Заводська регулювання фар на Лада Гранта не ідеальна, часто власники самостійно налаштовують оптику під «свої потреби».

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Процес коригування нескладний, під силу кожному водієві. При відсутності часу зверніться в сервісний центр для надання допомоги.

Чому збивається настройка світла фар

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає
Неякісна збірка комплектуючих, недостатня фіксація кріпильними елементами;

  • Брак при виготовленні;
  • Через пошкодження не працює регулятор нахилу фари;
  • Порушення умов експлуатації;
  • Невідповідність температурних режимів, внаслідок чого руйнується, деформується відбивач, цоколь, посадочне гніздо;
  • Негативні наслідки аварії, удару, зіткнення;
  • Знос пружин, передніх / задніх стійок, знижується кліренс, кузов машини нахиляється вперед.

Наведений перелік причин, за якими неможливе регулювання фар, вичерпний.

Порядок дій при регулюванні фар Лада Гранта своїми руками

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Підготовка інструменту: викрутка, шестигранник.

  • Установка машини в периметр ремонтної зони, на рівну платформу.
  • Перевірка тиску в колесах, наявність запасного колеса в багажнику, вага вантажу на водійському сидінні в 75.0 кг.
  • Регулювання / коригування світлового променя на відстані не більше 3.0 метрів від стіни.
  • Послідовна перевірка кута освітлення кожної з фар.
  • Завершення робіт, тестування на справність і точність освітлення.

Конструкція головного освітлення на Лада Гранта

Система освітлення на Лада Гранта (ліфтбек) повністю ідентична з Калина, Пріора, Веста. Поворотник, дальнє світло, денні ходові вогні (далі – ДГЗ) розташовані разом, в одному модулі.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Кожна з ламп поміщається в окремий патрон з можливістю автономної коригування гідроциліндром. Регулювання світла фар здійснюється двома шестигранними гвинтами:

  • верхній відповідає за горизонтальне положення світлового променя,
  • нижній за вертикальне.

Підготовка та налаштування фар відповідно до ГОСТу

схема коригування

  • Попередньо перевіряємо тиску в шинах, розміщуємо вантаж (75.0 кг.) На передньому сидінні, вичавлюємо важіль стоянкового гальма;
  • На стіні (перешкоді) малюємо горизонтальну лінію на відстані 550 мм. від землі. Це і буде рівень видимості зіниць водія на відстані трьох метрів від переднього бампера;
  • Перпендикулярно прорисовуємо лінію, що проходить по центру світлового променя для кожної з фар: лінія 1 і 2.
  • Проводиться вертикальна лінія по центру.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Коригування та налаштування фари вручну

  • Заміряють відстань ліній 1 і 2, вони повинні бути рівними. Для об’єктивності даних, Качний бік машини, перевіримо точність відновлення купчастості променя, імітуючи дорожній вибоїна;
  • За допомогою гидрокорректора завершуємо настройку фар по висоті. Спочатку важіль встановлюємо в положення «0». Майстри рекомендують налаштовувати кожну з фар окремо, попередньо закривши неактивну непрозорим матеріалом;
  • Регулювання ближнього світла фар на Лада Гранта вважається завершеною, коли світлові плями на стіні повністю збігаються з горизонтальною лінією;
  • При необхідності, повторіть процес налаштування знову.

Покращуємо якість виконаної роботи

З метою підвищення ефективності освітлення дорожнього полотна перевіряємо елементи кузова на наявність дефектів, пошкодження, деформацію. Ігноруючи викривлення на кузові неможливо домогтися максимальної концентрації світлового променя.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Перевіряємо цілісність скла фар, герметичність елементів ущільнювачів. Всередині модуля оптики є пил, бруд – ознака поганої герметизації. Замініть гумовий ущільнювач, поновіть силіконовий герметик.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Тривала експлуатація машини на пересіченій місцевості, грунтовому покритті призводить до пошкоджень, подряпин на оптиці. Міняти фари зовсім не обов’язково, досить ретельно відполірувати спеціальними засобами.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

При пошкодженні відбивача, дзеркальної поверхні беззастережна заміна оптики. Такий дефект відновленню не підлягає.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Установка ламп строго відповідно до каталожними артикулами. Купівля комплектуючих, відмінних від заводських, не гарантує якість освітлення, тривалість ресурсу експлуатації.

План дій

Резюмуючи все вищевикладене, послідовність дій організовуємо такий спосіб:

  • Вибираємо спосіб настройки освітлювальних приладів (самостійно, СТО);
  • Готуємо машину, перевіряємо тиск з шинах (2.0 / 2.2 мПа), виставляємо Lada Granta на відстані трьох метрів від стіни (умовної перепони), знімаємо кришку з тильного боку фари;
  • Розкреслюють схему по ГОСТу, паралельні і перпендикулярні лінії;
  • Звіряємо світловий промінь з фактичними точками на стіні;
  • Проводимо настройку гидрокорректор.

Відгуки

позитивні
1. Кирило , 33 роки: після покупки машини з салону проблем з оптикою не було. Некоректне висвітлення почалося після зіткнення на трасі. Довелося налаштовувати гидрокорректор. Самостійно розібратися з розмірами і кутами освітлення зовсім не складно.
2. Віталій , 41 рік: недавно замінив штатні лампи галогеновими, точність світлового пучка розсіялася. Регулятор в салоні не впорався із завданням, навіть в положенні «2». Налаштовував за допомогою гідрокорреторов на кожній з фар. Вийшло, світло хороший.
3. Владлен , 33 роки: незважаючи на те, що геометрію кузова відновили після аварії, ближнє світло втратив кучність. Завдяки гідрокорреторам відновив світловий пучок.
4. Василь , 38 років: працюю таксистом, часто їжджу по ночах. В цілому, висвітлення у Лада Гранта хороше, купчасте, але після ремонту злетіли всі налаштування. Довелося самостійно відновлювати штатними гидрокорректор.
5. Михайло , 42 роки: можу сказати, що якість освітлення у Лада Гранта хороше, далеко від ідеального, але краще ніж у Пріори, Вести. Для щоденних потреб достатньо, які бажають підвищити характеристики можуть встановити ксенон.
6. Геннадій , 44 роки: працюю підприємцем, більшу частину часу перебуваю за кермом. Купчастості світлового пучка ближнього світла мені досить, дорога і права сторона узбіччя висвітлюються. За весь час лише пару раз регулював гидрокорректор.
7. Валентин , 42 роки: після капітального ремонту машини в минулому році, трохи відкоригував дальнє світло. Можливо, порушення пов’язане з аварією. У всьому іншому без зауважень.
негативні
1. Віктор , 34 роки: штатний головний освітлення мені не подобається, воно слабке, тьмяне. Коригування мало чим допомагає. Після установки ксенону проблем немає, дорога і узбіччя завжди під контролем.
2. Олександр , 36 років: купував машину з рук, другий власник, стан добрий. Головну оптику замінив ксеноном, якістю задоволений, просвіт відмінний. Моя порада автомобілістам.
3. Костянтин , 32 роки: в Лада Гранта простежується проблема з дальнім світлом, по аналогії з Пріора, Веста. Нічого не змінили. Самостійно встановлював додаткові фари.

Висновок
Як для Lada Granta – машини середнього цінового сегмента освітлення хороше, його цілком достатньо для щоденної експлуатації. Хто бажає бачити дорогу на кілометр вперед, нехай встановлює додаткове освітлення.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Правильна і швидке регулювання фар Лада Гранта

Регулювання фар Лада Гранта потрібно, якщо вам не вистачає заводських налаштувань світла. Доводиться викручувати гидрокорректор на максимум? Пора відрегулювати фари. Як – розповімо далі.

Регулювання фар Лада Гранта власними руками

Розглянемо, що потрібно для швидкої і покрокової регулювання головного світла на ВАЗ 2190:

  1. приміщення з рівною стіною на відстані не менше п’яти метрів від автомобіля;
  2. хрестова викрутка або шестигранник на шість;
  3. рулетка або довга лінійка;
  4. вага, рівний вашому, щоб розмістити на водійському сидінні (людина вашої комплекції або 2-3 мішка штукатурки – цементу – сусідський).

Покрокове регулювання ближнього світла фар на Гранта

Перше – ставимо машину навпроти рівної стіни на відстані 5 метрів від фар до стіни. Тільки на рівній поверхні .

На водійському сидінні – ваш вагу. Гідрокоректор фар виставлений на 0. Шини накачані, як потрібно з заводу, запаска на місці.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немаєГідрокоректор виправляє висоту світлового пучка в залежності від того, наскільки завантажений автомобіль (за шкалою від 0 до 5)

Друге – заміряємо висоту від лампочок ближнього світла до землі. Відзначаємо її на стіні навпроти кожної фари – це верхня межа світлового пучка.

Третє – відступаємо вниз 35мм. і робимо ще одну позначку. Для чого – показано на малюнку.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немаєСвітло фари на Грант лягає по такій формі. Верхня межа пучка має злам: його верхній край повинен бути рівний висоті ваших фар до землі. Нижній край зламу – на цій же висоті мінус 35 міліметрів

Четверте – закриваємо одну фару, щоб світло не накладався на сусідній пучок. Включаємо ближнє.

П’яте – за допомогою баранчика для регулювання світла коригуємо висоту світла. Мета – щоб верхній край відповідав нашим оцінкам на стіні. Приклад на малюнку вище.

Тут потрібна довга хрестова викрутка. Можна взяти шестигранник на 6.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немаєДоступ до регулювання фари на Грант не ускладнений. Даний роз’єм коригує тільки висоту світла

Шосте – закриваємо іншу фару і проводимо регулювання другий.

Сьоме – при необхідності коригування світла вправо-вліво, використовуйте довгі вентилі, розташовані на самих фарах.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немаєКрутите ці рукоятки для коригування світла по горизонталі – право / ліво

Якщо світло відрегульований правильно по горизонталі, то верхні лінії зламу світлового плями будуть на такій же відстані, що і між самими лампами ближнього світла.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немаєІдеально виставлений ближній відповідає цій схемі

Основний мотив для роботи з головним світлом – недостатнє освітлення дороги. Причин для цього чимало:

  • з заводу машина йде з ближнім, налаштованим під вагу водія 75 кг . Це універсальна настройка – якщо ваша вага відрізняється, регулювати потрібно відразу після покупки;
  • вийшов з ладу гидрокорректор – при його поломки фари або світять криво, або не коригуються взагалі;
  • їзда по купинах і вибоїнах з часом призводить до переміщень в налаштуваннях світлового пучка;
  • покупка автомобіля з рук – невідомо, як саме був налаштований світло попереднім господарем.

Де вмикається світло багажника у Лада Гранта

Потрібен світло в багажнику? Він у вас є – спробуйте відкрити багажник з включеним ближнім . На заглушеному автомобілі це теж працює.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Як увімкнути ближнє або дальнє

Рукоятка включення світла на Грант розташована зліва знизу від керма – аналогічно десятому сімейству.

Із заводу Гранта йде з режимом ДГЗ – денних ходових вогнів. Значить, при заведенні машини у вас горять лампи головного світла.

Перемикання рукоятки за годинниковою стрілкою дає режими габаритів і ближнього світла.

Для включення дальнього :

  1. повертаємо рукоятку світла в крайнє праве положення за годинниковою стрілкою – включиться ближнє;
  2. штовхаємо лівий подрулевой перемикач вперед (той, який відповідає за поворотники);
  3. у вас загориться дальнє світло – при цьому на панелі з’явиться синій значок фари – стежте за ним, щоб не залишити машину з далеким, коли він вже не потрібен.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Що таке і як працює гидрокорректор

Гідрокоректор фар встановлений на Гранта з заводу. Це пристрій регулює фари вище-нижче в залежності від завантаженості автомобіля.

Регулювати потрібно самому – автоматичної настройки немає.

Управління коректором знаходиться під рукояткою включення світла. Положення 0 відповідає автомобілю з однією людиною – водієм.

Чим більше завантажена машина, тим вище повинна бути значення гидрокорректора.

Принцип роботи :

  • рукоятка управляє циліндром гидрокорректора;
  • циліндр регулює тиск в гнучких трубках, які йдуть до штовхачів;
  • штовхачі встановлені в фарах – чим вище тиск в трубках, тим сильніше рідина всередині штовхача тисне на шток;
  • становище штока глибше / далі відповідає за регулювання фари вище / нижче.

Наочно принцип роботи гидрокорректора показаний нижче:

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Таблиця 1 . Варіанти ремонту штовхача коректора фар.

Варіант 1 – варварський .
Без подальшої регулювання.
  • Виймаємо несправний штовхач з фари;
  • Зігрівши для еластичності трубку знімаємо штовхач з неї;
  • З боку трубки під кутом закручуємо саморіз – чим глибше, тим сильніше буде випирати шток;
  • Регулюємо довжину шурупа до отримання бажаного результату.
Варіант 2 – гуманний . Повертаємо коректор в повний робочий стан.
  • Виймаємо несправний штовхач з фари;
  • Зігріваємо трубку і акуратно знімаємо її з штовхача;
  • Пробуємо рухати шток плоскогубцями – штовхач не працює, якщо в ньому мало рідини і немає потрібного тиску;
  • Якщо шток рухається – шприцом з голкою докачувати в штовхач тосол, збираємо систему назад.
  • Шток не рухається – закачуємо шприцом невелика кількість тосола в штовхач, пробуємо розробити шток. Додаємо тосол до потрібного рівня.
  • Оптимальний рівень рідини в штовхачі визначаємо досвідченим шляхом або порівнявши з робочим коректором.

Посилання на детальний опис другого методу з коментарями тут.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немаєКомплект коректора коштує близько 700 рублів – може бути простіше його замінити

Як замінити гидрокорректор на електромеханічний

Хочеться замінити гідро на електрокоректор (ЕМКФ)? Процес нескладний, так як є готові рішення з заводу.

Артикул: ЕМКФ-41. Ціна 2000-3000 рублів.

Для заміни потрібні тільки прямі руки – в залежності від виробника ЕМКФ:

  • демонтуємо старий гидрокорректор;
  • на місце циліндра встановлюємо новий блок управління коректором – проводку кидаємо згідно з інструкцією;
  • простягаємо дроти через гумку, по якій йшли трубки гідро;
  • регулятори ставимо на штатні місця в фарах.

Покроково на особистому досвіді процес описаний тут.

Підсумуємо

  • Регулювання фар Лада Гранта вимагає п’ять метрів простору, машину, хрестову викрутку і рулетку;
  • щоб включити світло в багажнику, включаємо ближній і відкриваємо багажник;
  • Гідрокоректор можна полагодити самому, а можна купити новий до тисячі рублів.

Як проводиться регулювання фар на Ладі Грант

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немаєРегулювання фар Лада Гранта може бути проведена самостійно на всіх модифікаціях цього автомобіля. Принципи проведення роботи схожі практично для всіх машин. Регулювання фар повинна бути зроблена і на абсолютно новій машині, так як при їзді вона від тряски може дати збій. Щоб правильно відрегулювати оптику, треба знати технологію проведення такої роботи.

Перевірка і настройка фар Гранти

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Для роботи треба взяти хрестоподібну викрутку, ящик з інструментами, запасне колесо і повністю заправити бак бензином. Тепер можна почати:

  1. Автомобіль виставляють на горизонтальну поверхню.
  2. Залишають двигун працює на холостому ходу.
  3. Вичавлюють ручне гальмо.
  4. Треба перевірити тиск в шинах, і якщо це потрібно, то підкачати їх або спустити.
  5. Перед автомобілем встановлюють штучну стінку. Вона повинна бути висотою 1,8-2 метра і перебувати на відстані 2,8-3,2 м. Її можна виготовити з ДСП або подібних їй матеріалів.
  6. На крісло водія треба покласти вантаж вагою 55-70 кілограмів, щоб вирівняти лінію фар.
  7. Потім треба зробити наступні виміри: відстань між фарами, їх висоту над дорожнім полотном. Знаходять середину між ними. Всі ці дані треба перенести на штучну стіну за допомогою крейди. Повинна вийти точкова проекція, де будуть позначені краю і центри фар Лада. Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немаєДля регулювання світла необхідно створити тиск в кріслі тобто сісти в авто
  8. Щоб зняти коливання кузова і амортизаторів, треба його злегка покачати.
  9. Регулятор корекції світла фар Лада треба перевести в положення «одна людина». Саме для цієї операції покладено вантаж на кріслі водія. Потім треба включити ближнє світло. Тепер треба уважно розглянути вихід і фактичне відхилення кожного променя фари на Ладі.
  10. Піднімають капот і знаходять коректори. Викруткою вирівнюють вихід світлових пучків. Вони повинні відповідати точкам на штучній стіні і по вертикалі, і по горизонталі.
  11. Оптика вважається добре налагодженої, якщо промені будуть виходити прямо на свої проекції на стінці.
  12. Проводять тестовий заїзд для закріплення зробленої регулювання і перевірки зробленої роботи. Головне, щоб пучки світла від фар автомобіля не засліплювали інших водіїв.

Якщо щось незрозуміло, то можна подивитися відео з проведення такої регулювання.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Модернізація оптики на автомобілі

Щоб не порушувалася геометрія світлового потоку, треба своєчасно усувати деформації кузова автомобіля. Якщо всередині і зовні стекол зібралася пил, прибрати її можна пилососом. Фару при цьому знімати не треба, а можна просто викрутити галоген разом з проводами. Якщо помічені дефекти або пошкодження в відбивачі, то його треба змінити.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Обов’язково повинні бути встановлені лампи однакової потужності і габаритів на фарах. Якщо цього немає, то і регулювання не допоможе. Для того щоб автомобіль виділявся із загальної маси машин, можна спробувати змінити його зовнішність:

  • встановити вії на фари Лада;
  • зміцнити підвіску з світлодіодів – так звані ангельські очки;
  • пофарбувати фари в темні кольори або затонувати їх.

Однак тюнінг фар – робота досить складна, через те що треба виконати вимоги з безпеки і різні регламенти, встановлені державою. Передні фари машини повинні світити з цілком певною яскравістю, а це можна досягти тільки із застосуванням спеціального обладнання.

Робимо вії для фар

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Найбільш простий варіант – купити готові вії на фари Лада і наклеїти їх на верхню частину переднього світильника. Щоб надати їм потрібну форму, можна скористатися будівельним ножем з лезами або канцелярським різаком. Вії можна зробити своїми руками з плівкових матеріалів.

Для цього потрібно придбати вінілову плівку. Робота починається з виготовлення шаблону. Спочатку його викреслюють на папері, а потім вирізують вію по ньому з вінілу. Наклеюється деталь за допомогою мильного розчину. Якщо одного шару буде недостатньо, то можна наклеїти і друге покриття.

Третій спосіб – вії з пластика. Він складніший, так як знадобиться зняти оптику. Фари знімають і прикладають пластик до скляного ковпака світильників. Пластмасу нагрівають феном і розгладжують за формою фари. Потім їх закріплюють ізоляційною стрічкою, щоб вона не зрушилася, поки не охолоне. Потрібний контур наносять маркером на пластмасу і вирізують різаком.

Отримані деталі фарбують фарбою і приклеюють на місця. Щоб познайомитися з іншими методами виробництва таких робіт, можна подивитися численні відео, присвячені цій темі. Для правильного налаштування оптики і прикраси автомобіля не потрібно якихось особливих навичок або знань. Це можна зробити самостійно і довгий час користуватися отриманим результатом своєї роботи.

Як самостійно зробити регулювання фар на автомобілі Лада Гранта

Lada Granta з перших днів продажів стала найпопулярнішим автомобілем в Росії. Автоконцерн пропонує три комплектації, які із задоволенням купують і кожен день використовують водії. Регулювання фар на Грант потрібно нечасто, процедуру проводять спеціальним обладнанням в автосервісі, а також своїми руками із застосуванням мінімальної кількості інструментів.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

При використанні спеціальної схеми і певних вимог регулювання фар Гранти займе 20-30 хвилин.

Чому порушується настройка

Регулювання кута нахилу світла збиваються з кількох причин:

  • після механічного впливу при аварії;
  • через глибокі вибоїн, ям, лежачих поліцейських і нерівних стиків дорожнього полотна;
  • внаслідок установки неякісних ламп сумнівного виробництва.

Кут світлового пучка може збитися з-за випадкового наїзду на глибоку вибоїну при високій швидкості. Підвіска Гранти не може повністю поглинути силу потужного удару колеса об асфальт, і інерція передається по кузову.

Рефлектор фари отримує різке прискорення вгору або вниз, регулювальний гвинт проскакує, і світловий промінь світить неправильно. Також такий вплив можуть надати часті перекати по бордюрах або високий поріг гаража.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Під час шляху водії потрапляють в різні дорожні ситуації, випадково залітають в глибокі ями або на високій швидкості проїжджають по лежачим поліцейським. Все це з часом збиває положення регулювального гвинта в рефлекторе фари.

Однак монтаж китайських ламп ближнього або дальнього світла впливає на кут світлового пучка. На цей параметр впливає розташування нитки розжарювання. Якщо колба встановленої деталі трохи зміщена по вертикалі, то штатна оптика не зможе правильно зібрати світловий пучок і передати його на дорожнє полотно.

В такому випадку також потрібно настройка кута світла або заміна ламп.

У момент ДТП на кузов передаються сильні вібрації, які можуть не тільки збити настройки, але і пошкодити гидрокорректор Гранти. Також після аварії може знадобитися регулювання ВТФ.

Коли слід проводити регулювання світла в Ладі Грант

На щорічному технічному огляді співробітники станції завжди перевіряють кут світла за допомогою приладу. Якщо в ході робіт виявляються відхилення від встановлених вимог, то потрібно відрегулювати фари Гранти.

Також операція може знадобитися після зміни перегорілих ламп. Налаштування легко збиваються при сильному тиску на цоколь. Підняти фари можна за допомогою шайби коректора, розташованої в салоні. Однак, якщо збилася висота одного пучка, то доведеться відкривати капот і налаштовувати кут вручну.

Налаштування кута світла

Налаштування фар Лада Гранта не зажадає від водія багато часу і покупки стенду. Всі роботи займуть не більше 30 хвилин вільного часу без застосування складних інструментів.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Кінцеві результати регулювання своїми руками нічим не відрізняються від професійної настройки на стенді. Вартість проведення робіт такого типу в автосервісі починається від 1000 рублів. Офіційний дилер зажадає близько 1500-2000 рублів. Регулювання не тільки позитивно вплине на видимість дороги, а й допоможе заощадити на повний бак бензину або нові лампи.

Інструменти для настройки положення рефлектора Гранти

Щоб відрегулювати світло фар, будуть потрібні наступні інструменти:

  • хрестова викрутка середніх розмірів;
  • чиста ганчірка;
  • маркер або крейда;
  • рулетка;
  • будівельний рівень;
  • помічник для правильного розподілу ваги.

Використання рівня допоможе визначити кут установки автомобіля і більш точно налаштувати світлові прилади, однак використання даного інструменту не обов’язково.

підготовка

Перед початком робіт виконуються підготовчі кроки, які допоможуть отримати більш точні результати. Для початку знаходимо рівну площадку в неосвітленому місці з рівною стіною будівлі або гаража. Висота об’єкта повинна бути не менше 2,5-3 метрів.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Також рекомендується виконати дії:

  • ретельно миємо автомобіль;
  • перевіряємо наявність запасного колеса і очищаємо багажник від зайвих речей;
  • встановлюємо необхідну заводом-виготовлювачем тиск шин;
  • заправляємо повний бак бензину;
  • перевіряємо оптику на працездатність всіх ламп і компонентів;
  • піднімаємо фару в верхнє положення, встановивши крутилку коректора в положення 0.

Зі збільшенням пробігу на склі фари Гранти з’являються подряпини, відколи й помутніння. Перед налаштуванням рекомендується вручну відполірувати оптику за допомогою тканини або спеціального складу проти подряпин, який продається в будь-якому автомобільному магазині. Лампи дальнього світла не беруть участі в регулюванні, проте слід перевірити і їх роботу.

Відмітка схеми на стіні

Світлові прилади Гранти видають щільний потік світла з рівною горизонтальною лінією і «галкою» для правостороннього руху. Для правильного регулювання потрібно намалювати схему.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Для цього виконуємо кроки:

  1. Встановити Гранту на рівній поверхні на відстані 5 метрів від стіни.
  2. Похитати кузов, щоб розслабити підвіску.
  3. Відкрити капот.
  4. Начисто протерти фари.
  5. Заміряти висоту від землі до розташування лампи в фарі.
  6. Намалювати горизонт маркером.
  7. Відзначити центр автомобіля за допомогою вертикальної лінії.
  8. Замерить расстояние между лампочками фары и перенести его на схему от центральной точки Лады Гранты. Ориентир — значок решетки радиатора.

После того как схема нарисована, выполняются настройки.

Регулируя угол наклона, также делаются отметки на стене, чтобы наглядно видеть изменение настроек фары.

Корректировка

После составления схемы просим помощника сесть на место водителя для правильного распределения веса. Это поможет точнее настроить горизонтальную плоскость. Для настройки света в Гранте требуется поворот регулировочных винтов, которые отвечают за наклон рефлектора влево и вправо, а также вверх и вниз.

Регулировка фар Лады Гранта производится по заранее обозначенной схеме на стене. Пучок должен отвечать параметрам:

  1. Проходить ниже отмеченной горизонтальной линии на 5,5 сантиметров.
  2. Місце переходу в «галку» має чітко дивитися за відмітками відстані лампочок щодо центру Гранти.
  3. В області світлотіньової межі не повинно бути зайвих засвічень і яскравих променів, які завадять зустрічним водіям.

Слід самостійно перевірити працездатність коректора фар Гранти. Для цього встановлюємо регулятор в положення 1 і 2 і стежимо за рівномірним підйомом світловий кордону.

Самостійна регулювання фар дозволить поліпшити огляд дороги, виключити випадкове осліплення зустрічних водіїв, збереже сімейний бюджет.

Механізм регулювання фар на Гранта, як відрегулювати своїми руками

Дана тема буде актуальна не тільки для власників автомобіля Лада Гранта, але і схожих за конструктивними особливостями моделей ВАЗ. Правильно налаштована оптика дозволить безпечно рухатися на транспортному засобі у вечірній і нічний час доби. Про те, як зробити регулювання фар, розказано нижче.

Коли необхідна регулювання фар на Гранта. чому збивається

Необхідність регулювання фар може бути обумовлена ​​багатьма факторами, через які в процесі експлуатації змінюється інсталяційний кут оптичних приладів і рух на автомобілі стає небезпечним. Причинами для нерегламентованої світлового потоку могли стати дрібні ДТП, навіть коли злегка був зачеплений бампер, їзда з великою швидкістю по поганих дорогах.

Інструкція для самостійного регулювання

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Пристрій фари автомобіля Лада Гранта

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Устройство фары автомобиля Лада Гранта(со стороны водителя)

  • Блок-фара:
  • 1 — регулятор светового потока в горизонтальном направлении;2 — место под патрон лампочки поворотников;3 — гнездо главного гидроцилиндра гидрокорректора;4 — место под патрон лампы дальнего света;5 — регулятор потока света в вертикальном направлении;
  • 6 — место под патрон лампы габаритов и дневных ходовых огней.

Инструмент и материалы, необходимые для работы своими руками

  • шестигранник на «6»;
  • лист ДСП 3 на 2 метра;
  • мел.
  1. Ставим работающую на холостом ходу машину на ровную поверхность, включаем ручной тормоз;
  2. Нагружаем автомобиль любыми подходящими грузами для оптимальной балансировки кузова, чтобы его положение было приближено к повседневной эксплуатации;
  3. Производим контроль давления в шинах;
  4. В трёх метрах от фар автомобиля ставим подготовленный экран;
  5. Розмічаємо екран так, як показано на малюнку. Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немаєТаким чином ми робимо розмітку екрана для подальшої оптимізованої регулювання фар
  6. Включаємо ближнє світло, закриваючи по черзі газетою фари, дивимося, як розташовується світлове пляма на екрані;
  7. Відкривши капот, починаємо шестигранником обертати регулятор горизонтального регулювання світла. Пляма світлового потоку має бути таким, як на малюнку;
  8. Рукою обертаємо регулятор вертикальної настройки і добиваємося збіги плями світлового потоку з тим, як показано на малюнку; Протитуманні фари повинні працювати тільки з габаритними вогнями або ближнім світлом фар (ПДР, чинна редакція). Світло їх регулюється тільки по висоті.
  9. Після всіх виконаних робіт проводимо тестовий заїзд для перевірки якості настройки оптики.

Регулювання фар буде вважатися закінченою, коли промені світла проектуються на екрані так, як показано на малюнку. Після даної регулювання їзда на автомобілі стане відчутно комфортабельней.

Механізм регулювання фар на Гранта, як відрегулювати своїми руками (з відео і схемою)

Автоматика сучасного автомобіля здатна на багато що, від створення мікроклімату до налаштування параметрів «за бортом». Але бувають випадки, коли останні краще перевірити водієві після поїздки, і часто це стосується коригування фар. Лада Гранта – не виняток. Часом регулювання дуже допомагає водієві-новачкові заощадити трохи грошей на послуги СТО.

Чому збивається настройка світла фар

Причинами збитої настройки може бути багато чинників, від поганої дороги до дрібного ДТП. Часта їзда по бездоріжжю здатна привести до необхідності корекції фар.

Гранта має автоматичний подкорректор фар, але його можливості можуть тільки компенсувати різне навантаження автомобіля (один водій або з супутницею).

Про вирівнювання в горизонтальній площині водій повинен думати сам.

Опис і механізм головних освітлювальних приладів

Подібну систему мають фари на Калині, Пріорі і Гранта. В одному блоці знаходиться поворотник, лампа дальнього світла і денні ходові вогні. Крім патрона під кожен з блоків є гідроциліндр подкорректора (3) і два регулювальних шестикутника. Один відповідає за горизонтальне (1), другий за вертикальне (5) направлення світлового потоку.

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

Ліва фара – вид зі зворотної сторони. 2, 4, 6 – патрони відповідно поворотников, далекого світла і ходових вогнів

Для настройки знадобиться наступний інструментарій:

  • шестигранник на 6;
  • лист ДСП, приблизно 2 на 3 м;
  • набір крейди;
  • парочка старих газет середнього обсягу.

Замість листа можна використовувати рівну вертикальну поверхню, наприклад, паркан будівництва.

Підготовка авто до самостійної регулюванню

З ДСП роблять екран перед автомобілем. Відстань між переднім бампером і листом 3-5 метрів.

  • Перевіряють тиск в шинах і подкачивают, якщо треба.
  • Виставляють положення подкорректора в положення «нуль».
  • Включають ручне гальмо.
  • На переднє (водійське) сидіння викладається вантаж приблизно 75 кг.

Для чистоти настройки перед регулюванням можна заправити повний бак і покласти запаску.

Це потрібно для створення максимально стандартної ситуації управління автомобілем.

малюємо схему

Коли автомобіль готовий, на імпровізованому екрані зображують наступну схему:

Регулювання фар на ладі гранта.  Нічого складного немає

На схемі:

  • А і В – осьові лінії по центрам фар;
  • Про – осьова лінія машини;
  • d – відстань між осями ламп;
  • h – відстань від центрів ламп до землі (підлоги гаража);
  • 1 – горизонтальна лінія, на якій розташовані центри фар;
  • 2 – на цій лінії розташовуються центри світлових плям.

Лінія 1 малюється на висоті h; лінія 2 нижче на 55 мм.

коригування

  1. Включають ближнє світло.
  2. Газетою закривають одну з фар і дивляться на пляму світла, відображена на стіні.
  3. Шестигранником обертають відповідні контакти.

Ніяких спроб вигнути, зігнути і т.п., як робилося на старих моделях. Поломка корпусу блок-фари до гарантійного ремонту не відноситься.

Правильно відрегульований світловий потік повинен виглядати, як на схемі вище. Ліва сторона кожного плями стосується лінії 2, точки перетину горизонтальних і похилих ділянок розташовуються точно на лініях А і В.

Протитуманні фари регулюються тільки по висоті.

Для остаточної настройки проводиться тестовий заїзд.

Як відрегулювати фари на Ладі Грант – відео

При нормальній настройці фар на Лада Гранта ближнє світло не повинен сильно висвітлювати бровки тротуарів. Перевірити це і при необхідності вирівняти зможе навіть початківець водій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…