Рекомендоване масло для класики

Яке масло залити в двигун ВАЗ 2106, 2107, 2110, 2112, 2114?

Багато, а особливо початківці, автолюбителі не сильно розбираються в тому, яке масло залити в двигун автомобіля. При цьому вибір правильної рідини є запорукою того, що мотор буде працювати справно. Насправді в цьому питанні немає нічого складного. Будь-який автовласник зможе підібрати правильне масло після прочитання цієї статті.

Всі існуючі сьогодні моторні масла можуть бути мінеральними, напівсинтетичними, синтетичними або гидрокрекинговиє. Нижче ми розберемо особливості кожного з них.

мінеральне

Мінеральні, або нафтові, як їх звуть деякі люди, виготовляють з нафти за технологією дистиляції та рафінування. Ці моторні масла також можна розділити на три види. Розрізняють нафтенові, парафінові і ароматичні типи. Ці мастильні продукти не мають високу якість. Мінеральне моторне масло за дуже короткий період здатне повністю втратити свої мастильні властивості. Виною всьому є величезна кількість присадок, які є в складі мастильних матеріалів.

«Минералка» має найвищу в’язкістю серед усіх існуючих мастильних продуктів. З цих причин його рекомендують застосовувати на вітчизняних машинах. Тому, якщо ви є власником автомобілів вітчизняних марок і не знаєте, яке масло залити в двигун, то мінеральне – це те, що вам підійде.

Однак, незважаючи на всі недоліки, у нього є деякі переваги. «Минералка» практично ніколи не тече. Це особливо зручно, якщо сальники і ущільнювачі досить старі. «Минералка» також добре себе показує, коли машина працює в досить важких умовах.

Синтетичні мастильні продукти

Такі масла мають багато переваг перед мінеральної групою. Це можна пояснити тим, що свої властивості мастильні продукти отримують в процесі виготовлення. Дані масла синтезуються з різних хімічних речовин. Ці продукти більш текучі. Синтетика може працювати при досить низьких температурах. Ще дані рідини мають велику хімічну стабільність, не чутливі до перегріву. Термін служби їх набагато більше. Ну і ціна, відповідно, вище.

Напівсинтетика як компроміс

Дане моторне масло є компромісним рішенням. Характеристики даної групи масел трохи вище, ніж у мінеральних продуктів. Вартість набагато нижче, ніж у синтетичних. Ці суміші відмінно підходять для помірного клімату.

гидрокрекинговоє

За своїми властивостями даний склад може нагадувати синтетику. Однак такі масла мають швидку швидкість старіння. Природно, вони з часом втрачають свої мастильні якості.

Моторні рідини для зими

Часто автолюбителі цікавляться, яке масло залити в двигун на зиму. Варто відразу сказати, що такі речовини вже давно ніхто не використовує. Тому термін «зимовий масло» можна забути. Якщо ви зазвичай ллєте в мотор мастильну рідину з в’язкістю, наприклад, 5w-40, то це всесезонний тип. Її можна успішно застосовувати протягом всього року. Такі продукти в більшості випадків і використовуються автолюбителями.

Якщо в’язкість своєї оливи відповідає вашому клімату, регіону, якщо ваш мотор і стартер знаходяться в належному стані, то можна і далі використовувати ту мастильну рідину, яку ви завжди застосовували.

Кожному мотору – своє масло

Отже, для багатьох в якнайшвидшому часі почнеться заміна витратних рідин. Багато хто цікавиться, яке масло залити в двигун, скільки разів міняти його, чи є необхідність в промиванні мотора. Ці питання задають переважно ті водії, які не обслуговують свої автомобілі на СТО. Ну що ж, допоможемо їм і з’ясуємо, яке масло лити в популярні мотори.

Взагалі, звичайно, заміна масла повинна починатися з вивчення сервісного мануала на автомобіль. Тому що якщо запитати у кого-небудь про те, яке масло залити в двигун, то кожен автомобіліст вкаже свою марку масла, навіть якщо ДВС однакові. Щоб не заплутувати людей, давайте подивимося і з’ясуємо цю ситуацію.

ВАЗ 2106

Ті з автомобілістів, які до сих пір їздять на класиці АвтоВАЗу, часто запитують про те, яке масло залити в двигун ВАЗ 2106. Насправді питання досить складне і вимагає докладного розгляду. Тут так відразу дуже важко щось радити.

Для моторів ВАЗ 2106 підійдуть мастильні суміші, які призначені для використання з бензиновими двигунами. Асортимент цих рідин на наших вітчизняних ринках досить великий.

Як вибрати масло для «шістки»? Найперший і максимально надійний спосіб – це уважне ознайомлення з інструкцією на машину. У даних документах можна дізнатися назви і марки всіх технологічних рідин, з якими експлуатуються автомобілі. Але при цьому не у кожного автовласника нова машина. Якщо вона стара, яку випустили близько 20 років тому, то таких документів просто немає. Без паперів доведеться важко. У такому випадку можна скористатися тими рекомендаціями, які дають інші власники «шістки» або ж сам завод.

Звичайно, найкраще рішення – довіритися інформації від виробника. Адже обов’язково проводилися випробування різних мастильних рідин з цими моторами. Але з іншого боку, асортимент масел сильно розширився і змінився. Тому залишаються лише рішення, які використовують інші автовласники.

«ВАЗовский» досліди

Бензиновий ДВС на «шістці» свого часу пройшов через багато. На заводі з ним проводилися різні експерименти, один з яких повинен був визначити, яке масло залити в двигун ВАЗ 2106.

Цікаво, що чогось конкретного інженери тоді знайти не змогли. Але вдалося виявити групу ПММ, які підходили для мотора.

Якщо використовувати загальноприйняту класифікацію мастил і в’язкості, на АвтоВАЗі зуміли виділити дві групи. Це «Стандарт» і «Супер». Для цих моторів на автомобілях відмінно себе показують мастильні матеріали стандартної групи.

Звичайно, з часів цих дослідів минуло більше 10 років. На ринках з’являються все нові і нові рідини. Багато з тих мастил, які були основними тоді, існують і сьогодні. І сьогодні вони відмінно працюють на моторах, які випускалися до жовтня 2000 р

До групи «Стандарт» відносяться мастильні продукти різних виробників. Серед них «Lada-Стандарт» 15w-40, 10w-40, 5w-30, «Азмол Супер» 20w-40 або ж 15w-40, «ЮКОС Туризм» 20w-40, 10w-40, 5w-30 і багато інших виробники.

європейські мастила

Сучасна практика показує, що власники «шісток» заливають в мотори імпортні масла. В цьому немає нічого дивного. Ці продукти можна використовувати в різних якостях і для будь-яких сезонів. У цих сумішах містяться кращі присадки. Вітчизняні виробники не в силах змагатися з європейськими.

Наведемо найпопулярніші назви. Це Ravenol Super, LLO Ravenol, Shell Helix, Castrol і багато інших. Статистика показує, що вітчизняні водії, які є власниками цих машин, віддають перевагу продукції фірми Shell.

ВАЗ 2114

Тут писати особливо нема про що. В інструкції до машини написано, яке масло залити в двигун ВАЗ 2114, а також наведено список рідин, які рекомендують для цього мотора і автомобіля. Багато автолюбителів вважають, що найоптимальніший варіант для даного ДВС – це напівсинтетика 10w-40. Саме така мастильна рідина ідеально підійде.

Що стосується марок та виробників, то тут все просто. Головне – не купити підробку. Автовласники з великим досвідом хвалять продукцію фірми Shell. Для цього мотора підійде «Шелл Хеликс» 10W-40. Це хороший вибір.

Якщо ви не вважаєте за краще імпортну продукцію, тоді можна скористатися товарами вітчизняного виробника. Яке масло залити в двигун ВАЗ 2114 – імпортне або вітчизняне – вирішувати тільки автолюбителю.

ВАЗ 2107

Тут можна сказати, що рекомендуються напівсинтетичні і синтетичні масла. За рахунок вмісту в своєму складі різних присадок такі мастильні матеріали мають хороші мастильні властивості, а також знижують знос двигуна. Також дані ПММ використовують і в зимовий час. Можна, звичайно, подивитися сервісну книжку, однак не завжди вона є.

У цих автомобілях є два види моторів. Ми наведемо невеликий список, який зможе показати, яке масло залити в двигун ВАЗ 2107.

Для «сімок» підходить продукція «Рексол Універсал», «Рексол Супер», «Уфалюб», «Уфойл», «Норс», CASTROL GTX, Shell SUPER і багато інших імпортні та вітчизняні мастильні матеріали. За в’язкості це 10w-30, 10w-40, 15w-40, 20w-30, 20w-40.

Даний список далеко не повний. При виборі масла головне, щоб воно відповідало паспортними даними двигуна по в’язкості.

ВАЗ 2110, ВАЗ 2112

Більшість, якщо не всі мастильні матеріали, які сьогодні пропонуються на ринках, – це всесезонні мастила. Яке масло залити в двигун ВАЗ 2110?

Найкращими вважаються змащувальні склади, які мають мінімальну в’язкість. Вони будуть швидко прокачуватися по мастилопроводу. А значить, швидше змащуватимуть труться деталі.

Якщо використовувати автомобіль з в’язким річним маслом на холоді, то це спричинить високий витрата палива. Холодна плівка не дасть легкості для переміщення деталей. Система мотора витрачає багато енергії на рух. Це тягне за собою слабкий заряд акумулятора і інші проблеми.

Найцікавіше для автовласників нашої країни – продукція EVO. Німецька компанія виробляє цілком «їстівні» масла і мастила. Якщо ви не знаєте, яке масло залити в двигун ВАЗ 2112 (16 клапанів), то синтетичне E7-5W-40 підійде для нових моторів. Для старих ДВС можна придбати напівсинтетику E5 10W-40. Ці ПММ можна використовувати і з будь-якими іншими вітчизняними моторами.

«Мотюль» пропонує для російських автовласників серію синтетичних мастильних матеріалів 8100. Ці мастила здатні забезпечити економну витрату палива, а також максимальний захист силового агрегату.

“Лада Калина”

Багато власників цих авто також задають популярне питання про те, яке масло залити в двигун «Калини» 1.6 (8кл).

Тут навіть не дуже важлива група, в якій знаходиться той чи інший засіб для змащення. Важлива в’язкість масла. У багатьох водіїв «Калини» попитом користується німецький Pennasol 10W-40. Це синтетика.

Практично всі ДВС з інжектором вітчизняного виробництва з конвеєра розраховані під мастило маслами 5W. На матеріалах з такою характеристикою мотори відмінно працюють, поки не витратять 60% свого ресурсу. Потім, з зносом частин мотора, зазор збільшується. І ось тоді можна застосувати 10W-40. На таких ПММ агрегат відходить ще 30%.

Але тут знову-таки все залежить від того, що подобається водіям. Звичайно, це не єдиний варіант мастильної рідини. Можна користуватися і продукцією інших виробників, якщо вона підходить під параметри мотора.

Далі подивимося, яке масло заливати в двигун такого популярного авто, як «Пріора». Багато виробників ПММ голосно кричать, що їх продукція найкраща. Але склався певний народний рейтинг мастильних речовин, які особливо популярні серед водіїв. Це продукція «Лукойл», «Кастрол», «Шелл» і «Мобіл». Що стосується параметрів, то тут не можна вже сказати нічого нового. Потрібно зазирнути в документи на машину. Там виробник авто вказав, які мастила підійдуть.

Взагалі, для багатьох вітчизняних та імпортних автомобілів найякіснішим вибором вважається хороша синтетика.

Яке масло залити в двигун QR25?

Ці мотори ставилися на автомобілі «Ніссан». Тут найкраще скористатися рекомендаціями виробника і суворо їх дотримуватися. Тому що ці ДВС стоять аж ніяк не дешево і не пробачать помилок. Тому при виборі мастильних матеріалів потрібно вибрати той продукт, який відповідає вашому мотору.

Загалом, для цих моторів рекомендується купувати і заливати лише оригінальні ПММ від виробника. Тільки так можна вберегти двигун від зносу. Головне – остерігатися підробок. Такі мастила досить дорогі, тому їх часто підробляють.

Дана продукція хороша тим, що спеціально була розроблена для використання в цих машинах і ідеально для них підходить. Хоча деякі водії на свій страх і ризик використовують дешевші мастила популярних виробників. Адже один з мінусів цього мотора – підвищена витрата масла.

«Рено Логан»

Французька кмпанія «Рено» радить власником цих автомобілів користуватися продукцією фірми ELF. Саме ця продукція максимально відповідає ДВС цих авто. Такі рідини можна віднести до засобів, які допомагають економити паливо. Масла пропонуються з в’язкістю 5w-40 і 5w-30. Для моторів, що піддаються значному зносу, краще застосувати більш густе мастило.

Якщо ви вирішили вибрати ПММ самостійно і не знаєте, яке масло залити в двигун «Рено Логан», то в цьому випадку потрібно купувати продукцію перевірених популярних виробників.

При виборі важливо розуміти, що якщо масло популярне, якісне, найдорожче, проте не відповідає рекомендаціям виробника автомобіля, то так можна привести машину в непридатність. Неправильний підбір мастильних рідин здатний убити агрегат в найкоротший термін.

висновок

Отже, ми з’ясували, яке масло залити в двигун “Пріори” і автомобілів інших марок.

Яке масло краще лити в двигун автомобіля ВАЗ 2107?

Автомобіль ВАЗ 2107 проводився на території нашої країни майже 30 років, з 1982 по 2012 рік. З самого початку виробництва він позиціонувався як люксова версія автомобіля ВАЗ 2105 з більш потужним і надійним мотором. Крім того, цей класичний седан оснащувався більш комфортабельним салоном з зручними передніми сидіннями, зміненої панеллю приладів, а також трохи більш презентабельним зовнішнім виглядом з великою кількістю хрому в елементах обробки.

Більшість автомобілів ВАЗ 2107, випущених до початку 21 століття, оснащувалися на конвеєрі 1,5 літровими 77-сильними карбюраторними двигунами ВАЗ 2103. Машини, вироблені після 2000 року, найчастіше обладналися інжекторними силовими агрегатами ВАЗ 21067.

Багатьох власників ВАЗ 2107 цікавить питання, яке краще масло лити в двигун цього класичного седана, щоб продовжити його ресурс до капітального ремонту. На думку фахівців, відповідь на це питання досить простий, в двигун краще заливати то моторне масло, яке отримало схвалення заводу виробника.

ліквідація безграмотності

Якщо вас цікавить, яке масло рекомендують заливати в силові агрегати класичних Жигулів інженери Волзького автомобільного заводу – мінеральне, напівсинтетичне або синтетичне, то ви неправильно формулюєте запитання. Рекомендації заводу-виробника стосуються тільки стандартів якості, яким має відповідати заливається моторне масло.

Багато хто помічає, що на каністрах з продуктом зазвичай присутній маркування на кшталт API SH або API SJ / CF. На неї і слід звернути увагу в першу чергу, оскільки саме ця маркування інформує про якість продукту.

API – це абревіатура Американського інституту нафти. Цей інститут перевіряє, чи відповідає моторне масло певним стандартам якості по великому числу показників, серед яких:

  • кількість відкладень, що залишаються на деталях двигуна після стандартного терміну експлуатації;
  • миюча здатність;
  • температурні характеристики;
  • токсичність;
  • корозійна активність;
  • ефективність захисту деталей двигуна від тертя.

Абревіатури SJ або CF розшифровуються таким чином.

  1. S і C – категорії двигунів, для яких призначене масло. Мастила для бензинових силових агрегатів позначаються літерою S, а мастила для дизелів буквою C.
  2. J і F – якість експлуатаційних характеристик масла. Чим далі від А розташована буква в алфавітному порядку, тим вище характеристики продукту.

Інженери Волзького автозаводу вимагають заливати в двигун автомобіля ВАЗ 21074 інжектор мастило, як мінімум відповідає стандарту API SG / CD. При цьому якщо попадеться продукт, що відповідає стандарту API SH, SJ або SL, то краще залити його.

Досить часто автолюбителі при покупці моторного масла в першу чергу звертають увагу на класифікацію продукту за методикою Товариства автомобільних інженерів США (SAE). Однак подібна класифікація визначає тільки характеристику в’язкості продукту і ніяк не інформує про його якість.

Рекомендовані масла ВАЗ 2107 за класифікацією SAE:

  1. Лукойл Люкс – 5W40, 10W40, 15W40.
  2. Лукойл Супер – 5W30, 5W40, 10W40, 15W40.
  3. Новойл-Сінт – 5W30.
  4. Омскойл Люкс – 5W30, 5W40, 10W30, 10W40, 15W40, 20W40.
  5. Норс Екстра – 5W30, 10W30, 5W40, 10W40, 15W40.
  6. Esso Ultra – 10W40.
  7. Esso Uniflo – 10W40, 15W40.
  8. Shell Helix Super – 10W40.

Методи визначення необхідності заміни, заправні обсяги і поради фахівців

Якщо на двигуні вашої машини встановлений датчик тиску масла, то це значно полегшує визначення моменту, після якого потрібно планова заміна мастила в двигуні ВАЗ 2107. Для визначення точного моменту необхідно звернути увагу на тиск мастила в різних діапазонах роботи силового агрегату. Зазвичай при розкладанні мастила покажчик тиску масла ВАЗ 2107 (встановлювався на всіх авто, випущених до 1988) показує збільшення тиску в системі при пуску і тривалій роботі силового агрегату.

Відбувається це через розрідження і закипання мастила в картері силового агрегату. Якщо ж датчик тиску масла відсутній на вашому авто, то доведеться орієнтуватися на рекомендації автовиробника. Інженери АвтоВАЗу радять міняти мастило в двигуні через кожні 6000 км пробігу при їзді на малі дистанції і через кожні 10000 км пробігу при постійній їзді на великі дистанції.

Багатьох власників класичних авто цікавить питання, скільки потрібно масла заливати в систему змащення силового агрегату свого улюбленого автомобіля. За інформацією заводу-виробника, обсяг моторного масла в системі змащення двигуна становить близько 4 літрів, а якщо точніше – 3750 мілілітрів, включаючи мастило в фільтрі. Поради фахівців.

  1. При заміні масло краще заливати тієї марки, яка була залита в картер двигуна раніше.
  2. У старі силові агрегати не рекомендується заливати синтетику, оскільки вона вимиває відкладення, що прикривають мікротріщини в масляному картері.
  3. У новий заводський мотор, який пройшов обкатку, краще відразу залити синтетику. В хорошому двигуні синтетика тільки вітається, вона не дасть йому перегріватися і продовжить його ресурс.

Незалежно від того, скільки проїхала ваша машина, якщо ви будете вчасно міняти витратні матеріали та експлуатаційні рідини, ваш автомобіль довгі роки буде радувати вас своєю надійністю.

Важливі рекомендації щодо вибору кращого масла для ВАЗ 2107

Доброго часу доби, шановні читачі блогу, які за сумісництвом є щасливими володарями транспортного засобу. Сьогодні приділимо увагу власникам Жигулів. На порядку денному лише одне питання: яке потрібно масло ВАЗ 2107, а також періодичність його заміни.

Коли може знадобитися заміна масла

Почнемо з розгляду силових агрегатів в різних модифікаціях цього автомобіля. У колишні часи «сімка» комплектувалася 1,5 літровим карбюраторним двигуном. Починаючи з 2000-го року, у продажу можна було зустріти автомобіль з інжекторним мотором ВАЗ 21067. Власникам Жигулів, як нікому іншому, прекрасно відомо, що для тривалої експлуатації двигуна необхідно міняти масло регулярно, а скільки масла і як часто його міняти, розглянемо далі .
У цьому нам допоможе датчик тиску, який автоматично аналізує обсяг масла всередині всіх систем двигуна в різних температурних діапазонах його роботи. Як тільки стає необхідною заміна масла або його долівка, власника сповістить про це світловий індикатор на приладовій панелі. Це може статися з таких причин:

  • розрідження мастильної суміші
  • видавлювання її через сполучні шланги, патрубки тощо.
  • втрата через ослаблення хомутів
  • знос прокладки головки двигуна і багато іншого

Крім того, що потрібно стежити за рівнем масла, необхідно розуміти, що воно втрачає свої характеристики в процесі експлуатації. Стандартної є рекомендація про заміну мастильної рідини через кожні 10 тисяч пройдених кілометрів. У тих випадках, коли автомобіль експлуатується нерегулярно, заміну потрібно робити через кожні 6 тисяч км.

Яку вибрати мастило

У колі досвідчених автовласників «Сімки» зібрано чимало практичних даних на тему, коли потрібно міняти масло в моторі і яким воно повинно бути:

  • мінеральне. Було єдиним рішенням протягом десятків років, проте все менше число володарів Жигулів користується ним в даний час. У разі настання морозів понад мінус 20 машину стає завести дуже проблематично. Тобто, доводиться примусово розріджувати мастило підігрівом, щоб втілити колінчастий вал стартером
  • синтетичне і напівсинтетика. Оптимальний вибір для цієї машини. За всіма критеріями така продукція краще мінеральної. Вона забезпечує більш якісне змазування тертьових деталей і вузлів, дозволяє продовжити експлуатаційний ресурс мотора. Навіть при температурі в – 30 градусів і більше проблем з запуском не виникне. Незважаючи на мороз, стартер може завести двигун навіть з першої спроби при наявності добре зарядженого акумулятора

Рекомендації по вибору масла в двигун ВАЗ 2107

Щоб розуміти, яка кількість літрів знадобиться придбати в магазині, слід знати обсяг всієї системи змащення двигуна. Згідно з інструкцією, точна місткість становить 3,75 літра, тому доведеться купити не менше 4-х літрів. Традиційна ємність більшості видів автомастил становить 5 л в одній каністрі (якщо купується не на розлив). Залишок краще використовувати для періодичної доливання.

Чим нижче температура масла в двигуні, тим густішим воно є, і тим складніше буде запуск двигуна. Саме ці показники SAE – американської асоціації автомобільних інженерів і лягли в основу традиційної маркування, наприклад, 10W-30, 5W-40 і так далі. Ці цифри і букви позначають в’язкість і інші експлуатаційні властивості мастильної рідини.

Сама буква W говорить про те, що масло можна використовувати в зимову пору року. Перша цифра перед нею позначає, яку температуру воно здатне витримувати. Що стосується другої цифри, то вона є відображенням високотемпературної в’язкості, тобто, показує, скільки градусів масло витримає в літню спеку, без зміни своїх якостей.

Насправді цифру, що стоїть перед W, не слід розуміти, як буквальний температурний допуск до експлуатації. Якщо там коштує 10, значить, допустима температура 20-25 градусів нижче нуля. Масло 15W розраховане на мінус 15-20 С °. Чим меншою є значення, тим більш розрідженого є мастильна субстанція. Наприклад, одна з найбільш універсальних 10W30 використовується від мінус 25 до + 25 градусів за Цельсієм.

Якщо скористатися порадами АвтоВАЗу, то варто зробити вибір на користь таких виробників, як Esso, Shell, Лукойл, Норс Екстра, Новойл. Крім того, корисно дотримуватися наступних загальних рекомендацій:

  • бажано використовувати саме той сорт і модифікацію мастила, яка була залита раніше
  • для старих зношених моторів типу «карбюратор» цілком підходить мінеральна мастило, оскільки вона не розмиває відкладення, які закривають собою мікротріщини в двигуні
  • нові двигуни, а особливо інжектор, вимагають синтетичного масла. Воно не допускає перегріву силового агрегату і продовжує термін його експлуатації.

Своєчасна заміна мастила в ВАЗ 2107 допоможе уникнути більш дорогого ремонту і заміни запчастин, незалежно від його пробігу. Підписуйтесь на оновлення нашого блогу, і в подальшому Ви зможете бути в курсі основних новинок автомобільної тематики. До зустрічі!

Кращі моторні масла для «ВАЗ-2106»

Вітчизняна класика в особі «ВАЗ-2106» хоч вже і не випускається, але продовжує активно присутнім на російських дорогах. Автомобіль випускали протягом 30 років на потужностях Волзького автозаводу. Перший примірник побачив світло в 1976 році. Цю модель заслужено можна вважати легендою радянського і російського автопрому. Не всім відомо, що прототипом для створення вітчизняного авто був італійський автомобіль «Fiat» модель 124 Speciale. І дійсно, обидві машини дуже схожі між собою. Не дивно, адже «ВАЗ-2106» почали виробляти всього через 3 роки з початку випуску «Fiat». Оскільки «шістки» все ще актуальні, закономірним залишається питання про те, які масла краще заливати в карбюраторні двигуни «ВАЗ-2106».

критерії вибору

Вибираючи моторне масло, кожен автомобіліст намагається відшукати оптимальне співвідношення між ціною і якістю. Адже при покупці відверто дешевих мастил кожен розуміє, до чого може привести експлуатація авто на такий мастилі. Але і на занадто дорогі склади витрачатися готові далеко не всі. Для правильного підбору моторної рідини важливо знати основні дані свого «ВАЗ-2106». До цієї інформації належать:

  • рік випуску;
  • тип двигуна і його модифікація;
  • рівень зносу силового агрегату;
  • кліматичні умови експлуатації авто.

Але тільки ці дані не допоможуть дати точну відповідь на питання про те, яке масло буде краще себе вести в двигуні «ВАЗ-2106». Фахівці рекомендують відштовхуватися від двох критеріїв:

  • тип моторного масла;
  • ступінь в’язкості.

Розглянемо ці питання більш детально.

Тип моторного масла

Всі представлені на ринку моторні рідини ділять на 3 категорії:

  • мінеральні;
  • синтетичні;
  • напівсинтетичні.

У випадку з сучасною іномаркою ніхто б і не сумнівався в тому, що вибирати треба винятково синтетику. Але в нашій ситуації, коли мова йде про автомобіль «ВАЗ-2106», справи йдуть інакше. Мінеральні масла володіють однією важливою перевагою. Це їхня низька ціна. Хоча за технічними характеристиками і властивостями вони значно поступаються аналогам у вигляді синтетики і напівсинтетики. Мінералку застосовувати не рекомендується, якщо кліматичні умови супроводжуються сильними морозами. При такій температурі мінеральне моторне масло втрачає свою плинність, через що виникають проблеми з запуском двигуна. Синтетика і напівсинтетика мають інший склад, а їх присадки дозволяють ефективніше захищати двигун і запобігати передчасний знос.

Важливо враховувати рік випуску свого автомобіля. Старі двигуни, випущені в період 70 – 80-х років, оснащуються маслос’емного ковпачками, сальниками і ущільнювачами з нітрильної гуми. Подібний матеріал погано переносить контакти з синтетичними і напівсинтетичними маслами. Гума починає просто руйнуватися. Щоб усунути цей недолік, слід поміняти ущільнювачі на вироби з каучуку. Або ж заливати в картер двигуна мінеральні масла. Заміна ущільнювачів на каучукові небезпечна тим, що на моторах «ВАЗ-2106» можуть виникнути проблеми з системою харчування. Бензин буде руйнувати каучук.

в’язкість

Підбирати масло для двигуна слід також виходячи з показників його в’язкості. Рівень плинності впливає на роботу мотора найбезпосереднішим чином. У випадку з «ВАЗ-2106» міняти моторну рідина краще 2 рази протягом року, заливаючи літні і зимові мастила. Це особливо важливо для регіонів з суворою зимою, коли температура на градусниках опускається нижче -25 градусів Цельсія. Якщо ж клімат помірний, тоді підійдуть і всесезонні масла.

Найбільш часто для вітчизняної «шестірки» застосовуються наступні параметри в’язкості моторного масла:

Якщо зима супроводжується сильними морозами, краще орієнтуватися на моторні рідини з показниками в’язкості 0W.

Виробники і бренди

Всі прекрасно розуміють, що «ВАЗ-2106» відноситься до категорії дешевих автомобілів, які доступні тільки на вторинному ринку. Вони стоять вкрай мало, тому основна цільова аудиторія має невеликим рівнем фінансового достатку. З цього випливає, що купувати дорогі моторні масла вони не будуть. Та й немає в цьому ніякого сенсу, оскільки «ВАЗ-2106» відмінно себе почуває при роботі на бюджетних рідинах. Ідеальним рішенням буде придбання європейських моторних масел. Хоча їх висока ціна не завжди дозволяє покупцям купувати подібну продукцію для своєї «шістки». Основна увага автовласники приділяють вітчизняним маркам. До найбільш затребуваним відносять:

  • Юкос Туризм;
  • Азмол Супер;
  • Лада Стандарт.

У імпортних рідин технічні параметри помітно вище. Тут і виникає головна проблема вибору. Щоб гарантувати впевнену, надійну і довговічну роботу мотора, краще витратити трохи більше грошей, але придбати якісне імпортне масло для «ВАЗ-2106». Якщо ж фінансовий стан не дозволяє витрачати багато грошей на обслуговування «ВАЗ-2106», можна обійтися вітчизняним варіантом. За якістю вони поступаються, але суттєвої різниці водії зазвичай не відчувають.

Заглядати в офіційне керівництво по експлуатації «ВАЗ-2106» не має сенсу, оскільки рекомендовані там масла вже давно не випускаються або втратили свою актуальність.

До переліку найбільш підходящих марок для «ВАЗ-2106», доступних на сьогоднішній день, відносять:

  • Optimum виробництва компанії Роснефть;
  • Стандарт, що випускається під брендом Lada;
  • Стандарт від Лукойл;
  • Лукойл Люкс;
  • Лукойл Супер;
  • Роснефть Maximum.

Вибір досить різноманітний, хоча тут слід робити упор на рік випуску вашого «ВАЗ-2106». Це стосується зимових, літніх і всесезонних моторних масел. Щодо року випуску автомобілів є кілька важливих рекомендацій. Дотримуючись їх, вам буде простіше визначитися з остаточним вибором мастила для двигуна.

  1. Автомобілі «ВАЗ-2106», випущені в період з 1976 по 1982 рік слід заправляти тільки мінеральними моторними мастилами. Як вони поведуться на синтетиці чи напівсинтетиці, передбачити складно. Їх краще не використовувати, інакше це обернеться важкими наслідками для силового агрегату.
  2. Якщо «шістка» була випущена з 1983 по 1991 рік, тоді також використовуйте масла на мінеральній основі або гідрокрекінг.
  3. У разі експлуатації автомобіля «ВАЗ-2106» зразка 1992 – тисячу дев’ятсот дев’яносто чотири років випуску, крім мінеральних складів, допускається заливати в масляний картер двигуна напівсинтетичні суміші.
  4. Якщо вам пощастило, і ви маєте справу з «ВАЗ-2106», який випустили одним з останніх, тобто в період 2004 – 2006 років, тоді сміливо купуйте якісні напівсинтетичні моторні рідини. Мінералка сюди вже не підходить, але і на синтетику витрачатися немає ніякого сенсу.

У плані брендів все просто. Орієнтуйтеся на найбільш затребуваних виробників, які встигли завоювати хорошу репутацію.

Найбільш бажаними брендами для заправки двигунів вітчизняного автовиробника вважаються:

Сезонність

Важливо визначитися з тим, які масла заливати в двигун «ВАЗ-2106» з урахуванням сезонності. Влітку і взимку, якщо клімат помірний і середня температура за рік плюсова, актуально і раціонально заливати в масляний картер всесезонні склади. Зазвичай вони мають в’язкість 15W20, 15W40 і 10W40. А ось взимку перевагу віддають в’язкості 5W30, 5W20 і 10W40. Вони підійдуть для автомобілів «ВАЗ-2106» приблизно до 2002 року випуску. А ось для версій 2003 – 2006 років краще застосовувати спеціальні зимові склади, в’язкість яких складає 0W40 або 0W30.

Нульовку за часів розробки «ВАЗ-2106» не існували. Це масла з підвищеною плинністю, які непридатні для експлуатації на машинах з надмірно зношеними силовими агрегатами. До наших днів «шістки» дожили, тільки основна їх частина експлуатується з двигунами, у яких серйозний знос. Це призвело до утворення зазорів, які при заморозках не дозволять моторного масла з індексом 0W нормально працювати. Так що тільки у виняткових ситуаціях розумно буде купувати подібні суміші.

Корисні рекомендації

Зазвичай при підборі витратних матеріалів для автомобіля власнику досить заглянути в офіційне керівництво по експлуатації. Але у випадку з «ВАЗ-2106» ситуація дещо інша. Машини давно не випускаються, плюс мануали серйозно застаріли. Так що орієнтуватися по тому, що рекомендує завод, не має особливого сенсу. Відштовхуйтеся від наведених вище порад і характеристик. З їх допомогою вам буде простіше визначитися з вибором і заливати в картер правильне, відповідне нинішньому стану речей моторне масло. Додатково дамо кілька корисних порад.

  1. Виробник моторних масел. У випадку з автомобілем «ВАЗ-2106» в пріоритеті у більшості водіїв будуть рідини вітчизняного виробництва. Але до шістці підійдуть і багато імпортних склади. Тут орієнтуйтеся не по географічній приналежності бренду, а по його положенню на ринку. Намагайтеся вибирати ті суміші, які давно представлені на ринку. Це говорить про те, що вони випускають якісні склади, що відповідають вимогам і нормам.
  2. Умови експлуатації. У наших умовах і з урахуванням технічних особливостей «ВАЗ-2106», надто зволікати зі зміною моторної рідини не варто. Заміну рекомендується здійснювати кожні 5 – 7 тисяч кілометрів. Чим більше проблем у вашій «шістки», тим менше будуть інтервали.
  3. Спроба заощадити. Всі прекрасно розуміють, що ніхто не хоче, а іноді і не може витрачати багато грошей на утримання такого бюджетного авто. Але надмірна економія здатна обернутися серйозними проблемами. Не застосовуйте сумнівні моторні суміші, а використовуйте перевірені, добре себе зарекомендували масла. Серед них є варіанти за адекватною ціною.
  4. Продавці-консультанти. Не в образу деяких продавцям, які дійсно намагаються допомогти покупцям. Але більшість з них переслідує особисті цілі і вигоду. Для них краще реалізувати залежаний товар, ніж дати розумну й корисну пораду. Тому краще розбирайтеся в питанні самостійно.
  5. Підробки. Велика проблема вітчизняних автомобілістів полягає в наявності величезної кількості підробленої продукції на ринку. У зв’язку з цим намагайтеся обходити сумнівні торгові точки, прилавки і стихійні ринки. Зайдіть в спеціалізовані магазини. Нехай там масло буде трохи дорожче, але ви зможете отримати всі документи, подивитися на сертифікати якості та відповідності, пред’явити претензії у разі покупки поганого масла та ін.

Завжди намагайтеся запам’ятовувати, що ви Ллється в картер двигуна і яке масло використовуєте для свого «ВАЗ-2106», у якого стоїть карбюратор. Це дозволить в наступний раз придбати аналогічну рідина. Вік автомобіля є головною проблемою при виборі моторної рідини для «ВАЗ-2106». Тому намагайтеся враховувати всі наведені рекомендації, відштовхуватися від поточного стану машини і не економити на матеріалах. Інакше незабаром доведеться відправити авто на звалище.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Не працює підсвічування годин ваз 2107

Чи не працює підсвічування годин ваз 2107 Годинники ВАЗ 2107: усунення несправностей…

Розбирання збірка паливного насоса

Розбирання збірка паливного насоса Розбирання збірка паливного насоса Перед складанням паливного насоса…

Витрата бензину лада веста механіка

Витрата бензину лада веста механіка Витрата палива Лада Веста на 3-ох модифікаціях…

Робочий тиск масла в двигуні камаз

Робочий тиск масла в двигуні камаз Клуб власників і любителів автомобілів КАМАЗ…

Перевірка датчика рівня палива

Перевірка датчика рівня палива Перевірка датчика рівня палива Про кількість що залишився…

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі)…

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла Лада 2114 «Salavat Motorsport»> бортжурнал> Засіб…

Скільки масла заливати в двигун оки

Скільки масла заливати в двигун оки Заміна масла в двигуні ока Автомобіль…

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі) Не так…

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор Заміна масла в двигуні ВАЗ…