Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

Рено Логан являє собою класичний автомобіль економ-класу, який дозволяє своєму власникові експлуатацію з мінімальними витратами на ремонт. Одним з аспектів економічності є процес регулювання клапанів Рено Логан 1.6 і 1.4 , який може бути виконаний самостійно, в умовах гаража, без звернення до послуг дорогих фірмових СТО. Для цього можна знайти в мережі інтернет відео урок , або скористатися даною статтею.

З цієї статті ви дізнаєтеся:

Для чого потрібна настройка і регулювання клапанів?

Клапанним зазором називається інтервал між стрижнем приводу клапана і його регулювальним болтом. Коли двигун працює, такий зазор необхідний щоб компенсувати теплове розширення деталей.

Правильно виконане виставляння теплового зазору запобігає прискорений вихід деталей з ладу. Якщо регулювальний зазор великий, в циліндри потрапляє недостатня кількість палива, це веде до зменшення потужності двигуна. Це особливо помітно на 8 клапанних двигунах з об’ємом 1.

4 літри. Коли зазор зменшений, неповна компресія веде до зниження ККД палива, що спалюється.

Періодичність виконання процедури

Там, де необхідно регулювати зазор клапанів Renault Logan? Рекомендація заводу Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилоквиробника вказує досить оптимістичну цифру: від 80 до 100 тисяч кілометрів пробігу. Але при реальній експлуатації все не так добре. Щоб впевнено триматися в умовах напруженого міського трафіку, з недостатньо потужного двигуна Логана 1.4 доводиться вичавлювати всі, на що він здатний. Це неминуче веде до зносу поршневої групи. Регулювання клапанів Рено Логан 1.4 з 8 клапанними двигунами, повинна виконуватися вже по досягненню пробігу не більше ніж 60 тисяч км.

Як відрегулювати клапана Рено Логан відео інструкція

На Логан встановлюється декілька двигунів, найбільш поширені – 8-клапанні двигуни з робочим Об’єм 1390 см3 і 1598 см3. Регулювання зазору клапанів на них виконується аналогічно. Вашій увазі пропонується досить докладна відео інструкція.

Регулювання клапанів Рено Логан своїми руками – підготовка до роботи

Спочатку потрібно отримати доступ до клапанів. Для цього відгвинчуємо 4 болта, якими кріпиться повітряний фільтр, і знімаємо патрубок, що зв’язує фільтр з кришкою клапана.

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок
Після цього знімаємо корпус фільтра. Перед нами клапанна кришка двигуна. Відключаємо високовольтні дроти, і відгвинчуємо 8 болтів, які утримують кришку на голівці блоку циліндрів.Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

Порядок виконання регулювання

Для виконання регулювання нам буде потрібно вивісити одне з передніх коліс автомобіля, використовуючи для цього домкрат.

Після цього включаємо 4 або 5 передачу, і обертаємо одне з піднятих коліс до моменту, коли на шестірні розподільного вала з’явиться буква F.

Дивитися потрібно на перший циліндр (його клапани) – символ F повинен з’явиться як тільки клапан (приводиться від колеса) почне рух.

Зверніть увагу

Один повний оберт колеса навколо власної осі приблизно дорівнює одному повного обороту розподільного вала.

За допомогою спеціального щупа вимірюємо зазори клапанів, наявні в першому циліндрі. Для цього потрібно послабити контргайку, попередньо зафіксувавши її болт. Далі переходимо безпосередньо до регулювання зазорів.

Параметри регулювальних зазорів

Наступні зазори клапанів потрібно встановити, відповідно до рекомендації виробника двигунів:

впускні клапани: 0,10 – 0,15 мм;
випускні клапани: 0,25 – 0,30 мм;
випускні клапани: 0,20 – 0,25 мм (в разі їх повної заміни при капремонті двигуна).

Важливо пам’ятати, що регулювання клапанів renault logan 1.6 8 клапанів (а також на двигуні з об’ємом 1.4) може виконуватися тільки на повністю охолодженому двигуні. Перед початком роботи перевірте ремінь ГРМ – якщо він провисає, змініть або підтягніть його.

Порядок регулювання зазорів – завершення роботи

Коли завершена регулювання всіх циліндрів, колінвал провертається на один оборот (360 °). Після цього, з використанням щупа вдруге перевіряють зазори. Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилокЯкщо вони відповідають необхідним параметрам, проводиться збірка двигуна. Як бачимо, регулювання клапанів на Рено Логан, проводитися своїми руками без будь-якого професійного обладнання.

Регулювання клапанів на Логане

зміст

Регулювання клапанів Рено Логан необхідна тільки на 4-х циліндрових моторах, що мають 8-клапанну систему ГРМ. Що стосується більш досконалих двигунів з 16-ма клапанами, в них регулювання клапанів не потрібна, адже це завдання виконується в автоматичному режимі гідрокомпенсаторами.

У моторах K7J, а також K7M Рено Логан передбачена система SOHC 8V. Для стабільної роботи таких двигунів потрібно періодична регулювання клапанного механізму. Як виконати ці заходи своїми руками? Який порядок дій? На які норми орієнтуватися, щоб відрегулювати клапана Логана з мотором 1.4 літра правильно? Розглянемо ці моменти докладніше.

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

Для чого потрібні зазори?

Метал під дією тепла розширюється, що враховується при розробці будь-яких складних вузлів. Компенсація подібного розширення необхідна і в механізмі ГРМ двигуна 1.4 л Рено Логан, чого вдається досягти за рахунок спеціальних допусків між болтом для регулювання і стрижнем приводу. Відхилення зазору від покладеного параметра веде до прискореного зносу деталей.

Першим свідченням проблем з клапанами Логана вважається поява стуку двигуна на ХХ. У такій ситуації рекомендується відрегулювати зазори і налаштувати їх з урахуванням рекомендації виробника. Наслідки відхилення можуть бути фатальними для силового вузла:

  • Перевищення параметра призводить до неможливості нормальної роботи клапана – йому не вдається нормально відкритися, через що в камеру згоряння потрапляє недостатній обсяг паливно-повітряної суміші. Підсумок – зменшення ККД 8-клапананного двигуна.
  • Зниження показника також призводить до падіння потужності через недостатню компресії. Крім того, при таких обставинах клапан обгорає, на його сідлі виникає нагар, через що потрібне відновлення ГРМ. Своєчасна регулювання клапанного механізму на Логане дозволяє уникнути подібних проблем.

Щоб правильно відрегулювати зазори, всі заходи рекомендується виконувати на холодному двигуні.

Вимірювання проводиться за допомогою спеціальних щупів.

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

Як наслідок, результатом порушення регулювання може бути:

  • Швидкий вихід з ладу механізму двигуна Рено Логан.
  • Зменшення потужності силового агрегату.
  • Втрата ККД мотора через неповного згоряння паливної суміші в камері згоряння.
  • Поява нагару і інші проблеми.

Ігнорування несправності неминуче веде до підвищених витрат, пов’язаних з необхідністю дорогого ремонту.

Коли потрібно регулювання клапанів Рено Логан?

В мануалі до автомобіля написано, що регулювання клапанів на Логане з мотором 1.4 літра повинна проводитися раз в 80-100 000 км. Але це тільки в теорії.

Поїздки в складних умовах експлуатації та застосування бензину низької якості змушує автовласників проводити регулювання частіше – раз в 50-60 000 км.

Якщо на Логане встановлена ​​ГБО, всі маніпуляції бажано робити через кожні 30 000 км.

Але не варто орієнтуватися тільки на кілометраж. Як зазначалося вище, до регулювання варто приступати при появі підозрілих шумів у двигуні на ХХ. Зробити все маніпуляції можна самостійно – досить знання порядку роботи або наявності під рукою відео з докладним описом послідовності дій.

На які норми орієнтуватися?

Раніше зазначалося, що регулювання (в тому числі мотора 1.4 л Логана) бажано проводити на «холодну». Перед початком робіт бажано відрегулювати ремінь ГРМ, якщо його натяг виявилося недостатнім.

Щоб правильно відрегулювати механізм, варто завчасно заглянути в мануалі до автомобіля і подивитися на норми зазору, які рекомендує виробник:

  • Клапан впуску – 0,1-0,15 мм.
  • Клапан випуску – 0,25-0,3 мм.

Якщо проводиться повна заміна деталей, з метою притирання встановлюється зазор в 0,2-0,25 мм.

Як відрегулювати клапана Логана: крок за кроком

Перед регулюванням потрібно демонтаж клапанної кришки, після чого можна приступати. Порядок дій такий:

  • Вивчіть інструкцію по експлуатації або уважно вивчіть відео, де розглянуто, як і що необхідно робити при регулюванні клапанів Рено Логан.
  • Підготуйте інструмент. Вам будуть потрібні плоскогубці, викрутка (повинна мати звичайне плоске «жало»), ріжкові ключі на «тринадцять» і на «десять». Також необхідні пасатижі і комплект шурупів.
  • Викриття чотири болтових з’єднання, які утримують повітряний фільтр Рено Логан.

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

  • Демонтуйте патрубок, виконаний у вигляді букви «Г». Він підключений до фільтруючому вузлу і розташований на клапанної кришці.
  • Зніміть кожух повітряного фільтра і відкиньте високовольтні дроти, які підходять до свічок двигуна.
  • Викриття вісім кріпильних болтів, щільно утримують кришку на моторі Логана.
  • Підніміть передок машини з лівого (водійських) сторони, і переведіть селектор КПП в позицію четвертний швидкості.
  • Крутите переднє колесо до моменту, поки на шестірні розподільного вала не побачите букву «F». Дивіться на клапан 1-го циліндра – символ повинен з’явитися практично відразу після початку прокручування колеса. Пам’ятайте, що одна прокрутка відповідає повного обороту розподільного вала.
  • Знайдіть клапан 1-го циліндра і робите завмер (для вхідного і вихідного вузла). В процесі вимірювань застосовуйте щуп. Для регулювання використовуйте контрящім гайку, а також болт.

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

  • Як тільки необхідний параметр був досягнутий, закрутіть контрящім гайку з потрібним моментом і знову використовуйте щуп для перевірки. Бувають ситуації, коли після остаточної протягання зазор знову «йде».
  • Після регулювання 2-го клапана перейдіть колінчастий вал на 0,5 обороту і приступайте до налаштування на 3-му циліндрі.
  • Зробіть ще один поворот на 0,5 обороту і настроїти відповідні установки в 4-му циліндрі.
  • Ще раз проверніть коленвал на 0,5 обороту і приведіть до норми параметр зазору клапанів на 2-му циліндрі.

Пам’ятайте, що процес регулювання має здійснюватися в розглянутої вище послідовності – «1-3-4-2.

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

Як тільки роботи завершені, зробіть ще один повний поворот колеса та знову перевірте параметри зазорів. Якщо все нормально, повертайте демонтовані раніше деталі на місце.

Корисні поради

 Під час налаштування відстані на двигуні 1.4 л Рено Логан дотримуйтесь ряду простих порад:

  • Після демонтажу кришки ГРМ зверніть увагу на мітку, зроблену за допомогою емалевої фарби. У положенні ВМТ вона повинна «дивитися» вгору. Перевести це пляма в потрібну позицію можна за допомогою підйому і прокрутки колеса, як зазначалося вище.
  • Щоб переконатися в правильній позиції поршня, варто відкрутити свічку і виконати перевірку за допомогою алюмінієвого дроту.
  • Перевірку виконуйте кілька разів, щоб переконатися в правильності настройки.

підсумки

Наявність відео, знання основних норм і інструкція перед очима допомагають з легкістю відрегулювати кожен клапан і позбутися від надокучливого шуму. При появі проблем з виконанням робіт, завжди можна звернутися до професіоналів і довірити роботу їм.

Перевірка і регулювання теплових зазорів клапанів двигуна k7j автомобіля Рено Логан 1

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

Згідно технічного регламенту перевірка і регулювання теплових зазорів в приводі клапанів двигуна k7J (1,4 л) автомобіля Рено Логан 1 проводиться раз в 60.000 км пробігу. Або при виникнення дзвінкого металевого стуку під клапанною кришкою на холостому ходу, що свідчить про збільшення зазору між торцем стрижня клапана і регулювальним болтом на коромислі цього клапана.

необхідні інструменти

– Набір плоских щупів.
– Ріжковий ключ на «10».

  • – Плоскогубці.
  • Підготовчі роботи
  • – Встановлюємо автомобіль на рівну площадку (оглядову канаву), піднімаємо «ручник», включаємо передачу, під колеса ставимо упори, знімаємо «мінусову» клему з АКБ, вивішуємо і знімаємо переднє праве колесо.
  • – Чекаємо поки двигун охолоне до температури 20-25 градусів, тобто стане повністю холодним.
  • – домкрачувати двигун знизу, під пробку зливного отвору піддону (через дерев’яний брусок).
  • – Знімаємо корпус повітряного фільтра, праву опору двигуна, верхню кришку ременя ГРМ.

– Обертаємо колінчастий вал двигуна за гайку храповика за годинниковою стрілкою поки мітка на шківа розподільного вала не співпаде з міткою на торцевій частині клапанної кришки (мітка – логотип «Дачія»).

Поршень першого циліндра при збігу міток виявиться в ВМТ на такті стиснення, впускний випускний клапан при цьому повністю закриті, а зазори між їх торцями і регулювальними болтами максимальні, що і потрібно для регулювання. Див. Фото вище.

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

  1. На двигуні k7j автомобіля Рено Логан першим вважається циліндр від маховика і коробки передач, а не від приводу ГРМ як у всіх інших.
  2. – Знімаємо клапанну кришку з модулем запалювання.
  3. Порядок регулювання теплових зазорів клапанів на двигуні k7j автомобіля Рено Логан

1. За допомогою щупа перевіряємо тепловий зазор між торцем клапана впускання і торцем регулювального болта, ввернутого в коромисло. Він повинен бути в межах 0,10-0,15 мм. Перевіряємо зазор для для випускного клапана – це 0,25-0,30 мм. Щуп повинен входити з легким защемленням.

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

Якщо зазор у будь-якого клапана не відповідає нормі, регулюємо його. Для цього послаблюємо затяжку контргайки регулювального болта коромисла (притримуємо його за лиски пассатижами і обертаючи контргайку ключем на «10»).

Крутимо регулювальний болт, притримуючи контргайку ключем, поки він не затисне щуп. Затягуємо контргайку. Перевіряємо переміщення щупа в зазорі (він не повинен бути сильно затиснутий).

При необхідності повторюємо процедуру регулювання теплового зазору.

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

2. Повертаємо колінчастий вал на 180 гр. (пів обороту) за годинниковою стрілкою мітка на шківа распредвала повинна повернутися на 90 гр. (чверть). Це ВМТ для 3-го циліндра.

Так як настановних міток в такому положенні немає, необхідно при поверненні колінчастого вала домогтися такого положення, щоб п’ятки коромисел обох клапанів спиралися на «потилиці» кулачків розподільного вала.

Коромисло при цьому можна переміщати в межах зазору. У такій позиції проводимо перевірку і регулювання зазорів.

3. Повертаємо колінвал ще на 180 гр. (шків распредвала на 90 гр.) і перевіряємо (регулюємо) зазори клапанів 4-го циліндра.

4. І ще раз на 180 гр – перевірка і регулювання теплових зазорів впускного і випускного клапана 2-го циліндра.

Встановлюємо зняті деталі назад.

Особливу увагу установці клапанної кришки. Для неї потрібна нова прокладка і затягування болтів виробляється в певній послідовності.

Примітки і доповнення

– Крім описаного вище способу регулювання клапанів існують ще кілька. Наприклад, знімається тільки повітряний фільтр і клапанна кришка, піддомкрачувати колесо. Установка поршнів в ВМТ проводиться обертанням колеса і положення клапанів для регулювання визначається по тому, що спирається п’ят коромисел на потилиці кулачків распредвала.

– Збільшені теплові зазори клапанів на двигуні k7j автомобіля Рено Логан 1 не призводять до поломки двигуна, але є причиною падіння потужності двигуна через погіршення наповнюваності циліндрів і посиленого зносу клапанного механізму.

– Теплові зазори нижче норми призводять до не повного закриття клапанів і як наслідок зниження компресії в його циліндрах. Звідси падіння потужності і прийомистості. збільшення витрати палива. обгорання крайок тарілок клапанів.

  • – Якщо регулювання проводиться для клапанів після їх заміни, то необхідно для випускних клапанів встановити тепловий зазор менше, рівний 0,20-0,25 мм.
  • Ще статті по двигуну k7j
  • – Заміна задньої опори двигуна k7j автомобіля Рено Логан 1
  • – Заміна наконечників рульових тяг автомобіля Рено Логан
  • – Заміна ременя приводу ГРМ двигун k7j автомобіля Рено Логан 1

Регулювання клапанів Рено Логан

478 Переглядів

Клапани є одними з основних комплектуючих елементів силового агрегату. Через них здійснюється транспорт паливо-повітряної речовини в камеру згоряння, а назад виходять гази. Відкриваються вони спеціально для виконання цієї ролі. В інший час запчастини щільно закриті. Крім того, клапани повинні:

  • не перешкоджати виходу згорілих газів у відкритому стані;
  • здійснювати завдання практично без тертя;
  • своєчасно виконувати функції, а також мати встановлений зазор;
  • в закритому стані надійно запобігати вихід згорілих газів.

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

Клапани Renault Logan

Ця марка машини другого покоління від французьких виробників поставляється з двома варіантами 4-х циліндрових моторів – 8 і 16 клапанів.

Головним достоїнством силових агрегатів версії DOHC 16V є те, що мотор не вимагає постійного регулювання зазорів. Цю функцію виконують гидрокомпенсатори, які здійснюють регулювання автоматично.

Що стосується двигунів серії K7J і K7M, то вони мають іншу будову – SOHC-8V. Відмінністю цього мотора є те, що розподільний вал один, а поршні розташовуються в голівці циліндра. Тому для такого двигуна потрібно регулювання зазорів.

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

Коли потрібно регулювання зазорів клапанів

Згідно з технічним паспортом Рено Логан 2 покоління, регулювання цих елементів потрібно здійснювати не частіше, ніж через кожні 60 000 км пробігу. Самостійно власник французької іномарки може визначити необхідність в регулюванні зазорів за такими ознаками:

  • зниження потужності і ефективності роботи;
  • характерний металевий стукіт, шум;
  • запах гару.

Важливо: при виникненні характерних симптомів зміни зазорів клапанів потрібно проводити їх регулювання. В іншому випадку комплектуючі запчастини силового агрегату піддаються швидкому зносу.

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

Як відрегулювати клапани Рено Логан

Процедура регулювання здійснюється в кілька кроків.

  1. Підготуйте необхідні інструменти: ключі на «13» і «10», пасатижі, шурупи, плоскогубці і плоску викрутку.
  2. Зніміть кріплення повітряного фільтра.
  3. Вийміть патрубок.
  4. Зніміть кожух повітряного фільтра.
  5. Відкрутіть болти, що утримують кришку силового агрегату.
  6. Підніміть передню частину машини, а важіль КПП помістіть в положення 4 швидкості.
  7. Повертайте переднє колесо до тих пір, поки на шестерні чи не з’явиться буква «F».
  8. Здійсніть завмер одного циліндра. А для регулювання зазору застосуєте контрящім гайку і болт.
  9. Таким чином відрегулюйте всі 4 циліндри.

Дану процедуру цілком можна виконати своїми руками, тим більше подивившись відео і фото на цю тему. Однак новачки можуть призвести неправильне регулювання, що позначиться на знос силового агрегату Рено другого покоління. Тому для них вірним виходом із ситуації буде звернення в спеціалізовані сервісні центри.

Важливо: при проведенні регулювання зазорів клапани повинні бути правильно притертими, що не розбитими і в нормальному положенні щодо втулок. Після процедури регулювання необхідно запустити двигун в різних режимах і прослухати, як він працює.

Відмінною особливістю між 1.4 і 1.6 двигунами є те, що у останнього хід поршня збільшений на 10.5 мм.

Своєчасна регулювання клапанів силового агрегату автомобіля Рено Логан дозволить продовжити термін служби мотора. Також зменшення зносу даної деталі сприяють:

  • регулярне проходження ТО;
  • своєчасне усунення несправностей;
  • використання матеріалів високої якості;
  • спокійне керування автомобілем.

Дотримання зазначених принципів дозволить збільшити тривалість справної роботи клапанів, а значить, двигуна Renault Logan.

Регулювання клапанів двигуна Renault Logan своїми руками

Ремонт автомобіля своїми руками> Регулювання клапанів двигуна>

Автовласникам по закінченню терміну гарантії на дилерському центрі доводиться самостійно ремонтувати автомобілі. Регулювання клапанів Рено Логан своїми руками дозволить не витрачатися на послуги СТО. Схема регулювання клапанів досить проста і доступна для людей, які не мають досвіду ремонту.

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок Регулювання зазорів в клапанному механізмі двигуна автомобіля.

Renault Logan пропонується на ринку з силовими агрегатами робочим об’ємом 1,4 і 1,6 літра. Двигун об’ємом 1,4 л має 8 клапанів, 1,6-літровий силовий агрегат – 16. На 16-клапанному двигуні регулювання зазорів клапанів відбувається автоматично за допомогою гидрокомпенсаторов.

На 1,4-літровий двигун Логана регулювати клапана потрібно самостійно.

Що дає регулювання клапанів

Зазори клапанів – відстань між регулювальним болтом і приводним стрижнем. Фахівці Renault залишають зазори для компенсації теплового розширення металевих деталей газорозподільного механізму.

Неправильно відрегульовані клапани прискорюють знос деталей. При збільшеному зазорі клапана зменшується потужність двигуна – циліндр не заповнюється паливом в достатній мірі.

Зменшений зазор клапана призводить до втрати ККД горіння паливної суміші через неповну компресії. Можливо обгорання сідел і поява нагару. Згодом буде потрібно ремонт ГРМ.

Коли регулювати клапана

Виробник рекомендує проводити регулювання клапанів Renault Logan після 80-100 тис. Км пробігу. На практиці регулювання потрібно після 60 000 км пробігу.

На Рено Логан з газовим паливом замість бензину швидше виходить з ладу сідло.

Періодичність регулювання клапанів Логан з ГБО зменшується до 30 000 км пробігу.

Про регулюванні клапанів слід задуматися при появі виразного стуку на холостому ходу. Стук повинен з’явитися з рухового відсіку.

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок Щупи для регулювання клапанів.

Як регулювати клапана

Регулювання клапанів проводиться тільки на холодному двигуні! Перед регулюванням необхідно натягнути ремінь ГРМ, якщо він розбалакався.

Норми зазорів Рено Логан

  • впускні клапани виставляються в межах від 0,10 до 0,15 мм;
  • випускні клапани виставляються в межах від 0,25 до 0,30 мм;

При повній заміні випускних клапанів зазори для притирання виставляються від 0,20 до 0,25 мм.

Порядок регулювання клапанів

Процедура самостійно регулювання вимагає зняття кришки ГБЦ. Перед початком потрібно підготувати інструмент.

  1. Відкрутити 4 болта кріплення повітряного фільтра.
  2. Зняти Г-подібний патрубок, який йде від фільтруючого елемента до кришки клапана.
  3. Демонтувати корпус повітряного фільтра.
  4. Відключити свічкові дроти.
  5. Відкрутити 8 болтів кріплення клапанної кришки.
  6. Підняти передню частину автомобіля з боку водія.
  7. Включити 4-ю передачу.
  8. Вирощують підняте колесо до появи літери F на шестірні распредвала. Стежити за клапаном першого з циліндрів – буква з’являється майже відразу після того, як клапан починає рухатися при обертанні колеса. Один оборот колеса дорівнює одному обороту распредвала.
  9. Заміряти зазори клапанів першого циліндра. Слід послабити контровочной гайку і затиснути болт плоскогубцями. Зазор перевіряється за допомогою щупа.
  10. Затягнути контргайку після виставлення потрібного зазору і знову перевірить щупом.
  11. Відрегулювати зазор другого клапана першого циліндра.
  12. Провернути колінчастий вал на півоберта і відрегулювати зазори клапанів третього циліндра.
  13. Провернути колінчастий вал на півоберта і відрегулювати зазори клапанів четвертого циліндра.
  14. Провернути колінчастий вал на півоберта і відрегулювати зазори другого циліндра.

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок Чотири циліндра двигуна і колінвал

Після регулювання клапанів у всіх циліндрах необхідно провернути колесо на 360 градусів і перевірити зазори. Конструкція збирається в зворотному порядку.

Ремонтуємо автомобіль Рено Логан самостійно:

Рено Логан регулювання клапанів

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

На седан Рено Логан може встановлюватися двигун на 8 клапанів і на 16. Тим самим, обсяг варіюється або 1.6 і 1.4 л. Обидва типи мотора досить надійні в експлуатації, про що говорять відгуки автомобілістів. При цьому, слід пам’ятати, що періодично повинна виконуватися регулювання клапанів. Дана процедура спрямована на нівелювання ненормативних зазорів в клапанному механізмі, які утворилися в результаті розширення металів через високі робочих температур. При цьому регулювання клапанів – виконання ряду технологічних допусків. Вона проводиться між регулювальним болтом і стрижнем приводний частини.

При виникненні відхилень від стандартів, запропонованих в технічному паспорті автомобіля Renault Logan, відбувається підвищений знос комплектуючих.

Крім того, з’являється ряд передумов, які свідчать про необхідність проведення ремонтних робіт конкретної категорії.

Найсуттєвішим натяком на ремонт є нехарактерне постукування в підкапотному просторі при роботі на холостих обертах.

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

Внаслідок того, що виник ненормативний зазор між деталями, спостерігається зниження потужності. Пов’язано це з недостатньою кількістю подається горючої суміші в циліндри. Такі проблеми можуть трапитися однаково на моторах 1.4 і 1.6.

Що необхідно мати під рукою і знати при здійсненні такого ремонту?

Дана категорія ремонту під силу будь-якому автолюбителю, який має подібний седан Renault Logan. Але для цього слід мати певний багаж знань і мати в наявності, необхідний інструмент. Ось перелік набору інструменту, без якого не обійтися:

  • набір шурупів певного виду;
  • плоскогубці;
  • ріжковий ключ на 13;
  • ріжковий ключ на 10;
  • звичайна викрутка.
  • Дорожній просвіт Рено Дастер
  • Заміна охолоджуючої рідини на Рено Дастер
  • Повний привід Рено Дастер

Власники Рено Логан повинні проводити регламентну регулювання клапанної системи після кожних 100 тис. Км пробігу, незалежно від того 8 клапанів або 16 в моторі. Однак, більшість фахівців не згодні з такою періодичністю.

Вони вважають, що регулювання клапанів виконуватися повинна частіше, кожні 60 тис. Км. Водії з великим стажем експлуатації Рено Логан говорять про те, що їзда на газі замість бензину негативно позначатися на клапанах. В першу чергу, спостерігається просадка сідла.

Відбувається запуск в камеру газу, а не палива через неправильні зазорів, які виникли.

важливо

Фахівці на автосервісах VIP-класу виконують регулювання клапанної системи Renault Logan кожні 30 тис. Км незалежно від того, який показник мотора, 1.4 і 1.6.

При проведенні подібних ремонтних дій необхідно пам’ятати стандарти по зазорам. Ось ці значення:

  • Зазори для впускних клапанів варіюються в діапазоні від 0.1 мм до 0.15 мм;
  • Випускні клапани повинні мати негожим частина від 0.25 мм до 30 мм.

Якщо ж проводиться установка нових випускних 8 клапанів або 16, то слід збільшити зазор для проходження ними притирання. В цьому випадку, діапазон змінюється на 0.2-0.25 мм

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

Повна послідовність регулювання власними руками

Безпосередньо перед регулювальними діями в клапанному механізмі проводять огляд всіх натяжних ременів. Якщо виявлено провисання, його слід усунути. Тепер все готово і проводиться регулювання клапанів.

    1. Спочатку виробляють викручування болтів, яких чотири. За допомогою них фіксуються на корпусі фільтруючі елементи. Потім від’єднуються всі патрубки і виймається фільтр, розміщений в силовому вузлі Рено Логан;
    2. На даному етапі слід бути гранично уважним, так як він впливає на безпеку подальших ремонтних заходів. Слід від’єднати дроти підходять до свічок. Вони відносяться до високовольтного типу;
    3. Наступним дією буде демонтаж клапанної системи. Послідовно виконується викрутка 4-х болтів. Дана кришка повинна бути знята і відкладена в сторону;
    4. Ось і добралися безпосередньо до поршневої групи. Циліндр повинен бути розміщений в положенні, яке відповідає мертвій точці вгорі;
    5. Потім проводять послаблення контргайки. У відкрився зазор вставляється щуп, який має необхідні розміри, прописані нормативами для даної категорії клапана;
  1. Потім проводитися підтягування регулювального болта до тих пір, поки підставлений щуп не почне пересуватися після значного застосування зусилля на нього;
  2. Потім слід повторити процедуру вже з другим і наступними циліндрами;
  3. По закінченню регулювальних заходів слід провести зворотний збірку всього механізму і також закріпити в призначених місцях все, раніше зняті, фільтри.

По завершенню всіх операцій можна сміливо стверджувати, що регулювання клапанів на Рено Логан проведена успішно. Важливо пам’ятати, що найоптимальніша періодичність регулювання клапанного механізму на французькому седані Рено Логан становить 30 тис. Км.

Процес регулювання клапанів Рено Логан

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

роль клапанів

Клапани – дуже важлива деталь двигуна будь-якого автомобіля, оскільки саме вони відповідають за надходження в камеру згоряння повітряно-паливної суміші і випуск з неї газоподібних продуктів згоряння палива. Відкриття і закриття клапанів відбувається на дуже короткий термін і лише для виконання названих функцій. В інший час вони повинні бути щільно закриті.

Коли двигун включений, він проходить 4 такту роботи: впуск палива, його стиснення, згорання і, нарешті, випуск відпрацьованого газу. Відповідно до цих функцій є впускні і випускні клапани.

Коли відкриваються перші, останні не повинні пропустити з двигуна назовні ні краплі газів. В іншому випадку згоряння палива буде неповним і двигун не потягне.

І навпаки, при відкриванні випускних клапанів утворився в результаті згоряння бензину газ повинен повністю і безперешкодно віддалятися з камери внутрішнього згоряння.

Погана притирання (неправильні зазори) клапанів може привести до втрати компресії в двигуні, а це, в свою чергу, веде до перевитрати палива і втрати тяги в машині. В автомобілях Рено Логан, що продаються в Росії, використано 2 типу двигунів 8- і 16-циліндровий з потужністю 84 і 102 к.с. відповідно. Вони непогано зарекомендували себе і вважаються досить надійними.

Тому порушення роботи клапанів в двигунах Логанов важко назвати ахіллесовою п’ятою цих автомобілів. Хоча варто відзначити, що в машинах даної марки, призначених для Європи, ці типи двигунів замінили меншими за обсягом і набагато більш економічними 8- і 12-циліндровими.

Зазори на 8-клапанному двигуні

Зрозуміло, що при постійній роботі в гарячому режимі металеві клапани змінюють свої розміри.

 Щоб компенсувати ці зміни, потрібно відповідним чином відрегулювати просвіт між регулювальним болтом і торцем стрижня клапана. Якщо зазор збільшений, то не відбуватиметься повне відкриття клапана.

Якщо ж просвіт між болтом і торцевою поверхнею стрижня занадто маленький, то клапан буде закриватися не до кінця.

Порада

Ця проблема при роботі двигуна відразу буде чутна вуха досвідченого водія. Він відрізнить своєрідний стукіт в моторі. У цій ситуації регулювання клапанів Рено Логан необхідна якомога швидше. Інакше подібний дефект може привести до того, що взагалі доведеться робити капремонт двигуна.

При неповному відкритті і закритті клапанів вони зношуються і руйнуються досить швидко. А якщо головка стержня отгоріт і впаде в простір між верхньою частиною блоку циліндрів і поршнем, то останній зламається і двигун вийде з ладу. Тому потрібно постійно стежити, щоб зазори клапанів Рено Логан були відрегульовані правильно.

Регулювання клапанів Логан, як і будь-якого іншого автомобіля, повинна проводитися при охолодженому двигуні. Якщо робити це на гарячому моторі, то вся робота піде, як то кажуть, коту під хвіст. Для роботи знадобляться гайкові ключі на 13 і на 10 (трубчастий), хрестова викрутка, плоскогубці і щупи різної товщини для виміру зазорів.

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

У цьому положенні 2 клапана циліндра закриті. Значить зазор між регулювальним болтом і торцевою поверхнею стрижня повинен бути максимальним: 0,25 мм для випускних клапанів і 0,15 мм для впускних. Послабивши контргайку, болтом регулюють зазор.

Потім законтрогаівают болт і знову заміряють зазор. Важливо, щоб щуп не бовтався в просвіті, сидів щільно. Провернувши колесо і з ним колінвал, подібним чином послідовно регулюють клапани 3-го, 4-го і 2-го циліндрів.

Збірка проводиться в зворотному порядку.

Хоча в двигунах Рено Логан рідко зустрічається порушення регулювання клапанів, все ж контролювати її варто, щоб уникнути можливих неприємностей. Тим більше що робота ця не така складна, як можна подумати.

Бувалі водії рекомендують це робити після того, як автомобіль пробіг 60 тис. Км. Хоча виробники стверджують, що таке регулювання необхідна через 80-100 тис.

км, краще піти раді тих, хто користується автомобілем не перший рік.

Якщо ж на Логан встановлено газове обладнання, то контролювати зазори клапанів потрібно кожні 25-30 тис. Км пробігу.

Поради по регулювання клапанів | ЛоганМашіна

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

Як спростити процес регулювання клапанів Renault Logan …

Привіт шановні, читачі блогу AAuhadullin.ru. Сьогодні хотів би дати кілька корисних порад регулювання клапанів Renault Logan своїми руками.

Для того, щоб поршень першого циліндра при регулювання клапанів Рено Логан встановити верхню мертву точку такту стиснення газової суміші, ми проробляємо таку операцію.

Розподільчий вал встановлюємо в необхідне положення, контролюючи його на око.

Шток треба провернути так, щоб обидві п’яти коромисла приводу, на яких проводиться регулювання клапанів, вперлися, в потиличній частині кулачків розподільного вала, а коромисла можна було вільно рухати «погойдуванням» межах зазору.

https://www.youtube.com/watch?v=7MDU64rrG9Q

Спростимо регулювання клапанів газорозподільного механізму (ГРМ).

Після зняття кришки видно з боку маховика в кінці самого распредвала на заводі емалевої фарбою поставили мітку (пляма) в квадратної частини распредвала.

Так ось ця пляма з емалевої фарби по ідеї повинно дивитися вгору при верхньої мертвої точки (ВМТ) такту стиснення газової суміші поршня першого циліндра і коромисла вільно рухаються межах зазору.

Не знаю як у ВАС але у мене на першому Logan 1,4. 8 КЛП. і другому 1,6 8 КЛП. пляма з фарби дивилося вгору при положенні поршня першого циліндра (ВМТ) такті стиснення газової суміші.

Встановлюємо це пляма з емалевої фарби в кінці распредвала вгору, ось таким чином: беремо домкрат піднімаємо праве переднє колесо, не забуваючи до цього, ставити машину, наручники гальма чотири клацання або під колеса підкладаємо колодки або цеглини.

Далі важелем передачі встановлюємо обов’язково П’ЯТУ (не четвертою) швидкість і руками крутимо праве підвішене колесо, орієнтуючись соском камери по ходу руху машини вперед (За годинниковою стрілкою для правого колеса!) До тих пір, поки пляма з фарби в кінці распредвала буде дивитися точно вгору . ОБОВ’ЯЗКОВО для переконливості відверніть свічку і алюмінієвим дротом визначте, в якому становищі знаходиться поршень першого циліндра. Якщо ПОРШЕНЬ ЗНАХОДИТЬСЯ ВЕРХНЬОЇ МЕРТВІЙ ТОЧКИ (ВМТ), такту стиснення газової суміші виставляємо зазори першого цил-дра.

Після того як виставили 1-вом циліндрі переходимо до установки впускного також випускного клапана 4-го циліндра.

Крутимо далі праве підвішене колесо по ходу руху машини (за годинниковою стрілкою) орієнтуючись соском камери рівно ПОЛ-ОБІГУ колесо автомобіля, встановлюємо поршень 4-го цил-дра верхню мертву точку такту стиснення газової суміші.

Зверніть увагу

Перевіряємо, після установки коромисла повинні вільно гойдатися межах зазору, а потилична частина распредвала максимально направлено на п’яту кар-сла.

Виставивши щілини між торцями клапанів і коромисел 4-го цил-ра, далі повертаючи рівно на ПОЛОВИНУ обороту праве колесо, таким же чином як на 4-му і 1-му цил. виставляємо зазори клапанів. 2-го цил-дра, а потім через ПОЛОВИНУ обороту правого колеса автомобіля за годинниковою стрілкою 3-го цил-дра. Регулюються зазори клапанів Логан за схемою: (1-4-2-3).

Регулювання клапанів renault logan 1.6 (8 клапанів).  Результат без помилок

Послідовність регулювання через півоберта правого КОЛЕСА за годинниковою стрілкою на 5 передачі кпп.

Будь ласка, зверніть увагу! Послідовність регулювання клапанів на даному відео, через кожні півоберта правого КОЛЕСА радіусом на 15. Тому послідовність тут буде така: (1-4-2-3) Ще увагу! Рахунок циліндрів ведеться від маховика, скажімо так -в сторону ременів навісних агрегатів і грм.

  • Подивіться, будь ласка, інші методи регулювання зазорів клапанів Renault Logan 8-ми клапанного двигуна через ЧВЕРТЬ обороту распредвала або півоберта (на 180 °) колінчастого вала.
  • Рекомендується (див. Відео) простий метод регулювання майстрами РемонтРено:

Регулювання клапанів Рено Логан (1.6, 8 клапанів). Відео, інструкція як відрегулювати клапана на Логане

Дане відео показує як відбувається регулювання клапанів на Рено Логан з двигуном 1.6 або 1.4 (8 клапанів).

Коли потрібно регулювати клапана на Логане

Регулювання клапанів на Логане потрібна тоді, коли в районі ГБЦ чутно цокання з частотою в два рази менше, ніж частота обертання коленвала. Характерні стуки виникають в результаті зносу і добре прослуховуються при роботі мотора на холостому ходу.

У керівництві користувача рекомендується проводити регулювання клапанів після 100,000 км пробігу.

Як відрегулювати клапана на Логане

Робота робиться на холодному двигуні, не вище 20 градусів.

Спочатку необхідно зняти корпус повітряного фільтра, знявши повітропровід і викрутивши 4 болта кріплення. Потім від’єднати високовольтні дроти і роз’єм з модуля запалювання, а також джгут проводів. Тепер є доступ до все болтів кріплення клапанної кришки.

Але перш ніж знімати кришку, потрібно все ретельно продути стисненим повітрям. Знявши клапанну кришку, слід, для зручності, піддомкратити передню праву частину автомобіля. Це дасть можливість провертати коленвал .

Далі потрібно зняти кришку головки блоку циліндрів і верхню кришку ременя ГРМ. Потім потрібно виставити поршень першого циліндра у ВМТ в кінці такту стиснення, орієнтуючись на мітки шківі распредвала.

Циліндри вважаються від маховика.

Після цього слід перевірка і регулювання (якщо потрібна) зазорів в приводі впускного і випускного клапан 1-го циліндра. П’яти коромисел, при перевірці такому положенні коленвала і распредвала, повинні бути звернені до циліндричних частинах кулачків распредвала, званими «потилицями».

Самі коромисла можуть захитався на осі в межах зазору в приводі.

Тепловий зазор перевіряється за допомогою плоских щупів між регулювальним гвинтом і торцями стрижня клапана, щуп повинен рухатися в зазорі з невеликим зусиллям. Для впускних клапанів зазор повинен бути 0,2 мм і 0,4 – для випускних.

Якщо зазор має інші розміри, потрібна регулювання. Ключем на 10 треба послабити затягування контргайки регулювального гвинта, розвідним ключем притримуючи гвинт за лиски. Потім, обертаючи регулювальний гвинт, встановити потрібний зазор. Затягуючи контргайку назад, потрібно притримувати регулювальний гвинт ключем .

Тепер, провертаючи коленвал за болт на шківі за годинниковою стрілкою на 180 градусів, перевірити і відрегулювати клапана в циліндрах 3,4 і 2. Потім встановити всі в зворотному порядку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…