Рено Логан, він же Ніссан Апріо, Рено Тондар 90, Ніссан NP200, Лада Ларгус і Рено Символ – автомобілі однієї групи, побудовані на базі румунської моделі Dacia Logan. Автомобіль з’явився на світ у 2004 році і комплектувався протягом всієї своєї виробничої життя різними силовими агрегатами.

Мотор Рено Логан, який використовується для комплектації автомобіля в основному визначається платоспроможністю ринку, на який поставляється автомобіль, а також вимогами, що пред’являються до якості палива, що заливається.

Ресурс двигуна renault logan 1,4 і 1,6 8 і 16 клапанів.  Все про це і не тільки

Бензиновий двигун Рено Логан серії К, що встановлюється на автомобілі російського виробництва є доопрацьованій конструкцією сильно застарілого мотора, який монтувався на серійні автомобілі з середини 80-х років. Двигун К7М, на відміну від свого прабатька серії Е, має верхнє розташування распредвала, що приводить в рух 8 клапанів.

Такий доопрацюванням пристрій двигуна Рено Логан було доведено до більш сучасного рівня, на відміну від попереднього покоління, коли вал управління клапанами розташовувався в нижній частині блоку циліндрів. 8 клапанний ДВС Логан має кілька варіантів виконання, але технічні характеристики мотора Логана далекі від досконалості.

Двигун Рено Логан 1,6 в своєму одновальному виконанні може розвивати максимальну потужність 98 к.с. Двигун K7M досить універсальний за екологічними характеристиками, і хоча в даний час випускається за нормами Євро 5, маючи більш високі технічні характеристики, також проводиться по всьому спектру вимог від Євро 1 до Євро 4.

Силовий агрегат Рено Логан 1,6 8 клапанів має обмежені можливості по поліпшень.

Щоб характеристики двигуна відповідали вимогам і по екологічності, і по потужності, і по витраті палива була проведена доробка головки циліндрів і встановлені два распредвала.

Такий двигун отримав конструктивний індекс К4М. Технічні характеристики цього мотора вказують на можливість розвитку потужності 113 к.с. при 5500 об / хв.

Ресурс двигуна renault logan 1,4 і 1,6 8 і 16 клапанів.  Все про це і не тільки

двигун К7М

Двигун Логан K7M має 12 (14) варіантів виконання. Відмінності виражаються в максимальній потужності, і варіантом застосовуваного палива. Максимальна потужність варіюється від 74 до 98 к.с., при максимальних обертах в межах від 5000 до 5500. Як паливо може застосовуватися бензин, газ, етанол.

Конструктивно двигун 1,6 виконаний за схемою L4 SOHC. Кількість клапанів – 8. Система подачі палива інжекторна з електронним управлінням.

На російському ринку відсутні автомобілі, двигуни яких налаштовані для роботи на зрідженому газі або етанолі. До 2010 серійно встановлювали на Renault Logan двигун k7m 710. У 2011 році на автомобілі почали встановлювати двигуни серії К7М 800. Технічні характеристики нової лінійки моторів кілька придушені на догоду вимог Евро4.

Зверніть увагу

За рахунок перенастроювання системи упорскування і роботи каталітичного конвертера движки втратили 3 к.с. і тепер розвивають тільки 83 коні при 5250 об / хв, при цьому розвиваючи крутний момент 130-135 нм в межах оборотів від 2500 до 5500. Пікове значення крутного моменту досягається при 4700-4800 об / хв.

Як варіант виконання і як запасна частина поставляється мотор K7MF710, що має буквений індекс F. вказує на можливість роботи і на бензині і на етанолі. Офіційно такі движки не встановлювалися на авто, призначені для російського ринку.

Система управління клапанами заснована на застосуванні коромислового штовхачів, що збільшує кількість використовуваних деталей і, відповідно, знижує надійність даного вузла. Впускний і випускний клапани розташовані з двох сторін щодо осі двигуна. Привід распредвала здійснюється ремінною передачею від колінчастого вала. Співвідношення частоти обертання становить 1 до 2.

Ресурс двигуна renault logan 1,4 і 1,6 8 і 16 клапанів.  Все про це і не тільки

При обриві ременя клапана може загнути. Опис ЦПГ вказує на наявність єдиної виїмки в денці поршня, але її глибини недостатньо. Клапана може погнути при зависанні клапана в повністю відкритому стані.

При своєчасному проходженні ТО і заміни необхідних елементів конструкції ресурс двигуна становить 400 000 км пробігу до першого капітального ремонту.

двигун К4М

На Рено Логан встановлюють і 16 клапанні движки. Із заводу виходять авто укомплектовані силовими агрегатами К4М. Цей тип двигуна є продовженням розвитку сімейства К7. Основним конструктивним відмінністю є виконання двигуна за схемою DOHC. Застосовується два распредвала, встановлених у зміненій голівці клапанів.

Схема є традиційною, і конструктивне рішення дозволило уникнути використання коромисел в якості штовхачів. Зусилля передається безпосередньо з кулачків розподільного вала на шток клапана. Технічні характеристики двигуна дозволяють отримувати 113-115 к.с., але особливістю даного варіанту силової установки є наявність яскраво вираженого пікового значення крутного моменту.

https://www.youtube.com/watch?v=aLk-XqcNWok

Залежність крутного моменту від оборотів практично лінійна з підвищення до 160 Нм на 4500 об / хв і наступним зниженням до 135 Нм на 7000 об / хв. Движок досить спритний. Максимальна потужність знімається при 6800 об / хв.

На російський варіант виконання Рено Логан двигун К4М поставляється з індексом 490. Цей же тип силової установки монтується в Лада Ларгус. Щоб відповісти на питання гніт чи клапана на цьому типі двигунів, необхідно звернутися до конструкції, на базі якої був спроектований цей движок.

Ресурс двигуна renault logan 1,4 і 1,6 8 і 16 клапанів.  Все про це і не тільки

Ресурс силової установки К4М становить 400 000 км, як і свого попередника. Закладені заводом-виробником показники підтверджуються і в умовах реальної експлуатації.

Паливна система

Паливна система обох типів агрегатів – інжекторний. Спроектовані движки для експлуатації на 95 бензині. Застосування палива з октановим числом 92 допустимо, але не виправдано, так як збільшується витрата палива і знижується потужності характеристики двигуна.

масляна система

Конструктивно виконана однаково. Тиск в системі створюється шестерним масляним насосом, встановленим в нижній частині двигуна. Забір масла проводиться з картера і під тиском подається в систему.

Мастило дзеркала циліндрів здійснюється масляним туманом (барботажем), який створюється при обертанні колінчастого вала. Примусове зрошення нижній частині циліндрів за допомогою масляних форсунок не передбачено.

Моторне масло для Рено Logan підбирається виходячи з умов експлуатації. Яке масло застосовувати по базовій основі абсолютно не принципово. Так як силові агрегати спроектовані на базі двигунів 80-х років, то все конструкційні матеріали та взагалі вся надійність двигуна передбачає використання і мінерального, і напівсинтетичного і повністю синтетичного масел.

Ресурс двигуна renault logan 1,4 і 1,6 8 і 16 клапанів.  Все про це і не тільки

Однак виробник вказує застосування в основному мінералки і напівсинтетики, як економічно найбільш виправдані варіанти рідкого мастила. Двигуни не настільки вибагливі, щоб працювати виключно на сучасних синтетичних маслах. Перший раз на заводі заливається всесезонное напівсинтетичне масло Elf 5w30.

Яке масло лити, потім в процесі експлуатації залежить від технічне стану і пробігу двигуна, а також температурними умовами експлуатації. Найбільш універсальне масло для Рено Логан це мастило з в’язкістю 5w40 і 5w50, що забезпечує нормальну роботу двигуна у всіх кліматичних зонах.

Основні несправності і проблеми експлуатації

Деякі несправності, наприклад троение двигуна або його вібрація, мають своєї основна причина свічки запалювання. Свічки мають обмежений ресурс і вимагають своєчасної заміни.

У зв’язку з тим, що даний видатковий елемент управління системою запалювання часто підробляється і в принципі має обмежена кількість якісних постачальників, то свічки варто щось змінювати при проходженні ТО на сертифікованих станціях, або купувати свічки у авторизованих дилерів.

Іншою частою несправністю вважається прогар прокладки головки блоку циліндрів. Проблема пов’язана з недостатнім охолодженням головки блоку. Особливо це проявляється на 16 клапанних двигунах.

Обрив ременя ГРМ призводить до загину клапанів. Тому потрібна обов’язкова заміна ремінного приводу і роликів кожні 60 000 км пробігу.

Ресурс двигуна renault logan 1,4 і 1,6 8 і 16 клапанів.  Все про це і не тільки

Конструкція силових агрегатів нескладна. Ремонт двигуна при наявності достатніх навичок можна зробити своїми руками. При виконанні заміни ременя ГРМ на 16 клапанному агрегаті слід враховувати, що мітки для виставлення валів на передній частині мотора відсутні.

Якщо верхню мертву точку поршня можна визначити, вивернувши свічки і повернувши коленвал, з подальшою фіксацією його болтом через спецотверстіе, то розподілвали виставляються по мітках, які є в задній частині головки і закритими заглушками. Вали також мають можливість фіксації спеціальними вставками.

Можливості тюнінгу і доробок

Рено має свій тюнінговий ДВС K4M RS, що розвиває 133 к.с. У Рено Логан такий движок на заводі не встановлюється. Якщо не планується заміна розподілвалів або глибока модернізація головки циліндрів, то тюнінг двигуна Рено зазвичай виконується перепрошивкой системи управління двигуном. Це дозволяє підняти потужність стандартного 16 клапанного двигуна з 109 до 120 к.с.

Установка турбінного нагнітача можлива, але призведе до зниження ресурсу двигуна.

Двигун Рено Логан 1.4 пристрій, ГРМ, характеристики

Ресурс двигуна renault logan 1,4 і 1,6 8 і 16 клапанів.  Все про це і не тільки

Двигун Рено Логан 1.4 літра потужністю 75 кінських сил встановлювали на бюджетний седан Logan першого покоління. Це досить простий 8-клапанний мотор з чавунним блоком циліндрів (з алюмінієвим піддоном) і ременем в приводі ГРМ. Сьогодні докладно розповімо про характеристики та особливості даного мотора.

Двигун Renault K7J 710 має досить архаїчну конструкцію. Простота і надійність – це саме те, чого чекають від недорогого автомобіля. За запевненням виробника при правильному догляді моторесурс може скласти 350-400 тисяч кілометрів пробігу.

Ресурс двигуна renault logan 1,4 і 1,6 8 і 16 клапанів.  Все про це і не тільки

Пристрій двигуна Рено Логан 1.4

Силовий агрегат бензиновий, чотиритактний, чотирициліндровий, рядний, восьмиклапанний, з верхнім розташуванням розподільного вала. Порядок роботи циліндрів: 1-3-4-2, відлік – від маховика. Система харчування – розподілене уприскування палива MPI (норми токсичності Євро-2).

Двигун Рено Логан 1.4 з коробкою передач і зчепленням утворюють силовий агрегат – єдиний блок, закріплений в моторному відсіку на трьох еластичних гумово опорах. Права опора кріпиться до кронштейну на верхній кришці ременя приводу газорозподільного механізму, а ліва і задня – до картера коробки передач.

Блок циліндрів двигуна відлитий з чавуну, циліндри розточені безпосередньо в блоці. Номінальний діаметр циліндра – 79,5 мм. У нижній частині блоку циліндрів розташовані п’ять опор корінних підшипників колінчастого вала зі знімними кришками, які кріпляться до блоку спеціальними болтами.

Отвори в блоці циліндрів під підшипники обробляються при встановлених кришках, тому кришки не взаємозамінні і для відмінності промарковані на зовнішній поверхні (рахунок кришок ведеться з боку маховика).

важливо

На торцевих поверхнях середньої опори виконані гнізда для наполегливих півкілець, що перешкоджають осьовому переміщенню колінчастого вала.

Вкладиші корінних і шатунних підшипників колінчастого вала сталеві, тонкостінні з антифрикційним покриттям, нанесеним на робочі поверхні. Колінчастий вал з п’ятьма корінними і чотирма шатунними шийками. Вал забезпечений чотирма противагами, відлитими заодно з ним. Для подачі масла від корінних шийок до шатунних служать канали, вихідні отвори яких закриті заглушками.

На передньому кінці (шкарпетці) колінчастого вала встановлені: зірочка привода масляного насоса, зубчастий шків приводу газорозподільного механізму (ГРМ) і шків приводу допоміжних агрегатів. В отворі зубчастого шківа є виступ, який входить в проточку на шкарпетці колінчастого вала і фіксує шків від провертання.

Аналогічно фіксується на валу і шків приводу допоміжних агрегатів.

Головка блоку циліндрів двигуна Рено Логан 1.4

Ресурс двигуна renault logan 1,4 і 1,6 8 і 16 клапанів.  Все про це і не тільки

Головка блоку циліндрів Рено Логан 1.4 – з алюмінієвого сплаву, загальна для всіх чотирьох циліндрів. Вона центрируется на блоці двома втулками і кріпиться десятьма гвинтами. Між блоком і головкою встановлюється безусадкова металева прокладка.

У верхній частині головки блоку циліндрів розташовані п’ять опор (підшипників) розподільного вала. Опори виконані нероз’ємними, а розподільний вал вставляється в них з боку приводу ГРМ.

Розподільчий вал приводиться в обертання зубчастим ременем від колінчастого вала.

У крайній опорної шийки розподільного вала (з боку маховика) виконана проточка, в яку входить завзятий фланець, що перешкоджає осьовому переміщенню вала. Наполегливий фланець кріпиться до голівки блоку циліндрів двома гвинтами.

Зверху до опор розподільного вала п’ятьма болтами прикріплена вісь коромисел клапанів. Коромисла утримуються від зсуву вздовж осі двома скобами, які кріпляться болтами кріплення осі коромисел.

В коромисла вкручені гвинти, службовці для регулювання теплових зазорів в приводі клапанів 5.

Регулювальні гвинти стопоряться від відвернення контргайками. Сідла і направляючі втулки клапанів запресовані в головку блоку циліндрів. Зверху на напрямні втулки клапанів надіті маслоотражательних ковпачки.

Клапани сталеві, розташовані в два ряди, похило до площини, що проходить через осі циліндрів. Спереду (по ходу автомобіля) розташований ряд випускних клапанів, а ззаду – ряд впускних.

Тарілка впускного клапана більше, ніж випускного.

Клапан відкривається коромислом, один кінець якого спирається на кулачок розподільного вала, а інший, через регулювальний гвинт, на торець стрижня клапана. Закривається клапан під дією пружини.

Нижнім кінцем вона спирається на шайбу, а верхнім – на тарілку, яка утримується двома сухарями.

Складені сухарі зовні мають форму усіченого конуса, а зсередини забезпечені наполегливими буртиками, що входять в проточку на стрижні клапана

Масляний насос двигуна Рено Логан 1.4

Ресурс двигуна renault logan 1,4 і 1,6 8 і 16 клапанів.  Все про це і не тільки

Масляний насос Рено Логан 1.4 має досить архаїчну конструкцію успадковану у старих моделей двигунів, таких як Renault ExJ. Привід насоса ланцюгової. Провідна зірочка приводу насоса встановлена на колінчастому валі під передньою кришкою блоку циліндрів.

На зірочці виконаний циліндричний поясок, за яким працює передній сальник колінчастого вала. Зірочка встановлена ​​на колінчастому валі без натягу і не зафіксована шпонкой.

При складанні двигуна провідна зірочка приводу насоса затискається між зубчастим шківом приводу ГРМ і буртиком колінчастого вала в результаті стягування пакета деталей болтом кріплення шківа приводу допоміжних агрегатів.

Крутний момент від колінчастого вала передається на зірочку тільки за рахунок сил тертя між торцевими поверхнями зірочки, зубчастого шківа і колінчастого вала.

Привід ГРМ двигуна Рено Логан 1.4

Ресурс двигуна renault logan 1,4 і 1,6 8 і 16 клапанів.  Все про це і не тільки

Схему приводу газорозподільного механізму Рено Логан 1.4 можна розглянути трохи вище на фото.

Вихід з ладу ременя приводу газорозподільного механізму (ГРМ) (обрив або зріз зубів) призведе до утикання клапанів в поршні через неузгодженості кутів повороту колінчастого і розподільного валів і, як наслідок, до дорогого ремонту двигуна.

Тобто при обриві ременя ГРМ на Рено Логан 1.4 гніт клапана! Тому відповідно до регламенту технічного обслуговування автомобіля перевірку стану ременя проводимо через кожні 15 тис. Км пробігу. Оскільки свічки запалювання також необхідно міняти через 15 тис.

км, то ці роботи краще поєднати, тому що провертати колінчастий вал при перевірці ременя буде легше. Поверхня зубчастої частини ременя не повинна мати складок, тріщин, підрізів зубів і відшарувань тканини від гуми. Зворотний бік ременя не повинна мати зносу, що оголює нитки корду, і слідів підгоряння.

На торцевих поверхнях ременя не повинно спостерігатися розшарувань і разлохмачіванію. Ремінь необхідно замінити при виявленні на ньому слідів масла. Незалежно від стану ременя ГРМ Рено Логан 1.4 його необхідно замінювати через кожні 60 тис. Км пробігу .

Технічні характеристики двигуна Рено Логан 1.4

  • Робочий об’єм – 1390 см3
  • Кількість циліндрів – 4
  • Кількість клапанів – 8
  • Діаметр циліндра – 79,5 мм
  • Хід поршня – 70 мм
  • Привід ГРМ – ремінь
  • Потужність к.с. (кВт) – 75 (56) при 5500 об. в хв.
  • Крутний момент – 112 Нм при 3000 об. в хв.
  • Максимальна швидкість – 162 км / ч
  • Розгін до першої сотні – 13 секунд
  • Тип палива – бензин АІ-92
  • Витрата палива по місту – 9,2 літра
  • Витрата палива в змішаному циклі – 6,8 літра
  • Витрата палива по трасі – 5,5 літра

Збирали мотор на Румунському заводі Automobile Dacia саме там французи організували збірку. До недавнього часу саме з Румунії мотор завозили на московський завод “Автофрамос”, де і ставили на Рено Логан і Сандеро першого покоління.

Три найнадійніших мотора Рено

Нещодавно ми розглядали три проблемних мотора французького автовиробника. А сьогодні поговоримо про справжніх довгожителів серед двигунів Renault.

Ресурс двигуна renault logan 1,4 і 1,6 8 і 16 клапанів.  Все про це і не тільки

Renault 1.6 (K7M)

Ресурс двигуна renault logan 1,4 і 1,6 8 і 16 клапанів.  Все про це і не тільки

Цей бензиновий мотор має тривалу історію. Вперше його встановили ще в 1995 році на Renault Megane / Scenic. Прабатько моделі – 1,4-літровий К7J. Секрет успіху – в простоті конструкції. Чавунний блок, алюмінієва головка, 8 клапанів і відсутність «наворотів» на кшталт системи зміни фаз газорозподілу. Вуаля, невибагливий і надійний агрегат готовий.

До недоліків мотора, на якому на народних Logan і Sandero таксисти «за півмільйона накручують», можна віднести хіба що підвищені паливні апетити і проблему витоку масла через сальник коленвала і прокладку кришки клапанів. Але це не заважає К7М бути одним з кращих двигунів Рено в історії.

Renault-Nissan M4R / MR20

Ресурс двигуна renault logan 1,4 і 1,6 8 і 16 клапанів.  Все про це і не тільки

Ці 2,0-літрові бензинові мотори альянсу, що випускаються з 2005 року, більше відомі за японськими кроссоверам X-Trail і Qashqai. Французький аналог ставилося на Megane 3 і Fluence. Рецепт популярності – консервативна начинка і помірна форсировка.

З недоліків – проблема появи тріщин на шиях колінчастих валів і деформація четвертого циліндра. Ланцюг ГРМ може розтягнутися вже до 80 тис. Км пробігу.

Без серйозних втручань двигуни сімейств M4R / MR20 ходять по 300 тисяч км, і це досить непоганий ресурс. Ціна запчастин теж демократична.

Renault 1.6 (K4M)

Ресурс двигуна renault logan 1,4 і 1,6 8 і 16 клапанів.  Все про це і не тільки

Цей 16-клапанний двигун об’ємом 1,6, встановлювався з 1999 року на ряд моделей Рено Logan, Duster, Clio 2, Laguna 1,2, Megane, Kangoo, Fluence і ін. Чавунний блок, розподілене уприскування палива, 4 клапани на циліндр і ремінний привід ГРМ – все геніальне просто. В середньому, за відгуками власників, ресурс K4M становить 400 + тис. Км. 

Двигун K4M 1,6 л. 102 к.с. є розвиток серії К7М і відрізняється наявністю голови з двома розподільними, іншими поршнями. Мотори К4М зустрічаються як з фазорегулятор, так і без такого. Список індексів після назви К4М відображає деталі мотора, встановленого на конкретну модель: норми викидів (Євро 3,4 або 5), тип КПП, наявність фазорегулятора і т.п. 

До недоліків цього 16-клапанника можна віднести відносно недешеву вартість запчастин і проблему із зігнутими при обриві ременя ГРМ клапанами. Тому заміна останнього разом з роликами раз в 60 тис. Км – обов’язкова.

Деякі власники стикаються з проблемою плаваючих оборотів і троение.

Зазвичай це питання якості палива, а також системи запалювання – потрібно стежити за справністю свічок, котушок запалювання, заміряти компресію і окремо перевірити датчик положення коленвала.

В іншому ж, цей мотор працює досить тихо і економічно. При адекватному лікуванні, К7М виходжує не одну сотню кілометрів, а деякі власники відзначають пробіги цього агрегату, близькі до мільйона (разумаеется, після заміни кілець приблизно на 400 тис. Км). Відмінний результат!

Про самих ненадійних двигунах Рено ми писали тут.

Ресурс двигунів Рено Логан об’ємом 1.4 і 1.6 літра – його величина і способи продовження

У 2004 році французька корпорація Renault представила бюджетну модель автомобіля під назвою Logan. У нашій країні Рено Логан почали збирати в 2005 році, а його продажі практично відразу продемонстрували впевнене зростання. З плином часу позиції іномарки на вітчизняному ринку тільки зміцнювалися, що дозволило їй двічі ставати найпопулярнішою в Росії.

Ресурс двигуна renault logan 1,4 і 1,6 8 і 16 клапанів.  Все про це і не тільки

Renault Logan донині широко використовується в перевезеннях, зокрема, найбільш поширений серед моделей економ класу в таксі і каршерінге. Це пояснюється не тільки низькою ціною транспортного засобу, але і його феноменальною надійністю, яка складається з декількох складових:

  • міцний оцинкований кузов;
  • довговічна і невибаглива підвіска;
  • значний ресурс двигуна.

Який ресурс має двигун Рено Логан

Так як стан кузова і підвіски часто впливають лише на ступінь комфортності пересування, а, вичерпавши моторесурс, автомобіль не здатний виконувати свою головну задачу (переміщення з пункту А в пункт Б) – про нього і варто розповісти докладніше.

За деякими даними ресурс двигуна Рено Логан може доходити до півмільйона кілометрів і більше. Зрозуміло, це відноситься до тих екземплярів, за мотором яких здійснюється своєчасний і якісний догляд.

Залежно від комплектації на Logan встановлювали три типи двигунів:

  • 1.4 л, восьмиклапанний;
  • 1.6 л, восьмиклапанний;
  • 1.6 л, шестнадцатіклапанний.

Серед автомобілів з даними двигунами зустрічаються екземпляри з непоганим станом кузова, мають і більший пробіг (> 500000 км).

Як продовжити моторесурс Renault Logan

Незалежно від того який обсяг двигуна має автомобіль, рекомендації щодо продовження його моторесурсу приблизно однакові:

  1. стежити за рівнем і станом охолоджуючої рідини;
  2. вчасно міняти і при необхідності доливати моторне масло;
  3. своєчасно проводити заміну ременя ГРМ і натяжного ролика;
  4. стежити за температурним режимом двигуна;
  5. вчасно міняти витратні матеріали (фільтри, свічки);
  6. вибирати заправні станції з якісним паливом;
  7. ретельно стежити за станом роликів і ременя приводу допоміжних агрегатів.

Все це, звичайно, не гарантує повної відсутності проблем з мотором, але однозначно допоможе знизити ймовірність його передчасного виходу з ладу.

Що робити, коли моторесурс Рено Логан вичерпаний

Якщо за двигуном автомобіля тривалий час не доглядати, використовувати неякісні деталі, заливати контрафактне масло і паливо, то в якийсь момент він просто перестане функціонувати. Неполадки можуть бути найрізноманітнішими, а в особливо важких випадках навіть доведеться вдатися до капітального ремонту або заміні мотора.

Що стосується доцільності цих процедур для Renault Logan, то зазвичай вигідніше замінити агрегат цілком ніж його ремонтувати. І справа тут не тільки в дорогому і трудомісткий ремонті.

Так відбувається ще й тому, що ресурс двигуна воістину феноменальний – він просто не має попиту на вторинному ринку, а отже, обходиться дешевше.

Восьмиклапанним серце. Тривалий тест Renault Logan

Першу половину тривалого тесту ми відчували 102-сильний седан Renault Logan в максимальній комплектації Luxe Privilege з усім доступним обладнанням, якого при зміні поколінь помітно додалося – це мультимедійний комплекс LG з сенсорним екраном і навігаційною системою, клімат-і круїз-контроль, задні паркувальні датчики і навіть ESP. Про це ми детально розповіли в матеріалі «Що нового? Тривалий тест седана Renault Logan », а після порівняли Logan з одним з найбільш грізних конкурентів – Kia Rio (про це читайте в статті« Без знижок. Renault Logan проти Kia Rio »). Але як зміниться враження, якщо взяти версію простіше?

Щоб відповісти на це питання, ми поміняли топ-модифікацію на седан у виконанні Privilege, та ще й з 82-сильним двигуном. Різниця в ціні пристойна – 60 тисяч рублів, з яких 20 000 припадає саме на «зайві» 20 кінських сил. Правда, з моменту виходу першої публікації

встиг помітно подорожчати – тепер комплектація Privilege обійдеться мінімум в 557 тисяч рублів проти 466 тисяч раніше! Що, втім, не завадило новоспеченому «жителю» Тольятті забратися в січні на четверте місце з продажу на російському ринку.

Чого позбавляється покупець, який вирішить заощадити 40 тисяч рублів на обладнанні? Салон стане похмурішим – інтер’єр Renault Logan Privilege виконаний в одному кольорі і позбавлений деталей зі світлого пластику, візуально полегшують масивну передню панель.

Ще в оснащення не входить шкіряна обробка керма, симпатичний блок клімат-контролю від Renault Clio 4, підігрів сидінь і лобового скла, датчики паркування, бічні подушки безпеки і ESP. Втім, все перераховане можна замовити окремо за доплату – пакет «Зимовий 2» обійдеться в 12 500 рублів.

«Клімат» і шкіряне кермо тягнуть на 13 тисяч, а за ESP, парктроник і «ейрбегамі» доведеться віддати ще 19 500 рублів. І якщо брати все, то виходить дорожче, ніж Logan Luxe Privilege з тим же набором!

«Наш» седан виявився саме таким, так що майбутнім власникам варто уважно вивчити прайс-лист і список устаткування, щоб не переплачувати за зайві опції або, навпаки, вибрати більш вигідний варіант. А ось зовні різниці між Privilege і Luxe Privilege практично немає – тільки легкосплавні 15-дюймові колісні диски зміняться штампованими.

Порада

Але велика кількість хромованих деталей нікуди не зникне – це вставка в передньому бампері і кант на ручці дверей. До того ж, Logan Privilege дістався нам в точно такому ж кольорі «Блакитно-синій», яким вже красувався флагманський варіант. Класний відтінок! Нагадує він про BMW M-серій і лінійці Opel OPC.

Зрозуміло, на цьому схожість зі спорткарами закінчується, бо під капотом – старий восьмиклапанний мотор K7M, який тепер видає 82 к.с.

Саме цей двигун тепер є базовим для нового Логана, так як 75-сильний 1.4 був відправлений на пенсію. Перше, що відзначаємо, – він не трясеться в конвульсіях при русі в непрогрітому стані, чим дратував нас 16-клапанний агрегат.

Дивно, але перехід до вимог «Євро-5» і електронного урядування дросельною заслінкою старий мотор пережив менш болісно, ​​ніж його більш сучасний «колега», хіба що втратив пару к.с.

Так чи варто доплачувати по тисячі рублів за «коня»?

Це залежить від умов експлуатації.

У місті 8-клапанний варіант навіть кращий – він впевнено тягне з «низів», пік крутного моменту (134 Н ∙ м) припадає на 2800 об / хв, тоді як 16-клапанник не має вражаючого переваги в тязі, та й «крутити» його треба сильніше (145 Н ∙ м при 3750 об / хв).

Тому впевнено маневрувати в щільному потоці легко і на 82-сильному Логане. Але при інтенсивних розгонах стрілка тахометра несподівано швидко уповільнює свій біг – тільки-но вона долає позначку «5», як Logan ніби впирається в невидиме перешкода.

Дивлюся в характеристики – і точно, максимальна потужність досягається на 5000 «обертів». Їдеш, немов на дизелі, постійно орудуючи важелем коробки передач! Зате тембр у 8-клапанного мотора приємніше і працює він трохи тихіше, ніж 102-сильний двигун.

Обігрів лобового скла не раз допомагав нам в зимових умовах, але окремої кнопки включення у нього немає – він активується при натисканні на кнопку максимального обдування стекол

Зверніть увагу

Картина змінюється, варто тільки вибратися за межі мегаполісу – якщо до 80 км / ч Logan з К7М розганяється порівняно бадьоро, вкладаючись по вимірах в 9 секунд, то потім темп розгону істотно знижується (від 80 до 100 км / ч йде ще 4 секунди!) , а після 140 км / год стрілка спідометра рухається болісно довго. Шансів встигнути за 16-клапанним Логаном – ніяких, складно доводиться і під час обгонів на двосмугових дорогах, де додає гострих відчуттів вузький робочий діапазон. Так що 102-сильний Logan – варіант для тих, хто любить «запалити» і часто їздить по автомагістралях.

На жаль, нікуди не поділася особливість, дуже докучаюча в попередньому Логане, – бічні стекла в залитій реагентами Москві миттєво покриваються коричневою пеленою. Пробивається вона і через ущільнювачі дверей, забруднивши пороги. А заливна горловина бачка для «незамерзайки» все ще розташована в незручному місці у лобового скла. Також Logan засмутив нікчемними штатними «двірниками»

Але 82-сильний варіант нам здається оптимальним – в місті його можливостей достатньо, а поза населеними пунктами можна почекати менш ризикованого моменту для обгону тихохідних автомобілів. Єдине, що дратує в довгих пробках, – це підвищені вібрації на холостих обертах.

Менш потужною модифікації охочіше прощаєш і керованість «з лінню». До речі, після переходу на зимові шини зусилля на кермі стало менше, а зворотний зв’язок злегка покращилася.

Слідство більш «породистих» покришок Dunlop SP Winter Sport 3D? Чи не заважає Логану і не відключається ESP – на снігу і каші Renault стартує впевнено, але вольностей в поворотах система не допускає.

Важливі і витрати. Крім економії 20 тисяч рублів при покупці машини, такий Logan обіцяє ще й вигідні коефіцієнти ОСАГО і транспортного податку. Порівняйте самі: за поліс ОСАГО в Москві власник Логана з 82-сильним двигуном повинен заплатити 5 662,80 рублів (при віці від 22 років і при стажі більше 3 років) проти 6 177,60 за Logan з 16-клапанним мотором.

І різниця ця тим більше, ніж менш досвідчений водій – вона досягає вже майже тисячі рублів при віці до 22 років і при стажі менше 3 років. Ще помітніше економія на транспортний податок – 984 рубля замість 2 550.

Єдиний аспект, де Renault Logan 16V виявляється вигідніше, – це витрата палива, споживає він в середньому на 0,6-0,7 л / 100 км менше 8-клапанного побратима.

важливо

Референсної машиною в плані динаміки і витрати палива для хетчбека Renault Sandero 1.2 виступить 82-сильний Logan 1.6 

До речі, про паливну економічність. При зміні поколінь в лінійці Renault Logan / Sandero з’явився цікавий варіант – хетчбек з 75-сильним двигуном об’ємом 1,2 літра.

Коштує він всього на 5 тисяч рублів дешевше, ніж аналогічно оснащена машина з мотором 1.6 (82 к.с.). А тому ми вирішили взяти Renault Sandero 1.2, щоб зрозуміти, наскільки він економічніше і повільніше, ніж 82-сильний седан.

Чи варта шкурка вичинки? Про це читайте в наступній публікації.

Вадим ГагарінФото автора і Дмитра Ласькова

альтернатива

Доступних седанів на російському ринку – хоч греблю гати! Ми вибрали популярні моделі (що входять в 25 найбільш продаваних) з початковою ціною до 600 тисяч рублів, двигунами потужністю від 80 кінських сил і механічними коробками передач, в списку обладнання яких (базового або додаткового) є як мінімум ABS, фронтальні подушки безпеки і кондиціонер, і збудували їх відповідно до рейтингу продажів.

Hyundai Solaris – від 535 900 рублів

У січні відбулася знакова подія – лідерство на ринку у Лади Гранти відібрав Hyundai Solaris, незважаючи на зростання цін. Зараз за Hyundai Solaris доведеться заплатити не менше 535 900 рублів проти 479 900 в листопаді. Дорого? Але вже в базовій версії Active машина має 107-сильний двигун 1.

4, ABS, фронтальні подушки безпеки, регулювання крісла водія по висоті і рульової колонки по куту нахилу, а за кондиціонер, підігрів сидінь і дзеркал потрібно доплатити 35 тисяч. Хочете кращої динаміки? Додайте ще 25 тисяч рублів і отримаєте Solaris 1.6 (123 к.с.

) Active з шестиступінчастою механікою з розгоном до сотні за 10,3 секунди.

Але Solaris в топ-оснащенні Elegance (клімат-контроль, підігрів керма, задні датчики паркування, регулювання керма по вильоту) і мотором 1.6 обійдеться не менш ніж в 636 900 рублів, а за бічні подушки і «шторки» безпеки, систему ESC і електрообігрів лобового скла в зоні спокою щіток потрібно додати ще 40 тисяч. 

Детальніше про Hyundai Solaris:

Lada Granta – від 311 600 рублів

Lada Granta упустила лідируючу позицію на російському ринку, хоча ціни зросли не так значно, на 18-22 тисячі рублів. За 311 600 рублів можна стати володарем седана з 82-сильним мотором 1.

6 в комплектації Стандарт, куди, як і у базового Renault Logan, входить тільки подушка безпеки водія. Granta з ABS і кондиціонером? Це вже виконання Норма з двигуном 1.6 потужністю 87 к.с.

і пакетом опцій за 33 600 рублів – разом 376 тисяч.

Є й більш потужні версії з 16-клапанними двигунами 1.

6 – 98-сильна Lada Granta Люкс з легкосплавними 15-дюймовими колісними дисками, задніми паркувальними датчиками, обігрівом сидінь і лобового скла, мультимедійним комплексом з сенсорним екраном і навіть системою стабілізації обійдеться у 441 600 рублів. Є і 106-сильна модифікація – в комплектації Норма з роботизованою коробкою вона коштує від 401 300 рублів, а версія Люкс з механікою – від 448 300 рублів.

Kia Rio – від 514 900 рублів

Порада

Близький родич Соляріса, седан Kia Rio пропонується дилерами за ціною від 514 900 рублів (+45 тисяч з листопада) – це буде машина з 107-сильним 1.

4 і п’ятиступінчастою механікою у виконанні Comfort (ABS, фронтальні подушки, задні дискові гальма, регулювання крісла водія по висоті і рульової колонки по куту нахилу). Кондиціонер додається в версії Comfort AC (564 900 рублів).

Причому на всі версії Kia Rio зараз діють знижки на машини 2014 року випуску від 20 до 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Kia Rio з двигуном 1.6 (123 к.с.

) І шестиступінчастою механікою доступний тільки починаючи з комплектації Luxe за 640 900 рублів, куди входять задні електросклопідйомники, протитуманні фари, підігрів передніх сидінь, керма і лобового скла в зоні спокою щіток, а також аудіосистема з USB-входом. А Rio Prestige з «кліматом», бічними подушками і 15-дюймовими легкосплавними колісними дисками обійдеться мінімум в 674 900 рублів. Система стабілізації і задні датчики паркування для Rio з механікою недоступні.

Volkswagen Polo – від 538 000 рублей

Седан Volkswagen Polo c минулого року можна купити в самому доступному виконанні Conceptline з 85-сильним двигуном 1.

6 и пятиступенчатой механикой – стоит такая машина 538 000 рублей (против 469 900 в ноябре 2014), а в оснащение входят ABS, фронтальные подушки безопасности, регулировка сиденья водителя по высоте, рулевой колонки – по углу наклона и вылету, передние и задние электростеклоподъёмники.

Polo с кондиционером? Это уже версия Trendline за 568 000 рублей, начиная с которой можно стать обладателем Polo с мотором мощностью 105 л.с. (+31 900 рублей).

Электрорегулировка и обогрев зеркал, аудиосистема, подогрев сидений и разрезанная складная задняя спинка – прерогатива Polo Comfortline (619 000 рублей).

Для неё же можно заказать пакет «Комфорт» за 22 760 рублей (обогрев лобового стекла, кожаная отделка руля и ручки КПП, центральный подлокотник и климат-контроль).

Обратите внимание

Топ-версія Polo Highline зі 105-сильним двигуном, «кліматом», обігрівом лобового скла, легкосплавними колесами і протитуманними фарами тягне вже на 721 900 рублів.

Детальніше про Volkswagen Polo:

Datsun on-DO – від 359 000 рублей

На сьоме місце в січні злетів первісток відродженої марки Datsun – седан on-DO.

По суті, це допрацьована Лада Гранта з логотипом Datsun, а ціна починається з 359 тисяч рублів (+ 30 тисяч по відношенню до ціни в листопаді) за автомобіль з 82-сильним двигуном 1.

6, причому в базову комплектацію Access входять ABS, подушка безпеки водія, підігрів передніх сидінь, підсилювач керма і регулювання колонки по куту нахилу, а також складаний задній диван і кріплення Isofix.

Потрібен кондиціонер? Тоді підійде виконання Trust з 87-сильним мотором за 409 тисяч рублів – крім кондиціонера, туди входять протитуманні фари, передні електросклопідйомники, подушка безпеки пасажира і електропривод і обігрів дзеркал.

Топ-версія Dream з легкосплавними колесами, навігаційною системою з 7-дюймовим екраном, бічними подушками, ESC, підігрівом лобового скла і задніми паркувальними датчиками обійдеться в 475 тисяч рублів.

На автомобілі 2014 року випуску діє знижка 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Детальніше про Datsun on-DO:

  • «Япона Гранта. Довгоочікуваний тест седана Datsun on-DO »

Nissan Almera – від 539 000 рублей

Сусід Логана по тольяттінському конвеєру – седан Nissan Almera. Машина пропонується тільки з одним двигуном – 102-сильним 1.

6 і з механічною коробкою коштує від 539 тисяч рублів (в листопаді – від 459 000 рублів) в комплектації Welcome, куди входить ABS, фронтальні подушки безпеки, передні електросклопідйомники і регулювання керма по куту нахилу.

Кондиціонер доступний у версії Comfort A / C за 585 тисяч рублів, де з’являються також підігрів передніх сидінь, що складається в пропорції 40/60 спинка заднього дивана, регулювання крісла водія по висоті, протитуманні фари, електропривод і обігрів дзеркал.

На вершині гами – модифікація

важливо

з легкосплавними колесами, шкіряним оздобленням керма, задніми електросклопідйомники, мультимедійним комплексом Nissan Connect c 5-дюймовим сенсорним екраном і навігацією. Коштує така Almera 635 000 рублей. На торішні Алмери діє знижка 44-46 тисяч рублів.

Детальніше про Nissan Almera:

Lada Priora – від 431 300 рублів

Lada Priora продолжает терять позиции – январь она закончила на 17-й позиции среди 25 самых популярных автомобилей в России. Седан с 98-сильным двигателем 1.

6 стоит от 431 300 рублей (подорожание с ноября на 55 900 рублей), причём в комплектацию Норма входят подушка безопасности водителя, электропривод и обогрев зеркал, передний подлокотник и регулировка руля по углу наклона, а за ABS и гидроусилитель руля надо доплатить ещё 2 700 рублей.

А самая «навороченная» Priora со 106-сильным двигателем 1.6 в исполнении Люкс будет стоить 491 300 рублей – в оснащение входят кондиционер, датчик дождя, круиз-контроль, легкосплавные колёсные диски, мультимедийная система, подушка безопасности пассажира, задний «парктроник» и подогрев сидений.

  • «Новая Lada: машина плохая, коробка передач хорошая»

Skoda Rapid – от 559 000 рублей

Ліфтбек з Калуги за підсумками січня виявився на 18-му рядку і додав в ціні 70 тисяч рублів в порівнянні з листопадовим прайс-листом.

Правда, в означений межа 600 тисяч рублів Skoda Rapid проходить лише з 75-сильним мотором об’ємом 1,2 літра, а в базову комплектацію Active входять ABS, подушка безпеки водія, регулювання рульової колонки по вильоту і куту нахилу, складна спинка заднього дивана і обігріваються форсунки склоомивача. Rapid зі 105-сильним 1.6 варто вже від 612 тисяч рублів, а кондиціонер обійдеться в додаткові 32 200 рублів. Пасажирська подушка? Ще плюс 11 700 рублів.

А топ-виконання Elegance зі 105-сильним мотором і механікою дилери продають за 762 тисячі рублів – в комплектацію входять бічні подушки безпеки, клімат-контроль, аудіосистема формату 2DIN, протитуманні фари, підігрів сидінь, круїз-контроль і центральний підлокітник. А за доплату 19 200 рублів можна оснастити Rapid ксеноновими фарами з омивачем!

Двигун Renault 1.6 (K4M): надійний довгожитель

Компанія Renault і в другому десятилітті 21 століття продовжує випускати двигуни, які були створені ще в минулому столітті. У цій статті ми поговоримо про дуже поширеному 1,6-літровому двигуні K4M.

Двигун Рено 1.6 (K4M) випускається з 1999 року.

На сьогоднішній день його широко використовують на автомобілях Renault, які збирають на конвеєрах Renault в Москві і Тольятті. Також цей силовий агрегат можна зустріти і під капотами деяких моделей Lada.

 Цей мотор є наступником двигуна K7M. Від нього він відрізняється 16-клапанною головкою блоку, в якій розташовані два распредвала і повний комплект гидрокомпенсаторов теплових зазорів.

Як і у всій К-серії двигунів Рено (до якої також відноситься дизельний K9K), у K4M чавунний блок циліндрів. Привід газоразспределітельного механізму здійснюється зубчастим ременем. Уприскування – розподілений, у впускний колектор. Циліндрів, зрозуміло, 4.

При цьому не варто забувати, що за французькою традицією відлік циліндрів починається з боку маховика. 

Ремінь ГРМ на двигуні Renault 1.6 K4M необхідно міняти кожні 60 000 км . При цьому заміна ременя ГРМ на цьому моторі зроблена «максимально незручно».

Тобто, на шківі розподільного немає шпонки (правда, не на всіх версіях цього двигуна), а фіксує болт потрібно затягувати з правильним моментом.

Порада

Міток на валах немає, тому і колінвал, і розподільні вали потрібно виставляти за допомогою фіксаторів. 

Деякі версії двигуна Рено 1.6 K4M оснащені вазовращателем, розташованому на впускному распредвали. Всі версії двигуна K4M атмосферні – обходяться без турбокомпресора. 

Версії двигуна Рено 1.6 K4M з фазовращателем

позначення двигуна потужність На які моделі встановлювався
K4M 800, 801, 804, 862 88, 109, 112, 128 к.с. Renault Clio 3, Fluence
K4M 854 133 к.с. Renault Twingo 2 / Wind
K4M 838, 839 110 к.с. Renault Fluence
K4M 706, 813 112 к.с. Renault Scenic 2
K4M 761, 766, 782, 812 112 к.с. Renault Scenic 2 / Grand Scenic
K4M 716 112 к.с. Renault Laguna 2
K4M 824 110 к.с. Renault Laguna 3
K4M 760, 761, 812, 813 112 к.с. Renault Megane 2
K4M 858, 866 110 к.с. Renault Megane 3 / Scenic 3

Фазовращатель (фазорегулятор) на двигуні Рено 1.6 (K4M) зазвичай не ходить більше 100 000 км.

Несправності фазорегулятора проявляються такими симптомами:

  • скрекіт при роботі двигуна;
  • збільшена витрата бензину;
  • зниження потужності двигуна;
  • двигун глухне відразу після запуску. 

 

Також до поширених несправностей двигуна Рено 1.6 (K4M) можна віднести :

  • вихід з ладу котушок запалювання;
  • забруднення паливних форсунок;
  • несправність датчика положення коленвала;
  • підсмоктування повітря через тріщини або ущільнення впускного колектора;
  • текти масла з сальнику коленвала або по прокладці клапанної кришки;
  • текти антифризу з ущільнення помпи.

До специфічним і рідкісним пошкодження двигуна Renault 1.6 (K4M) також відносять :

  • Руйнування демпферного шківа коленвала. Ця неприємність відбувалася не невеликій кількості моторів іспанської збірки.
  • Намерзання вологи на ремені ГРМ через сніг, що потрапив під капот і розтанув на кожусі ГРМ. Вода стікає на ремінь ГРМ, а потім за ніч замерзає на ньому. При запуску двигуна через лід ремінь Грем проскакує. В результаті поршні вдаряють по клапанів.

Двигун Рено 1.6 (K4M) простий і надійний, він запросто ходити не менше 400 000 км. При належному обслуговуванні навіть в суворих умовах цей двигун здатний пройти і вдвічі більше (800 000 км), про що говорить великий досвід його експлуатації на Renault Logan в службі таксі.

Євген Дударевautospot.by

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…