Рено логан який бензин заливати

Який бензин лити в Рено Логан: 92 або 95?

Кожен автовласник Рено Логан, незалежно від потужності і комплектації автомобіля хоча б раз в житті задавався питанням: який заливати бензин АІ-92 або АІ-95?

Рекомендації заводу: які і чому так!

Безсумнівно, скільки людей, стільки й думок, але до порад бувалих і рекомендацій виробника прислухатися варто. Тому як якість і октанове число бензину грають далеко не останню роль в безвідмовної і довговічною роботі двигуна.

Рено Логан в старому кузові

Напис на лючке бензобака говорить про те, що можна заправляти будь неетилований бензин (92 95 98)

Офіційна сервісна служба Рено, для своїх автомобілів рекомендує використовувати неетилований бензин АІ-92, АІ-95, АІ-98. Роблячи поправку на те, що для автомобілів лінійки Логан використання бензину АІ-95 і АІ-98 переваг в економічності потужності і динаміці не дає. Тому заправка автомобіля АІ-92 стає найбільш розумною.

Рено Логан в новому кузові

Рекомендації заводу відображені на лючке бензобака (фото редакційного автомобіля)

голосування

Виходячи з даних опитування, які були зроблені між власниками автомобіля Рено Логан:

  • 66% респондентів заливають 92-й,
  • 32% – 95й,
  • і лише 2% бензин з октановим числом 98.

Таким чином можна зрозуміти, що абсолютна більшість опитаних, дотримуються правил, встановлених заводом і піклуються про стан свого двигуна. Решта ж, думають, що підвищують потужність двигуна – насправді ж вони зменшують його ресурс, але трохи зменшують витрата палива. З огляду на різницю в ціні підвищена витрата палива на 92-му бензину в порівнянні з 95-им бензином в грошовому еквіваленті однаковий.

Що буде, якщо залити бензин не відповідає рекомендації виробника?

Як стало зрозуміло, на автомобіль Рено Логан необхідно заливати бензин АІ-92. Однак якщо залити АІ-95 або 98, відразу нічого фатального не відбудеться.

Але через те, що октанове число вище від рекомендованого, тривалість горіння палива збільшується, а від цього зростає віддача тепла. Це призводить до перегріву клапанів і всіх внутрішніх деталей двигуна, що в свою чергу веде до підвищеної витрати масла.

Тому, така безневинна процедура як використання бензину з невірним октановим числом, може привести до серйозної поломки двигуна.

Якщо двигун автомобіля працює не стабільно або глухне і не заводиться (може бути стартер винен?), А на панелі приладів висвічується значок «перевірте двигун», то не поспішайте звинувачувати в цьому якість палива. Перевірте повітряний фільтр, він міг засмітитися. Аналогічно міг забитися і паливний фільтр.

підсумки

2 самих основних і важливих правила – це заливати бензин рекомендований виробником і здійснювати заправку автомобіля на перевірених заправках і у перевіреної нафтової компанії, які відповідають за якість свого палива.

Хоч виробник і каже, що можна лити АИ92. Я все одно заливаю тільки АІ95. Навіть на слух робота двигуна відрізняється на цьому паливі.

Заливати 98 ніколи в голову не приходило, а зазвичай заливаю або 92 або 95, різниці не відчуваю ніякої.

Коли купила машину заливала 95, через півроку стала на 92 їздити. Різниці не відчуваю. мені здається на 95 навіть вигідніше виходить

Ніколи не розумів, навіщо в авто подібного класу лити 95-й! Він не дасть нічого, крім зайвих витрат. Це ж не спортивний болід!

Він дасть збільшення ресурсу двигуна і каталізатора.

Існує думка, що на наших заправках найякісніший бензин це АІ-92. А раз так, то вибір очевидний.

Що за баран написав статтю!

Добрий день, а що не так в статті?

А про що, власне, стаття?
«Як стало зрозуміло, на автомобіль Рено Логан необхідно заливати бензин АІ-92. Однак якщо залити АІ-95 або 98, відразу нічого фатального не відбудеться. » З чого це, вибачте, стало зрозуміло? У новий Логан необхідно заливати АІ-95.
Нічого фатального на старому Логане не відбудеться ні відразу, ні потім тому, що виробник допускає всі три види палива. Для «особливо розумних» є підказка на кришці люка. А ось що буде з новим Логаном, якщо в нього залити АІ-92, про це в статті нічого.
Ще раз повторю своє питання: про що, власне, стаття? Про те, що більшість на старих Логаном їздить на 92-му бензині тому, що він дешевше? З таким же успіхом можна було написати статтю про те, що сонце встає на сході, а заходить на заході, птахи літають, а риби плавають. А потім організувати голосування, хто з цим згоден. Ну і звичайно тільки «спец по технічній частині» здатний на таке. Сподіваюся, Ви цей почесний лейбл зробили собі у вигляді тату на лобі, щоб будь-який здалеку зміг оцінити всю широту і глибину Ваших неосяжних знань.

Стаття про те, що якщо залити 92-ий – то нічого страшного не станеться. Всі наші редакційні бензинові автомобілі їздять на 92-му бензині. З огляду на те, якої якості у нас в країні (РФ) якість 95-го, то питання, що ще краще. Якби в статті написали б лити 80-й або дизель, тоді так, були б питання. Ця думка і була в статті, може бути не особливо вдало розкрита, перепишемо.

П.С. Що якість бензину в нашій країні погане, і що краще в деякі моменти лити 92-ий.

Спец по технічній частині-поясніть пож-ста: чим обумовлено в новому Логаном 1,6-82 к.с. 95-98?

Не зрозуміло, чому, якщо завод рекомендує один з 3-х варіантів, то лити треба саме 92. Якби 95 і 98 з
знижували ресурс двигуна, виробник вказав би тільки 92.

Насправді все просто – якщо ступінь стиснення у двигуна до 10,5 сміливо можна лити 92 бензин, як більш дешевий. Якщо ступінь стиснення, наприклад 11 – то 92 бензин лити не рекомендують через небезпеку виникнення детонації. Але як то кажуть, господар – пан, у кожного своя голова на плечах.

Ти самий грамотний серед усіх дивані комінтаторов)))

Якщо чесно згоден з тим що стаття марна.

Ось самий грамотний коментар, а решта таку нісенітницю тут пишуть.

У Мурзилке Логана 2009 року ясно написано 95, а про 92 і 98 написано що можна але рекомендують

Так навіть в інструкції написано. Рекомендується заливати не нижче 92

Так просто жлоби заправляються 92м.Просто не визнаються в цьому.

Згоден пишуть маячня. Стаття фуфло.

вибачте за вопрос.у мене новий логан з ниссановским двигуном 16 клапанний 1,6 двігатель.какой бензин лити? на кришці бензобака 95. якщо 92? що буде? Скажіть будь ласка.

Чого ж ви все гавкає, замість того щоб зрозуміти, а в чому різниця і в чому причина. Різниці в двигунах немає АБСОЛЮТНО. Є причина – з певного року спробували вписатися в Євро-5. А як це зробити, нічого при цьому не роблячи? Підвищити октанове число палива. Правда при цьому погіршуються умови роботи двигуна. Навіть при тому, що автоматика в запалюванні коригує кут випередження запалювання і ніякої детонації не буде, все одно зростає робоча температура клапанів і як наслідок, зменшується ресурс. Але ж саме по собі бажання за рахунок власника (зовсім трохи – трохи, непомітно навіть майже) домогтися можливості заявити, що авто вже відповідає стандарту Євро-5, це ж благородна мета. Чи не правда? Загалом як завжди. У них там в Європах собака гавкає (про екологію і які вони просунуті), а у нас тут караван йде. І 8-ми клапанний двигун K7M об’ємом 1,6 літра і потужністю 82 л.с. виявився ВСЕТОПЛІВНИМ! Ні, не в сенсі «і на гасі і на спирту і на одеколон», а в сенсі «На будь-якому НЕ фахом не етілірованном автомобільному бензині лінійки октанового числа від 90 до 100»! І це без спеціальної перенастроювання і переналадке двигуна! Ну прямо як двигун Міг-21, який до цих пір на Міг-25 воює. Я особисто вважаю, що для наших Російських умов це навіть не потрапляння в десятку, а прямо в одинадцять! Умови, то вони, як сказав професор Преображенський – в голові нашої. Маючи в Москві такий вибір марок палива, я тим не менш постійно заскакують на одну заправочку, яка торгує найдешевшим бензином і заливаюся «під пробку». І нічого вдіяти з собою не можу. Так і тягне, прям як пиво. А він, як російський мужик, пердить, але теж тягне. І навіть практично не лається. Якщо занадто часто цю бодягу не заливати.

Так, і ще, я не жлоб, а як проста російська чесно не краде мужик – я людина замучений нарзаном (Остап Бендер). А з нашим зростанням цін на паливо ніякого нарзану не треба!

А чисто технічно у двигуна вийшов дуже вдалий механізм коригування кута випередження запалювання. За суб’єктивними відчуттями з широким робочим діапазоном корректируемого кута. Я думаю, що від 3 до 15 градусів. До речі, на радянських 131военних ЗІЛах майже така ж фігня стояла. Тільки не автоматична, а ручна. А найбільш оптимальним, знову ж за суб’єктивними відчуттями, для двигуна є кут випередження 5 градусів, що відповідає 93 бензину. Якщо пам’ятаєте, був такий стандарт. У ті радянсько-капіталістичні часи, коли цей двигун проектувався. Старенький він однако!

у мене на 92 взагалі не їде, а на 95 динаміка краще

Renault Logan> Logbook> Всі мотори Logan спокійно працюють на 92 бензині, який навіть рекомендує більшість дилерів. Втім, 95 теж можна використовувати.

Загальна концепція проектування і виробництва автомобіля (детальніше читайте тут) передбачала установку моторів, які, по-перше, вже були в когорті Renault, по-друге, відрізняються економічністю і низькою ціною, а, по-третє, могли переварювати не дуже якісне паливо . Відповідні двигуни знайшлися.

Спочатку Logan був запущений з моторами Renault K7J, Renault K7M. До цих пір більшість Logan в Росії як нових, так і старих їздять з цими моторами. Renault K7J це силовий агрегат об’ємом 1 390 куб.см (1,4), потужністю 75 кінських сил, що розвиваються при 5500 об / хв., І обертовим моментом 112 Н • м при 3000 об / хв. Renault K7M має об’єм 1 598 куб.см (1,6), потужність 84-87 кінських сил і крутний момент в 124-130 Н • м при 3000 об / хв. Renault K7J встановлювався на Renault Clio, а K7M – на Renault Megane, Renault Scénic, а також Renault Clio другого покоління. Різниця в потужності і величині крутного моменту залежить від екологічного класу мотора. Версії євро-2, з якими машина починала проводиться, більш потужні. Сучасні євро-4 втратили кілька конячок і ньютонометров. Сказати, що 1,4 і 1,6 схожі, не сказати нічого, по конструкції вони однакові, просто різного об’єму. Робочий об’єм двигуна K7M збільшений в порівнянні з двигуном K7J за рахунок збільшення ходу поршня, діаметр циліндра залишився все тим же. В 1,6 радіус кривошипа колінчастого вала був збільшений, що, в свою чергу, спричинило збільшення висоти блоку циліндрів, який у цих двигунів різний. Для мотора 1,6 також встановлюється зчеплення трохи більшого діаметра, тому у нього трохи збільшений маховик і змінена форма картера коробки передач (розташування різьбових отворів для кріплення коробки передач у блоків циліндрів цих двигунів не збігається). Обидва двигуни 8-клапанні, мають один распредвал. Клапани приводяться від розподільного вала за допомогою коромисел,

В мережі Інтернет бродить популярна стаття, яка називає двигуни Logan технічно відсталими і порівнює їх з моторами мало не 30-х років. Звичайно, в цьому матеріалі часто використовується прийом пересмикування фактів і дуже багато фактичних помилок, але не можна не визнати, що конструкція цих двигунів дійсно дуже давня. На це вказує як кількість клапанів на циліндр (всього 2) і наявність коромисел в приводі клапанів, так і відсутність гидрокомпенсаторов, що призводить до необхідності регулювати клапана вручну. При цьому за споживчими якостями: ресурсу, витраті палива, тязі на низьких оборотах – ці мотори дуже конкурентноздатні. Незадовільною для сучасного водія виглядає тільки їх потужність, яка відверто мала в порівнянні з 16-клапанними конкурентами. Враховуючи це, з 2009 року «Автофрамос» став встановлювати на Logan двигун Renault K4M, у якого вже 4 клапани на циліндр. Цей мотор встановлювався на Renault Laguna і до сих пір встановлюється Renault Mégane, правда для Logan він був трохи спрощений для можливості використання 92 бензину, через це і впала потужність. На Logan цей двигун видає 102 «коні» при 5750 об / хв і 145 Н • м крутного моменту при 3750 об / хв. Версія для АКПП могутніше на 1 к.с. і 2 Н • м. Чому так-невідомо. На Logan цей двигун видає 102 «коні» при 5750 об / хв і 145 Н • м крутного моменту при 3750 об / хв. Версія для АКПП могутніше на 1 к.с. і 2 Н • м. Чому так-невідомо. На Logan цей двигун видає 102 «коні» при 5750 об / хв і 145 Н • м крутного моменту при 3750 об / хв. Версія для АКПП могутніше на 1 к.с. і 2 Н • м. Чому так-невідомо.

Мотор Renault K4M більш сучасної конструкції ніж 8-клапанники. Тут вже є гидрокомпенсатори, а за запалення відповідає не одна котушка на всі циліндри, а індивідуальні. Цей двигун ставиться на найдорожчі Logan, а також на версії з АКПП. За заводським даними Logan з двигуном 1,4 розганяється до 100 км / год за 13 секунд і має максимальну швидкість 162 км / ч. Для Logan 1,6 ці цифри становлять 11,5 с і 175 км / год відповідно. Logan 16V набирає “сотню” за 10,5 с, а «максималка» у нього 180 км / ч. За оцінками багатьох водіїв цифри дещо завищені, особливо по частині динаміки. Точної інформації про ресурс двигунів немає, але, судячи з повідомлень на форумі, його потрібно визнати великим. При своєчасному обслуговуванні двигуни можуть без проблем пройти 300 тисяч кілометрів без ремонту. На форумі Логан-клубу є випадок, коли Logan 1, 4 напруження вже півмільйона (машина 2005 року, працювала в таксі) без ремонту двигуна. До речі, міф про те, що двигуни Logan неремонтоздатність, не відповідає дійсності. Відремонтувати мотори можна, інша справа, що це часто не має економічного сенсу. Дешевше буде купити на розбиранні б / у двигун (він коштує 25-35 тисяч рублів) з мінімальним пробігом і встановити в свій авто.

Заводські дані про витрату палива такі. Logan 1,4: 9,4 літра – в місті, 5,5 літра – на трасі, 6,9 літра – в змішаному циклі. Logan 1,6: 10 літрів – в місті, 5,9 літра – на трасі, 7,3 літра – в змішаному циклі. Шестнадцатиклапанник: 9,4 літра – в місті, 5,8 літра – на трасі, 7,1 літра – в змішаному циклі. За оцінками користувачів при дотриманні швидкісного режиму реальний витрата виявляється навіть нижче заявленого. Але при русі по трасі з високою швидкістю і великих пробках в місті витрата може бути й вищим. Чи не погодимося з думкою тих, хто вважає Logan ненажерливої ​​машиною. З МКПП витрата Logan нітрохи не більше, ніж у однокласників з подібними обсягами двигуна, інша річ версія з АКПП. Тут цифри дійсно високі (мотор, нагадаємо, тільки 16-клапанний): 11,8 літра – в місті, 6,7 літра – на трасі, 8, 4 літри – в змішаному циклі, але це більше пов’язано із застарілим «автоматом», а не з двигуном. Всі мотори Logan спокійно працюють на 92 бензині, який навіть рекомендує більшість дилерів. Втім, 95 теж можна використовувати, що робить частина користувачів. За їх підрахунками це виявляється вигідніше у фінансовому плані. Широке поле для використання 95 бензину відкривається після чип-тюнінгу: багато авторів пропонують прошивки для Logan саме під цей бензин. Обслуговує двигуни Logan не сильно відрізняється від моторів інших автомобілів. Регламент раз в 15 тисяч кілометрів передбачає заміну моторного масла, масляного фільтра і свічок запалювання. Важливою особливістю є необхідність раз в 60 тисяч кілометрів міняти ремінь приводу ГРМ. Всі двигуни Logan при обриві ременя гнуть клапана, тому цією рекомендацією нехтувати не варто, інакше можна «влетіти» на дорогий ремонт. Ремінь і ролики для заміни, в силу важливості агрегатів, краще купувати оригінальні, благо, коштують вони не дуже дорого. Вибір двигуна для Logan досить простий, але має свої особливості. Різниця в ціні при схожих комплектаціях не те, щоб дуже велика, але є. У комплектації Expression 8-клапанний 1,6 коштуватиме на 15 тисяч рублів дорожче 1,4, а в Prestige 16-клапанник дорожче 8-клапанного 1,6 на 22 тисячі рублів. Різниця між 8-клапанними двигунами найсерйозніше помітна, по-перше, при використанні кондиціонера, а, по-друге, при обгонах на трасі. Тому їздити по місту на машині в базовій комплектації 1,4 цілком вистачить, але якщо більша частина пробігу по трасі і / або є кондиціонер, то краще дивитися в бік 1,6. Між 8 і 16-клапанником вибір складніше. За оцінками багатьох додаткові клапана починають відігравати помітну роль на швидкостях вище 80 км / ч, тобто теж, вважай, на трасі, а для тих, хто більше їздить по місту переплачувати не обов’язково. При цьому, правда, 16-клапанний мотор економічніше і може частину своєї вартості повернути витратами на паливо.

Рено Логан який бензин 92 або 95: викладаємо детально

Який бензин лити в Рено Логан:?

Кожен автолюбитель Рено Логан , незалежно від потужності і комплектації автомобіля хоча б раз в житті задавався питанням: який заливати бензин АІ-92 або АІ-95?

Рекомендації заводу: які і чому так!

Безсумнівно, скільки людей, стільки й думок, але до порад бувалих і рекомендацій виробника прислухатися варто. Тому як якість і октанове число бензину грають далеко не останню роль в безвідмовної і довговічною роботі двигуна.

Рено Логан в старому кузові

Напис на лючке бензобака говорить про те, що можна заправляти будь неетилований бензин ()

Офіційна сервісна служба Рено, для своїх автомобілів рекомендує використовувати неетилований бензин АІ-92, АІ-95, АІ-98. Роблячи поправку на те, що для автомобілів лінійки Логан використання бензину АІ-95 і АІ-98 переваг в економічності потужності і динаміці не дає. Тому заправка автомобіля АІ-92 стає найбільш розумною.

Рено Логан в новому кузові

Рекомендації заводу відображені на лючке бензобака (фото редакційного автомобіля)

голосування

Який бензин ви заправляєте в Рено Логан?

  • 92 бензин Джерело (62%, Голоса 1 403)

Всього учасників: 3.5 267

Відштовхуючись від даних опитування, які виготовлялися між власниками автомобіля Рено Логан:

  • 66% респондентів заливають 92-й,
  • 32% – 95й,
  • і тільки 2% бензин з октановим числом 98.

Таким чином є варіант усвідомити, що абсолютна більшість опитаних, дотримуються правил, встановлених заводом і клопочуть про стан власного мотора. Інші ж, замислюються, що збільшують потужність мотора – реально вони зменшують його ресурс, однак мало зменшують витрата пального. Беручи до уваги різницю у вартості завищений витрата пального на 92-му бензину порівняно з 95-им бензином у валютному еквіваленті схожий.

підсумки

2 самих основних і важливих правила – це заливати бензин рекомендований виробником і здійснювати заправку автомобіля на перевірених заправках і у перевіреної нафтової компанії, які відповідають за якість свого палива.

Хоч виробник і каже, що можна лити АИ92. Я все одно заливаю тільки АІ95. Навіть на слух робота двигуна відрізняється на цьому паливі.

Заливати 98 ніколи в голову не приходило, а зазвичай заливаю або, різниці не відчуваю ніякої.

Коли купила машину заливала 95, через півроку стала на 92 їздити. Різниці не відчуваю. мені здається на 95 навіть вигідніше виходить

Ніколи не розумів, навіщо в авто подібного класу лити 95-й! Він не дасть нічого, крім зайвих витрат. Це ж не спортивний болід!

Існує думка, що на наших заправках найякісніший бензин це АІ-92. А раз так, то вибір очевидний.

Що за баран написав статтю!

Добрий день, а що не так в статті?

А про що, власне, стаття?
«Як стало зрозуміло, на автомобіль Рено Логан необхідно заливати бензин АІ-92 . Однак якщо залити АІ, відразу нічого фатального не відбудеться. » З чого це, вибачте, стало зрозуміло? У новий Логан необхідно заливати АІ-95.
Нічого фатального на старому Логане не відбудеться ні відразу, ні потім тому, що виробник допускає всі три види палива. Для «особливо розумних» є підказка на кришці люка. А ось що буде з новим Логаном, якщо в нього залити АІ-92, про це в статті нічого.
Ще раз повторю своє питання: про що, власне, стаття? Про те, що більшість на старих Логаном їздить на 92-му бензині тому, що він дешевше? З таким же успіхом можна було написати статтю про те, що сонце встає на сході, а заходить на заході, птахи літають, а риби плавають. А потім організувати голосування, хто з цим згоден. Ну і звичайно тільки «спец по технічній частині» здатний на таке. Сподіваюся, Ви цей почесний лейбл зробили собі у вигляді тату на лобі, щоб будь-який здалеку зміг оцінити всю широту і глибину Ваших неосяжних знань.

Стаття про те, що якщо залити 92-ий – то нічого страшного не станеться. Всі наші редакційні бензинові автомобілі їздять на 92-му бензині. З огляду на те, якої якості у нас в країні (РФ) якість 95-го, то питання, що ще краще. Якби в статті написали б лити 80-й або дизель, тоді так, були б питання. Ця думка і була в статті, може бути не особливо вдало розкрита, перепишемо.

П.С. Що якість бензину в нашій країні погане, і що краще в деякі моменти лити 92-ий.

Спец по технічній частині-поясніть пож-ста: чим обумовлено в новому Логаном 1,6-82 к.с. 95-98?

Не зрозуміло, чому, якщо завод рекомендує один з 3-х варіантів, то лити треба саме 92. Якби 95 і 98 з
знижували ресурс двигуна, виробник вказав би тільки 92.

Насправді все просто – якщо ступінь стиснення у двигуна до 10,5 сміливо можна лити 92 бензин , як більш дешевий. Якщо ступінь стиснення, наприклад 11 – то 92 бензин лити не рекомендують через небезпеку виникнення детонації. Але як то кажуть, господар – пан, у кожного своя голова на плечах.

Ти самий грамотний серед усіх дивані комінтаторов)))

Якщо чесно згоден з тим що стаття марна.

Ось самий грамотний коментар, а решта таку нісенітницю тут пишуть.

який бензин 92 або 95

92 або 95 якщо є зайві гроші на бензин і заміну сальника підшипника коленвала – тоді 92-й.

Якщо хочеш їздити більш економно, більш швидко і без ремонтів – лей то, на що розрахований двигун. Він розрахований на 95-й.

ну зважай ти що це реклама, емае! Коли Логан починали продавати – дилери співали солов’єм – «мотор нараховано на 92-й, не треба лити 95-й!»

На офіційному сайті Рена в Росії і Дачії за кордоном – на прохання дилерів замінили всі специфікації – прибравши марку бензину! Щоб не сіяти смуту!
Тільки німецький сайт залишився вірним вихідними даними.

А потім в логан-клубах з’явилися перші скарги на поточний сальник підшипника коленвала!
А коли я їм сказав про бензин – виставили голосовалку – хто на якому бензині їздить. І голосовалку – у кого протікав сальник.
У першій голосовалке 75% було за 92-й. У другій голосовалке було 75% за поточний сальник.
Що ще потрібно доводити?

У нас з тобою абсолютно однакові інтереси мене теж не цікавлять сальники і прокладки.

Різниця в тому – що я подбав про свої інтереси. А ти просто запитав що краще – мати цю проблему або не мати.

Оскільки скільки людей стільки й думок – тобі краще все ж якось своїм розумом все зрозуміти. Ось тому і пояснюю в чому смисел.
А далі твоя особиста справа – плюнути і забути або запам’ятати.

Завантажити інструкцію з експлуатації. Розділ 6.5. “Тип палива. Октанове число »
Цитата:
« Сертифікований автомобільний неетилований бензин з октановим
числом не менше 95.Прі відсутності рекомендованого палива допускається
тимчасове використання сертифікованих автомобільних бензинів з
іншими октановими числами, зазначеними на етикетці внутрішньої сторони
бензобака. »

Якщо люди сортаменту не хочуть бачити те, що потрібно їм же, то мені реально лінь робити це за них.

на люк нехай лохи дивляться що не розрізняють смисел слів «допустиме» і «рекомендований»

92-й бензин допускається заливати в бак ЗА ВІДСУТНОСТІ 95-го.
Що означає – нетривалий час.
Терміново гуглити поняття «прихована детонація» і теорію роботи ДВС.

і наприклад hyundai пише, що мінімум 92, на Російському сайті Рено такі дані не знайшов

Забий. У мене на лючке етикетка 91-95-98 Лью усі вказані, в залежності від настрою і черги на ту чи іншу колонку))

Бензин в Москві однаково поганими, але що б убити їм мотор – це треба постаратися (форс-мажору типу в розрахунок не беремо)

немає такого поняття «мінімум» якщо це хтось пише – то це тільки азіати, які ніколи ні в чому не розбираються до кінця.

Існує поняття «розрахункове» октанове число – то, яке закладено розробником при проектуванні мотора.

І є поняття «допустимий» октанове число – яке означає, що мотор від нього не зламається. Принаймні відразу.
Те що ресурс двигла при використанні «допустимого» і при використанні «розрахункового» відрізняється втричі – тобі ніхто не напише. Це потрібно тільки тобі. І більше нікому. Тому що тільки ти за це платиш. Решта – тільки отримують.

Не тільки азіати, в інструкції до Шкоді я бачив, бензин, октанове число. і замітку можете заправляти бензином з великим о.ч. але це не Полія на.

Я багато їздив, міняв машини кожні 2 роки або 120 тис. Бензин або 150 тис. Дизель. Все одно ресурс двигуна великий, при регулярному догляді машина просто морально застаріває і її треба міняти, як наприклад комп’ютер. Хто зараз буде працювати на 486-ом комп’ютері під керуванням МСДОС тільки тому, що процесор може пропрацювати 10-15 років?

а я об’їздив за зубле 300 тис без капіталки заливаючи синтетику і 95-й.

Я згоден що якщо людина планує їздити три роки а потім продати – то його проблема другого господаря мало хвилює.
Але у випадку з моторами Логана – сальник себе проявляє набагато раніше. Наступний покупець буде попереджений куди дивитися і це позначиться на ціні.

Ну і нарешті, для самих гальмівних (ти вже вибач) жирним шрифтом:
навіть при різниці в два рубля 95-й бензин коштує дешевше, оскільки мотор з ним набагато економічніше!
ну да ладно.

конкретні цифри такі в Меган 2 (1,6 л 16 кл, К4М)
92-й бензин не заливав зовсім
коли їздив в адлер спеціально заміряв витрата на відрізку Волгоград-Краснодар (приблизно 800 км).
У Волгограді залив лукойлівський 95-й і скинув борткомп, швидкість на трасі була в діапазоні 100-140, наспунктов практично не було. Витрата вийшов 8,2 л / 100 км.
Зворотно їхав, в Краснодарі залив лукойлівський 98-й євро-4 і скинув борткомп. Їхав назад в тому ж темпі.
У Волгограді середня витрата подивився – 7,3 л / 100 км.

А 92 з 95-м я порівнював на зубилі. Цифри вже не пам’ятаю – це закінчилося в 2006 році. Але на ній я їздив приблизно два рази на місяць роблячи півтори тисячі за добу. Варіанти з бензином і з рублями були перепробувані найрізноманітніші і по сто разів. Найвигідніший бензин був – рязанський ТНК. Ще краще Лукойлу.

завжди будь ласка в чому різниця для двигуна між 92 і 95.
лекція номер сто один.

1. ККД двигуна внутрішнього згоряння (коефіцієнт корисної дейтсвія, рівносильний економічності і потужності) максимальний в такому режимі – коли бензино-повітряна суміш найбільш близька до стану самозаймання.
Але самозаймання в бензиновому двигуні заборонено. Суміш повинна займисті дуже строго в певні моменти – тільки тоді мотор розвиває високу потужність і не саморуйнується.
Таким чином – розробник так розраховує ступінь стиснення, фази газорозподілу і моменти запалювання – щоб мотор працював БЕЗ детонації – АЛЕ на прикордонних з нею режимах – У ВСЬОМУ робочому діапазоні оборотів і на ВСІХ рівнях натискання педалі газу.

2. З п.1 слід одна проста істина – розробник може правильно розрахувати двигун тільки під певний октанове число – бо воно якраз і визначає ймовірність самозаймання при різних параметрах роботи мотора.
Якщо залити в мотор, який розрахований на 95-й бензин – 92-й – то розрахункова крива режиму миттєво і по всіх режимів почне перетинатися з кривою виникнення детонації – тобто самозаймання суміші. Чому відразу по всім?
Чим краще мотор, чим правильніше і краще він спроектований – тим вище його ККД і тим ближче його режими до режиму детонації!
Досить зовсім небагато погіршити октанове число палива – і все режими летять коту під хвіст. Мотор починає детонувати.

3. Що таке детонація? Це мікровибухи, які б’ють по всьому двигуну – приблизно аналогічно ударам молотка за поршням. Вони можуть не зруйнувати відразу мотор якщо досить слабкі – але при цьому вони посилено зношують – раздалбивают – вкладиші шатунів, підшипники трансмісії, а ударна хвиля, що йде по маслу – вбиває його в сальники. Двигун різко прискорює свій знос. Навіть коробці передач дістається – через обертовий момент і через контакти зуб шестерень.

4. Електроніка двигуна намагається врятуватися від цього поганого режиму – для чого має спеціальні датчики детонації. Але по-перше – датчики загрублени і розраховані тільки на дуже сильну детонацію (щоб не заважати нормальній роботі в нормальних режимах), по-друге – все що електроніка може зробити – це тільки змінити моменти запалювання суміші.
Це вкрай неефективний спосіб придушення детонації – оскільки вона не залежить від роботи запалювання, тут є тільки опосередкований вплив – через деяке зниження температури камери згоряння. Коротше кажучи – при спробі придушити детонацію – вона знижується набагато повільніше – чим падає тяга двигуна. А витрата палива при цьому зростає – роботу то треба виконати ту ж!
========
Отже, ми розглянули перший негативний аспект застосування недостаточноя октанового бензину. Тепер
другий:

У бензину є ще одна цікава властивість. Чим вище октанове число – тим повільніше він згоряє в камері згоряння.
Це важливо для низькооборотних режимів роботи двигуна (які так трепетно і сумирно люблять росіяни) – від 1 до 3 тис РКК.
У низькооборотної режимі суміш згорає набагато швидше – чим закінчується робочий хід поршня – і до моменту вильоту з циліндра вона вже встигає охолонути. А це означає саме пряме зниження тяги двигуна. бо якраз максимальне розширення згоряє суміші і є його головна вимога!
Так ось – оскільки більш високооктановий бензин горить довше – то і тяга мотора на низьких оборотах з цим бензином – набагато вище!

Як це позначається на економічності?
Там де на 95-му можна їхати на п’ятій – на 92-му потрібна четверта передача. Де на 95-му можна їхати на четвертій – на 92-му потрібна третя. Інакше автомобілю не вистачає тяги.
А якщо я можу їхати на п’ятій там де все еджут на четвертій – наскільки я спалю менше бензину на сотню? На багатьох.

Посилання http://dacia.de/dacia_sandero_technische_daten.php
====================================== =====
Super 1.2 16V 75 Super / Flüssiggas 1.2 16V LPG 75 Super 1.6 MPI 85 Diesel dCi 75 Diesel dCi 90

Kraftstoffart Super (95 Oktan) Super (95 Oktan) / Flüssiggas Super (95 Oktan) Diesel Diesel

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Не працює підсвічування годин ваз 2107

Чи не працює підсвічування годин ваз 2107 Годинники ВАЗ 2107: усунення несправностей…

Розбирання збірка паливного насоса

Розбирання збірка паливного насоса Розбирання збірка паливного насоса Перед складанням паливного насоса…

Витрата бензину лада веста механіка

Витрата бензину лада веста механіка Витрата палива Лада Веста на 3-ох модифікаціях…

Робочий тиск масла в двигуні камаз

Робочий тиск масла в двигуні камаз Клуб власників і любителів автомобілів КАМАЗ…

Перевірка датчика рівня палива

Перевірка датчика рівня палива Перевірка датчика рівня палива Про кількість що залишився…

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі)…

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла Лада 2114 «Salavat Motorsport»> бортжурнал> Засіб…

Скільки масла заливати в двигун оки

Скільки масла заливати в двигун оки Заміна масла в двигуні ока Автомобіль…

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі) Не так…

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор Заміна масла в двигуні ВАЗ…