Автомобіль – це складний пристрій, в якому всі вузли повинні працювати злагоджено і стабільно. Невелике порушення здатне викликати серйозні наслідки, які можуть привести не тільки до поломки, але і до ДТП. Тому своєчасне виявлення несправності вкрай важливо.

Що таке впускний колектор

Причини потрапляння масла у впускний колектор.  Список і дії

Перед тим як усунути причину попадання масла у впускний колектор, необхідно розібратися, що ця деталь собою являє. Цей пристрій відповідає за змішування потоку повітря з паливом. При дотриманні чітких пропорцій двигун працює як годинник. Але варто виникнути найменшої неточності і з’являється безліч проблем.

Коли поршні рухаються в пристрої, формується розрідження. Воно дозволяє домогтися внутрісистемного тиску, яке нижче, ніж атмосферний. Природно, головну роль в даному процесі відіграє вакуум. Саме він є джерелом приводної сили. Завдяки їй починають функціонувати допоміжні системи, до яких відносять:

  • підсилювач гальм, що працює за допомогою вакууму;
  • систему, яка контролює кількість шкідливих викидів;
  • пристрій, коригуючий кут випередження;
  • вентиляцію картера;
  • круїз контроль.

Звичайно ж, цей список є далеко не повним, так як багато залежить від марки автомобіля і моделі.

Ознаки того, що масло потрапляє у впускний колектор

Перед тим як заявити, що масло у впускному колекторі, ви повинні бути точно впевненим, що причина нестабільної роботи саме в цьому. Є ряд ознак, які виразно вказують на даний дефект:

  • Незвичайний колір вихлопних газів. Коли масло потрапляє у впускний колектор – дим з труби стає чорним або сизим.
  • При виникненні даного дефекту мотор все частіше перегрівається. Мало того, це не пов’язано з навантаженням.
  • Сильно падає тяга.
  • Істотно зростає витрата палива і масла.
  • Мотор починає працювати занадто шумно.

Якщо в процесі експлуатації ви виявляєте будь-які з цих ознак, то необхідно перевірити, чи не потрапляє у впускний колектор масло. Тільки після більш детальної діагностики ви зможете впевнено сказати в чому справа.

Чому масло потрапляє у впускний колектор

Причини потрапляння масла у впускний колектор.  Список і дії

У більшості випадків причиною того, що масло виявляється у впускному колекторі, є несправний повітряний фільтр. Щоб зрозуміти, як це відбувається, розглянемо весь процес в подробицях.

У більшості випадків повітряний фільтр вже забруднений маслом. Тому повітря, проходячи через нього, захоплює з собою крапельки рідини, які незабаром опиняються у впускному колекторі. Природно, це вкрай негативно позначається на роботі автомобіля.

Подібні витоку можливі тільки на виході з компресора. Щоб позбутися від масла у впускному колекторі досить замінити фільтр на інший. Якщо ж проблеми спостерігаються на вході, то спосіб відновлення нормальної працездатності буде трохи іншим.

На виході компресора варто повітряний фільтр. У процесі роботи він пропускає через себе величезні обсяги повітря. Тому з часом, мембрани забиваються частинками пилу. Як результат опір зростає. Через це падає тиск.

На перший погляд, вакуум, який утворюється на вході, ніяк не впливає на те, що масло потрапляє у впускний колектор. Але якщо розглянути даний процес більш докладно, то можна виявити цікаву закономірність. Коли мотор працює при великих навантаженнях, безповітряний простір утворюється також і на виході. Це відбувається через надлишкового тиску.

Якщо подібний стан триває не надто довго, то нічого страшного не відбувається. Але при тривалих навантаженнях масло все-таки потрапляє у впускний колектор. Це відбувається за допомогою підшипників, з яких рідина просочується в систему.

Як назавжди вирішити проблему

Причини потрапляння масла у впускний колектор.  Список і дії

Насправді, незважаючи на серйозні наслідки, пов’язані з попаданням масла у впускний колектор, усунути проблему досить просто. Досить встановити датчик. Це пристрій буде контролювати область, що знаходиться між фільтром і турбокомпресором.

Якщо ж ви не бажаєте витрачати кошти на установку датчика, можна просто слідувати рекомендаціям виробника і міняти фільтр за розкладом. Але варто зробити одне важливе зауваження. Швидкість забруднення залежить від умов експлуатації і навантажень, тому далеко не завжди можна покладатися на мануали виробників.

Впускний колектор – це вкрай важлива деталь. Наявність в ній сторонніх речовин призводить до порушення стабільності роботи двигуна. Тому вкрай важливо стежити за станом повітряного фільтра турбокомпресора і вчасно здійснювати заміну.

mashintop.ru

Масло у впускному колекторі, як усунути

Автомобіль – це складний пристрій, в якому всі вузли повинні працювати злагоджено і стабільно. Невелике порушення здатне викликати серйозні наслідки, які можуть привести не тільки до поломки, але і до ДТП. Тому своєчасне виявлення несправності вкрай важливо.

Що таке впускний колектор

Причини потрапляння масла у впускний колектор.  Список і дії

Перед тим як усунути причину попадання масла у впускний колектор, необхідно розібратися, що ця деталь собою являє. Цей пристрій відповідає за змішування потоку повітря з паливом. При дотриманні чітких пропорцій двигун працює як годинник. Але варто виникнути найменшої неточності і з’являється безліч проблем.

Коли поршні рухаються в пристрої, формується розрідження. Воно дозволяє домогтися внутрісистемного тиску, яке нижче, ніж атмосферний. Природно, головну роль в даному процесі відіграє вакуум. Саме він є джерелом приводної сили. Завдяки їй починають функціонувати допоміжні системи, до яких відносять:

  • підсилювач гальм, що працює за допомогою вакууму;
  • систему, яка контролює кількість шкідливих викидів;
  • пристрій, коригуючий кут випередження;
  • вентиляцію картера;
  • круїз контроль.

Звичайно ж, цей список є далеко не повним, так як багато залежить від марки автомобіля і моделі.

Ознаки того, що масло потрапляє у впускний колектор

Перед тим як заявити, що масло у впускному колекторі, ви повинні бути точно впевненим, що причина нестабільної роботи саме в цьому. Є ряд ознак, які виразно вказують на даний дефект:

  • Незвичайний колір вихлопних газів. Коли масло потрапляє у впускний колектор – дим з труби стає чорним або сизим.
  • При виникненні даного дефекту мотор все частіше перегрівається. Мало того, це не пов’язано з навантаженням.
  • Сильно падає тяга.
  • Істотно зростає витрата палива і масла.
  • Мотор починає працювати занадто шумно.

Якщо в процесі експлуатації ви виявляєте будь-які з цих ознак, то необхідно перевірити, чи не потрапляє у впускний колектор масло. Тільки після більш детальної діагностики ви зможете впевнено сказати в чому справа.

Чому масло потрапляє у впускний колектор

Причини потрапляння масла у впускний колектор.  Список і дії

У більшості випадків причиною того, що масло виявляється у впускному колекторі, є несправний повітряний фільтр. Щоб зрозуміти, як це відбувається, розглянемо весь процес в подробицях.

У більшості випадків повітряний фільтр вже забруднений маслом. Тому повітря, проходячи через нього, захоплює з собою крапельки рідини, які незабаром опиняються у впускному колекторі. Природно, це вкрай негативно позначається на роботі автомобіля.

Подібні витоку можливі тільки на виході з компресора. Щоб позбутися від масла у впускному колекторі досить замінити фільтр на інший. Якщо ж проблеми спостерігаються на вході, то спосіб відновлення нормальної працездатності буде трохи іншим.

На виході компресора варто повітряний фільтр. У процесі роботи він пропускає через себе величезні обсяги повітря. Тому з часом, мембрани забиваються частинками пилу. Як результат опір зростає. Через це падає тиск.

На перший погляд, вакуум, який утворюється на вході, ніяк не впливає на те, що масло потрапляє у впускний колектор. Але якщо розглянути даний процес більш докладно, то можна виявити цікаву закономірність. Коли мотор працює при великих навантаженнях, безповітряний простір утворюється також і на виході. Це відбувається через надлишкового тиску.

Якщо подібний стан триває не надто довго, то нічого страшного не відбувається. Але при тривалих навантаженнях масло все-таки потрапляє у впускний колектор. Це відбувається за допомогою підшипників, з яких рідина просочується в систему.

Як назавжди вирішити проблему

Причини потрапляння масла у впускний колектор.  Список і дії

Насправді, незважаючи на серйозні наслідки, пов’язані з попаданням масла у впускний колектор, усунути проблему досить просто. Досить встановити датчик. Це пристрій буде контролювати область, що знаходиться між фільтром і турбокомпресором.

Якщо ж ви не бажаєте витрачати кошти на установку датчика, можна просто слідувати рекомендаціям виробника і міняти фільтр за розкладом. Але варто зробити одне важливе зауваження. Швидкість забруднення залежить від умов експлуатації і навантажень, тому далеко не завжди можна покладатися на мануали виробників.

Впускний колектор – це вкрай важлива деталь. Наявність в ній сторонніх речовин призводить до порушення стабільності роботи двигуна. Тому вкрай важливо стежити за станом повітряного фільтра турбокомпресора і вчасно здійснювати заміну.

mashintop.ru

Масло у впускному колекторі, як усунути

Автомобіль – це складний пристрій, в якому всі вузли повинні працювати злагоджено і стабільно. Невелике порушення здатне викликати серйозні наслідки, які можуть привести не тільки до поломки, але і до ДТП. Тому своєчасне виявлення несправності вкрай важливо.

Що таке впускний колектор

Причини потрапляння масла у впускний колектор.  Список і дії

Перед тим як усунути причину попадання масла у впускний колектор, необхідно розібратися, що ця деталь собою являє. Цей пристрій відповідає за змішування потоку повітря з паливом. При дотриманні чітких пропорцій двигун працює як годинник. Але варто виникнути найменшої неточності і з’являється безліч проблем.

Коли поршні рухаються в пристрої, формується розрідження. Воно дозволяє домогтися внутрісистемного тиску, яке нижче, ніж атмосферний. Природно, головну роль в даному процесі відіграє вакуум. Саме він є джерелом приводної сили. Завдяки їй починають функціонувати допоміжні системи, до яких відносять:

  • підсилювач гальм, що працює за допомогою вакууму;
  • систему, яка контролює кількість шкідливих викидів;
  • пристрій, коригуючий кут випередження;
  • вентиляцію картера;
  • круїз контроль.

Звичайно ж, цей список є далеко не повним, так як багато залежить від марки автомобіля і моделі.

Ознаки того, що масло потрапляє у впускний колектор

Перед тим як заявити, що масло у впускному колекторі, ви повинні бути точно впевненим, що причина нестабільної роботи саме в цьому. Є ряд ознак, які виразно вказують на даний дефект:

  • Незвичайний колір вихлопних газів. Коли масло потрапляє у впускний колектор – дим з труби стає чорним або сизим.
  • При виникненні даного дефекту мотор все частіше перегрівається. Мало того, це не пов’язано з навантаженням.
  • Сильно падає тяга.
  • Істотно зростає витрата палива і масла.
  • Мотор починає працювати занадто шумно.

Якщо в процесі експлуатації ви виявляєте будь-які з цих ознак, то необхідно перевірити, чи не потрапляє у впускний колектор масло. Тільки після більш детальної діагностики ви зможете впевнено сказати в чому справа.

Чому масло потрапляє у впускний колектор

Причини потрапляння масла у впускний колектор.  Список і дії

У більшості випадків причиною того, що масло виявляється у впускному колекторі, є несправний повітряний фільтр. Щоб зрозуміти, як це відбувається, розглянемо весь процес в подробицях.

У більшості випадків повітряний фільтр вже забруднений маслом. Тому повітря, проходячи через нього, захоплює з собою крапельки рідини, які незабаром опиняються у впускному колекторі. Природно, це вкрай негативно позначається на роботі автомобіля.

Подібні витоку можливі тільки на виході з компресора. Щоб позбутися від масла у впускному колекторі досить замінити фільтр на інший. Якщо ж проблеми спостерігаються на вході, то спосіб відновлення нормальної працездатності буде трохи іншим.

На виході компресора варто повітряний фільтр. У процесі роботи він пропускає через себе величезні обсяги повітря. Тому з часом, мембрани забиваються частинками пилу. Як результат опір зростає. Через це падає тиск.

На перший погляд, вакуум, який утворюється на вході, ніяк не впливає на те, що масло потрапляє у впускний колектор. Але якщо розглянути даний процес більш докладно, то можна виявити цікаву закономірність. Коли мотор працює при великих навантаженнях, безповітряний простір утворюється також і на виході. Це відбувається через надлишкового тиску.

Якщо подібний стан триває не надто довго, то нічого страшного не відбувається. Але при тривалих навантаженнях масло все-таки потрапляє у впускний колектор. Це відбувається за допомогою підшипників, з яких рідина просочується в систему.

Як назавжди вирішити проблему

Причини потрапляння масла у впускний колектор.  Список і дії

Насправді, незважаючи на серйозні наслідки, пов’язані з попаданням масла у впускний колектор, усунути проблему досить просто. Досить встановити датчик. Це пристрій буде контролювати область, що знаходиться між фільтром і турбокомпресором.

Якщо ж ви не бажаєте витрачати кошти на установку датчика, можна просто слідувати рекомендаціям виробника і міняти фільтр за розкладом. Але варто зробити одне важливе зауваження. Швидкість забруднення залежить від умов експлуатації і навантажень, тому далеко не завжди можна покладатися на мануали виробників.

Впускний колектор – це вкрай важлива деталь. Наявність в ній сторонніх речовин призводить до порушення стабільності роботи двигуна. Тому вкрай важливо стежити за станом повітряного фільтра турбокомпресора і вчасно здійснювати заміну.

mashintop.ru

всім прівет.вобщем машина клієнта пройшла 70000тис.на п’яти тисячах пробігу, масло з’явилося в повітропроводі, побігло з під кришки клапанів-вобщем двигун весь в маслі був, це його несильно напружувало-поки масло сильно столо збиратися в повітропроводі, далі побігло через дмвр на повітряний фільтр.вобщем рівня масла вистачало на 6000 тис.

поміняв йому сальники клапанів, кільця поршневі, ремінь грм і тд.уехал.на днями приїжджає (5000 тис. проїхав) масло в воздупроводе, копресія в нормі, гази в сапун не йдуть, принципі говорить масло не жере (напружує масло в повітропроводі) може з Сепоратори (на кришці клапанів) що не так (недарма пявілось масло в возухопроводе в перші 5 тис.

) У кого які думки? Машина бралася з салону

Сам спросіл- сам відповів. Ще прочисти дірочку на дроселі, куди тонкий шланг сапуна вставляється. ДМРВ теж уже напівживий напевно

все чістіл_когда ремонтував, ДМРВ ще живе-сам удівляюсь.вот теж підозри на кришку клапанів (Сепоратори).

Зверніть увагу

недарма-кільця втратили свою пружінітость, Сапун-трохи, УБКІ поршнів були сильна побилися-перегрів походу.Не один покупець не прізнается.на ремон погодився з легкостью.чуствовал за собою косяк (клієнт) знявши колектор ВСМОКТУВАЛЬНО-масло бігло по клапанам + нагар .сечас масло є в повітрозабірник, але не ДАТАКОМ ступеня-щоб на филтр бігло. (в даний час)

Сядь збоку і прокотися з ним – напевно буде їхати 40 км / год на п’ятій передачі. 16-клапанник на таких оборотах під навантаженням і абсолютно справний може масло у впуск закидати разом з незгорілої сумішшю.

вже було сказано і ще повторю часто це через забитого отвори в корпусі ДЗ (98% після чистки все проходить)

спасибі всім! Вадон, x1307 особливе спсснял шланг малої гілки системи вентиляції картера, продув, помив (був за..рат.) -залишається поспостерігати.

Допоможіть будь ласка розібратися в чому може бути проблема ситуація наступна: 1. Опель Омега 88 рік С20NE 114л.с. інжектор. Розширювальний бачок відсутній. 2.

Після прогріву двигуна до робочої температури все масло, яке знаходиться в двигуні за 2-5 хвилини перетікає в радіатор системи охолодження. Щуп показує повну відсутність масла двигуні. 3.

Прокладка ГБЦ була ціла, але про всяк випадок поміняв (в автосервісі) – проблема не вирішується.

4. Також разом з прокладкою ГБЦ, сама ДЦП була відправлена ​​на діагностику – мікротріщин не виявлено.

Масло у впускному колекторі: причини появи і способи усунення

В автомобілі все вузли і механізми повинні працювати правильно, саме так експлуатувати машину буде в радість. Якщо своєчасно виявляти і усувати дрібні несправності, то можна уникнути дорогого ремонту у майбутньому.

Також такий підхід до обслуговування є запорукою безпечного використання автомобіля. Нерідко трапляється так, що з’являється масло у впускному колекторі.

важливо

Давайте розберемося, чому так трапляється, як діагностувати, а потім усунути цю несправність.

Дану проблему можна виявити за певними ознаками. Масло може бути безпосередньо у впускному колекторі або в дросельної заслінки. Це найпростіший спосіб діагностики, однак він пов’язаний з необхідністю розбору верхній частині силового агрегату.

Причини потрапляння масла у впускний колектор.  Список і дії

Також проблема визначається по сизому диму з труби. Це можуть побачити навіть недосвідчені водії. Але цей показник може свідчити і про інші проблеми з мотором.

Можна говорити про несправності, якщо різко виріс витрата масла. Варто регулярно перевіряти його рівень по щупі. Коли ще з’являється масло у впускному колекторі? Можна почати підозрювати про несправності, якщо помітно впала тяга двигуна, а при його роботі збільшився рівень шуму.

Краплі олії на повітряному фільтрі – це ще одна з ознак. Перевірити, чи є там масло, дуже легко. Доступ до повітряного фільтру на більшості автомобілів дуже простий.

Існує кілька причин масла у впускному колекторі. Розглянемо найчастіші з них.

вентиляція картера

Система вентиляції картерних газів призначена для того, щоб знизити тиск в картері двигуна. Тиск там утворюється через попадання вихлопних газів при роботі двигуна.

Для цього картер за допомогою патрубка з’єднаний із зоною зниженого тиску або з зоною розрідження. В атмосферних двигунах внутрішнього згоряння це якраз впускний колектор.

Якщо мотор турбований, то вентиляція картера підключається до вхідного патрубка на турбокомпресорі.

У будь-турбіні є магістраль, призначена для зливу масла. Вона з’єднується з мастильної системою двигуна. Найчастіше дана магістраль підключається нижче рівня масла в картері.

Тому, коли тиск зростає, масло з турбокомпресора не може нормально віддалятися. Також така проблема може бути через засмічення сепаратора. Це один з вузлів в системі вентиляції.

Також може бути закоксовавшіеся патрубок.

Деформація ГБЦ або її вузлів

Це ще одна з причин, чому впускний колектор в маслі. Тут мають місце різні несправності головки блоку циліндрів.

Деякі деталі ГБЦ нездатні внаслідок пошкоджень або зносу сходитися впритул, герметично. Ніщо не перешкоджає попаданню масла в колектор.

Найчастіше дана неприємність може супроводжуватися білим нальотом в маслі, а також мотор може втрачати потужність. Не помітити ці “симптоми” просто неможливо.

Причини потрапляння масла у впускний колектор.  Список і дії

Також можна виділити більше вироблення напрямних клапанів в ГБЦ. Якщо це має місце, то клапани практично не змащуються – ось звідки масло у впускному колекторі. Далі мастило потрапляє в циліндри, де благополучно згоряє.

перегрів

Говорячи про несправності ГБЦ, варто згадати про перегрів як про одну з причин. Перегрів небезпечний тим, що існує серйозний ризик деформації головки блоку. В першу чергу при таких обставинах страждає саме головка. Тому експлуатувати двигун потрібно максимально акуратно.

діагностика ГБЦ

Виявити деформації можна за допомогою спеціальних стендів або візуально. Рекомендується уважно оглянути мотор на предмет пошкоджень. Якщо є проблеми, то буде помітно нещільне прилягання деталей один до одного. Але в більшості випадків з візуальною діагностикою можуть бути труднощі. Тоді пряма дорога на спеціалізований стенд.

Причини потрапляння масла у впускний колектор.  Список і дії

Визначити вироблення в напрямних клапанах можна по стукоту клапанів, яким супроводжується робота двигуна. Усунувши ці причини, можна вирішити проблему масла у впускному колекторі.

прокладки

Впускний колектор закріплений на силовий агрегат за допомогою прокладок. Це дозволяє уникнути можливих підсосів повітря. Також прокладка дозволяє обмежити потрапляння в колектор масла.

Але з часом вона може пошкодитися. В цьому випадку масло туди все-таки потрапляє. Мотор може через це почати давати збої. Якщо є датчик масової витрати повітря, то ЕБУ видасть помилку.

Все це говорить про те, що під колектором пошкоджена прокладка.

Порада

Причин пошкодження її може бути багато. Найчастіше ці елементи виходять з ладу через знос. Іноді прокладка руйнується через перегрів. Однак сучасні елементи стійко витримують високотемпературні впливи. Іноді прокладку ушкоджують в процесі складання двигуна.

Позбутися від масла у впускному колекторі в цьому випадку просто – потрібно лише замінити прокладку. Потім колектор встановлюють назад. Але потрібно дотримуватися деякі нюанси. Поверхні двигуна і колектора рекомендується ретельно зачистити. Гайки простягаються зі строго певним моментом.

турбіна

Перш ніж говорити про те, чому турбіна жене масло у впускний колектор, необхідно згадати її пристрій.

Причини потрапляння масла у впускний колектор.  Список і дії

Якщо говорити перебільшено, то компресор має примітивну конструкцію. Він являє собою вал, на якому встановлено дві гребінки з лопатями. Одна з гребінок приводиться в дію від вихлопних газів.

Інша крутиться за рахунок того, що знаходиться на тому ж валу. Кількість оборотів може бути високим, тому вал повинен бути обладнаний якісними підшипниками. Але як показує практика, сухі підшипники не здатні витримати роботу в турбіні.

Деталь сильно нагрівається, в результаті вузол перегрівається і заклинює.

Для ефективної роботи вузла потрібно було якимось чином прибирати зайву температуру і покращувати ковзання. З цим чудово справляється масло. До валу підведено два мастильних каналу на кожен підшипник. Так можна отримати високі обороти і високу продуктивність.

Все добре, але дана конструкція спровокувала виникнення безлічі проблем, які не можуть вирішити і сьогодні. І найважча з них пов’язана з тим, що турбіна кидає масло у впускний колектор.

Чому турбіна жене масло?

Якщо чимось порушена нормальна робота турбіни, то вона починає гнати масло. Це не найсерйозніша несправність, але тут багато що залежить від моделі компресора і типу несправності. Але поломку потрібно обов’язково знайти і усунути. Адже навіть якщо поставити нову турбіну і не усунути причину, то і нова турбіна буде ганяти масло у впускний колектор.

Непрямі причини можна знайти і усунути самостійно. Найчастіше турбіни женуть масло через порушення тиску. Запірні кільця більше не можуть нормально виконувати своє завдання. Тиск порушується, і маслу йти стає легше.

Причини потрапляння масла у впускний колектор.  Список і дії

Якщо є знос прокладок і сальників, в процесі роботи турбіни мастило може потрапляти в колектор. Відбувається це активно, так як масла через турбіну прокачується багато. У підсумку воно проливається через верх. Це проявляється дуже яскраво. Спостерігається не тільки масло у впускному колекторі, а й на свічках. Виправити ситуацію можна тільки ремонтом турбіни.

Сам по собі ремонт і його особливості залежать від моделі авто. На деякі турбіни є в продажу ремонтні комплекти. Це дозволяє уникнути зайвих витрат і дуже швидко повернути вузол в дію. Така робота робиться і самостійно. Але є моделі, на які виробники запасних частин не випускають, і тоді доводиться міняти деталь повністю.

Забруднення повітряного фільтра

Ускладнений забір повітря для турбіни – це одна з причин несправності. Часто винен в цьому повітряний фільтр – його забувають міняти. Також можуть частково блокуватися патрубки забору повітря. Його може затискати, або він переломлюється.

В процесі роботи турбіни утворюється розрідження. Якщо повітря не вистачає, тиск значно зростає, масло витягується з турбокомпресора.

Причини потрапляння масла у впускний колектор.  Список і дії

Для турбіни повітряний фільтр дуже важливий. В основному мастило жене через те, що порушується тиск саме через забитого фільтра. На турбированних двигунах очисний елемент потрібно міняти через кожні 8 тисяч кілометрів.

Олія

Це друга за поширеністю причина того, що турбіна жене його в колектор. Масло обов’язково повинно бути стійким до високих температур. Є спеціальне масло для турбін. Воно не повинно пригорати. Звичайне масло закоксует всі канали мастила.

Заміну слід проводити частіше. Якщо виробник рекомендує міняти масло через кожні 12 тисяч кілометрів, то краще міняти через кожні 10 тисяч. Тоді ресурс у турбіни підвищиться, і масла в колекторі не буде.

патрубки

Це ще одна з причин. Якщо масло довго не змінювалося, то патрубки мають властивість забиватися. Навіть якщо ремонтують турбіну, то патрубки прочищають. Це дуже важливо.

Якщо масло під впускним колектором, то виникає різниця в тиску через трубок або фільтра.

Важливо також стежити за герметичністю повітряних елементів, якщо патрубки мають тріщини або інші сліди деформацій, їх варто замінити новими.

Причини потрапляння масла у впускний колектор.  Список і дії

В іншому випадку буде зайвий підсос повітря. Це шкідливо як для турбованих, так і для атмосферних двигунів. Проблема ускладнюється ще й тим, що крізь ці тріщини потрапляє зовсім не очищений, брудне повітря, в обхід фільтра. А наявність пилу в циліндрах ДВС веде до передчасного зносу поршневої групи.

висновок

Причин, за якими мастило потрапляє в колектор, багато. Але всі ці симптоми можна виключити за допомогою діагностики. Діагностувати проблему не так складно, як здається. Після того як причина знайдена, важливо дуже швидко усунути несправність, щоб виключити дорогий ремонт в майбутньому.

Звідки масло у впускному колекторі? Причини появи масла у впускному колекторі

Причини потрапляння масла у впускний колектор.  Список і дії

Сліди масла в місцях, де його не повинно бути – це завжди сумно і наводить на думки про капремонт двигуна. Масло в дросельної заслінки, в повітряному фільтрі, на корпусі двигуна, а також масло у впускному колекторі ознака несправності силового агрегату або окремого його вузла.

У цій статті спробую розповісти про причини появи масла в впускному колекторі, про те чим це загрожує і як вирішити цю проблему.

Як зрозуміти чи є масло у впускному чи ні?

Насамперед хочу зазначити, що зрозуміти є у вас масло у впускному колекторі чи ні досить складно, так як все закрито і візуальних ознак може просто не бути.

Ознаки наявності мастила найчастіше такі:

  • Сліди моторного масла в дросельної заслінки, а також повітряному фільтрі, про які я писав у своїй попередній статті;
  • Дим сизого кольору з вихлопної труби. Не помітити густий, погано пахне, все добре роздивитися дим, думаю, зможе навіть повний профан;
  • «Масложор». Якщо мотор починає їсти масло, одним з місць куди воно дівається може бути саме впускний колектор. Тому не забуваємо стежити за рівнем масла!
  • Падіння потужності двигуна, простіше кажучи, мотор не тягне;
  • Збільшується витрата палива.

Актуально:  Чистка дросельної заслінки Форд Фієста своїми силами

Яким чином моторне масло виявляється в колекторі?

Закид відбувається через систему вентиляції картерних газів, яка відповідає, як можна зрозуміти з назви, за вентиляцію, і дозволяє утримувати правильне тиску в картері двигуна.

Тиск зростає за рахунок попадання в картер вихлопних газів тому, щоб їх там не накопичувалося їх відводять через допоміжний патрубок (сапун) в зону розрідження.

У простих “атмосферник” це, як правило, впускний колектор, а у “турбових” движків – вхідний патрубок турбокомпресора.

Акутально:  Жене масло через сапун: причини і варіанти вирішення

На двигунах, оснащених турбінами, передбачена магістраль, через яку відбувається відведення масла в загальну масляну систему силового агрегату.

Як правило, магістраль має вхід розташований трохи нижче рівня масла в картері двигуна, в результаті при найменших підвищеннях тиску картерних газів, відведення масла від турбіни порушується. Причин такого явища може бути багато, брудний масляний сепаратор, пошкодження патрубка, засмічення і т. Д.

Коли сепараторна сітка-фільтр забивається, краплі олії не затримуються і безперешкодно проникають у впускний колектор. Вихід в даній ситуації полягає в чищенні або повної заміни сепаратора.

Рекомендую також:  Турбіна жене масло в інтеркулер: причини і способи вирішення проблеми

Якщо причина в забитої трубці, то причини, як правило, полягають в брудному маслі, закоксованность або більших частках, які забивають прохід (шматки сальників, прокладок і т. Д.).

Нерідко масло у впускному колекторі через забитого фільтра. Відбувається утруднений забір повітря, через те, що забитий фільтр погано пропускає повітря. В результаті цього виникає розрідження і відбувається підхоплення частинок масла, які проникають в колектор. Рідше, але як варіант утруднена подача повітря може статися через забитого повітряного каналу або перелому патрубка.

Проблеми з вихлопної також можуть привести до того, що в колектор закидатиметься масло. Причина в даному випадку полягає в збільшенні опору в випускний системі.

Зверніть увагу

Це може бути забитий каталізатор, пошкодження “банки” глушника, забруднення вивідних шляхів і т. Д. Проблеми з вихлопом призводять до збільшення тиску в «гарячій» турбіні, в наслідок чого гази припадають в середній корпус турбіни.

Далі тиск збільшується, після чого масло закидається з “равлики” у впускний колектор, фільтр і ДЗ.

Це цікаво:  Рівень масла в двигуні вище або нижче норми: чи варто турбуватися? Наслідки занадто низького / високого рівня масла

Найприкріше в цій ситуації те, що “горе-майстри” досить часто ставлять неправильний вердикт, звинувачують турбіну і говорять про необхідність заміни. Але, як ви розумієте, турбіна тут абсолютно ні до чого, вона може бути повністю справна, і бути лише наслідком, але ніяк не причиною того, що масло закидає у впускний колектор.

Причин появи масла у впускному колекторі насправді не мало, це може бути одна з перерахованих вище несправностей, а може бути і цілий комплекс проблем, які потрібно вирішувати. Найголовніше в цій ситуації – не відтягувати з ремонтом, т. К.

зазвичай такі поломки закінчуються досить сумно. З ладу можуть вийти дорогі деталі і цілі вузли. Тому, щоб не допустити подібного слід усунути проблему на ранній її стадії.

Напишіть в коментарях про відомих вам причини появи масла у впускному колекторі, а також про те, як вам вдалося впоратися з цим.

Якщо стаття довелося вам до душі, будь ласка, поділіться нею з близькими, використовуючи кнопки соц. мереж розташовані нижче. Нехай хороші люди читають хороші статті! Всім добра і до нових зустрічей на АвтоПульсаре.

Масло у впускному колекторі: причини і наслідки. Новини компанії «ANGARMOTOROV.RU»

Всі автомобілі, за винятком електричних, використовують двигуни внутрішнього згоряння. Це означає, що автомобіль рухається за рахунок енергії, що утворюється в результаті серії невеликих вибухів, всередині циліндрів двигуна.

Всі автомобілі, за винятком електричних, використовують двигуни внутрішнього згоряння. Це означає, що автомобіль рухається за рахунок енергії, що утворюється в результаті серії невеликих вибухів, всередині циліндрів двигуна.

Для того, щоб ці вибухи відбувалися, необхідно певне співвідношення палива і повітря. І ось тут в гру вступає впускний колектор. Він являє собою набір труб, через які повітря потрапляє в циліндри.

Наявність масла у впускному колекторі – поганий знак.

Чому це відбувається і чого може призвести?

Причини появи масла у впускному колекторі

важливо

Впускний колектор направляє повітря в циліндри через кілька клапанів. Вони відкриваються на початку циклу, потім закриваються після проходження повітря, потім знову закриваються на початку наступного циклу. При виявленні слідів масла у впускному колекторі необхідно перевірити наступне.

Клапан позитивної вентиляції картера (PCV)

Це перший елемент, на який потрібно звернути увагу. Забруднення клапана PCV може відбуватися і на автомобілях з пробігом менше 150,000 км. Необхідно перевірити роботу всієї системи PCV.

Її несправність призводить до дисбалансу повітряного потоку і попаданню деякої кількості масла в колектор. При цьому на панелі приладів спалахує контрольна лампа Check Engine.

У разі повного або часткового засмічення одного або декількох клапанів необхідно очистити або замінити їх.

Засмічення масляних каналів

Якщо ви тривалий час не будете робити заміну моторного масла, то в каналах системи змащення накопичаться відкладення, які будуть ускладнювати вільний перебіг масла. При цьому воно буде збиратися у верхній частині головки циліндрів.

При повному закупорювання каналу масло направляється через клапан PCV і потрапляє у впускний колектор. Для усунення цієї проблеми вам потрібно залити в двигун присадку для промивання двигуна і запустити його на кілька раз. Після цього необхідно замінити моторне масло і повітряний фільтр.

Якщо ця процедура не допомогла, то вам слід вдатися до допомоги професійного механіка.

Масло у впускному колекторі: наскільки серйозна проблема?

При виявленні невеликої кількості масла хвилюватися не варто. Однак, калюжа у впускному колекторі повинна насторожити. У більшості випадків це ознака зносу двигуна, який не здатний працювати на повну потужність.

Порада

Виявлення проблеми саме по собі не означає, що двигуну потрібно терміновий ремонт. Однак, вона є ознакою його зносу і ймовірну необхідність заміни деяких деталей. Такі роботи краще проводити в автомайстерні. Кваліфіковані фахівці зможуть точно встановити, які деталі потрібно замінити.

Відновлюємо герметичність системи впуску на редакційній Калині

30 січня 2017 року

Навіть при справній системі вентиляції картера у впускний колектор – так цю систему прийнято називати в побуті – потрапить певну кількість масла. В цьому немає нічого кримінального.

Згодом герметичність його стиків порушується і рідина може просочуватися назовні. Крім естетичного моменту це відбивається і на роботі мотора. Через щілини не тільки тисне масло, але і йде підсос повітря.

Найчастіше це призводить до нерівній роботі двигуна (невеликого трійнят) на холостих обертах.

Герметичність системи впуску дуже важлива для справної роботи двігателя.Герметічность системи впуску дуже важлива для справної роботи двигуна.

Масляні сліди на стиках колектора видно неозброєним оком, а підсос повітря можна обчислити простим прийомом. При роботі двигуна побризкати на підозрілі місця очищувачем елементів гальмівної системи або карбюратора.

Якщо через деякий час обороти двигуна «попливуть» або він почне взагалі захлинатися, значить в цих місцях є істотний підсос.

Очищувач, як горюча речовина, потрапляючи на впуск, збагачує топливовоздушную суміш, що і викликає плавання оборотів мотора.

Підсос додаткового повітря, що не врахованого датчиками на боці впуску, викликає постійне збіднення суміші. Система управління по вихідним показаннями переднього лямбда-зонда намагається коригувати топливоподачу. У підсумку маємо горезвісне подтраіваніе двигуна на холостих обертах.

Частенько пристойний підсмоктування повітря через стики впускного трубопроводу викликає навіть поява індикації Check Engine. Відповідний код помилки сповістить про надмірне збіднення паливоповітряної суміші. Іншими винуватцями такої неприємності стають зношені прокладки на стику трубопроводу і головки блоку ціліндров.Частенько пристойний підсмоктування повітря через стики впускного трубопроводу викликає навіть поява індикації Check Engine. Відповідний код помилки сповістить про надмірне збіднення паливоповітряної суміші. Іншими винуватцями такої неприємності стають зношені прокладки на стику трубопроводу і головки блоку циліндрів.

конструктив

Металеві впускні колектори відливають як єдиний вузол або роблять складовими. В останньому випадку з’єднання ущільнюють герметиком або ставлять прокладки. Відповідно, їх завжди можна оновити, розділити складовою колектор.

Пластикові колектори завжди складові. Технології виробництва не дозволяють виготовляти подібні вузли монолітними. У більшості випадків такі колектори фактично нерозбірні: стики з’єднань пропаяни. Хоча все ще зустрічаються більш продумані конструкції з можливістю безболісного поділу на частини і заміни гумових прокладок.

Конструкцію конкретного колектора і можливість заміни прокладок або поновлення герметика завжди можна побачити на схемах, які, наприклад, є в каталогах запчастин на сайті відомих інтернет-магазинів.

План дій

Як правило, більш примхливі стики пластикових елементів. Якщо колектор розбірний, то його герметичність легко відновити. Правда, в більшості випадків вузол доводиться знімати з мотора. А в разі «монолітного» колектора доведеться подумати щодо способів його герметизації.

Найнадійніший варіант – пластикова зварювання. Це технологія, за якою, наприклад, ремонтують тріщини і розриви бамперів.

Однак такий варіант може виявитися дорогим задоволенням, якщо мова йде про великих зонах відновлення. У цьому випадку іноді дешевше купити новий або б / у колектор.

Зверніть увагу

Якщо ж робити це своїми силами, то доведеться витратитися на дороге устаткування: спеціальний будівельний фен і дремель (Прямошлифовальная або бормашина).

Варіант простіше – озброїтися паяльником і напаяти на стик шов із пластику. Для цього підійдуть, наприклад, відрізки з пластикового мірного відерця для рідин. Тут за великим рахунком треба тільки терпіння.

Швидше і найпростіше замазати стики герметиком. Правда, цей спосіб найменш бажаний для наддувних моторів. У них тиск повітря на впуску в деяких режимах роботи істотно вище, ніж у атмосферних двигунів. Тому будь-які герметики можуть дати слабину, і для наддувного двигуна більше підійде саме пайка.

Lada Kalina 2 з парку ЗРLada Kalina 2 з парку ЗР

Добровольці є?

Озброївшись теорією, відремонтуємо систему впуску на редакційній Калині. Складовою пластиковий тракт атмосферного бензинового мотора 1.6 (106 к.с.) підтікає по периметру колодязів для котушок запалювання. Мабуть, це наслідки частих тестів на гоночній трасі «Смоленське кільце», в яких автомобіль і особливо його двигун експлуатувалися на межі своїх можливостей.

Рясне запотівання трубопроводу по стиках в районі колодязів котушок зажіганія.Обільное запотівання трубопроводу по стиках в районі колодязів котушок запалювання.

Новый коллектор стоит около 7000 рублей в интернет-магазинах. Такой высокий ценник на узел для отечественного автомобиля связан с его конструктивными особенностями. В него встроены заслонки системы изменяемой длины каналов. Да и сам коллектор 127-го мотора более объемный и массивный в сравнении, к примеру, с коллектором для 126-го двигателя Приоры. Покупать новый узел — не наш метод.

Увы, изучение схем огорчило. Этот коллектор неразборный. Эксперимент с насильственным располовиниванием показался слишком опасным из-за наличия заслонок. К тому же для этого пришлось бы снимать коллектор, а на 127-м моторе это довольно трудоемко. Поэтому проще отделаться локальным ремонтом.

Участок выдавливания масла.Участок выдавливания масла. Після локальної очистки стало зрозуміло, чому найбільше «сопливих» саме ці місця – непристойно великий зазор.После локальної очистки стало зрозуміло, чому найбільше «сопливих» саме ці місця – непристойно великий зазор.

Через велику площі стиків, що вимагають герметизації, відразу відмітається варіант із пластиковою зварюванням – занадто дорого. Можна замислитися самостійним зароблянням щілин за допомогою паяльника. Але, раз у нас малооб’ємний атмосферний мотор, то цілком достатньо пройтися герметиком по стиках.

Перед проведенням робіт перевіряємо, підсмоктує чи в проблемних місцях повітря. Як виявилося, щілини були настільки великі, що поливання очищувачем гальм змушувало мотор битися в конвульсіях!

Універсальний силіконовий герметик. Більшість подібних тюбиків постачають зручною насадкою. Відрізаючи частину носика, можна підібрати потрібний діаметр отвору, щоб герметик добре лягав в стикі.Універсальний силіконовий герметик. Більшість подібних тюбиків постачають зручною насадкою. Відрізаючи частину носика, можна підібрати потрібний діаметр отвору, щоб герметик добре лягав в стики. Вийшло не дуже естетично. Добре, що ці місця не на віду.Получілось не дуже естетично. Добре, що ці місця не на виду.

Відновлювальні роботи зайняли близько години. Для хорошого доступу до ремонтних місцях потрібно вийняти індивідуальні котушки запалювання. Герметик і балон очищувача обійшлися в 300 рублів. Повторний тест на підсос повітря після підсихання ущільнювача пройшов успішно – обороти плавати перестали!

Відновлюємо герметичність системи впуску на редакційній КалінеВосстанавліваем герметичність системи впуску на редакційній КалінеОшібка в тексті? Виділіть її мишкою! І натисніть: Ctrl + Enter Сергій Моїсеєв

переваги:

Надійний і невибагливий автомобіль, запчастини дешеві і простий в обслуговуванні. Прошу зауважити це все відносно.

недоліки:

Недоліки писати не буду, так як для кожного власника вони свої. Дивлячись хто з чого пересів …

Викид моторного масла у впускний колектор або в вихлопну систему

Audi A4 B6 BFB My LOW & SLOW Simon> бортжурнал> викид моторного масла у впускний колектор або в вихлопну систему

Приготуйтесь буде багато букв, але це корисно знати кожному у кого варто турбіна:

Однією з типових несправностей турбокомпресора є викид моторного масла у впускний колектор (або в интеркулер, якщо він є) або в вихлопну систему.

Але чи завжди при таких симптомах можна однозначно судити про несправності турбіни? Ні, далеко не завжди.

важливо

Існує ряд причин, за якими навіть повністю справний турбокомпресор викидає масло в гарячу або в холодну равлика, або в обидві відразу.

Розглянемо причини, за якими виникає така ситуація

Перша причина (на мій погляд, найбільш поширена): Чи не працює (або погано працює) з яких-небудь причин система вентиляції картера двигуна. Система вентиляції картера будь-якого двигуна внутрішнього згоряння призначена для усунення надмірного тиску в картері двигуна, виникає внаслідок прориву газів з камери згоряння в картер при роботі двигуна.

Патрубок вентиляції картера будь-якого ДВС подключаестя до зони зниженого тиску (тобто розрядження). У нетурбірованних двигунах це, як правило, впускний колектор, в двигунах з турбонаддувом-це всмоктуючий патрубок турбокомпресора. Зливна масляна магістраль турбокомпресора підключається до масляній системі двигуна, як правило, нижче нормального рівня масла в картері.

Таким чином, якщо в картері виникає надлишковий тиск картерних газів, масло не може нормально зливатися по зливний магістралі турбокомпресора, воно “підпирає” в корпусі підшипників з усіма наслідками, що випливають звідси наслідками.

Причиною цього може бути сильна закоксованность масляного сепаратора системи вентиляції картера, закоксованность патрубка системи вентиляції картера, перелом або затискання цього патрубка і т.д.

Друга причина: Ускладнено нормальний злив відпрацьованого масла по зливний магістралі турбокомпресора з різних причин (закоксованность, потрапляння сторонніх предметів, залишків старої прокладки, герметика). Визначити і усунути цю причину не складає великих труднощів.

Третя причина: Ускладнено забір повітря на турбокомпресор. Попросту кажучи, “забитий” повітряний фільтр або частково заблокований повітрозабірний патрубок (наприклад сильно зігнутим, за рахунок чого зменшується його прохідний перетин).

При роботі турбокомпресора за рахунок динамічних сил за обертовим на величезній швидкості турбінним колесом створюється деяке розрідження. Якщо виникає зайве опір забору повітря, це розрідження багаторазово збільшується, масло просто “висмоктується” з середнього корпусу турбокомпресора.

Четверта причина: Ускладнено викид відпрацьованих газів через вихлопну систему.

Порада

Зайве опір у вихлопній системі (засмічений або закоксовавшіеся каталізатор, несправна або зам’яли банку глушника і т.д.) викликає збільшення тиску в “гарячій” равлику турбокомпресора, що викличе прорив вихлопних газів в середній корпус турбокомпресора і збільшення тиску всередині його, що, в свою чергу, викличе викид масла з боку компресора.

При наявності однієї або декількох вищенаведених причин навіть повністю справний турбокомпресор буде викидати масло, а з вихлопної труби буде валити добротний сизий дим. У підсумку хочу зауважити, що поява масла у впускному колекторі або в інтеркулере взагалі може не мати відношення до турбіни.

В першу чергу при появі таких симптомів слід перевірити всю ту ж систему вентиляції картера двигуна, в якому вона стані і що в ній робиться.

При несправності системи вентиляції або, врешті-решт, самого двигуна, масло через патрубок вентиляції картера потраплятиме в воздухоподающий патрубок турбокомпресора і далі в інтеркулер і впускний колектор.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…