Головна »На допомогу автолюбителю» Додати в закладки Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

Якщо вистрілила подушка безпеки

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

Після того як подушки спрацювали, з ними потрібно щось робити, так як їздити з розкрилися аербегамі неможливо. Є кілька способів усунення несправності:

  • спробувати відновити ПБ;
  • провести заміну деталей, встановити нові airbag;
  • пошукати на авторазборках запчастини б / у;
  • виготовити муляжі, демонтувавши деталі SRS.

Далеко не завжди система безпеки після ДТП на автомобілі відновлюється повністю – така робота вимагає чимало фінансових витрат, досить багато часу, високої кваліфікації працівників.

Відновлення подушок безпеки

Щоб повернути працездатність подушці безпеки, необхідно:

  • замінити пиропатрон;
  • встановити нові датчики удару;
  • перепрошити або поміняти блок управління SRS;
  • відновити пошкоджену обшивку.

Самостійно виконати весь комплекс робіт по відновленню автовласникові навряд чи вийде – є великий ризик, що при ДТП система не спрацює. Ремонтом аебегов займаються спеціалізовані автосервіси, і робота стоїть досить дорого.

Наприклад, в Москві заміна пиропатрона водійських ПБ обійдеться в середньому від 4 до 5 тисяч рублів, ціна ремонту торпедо після аварії – в районі 10-12 тисяч рублів, вартість робіт залежить від конкретної моделі автомобіля. Перепрошивка (ремонт) блоку SRS також коштує недешево – від 3 до 5 тис. Руб.

При спрацьовуванні ПБ в сидінні доводиться повністю розбирати крісло, робити перетяжку обшивки.

Відновлення торпедо після спрацьовування подушки безпеки

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

Відновлення панелі після спрацьовування подушок безпеки проводиться в такій послідовності:

  • від акумулятора від’єднується мінусова клема;
  • знімається бардачок;
  • демонтується приладовий щиток;
  • відвертаються кріплення каркаса панелі приладів;
  • демонтується панель з повною її розбиранням.

При цьому необхідно від торпедо від’єднати всі дроти, які заважають зняттю, вийняти з панелі кнопки, дефлектори і т. Д. Повне відновлення торпеди з установкою нових аербегі обходиться деколи не в один десяток тисяч рублів, тому автовласникам часто пропонується тільки відновити обшивку, без ремонту і монтажу подушок безпеки.

Але навіть така робота обходиться недешево, багато господарів автомашин намагаються по можливості знайти панель приладів б / у на авторазборках. Як правило, установка «беушних» деталей обходиться дешевше повного ремонту, до того ж рідна панель виглядає натуральніше – якщо торпедо відновлена, при уважному розгляді все одно це помітно.

Відновленням панель приладів після ДТП займаються ательє тюнінгу, робота ділиться на декілька етапів:

  • демонтаж торпедо;
  • попереднє очищення і обробка приладової панелі;
  • закладення пошкоджених місць за допомогою спеціальних клейових складів;
  • виготовлення викрійок з матеріалу, обраного замовником;
  • монтаж чохлів на відновленої панелі приладів;
  • установка торпедо, підключення електрики.

За бажанням господаря машини панель приладів прикрашається декоративними хромованими елементами або вставками з натурального дерева, монтується додаткова акустична система. Тюнінгована панель виглядає дуже ефектно, при цьому ховаються всі дефекти, які були раніше на торпедо.

Навіщо потрібно перепрошивати блок управління SRS

У блоці управління подушками безпеки зашита спеціальна програма, при спрацьовуванні датчика удару вона змінюється.

Якщо повністю відновити систему пасивної безпеки, а блок управління SRS при цьому не чіпати, на панелі приладів буде загорятися індикатор, який свідчить про помилку ПБ, і в разі ДТП аербегі не спрацюють.

Перепрошивати ЕБУ в багатьох спеціалізованих автосервісах, але слід врахувати, що не всі блоки підлягають відновленню. При перепрошивке скидаються дані, проводиться їх повернення в початковий стан.

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

  • знімається тунель важеля КПП;Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося
  • від’єднуються два роз’єми, що йдуть до блоку;Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося
  • відвертаються болти кріплення корпусу ЕБУ.Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

Збірка проводиться в зворотній послідовності.

Відновлення AIRBAG SRS своїми руками

Якщо автовласник збирається продавати машину, що побувала в ДТП, встановлювати муляжі замість ПБ йому як мінімум нечесно. Продаючи таку машину, він наражає на небезпеку покупця, так як без пасивної системи безпеки при ДТП пасажири автомобіля можуть серйозно постраждати.

Якщо авто не новий, можна спробувати відновити SRS, купивши всі необхідні деталі з уживаних автомобілів, але тут необхідно, щоб «донорська» машина була не бита. Буде потрібно купити:

  • самі аербегі;
  • ремені безпеки з піропатронами, вони при аварії спрацьовують в 99 випадках з 100;
  • датчики удару.

Всі деталі можна поміняти самостійно, але налаштовувати або перепрошивати блок управління SRS обов’язково повинні фахівці. Ще не варто довіряти роботу сумнівним конторам – нехай ремонт обійдеться трохи дорожче, зате автовласник буде впевнений, що його машина в повному порядку.

Як ремонтується подушка безпеки водія

Розглянемо принцип відновлення водійського аербегі:

  • від’єднуємо подушку безпеки від рульового колеса;
  • демонтуємо пластикову декоративну кришку;Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося
  • від’єднуємо пиропатрон, на багатьох автомобілях він кріпиться чотирма гайками;Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося
  • подушку і пиропатрон в будь-якому випадку необхідно поміняти на нові деталі, зате кришка в багатьох майстерень відновлюється.Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

Як правило, нові подушки безпеки коштують дуже дорого, тому відновлення аербегі користується популярністю.

( 1

Якщо спрацювали подушки безпеки що робити?

Подушки безпеки є частиною оснащення сучасних автомобілів, представляючи групу елементів пасивної системи безпеки.

Їх призначення полягає в захисті водія, пасажирів авто. Знижується і ймовірність отримання травми.

Принцип роботи Airbag

Ефективність подушок безпеки забезпечується швидким розкриттям. Завдяки цьому виключається жорстке зіткнення людини з рульовим колесом, інший внутрішньою обробкою автомобіля.

Тонкощі роботи пристрою:

  1. В результаті зіткнення, отримання сильного негативного прискорення, утворюється зусилля, що фіксується датчиком.
  2. Датчики запрограмовані на певні ситуації. У разі зіткнення з жорсткою перешкодою, система може спрацювати вже на швидкості в 30 км на годину. Якщо перешкода деформується, як інший транспортний засіб, необхідні показники швидкості зростають до 50 км на годину.
  3. Коли сила удару перевищує запрограмоване значення, відбувається замикання датчика, відповідний сигнал передається БО.
  4. Подається сигнал на розкриття системи.

Весь процес займає частки секунди, що забезпечує потрібний результат. Ейрбегамі виконуються у вигляді міцних тканинних подушок. Їх розкриття відбувається завдяки вбудованим пиропатрон. Як тільки подушка стикається з тілом людини, відбувається розрив, вона здувається.

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

Тому виникає питання – спрацювали подушки безпеки, що робити? Крім необхідності звернення в сервіс, потрібно врахувати, що багато авто не заведуться через відключення форсунок. Це робиться для безпеки, попередження спалаху.

Якщо немає кнопки розблокування, для відновлення подачі пального потрібна допомога майстрів сервісу.

Секрети відновлення системи безпеки

Після активації подушок безпеки система зажадає відновлення. Рекомендується звернутися в автосервіс для вирішення проблеми.

Можливі маніпуляції при відкритті ейрбег:

  • установка нових airbag (це єдиний варіант для машин на гарантії);
  • проводиться перепрошивка блоку управління з установкою дампа нового авто;
  • виконується монтаж заглушки, обманки.

У автовласників часто виникає питання – якщо спрацювали подушки безпеки, чи можна відновити? Важливо, для виконання будь-яких процедур потрібно звертатися до фахівців. В іншому випадку не виключаються ситуації відмови системи при зіткненні. Ще гірше випадки мимовільної активації.

Тонкощі відновлення:

  1. Подушка і пиропатрон є цілісною конструкцією. Підібрати їх можна в спеціалізованому магазині. Скоротити витрати легко, звернувшись на авторазборку. Але враховують ймовірність шлюбу, осічки, несправності в разі аварії.
  2. Не рекомендується міняти тільки пиропатрон, зберігаючи стару подушку.
  3. У більшості випадків проводиться і заміна блоку управління системою. Але іноді досить і перепрошивки з видаленням даних про зіткнення, розкритті.
  4. Заміна преднатяжителей ременів потрібно для відновлення їх працездатності. Коли виникає удар, вони сильніше натягують ремені, щоб компенсувати розтягнення.
  5. Активація пасажирської подушки вимагає не менше професійного підходу. Для неї не передбачається окреме отвір, тому офіційний дилер запропонує нову панель. Скоротити витрати можна, запаяний місце події розриву, а після нанести текстуру. Більш доступне рішення – обтягування торпедо замінником шкіри або натуральним матеріалом.

Важливі моменти:

  • в процесі відновлення використовують спеціальні кришки, які йдуть в комплекті з airbag;
  • відновлені зовнішні елементи не повинні заважати роботі вузла;
  • за 10 хвилин до початку ремонтних робіт від’єднують мінусову клему накопичувача;
  • ейрбег розташовують і тримають корпусом до себе.

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

Чи можна перевірити справність подушок безпеки?

Купуючи старе авто, хочеться переконатися в справності пасивних систем безпеки. Часто виникає питання, як визначити чи спрацювала подушка безпеки. Тут потрібно сісти за кермо авто, завести машину. Якщо на панелі загоряється лампочка airbag і відразу гасне, значить, система працює.

На що звернути увагу:

  • якщо лампочка продовжує блимати;
  • лампочка не гасне;
  • сигнал не світиться.

Це свідчить про неполадки. Значить, подушки не працюють, потрібна діагностика, консультація фахівця. Зустрічаються випадки, коли після спрацьовування ейрбег не змінюють, а просто відключають програмно, встановлюють кришку назад.

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

В цьому випадку визначити їх відсутність можна тільки завдяки діагностиці.

Після підключення до бортової мережі, сканування, фахівець може визначити спрацьовувала система, чи проводилися роботи по усуненню несправностей, перепрошивке.

Обманки й пустушки замість Airbag

Використання муляжів, обманок дозволяє провести систему, показуючи наявність справних вузлів. Звичні методи діагностики не допоможуть виявити проблему. Не знаючи, як визначити спрацьовували чи подушки безпеки, потрібно ретельно оглянути салон авто. Місця їх установки позначені відповідним написом – airbag.

На що звернути увагу:

  • відтінок, стан деталей не повинно відрізнятися;
  • перекоси, вм’ятини, інші дефекти повинні насторожити;
  • наявність слідів відновлення обшивки крісел може свідчити про те, що спрацьовували ремені.

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

Щоб переконатися, що вузли на місці, можна звернутися в сервіс для розтину системи. Для цього демонтується накладка на рульовому колесі, інших місцях розташування ейрбег. Процедура дає можливість оцінити і стан, переконатися у відсутності дефектів, пошкоджень в оболонці.

Шторки і бічні подушки – важливі елементи безпеки

Установка ейрбег дозволяє на третину скоротити випадки смертельного результату, серйозних травм у результаті аварії. Вони найбільш ефективні на середніх швидкостях, спрацьовують при розвитку 30-50 км / год, залежно від перепони.

На більшості машин передбачаються фронтальні подушки, які активуються, якщо кут зіткнення не перевищує 30 градусів. При розширенні показника, бічному ударі, перевороті ці airbag Не активуються. Виникає питання, які подушки спрацьовують при бічному ударі?

Види airbag, активуються при бічному зіткненні, впливі:

  1. Бічні подушки в передній частині авто. Практично не зустрічаються на бюджетних моделях, властиві більш дорогим виконань. Їх встановлюють при підборі додаткового оснащення. Розміщують в бічній частині крісел з боку дверного отвору. Система забезпечує захист від плечової області до таза.
  2. Бічні подушки в задній частині. Ці вузли зустрічаються ще рідше, забезпечують такий самий захист пасажирам на задніх сидіннях. Зазвичай вбудовуються в бічну обшивку машини в нижній частині близько сидіння.
  3. Шторки. Ці елементи необхідні для захисту голови. Представлені двома видами – тільки для передніх сидінь і відразу для двох рядів крісел. Встановлюються над дверима, прорізами і в стійках. Коли відбувається сильна механічна дія, шторки розкриваються так, щоб ізолювати бічні скляні елементи, здатні завдати шкоди.

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

Шторки і бічні подушки не часто встановлюють, скорочуючи витрати. Але, вибираючи оснащення для Skoda Octavia, Volkswagen Golf, моделей Kia Rio, Hyundai Solaris і машин інших виробників, завжди можна подбати про пасивної безпеки транспорту.

Секрети ремонту торпеди після спрацьовування подушок безпеки

Система пасивної безпеки у вигляді подушок безпеки спрацьовує в разі сильного удару автомобіля в лоб або збоку про інший об’єкт. Незалежно від швидкості руху, на включення комплексу SRS також впливають кут зіткнення, жорсткість об’єкта зіткнення і покриття автомобіля. У підсумку спрацювали подушки безпеки руйнують приладову панель транспорту.

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

За сукупністю вищеописаних факторів стає зрозумілим, що ДТП може завдати мінімальної шкоди, а може мати катастрофічні наслідки для вашого транспорту. Тому вибір способу ремонту – самостійний або професійний – буде залежати від загальної кількості пошкоджень.

Відновлювати торпедо сильно пошкодженого транспортного засобу краще буде в автомайстерні. Така послуга за найскромнішими підрахунками обійдеться від 5 до 10 тис. Руб. в залежності від регіону. На вартість впливатиме якість обраних матеріалів і кількість відновлювальних робіт, а кінцева сума може перевищувати 25 тис. Руб.

Якщо ж в результаті транспортної пригоди автомобіль зсередини не сильно постраждав і цілком стабільно функціонує, а ви маєте достатньо навичок ручної праці і терпіння, то можна самостійно провести відновлення торпеди після спрацьовування подушок безпеки.

способи ремонту

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

Існує три основні підходи до ремонту торпедо після спрацьовування подушок безпеки:

  • Функціональний ремонт приладових панелей включає в себе механічну реставрацію. Торпедо і кермо встановлюється на місце, а під них монтуються нові подушки безпеки. Після цього в програмі скидається інформація про спрацювання подушок;
  • Повний ремонт торпедо салону включає в себе не тільки механічний ремонт, але і естетичний. Консоль демонтується, проводиться повна перетяжка за допомогою обраних матеріалів, під кермо і кришки вставляється новий комплекс SRS і проводиться перепрограмування. Такий спосіб дає можливість не тільки відтворити систему безпеки транспорту, але і поміняти його внутрішній вигляд;
  • Чернової ремонт підходить для випадків, коли автомобіль отримав мінімальні пошкодження і не потребує серйозних відновлювальних процедурах. В такому випадку отвори, де раніше були подушки, заповнюються монтажною піною, а кришки встановлюються на колишнє місце. Даний спосіб поганий тим, що в разі нового ДТП комплекс SRS не спрацює, тому що спрацьовувати буде нічому. Вдаючись до третього виду ремонт, ви піддаєте небезпеці не тільки своє життя, а й життя ваших пасажирів.

Який матеріал вибрати

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

При виборі матеріалу для перетяжки автовласники, як правило, вибирають між чотирма основними варіантами – вініл, екошкіра, алькантара і натуральна шкіра.

Вініл частіше використовується для чохлів і в якості покриття консолі він не є вдалим варіантом по чисто естетичних причин.

Экокожа и алькантара вообще имеют низкий градус плавления, потому при повышенных температурах они мгновенно начнут «слазить».

Натуральная кожа – наиболее подходящий вариант, если вы решили произвести обтяжку консоли.

Еще одним необходимым элементом будет клей. Клей лучше покупать высокотемпературный. Чтобы его развести понадобятся ацетон и активатор. Как правило, разведенного клея хватает на 5–6 часов, потом он начинает твердеть, его клеящие способности ухудшаются, а на поверхности появляются пузыри.

Третьим веществом, используемым в ремонте, является шпаклевка или грунтовка, которая необходима для покрытия зачищаемых поверхностей. Ее можно выбрать в любом магазине товаров для автомобилей и большинство марок средней ценовой категории прекрасно выполняют свои функции.

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

З інструментів можуть стати в нагоді фен, щітки, кисті для нанесення клею, обезжириватель, пластиковий шпатель, ніж, нитки.

Покрокова інструкція

Ремонт торпедо автомобіля проводиться за наступною інструкції:

  • Демонтаж консолі. Акуратно, не пошкоджуючи електроніку, демонтуйте передню консоль і зніміть з неї старий матеріал, якщо такий є. Після цього ретельно промийте панель за допомогою миючого засобу і щітки.
  • Новий матеріал додасть торпедо зайвий розмір, через що панель ризикує не стати на колишнє місце, а прилади – не поміститися в отвори. Щоб такого не сталося, підпиляєте краю отворів на 1-3 мм з урахуванням товщини обтяжечного матеріалу.
  • Зробіть викрійки для нової панелі. Пам’ятайте, що місця швів повинні доводитися на вигини консолі. Крім того, не забувайте про припуску на шви (8-10 мм).

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

  • Зшийте матеріал по викрійці і приміряйте його на панель. «Одягнути» торпедо спробуйте поставити на місце. Якщо все ідеально входить і між приладами і вигинами не залишається порожнього місця, то можна переходити до п’ятого етапу. Якщо ж панель не входить в будь-якому місці, то спробуйте ще трохи підпиляти згини. У разі появи порожнеч між панеллю і приладами, можна наростити додаткові міліметри за допомогою силіконового мастила або термопластика.
  • Всі пошкодження на поверхні консолі зашкуріваются і обробляються ґрунтовкою, а місця розломів зачищаються, рівняються і обробляються шпаклівкою.
  • Панель перед обклеюванням обробляють знежирювачем і протирають ацетоном або спиртом.
  • Далі проводиться поклейка. Роблять її починаючи з верхньої частини консолі і просуваючись до нижньої. Після нанесення клею, матеріал накладається і ретельно дорівнює гумовим шпателем. Для розтяжки матеріалу можна використовувати фен.
  • Перед остаточною установкою консолі монтуються подушки безпеки, робиться скидання програми.
  • Через дві доби, коли клей остаточно схопиться, торпедо встановлюється на колишнє місце.

Поради автомобіліста

Важливо пам’ятати, що неякісна обробка місць розлому при повторному ДТП загрожує пошкодженням особи відкололися шматками шпаклівки і пластика. Також не ставте на місця кришок подушок безпеки будь-які предмети – при зіткненні вони також полетять в обличчя водія і пасажира.

Відео «Перетяжка торпеди шкірою»

З цього відео ви дізнаєтеся про те, як перетягувати торпеду шкірою.

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

За безпеку водія і пасажирів під час ДТП в автомобілі відповідають ремені і подушки безпеки. При “вистрілювання” подушок руйнується рульове колесо і торпедо. Виконати якісний ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки, часто, під силу тільки професіоналам. Але в деяких випадках можна впоратися і своїми силами.

Для обробки салону автовиробники найчастіше використовують такі м’які матеріали, як пластик і шкіра. Завдяки ним водій і пасажири отримують мінімум пошкоджень при спрацьовуванні подушок безпеки. Однак при відновленні автомобіля потрібно виконати ремонт, як рульового колеса, так і панелі приладів. Також непогано буде згадати принцип роботи подушок безпеки.

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

Після аварій стан автомобілів буває різним. В одних випадках відновленню машина не підлягає, в інших ситуаціях вдається дати автомобілю друге життя. Навести порядок необхідно і в салоні.

Так як основним матеріалом для виготовлення торпедо є пластик, то при ремонті необхідно володіти навичками роботи з даними полімером. Одна справа усунути подряпини або надати панелі блиск, а набагато складніше провести реставрацію пошкодженої передній панелі.

Ремонту торпедо після дорожньо-транспортної пригоди, як правило, передує ремонт подушок безпеки. Однак задоволення це не з дешевих, та й робота вимагає не тільки високої кваліфікації виконавця, а й наявності спеціального обладнання для перепрошивки “мізків” блоку управління. Так що впоратися своїми руками в даному випадку навряд чи вдасться.

Способи ремонту торпедо після спрацьовування подушок безпеки

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

При відновленні торпедо після спрацьовування подушок безпеки потрібний комплексний ремонт. Тут важливо враховувати, як автовласник планує реставрувати салон.

  1. Якщо будуть встановлюватися нові “ейрбегамі”, то доведеться ремонтувати торпедо з урахуванням можливого руйнування при повторному спрацьовуванні. Крім того, буде потрібно перепрограмування “мізків”, які керують подушками безпеки.
  2. Коли вартість нових подушок безпеки стає непереборною перешкодою для автовласника, внутрішня порожнина торпедо може бути заповнена легкими і пористими матеріалами. Одним з популярних варіантів стає монтажна піна. Вона займає місце ейрбегамі, а надлишки легко видаляються канцелярським ножем. Залишається тільки закрити панель кришкою за допомогою клею. Однак при такому ремонті життя водія і пасажирів піддається більшій небезпеці при будь-якому ДТП.
  3. Найбільш ефективним способом ремонту торпеди після “вистрілювання” подушок безпеки є перетяжка панелі вінілом, шкірою або алькантарою. Тут можливі варіації з декількох квітів і матеріалів. Зробивши такий тюнінг, можна вбити відразу двох зайців. По-перше, відремонтувати пошкоджену торпеду. А по-друге, створити новий образ внутрішнього оздоблення. Аналогічно можна виконати перетяжку рульового колеса.

Технологія ремонту торпедо

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

Ремонт торпедо після спрацьовування “ейрбегамі” краще довірити професіоналам. Умовно його можна розділити на кілька етапів:

  • Комплексний ремонт торпедо після аварії починається з демонтажу панелі приладів.
  • Потім проводиться попереднє очищення і обробка знятої панелі.
  • Пошкодження усуваються за допомогою клейових складів, захисне покриття знімається спеціальними хімічними розчинами.
  • За формою і вигину панелі в швейному ательє шиється чохол з обраного клієнтом матеріалу. Для цього використовуються індивідуальні викрійки.
  • Під час ремонту можна встановити декоративні вставки, що імітують полірований метал, карбон або дерево. За бажанням автовласника можна використовувати хромовані елементи або нову акустичну систему.
  • Готовий чохол надівається на торпедо і фіксується за допомогою клею.
  • Після установки оновленої панелі водієві важко буде дізнатися тюнінгований салон свого авто.

Ремонт торпедо після спрацьовування подушок безпеки може повністю перетворити салон. Бажано, щоб і безпеку людей у ​​відновленому після ДТП автомобілі була на висоті. Тільки комплексне вирішення проблеми стане оптимальним виходом при реставрації аварійного авто.

Ремонт торпеди після спрацьовування подушок безпеки: основні етапи робіт

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталосяБезпека – один з головних параметрів, на який слід звертати увагу при виборі автомобіля. Як би акуратно водій не керував транспортним засобом, не можна виключати ймовірність того, що він потрапить в дорожньо-транспортну пригоду. Захистити від серйозних травм або навіть врятувати життя при зіткненні допомагають ремені і подушки безпеки.

Найчастіше подушки безпеки для водія і переднього пасажира розташовуються в кермі і торпеді. При спрацьовуванні подушок елементи, в яких вони заховані, руйнуються.

У більшості випадків ремонт торпеди після спрацьовування подушок безпеки можливий тільки в сервісних центрах у фахівців, але якщо автомобіль не сильно був пошкоджений в ДТП, можна спробувати самостійно відновити його салон.

Як відремонтувати торпеду після спрацьовування подушки безпеки

При ремонті внутрішнього інтер’єру автомобіля після ДТП доводиться мати справу з пластиком, оскільки більшість елементів в салоні виконуються саме з цього матеріалу.

Якщо спрацювала подушка безпеки, то «люк», під яким вона перебувала, вистрілює і зриває перетяжку.

Відповідно, для відновлення ідеального зовнішнього вигляду в салоні буде потрібно встановити його назад, закріпити і повторно виконати перетяжку.

Можна виділити 3 основні способи ремонту торпеди автомобіля після спрацювання подушки безпеки:

  • Повний ремонт. Він має на увазі, що старі подушки безпеки будуть вилучені, а на їх місце встановляться нові. В такому випадку торпеда салону і кермо відновлюються повністю, а електронний блок автомобіля потрібно перепрограмувати, скинувши в ньому інформацію про спрацювання подушки безпеки;Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося
  • Ремонт торпеди з заміною перетяжки. Ефективним способом ремонту салону після спрацьовування подушок безпеки є не тільки відновлення «люка» на місце, але і повна перетяжка торпеди. Для перетяжки можуть бути використані різні матеріали, найчастіше це шкіра, вініл або алькантара. Даний спосіб хороший тим, що в салоні автомобіля не тільки будуть усунені проблеми, що виникли внаслідок спрацьовування подушок безпеки, але і створений новий вигляд, завдяки використанню бажаних оздоблювальних матеріалів.
  • Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталосяЧернової ремонт торпеди. У спеціалізованих сервісних центрах усунути наслідки спрацьовування подушки безпеки досить дорого. Але якщо ДТП не було серйозним і автомобіль продовжує перебувати «на ходу», необхідно трохи приховати наслідки спрацьовування подушки безпеки. Для цього можна заповнити простір, де знаходилася подушка, монтажною піною, а далі закрити порожнину кришкою, закріпивши її на клей. Якщо виконати роботу акуратно і кришка не отримала сильних деформацій після спрацьовування, можна повернути гарний зовнішній вигляд салону.

Увага: Керувати автомобілем, в якому відсутні подушки безпеки, вкрай не рекомендується.

Відновлення торпеди після спрацьовування подушки безпеки

Процес відновлення торпеди після ДТП трудомісткий, і від того на подібний тип роботи настільки висока вартість в спеціалізованих сервісних центрах. Можна виділити наступні важливі етапи ремонту торпеди після спрацьовування подушок безпеки:

  1. Зняття керма і приладової панелі;
  2. Зачистка та обробка демонтованих елементів від зайвого клею. Усунення пошкоджень деталей приладової панелі, якщо такі є;
  3. Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталосяЗамовлення за бажанням клієнта нового чохла для торпеди, який може бути виконаний з різних матеріалів. Такі чохли виробляються в ательє на замовлення, і вони вимагають гранично точно знятих розмірів торпеди. При бажанні можна замовити установку спеціальних елементів і вставок – металевих, карбонових, дерев’яних і другіх.Обратіте увагу: Якщо мова йде про авторизованого сервісного центру і широко поширеною моделі автомобіля, «типові» чохли обійдуться дешевше, оскільки поставляються безпосередньо з заводу, де виробляються масово .
  4. Відновлення функціональності подушки безпеки – перепрошивка електронного блоку управління і проведення робіт з нішею, куди вона монтується;
  5. Далі готовий чохол потрібно правильно встановити на торпеду разом з приладами, кермом та іншими демонтованими елементами. Чохол важливо закріпити таким чином, щоб приховати всі «стики» і виключити утворення нерівностей.

Самостійно відремонтувати торпеду після спрацьовування подушки безпеки вкрай складно. Щоб повернути безпеку всередині салону на рівень до аварії і відновити зовнішній вигляд салону (або перетворити його) краще звернутися до професіоналів.

( 442

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки

2 422 Переглядів

Подушки безопасности – величайшее изобретение человечества, направленное на спасение жизни и здоровья людей в момент ДТП, столкновения автомобилей, наезда на препятствие. После того когда опасность миновала, встает вопрос восстановления баранки и передней панели от последствий срабатывания защитных устройств. Как делать ремонт, описано в данной статье.

Принцип действия и конструкция подушек

Все современные автомобили оборудуются SRS – комплексом пассивной безопасности, действующим только при включенном зажигании. Он действует мгновенно, если машина получает серьезный удар в лоб либо сбоку. Скорость движения для раскрывания подушек не столь важна. Факторы, определяющие для датчиков, послать электрический сигнал преобразователю или нет:

  • мощность удара, его углы;
  • твердость покрытия автомобиля;
  • жесткость предмета столкновения;
  • скорость.

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

Подушки є мішками без швів, виготовленими з гладкого, надміцного матеріалу. Вони надуваються під впливом продуктів піротехнічної реакції при запалі. В мішках є отвори спуску надлишкового газу. У момент ДТП до блоку SRS від датчиків надходить сигнал про направлення і потужності удару.

Розумний блок инициализирует запал пиропатронов. Моменти запала і розкриття мішка до такої міри синхронізовані, що спрацьовування відбувається посередині ділянки руху тіла до твердого предмету – бублику або торпедо. Переднатягувачі ременів також розраховані на цей момент.

Розкриття подушок безпеки відбувається так несподівано, різко, що часто завдає пошкодження матеріальних цінностей у вигляді синців, саден, подряпин. У цей момент виходить величезна енергія, яка навіть може привести до переломів кісток і задухи.

Ламається пластмасова пластина на рульовому колесі і верхній відсік торпеди над речовим ящиком з боку пасажира. Іноді від цього у людей бувають порізи гострими осколками.

Після спрацювання пристрою необхідно робити ремонт панелі приладів.

захист водія

По центру рульового колеса розташована коробка зі складеним подушкою безпеки, закрита декоративною пластиною. За кермом водій повинен сидіти рівно, на відстані 250 мм від нього. Це приблизно дорівнює товщині двох чоловічих долонь. Сидіти необхідно зручно, приділяючи достатню увагу управлінню машиною.

Однак необхідно в будь-який момент бути готовим до спрацьовування захисних пристроїв і уникнення травм після цього.

Категорично заборонено прикріплювати в місцях укладання подушок безпеки різні предмети, іграшки, ікони, брелоки. При колосальної швидкості розкриття вони здатні завдати сильного удару.

Безпека пасажирів

Для пасажира, що знаходиться на передньому кріслі, повітряна подушка безпеки розташована в спеціальній коробці торпеди перед його грудьми над бардачком. Своїми розмірами вона більше, ніж водійська, вилітаючи з ще більшою силою. Тому пасажири переднього сидіння повинні відсунути його максимально назад, зайняти зручне положення, упершись в спинку.

Щоб уникнути серйозних травм водій з пасажирами повинні бути обов’язково пристебнуті ременями безпеки.

Ремонт після ДТП

При установке новых air bags необходимо осуществлять ремонт торпеды, учитывая дальнейшие повторные срабатывания подушек безопасности. Предстоит перепрограммирование электронных мозгов, управляющих защитными устройствами, приобретение, установка новых надежных пиропатронов. Ремонт после ДТП требует времени, сил, материалов, финансов.

Если автовладелец стеснен в средствах, не имея возможности произвести ремонт, укомплектовать машину новыми подушками, коробки на рулевом колесе и торпедо заполняются пористой монтажной пеной. На клей садятся новые пластиковые крышки.

Но, учитывая, что жизнь, здоровье людей дороже всяких денег, все-таки стоит изыскать возможности, провести ремонт после ДТП и заново установить все, как было.

Обратите внимание

Після спрацьовування подушок найзручніше робити ремонт шкірою, вінілом, алькантарою. Можливо кілька кольорів, комбінація матеріалів. Таким же способом перетягується кермо.

Ремонт торпеди після пострілу подушок ділиться на етапи:

  • здійснюється демонтаж панелі приладів, очищення, обробка;
  • знімається форма, в швейному ательє замовляється пошиття чохла з урахуванням вигинів, виступів, приладових місць;
  • в отвори встановлюються поліровані вставки з матеріалів, що імітують блискучий метал, дерево, карбон;
  • підготовлений чохол надівається на місце, фіксується клеєм;
  • аналогічно обробляється рульове колесо.

Ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки.  Якщо це сталося

Провівши власними силами ремонт торпеди після викиду повітряних мішків, багато автовласників приходять в захоплення від своєї панелі приладів. З новими захисними пристроями водій і пасажири тепер відчувають себе в повній безпеці.

Чи можна відремонтувати торпедо після спрацьовування подушок безпеки?

Торпедо або торпеда автомобіля – це панель приладів і елементів управління, яка розташована в передньому відділі салону автомобіля. У разі ДТП саме торпеда відповідає за безпеку пасажирів і водія, оскільки в торпеду вмонтовані подушки безпеки. В результаті зіткнення подушки безпеки «вистрілюють» з торпеди і керма, тим самим руйнуючи її і рульове колесо.

Ремонт торпедо після спрацьовування подушок безпеки, довіритися професіоналам або робити самому

Відновлення панелі після спрацьовування подушок безпеки найчастіше складна і копітка робота, яку краще довірити професіоналам. Хоча, якщо у вас є вільний час, уявлення про ремонтні роботи і бажання істотно заощадити – то можна обійтися і своїми силами.

Якщо ви все ж вирішили власноруч відновити торпеду, то приготуйтеся вирішувати моральні і фізичні проблеми. Зняті деталі повернути на місце буде не так просто, оскільки отвори зменшуватися, за рахунок появи обтяжечного шару. Перш ніж встановити деталі, їх потрібно буде підрізати, підрівняти і обмазати силіконовою змазкою. Так само потрібно підпиляти частина отвору під приладову дошку, адже самі прилади вкорочувати не можна. Поодинці виконати таку роботу буде складно, краще запросити когось на допомогу.

способи ремонту

Для відновлення торпедо після ДТП потрібен комплексний ремонт. Дуже важливо брати до уваги яким чином салон буде відреставровано.

У разі встановлення нових «ейрбегів», потрібно буде ремонтувати торпеду з огляду на можливість її руйнування під час повторного спрацьовування. Більш того, потрібно буде зайнятися налаштуванням програмного забезпечення, яке управляє подушками безпеки.

Якщо ціна на нові подушки безпеки занадто велика, то внутрішню частину торпедо заповнюють легким і пористим матеріалом, наприклад – монтажною піною. Вона заповнює весь простір під «ейрбеги», а зайве без зусиль видаляється ножем.

Важливо! Ремонтуючи таким чином життя водія і пасажирів при будь-якому ДТП піддається величезній небезпеці.

Найефективнішим косметичним способом ремонту торпеди вважається перетяжка вінілом. Існують різні варіації кольорів, тому проблем з вибором виникати неповинно. Перешивка торпеди автомобіля після спрацювання подушок безпеки може кардинально змінити зовнішній вигляд салону. Хоча не варто забувати і про безпеку пасажирів і водія у відновленому автомобілі. Ремонт торпеди повинен бути комплексним, що б вона була не тільки красивою, але і могла якісно виконувати свої функції в подальшому.

Як вибрати матеріали для ремонту торпедо

Якщо ви вирішили відновити торпедо після дтп своїми руками, то в першу чергу визначитеся з матеріалом, яким ви будете обтягувати торпеду. Не потрібно брати для цих цілей Екокожа або алькантару. У екокожі низька термостійкість, в спекотні сонячні дні вона буде повзти, а алькантару і зовсім використовують виключно для чохлів.

Важливо! Використовуйте тільки ті матеріали, які спеціально призначені для обтягування торпед.

Використовуйте спеціальний клей. Найкраще брати високотемпературний клей. Так само потрібно активатор і ацетон. Змішайте півкілограма клею, додайте 30 грам активатора і 100 грам ацетону. Перемішайте склад протягом двох хвилин. На вході у вас вийде відмінний склад, працездатність якого досягає шести годин.

Для шпаклівки використовуйте тільки еластичну шпаклівку для автомобільного пластику.
Не варто економити на матеріалах для ремонту, оскільки дешевий ремонт торпеди після спрацьовування подушок безпеки точно не прикрасить ваш салон, але залишиться нагадуванням про трапилися неприємності.

Як відремонтувати торпедо своїми руками

Ремонт торпеди після спрацьовування подушок безпеки ділиться на кілька етапів:

  1. Потрібно демонтувати приладову панель;
  2. Провести попередню чистку і обробку знятої панелі;
  3. Усунути пошкодження за допомогою клейових складів, зняти захисне покриття спеціальним хімічним розчином;
  4. Замовити в швейному ательє чохол по вигинах і формі панелі;
  5. При бажанні, під час ремонту, можна облагородити торпеду декоративними вставками під дерево, полірований метал або карбон;
  6. Помістити готовий чохол на торпеду, зафіксувати за допомогою клею;
  7. Насолоджуватися новим салоном свого автомобіля.
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…