Різко підвіщівся витрат паливо

Підвіщеній витрат паливо

Проблема підвіщеної витрати паливо, яка віклікає подалі зростання витрат на бензин и дизель, на сьогоднішній день є, мабуть, однією з найболючішіх тим для автомобілістів. Підвіщеній витрат паливо – одна з найчастішіх претензій водіїв до автотранспортних засобів. І їх можна зрозуміті: ніхто НЕ хоче заправлятіся Занадто часто. При цьом стан автомобіля может по відчуттях від водіння здаватіся абсолютно нормально, но споживання пального, тім НЕ менше, буде значний вищє заявленого!

Причини високого (збільшівся) витрати паливо:

  1. Низька якість вікорістовуваного паливо. Бензин або дизель, Якими ви заправляєтеся и якість якіх НЕ відповідає нормам, может значний порушіті процес горіння повітряно-палівної суміші, что в свою черга Тягном за собою підвіщену витрат паливо. Рівень такого Підвищення может досягаті нечуваніх 20%!

2 . Схильність водіїв до швидкої їзди Рух на підвіщеніх Оберт двигуна з неоптимально обраної передачею такоже здатно збільшуваті витрати на 10-20%. Кроме того, одними з ключовими факторів є невміння вібіраті оптимальний маршрут поїздкі завчасно з урахуванням можливий пробок на дорогах, а такоже Відсутність у водія навичок їзди накатом.

Зверніть увагу. Періодічно нужно Виводити двигун на Високі обороти, но на короткий проміжок часу. Така процедура здатно немного підвіщіті температуру в двігуні и кілька «пропаліті» відкладення, Які утворюються від неповна згоряє палівної суміші.

  1. Використання Додатковий джерел споживання ЕНЕРГІЇ в транспортному засобі . До таких Належить, например, кондиціонер, музична система, електрообігрів стекол и сидінь, зарядний пристрій мобільних телефонів и так далі. Весь допоміжній функціонал транспортного засоби часто здатно відбіраті до 10% потужності двигуна, что в свою черга провокує збільшена витрат паливо. Рекомендується намагатіся без необхідності не включать Зайві Споживачі електричної енергії в авто.
  2. Норми закону, згідно з якими в певний період встановлено обов’язкову робота освітлювальних приладів. Так, ближнє світло фар забирає на себе до 5% пального, а дальнє світло – до 10%.
  3. Неправильний підхід до вибору моторного масла. В’язкість використовуваного масла повинна строго відповідати рекомендаціям виробника. Надмірна в’язкість, як правило, може спровокувати зростання витрат на пальне на 5-10%. Виробники автотранспортних засобів після величезної кількості дослідів і розробок на сьогоднішній день дуже радять водіям переходити на маловязкие моторні масла. Виробники з Японії вже готові назвати конкретні масла з в’язкістю 0W-16, а у «Хонди», яка, в свою чергу, зробила крок далі за всіх інших, навіть є моделі двигунів, які сконструйовані спеціально під масла класу 0W-8!
  4. Рівень тиску в шинах. Тиск з рівнем менше необхідного може посприяти збільшенню витрати пального майже в два рази. При цьому необхідно пам’ятати, що, з іншого боку, надто підвищений тиск хоча і може допомогти заощадити паливо, але також може негативно вплинути на довговічність самих шин, не кажучи про те, що комфорт керування транспортним засобом також сильно постраждає.
  5. Експлуатація автомобіля в зимову пору року. Зимова їзда вносить великі поправки в збільшення витрат на пальне. Порядна кількість бензину витрачається, в першу чергу, на прогрів машини, який вимагає значно більше часу при низькій температурі. Крім того, їзда по зимових дорогах з пробуксовкою коліс на снігу, виїзд з засніжених парковок, необхідність підтримувати оптимальну температуру в салоні і кузові та інші труднощі, що виникають у зв’язку з опадами і мінусовою температурою, вносять істотний внесок в кількість з’їдених літрів.
  6. Велика завантаженість, наприклад, коли на 5 посадочних місць в авто сідає набагато більше людей. Наявність зайвого вантажу на даху, в багажнику або салоні автомобілів теж є одним з факторів, які вносять свої «п’ять копійок» в витрата палива. Кожні 100 кг непотрібного вантажу збільшують споживання транспортним засобом пального під час пересування приблизно на 10%. Варто відзначити, що причіп ззаду авто збільшує даний показник до 30%! У зв’язку з цим не рекомендується одноразово завантажувати транспортний засіб великою кількістю важких або великогабаритних предметів.

9 . Несправність одного з вузлів автомобіля, а саме:

  • в системі управління двигуна. Некоректна робота датчиків, які відповідають за правильне формування паливно-повітряної суміші, також може сильно вплинути на споживання пального. При цьому різного роду несправності в системі електронного блоку управління без електронної діагностики і сканування датчиків усунути практично неможливо;
  • механічного розпилювача пального (інжектора). Забруднені інжектори є однією з найпоширеніших причин підвищеного споживання. Неправильне розпорошення палива порушує процес утворення паливно-повітряної суміші. Як підсумок – значна його частина без будь-якої користі згорає в випускному колекторі і каталізаторі авто, тим самим значно знижуючи ресурс роботи;
  • пристрою очищення вихлопних газів (каталізатора). Оплавлений і «забитий» каталізатор може в значній мірі зменшити ККД двигуна і, як наслідок, спровокувати значні витрати пального. Чим більше «забитий» каталізатор, тим більше паливно-повітряна суміш витрачає пального. Основними причинами руйнування і забруднення каталізатора є низькоякісне пальне, високе забруднення інжекторів і минулий термін експлуатації свічок запалювання;
  • повітряного фільтра. Засмічений повітряний фільтр порушує правильну роботу датчиків-витратомірів повітря, що поступає, внаслідок чого електронний блок управління розраховує необхідну кількість бензину або дизеля для сумішоутворення з помилкою, що неминуче призводить до підвищених витрат палива;
  • автоматичної коробки перемикання передач. Сучасні трансмісії в разі критичних несправностей переходять в аварійний режим роботи, щоб захистити коробку передач від повного руйнування. Велика частина водіїв вважають за краще замість необхідної діагностики і ремонту продовжувати експлуатувати автомобіль в аварійному режимі, а це безперечно змусить автолюбителів розоритися на бензині або дизелі. У свою чергу, наявність несправності зчеплення в механічній коробці передач також може стати проблемою, так як якщо диск зчеплення несправний, виходить, що пальне витрачається, але машина стоїть на місці. Від того, наскільки часто машина рушає з місця, залежить рівень перевитрати пального. Така ситуація також може виникнути при справному диску зчеплення, але не забезпечує синхронне обертання двигуна і коробки перемикання передач.
  • Інші причини. До таких відносяться відкриті при русі на великій швидкості кватирки, неправильно закріплений вантаж на даху, який створює парусність, буксирування причепа і інші речі, які можуть додатково призводити до необхідності автомобіля задіяти куди більше пального і, як наслідок, зобов’язувати водія заправлятися частіше.

Як скоротити витрату пального?

Щоб зробити витрата бензину і дизеля менше, водіям варто запам’ятати наступні поради:

  • Економії сприяє рівномірна і спокійна манера керування транспортним засобом без необдуманих натискань на педаль гальма і різких прискорень при старті зі світлофора.
  • Проводити профілактичну чистку клапанів Ventil Sauber якомога частіше, але хоча б раз в 2 000 – 3 000 кілометрів.
  • Для очищення паливної системи при кожній заправці використовуйте спеціальні засоби, які не тільки очистять систему, а й дозволять заощадити на пальному за рахунок поліпшення горіння суміші. Для бензину таким засобом є Lanzeit Inject Reiniger, а для дизельного автотранспортного засобу – Langzeit Diesel Additiv.
  • Крім того, настійно рекомендується проводити періодичну очистку паливної системи спеціальними очисниками, розробленими як для дизельних, так і для бензинових двигунів. Як правило, така присадка заливається в бак 1 раз в 2000 км. Одна з найпопулярніших бензинових присадок – Ефективний очищувач інжектора Injection Reiniger Effectiv.
  • Важливим моментом також є використання антифрикційних присадок у двигун, що знижують тертя. Більш детально ви можете дізнатися тут.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ. Використання високоякісних моторних масел дозволяє не тільки істотно продовжити ресурс двигуна транспортного засобу, а й позитивно вплинути на автомобіль в цілому, зокрема, дозволяючи знизити витрату палива.

Як розрахувати споживання автомобілем пального

Середня витрата палива розраховує бортовий комп’ютер виходячи з відстані пробігу і середньої швидкості автомобіля. Сучасні автомобілі мають різні графічні і цифрові індикації про витрачання пального за поїздку л / 100 км (літрів на 100 км), миттєву витрату палива л / год (літрів на годину), положення педалі газу в% – так зване прискорення. На механічних КПП встановлюються сигналізатори моменту перемикання передачі, які рекомендують, в який момент потрібно перемикатися, щоб економити паливо. Також практично на всіх бортових комп’ютерах є показник, на скільки кілометрів залишилося бензину або дизеля в баку. Це зручно, щоб розраховувати відстань до потрібних автомобільних заправних станцій.

Причини збільшення витрати палива

Якщо ви частіше заїжджаєте на заправку, у вас збільшився витрата палива. Причини, діагностика та методи виправлення проблеми.

Збільшення витрати палива може бути раптовою та (в два рази в порівнянні зі звичайним), тоді це вказує на внутрішні неполадки.

Якщо на 2-3 літри перевищує норму, тоді причини криються у наближенні технічному обслуговуванні, погодних умовах, зміни аеродинаміки автомобіля або стилю водіння водія.

Для точного визначення витрати проводиться контрольний заїзд по рівній сухій дорозі. Якщо після розрахунків ви виявили сильне розбіжність з заявленими виробником характеристиками, проведіть діагностику.

Якщо контрольний заїзд показує один результат, а комп’ютерна система автомобіля – інша, то проблема криється в прошивці бортового комп’ютера.

Збільшився витрата палива, причини

Причини бувають внутрішніми і зовнішніми. Діагностика утруднена тим, що неполадка в будь-якій частині автомобіля збільшує навантаження на двигун, а значить палива згорати буде більше.

Іноді в автосервісі не можуть вказати на проблему, це відбувається в разі, коли виною комплекс несправностей в різних вузлах і системах. Тоді при ремонті поступово виправляють неполадки поки витрата палива не повернеться до норми.

внутрішні причини

  • Форсунки.

Забруднені форсунки призводять до нерівномірного розпорошення палива, порушується розподіл і сумішоутворення. Бензин або солярка використовуються нераціонально, велика частина догорає без енергетичної користі.

  • Фільтри: повітряний фільтр, тонкого очищення, сітка бензонасоса.

Забруднені повітряний або паливний фільтри – найчастіші причини збільшення витрати палива.

Для згоряння бензину необхідний приплив чистого повітря, а брудний фільтр не здатний пропускати достатню кількість газу. За правилами фільтр змінюють кожні 5-10 тисяч кілометрів пробігу.

  • Охолоджуюча рідина.

Якщо температура нижче або датчик зламаний і показує неправильні цифри, двигун буде споживати більше палива. Охолоджуючу рідину змінюють кожні 60 000 км пробігу.

Помилки можуть бути у датчиків або в системі керування двигуном. Виявляється такий дефект комп’ютерною діагностикою.

Знос зубчастих механізмів призводить до запізнювання перемикання передач. Таку проблему ви помітите при розгоні.

Автомобіль «замислюється» при обгоні або там, де ви очікуєте звичної мощі: на старті або навіть при плавному збільшенні швидкості на трасі. Також може з’явитися несправність у вузлі блокування гідротрансформатора. Це виявляють при комп’ютерній діагностиці.

  • Свічки запалювання. Неправильно виставлені зазори.
  • Каталітичний реактор (каталізатор) – деталь вихлопної системи.

При його руйнуванні падає потужність двигуна, ви помітите, що різко збільшився витрата палива. Причини можуть критися в забруднених форсунках, несправних свічках запалювання, неякісному паливі.

Збільшення витрати палива виводить каталізатор з ладу ще більше, це замкнене коло виправляється заміною несправних деталей.

Колодки зношуються нерівномірно через несинхронної роботи гальмівних супортів – пристосувань, які в дискових гальмах притискають колодку до диска. З цієї ж причини колеса нагріваються по-різному, а нерівномірність підвищує витрата палива.

Чим нижче норми, тим більше бензину або солярки потрібно для руху машини.

При неправильно підібраних параметрах в’язкості масел знижується ефективність роботи, що, в свою чергу, вимагає більше енергії. Такий же ефект буде якщо масло давно не міняли, і воно погано змащує деталі.

Нормальний температурний режим близько 100 градусів. Показники 80 або 120 підвищують витрата палива. Тоді потрібно перевірити термостат, кришку радіатора, вентилятор і сам радіатор, а також водяну помпу.

  • Несправність кондиціонера або клімат-контролю.

Кондиціонер для охолодження споживає багато тепла, яке йде від двигуна, а значить з палива. При неполадках може статися різке збільшення споживаної енергії.

  • Знос зчеплення тягне за собою перегазовки, які в свою чергу збільшують спалювання бензину.

зовнішні причини

  • Холод.

Збільшився витрата палива, причини незрозумілі, діагностика не виявила внутрішніх неполадок. Зверніть увагу на температуру на вулиці.

Для прогріву двигуна і всіх систем автомобіля необхідно паливо. Чим холодніше на вулиці, тим більше потрібно енергії для досягнення і підтримки робочих температур. Включена пічка і зимова гума теж впливають на збільшення витрат на автозаправці.

  • Неправильно підібраний розмір коліс.

Всі системи автомобіля розраховані на рекомендований виробником розмір колеса. У деяких сучасних машинах варто режим адаптації, але в найчастіше витрата збільшиться через навантаження на коробку передач і електрику.

Ці природні явища збільшують опір при русі автомобіля. Щоб підтримувати потрібну динаміку, машина спалює більше палива.

Чим більше ви везете, тим складніше автомобілю їхати. Кожні 100 кг збільшують витрата на 10%. Вантаж на багажнику зверху додатково дає підвищення на 40% за рахунок опору повітря.

  • Зміна аеродинаміки: багажник на даху, тюнінг.

Сюди ж входять відкриті вікна, люк на даху, який виступає за межі машини вантаж (наприклад, довгі дошки).

Як знизити витрату палива

Якщо діагностика не виявила серйозних внутрішніх причин, технічне обслуговування пройдено, то можуть допомогти наступні заходи:

  1. Зняти багажник з даху, спойлери і весь «обвіс»;
  2. використовувати кондиціонер тільки в жарку погоду;
  3. намагатися різко не розганяти і не гальмувати;
  4. стежити за тиском в шинах;
  5. в морози можна використовувати спеціальні «ковдри» і підігрів двигуна;
  6. не перевищувати швидкості 90-100 км на годину, не їздити без потреби на знижених передачах;
  7. об’їжджати пробки за допомогою навігатора.

Причини збільшення витрати палива різноманітні і не завжди швидко і легко виявляються. Найчастіший джерело проблем – НЕ пройдений вчасно технічне обслуговування.

Забруднені фільтри і старі рідини в кінцевому підсумку не дають економії, а лише підвищують витрати на ремонт і на заправку.

Різко збільшився витрата палива – шукаємо і усуваємо причину

В сучасних умовах необхідно, щоб автомобіль працював якісно, ​​не витрачав занадто багато палива. Інакше виходить, що власник платить за експлуатацію транспортного засобу набагато більше, ніж міг би платити. Якщо з вашим автомобілем сталася неприємна і різке збільшення витрати палива, потрібно шукати причину, адже ця проблема може виникнути через вельми серйозних проблем з двигуном, які потрібно терміново усувати. Різко збільшена витрата палива часто показує необхідність капітального ремонту.

Витрата рідко збільшується без інших явних супроводів поломки. Найчастіше разом зі збільшенням споживання бензину проявляються і інші візуальні особливості неполадки. Це може бути зменшення потужності, тряска двигуна при роботі, а також підвищена витрата моторного масла. У будь-якому випадку необхідно звернутися до професіоналів і діагностувати проблему.

Різке збільшення витрати палива і масла в двигуні

Одне з можливих проявів неполадок з двигунами – збільшення витрати моторного масла. Якщо при цьому і паливо стало йти занадто швидко, є привід задуматися про необхідність капітального ремонту силового агрегату. Це відбувається через підвищений зносу поршнів або металу в блоці циліндрів. Виправляється дана проблему шляхом розточування блоки і установки нових поршнів, що також дозволить трохи збільшити потенціал силового агрегату. Але проблеми можуть виникнути і з інших причин:

  • погана настройка клапанів, мале згоряння палива;
  • неякісне масло і занадто високу тертя між деталями двигуна;
  • відсутність заміни масла тривалий час, поїздка на старій мастилі;
  • низька якість бензину, велика кількість шкідливих для двигуна присадок;
  • погана робота одного з циліндрів, потрапляння бензину в картер і згоряння масла.

Ось такі варіанти неполадок можуть бути присутніми при одночасному підвищеній витраті бензину і масла. Можна знайти безліч причин подібного явища, але найчастішим варіантом є знос поршневої групи, що лікується виключно капітальним ремонтом. Правда, на багатьох сучасних силових агрегатах капремонт виконати неможливо через занадто тонких стін поршневої групи. Блок циліндрів не піддається расточке, тому двигун підлягає виключно заміні.

Підвищений витрата палива через неякісні налаштувань

Якщо ваш автомобіль погано заводиться, двигун працює нерівно, а витрата палива значно збільшився, не поспішайте шукати контрактний двигун і купувати старий силовий агрегат на заміну. Краще скористайтеся можливістю хорошою діагностики, адже в більшості випадків виявляється, що винуватцем такої поведінки двигуна є погані настройки. Таке може статися після відвідування неякісної станції обслуговування. Найчастіше мова йде про наступні можливі неполадки:

  • погано виставлені зазори клапанів, нерівномірне їх відкривання і закривання;
  • збій в налаштуваннях випередження запалювання, передчасна подача іскри в камеру згоряння;
  • збиті настройки бортового комп’ютера і проблеми з подачею правильних сигналів;
  • неправильні настройки системи інжектора, який подає паливо в двигун;
  • проскакування ременя ГРМ і збите його розташування.

Часто подібні неполадки можуть відбутися зовсім випадково. Після активної експлуатації двигуна на високих оборотах клапана іноді потрібно налаштовувати, а запалювання збивається досить часто просто від різких перегазовок. Досить один раз в 10-15 тисяч кілометрів з’являтися на СТО для визначення даних неполадок. А якщо витрата палива збільшився спонтанно, то чекати закінчення міжсервісний пробігу не варто – краще відразу з’їздити і виправити ситуацію.

Засмічення паливної системи – причина підвищення витрати

Частою причиною зміни в роботі двигуна стає засмічення інжектора або карбюратора, а також паливних фільтрів, магістралей і інших елементів системи подачі бензину або дизельного палива в двигун. Ситуації можуть бути різні, аж до засмічення головного очищає фільтра в баку. При такому режимі роботи автомобіль не отримує потрібну кількість палива, комп’ютер змушує бензонасос подавати більше бензину в камери, що і викликає підвищену витрату. Можливі рішення проблеми такі:

  • діагностика і чистка інжектора, продування форсунок або обслуговування карбюратора;
  • заміна паливних фільтрів і прочищення магістралей;
  • зміна звичної заправки, експериментальне використання іншого палива;
  • повна ревізія системи подачі палива, чистка бака для бензину;
  • повноцінна перевірка автомобіля на СТО на спеціальних стендах і комп’ютерах.

Якщо ви володієте сучасним автомобілем, комп’ютерна діагностика дасть відповіді на всі потрібні питання. Залишиться тільки купити потрібні запчастини і довірити фахівцям виконання ремонтних робіт. Обов’язково відреагуйте на підвищення витрати палива та інші показники неполадок в вашому автомобілі, адже тільки правильна реакція і швидкі дії допоможуть усунути неполадку на самому початку, не витрачаючи на це занадто багато коштів і часу.

Підвищений витрата палива і погана робота двигуна

Часто підвищена витрата бензину пов’язаний з неправильною роботою одного з циліндрів. Це часта проблема, яку далеко не завжди помічають відразу ж власники дорогих іномарок. Високий комфорт, ізоляція від шуму і вібрації, а також застосування сучасних технологій дозволяють не відчувати в салоні, коли двигун троїть, коли не працює один з циліндрів. Це змушує водія переплачувати на заправках, адже при непрацюючому циліндрі відбуваються такі речі:

  • навантаження на двигун в цілому і на кожен циліндр окремо сильно збільшується;
  • комп’ютер командує подавати більше палива, в тому числі і в непрацюючий циліндр;
  • картер двигуна швидко наповнюється бензином, який розбавляє масло;
  • мастильний матеріал втрачає свої властивості і припиняє виконувати завдання;
  • збільшується тертя, двигун отримує підвищений знос.

Як наслідок, через кілька тижнів поїздки з непрацюючим циліндром ваш автомобіль може зажадати капітального ремонту силового агрегату. У багатьох авто єдиною можливістю помітити таку неполадку є спостереження за витратою палива. Якщо раніше ваша машина споживала 10 літрів на сотню, а сьогодні стала різко брати 18 літрів, є сенс сьогодні ж звернутися в СТО і припинити активну експлуатацію машини.

Бути може, ви просто забули про підготовку автомобіля до зими, а з двигуном все в порядку? Дивіться наступне відео з корисними рекомендаціями:

підводимо підсумки

Якщо ви хочете, щоб двигун вашого автомобіля завжди залишався надійним і довговічним, завжди реагуйте на різке підвищення витрати палива. Цей фактор показує нам, що в силовому агрегаті є певні неполадки, його доведеться ремонтувати або навіть міняти. Чим швидше ви відреагуєте на такі показники двигуна, тим більше шансів буде швидко виправити поломку і обійтися малими фінансовими втратами.

Щоб визначити, який саме вузол турбує ваш автомобіль, потрібно звернутися в СТО і провести повну діагностику паливної системи, силового агрегату і безпосередньо бортового комп’ютера. Іноді проблему вдається вирішити вже в програмному режимі, не витрачаючи величезні гроші на фактичний ремонт. Чи були у вашій практиці схожі проблеми?

TonyMontano26> Blog> Велика витрата палива – основні причини.

Велика витрата палива – основні причини.

Велика витрата палива – часта скарга водіїв на свій автомобіль.
Автомобіль, на перший погляд, в хорошому стані і об’єм двигуна скромний, але чому такий невиправдано велика витрата палива ?!

1. Несправність в електронній системі керування двигуном.
Серед безлічі причин підвищеної витрати палива на сучасних автомобілях несправність системи управління двигуном виходить на одне з перших місць. Це, по-перше, некоректна робота датчиків, що передають в електронний блок керування двигуном (ЕБУ) основні параметри роботи вузлів двигуна.
Основні датчики, необхідні ЕБУ для оптимального розрахунку повітряно-паливної суміші, це:
-Датчики температури (coolant sensors) охолоджуючої рідини і впускного колектора.
Принцип роботи заснований на властивості терморезистора. При пошкодженні датчиків температури ЕБУ не оптимальне управляє смесеобразованием. Повітряно-паливна суміш або «бідна», або «багата». У будь-якому випадку робота двигуна супроводжується втратою потужності і перевитратою палива.
-Датчики положення дросельної заслінки – Throttle Position Sensor (TPS).
При несправності TPS порушується управління двигуна і в режимі холостого ходу, і в режимі прискорення, ЕБУ неправильно сприймає необхідне навантаження на двигун. Наслідки: неправильна підготовка паливно-повітряної суміші, втрата потужності і перевитрата палива.
У багатьох моделях автомобілів датчик TPS бере участь в електронних системах управління і двигуном, і акпп. Неоптимальні режими роботи акпп через пошкоджений TPS неминуче тягнуть за собою підвищену витрату палива.
-Датчики-витратоміри повітря, що поступає.
Необхідні для вимірювання кількості що надходить у двигун повітря.
Принцип простий, чим більше повітря проступає в двигун при відкритті дросельної заслінки, тим більше потрібно палива для підготовки оптимальної повітряно-паливної суміші (в ідеалі – 14,7: 1).
Існує кілька видів датчиків-витратомірів, що мають різні принципи роботи, це:
MAP (Manifold Air Pressure) – датчики розрядження повітря у впускному колекторі (електронні барометри), що мають на виході або аналоговий, або частотний сигнал.
MAF (Manifold Air Flow) – датчики швидкості потоку повітря, що поступає, робота яких заснована на різних принципах: електричному опорі розігрітого провідника, зміні частоти ультразвуку в потоці повітря, зміні сигналу з реостата, пов’язаного з механічною заслонкою і ін.
При порушенні роботи цих датчиків ЕБУ неправильно розраховує величину навантаження двигуна, що веде до порушення правильного сумішоутворення, втрати потужності двигуна і перевитрати палива.
Кисневі датчики (О2 sensors).
Інші назви: лямбда-зонд, oxygen sensor, датчик кисню, О2 sensor. Необхідні в якості зворотнього зв’язку і передають електричний сигнал в ЕБУ про ступінь збагачення повітряно-паливної суміші.
Невідповідність електричного сигналу кисневого датчика і частки кисню у вихлопних газах веде до помилкового розрахунку в ЕБУ оптимального сумішоутворення. Це веде до підвищеної витрати палива.

На причину підвищеної витрати палива впливають також і несправності вузлів, які не є основними і необхідними для роботи двигуна.
Наприклад, система EGR (Exhaust Gas Recirculation), яка служить для зниження викиду шкідливих компонентів згоряння палива. При несправності клапана EGR (заклинив у відкритому стані) в режимі холостого ходу вихлопні гази прориваються у впускний колектор і різко порушують баланс повітряно-паливної суміші. ЕБУ в таких випадках не в змозі управляти роботою двигуна. При цій несправності витрата палива може помітно збільшитися, особливо в умовах міста, коли частка роботи двигуна в режимах холостого ходу і частих перегазовок велика.
Несправності, пов’язані з системою управління двигуном, без електронної діагностики, без сканування датчиків і виконавчих механізмів важко усуваються. Знайти несправність двигуна методом перебирання всіх його датчиків і аксесуарів – це витратити багато часу і грошей.

2. Ненормований тиск в паливній системі двигуна.
ЕБУ двигуна проводить розрахунок уприскування палива, грунтуючись на сталість заданого паливного тиску. При підвищеному тиску палива порушується баланс повітряно-паливної суміші в сторону збагачення. Ситуація, при якій тиск палива може бути занадто високою досить рідкісна, адже заданий тиск палива підтримується простими і надійними регуляторами тиску. Але і в цьому випадку ЕБУ за показаннями кисневого датчика про перезбагаченні палива компенсує надмірну уприскування палива, зменшуючи час імпульсу на інжекторах.
Більш серйозний вплив на витрату палива надає знижений тиск в паливній системі. У цьому випадку потужність двигуна занижена, натискання на педаль газу тільки погіршує ситуацію, динаміка розгону погіршується, ЕБУ не здатний компенсувати недолік палива за рахунок навіть максимального часу імпульсу впорскування палива. Крім того, при широко відкритій дросельної заслінки падає розрядження у впускному колекторі – значить, датчики-витратоміри повітря видають завищений сигнал навантаження двигуна, що не відповідає дійсності. Це призводить до остаточного падіння потужності двигуна.
Якщо автомобіль обладнаний автоматичною трансмісією, то час роботи на знижених передачах збільшується, двигун довше працює на підвищених оборотах (зменшується К.К.Д.), звідси велика витрата палива.
Причини низького тиску палива:
Засмічений фільтр тонкого очищення палива або попередній фільтр-сітка бензонасоса. При цьому, тиск палива в режимі холостих обертів може бути в нормі, а при динамічному прискоренні або при русі з великими швидкостями – падати нижче допустимого.
Знос паливного насоса від часу або від впливу абразивними частинками в неякісному паливі.

3. Несправність інжекторів двигуна.
Експлуатовані без профілактичного обслуговування, брудні інжектори двигуна – одна з найпоширеніших причин підвищеної витрати палива.
Через порушення форми факела розпилення та якості розпилення палива порушується нормальне смесеобразование, в результаті чого маємо зниження к.п.д .: двигун “троїть”, значна частина палива марно «догорає» в випускному колекторі і каталізаторі автомобіля, знижуючи ресурс його роботи .
При забруднених інжекторах різко погіршується динаміка прискорення автомобіля, затягуються режими перемикання передач, двигун довго працює на підвищених оборотах, витрата палива збільшується.
Створюються умови, при яких збільшується навантаження на високовольтні деталі систем запалювання двигунів: свічки, в / вольтні дроти, котушки запалювання, електронні трамблер, що призводить до їх пошкодження або різкого зменшення корисного ресурсу роботи.
Наші рекомендації – періодично робіть профілактичне очищення інжекторів, це один з важливих способів економії палива.

4. Вихід з ладу каталітичного реактора (каталізатора).
Прогорілий і зруйнований каталізатор – причина різкого зниження потужності двигуна і дуже великої витрати палива.
При великому опорі вихлопних газів різко порушується баланс повітряно-паливної суміші в сторону перезбагачення, тому що при малому розрядження у впускному колекторі блок керування двигуном аналізує велике навантаження і збільшує час відкритого стану інжекторів.
Відбувається лавиноподібний процес – чим більше «забитий» каталізатор, тим багатшими суміш, тим більше перегрівається і руйнується каталізатор.
Причини руйнування каталізатора:
Використання неякісного бензину.
Рідко потребує обслуговування, брудні інжектори двигуна.
Старі або пошкоджені свічки запалювання.

5. Засмічений повітряний фільтр.
Цю причину знають всі, але чомусь багато хто забуває вчасно замінити повітряний фільтр. При засміченому повітряному фільтрі не тільки отримуємо ефект «повітряного голодування», але, що набагато важливіше, порушується коректна робота датчиків-витратомірів повітря, що поступає (MAP, MAF і т.п.).
ЕБУ помилково розраховує навантаження двигуна, відповідно, некоректно відбувається сумішоутворення. Підвищений витрата палива при цьому неминучий.

6. Вплив несправностей автоматичної трансмісії.
Гідротрансформатор акпп обладнаний фрикціоном блокування (TCC), який спрацьовує по сигналу блоку управління автоматичної трансмісії.
У режимі блокування швидкість обертання первинного валу акпп порівнюється зі швидкістю обертання колінчастого вала двигуна. При цьому прослизання в гідротрансформаторі відсутня, швидкість обертання двигуна зменшується, споживання палива так само зменшується.
Відсутність режиму блокування гідротрансформатора – завжди підвищена витрата палива при уявній нормі в роботі автомобіля, а так само перегрів акпп.
Електронні системи управління багатьох моделей акпп при несправності у вузлі блокування гідротрансформатора забороняють так само перехід на підвищену передачу (overdrive gear), тобто в автомобілі буде відсутній сама економічна передача.
Сучасні акпп з електронним управлінням при критичних несправності переходять в аварійний режим роботи (limp-in), який охороняє трансмісію від подальшого руйнування. У деяких моделях цей режим включає тільки 2-ю передачу, в інших тільки 3-ю передачу.
Деякі недосвідчені водії, замість своєчасної діагностики акпп, продовжують експлуатувати автомобіль в аварійному режимі, це призводить до величезного витраті палива.

7. Манера водіння автомобіля і економія палива.
Основний принцип економічного водіння – швидкий перехід на вищу передачу і використання накату (рух за інерцією).
Якщо Ваш автомобіль обладнаний системою підтримки швидкості ( «Speed Control» або «Cruise Control»), придивіться до алгоритму роботи таких систем. Це швидкий розгін до вищої передачі, скидання прискорення і рух накатом. Якщо порівняти споживання палива в режимі «Speed Control» і у власній манері управління, то деякі автомобілісти будуть в програші.
Деякі водії, які прийшли на зміну автомобіль з МКПП на автомат не змінили манеру водіння, тобто продовжують «працювати» двома ногами, але під лівою й ногою педаль зчеплення, а гальмо!
Такі водії напевно скаржаться на підвищену витрату палива.

8. Вплив роботи автокондиціонерів на витрату палива.
Розглянемо два випадки: експлуатація в умовах міської їзди і на трасі. У міському режимі, де час роботи двигуна в режимі холостого ходу тривалий, кондиціонер відбирає частину потужності двигуна на роботу компресора. Причому, чим слабкіша двигун, тим більша частка відбору потужності йде на роботу кондиціонера. Зазвичай на холостих обертах це від 5% до 15%.
У режимі роботи двигуна на великих швидкостях і навантаженнях (на трасі) вплив кондиціонера на витрату палива мало помітний. У цих режимах роботи потужність двигуна висока і частиною потужності, витраченої на роботу компресора кондиціонера можна знехтувати. При роботі кондиціонера вікна автомобіля, як правило, закриті, що покращує аеродинаміку і позитивно впливає на витрату палива.

9. В’язкість мастил і витрата палива.
Неправильний вибір параметрів в’язкості масел двигуна, кпп, роздавальної коробки, ведучих мостів, зрозуміло, дуже сильно впливає на економію палива. Використання масел з невиправдано високими вязкостнимі характеристиками здатне збільшити витрату палива на 10-15%.

10. Вплив на витрату палива робочої температури двигуна.
Оптимальна робоча температура двигуна – 97-104 ° С.
При перегрів двигуна порушується баланс повітряно-паливної суміші, суміш ставати розцяцькованої через перегрітого впускного повітря і швидко випаровується палива. Наповнення циліндрів двигуна при цих умовах погане: двигун працює на збідненої суміші, з’являється детонационное запалювання і різка втрата потужності. Ці умови ведуть до подальшого перегріву двигуна і підвищеної витрати палива.
Основні причини перегріву двигуна:
Термостат заклинив в закритому стані.
Несправність водяної помпи.
Нещільно закрита або пошкоджена кришка радіатора двигуна.
Брудний радіатор двигуна або шар накипу всередині радіатора і каналах охолодження двигуна.
Несправність вентилятора охолодження радіатора.

В умовах холодного двигуна програма ЕБУ розраховує збагачений уприскування палива, це необхідно для сталої роботи в режимі прогріву. Якщо температура двигуна нижче робочої, ЕБУ продовжує управляти якістю повітряно-паливної суміші за алгоритмом прогріву двигуна. Наприклад, при температурі нижче 80 ° С витрата палива може збільшитися на 15-20% більше номінального. Причина низької температури двигуна зазвичай криється у відсутності термостата або в несправному (нещільно закритому) термостатедвігателя.
Є ще одна причина підвищеної витрати палива через низьку температури двигуна – це постійна експлуатація автомобіля на короткі відстані. Якщо водій використовує автомобіль, щоб доїхати до місця роботи в 3-х км. від будинку і назад, то двигун ніколи не нагріється до робочої температури.

11. Неправильний вибір розміру коліс.
Будь-яка конструкція автоматичної трансмісії розроблена з урахуванням експлуатації автомобіля з певним типом і розміром коліс. Гідравліка, кінематика і електронна система управління акпп буде оптимально працювати тільки з рекомендованим типом і розміром коліс. Порушення цієї вимоги веде до закономірного результату – підвищеної витрати палива.
Деякі сучасні електронні трансмісії (наприклад, Chrysler 41TE, 42LE) мають режим адаптації (quick learn), що дозволяє оптимізувати управління акпп в залежності від її гідромеханічних характеристик і адаптації до заданого розміру коліс (pinion factor). Але, якщо на звичайний легковий автомобіль буде встановлено колеса від позашляховика, то ніякі чудеса сучасної електроніки не врятують Вас від перевитрати палива.

Причина Великої витрати паливо Частіше лежить на поверхні – Досить сделать грамотно діагностику двигуна, но іноді зустрічається комплекс несправностей, пов’язаних з різнімі Вузли и агрегатами автомобіля, КОЖЕН з якіх вносити свою частко помилок в Загальну туманну картину невіправдано Великої витрати паливо.
Если Вам в подібній ситуации придется звертатися в будь-якої автосервіс з проблемою.Більше перевітраті паливо, що не звінувачуйте відразу фахівців в некомпетентності, смороду НЕ зможуть за один сеанс Електронної діагностики точно візначіті ее причину.
Іноді проблему підвіщеної витрати паливо можна вірішіті только поетапна, прібіраючі помилки в кожному несправностей вузлі автомобіля, наберіться Терпіння.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Не працює підсвічування годин ваз 2107

Чи не працює підсвічування годин ваз 2107 Годинники ВАЗ 2107: усунення несправностей…

Розбирання збірка паливного насоса

Розбирання збірка паливного насоса Розбирання збірка паливного насоса Перед складанням паливного насоса…

Витрата бензину лада веста механіка

Витрата бензину лада веста механіка Витрата палива Лада Веста на 3-ох модифікаціях…

Робочий тиск масла в двигуні камаз

Робочий тиск масла в двигуні камаз Клуб власників і любителів автомобілів КАМАЗ…

Перевірка датчика рівня палива

Перевірка датчика рівня палива Перевірка датчика рівня палива Про кількість що залишився…

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі)…

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла Лада 2114 «Salavat Motorsport»> бортжурнал> Засіб…

Скільки масла заливати в двигун оки

Скільки масла заливати в двигун оки Заміна масла в двигуні ока Автомобіль…

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі) Не так…

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор Заміна масла в двигуні ВАЗ…