Автомобіль: Рено Дастер. Запитує: Равіль Акмаєв. Суть питання: який краще дизельний або бензиновий Рено Дастер?

Добрий день. Вирішив купувати Renault DUSTER, але не можу визначитися з вибором комплектації. Саме мені необхідно зробити вибір між бензиновим або дизельним двигуном. До цього у мене був Рено Логан, щоб він не завівся – так жодного разу такого не було, дуже надійна машина, тому вирішив брати Дастер.

Машину планую в основному експлуатувати в щоденних поїздках на роботу і назад, в день пробіг 50-100 кілометрів. Плюс кілька разів на місяць виїзди на дачу і тому подібні, це ще десь дві тисячі кілометрів.

Зверніть увагу

З яким двигуном при такому темпі поїздок вийде найкраща економія на паливі? Завжди їздив на бензині, дизель якось побоююсь брати, але кажуть, що він все ж економічніше. Крім того машина буде зберігатися без гаража, чи не виникнуть з дизелем проблеми в зимовий період?

На нових бензинових Дастера є функція ECO MODE (прим. Редакції).

Під капотом у 109 дизельного мотора (примітка редакції)

Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо

  • Під капотом бензинової версії Рено Дастер (примітка редакції)
  • Всі характеристики дизельного двигуна читайте в статті: технічні характеристики дизельного двигуна на Рено Дастер і його ресурс.
  • carfrance.ru

Який Дастер краще бензиновий або дизельний

Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо

Автомобіль Renault Duster відомий своїми надійними і безвідмовними двигунами. Таку репутацію вони отримали завдяки великому терміну служби і невибаглива обслуговування. При покупці Дастера можна вибрати з двох типів силової установки: бензин і дизель. Який варіант кращий?

Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо

Гідності й недоліки

Принцип роботи двигуна внутрішнього згоряння є загоряння суміші пального та повітря в циліндрі за допомогою іскри, створюваної свічкою запалювання. Розширюються гази штовхають поршень, який в свою чергу крутить колінвал і далі передає енергію на колеса. Подачу палива здійснює спеціальний насос, який закачує суміш в двигун.

Така система має низький тиск, тому насос працює постійно. Бензин є дуже горючою речовиною, – навіть випадкова іскра поза циліндра може підпалити пари палива в разі несправності або аварії. У сучасних автомобілях існують спеціальні системи, які блокують витікання бензину при пошкодженні шлангів та інших елементів паливної системи.

Бензин або дизель відгук підкаже вам, що краще, а що гірше.

У дизельному двигуні, навпаки, має місце дуже високий тиск, завдяки якому паливо самозаймається в циліндрі.

Важлива перевага такої системи в тому, що при звичайному атмосферному тиску підпалити дизпаливо дуже складно. Це, в свою чергу, значно підвищує безпеку в порівнянні з бензиновим двигуном.

Також це спрощує зберігання дизпалива в домашніх умовах. У підсумку, бензин або дизель що краще?

Що стосується технічних характеристик, то інженерами давно доведено, що бензин і дизель можуть видавати абсолютно різну потужність при однаковому обсязі. Такий результат пов’язаний з низькою енергоємністю дизельного агрегату і додатково роботою, яку необхідно виконати, щоб зробити загоряння суміші.

Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо

Важливим мінусом дизеля є висока вартість ремонту. Паливний насос високого тиску (ТНВД) виходить з ладу при великому пробігу, а заміна цієї деталі обійдеться недешево і може спричинити за собою додаткові витрати.

Слід звертати увагу і на якість пального, адже погано очищене дизпаливо також може привести до пошкодження двигуна. Про те, що на дизелі не варто використовувати літнє паливо взимку, знає практично кожен водій.

Проте, варто враховувати, що даний спосіб дуже швидко приведе паливну систему в непридатність, так як при низьких температурах солярка твердне. Тому, перед тим, як робити вибір бензин або дизель відгук краще почитати від власників.

Турбовані дизелі, в тому числі силовий агрегат Renault Duster, мають важливі переваги перед бензиновими двигунами. Такий тип відрізняється хорошою економічністю і в рівних умовах може споживати майже вдвічі менше горючої суміші. Також турбодизелі мають високу тяговитість і відмінний крутний момент. В середньому він вище на 40-60 відсотків.

Порівняння бензину і дизеля

На Renault Duster встановлюються два атмосферних бензинових двигуна з об’ємом 1600 і 2000 кубічних сантиметрів. Обидва маю рядний тип, шестнадцатиклапанного конструкцію і розраховані на використання палива марки АІ-95. Який Дастер краще?

Перший двигун має потужність 102 кінських сили, другий умістив під капотом на 33 «конячки» більше.

Витрата палива обох моторів практично однаковий і становить 10 літрів на 100 км у міському циклі, на трасі – 7 літрів на 100 кілометрів.

важливо

Максимальний крутний момент досягає 145 ньютон-метрів при чотирьох тисячах оборотів в хвилину. До ста кілометрів на годину двигуни розганяють автомобіль за 10 і 12 секунд відповідно.

Дизельний двигун на Дастера має турбіну. Обсяг становить всього 1500 кубічних сантиметрів і на виході отримуємо 90 кінських сил. Незважаючи на такі скромні показники, крутний момент може досягати двохсот ньютон-метрів.

До ста кілометрів такої Дастер розганяється за 13 секунд, а витрата на трасі, за даними компанії, не перевищує п’яти з половиною літрів дизпалива. При цьому в міському циклі автомобіль з дизелем споживає стільки ж пального, як бензиновий на трасі – всього 7 літрів на 100 км.

Кожен мотор по-своєму гарний, тому бензин або дизель що краще, відповісти однозначно не можна.

Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо

Плюси і мінуси

Бензинові двигуни Рено Дастер динамічні і невибагливі в обслуговуванні. Без перевантажень можна обганяти автомобілі на трасі і жваво стартувати зі світлофора. Важливим аспектом при виборі є менша чутливість до якості пального і дешеві запчастини в разі поломки.

Витрата на «сотню» в міських умовах досить великий. І хоча виробник запевняє, що він не перевищує 10 літрів, в реальних умовах, наприклад, взимку по місту, можна витрачати до 12 літрів. Те ж саме стосується неквапливих пробок, де двигун працює практично вхолосту.

важливо

Турбований дизельний агрегат, в порівнянні з бензиновими, має велику тяговитість при значно менших витратах пального. Проте, дорогий ремонт і складне обслуговування змушують задуматися про попередньому варіанті.

Підведемо підсумки

Який Дастер краще? Якщо порівнювати бензиновий і дизельний. Кожен тип двигуна по-своєму гарний і не позбавлений мінусів. Бензин або дизель відгуки допоможуть зробити вибір.

Для автомобілістів, які в основному пересуваються по місту і накочують мало кілометрів, Рено Дастер з бензиновим двигуном стане хорошим вибором.

Якщо є потреба в далеких поїздках по трасі або необхідно щодня їздити на великі відстані по місту, то тут слід задуматися про переваги дизельного двигуна.

ZamenaRenault.ru

Рено Дастер: дизель або бензин – який двигун краще вибрати

Маючи намір придбати Рено Дастер, дизель розглядають багато клієнтів, оскільки дана версія цього французького кросовера вийшла вельми вдалою. Але купують саме дизельні мотори далеко не всі.

Пов’язано це в першу чергу з тим, що ціна Рено Дастер (дизель) буде значно вище, ніж на машину аналогічної комплектації, але з бензиновим мотором.

Втім, подібна ситуація характерна для будь-якої марки – дизеля завжди були і є дорожче.

Якщо говорити про переваги Рено Дастер (дизель), то найяскравішим перевагою для покупця стане витрата палива, з яким не зрівняється жодна бензинова модель.

За відгуками реальних власників дизельних версій кроссовера, він спокійно вкладається в 5 літрів соляри на кожну сотню.

Ресурс у цих двигунів при правильній експлуатації теж цілком пристойний (до речі кажучи, бензинові мотори, що встановлюються на Рено, також вважаються одними з найнадійніших).

Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємоRenault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємоRenault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо

Автомобіль Рено Дастер, і в дизельної, і в бензинової версії, буває як передньопривідним, так і повнопривідним. Кількість додаткових опцій, доступних в обох версіях, також однакове.

Правда, дизель поки не комплектується автоматичною КПП (виробник пояснює це тим, що автомат збільшує витрату палива, а дизеля набувають в цілях його економії), але, можливо, в недалекому майбутньому з’являться і такі комплектації.

Багатьох шанувальників дизельних моторів жодна з перерахованих вище проблем не зупиняє, і вони все одно купують дизель, на що мають повне право.

Що краще вибрати: економію або комфорт, низьку витрату палива або дешевший ремонт – вирішувати покупцеві.

Завжди заради одного переваги доводиться жертвувати чимось іншим, потрібно просто правильно розставляти пріоритети, тоді вибір буде правильним.

fb.ru

Що краще вибрати Рено Дастер дизель або бензин?

До списку статей Збільшити

Кожен потенційний покупець автомобіля бажає до покупки вивчити якомога більше інформації щодо необхідної його машини, дізнатися характеристики, порівняти функції і вартість. Також справа йде перед водіями, які бажають придбати таку популярну модель, як Renault Duster. Перед тим, як купити позашляховик, варто дізнатися Рено Дастер дизель або бензин, що краще?

особливості вибору

В цілому така дилема стоїть не тільки у даній моделі і бренду, але і в цілому перед усіма покупцями нового автомобіля. Багато фахівців відзначають, що найчастіше водій орієнтується на власний досвід використання. Так, якщо автолюбитель вже мав машину з дизелем, то в більшості випадків його вибір знову впаде на даний вид мотора.

Крім того, існує цілком усталена думка, що дизельний двигун витрачає значно меншу кількість палива, ніж його бензиновий «родич», при цьому забуваючи про деякі нюанси використання.

Рено Дастер: види моторів

У даній моделі від відомого концерну Renault встановлені різні двигуни залежно від модифікації Рено Дастер.

У нашій країні виробник дає можливість придбати Дастер з об’ємом бензинового двигуна 1,6 літрів і 102 кінськими силами, з об’ємом 2 літри потужністю 135 кінських сил.

Порада

При цьому перший згаданий мотор «з’їдає» до 7,5 літрів за 100 кілометри шляху, а другий більше 8 літрів.

Рено Дастер дизель має технічні характеристики: двигун з об’ємом 1,5 літрів потужністю 90 кінських сил і витратою палива трохи більше 5 літрів на 100 кілометрів дороги.

Що купити: бензин або двигун?

Існує досить відчутна різниця у вартості двох двигунів, вона становить близько 60 тисяч за новий автомобіль (в більшу сторону при покупці дизеля). При цьому з дизельним двигуном неможливо буде придбати автомобіль ще і з АКПП.

Також варто врахувати, що розгін у дизельного Дастера трохи повільніше, ніж у того, що оснащений бензиновим мотором. До порівняння, у варіанту з 1.6 л бензин розгін до 100 км / год відбувається за 11,7 секунд, а дизеля 1.5 л за 13,9 секунд.

важливо

Ще один плюс дизельного Duster – маневреність і легке подолання бездоріжжя в навантаженому стані. Згідно відгуками власників Рено Дастер дизель, його прохідність навіть не залежить від вибору певної гуми і він легко може рушати з другої передачі в умовах міської їзди.

Але у бензинового автомобіля також є перевага в більш дешевому технічному обслуговуванні. При можливій поломці запчастини на такий варіант мотора будуть коштує значно дорожче, ніж на звичайний бензиновий. Крім того, дизель буває дуже примхливий в зимовий час, вимагає особливо якісного палива для хорошої роботи.

підсумки

Безумовно, обидва варіанти мають право на життя в умовах використання в РФ і кожен має свої плюси і мінуси.

Залежно від потреби, покупець повинен визначити, що для нього важливіше – витратити менше грошей при покупці або при експлуатації авто.

Не малу роль тут відіграє стиль водіння, звичка автомобіліста, а також частота і цілі, з якими буде використовуватися куплена машина.

всі записи

renault-mania.ru

Рено Дастер Дизель Або Бензин Що Краще

МашінаПРО автоогляди Аналіз пропозиції: вибір силової установки для Renault Duster

Після проходження мопедом обкатки проводиться

  • Знову відточені Мінтрансом норми витрати палива знову відточені Мінтрансом норми витрати паливаКожне підприємство, при правильно організованому
  • Посібник для чайників, або Як самому налаштувати карбюратор для Жигулів посібник для чайників, або Як самому налаштувати карбюратор для ЖигулівЖигулі п’ятірка випускалися з 1980 по
  • Таємні відомості про очікувану новинку – Шкода Октавіа Scout. Вірити чуткам чи ні? Таємні відомості про очікувану новинку – Шкода Октавіа Scout. Вірити чуткам чи ні?Нова Skoda Octavia Scout була розроблена
  • Все, що потрібно знати про карбюраторі К-151 Все, що потрібно знати про карбюраторі К-151Профілактика поломки карбюраторовДанная
  • Поради по регулюванню карбюратора “Солекс” на автомобілі ВАЗ 2109 Поради по регулюванню карбюратора “Солекс” на автомобілі ВАЗ 2109Всі автомобілі ВАЗ 2109 оснащувалися вітчизняними

    Аналіз пропозиції: вибір силової установки для Renault Duster

    Французька компанія впевнено тримає лідерство в ніші бюджетних кросоверів. Renault Duster – ось він, розумний вибір європейського споживача. Максимум інновацій за доступну ціну зробив новинку популярною в короткий час.

    Варіанти силових установок

    Вибрати для Рено Дастер бензин або дизель в якості палива може кожен споживач. До того ж можна отримати автоматичну або механічну КПП.

    Рядовому покупцеві доступні два бензинові двигуни і один тяговітий :

    • середнячок 1,6 16V (102 л.с.)
    • динамічний 2,0 16V (135 л.с.)
    • дизельний 1,5 dCi (90 к.с.).

    Силові установки, що працюють на високооктановому паливі, мають в своїй конструкції багатоточковий послідовний впорскування палива. В результаті чого підвищено ефективність згоряння суміші в циліндрах паливна економічність.Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо

    Силовий агрегат, який працює на «важкому» паливі, оснащений сучасною системою подачі палива Common Rail . Ретельно пророблена програма управління форсунками дозволяє вводити необхідну кількість горючої рідини в потрібний момент. Турбокомпресор на вході в двигун забезпечує подачу стабільну повітря на будь-яких оборотах колінчастого вала.

    Козирем дизеля є низьке споживання палива – всього 5,1 л / 100 км в комбінованому циклі. Низько розташована зона найбільшого крутного моменту (200 Н / м при 1900 об / хв) забезпечують хорошу тягу в умовах бездоріжжя.

    Рено Дастер бензин або дизель: аргументуємо вибір

    Варто відзначити, що кросовер з «важким» двигуном комплектується тільки механічною коробкою передач з п’ятьма (передньопривідний) і шістьма (повнопривідний) ступенями. У високооктанових братів можливі комбінації і з автоматом.

    Перша передача на дизелі спроектована для руху під крутий схил. Хороша тяга вже спостерігається при оборотах, трохи більше неодружених. Любителям легких позашляхових пригод такий характер сподобається.

    На звичайному перехресті сміливо можна стартувати з другої передачі. Водіям, які віддають перевагу динамічний стиль їзди, доведеться втихомирити свій запал. До сотні дизель довго накопичує швидкість (13,9 с.). Щоб більш-менш швидко розігнатися, необхідно досить часто смикати важіль КПП.

    Зверніть увагу

    Крім вузької зони динамічних обертів, дизель погано відгукується на педаль газу. При бажанні різко прискориться, спостерігається провал в реакції. З усього діапазону передач, третя найоптимальніша. На ній можна спокійно курсувати в міському потоці.

    Бензиновий двигун має достатню динамікою. Він дуже добре себе показує на трасі. Різкий обгін можна здійснити без проблем, якщо крутити двигун в районі 4000 – 5000 об / хв.

    Різниця в обслуговуванні

    Змирившись з відсутністю динаміки на дизелі, отримуємо хорошу паливну економічність. Однак в процесі експлуатації економія виливається в наступне:

    • необхідність зміни масла кожні 8000 – 10000 км пробігу
    • дорожчі витратні матеріали (в порівнянні з бензиновими агрегатами)
    • підвищена чутливість до якості палива, особливо в зимовий період.

    Останній пункт стосується тих, хто має намір використовувати будь-який дизельне паливо. При засміченні паливної апаратури, вартість ремонту здатна перекрити всю економію.

    підводимо підсумки

    Вибираючи бензиновий або дизельний Дастер . слід враховувати стиль їзди і умови експлуатації авто. Віддавши перевагу агрегату, що працює на важкому паливі, доведеться змиритися з млявим прискоренням і задумливою реакцією на педаль газу.

    Дизель відмінно підійде для:

    • власників, віддають перевагу активному відпочинку на природі
    • спокійних водіїв, що віддають перевагу безпечно пересуватися в правому ряду
    • любителів комфорту на крейсерській швидкості (шуму двигуна не чутно на швидкості 90 – 110 км / ч).

    Бензин сподобається любителям активного і палкого драйву. Можливість роботи в парі з АКПП додасть комфорту в міських умовах. Однак навіть на легкому бездоріжжі бензинова силова установка програє дизельної.

    Що краще вибрати Рено Дастер дизель або бензин?

    19.01.15 / 15:28

    Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо

    збільшити

    особливості вибору

    В цілому така дилема стоїть не тільки у даній моделі і бренду, але і в цілому перед усіма покупцями нового автомобіля. Багато фахівців відзначають, що найчастіше водій орієнтується на власний досвід використання. Так, якщо автолюбитель вже мав машину з дизелем, то в більшості випадків його вибір знову впаде на даний вид мотора.

    Крім того, існує цілком усталена думка, що дизельний двигун витрачає значно меншу кількість палива, ніж його бензиновий «родич», при цьому забуваючи про деякі нюанси використання.

    Рено Дастер: види моторів

    У даній моделі від відомого концерну Renault встановлені різні двигуни залежно від модифікації Рено Дастер.

    У нашій країні виробник дає можливість придбати Дастер з об’ємом бензинового двигуна 1,6 літрів і 102 кінськими силами, з об’ємом 2 літри потужністю 135 кінських сил.

    Порада

    При цьому перший згаданий мотор «з’їдає» до 7,5 літрів за 100 кілометри шляху, а другий більше 8 літрів.

    Рено Дастер дизель має технічні характеристики. двигун з об’ємом 1,5 літрів потужністю 90 кінських сил і витратою палива трохи більше 5 літрів на 100 кілометрів дороги.

    Що купити: бензин або двигун?

    Існує досить відчутна різниця у вартості двох двигунів, вона становить близько 60 тисяч за новий автомобіль (в більшу сторону при покупці дизеля). При цьому з дизельним двигуном неможливо буде придбати автомобіль ще і з АКПП.

    Також варто врахувати, що розгін у дизельного Дастера трохи повільніше, ніж у того, що оснащений бензиновим мотором. До порівняння, у варіанту з 1.6 л бензин розгін до 100 км / год відбувається за 11,7 секунд, а дизеля 1.5 л за 13,9 секунд.

    важливо

    Ще один плюс дизельного Duster – маневреність і легке подолання бездоріжжя в навантаженому стані. Згідно відгуками власників Рено Дастер дизель, його прохідність навіть не залежить від вибору певної гуми і він легко може рушати з другої передачі в умовах міської їзди.

    Але у бензинового автомобіля також є перевага в більш дешевому технічному обслуговуванні. При можливій поломці запчастини на такий варіант мотора будуть коштує значно дорожче, ніж на звичайний бензиновий. Крім того, дизель буває дуже примхливий в зимовий час, вимагає особливо якісного палива для хорошої роботи.

    Рено Дастер дизель # 8212 відгуки власників

    Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємоRenault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємоRenault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо

    У Рено Дастер існує комплектація, представлена ​​дизельним 90-сильним двигуном. Такий двигун дозволяє автомобілю бути більш екологічно чистим і до того ж в порівнянні з бензиновими моторами він споживає в півтора рази менше палива. Саме з цієї причини є сенс зробити окремий огляд дизельного Дастера з шестиступінчастою механічною коробкою передач.

    Спочатку для багатьох характеристики Дастера можуть здатися не найкращими або навіть смішними. Для сучасного автомобіля 90 кінських сил це дуже мало, тим більше що він має повний привід, що також не позначається не динаміці позитивно. Однак всі сумніви пропадають після тест-драйву.

    Перша передача в Рено Дастер використовується як знижена, тому рушати краще відразу з другої. В процесі старту з місця, все досить передбачувано, дизельні двигуни завжди славилися відмінною тягою з найнижчих оборотів, а плавний хід педалі зчеплення додатково спрощує цей момент.

    Коробка передач при цьому могла б бути виконана кілька більш якісно, ​​проте потрібно розуміти, що автомобіль націлений на нішу самих не дорогих позашляховиків, тому з деякими моментами доводиться миритися. Крім того під час руху звук працюючого двигуна проникає в салон, і це може сподобатися не всім.

    Однак потрібно шукати позитивні моменти, і рокіт дизельного агрегату може бути приємний для слуху.

    Розганяється автомобіль не дуже стрімко, що цілком логічно невелика потужність і дизельний двигун не дозволяють йому це зробити. Але в той же час для розгону відмінно підходить слово # 171 впевнений # 187, особливо коли обороти перевалюють за дві тисячі.

    Крутний момент дизельного двигуна дозволяє відмінно себе почувати при спокійній їзді. Незаперечним плюсом, якого вдалося домогтися інженерам Рено, є низький витрата палива. У міському режимі він становить близько 7літров, а в поїздці по трасі можна укластися в 5літров.

    А з огляду на споконвічно не високу ціну самого автомобіля, в сумі виходить найдешевший і економічний позашляховик з представлених на ринку.

    Перед покупкою потрібно взяти до уваги, що Renault Duster в дизельному виконанні вимагає трохи більше частого обслуговування, ніж його бензиновий брат.

    Порада

    Пов’язано це з тим, що в дизельному паливі частинок, які засмічують фільтри значно більше, саме тому обслуговування виходить трохи дорожче.

    Також при використанні дизельного палива, не призначеного для зимової експлуатації, можуть виникнути проблеми з запуском. Адже в паливі знаходяться сполуки парафінів, які при низьких температурах тверднуть.

    Відгуки власників Рено Дастер (дизель):

    Владислав, Санкт-Питербург:

    Унаслідок зносу моєї старої машини, яка проїхала під 500 000 км – я вирішив купити нове авто, слава Богу, гроші були – продав дачну ділянку! Мені потрібен був автомобіль, на якому можна було б кожен день їздити на роботу і у вихідні змотатися # 8212 відпочити на природу, та й на великі відстані поїхати, наприклад – до родичів! Я довго вибирав і в підсумку узяв Дастер з дизелем.

    На сьогоднішній день я проїхав 6500 км. Перша тисяча км – витрата 6,6 і знижується до 6,3, але не відчувається тепла від електропідігріву. Поїхав я на офіційне СТО. Час довелося почекати – викочують і кажуть, що все нормально і не беруть грошей, мотивуючи тим, що перший раз – безкоштовно. Виїхав і через три – чотири хвилини з дефлекторів пішов тепле повітря.

    Тільки витрата став сім – сім з половини літрів, але це середній, так що не біда! Пробіг 3000 км – витрата вже дев’ять – дев’ять з половиною літрів. Машина іноді починає сіпатися, на будь-якій передачі – при оборотах близько 2500 об. / Хв. таке враження, що з перебоями функціонує форсунка. На 5000 км їжу знову в офіційне СТО.

    Майже через годину повідомляють, що все нормально і просять оплатити послугу – 500 рублів!

    Пробіг 6000 км – їжу в хороше не офіційне СТО з ліцензією. Підключають до комп’ютера – робимо пробну поїздку. Відчувається посмикування, а комп’ютер на це ніяк не реагує. Висновок – вимагайте від офіційного СТО вирішення проблеми, а якщо не допоможуть – приїжджайте з самого ранку і чекайте весь день!

    Сьогодні на вулиці мороз # 8212 -20 градусів. Машина завелася легко! Витрата тільки великий, в середньому – п’ятнадцять літрів! Їхав додому – машину почало трясти при оборотах 2200 -2700 і при легкої навантаження на двигун, на 6 передачі ледве тягне 110.

    Завтра поїду в Курган, а потім назад – відстань, приблизно, 750 кілометрів, сподіваюся доїду! Але при всіх цих мінусах – машина добротна! У мене було багато машин, але такий ненажерливої ​​- ще не було! І ні на одній з них я не боявся їхати на дальні відстані – завжди був в них впевнений!

    Олексій, Ростов на Дону:

    Зверніть увагу

    Тільки за двигун Дастера # 8212 можна все просити даної машині! Рено вміє робити їх. Вважаю дану марку кращої з виробництва двигунів, ну або як мінімум поряд з Мерседесом і БМВ.

    Відмінно їде в гору, а коли підхоплює турбіна – просто не їде, а летить! На швидкості 120 км на годину на тахометрі 2800 оборотів! Витрата влітку – 6 літрів.

    Витрата взимку – 7 літрів – і в місті, і на трасі! Тільки ось менше 120 – не хочеться їхати! Шестиступінчаста коробка передач.

    Перша – коротка, якщо на рівній місцевості і я один в салоні – рушаю з другої! Підвіска відмінна – ями не страшні! Поломок не було! Тільки ось кожне техобслуговування – мінус десять тисяч рублів!

    Ильгиз, Москва:

    Як тільки сів за кермо – мені відразу захотілося натиснути на газ, випробувати на практиці, що таке дизель! Я просто перший раз став володарем дизеля! Від’їхавши від заводу – я натиснув на газ і відразу зрозумів, що з вибором не прогадав! Але після 4200 км я відчув, як би занепад сил у автомобіля. Я зрозумів, що дизель і бензин – це різні речі і треба перебудовуватися, а то діла не буде! Перша передача коротка, вона потрібна тільки в окремих випадках і дуже рідко, зазвичай рушаю з другої!

    Олександр, Єкатеринбург:

    Вибрав я даний автомобіль, грунтуючись на наступних факторах: мені потрібен був кросовер, 100% дизель, кліренс від 200 мм. Двигун не бере масло. Темніти воно стало тільки після 3 тис. Км. Дзвонив постачальнику – сказали, що переживати не варто, це нормальне явище для дизеля! Витрата – 6,3 літра на 100 км в змішаному циклі.

    Джерела: http://mashinapro.ru/223-daster-benzin-ili-dizel.html, http://renault-mania.ru/blog/chto-luchshe-vybrat-reno-daster, http: // cars- reviews.ru/reno-daster-dizel-otzyvy-vladelcev/

    Коментарів поки немає!

Рено Дастер – який двигун краще вибрати

Перед покупкою нового Renault Duster потенційні власники авто часто задаються питанням: «який двигун краще і якому віддати перевагу?».

І це цілком логічно, адже автомобіль купується на тривалу перспективу, а значить необхідно зважити всі за і проти. На сьогоднішній день в лінійці силових агрегатів Duster числиться чотири мотори. Кожен з них має свої переваги і недоліки.

Більшість автолюбителів вибирають між дизельним і бензиновим аналогом. Який мотор Рено Дастер все-таки краще?

Лінійка силових агрегатів

Вперше Renault Duster був презентований в 2009 році на Женевському автосалоні. Автомобіль являє собою 5-дверний кросовер.

Вітчизняним автолюбителям машина припала до душі: автомобіль зовні привабливий, відносно недорогий і досить надійний. Можливість вибору комплектації з переднім або повним приводом також привернула чималу частину покупців.

Одна частина автолюбителів набувала Duster для щоденної експлуатації, друга для активного відпочинку всією сім’єю.

Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо

Вартість автомобіля залежить від комплектації і робочого об’єму двигуна. Кожному клієнту на вибір доступні наступні силові агрегати:

  1. Бензиновий двигун з робочим об’ємом 1.6 літра, потужністю 102 сил і з тросовим дроселем.
  2. Бензиновий 1.6-літровий мотор потужністю 102 кінських сил, крутний момент 145 Нм, з електронним дроселем.
  3. Дволітровий аналог потужністю 135 сил і з обертовим моментом 195 Нм.
  4. 1.5-літровий турбодизель потужністю 90 кінських сил з обертовим моментом 200 Нм.

Що спільне у цих силових агрегатів, так це те, що всі вони 4-циліндрові, що працюють з ремінним приводом ГРМ. Також варто враховувати, що дизельний мотор працює в парі тільки з механічною коробкою перемикання передач.

Бензинові аналоги підтримують автоматичну коробку, плюс до всього вони 16-клапанні. Істотної різниці в динамічних показниках силових агрегатів обсягу 1.6 не проглядається. А ось більш економічна версія движка поступається за багатьма параметром.

Наприклад, щоб розігнати автомобіль до 100 км / год дизелю потрібно затратити більше 15 секунд.

Основні переваги бензинових моторів

Кожен з представлених моторів Renault Duster насправді по-своєму гарний. Всі вони відрізняються економічністю, відповідають стандартам Euro-5, а також зарекомендували себе з кращого боку серед автолюбителів Рено.

Що стосується конкретних цифр споживання палива, то 1.6-літрова модифікація в середньому споживає 9 літрів на кожні 100 км у міському циклі. На трасі усередненим показником є ​​витрата в 6,5 літрів.

Дволітрова версія напрочуд виявилася ненабагато ненаситним – різниця становить всього 1 літр.

Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо

Саме з цієї причини дволітрова версія останнім часом стала набирати популярність. Але обійти свого «молодшого брата» за обсягом продажів поки що ще не під силу. Двигун Renault Duster 1.6 K4M, не дивлячись на те, що має меншу потужність, вибирають найчастіше його.

Основна причина – ціна. Рено Дастер з таким типом двигуна є одним з кращих автомобілів на сьогоднішній день в сегменті бюджетних авто.

Крім комфортабельності, економічності і надійності, власник машини до того ж зможе задовольнятися прийнятним витратою палива і досить великим ресурсом – 300 тис. Км.

Недоліки та переваги дизеля Renault Duster

Рено Дастер з дизелем вибирають найрідше. Причини лежать на поверхні – дороге обслуговування, низькі динамічні характеристики.

Плюс до всього, як вже говорилося вище, дизель Renault Duster не працює в парі з АКПП, а вартість даної модифікації і без того дорожче на кілька десятків тисяч.

З цим не посперечаєшся, що дизель набагато економічніше будь-якого атмосферника. Але якість палива вітчизняних АЗС залишає бажати кращого.

Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо

Всього лише одна заправка низькоякісним паливом може вивести дизельний мотор з ладу, що виллється, швидше за все, в дорогий ремонт.

Ремонтувати такий мотор набагато складніше і обійтися без допомоги професіоналів навряд чи вийде.

Але є у дизеля своя армія шанувальників, яка віддала перевагу модифікації саме за низький рівень споживання палива – 5-6 л в міському циклі.

На чому зупинити свій вибір?

Однозначно відповісти на питання, який двигун краще вибрати – дизельний або бензиновий, не представляється можливим.

Якщо відштовхуватися від численних відгуків власників Рено Дастер, то можна прийти до висновку, що переваг у бензинового аналога не так вже й багато, але всі вони грають в кінцевому підсумку першорядну роль. У будь-якому випадку, при виборі Renault Duster необхідно враховувати:

  • Особисті уподобання;
  • Умови експлуатація авто;
  • Фінансові можливості;
  • Потреби.

Дизель – економічний, але дорогою в обслуговуванні і примхливий до якості палива. Також помічені труднощі з запуском силового агрегату в умовах низької температури. При температурі 15-20 градусів морозу завести авто буде вельми проблематично.

Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо

Бензиновий двигун ненажерливий, але набагато надійніше за рахунок простоти конструкції. Відремонтувати його не складе великих труднощів досвідченому водієві у власному гаражі. Якщо вибирати між об’ємом 1.6 і 2.

0, то тут найкраще на собі відчути переваги і недоліки кожної з версій. Реалізувати таку можливість можна за рахунок записи у офіційного дилера на тест-драйв. Багато власників 1.

6-літрової версії нарікають на брак потужності авто, іншим же її цілком вистачає.

Рено Дастер дизель, чи варто брати?

Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо

При великій кількості переваг Рено Дастер дизель має і ряд проблем. Сьогодні детально розберемо всі плюси і мінуси дизельної версії бюджетного кросовера Renault Duster.

А якщо врахувати, що на Дастер 2 в новому кузові будуть ставити той же турбодизель рядний 4-циліндровий мотор з 8 клапанами, чавунним блоком і ременем приводу ГРМ, то актуальність дана стаття не втратить.

Пристрій дизельного двигуна Рено Дастер

Для початку розповімо про конструкцію досить вдалого мотора Renault K9K. Це простий і надійний турбодизель силовий агрегат. Незважаючи на те, що на 4 циліндри доводиться всього по 2 клапана, це навіть добре. Чим простіше конструкція, тим легше потім ремонтувати. Багатьох бентежить ремінний привід ГРМ.

Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо

Однак при своєчасно заміні ременя (за регламентом раз в 60 тисяч кілометрів) проблем не виникає.

Ремінь газорозподільного механізму обертає не тільки шків розподільного валу, а й шків насоса високого тиску палива (ТНВД).

Тобто при установці ременя необхідно поєднувати не тільки мітки распредвала і коленвала, а й мітки ТНВД. Без цього уприскування Common Rail працювати не буде.

Спочатку 1.5 літровий дизель на Дастера розвивав всього 90 л.с. при 200 НМ доступних вже на 1750 оборотах. Тобто мотор тяговітий. Але розгін до першої сотні становить 15.6 секунд при механічній коробці передач і повний привід. Поганяти на такому моторі не вийде, а ось по реальному бездоріжжю можна з легкістю долати будь-які перешкоди.

Після рестайлінгу Renault Duster 2015 року виробник має встановив на двигун нову більш продуктивну турбіну із змінною геометрією. Як підсумок, потужність збільшилася до 109 л.с., крутний момент до 240 Нм! Такий стан справ відразу позначилося на динаміці, розганятися дизельна машина стала за 13.2 секунд, а витрата палива не змінився.

Багато власників скаржилися, на часте ТО для дизельного Рено Дастер. Виробник встановив інтервал міжсервісний пробігу на 10 тисячах кілометрів. Однак нещодавно російський підрозділ збільшило термін обов’язкового технічного обслуговування до 15 тисяч кілометрів. Останні обставина здешевило експлуатацію Renault Duster з дизелем.

Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо

Плюси дизельного Дастера

  • Низька витрата палива (в середньому близько 6 літрів)
  • Значний крутний момент (істотно більше, ніж у 2-літрового бензинового движка)
  • Моторесурс двигуна до 500-600 тисяч кілометрів (при хорошій ремонтопридатності)
  • Відносно невеликий витрата масла (в нормальний умовах не більше 0.3-0.5 літрів між ТО)

Мінуси дизельного Дастера

  • Проблеми з запуском в мороз
  • Дорожнеча ТНВД, форсунок і турбіни (в разі ремонту доведеться розщедритися)
  • Шум і вібрації (характерні для будь-яких дизелів)
  • Потрібно тільки високоякісне паливо

Наступне відео наочно показує пристрій дизельного движка Рено Дастер.

Дизельні легкові машини в нашій країні не люблять з різних причин. Однак в ЄС більше половини всього легкового транспорту саме дизелі. Причин цього кілька.

По-перше, у європейців паливо істотно дорожче, тому економічний дизель вибирають з фінансових міркувань. По-друге, клімат в більшості європейських країн більш м’який.

Ну і якість палива і сервісу там на значно вищому рівні, тому дизельні машини не доставляють такої кількості проблем.

Новий Renault Duster – перший тест і порівняння з попередником

Як уже писав «Автоцентр», новий Renault Duster 2 в Україні доступний за ціною від 416 378 * грн. При цьому паралельно поки що продається і попередник.

Ми вирішили наочно порівняти моделі 2017 го і 2018 го років випуску, показавши все відмінності автомобілів.

Ціна на новий Рено Дастер в Україні

На попередника діють вельми привабливі знижки, тому нинішня стартова ціна попереднього Дастера становить 355 519 * грн. Тобто, в початковій версії різниця між старим і новим Дастера дорівнює майже 60 тисяч гривень.

важливо

Відразу відзначимо, що базові версії Duster 1 і Duster 2 відрізняються не тільки за вартістю, а й за рівнем оснащення. Так, нова модель за замовчуванням має те, чого немає в минулому поколінні початкового рівня. У моделі 2018 років немає: датчик тиску в шинах, подушки-шторки безпеки, система Start-Stop, режим ECO водіння, Круїз-контроль, датчик світла, LED денні ходові вогні і кондиціонер.

важливо

Якщо говорити про топових версіях (Limited Edition CROSS з дизелем і повним приводом) без додаткових опцій, картина наступна: 527 820 * грн. проти 572 893 * грн. Але якщо доповнити Duster 2018 повним набором опцій, ціна виросте майже до 700 000 грн.

Старий і новий Дастер

Візуальне порівняння старого і нового Дастера, мабуть, найкраще ілюструють фотографії. Якщо раніше Duster сприймався утилітарним і простакуватим, то нове покоління явно цікавіше і нарядней. Особливо, якщо дивитися на авто спереду або ззаду.

Що стосується інтер’єру, він теж помітно змінився на краще і вже не здається «салоном з минулого». А найголовніше, що розробники врахували сумнівні рішення минулої моделі! Так, екран мультимедіа «переїхав» вище – тепер не доводиться опускати очі, відволікаючись від дороги.

Приладова панель у нового Дастера не тільки виглядає сучаснішою і нарядней, а й куди інформатівней, ніж у попередника.

важливо

Власники Дастера попереднього покоління не з чуток знають, що сидіння в ньому не найзручніші. Зокрема, мова йде про короткуватою подушці. Новий Рено Дастер отримав більш зручні крісла, в яких не тільки подовжена подушка, а ще й покращено сам профіль.

  • Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо
  • До того ж, з’явилися поперековий упор і підлокітник (для водія). Став зручніше і задній диван:
  • Renault duster дизельний або бензиновий, що краще?  Порівнюємо і оцінюємо

Що викликало двояке почуття – кількість підстаканників і різних ніш і поличок для дрібниць. У минулому поколінні у Дастера з цим не було проблем. Два підстаканники для водія і пасажира, відділення у верхній частині консолі (для телефону та ін.), Плюс до цього полку навпаки пасажира. У новому поколінні попільничка / підсклянник для водія і пасажира і одна невелика поличка.

важливо

Як новий Duster 2018 справляється з бездоріжжям (відео)

У повнопривідного Дастера в цьому місці розташована шайба управління системою повного приводу. В моноприводних – поглиблення, куди відмінно поміщається чашка еспрессо

У порівнянні з Duster першого покоління в новому Renault Duster:

  • поліпшена шумоізоляція моторного відсіку і кузова в цілому;
  • з’явився клімат-контроль (раніше – тільки кондиціонер);
  • рульова колонка отримала регулювання в 4 напрямках;
  • сидіння водія обладнано поперекової підтримкою і підлокітником;
  • електропідсилювач керма прийшов на зміну гідропідсилювача;
  • опція безключового доступу в автомобіль з картою-ключ «вільні руки» і запуском двигуна за допомогою кнопки START / STOP.

Крім того, новий Renault Duster 2018 оснащений новими технологіями і системами безпеки, які раніше були недоступні. А саме:

  • система моніторингу “сліпих” зон;
  • система контролю руху під час спуску (HDC);
  • система моніторингу тиску в шинах (TPMS)

Мотори і характеристики Renault Duster 2018

Новий Дастер в Україні можна купити з дизельним або бензиновим мотором і механічною (5- і 6-ступінчастою) або автоматичною коробкою передач EDC з подвійним зчепленням (тільки з переднім приводом). Агрегати добре знайомі, тому в плані надійності питань виникати не повинно.

  • Бензин 1,6 (115 к.с.) – MT з переднім і повним приводом
  • Дизель 1,5 (110 к.с.) – MT з переднім і повним приводом, EDC – c переднім

Витрата палива Рено Дастер 2018

Назва SCe 115 SCe 115 4WD dCi 110 dCi 110 EDC dCi 110 4WD
паливо бензин бензин дизель дизель дизель
Коробка передач МКПП-5 МКПП-6 МКПП-6 АКПП-6 МКПП-6
привід передній повний передній передній повний
Витрата, траса (л / 100 км) 7,033-9,057 7,32-9,321 4,6 4,6 4,8
Витрата, місто (л / 100 км) 7,247-9,441 7,649-10,564 4,8 4,5 4,9
Витрата, змішаний (л / 100 км) 8,115 8,507 4,7 4,6 4,8

Позашляхові якості Дастера

Новий Renault Duster 2, як і автомобіль минулого генерації, володіє хорошими позашляховими здібностями. Причому на подвиги здатний і монопривідний варіант, оскільки у Дастера 2018 хороші показники геометричної прохідності.

При зміні покоління кут в’їзду Renault / Dacia Duster не змінився (30 градусів), а ось кут з’їзду трохи зменшився – 33 градуси (було 34,9). Але це зменшення навряд чи можна відчути в реальних умовах. Тим більше, що кліренс залишився таким же значним – 210 мм. Саме дорожній просвіт і малі свеси завжди дозволяли Дастера доїжджати туди, куди міські кросовери ніколи не доїдуть.

підвіска

За перший день їзди на Duster 2018 стало ясно, що нова модель хоч і успадкувала підвіску від попередника (як і платформу в цілому), але виробляє дещо інші враження.

У новій моделі підвіска сприймається більш збитий і трохи жорсткіше, ніж у попередника. Останній, як відомо, схильний до розгойдування і взагалі ще той “шатун” на нерівностях.

Але саме така хиткість, плюс хід підвісок, дозволяють старому Дастера “ковтати” ями і горби.

Дастер 2018 теж відмінно справляється з нерівностями, але все ж він трохи жорсткіше, зате на трасі поводиться стабільніше і краще тримає пряму, так би мовити.

Рульове управління

Попередній Дастер оснащений гідропідсилювачем, тому вирощують кермом на малій швидкості і на бездоріжжі не те, щоб складно, але вимагає певних зусиль.

В останньому поколінні Renault Duster отримав електричний підсилювач керма. Тому відразу після початку руху розумієш, наскільки легше крутити кермо (в порівнянні з попередником).

Порада

При їзді на невеликій швидкості (особливо при паркуванні) це суттєво полегшує керування автомобілем.

Думаю, це нововведення особливо оцінить жіноча аудиторія, втім, як і з’явилися в кольоровій гамі яскраві відтінки кузова.

Купівля Дастера

Новий Дастер однозначно приверне аудиторію, яка раніше і не думала про покупку цієї моделі. Поза сумнівів не відштовхне і тих, хто є давніми шанувальниками Duster. Детальніше про плюси і мінуси Duster 2 – за підсумками тижневого тесту, який тільки-но розпочався. Тому якщо є питання по новинці – пишіть в коментарях.

Дізельгейт: чи виправданий дизель на Renault Duster

У Росії дизельні версії автомобілів в принципі рідкість, а серед бюджетних моделей крім Duster їх не пропонує ніхто. Покатавшись на такому, я спробував вирішити для себе: чи варта шкурка вичинки?

Зауважу, що дизельні версії кросоверів і позашляховиків нерідко вибирають не тільки заради економії, але і за їх могутню тягу на низах. Їздити на таких машинах простіше і приємніше, а знижені витрати на паливо – це щось на зразок бонусу.

Турбодизель К9К (1.5 dci) розроблений самою Renault в партнерстві з Nissan і в різних модифікаціях ставиться на моделі французької марки, включаючи Clio, Megane, а також деякі Nissan, на кшталт Qashqai і Juke.

Блок циліндрів чавунний, привід ГРМ – ремінний, турбокомпресор – Borg Warner, система харчування – акумуляторна (Common Rail), ступінь стиснення 15,2. Мотор в цілому завоював репутацію досить надійного, якщо власник не економить на пальному і маслах.

До рестайлінгу на «Дастер» він розвивав 90 л.с., зараз 109 к.с.

На папері 1,5-літровий турбодизель Duster виглядає молодцем: розвиваючи цілком пристойні 109 к.с. проти 114 к.с. у бензинового мотора 1.6, дизель забезпечує в півтора рази більший момент – 240 Н * м проти 156 Н * м! При цьому якщо бензиновий 1.6 видає пікову тягу на 4000 об / хв, то дизель досягає апогею на тракторних 1750 об / хв.

Шестиступінчаста коробка для дизельних Duster має трохи розтягнуті передачі з третього по шостий, що пояснюється більшою «моментний» дизеля. Завдяки цьому на трасі дизель працює на більш низьких оборотах – це плюс. При цьому перші дві передачі, як і головна, однакові з бензиновою версією, тобто дуже короткі.

Як це відчувається в житті? Старт з місця дизельного Duster справді виходить багатообіцяючим, не сказати нахрапистим, хоча в даному випадку важко відокремити здатність мотора від надто короткою першої передачі. Ця ж особливість допомагає на складному рельєфі, тому що на холостих Duster може крастися повільно, але рішуче.

Зверніть увагу

Однак зручність управління динамікою не так добре, як очікуєш. На думку весь час проходила метафора «здоровань з короткими руками» – таким відчувається дизельний Duster. Ривки на кожній передачі здаються запально, але термін їх життя – як у метелика.

Передачі і робоча зона дизеля настільки короткі, що постійно утикаєшся в лімітатор і примушений міняти передачі вельми і вельми часто. І за цим мерехтінням кудись зникає відчуття розгону. Начебто і рокоток дизеля є, і стрілка спідометра рухається, а почуття немає.

Наприклад, один раз я розвернувся перед набігає фурою і вирішив прискоритися максимально швидко – Duster, в загальному, виконав побажання, але перемикатися доводилося в кілька спортивній манері, різко включаючи передачі і кидаючи зчеплення. Та й то ми навряд чи вразили водія фури.

А якщо плавно … Якщо плавно, то темп розгону виходить зовсім вже неспішним: ввжжжж – пауза, вжжжжж ….

Дизельний Duster на 30 кг важчий за аналогічно укомплектованої бензинової версії, а крім того, підводить короткий робочий діапазон двигуна.

У підсумку, саме дизельна версія найскромніша по динаміці – 13,2 секунди в розгоні до 100 км / год. У бензинового 1.6 з повним приводом – 12,5 секунди, дволітровий виконує вправу за 10,1 секунди.

Для зручності міської їзди був би непоганий «автомат», проте тоді б автомобіль ще втратив в динаміці, тому, мабуть, Renault таку можливість не розглядає. Крім того, відчувається позиціонування моделі: дизель йде тільки з повним приводом і адресований, мабуть, тим, хто любить жорсткіше.

Коротше кажучи, особливих плюсів по динаміці дизель не забезпечує, чи стосується це суб’єктивного зручності або об’єктивних цифр. А що з економічністю?

важливо

Так, дизель економічний – це відчувається по замерзлій на час тесту індикації топливомера. Паспортний витрата 5,3 л / 100 км проти 7,6 л / 100 км у бензинового 1.6 в повнопривідної версії, а різниця в місті з дволітровою автоматизованої версією – мало не в два рази.

Для зручності приймемо економію в 2 л / 100 км, і виходить, що дизельний Duster при ціні палива 36 рублів за літр (бензин АІ-95 і дизпаливо коштують майже однаково) дозволить заощадити близько 72 копійок з кілометра.

Але дизель доріг: по-перше, він пропонується тільки з повним приводом і в комплектації як мінімум Expression, по-друге, мінімальна ціна становить 905 990 рублів, що на 86 тисяч рублів дорожче аналогічної бензинової машини (1,6 + 4WD), і на 30 тисяч – як 2-літрові повнопривідні Duster, обіцяють куди кращу динаміку.

Тому дистанція окупності щодо 1,6-літрового мотора складе близько 120 тисяч кілометрів або 3-4 роки досить інтенсивної експлуатації. При цьому варто врахувати частіше техобслуговування дизеля і значно більшу чутливість до якості палива.

  • Мабуть, єдиним безперечним плюсом дизельного Duster є автономність – на 50-літровому баку тільки він з усієї лінійки здатний проїхати 1000 км при дбайливому стилі їзди.
  • Коротше кажучи, я не бачу зримих приводів для росіянина купувати дизельний «Дастер»: ну хіба що ви налаштовані їздити на ньому в режимі развозного фургона.
  • Втім, дизельний Duster і потрапив до нас за залишковим принципом – в першу чергу ця версія адресована румунським Dacia Duster, і в Європі користується попитом: там витрати на автомобіль, в тому числі податки, від типу палива залежать куди сильніше …
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…