Робочий тиск масла в двигуні камаз

Клуб власників і любителів автомобілів КАМАЗ

Меню навігації

призначені для користувача посилання

інформація про користувача

Тиск масла

Повідомлень 1 сторінка 30 з 563

Поділитися 1 2012-01-15 17:45:33

  • Автор: ІЛЛІЧ
  • активний учасник
  • Звідки: Тольятті
  • Повідомлень: 400
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    4 дня 0 годин

Підкажіть колеги який тиск масла допускається?
У мене на гарячу 1,5 показує хутро. датчик. На холодну 5.5 – 6. Це не критично?

Поділитися 2 2012-01-15 18:48:42

  • Автор: MaXnov
  • завсідник
  • Звідки: Льон Обл г.Волосово
  • Повідомлень: 797
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    13 днів 21 годину

Не критично мало, або не критично багато?
На гарячу (на холостих) має бути не менше 0,8
А ось скидати тиск якщо не помиляюся має після 6.

Поділитися 3 2012-01-15 20:47:23

  • Автор: ІЛЛІЧ
  • активний учасник
  • Звідки: Тольятті
  • Повідомлень: 400
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    4 дня 0 годин

MaXnov
Я про низький тиск. На холостих не звертав увагу, думав головне не нуль)) Треба подивитися.

Поділитися 4 2012-01-15 21:49:05

  • Автор: MaXnov
  • завсідник
  • Звідки: Льон Обл г.Волосово
  • Повідомлень: 797
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    13 днів 21 годину

Ну ось у мене на моєму маслі (напівсинтетика) на гарячу теж більше 2х не буває.
Головне що б на холостих не падало менше 0,8 і лампочка не спалахувала.
А центрифугу давно чистили?

Поділитися 5 2012-01-15 22:10:26

  • Автор: Пан
  • Модератор
  • Звідки: Калуга
  • Повідомлень: 8044
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    3 місяці 19 днів

Якщо лампочка горить при нормальному маслі на холостих-це вже хана. Неодружені-1, на оборотах (від 2000 і вище), менше 3-теж хреново. Центрифуга ні до чого-на неї качає окрема секція »радіаторна». Мех.датчік-не істина останньої інстанції-теж може брехати (що у мене і було, і через що поміняв масляний насос з вкладишами). Винахід старе і не моє, але замість лампочки у мене зумер-його і спати будеш, услишешь.

Поділитися 6 2012-01-15 22:36:00

  • Автор: MaXnov
  • завсідник
  • Звідки: Льон Обл г.Волосово
  • Повідомлень: 797
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    13 днів 21 годину

Центрифуга ні до чого-на неї качає окрема секція »радіаторна».

Почистити її буде не зайвим.

А у мене і зумер, і лампочка, датчик теж механіческій.Но на гарячу теж більше двох не піднімається, правда я не крутив мотор до 2500об

Поділитися 7 2012-01-15 22:48:16

  • Автор: Пан
  • Модератор
  • Звідки: Калуга
  • Повідомлень: 8044
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    3 місяці 19 днів

Так при зміні масла і почистити. 2 вже мало, їздити звичайно ще можна, просто дуже ймовірно, що при ремонті зайві розміри точити прийдеться.

Поділитися 8 2012-01-16 13:54:56

  • Автор: ІЛЛІЧ
  • активний учасник
  • Звідки: Тольятті
  • Повідомлень: 400
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    4 дня 0 годин

дуже ймовірно, що при ремонті зайві розміри точити прийдеться.

Все одно не полізу))))

Поділитися 9 2012-01-17 6:56:14

  • Автор: ArtemL
  • учасник
  • Повідомлень: 20
  • Провів на форумі:
    5 годину 2 хвилини

Всім привіт.
у нас на холостих мехдатчік показує близько 0,7 – збираємося міняти насос. машина 1992 року – насос ніхто не міняв – грішимо на нього.

Поділитися 10 видалений 2012-01-17 10:21:19

  • Автор: Пан
  • Модератор
  • Звідки: Калуга
  • Повідомлень: 8044
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    3 місяці 19 днів

ArtemL
В першу чергу, не варто сліпо довіряти “механіці” (пост 5), якщо є інший датчик, то краще порівняйте свідчення. Так само варто врахувати: скільки пройшов мотор, коли і як його робили (якщо робили). Передумови до заміни насоса: при свідомо справному моторі і не забитих фільтрах повільно накачує при заведенні, при роботі тиск злегка танцює.

Поділитися 11 видалений 2012-01-17 13:39:44

  • Автор: ІЛЛІЧ
  • активний учасник
  • Звідки: Тольятті
  • Повідомлень: 400
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    4 дня 0 годин

машина 1992 року – насос ніхто не міняв – грішимо на нього.

Найчастіше справа з знос вкладишів, але почати можна з насоса, тим більше якщо його все одно міняти треба. Може обійдеться «малою кров’ю».

Поділитися 12 2012-01-19 6:27:35

  • Автор: ArtemL
  • учасник
  • Повідомлень: 20
  • Провів на форумі:
    5 годину 2 хвилини

недавно поршень прогорав – міняли кільця все і вкладиші – хоча старі вкладиші виявилися як нові – але все одно поміняли якщо вже купили – так що думаємо на насос.

Поділитися 13 2012-01-19 13:28:05

  • Автор: Пан
  • Модератор
  • Звідки: Калуга
  • Повідомлень: 8044
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    3 місяці 19 днів

ArtemL
І все ж спершу спробуйте інший датчик. А взагалі причин багато: втулки распредвала, втулки коромисел, при відкриванні клапана »прапорця» теж тиск знижується. Також запитаєте у slava221, що у нього було з гідромуфтою.

Поділитися 14 2012-02-10 12:17:02

  • Автор: Сергей047
  • активний учасник
  • Звідки: Ростовська область
  • Повідомлень: 353
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    7 дней 8 часов

А то можна на наші КамАЗи поставити електронний датчик ??

Поділитися 15 2012-02-10 13:14:05

  • Автор: MaXnov
  • завсідник
  • Звідки: Льон Обл г.Волосово
  • Повідомлень: 797
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    13 днів 21 годину

А то можна на наші КамАЗи поставити електронний датчик ??

Він спочатку варто там, потім самі змінюють на механічний.

Поділитися 16 2012-02-10 18:57:38

  • Автор: Сергей047
  • активний учасник
  • Звідки: Ростовська область
  • Повідомлень: 353
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    7 дней 8 часов

Поділитися 17 2012-02-10 19:27:37

  • Автор: Пан
  • Модератор
  • Звідки: Калуга
  • Повідомлень: 8044
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    3 місяці 19 днів

Надійніше механіка. Єдине, потрібно виключити перетирання шланга, ну і на морозі може трохи неправильно показувати через загустілого масла.

Поділитися 18 видалений 2012-02-18 20:44:47

  • Автор: ArtemL
  • учасник
  • Повідомлень: 20
  • Провів на форумі:
    5 годину 2 хвилини

поміняли ми насос масляний. тиск піднявся з 0,7 до 1,3 приблизно на горячуюю на холостих

Поділитися 19 2012-02-19 2:15:51

  • Автор: Пан
  • Модератор
  • Звідки: Калуга
  • Повідомлень: 8044
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    3 місяці 19 днів

ArtemL
А масло не міняли при цьому? Я про те, що під заміну більш натурально буде видно.

Поділитися 20 2012-02-19 6:06:36

  • Автор: ArtemL
  • учасник
  • Повідомлень: 20
  • Провів на форумі:
    5 годину 2 хвилини

Пан
звичайно поміняли. на те ж саме що було залито до цього ЗІК 10-40

Поділитися 21 2012-02-19 12:11:51

  • Автор: sasha040
  • учасник
  • Звідки: Калузька обл
  • Повідомлень: 87
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    1 день 19 годин

А я поміняв, вкладиші все, кільця поршневі, і масляний насос. На холостих тиск залишилося те саме, що і було, а на оборотах було 6, а стало 4.5, що то я засмучений.

Поділитися 22 2012-02-19 13:18:55

  • Автор: Farit
  • завсідник
  • Звідки: Набережні Челни
  • Повідомлень: 654
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    7 дні 3 години

Поміняйте коромисла зі стійками і тиск на 0,5-1,0 підніметься. Треба було ще втулки распредвала оновити. Про масляний насос напишіть, де, як, почому?

Поділитися 23 2012-02-19 14:56:52

  • Автор: sasha040
  • учасник
  • Звідки: Калузька обл
  • Повідомлень: 87
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    1 день 19 годин

Поміняйте коромисла зі стійками і тиск на 0,5-1,0 підніметься. Треба було ще втулки распредвала оновити. Про масляний насос напишіть, де, як, почому?

А що, масляний насос? Купив новий в магазині новий, і поставив.

Поділитися 24 2012-02-19 17:02:52

  • Автор: ArtemL
  • учасник
  • Повідомлень: 20
  • Провів на форумі:
    5 годину 2 хвилини

я купував масляний насос 5500 руб., до цього теж поміняв кільця все і вкладиші шатунні для профілактики. точніше зняв головки щоб гумки оновити – а виявилося 3 поршня майже згорить. мабуть тосол потрапляв в горщики. ось помменял все кільця разом і вкладиші шатунні. потім вирішив до купи і насос змінити. про коромисла чув, але руки до головок не дійшли ще.

Змінено ArtemL (2012-02-22 05:25:09)

Поділитися 25 2012-02-22 00:14:46

  • Автор: Farit
  • завсідник
  • Звідки: Набережні Челни
  • Повідомлень: 654
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    7 дні 3 години

Не може тиск просто так падати. Значить десь накосячілі. У нас в Челнах ціна масляного насоса близько 5 т.р. У регіонах вважайте накрутку за доставку, перепродаж та інше. А є ще варіанти контрафакту за 1,5-2 т.р. Ось що я і маю на увазі.

Поділитися 26 2012-02-24 18:18:35

  • Автор: sasha040
  • учасник
  • Звідки: Калузька обл
  • Повідомлень: 87
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    1 день 19 годин

Швидше за все, насос такої, я його в нормальному магазині брав.

Поділитися 27 2012-03-06 00:12:02

  • Автор: СЕБЕІЧ
  • новачок
  • Повідомлень: 2
  • Провів на форумі:
    1 годину 5 хвилин

Начебто-як в насосі Клапан Є Який Скидає Тиск Після 4.5, Мені Так Один Моторист Сказав.

Поділитися 28 2012-03-06 9:06:59

  • Автор: ІЛЛІЧ
  • активний учасник
  • Звідки: Тольятті
  • Повідомлень: 400
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    4 дня 0 годин

СЕБЕІЧ
Швидше за все так і є. У мене на холодну хутро. датчик, стрілка плаває. піднімається до 4.5 і падає до 4. і так з частотою один раз в секунду приблизно. Потім заспокоюється.

Поділитися 29 2012-03-06 9:25:39

  • Автор: kams
  • учасник
  • Звідки: Пенза 58
  • Повідомлень: 129
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    23 години 2 хвилини

У нас насос заводський з шестернею 6850р

Поділитися 30 2012-03-25 21:12:57

  • Автор: Костянтин
  • учасник
  • Звідки: Кузбас, Кемерово
  • Повідомлень: 24
  • Пол: Чоловік
  • Провів на форумі:
    6 годині 19 хвилин

Колеги, ХЕЛП.
Має тут нас КамАЗ-55111 1990р.в.
1) провернули вкладиші. відвезли на капіталку мотор. підсумок:
– новий колінвал, вкладиші, масляний насос, кільця, шатуни
– блок не точили
Поставили, завели. Датчик тиску хутро. Тиск на холодну – 4,1. прогріли, тиск – 1
Поміняли датчики – те ж саме. Мотрісти поставили насос від євро. результат той самий.
2) Зняли мотор, відвезли знову їм на переробку.
– проточили блок під вкладиші Р3, поміняли втулки распред.вала.
Поставили мотор, завели. Датчик мех.новий. На холодну – 5. прогріли, тиск – 1
Завіса!
Що робити? Тріщина в масляних каналах?

Система змащення двигуна КамаЗ (стор. 1 з 4)

2. Система мастила двигуна КАМАЗ.

2.1 Робота масляного насоса.

2.2 Робота масляного фільтра.

2.3 Пристрій системи мастила.

2.4 Робота системи змащення.

3.Общіе характеристики системи мастила.

3.1 Схема системи змащення.

3.2 Схема масляного насоса.

3.3 Схема полнопоточного фільтра очищення масла.

3.4 Схема відцентрового масляного фільтра.

4.Основние складові системи мастила.

4.1 Масляний насос.

4.2 Масляний фільтр.

4.4 водомасляного теплообмінник.

4.5 Система вентиляції картера.

5.Общіе вказівки і попередження.

Між окремими деталями двигуна, поверхні яких переміщаються одна щодо іншої, виникає сила, що перешкоджає цьому переміщенню, звана силою тертя.

Сила тертя залежить від точності обробки дотичних поверхонь, тиску і швидкості відносного переміщення. На подолання сил тертя витрачається частина потужності двигуна; крім цього тертя призводить до зносу деталей і їх нагрівання. Зменшення сил тертя досягається поліпшенням якості обробки поверхні, застосуванням антифрикційних сплавів, кулькових і роликових підшипників. Одним з найбільш ефективних способів зменшення сил тертя є мастило.

Мастило, що знаходиться між поверхнями, що труться, розділяє їх, замінюючи безпосереднє тертя деталей тертям шарів мастила між собою. Крім цього, масло охолоджує змащувані деталі і забирає тверді частки між ними.

Недостатня подача масла викликає втрату потужності, посилений знос, перегрів і навіть розплавлення підшипників, заклинювання поршнів і припинення роботи двигуна.

При надмірній подачі частина масла потрапляє в камеру згоряння, чому збільшується відкладення нагару, і погіршуються умови роботи свічок запалювання.

Норма витрати масел становить: для карбюраторних двигунів 2,4% від норми витрати палива, для дизельних двигунів – ^ – 3,2%.

Залежно від розміщення і умов роботи деталей масло може подаватися під тиском, розбризкуванням і самопливом. В автомобільних двигунах застосовуються все три способу підвода олії, при цьому до найбільш завантаженим деталей олію надходить під тиском, до інших – розбризкуванням і самопливом.

Для зберігання, підвода, очищення і охолодження масла застосовують ряд приладів, мастилопроводів і каналів, що утворюють систему мастила.

2. Система мастила двигуна автомобіля КамАЗ

З піддону масло через маслоприемник засмоктується двома секціями масляного насоса. Через канал в правій стінці масло з нагнетальной секції насоса подається в корпус полнопоточного фільтра, де вона очищається, проходячи через два фільтруючих елемента, і надходить в головну масляну магістраль. З головної масляної магістралі масло по каналах в перегородках блоку підводиться до корінних підшипників колінчастого вала, до підшипників розподільного вала, втулок коромисел і по каналу в штангах клапанів – до штовхачів. До шатунних підшипників колінчастого вала масло подається по каналах в колінчастому валу. Масло, що знімається зі стінок циліндрів маслос’емниє кільцем, через отвори в канавці кільця і ​​свердління в поршні відводиться всередину його і змащує опори поршневого пальця в бобишках поршня і у верхній головці шатуна. З каналу в задній стінці блоку масло надходить під тиском по трубці до підшипників компресора. З каналу в передній стінці блоку – для змащення підшипників паливного насоса високого тиску. З головної масляної магістралі масло під тиском подається до термосилового датчику, який розташований в передньому торці блоку і управляє роботою гідромуфти привода вентилятора в залежності від температури рідини в системі охолодження.

Масло з радіаторної секції насоса надходить до фільтра відцентрової очистки та, проходячи через радіатор, зливається в піддон. При закритому крані включення масляного радіатора масло з центрифуги зливається в піддон картера через зливний клапан.

Для створення найкращих умов змащення в системі має підтримуватися певний тиск, контроль за яким здійснюють за допомогою покажчиків або контрольних ламп, принцип дії яких описаний в розділі «Електрообладнання».

Тиск масла в системі змащення прогрітого двигуна при швидкості руху 40 км / год на прямій передачі повинно бути для ЗІЛ-130 0,2. 0,4 МПа. При роботі двигуна на малій частоті обертання колінчастого вала тиск може знижуватися до 0,05 МПа. На двигуні ЗМЗ-53 при швидкості 50 км / год на прямій передачі тиск масла має бути не менше 0,25 МПа. Тиск масла в системі змащення прогрітого двигуна автомобіля КамАЗ при частоті обертання колінчастого вала 2600 хв-1 має бути 0,45. 0,5 МПа, а при 600 хв-1 – не менше 0,1 МПа.

Місткість системи змащення двигунів ЗІЛ-130 8,5 л, ЗМЗ – 8 л, КамАЗ – 23 л.

Масло випускається з системи через зливний отвір піддона картера, що закривається пробкою.

2.1Работа масляного насоса

Масляний насос служить для створення необхідного тиску в системі мастила. Насос складається з корпусу, всередині якого розташовані дві пари шестерень. Дві шестерні насаджені нерухомо на приводному валику, а інші дві – вільно на осі. Приводний валик приводиться в дію від косозубой шестерні на розподільному валу (ЗІЛ-130, ЗМЗ-53) або від шестерні на передньому кінці колінчастого вала (КамАЗ-740). При обертанні шестерень насоса їх зуби захоплюють масло біля вхідного отвору, проносять у стінок корпусу і видавлюють в вихідний отвір.

У двигуні ЗИЛ-130 верхня секція насоса подає масло в систему змащення і фільтр відцентрового очищення, нижня – до масляного радіатора.

У двигуні ЗМЗ-53 верхня секція подає масло для змащення двигуна, а нижня – в фільтр відцентрового очищення. Як в двигуні ЗІЛ-130, так і в ЗМЗ-53 масляний насос розташований зовні двигуна. У двигуні автомобіля КамАЗ масляний насос розташований всередині картера.

Масло надходить до масляного насоса через маслоприемник з сітчастим фільтром.

У досліджуваних двигунах маслоприемник складається з корпусу і сітки.

2.2 Робота масляного фільтра

Масляні фільтри. Якість масла в двигуні не залишається постійним, так як масло засмічується дрібною металевою пилом, що з’являється в результаті зносу деталей, частинками нагару, що утворюється в результаті згоряння його на стінках циліндрів. При високій температурі деталей масло коксується, утворюються смоли і лакообразние продукти. Всі ці домішки є шкідливими і для їх видалення застосовуються масляні фільтри.

Фільтр відцентрової очистки масла. На досліджуваних двигунах встановлено фільтр відцентрового очищення з реактивним приводом. Фільтр (рис. 31) складається з корпусу з віссю, де на підшипнику розміщений ротор з ковпаком. Знизу ротора розміщені два жиклера з отворами, спрямованими в різні боки, і фільтруюча сітка. Ковпак закріплений на осі ротора за допомогою гайки і закритий зверху нерухомим кожухом з смушевій гайкою. Ротор обертається під дією струменів олії, що викидається під тиском через два жиклера. У двигуні КамАЗ-740 він приводиться в обертання реактивним струменем масла, яка витікає з сопла осі ротора.

Масло надходить в порожнисту вісь ротора, а потім всередину ковпака. При обертанні ротора важкі частинки, що забруднюють масло, відкидаються на стінки ковпака, на яких і осідають. Далі масло проходить через сітку, очищається і викидається з жиклерів, стікаючи в піддон картера.

На автомобілі КамАЗ встановлюється крім фільтра відцентрової очистки полнопроточний фільтр з двома змінними фільтруючими елементами, маса яких складається з деревної муки на пульвербакелітовой зв’язці.

Масляний радіатор. У жарку пору року і при експлуатації автомобіля у важких дорожніх умовах температура олії настільки підвищується, що воно стає дуже рідким і тиск в системі мастила падає.

Для охолодження масла і запобігання його розрідження в систему змащення двигунів включений масляний радіатор, який складається з двох бачків і горизонтальних трубок, розташованих між ними.

Для збільшення поверхні охолодження і підвищення жорсткості радіатора трубки скріплені металевими ребрами. На автомобілі ЗІЛ-130 масляний радіатор виконаний у вигляді трубчастого змійовика з ребрами для збільшення поверхні тепловіддачі.

Масляний радіатор надає порівняно невеликий опір проходженню масла, в результаті чого тиск в системі може знизитися і подача масла до поверхонь, що труться зменшитися.

Для запобігання цьому явищу масляний радіатор двигуна включається краном, перед яким встановлений запобіжний клапан, який перекриває доступ масла в радіатор при зниженні тиску в системі нижче 0,1 МПа.

У двигуні ЗИЛ-130 масло надходить з нижньої секції насоса і при виключенні радіатора все масло через перепускний клапан, розташований в кришці насоса, потрапляє у всмоктувальну порожнину насоса, минаючи радіатор.

В системі змащення двигунів автомобілів все масло, яке пройшло через радіатор, потрапляє в піддон картера.

У непрогрітому двигуні тиск в системі мастила може настільки зрости, що викличе руйнування каналів системи змащення. Для запобігання руйнуванню масляних магістралей при підвищеному тиску і забезпечення нормальної подачі масла при зносі деталей в системі передбачений редукційний клапан.

Редукційний клапан верхньої секції насоса двигуна. ^ МЗ-53 розташований в передній частині блоку циліндрів з правого боку, а клапан нижньої секції розташований в корпусі самого насоса. У двигуні ЗИЛ-130 редуктор тиску верхньої секції насоса розташований в чавунної прокладці між верхньою і нижньою секцією насоса. На заводах редукційний клапан регулює на тиск 0,2. 0,4 МПа і в процесі експлуатації його зазвичай не регулюють.

У кожній секції масляного насоса двигуна автомобіля КамАЗ є запобіжні клапани, відрегульовані на тиск 0,8. 0,85 МПа. У корпусі нагнетательной секції розміщений диференційний клапан, що обмежує тиск у головній магістралі в межах 0,4. 0,45 МПа.

Несправності двигуна КАМАЗ

Основні несправності двигунів КАМАЗ і можливі шляхи їх вирішення.

1. Слабке тиск в двигуні

Проблема може бути в знос вкладишів, але для початку перевіряємо і чистимо масляний насос. Спочатку перевіряємо, щоб не заліг редукційний клапан. У ньому є окрема радіаторна секція, що відповідає за охолодження масла. Перегрітий масло може також давати спад тиску. На холостих обертах на гарячу тиск не повинен просідати нижче 0,8 при показаннях тахометра 600 об / хв. На оборотах 2600 тиск повинен бути на позначці 3,5 – 4 на механічному датчику. При слабкому тиску масла також перевіряють кріплення маслозаборнік при знятому піддоні, наявність прокладки під ним.

2. Підвищений витрата палива

Як показує практика експлуатації КАМАЗів, цей вантажний автомобіль споживає 35 – 40 літрів солярки, незважаючи на разючі відмінності норм витрати палива, записаних в паспорті. Коли збільшується витрата, це говорить про забитий масляному фільтрі і про необхідність заміни масла. Також використання неякісного палива підвищує споживання солярки. Витрата стає більше, коли чіпляють причіп. У міському циклі витрачається на 7-8% більше, ніж на трасі.

3. Гріється мотор

Перебір системи охолодження починайте з перевірки рівня охолоджуючої рідини і термостата. Далі промивається радіатор, оглядаються все патрубки і кріплення. Як працює датчик температури, чи обертається вентилятор – це вам доведеться перевірити. Наступним кроком перевіряється помпа. Найнеприємніша поломка – розрив прокладки блоку циліндрів, коли вода або тосол потрапляють в масло. При неправильному налаштуванні паливної системи двигун теж може грітися більше звичайного.

4. Нестабільна робота (наприклад вібрує, трясеться)

Вібрації можуть проявлятися на певних режимах роботи двигуна – на холодному або гарячому, на холостих обертах або з набором таких. У будь-якому випадку, нестабільна робота двигуна сигналізує про поломку. Можливі такі причини тряски агрегату:
– Ви міняли колінвал, але не збалансовані його з маховиком і корзиною зчеплення. Ця процедура виконується на спеціальному стенді.
– Неробочий циліндр.
– У ТНВД пора поміняти нагнітальні клапана.
– барахло форсунки, спробуйте поміняти їх місцями.
– Вигин клонували, вироблення проміжних і ведених дисків.

5. Димить (А. Білий дим, б.чёрний дим)

Білий дим зазвичай з’являється в системі вихлопу КАМАЗ при запуску на холодну при мінусовій температурі атмосферного повітря. В цьому випадку частинки води в паливі при згорянні перетворюються на пару. Гірше, якщо в циліндр потрапляє охолоджуюча рідина через пробиту прокладку випускного колектора, головки блоку, через тріщину в головці. В такому випадку доведеться поміняти прокладку і головку. Чорний дим говорить про неправильну роботу паливної системи, попаданні надлишку масла в камеру згоряння, залипання кілець, тріщинах в гільзах або порушених. Чорний дим буває від забитого повітряного фільтра.

Стук виникає при масляному голодуванні, коли маслопроводние канали забиваються або маємо справу з сильно розрідженому неякісному маслі. Часто в стукануть двигуні клинить колінвал і провертаються вкладиші на шатунах. Таким чином, у наявності розхитане стан клонували, несправність масляного насоса або потрапляння в мастило солярки. Ще можуть бути забиті масляні фільтри, і частинки металевої стружки потрапляють між поверхнями, що труться, ще більше посилюючи неполадки двигуна. Внаслідок зносу можуть стукати распредвал, клапана і пальці.

Найбільш поширені причини того, що двигун не заводиться, є домішки в паливі води і підсмоктування повітря в паливопровід. У першому випадку перевіряється сепаратор, зібралася вода і осад зливається, поки в фільтрі грубого очищення не залишиться солярка. При другій несправності слід перевірити фіксацію всіх шлангів та з’єднань. Вони повинні бути герметичними. Двигун КАМАЗ може не запуститися через забитого повітряного фільтра або забрудненого паливного заборника в баку.

Ситуація схожа з варіантом, коли двигун не заводиться. В першу чергу перевіряється масло, фільтри, домішки в паливі, паливна магістраль на герметичність, а також електричний ланцюг підключення насоса. Буває, що паливний насос відсікає іммобілайзер, але це досить рідкісний симптом. При неполадках в регуляторі машина глухне при різкому скиданні педалі газу. Якщо глухне на холостих обертах, значить, можуть клапана в ТННД не тримати, або поршень підвисає.

В системі поршневий групи із зайвою виробленням повітря, що стискається в камері згоряння, частково просочується між кільцями і потрапляють в картер, при цьому створюють надлишковий тиск. В результаті гази виходять з місця розташування масляного щупа. Проблема вирішується капітальним ремонтом поршневий групи. Однак бувають випадки, коли циліндри і кільця не виробляються, а має місце
лише закоксованность кілець. Іноді вдається за допомогою жорсткої присадки раскоксовать кільця і реанімувати двигун.

Якщо двигун КамАЗа троит, то він виробляє вібрації і специфічні шуми. При цьому наголошується його нестабільна робота. Найпростіше визначити поломку, коли виходить з ладу один циліндр, але коли вони всі працюють, встановити причину троение трохи складніше. Варто зазначити, що мотор троїть в різних умовах, на холостих обертах або на підвищених, під навантаженням або без вантажу, на холодному двигуні або після прогріву. Основними причинами троение є Незапалення палива в камері згоряння або некоректна робота свічки розжарювання, форсунок.

11. Не розвиває обороти

Буває, що двигун не розвиває потужності, причому відмінно відпрацьовує на нижніх передачах, наприклад, з 1-го по 3-ю, а потім ніби задихається. Зазвичай це досягається за рахунок підсосу повітря, коли на вищих передачах суміш вже не годиться для підтримки потужності. Дивіться настройку розподільного вала і клапанів, а може і запалювання виставлено невірно. Масло згорає в вихлопному колекторі, і нагар поступово звужує діаметр труб у вихлопній системі. Такий запор теж веде до загальмованою роботі силового агрегату.

12. Масло в розвалі двигуна

В розвал двигуна КАМАЗ масло потрапляє з-під компресора на місці стику задньої плити з блоком. Там проходить масляний канал і в разі розриву прокладки масло витікає. Ще може підтікати сальник на підшипнику приводу ТНВД або трубка масляного зливу з ТНВД. Також воно може підтікати з-під насоса ГУР. Коли ви очистили весь блок, визначити джерело виливу масла можна і візуально. Для цього проблемні місця витираються ганчіркою насухо, потім автомобіль заводиться і ви бачите місця учечкі.

13. Підвищена витрата масла

Масло витрачається в будь-якому двигуні, будь то новий або після капітального ремонту. Різницю становить штатний витрата і надмірний. Основною причиною витрати масла в двигуні КАМАЗ є його витікання з-під прокладок і вироблених сальників. Використання неякісних матеріалів призводять до розм’якшення сальників і втрати мастильного матеріалу. При перегрів агрегату масло починає сочитися з-під прокладки головки блоку циліндрів. Також масло має власний чад – витрата ПММ, пов’язаний з роботою двигуна. Масло не повністю знімається зі стінок циліндрів маслос’емниє кільцями, і якась його частина згорає при робочому циклі. Циліндри, кільця, вихлопні клапана з часом виробляються і збільшують чад. У цих випадках потрібно робити капітальний ремонт двигуна. Варто відзначити,

14. Масло в системі охолодження

У разі пробитою прокладки ГБЦ по магістралі змащення, масло змішається з охолоджувальною рідиною і виявиться в розширювальному бачку. Прокладку потрібно замінити, точніше – ущільнювальні кільця гільз циліндрів. Змішання тосола або води з маслом може відбуватися в будь-якому вузлі, який і змащується, і охолоджується. Це може бути і компресор, і вимикач гідромуфти. Останній найбільш часто пропускає ПММ в тосол. У вимикачі є термосилової датчик, так ось його негерметична завальцювання є цілком можливою причиною появи мастила в системі ожлажденія.

15. Плавають обороти

При заправці неякісної зимової соляркою виходять з ладу плунжерні пари. Плунжера недостатньо тиснуть на малих обертах, ось вони і плавають. Пари треба міняти. Проблема властива двигунів Євро-3. Можливо, треба буде настройка централізації. Потрібна діагностика. Насос високого тиску може бути і справний, а діють на обороти помилки в роботі блоку управління, датчиків, та й просто контакт може відійти. А ще застосовується регулювання плавності ходу рейки.

16. Нормальний тиск на гарячому і на холодному, для нового мотора або після ремонту

Стандарт нормального тиску масла для прогрітого камазовского двигуна:
– при 600 об / хв, МПа – 0,1
– при 2200 об / хв, МПа – 0,4
– при 2600 об / хв, МПа – 0,5
На холодну тиск розподіляється в діапазоні 5 – 6 кгс / см² (0,5 – 0,6 МПа). На новому моторі тиснути буде сильніше, по максимуму, якщо справні всі агрегати. Після капіталки тиск на КамАЗах часто падає і не піднімається вище 0,25 МПа.

17. Свист в двигуні

Специфічний свист дає турбокомпресор. В цьому випадку уважно оглядають крильчатку і замінюють (або ретельно перевіряють шляхом вигину) патрубок. Спрацювання гірського гальма перерозподіляє тиск в системі і дає додаткове навантаження на вал турбіни. Підшипник розбовтується, і крильчатка починає зачіпати корпус турбокомпресора. Друга категорія свистячих деталей – ремені приводу, наприклад, вентилятора радіатора. А також знос підшипників ролика створює подібний свист. Вам слід провести діагностику всіх цих елементів.

18. Причини перегріву двигуна

Перегрів двигуна – це найбільш поширена причина зупинки агрегату і відправки його в ремонт. Потрібно стежити за приладами, щоб охолоджуюча рідина не нагрівалася понад 100 градусів і закипала. Однак є основні причини для перегріву:
– недостатній рівень ОЖ (тосола або води) в системі охолодження, стежте за рівнем в розширювальному бачку;
– забиті ребра радіатора;
– бруд в системі охолодження, відкладення виводять з ладу термостат.

19. Від чого може тріснути поршень?

Варіант один – перелив форсунок, отже, підвищені температурні режими. Варіант два – банальний перегрів силового агрегату. По-третє, при виробленні поршня на його поверхні утворюються задираки, що призводять до виходу з ладу поршневої групи. По-четверте, під впливом води, а саме води, в камеру згоряння призводить до гідроударів в циліндрі, різкого підвищення тиску і руйнування поршня.

Особливості масляної системи двигунів КАМАЗ 740.11-240, 740.13-260, 740.14-300

Мастильна система комбінована з «мокрим» картером

Система включає масляний насос, фільтр очищення масла, водомасляний теплообмінник, картер масляний, маслоналивную горловину, трубку покажчика і покажчик рівня масла.

Схема мастильної системи показана на рис. 1

З картера 13 масляний насос 1 подає масло в фільтр очищення масла 3 і через водомасляний теплообмінник 6 в головну магістраль, далі до споживачів.

У мастильну систему також включені клапан системи 2, що забезпечує тиск у головній масляній магістралі 400-550 кПа (4,0-5,5 кгс / см 2) при номінальній частоті обертання колінчастого вала двигуна, запобіжний клапан 14, відрегульований на тиск 931-1127 кПа (9.5-11,5 кгс / см 2), перепускний клапан 4, відрегульований на спрацьовування при перепаді тиску на фільтрі 150-220 кПа (1,5-2,2 кгс / см 2) і термоклапан 11 включення водомасляного теплообмінника.

При температурі масла нижче 95 ° С, клапан відкритий і основний потік масла надходить в двигун минаючи теплообмінник.

При температурі масла понад 110 ° С, термоклапан закритий і весь потік масла проходить через теплообмінник, де охолоджується водою.

Тим самим забезпечується швидкий прогрів двигуна після запуску і підтримання оптимального температурного режиму в процесі експлуатації.

Конструктивно термоклапан розташований в корпусі масляного фільтра.

Масляний насос (див. Малюнок) закріплений на нижній площині блоку циліндрів.

Провідне зубчасте колесо напресовано на передній кінець колінчастого вала і має 64 зуба, ведене 52, тобто передавальне відношення 0.8125.

Зазор в зачепленні приводних зубчастих коліс регулюється прокладками, що встановлюються між привалочних площинами насоса і блоку, який повинен бути 0,15-0,35 мм, момент затягування болтів кріплення масляного насоса до блоку повинен бути 49-68.6 Н.м (5-7 кгс .м).

Масляний насос шестерний, односекційний. Містить корпус 2, кришку 1 і шестерні.

У кришці розташований клапан мастильної системи 13, з пружиною 11. У нагнітає каналі встановлений запобіжний клапан, що складається з кульки, пружини і регулювальних шайб.

Масляний фільтр (див. Малюнок) закріплений на правій стороні блоку циліндрів і складається з корпусу 1, двох ковпаків 9 і 11, в яких встановлені повнопотоковий 8 і частково-потоковий 4 фільтроелементи.

Ковпаки на різьбі вкручуються в корпус. Ущільнення ковпаків в корпусі здійснюються кільцями 2 і 3.

У корпусі фільтра також розташований перепускний клапан 15 і термоклапан включення водомасляного теплообмінника.

Очищення масла у фільтрі комбінована.

Через повнопотоковий фільтроелемент 8 проходить основний потік масла перед надходженням до споживачів, тонкість очищення масла від домішок при цьому становить 40 мкм.

Через частково – потоковий фільтроелемент 4 проходить 3-5 л / хв. де видаляються домішки розмірами більше 5 мкм.

З частково-патокового елемента масло зливається в картер. При такій схемі досягається високий ступінь очищення масла від домішок.

Масляний картер штампований, кріпиться до блоку циліндрів через резінопробковую прокладку. Момент затягування болтів кріплення картера 8 – 17,8 Нм (0,8 – 1,8 кгс.м).

Термоклапан включення водомасляного теплообмінника складається з подпружиненного поршня 13 з термосилового датчиком 6.

При температурі нижче 93 ° С поршень 13 знаходиться у верхньому положенні і основна частина потоку масла, минаючи теплообмінник, надходить у двигун.

При досягненні температури масла (95 + 2) ° С омиває термосилової датчик 6, активна маса, яка перебуває в балоні, починає плавитися і, збільшуючись в обсязі, переміщує шток датчика і поршень 13.

При температурі масла (110 + 2) ° С поршень 13 роз’єднує порожнини в фільтрі до і після теплообмінника і весь потік масла йде через теплообмінник.

При перевищенні температури масла вище 115 ° С спрацьовує датчик температури і на щитку приладів спалахує сигнальна лампочка.

Водомасляний теплообмінник (рис. Фільтр масляний з теплообмінником) встановлено на масляному фільтрі, кожухотрубного типу, збірний.

Усередині трубок проходить охолоджуюча рідина із системи охолодження двигуна, зовні – масло.

З боку масла трубки мають ребра у вигляді пластин, що охолоджують.

Потік масла в теплообміннику чотири рази перетинає трубки з водою, чим досягається висока ефективність охолодження масла.

На двигуни 740.11-240, 740.13-260 і 740.14-300 встановлюються два типи теплообмінників:

– 740.11-1013200 на двигун 740.11-240,

– 740.20-1013200 на двигуни 740.13-260 і 740.14-300, які відрізняються довжиною.

Система вентиляції картера (див. Малюнок) відкрита, циклонного типу. Картерів гази відводяться з штанговий порожнини другого циліндра, через кутник 1, в якому встановлений завихритель 2.

При роботі двигуна картерів гази, проходячи через завихритель 2, отримують гвинтовий рух.

За рахунок дії відцентрових сил краплі олії, що містяться в газах, відкидаються до стінки труби 4 і через трубку 6 зливаються назад в картер.

Очищені картерів гази видаляються в атмосферу.

Можливі несправності системи змащення дизеля і способи усунення

несправність

Підвищений витрата масла

– Тривала робота двигуна на оборотах холостого ходу.

Без необхідності не працювати на оборотах холостого ходу двигуна.

– Витік масла через з’єднання в мастильної системі турбокомпресора.

Підтягнути з’єднання, при необхідності замінити прокладки і гумові рукави.

– Знос сполучення клапан-втулка в головці циліндрів, старіння гумової манжети клапана.

Перевірити і замінити зношені деталі.

– Засмічення фільтра повітря або ковпака повітрозабірника.

Провести обслуговування повітроочисника і очистити сітку ковпака.

Зниження тиску масла в мастильної системі

– Низький рівень масла в масляному картері.

Перевірити і при необхідності долити масло до позначки «В»

– Несправність приладів контролю тиску

Переконатися в справності приладів

– Застосування масла не відповідає в’язкості

Замінити масло на відповідне химмотологической карті.

– Забруднення фільтруючих елементів масляного фільтра

Замінити фільтруючі елементи.

– Порушення регулювання або заїдання запобіжного клапана або клапана мастильної системи

Перевірити клапани та усунути заїдання, при необхідності відрегулювати або замінити несправні деталі.

– Засмічення заборника масляного насоса

– Попадання охолоджуючої рідини в масло

Перевірити герметичність водяний порожнини, ущільнення гільз циліндрів, герметичність водомасляного теплообмінника, несправні деталі замінити.

– Витоку масла в місцях з’єднань і масляних магістралях мастильної системи

Перевірити стан технологічних заглушок, пробок, затяжку кріпильних деталей в місцях з’єднань, стан кілець ущільнювачів і прокладок

– Порушення працездатності масляного насоса

Зняти насос і на спеціальному стенді перевірити працездатність.

– Неприпустиме зростання зазору в підшипниках коленвала і распредвала

Провести ремонт двигуна.

Загоряння сигналізатора аварійної температури масла

– Несправність датчика аварійної температури масла

Переконатися в справності датчика, при необхідності замінити.

– Заїдання термоклапана включення теплообмінника, несправність термосилового датчика

Перевірити роботу термоклапана включення теплообмінника, при необхідності усунути заїдання або замінити датчик.

– Засмічення трубок або забруднення охолоджуючих пластин

Перевірити водомасляний теплообмінник на предмет засмічення трубок і забруднення охолоджуючих пластин, при необхідності промити або замінити теплообмінник.

Підвищення тиску масла в мастильної системі

– Висока в’язкість масла

Замінити масло на відповідне химмотологической мапі

– Порушення герметичності лінії керуючого сигналу з’єднує головну масляну магістраль з насосом або її засмічення

Перевірити трубу підведення масла до насоса, затяжку болтів кріплення, наявність отвору в кришці

– Заїдання або порушення регулювання клапана мастильної системи.

Перевірити клапан і усунути заїдання, при необхідності замінити несправні деталі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Не працює підсвічування годин ваз 2107

Чи не працює підсвічування годин ваз 2107 Годинники ВАЗ 2107: усунення несправностей…

Розбирання збірка паливного насоса

Розбирання збірка паливного насоса Розбирання збірка паливного насоса Перед складанням паливного насоса…

Витрата бензину лада веста механіка

Витрата бензину лада веста механіка Витрата палива Лада Веста на 3-ох модифікаціях…

Перевірка датчика рівня палива

Перевірка датчика рівня палива Перевірка датчика рівня палива Про кількість що залишився…

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі)…

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла Лада 2114 «Salavat Motorsport»> бортжурнал> Засіб…

Скільки масла заливати в двигун оки

Скільки масла заливати в двигун оки Заміна масла в двигуні ока Автомобіль…

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі) Не так…

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор Заміна масла в двигуні ВАЗ…

Симптоми брудного паливного фільтра

Симптоми брудного паливного фільтра Забруднення паливного фільтра Паливний фільтр є одним з…