Керівництво по експлуатації Renault Logan I

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами Керівництво російською мовою по експлуатації та технічного обслуговування автомобіля Renault Logan першого покоління. Видавництво: Renault Рік видання: 2009 Сторінок: 153 Формат: PDF Розмір: 7,0 Mb

Школа авторемонту Renault Logan

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами Мультимедійне керівництво російською мовою по експлуатації, технічного обслуговування і ремонту автомобіля Renault Logan першого покоління. Видавництво: Третій Рим Рік видання:Сторінок:Формат:Розмір: 176,7 Mb

Ремонт без проблем. Renault Logan з 2004 р

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами Керівництво російською мовою по експлуатації, технічного обслуговування і ремонту автомобіля Renault Logan з 2004 року випуску з бензиновими двигунами об’ємом 1,4 / 1,6 л. С.Н. Погрібний, А.Н. Шульгін Видавництво: Третій Рим Рік видання: 2007 Сторінок: 259 Формат: PDF Розмір: 61,8 Mb

Керівництво з кузовного ремонту Renault Logan

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами Керівництво російською мовою з кузовного ремонту автомобіля Renault Logan першого покоління. Видавництво: Renault Рік видання: 2008 Сторінок: 4051 Формат: PDF Розмір: 32,1 Mb

Керівництво по обслуговуванню і ремонту Renault Logan

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами Керівництво російською мовою з технічного обслуговування і ремонту автомобіля Renault Logan першого покоління. Видавництво: Renault Рік видання: 2004 Сторінок:Формат: PDF Розмір: 5,9 Mb

Керівництво по ремонту та експлуатації Renault Logan з 2004 р

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами Керівництво російською мовою по експлуатації і ремонту автомобілів Dacia Logan, Renault Logan з 2004 і Renault Sandero з 2007 року випуску з бензиновими і дизельними двигунами. Видавництво: Моноліт Рік видання:Сторінок: 412 Формат:Розмір:

Керівництво по експлуатації, ремонту і ТО Renault Logan з 2004 р

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами Керівництво російською мовою по експлуатації, технічного обслуговування і ремонту автомобіля Renault Logan з 2004 року випуску з бензиновими двигунами об’ємом 1,4 / 1,6 л. Видавництво: Арго-Авто Рік видання:Сторінок: 300 Формат:Розмір:

Пристрій, експлуатація, обслуговування, ремонт Renault Logan

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами Керівництво російською мовою по експлуатації, технічного обслуговування і ремонту автомобіля Renault Logan першого покоління з бензиновими двигунами об’ємом 1,4 / 1,6 л. Видавництво: За кермом Рік видання: 2009 Сторінок: 266 Формат: DjVu Розмір: 38,3 Mb

Заощаджуємо на сервісі. Renault Logan

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами Керівництво російською мовою з технічного обслуговування автомобіля Renault Logan першого покоління. Видавництво: За кермом Рік видання:Сторінок: 93 Формат:Розмір:

Експлуатація, обслуговування та ремонт Renault Logan з 2004 р

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами Керівництво російською мовою по експлуатації, технічного обслуговування і ремонту автомобіля Renault Logan з 2004 року випуску з бензиновими двигунами об’ємом 1,4 / 1,6 л. Видавництво: Машсервіс Рік видання:Сторінок: 304 Формат:Розмір:

Електрообладнання Renault Logan

Керівництво російською мовою з ремонту електроустаткування автомобіля Renault Logan першого покоління. Видавництво: За кермом Рік видання: 2010 Сторінок: 49 Формат: PDF Розмір: 5,8 Mb

Електросхеми Renault Logan 2004-2008 г

Збірник мультимедійних схем на декількох мовах (в тому числі російською) електрообладнання автомобіля Renault Logan 2004-2008 років випуску. Видавництво: Renault Рік видання:Сторінок:Формат: ISO Розмір: 514,0 Mb

Пристрій, експлуатація, обслуговування, ремонт Renault Logan до 2009 г

Керівництво російською мовою по експлуатації, технічного обслуговування і ремонту автомобіля Renault Logan до 2009 року випуску з бензиновими двигунами об’ємом 1,4 / 1,6 л. Видавництво: За кермом Рік видання: 2011 Сторінок: 274 Формат: PDF Розмір: 23,5 Mb

Ремонт без проблем. Renault Logan з 2005 р

Керівництво російською мовою по експлуатації, технічного обслуговування і ремонту автомобіля Renault Logan з 2005 року випуску з бензиновими двигунами об’ємом 1,4 / 1,6 л. Видавництво: Третій Рим Рік видання:Сторінок: 280 Формат:Розмір:

Пристрій, ТО та ремонт Renault Logan з 2005 р

Керівництво російською мовою з технічного обслуговування і ремонту автомобілів Renault Logan з 2005 і Renault Sandero / Sandero Stepway з 2008 року випуску з бензиновими двигунами об’ємом 1,4 / 1,6 л. Видавництво: Автонавігатор Рік видання:Сторінок: 408 Формат:Розмір:

Школа авторемонту. Renault Logan з 2005 р

Керівництво російською мовою по ремонту автомобілів Dacia Logan і Renault Logan з 2005 року випуску з бензиновими двигунами об’ємом 1,4 / 1,6 л. Видавництво: Мир Автокниг Рік видання:Сторінок: 256 Формат:Розмір:

Експлуатація, обслуговування, ремонт Renault Logan з 2005 р

Керівництво російською мовою по експлуатації, технічного обслуговування і ремонту автомобілів Dacia Logan і Renault Logan з 2005 року випуску з бензиновими двигунами об’ємом 1,4 / 1,6 л. Видавництво: Мир Автокниг Рік видання:Сторінок: 336 Формат:Розмір:

Експлуатація, обслуговування, ремонт Renault Logan з 2005 р

Керівництво російською мовою по експлуатації, технічного обслуговування і ремонту автомобілів Dacia Logan і Renault Logan з 2005 року випуску з бензиновими двигунами об’ємом 1,4 / 1,6 л. Видавництво: Мир Автокниг Рік видання:Сторінок: 352 Формат:Розмір:

Експлуатація, обслуговування, ремонт Renault Logan з 2005 р

Керівництво російською мовою по експлуатації, технічного обслуговування і ремонту + каталог запчастин автомобілів Dacia Logan і Renault Logan з 2005 року випуску з бензиновими двигунами об’ємом 1,4 / 1,6 л. Видавництво: Мир Автокниг Рік видання:Сторінок: 432 Формат:Розмір:

Пристрій, обслуговування, діагностика, ремонт Renault Logan з 2009 р

Керівництво російською мовою з технічного обслуговування і ремонту автомобілів Renault Logan / Sandero / Sandero Stepway з 2009 року випуску з бензиновими двигунами об’ємом 1,4 / 1,6 л. Видавництво: За кермом Рік видання: 2011 Сторінок: 340 Формат: PDF Розмір: 27,6 Mb

Керівництво по ремонту та експлуатації Renault Logan / Logan MCV з 2012 р

Керівництво російською мовою по експлуатації і ремонту автомобілів Dacia Logan / Logan MCV і Renault Logan / Logan MCV з 2012 року випуску з бензиновими і дизельними двигунами. Видавництво: Моноліт Рік видання:Сторінок: 474 Формат:Розмір:

Керівництво по ремонту та експлуатації Renault Logan / Logan MCV з 2012 р

Керівництво російською мовою по експлуатації і ремонту автомобілів Dacia Logan / Logan MCV і Renault Logan / Logan MCV з 2012 року випуску з бензиновими і дизельними двигунами. Видавництво: Моноліт Рік видання:Сторінок: 484 Формат:Розмір:
 КУПИТИ 

Ремонт без проблем. Renault Logan II з 2014 р

Керівництво російською мовою по експлуатації, технічного обслуговування і ремонту автомобіля Renault Logan II з 2014 року випуску з бензиновими двигунами об’ємом 1,6 л. С.Н. Погрібний, І.С. Гофрін Видавництво: Третій Рим Рік видання: 2015 Сторінок: 328 Формат: PDF Розмір: 80,3 Mb

Керівництво по експлуатації Renault Logan II

Керівництво російською мовою по експлуатації та технічного обслуговування автомобілів Renault Logan і Renault Sandero другого покоління. Видавництво: Renault Рік видання: 2014 Сторінок: 238 Формат: PDF Розмір: 6,8 Mb

Експлуатація, обслуговування, ремонт Renault Logan II з 2014 р

Керівництво російською мовою по експлуатації, технічного обслуговування і ремонту автомобіля Renault Logan з 2014 року випуску з бензиновими двигунами об’ємом 1,6 л. Видавництво: Мир Автокниг Рік видання: 2014 Сторінок: 407 Формат: PDF Розмір: 194,7 Mb

Експлуатація, обслуговування, ремонт Renault Logan II з 2014 р

Керівництво російською мовою по експлуатації, технічного обслуговування і ремонту + каталог запчастин автомобіля Renault Logan з 2014 року випуску. Видавництво: Мир Автокниг Рік видання:Сторінок: 478 Формат:Розмір:
Каталог запчастин Renault

Зате не пішки: обслуговування та ремонт Renault Logan – Лада 2107, 1.5 л., 1989 року на DRIVE2

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами

Яких тільки принижень не перенесло ця машинка! І «баком» її називали, і говорили, що на ній можна «тільки на картоплю їздити», і сміялися над її спартанським салоном і відсутністю дверних ручок на перших версіях … А Логану, якщо чесно, все до лампочки: поки власники Ленд Ровер і інших «справжніх» машин записувалися в сервіси і чекали запчастини, цей московський «француз» румунського походження майже безвідмовно возив своїх господарів по дорогах і навіть бездоріжжю. Тому ми вирішили подивитися: а чи можна її ще й обслуговувати в гаражі і навіть ремонтувати своїми силами? І ось тут Логан зробив ще один «сюрприз», мова про який піде трохи нижче.

Чуть-чуть історііГлавним аргументом на користь Логана в момент його появи було те, що це нова модель, розроблена «з нуля» спеціально для бюджетного класу. На той час (в 2004 році) ціну за Логан обіцяли в межах 5 000 у.о.

Основними конкурентами серед іномарок були Daewoo Nexia і Hyundai Accent.

І якщо в першому автомобілі більш-менш знає публіка відразу визнала Опель Кадетт середини 80-х, то Акцент був одним з перших самостійних автомобілів корейського концерну.

До середини нульових Нексія встигла застаріти (хоча і користувалася хорошою і цілком заслуженою репутацією), а Акцент «розсмакували» ще не все, бо Корея в той час ніяк не розглядалася в ролі автомобільної держави. Логан наспів саме вчасно.

Дизайн його спочатку злегка шокував: «обрубок», «шафа» і набагато більш непристойні епітети сипалися з вуст злостивців.

Так воно й не дивно: з метою зниження собівартості автомобіля передсерійні зразки не будували – намалювали його на комп’ютері, засунули в нього по шматках Clio, Megan, Simbol і Modus, зробили найпростіші кузовні панелі (чим простіше – тим дешевше), швиденько перевірили і пустили в серію.

Зверніть увагу

Вийшло дешево і сердито, але в загальному розрахунок виявився вірним: випробувані часом агрегати працювали непогано. Тим більше що використана платформа B0 була відома вже в 2002 році і «дитячими хворобами» страждати не могла.В 2004 році Логан виробляли тільки в Румунії, в місті Пітешті.

З 2005 року з’явилися російські автомобілі цієї моделі, зібрані на московському заводі «Автофрамос». Трохи пізніше цю машину стали збирати і в Індії. І якщо в Росії Логан відомий як Рено, то в Румунії його називають Dacia Logan, в Мексиці – Nissan Aprio, а в Індії назву і зовсім мають важко – Mahindra Verito.

Логан пережив два рестайлінгу. Перший – в кінці 2009 року. Тоді найбільше дісталося зовнішності автомобіля. Навіть незначні зміни решітки радіатора, кришки багажника, оптики і бамперів здорово «облагородили» від народження куций автомобіль.

Змінився і салон: на задніх сидіннях з’явився середній підголовник, кермо перейшов сюди від Кліо (а рульове управління там спочатку від нього і було), панель і дверні карти встали від Сандеро. Були й ще деякі незначні функціональні зміни.

Набагато сильніше Логан змінили в 2014 році. Платформу, правда, залишили колишню, але дизайн «перелопатили» від і до. Салон став практично пристойним і не таким зухвало аскетичним, та й зовні Логан тепер більше схожий на машину, а не на лісовій пеньок. Звичайно, не Феррарі, але і сміху вже не викликає. Майже.

Як би там не було, Логан зарекомендував себе в середовищі, де надійність (навіть, скоріше, «неубиваемость») цінують понад усе: в середовищі таксистів. Пора вже подивитися, чого ж там доброго і чому все це так рідко ламається.

Для цього ми взяли Логан 2007 року, пробіг якого трохи перевалив за 80 тисяч, з восьмиклапанним мотором 1,6 літра. Весь цей час машина регулярно проходила ТО і має не саму «порожню» комплектацію. Отже, розбираємо.

ДвігательЛогани першого покоління могли шокувати публіку своєрідним дизайном, але ніяк не моторами. Один з них, об’ємом 1,4 літра, видавав всього 75 л.с., що, прямо скажемо, для машини виявилося замало.

важливо

Особливо це проявилося під час зустрічі з вимогами середньостатистичного покупця машини: доплачувати за ABS або подушку безпеки пасажира жаба душила, зате кондиціонер користувався підвищеним попитом. При його включенні Логан з двигуном 1,4 літра може потихеньку пересуватися, але на обгін йде ліниво, як призовник в армію.

А ось другий агрегат, об’ємом 1,6 літра, дозволяє трохи більше. Його потужності вистачає не тільки на роботу кондиціонера, але і навіть на цілком пристойну (за мірками бюджетного автомобіля) прискорення. Восьмиклапанний мотор розвиває 88 к.с., шестнадцатіклапанний – аж 102.Простая на перший погляд робота – заміна масла.

Дійсно, з нею може впоратися майже будь-який, але краще для цього мати в руках по два ліктя і залізні пальці: масляний фільтр коштує дуже незручно. А якщо тягнутися до нього в той час, поки мотор ще й не охолов, то про кожух колектора можна і обпектися.

Іноді його вдається згорнути руками, іноді – ключем-ланцюжком, але є і найефективніший (читай – варварський) спосіб: вставити в фільтр викрутку і зрушити з місця, потім відкрутити до кінця рукою. Вибір масла залишається за власником, фільтр обійдеться рублів в 250-400. Якщо бажання забруднити маслом ручки благородних серів не відвідували, то в сервісі ця робота обійдеться в 700 рублів.

Набагато простіше поміняти повітряний фільтр. Але і тут конструктори подбали про те, щоб трохи розважити власника Логана. Кришка фільтра кріпиться одночасно і засувками, і саморізами. Тому без перехресного викрутки не обійтися.

Відзначимо, що на 16-клапанних моторах робота проводиться трохи інакше, і тут доведеться використовувати ще і «зірочку» (ключ типу Torx).

Взагалі, відзначимо, що з кріпильними елементами французи намудрували знатно: велика кількість гайок і болтів на 16 і під «зірочки» таке, що якщо в планах є самостійне обслуговування автомобіля, то деякий інструмент купити все-таки доведеться.

Після того, як саморізи викручені, не треба намагатися їх виколупувати з отворів: нікуди вони звідти не подінуться. Відкриваємо засувки, міняємо фільтр, все закручуємо назад.

Отже, на заміну повітряного фільтра ви заощадите рублів 200, віддавши за сам елемент близько 400. Можна затиснути ще 500, якщо своїми руками поміняти свічки, вони тут на увазі, і доступ до них відкритий. Набагато більше можна відкласти в заначку на інший автомобіль, якщо обійтися без відвідування сервісу при заміні термостата.

Він кріпиться на видному місці, для його зняття треба відкрутити тільки три болта. Сам термостат буде коштувати рублів 400, а ось за його заміну візьмуть відразу 1 000. Я поцікавився у фахівця: а чи часто доводиться це робити? Чому він акцентує увагу на цьому питанні?

Відповідь порадував: «Ні, дуже рідко ми міняємо термостати. Просто вже дуже легко зробити це самому, тому і говоримо ». Логан – рідкісні гості СТО, найчастіше вони приїжджають на заміну ременя ГРМ і ремонт ходової (що дивно, тому що роздовбати підвіску Логана можна тільки при наявності відповідного таланту).

Порада

Добре, а як тут з заміною ременя ГРМ? Для цього найкраще їхати в сервіс, робота досить складна. Тим більше що проблема з помпою, успішно вирішена на таких же моторах Ларгус, тут збереглася, тому міняти ГРМ краще разом з помпою. Ресурс і ременя, і помпи – близько 60 тисяч кілометрів.

За заміну тільки ременя ГРМ з роликом попросять 4 500, разом з помпою – 6 000 рублів. Заодно можна поміняти і ремінь приводу кондиціонера, Гура і генератора – це ще 700. Самому там лазити незручно і довго. Ціни за запчастини не надто високі.

Комплект ГРМ фірми SKF обійдеться в 1 450 рублів, помпа Luzar буде коштувати точно таку ж суму.

В цілому це один з найнадійніших моторів Рено, але власнику слід уважно стежити за рівнем масла: підвищеним його «жором» ДВС не страждає, а ось надлишку не любить. Навіть якщо просто залити масло до верхньої мітки щупа, можлива текти через сальники коленвала, особливо через передній.

Ходова частина і трансміссіяХодовая частина Логана відома своєю «непробивні». Але є у неї і кілька невдалі рішення. Наприклад, запресовані кульові опори, які доведеться міняти в зборі з важелями. Обійдеться це задоволення в 1 200 рублів за сторону, причому краще докупити ще й стійки стабілізатора.

Важіль в зборі – це: 1 700 рублів, стійка стабілізатора (румунська, рідна) – 300 рублів. Можна, звичайно, злегка «поколхозіть» і перепрессовать кульові, але це буде не надто надійним рішенням, та й не всі сервіси за це возьмутся.Задняя підвіска цілком витривала і надійна. Вона залежна, за великим рахунком міняти тут доводиться тільки амортизатори.

Вартість роботи – 3 000 за пару, вибір запчастин залежить тільки від гаманця і переваг господаря автомобіля, оригінал буде коштувати близько 2 000 рублей.Слабим місцем трансмісії можна сміливо назвати сальник КПП. На нашій машині він трохи «спітнілий», але не тече. На жаль, така ситуація для Логана типова.

Зверніть увагу

Відзначимо, що на Ларгус з тими ж агрегатами такого лиха немає, на ньому і приводи стоять інші. Власнику Логана за цією деталлю слід періодично поглядати.

Зчеплення розраховане на 100 тисяч кілометрів, але часто ходить і більше, тут багато що залежить від манери (і від уміння) власника тиснути педалі свого автомобіля. Заміна зчеплення обійдеться в 7 000 рублів, комплект зчеплення Renault варто від 4 500 до 5 500 рублів.

До механічної коробки передач зазвичай претензій не буває, навіть не дивлячись на дуже коротку п’яту передачу, чому на високій швидкості в машині, м’яко кажучи, не надто тихо.

Головне тут – стежити за рівнем масла, яке хоч і розраховане на весь термін служби автомобіля, але насправді вимагає заміни хоча б раз в п’ять років. Замінити його можна і самому, але знову ж таки – Логан для цього незручний.

Через наявність підрамника доступ до зливного і заливного отворів утруднений, тому і в сервісі за цю роботу просять на сто рублів більше, ніж для багатьох більш зручних в обслуговуванні автомобілів – цілих 800 рублів.

Заміна передніх колодок в сервісі коштує 500 рублів – тут немає ніяких підводних каменів, ці гроші при бажанні можна відпрацювати самостійно. За заміну задніх колодок барабанних гальм доведеться платити від 1 400, а й мук з ними більше.

Заодно відзначимо: випускна система неразборная, при заміні глушника доведеться плакати і різати її «болгаркою», благо втулки для подальшого приєднання глушника в продажу є.

Кузов і салонСначала ми подивимося, чи можна з комфортом їздити на цьому бюджетному автомобілі. Загалом можна, але до деяких речей доведеться звикати.

По-перше, при проектуванні підрульових перемикачів французи як зазвичай перепились «Божоле-нуво» або чогось там традиційно свого, бо кнопку звукового сигналу поставили на торець перемикача покажчика поворотів (він же – фар, якщо покриття), а правий перемикач перевернули догори ногами – для включення двірників його треба опускати вниз, а не піднімати нагору, до того ж на його торці встановлена ​​кнопка режимів бортового комп’ютера.

важливо

Блок управління кліматом конструктори засунули туди, куди нормальна людина просто так не полізе – в самому низу консолі, максимально закривши до нього доступ рукояткою КПП. Кнопки стеклопод’емников стоять в центральній частині консолі, а не на дверях.

Загалом, ергономіка в цьому відношенні, по крайней мере, спірна. Зате посадка хороша: вона висока, огляд як з кабіни трактора, тим більше що в нашій комплектації є і ліфт сидіння, і регулювання поперекового упору. Розташуватися можна із зручністю.

Звичайно, шумоізоляція Рено Логан не найкраща. Якщо на холостих обертах мотор не чутно, то варто тільки при розгоні розкрутити його до 3-3,5 тисяч, як він починає кричати благим матом, правда, досить жваво посилаючи машину вперед.

Зовсім скоро бажання дати газу пропадає: на низах мотор тягне добре, а на великих оборотах стає крикливим і млявим.

На великих швидкостях машина стає чимось на зразок дирижабля: начебто летиш, а куди і як – незрозуміло, все більшого значення при виборі курсу має напрямок вітру (автомобіль високий, «парусит» дуже відчутно). Одним словом, якщо всередині вас живе реінкарнація Айртона Сенни, то не потрібна вам така машина. Її переваги полягають в іншому.

По-перше, салон просто величезний. Я зі своїм ростом 179 сантиметрів зачепити головою стеля не зможу при всьому бажанні, та й дотягтися до противоположенной двері теж непросто. Також багато місця і ззаду.

По-друге, штампування досить-таки примітивною цільної приладової панелі практично виключила появу «цвіркунів» в салоні. Немає зайвих деталей – немає скрипу. По-третє, це обсяг багажника в 510 літрів. Правда, частина простору «з’їдають» жахливих розмірів петлі кришки багажника, але все ж.

Єдине, в чому можна дорікнути салон сімейно-дачного Логана, це в неможливості відкинути спинку заднього сидіння для перевезення длінногабарітного вантажу.

Порада

Що можна і що доведеться зробити власнику Логана в салоні свого автомобіля? Звичайно, найголовніше – це гумовий килимок в ногах водія. Навіть якщо ви купили автомобіль з рук, це не гарантує, що проблема з килимком усунена.

Полягає вона в тому, що з лівого боку у килимка є окремий виступ, який постійно прагне відвернутися і потрапити під педаль зчеплення. Ну або хоча б під ліву ногу.

Захоплюючі речі з цим «відростком» придумують власники Логанов: його намагаються посадити на клей, зафіксувати скотчем, підвернути під килимок … Найрадикальніші його просто відрізають. Напевно, це єдина проблема в салоні Логана. Тепер подивимося його зовні.

Залежно від року випуску оцинковка кузова була різною. Сама бюджетна – колісні арки і пороги. Пізніше стали оцинковувати ще дах, багажник і капот. Але гнилої Логан – це все-таки рідкість. Назвати його кузов проблемним можна, і це можна віднести до безперечних достоїнств машини.

У Логана непоганий світло, та й заміна лампочок не складе труднощів: фари знімати не треба. Знімаємо пластикову кришку (головне – не поламати тонкі напрямні), потім роз’єм, ущільнювальну гумку – і можна виймати лампу.

Бувалі логановоди освоюють цю операцію, як добрий вояк – збирання-розбирання АК-47. Лампи «летять» постійно, незалежно від виробника.

Ця особливість, до речі, забезпечила Dacia Logan одне з останніх місць в німецькому рейтингу TUV – власникам в Німеччині дуже часто відмовляють у видачі талона ТО саме тому, що в машині горять не всі лампи.

Що в підсумку? Звичайно, машин, які не ламаються, немає. Але такі, які ламаються рідко, є. І Логан якраз в їх числі. Ми, звичайно, посміялися і над його зовнішнім виглядом, трохи поглумилися над інтер’єром.

Але ж все це зроблено на користь зниження ціни, але при цьому життєво важливі агрегати – двигун, коробка, ходова частина, кузов – від економії не постраждали.

Їх надійність і ресурс дуже високі, а це для бюджетного автомобіля, напевно, найголовніше.

Зверніть увагу

Деякі прості на перший погляд операції (наприклад, заміна масла і приводного ременя обладнання) не так вже й прості.

Це можна віднести до недоліків конструкції, але з іншого боку, на Логани рідко пересідають з Ягуарів і Мерседесів, а людина, що звикла міняти бензонасос і термостати на «дев’ятці», розбереться і з Логаном.

Ось тільки приводів для колупання в собі він дає набагато менше. Але ж це непогано, чи не так?

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризамиRenault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризамиRenault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризамиRenault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризамиRenault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризамиRenault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризамиRenault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризамиRenault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризамиRenault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами

Технічне обслуговування Рено Логан

377 Переглядів

На стан транспорту і вашу безпеку на дорозі величезний вплив має технічне обслуговування або ТО.

Суть робіт полягає в оновленні пошкоджених елементів і в перезаліве технічних рідин. Проводити обслуговування потрібно за термінами технічного паспорта.

Для власної безпеки і збереження автомобіля Рено Логан другого покоління не рекомендується пропускати цю процедуру.

Нульове і перше ТО

При покупці в салоні машини Renault Logan потрібно проводити ТО нульове. Спочатку процедуру призначали, коли пробіг досягав 3000 км. Однак тепер якість заводських рідин зросла, тому проводити нульове технічне обслуговування коштує після досягнення 15000 км пробігу і вважається цей момент – ТО1.

Зазвичай на даному етапі механіки сервісного центру проводять заміну моторного масла, долив деяких технічних рідин і, при необхідності, змінюють масляні і повітряні фільтри.

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами

Важливо : також потрібно поміняти фільтр вентиляції салону, якщо в обраної комплектації транспорту він передбачений.

Наступну процедуру варто проводити після того, як машина досягне 30 000 км пробігу. Цього разу співробітники СТО оновлюють наступні елементи і речовини:

  • фільтри вентиляції салону, повітряний елемент;
  • охолоджуючу і гальмівну рідини;

третє ТО

Ця процедура здійснюється на позначці в 40000-45000 км пробігу. На Те-3 всі процедури повторюються.

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами

Четверте обслуговування

Щоб відправити транспорт на четвертий технічний огляд, потрібно подолати 60-75 тисяч кілометрів. Крім вищезазначених ознак, механіки оцінюють стан гальмівних колодок, оновлюють ремінь ГРМ, замінюють ремінь додаткових елементів і роликів.

П’яте, шосте, сьоме і інші

На 5-му етапі автомобіль відправляється на огляд після 90 000 км.

Важливо : П’ятий технічний огляд і всі наступні планові операції з автомобілем Рено Логан 2 покоління проводяться через кожні 30 тисяч кілометрів пробігу.

Всі зазначені маніпуляції повторюються.

На кожному етапі проведення процедур по обслуговуванню автомобіля Рено Логан, починаючи з першого, механіки повинні перевіряти:

  • стан трансмісії;
  • ходову частину;
  • рульове управління;
  • гальмівну систему;
  • електрообладнання.

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами

Окрему увагу слід приділити ременя газорозподільного механізму. Цей елемент потрібно перевіряти кожні 90 тисяч кілометрів або через 4 роки. А коли Рено другого покоління подолає позначку в 150 000 км (Renault 1 покоління в 120 000 км), потрібно замінити деякі шківи силового агрегату.

вартість

Цінова політика кожного сервісу технічного обслуговування має свої особливості. Тому, перш ніж звертатися слід уточнити цей момент у співробітників обраного вами СТО.

Середня вартість процедур по Росії становить 4 500 – 6 500 рублів.

Сервісна книжка

Технічний паспорт автомобіля Renault Logan в форматі pdf знаходиться за адресою: http://service.renault.ru/13826_service.pdf

самостійне обслуговування

Важливо : для того щоб технічне обслуговування автомобіля не вдарило по кишені, слід регулярно звертатися в сервіс. Нехтування плановим ТО призведе до збільшення ймовірних поломок, а, значить, і вартість ремонту зросте.

Автомобіль від французьких виробників Renault Logan 2 покоління є бюджетним транспортом, тому для багатьох власників ТО може створити деякі економічні незручності.

З метою економії ряд маніпуляцій власники можуть виконати самостійно: оновлення рідин, моторного масла, заміна салонного, повітряного і масляного фільтрів.

Такі прості операції дозволять заощадити на ремонті грошові кошти. В цілому, транспорт в обслуговуванні не дорогий.

Від дефіциту запчастин на Рено власники не страждають, та й їх вартість прийнятна для більшості людей.

Рено Логан ремонт і обслуговування своїми руками

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами

Сьогодні існує величезна армія автовласників, які прагнуть виконувати ремонт своїми руками свого автомобіля. Чимало агрегатів характеризується нескладними конструктивними особливостями, що дозволяє виконувати ремонт власними силами. Далі будуть розглянуті деякі варіанти самостійних ремонтних робіт на моделі Рено Логан, які не вимагають застосування прогресивного діагностичного обладнання. Також тут можна ознайомитися з рекомендаціями, що дозволяють здійснити ремонт і обслуговування авто.

Перелік несправностей, що має на увазі нескладний процес щодо їх усунення в Logan

Перейдемо до розгляду декількох поломок, коли можна провести ремонт своїми руками, а саме:

  • не функціонує бензонасос;
  • підлягає заміні наконечник рульової тяги;
  • гальмівні колодки передка вимагають заміни;
  • відбувається нечітке перемикання передач;
  • виникла необхідність в заміні гальмівних шлангів з подальшим прокачуванням контурів;
  • робота склоочисників супроводжується шумом;
  • вимагає заміни порваний трос ручного приводу гальма стоянки.

Це мізерний перелік несправностей, усунення яких є для звичайного «Логановода», тобто в даному випадку ремонт своїми руками цілком реальний. Завдяки присутності різноманітності відеоматеріалу виконання ремонтних процедур стало більш зрозумілим і легко здійсненним.

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами

Активація бортового комп’ютера Рено Сандеро

Рухаємося в напрямку вирішення виникаючих несправностей

1. Якщо автомобіль Рено Логан “грішить» несправністю бензонасоса, слід розглянути нюанси його електро-підключення та особливості функціонування. І робити ремонт своїми руками лише в тому випадку, якщо ви фахівець.

Уважно перевіряємо відповідний запобіжник в плані його цілісності. У разі обриву нитки – замінюємо. Не потрібно нехтувати моніторингом працездатності реле насоса. Також перевіряємо. Ці дві несправності – найбільш часті причини виходу з ладу насоса подачі палива.

Інтернет насичений безліччю інформації на дану тематику.

2. У разі зносу наконечника рульової тяги замінити його вельми нескладно:

  • демонтуємо колесо;
  • відкручуємо гайку, фіксуючу кульової палець наконечника;
  • за допомогою декількох цілеспрямованих впливів молотком витягаємо шарнір з вуха в поворотному кулаці;
  • роз’єднувати наконечник з тягою і нагвинчуємо на неї новий елемент (дотримуємося певних правил – враховуємо кількість різьбових витків посадки старої деталі на тязі і користуємося відеоматеріалом).

3. Для заміни зношених колодок в передніх гальмівних механізмах діємо за наступним алгоритмом:

  • починаємо зняттям колеса;
  • відгвинчуємо пару болтів, якими супорт утримується на кронштейні;
  • виймаємо відпрацьовані колодки;
  • встановлюємо на їх місця «свіжі» деталі;
  • процес складання обернений процедурі демонтажу (для зручності робіт користуємося відповідним відео).

4. Якщо в механічному трансмісивному агрегаті Рено Логан перемикання ступенів стає жорстким або скрутним, то самостійно виконуємо регулювання куліси. Процедура здійснюється на ямі і виглядає таким чином:

  • важіль перемикання переводимо в нейтральну позицію;
  • відкручуємо болт;
  • фіксуємо тягу в необхідному положенні і затягуємо болт.

Уважно оглядаємо прилеглі кузовні панелі – чи присутні на них видимі затирання від куліси.

5. Ремонт і обслуговування машини справа відповідальна, і не завжди легке. Якщо стався порив гальмівного шланга, то його міняємо на новий елемент. Для здійснення цієї дії виконуємо наступні маніпуляції:

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами

  • відкручуємо обидва наконечника шланга: від магістралі і супорта;
  • в недалекому темпі встановлюємо нову деталь;
  • виконуємо прокачування системи шляхом декількох натискань на гальмівну педаль Renault Logan з подальшим відкриванням штуцера до настання моменту повного зникнення повітряних бульбашок в витікаючої рідини;
  • при ускладненнях в роботі користуємося відео-інструкцією.

6. Коли склоочисники видають сторонній шум з’являється необхідність «забезпечити» їх механізм мастилом. Виробляємо це дія в такому порядку:

  • розбираємо пластмасові панелі, що закривають вузол і розташовані під лобовим склом;
  • від’єднуємо механізм і витягаємо його в зборі;
  • виконуємо очищення з подальшою мастилом рухомих елементів;
  • збираємо вузол і діагностуємо на предмет відсутності неприємного шуму.

7. При обриві троса ручного гальма вузол перестає функціонувати. Заміна деталі передбачає виконання наступних нескладних заходів:

  • в салоні від’єднуємо обірваний трос від рукоятки приводу;
  • демонтуємо вузол кріплення до кузова Рено Логан;
  • установку нового троса виробляємо на місце старого;
  • регулюємо ступінь натягу і хід рукоятки;
  • перевіряємо працездатність.

Щоб зробити ремонт і обслуговування в Рено Логан запасаємося мінімально необхідним набором інструментів.

Рено Меган 3 хетчбек технічні характеристики

Заміна тросів ручника Рено Меган 2

Не забуваємо про керівництво по експлуатації

Деякий ремонт і обслуговування можна самостійно здійснити, користуючись інструкціями, відображеними на сторінках керівництва по експлуатації. Тут Рено подбала про своїх клієнтів і розмістила на власному сайті електронні версії даних мінлива.

У їх числі присутні такі версії:

  • керівництво загального напрямку;
  • мануал для модифікацій Рено Логан, оснащених системою «Media Nav».

Окреслені видання випущені безпосередньо брендом Renault і похвалитися чіткістю і послідовністю своїх рекомендацій.

резюмуємо

Як з’ясувалося, виконувати прості ремонтні заходи в Renault Logan без залучення спеціалізованих сервісів під силу більшості власників.

Це дозволить заощадити фінансовий ресурс і отримати значний досвід.

Застосовуйте це керівництво в разі необхідності ремонту або обслуговування вашого Renault Logan і не забувайте про масу присутнього в мережі корисного відео на дану тематику.

Рено Логан ремонт і обслуговування своїми руками

Рено Логан – широко відома модель, яка відноситься до категорії авто економ-класу. У ролі розробника виступила французька компанія Renault, яка в процесі створення орієнтувалася на продаж авто в країнах, що розвиваються.

Переваги Logan – невибагливість в експлуатації, економічність, високий рівень комфорту і низька вартість техобслуговування.

При наявності певних знань і навичок ремонт Рено Логан своїми руками не складає труднощів навіть для автолюбителів новачків.

Трохи історії

Робота над моделлю розпочалася ще в 1998 році. Розробники ставили за мету зробити надійний в експлуатації і доступний за ціною автомобіль, що задовольняє запитам автолюбителів середнього класу.

У 2004 році виробництво стартувало в Румунії, а через рік випуск був налагоджений і в Росії. Згодом до виготовлення популярних авто підключилася Індія, Мексика і ряд інших країн.

Незважаючи на відмінність в назвах, база та комплектація залишилися майже незмінними.

У 2008 році вдосконалені технічні параметри і зовнішній вигляд Рено. Змінилася оптика, форма бамперів, кришка багажного відсіку і радіаторна решітка. Покращився й інтер’єр – ззаду з’явилися підголовники, змінився кермо і дверні карти. Коригуванні піддалася і технічна частина – мотор, коробка передач та інші вузли.

Автомобіль випускається в наступних типах кузовів:

Тонкощі технічного обслуговування

Головна ознака надійності – популярність автомобіля серед таксистів, які прозвали модель «Не вбивай». Техобслуговування проводиться через кожні 15 тисяч кілометрів і має на увазі виконання наступних робіт:

  • Через 15 тисяч кілометрів (або рік експлуатації) виконуються наступні заходи – заміна масла, перевірка ременів (основного і додаткового), а також заміна свічок запалювання. Не менш важливо обслуговування ходової системи, яка найбільше страждає від вітчизняних доріг – перевірка кульових, пружин, амортизаторів (ззаду і спереду), тиску в шинах і виконання інших робіт. Окрема увага приділяється техобслуговування трансмісії, гальм і електрики. Більшу частину робіт вдається зробити своїми руками за допомогою керівництва з експлуатації. В основному ж перше ТО зводяться до перевірки стану ключових вузлів, заміни масла і коригування рівнів рідини.
  • Через 30 і 45 тисяч кілометрів проводиться аналогічне техобслуговування, без серйозного втручання в конструкцію Рено. На цих етапах перевіряється стан силового вузла, гальмівної та ходової системи. При виявленні несправних елементів проводиться ремонт або заміна. Як і в попередньому випадку, більша частина робіт робиться своїми руками або шляхом звернення на спеціалізоване СТО.
  • Через 60 тисяч кілометрів потрібне серйозне техобслуговування, що має на увазі установку нового ременя приводу ГРМ, перевірку колодок і робочих циліндрів з подальшою заміною або ремонтом поламаних елементів. Також проводяться інші заходи з техобслуговування – доливання масла, перевірка стану гальм і зчеплення, рульового управління, двигуна і його систем. Вся інформація по організації ремонту міститься в керівництві по експлуатації автомобіля.

Наступні перевірки і відновлювальні роботи проводяться з тим же проміжком (15 тисяч кілометрів). У загальному випадку техоблужіваніе має на увазі 8 етапів (до 120 тисяч кілометрів).

Ремонт Рено Логан своїми руками: які роботи будуть потрібні?

Керівництво з техобслуговування містить повну інформацію по експлуатації транспортного засобу Reno:

  • Ремонт кузова, чистка дефлекторів і люка, вмонтованого в дах автомобіля.
  • Контроль стану двигуна, злив рідини з фільтруючого пристрою і планові роботи.
  • Технічне обслуговування зчеплення (перевірка і регулювання вільного ходу, заміна несправних вузлів).
  • Визначення рівня зносу дисків і колодок гальм, стану гідроприводу і обсягу гальмівної рідини.
  • Перевірка системи рульового управління, склоомивача і гидроблока.
  • Технічний контроль амортизаторів і елементів ходової системи.
  • Контроль працездатності світлових приладів, щіток склоочисників, дзеркал заднього виду.
  • Діагностика ЕБУ своїми руками.
  • Перевірка лампочок і рівня напруги АКБ.

Renault logan, ремонт і обслуговування своїми руками.  Француз з сюрпризами

Експлуатація Reno Logan: особливості та рекомендації

Від своєчасності технічного обслуговування залежить надійність і термін служби автомобіля. При наявності інформації експлуатація і ремонт не викликають складнощів навіть у новачка. Головне – врахувати наступні моменти:

  • Двигун. Експлуатація силового вузла полягає в періодичній заміні масла, огляді основного і додаткових ременів ГРМ. Головна незручність – в складності установки масляного фільтра, скрутити руками який вдається не завжди. У крайніх випадках дозволяється проткнути кожух фільтра і прокрутити його проти годинникової стрілки. Якщо робити роботу самостійно, можна непогано заощадити, адже на СТО така робота обходиться в 500-700 рублів. Технічний ремонт, пов’язаний із заміною ременя ГРМ, вимагає певних навичок. Ресурс пристрою – 60 тисяч кілометрів. Тут же рекомендується заміна ременя кондиціонера.
  • Трансмісія і ходова система. Рено Логан – автомобіль з непробивною ходовою частиною, але є й недоліки. Один з них – необхідність частої заміни кульових опор і стійок стабілізатора. Задня підвіска незалежна, відрізняється надійністю і невибагливістю. Єдине, що доведеться міняти через 50-60 тисяч – амортизатори. Вирішити питання допомагає керівництво по експлуатації та досвід інших власників. Слабке місце трансмісії – сальник коробки передач, що вимагає періодичного обслуговування. Технічний ремонт або заміна зчеплення проводиться раз в 100 тисяч кілометрів. Механічна «коробка» автомобіля рідко виходить з ладу. Головне – стежити за рівнем масла і міняти його раз п’ять років (інструкція з експлуатації в допомогу).
  • Кузов і інтер’єр. Кнопки управління в салоні розташовані зручно, приладова панель добре читається, крісло підлаштовується без проблем. Шумоізоляція не на кращому рівні, поетом по можливості цей недолік варто виправити. Салон відрізняється місткістю і навіть з великим зростанням голова не впирається в стелю. Приладова панель Рено зроблена якісно і майже не скрипить. Важливе завдання для власника – захистити кузов від корозії. Оцинкування відрізняється якістю, в залежності від року випуску. У бюджетному варіанті обробляються тільки пороги і арки транспортного засобу. Згодом став оцинковувати капот, багажник і дах автомобіля. Незважаючи на слабкість обробки, кузов стійкий до корозії. Головний світло Логан якісний, але лампочки періодично виходять з ладу. Заміна ламп при чіткому дотриманні інструкції не складає труднощів.

Незважаючи на ряд «слабких місць», Reno Logan – надійний автомобіль, що відрізняється легкістю в експлуатації і доступністю комплектуючих. У цьому розділі ви знайдете повну інформацію по ремонту автомобіля, отримаєте досвід виконання простих і складних робіт, а також дізнаєтеся корисні секрети від знавців своєї справи.

Подивіться цікаве відео по цій темі

Ремонт Renault Logan своїми руками

Розділ etlib.ru містить детальну інформацію про те, як проводиться ремонт Рено Логан своїми руками. Користуючись каталогом матеріалів, власник автомобіля отримує в розпорядження інтерактивне керівництво по ремонту Рено Логан, яке дозволить без особливих зусиль впорається з діагностикою та усуненням неполадки.

На сторінках порталу можна знайти не тільки фотозвіт, але і відео, а також статті, які послужать відомостями щодо вивільнення несправностей. Наочні приклади дозволять швидше зрозуміти алгоритм дій і врахувати всі нюанси.

Серед часто запитуваних інструкцій присутній заміна масла Рено Логан, заміна фільтрів Рено Логан або заміна генератора Рено Логан.

важливо

Деякі з цих процедур необхідно проводити профілактично, що робить їх алгоритм важливою інформацією для будь-якого автовласника.

Що ж стосується усунення несправностей, то найчастіше власників цієї моделі автомобіля цікавлять алгоритми, що стосуються гальмівних колодок і газорозподільної системи. Для швидкої ліквідації поломок в гальмівній системі знадобиться заміна колодок Рено Логан. Повернути працездатність газорозподільної системи дозволить інструкція, в якій описана для Рено Логан заміна ременя грм.

Якщо в процесі вивчення матеріалу знадобляться додаткові відомості, їх завжди можна отримати, задавши питання іншим відвідувачам, серед яких чимало досвідчених власників автомобілів , а також професійних механіків.

Перше покоління Renault Logan

Проект першого покоління Рено Логан був представлений в 1998-му році. Через 6 років автомобіль з’явився на прилавках магазинів, представлений в кузові «седан». У період з 2006-го по 2007-й рік до складу серії увійшли наступні модифікації :

  • «Універсал» (Logan MCV);
  • «Фургон» (Logan Van);
  • «Пікап» (Logan Pick-up).

Серед двигунів, що входять в комплектацію Логана були присутні, як 8-ми, так і 16-і клапанні варіанти. На російський ринок «седани» поставлялися лише з бензиновими моделі з об’ємом 1,4 л і 1,6 л. Дизельні мотори 1,5 л встановлювалися для продажу в інших країнах.

2008-й рік порадував рестайлінгом Renault Logan . Нова модель отримала більші фари, оновлені бампери, хромовані грати радіатора, більш зручний інтер’єр. Виробником була введена АБС Bosch 8 покоління і видалений стабілізатор поперечної стійкості. Як і в попередній версії, ремонт та експлуатація Рено Логан легко піддавалися навіть недосвідченому водію.

Нове покоління Renault Logan

З 2012 року і по теперішній час виробник випускає Renault Logan другого покоління.

Модель випускається на платформі Dacia M0, має можливість установки, як бензинових, так і дизельних двигунів і відрізняється винятковою зовнішнім виглядом , відповідним сучасним віянням автомобільної моди.

Виробники постаралися, щоб ремонт і обслуговування Рено Логан стали набагато простіше, незважаючи на значні зміни в технічній частині.

Докладніше

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…