Припустимо, власник авто з якихось причин вирішує, що радіатор двигуна потрібно замінити. Зазвичай, це відбувається після невдалої промивання системи охолодження, після ДТП і так далі. У «Калині-2» замінити радіатор можна, навіть не розбираючи вузол під назвою «бампер».

Тобто, захисна сітка (решітка) залишиться на своєму місці. Далі розглянуто, що саме потрібно демонтувати перед зняттям радіатора. Зауважимо, що сам цей вузол кріпиться до кузова двома гайками М6. Підтвердження є в штатних кресленнях.

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Перед тим, як виконати демонтаж

У будь-якому автомобілі, в тому числі і в Ладі Калині, заміна радіатора охолодження на увазі те, що весь тосол з системи був злитий. Як саме можна позбутися від старого тосола, детально розглядалося раніше. Ну а зараз ще раз зауважимо, що робити будь-які маніпуляції можна після відключення АКБ. Простіше відкрутити і зняти саме «мінусову» клему, що і робиться на практиці.

Виходить, спочатку потрібно відкрити капот і від’єднати клему, а тільки потім можна приступати до наступних операцій. Однією з них буде видалення тосола, інший – демонтаж вентилятора.

Зверніть увагу

Ще раз подивіться, як саме виглядає вузол під назвою «радіатор». До проведення його демонтажу необхідно видалити вентилятор з кожухом.

Головне при цьому – не забути відключити електричний роз’єм. А ще, потрібно від’єднати патрубки (два великих і один тонкий). Зрозуміло, все це виконують, коли тосола вже немає.

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складногоСкручуємо клему АКБ ключем на 10

Власникам автомобілів з 8-клапанними двигунами пощастило трохи більше, ніж усім іншим. Для них немає необхідності знімати декоративну накладку, що обмежує доступ до двигуна. Пластикову накладку потрібно видалити повністю:

Дії, перераховані в списку, ілюструються на фото.

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Натискати на важіль, відключаємо роз’єм

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Плоскою викруткою натискаємо на язичок пластини, щоб витягнути її

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Модуль клапана потрібно відвести від двигуна

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

На завершення, викручують пластикову пробку

Як зняти радіатор (покрокова інструкція)

Припустимо, такі вимоги виконані:

  • Мінусова клема відключена;
  • Тосола в системі охолодження немає;
  • Накладка 16-клапанного двигуна була демонтована.

Тоді, можна приступити до демонтажу вентилятора, що охолоджує радіатор. Можливо, буде потрібно зняти модуль повітряного фільтра, який перешкоджає вільному доступу в підкапотний простір. Модуля не демонтують повністю, а просто відводять його в бік. Потім, можна зняти вентилятор:

Ілюстрація до кожної дії наводиться нижче.

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

відключення роз’єму

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Відкручуються два гвинтика у верхній частині кожуха

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Відкручується ще один гвинтик знизу

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Кожух потрібно витягнути вертикально вгору

Якщо вентилятор був повністю видалений, справа залишається за малим – потрібно відключити від радіатора шланги. Виконати це буде легко.

Стиснувши вусики кріпильного хомута, деталь відсувають від радіатора. Потім, кожен шланг можна від’єднати.

Важливо знати, що в системі охолодження завжди є тосол, нехай і в невеликій кількості. Для проведення зазначених дій надягають захисні рукавички. А відвідний шланг (нижній) рекомендується відключати першим, підставивши під його патрубок вільну ємність.

Сам радіатор кріпиться двома гайками, розташованими над верхньою кромкою. Кожну гайку відвертають, використовуючи ключ на 10:

Виконавши вказану дію, треба зняти дві шайби. Потім, блок радіатора виймають, нахиливши його до двигуна:

Знизу залишаться дві гумові «ніжки». Чи не втратьте їх! Ці деталі будуть використовуватися в подальшому.

Якщо потрібна заміна радіатора системи охолодження Калини-2, виробляють всі зазначені дії. Потім, виконують монтаж нового вузла. При цьому, вся послідовність буде зворотним до того, що розглянуто вище.

Не забудьте перед запуском двигуна залити тосол. Коли мотор відпрацює 2-3 хвилини, охолоджуючу рідину доливають. Про те, як позбутися від повітря в СО Калини-2, розповідається далі. Вдалою заміни!

Видаляємо повітря з системи охолодження (приклад на відео, двигун 21116)

Заміна радіатора охолодження двигуна

Як завжди це буває, все починалося з банальної заміни масла, а скінчилося тим, що в результаті довелося перебрати підлогу машини. Ну а тепер про все по порядку.

Думаю, що не варто розповідати про заміну масла в двигуні, так як подібна інструкція була в блозі ще кілька років тому. Але починалося все іменний з цієї простої процедури.

Але коли заліз під машину відкрутити пробку в піддоні, побачив краплі антифризу по розтяжок підвіски.

Ця картина ніяк не доставила мені задоволення, адже в гіршому випадку довелося б міняти основний радіатор, а це і час, і гроші. У кращому випадку могло все обійтися підтяжкою хомутів або ж заміною патрубків, але не в моєму випадку.

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Як на зло, витрати стояли чималі, оскільки за всіма ознаками радіатор потік! На фото вище добре видно, що під самим патрубком по суті сухо, а ось кут радіатора весь мокрий. Ну а тепер невеликий фото звіт по проробленому ремонту. А для початку список того інструменту, який може знадобиться для заміни.

  1. Головки на 7, 8, 10, 13 і 17 мм
  2. Трещеточний рукоятка або комірець
  3. подовжувачі
  4. Викрутки як з плоским, так і з хрестоподібним лезом
  5. плоскогубці

Огляд заміни радіатора охолодження двигуна на Калині без кондиціонера

Спеціально зазначив, що даний ремонт буде актуальний для власників Лади Калини без кліматичної системи, в іншому випадку все буде виконуватися трохи інакше.

Отже, в першу чергу необхідно зняти вентилятор в зборі з мотором. Робиться це досить просто, откручиваются болти і гайки його кріплення, попередньо знявши корпус повітряного фільтра.

Потім, від’єднавши два роз’єми живлення, через низ виймаємо вентилятор в зборі.

Після цього, коли простору для «маневрів» досить, можна приступати до подальшого ремонту. Обов’язково необхідно злити охолоджуючу рідину з системи, інакше при знятті патрубків весь антифриз буде пролито на землю або підлогу. Далі послаблюємо нижній стягнутий гвинт кріплення хомута патрубка, як показано на фото нижче:

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

І акуратно від’єднати патрубок від радіатора, підставивши ємність, так як можливо вихлюпування залишків охолоджуючої рідини.

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Тепер те ж саме виконуємо з верхнім патрубком радіатора.

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

І не забуваємо про тонкий шланг, що йде від розширювального бачка в самий верх радіатора:

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Після цього відкручуємо дві гайки кріплення основного радіатора до кузова, використовуючи для цього головку на 10 мм і Трещеточний рукоятку:

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Друга знаходиться з іншого краю (в даному випадку справа), що добре видно на наведеному нижче фото.

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Тепер трохи нахиляє радіатор назад в сторону двигуна, виводячи з зачеплення з шпильок кріплення:

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Після чого акуратно, без зайвих і різких рухів, виймаємо радіатор охолодження двигуна Калини вгору, уникаючи зіткнення з іншими деталями, щоб не пошкодити його (у випадку з цілим і неушкодженим радіатором).

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Якщо патрубки вимагають заміни, вони потріскалися, втратили еластичності і стали жорсткими, їх необхідно замінити також на нові. Але тут багатьох власників Лади Калини чекає дуже неприємний сюрприз: ціна верхнього патрубка складає 200 рублів, а от нижній вже коштує близько 800 рублів. Це ціни на заводські патрубки виробництва БРТ.

Коли з ними розібралися, можна робити заміну радіатора, встановлюючи новий на місце у зворотній послідовності, як це наочно продемонстровано на фото нижче.

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Технологічні заглушки, які видно на фото нижче, необхідно видалити перед тим, як будете одягати патрубки. Думаю, що це і так зрозуміло. Також, зі старого радіатора обов’язково знімаємо ущільнювачі на верхні отвори для шпильок.

Ставимо все на колишнє місце і закручуємо гайки кріплення. Одягаємо все три патрубка на радіатор, ставимо нові хомути і з затягуємо, щоб охолоджуюча рідина не сочилася з під них. Також, виробляємо установку вентилятора на своє колишнє місце. Результат зробленого ремонту Калини показаний нижче.

Тепер можна заливати антифриз або тосол в систему охолодження через пробку розширювального бачка до необхідного рівня. Детальніше про це написано в попередніх статтях розділу Системи охолодження.

Де купити і ціна на новий радіатор охолодження на Калину

З приводу покупки нової деталі, можна розглядати різні варіанти, починаючи від автомобільних ринків, магазинів і закінчуючи Авторозборка. Я часто ставлю на свою Калину запчастини зі свого ж розбору, але в даному випадку радіатора не було, тому довелося купувати новий. З основних виробників, які зараз представлені на ринку, ціни можуть бути наступні:

  1. LUZAR – від 1800 рублів
  2. ДААЗ (заводський) від 1700 рублів

Напевно є і інші виробники, але в моєму місті таких не було. Я вибрав заводський варіант, так як особливої ​​різниці не бачу, і це моя суб’єктивна думка! Якщо стаття була корисною, ставте лайки ВК, ОК, діліться з друзями, постите у себе на сторінці в подяку автору даного матеріалу і ресурсу! Є що додати, в коментарях нижче обговорюємо!

Заміна Радіатора Калина З Кондиціонером

Нагадаємо, що всі автомобілі «Калина» c кліматичною установкою (кондиціонером) комплектуються модулями охолодження і кондиціонування виробництва «Panasonic» (Тайвань). Частка «Калин» з кондиціонером в структурі продажів цієї популярної вазовской машини становить від 20% до 40% (в залежності від року випуску).

Зіткнувшись з необхідністю заміни одного радіатора – радіатора кондиціонера або радіатора охолодження – автомобіліст раніше був змушений купувати вузол в зборі, переплачуючи значну суму (понад 10 000р. За вузол в зборі). Тепер – з появою на ринку радіаторів LUZAR, які продаються окремо – автомобіліст знайде найкращий шлях вирішення своєї проблеми за доступною ціною.

Увага! Дані радіатори застосовуються тільки для автомобілів «Калина», але не підходять для автомобілів «Пріора», обладнаних кліматичною установкою «Panasonic». Автомобілі «Пріора» комплектуються двома видами кліматичних установок – виробництва «Halla Climat Control» і «Panasonic».

Особливості радіатора кондиціонера:

  1. мультипортових профіль охолоджуючої трубки дозволяє витримувати високий тиск холодоагенту;
  2. комплектується ресивером (осушувачем).

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Журнал «КУЗОВ» – один з автожурналах Росії для професіоналів авторемонтного бізнесу.

На його сторінках ви зможете знайти цікаву для вас інформацію з усіх аспектів діяльності авторемонтних підприємств, кузовним технологіям, методикам забарвлення і підготовки різних видів поверхонь автомобіля, інформацію про лакофарбових та інших витратних матеріалах, автосервісній обладнанні, а також дізнатися про останні тенденції на сучасному автомобільному ринку.

На сьогоднішній день з огляду на те, що автомобільні сайти стали все частіше з’являтися в мережі інтернет, авто журнали Росії теж стали дуже популярні серед любителів. І часто так складно зустріти серед всіх цих мережевих заміток щось вартісне, що в будь-яку хвилину допоможе не тільки знайти всю необхідну інформацію, а й стати справжнім орієнтиром у світі авто.

важливо

Погодьтеся, якщо Ви є власником автомобіля, то Вам, як нікому так важливо знати про свою машину все. Про всі нюанси роботи, про підводні камені, Ви можете дізнатися з нашого журналу.

Також нашими фахівцями проводяться регулярні виїзди на заходи і конференції, пов’язані як з новинками авто, так і з ретромобілів.

Ми пропонуємо досвідченим автолюбителям звернути увагу на ділову сторону питання – автобізнес. Як в даний час відбувається навчання персоналу автосервісу, якими новими можливостями володіють сучасні автомайстра.

Ми допоможемо Вам не помилитися і вибрати найправильніший автосервіс. Ми постаралися вичленувати все найважливіше і цікаве зі світу авто.

Адже кожному автолюбителю цікава не тільки, наприклад, технологія видалення вм’ятин з своєї машини, але і те, які новинки автобізнесу в даний час на актуальні.

У розділі «Прес-центр» можна ознайомитися з найостаннішими новинами і як з актуальними, так і з майбутніми подіями зі світу автобізнесу. У розділі Прем’єри сезону добірка найбільш очікуваних новинок автомобільного ринку. Найцікавіші кадри з різних автомобільних заходів знаходяться в рубриці Фотогалерея. Ремонтні роботи в динаміці можна побачити в розділі Відео.

Видання відомо на ринку професійних друкованих ЗМІ більше 8 років. Призначено для професіоналів автомобільного ринку, розповідає не тільки про найактуальніші новини та проблеми галузі, а й пропонує шляхи їх вирішення на прикладі досвіду активних учасників цього сегмента ринку.

Широкі рекламні можливості, забезпечуються чітко вивіреної цільовою аудиторією журналу, оптимальною структурою його поширення в Росії і країнах СНД, а також професійним редакційним контентом і високою якістю поліграфії.

Порада

Завдяки різнобічним і нестандартним рекламним форматам, застосовуваним в журналі, а також продуманої інформаційної підтримки рекламної кампанії, досягається максимальне позиціонування бренду, продукції, послуг і рішень рекламодавця серед його потенційних клієнтів.

Заміна Радіатора Охолодження Калина Відео

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

При перших ознаках течі потрібна якщо не заміна радіатора охолодження Калина , то хоча б зняття його з автомобіля з метою діагностики і ремонту.

Можна випробувати прибрати протечку за допомогою заливки в охолоджуючу рідину спеціального герметика, але цей метод рідко дає позитивний результат.

Про здатність ремонту протікає вузла для вас скажуть фахівці на найближчій 100, своїми силами герметизувати алюмінієвий радіатор навряд чи вийде. Щоб успішно провести підміну, слід усвідомлювати послідовність проведення робіт.

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Виконання підготовчих робіт

Будь-який ремонт системи охолодження авто Лада Калина супроводжується частковим або повним її випорожненням. Щоб провести демонтаж радіатора , доведеться злити всю рідину, що охолоджує.

Для початку потрібно встановити автомобіль на рівній майданчику. Озброївшись ріжковим ключем 10 мм, необхідно зняти залізний бризговики, встановлений під движком.

Не ігноруйте цю операцію, інакше під час спорожнення частина антифризу з системи охолодження двигуна потече повз вашої ємності.

Злив антифризу здійснюється після охолодження двигуна Калини, в іншому випадку є ризик отримання опіків шкіри рук. Операції проводяться в такій послідовності:

  1. Демонтувати повітряний фільтр.
  2. Щоб дістатися до зливної пробки водяний сорочки блоку циліндрів, зніміть котушку запалювання, попередньо від’єднавши від неї високовольтні дроти і негативну клему від акумулятора. Заміна радіатора охолодження на ВАЗ 2108, ВАЗ 2109, ВАЗ 21099. Котушка відкручується шестигранником на 5 мм.
  3. Підставте ємність під горловину, накидним ключем (13 мм) відкрутіть пробку на блоці, злийте з нього рідину.
  4. Дочекайтеся повного спорожнення системи охолодження двигуна, пересунувши ємність під радіатор і відкрутивши на ньому зливну пробку. Не забудьте при цьому відкрутити кришку розширювального бачка.

Після закінчення процедури пробку зливний горловини агрегату можна повернути на місце і затягнути ключем з маленьким зусиллям. Потім слід за допомогою викрутки послабити хомут і зняти патрубок з вузла підігріву повітряної заслінки, при заливці антифризу через нього буде виходити повітря.

Важливий етап – зняття вузла

Радіатор охолодження і супутні вузли откручиваются за допомогою таких інструментів:

Заміна Радіатора Охолодження на «Lada Kalina». Злив ОЖ. зняття Вентилятора

У цьому відео показано, як своїми силами замінити Радіатор Охолодження на автомобілі сімейства LADA. Заміна радіатора системи охолодження двигуна Лада Калина | Розділ 4. Двигун автомобіля Лада Калина / Lada Kalina (ВАЗ 1118). Автомобіл.

заміна радіатора

Вітання. Мене звуть ViTL. Це мій канал «RussianTuning» Я люблю авто і працюю в автосправі. Основна частина .

  • торцевої ключ на 10;
  • пасатижі з циліндричними тонкими кінцями;
  • викрутка хрестоподібна;
  • при веденні робіт на Калині з кондиціонером – набір внутрішніх торцевих ключів TOPEX (під «зірочку»).

Для демонтажу радіатора потрібно спершу зняти вентилятор охолодження двигуна, попередньо відключивши від нього роз’єм електроживлення. Вентилятор кріпиться до радіатора на 4 болтах. Болти відкручуються торцевих ключем на 10, після цього вентилятор виймається через верх.

Наступний етап – зняття з радіатора гумових патрубків: верхнього, нижнього і йде від розширювального бачка. Хомути патрубків послаблюються пассатижами або викруткою. Далі тим же ключем необхідно відвернути 2 гайки кріплення агрегату. Тепер охолоджувач можна нахилити в бік двигуна і витягнути назовні.

Працюючи з Калиною, обладнаної кондиціонером, вам доведеться зіткнутися з додатковим пристроєм охолодження , прикріпленим до головного радіатора. Для їх роз’єднання ключем під «зірочку» треба відкрутити 4 болта.

Зверніть увагу

При знятті радіатора зверніть увагу на нижні опорні подушки, вони можуть витягуватися разом з агрегатом або залишатися в кузовних отворах. Подушки краще витягти, щоб вивчити на предмет працездатності.

Те ж стосується і гумово втулок, встановлених на корпусі охолоджувача. При необхідності ці деталі теж підлягають заміні.

Несправність радіатора можна локалізувати, якщо заглушити його великі патрубки, занурити в ємність з водою і через малий штуцер подавати повітря під тиском не вище 1 бар. Якщо місць прориву повітря багато, то агрегат змінюється на новий.

У цьому відео Видалення повітря з системи охолодження ДВС Калина Заміна радіатора. При наявності 1-2 невеликих свищів спробуйте домовитися про ремонт на СТО, самостійно братися за це не варто.

Пристрій алюмінієвого радіатора таке, що необережними рухами легко нашкодити ще більше.

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Новий охолоджувач встановлюється разом з подушками на місце і прикручується гайками. Подальша збірка проводиться в зворотній послідовності, причому слід звернути увагу на стан гумових патрубків і хомутів. Можливо, їх теж краще замінити.

Система заповнюється антифризом до тих пір, поки він не потече з малого патрубка, що йде до дросельної заслінки.

Як усунути завоздушіваніе

Коли радіатор знято і охолоджуюча рідина відсутня, може бути проведена доробка системи охолодження Калини. Справа в тому, що в ВАЗ-1118 вона страждає однією неприємною «хворобою» – завоздушіванію і перегрівом, що пов’язано з помилкою розробників автомобіля. Способи, за допомогою яких зазвичай здійснюється модернізація:

  1. Заміна термостата. Замість штатного, що має 5 отворів, встановлюється новий елемент з 6 дірками.
  2. У конструкцію додається фільтр для охолоджуючої рідини.
  3. Встановлюється кран на пічку Калини.

Перераховані методи не надто дієві, тому досвідченими автолюбителями застосовується більш кардинальна переробка охолоджуючої системи з додаванням трубки паровідводом.

Схема така: в патрубок, що йде до розширювального бачка, врізається трійник, що підключається окремим шлангом до штуцера на блоці дросельної заслінки.

Другий трійник ставиться на обратку від грубки і теж з’єднується з розширювальним баком.

важливо

Процедура заміни радіатора охолодження двигуна не відноситься до особливо складних і при наявності часу спокійно виконується своїми руками. Що не можна зробити самому, так це запаяти алюмінієві стільники агрегату, та й не кожна СТО за це візьметься.

Радіатор охолодження Лада Калина

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Коли власник Лада Калина помітив витік антифризу з контуру охолодження в районі радіатора, то буде потрібно невідкладний демонтаж цього вузла з метою визначення причин виникнення несправності. Досить поширеним варіантом усунути текти є добавка в систему спеціального герметика. Це простий спосіб, що не має на увазі потребу в демонтажі радіатора, мало ефективний і здатний завдати шкоди багатьма компонентами. Також ремонт вироби не буде дієвим заходом, оскільки відновити повний функціонал алюмінієвого радіатора в більшості ситуацій не представляється можливим. Це підтверджують майстра спеціалізованих сервісів. У підсумку, найефективнішим дією буде заміна радіатора охолодження. Про те, як зняти правильно і як поміняти радіатор, ми розповімо далі.

Підготовчий етап перед заміною радіатора

При будь-якому ремонті системи охолодження силової установки потрібно слив холодоагенту. Якщо потрібна заміна радіатора охолодження, то буде потрібно зливати рідину в повному обсязі.

Як зняти радіатор, як поміняти? Діємо так.

  1. Володіємо Лада Калина посеред рівного майданчика.
  2. Взявши в «помічники» ключ розміром на «10», демонтуємо металевий протекційної лист, що знаходиться під піддоном двигуна. Це необхідно для того, щоб процес зливу антифризу проводився безпосередньо в ємність, а не по поверхні захисту картера.
  3. До сливу рідини слід приступати після охолодження двигуна Лада Калина. Це позбавить від ризику отримання опіків рук.
  4. Продовжуємо процес демонтажем корпусу повітряного фільтра.
  5. Для забезпечення доступу до зливної пробці на блоці двигуна потрібно зняти котушку вузла запалювання. Для цього буде потрібно знеструмити мережу зняттям клем з АКБ. Також необхідно витягти високовольтні дроти. Кріплення котушки відгвинчується за допомогою ключа з шестигранним профілем розміром на «5».
  6. Пробка на блоці викручується, якщо застосувати ключ на «13».
  7. Не забуваємо попередньо під зливний отвір підставити відповідного розміру ємність.
  8. Дочекавшись повного сходу антифризу, переміщаємо ємність до радіатора.
  9. Від’єднуємо нижній шланг і продовжуємо збір холодоагенту в ту ж тару. Рідина буде охочіше виходити з системи, якщо відкрити пробку на розширювальному бачку.
  10. Завершивши «зливний захід», повертаємо на колишнє місце пробку блоку циліндрів, затягнувши її потрібною моментом.
  11. Тепер за допомогою відповідної викрутки знімаємо і стягуємо хомут фіксації патрубка системи на штуцері блоку підігріву дросельного вузла. Це необхідно для випуску повітря з контуру під час заливки холодоагенту.

Заміна радіатора охолодження завершена.

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Демонтаж радіатора в Калині

Для зняття зазначеного вузла і супутніх компонентів потрібно залучити такі інструменти:

  • ключ на «10» (торцевого типу);
  • плоскогубці з стоншеними захопленнями;
  • викрутку хрестоподібного профілю;
  • якщо Лада Калина оснащена системою кондиціонування, то додатково запасаємося набором «Торкс» (профіль – зірочка).
  1. Відключаємо роз’єм живлення від вентилятора системи.
  2. Демонтуємо цей вузол. Він утримується на радіаторі за допомогою 4-х болтів. Для їх відкручування буде потрібно скористатися ключем на «10». Витяг робимо в напрямку вгору.
  3. Далі переходимо до зняття патрубків зі штуцерів радіатора. Ослаблення хомутів виконуємо пассатижами або за допомогою викрутки. Той же ключ застосовуємо для відкручування двох гайок, якими радіаторний вузол утримується в посадковому місці.
  4. Тепер виріб трохи нахиляє в сторону двигуна і виймаємо вгору.

Демонтуючи вузол на Лада Калина, оснащеної кондиціонером, потрібно вдатися до зняття додаткових компонентів, що мають безпосереднє кріплення до радіатора. Для здійснення даного заходу слід запастися ключем з профілем під зірочку.

Потрібно відкрутити 4 гвинти. Під час демонтажу звертайте погляд в бік нижніх подушок радіатора. Їх можна як витягувати разом з виробом, так і залишати в посадочних нішах.

Фахівці рекомендують виймати ці опорні елементи для оцінки їх стану. Також не зайвим буде вийняти резинометаллические втулки, присутні на корпусі радіаторного вузла LADA Kalina.

Їх краще змінити новими аналогами.

  • Установка колонок в передні двері Лада Гранта
  • Лада Гранта в кредит
  • Лада Гранта габаритні розміри

Після демонтажу радіатор піддають перевірці. Для цього застосовують заглушки, які встановлюються в відводи. Потім всередину поміщеного в воду вузла нагнітають повітря (через малий штуцер) з тиском приблизно в 1 бар. Якщо свищів досить багато, то агрегат підлягає беззастережної заміни.

Коли витоку несуттєві, слід спробувати домовитися з майстрами про ремонт вузла в умовах станції. Новий виріб монтується в зворотному порядку дій. Особливій увазі слід піддавати гумові патрубки і хомути.

Якщо стан даних компонентів викликає сумнів, то краще їх змінити новими аналогами.

Коли всі елементи системи зібрані приступаємо до заливки холодоагенту. Ця дія виконуємо до моменту початку течі рідини з патрубка блоку підігріву дроселя.

Самостійна заміна радіатора охолодження на калині.  Нічого складного

Усуваємо повітряні пробки

Конструкція охолоджувальної системи в «ВАЗ-1118» має один неприємний недолік – схильність до завоздушіванію контуру. Це загрожує перегрівом і поломкою двигуна. Тут рекомендуємо вдатися до несуттєвою модернізації системи. Діяти потрібно, коли рідина злита.

  1. Спочатку замінюємо термостат. Замість штатного вироби, що володіє п’ятьма отворами, встановлюємо компонент, де таких отворів вже шість.
  2. У контур додаємо фільтр для холодоагенту.
  3. На патрубок, що веде до печі, встановлюємо запірний кран.

Дані дії не здатні кардинально перетворити систему. Досвідчені власники LADA Kalina просунулися далі в цьому питанні. Вони додають трубки паровідводом, встановлюють примусову кнопку активації вентилятора та ін.

Для пристрою позначеного відведення схема виглядає так: врізати трійник в патрубок, що веде до розширювального бачка. Він за допомогою окремого шланга комутується з патрубком блоку підігріву дросельного вузла. Другий трійник поміщаємо в обратку від радіатора опалювальної системи і з’єднуємо його розширювальним бачком.

Тепер ви знаєте, як зняти, а також як поміняти радіатор, і усунути інші несправності самостійно.

Підведемо підсумки

Заміна радіатора охолодження в системі охолодження LADA Kalina не рахується складною. При наявності всіх потрібних умов і засобів робота здійснюється в власноручному режимі. Що не вийде реалізувати самому, так це пайку алюмінієвих сот радіаторного вузла. Чи не кожен фахівець візьметься за таке копітка справа, як заміна радіатора охолодження.

Як виконується заміна радіатора охолодження Лади Калини

При перших ознаках течі необхідна якщо не заміна радіатора охолодження Калина, то хоча б зняття його з автомобіля з метою діагностики і ремонту. Можна спробувати усунути протікання за допомогою заливки в охолоджуючу рідину спеціального герметика, але цей спосіб рідко дає позитивний результат.

Про можливість ремонту протікає вузла вам скажуть фахівці на найближчій СТО, своїми силами герметизувати алюмінієвий радіатор навряд чи вдасться. Щоб вдало провести заміну, слід розуміти послідовність проведення робіт.

Виконання підготовчих робіт

Будь-який ремонт системи охолодження авто Лада Калина супроводжується частковим або повним її випорожненням. Щоб провести демонтаж радіатора, доведеться злити всю рідину, що охолоджує. Для початку треба встановити автомобіль на рівному майданчику.

Озброївшись ріжковим ключем 10 мм, потрібно зняти металевий бризговики, встановлений під двигуном. Не ігноруйте цю операцію, інакше під час спорожнення частина антифризу з системи охолодження двигуна потече повз вашої ємності.

Злив антифризу здійснюється після охолодження двигуна Калини, в іншому випадку є ризик отримання опіків шкіри рук. Операції проводяться в такій послідовності:

  1. Демонтувати повітряний фільтр.
  2. Щоб дістатися до зливної пробки водяної сорочки блоку циліндрів, зніміть котушку запалювання, попередньо від’єднавши від неї високовольтні дроти і негативну клему від акумулятора. Котушка відкручується шестигранником на 5 мм.
  3. Підставте ємність під горловину, накидним ключем (13 мм) відкрутіть пробку на блоці, злийте з нього рідину.
  4. Дочекайтеся повного спорожнення системи охолодження двигуна, пересунувши ємність під радіатор і відкрутивши на ньому зливну пробку. Не забудьте при цьому відкрутити кришку розширювального бачка.

Після закінчення процедури пробку зливний горловини силового агрегату можна повернути на місце і затягнути ключем з невеликим зусиллям. Потім слід за допомогою викрутки послабити хомут і зняти патрубок з вузла підігріву повітряної заслінки, при заливці антифризу через нього буде виходити повітря.

Важливий етап – зняття вузла

Радіатор охолодження і супутні вузли откручиваются за допомогою таких інструментів:

  • торцевої ключ на 10;
  • пасатижі з циліндричними тонкими кінцями;
  • викрутка хрестоподібна;
  • при веденні робіт на Калині з кондиціонером – набір внутрішніх торцевих ключів TOPEX (під «зірочку»).

Для демонтажу радіатора треба насамперед зняти вентилятор охолодження двигуна, попередньо відключивши від нього роз’єм електроживлення. Вентилятор кріпиться до радіатора на 4 болтах. Болти відкручуються торцевих ключем на 10, після чого вентилятор виймається через верх.

Наступний крок – зняття з радіатора гумових патрубків: верхнього, нижнього і йде від розширювального бачка. Хомути патрубків послаблюються пассатижами або викруткою. Далі тим же ключем необхідно відвернути 2 гайки кріплення агрегату. Тепер охолоджувач можна нахилити в бік двигуна і витягнути назовні.

Працюючи з Калиною, обладнаної кондиціонером, вам доведеться зіткнутися з додатковим пристроєм охолодження, прикріпленим до головного радіатора. Для їх роз’єднання ключем під «зірочку» треба відкрутити 4 болта.

Порада

При знятті радіатора зверніть увагу на нижні опорні подушки, вони можуть витягуватися разом з агрегатом або залишатися в кузовних отворах. Подушки краще витягти, щоб вивчити на предмет працездатності. Те ж стосується і гумово втулок, встановлених на корпусі охолоджувача. При необхідності ці деталі теж підлягають заміні.

Несправність радіатора можна локалізувати, якщо заглушити його великі патрубки, занурити в ємність з водою і через малий штуцер подавати повітря під тиском не вище 1 бар. Якщо місць прориву повітря багато, то агрегат змінюється на новий.

При наявності 1-2 невеликих свищів спробуйте домовитися про ремонт на СТО, самостійно братися за це не варто. Пристрій алюмінієвого радіатора таке, що необережними рухами легко нашкодити ще більше.

Новий охолоджувач встановлюється разом з подушками на місце і прикручується гайками. Подальша збірка проводиться в зворотній послідовності, причому слід звернути увагу на стан гумових патрубків і хомутів. Можливо, їх теж краще замінити.

Система заповнюється антифризом до тих пір, поки він не потече з малого патрубка, що йде до дросельної заслінки.

Як усунути завоздушіваніе

Коли радіатор знято і охолоджуюча рідина відсутня, може бути проведена доробка системи охолодження Калини. Справа в тому, що в ВАЗ-1118 вона страждає однією неприємною «хворобою» – завоздушіванію і перегрівом, що пов’язано з помилкою розробників автомобіля. Способи, за допомогою яких зазвичай здійснюється модернізація:

  1. Заміна термостата.Вместо штатного, що має 5 отворів, встановлюється новий елемент з 6 дірками.
  2. У конструкцію додається фільтр для охолоджуючої рідини.
  3. Встановлюється кран на пічку Калини.

Перераховані методи не надто дієві, тому досвідченими автолюбителями застосовується більш кардинальна переробка охолоджуючої системи з додаванням трубки паровідводом.

Схема така: в патрубок, що йде до розширювального бачка, врізається трійник, що підключається окремим шлангом до штуцера на блоці дросельної заслінки. Другий трійник ставиться на обратку від грубки і теж з’єднується з розширювальним баком.

Процедура заміни радіатора охолодження двигуна не відноситься до особливо складних і при наявності часу спокійно виконується своїми руками. Що не можна зробити самому, так це запаяти алюмінієві стільники агрегату, та й не кожна СТО за це візьметься.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…