Позашляхові якості УАЗ Патріот, величезний салон і неповна, а часто неякісно виконана заводська шумоізоляція призводить до того, що в салон автомобіля проникають шуми від працюючого двигуна, трансмісії, коліс. Через погано підігнаних пластикових деталей в машині постійно живуть “цвіркуни”.

Проблемними місцями в УАЗ Патріот в плані шумоізоляції є:

  • капот;
  • стать;
  • стеля;
  • двері;
  • багажник;
  • 5-я двері.

Двері: внутрішню частину дверей обробляємо віброізоляційна матеріалом

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуківШумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Двері: акустична підготовка

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуківШумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Обшивка дверей УАЗ Патріот: обробляємо обшивку антіскріпним звукопоглинальним матеріалом

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуківШумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Багажник UAZ Patriot: першим шаром наносимо Віброізоляційний матеріал, накочуємо його, враховуючи рельєф всієї оброблюваної поверхні

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуківШумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуківШумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Багажник УАЗ Патріот: другим шаром наносимо шумотеплоізолірующій матеріал, закриваючи їм 100% оброблюваної поверхні

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Пол УАЗ Патріот: демонтувавши штатний килим, приступаємо до віброшумоізоляціі. Першим шаром наносимо Віброізоляційний матеріал

Пол: другим шаром наносимо шумотеплоізолірующій матеріал, закриваючи їм 100% оброблюваної поверхні

Стеля: після демонтажу стелі і підготовки поверхні наноситься перший шар – це Віброізоляційний

Стеля: другий шар – шумотеплоізолірующій матеріал

Капот: віброшумоізоляція кришки капота УАЗ Патріот

5-я двері: віброшумоізоляція 5-й двері

Всі роботи по шумоізоляції УАЗ Патріот проводяться всередині автомобіля із застосуванням різних по щільності і товщині матеріалів, в залежності від оброблюваних місць. Салон шумоізолюючі разом з багажником, щоб всі матеріали вкладалися безперервним килимом.

Захист автомобіля від вібрації

При русі автомобіля на кузов передається вібрація від нерівностей доріг, працюючого двигуна, трансмісії, карданних валів, і тонкий метал кузовних деталей починає звучати.

Щоб позбутися від цього, всі проблемні місця обробляються віброізоляційна матеріалами. Видаляється заводська віброізоляція, нанесена у вигляді невеликих шматочків, метал протирається ізнежирюється.

Віброізоляція щільно накочується щоб уникнути появи порожнеч. Не можна закривати підсилювачі дверей, кузова автомобіля і інші порожні деталі, щоб в них не утворювався конденсат, який може привести до корозії металу.

шумоізоляція автомобіля

Після укладання віброізоляції елементи проклеюються шумоїзоляционнимі матеріалами, щоб позбутися від низькочастотних шумів. Нарізаний за розмірами матеріал щільно накочується до шару віброізоляції. На днище УАЗ Патріот шумоізоляція наноситься в два шари, при цьому використовуються різні по щільності матеріали, що дозволяє отримати більш якісний ефект.

  • На дверях, крім шару шумоізоляції на внутрішній порожнині, проклеюються пластикові панелі дверей. Це дозволяє трохи притиснути все тяги і троси і тим самим позбутися від їх звучання.
  • Всі пластикові накладки в місцях їхнього зіткнення з металом проклеюються спеціальними антіскріпнимі матеріалами, що позбавляє від «цвіркунів» всередині салону автомобіля.
  • Після проведення робіт в автомобілі стане не тільки тихіше, але і тепліше, так як всі застосовувані матеріали мають низьку теплопровідність.

Розрахуйте вартість шумоізоляції УАЗ Патріот в нашому техцентрі!

Ми пропонуємо різні види обробки автомобілів: від базової до еліт. Щоб розрахувати вартість послуги з урахуванням ваших побажань, телефонуйте нам.

Шумоізоляція Uaz Patriot | Центр шумоізоляції авто в СПБ – Шумоізоляція автомобіля

УАЗ Патріот користується популярністю завдяки своїм значним габаритам і місткості, гідної прохідності і надійності при порівняно невисокій ціні. Істотна слабкість у вітчизняного позашляховика всього одна – невисокий рівень комфорту, в тому числі і практично повна відсутність звукоізоляції.

До нас звернувся один з власників Патріота з проханням допомогти йому позбутися від постійних шумів, які виникають як при русі по трасі, так і при підкоренні бездоріжжя.

Зверніть увагу

Сказано – зроблено: значний досвід роботи з різними автомобілями, майстерність і відмінні ізоляційні матеріали від компанії «Стандартпласт» допомогли нам зробити УАЗ Патріот тихим, більш комфортним і приємним в повсякденній їзді. Втім, про все по порядку.

Підготовчі роботи. Шумоізоляція починається з підготовки салону. З нього виймається все, що буде заважати дістатися до металу кузова: сидіння, панелі, обшивка стелі та інші елементи. В результаті ми отримали «голий» кузов, що дозволяє капітально захистити салон від шуму.

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Шумоізоляція даху УАЗ Патріот

Обробка стелі. Роботу починаємо виконувати зверху вниз. Знежирюємо поверхню і за допомогою бітумної мастики кріпимо перший шар – виброизоляцию STP товщиною 2 мм, яка буде ефективно поглинати вібрації, що утворюються в металі. Віброізоляція наноситься на всі ділянки між ребрами жорсткості – тільки в цьому випадку можна досягти повноцінного гасіння вібрацій.

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

На віброізоляційна покриття наклеюється безпосередньо шумоїзолірующий матеріал. Ми використовували ізоляцію STP 10 мм на основі спіненого полімеру.

У його структурі безліч закритих бульбашок, заповнених повітрям, які надійно стримують зовнішні звуки.

Крім того, такий матеріал ефективно зберігає тепло всередині салону, а також має відносно невелику масу і не вимагає нагріву, а тому істотно зручніше у використанні в порівнянні з західними аналогами.

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуківШумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Шумоізоляція салону УАЗ Патріот

Далі приступаємо до обробки підлоги. Для цього ми вийняли з салону все, що могло нам перешкодити, залишивши тільки проводку і елементи управління. Салон звільняється повністю, включаючи багажне простір – тільки при такому комплексному підході до шумоізоляції можна отримати дійсно гідний результат.

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуківШумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Проклеюємо всі ділянки статі, а також внутрішні поверхні колісних арок і порожнини в крилах віброізоляцією STP 4 мм. Вона буде ефективно гасити навіть сильні вібрації, адже саме підлогу і колісні арки створюють основний обсяг шуму.

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуківШумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

На готовий віброізолюючий шар клеїмо шумоізоляцію STP 10 мм – така серйозна товщина буде ефективно затримувати навіть сильні шуми. Крім того, товщина забезпечує матеріалу надійність і стійкість до зминання і спрессовиваніе.

Так само того, як і при захисті від вібрацій, проклеюємо шумоізолюючі матеріали всі ділянки салону, включаючи колісні арки і порожнини в задніх крилах. Вільними залишаються тільки ребра жорсткості.

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуківШумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Останній шар ізоляції салону – звуковідбивальних полотно, завдяки якому навіть звук сильних ударів по днищу автомобіля не проникне в салон. Його неткана структура утворює монолітне покриття, відмінно справляється з шумами, які виходять з-під підлоги УАЗа і з колісних арок. Головне тут – точність проклейки, щоб не залишилося вільним жодної ділянки оброблюваної поверхні.

Шумоізоляція багажника і крил УАЗ Патріот

Важливе значення має шумоізоляція багажника нового Патріота – тут часто виникають вібрації через те, що він знаходиться за межами колісної бази.

Важливий етап роботи – шумоізоляція порожнин в задніх крилах. «Патріот» оснащується великими, фактурними крилами, які надають автомобілю «м’язистий» вигляд.

У той же час їх внутрішній простір стає своєрідним резонатором, в якому навіть слабкі звуки посилюються і перетворюються в неприємні шуми.

Першим шаром крила зсередини проклеюються за допомогою бітумної мастики віброізолюючий матеріалом.

Потім наклеюємо шумоізоляцію товщиною 10 мм – вона буде надійно гасити створювані в крилах шуми. Тут знову ж таки проявляються переваги холодного методу кріплення – ізоляцію можна точно підігнати за розмірами і формою, що обробляються, деталей, а також надійно закріпити в важкодоступних порожнинах.

Важливий момент при шумоізоляції автомобіля – все покриття і їх фрагменти повинні точно стикуватися, щоб між ними не залишалося зазорів. Інакше через такі порожнечі будуть проникати сторонні звуки, поширюючись потім по всьому салону.

Шумоізоляція дверей Патріота

Закінчивши з салоном, переходимо до дверей. Знімаємо їх внутрішню обшивку, ручки та інші елементи, добираючись до металу. Нам важливі, в першу чергу, дверні порожнини, які здатні багаторазово посилювати зовнішні шуми.

Проклеюємо внутрішню сторону зовнішньої дверної панелі віброізоляцією STP 2 мм. Завдяки особливій структурі матеріалу такої товщини буде цілком достатньо, щоб ефективно поглинати навіть сильні вібрації, часто виникають в дверях через їх 1-стороннього кріплення.

Потім наклеюємо 10-міліметрову шумоізоляцію- тут знову ж проявляються такі її сильні сторони, як висока ефективність, простота кріплення і мала маса. Маса дверей з такою шумоізоляцією практично не збільшується, тому не зростає і навантаження на дверні петлі.

важливо

Щоб ізоляція дверей була максимально ефективною, проклеюємо вібропоглинаючим матеріалом всю внутрішню поверхню дверей, залишаючи вільними тільки дверний динамік, елементи керування і кріплення. Така листкова конструкція забезпечить повноцінну вібро і шумоізоляцію УАЗ Патріот.

Тепер ізолюємо обшивку дверей. Для цього з шумоизоляционного матеріалу вирізаємо вкладиш, що повторює форму дверної панелі, вирізаючи в ньому отвори для динаміка, ручки і склопідіймача.

  • Потім знімаємо і таким же чином обробляємо внутрішню панель дверей багажника.
  • Сама двері багажного відділення також може бути джерелом шумів і вібрацій, тому обробляємо внутрішню поверхню її зовнішньої панелі спочатку віброізоляцією STP 2 мм …

… а потім проклеюємо шумоізоляційним матеріалом від «СтандартПлюс» товщиною 10 мм. Ізоляцію ми завели за всі силові елементи двері, щоб не пропустити жодної ділянки поверхні.

На цьому роботи по шумоізоляції УАЗ Патріот були закінчені. Всі зняті панелі і елементи салону були повернуті на своє місце з дотриманням заводських зазорів. Зовні салон не змінився, проте в ньому стало істотно тихіше. Робота була виконана комплексно, нам вдалося поєднати ефективність і надійність ізоляції.

УАЗ трохи поважчав, однак надбавка вийшла зовсім незначною завдяки особливій структурі матеріалів від «Стандартпласт». Крім того, відчутне зростання рівня комфорту повністю компенсує збільшення маси. А завдяки високій якості матеріалів і нашому майстерності термін служби виконаної ізоляції практично не обмежений.

Замовник залишився повністю задоволений проведеною роботою і її результатами – а саме це є для нас найвищим успіхом!

Процес шумоізоляції УАЗ Патріот

Давно не секрет про те, що перебуваючи в салоні вітчизняних автомобілів, відчувається якийсь дискомфорт. Цей дискомфорт заснований на тому, що в салон автомобіля потрапляють сторонні звуки з-під капота, багажного відсіку і, звичайно ж, через борти, тобто з навколишнього середовища.

Але це зовсім не говорить про те, що кузов позашляховика ненадійний і має безліч щілин, зовсім ні! Салон автомобіля абсолютно герметичний, але звук, як відомо, проникає навіть крізь метал, тобто сам кузов.

Щоб виправити таке явище і створити повну тишу в салоні позашляховика буде потрібно приділити час і найголовніше – це фінанси.

Даний матеріал розповість про те, як здійснюється шумоізоляція УАЗ Патріот своїми руками і що для цього буде потрібно. Виходячи з конвеєра, автомобілі УАЗ Патріот оснащуються спеціальним шаром бесшумкі, що позбавляє, але, на жаль, в малому ступені, від сторонніх шумів водія і пасажирів. Отже, приступимо до розгляду питання обесшумліванія позашляховика УАЗ Патріот самостійно.

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Варто відразу зауважити, що робота по шумоізоляції автомобіля УАЗ Патріот є досить трудомісткою. Складність полягає не в самому процесі обесшумліванія, а в підготовці до даного процесу. Адже, перш за все, необхідно видалити з салону автомобіля всі деталі і елементи, які будуть заважати проведенню процесу.

Для шумоізоляції автомобіля підходять наступні матеріали:

  • Шумоізоляція марки Герметон А30, Комфорт 10, Комфорт 6 або Герметон А15.
  • Звуко- і теплоізоляційні матеріали: Шумофф П4В і П8В.
  • Вібропоглинаючі матеріали.
  • Декоративні ущільнювачі.

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Всі перераховані вище матеріали мають пристойну вартість, але після їх монтажу ви відчуєте, наскільки вони необхідні. Отже, крім матеріалів, будуть потрібні також і такі інструменти:

  1. Набір різних гайкових ключів і викруток різних розмірів.
  2. Знежирювачах і ганчір’я для протирання поверхні, на яку буде приклеюватися матеріал.
  3. Рулетка для проведення замірів.
  4. Фен (краще скористатися технічним, але підійде і побутової).
  5. Ніж для обрізання матеріалу.
  6. Валик для щільного прикочування матеріалу.

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Необхідно розібрати салон

Тепер озброївшись усім необхідним матеріалом можна переходити до безпосереднього процесу.

Рекомендується роботи проводити в теплу пору року, що дозволить досягти максимального ефекту прилягання шумоізоляційних матеріалів. Працювати в зимовий час також можна, але потрібно прогрівати не тільки обесшумлівающіе матеріали, але і обклеюваної поверхню.

Щоб домогтися максимального ефекту від виконаної роботи, необхідно строго контролювати процес.

  1. Після того, як салон буде звільнений від усіх деталей, необхідно приступити до його очищення. Для цього потрібно пройтися ганчіркою по всіх внутрішніх поверхонь.
  2. Використовуючи Уайт-спірит, пройдіть повторно по очищеним попередньо поверхонь і знежирте їх.
  3. Перед нанесенням шумоизоляционного матеріалу, його необхідно відразу вирізати за розміром, а потім видалити захисну плівку і нагріти феном. Чим краще розігрівається поверхня шумоізолятором, тим ефективніше прилягання матеріалу.
  4. Після нанесення матеріалу на поверхню, його необхідно ретельно розгладити за допомогою валика. Не допускається утворення пухирів і зазорів між елементами.
  5. Рекомендується з’єднувати матеріали внахлест, але не встик.
  6. Для більшої ефективності спочатку наноситься Віброізоляційний матеріал, а вже після можна приклеювати шумо- і звукоізолятор.

Чим краще прилягає бесшумка до поверхні, тим ефективніше кінцевий результат.

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

  • салон авто;
  • багажне відділення;
  • двері;
  • капот. Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Демонтажу підлягають всі заважають елементи, в тому числі необхідно витягти панельну обшивку і оббивку салону. Буде потрібно демонтувати сидіння, центральну панель, ковролін, ремені безпеки та інші дрібні елементи, що заважають проведенню робіт.

Під час демонтажу обшивки салону не бійтеся пошкодити одноразові пістони. Ці пістони можна придбати в автомагазині, тому по завершенні робіт рекомендується встановлювати нові елементи кріплення.

Отже, після того, як позашляховик УАЗ Патріот повністю підготовлений до проведення робіт, можна приступати …

Роботи по шумоізоляції рекомендується починати з дверей. Спочатку слід закріпити проводку, щоб вона не видавала сторонніх звуків. На зовнішню сторону дверей необхідно нанести шар вибродемпфер, який представляє собою самоклеючий матеріал з фольгированним шаром.

Товщина цього матеріалу не повинна перевищувати 2,5 мм, в іншому випадку це вплине негативно на завіси дверей. На внутрішню сторону дверей слід наносити бесшумку товщиною 3,5 мм.

Після обклеювання двері стане важче, але це дозволить досягти позитивного результату: двері закриватиметься набагато м’якше.

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Заклеювання зовнішньої стінки двері

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Заклеювання внутрішньої поверхні дверей

Після дверей можна приступити до обклеювання статі позашляховика УАЗ Патріот. Обов’язково необхідно добре прогрівати феном бесшумку і приклеювати. Не допускайте утворення міхурів або повітря під поверхнею, так як це спричинить появу корозії металу.

  • Першим шаром слід наносити вібродемпфіруючий шар (наприклад, Шумофф Мікс), а після поверх нього можна укладати шумопоглинальний матеріал типу Шумофф Комфорт 10.
  • Другий шар має товщину 3,5 мм, що власне і впливає на ефективність обесшумліванія транспортного засобу.
  • Роботи по обесшумліванія багажника починаються з нанесення на підлогу виброизоляционного матеріалу під назвою Шумофф Мікс Ф, а поверх нього оклеивается матеріал Шумофф П8 або Комфорт 10.

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Оклеиваются задні колісні арки, ніші задніх крил, а також спинку сидіння. 30% сторонніх звуків приходять саме з багажного відсіку, тому приділіть максимум уваги його шумоізоляції.

Дуже важливим елементом є стеля, адже стукіт дощу по даху просто стає нестерпним. Таким чином, за стандартом першим шаром наноситься віброізолятор Шумофф М2. Обов’язково добре укладайте перший шар, так як від нього залежить укладання другого шару.

Другим шаром оклеивается стелю бесшумкой марки Шумофф Комфорт 6 або Герметон А15. Додатково можна обробити внутрішню накладку на стелю матеріалом Битопласт. Після стелі можна приступити до ізоляції моторного відсіку.

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Стеля обклеєні Шумков

Максимальним джерелом сторонніх звуків і вібрація вважається мотор. Для того щоб по максимуму позбутися негативних впливів від роботи мотора на водія і пасажирів, необхідно провести шумоізоляцію капота. За стандартом оклеивается в два шари:

  • Вибродемпфер Шумофф М2.
  • Шумоізолятор Шумофф П8.

Після закінчення робіт вже з першої поїздки ви відчуєте, як ваш автомобіль стане місцем, в якому ви зможете вільно відпочити під час поїздки додому!

Уаз патріот звукоізоляція і шумоізоляція

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуківНові сучасні автомобілі вітчизняного виробництва, на жаль, зберігають всі негативні якості радянських автомобілів. До таких мінусів відноситься і рівень шумів в салоні автомобіля. Якщо, наприклад, всі закордонні автомобілі перевіряються і тестуються на такі параметри як шумоізоляція і звукоізоляція , то вітчизняний автопром або ці критерії ігнорує, або допустимі норми в нашій країні перевершують, наприклад, Європейські. Навіть позашляховики чистої води мають рівень шуму набагато менший, ніж наші легкові автомобілі.

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуківВітчизняний виробник УАЗ Патріот крім поновлення екстер’єру та інтер’єру спробував вирішити проблему шумоізоляції і звукоізоляції салону автомобіля і рухового відсіку. Але це вдалося лише частково. Деякі власники в принципі не скаржаться на рівень шумів в салоні і залишають все як є. Однак більшість виконуючи тюнінг салону УАЗ Патріот не забуваючи і про зниження рівня шумів.

Всього розрізняють кілька причин викликають підвищений рівень шуму в салоні. І саме усунення їх допоможе вам добитися необхідного рівня звукоізоляції салону. По-перше це шуми від двигуна.

Підвищений шум може виникати в результаті неправильного регулювання двигуна.

Тому варто заглянути до фахівця або самостійно відрегулювати двигун вашого УАЗ Патріот і всіх заходів по шумоізоляції в даному питанні будуть вичерпані.

Якщо все ж рівень шумів високий, а двигун працює як годинник, тоді варто заглянути за передню панель, цілком може бути, там їсти не закриті звукоізулірующімі матеріалами місця. Тому необхідно їх закрити. Такий тюнінг УАЗ Патріот виконується своїми руками.

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуківНаступною причиною підвищеного шуму є звук від вихлопного тракту. Якщо ваш глушник прогорів, то природно врятувати вас може або його заміна, або ремонт (заварити). Якщо ж глушник справний, але шум створює великий, тоді вам варто задуматися, а чи той ви глушник встановили на свій УАЗ Патріот . Може він і не підходить вам зовсім. Якщо ж вас не влаштовує штатний глушитель, то можна підвищити його шумоізоляцію підручними матеріалами і тим самим підвищити звукоізоляцію салону. Для цих цілей можна використовувати азбест. Найкраще азбестом обертати глушник, попередньо промазав останній клеєм, наприклад силікатним. Для кращого ефекту зверху можна встановити лист оцинковки.

Наступною причиною підвищеного шуму може бути жорстка підвіска системи двигун-коробка до рами У АЗ Патріот .

Для усунення даного недоліку, як правило, замінюють подушки під місцями кріплень. І тут важливо правильно підібрати пружність подушок.

Занадто м’які швидко вийдуть з ладу, і так само будуть створювати підвищений шум, занадто тверді з тих же причин той же не підійдуть.

Багатьом не подобається шум від працюючої печі. Тут рецепт один – заміна штатного вентилятора на більш тихий, або заміна грубки взагалі на іншу. Але варто пам’ятати, що виконання таких заходів крім заміни грубки веде за собою переобладнання всієї системи опалення та вентиляції. Так що зважте всі за і проти, чи згодні ви на такі жертви заради зменшення шуму від грубки.

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуківНу і крім таких основних причин багато власників для підвищення звукоізоляції салону УАЗ Патріот використовують різні шумопоглинаючі матеріали. Закладають ними все шахти під перемикачі КП, кладуть на підлогу поверх герметиків і утеплювачів. Не варто забувати, що для шумоізоляції двигуна можна також ізолювати капот, і стінку між моторним відсіком і салоном. Крім цього не забувайте і той факт, що якщо ваш УАЗ Патріот взутий в спеціальну гуму високої прохідності природно на високих швидкостях по асфальту вона буде шуміти.

Матеріали, що застосовуються для шумоізоляції автомобіля УАЗ Патріот можна знайти в будь-якому автомобільному і будівельному магазині. Ось приклад деяких з них: бітумна мастика з поролоновою крихтою, пенополиуретановие килимки, килимки з пенопленкі, кожухи утеплювачі з поролоновою прошарком, будівельна піна «Пенофлекс», фольгування плівка (8-10мм).

Шумоізоляція моторного відсіку своїми руками

Короткий зміст статті:

  • Причина появи шумів і вібрації
  • необхідні матеріали
  • Приступаємо до шумівкою своїми руками

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Сучасній людині абсолютно нічого не заважає побудувати машину своєї мрії. У цьому йому допомагають різні елементи технічної модернізації транспортного засобу, додаткові модулі, що покращують характеристики силової установки, різного роду дрібні робили (і не дуже) інтер’єру і т.п.

Одним з таких заходів щодо поліпшення якості пересування на автомобілі є шумоізоляція моторного відсіку, яка дозволяє істотно знизити рівень шуму в салоні транспортного засобу, що створюється двигуном в момент його роботи.

Про те, як правильно зробити даний вид роботи, ми і поговоримо в нашій статті.

Причина появи шумів і вібрації

Що відбуваються в двигуні внутрішнього згоряння процеси під час експлуатації є першопричиною виникнення сторонніх шумів.

До того, як звук потрапляє всередину салону, він відбивається від стінок інших деталей, ніж викликає їх вібрацію і генерацію нових шумів.

Порада

Внаслідок цього автомобіль з часом стає дійсно надто гучним, залучаючи до себе не гарне увагу перехожих і сусідів.

Зважившись провести шумоізоляцію моторного відсіку з боку двигуна, слід позбутися всіх інших звуків, які можуть з’явитися при працюючому двигуні. Так, перед початком робіт по ізоляції, потрібно перевірити всі кріплення мотора на подушках, стан підвести і керма, підшипники генератора, а також упевнитися в якісному стані вихлопної системи.

необхідні матеріали

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуківМатеріал для шумоізоляції підкапотного простору

Для виконання локальної (часткової) шумоізоляції буде потрібно не дуже багато матеріалу. У нашому випадку про глобальне шумоізоляції мова не йдеться, тому що для цього потрібно буде демонтувати силовий агрегат автомобіля, навіщо одній тільки шумоізоляції робити не бажано. Інша справа, якщо така процедура робиться паралельно з капітальним ремонтом кузова або двигуна. Справа в тому, що наявного місця цілком достатньо для обробки тих поверхонь, які будуть порушені під час проведення робіт, а це зокрема: арки коліс, капот, перегородка моторного відсіку. Не виключено, що доведеться самостійно демонтувати повітряний фільтр, однак це під силу всім автовласникам без винятку.

Так, як площа оброблюваної поверхні відносно невелика, можна особливо не економити і придбати в спеціалізованому магазині матеріал високої якості.

До нього відноситься вібропласт , а також деякі його аналоги, такі, як Ізотон, пенофол (будівельний матеріал), який відрізняється хорошими поглинаючими і розсіюють шум якостями.

Плюс Вібропласта в тому, що він володіє зручною самоклеящейся поверхнею. Для того, щоб матеріал міцно приклеївся до оброблюваної поверхні, досить просто зняти захисну плівку.

Друге, що потрібно обзавестися перед початком робіт по шумоізоляції, це антигравійна мастика. Вона використовується для створення захисного шару в районі колісних арок транспортного засобу. Тут, як і в випадку з основним матеріалом, краще не економити, а придбати стійку до впливу різних хімікатів мастику.

Приступаємо до шумівкою своїми руками

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

Шумоізоляція самої силової установки не проводиться, тому що зайві шари додаткового покриття порушують теплообмін двигуна і його складових частин, що може привести до перегріву, а в наслідок і до виходу з ладу двигуна. Таким чином, ваш автомобіль стане абсолютно тихим і безшумним, але користі від нього буде мало.

Ми ж з вами говоримо про безшумної обробці кузовних елементів машини, не створюючи при цьому надмірних перешкод природної вентиляції повітря, і забезпечуючи рівномірне прогрівання силового агрегату і коректне функціонування вентилятора радіатора. Тому і радять купувати дорогий матеріал, що відрізняється високими якісними показниками і щодо малої завтовшки.

Шумоізоляція уаз патріот своїми руками.  Створюємо комфорт без сторонніх звуків

  • Розглянемо приміром шумоізоляцію моторного відсіку Лади Пріори або VW Поло седан. І в першому і в другому випадку починати краще з кришки капота. Внутрішню частину його добре вимивають і очищають від усього сміття, а також знежирюють. На багатьох моделях кришки капота володіють додатковими ребрами жорсткості. Щоб правильно вирізати вібропласт, краще використовувати саморобні трафарети з щільного паперу або картону. Далі по ним по частинах вирізують вібропоглинаючий матеріал і завдяки самоклеющейся поверхні приклеюють до кришки капота. Робити це потрібно не поспішаючи і акуратно, повільно відклеюючи захисний шар і міцно притискаючи матеріал до металевої поверхні, щоб виключити обазованіе повітряної подушки.
  • Другим шаром після Вібропласта, який ідеально поглинає створювану при роботі двигуна вібрацію, виступає шумопоглинальний матеріал. Сумарна товщина обох шарів не повинна перешкоджати вільному замикання капота. Варто підкреслити, що шумоізоляція моторного відсіку обмежує область збільшеною гучності і не впливає на функціональність складових елементів кузова.
  • Наступна зона роботи – це моторний щит. Відкритий простір на цій деталі практично відсутній, тому матеріал покриття буде мати складну геометричну форму. Радимо користуватися трафаретами, як і в випадку з кришкою капота. Сам процес установки і послідовність також аналогічна.

Щоб ще краще обесшуміть салон автомобіля, самостійно можна виконати шумоізоляцію колісних арок. Як стверджують досвідчені автомобілісти, добре обесшумленние арки здатні зменшити загальний рівень сторонніх звуків всередині автомобіля на 40 відсотків.

Тут також ретельно очищається поверхню, пошарово наноситься вібро і шумопоглинаючі матеріали, а в кінці він покривається мастикою. Не варто покривати мастикою шумоізоляцію на кришці капота, так як висока температура двигуна може зруйнувати покриття.

  • Правильно виконана шмоізоляція моторного відсіку може знизити гучність автомобіля в салоні до 30-50%, що, погодьтеся, дуже відчутно, тим більше для дизельних агрегатів.
  • Майстер-клас по шумівкою автомобіля в відео далі:

Фото звіт по шумоізоляції УАЗ Патріот (UAZ Partriot) за 9 годин

У вашій присутності

з роботою і матеріалом

Шумоізоляція автомобіля УАЗ Патріот відбувається в стінах нашого спеццентра вельми часто. Купивши Патріот, власник за відносно невеликі гроші отримує справжній великий автомобіль з значним позашляховий потенціал. Якщо опустити проблему надійності, то одна лише сторона кульгає – це комфорт.

Ми систематично отримуємо скарги від власників Патріотів про те, що автомобіль пригнічує виттям вітру, виттям шин, роздавальної коробки, і все це присмачене скрипом салонного пластика. Ми підготували спеціальну програму шумоізоляції UAZ Patriot і в 9-годинний термін на очах у власника зробимо весь необхідний комплекс робіт.

Перед приїздом кожного автомобіля по запису ми заздалегідь нарізаємо весь шумоізоляційний матеріал по нашим лекалами і розміщуємо його розігріватися в нашу спеціальну піч. На той час, коли матеріал нам знадобиться, ми просто дістанемо гарячий, рівномірно прогрітий лист з печі і негайно приступимо до монтажу.

Так, і не забудьте подивитися наше відео по шумоізоляції UAZ Patriot. Але, про все по порядку.

Шумоізоляція UAZ Patriot тривала в стінах нашого спеццентра протягом 9 годин. Весь цей час власник автомобіля знаходився поруч з нами і спостерігав всі тонкощі нашої чіткої і злагодженої роботи.

УАЗ в процесі звукоізоляції поважчав приблизно на 60 кілограмів найякісніших і ефективних матеріалів, які ми маємо на момент створення цього фото звіту.

Після проведення робіт очікується сущесвенно зниження шуму від дороги, підвивання трансмісії, а так само практично повне зникнення скрипів і брязкоту елементів салону. Не забудьте подивитися наше відео по шумоізоляції УАЗ Патріот.

  • У вашій присутності
  • з роботою і матеріалом
  • 2й шар: сплено (4 мм.)
  • 2й шар: Шумопоглинаючий щільний повсть Felton (10мм.)
  • 2й шар: Comfort Start Fi4 (4 мм.) (Зовнішня стінка)
  • 3й шар: Comfortmat Dark D3 (3 мм.) (Внутрішня стінка)
  • 4й шар: Comfortmat Lock5 (5 мм.) (Внутрішня стінка)
  • 5й шар: Comfortmat Ultra Soft (5 мм.) (Дверна обшивка)
  • 2й шар: Comfortmat Lock5 (5 мм.)
  • 3й шар: Звукоізоляційна мембрана (4 мм.)
  • 2й шар: Comfortmat Lock5 (5 мм.)
  • 2й шар: Comfortmat Lock8 (8 мм.)
  • 3й шар: Шумопоглинаючий щільний повсть Felton (10мм.)
  • 2й шар: Comfortmat Lock8 (8 мм.)
  • 3й шар: Шумопоглинаючий щільний повсть Felton (10мм.)
  • 2й шар: шумопоглиначів Ultra Soft у комбінації з повсті

Подивіться, будь ласка, і інші наші роботи

Отзывы наших клиентов по УАЗ Патриот

Теперь ближе к делу.

Тем, кто сомневается, что можно сделать качественную работу по шумоизоляции за 9 часов (справедливости ради мою машину делали даже чуть дольше, порядка 9 часов 20 минут), ответственно заявляю, что ещё как можно. Честно, от всего процесса наблюдения за работами, получил большой заряд позитива и хорошего настроения перед Новым Годом.

Все работники своё дело знают чётко, почти не отвлекаются (только сходили раз на обед на полчаса и очень редко редкие курящие выходили на минуту покурить) и весь технологический процесс шумки отработан до мелочей. Мою машину делали двое, причём разувались при входе в машину, прикрывали задний бампер листом войлока во время работ и т.п.

Також під час роботи, незважаючи на величезну кількість витратних матеріалів, одержуваного в процесі шумки, навколо машини ніякого «свинства» не виникає, оскільки все швидко забирається в урни. Особливу повагу заслужив наступний факт: коли один з працівників впустив на підлогу вже відрізаний «за місцем» шматок вібро з відклеєними захисним шаром, він миттєво викинув його в урну і викроїв новий.

Причому не бачачи, що я спостерігаю за процесом.

Зверніть увагу

Тобто до роботи не те що неможливо причепитися, але і реально приємно подивитися на виконання.

З приводу збірки салону. Після ретельного обстеження всього і вся виявив лише два дрібних недоліку: на кілька міліметрів невірно виконаний з одного боку стик стельової обшивки з дверною накладкою стійки (думаю, сам підсунь). І з водійських дверей одна кнопка заднього стеклопод’емника трохи «тупить» (але тут, може і ні до чого вони – не знаю).

В цілому, вважаю, що зібрали відмінно, краще ось так відразу зібрати після повного розбирання чи можливо.

Ну і тепер по суті самого питання шумоізоляції.

Зверніть увагу

Зрозуміло, якщо хтось думає, що після «шумки» його УАЗ (лада гранта, рено логан, форд фокус і т.д. і т.п.) за рівнем шуму перетворитися в сьомий бумер, то він глибоко помиляється. Чи не перетворитися.

А інакше це було б занадто просто – за 30 – 40 – 50 тисяч (а не за різницю в кілька мільйонів) досягти рівня представницького седана.

У такому випадку всі їхні команди інженерів по доведенню шумів варто було б гнати втришия і запрошувати хлопців з авто-локера ?Так що не сподівайтеся на чудо.

І тим не менше, ефект є.

Отже, розповім про себе. Приглушення звуку я відчув відразу, як завів мотор. Несильне, але факт. При їзді (а випробував я різні режими), якщо брати в цілому – так стало, знову ж трохи тихіше. Змінився тембр звуків – вони стали відчутно більше «глухими».

Найбільше зрізалося середніх частот сторонніх шумів (високих в машині і так майже немає), низький гул змінився слабо (але змінився – стало менше).

важливо

І тим не менше, за рахунок зниження середнього шумового фону, особливо, на високих швидкостях, дійсно розмовляти в машині і слухати музику стало приємніше.

Зник уазовской брязкіт центрального замка дверей при закриванні – клацання глухий і приємний, двері також закриваються з більш «пристойним» звуком. Менша тепловіддача також помітна. До речі, сподіваюся, що тепер кондиціонер ефективніше влітку буде, за рахунок шумки даху головним чином.

Тепер чую ті шуми, які раніше з’їдалися іншими – раніше проявляється посвист вітру навколо бічних стекол, наприклад. Буду боротися специфічними уазовской методами, навряд чи це комусь крім уазоводов цікаво.

важливо

До речі, всі стекла по колу у мене в фірмової плівці Ллюмар – передня півсфера в атермальне, сзазі – тонована.

По думках деяких фахівців це також знижує загальну шумове навантаження, що йде через стекла.

Але знову ж таки, це не БМВешний триплекс на всіх вікнах, тому не треба думати, що наклеївши плівку ви відчуєте надзвичайний ефект – відчуєте влітку на сонце – менше гріється об’єктивно.

Тепер по музиці. Так, музика заграла краще. Однак, відразу скажу, я її налаштовував після шумки (зраджував баланс басів і верху), оскільки після шумоізоляції змінився тембр, бас став глухо.

З приводу посадки – легке зміна присутній (пол суть підводиться). Мені, мабуть, навіть трохи зручніше стало.

  1. Зважаючи на вищенаведене, якщо мене хтось запитає: «А чи варто на моєму УАЗ Патріот робити шумоізоляцію?», То відповім так:
  2. Якщо ви робите шумку на останні гроші, розраховуючи на карколомний ефект, то, напевно, не варто.
  3. Якщо для вас шумоізоляція – елемент приємного тюнінгу з завданням зробити машину комфортніше, то цілком.

Чи буду я сам робити шумоізоляцію в подальшому (наприклад, при придбанні іншої аналогічної машини)? – Без питань, буду. Більш того, хочу зробити шумоізоляцію торпедо, незважаючи на чесне попередження майстра про те, що звук мотора повністю не заглушити.

У висновку хочу ще раз висловити подяку за роботи майстрам з другої ділянки (не запам’ятав імена, на жаль), за відповідальне ставлення до машин і клієнту (наприклад, вони дуже уважно і детально відповідали на всі мої запитання, навіть не цілком відносяться до самої шумоізоляції ).

Чекайте на шумку торпедо.

Денис, є бажання помістити ваш відгук в рамочку, спасибі за такий розгорнутий розповідь про відвідини нашого спеццентра.

Порада
Порада

Звичайно, шумоізоляція УАЗ Патріот це животрепетна тема для багатьох людей, і будь-яка наша робота з російськими автомобілями викликає широкий резонанс на автоклубах.

[/ Su_box]

Незважаючи на те, що на заводі Патріот нагородять навіть натяком на звукоізоляцію, ми постаралися зробити все можливе, щоб вам стало затишніше і комфортніше в автомобілі. Дякую за візит! Так, і чекаємо вас на шумоізоляцію торпедо))

Тепер ближче до справи.

Тим, хто сумнівається, що можна зробити якісну роботу по шумоізоляції за 9 годин (справедливості заради мою машину робили навіть трохи довше, близько 9 години 20 хвилин), відповідально заявляю, що ще як можна. Чесно, від усього процесу спостереження за роботами, отримав великий заряд позитиву і гарного настрою перед Новим Роком.

Всі працівники свою справу знають чітко, майже не відволікаються (тільки сходили раз на обід на півгодини і дуже рідко рідкісні палять виходили на хвилину покурити) і весь технологічний процес шумки відпрацьований до дрібниць. Мою машину робили двоє, причому роззувалися при вході в машину, прикривали задній бампер листом повсті під час робіт і т.п.

Також під час роботи, незважаючи на величезну кількість витратних матеріалів, одержуваного в процесі шумки, навколо машини ніякого «свинства» не виникає, оскільки все швидко забирається в урни. Особливу повагу заслужив наступний факт: коли один з працівників впустив на підлогу вже відрізаний «за місцем» шматок вібро з відклеєними захисним шаром, він миттєво викинув його в урну і викроїв новий.

Причому не бачачи, що я спостерігаю за процесом.

Зверніть увагу

Тобто до роботи не те що неможливо причепитися, але і реально приємно подивитися на виконання.

З приводу збірки салону. Після ретельного обстеження всього і вся виявив лише два дрібних недоліку: на кілька міліметрів невірно виконаний з одного боку стик стельової обшивки з дверною накладкою стійки (думаю, сам підсунь). І з водійських дверей одна кнопка заднього стеклопод’емника трохи «тупить» (але тут, може і ні до чого вони – не знаю).

В цілому, вважаю, що зібрали відмінно, краще ось так відразу зібрати після повного розбирання чи можливо.

Ну і тепер по суті самого питання шумоізоляції.

Зверніть увагу

Зрозуміло, якщо хтось думає, що після «шумки» його УАЗ (лада гранта, рено логан, форд фокус і т.д. і т.п.) за рівнем шуму перетворитися в сьомий бумер, то він глибоко помиляється. Чи не перетворитися.

А інакше це було б занадто просто – за 30 – 40 – 50 тисяч (а не за різницю в кілька мільйонів) досягти рівня представницького седана.

У такому випадку всі їхні команди інженерів по доведенню шумів варто було б гнати втришия і запрошувати хлопців з авто-локера ?Так що не сподівайтеся на чудо.

І тим не менше, ефект є.

Отже, розповім про себе. Приглушення звуку я відчув відразу, як завів мотор. Несильне, але факт. При їзді (а випробував я різні режими), якщо брати в цілому – так стало, знову ж трохи тихіше. Змінився тембр звуків – вони стали відчутно більше «глухими».

Найбільше зрізалося середніх частот сторонніх шумів (високих в машині і так майже немає), низький гул змінився слабо (але змінився – стало менше).

важливо

І тим не менше, за рахунок зниження середнього шумового фону, особливо, на високих швидкостях, дійсно розмовляти в машині і слухати музику стало приємніше.

Зник уазовской брязкіт центрального замка дверей при закриванні – клацання глухий і приємний, двері також закриваються з більш «пристойним» звуком. Менша тепловіддача також помітна. До речі, сподіваюся, що тепер кондиціонер ефективніше влітку буде, за рахунок шумки даху головним чином.

Тепер чую ті шуми, які раніше з’їдалися іншими – раніше проявляється посвист вітру навколо бічних стекол, наприклад. Буду боротися специфічними уазовской методами, навряд чи це комусь крім уазоводов цікаво.

важливо

До речі, всі стекла по колу у мене в фірмової плівці Ллюмар – передня півсфера в атермальне, сзазі – тонована.

По думках деяких фахівців це також знижує загальну шумове навантаження, що йде через стекла.

Але знову ж таки, це не БМВешний триплекс на всіх вікнах, тому не треба думати, що наклеївши плівку ви відчуєте надзвичайний ефект – відчуєте влітку на сонце – менше гріється об’єктивно.

Тепер по музиці. Так, музика заграла краще. Однак, відразу скажу, я її налаштовував після шумки (зраджував баланс басів і верху), оскільки після шумоізоляції змінився тембр, бас став глухо.

З приводу посадки – легке зміна присутній (пол суть підводиться). Мені, мабуть, навіть трохи зручніше стало.

  • Зважаючи на вищенаведене, якщо мене хтось запитає: «А чи варто на моєму УАЗ Патріот робити шумоізоляцію?», То відповім так:
  • Якщо ви робите шумку на останні гроші, розраховуючи на карколомний ефект, то, напевно, не варто.
  • Якщо для вас шумоізоляція – елемент приємного тюнінгу з завданням зробити машину комфортніше, то цілком.

Чи буду я сам робити шумоізоляцію в подальшому (наприклад, при придбанні іншої аналогічної машини)? – Без питань, буду. Більш того, хочу зробити шумоізоляцію торпедо, незважаючи на чесне попередження майстра про те, що звук мотора повністю не заглушити.

У висновку хочу ще раз висловити подяку за роботи майстрам з другої ділянки (не запам’ятав імена, на жаль), за відповідальне ставлення до машин і клієнту (наприклад, вони дуже уважно і детально відповідали на всі мої запитання, навіть не цілком відносяться до самої шумоізоляції ).

Чекайте на шумку торпедо.

Денис, є бажання помістити ваш відгук в рамочку, спасибі за такий розгорнутий розповідь про відвідини нашого спеццентра.

Порада
Порада

Звичайно, шумоізоляція УАЗ Патріот це животрепетна тема для багатьох людей, і будь-яка наша робота з російськими автомобілями викликає широкий резонанс на автоклубах.

[/ Su_box]

Незважаючи на те, що на заводі Патріот нагородять навіть натяком на звукоізоляцію, ми постаралися зробити все можливе, щоб вам стало затишніше і комфортніше в автомобілі. Дякую за візит! Так, і чекаємо вас на шумоізоляцію торпедо))

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…