кілька секунд після відключення реле, після чого знову запустити двигун. Зачекайте, поки згасне лампочка розжарення свічок і заведіть мотор, натискаючи, при цьому, на газ.

Двигун погано заводиться: причини і вирішення проблеми

Якщо машина не заводиться, потрібно відразу визначити причини, які негативно позначаються на запуск двигуна.

А для цього необхідно систематизувати і скоротити кількість варіантів проблем роботи двигуна.

Мотор проблемно працює «на холодну» чи «на гарячу»? Двигун працює на бензиновому або дизельному паливі? Відповіді на ці питання допоможуть скоротити кількість причин поганої роботи двигуна.

Чому погано заводиться двигун? Потрібно зрозуміти ключову причину!

З півоберта можливо завести лише ідеально відбудовані типи двигунів з карбюратором або механічним уприскуванням перших поколінь, які не мають в складі ніякої електроніки. У всіх інших випадках блок керування двигуном повинен опитати датчики і, проаналізувавши їх сигнали, дати команду на подачу іскри.

Причини чому не заводиться дизельний двигун.  перераховую основні

На це йде кілька оборотів мотора стартером. При несправності процес затягується, що сильно нервує господаря авто. У таких випадках має місце проблема з запуском транспортного засобу. Слід розділити фактори, що негативно впливають на запуск бензинового і дизельного двигуна.

Погано заводиться бензиновий двигун

Бензиновий двигун відрізняється від дизельного, перш за все, наявністю свічок запалювання. Не плутати зі свічками напруження. Тобто, для того щоб бензиновий двигун працював як належить, необхідно підпалювати паливно-повітряну суміш іскрою від свічки запалювання.

Причини чому не заводиться дизельний двигун.  перераховую основні

Чому машина не заводиться «на холодну»

Головними причинами, за якими машина погано заводиться на холодну, є:

Слабкий підсів акумулятор

Даний фактор поганого запуску двигуна широко поширений! Мороз приводить до прискореної розрядці акумуляторних батарей.

Рішення:

  • транспортний засіб можна ввести, замінивши акумулятор на заряджений, або зарядити наявний;
  • якщо це допускає автовиробник, то можна «прикурити авто». При цьому обов’язково враховувати послідовність дій, зазначену в інструкції по експлуатації.

Порада! Якщо ви сумніваєтеся, чи заведеться ТЗ в мороз через «підсів» акумулятора, то слід розуміти, що найбільш сильний заряд у акумулятора буде тільки при першій спробі запустити двигун. З моменту відкриття машини «брелоком» в системі запускаються процеси, які споживають електрику, тому важливо діяти швидко!

Найбільшою ймовірністю завести ТЗ з підсів акумулятором є:

  1. Стоячи поруч з машиною, відкрити її і тут же сісти на водійське сидіння, включивши запалювання.
  2. Почекати 2-4 секунди для активації всіх систем ТС.
  3. Повернути ключ запалювання далі, активувавши стартер і запустивши мотор.

Низький рівень іскроутворення

Другий, частий випадок – це низький рівень іскроутворення.

Це може відбуватися з таких причин:

  • при виході з ладу свічок запалювання;
  • при порушенні електричних з’єднань системи запалювання;
  • при виході з ладу котушок запалювання

Причини чому не заводиться дизельний двигун.  перераховую основні В цьому випадку необхідно виявити причини і усунути джерело несправності, що заважає ТС запускатися при холодному моторі.

Рішення:

Досить замінити свічки і перевірити всі з’єднання системи запалювання.

Причини поганого запуску двигуна «на гарячу»

Для початківця автолюбителя утруднений старт на гарячу виглядає як щось надприродне.

Чому двигун погано заводиться? Буквально півгодини тому заводив машину з полтичка, гарячий двигун забезпечений, а зараз машина не заводиться! Чудеса, та й годі. Ніякої магії – банальна механіка і фізика.

Якщо машина не заводиться на гарячу, то причина може бути в несправності будь-якого датчика. Неправильна робота одного датчика може стати причиною відмови двигуна в цілому.

Порада

При проведенні технічного обслуговування необхідно перевіряти працездатність і стан датчиків. Некоректна їх робота часто є проблемою, через яку двигун погано заводиться на гарячу. При проведенні процедури заміни використовувати кошти для монтажу електричних контактів, вони дозволяють зменшити ризик виходу з ладу.

Можна використовувати спрей для електропроводки Electronic-Spray.

Низька якість бензину

Не існує обивательського методу оцінки якості палива. Доводиться використовувати непрямі ознаки, наприклад, поганий завод після заправки на неперевіреною АЗС. При цьому поки ваша машина не заводиться, є великий шанс посадити акумулятор, «вбити свічки», засмітити інжектор і навіть зруйнувати движок в разі неправильної детонації.

Якщо погано заводиться на гарячу движок, причина напевно в невдалої заправці. Рішення даної проблеми – використання присадок в бензобак, що поліпшують основні показники бензину.

Щоб убезпечити себе від наслідків заправки неякісним паливом і зберегти інжектор в хорошому стані, рекомендуємо завжди тримати під рукою довготривалий очищувач інжектора Langzeit Injection Reiniger для бензинових моторів і довготривалу дизельну присадку Langzeit Diesel Additiv для дизельних.

Рекомендується використовувати дані присадки в паливо при заправках на неперевірених АЗС, а також на трасах.

Причини чому не заводиться дизельний двигун.  перераховую основні

Проблеми з повітряним фільтром

У зимовий період при великому перепаді температур можлива причина таких проблем, як обмерзання повітряного фільтра. Недолік повітря теж є причиною, яка не дозволяє машині завестися. В цьому випадку рекомендується при перших ознаках несправностей відразу замінити повітряний фільтр. Процедура досить проста і не вимагає спеціальних навичок.

Причини чому не заводиться дизельний двигун.  перераховую основні

ВАЖЛИВО! Одним з ключових чинників, що провокують поганий запуск транспортного засобу на холодну, може бути неправильно підібране масло для двигуна. Якщо ви залили масло в’язкістю 10W-ХХ і вище, а стукнули серйозні морози, то масло загусає і його прокачиваемость в холодній системі різко падає, що призводить до істотного зносу движка при старті; як підсумок – машина не заводиться.

Взимку важливо вибирати тільки якісні масла перевірених виробників, так як це гарантує відповідність масел заявленим параметрам «поведінки» на морозі.

Причини, за якими движок дизельного класу не хоче заводитися

Дизельний двигун відрізняє відсутність свічок запалювання і принцип займання від стиснення. Часто машина не заводиться, тому що дизельний мотор дуже вимогливий до якості палива, особливо під час зимових доріг.

Ось чому убезпечити себе можна, використовуючи спеціальні присадки депрессори, в простолюдді – антигелі. Такі присадки запобігають замерзання дизельного палива в холодний період.

Зверніть увагу

Асортимент таких присадок широкий, рекомендується вибирати продукцію відомих виробників, які довели свою ефективність і безпеку. Одним з лідерів по тестах і відгуками споживачів є продукт відомого німецького бренду, компанії LIQUI MOLY Дизельний антигель Diesel Fliess-Fit.

Продукт відрізняє високий ступінь модифікації палива і абсолютна безпека для паливної апаратури дизельного движка.

Низька компресія дизельного двигуна

Другою суттєвою проблемою є низька компресія в дизельному моторі. Низька компресія може бути викликана:

  • зносом циліндропоршневої групи;
  • закоксованность кілець.

Якщо з першою проблемою допоможе тільки капітальний ремонт, то друга проблема вирішується якісної профілактикою. В процесі експлуатації всередині движка утворюється нагар, шлами і лакові забруднення.

Процес неминучий, згодом виникає ситуація, коли нагар не дозволяє компресійним кільцям працювати правильно. Падає компресія, тиску стає недостатньо для запалення паливної суміші.

Профілактика подібних проблем полягає в застосуванні спеціальних промивок масляної системи, що дозволяють видалити нагарообразование.

Одним з кращих засобів для цього є очисник масляної системи посиленої дії Oilsystem Spulung High Performance Diesel.

Склад промивання розроблений з урахуванням застосування саме в дизельному двигуні, що дозволяє домогтися максимального ефекту від застосування.

3 ПРОСТИХ КРОКИ УНИКНУТИ БІЛЬШОСТІ ПРОБЛЕМ З запуском ТС

Однією з основних проблем в російських умовах, що викликають поганий запуск ТС, є якість російського палива та наслідки його використання: відкладення в паливній системі, засмічення форсунок, інжектора і т.д.

Для превентивного уникнення подібних проблем транспортного засобу рекомендуємо:

  1. Перевіряти акумулятор перед зимовим сезоном, виробляючи його заміну раз в 3 роки.
  2. Використовувати очищаючі і змащувальні паливні присадки.
  • Використовувати присадки в паливо, що дозволяють видалити вологу з бака. Однією з кращих присадок є присадка в паливо “Антилід” Fuel Protect компанії LIQUI MOLY.
  • Почистити форсунки. Рекомендуємо використовувати присадки в паливо також компанії LIQUI MOLY.
  • Обов’язково при проведенні ТО перевіряти стан електричних ланцюгів автомобіля, своєчасно проводити їх очищення та використовувати спеціальні захисні засоби. Для очищення: безпечний очищувач контактів Kontaktreiniger. Для захисту: спрей для електропроводки Electronic-Spray.
  1. Для моторів дизельного класу рекомендуємо при кожній заправці взимку, особливо в теплу (!) Погоду, заливати антигель. Це пов’язано з тим, що деякі АЗС в теплу зимову погоду можуть продавати дизельне паливо без достатньої кількості дорогих «зимових» присадок, а потім приходять холоду і двигун не заводиться.

Найголовніше правило правильної експлуатації будь-якого автомобіля – правильна і якісна профілактика. Як і в медицині – легше запобігти хворобі, ніж займатися її лікуванням.

У статті ми розглянули лише малу частину причин, які можуть викликати збої в роботі як окремо движка, так і МС в цілому. Але навіть ця коротка стаття, сподіваємося, допоможе уникнути багатьох проблем, що виникають в процесі експлуатації.

Причини чому не заводиться дизельний двигун.  перераховую основні

Чому не заводиться дизельний двигун

Будь-який власник авто з дизельним двигуном може зіткнутися з нестабільністю його роботи. Мотор або просто не заводиться, або ж моментально глухне. Часом просто працює нестійкий, ніж нервує вас.

І причин для такої поведінки може бути дуже багато, а усунути їх самостійно недосвідченому автовласникові практично неможливо. Але, якщо є мало-який запас знань, то можна спробувати самостійно налагодити механізм.

Для цього потрібно вивчити особливості дизельних моторів, адже якщо не заводиться дизельний двигун, причини досить складно виявити і усунути без хоча б теоретичних знань.

Принцип роботи дизельних моторів

Причини чому не заводиться дизельний двигун.  перераховую основні

Дизельний мотор може не заводитися через низьку компресії

Різниця з бензиновими двигунами в тому, що паливо подається в камери згоряння окремо від повітря.

Якщо згадати принцип роботи бензинового мотора (неважливо, з карбюратором або інжектором), в ньому бензин спочатку змішується з повітрям, а тільки після відбувається подача цієї суміші в камери згоряння.

У випадку з дизелем все інакше – спочатку в циліндр надходить повітря, стискається і нагрівається, після чого поступає паливо, яке під впливом розпеченого повітря запалюється.

Солярка надходить в камери згоряння за допомогою форсунок. Ці елементи паливної системи здатні розпорошити паливо до стану туману.

Завдяки цьому дизпаливо розподіляється в камері згоряння рівномірно, отже, горіти воно буде так само. Перші секунди роботи камера згоряння додатково прогрівається спеціальними свічками розжарювання.

Вони необхідні для збільшення температури повітря в циліндрах. Свічки дуже корисні в зимові холоди.

Але завести мотор можливо, навіть якщо свічки розжарювання вийшли з ладу або відмовило рульове ними реле. Свічки не є «життєво важливим» елементом, вони тільки покращують запуск мотора.

важливо

У більшості автомобілів вони відключаються через кілька секунд після того, як був заведений двигун.

Однак на деяких моделях вони продовжують працювати до тих пір, поки температура ОЖ не підніметься до робочого значення.

Причини чому не заводиться дизельний двигун.  перераховую основні

У холодну пору року дизельний мотор може не запускатися яз-за проблем зі свічками накалу

Які поломки і дефекти можуть виникнути

Упала компресія і мотор не може завестися. Для дизельних двигунів тиск в циліндрах грає ключову роль – саме завдяки йому відбувається нагрівання повітря. А якщо впала компресія, то повітря не нагрівається до високої температури (близько 800 градусів), отже, яке надійшло паливо не зможе спалахнути.

Якщо компресія в циліндрах впала критично, то, швидше за все, доведеться робити капітальний ремонт. Буває і таке, що тиск падає в одному-двох циліндрах. В такому випадку мотор заводиться, але працює нестабільно, з’являються вібрації.

Звичайно, робота в такому режимі є неприйнятною, оскільки знос всього двигуна відбувається набагато швидше.

Проблеми зі свічками розжарювання

Таку несправність ви можете не відразу визначити – на прогрітому моторі вона непомітна. У теплу пору року її обчислити теж практично неможливо. Але ось з настанням холодів вся картина змінюється і двигун може не заводитися, якщо свічки несправні.

Як вже було сказано вони необхідні тільки для прогріву робочої частини камери згоряння до певної температури. При виході з ладу двох і більше свічок майже напевно ви не зможете завести двигун.

Проблема може бути не тільки в свічках – варто перевірити реле і блок управління свічками. Якщо елементи справні, ви почуєте клацання при спробі завести мотор. У разі коли мотор ви заглушили недавно і він не встиг охолонути, то, швидше за все, він успішно запуститься.

А ось якщо температура на вулиці низька, то неполадки зі свічками або системою їх управління не дозволять зробити цього.

Поломки паливної системи

Причини чому не заводиться дизельний двигун.  перераховую основні

Попадання дрібних частинок в форсунки може служити причиною того, чому не заводиться дизельний двигун. Але відразу зверніть увагу на те, чи є сизий димок з вихлопної труби при спробі завести двигун.

Його наявність прямо вказує на те, що подача палива в камери згоряння здійснюється в повному обсязі, ось тільки суміш не запалюється. Отже, потрібно дивитися або свічки, або перевіряти компресію в циліндрах. Якщо проблема пов’язана зі зниженням компресії, залийте в кожен циліндр моторне масло.

На деякий час таким чином ви зможете підвищити компресію. Але після випаровування масла з циліндрів проблема проявиться знову.

Щоб переконатися в чистоті форсунок, їх потрібно викрутити. І перевіряти їх потрібно тільки на спеціальному стенді. Часом форсунки засмічуються частково, в результаті чого при спробі завести мотор він починає чхати, час від часу роблячи потуги, практично зводиться, але тут же глухне.

З вихлопної труби почне валити чорний дим. Іншими словами, відбувається згорання лише малої частини від всього надійшов в камери палива. Велика частина викидається в вихлопну систему.

Порада

Якщо ж при розкручуванні стартером коленвала не чути і натяку на схоплювання, а з труби ніякого диму немає, то можна судити про те, що солярка не доходить до форсунок.

Доведеться озброїтися інструментом і знаннями, перевірити всю паливну систему починаючи від бака і закінчуючи насосом з форсунками. Але спочатку подивіться, чи цілий ремінь приводу насоса. Найчастіше він рветься або просто злітає.

Загорілася лампа тиску масла: причини, що робити

Чи не заводиться в мороз

Дуже часта проблема – парафінізация палива. В результаті цього солярка стає густою, ніби желе. Само собою, через фільтр вона не проходить і в систему далі не подається. Тому використовуйте в холодну пору спеціальне дизпаливо для холодної пори року.

Причини чому не заводиться дизельний двигун.  перераховую основні

решта несправності

Нерідкі несправності в топливопроводе. Іноді з’являються тріщини або в місцях з’єднань утворюються витоку.

Головне запам’ятати важливу деталь: якщо при спробі завести двигун з труби йде дим (будь-якого кольору), то дизпаливо надходить в камери згоряння, а це значить, що проблема, швидше за все, не в системі подачі палива.

Якщо диму немає, то потрібно шукати несправності в свічках або циліндрах (компресія). Хоча проблема може бути і зі стартером – він несправний і не може провернути колінчастий вал.

Дизель не заводиться, несправності і причини

Головна »Дизель» Дизель не заводиться, несправності і причини

З 2000 року дизельні двигуни переслідують типові, досить серйозні збої і вони не заводяться, або погано заводяться. Це результат значного ускладнення двигунів після введення норм токсичності Євро 3 і вище.

Автомобілі з дизельними двигунами є вельми привабливим придбанням для покупців. Незважаючи на те, що характеристики відповідають бензиновим авто, вони забезпечують близько 30% економії у витраті палива. Однак, вартість їх обслуговування, виявляється, зовсім не така маленька. Причина – дуже дорогі в ремонті несправності.

Виявляється, що їх джерелом є дуже високий ступінь складності устаткування дизельних двигунів.

П’ятнадцять років тому дизельні двигуни випускалися з примусовим запалюванням, якщо мова йде про рівень застосовуваної технології. Це було необхідно, щоб задовольнити всі більш суворі вимоги до токсичності вихлопних газів.

Разом з Євро-3, необхідним виявилося введення розширеної самодіагностики і датчиків (система OBDII).

Наступні стандарти змусили застосувати точне визначення складу вихлопних газів з використанням широкосмугового лямбда-зонда, фільтрацію часток сажі з вихлопних газів і зниження оксидів азоту в системах DeNOx.

Вибравши автомобіль з дизельним двигуном, необхідно зважати на деякі типовими для цих машин дефектами. Найчастіше через підвищеного викиду сажі у них закисает клапан ЄДР, але так само є і інше безліч несправностей за якими дизель не заводиться, про які ми поговоримо нижче.

Чому погано заводитися дизельний двигун, відео

Нижче наведені найбільш зустрічаються несправності автомобілів з дизельними двигунами і причини, чому вони не заводяться.

форсунки Дизеля

Технологія уприскування common rail змінила обличчя дизельних двигунів. Дуже точні, керовані електронікою форсунки дозволяють поєднати продуктивність з відносно хорошою чистотою вихлопних газів.

Точність виготовлення форсунок повинна бути величезна, на рівні нижче однієї тисячної частки міліметра. В процесі роботи на паливі, що містить біокомпоненти і під впливом високих температур форсунки зношуються.

Спочатку відбувається розгерметизації керуючого клапана, а згодом і Розкалібрування наконечника інжектора.

Зверніть увагу

Те, за який час все дійде до аварії, багато в чому залежить від типу двигуна і типу апаратури високого тиску. Практика показує, що, безумовно, найменш міцні форсунки приходять з фірми Delphi .

Бувають випадки, що їх поломки відбуваються вже після 120 тисяч кілометрів (наприклад, Renault), в той час як найстійкіші (Denso, Bosch) часто здатні витримати навіть пробіг понад 400 тисяч кілометрів (наприклад, Opel Vectra). У деяких двигунах форсунки себе запікають, а буває і обламуються при добуванні.

Тоді їх демонтаж фахівцем коштує набагато дорожче, тут вже необхідно знімати головку блоку циліндрів.

Симптоми несправності:

  • дизель не заводиться або погано заводитися
  • дим з вихлопної труби – чорний
  • нерівномірна робота силового агрегату
  • підвищена витрата палива.

Ремонт форсунок CR: заміні (або ремонту) підлягають клапани управління, спалені котушки, а також використані наконечники уприскування.

Регенерація вимагає застосування відповідного вимірювального приладу, а займаються цим спеціалізовані сервіси.

Нові п’єзоелектричні форсунки мають змінні наконечники уприскування, але при виникненні серйозних збоїв зазвичай не підлягають ремонту (тільки заміна на нові).

Несправності дизельних моделей:

  • Dacia Logan 1.5 dCi – має надзвичайно чутливі до чистоти палива, форсунки Delphi.
  • Ford Mondeo III 2.0 TDCi – має насос common rail, який руйнує форсунки.
  • Ford Focus 1.8 TDCi – має апаратуру Delphi з дуже обмеженим терміном служби.
  • Jaguar X-Type 2.0 D – двигун (Форд) оснащений ненадійним насосом високого тиску.

турбокомпресор

Турбокомпресор забезпечує дизельному двигуну хороші показники, а свій привід черпає з енергії вихлопних газів.

І саме робота в присутності дуже гарячих вихлопних газів викликає більшість проблем, пов’язаних з довговічністю турбокомпресора. Турбокомпресори дуже чутливі до якості моторного масла.

Обертається навіть кілька сотень тисяч разів на хвилину ротор турбіни може застрягти, якщо масло «не тримає» параметрів.

Колесо компресора настільки ніжне, що може пошкодитися піском, що потрапляє через повітряний фільтр.

Раптове вимикання двигуна без його охолодження після тривалої їзди викликає, в свою чергу, обвуглювання масла, освіту коксу і залипання підшипників турбокомпресора.

У свою чергу, турбокомпресори із змінною геометрією дуже не люблять повільної їзди, від чого відбувається забруднення системи геометрії нагаром.

Симптоми несправності:

  • наявність масла в системі впуску та в вихлопних газах
  • свист турбокомпресора
  • перехід двигуна в аварійний режим
  • підвищена витрата масла в двигуні.

Ремонт турбокомпресора: технічно можлива регенерація кожного типу турбокомпресора. Турбокомпресори без змінної геометрії ремонтувати простіше і дешевше, в той час як ремонт їх із змінною геометрією трохи дорожче. Додаткові витрати можуть виникнути, якщо «турбо» має електричне управління.

Несправності дизельних моделей:

  1. BMW 320D E90 – має не надто міцний турбокомпресор з електронним управлінням.
  2. Ford C-Max 1.6 TDCi – присутній тонкий турбонагнетатель.
  3. Peugeot 206 1.6 HDI -має проблеми зі змазкою турбіни (несправний маслопровід).
  4. Renault Scenic II 1.9 dCi – турбокомпресор піддається швидкого зносу через дефектні мастила.
  5. Renault Espace IV 2.2 dCi – має настільки ж непостійний турбокомпресор, що і автомобілі з двигунами 1.9 dCi.

Насос високого тиску

В системі common rail   дизельне паливо подається з бака через невеликий електричний насос. Використовується кілька типів насосів, в залежності від марки системи упорскування і його покоління.

Він має в собі не тільки транспортують секції, а й клапани, що відповідають за регулювання тиску. Кожен з цих елементів піддається зносу. Крім того, можуть з’являтися проблеми з витоком дизельного палива (типові, наприклад, в Mercedes).

Але у цих насосів доступні деталі для ремонту. Ремонтом займаються спеціалізовані майстерні.

Симптоми несправності:

  • необхідність тривалого обертання стартером
  • проблеми з розвитком потужності.

Ремонт насоса: для більшості типів насосів високого тиску доступні нові ролики, транспортувальні секції, клапани та датчики. До речі, так само застосовуються нові ущільнення.

Ремонт насоса відновлює його початкові параметри. Винятком є ​​апаратура ТНВД Mondeo III 2.

0 TDCi, в якій насос високого тиску має ненадійну конструкцію і ремонту вистачає на не дуже довгий час.

Моделі з несправним дизелем:

  1. FORD MONDEO III 2.0 TDCI – має дефектний виконаний насос, в якому руйнується вал.
  2. MERCEDES C 220 CDI (W202) – часто має проблеми з витоком палива з насоса високого тиску.
  3. NISSAN X-TRAIL II 2.0 DCI – має серйозні проблеми з валиком насоса.
  4. RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI – один і той же двигун, що і в Nissan, і ті ж проблеми з валом.

Маховик двох масовий

Встановлюється (в переважній більшості) на дизельних двигунах. Його завдання – погашення вібрації в кривошипно-поршневий системі.

Двох масовий маховик не тільки підвищує комфорт водіння, але, перш за все, зменшує навантаження на коробку передач, а також дозволяє знизити швидкість холостого ходу (зниження викидів CO2).

В одних автомобілях двох масові колеса витримують чверть мільйона кілометрів, а в інших до 100 тисяч кілометрів. Термін придатності зменшує міська їзда (низькі обороти, часті запуски).

Симптоми несправності дизеля:

  • ривки при русі на холостому ході
  • стукіт при виключенні двигуна і скрип при зменшення передач.

Заміна колеса міцності: використаний маховик слід замінити на новий. Зазвичай, до речі, встановлюється також нове зчеплення.

Дизельні моделі:

  1. FORD MONDEO III 2.0 TDCI – двигун вкрай крихкий.
  2. MAZDA 6 2.0 CD – відстає від інших «японців» міцністю колеса.
  3. PEUGEOT 406 1.6 HDI – це важкий автомобіль зі слабким двосекційним маховиком.

Фільтр сажі DPF

Є обов’язковим елементом у всіх «дизелях», що відповідають стандарту Євро-5. Фільтр сажі відповідає за видалення з газів частинок сажі, які є канцерогенами. Пристрій збирає і спалює сажу.

Для займання сажі необхідна велике навантаження на двигун (швидкість їзди по автомагістралях).

На жаль, під час міської їзди в двигуні не виникають умови для вигоряння сажі і, отже, безліч фільтрів піддається засмічення, що викликає перехід двигуна в аварійний режим.

Симптоми, несправності:

  • перехід в аварійний режим
  • висока витрата палива
  • проблеми з роботою, погано заводиться

Заміна фільтра DPF / FAP: пошкоджений фільтр можна замінити на новий. У продажу є замінники для більшості моделей. Іноді можна скористатися фільтрами після заводської реставрації.

Дизельні моделі:

  1. MAZDA 6 2.0 MZR-CD – має горезвісні проблеми з процедурою випалювання сажі.
  2. OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI – має дуже чутливий фільтр до частої міській їзді.

Свічки розжарювання

Часто вони приховані позаду двигуна. Що ще погано, вони малогабаритні, а використовуються в деяких двигунах з чотирма клапанами на циліндр і можуть зламатися під час викручування.

Симптоми несправності:

Заміна свічок: іноді бувають проблеми з доступом, але найбільші неприємності створюють свічки, які обламуються при викручування. Тоді необхідно зняття головки блоку і ремонт різьблення.

Дизельні моделі:

  1. MERCEDES C 220 CDI – це модель, в якій свічки розжарювання можуть ламатися.
  2. OPEL VECTRA C 2.0 DTI – також має проблеми при викручування свічок.
  3. TOYOTA AVENSIS 2.0 D-4D – двигун з тонкими свічками розжарювання.

Регулятор тиску дизельного палива

Регулятор тиску палива знаходиться або на насосі високого тиску, або на рейці форсунок. Він виконує точне регулювання тиску палива в діапазоні від декількох сотень бар до 2000. Регулювання тиску відповідає і за точність дозування палива.

Симптоми несправності:

  • хвилі вільних оборотів
  • ривки при русі під час роботи
  • утруднений запуск, погано заводиться

Заміна регулятора: сама заміна не є складною операцією, як правило, найбільше часу займає діагностика несправності. Регулятор не ремонтується, тому що він не розбірного типу.

Дизельні моделі:

  1. BMW 320D E46 – є проблеми з регулятором, як і в версії 330d.
  2. PEUGEOT 307 2.0 HDI – це типові авто з аварійним регулятором тиску.
  3. SKODA OCTAVIA 2.0 TDI CR – має часті збої регулятора, як і всі 2.0 TDI CR.

Чи не хоче заводиться дизель на морозі – низькі обороти

Безумовно, підгоріли або зносилися свічки розжарювання – думає середньостатистичний власник автомобіля з дизельним двигуном.

Це можливо, але, як правило, несправність свічок розжарювання супроводжується загорянням попереджає жовтої лампочки. Якщо така лампочка горить, діагноз зрозумілий.

Гірше, якщо жодна лампочка не сигналізує про несправності, а дизель не хоче запускатися. Хіба це нормально для старих і трохи попрацювали автомобілів? Зовсім ні!

важливо

Якщо при підключенні комп’ютера в сервісному центрі не відображаються коди помилок, які однозначно вказували б на якусь несправність, необхідно виміряти швидкість обертання двигуна під час невдалої спроби пуску.

У майстерні часто з’являється така проблема, що приїжджає машина якимось чином раніше завів, або через підвищення температури або просто тепла в зоні двигуна, і важко здогадатися, що є причиною ранкових проблем.

Випишемо кілька пунктів за якими дизель не заводиться:

  • Повільно крутить стартер.
  • Літнє дизельне паливо.
  • Несправне ТНВД (Паливний насос високого тиску)
  • Несправні свічки підігріву

У такій ситуації варто авто остудити за ніч і відразу перед першою спробою запуску підключити сервісний комп’ютер для вимірювання частоти обертання колінчастого вала двигуна, приводячи в рух стартером. Зазвичай такий вимір пояснює причину, чому двигун дизеля не розвиває порога швидкості, при якому відбувається вприскування палива. Палива немає, дизельний двигун не заводиться!

Часто причиною того, що дизель не хоче заводиться на морозі є зношеність акумулятора: начебто і крутить, але погано. На слух неможливо відчути мінімального уповільнення, яке в багатьох випадках має вирішальне значення.

Буває і так, що акумулятор, який потрібно замінити, в іншій машині (наприклад, карбюраторної) працював би ще без проблем рік або два. У будь-якому випадку, часи, коли дизельний двигун може завестися, якщо стартер ледве крутить, давно пройшли.

Без перевищення заданого порогу швидкості обертання не може запуститися.

На жаль, буває, що і заміна батареї не допоможе: дизель не хоче заводитися, тому що не досягає порогового швидкості обертання через зношування стартера.

У разі проблем зі стартером з’являються так звані ступені; теоретично стартер підлягає регенерації, у багатьох випадках вона відновлює повну або хоча б достатню ефективність цього елемента, але в деяких дизельних двигунах, наприклад, групи VW макс. стартер, як правило, не працює досить добре; або працює, але занадто повільно.

У деяких моделях єдиним рішенням, щоб дизель хотів заводиться на морозі, є заміна стартера новим і оригінальним. Купівля «китайця» або елемента колишнього у вживанні або не вирішує проблему, або вирішить його на короткий час.

Є ще інший спосіб впоратися з тим, що двигун стартером не досягає порогової швидкості, при якій відбувається вприскування палива, і не хоче заводиться: це електронне зниження порога, при якому відбувається вприскування палива.

Порада

Модифікація програмного забезпечення часто допомагає, але може мати і негативні наслідки: буває, що дизель в несприятливих умовах, працюючи на вкрай низьких оборотах, потрапляє в вібрації, не може розігнатися і стабілізуватися навіть через кілька десятків секунд після старту.

Это имеет следующие негативные последствия, например, сокращается срок службы прочности маховика. Лучше просто заменить стартер или проверить, не произошло загрязнение или коррозия электрических соединений, что также может быть причиной довольно быстрой поломки.

Не заводится дизельный двигатель: причины и поиск решений

Оскільки навіть найсучасніші автомобілі є, все-таки, лише технічними пристроями, завжди потрібно бути готовим до того, що в будь-який момент один або навіть кілька агрегатів, які забезпечують їх роботу, можуть вийти з ладу, внаслідок чого машина перестане нормально функціонувати.

Будь-яка поломка завжди неприємна для водія. Але автолюбителі зі стажем скажуть, що особливо неприємно, коли на дорозі двигун раптово глухне і завести його немає можливості . Чим це може бути викликано? Будемо розбиратися разом і спробуємо знайти підходящі рішення.

Найчастіші причини поломки дизельних двигунів

Однією з найбільш часто зустрічаються причин, за якими дизельний двигун припиняє працювати, є відмова ТНВД. Іншим альтернативним варіантом може стати відсутність палива в бачку, але це вже ситуація, скоріше, з анекдоту. Нормальна робота паливного насоса високого тиску (ТНВД) неможлива без такого компонента, як електромагнітний клапан ТНВД.

Він відповідає за глушіння мотора. При виникненні проблем з запуском дизельного двигуна, причиною може стати вихід з ладу електромагнітного клапана паливного насоса високого тиску. Для їх усунення знадобиться відремонтувати або замінити його.

Ще однією причиною, чому не заводиться двигун, що працює на дизелі, є недотримання правил догляду за автомобілем.

Так, щоб автомобіль працював в нормальному режимі, слід міняти масло після того, як буде досягнуто пробіг в 7500 км .

Викликано це тим, що в паливі, яке продається на вітчизняних заправних станціях, багатому вмісту сірки. Це позначається на експлуатаційних характеристиках масла, які значно знижуються.

Профілактика поломок дизельного двигуна

Не слід також забувати зливати відстій з паливного фільтра і бака. При цьому, якщо промивати бак хоча б два рази на рік, можна запобігти передчасному засмічення фільтрів.

Проблеми з запуском дизельного двигуна також можуть виникати через неправильну роботу паливної системи і повітряного фільтра. Часто банальне засмічення цих елементів призводить до того, що мотор не отримує достатньої кількості повітря і палива. Це позначається на проблемах з його запуском.

Є й багато інших причин, за якими можуть виникати проблеми з запуском двигуна. Ми постаралися розглянути лише основні з них. З упевненістю можна сказати, що ретельний догляд за власним авто допоможе власникам звести до мінімуму кількість різних поломок, часто викликаних їх банальною неуважністю.

Чому не заводиться дизельний двигун? спробуємо розібратися

Дизельний двигун повсюдно використовується в сучасному автомобілебудуванні. Головним же його конкурентом, як всі знають, виступає, бензинова схема внутрішнього згоряння.

Взагалі ж, головна відмінність бензинового движка від «дизеля» полягає в тому, що циліндри першого отримують готовий до застосування паливно-повітряний склад, в той час як у другій дані елементи подаються окремо. Подібна схема подачі пального допомагає дизельним системам істотно вигравати в потужності, витрачаючи при цьому меншу кількість палива.

Але, як це водиться, не буває добра без худа. Багато технічних експерти вважають дизельні двигуни набагато більш примхливими, ніж їх бензинові конкуренти.

Зверніть увагу

І, на жаль, кожен власник такого «ніжного» двигуна ризикує вранці замість звичного соковитого звуку прокинувся мотора почути лише невиразний скрегіт або похмуру тишу після проворота ключа в замку запалювання.

Чому ж так сталося? А ось зараз і спробуємо розібратися.

Існує кілька типових неприємностей, які із завидною регулярністю трапляються з дизельними двигунами. Ось три з них:

Чути нерівномірна робота стартера. Система запалювання працює ривками і дизельний двигун при цьому «не охоплюється» і не заводиться

Швидше за все, прогноз невтішний – порваний ремінь газорозподілу. В такому стані автомобіль заводити категорично заборонено. Адже чим більше буде безплідних спроб «оживити» мотор, тим більша ймовірність пошкодити внутрішній устрій самого силового апарату.

Стартер працює нормально, виділяється дим, але двигун «не охоплюється»

Якщо диму немає, значить, немає і палива в камері згоряння. Сама безпечна причина, яка тільки може бути в даному випадку – це помилкове спрацьовування Антіугон системи. Але не варто в такому випадку безтурботно махати рукою – адже іноді після таких спрацьовувань може навіть знадобитися ремонт ТНВД .

Якщо ж цей варіант з протиугінною системної відпадає відразу, то необхідно звернути увагу на наступні ділянки силової установки автомобіля: паливний фільтр (він може бути засмічений), паливопровід (а конкретно – його слабка герметичність), саме паливо (і освіту парафіну в ньому).

Також при появі вищеозначених ознак може знадобитися і ремонт форсунок .

Стартер працює справно, з’являється білуватий дим, але двигун не заводиться

Така ситуація говорить про те, що паливо в циліндрах не запалюється або згорає лише частково. Але при цьому, можна бути впевненим, що паливна система працює справно.

Найчастіше таке відбувається через несправності свічок розжарювання (вони можуть або банально перегоріти, або перестати отримувати достатній рівень напруги). Також звернути увагу варто і на правильну установку кута початку впорскування дизеля, адже іноді в силу різних причин, ремінь ТНВД може перескочити і збити настройку системи.

Ну і саме поганий діагноз, який можна ставити в даному випадку – це низький рівень компресії в системі. А це вже, на жаль, загрожує «капіталки».

Стартер не крутить

У разі якщо стартер не крутить, вам варто перевірити заряд акумулятора і працездатність стартера.

Що ж могло послужити причиною такого несподіваного погіршення в роботі дизельного «полум’яного серця»?

Найчастіше, описані вище неприємності виникають через непрофесійний обслуговування і зневажливого ставлення до автомобілів. Найголовніше правило, яке настійно рекомендується виконувати всім власникам старих дизельних автомобілів на території СНД – це заміна моторного масла через 7000-8000 км.

При цьому технічні фахівці рекомендує не дуже-то дивитися на рекомендації виробника.

Адже в них не враховуються особливості нашого палива, в якому вже неоднозначно було відзначено підвищений вміст сірки, яка без варіантів призводить до більш раннього окислення мастильних матеріалів.

Така хімічна реакція призводить до того, що масло втрачає більшості своїх корисних і захисних властивостей.

Також варто зайвий раз сказати про те, що лагодити автомобіль (а особливо його паливну систему!) Найкраще в спеціалізованих сервісах. У таких, як «Слобода Дизель Сервіс». Адже це одне з небагатьох СТО, яке ДІЙСНО спеціалізується на ремонті дизельних автомобілів і знає про них буквально все.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…