Рульовий редуктор ваз заміна масла

Заміна масла в рульовому ваз своїми силами

  • 1 Особливості
  • 2 Заміна масла
    • 2.1 Перевірка рівня масла в редукторі
    • 2.2 Починаємо процес

Рульовий механізм ваз

Заміна масла в рульовому ваз проводиться через десятки тисяч кілометрів пробігу. В процесі експлуатації потрібно контролювати рівень масла в редукторі.
Відсутність контролю і несвоєчасна заміна масла в рульовому механізмі ваз може привести до неприємних наслідків, що супроводжуються утрудненням обертання рульового колеса, зниженням якості управління авто і збільшенням люфту.

Особливості

При появі сторонніх звуків і стукотів в рульовому редукторі, які відчуваються через кермо, слід задуматися про заміну масла, адже це перша ознака несправності механізму. Також слід бути обережним і поквапитися з ремонтом в тих випадках, коли обертання керма стає скрутним, постійно або періодично виникають різні звуки і шуми.
При наявності явного люфту в рульовому редукторі можливо помітити текти масла.Прі виявленні хоча б одного з цих ознак не слід зволікати, потрібно терміново зайнятися ремонтом механізму або звернутися за допомогою.
Зневажливе ставлення до такого роду несправностей не приведе ні до чого хорошого, адже втрата можливості керування автомобілем буває непередбачувана у своїх наслідках, причому, не тільки для водія, але і для інших учасників дорожнього руху.

Заміна масла

Щоб провести все правильно і грамотно, потрібно озброїтися наступним:

  • металевою щіткою;
  • викруткою;
  • накидними гайковим ключем на «8», «12» і «13»;
  • шестигранним ключем на «12»;
  • трансмісійним маслом;
  • масляним шприцом або нагнітачами з дозаторами.

Примітка. Робота по заміні проводиться на підйомнику або оглядовій канаві. Процедура заміни досить проста.
Після установки автомобіля на підйомник або оглядову яму, в першу чергу, необхідно перевірити рівень масло в редукторі.

Перевірка рівня масла в редукторі

Для цього потрібно:

  • відкрити на ВАЗ капот і протерти поверхню редуктора від пилу і бруду, очистити від налиплого бруду заливні і зливні отвори з допомогою металевої щітки;

Рульовий редуктор ваз

  • відвернути маслозаливную пробку конічної різьби за допомогою ключа на «8».

Примітка. Вона розташовується поблизу регулювального гвинта, що знаходиться посередині верхньої кришки і закритого пластиковою заглушкою.

  • рівень масла перевіряємо стрижнем або викруткою, який потрібно вставити до упору.

Примітка. Від верхньої частини оливозаливно∂ горловини рівень рідини повинен бути на глибині п’ятнадцять міліметрів.

починаємо процес

У тому випадку, коли заміна масла все ж необхідна, то:

  • за допомогою накидного ключа на «12» або «13» необхідно на 2-3 обороту відвернути чотири болта, які фіксують нижню кришку редуктора;

Заміна масла в рульовій колонці ваз 2107

  • потім потрібно зрушити нижню кришку і злити масло в попередньо підготовлену ємність обсягом не менше 3-х літрів, встановлену під картером редуктора.

Примітка. Для прискорення зливу масла рекомендується відвернути також і заливну пробку, щоб вирівняти тиск в картері з атмосферним. Не слід забувати, що таку операцію виконувати краще після невеликого пробігу авто, що забезпечує прогрівання масла.

Заміна масла рульової колонки ваз 2107

Адже прогріте масло відрізняється підвищеною плинністю, миючої і хімічної активністю, а це означає, що старе масло:

  • витече швидше;
  • буде максимальний обсяг сливаемого масла;
  • масло, яке підлягає сливу, при попередньому пробігу і розігріванні зможе краще промити редуктор від смолистих відкладень, насичених продуктами зносу.

Процедура зливання масла вимагає певної обережності, щоб уникнути опіків при потраплянні на відкриті ділянки тіла гарячого масла.

Примітка. Якщо злите масло темного кольору або в ньому є металеві частинки, то буде потрібно промивання редуктора. Для цього необхідно встановити на місце зливну пробку, попередньо очистивши від стружки її магніт і затягуючи болти кріплення кришки.

Після цього потрібно виконати наступне:

  • за допомогою шестигранного ключа на «12» необхідно відвернути заливну пробку;
  • використовуючи масляний шприц, в редуктор через маслозаливное отвір заливається близько 0,18 літра трансмісійного масла;
  • потім пробка отвору загортається.

Примітка.
Для того щоб до магнітної пробці не притягають металева стружка, що потрапила в редуктор, необхідно протерти пробку. Також перед затягуванням бажано замінити алюмінієву прокладку для кращого прилягання пробки і щоб уникнути течі.

Залив масла виконується способом нагнітання, в основному, під його нижній обріз або, іншими словами, до тих пір, поки масла сама не почне витікати з заливного отвору. Тут доведеться потрудитися, тому що масло потрібно направляти від низу до верху.
Для цього найкраще підходять спеціальні нагнітачі з дозаторами, які функціонують на принципі надлишкового тиску. Саме тому цю операцію рекомендують проводити в спеціалізованих майстернях, однак якщо заливка масла все ж виконується в умовах гаража, то можна використовувати звичайний шприц для нагнітання твердих автомобільних мастил.

Примітка. У тому випадку, коли заміна масла не потрібно, але його рівень в редукторі менше рекомендованого, то необхідно його долити. Для доливання застосовується також трансмісійне масло, що заливається в редуктор заднього моста або в коробку.

Сучасна заміна масла в рульовому редукторі авто дозволяє значно збільшувати його термін експлуатації без необхідності проведення дорогого ремонту. Перш ніж почати міняти масло, радиться подивитися дане відео.

Крім того, потрібно частіше переглядати фото-інструкцію, щоб не робити ніяких явних помилок при заміні. Робити роботу своїми руками, це захоплююче, але помилок можна зробити масу.
Тому слід бути вкрай уважним і проводити процес, як того вимагає інструкція. Так, можна навчитися навіть, непогано заощаджувати сімейний бюджет, адже ціна на послуги подібного роду в автосервісах і раніше висока.

Коли потрібна заміна масла в редукторі ВАЗ 2107

  • 1 Заміна масла в редукторі заднього моста ВАЗ
    • 1.1 Порядок виконання робіт
  • 2 Рульове управління авто ВАЗ 2107
    • 2.1 Заливка масла в редукторі рульового управління

Загальний вигляд редуктора заднього моста ВАЗ 2107

Найбільш навантаженим вузлом в автомобілі ВАЗ 2107 є редуктор заднього моста. Але при правильній збірці, установці і своєчасному технічному обслуговуванні він може прослужити довше, ніж навіть не так навантажені вузли.
Як вказує інструкція масло в редукторі заднього моста і КПП має змінюватися після обкатки, потім після пробігу двох тисяч кілометрів і в подальшому через кожні шістдесят тисяч кілометрів.
У конструкції редуктора автомобіля ВАЗ використовується особливий вид гипоидной передачі зі зміщеними осями. Таке зачеплення дозволяє знижувати рівень шуму при притирання поверхонь, але виникає уздовж лінії контакту зубів ковзання може призвести до виникнення небезпеки заїдання.
Використання в редукторі спеціального трансмісійного масла, може усунути його. У составсмесі входять протизадирні присадки, класу GL-5.
Називається таке масло – Hypoid.
Обсяг масла, що заливається в редуктор, становить 1,35 літрів. Заміна масла редукторі заднього моста ваз 2107 виконується за таким же алгоритмом як і масло КПП.
Заміну потрібно виробляти перед експлуатацією авто взимку і влітку. Для цих сезонів масло відрізняється в’язкістю.
Взимку вона знижена, а влітку – підвищена.

Заміна масла в редукторі заднього моста ВАЗ

Крім рекомендацій передбачених картою технічного обслуговування автомобіля, масло своїми руками змінюється у випадках:

  • В суміші присутній срібляста пил. Якщо замість пилу металеві крупиці, це вказує на серйозні поломки автомобіля.
    Обійтися лише заміною масла не обійтися.
  • Кавовий або чорний колір масла. Це свідчить про попадання в нього води або руйнуванні присадок в розчині.
  • Заміна масла в редукторі моста ваз 2107можно виконати своїми силами.

Порада: Масло має зливатися після пробігу автомобіля, щоб воно було гаряче і добре приходило з картера. Але необхідно бути обережними, температура рідини може досягти 90 градусів.

Порядок виконання робіт

  • Відкручується ключем на «17» пробка в отворі для затоки масла.

Відкручування пробки для заливки масла в редуктор заднього моста авто ВАЗ 2107

  • Під зливний отвір підставляється ємність для збору відпрацьованого масла.
  • Шестигранним ключем на «12» вивертається зливна пробка, для видалення відпрацьованого масла.
  • Після того як рідина повністю витече, пробка зливного отвору закручується на місце.

Порада: Якщо масло, злите з картера редуктора має темний колір або металеві частинки, редуктор заднього моста необхідно промити.

  • Для промивки необхідно залити приблизно один літр суміші тридцяти процентного гасу з трансмісійним маслом. Замість гасу можна взяти дизельне паливо.
  • Вивішується одне заднє колесо включається перша передача і запускається двигун.
  • Після закінчення трьох хвилин промивна суміш зливається.
  • Для заливки краще використовувати маслений нагнітачем систему важеля тавотніцу. Якщо їх під рукою не виявиться можна використовувати великий пластмасовий шприц з одягненою на його кінець еластичною трубкою.
  • У редуктор заливається 1,3 літра спеціального трансмісійного масла.
  • Необхідно стежити, щоб рівень його доходив до нижньої кромки заливного отвору.

Після заливки масла перевіряється і очищається від бруду сапун. Це пристрій необхідно для того, щоб стравити в редукторі надлишковий тиск, утворене при нагріванні масла і при підвищенні його рівня.
Всі операції по заміні масла на авто ВАЗ 2107 можна добре бачити на відео.

Рульове управління авто ВАЗ 2107

На моделі ВАЗ 2107 рульове управління має травмобезпечну конструкцію з шарнірно-важільним приводом керма і з червячно- роликовим редуктором.

  • Редуктор механізму керма кріпиться трьома болтами в моторному відсіку на лівому лонжероні.
  • Регулювальним гвинтом, встановленому на верхній кришці редукторного корпусу, може регулюватися зазор в зачепленні двухгребневой ролика і черв’яка вбудованими в конструкції пристрою.
  • Приблизно 0,2 літра олії заливається в картер редуктора рульового управління.
  • Для заливки масла є наливний отвір на верхній кришці корпусу редуктора. Отвір для зливу масла відсутній, в автомобіль ВАЗ 2107 рідину при необхідності тільки доливається.

Заливка масла в редукторі рульового управління

Перед долівкою масла необхідно перевірити його рівень:

  • Знімається вакуумний підсилювач.
  • Ключем на «8» відвертається пробка для заливки масла в редуктор, що має конічну різьбу.

Викручена пробка з заливного отвору редуктора управління кермом

  • Спеціальним стрижнем перевіряється рівень масла. Для цього стрижень вставляється до упору в редуктор, як показано на фото.

Перевірка рівня масла

  • Від верхньої кромкіотверстія для заливки, рівень масла повинен бути на глибині 15 міліметрів.
  • Якщо потрібна заміна масла в рульовому редукторі ваз 2107, тоді накидним ключем на «13» відвертаються чотири болта, які кріплять нижню кришку редуктора.
  • Кришку досить зрушити і маслосліть в ємність.
  • Кришка ставиться на місце, фіксується болтами і заливається нове масло.
  • Закручується пробка в холодці отворі.

Своєчасна заміна масла в основних вузлах автомобіля ВАЗ 2107 збільшить його термін експлуатації без дорогого ремонту. А ціна робіт по заміні масла прийнятна для всіх автовласників.

VESKO-TRANS.RU

АвтоНовини / Огляди / Тести

Заміна Масла В рульовий редуктор Ваз 2107

Коли потрібна зміна масла в редукторі ВАЗ 2107

Вид редуктора заднього моста ВАЗ 2107

Більш навантаженим вузлом в автомобілі ВАЗ 2107 є редуктор заднього моста. Але при правильній збірці, установці і своєчасному технічному обслуговуванні він прослужить довше, ніж навіть не в такій мірі навантажені вузли.
Як показує анотація масло в редукторі заднього моста і КПП має змінюватися після обкатки, потім після пробігу 2-ух тисяч км і в наступному через кожні шістдесят тисяч кілометрів.
У конструкції редуктора автомобіля ВАЗ вживається особливий вид гипоидной передачі зі зміщеними осями. Таке зачеплення дозволяє знижувати рівень шуму при притирання поверхонь, на жаль виникає уздовж смуги контакту зубів ковзання призводить до появи загрози заїдання.

Впровадження в редукторі спеціального трансмісійного масла, може прибрати його. У составсмесі входять протизадирні присадки, класу GL-5.
Називається таке масло – Hypoid.
Обсяг масла, що заливається в редуктор, становить 1,35 л. Зміна масла редукторі заднього моста ваз 2107 проводиться за таким же методом так само як і масло КПП.
Підміну необхідно створювати перед експлуатацією авто взимку і влітку. Для цих сезонів масло відрізняється в’язкістю.
Взимку вона знижена, а влітку – завищена.

Заміна масла в редукторі заднього моста ВАЗ

Крім рад передбачених картою технічного обслуговування автомобіля, масло на дому змінюється якщо:

  • В суміші присутній срібляста пил. Якщо замість пилу металеві крупиці, це вказує на серйозні поломки автомобіля.
    Обійтися тільки зміною масла не обійдеться.
  • Кавовий або темний колір масла. Це свідчить про потрапляння туди води або руйнуванні присадок в розчині.
  • Зміна масла в редукторі моста ваз 2107можно виконати в домашніх умовах.

Порада: Масло має поєднуватися після пробігу автомобіля, щоб воно було гаряче і відмінно приходило з картера. Але потрібно бути обережним, температура води може досягти 90 градусів.

Порядок виконання робіт

  • Відкручується ключем на «17» пробка в отворі для затоки масла.

Відкручування пробки для заливки масла в редуктор заднього моста авто ВАЗ 2107

  • Під зливний отвір підставляється ємність для збору відпрацьованого масла .
  • Шестигранним ключем на «12» вивертається зливна пробка, для видалення відпрацьованого масла.
  • Після того як рідина повністю витече, пробка зливного отвору закручується на місце.

Заміна масла в рульовому редукторі на Ваз 2107-2101 від Auto overhaul

Контакти з питань співробітництва (спонсори, пропозиції реклами): Пошта: Kalachev.g@list.ru Я в Вконтакте.

Заміна масла в рульовому редукторі Ваз 2106

У цьому відео я розповім як замінити масло в рульовому редукторі .

Порада: Якщо масло, злите з картера редуктора має темний колір або металеві частинки, редуктор заднього моста необхідно промити.

  • Для промивки необхідно залити приблизно один літр суміші тридцяти процентного гасу з трансмісійним маслом. Замість гасу можна взяти дизельне паливо.
  • Вивішується одне заднє колесо включається перша передача і запускається двигун.
  • Після закінчення трьох хвилин промивна суміш зливається.
  • Для заливки краще використовувати маслений нагнітачем систему важеля тавотніцу. Якщо їх під рукою не виявиться можна використовувати великий пластмасовий шприц з одягненою на його кінець еластичною трубкою.
  • У редуктор заливається 1,3 літра спеціального трансмісійного масла.
  • Необхідно стежити, щоб рівень його доходив до нижньої кромки заливного отвору.

Після заливки масла перевіряється і очищається від бруду сапун. Це пристрій необхідно для того, щоб стравити в редукторі надлишковий тиск, утворене при нагріванні масла і при підвищенні його рівня.
Всі операції по заміні масла на авто ВАЗ 2107 можна добре бачити на відео.

Рульове управління авто ВАЗ 2107

На моделі ВАЗ 2107 рульове управління має травмобезпечну конструкцію з шарнірно-важільним приводом керма і з червячно- роликовим редуктором.

  • Редуктор механізму керма кріпиться трьома болтами в моторному відсіку на лівому лонжероні.
  • Регулювальним гвинтом, встановленому на верхній кришці редукторного корпусу, може регулюватися зазор в зачепленні двухгребневой ролика і черв’яка вбудованими в конструкції пристрою.
  • Приблизно 0,2 літра олії заливається в картер редуктора рульового управління.
  • Для заливки масла є наливний отвір на верхній кришці корпусу редуктора. Отвір для зливу масла відсутній, в автомобіль ВАЗ 2107 рідину при необхідності тільки доливається.

Заливка масла в редукторі рульового управління

Перед долівкою масла необхідно перевірити його рівень:

  • Знімається вакуумний підсилювач.
  • Ключем на «8» відвертається пробка для заливки масла в редуктор, що має конічну різьбу.

Викручена пробка з заливного отвору редуктора управління кермом

  • Спеціальним стрижнем перевіряється рівень масла. Для цього стрижень вставляється до упору в редуктор, як показано на фото .

Перевірка рівня масла

  • Від верхньої кромкіотверстія для заливки, рівень масла повинен бути на глибині 15 міліметрів.
  • Якщо потрібна заміна масла в рульовому редукторі ваз 2107, тоді накидним ключем на «13» відвертаються чотири болта, які кріплять нижню кришку редуктора.
  • Кришку досить зрушити і маслосліть в ємність.
  • Кришка ставиться на місце, фіксується болтами і заливається нове масло.
  • Закручується пробка в холодці отворі.

Своєчасна заміна масла в основних вузлах автомобіля ВАЗ 2107 збільшить його термін експлуатації без дорогого ремонту. А ціна робіт по заміні масла прийнятна для всіх автовласників.

Заміна Масла В рульовий редуктор Ваз 2106

Підміна масла в керуючому редукторі на ВАЗ 2101-ВАЗ 2107

Керуючий редуктор у даного агрегату є величезна кількість назв, хто то його іменує «Рульова колонка», хто то «Рульовий механізм», а хто то і «Рульовий редуктор». По суті з цих всіх перерахованих назв, найвірогіднішим є тільки «Рульовий механізм» так як конкретно це назва даного агрегату було дано при створення автомобілів «Класичного» сімейства.

Але не всі автолюбителі знають навіщо взагалі потрібна ця деталь автомобіля, тому зараз ми для вас коротко про це розповімо і покажемо анотацію по підміні масла в керуючому редукторі яка знаходиться трохи нижче.

Для підміни масла для вас стане в нагоді: Чиста ганчірочка або замість неї найкраще скористатися залізницею щіткою, для того щоб зчистити бруд з кришки картера редуктора!

Крім цих пристосувань, так само необхідно запастися: викрутки, а так же головним набором гайкових ключів, шестигранником «на 12» і повсякденним або масляним шприцом для заливки в редуктор масла!

Коротко про рульовому редукторі:

Це найголовніша становить керуючого оправления, так як завдяки цьому агрегату при повороті керма, колеса в автомобіля так само повертаються, іншими словами він передає зусилля при повороту керма на колеса тим машина управляється.

Коли потрібно міняти масло в рульовому редукторі?

Читайте також

Багато людей говорять то що масло в керуючому механізмі поміняти і зовсім не треба, але якщо подивитися на це з іншого боку то необхідність в заміні масла все ж є.

Фактично будь-які масла через певний проміжок часу втрачають свої характеристики і вони починають окислюватися, в зв’язку з окисленням вони починають залишати на стінах опади тим забруднюють систему і тому витратитися на «1 літр» трансмісійного масла, я думаю варто.

До речі створювати підміну масла в картері рульового механізму необхідно дуже зрідка, приблизно «20.000 40.000 тис. Км» так як постійна зміна масла це справді тільки марна трата коштів. Але якщо масло вже втратила свої присадки і в зв’язку з чим воно дуже почорніло, супроводжуючись важким поворотом рульового колеса, то в такому випадку потрібно поміняти масло якомога швидше, щоб все прийшло в норму!

Заміна масла в рульовому редукторі на Ваз 2107-2101 від Auto overhaul

Контакти з питань співробітництва (спонсори, пропозиції реклами): Пошта: Kalachev.g@list.ru Я в Вконтакте …

Заміна масла в рульовому редукторі Ваз 2106

У цьому відео я розповім як замінити масло в рульовому редукторі .

Як замінити масло в рульовому редукторі, він же рульовий механізм на ВАЗ 2101-ВАЗ 2107?

Перш ніж приступити до заміни, перевірте рівень масла в системі і обов’язково подивіться де знаходиться рульовий механізм і як зрозуміти те що пора міняти масло! (Відповіді на всі ці питання, см. В статті: «Перевірка рівня масла в рульової колонки»)

1) Перш за все перевірте щоб двигун у автомобіля був прогрітий до робочої температури, а якщо буде потрібно то в такому випадку сядьте в машину і прогрійте її так щоб двигун був нагрітий до робочої його температури.

Читайте також

Це потрібно для того, щоб старе масло швидше злилося з картера рульового механізму, а так само щоб зі стінок циліндра так само зійшли брудні залишки масла. А так же врахуйте для себе що при прогрітому двигуни масло буде гаряче, тому будьте обережні і не зашкодить собі руки!

2) Тепер повністю виверніть верхній болт маслоналивной горловини, і в отвір яке з’явиться після того як болт буде вивернуть, вам потрібно буде засунути шприц спеціально призначеним для заливки масла і з його міццю зберіть все масло яке буде знаходиться всередині редуктора, як показано на маленькому фото.

3) Коли масло буде зібрано за допомогою шприца і вилито в якусь ємність, перевірте його стан. У маслі не повинні бути виявлені сторонні предмети такі як маленькі металеві частинки і т.д., тому якщо будуть помічені небажані частини то вам потрібно буде промити редуктор від них, але редуктор промити не так то й просто, по-перше вам потрібен буде спеціальний нагнітач з дозатором (Працюючий на принципі надлишкового тиску) за допомогою якого можна буде направити масло знаходиться в редукторі знизу вгору, але даний нагнітач в основному є тільки в автосервісі, тому і промивання редуктора ми вам рекомендуємо проводити там же.

В рульовий механізм рекомендується найкраще заливати трансмісійне масло «ТАД 17», але якщо автомобіль експлуатується при мінусових температурах, то від заливки такого масла доведеться відмовитися, тому що воно замерзає при мінусових температурах!

Заливається масло назад дуже просто, через заливний отвір за допомогою того ж шприца заливається в картер редуктора нове масло ось в принципі то і все, а коли масло буде залито то загорніть верхню заливну пробку і можете вважати те що масло в рульовому механізмі у вас поміняно.

Перш ніж загортати пробку маслоналивного отвори, протріть її повністю від бруду чистою ганчіркою!

Є цікавий спосіб завдяки якому можна замінити масло в рульовому редукторі , він описується в відео яке розміщене трохи нижче, ознайомтеся з ним і прийміть рішення чи потрібно вам міняти масло в рульовому механізмі або ж все таки немає.

Читайте також

Автор запису: Kathririn

Схожі записи

Як Прибрати Люфт Руля На Ваз 2107

Регулювання рульового механізму регулювання рульового механізму потрібна.

Від Який Іномарки Підходять Сидіння На Ниву

Штатні сидіння на ниві 2121 і 21214 не відрізняються комфортом як для людей.

Регулювання Клапанів Ваз 21213 Нива

Регулювання клапанів нива своїми руками Навіщо потрібно проводити.

Як Зняти Замок Запалювання Мерседес W124

Способи позбавлення від проблем з замком запалювання в автомобілях моделі.

Лада Калина Чи не Працює Піч

Рішення проблеми, коли на Лада Калина погано гріє пічка З настанням.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Не працює підсвічування годин ваз 2107

Чи не працює підсвічування годин ваз 2107 Годинники ВАЗ 2107: усунення несправностей…

Розбирання збірка паливного насоса

Розбирання збірка паливного насоса Розбирання збірка паливного насоса Перед складанням паливного насоса…

Витрата бензину лада веста механіка

Витрата бензину лада веста механіка Витрата палива Лада Веста на 3-ох модифікаціях…

Робочий тиск масла в двигуні камаз

Робочий тиск масла в двигуні камаз Клуб власників і любителів автомобілів КАМАЗ…

Перевірка датчика рівня палива

Перевірка датчика рівня палива Перевірка датчика рівня палива Про кількість що залишився…

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі)…

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла Лада 2114 «Salavat Motorsport»> бортжурнал> Засіб…

Скільки масла заливати в двигун оки

Скільки масла заливати в двигун оки Заміна масла в двигуні ока Автомобіль…

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі) Не так…

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор Заміна масла в двигуні ВАЗ…