Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла

Лада 2114 «Salavat Motorsport»> бортжурнал> Засіб для раскоксовкі поршневих кілець Verylube Антикокс. Особистий досвід використання.

Всім Привіт і Доброго часу Доби!

Даний запис не є рекламою і антирекламою.
Всі дані засновані на особистому досвіді!

Сьогоднішня запис про досвід використання засобу для раскоксовкі поршевих кілець Verylube Антикокс.

Засіб для раскоксовкі поршневих кілець Verylube Антикокс.

Даний засіб використовував на початку 2014 року після виміру компресії в ВАЗ-2114 в якості експерименту.
Результати виміру компресії до застосування засоби для раскоксовкі поршевих кілець Verylube Антикокс:
1 циліндр – 6,0
2 циліндр – 8,0
3 циліндр – 10,5
4 циліндр – 10

За результатами виміри компресії видно – низька компресія в двигуні.
Низька компресія в двигуні в основному буває через зношування циліндро-поршневої групи (ЦПГ) або через прогара клапанів.
Прогар клапана був виключений так як головка блоку циліндрів після капітального ремонту.
Капітальний ремонт головки блоку циліндрів робив якраз таки після прогара одне з клапанів.
Від сюди висновок знос циліндро-поршневої групи.
Капиталить двигун я не збирався, а вирішив в якості експерименту спробувати засіб для раскоксовкі поршневих кілець.

Скажу відразу в раскоксовку поршневих кілець не вірив спочатку, так як розумію що зношений метал диво засобом не відновити.

Але все ж заради експерименту вирішив спробувати.
Сподобалося мені засіб VERYLUBE Антикокс туба 10 мл ціна 50 рублів.
Ціна препарату була невисокою 50 рублів за тубу 10 мл, на двигун потрібно чотири туби-за тубі в кожній циліндр, в результаті 200 рублів.

Засіб для раскоксовкі поршневих кілець Verylube Антикокс.

Що таке раскоксовка?
Раскоксовка від VeryLube
раскоксовка – це не складна процедура, за допомогою якої видаляється нагар з циліндрів двигуна. Такі відкладення утворюються в камері згоряння, коли туди починає потрапляти масло. Нагар блокує поршневі кільця в канавках, після цього вони не щільно прилягають до стінок циліндрів і знімають не всю масляну плівку. Надлишки мастила починають горіти і утворюють нагар. Згодом цей процес досягає свого апогею: двигун починає диміти, під’їдати масло, падає його потужність.

Найчастіше це трапляється, якщо автомобіль використовується для короткочасних поїздок, особливо в зимовий час. В цьому випадку двигун не встигає як слід прогрітися і вийти на робочий діапазон температур, при яких відбувається самоочищення камери згоряння. Також відкладенню нагару сприяє: їзда на малих обертах: тривала робота на холостому ходу, наприклад, в пробках; перегрів двигуна; несвоєчасна заміна масла.

Якщо у двигуна почався жор масла, збільшився витрата палива, з’явився темний дим з глушника – це перші ознаки залягання кілець. Остаточно діагностувати проблему можна, перевіривши компресію в циліндрах. Зменшення тиску на кілька одиниць, розбіг по циліндрах вказують на проблеми з ЦПГ. При цьому, більшість з майстрів, звичайно ж, порадять робити капітальний ремонт двигуна. Але, як показує практика, можна обійтися і менш кардинальними заходами.

Є два види засобів для раскоксовкі – одні заливаються в масло (назвемо їх «м’які»), інші ж вносяться безпосередньо в циліндри. У кожного з них є свої плюси і недоліки.

«М’яка» раскоксовка вноситься в моторне масло за 150-200 кілометрів до заміни. І в звичайному режимі експлуатації двигуна лакові відкладення і нагар відмиваються з деталей, особливо поршнів і нижніх, маслоз’ємних, кілець, які залягають найчастіше. Такі склади, звичайно менш дієві при сильному забрудненні, тому їх краще використовувати частіше, можливо при кожній заміні масла, в якості профілактичних препаратів від закоксовкі.

Найбільш ефективними вважаються препарати, які заливаються безпосередньо в циліндри. Для цього двигун прогрівається, викручуються свічки і необхідну кількість раскоксовкі вноситься через свічковий отвір в кожен з циліндрів. Після цього камери згоряння знову закриваються свічками і процес починається. Залита автохімія відмінно розм’якшує нагар на поршнях і кільцях, при цьому рідина ще й починає випаровуватися через підвищену температуру прогрітого двигуна. Пари піднімаються вгору камери згоряння і починають проникати в нагар на клапанах і стінках циліндра, розм’якшують його. Згодом вся грязь згорає і виводиться разом з відпрацьованими газами. До речі, після застосування таких засобів масло міняти не обов’язково.

Головний плюс засобів для раскоксовкі – їх вартість мізерна по відношенню до цін на капремонт, а ефект часто перевершує всі очікування.

Переваги:
– Відновлює рухливість кілець.
– Знижує витрату масла.
– Очищає циліндри і поршні, камери згоряння, клапани від усіх видів забруднень (нагару, коксу, лаків, смол).
– Вирівнює компресію по циліндрах.
– Знижує шум при роботі двигуна.
– Видаляє відкладення зі свічок запалювання (розжарювання).
– Знижує рівень шкідливих вихлопів в атмосферу.
– Склад безпечний для каталітичних нейтралізаторів, кисневих датчиків.
При розпилюванні Антикокс безпосередньо в циліндри двигунів через свічкові отвори або
через отвори для свічок розжарювання не вимагає заміни моторного масла.

Як бачимо з вишенапісанного не засіб, а казка якась з допомогою 200 рублів можна позбавиться від капітального ремонту і відновити двигун і його характеристики.

З теорією розібралися тепер безпосередньо сам процес.
Розібравшись з інструкцією із застосування приступаємо до роботи.

1. Прогріваємо двигун. Мотор повинен бути теплим, але не гарячим.
2. Викручуємо свічки. Відключаємо роз’єм модуля запалювання.
3. По черзі в кожен циліндр заливаємо засіб, по одній тубі в циліндр. Закручуємо свічки назад. Чекаємо 10 – 20 хв. Викручуємо свічки. Прикриваємо свічкові отвори поглинає тканиною, щоб вилітає бруд не потрапила на фарбу. Провертає двигун стартером кілька секунд.
4. Встановлюємо свічки на місце.
5. Запускаємо двигун і забезпечити його роботу на підвищеній частоті обертання колінчастого вала до 15 хв. За цей час залишки розм’якшеного коксу будуть видалені через систему випуску відпрацьованих газів.

Відео із застосуванням засобу для раскоксовкі поршневих кілець засобом Verylube Антикокс.

Димність вихлоних газів обумовлена ​​пргоревшім глушником, про заміну глушника розповім в наступному БЖ!

Висновок: Після застосування засобу для раскоксовкі поршневих кілець Verylube – дива не сталося! Компресія піднялася максимум на 0,5. Від капремонту двигуна за допомогою даних засобів не уникнути.
Результати компресії після застосування засобу і піврічний експлуатації автомобіля:
1 циліндр – 6,5
2 циліндр – 8,5
3 циліндр – 11
4 циліндр – 10
Також засіб не впоралося з нагаром на порушених, після зняття двигуна видно що нагар як був, так і залишився.

Можливо при використання неякісного палива і моторного масла результати після застосування засобу для раскоксовкі поршевих кілець Verylube Антикокс були-б і вище, але в моєму випадку в процесі експлуатації автомобіля використовував гарне моторне масло Shell Helix Ultra 5W40 і паливо з перевіряти АЗС!
Повторюся для неуважно читають що – чудо не очікував, використовував засіб для експерименту.

Дякую всім за вніваніе! Рівною Вам компресії в двигуні!

Раскоксовка поршневих кілець

В ході експлуатації автомобіля утворюється маса відходів. Мова йде не тільки про викиди в навколишнє середовище, але і речовинах, які залишаються на нутрощах робочих агрегатів. Однією з найбільш неприємних проблем є утворення нагару на елементах поршневої групи. Подібний наліт необхідно видаляти, щоб гарантувати безпроблемну роботу ДВС. Дана процедура носить назву раскоксовка поршневих кілець. Якщо ви зібралися проводити її самостійно в гаражних умовах, то обов’язково ознайомтеся з наданою інформацією.

необхідність раскоксовкі

В ході роботи двигуна на кільцях циліндрів може утворюватися рясний нагар. Відбувається це з двох основних причин: використання низькоякісного палива або попадання масла в камеру згоряння. У незначних обсягах відкладення практично не позначаються на працездатності мотора. Згодом водії можуть зіткнутися з наступними проблемами:

  • зниження потужності двигуна;
  • зменшення компресії;
  • поява детонації;
  • проблеми зі стартом;
  • педаль газу стала менш чутливою;
  • підвищена витрата моторного масла;
  • поява сизого диму з вихлопної труби;
  • масляний нагар на свічках.

Всі ці ознаки свідчать про необхідність чищення кілець. У найсумніших ситуаціях через детонацію можуть деформуватися кільця і ​​навіть поршні. Раскоксовка поршневих кілець своїми руками не становить великих труднощів. На ринку можна знайти десятки спецзасобів для видалення відкладень.

причини закоксовкі

У рідкісних випадках джерелом рясного закоксовиванія стає низькоякісне паливо. Зміст високого відсотка домішок призводить до того, що відбувається не повне згоряння суміші, утворюючи поступово шар нагару. Якщо ви використовуєте якісне паливо, то причина одна – потрапляння в циліндри масла. Воно (на відміну від паливно-повітряної суміші) згоряє не повністю, що призводить до закоксовування.

Чому потрапляє масло в циліндри – це окреме питання, який автовласникам необхідно терміново вирішити. Раскоксовка – це така ж профілактична міра, як і чищення зубів. Якщо ви не хочете робити її регулярно, то необхідно усунути причину появи нагару. Протікання масла може відбуватися з таких причин:

  • Природний знос або пошкодження. Нижня маслос’емноє кільце не зможе видаляти з дзеркала циліндра зайве масло, через що в канавках буде поступово накопичуватися все більше складу. Він буде пригорати, залишаючи чорний наліт.
  • Знос або пошкодження маслос’емних ковпачків, які необхідні для видалення надлишків.
  • Невеликі подряпини або деформації на дзеркалі циліндра, в яких здатне накопичуватися масло.
  • Використання низькоякісного або старого масла. Згодом склад втрачає свої характеристики плинності, що утрудняє видалення з дзеркала залишків.

Після проведення операції ви самі зможете переконатися, чи допомагає раскоксовка поршневих кілець. Компресія повинна відновитися, зникне детонація, автомобіль буде більш «жвавим і бадьорим на підрив». Далі необхідно розглянути існуючі способи раскоксовкі і як вони виконуються.

Методи раскоксовкі поршневих кілець

Виконати раскоксовку водій може одним з двох способів: з розбиранням мотора і без неї. В останньому варіанті передбачається використання різних засобів. Далі буде розказано про переваги і недоліки кожного з подібних методів.

Розбір агрегату і повноцінна чистка

Даний метод – найефективніший і трудомісткий спосіб. Як правило, його застосовують тільки в крайніх випадках, коли ні один засіб не допомогло. Переваги очевидні: є можливість зі стовідсотковою ймовірністю видалити всі відкладення, ретельно очистивши кожен квадратний сантиметр поверхні. Також при розбиранні можна оцінити стан поршневих кілець, а при необхідності, природно, замінити їх.

Проблема полягає в складності операції. Далеко не всі водії здатні розібрати, а потім коректно зібрати мотор. Вам доведеться звертатися в спеціалізовані техцентр і оплачувати подібні послуги. Щоб не доводити до цього, не допускайте критичного рівня закоксовиванія. При появі перших ознак використовуйте різні спецзасоби.

раскоксовка водою

Доступний метод без будь-яких вкладень. Для проведення вам знадобиться підготувати дистильовану воду в пляшці, крапельницю і шланг. Деякі автомобілісти також рекомендують розвести 100 мілілітрів перекису водню на 5 літрів води для поліпшення ефекту. Виконувати промивку таким методом краще перед зміною масла, так як частина нагару потрапить в старе масло.

Далі виконайте наступні кроки:

  1. Зробіть отвір в пробці пляшки, а потім вставте один кінець крапельниці (з циліндром).
  2. Інший кінець з’єднуємо з отвором у впускному колекторі, при цьому необхідно відрегулювати потік через спеціальний регулятор на крапельниці. Досягніть показника 2-3 краплі в секунду.
  3. Запустіть мотор. Доведіть його до 2000 оборотів в хвилину.
  4. «Прокачайте» таким чином від 1,5 до 3 літрів розчину.

З вихлопної труби може повалити густий білий дим. Це означає, що нагар почав поступово відшаровуватися і віддалятися. Метод вимагає певної вправності. Подавши занадто великий обсяг води, ви ризикуєте привести мотор до гідроударів, який повністю виведе його з ладу. Недолік цього методу також в тривалості, адже на раскоксовку водою може піти кілька годин.

раскоксовка гасом

Коли шар коксу досить великий, можна спробувати використовувати гас. Водіям слід змішати гас з ацетоном в рівних пропорціях. Додатково можна додати масло, щоб суміш більше часу протрималася в циліндрі. Цю процедуру треба проводити перед заміною моторного масла (аналогічно попередній методиці).

Виконайте наступну інструкцію:

  1. Демонтувати всі свічки.
  2. Встановіть циліндри в одну лінію. Залийте в кожен з них по 100 мілілітрів суміші.
  3. Поставте свічки на місце. Залиште автомобіль на 8 + годин.
  4. Викриття свічки і покладіть на колодязі ганчір’я.
  5. Запустити стартер, щоб залишився розчин вийшов.
  6. Встановіть свічки. Проїдьтеся на машині. Як правило, в перші 15 кілометрів відбувається раскоксовка і видалення нагару через вихлопну.

Тільки після цього можна повністю міняти масло. Представлені методи практично не вимагають вкладень. Вони дозволяють раскоксовать поршневі кільця, не розбираючи двигун.

М’яка раскоксовка без заміни масла

Вищеописані методики мають одне загальне правило – відразу ж після їх виконання слід замінити масло. Якщо цього робити не хочеться, можете використовувати ряд присадок до бензину або дизелю. Головна функція подібних присадок – видалення продуктів згоряння спеціальним хімічним складом. Він потрапляє в циліндр разом з паливом, зменшуючи утворення нагару і видаляючи те, що вже там є.

До переваг присадок можна віднести:

  • зручність використання (досить тільки залити присадку);
  • не потрібно демонтувати свічки або міняти масло;
  • на циліндрах з’являється захисна плівка.

Методика підходить тільки для видалення малої кількості нагару (в більш важких ситуаціях присадки будуть безсилі). Недоліком є ​​низька швидкодія. Ефект ви відчуєте тільки через кілька сотень або тисяч кілометрів.

ТОП-5 кращих засобів для раскоксовкі

Якщо гроші не є проблемою, то краще купити спеціалізоване засіб для раскоксовкі поршневих кілець. На ринку можна знайти продукцію вартістю від декількох сотень до тисяч рублів. Визначити однозначно кращий засіб для раскоксовкі поршневих кілець неможливо, тому вам доведеться методом особистих проб знайти найбільш підходяще для свого випадку. Далі будуть представлені 5 популярних і затребуваних продуктів.

Mitsubishi Shumma Engine Conditioner

Першокласне засіб японського виробництва. Багато майстрів і механіки віддають перевагу саме йому. Це розчинник на нафтовій основі. До складу входять етиленгліколь і моно-етил ефір. Shumma – склад з розряду жорстких раскоксовок. Розробляється для моторів з прямим уприскуванням, але може використовуватися і в ДВС інших типів. Введення в циліндри здійснюється за допомогою трубочки. Далі необхідно потримати склад від 3 до 5 годин. Важлива перевага – Shumma Engine Conditioner неагресивний до маслос’емниє ковпачки. Мінус – це одне з найдорожчих засобів.

GZox Injection

Ще один японський продукт. Активно використовується для чищення карбюратора, інжекторів, при цьому він раскоксовивает кільця. У GZox входить нафтової розчинник і етиленгліколь. Має м’яку дію на поршневу, при цьому додатково створює захисну плівку. Також допускається використання кошти в якості міри профілактики кожні 10 тисяч кілометрів пробігу. Нагар видаляє відмінно, але раскоксовать масляні канали йому не під силу. GZox Injection – це продукт із середньої цінової категорії, тому знайти на полицях автомагазинів його простіше, ніж Shumma.

Kangaroo ICC300

Розроблено в Кореї. Чи не є засобом для раскоксовкі, хоча прекрасно справляється з цим завданням. Рекомендується його використовувати для видалення нагару після тривалої стоянки автомобіля. ICC300 зроблений на водній основі, при цьому характеризується високою розчинністю в маслі. До складу входить 3-метил-3-метоксібутанол, оксид лаурілдемітіламіна, 2-бутоксіетанол. Використовувати його допускається тільки на прогрітому моторі. Для досягнення кращого результату засіб повинен впливати на циліндри мінімум 12 годин. Доступна ціна робить цей склад вкрай популярним. Недолік тільки один – слабкий ефект при кімнатних температурах.

VeryLube (ХАДО)

Засіб виконано у вигляді аерозолю. За відгуками покупців неефективний. Він може використовуватися тільки при низькому рівні закоксовкі. Очистити масляні канали їм не вийде, але продукт здатний промити масляну систему двигуна. Під цією назвою можна знайти кілька засобів з середньої категорії і бюджетної. У складі диспергирующие компоненти, вуглеводні аліфатичного ряду. Безпечний для гумових компонентів, але виробник застерігає, що VeryLube може зруйнувати лакофарбові покриття.

Greenol Reanimator

Російський продукт, здатний впорається з раскоксовку будь-якої складності. Такий ефект досягається за рахунок використання потужних розчинників, тому засіб не відповідає міжнародним нормам екологічної безпеки. Склад здатний зруйнувати маслос’емниє ковпачки. До переваг відноситься великий флакон на цілих 450 мілілітрів і висока ефективність при чищенні окремих деталей (клапанів або циліндрів). Застосовуйте цю рідину для раскоксовкі поршневих кілець з обережністю через високу агресивності.

Як уберегти автомобіль від нагару

Щоб не купувати раскоксовиватель поршневих кілець і не проводити процедури з очищення, рекомендуємо дотримуватися декількох порад:

  • використовуйте якісне паливо і масло;
  • не давайте машині довгий час стояти без діла;
  • своєчасно міняйте масло і масляний фільтр;
  • не допускайте їзди з пошкодженими деталями поршневої групи;
  • в зимовий період намагайтеся прогрівати мотор.

Перед використанням будь-якого спецзасоби ретельно вивчіть його склад і ефект. По можливості проконсультуйтеся з мотористами.

висновок

Нагар на циліндрах – типова проблема, яку легко усунути у себе в гаражі. Водії можуть вибрати серед кількох методик (прочистити всі самостійно або купити спеціальні склади). Ринок пропонує широкий асортимент в різних цінових категоріях. Купуйте продукцію тільки в перевірених магазинах, щоб не натрапити на небезпечні вироби кустарного виробництва. Якісна раскоксовка зменшить витрату масла і додасть потужності транспортного засобу.

Якщо матеріал був для вас цікавий або корисний, опублікуйте його на своїй сторінці в соціальній мережі:

10 кращих засобів для раскоксовкі поршневих кілець

Характеристика в рейтингу

1 Shumma EX Engine Conditioner Краща ефективність
2 Лавр МЛ-202 Краща раскоксовка від вітчизняного виробника
3 GZOX INJECTION & CARB CLEANER Універсальність. Висока ефективність речовини
4 Wynns Combustion Chamber Cleaner Не потребує заміни масла. Найбільш незвичайний спосіб обробки
5 Едіал Найм’якша раскоксовка
6 Антикокс VERYLUBE (XADO) Саме економічне засіб
7 Титан Оптимальне поєднання ціни та якості
8 Greenol-Reanimator Найжорсткіше засіб для раскоксовкі
9 FENOM Декокер Найкраща ціна
10 Рімет Підсилює ефективність ревіталізантов

Низька якість палива і моторного масла при постійному використанні впливає на роботу двигуна. Особливо це помітно в камері згоряння, де ці два витратних матеріалу зустрічаються. В результаті, під впливом високих температур відбувається забивання маслоз’ємних кілець нагаром і смолою з подальшим їх коксуванням. Повноцінно видалити ці освіти можна, лише розібравши двигун для промивання, або своєчасно використовуючи високоактивні хімічні засоби для раскоксовкі.

В даному огляді представлені кращі препарати для відновлення функціональності поршневий групи без необхідності розбирання ДВС, що значно знижує фінансові витрати (в десятки разів!). Рейтингова позиція заснована на відгуках фахівців і власників, які успішно використовували одне з цих коштів на практиці

ТОП-10 найкращих засобів для раскоксовкі поршневих кілець

10 Рімет

Для відновлення рухливості поршневих кілець і видалення високотемпературних лакових і вуглецевих відкладень можна успішно застосовувати хімічний високоактивний компонент російського виробництва «Рімет». Даний засіб відноситься до швидкодіючим жорстким раскоксовку і заливається в циліндри через отвір для свічки запалювання або форсунки (в дизельних ДВС). Склад суміші активно руйнує структуру смолисто-вуглецевих відкладень і нагару, в маслоз’ємних і компресійних кільцях, а також на стінках циліндрів.

У своїх відгуках багато власників рекомендують провертати коленвал двигуна з відключеним запалюванням для досягнення кращої ефективності обробки. В кінці процедури ДВС прогрівається протягом 15 хвилин. Після необхідна заміна моторного масла, інакше «Рімет» може пошкодити сальники двигуна. Для цієї мети передбачено використання промивної присадки тієї ж марки. Помічено, що після обробки деталей циліндропоршневої групи зростає ефективність протизносних ревіталізантов. Для збільшення ресурсу мотора виробник рекомендує використовувати даний засіб на постійній основі, проводячи обробку кожні 20-25 тис. Кілометрів.

9 FENOM Декокер

Незважаючи на доступну ціну, раскоксовка FENOM Декокер може впоратися з лаковими і шламовими відкладеннями в поршневий групі. Багато автовласників, котрі застосовували цей засіб на практиці, настійно рекомендують збільшити час обробки рази в 4 від заданого виробником інтервалу. Це дозволить повернути рухливість маслос’емних кілець і розм’якшити відкладення в поршневих каналах. В процесі обробки вони будуть очищені при прокручуванні двигуна без утворення іскри. По завершенню процедури і прогріву ДВС (до 15 хвилин при оборотах не вище 2000), моторна мастило підлягає заміні з подальшим очищенням масляної системи промивної рідиною.

У відгуках власників, які застосували FENOM Декокер, відзначається досягнення поставлених цілей. Навіть в запущених випадках спостерігалося поліпшена динаміка мотора і зниження паливного витрати. Двигун переставав «є» масло, а компресія по циліндрах вирівнювався. Однак засіб не завжди може забезпечити бажаний результат – якщо власник запізнився з обробкою, і знос маслос’емних кілець досяг критичних величин, без ремонтних робіт обійтися не вдасться. У всіх інших випадках ефективність була визнана багатьма користувачами. На їхню думку, регулярне застосування засобу (доступна ціна дозволяє це робити практично всім автовласникам) значно збільшує ресурс ДВС.

8 Greenol-Reanimator

Одна з найжорсткіших, але ефективних раскоксовок. Вимагає відповідальності і уважності при застосуванні, т. К. Відхилення від інструкції виробника може викликати небажані процеси в двигуні. Високоактивний складу засобу очищає не тільки нагар і звільняє кільця поршневий групи від коксового шламу. Він легко зможе зруйнувати ущільнювачі в масляній системі, тому після використання потрібно тут же провести процедуру промивання і заміни мастила.

При цьому очищення краще виконувати за допомогою спеціального масла, а не ще однією присадки. Саме нехтування цим правилом, судячи з відгуків, призводить до плачевних наслідків – хімічне промивання не забезпечує нейтралізацію з’єднань Greenol-Reanimator, і разом з рухливістю маслоз’ємних кілець, може статися розчинення фарби на внутрішній стороні піддона (якщо він не алюмінієвий).

7 Титан

Даний засіб належить до швидких раскоксовок і перевірено на практиці багатьма користувачами. Анітрохи не поступається кращим очисним присадкам, представленим в даному рейтингу. При цьому мається незаперечну цінову перевагу. Титан здатний відновити і вирівняти компресію двигуна, тим самим продовжуючи ресурс складових деталей циліндропоршневої групи.

Відновлення рухливості маслоз’ємних кілець не може замінити капітальний ремонт мотора, проте, своєчасна обробка запобіжить передчасний їх знос і вихід з ладу. Якщо процес коксування не перебуває у критичній стадії (коли залишається тільки розбирання і ремонт), засіб Титан зможе значно поліпшити параметри двигуна. Для оцінки ступеня ефективності виробник рекомендує проводити контрольні заміри компресії до початку обробки і після її повного завершення. Якщо ж належного результату не спостерігається або є часткове поліпшення, є сенс після очищення і зміни масла (з попереднім промиванням) застосувати відновлюють присадочні кошти.

6 Антикокс VERYLUBE (XADO)

Одного аерозольного балончика (330 мл) вистачає на обробку 20 циліндрів – це саме економічно вигідне засіб для раскоксовкі кілець поршневої групи. Ефективно розріджує всі можливі види відкладень. Має гранично простий спосіб використання – за допомогою спеціального шланга (поставляється в комплекті з балоном) активна речовина розпорошується в циліндрі через свічковий отвір. Весь процес займає не більше 40 хвилин. При цьому основна маса відкладень віддаляється через те саме отвір свічки – щоб не пошкодити ЛКП авто, їх слід прикрити ганчіркою при прокручуванні клонували.

Залишки розм’якшеного коксу і нагару видаляються через вихлопну систему – необхідно забезпечити роботу двигуна протягом 15 хвилин на високих оборотах. При цьому близько підходити до труби не рекомендується – занадто багато «бруду» буде вилітати. Власники вважають Антикокс VERYLUBE одним з найефективніших і недорогих способів відновити функціональність маслоз’ємних кілець. Після застосування, судячи з відгуків власників, спостерігається явне поліпшення динаміки мотора. Двигун працює тихіше, без перебоїв, значно знижується витрата масла, а компресія в циліндрах не тільки піднімається, але і вирівнюється між ними. Також зростає і тягова потужність.

5 Едіал

Засіб для раскоксовкі поршневих кілець “Едіал» потрапляє в камеру згоряння разом з паливом – перед обробкою власнику немає необхідності навіть свічки викручувати. Досить вилити вміст флакона в заливну горловину і заправити потрібну кількість палива (можна обробляти як бензинові, так і дизельні мотори). Основною перевагою даної процедури є відсутність необхідності міняти масло і, звичайно ж, простота використання, доступна практично всім автомобілістам.

Після того, як підготовлена ​​таким чином суміш з палива та високоактивного речовини буде вироблена, відбудеться відновлення рухливості компресійних і маслоз’ємних кілець, витрата масла повернеться на допустимий рівень, а двигун порадує виросла приемистостью і динамікою. У відгуках користувачів, які перевірили «Едіал» на практиці, звертається особлива увага на плавність змін, які відбулися в процесі обробки. При цьому засіб надає очищаючу дію і на розпилювачі форсунок в інжекторних і дизельних моторах, знімаючи з них наліт, який пройшов багаторазову температурну обробку. Як відзначають власники, «Едіал» хоч і просте, але досить ефективний засіб, при регулярному використанні (кожні 10-15 тис. Км) значно відсуває за часом необхідність проведення капітального ремонту циліндропоршневої групи.

4 Wynns Combustion Chamber Cleaner

Високоякісний продукт Wynns Combustion Chamber Cleaner здатний дбайливо видалити нагар, лаковий наліт і вуглецеві шламові освіти в циліндропоршневої групі виключно бензинових двигунів. Засіб відновлює рухливість маслос’емних і компресійних кілець, до того ж очищає впускний колектор з клапанами. Чи не робить негативний вплив на каталізатор.

Незвичайність способу його застосування здивувало багатьох власників – хімічно активна речовина подається через вакуумний шланг двигуна. При цьому наголошується його висока ефективність – у відгуках вказується на вирівнювання компресії в циліндрах, зниження вібрації мотора і усунення детонації. Також багато звертають увагу на мінімальний рівень витрати масла і збільшення потужності агрегату. До того ж процес очищення не вимагає заміни мастила і практично не може нашкодити двигуну, т. К. Даний засіб абсолютно не контактує з гумовими ущільнювачами ДВС.

3 GZOX INJECTION & CARB CLEANER

Даний засіб, в залежності від методу застосування, має здатність виконати очистку камери згоряння, раскоксовку поршневих кілець, або видалити відкладення в карбюраторі. Хімічний склад GZOX INJECTION & CARB CLEANER забезпечує моментальне розчинення вуглецевих відкладень, смол і утворень на їх основі і повертає рухливість маслос’емниє кільцям.

Власники, які застосували GZOX INJECTION для відновлення працездатності двигуна, в своїх відгуках відзначають високу ефективність засобу – буквально відразу після очищення мотору повертається колишня стабільність роботи, збільшується його прийомистість. Як показала практика, якщо раскоксовку робити по інструкції, результат однозначно буде позитивним. Відсутність відновного ефекту може означати лише помилку при діагностиці або вказувати на той факт, що стався повний знос маслос’емних кілець. Після застосування високоактивного хімічної речовини виробник рекомендує провести повну очистку системи мастила і змінити моторне масло.

2 Лавр МЛ-202

Одна з найпопулярніших на ринку раскоксовок для поршневих кілець користується великим попитом у покупців, т. К. Якість її нітрохи не гірше більш дорогих імпортних аналогів. Високоефективний склад цього засобу здатний не тільки відновити рухливість маслос’емних кілець, але і видалити всі види відкладень в циліндропоршневої групі. Багато власників рекомендують збільшити час обробки з 2,5 годин до 12 для більшого ефекту, проте це може привести до втрати герметичності гумових ущільнювачів масляної системи. Проте, так надходять багато автолюбителів. При цьому відразу після закінчення процедури потрібна заміна моторної мастила з попереднім промиванням, причому виконувати дану операцію краще спеціальним маслом, а не присадкою.

При правильній обробці наліт на стінках циліндрів стає пухким і його можна легко видалити без розбирання ДВС через свічковий отвір. При діях строго по інструкції відбувається повне позбавлення від коксових відкладень, блокуючих нормальне функціонування кілець. І якщо їх знос не знаходиться в критичному стані, результат часом буває просто фантастичним! Судячи з відгуків, ефект від впливу «Лавр МЛ-202» можна порівняти з капітальним ремонтом, ось тільки вартість автохімії у багато разів нижче. Різко падає витрата масла, робочий тиск по циліндрах вирівнюється, а сам двигун стає більш прийомистим, і буквально «оживає».

1 Shumma EX Engine Conditioner

Одна з найбільш зручних у використанні раскоксовок не викличе труднощів навіть у початківців автолюбителів. Якщо автослюсар настійно рекомендує робити капремонт димить маслом двигуна з різною компресією в циліндрах, то за допомогою Shumma EX Engine Conditioner є можливість уникнути цієї процедури і значно заощадити бюджет. Це одне з найпотужніших засобів по відновленню рухливості маслоз’ємних кілець і видалення будь-яких відкладень в циліндропоршневої групі.

Найкраще не чекати «мертвого» залягання, а виконувати очисну процедуру з періодичністю в 70-90 тис. Км. Це збільшить ресурс ДВС і відстрочить капітальний ремонт на невизначено довгий термін. Після обробки мотор знижує вібрації в процесі роботи, перестає грітися, однозначно зростає його потужність. У відгуках власників також відзначається зниження димності і витрати мастила (в деяких випадках своєчасної обробки спостерігається практично повна відсутність парів масла в вихлопі), а споживання палива повертається до рівня «свіжого» автомобіля.

8 кращих засобів для раскоксовкі поршневих кілець

* Огляд кращих на думку редакції expertology.ru. Про критерії відбору. Даний матеріал носить суб’єктивний характер, не є рекламою і не служить керівництвом до покупки. Перед покупкою необхідна консультація з фахівцем.

У міру роботи двигуна, поршневі і маслознімні кільця покриваються нагаром (косому), що складається з вуглецю і сажі. Подібний наліт утрудняє їх рух, що ускладнює запобігання попадання масла в камери згоряння і створення компресії. Для видалення коксу розроблені різні препарати. Ми вивчили відгуки покупців, а також характеристики товарів, і представляємо Вам рейтинг кращих засобів для раскоксовкі поршневих кілець. Це допоможе вибрати продукт за якістю і ціною, а також способу застосування на автомобілі.

Рейтинг кращих засобів для раскоксовкі поршневих кілець

номінація місце Найменування товару ціна
Рейтинг кращих засобів для раскоксовкі поршневих кілець 1 Shumma EX Engine Conditioner 1 360 ₽
2 Kangaroo icc300 350 ₽
3 Лавр МЛ-202 441 ₽
4 Грінол реаніматор 900 ₽
5 GZOX INJECTION & CARB CLEANER 535 ₽
6 Едіал
7 Verylube Антикокс 577 ₽
8 Wynns Combustion Chamber Cleaner 802 ₽

Shumma EX Engine Conditioner

Перше місце в рейтингу займає товар від японського виробника Mitsubishi, який рекомендований для всього модельного ряду цієї марки. Засіб для раскоксовкі поставляється в балончику під тиском і укомплектовано трубочкою для зручної подачі в свічкові колодязі. За консистенцією речовина нагадує піну. Воно задувається в циліндри, а отвори закриваються старими свічками. Покупцям в відгуках подобається, що діє воно досить швидко і доведеться почекати близько 30 хвилин. Камера згоряння очищається повністю, включаючи поршневі кільця і ​​стінки. Перед нанесенням досить трохи збовтати балон. Правда, після пуску двигуна, варто дуже густий дим, тому процедуру раскоксовкі слід проводити тільки на вулиці, а не в гаражі.

Наші експерти поставили японський продукт на перше місце в рейтингу, оскільки піна для раскоксовкі глибоко проникає в деталі і очищає поршневі кільця навіть із зворотного боку, значно підвищуючи їх рухливість. Ще відгуки показують, що вона не шкодить фарбі в піддоні, на відміну від інших товарів, які піднімають верхній шар покриття в картері.

переваги

  • двигун краще набирає обертів;
  • на 2000-3000 тяга вище;
  • після використання ще залишається трохи засобу для профілактичного застосування;
  • зростає компресія.

недоліки

  • трубочка з набору коротка, краще купити окремо довшу;
  • рівень масла може згодом впасти на 2 мм;
  • висока вартість;
  • не допоможе, якщо витрата мастила 1 л на 1000 км.

Kangaroo icc300

Друге місце рейтингу віддано засобу «Кенгуру», яке випускається в балоні по 225 мл. Його можна заливати в свічкові колодязі або через отвори від форсунок. Деякі їм навіть намагалися чистити сідла клапанів і п’ятаки. Продукт можна використовувати окремо або разом з BG 109. Покупцям у відгуках подобається, що після використання цього засобу для раскоксовкі кілець на поршнях, свічки залишаються чистими незважаючи на пробіг 5000 км. Центральний ізолятор взагалі не покривається сажею. Такий ефект сприяє легкому запуску двигуна від першої іскри.

Це кращий очищувач для раскоксовкі моторів, які мають невеликий пробіг до 70000 км. Засіб більше використовується для профілактики, усуваючи навіть найтоншу плівку нальоту. Це допомагає підтримувати стінки циліндрів до стану, близького до ідеального. Надалі, якщо застосовувати засіб при кожній зміні масла, під час капітального ремонту не доведеться протачивать циліндри, а тільки замінити поршневі кільця на більший розмір.

переваги

  • підходить також для чищення карбюратора;
  • добре заповнює камеру;
  • поширює свою дію на п’ятаки клапанів;
  • вимиває залишки шламу.

недоліки

  • не застосовується в запущених випадках або після пробігу в 500000 км;
  • перед заміною масла ще потрібно промивка.

Лавр МЛ-202

Далі в рейтингу засіб для раскоксовкі від вітчизняного виробника. Воно поставляється в пляшечках по 185 і 330 мл разом зі шприцом і трубкою для зручної заправки в мотор. Другий пляшечки вистачить на ДВС з об’ємом двигуна понад 2 л. Творці продукту, раскоксовивающего поршневі кільця, заявляють, що вже було продано 4000000 одиниць. Рідина має рідкісну консистенцію і заливається через відсіки з форсунками або свічками. Це відновлює потужність і збільшує термін служби силового агрегату. Водії у відгуках розповідають, що після проходження процедури раскоксовкі, двигун став запускатися набагато легше незважаючи на нічний простий. Цю хімію активно застосовують на автомобілях 1994-1995 років випуску і вони можуть обходитися без капітального ремонту якийсь час.

Товар для раскоксовкі кілець в поршневий системі потрапив до рейтингу через доступної ціни в порівнянні з імпортними аналогами. За рахунок підвищеної плинності речовина підходить для V-образних моторів або для проведення процедури на автомобілі, що стоїть під ухилом. Якщо на днище поршня є виїмка, то препарат затечет і в неї.

переваги

  • безпечне очищення поршнів, кілець, камери згоряння;
  • нормалізує компресію по кожному циліндру;
  • відновлює характеристики потужності;
  • знижує витрату палива;
  • пуск на холодну стає набагато простіше.

недоліки

  • для кожного двигуна потрібен індивідуальний розрахунок кількості засоби;
  • склад дуже шкідливий для людської шкіри – потрібна обережність;
  • сильний неприємний запах.

Грінол реаніматор

Продовжує рейтинг Томська розробка «Грінол реаніматор». Це засіб для раскоксовкі з високою активністю. Воно безпечно видаляє нагар, відмиває поршневі кільця, підвищує їх рухливість (якщо запали), і сприяє відтоку масла назад в картер. Випускається продукт для раскоксовкі в пластиковій пляшці, тому його можна замовляти поштою в інтернеті, оскільки ємність не зашкодить навіть при недбалої доставки. Речовина виявляється ефективним при «поїданні» мастила до 200 мл на кожну 1000 км пробігу. У паперовій коробці є докладна інструкція, і покупці в відгуках діляться, що процедуру раскоксовкі можна цілком провести в гаражі без залучення фахівців.

Товар примітний об’ємом 450 мл, що в 1.5-2 рази перевищує пропозиції інших виробників, за що засіб і поміщено в рейтинг. Така тара вигідна для автомайстерень, які регулярно проводять процедуру раскоксовкі кілець ДВС. Однієї пляшки вистачить на два двигуна, об’ємом 1.5 л, тому можна купити препарат на двох з сусідом, у кого така ж проблема.

переваги

  • відчувається підвищення тяги;
  • сприяє відновленню рівною роботи мотора;
  • з вихлопної системи перестає йти сизий дим;
  • дбайливе ставлення до ущільнювачів і резинкам.

недоліки

  • тиждень в салоні тримається неприємний запах від догорання кошти;
  • при пуску після застосування препарату, ДВС «троїть» або «п’ятеро»;
  • висока вартість;
  • деякі у відгуках скаржаться на підняту фарбу в піддоні.

GZOX INJECTION & CARB CLEANER

У ТОП-5 увійшов японський очищувач для раскоксовкі поршневої системи, що випускається у вигляді мусу. Він подається через тонку трубочку. Дозволено застосування для карбюраторів, очищення паливної системи, ДВС мотоциклів, інжекторних установок. У ємності знаходиться 300 мл речовини. Після використання продукт покращує прийомистість мотора. Виробник рекомендує застосовувати його кожні 10000 км, щоб відстрочити капітальний ремонт. Для чищення паливної системи засіб можна подавати через дросельну заслінку.

На нашу думку автохімія заслужила місце в рейтингу кращих для раскоксовкі, зважаючи миттєвої дії. Вона починає видаляти кокс з перших хвилин нанесення і максимум доведеться чекати 5-6 хвилин (якраз, щоб звернути свічки / котушки і приєднати високовольтні дроти). Це відмінний варіант, коли немає часу вичікувати 30-60 хвилин. Тримати ємність можна під будь-яким кутом для розпилювання, що актуально при складній формі двигуна з нестандартним розташуванням колодязів.

переваги

  • виробляється засіб в Японії;
  • впливає на вуглекислотні відкладення і смоли;
  • може бути застосовано на інжекторних і карбюраторних ДВС;
  • підходить для мотоциклів.

недоліки

  • висока вартість;
  • не можна використовувати на машинах з безпосереднім уприскуванням палива;
  • несумісне з дизелем;
  • видає сильний запах.

Едіал

Шосте місце рейтингу за автохимией від бренду Edial. Засіб для раскоксовкі випускається в тарі 50 і 100 мл для легкових авто та комерційного транспорту. Є окрема серія в пляшечках на 200 мл з особливою концентрацією, призначена для великих вантажних автомобілів. Під замовлення виробник постачає іншу фасовку, зручну для клієнтів. Речовина активно проникає на зворотний бік поршневих кілець, усуває бруд з канавок, очищає посадочні сідла. Покупці у відгуках радіють тому, що після раскоксовкі не потрібно міняти масло. Частинки кошти прилипають до нагару на кільцях і порушених, а згодом вигорають разом з сажею. Картер двигуна залишається чистим.

Товар занесений нами в рейтинг зважаючи на простоту використання. Для проведення раскоксовкі в поршневий групі, Вам не буде потрібно викручувати свічки або знімати котушки. Засіб просто заливається в паливо. Один флакон потрібно розвести в 40-60 л. Марка бензину неважлива. Паливо саме доставить очищувач до поршневим кільцям в камері згоряння. Попутно будуть очищені клапана з сідлами.

переваги

  • підходить для бензинових і дизельних автомобілів;
  • економія часу при використанні;
  • не вимагається подальша заміна масла;
  • можна проводити в будь-який час, не підлаштовуючись під регламент заміни масла при технічному обслуговуванні.

недоліки

  • заливати потрібно тільки перед заправкою на АЗС, щоб бензин добре перемішався;
  • розчиняє бруд в баку.

Verylube Антикокс

Передостаннє місце рейтингу ми віддали продукту для раскоксовкі поршневих кілець від бренду Verylube, який є дочірньою компанією Xado. Речовина розроблено для видалення смоляних відкладень і нагару в циліндропоршневої групі. Засіб подається в теплий мотор через гнізда форсунок. Для цього під кришечкою балона є згорнута шлангочка. Автохімія безпечна для гумових ущільнювачів і кисневих датчиків. Вона не зашкодить каталітичні нейтралізатори за лямбда-зондом. Відгуки показують, що препарат добре робить свою справу. Ще одним плюсом, який подобається покупцям, виступає економну витрату – 5 секунд подачі в кожен «горщик». З таким розрахунком кошти вистачить на 5 чотирициліндрових ДВС.

Це засіб гідно місця в рейтинг кращих, оскільки підходить для ДВС, які працюють як на бензині, так і на дизельному паливі. Серед препаратів пінного типу це рідкість. Швидкодіючий склад розрахований на застарілий кокс на кільцях і порушених від солярки, тому буде цікавий власникам такого типу транспорту.

переваги

  • не потрібна заміна масла;
  • одного флакона вистачить на 20 циліндрів;
  • повертає рухливість кілець;
  • компресія вирівнюється;
  • знижується гучність роботи мотора.

недоліки

  • необхідно стартером прокручувати коленвал при відкритих колодязях;
  • при попаданні на ЛКП, роз’їдає його.

Wynns Combustion Chamber Cleaner

Завершує рейтинг кращих товар від бельгійської компанії Wynns. Присадка випускається в упаковці по 400 мл. Розрахована на пряму подачу в камеру згоряння через вакуумний шланг з медичної крапельниці з дозатором, але свічки і масло після цього міняти не потрібно, що подобається покупцям у відгуках. У картер нічого не опускається – все вигорає і виходить через колектор в глушник. Після процедури досить проїхати 5 км або погазовать на місці, щоб набрякла сажа згоріла і з вихлопної знову став йти напівпрозорий дим.

Фішкою цього кошти для видалення нагару з кілець в поршневий системі є спеціальна розробка під російський бензин. Представники бельгійської компанії взяли проби в різних регіонах, щоб створити продукт виключно для боротьби з маслами і домішками, присутніми у вітчизняному паливі. Після ретельного вивчення хімічного аналізу бензину, компанія випустила унікальну формулу. Ще плюсом товару для раскоксовкі служить відносно доступна ціна, не дивлячись на імпортне якість. Але купити його можна не в будь-якому місті Росії, тому він і поміщений на останнє місце в рейтингу.

1 comment
  1. При закоксовке кольца могут находиться в разном состоянии: быть утопленными в поршневые канавки (зацементированы в нагаре) или быть выдавленными из поршневых канавок нагаром попавшим между поршнем и кольцом. Первый вариант закоксовки самый простой и раскоксовка удаляя нагар позволяет кольцам обрести подвижность и они начинают снимать масло со стенок гильзы. Во втором случае нагар накапливается между кольцом и стенкой поршневой канавки и выдавливает кольца из поршневых канавок, что усиливает их трение об стенки гильзы и кольца быстро стираются. В результате раскоксовки очищаются поршневые канавки от нагара и кольца садятся на место. Зазор между кольцом и стенкой гильзы увеличивается в результате чего масложор вырастает, а владелец авто попадает на капиталку . Поэтому-то и необходимо проводить раскоксовку как заметили расход масла на угар, а еще лучше делать раскоксовку периодически как профилактику двигателя. Это как гигиена полости рта у человека. Зубы вы чистите постоянно, убираете зубной налет . Так и за двигателем необходимо ухаживать, не только менять масла и фильтры, но и убирать нагар. Как только появился масложор делайте раскоксовку, чтобы не стерлись кольца (особенно маслосъемные). Не доводите коксование двигателя до критического состояния, когда реанимировать двигатель сможет только замена колец. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Не працює підсвічування годин ваз 2107

Чи не працює підсвічування годин ваз 2107 Годинники ВАЗ 2107: усунення несправностей…

Розбирання збірка паливного насоса

Розбирання збірка паливного насоса Розбирання збірка паливного насоса Перед складанням паливного насоса…

Витрата бензину лада веста механіка

Витрата бензину лада веста механіка Витрата палива Лада Веста на 3-ох модифікаціях…

Робочий тиск масла в двигуні камаз

Робочий тиск масла в двигуні камаз Клуб власників і любителів автомобілів КАМАЗ…

Перевірка датчика рівня палива

Перевірка датчика рівня палива Перевірка датчика рівня палива Про кількість що залишився…

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі)…

Скільки масла заливати в двигун оки

Скільки масла заливати в двигун оки Заміна масла в двигуні ока Автомобіль…

Симптоми брудного паливного фільтра

Симптоми брудного паливного фільтра Забруднення паливного фільтра Паливний фільтр є одним з…

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі) Не так…

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор Заміна масла в двигуні ВАЗ…