Регулятор тиску паливо нива шевроле де находится

Chevrolet Niva (2123) 1.7 5дв. позашляховик, 80 к.с, 5МКПП, 2002 – 2009 р.в. – несправності регулятора тиску паливо

Несправності регулятора тиску паливо двигуна

В процесі ЕКСПЛУАТАЦІЇ бензинового або дизельного двигуна водій может зіткнутіся з тім, что при натісканні газу двигун НЕ набірає обертів. Відзначімо, что после установки на машину ГБО часто вінікає така

Проблеми в системе живлення двигуна могут буті різнімі. З цієї причини під час діагностики та патенти враховуваті певні ознака несправності регулятора тиску паливо. Найчастіше Головними симптомами вважаються Такі, коли двигун НЕ набірає обертів и не розвіває повну Потужність, а такоже глухне на різніх режимах роботи. У списку основних ознака фахівці відзначають:

нестійку роботу на ХХ, агрегат глухне на Неодружений;
Втрата потужності, помітне Підвищення витрати паливо;
уповільнені Реакції на натіснення педалі газу;
Рифки и провали во время Розгон, в момент перегазовки;
автомобіль НЕ розганяється, що не набірає обертів;

Відзначимо, що несправність РДТ на бензинових авто нагадує за симптомами поширені проблеми з паливним насосом або його сітчастим фільтром. З цієї причини під час визначення несправностей системи харчування необхідна обов’язкова перевірка регулятора тиску палива.

Якщо машина глухне на холостому ходу, пропала потужність двигуна, з’явилися провали, автомобіль смикається під час розгону або в момент перемикання передачі, відзначений значний витрата пального, тоді справа може бути не тільки в сітці бензонасоса, моторчик або його реле, але і в регуляторі тиску палива.

Неполадки регулятора зазвичай зводяться до того, що пружина втрачає потрібне зусилля, в результаті чого пальне передчасно зливається в «обратку», а двигуну просто не вистачає палива в момент натискання на газ і підвищення оборотів, а також на перехідних режимах. Виходить, тиск в паливній рампі при несправної пружині регулятора тиску палива низька, в результаті чого двигун працює нестійкий, знижується потужність мотора, ЕБУ не здатний правильно коригувати склад суміші для різних режимів роботи і т.п.

Також варто відзначити, що можливо і зниження пропускної здатності, а також закупорка РДТ. При такій несправності двигун глухне незалежно від режиму роботи ДВС. Якщо регулятор сильно забитий, тоді тиск в системі зростає і пальне починає виливатися через ущільнювальні елементи в місцях з’єднань. Справа в тому, що виробники автомобілів завжди враховують ймовірність зниження продуктивності насоса і форсунок. Для вирішення завдання бензонасос завжди качає паливо «із запасом». Якщо слив в поворотну магістраль з яких-небудь причин утруднений, тоді надлишку пального не вдається повернутися в паливний бак, тиск в результаті зростає.
Ще можливі збої в роботі РДТ, коли регулятор тиску в паливній рампі починає заклинювати з певною періодичністю. У таких випадках в системі подачі палива виникають перепади тиску, машина починає смикатися. Додамо, що до найбільш частих причин виходу регулятора з ладу, в результаті чого виявляються ознаки несправності регулятора тиску палива на дизелі або бензиновому авто, також відносять знос самих матеріалів всередині пристрою, тобто клапан з часом просто відпрацьовує свій ресурс. На термін служби і стан регулятора впливає якість палива і зміст різних домішок в ньому, тривалий простій транспортного засобу без запуску двигуна і т.д.

Перевірка і заміна регулятора тиску палива

Як видно, несправність регулятора тиску має симптоми, дуже схожі з несправностями бензонасоса або забитим паливним фільтром. На самому початку відзначимо, що якщо під час перевірки виявлені неполадки даного елемента, тоді краща заміна РДТ на новий. Справа в тому, що заміна окремих частин, спроби очищення і інші маніпуляції часто не дозволяють повернути пристрою належну працездатність. Якщо врахувати, що ціна регулятора тиску палива є цілком доступною, тоді будь-які спроби ремонту можна вважати недоцільними.

Для самостійної перевірки регулятора своїми руками можна скористатися одним з доступних способів. Найбільш простим і досить ефективним вважається рішення перевірити тиск у паливній системі за допомогою манометра (підійде шинний манометр). Щоб заміряти тиску регулятора на холостому ходу, манометр підключається між паливним шлангом і штуцером, паралельно від’єднується вакуумний шланг.
Заміри повинні показати зміна тиску в системі в певному діапазоні. Тиск пального повинно збільшуватися, перебуваючи в рамках від 0.3 – 0.7 Бар. Якщо такого не сталося, тоді для початку можна спробувати здійснити заміну вакуумного шланга, після чого повторити заміри. Щоб перевірити тиск палива на торцевій частині рампи знадобиться виконати відвернення пробки штуцери. У зазначеній пробці також є спеціальне кільце для ущільнення. Зазначене кільце слід перевірити на цілісність, елемент повинен залишатися еластичним. Якщо є дефекти, тоді кільце або всю пробку відразу також потрібно поміняти.

Після огляду кільця можна вивернути парасольку з штуцера. Багато водіїв для відвернення користуються металевим колісним ковпачком вентиля. Тепер шланг і підключений до нього манометр потрібно з’єднати зі штуцером, після чого конструкція закріплюється додатково за допомогою хомутів. Далі мотор можна запустити і провести виміри. У нормі показники повинні складати близько 2.9-3.3 кгс на см2. Після можна від’єднати шланг від РДТ, спостерігаючи за показаннями манометра. Показник тиску повинен збільшитися від 20 до 70 кПа.
У тому випадку, якщо регулятор тиску палива як і раніше видає низький або нульовий показник, тоді можна задуматися про заміну пристрою. Поміняти РДТ не є складним завданням, тобто заміну можна виконати самому в умовах гаража. На початку процедури потрібно «стравити» тиск в системі живлення двигуна. Для вирішення завдання необхідно відкрутити гайку, за допомогою якої кріпиться паливна трубка. Тепер можна відкрутити пару болтів, якими регулятор зазвичай прикріплений до паливній рейці на більшості інжекторних авто.
Наступним кроком стає акуратне витяг штуцера регулятора з отвору в паливній рейці і його остаточний демонтаж (паливну трубку потрібно заздалегідь повністю від’єднати). Завершальним етапом стає установка нового або свідомо справного елемента в рампу, після чого здійснюється перевірка працездатності описаним вище способом за допомогою манометра. Наостанок додамо, що також рекомендується додатково змащувати бензином кільця ущільнювачів перед установкою нового РДТ або в разі заміни зазначених кілець.

Технічні параметри Chevrolet Niva (2123) 1.7 / Шевроле Нива (2123) в кузові 5 дв. позашляховик з двигуном 80 к.с, 5МКПП, що випускалися c 2002 р по 2009 р

Для чого потрібен регулятор тиску палива Нива Шевроле і як його замінити своїми руками?

Кількість бензину, яке інжектор Ниви Шевроле впорскує в камеру згоряння, залежить від трьох параметрів:

  • Час роботи форсунки – контролюється ЕБУ двигуна.
  • Розрідження у впускному колекторі – розраховується, виходячи з компресії в циліндрах.
  • Напір палива в рампі – змінюється в залежності від потужності насоса і витрати пального.

Щоб стабілізувати третій параметр в системі уприскування встановлений регулятор тиску.

Розташування, пристрій і принцип роботи

Регулятор тиску палива (РДТ) знаходиться між паливним насосом і рампою. Він складається з наступних частин:

  • Три штуцера: вхідний, вихідний (до рампи) і для подачі палива в бак.
  • Корпус.
  • Мембрана.
  • Клапан.
  • Пружина.
  • Тримач клапана.

Мембрана ділить регулятор на паливну та пружинну камеру. В першу надходить бензин, а друга з’єднується з впускним колектором.

Мембрана притискається до клапану пружиною. З іншого боку на неї впливає тиск палива в системі.

Регулятор працює так:

  • Бензин тисне на мембрану.
  • Якщо сила тиску перевищує зусилля пружини, остання стискається.
  • Мембрана відсувається, відкриваючи перепускний клапан.
  • Частина бензину відправляється в бак по зворотному трубопроводу.
  • Напір зменшується і клапан закривається.

Крім пружини і тиску палива на мембрану регулятора діє розрідження у впускному колекторі. Чим воно вище, тим легше відкривається клапан.

Важливо: регулятор здатний тільки знижувати тиск. Тому продуктивність насоса завжди перевищує витрата палива і частина бензину постійно перетікає в бак.

Причини зниженого тиску палива

Проблема проявляється у вигляді палаючої лампи Check Engine, падінні потужності і нестійкої роботи двигуна. Причин зниженого тиску може бути кілька:

  • Забруднене паливний фільтр.
  • Ослаблена пружина регулятора.
  • Підклинювання клапана.
  • Несправність паливного насоса.
  • Забитий паливопровід.

Якщо причина проблеми в поломці РДТ, необхідно замінити його новим. Тим більше, деталь коштує недорого – від 600 рублів. У каталогах її можна знайти по заводському артикулу 2112-1160010.

Норми тиску в паливній рамці

Працездатність паливного насоса і регулятора тиску перевіряється за допомогою манометра. Перевірка здійснюється в декількох режимах. Для кожного з них встановлено власні норми:

  • Робота двигуна на холостих обертах – 3,6-4,0 (на моделях до 2009 року випуску 2.8-3,2 Бар).
  • При перетиснутій обратке – 5-6 Бар. Якщо показання нижче 4, потрібно перевірити бензонасос, фільтр і паливопровід.

При від’єднанні вакуумного шланга від РДТ тиск повинен рости на 0,2-0,7 Бар.

Заміна РДТ Нива Шевроле

Для роботи знадобляться:

  • Шестигранник на 5.
  • Ріжковий ключ на 24.
  • Викрутка.

Перед зняттям регулятора необхідно скинути натиск бензину в паливному шлангу. Для цього потрібно відкрутити гайку зливу бензину і опустити вниз по трубці.

Пристрій знімається буквально за чотири кроки:

  • Від’єднати вакуумний шланг від патрубка РДТ.
  • Шестигранником відкрутити два болта кріплення пристрою до паливної рампи.
  • Витягти РДТ з посадкового отвору.
  • Від’єднати деталь від трубопроводу паливної магістралі.

Після демонтажу старого пристрою необхідно за допомогою викрутки витягти кільце ущільнювача і перевірити його цілісність. Пошкоджене ущільнення слід замінити новим.

Установка регулятора тиску палива виробляється в послідовності, зворотній зняттю.

Перш ніж почати користуватися машиною варто переконатися в справності РДТ, перевіривши натиск на паливній рампі в різних режимах. Це допоможе вам переконатися, що проблема вирішена і машина готова до експлуатації.

New & Pomos

Перевірка регулятора тиску палива Нива Шевроле

Зазначене кільце слід перевірити на цілісність, елемент повинен залишатися еластичним. Якщо є дефекти, тоді кільце або всю пробку відразу також потрібно поміняти.

Після огляду кільця можна вивернути парасольку з штуцера. Багато водіїв для відвернення користуються металевим колісним ковпачком вентиля.

Тепер шланг і підключений до нього манометр потрібно з’єднати зі штуцером, після чого конструкція закріплюється додатково за допомогою хомутів. Далі мотор можна запустити і провести виміри.

Несправний регулятор тиску палива: симптоми

У нормі показники повинні складати близько 2 Після можна від’єднати шланг від РДТ, спостерігаючи за показаннями манометра.

Показник тиску повинен збільшитися від 20 до 70 кПа. У тому випадку, якщо регулятор тиску палива як і раніше видає низький або нульовий показник, тоді можна задуматися про заміну пристрою. Поміняти РДТ не є складним завданням, тобто заміну можна виконати самому в умовах гаража.

Перевірка і заміна регулятора тиску палива Niva Chevrolet

Тепер можна відкрутити пару болтів, якими регулятор зазвичай прикріплений до паливній рейці на більшості інжекторних авто. Наступним кроком стає акуратне витяг штуцера регулятора з отвору в паливній рейці і його регулятор тиску палива нива шевроле несправності демонтаж паливну трубку потрібно заздалегідь повністю від’єднати.

Завершальним етапом стає установка нового або свідомо справного елемента в рампу, після чого здійснюється перевірка працездатності описаним вище способом за допомогою манометра. Наостанок додамо, що також рекомендується додатково змащувати бензином кільця ущільнювачів перед установкою нового РДТ або в разі заміни зазначених кілець.

Перевірка регулятора тиску палива Нива Шевроле

Читайте. Пустіть двигун і перевірте тиск по манометру. Від’єднайте вакуумний шланг від регулятора тиску. В іншому випадку замініть регулятор тиску.

Для заміни регулятора звільніть гайку магістралі зливу палива, Двигун глухне на холостому ходу. Підвищена або знижена частота обертання колінчастого вала на регулятор тиску палива нива шевроле несправності ходу. Двигун не розвиває повної потужності, недостатня прийомистість двигуна. Ривки і провали в роботі двигуна при русі автомобіля. Підвищений витрата палива. Підвищений вміст СО і СН у відпрацьованих газах.

Ще регулятор тиску палива нива шевроле несправності збої в роботі РДТ, коли регулятор тиску в паливній рампі починає заклинювати з певною періодичністю. У таких випадках в системі подачі палива виникають перепади тиску, машина починає смикатися. Додамо, що до найбільш частих причин виходу регулятора з ладу, в результаті чого виявляються ознаки несправності регулятора тиску палива на дизелі або бензиновому авто, також відносять знос самих матеріалів всередині пристрою, тобто клапан з часом просто відпрацьовує свій ресурс.

На термін служби регулятор тиску палива нива шевроле несправності стан регулятора впливає якість палива і зміст різних домішок в ньому, тривалий простій транспортного засобу без запуску двигуна та багажу. Перевірка і заміна регулятора тиску палива Як видно, несправність регулятора тиску має симптоми, дуже схожі з несправностями бензонасоса або забитим паливним фільтром.

На самому початку відзначимо, що якщо під час перевірки виявлені неполадки даного елемента, тоді краща заміна РДТ на новий. Справа в тому, що заміна окремих частин, спроби очищення і інші маніпуляції часто не дозволяють повернути пристрою належну працездатність. Якщо врахувати, що ціна регулятора тиску палива є цілком доступною, тоді будь-які спроби ремонту можна вважати недоцільними.

Для самостійної перевірки регулятора своїми руками можна скористатися одним з доступних способів.

Найбільш простим і досить ефективним вважається рішення перевірити тиск у паливній системі за допомогою манометра підійде шинний манометр. Щоб заміряти тиску регулятора на холостому ходу, манометр підключається між паливним шлангом і штуцером, паралельно від’єднується вакуумний шланг.

Перевірка і заміна регулятора тиску палива в Ниві Шевроле

В системі розподіленого уприскування палива, встановленої на двигуні автомобіля «Шевроле-Нива», процеси сумішоутворення і дозованої подачі паливоповітряної суміші в циліндри двигуна розділені. Уприскування і розпорошення необхідної кількості палива здійснюється форсунками з електромагнітним керуванням, подача необхідної кількості повітря регулюється дросельним вузлом і регулятором холостого ходу, встановленими у впускному тракті.

Положенням дросельної заслінки, подачею повітря, керує водій автомобіля, інші параметри регулюються блоком електронного управління двигуном (СЕД), постійно контролює за допомогою декількох датчиків навантаження на двигун, його температурний режим, число оборотів (тобто швидкість руху авто), положення колінчастого вала і якість згоряння суміші в циліндрах.

Кількість палива, що впорскується визначається часом, на яке відкривається форсунка від впливу електричного імпульсу, що подається СЕД. Але електричний бензонасос качає пальне з постійною продуктивністю і тиском, «підкоряючись» тільки командам «вкл» і «викл» свого реле. Для зниження тиску палива до мінімально необхідного при поточному режимі роботи мотора і служить регулятор тиску палива.

Зверніть увагу! Регулятор тиску палива тільки знижує напір, створюваний бензонасосом. Тому надмірна частина палива постійно переливається назад в бензобак.

Два типу регуляторів тиску палива

На автомобілях «Шевроле-Нива» до 2009 року випуску РДТ встановлювався на паливній рампі. До корпусу РДТ підходили напірний паливопровід від бензонасоса. Надлишки палива поверталися в бензобак по зливному трубопроводу, в просторіччі «обратке». Також до окремого патрубка корпусу підходила трубка подачі розрідження від впускного колектора.

Автомобілі, випущені після 2009 року, оснащені паливним модулем, в якому встановлені фільтр грубої очистки палива, турбінний електробензонасос з реле управління, датчик рівня палива і регулятор тиску палива. Таким чином, сучасний РДТ перетворився на звичайний переливної клапан, що спростило його конструкцію і підвищило надійність системи живлення в цілому. Функцію визначення необхідного моментного кількості палива взяв на себе блок СЕД, підсумовуючи показники датчиків положення дросельної заслінки і масової витрати повітря і керуючи форсунками. В електронній частині СЕД відбувся перехід від процесора (контролера) типу «7.0» до «7.9.7».

Важливо! Контролери «7.0» і «7.9.7» не взаємозамінні.

Несправності РДТ зазвичай викликані тим, що пружина, що впливає на клапан, «просідає», її зусилля в результаті тривалих змінних навантажень поступово зменшується. Клапан вже не так щільно прилягає до сідла, в результаті значна частка пального надходить в «обратку», тиск в рампі знижується навіть при короткій зупинці двигуна. При натисканні на педаль управління дросельною заслінкою двигуну не вистачає палива, що викликає «провали» замість підвищення оборотів, особливо при прискореннях і на перехідних режимах.

про несправності

Характерні ознаки несправного РДТ:

  • Нестійка робота двигуна на холостому ходу, двигун запускається з працею і перші хвилини після запуску «троїть»;
  • Через що надходить в циліндри нерівномірно збагачує бензоповітряної суміші, «плаває» число оборотів коленвала на холостому ходу;
  • Двигун «не тягне» і «тупить», тобто не розвиває колишньої потужності і втрачає прийомистість;
  • При русі відчуваються ривки і посмикування, уповільнені реакції на натиснення педалі управління дросельної заслінкою;
  • Зростає витрата палива, підвищується вміст СО і СН у вихлопних газах.

Зверніть увагу, що будь-яка з цих несправностей може бути викликана не регулятором тиску, а проблемами з чимось іншим.

самостійна діагностика

Необхідно відзначити, що більшість ознак несправності РДТ збігаються або дуже схожі на проблеми з Електробензонасос або форсунками.

При розташуванні регулятора в паливній рампі, для його перевірки слід:

  • Відвернути з торця рампи пробку контрольного клапана, в якому розташований звичайний золотник, як в колесах автомобіля. У внутрішній різьбі пробки розташоване кільце ущільнювача, стан якого теж потрібно перевірити і при необхідності замінити кільце або пробку в зборі;
  • Користуючись металевим ковпачком від «піпка» колеса, вивернути золотник з контрольного клапана і навернути на клапан шланг звичайного компрессометра, попередньо відкрутивши перехідник зі свічковий різьбленням;
  • Запустити двигун на холостих обертах і по компрессометр визначити тиск в паливній рампі. При справному бензонасосі прилад покаже 2,8 … 3,0 кг / см2. Якщо при цьому пассатижами (акуратно!) Перетиснути шланг «обратки», тиск повинен зрости до 5,0 … 6,0 кг / см2.
  • Заглушити двигун. Спостерігаючи за показаннями компрессометра, переконатися, що залишковий тиск в рампі зберігається в межах 2,8 … 3,0 досить тривалий час, хоча б 10-15 хвилин.
  • Якщо все так, ваш регулятор тиску палива і бензонасос справні. Якщо при перетискання «обратки» тиск в рампі не піднімався або піднялося незначно – несправний бензонасос. Якщо тиск в рампі швидко знижується – несправний РДТ.
  • Зняти компрессометр, ввернути золотник, навернути і обережно затягнути пробку контрольного клапана.

При розташуванні регулятора в паливному модулі, як у всіх досить «свіжих» автомобілів «Шевроле-Нива», виконайте ті ж операції, за винятком передавлення зливний магістралі – «обратки», так як доступу до неї ви не маєте. Про справність регулятора тиску палива ви зможете судити по незмінності залишкового тиску в рампі.

Будьте обережні, проводячи діагностику! Не паліть, не користуйтеся відкритим вогнем! До початку робіт огляньте паливні магістралі і переконайтеся, що вони герметичні і не мають ознак витоку.

Самостійний ремонт (заміна) регулятора тиску

Конструктивно «старий» і «новий» РДТ мають нерозбірний сталевий корпус і тому не ремонтопрігодни.

Ремонт регулятора зводиться до заміни його новим або свідомо справним.

Придбати РДТ нескладно і ціна його порівняно невелика. У продаж вузол надходить в упаковці, в комплекті з необхідними ущільненнями.

Заміна РДТ на автомобілі Шевроле-Нива випуску до 2009 року

  • Ріжковий ключ «на 24»;
  • Шестигранний ключ «на 5»;
  • Вузька плоска викрутка з жалом, які не мають гострих кромок.
  • Скиньте залишковий тиск в паливній рампі, відвернувши пробку контрольного клапана і вивернувши золотник;
  • Ключем «на 24» відверніть гайку трубки подачі палива і посуньте гайку по трубці;
  • Посуньте викруткою і зніміть з патрубка регулятора пластикову трубку подачі розрідження;
  • Шестигранником «на 5» виверніть два гвинти кріплення регулятора до рампи. Допомагаючи викруткою, вийміть регулятор з його гнізда і зніміть з трубки подачі палива. Збережіть кільце ущільнювача під буртиком трубки.
  • У проточці гнізда залишиться кільце ущільнювача. Вийміть його викруткою, огляньте.
  • На інсталяційний штуцер нового регулятора одягніть кільце ущільнювача. Вставте в регулятор трубку подачі палива з одягненим на неї кільцем ущільнювача. Попередньо визначте можливість повторного використання ущільнюючих кілець і нанесіть на їх поверхню тонкий шар моторного масла.
  • Встановіть новий РДТ, вверніть і затягніть шестигранником «на 5» гвинти кріплення його до рампи. Посуньте трубці накидну гайку, від руки наживите її і затягніть ключем «на 24».
  • Одягніть на патрубок регулятора трубку подачі розрідження і насуньте її до упору.
  • Укрутіть в контрольний клапан золотник, наверніть і затягніть пробку клапана.

Заміна РДТ в паливному модулі автомобіля Шніва випуску після 2009 року

Увага! При заміні регулятора тиску паливо в паливний модулі, ви можете «попутно» Виконати кілька дуже корисних вашого автомобіля процедур: очистити бензобак від можливости Забруднення и облогу, прочістіті сітку-фільтр грубої очистки паливо, перевіріті герметічність всех трубопроводів модуля, в кінці кінців, поміняти сам бензонасос. Як це сделать, читайте на нашому сайті.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Не працює підсвічування годин ваз 2107

Чи не працює підсвічування годин ваз 2107 Годинники ВАЗ 2107: усунення несправностей…

Розбирання збірка паливного насоса

Розбирання збірка паливного насоса Розбирання збірка паливного насоса Перед складанням паливного насоса…

Витрата бензину лада веста механіка

Витрата бензину лада веста механіка Витрата палива Лада Веста на 3-ох модифікаціях…

Робочий тиск масла в двигуні камаз

Робочий тиск масла в двигуні камаз Клуб власників і любителів автомобілів КАМАЗ…

Перевірка датчика рівня палива

Перевірка датчика рівня палива Перевірка датчика рівня палива Про кількість що залишився…

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі)…

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла Лада 2114 «Salavat Motorsport»> бортжурнал> Засіб…

Скільки масла заливати в двигун оки

Скільки масла заливати в двигун оки Заміна масла в двигуні ока Автомобіль…

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі) Не так…

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор Заміна масла в двигуні ВАЗ…