Реле системи упорскування палива

Діагностика систем упорскування палива

VOLVO 440/460/480 / 1,7 (B18EP) з 1989 р

960 3,0 24V (B6304F) з 1991 р

440/460 1,8 / 2,0 (B18V / B20U / F) з 1992 р

850 2,0 / 2,5 20V (B5204FS / B5254FS) з 1992 р

Система управління Volvo Fenix ​​3B,

Siemens – Bendix Fenix ​​3B,

Bosch Motronic 1,8, Bosch LH 3,2


(Рис 1)

Тестова перевірка 1
очищення пам’яті
Тестова перевірка 2
Тестова перевірка 3
Таблиця кодів несправностей
Таблиця кодів несправностей 1
код місцезнаходження несправності
1-1-1 несправність відсутня
1-1-2 Несправність блоку управління системи упорскування
1-1-3 форсунка
1-2-1 Сигнал від / до датчика витрати повітря
1-2-2 Датчик температури повітря
1-2-3 Немає сигналу від / до датчика температури охолоджуючої рідини
1-3-1 Немає сигналу оборотів двигуна or системи запалювання
1-3-2 Завищена або занижена напруга батареї
1-3-3 Датчик температури охолоджуючої рідини або його ланцюг
1-4-3 Немає сигналу від датчика детонації (крім сер 960)
2-1-1 Потенціометр СО (тільки двигун В18ер)
2-1-2 Датчик кисню або його ланцюга
2-1-4 Сигнал датчика оборотів коленвала
2-2-1 Датчик кисню
2-2-2 Реле системи упорскування палива
2-2-3 Клапан контролю оборотів Х Х або його ланцюга
2-3-1 Управління датчиком кисню
2-3-2 Управління датчиком кисню на режимі Х Х
2-3-3 Управління режимом Х Х
2-4-3 Сигнал від датчика положення дросельної заслінки (960) / ланцюга блоку управління уприскуванням (440/460/480)
3-1-3 (Модель B18FP) ланцюга клапана «EVAP»
3-1-4 Немає сигналу від датчика положення поршня
Таблиця кодів несправностей 2
код місцезнаходження несправності
3-3-2 Датчик положення дросельної заслінки, регулювання положення датчика при закритій заслінці
3-3-3 Датчик положення дросельної заслінки, регулювання положення датчика при відкритій заслінці
1-2-4 Перешкода для включення стартера, пересуньте важіль селектора передач з D в N або Р
1-4-1 Датчик оборотов коленвала, поверніть колінвал стартером
1 1-4 Панель управління кондиціонером повітря, включіть або виключіть кондиціонер
1-3-4 Реле живлення блоку управління уприскуванням
Діагностика систем упорскування палива інших моделей (Bosch LH – Jetronic 2,4)
740 2,0 16V Cat 1988-92 рр. 940 2,3 16V Cat з 1991 р
740 2,3 8V Cat 1988-92 рр. 740 2,0 16V Turbo / Cat 1990-91 рр.
740 2,3 16V Cat 1988-92 рр. 740 2,0 8V Turbo / Cat 1989-91 рр.
940 2,0 8V Cat з 1991 р 940 2,3 8V Turbo / Cat з 1991 р
940 2,0 16V Cat з 1991 р 960 2,0 16V Turbo / Cat з 1991 р
940 2,3 8V Cat з 1991 р 960 2,3 8V Turbo / Cat з 1991 р

(Рис 2)
очищення пам’яті
тестування 1
тестування 2
  • Вставте кабель вибору режимів в гніздо N 2 роз’єми самодіагностики
  • Повністю відкрийте дросельну заслінку і двічі натисніть на кнопку тестування, кожен раз на час від 1 сек до 3 сек
  • Тепер світлодіод блимає
  • Закрийте дросельну заслінку Якщо датчик положення дросельної заслінки справний, буде показана кодова послідовність 3-3-3 Якщо цього немає – перевірте початкове положення корпуса датчика і його опір
  • Злегка проверніть корпус датчика положення дросельної заслінки, якщо тепер миготіння світлодіода припиняться, а потім відновляться і буде показана код то це означає, що положення датчика вірне для режиму Х Х двигуна
  • Запустіть двигун Якщо світлодіод згасне, а потім блимне і відображає кодову послідовність 3-3-1, то це говорить, що з системи управління запалюванням надходить сигнал про обороти колінчастого валуПримітка: Якщо двигун моделі В 324 F 1988 р випуску не запускається, перейдіть його стартером, поки всі коди несправностей не будуть проіндіціровани Якщо двигун випуску з 1989 r – перейдіть його стартером поки не згасне світлодіод.
  • Якщо триває серія швидких спалахів світлодіода – перевірте систему запалювання.
  • Увімкніть кондиціонер (якщо встановлений) і переконайтеся, що світлодіод видає кодову послідовність 1-1-4 Це говорить про справність вимикача кондиціонера
  • Якщо ж світлодіод видає серію швидких спалахів – перевірте електричний ланцюг між блоком управління кондиціонером і блоком управління уприскуванням палива
  • Після усунення цієї несправності серія швидких спалахів світлодіода почнеться до включення кондиціонера після включення кондиціонера миготіння припиняться, а потім світлодіод видасть кодову послідовність 1-3-4
  • Якщо миготіння тривають – перевірте дроти що ведуть до компресора
  • На автомобілях з автоматичною коробкою передач – переведіть ручку селектора в положення D, потім в положення N
  • Світлодіод повинен згаснути, потім проіндіціровать кодову послідовність 1-2 4, якщо система правильно регулює частоту оборотів двигуна в режимі Х Х
  • Якщо світлодіод відображає іншу кодову послідовність – перевірте датчик положення селектора коробки передач
тестування 3
Таблиця кодів несправностей
код місцезнаходження несправності
1 1 + 1 несправність відсутня
1 + 1 2 Блок управління уприскуванням палива
1 + 1 3 форсунка
1 2 1 Сигнал від / до датчика витрати повітря
1 2 3 Немає сигналу до / від датчика температури охолоджуючої рідини
1 3 1 Ні сигналу оборотів від системи запалювання
1 3 2 Підвищений або знижений напруга батареї
1 3 3 Регулювання оборотів на Х Х або до з в датчику положення дросельної заслінки
2 1 2 Датчик кисню або його ланцюга
2 1 3 Регулнровка положення повного відкриття дросельної заслінки або до з в ланцюгах датчика положення
2 + 2 1 Датчик кисню
2 + 2 3 Датчик регулювання обертів на Х Х або його цінуй
2 3 1 Чи не працює датчіг кисню
2 3 2 Чи не працює датчик кисню
2 3 3 Клапан регулювання обертів Х Х закритий, можливий підсос повітря
3 1 + 1 Немає сигналу зі спідометра
3 1 2 Немає сигналу від датчика детонації
3 2 1 Чи не працює підігрівач датчика витрати повітря
3 2 + 2 Чи не pa6oтaeт підігрівач датчика витрати повітря
3 4 4 Датчик температури відпрацьованих газів (Turbo)

Дата створення (оновлення) документа: 12-13-2019

Запобіжники і реле системи упорскування

Три запобіжника (на 15 А кожен) і три реле системи упорскування (головне, електробензонасоса і електровентилятору системи охолодження) знаходяться під консоллю панелі приладів поруч з контролером. Один запобіжник захищає ланцюг живлення системи упорскування (вхід відключається напруги), другий – контакти головного реле, третій – контакти реле електробензонасоса. На системах уприскування ранніх випусків призначення запобіжників може бути іншим. Крім запобіжників передбачена плавкахвставка на кінці червоного проводу, який приєднується до клеми «+» акумуляторної вигляді відрізка чорного дроту перетином 1-2 мм (перетин основного дроти – 2-6 мм).

Силові контакти головного реле замикаються при включенні запалення. Після цього «плюс» подається до обмоток реле електробензонасоса і електровентилятору системи охолодження (включення реле – по команді контролера), клапану продувки адсорбера і форсунок (їх включення – також по команді контролера), датчикам системи упорскування. Харчування до контактів реле електровентилятора подається через запобіжник в монтажному блоці.

Запобіжники і реле системи упорскування

Лампа «CHECK ENGINE»

У комбінації приладів інформує водія про несправності в системі керування двигуном. Якщо система справна, то при включенні запалювання лампа «CHECK ENGINE» загоряється, але гасне відразу після пуску двигуна. Якщо лампа горить при працюючому двигуні, в системі управління двигуном є несправності, умовні коди яких контролер записує в пам’ять (ОЗУ).

контрольні прилади

Комбінація приладів розташована на приладовій панелі за рульовим колесом і об’єднує контрольні прилади: спідометр (з лічильником добового і загального пробігу), тахометр, покажчики температури охолоджуючої рідини, рівня палива і контрольні лампи. Гарячі контрольні лампи зі світлофільтром червоного кольору забороняють подальший рух.

контрольні прилади

Автомобіль укомплектований протиугінною системою АПС-б – иммобилайзером і системою дистанційного керування (охоронною сигналізацією). Іммобілайзер призначений для запобігання несанкціонованого пуску двигуна.

1 – ключ з червоною вставкою на торці головки (навчальний ключ); 2 – бирка; 3 – ключ з пультом дистанційного керування (робочий ключ)

Іммобілайзер здійснює обмін даними з блоком управління (ЕБУ), дозволяючи або забороняючи, в залежності від стану системи, запуск двигуна на рівні ЕБУ, тобто, без додаткових блокувань. Дозвіл на запуск двигуна проводиться тільки після успішної ініціалізації (зчитування) чорного ключа. При спробі завести автомобіль, не знятий з охорони, ЕБУ блокує ланцюга запалювання і бензонасоса.

Іммобілайзер ВАЗ «АПС-6»

Система запалювання

В системі запалювання автомобілів ВАЗ-21114, не використовуються традиційні розподільник і котушка запалювання. В системі запалювання ВАЗ-21114 застосовується метод розподілу іскри, званий методом «холостий іскри». Циліндри двигуна об’єднані в пари 1-4 і 2-3 і іскроутворення відбувається одночасно в двох циліндрах: в циліндрі, в якому закінчується такт стиснення (робоча іскра) і в циліндрі, в якому відбувається такт випуску (неодружена іскра). У зв’язку з постійним напрямком струму в обмотках котушок запалювання, струм іскроутворення в однієї свічки завжди протікає з центрального електрода на бічній, а у другій з бічного на центральний. Свічки застосовуються типу А17ДВРМ (для 8-клапанних двигунів). Зазор між електродами свічок складає 1,0-1,15 мм.) Датчик положення колінчастого вала подає в контролер опорний сигнал, на основі якого контролер робить розрахунок послідовності спрацьовування котушок в модулі запалювання. Для точного керування запалюванням контролер використовує наступну інформацію:
частота обертання колінчастого вала; навантаження двигуна (масова витрата повітря); температура охолоджуючої рідини; становище колінчастого вала; наявність детонації.

Мал. 1 Схема системи запалювання ВАЗ-21114

1 – акумуляторна батарея; 2 – вимикач запалювання; 3 – реле запалювання; 4 – свічки запалювання; 5 – модуль запалювання; 6 – контролер; 7 – датчик положення колінчастого вала; 8 – задає диск; А – пристрої узгодження

Система харчування

Схема системи харчування двигуна: 1 – сепаратор; 2 – наливна труба; 3 – шланг підведення пари палива з бака до сепаратора; 4 – трубка відводу парів палива з сепаратора до адсорбера; 5 – вентиляційна трубка; 6 – шланг вентиляційної трубки; 7 – шланг наливної труби; 8 – паливний бак; 9 – трійник; 10 – адсорбер; 11 – трубка підведення палива до паливної рампи; 12 – трубка підведення пари палива до електромагнітного клапану продувки адсорбера; 13 – електромагнітний клапан продувки адсорбера; 14 – паливна рампа з форсунками; 15 – дросельний вузол; 16 – шланг підведення палива до трійника; 17 – паливний фільтр; 18 – шланг підведення палива до паливного фільтру; 19 – паливний модуль.

Паливо подається з бака, встановленого під днищем в районі заднього сидіння. Паливний бак складається з двох зварених між собою сталевих штампованих частин. Наливна труба з’єднана з баком бензостійк гумовим шлангом. У верхню частину наливної труби уварена вентиляційна трубка, поєднана з баком пластмасовим шлангом. Вентиляційна трубка служить для відводу повітря, що витісняється з бака при його заправці паливом. У пробці заливної горловини вбудовані впускний і випускний клапани вентиляції паливного бака. Паливний модуль, що включає паливний насос, регулятор тиску палива і датчик покажчика рівня палива, встановлений в паливному баку. Для грубої очистки палива на вході модуля є сітчастий фільтр. Для доступу до паливного модулю під подушкою заднього сидіння в днище автомобіля виконаний люк.

Паливний насос – електричний, погружной, роторний. Паливний насос включається по команді електронного блоку управління (контролера) при включенні запалювання, через реле. Насос створює в системі тиск, що перевищує робочий тиск в паливній рампі.


Паливний насос.

Від насоса паливо під тиском подається до паливного фільтру.

Паливний фільтр тонкого очищення – нерозбірний, з паперовим фільтруючим елементом. Фільтр закріплений на кронштейні паливного бака, праворуч. На корпусі фільтру нанесена стрілка, яка повинна співпадати з напрямом руху палива.


Паливний фільтр .

Після фільтра в нагнітаючу паливну магістраль вбудований трійник, через який паливо підводиться до паливної рампи і регулятору тиску палива, розташованому в паливному модулі. Регулятор тиску палива являє собою клапан, який відкривається при перевищенні тиску палива в магістралі, нацьковуючи частина палива в бак.

Реле системи упорскування палива

VOLVO 440/460/480 / 1,7 (B18EP) з 1989 р

960 3,0 24V (B6304F) з 1991 р

440/460 1,8 / 2,0 (B18V / B20U / F) з 1992 р

850 2,0 / 2,5 20V (B5204FS / B5254FS) з 1992 р

Система управління Volvo Fenix ​​3B,

Siemens – Bendix Fenix ​​3B,

Bosch Motronic 1,8, Bosch LH 3,2


(Рис 1)

Тестова перевірка 1
очищення пам’яті
Тестова перевірка 2
Тестова перевірка 3
Таблиця кодів несправностей
Таблиця кодів несправностей 1
код місцезнаходження несправності
1-1-1 несправність відсутня
1-1-2 Несправність блоку управління системи упорскування
1-1-3 форсунка
1-2-1 Сигнал від / до датчика витрати повітря
1-2-2 Датчик температури повітря
1-2-3 Немає сигналу від / до датчика температури охолоджуючої рідини
1-3-1 Немає сигналу оборотів двигуна or системи запалювання
1-3-2 Завищена або занижена напруга батареї
1-3-3 Датчик температури охолоджуючої рідини або його ланцюг
1-4-3 Немає сигналу від датчика детонації (крім сер 960)
2-1-1 Потенціометр СО (тільки двигун В18ер)
2-1-2 Датчик кисню або його ланцюга
2-1-4 Сигнал датчика оборотів коленвала
2-2-1 Датчик кисню
2-2-2 Реле системи упорскування палива
2-2-3 Клапан контролю оборотів Х Х або його ланцюга
2-3-1 Управління датчиком кисню
2-3-2 Управління датчиком кисню на режимі Х Х
2-3-3 Управління режимом Х Х
2-4-3 Сигнал від датчика положення дросельної заслінки (960) / ланцюга блоку управління уприскуванням (440/460/480)
3-1-3 (Модель B18FP) ланцюга клапана «EVAP»
3-1-4 Немає сигналу від датчика положення поршня
Таблиця кодів несправностей 2
код місцезнаходження несправності
3-3-2 Датчик положення дросельної заслінки, регулювання положення датчика при закритій заслінці
3-3-3 Датчик положення дросельної заслінки, регулювання положення датчика при відкритій заслінці
1-2-4 Перешкода для включення стартера, пересуньте важіль селектора передач з D в N або Р
1-4-1 Датчик оборотов коленвала, поверніть колінвал стартером
1 1-4 Панель управління кондиціонером повітря, включіть або виключіть кондиціонер
1-3-4 Реле живлення блоку управління уприскуванням
Діагностика систем упорскування палива інших моделей (Bosch LH – Jetronic 2,4)
740 2,0 16V Cat 1988-92 рр. 940 2,3 16V Cat з 1991 р
740 2,3 8V Cat 1988-92 рр. 740 2,0 16V Turbo / Cat 1990-91 рр.
740 2,3 16V Cat 1988-92 рр. 740 2,0 8V Turbo / Cat 1989-91 рр.
940 2,0 8V Cat з 1991 р 940 2,3 8V Turbo / Cat з 1991 р
940 2,0 16V Cat з 1991 р 960 2,0 16V Turbo / Cat з 1991 р
940 2,3 8V Cat з 1991 р 960 2,3 8V Turbo / Cat з 1991 р

(Рис 2)
очищення пам’яті
тестування 1
тестування 2
  • Вставте кабель вибору режимів в гніздо N 2 роз’єми самодіагностики
  • Повністю відкрийте дросельну заслінку і двічі натисніть на кнопку тестування, кожен раз на час від 1 сек до 3 сек
  • Тепер світлодіод блимає
  • Закрийте дросельну заслінку Якщо датчик положення дросельної заслінки справний, буде показана кодова послідовність 3-3-3 Якщо цього немає – перевірте початкове положення корпуса датчика і його опір
  • Злегка проверніть корпус датчика положення дросельної заслінки, якщо тепер миготіння світлодіода припиняться, а потім відновляться і буде показана код то це означає, що положення датчика вірне для режиму Х Х двигуна
  • Запустіть двигун Якщо світлодіод згасне, а потім блимне і відображає кодову послідовність 3-3-1, то це говорить, що з системи управління запалюванням надходить сигнал про обороти колінчастого валу

Примітка: Якщо двигун моделі В 324 F 1988 р випуску не запускається, перейдіть його стартером, поки всі коди несправностей не будуть проіндіціровани Якщо двигун випуску з 1989 r – перейдіть його стартером поки не згасне світлодіод.

  • Якщо триває серія швидких спалахів світлодіода – перевірте систему запалювання.
  • Увімкніть кондиціонер (якщо встановлений) і переконайтеся, що світлодіод видає кодову послідовність 1-1-4 Це говорить про справність вимикача кондиціонера
  • Якщо ж світлодіод видає серію швидких спалахів – перевірте електричний ланцюг між блоком управління кондиціонером і блоком управління уприскуванням палива
  • Після усунення цієї несправності серія швидких спалахів світлодіода почнеться до включення кондиціонера після включення кондиціонера миготіння припиняться, а потім світлодіод видасть кодову послідовність 1-3-4
  • Якщо миготіння тривають – перевірте дроти що ведуть до компресора
  • На автомобілях з автоматичною коробкою передач – переведіть ручку селектора в положення D, потім в положення N
  • Світлодіод повинен згаснути, потім проіндіціровать кодову послідовність 1-2 4, якщо система правильно регулює частоту оборотів двигуна в режимі Х Х
  • Якщо світлодіод відображає іншу кодову послідовність – перевірте датчик положення селектора коробки передач
    Тестування 3 Таблиця кодів несправностей

    код місцезнаходження несправності
    1 1 + 1 несправність відсутня
    1 + 1 2 Блок управління уприскуванням палива
    1 + 1 3 форсунка
    1 2 1 Сигнал від / до датчика витрати повітря
    1 2 3 Немає сигналу до / від датчика температури охолоджуючої рідини
    1 3 1 Ні сигналу оборотів від системи запалювання
    1 3 2 Підвищений або знижений напруга батареї
    1 3 3 Регулювання оборотів на Х Х або до з в датчику положення дросельної заслінки
    2 1 2 Датчик кисню або його ланцюга
    2 1 3 Регулнровка положення повного відкриття дросельної заслінки або до з в ланцюгах датчика положення
    2 + 2 1 Датчик кисню
    2 + 2 3 Датчик регулювання обертів на Х Х або його цінуй
    2 3 1 Чи не працює датчіг кисню
    2 3 2 Чи не працює датчик кисню
    2 3 3 Клапан регулювання обертів Х Х закритий, можливий підсос повітря
    3 1 + 1 Немає сигналу зі спідометра
    3 1 2 Немає сигналу від датчика детонації
    3 2 1 Чи не працює підігрівач датчика витрати повітря
    3 2 + 2 Чи не pa6oтaeт підігрівач датчика витрати повітря
    3 4 4 Датчик температури відпрацьованих газів (Turbo)

    Дата створення (оновлення) документа: 08-06-2019

    Керівництво по ремонту ВАЗ 2110-2112, Лада Priora, Kalina

    Вам будуть потрібні: ключ «на 8», викрутка з хрестоподібним лезом.

    1. Відключіть провід від клеми «мінус» акумуляторної батареї.

    Розташування додаткових запобіжників і реле системи упорскування: F1 (15 А) – запобіжник ланцюга головного реле та блокування стартера; F2 (7,5 А) – запобіжник ланцюга харчування ЕБУ (контролера) F3 (15 А) – запобіжник електробензонасоса; K1 – головне реле; K2 – реле включення електробензонасоса

    2. Зніміть праву облицювання тунелю статі (див. «Зняття і установка облицювання тунелю статі»).

    3. Від’єднайте колодку з проводами від ЕБУ, див. «Електронний блок керування двигуном (контролер)»), і відведіть її в сторону.

    4. За допомогою пінцета витягніть несправний запобіжник і замініть його новим.

    5. Для заміни несправного реле відверніть відповідну гайку його кріплення.

    6.. і зніміть реле в зборі з запобіжниками.

    7. Витягніть реле електробензонасоса з колодки і замініть його новим. Реле блокування стартера замінюють аналогічно.

    Ремонт і діагностика автомобілів ВАЗ.

    заміна датчика положення розподільного валу калина, регулювання зчеплення у калини, знятт ебампера ваз калина, електродвигуна вентилятора системи охолодження. калина, зняти встановити задній бампер ваз 2112, які не піддаються навчанню ключ лада, лада калина обігрівач, органи управління калина, система випуску газів Калина, ВАЗ 2112 несправності, діагностика рульових наконечників калина, як перевірити знятий контролер лада калина, панель управління ВАЗ 2112

    Контакт модератора сайту nkvd # russia.ru

    Купити, продати бу авто ваз, лада.
    2010 року (C) LADAOMG

    ЗАМІНА ДОДАТКОВИХ ЗАПОБІЖНИКІВ І РЕЛЕ СИСТЕМИ уприскування палива

    Розташування додаткових запобіжників і реле системи упорскування показано на рис. 10.5, їх призначення наведено в табл. 10.5.

    Вам буде потрібно ключ «на 10».

    1. Відключіть провід від клеми «мінус» акумуляторної батареї.

    Мал. 10.5. Додаткові запобіжники і реле системи упорскування палива

    3. Відверніть гайку кріплення блоку запобіжників і реле.

    4.. і витягніть блок з короба воздухопритока.

    5. Для заміни перегорів запобіжника зніміть захисну кришку.

    6.. і витягніть запобіжник з контактного роз’єму блоку.

    7. Встановіть в контактний роз’єм запобіжник того ж номіналу, що і знятий.

    Реле паливного насоса: принцип роботи, розташування, 3 ознаки несправності та ремонт пристрою

    Реле бензонасоса відповідає за подачу електрики до пристрою і може виконувати додатково деякі функції, наприклад, прискорення на авто з АКПП. Автомобілісти із стажем знають, що серед причин відмови двигуна заводитися часто зустрічається поломка реле. Для того, щоб бути впевненим в машині, необхідно знати, де знаходиться реле паливного насоса і мати деталь в запасі.

    Невелика деталь, яка відповідає за стабільну роботу бензонасоса, може знаходиться в абсолютно різних місцях, тому необхідно знати, де знаходиться реле паливного насоса. Апарат встановлюється на всі типи двигунів внутрішнього згоряння, тому може виглядати по-різному. Реле являє собою пластикову коробку, з якої виходять пластинчасті металеві контакти. Всі реле промарковані, завдяки чому при перебиранні деталей блок легко виявити і замінити.

    Де знаходиться реле?

    Деталь на автомобілях встановлюється переважно разом з усіма запобіжниками, але в деяких марках машин зустрічається і інше розташування пристроїв. У машинах з інжектором реле можуть розташовуватися як під капотом, так і під панеллю приладів. Найчастіше реле бензонасоса розташовується в таких місцях:

    1. Біля блоків АБС.
    2. Біля блоку управління уприскування палива.
    3. Під панеллю приладів. Найчастіше встановлюється з боку пасажира під торпедою.

    Так як реле паливного насоса забезпечує подачу пального, то варто іноді проводити діагностику деталі для того, щоб неприємна поломка не стала причиною передчасного завершення поїздки.

    Як працює прилад?

    Після провороту водієм ключа в замку запалювання реле починає свою роботу. Деталь подає сигнал бензонасосу і він включається на 2 – 3 секунди для досягнення потрібного тиску в рампі. Реле відключає насос і далі він заводиться тільки при обертанні двигуна стартером або під час руху. Після зупинки роботи двигуна реле вимикає бензонасос і знімає тиск. В останніх моделях бензонасосов прилад виконує додатково кілька функцій:

    1. Прискорення. При необхідності підвищення швидкості на автоматичній коробці передач реле може додатково включити насос для постачання більшої кількості палива.
    2. Уповільнення оборотів мотора. Якщо двигун працює на максимальних обертах, то реле може тимчасово відключити топлівонасос. Тимчасове відключення пристрою дозволяє нормалізувати кількість обертів двигуна.

    Ознаки поломки реле

    Робота реле важлива для всього автомобіля. Якщо деталь вийшла з ладу, то мотор може не завестися зовсім або стихнути. У деяких автомобілях система подачі палива зроблена таким чином, що навіть в разі поломки реле бензонасоси продовжують свою роботу, але кількість споживаного пального може зрости в рази. Не варто нехтувати проблемою / якщо вона виникла, так як це може привести до виходу з ладу топлівонасоса. Основними ознаками поломки реле виступають:

    1. Двигун не заводиться, так як в систему НЕ подається паливо.
    2. Постійне гудіння паливного насоса означає, що реле не відключає його. Така несправність призводить до перевитрати палива, розрядці акумулятора і його передчасного зносу.
    3. Робота ТН навіть при досягненні мотором максимально допустимих обертів.

    Перевірка реле паливних насосів

    Крім самого реле необхідно також перевірити і запобіжники. При перегрів деталі спрацьовує запобіжник, який заважає відновленню нормальної роботи пристрою без його заміни. Запобіжники – копійчані деталі, які беруть участь в роботі багатьох систем, тому необхідно завжди мати запас елементів. Так як перевірити реле паливного насоса можна різними способами, то необхідно спочатку дізнатися, який варіант буде найбільш зручним. Існують дві основні варіації перевірки:

    1. Мультиметр або лампочка . Прилад дозволяє отримати найбільш точну інформацію про роботу пристрою, але він зустрічається досить рідко. Лампочка повинна мати показник сили струму не більше 0,25 А. Лампа або прилад монтуються замість реле. При запуску двигуна прилад починає показувати напруга, а лампочка загоряється і не моргає в процесі роботи.
    2. Перемички . Підключення нових проводів дозволить побачити роботу системи в обхід реле. Якщо при запуску мотора паливний насос починає качати пальне, то проблема криється в самому реле.

    ремонт

    Так як реле – маленька деталь, то вихід її з ладу означає покупку нового пристрою. Невелика вартість детальки на вітчизняні автомобілі дозволяє мати їх запас. На іномарки нова деталь може вилетіти в копієчку, тому деякі майстри пропонують ремонт деталей.

    Існує безліч виробників, які випускають товар на будь-який транспорт і гаманець. Китайські реле паливного насоса мають короткий термін служби. При перегрів деталь повністю виходить з ладу і рідко підлягає ремонту. Більш дорогі марки виробляють якісну продукцію, відповідну ГОСТам. Не варто економити на деталі, так як неякісні деталі ламаються набагато частіше.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Не працює підсвічування годин ваз 2107

Чи не працює підсвічування годин ваз 2107 Годинники ВАЗ 2107: усунення несправностей…

Розбирання збірка паливного насоса

Розбирання збірка паливного насоса Розбирання збірка паливного насоса Перед складанням паливного насоса…

Витрата бензину лада веста механіка

Витрата бензину лада веста механіка Витрата палива Лада Веста на 3-ох модифікаціях…

Робочий тиск масла в двигуні камаз

Робочий тиск масла в двигуні камаз Клуб власників і любителів автомобілів КАМАЗ…

Перевірка датчика рівня палива

Перевірка датчика рівня палива Перевірка датчика рівня палива Про кількість що залишився…

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі)…

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла Лада 2114 «Salavat Motorsport»> бортжурнал> Засіб…

Скільки масла заливати в двигун оки

Скільки масла заливати в двигун оки Заміна масла в двигуні ока Автомобіль…

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі) Не так…

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор Заміна масла в двигуні ВАЗ…