Ще на початку 70-х років вчені голосно заявляли, що запаси нафти добігають кінця, і вистачить їх максимум на 100 років. Останні прогнози свідчать про те, що резерв може виснажитися вже протягом 20-30 років.

Двомасових маховик: заміна та ремонт

Але люди – істоти розумні, а тому постійно шукають нові джерела енергії і намагаються модернізувати вже існуючі технічні рішення.

В автомобільному світі інженери постійно намагаються будь-яким шляхом знизити витрату палива, загальний знос вузлів і деталей, оптимізують споживачів енергії, а також намагаються зменшити вагу без шкоди.

Самостійна заміна двомасових маховика на одномасової.  Як це зробити правильно

До чого це все? А до того, що виробники машин постійно спілкуються між собою і не надто намагаються ускладнювати свої механізми. Але вимоги і очікування потенційних власників автомобілів постійно зростають. Наслідок – необхідність більш оптимального рішення задач, які суперечать один одному. Так, виробників змушують зменшити витрату, але при цьому збільшити потужність.

Щоб конструкція вузлів і механізмів задовольняла виробника і його споживачів, в автомобілях стали використовувати двомасових маховик зчеплення. Щороку такі конструкції можна зустріти на більшості випускаються сучасних авто. Маховики є, а ось інформації по ним, принципах діагностики, періодичності обслуговування або заміни – дуже мало.

двомасових маховик

Потрібно відразу сказати, що ДММ (у нас), а також ZMS і DMF (в Європі) – це одна і та ж система, яка монтується між силовим агрегатом і КПП.

Ця конструкція являє збій два рухомих відносно один одного корпусу на одній осі.

У кожному з них можна виявити підшипник і основу – це спеціальний механізм, головне завдання якого – демпфіровать вібрації і коливання при роботі.

Самостійна заміна двомасових маховика на одномасової.  Як це зробити правильно

Раніше ці вібрації гасилися переднім демпфером-шківом. Коли включалася передача, пружини на диску зчеплення згладжували це. Диск терся об найпростіший, повністю глухий одномасової маховик. У його будові було не багато пружин – 4 або 6. Вони розташовувалися на невеликій відстані один від одного.

Але споживачі вимагають технічних новинок, і виробники їх з радістю випускають. В результаті зростає крутний момент. Це призвело до необхідності обважнення шківа, а пружини вимагали збільшення їх товщини. Цього вистачило, на жаль, ненадовго.

Турбовані двигуни, інжекторні системи харчування і ЕБУ вирішили своє завдання – потужність зросла.

Двомасових маховик – це плід збільшення потужності

Для гасіння вібрацій в пристрої маховика тепер використовуються десятки різних пружин, які перебувають на деякій відстані від центру. Таких елементів набагато більше, ніж раніше. Плече збільшилася, значить, ефективність теж зросла. Між пружинами є спеціальні сепаратори, які покликані розсіювати коливання, перетворюючи їх в енергію тертя.

Самостійна заміна двомасових маховика на одномасової.  Як це зробити правильно

Це пристрій при всій своїй високій ефективності має маленький робочий ресурс. Зазвичай при нормальній манері водіння ремонт двомасових маховика потрібно приблизно через 150-350 тисяч кілометрів. Якщо сказати нормальною мовою, то це точно не менше, ніж живе один комплект зчеплення.

перспективність ДММ

Підприємства, який випускають автомобілі в країнах Західної Європи, з 1996 року поставляли всього 10% машин, оснащених механічною КПП, де в якості зчеплення використовувався двомасових маховик.

У 2011-му таких автомобілів стало вже більше 70%. Це говорить про те, що дана технологія дуже перспективна.

Для європейських країн ці механізми виявилися дивиною, так як докладної інформації по їх ремонту та заміни практично немає.

переваги

Ця система гасить вібрації, а також коливання, які виникають при роботі колінчастого вала. Крім цього, значно знижується рівень шуму, менше зношуються синхронізатори. Трансмісія надійно захищає від перевантажень.

Самостійна заміна двомасових маховика на одномасової.  Як це зробити правильно

Багато автолюбителів стверджують, що двомасових маховик дозволяє перемикати передачі набагато легше. Але активна його робота призводить до швидкого зносу пружин в демпфирующей системі. Основний елемент (дугова пружина) може вийти з ладу дуже швидко.

Як і чому ламається технологічний маховик?

Насамперед з ладу виходять пружини. Вони просто лопаються. Коли виробиться їх ресурс, коли пружина відпрацює закладене в неї кількість циклів, то в металі збереться втома – елемент просто лопне. Спочатку з ладу вийде одна складова, і все навантаження буде перерозподілена на ті, що залишилися в живих. Потім настане черга й інших.

Часто заміни вимагає підшипник і фрикційні вставки. Популярна причина – це перегрів і висихання пластичного мастила. А вставки просто розсипаються.

Коли необхідна лагодження?

Як зрозуміти, що потрібно ремонт двомасових маховика? Досвідчені автовласники можуть звертати увагу на деякі сигнали автомобіля. Так, стук на холостих обертах і холодному моторі, незвичний звук на нейтральній передачі, вібрації, характерні клацання при глушіння, скрипи при запуску або зупинки мотора – все це може свідчити про те, що скоро маховик вийде з ладу.

Самостійна заміна двомасових маховика на одномасової.  Як це зробити правильно

Якщо в конструкції зовсім полопалися всі пружини, шуму буде багато. Але що робити зі звуками, які періодично виникають, а потім пропадають?

ставимо діагноз

Якщо заглибитися в теорію і почитати про призначення маховика, то легко здогадатися, що поломка може проявитися в зміщенні резонансних частот. Найчастіше ця цифра знаходиться вище холостих обертів. Ось і виходить, що сторонні звуки вилазять на 2000 оборотів. Чим більший знос на маховику, тим вище змістяться вібрації і інші звуки.

Поставити невтішний діагноз можна декількома способами. Тим, кому не хочеться демонтувати коробку, слід показати машину фахівцям. Якщо все ж прийнято рішення і самостійна заміна деталей, то слід пам’ятати, що рухома частина вузла повинна повертатися і в одну, і в іншу сторону з легким зусиллям. Кут повороту легко визначити по зубах, а зусилля перевіряється динамометром.

Якщо деталь остаточно вийшла з ладу, автолюбитель йде в магазин і бачить, що вона стоїть, як крило літака. Двомасових маховик ( «Форд Фокус» в тому числі) має початкову ціну в 15 000 рублів для простих і недорогих моделей автомобілів.

реставрація

Вважається, що якщо маховик «помер», його потрібно замінити новим, таким же. А якщо грошей немає? Тоді – реставрація. Існують контори, які надають дану послугу власникам дорогих і елітних моделей автомобілів. У рекламі написано, що після відновлення ці механізми будуть працювати навіть краще, ніж оригінали. У теорії це можливо.

Самостійна заміна двомасових маховика на одномасової.  Як це зробити правильно

Ось, наприклад, один власник вирішив відреставрувати двомасових маховик. «Фольксваген» – дорога в обслуговуванні машина, тому ремонт своїми руками допоможе непогано заощадити.

Він пише, що живий у нього була одна пружина. На фірмі, яка займалася відновленням, по ній виготовили всі інші.

На щастя, для цього власника все закінчилося добре і недорого, адже ціна нової запчастини становить приблизно 1350 доларів.

заміна

Є відмінний варіант для тих, хто залишився без 2-масового вузла. Це заміна двомасових маховика на одномасової. Раніше ті, хто володів дизельними двигунами, просто замінювали кошика і диски. Коштувало це осудних грошей. Але з появою нових технологій з’явилися деякі труднощі, а з ростом курсу валют – це взагалі стало страшним сном.

Самостійна заміна двомасових маховика на одномасової.  Як це зробити правильно

Ідея такої заміни вже давно мучить найкращі уми. Одні категорично заявляють, що так робити не можна. Але відомий французький постачальник стверджує, що можна. Компанія Valeo представила всьому світу комплект з одномасової механізму, кошики та вичавного диска. На жаль, виробник робить такі комплекти для більшості всіх сучасних моделей, але є і виключення.

Ось фахівці з «Шкоди» самі рекомендують власникам замінювати двомасових маховик на одномасової. А от іншим автомобілістам не пощастило.

Якщо двигун не надто потужний, і є хороший постачальник, який привезе продукцію «Валео» – ставте, не пошкодуєте. Замінити конструкцію в цьому випадку можна і потрібно.

Крім цього, можна пошукати і інших виробників. Як правило, це працює.

Чи можна замінити двомасових маховик на одномасової: два або один

Самостійна заміна двомасових маховика на одномасової.  Як це зробити правильноДвомасових маховик на одномасової

Безумовно, замінити двомасових маховик на одномасової можливо. І це робиться часто через вихід з ладу маховика з двома дисками. Як відомо, ремонту такий варіант складової кривошипного вала практично не схильний до, доводиться його повністю міняти, але 2-масові маховики коштують дорого. Ось і вирішуються автовласники на установку простого маховика замість двомасових.

Конструкція дводискового маховика

УВАГА! Знайдений абсолютно простий спосіб скоротити витрату палива! Не вірите? Автомеханік з 15-річним стажем теж не вірив, поки не спробував. А тепер він економить на бензині 35 000 рублів на рік! Читати далі”

Цікаво з цього приводу було послухати думку одного з водіїв зі стажем. Він взагалі вважав, що маховик з двома дисками не потрібен, і це зайві витрати.

Переробляв він його в одномасової маховик за допомогою зварювального апарату, витесані, як скульптор все зайве.

Самостійна заміна двомасових маховика на одномасової.  Як це зробити правильно

Однак заміну 2-дискового маховика на 1-дисковий краще проводити за стандартною інструкції. Про це докладніше буде написано нижче.

Основну причину заміни той знайомий водій бачив в неякісність 2-масового маховика, і був по-своєму правий. Ну якого автовласникові до вподоби ремонтувати свою машину через лопнув КШВ або проблемної коробки передач? А як стверджують фахівці, та й самі виробники дводискових маховиків, якщо неправильно експлуатувати даний вид маховика, чекай великих проблем.

І тут замислюєшся, а що означає правильна експлуатація машини? Виробляються маховики нового типу суцільно закордоном, де і дороги гладкі, як дзеркало, і паливо якісне, і водії їздять по типу роботів. А у нас – все до точності протилежно. Дороги хрень, бензин – г …, а досвідчені водії – нереалізований «шумахери».

Якщо говорити серйозно, то основне призначення 2-масового маховика – гасити зайві вібрації сучасного і більш потужного, ніж раніше двигуна. Виходить, що виробники вимушено стали встановлювати нові маховики, так як старі з більш потужними ДВС не справлялися?

Чесні і розумні автоконструктори давно попереджали наївних, але жадібних до комфорту водіїв: потужні дизельні та бензинові агрегати породжують великий крутний момент, платою за який стають міцніші, важкі і товсті елементи ДВС.

Тільки такі складові здатні витримувати божевільні навантаження, зростає зі збільшенням потужності ДВС. Але встановлювати ці деталі не по кишені багатьом автовиробникам.

І тоді на допомогу приходить гнучке і універсальне рішення – не навантажувати особливо автомобільні вузли, що потрапляють під навантаження, а своєчасно гасити зайві вібрації і поштовхи.

Самостійна заміна двомасових маховика на одномасової.  Як це зробити правильно

Сьогодні так надходять майже всі автовиробники, незважаючи на обурення користувачів, розгадали цей задум. Однак світовим концернам невигідно замовляти і ставити міцні залізяки гігантських розмірів, нехай і з надійністю броньовика. Краще стара і перевірена схема – складна, хоч і не до кінця випробувана.

Влаштований 2-масовий маховик дійсно непросто. Раніше КК (вібрації) кривошипного вала гасив спеціально поставлений фронтальний демпфер (шків), а навантаження від задіяння певної передачі КПП – універсальні пружини на муфті. Принцип функціонування був простий, як три копійки. У момент включення передачі диск муфти упирався в звичайний 1-масовий маховик.

У міру збільшення потужності двигунів, виробники змушені були обтяжувати і модернізувати фронтальний шків, що гасить коливання і потовщувати пружини зчеплення, але схема функціонування залишалася незмінною.

Всю відповідальність за появу 2-масового маховика можна «спихнути» на турбіни, розумний уприскування і комп’ютер. Вони дійсно зробили свою «чорну справу», зажадавши від конструкторів нових рішень.

Інновації не змусили себе довго чекати. Основне навантаження по демпфированию була покладена на маховик, який з 1-масового перетворився в 2-дисковий. Зовні він схожий на попередника, але в нього додали зайвий млинець, здатний обертатися щодо головного диска в обох напрямках. Взаємодія зчеплення тепер здійснюється з одним з дисків маховика, внутрішнім.

Що стосується гасіння вібрацій, то за це відповідає система пружин, захована усередині маховика. Демпфери знаходяться на порівняно більшій відстані від центру і кількість їх більше, ніж було на муфті. Тим самим, збільшується плече, а якщо ще врахувати наявність фрикційних вставок (сепараторів), то ефективність даної системи апріорі оцінюється набагато вище старої. Два диска проти одного.

Як проводиться самостійна заміна

Самостійна заміна двомасових маховика на одномасової.  Як це зробити правильно

Сама по собі процедура заміни є складною, времязатратной і трудомісткою, але все ж, вона здійсненна своїми руками. Правда, не кожен водій впорається з нею. Знання і досвід обов’язкові.

В першу чергу, звичайно ж, треба бути впевненим в тому, що маховик вийшов з ладу і потребує заміни.

Отже, ось інструкція:

  • Автомашина заганяється на яму;
  • З АКБ скидається клема;
  • Демонтується вихлопна система;
  • Від’єднується швидкісний важіль і інші елементи, інтегровані з КПП;
  • Демонтується сама коробка.

Після цього відкривається доступ до системи зчеплення + маховик:

  • Знімається маховик, шляхом ослаблення фіксаторів;
  • Встановлюється новий, двомасових.

Причини поломки маховика з двома дисками

До кінця минулого століття світова автопромисловість стала широко впроваджувати у виробництво 2-масові маховики або ДММ. Сьогодні понад сімдесят відсотків автомобілів, що випускаються з МКПП оснащуються саме такими вузлами.

Самостійна заміна двомасових маховика на одномасової.  Як це зробити правильно

Детальніше про причини, сподвігнувшіх автоконцерни перейти до установки таких моделей маховика, було написано вище. Зараз же акцентуємо увагу на тому, з яких причин найчастіше виходять з ладу маховики з двома дисками.

Цікавий момент полягає в тому, що на ресурс 2-масового маховика може впливати тип двигуна. Справа в тому, що значення КМ дизельного і бензинового моторів розходяться. На дизелях апріорі використовуються більш масивні конструкції, розраховані на підвищені навантаження.

Однак найчастіше маховики подібного типу виходять з ладу через неправильну експлуатацію. Наприклад, коли автомобіль експлуатується вище заходи, використовується як маршрутне таксі. В цьому випадку 2-масовий маховик швидше виходить з ладу, і разом зі зчепленням потребує заміни.

А ось, якщо експлуатувати автомобіль, оснащений 2-масовим маховиком в щадному режимі, виїжджати тільки по необхідності, берегти машину взимку і від поганих доріг, ресурс маховика вдасться продовжити аж до 700 тис. Км пробігу. Це не просто слова, є реальні випадки. Наприклад, автомобіль Фольксваген Кадді, оснащений мотором 1.9 TDI, одного з власників з Кемерова.

Отже, заміну 2-масового маховика на звичайний можливо здійснити своїми руками. Чи буде ця процедура ефективної – ось в чому питання? Якщо мотор вашого автомобіля дуже потужний, то однозначно ставити доведеться новий – двомасових.

Якщо ви вважаєте, що навантаження мотора елементи автосистеми витримають, і готові до кардинальної модернізації деяких деталей, то позбавляйтеся від складного і чутливого 2-масового елемента, поставивши полегшений варіант без пружин.

Заощадити, але зберегти ресурс. Чи варто змінювати двомасових маховик на одномасової?

“Цікавить питання, в тому числі і з фінансової точки зору, – чи можна в Ford S-MAX дизель 1.8 замінити двомасових зчеплення на одномасової? Дехто каже, що можна. Якщо так, то наскільки це дешевше, надійніше і чи не вплине якось на плавність зрушення і т.д.? “

Перехід на одномасової маховик можливий. І вигідний з двох причин: по-перше, такий замінник обійдеться вдвічі дешевше двомасових маховика (стосовно до даного випадку – 700 руб. Проти 1260 руб. За продукцію одного рівня), по-друге, в подальшому по мірі зносу власник змінює вже тільки комплект зчеплення, а про маховик забуває як про страшний сон.

Самостійна заміна двомасових маховика на одномасової.  Як це зробити правильно

Як показує досвід російських власників легкових моделей Ford з двигуном 1.8 TDCi, проблеми з двохмасовим маховиком починаються при пробігах від 80 тис. Км і характеризуються стукотами і вібраціями. Натомість розбитого маховика ставиться одномасової (наприклад, Valeo для Focus II 1.8 TDCi).

Деякі вважають за краще ставити комплект зчеплення і маховик від комерційних Connect 1.8 TDCi, але тут є нюанс: додатково потрібна заміна стартера. У будь-якому випадку після ремонту все, як правило, залишаються задоволені, так як сторонні звуки і вібрації зникають. Можливо, при установці нового двомасових маховика було б ще краще.

Але якщо не видно різниці, а коштує дешевше, то …

Самостійна заміна двомасових маховика на одномасової.  Як це зробити правильно

Але власника може хвилювати наступний момент. Двомасових маховик має власну потужну демпферну систему, а у випадку з одномасової все бере на себе зчеплення, що відразу ж викликає ряд питань: чи не з’являться при переході на більш дешевий варіант неприємні ривки, яким буде ресурс зчеплення?

Як стверджують фахівці, що мають справу з такого роду роботами, подальша поведінка автомобіля залежить від якості диска зчеплення. Якщо на цьому не економити, то простий споживач навіть не відчує різниці при заміні.

Що стосується питань ресурсу, то сам одномасової маховик, як ми вже зазначили, виходить “вічним”, а хороше зчеплення все одно ходить довго.

Навіть якщо допустити, що воно прослужить менше, в будь-якому випадку його заміна обійдеться в рази дешевше, ніж заміна двомасових маховика.

Заощадити, але зберегти ресурс. Чи варто змінювати двомасових маховик на одномасової?

ABW.BYНовостіОпит експлуатацііСекономіть, але зберегти ресурс. Чи варто змінювати двомасових маховик на одномасової?

“Цікавить питання, в тому числі і з фінансової точки зору, – чи можна в Ford S-MAX дизель 1.8 замінити двомасових зчеплення на одномасової? Дехто каже, що можна. Якщо так, то наскільки це дешевше, надійніше і чи не вплине якось на плавність зрушення і т.д.? “

Перехід на одномасової маховик можливий. І вигідний з двох причин: по-перше, такий замінник обійдеться вдвічі дешевше двомасових маховика (стосовно до даного випадку – 700 руб. Проти 1260 руб. За продукцію одного рівня), по-друге, в подальшому по мірі зносу власник змінює вже тільки комплект зчеплення, а про маховик забуває як про страшний сон.

Самостійна заміна двомасових маховика на одномасової.  Як це зробити правильно

Як показує досвід російських власників легкових моделей Ford з двигуном 1.8 TDCi, проблеми з двохмасовим маховиком починаються при пробігах від 80 тис. Км і характеризуються стукотами і вібраціями. Натомість розбитого маховика ставиться одномасової (наприклад, Valeo для Focus II 1.8 TDCi).

Деякі вважають за краще ставити комплект зчеплення і маховик від комерційних Connect 1.8 TDCi, але тут є нюанс: додатково потрібна заміна стартера. У будь-якому випадку після ремонту все, як правило, залишаються задоволені, так як сторонні звуки і вібрації зникають. Можливо, при установці нового двомасових маховика було б ще краще.

Але якщо не видно різниці, а коштує дешевше, то …

Самостійна заміна двомасових маховика на одномасової.  Як це зробити правильно

Але власника може хвилювати наступний момент. Двомасових маховик має власну потужну демпферну систему, а у випадку з одномасової все бере на себе зчеплення, що відразу ж викликає ряд питань: чи не з’являться при переході на більш дешевий варіант неприємні ривки, яким буде ресурс зчеплення?

Як стверджують фахівці, що мають справу з такого роду роботами, подальша поведінка автомобіля залежить від якості диска зчеплення. Якщо на цьому не економити, то простий споживач навіть не відчує різниці при заміні.

Що стосується питань ресурсу, то сам одномасової маховик, як ми вже зазначили, виходить “вічним”, а хороше зчеплення все одно ходить довго.

Навіть якщо допустити, що воно прослужить менше, в будь-якому випадку його заміна обійдеться в рази дешевше, ніж заміна двомасових маховика.

Чому не ходить двомасових маховик

Інтернет-магазин автозапчастин для бусів ПАРТБОКС Україна м Луцьк продовжує публікації про демпфері клонували – двомасових маховику.

Отже, в першій частині ми розбиралися, що таке двомасових маховик, що там всередині, навіщо він потрібен, і що в ньому ламається.

У другій частині ми розглянули ознаки його швидкої смерті і, найголовніше, причини, що призводять до виведення з ладу. У третій частині ми подивилися хто і як реставрує маховики і зробили деякі висновки.

Зверніть увагу

На закінчення нам залишилося копирснути популярну тему заміни двомасових маховика на одномасової.

Заміна на одномасової

Забігаючи вперед скажу, ця стаття про те, які питання потрібно собі задати перед переходом на одномасової маховик, про що подумати, які ЗА з якими ПРОТИ зіставляти при виборі.

Колись, давним-давно, власники дизелів просто змінювали собі диски зчеплення, рідше – кошики, за цілком прийнятні гроші і особливо не напружувалися.

Але з появою дорогого і ломучій двомасових маховика почав поступово з’являтися напряг, який з ростом курсу долара посилювався, поки не перетворився на шок. Подумайте самі, звичайний, пересічний, недорогий маховик на VW T5 / Caddy 1.

9 – Luk 415025010 який раніше коштував 2500 грн. на піку зростання, коли євро наближалося до 50, став коштувати 11000 грн.! Як тут не задуматися …

VALEO

Ідея заміни двомасових маховика на одномасової давно смикає уми автовласників. Думки розділилися – одні кажуть – можна !, інші – не можна !.

Відомий французький виробник зчеплень і маховиків, та не просто виробник, а постачальник на конвеєри (!) Підлив масла у вогонь, запропонувавши ринку альтернативний двомасових маховика комплект KIT 4P (Traditional KIT with CSC + Rigid Flywheel) в який входив одномасової маховик, корзина, диск і вижимний.

Ось, до речі, відео про те, як вони думали-думали і придумали …

Купа плюсів! Геніально! Браво !!! Браво?

Як же так? Всі світові виробники ставлять двомасових маховики, Люк і Сахс продають тільки двомасових маховики, а ось VALEO цим своїм комплектом ставить під сумнів незамінність двомасових маховика. Може тут якийсь підступ є? Особисто я з одного боку не можу ставити під сумнів авторитет інженерів Валео, але з іншого боку, авторитет інженерів ZF, наприклад, для мене не менш високий. Давайте копати.

важливо

Для початку, список авто, для яких випускаються комплекти з одномасової маховиком , можна знайти тут або підібрати в веб-каталозі від Валео. Не всі, на жаль, зуміють там знайти комплект на свою машину.

Одна з основних причин заміни – дорожнеча двухмассовго маховика. Комплект Валео теж не копійки коштує, тому давайте прорахуємо пару прикладів:

1. Mercedes Sprinter / Vito 638 2.2-2.7 CDI -2006

– двомасових маховик + зчеплення.

Порахуємо, тут ціна двомасових маховика Saсhs 2294000519 – 272 євро (те, що ціни реальні – посилання на реальний товар, а в євро, щоб не залежати від курсу). Зчеплення (корзина + диск) LUK 624318209 – 136 євро. РАЗОМ 408 євро (можливо є і дешевше пропозиції)

– одномасової маховик в комплекті c кошиком і диском Valeo 835013

Ну не дуже-то скрізь він є в наявності, можете самі пошукати. Я знайшов за 486 євро, (якщо у вас дешевше ціна, скажіть, я поміняю). Припустимо, ми знайшли і поставили. Тепер нам теоретично потрібно буде міняти тільки диск зчеплення. Спробуємо його знайти. Не виходить…

Мені попався тільки комплект – корзина + диск Valeo 826548 (колишній 826361) . Ну-ка по чому воно? Конкурс – хто знайде, щоб чекати менше 10 днів і ціна дешевше 175 євро ? Пошукайте, забийте номер в гугл, порахуйте. Зробіть для себе висновок. Озвучте в коментах або на форумі.

Якщо з наявністю в ваших краях немає проблем, то економія при першій заміні зчеплення (через 100 тис) складе мінус 117 євро (486-408 = 78 євро переплата при установці і 175-136 = 39 переплата за комплект зчеплення).

При другій заміні зчеплення вже потрібно буде міняти двомасових маховик тому (грубо через 200 тис) економія складе 408-175-117 = 116 євро.

Ви можете запропонувати свій розрахунок економії.

Власникам Нових (906) Спринтерів і Віто 639 “не пощастило” – робить Валео для них комплектів (а може це просто я не зміг знайти ???). І на VW T5 не бачити … Гаразд, візьмемо для прикладу VW T4 75 квт

  • 2. VW T4 2,5 75 квт
  • – двомасових маховик + зчеплення.
  • Тут LUK робить зібраний на заводі комплект 417000811 ціна 300 євро.
  • – одномасової маховик в комплекті c кошиком і диском Valeo 835028

Трохи легше, ніж зі Спринтером, мені вдалося знайти за 360 євро 2 дні чекати. Шукаємо комплект зчеплення (корзина і диск) – 826 913 , окремо диска мені знову знайти не вдалося. Отже комплект – … мдя. Загалом пошукайте самі за цим номером, може вам пощастить. Мені вдалося знайти 2 дня чекати і 130 євро .

Окремо зчеплення робить Сахс – 3000831301 ціна 85 євро. Разом при першій заміні зчеплення – економія мінус 105 євро (60 євро переплата при установці і 45 євро переплата за комплект зчеплення). На реальну економію виходимо при другому заміні зчеплення – 170 євро (300-130).

А точніше 170-105 = 65 євро.

коротке резюме

За моїми прикидками вже через 200 тисяч можна почати економити. Звичайно, двомасових маховик може пройти менше 200 тис, а може пройти і більше. Зчеплення від Валео теж невідомо, чи пройде 100 тис – може немає, а може і більше пройде.

Порада

І звичайно ми допускаємо, що фахівці від Валео зробили все чітко і цей мегадіск сдемпфірует все те, що повинен був демпфіровать двомасових маховик.

І що демпфуючих властивостей від Валео вистачить при трохи нерівномірної роботі форсунок, підношення передньому демпфері, трохи різної компресії.

Плюс – це економія, шкода, що трохи в довгостроковій перспективі. Мінуси – бувають проблеми з наявністю, що здатне викликати простій машини.

А чом би й ні цього вигідного “валіум” на кожному розі?

Посмію припустити, що для продавців-кровопивць, невигідно торгувати цим передовим дивом інженерної думки. Ну, купив у тебе чоловік одномасової маховик і все, більше не купить, тому що він не ламається. А комплекти зчеплень під нього … дик а скільки в Україні їздить таких машин? Понти. Так що, думають торгаші, буде валятися неліквідом. І не беруть. Ховають, гади, перспективну ідею!

Ще один момент.

Сервісмени, які спочатку вас умовляли поставити одномасової маховик і не мучитися, після того, як ви пройдете тернистий шлях замовлень і установки собі одномасової маховика, часто-густо на питання: “Що це там постукує, сіпається, покректує і трусить” почнуть кривитися, знизувати плечима – мовляв самі хотіли собі одномасової маховик, а тепер ми не в курсі, що там вилізло з-за цього … навіть якщо вилізло інше і зовсім не через це. До речі, на валіум тепер можна хвацько списати і свої косяки.

У будь-яку, навіть саму чудову ідею можна набити цвяхів, але ж ми навіть не почали розглядати технічні деталі, всякі там питання демпфірування – типу бути чи не бути, завдасть шкоди, чи не завдасть, завібрує або НЕ завібрує ..

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…