Регулятор тиску палива лада калина

54 Діагностика Kalina

Перевірка тиску в системі живлення двигуна

Тиск в системі живлення двигуна можна перевірити звичайним манометром (наприклад від шинного насоса). Роботу проводимо на холодному двигуні. Скидаємо тиск в системі живлення (див. «Заміна паливного фільтра»). На різьбовий штуцер манометра надягаємо маслобензостойкий армований шланг (з внутрішнім діаметром 12 мм) і закріплюємо його хомутом З правого боку двигуна (по ходу руху автомобіля).

. відвертаємо пластмасовий ковпачок штуцера на паливній рампі (для наочності пластмасовий екран двигуна знято).

Ковпачком колісного вентиля вивертаємо золотник з штуцера паливної рампи.

Виймаємо золотник з паливної рампи.

На штуцер рампи надягаємо шланг манометра і закріплюємо його хомутом.
При вимкненому запаленні протягом 3-5 за допомогою дроту подаємо на контакт «11» діагностичного роз’єму харчування «+» 12 В від акумуляторної батареї. При цьому повинен включитися електробензонасос. Його роботу можна проконтролювати на слух. Протягом 10 з вимірюємо тиск палива, яке повинно бути рівним 3,6-4,0 бар. Після виключення насоса тиск може трохи знизитися і потім стабілізуватися на деякий час. Якщо тиск в системі більше 4,0 бар – несправний регулятор тиску палива.
Знижений тиск (нижче 3,6 бар) в системі харчування може бути викликано засміченістю паливного фільтра або сітчастого фільтра паливного модуля, а також несправністю електробензонасоса і регулятора тиску палива.
Для перевірки паливного фільтра на забруднення його необхідно зняти (див. «Заміна паливного фільтра»), злити з нього залишки палива і через відрізок шланга продути (можна ротом). Опір проходу повітря під час продування повинно бути незначним. В іншому випадку замінюємо паливний фільтр новим, який рекомендуємо завжди мати в запасі.
Перевірку стану сітчастого фільтра паливного модуля проводимо після демонтажу модуля (див. «Зняття і розбирання паливного модуля»). У разі сильного забруднення сітчастого фільтра очищаємо і промиваємо його.
Для перевірки справності регулятора тиску палива (при низькому тиску) слід підключити шланг з манометром безпосередньо до вихідного штуцера паливного модуля Подаємо харчування на електробензонасос як зазначено вище. Якщо тиск палива буде 3,6 бар або вище, значить регулятор скидає тиск палива занадто інтенсивно. Такий регулятор несправний і підлягає заміні (див. «Зняття і розбирання паливного модуля»). Якщо тиск палива в системі живлення двигуна низьке і продовжує падати після виключення електробензонасоса, то причиною цього може бути негерметичність з’єднань паливного модуля, несправність насоса, а також негерметичність форсунок.
Для пошуку причини несправності знову включаємо електробензонасос на 10 с (підвівши харчування до контакту «11» діагностичного роз’єму) і після його виключення повністю перетискаємо гумовий шланг, що підводить паливо до паливної рампи. Якщо при цьому тиск стабілізується, то несправний або паливний модуль або електробензонасос. Якщо ж тиск продовжує падати – негерметична одна або кілька форсунок. Негерметичну форсунку, як правило, можна визначити по темному кольору її розпилювача, на якому присутні закоксовавшіеся краплі палива. Перевірка герметичності форсунок описана в розд. «Перевірка форсунок, зняття паливної рампи і форсунок».

Регулятор тиску палива лада калина

Лада Калина. Несправності регулятора тиску палива двигуна

В процесі експлуатації бензинового або дизельного двигуна водій може зіткнутися з тим, що при натисканні газу двигун не набирає обертів. Відзначимо, що після установки на машину ГБО часто виникає така

Проблеми в системі живлення двигуна можуть бути різними. З цієї причини під час діагностики необхідно враховувати певні ознаки несправності регулятора тиску палива. Найчастіше головними симптомами вважаються такі, коли двигун не набирає обертів і не розвиває повну потужність, а також глухне на різних режимах роботи. У списку основних ознак фахівці відзначають:

-несталі роботу на ХХ, агрегат глухне на неодружених;
-Втрата потужності, помітне підвищення витрати палива;
-уповільнення реакції на натиснення педалі газу;
-ривкі і провали під час розгону, в момент перегазовки;
-автомобіль не розганяти, не набирає обертів;

Відзначимо, що несправність РДТ на бензинових авто нагадує за симптомами поширені проблеми з паливним насосом або його сітчастим фільтром. З цієї причини під час визначення несправностей системи харчування необхідна обов’язкова перевірка регулятора тиску палива.

Якщо машина глухне на холостому ходу, пропала потужність двигуна, з’явилися провали, автомобіль смикається під час розгону або в момент перемикання передачі, відзначений значний витрата пального, тоді справа може бути не тільки в сітці бензонасоса, моторчик або його реле, але і в регуляторі тиску палива.

Неполадки регулятора зазвичай зводяться до того, що пружина втрачає потрібне зусилля, в результаті чого пальне передчасно зливається в «обратку», а двигуну просто не вистачає палива в момент натискання на газ і підвищення оборотів, а також на перехідних режимах. Виходить, тиск в паливній рампі при несправної пружині регулятора тиску палива низька, в результаті чого двигун працює нестійкий, знижується потужність мотора, ЕБУ не здатний правильно коригувати склад суміші для різних режимів роботи і т.п.

Також варто відзначити, що можливо і зниження пропускної здатності, а також закупорка РДТ. При такій несправності двигун глухне незалежно від режиму роботи ДВС. Якщо регулятор сильно забитий, тоді тиск в системі зростає і пальне починає виливатися через ущільнювальні елементи в місцях з’єднань. Справа в тому, що виробники автомобілів завжди враховують ймовірність зниження продуктивності насоса і форсунок. Для вирішення завдання бензонасос завжди качає паливо «із запасом». Якщо слив в поворотну магістраль з яких-небудь причин утруднений, тоді надлишку пального не вдається повернутися в паливний бак, тиск в результаті зростає.
Ще можливі збої в роботі РДТ, коли регулятор тиску в паливній рампі починає заклинювати з певною періодичністю. У таких випадках в системі подачі палива виникають перепади тиску, машина починає смикатися. Додамо, що до найбільш частих причин виходу регулятора з ладу, в результаті чого виявляються ознаки несправності регулятора тиску палива на дизелі або бензиновому авто, також відносять знос самих матеріалів всередині пристрою, тобто клапан з часом просто відпрацьовує свій ресурс. На термін служби і стан регулятора впливає якість палива і зміст різних домішок в ньому, тривалий простій транспортного засобу без запуску двигуна і т.д.

Перевірка і заміна регулятора тиску палива

Як видно, несправність регулятора тиску має симптоми, дуже схожі з несправностями бензонасоса або забитим паливним фільтром. На самому початку відзначимо, що якщо під час перевірки виявлені неполадки даного елемента, тоді краща заміна РДТ на новий. Справа в тому, що заміна окремих частин, спроби очищення і інші маніпуляції часто не дозволяють повернути пристрою належну працездатність. Якщо врахувати, що ціна регулятора тиску палива є цілком доступною, тоді будь-які спроби ремонту можна вважати недоцільними.

Для самостійної перевірки регулятора своїми руками можна скористатися одним з доступних способів. Найбільш простим і досить ефективним вважається рішення перевірити тиск у паливній системі за допомогою манометра (підійде шинний манометр). Щоб заміряти тиску регулятора на холостому ходу, манометр підключається між паливним шлангом і штуцером, паралельно від’єднується вакуумний шланг.
Заміри повинні показати зміна тиску в системі в певному діапазоні. Тиск пального повинно збільшуватися, перебуваючи в рамках від 0.3 – 0.7 Бар. Якщо такого не сталося, тоді для початку можна спробувати здійснити заміну вакуумного шланга, після чого повторити заміри. Щоб перевірити тиск палива на торцевій частині рампи знадобиться виконати відвернення пробки штуцери. У зазначеній пробці також є спеціальне кільце для ущільнення. Зазначене кільце слід перевірити на цілісність, елемент повинен залишатися еластичним. Якщо є дефекти, тоді кільце або всю пробку відразу також потрібно поміняти.

Після огляду кільця можна вивернути парасольку з штуцера. Багато водіїв для відвернення користуються металевим колісним ковпачком вентиля. Тепер шланг і підключений до нього манометр потрібно з’єднати зі штуцером, після чого конструкція закріплюється додатково за допомогою хомутів. Далі мотор можна запустити і провести виміри. У нормі показники повинні складати близько 2.9-3.3 кгс на см2. Після можна від’єднати шланг від РДТ, спостерігаючи за показаннями манометра. Показник тиску повинен збільшитися від 20 до 70 кПа.
У тому випадку, якщо регулятор тиску палива як і раніше видає низький або нульовий показник, тоді можна задуматися про заміну пристрою. Поміняти РДТ не є складним завданням, тобто заміну можна виконати самому в умовах гаража. На початку процедури потрібно «стравити» тиск в системі живлення двигуна. Для вирішення завдання необхідно відкрутити гайку, за допомогою якої кріпиться паливна трубка. Тепер можна відкрутити пару болтів, якими регулятор зазвичай прикріплений до паливній рейці на більшості інжекторних авто.
Наступним кроком стає акуратне витяг штуцера регулятора з отвору в паливній рейці і його остаточний демонтаж (паливну трубку потрібно заздалегідь повністю від’єднати). Завершальним етапом стає установка нового або свідомо справного елемента в рампу, після чого здійснюється перевірка працездатності описаним вище способом за допомогою манометра. Наостанок додамо, що також рекомендується додатково змащувати бензином кільця ущільнювачів перед установкою нового РДТ або в разі заміни зазначених кілець.

Регулятор тиску палива Лада «Калина»

В рамках даної статті ви дізнаєтеся, де знаходиться регулятор тиску палива калина і як його самостійно поміняти.

Регулятор – це важлива складова паливної системи. Він здійснює подачу і розподіл кількості та тиску палива в автомобілі. У старих моделях автомобілів Лада Калина, пристрій регулятора було дещо інше, і розташовувався він в підкапотному просторі. У сучасних моделях з приходом інжекторних систем, він видозмінився і був переміщений безпосередньо в сам бензонасос, занурений в бензобак.
Несправність цього важливого компонента, доставляє істотний дискомфорт будь-якому автолюбителю.
Основною причиною зносу, є слабшанню пружини регулятора, як результат – повернення палива назад в бак і загальне зниження тиску в паливній системі (рейці).
Їзда з несправним пристроєм характеризується наступними ознаками:

  • зміна мощностной складової (уповільнений розгін, погана динаміка);
  • авто починає глухнути при запуску або роботи на холостому ходу;
  • нічим не обгрунтоване зростання рівня витрати палива;
  • помітний дискомфорт в управлінні;
  • наявність «плаваючих» оборотів двигуна.

Слід розуміти, що деякі перераховані вище ознаки, можуть бути характерні і для інших видів поломок і несправностей. Для того щоб зрозуміти, що причиною некоректної роботи двигуна є регулятор тиску палива, необхідно провести грамотну діагностику. На ній ми зупинимося більш детально.

Правильна діагностика регулятора тиску палива Лада «Калина»

Перш ніж демонтувати регулятор тиску палива лада калина, необхідно заміряти важливі параметри системи.
Насамперед, слід перевірити тиск у паливній рампі. Рекомендовані показники повинні знаходитися в межах: від 3,6 до 4,0 бар. Заміри можна зробити знайомим для багатьох автовласників манометром. Для цього слід відкрутити спеціальний захисний ковпачок з штуцера розташованого на самій рампі. Потім, потрібно скинути тиск, і приєднати манометр безпосередньо до самої рампи.

Зверніть увагу! Двигун автомобіля при підключенні, повинен перебувати в непрацюючому стані. Далі, необхідно завести двигун. Тепер, акцентуємо вся увага на свідченнях манометра. Якщо показники тиску в системі складають менше 3,6 бар, можна припустити, що проблема пов’язана з бензонасосом і (або) його складовими частинами (яким і є регулятор тиску палива).


Важливий момент! Після замірів слід заглушити мотор, при цьому, рівень тиску в системі не повинен різко знизитися. Якщо ж рівень різко впав – причина криється в регуляторі тиску. Запам’ятайте, що РДТ знижує тиск поступово. Процес триває від декількох хвилин, до однієї години (і навіть більше). На наступному етапі будемо витягувати, і оглядати сам бензонасос.

Заміна регулятора тиску палива Калина (етапи)

Ми визначили причину нестабільної роботи двигуна автомобіля. Залишається мале – отримати доступ до РДТ і зробити його заміну. Отже, приступимо:

  1. Як говорилося раніше, регулятор входить до складу бензонасоса, який в свою чергу розташований в бензобаку. Для того щоб отримати доступ до баку, потрібно відкинути або демонтувати (залежить від тієї чи іншої конструкції задніх сидінь) з салону автомобіля задні сидіння.
  2. Піднімаємо тканинну оббивку по центру і знаходимо кришку захищає бензонасос і бак від потрапляння пилу, бруду і сторонніх предметів.На відміну від більш ранніх моделей ВАЗ, регулятор тиску палива Калина знаходиться не під капотом на паливній рампі, а всередині бака. Разом з бензонасосом і фільтром грубого очищення він входить до складу так званого паливного модуля.

    Тому і діагностувати його несправності не настільки зручно, для цього в будь-якому випадку доведеться розбирати бак. Проте виявити поломку і замінити регулятор тиску палива може при бажанні будь-який власник Лади Калини.

    Принцип роботи елемента

    Регулятор (РДТ) являє собою звичайний мембранний клапан, чиїм завданням є підтримання постійного тиску бензину в магістралі, що йде від бака до паливної рампи. В якому б режимі не працював двигун, його величина повинна знаходитися в діапазоні від 3,7 до 3,9 бар.

    Коли перевищується верхній поріг тиску, клапан починає скидати надлишки палива прямо у внутрішній обсяг бака. Якщо ж натиск палива недостатній, регулятор не в змозі його підвищити, але при поломці може сам стати причиною зниження тиску. Як працює система харчування Калини, добре відображає наведена вище схема.

    Щоб правильно діагностувати несправність мембранного клапана, треба розуміти, за яким алгоритмом функціонує паливна система:

    1. При включенні запалювання авто Лада Калина починає працювати бензонасос (поз. 6), що створює в паливній рампі (поз. 2) необхідний тиск. Якщо через декілька секунд не запустити стартер, то контролер автоматично відключить насос.
    2. Бензин проходить через фільтри грубого і тонкого очищення (поз. 7) і потрапляє в РДТ, а звідти по магістралі (поз. 4) до рампи і форсунок (поз. 3).
    3. Після запуску двигун починає споживати пальне в тій чи іншій мірі, що залежить від стилю їзди.
    4. На холостих обертах регулятор тиску палива скидає більшу частину пального назад в бак (поз. 5), оскільки його споживання невелика, а бензонасос постійно працює в одному режимі.
    5. На високих оборотах двигун потребує великої кількості бензину і клапан практично нічого не скидає.

    Є 2 види несправностей регулятора, що характеризуються зниженням напору палива або, навпаки, його надмірним підвищенням. Елемент не піддається ремонту і в разі поломки підлягає заміні.

    діагностика несправності

    Першою ознакою того, що несправна паливна система авто Лада Калина, є млява реакція на педаль газу і труднощі з запуском двигуна. Коли тиск в магістралі низький, силовому агрегату просто не вистачає пального, звідки і слабка динаміка. При високому тиску машина добре поводиться на ходу, але погано заводиться через перелив пального в циліндри, особливо в літню пору.

    Перший крок в даній ситуації – виміряти тиск палива в системі за допомогою манометра з золотникової насадкою, яким перевіряють шини. Послідовність дій така:

    1. При холодному двигуні відкрити капот і зняти пластиковий ковпачок з торця паливної рампи (схема, поз. 1).
    2. Підставивши невелику ємність під штуцер, скинути тиск в мережі натисканням на золотник. Викрутити золотник, як показано на фото.
    3. Одягти шланг манометра і для запуску насоса проводом з’єднати плюсову клему акумулятора з контактом на діагностичному роз’ємі. Маркування контакту – «11», перевірочне час – 10 сек. Запалювання має бути вимкнене.

    Відразу після запуску натиск насоса може впасти, а потім знову піднятися і стабілізуватися. Якщо верхній поріг тиску перевищено (3,9 бар), то явно винен регулятор тиску палива. При слабкому напорі (3,6 бар і нижче) можливо кілька варіантів:

    • брудний фільтр тонкого очищення;
    • одна або кілька форсунок втратили герметичність;
    • погано качає сам бензонасос;
    • вийшов з ладу РДТ.

    Подальша діагностика ведеться методом виключення. Відмести протікають форсунки досить просто: треба повторити перевірку і після стабілізації напору перетиснути гумовий шланг паливної магістралі. Якщо тиск впаде, то причина, швидше за все, в форсунках. Тут є нюанс: після їх перевірки і заміни може виявитися, що ситуація не змінилася.

    Це означає, що дефект в системі не один, а кілька, і потрібно продовжувати діагностику до кінця. Засмічений фільтр легко замінити на новий або видалити з мережі на час перевірки, з’єднавши трубки безпосередньо. Погано працює насос можна виключити тільки шляхом розбирання вузла, що знаходиться всередині бака Лади Калини.

    Заміна несправного клапана

    Підлягає заміні регулятор розташований в паливному блоці, куди входять і інші елементи: електричний бензонасос, грубий фільтр і датчик рівня палива Калини.

    Знадобиться витягнути блок з бака цілком, а потім міняти регулятор. Для цього слід скинути тиск, як про це сказано вище, після чого зняти заднє сидіння. Модуль знаходиться під люком, накритим килимком і звукоізоляцією, яка відсувається в сторону. Треба відкрутити саморізи і зняти люк, потім від’єднати дроти і паливні шланги.

    Притискне кільце, яке утримує вузол, викручується в ліву сторону. Зрушити його з місця можна легкими ударами молотка по виступу через наставку. Потім з отвору акуратно витягується паливний модуль разом з поплавком.

    З встановленого в ньому регулятора треба зняти провід і витягнути хрестоподібної викруткою пружинний фіксатор. Після цього клапан легко виймається і змінюється на новий. Перед установкою на місце кільця ущільнювачів нової деталі необхідно змастити свіжим моторним маслом.

    Здійснюючи збірку вузла, важливо простежити за станом прокладок і замінити їх у разі зносу. При установці паливного модуля в отвір треба простежити за його орієнтацією, стрілка на кришці повинна вказувати в бік багажника. В кінці не завадить заново перевірити тиск, а вже потім можна вкручувати золотник і проводити запуск двигуна.

    Для вірності Ладу Калину варто протестувати в русі, переконавшись, що динамічні властивості автомобіля відновлені.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Не працює підсвічування годин ваз 2107

Чи не працює підсвічування годин ваз 2107 Годинники ВАЗ 2107: усунення несправностей…

Розбирання збірка паливного насоса

Розбирання збірка паливного насоса Розбирання збірка паливного насоса Перед складанням паливного насоса…

Витрата бензину лада веста механіка

Витрата бензину лада веста механіка Витрата палива Лада Веста на 3-ох модифікаціях…

Робочий тиск масла в двигуні камаз

Робочий тиск масла в двигуні камаз Клуб власників і любителів автомобілів КАМАЗ…

Перевірка датчика рівня палива

Перевірка датчика рівня палива Перевірка датчика рівня палива Про кількість що залишився…

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі)…

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла Лада 2114 «Salavat Motorsport»> бортжурнал> Засіб…

Скільки масла заливати в двигун оки

Скільки масла заливати в двигун оки Заміна масла в двигуні ока Автомобіль…

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі) Не так…

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор Заміна масла в двигуні ВАЗ…