Скільки масла в ДВС

Скільки масла в двигуні автомобіля?

Для безперебійної роботи ДВС важлива якісна система мастила, основним елементом якої є моторне масло. Саме про те, скільки і коли його потрібно заливати в двигун, ми і поговоримо в цій статті.

Як визначити обсяг масла в двигуні?

Для визначення рівня мастильного матеріалу в ДВС існує спеціальний щуп. Щоб з його допомогою дізнатися рівень масла для початку потрібно загнати авто на рівну площадку і дочекатися поки охолоне мотор. Після чого витягти щуп, прибрати з нього залишки мастильних матеріалів і повернути на місце. Дістати щуп повторно. Рівень моторної рідини повинен бути між мінімальною і максимальною позначкою.

Якщо мастила в ДВС менше, ніж повинно бути, але термін її заміни ще не прийшов, можна просто долити пару сотень грам точно такого ж масла, як ви заливали до цього в двигун.

Відмітки мінімального і максимального рівня масла на щупі

Скільки масла потрібно для заміни в двигуні?

Занадто високий або низький рівень моторного масла є причиною багатьох несправностей. Саме тому важливо точно знати, скільки конкретно літрів заливати в двигун. Визначити потрібний обсяг мастильних матеріалів можна одним з декількох способів:

  • Найбільш простий спосіб – це вивчити інструкцію по експлуатації, яка додається до вашого автомобіля. Якщо у вас немає цього документа, знайти його можна на офіційному порталі виробника. Шукані цифри будуть вказані в розділі «Система змащення». При цьому для заливки нового мастильного матеріалу з заміною фільтра і без нього значення будуть різні. Також в цьому розділі буде вказано тип рекомендованого масла і його в’язкість.
  • Якщо знайти документ для вашого авто не вдалося, потрібну характеристику можна дізнатися на спеціалізованих сайтах з підбору масла. Тут в спеціальних графах потрібно вказати марку і модель авто, рік випуску і тип двигуна. Онлайн-сервіс запропонує вам не тільки різноманітність мастил від різних виробників, але і найбільш зручну фасовку (при якій у вас залишиться невеликий запас матеріалу).

Важливо враховувати, що обсяг мастила, зазначений в технічній літературі – повний. Тобто, він є максимальним для абсолютно порожнього ДВС. Без розбирання ДВС в ньому може залишатися до 500 мл «відпрацювання», тому заливати потрібно трохи менше масла, ніж вказано в документації.

Контролювати рівень мастила при заливці можна за допомогою щупа або за показаннями електронних датчиків, встановлених в агрегаті.

Розташування контрольного щупа і отвори для затоки масла в двигуні Honda CR-V 2013

Як часто рекомендується міняти масло?

На більшості автомобілів міняти мастило потрібно кожні 7 – 15 тис. Км пробігу (в залежності від марки авто). Але цей період може варіюватися в залежності від декількох факторів:

  • манери водіння;
  • умов експлуатації;
  • якості і типу палива.

Не варто забувати, що найбільш згубно на характеристики мастильних матеріалів впливають надвисокі температури, тому намагайтеся уникати будь-яких програвав.

Перевіряти рівень масла бажано кожні 2-3 тис. Км і доливати його в міру необхідності.

Регламентований інтервал заміни від автовиробників

Марка автомобіля Інтервал заміни масла, км
Дизельний двигун Бензиновий двигун
BMW 10 000 12 000
Volvo 7 500-10 000 15 000
Mazda 5 000 10 000
Mercedes 15 000 15 000
Nissan 10 000 15 000
Opel 7 500 15 000
Peugeot, Citroen 10 000 15 000
Renault 7 500 10 000
Land Rover 10 000-20 000 10 000-20 000
Toyota 10 000 10 000
Fiat 7 500-15 000 15 000
Volkswagen, Audi, Seat, Skoda 15 000 15 000
Kia 15 000 15 000
LADA 14 500-15 500 14 500-15 500
Ford 10 000-15 000 10 000-15 000

Окремо хочеться сказати про автомобілістів, які змушені щодня «штовхатися» в пробках. Пробіг у таких машин часто маленький, а ось сумарний робочий час може бути досить великим. У цьому випадку період заміни мастила слід вважати дещо інакше.

Наприклад, 15 000 км пробігу при швидкості 50 км / ч еквіваленти 300 ч. Приймемо ці 300 годин за інтервал, через який слід міняти масло. Якщо ви щодня витрачаєте 4 години дорогу з роботи і на роботу на авто, при цьому проїжджаєте від сили 70-100 км, для надійної роботи мотора міняти мастило належить кожні 2,5 місяці.

Чому масло потрібно міняти?

У двигуні внутрішнього згоряння мастило виконує відразу кілька функцій:

  • знижує тертя між рухомими і нерухомими елементами агрегату, а також створює тонку плівку між ними, що перешкоджає їх передчасного зносу;
  • відводить тепло, яке виробляється в процесі роботи мотора (в деяких моделях авто передбачені спеціальні маслоохолоджувачі);
  • за рахунок спеціальних присадок захищає деталі силового агрегату від негативного впливу температурних перепадів, а також запобігає корозії;
  • при заміні масла дозволяє видалити з двигуна (не розбираючи його) металевий пил та інші продукти зносу, що труться одна об одну елементів.

Коли масло «старіє» (в ньому накопичуються продукти згоряння, виробляються присадки і т.п.), воно починає гірше справлятися зі своїми «обов’язками». Це призводить до збільшення тертя між елементами вузла і погіршення тепловідвідних якостей. Крім того, таке накопичення може забити маслоканали.

Міняти масло потрібно разом з масляним фільтром, інакше бруд з фільтруючого елемента потрапить в нову моторну рідина.

Масляний нагар при несвоєчасній заміні мастила в моторі

Низький і високий рівень масла в двигуні

Недостатня кількість мастильного матеріалу в силовому агрегаті призводить до масляного «голодування»:

  • збільшується нагрів двигуна;
  • починається «сухе» тертя між рухомими і нерухомими елементами;
  • збільшується знос деталей і вузлів.

Після цього в певний момент ДВС заклинить або зруйнується один з його елементів.

При різкому зниженні обсягу моторної рідини, на приладовій панелі включиться відповідна лампочка. При незначній витоку (150-250 мл) індикатор зазвичай не спрацьовує.

Ознаки низького рівня мастила в двигуні внутрішнього згоряння:

  • високий рівень шуму при роботі мотора;
  • поява сторонніх звуків;
  • збільшення робочої температури ДВС;
  • збільшення періодів спрацьовування системи охолодження.

Не менш неприємний для мотора і перелив мастильних матеріалів . В таких умовах двигуну стає важче працювати, підвищуються навантаження на маслонасосів, коленвалу стає складніше обертатися, погіршується динаміка розгону, робота педалі газу стає менш чіткою, збільшується витрата палива, а сальники і прокладки можуть давати текти.

Якщо немає можливості злити рідину через зливну пробку на піддоні картера, можна спробувати витягти зайву мастило через заливну горловину за допомогою спеціального (або медичного) шприца.

На завершення варто зазначити, що будь-який ДВС вимагає стільки мастила, щоб її рівень (в холодному стані авто, що стоїть на рівній поверхні) строго відображався між відмітками “min” і “max” на щупі. Якщо обсяг моторної рідини опускається нижче «золотої середини», рекомендуємо його долити. Незначне підвищення середнього рівня допустимо, але заливати масло до максимальної позначки все ж не бажано.

Skoda Rap >> бортжурнал> Довідкова інформація: Заправні обсяги масла в ДВС. І чому масло потрібно міняти частіше, ніж раз в 15000 км або 1 рік!

Мої спостереження за постами в блогах за останній місяць привели до висновку – майже кожен новоявлений власник своєї шкоди ставить одне й те ж питання – а який обсяг масла необхідно заливати в двигун?
Для всіх і публікую довідкову інформацію по заправних обсягами масла в наші ДВС, кому цікаво додавайте в закладки. Якщо не виявили свого двигуна в списку – пишіть в коментарях тип двигуна, буду оперативно додавати інформацію.

І ось ще, хто говорить що ОД його намагається «розвести» порадами, що масло бажано міняти частіше, ніж написано в сервісній книжці. Ось вам інформація від виробника, чому це потрібно робити:

Skoda Rap>

Машини в продажу

Skoda Rap> 850 665 ₽

Skoda Rap> 839 900 ₽

Skoda Rap> 1. 128 000 ₽

Skoda Rap> 1. 157 800 ₽

Дивіться також

Коментарі 51

У таблиці CWVA максимальний обсяг масла після ремонту 4,3 л – це як? Я при заміні масла заливаю 4,2 л, по щупі виходить max. Тобто не зливати залишок (канали / стінки тощо), містять 100мл масла?
Масло я міняю зливом, потім шприцом висмоктують залишки з піддону.

Так все ж скільки рівно при заміні на CZCA заливається? Дилер мені відповів, що прям 4,5 літра, на просторах інтернету зазвичай фігурує цифра менше. Є особистий досвід?

4,5 в сухий так, я зазвичай на заміну 4,3 ллю до максимуму

Тобто 4-літрової каністри по-любому при заміні не вистачає?
У мене просто авто-то зовсім новий і у мене великі сумніви з приводу того, чи варто робити всі роботи у дилера при їх дикої вартості. Або самому купувати масла з фільтрами і міняти на найближчому СТО.

4 можна залити, буде рівень трохи вище середини. ) Але подом доведеться купувати літрушку і підливати, тим більше якщо мотор CWVA / B

Не, мотор CZCA – про який і питав) Поки що проїхав всього тисячу км – рівень не змінюється.

я першу зміну залив 4 л і проїхав тис 5. але у мене було півлітра в старій каністрі – підлив все. тому 4 л замало. а масло яке?

Так поки ніякого) У мене пробігу – одна тисяча км. У свій попередній Матіз лив все 156000 кілометрів Mobil і з двигуном ніяких абсолютно проблем не було.
Просто якщо зараз лити так само Mobil – то каністри у них по 4 літри і доведеться відразу дві купувати, що незручно. Ще почитавши всякі відгуки дивлюся в сторону генезис від Лукойла, там ужё по 5 є каністри, що набагато зручніше!

Зрозуміло! Вибирай тоді гарне масло)

А якщо, наприклад, трохи масла витрачається на угар, і я його трохи доливаю, щоб був завжди максимум, то чи впливає це якось на інтервал заміни?

Чуть чуть це дуже мало в справному ДВС. Тому не помітно вплив.

Велике спасибі за розміщену інформацію.

Андрій, а яким чином верхній багажник або їзда по обробленим реагентами дорогах впливає на масло в двигуні? Що взагалі під поняттям «верхній багажник» мається на увазі? Просто поперечні дуги можна вважати «верхнім багажником»? Або лижні кріплення?
Та й взагалі, простіше замість «важких умов» написати «при експлуатації в Росії». І все – далі можна навіть не пояснювати, що під цим мається на увазі …)))

Там банально мається на увазі з підвищеним опором коченню, більше навантаження на двигун, вище температура масла … Дрібниця звичайно, але якісь відсотки надає … Найбільше навантаження на масло звичайно це зима, холодні пуски, короткі пробіги, низькі середні швидкості.

Ну ти то розумієш ж, що велика частина з цих рекомендацій – маркетинговий продукт, розрахований на якогось усередненого власника, причому не схильного до особливої ​​педантичності обслуговуванні свого авто? )))

Ні, рекомендації збігаються з загрозою фізичної розправи, який чиниться на термін життя масла і деталей автомобіля даними умовами експлуатації, все по чесному.)

Тоді чому цей же виробник спочатку дає інші терміни? Чому б відразу не вказати заміну «раз на півроку або через 7,5 тисячі в залежності від того, що настане раніше»? Чи не знаходиш це дивним?

Чи не знаходжу. Машина повинна продаватися, тому в рекламі ціни вказані «Від …» а міжсервісний інтервал при цьому «До …» – ось це маркетинг) Якщо його дотримуватися, то дійсно гарантійний період автомобіль відходить.) А далі … сервісу потрібно заробляти, тому рекомендується масло міняти частіше. Простий приклад – скільки смартфон попрацює від однієї зарядки? У рекламі вказані міфічні сотні годин, але при цьому зрозуміло, що мова йде про режим очікування, а реальність буде сильно залежати від інтенсивності його використання …

Андрій, як автовласнику мені сумно від того, що піклуючись про заробіток сервісу виробник (точніше його офіційне представництво в РФ) ігнорує інтереси автовласників … (((
І це відчуваю не тільки я. Тому і довіри до такого роду рекомендаціями не надто багато … ((( ((
Тобі я вірю. а ось рекомендацій від виробника (тим більше спрямованим не на конкретного власника і його машину, а знеособленим) – не особливо … (((((((

В реальності масло міняти потрібно тоді, коли воно «закінчило працювати», фільтр повітряний тоді, коли він став брудним, стійку тоді, коли вона вийшла з допустимих параметрів і т.д. Але ці граничні терміни у кожного будуть свої індивідуальні, залежно від умов експлуатації. Хороший власник знає або вміє розпізнавати ці терміни. Але є просто усереднені терміни для середньостатистичного власника, який не хоче морочитися і просто їм слід.

Скільки масла заливати в двигун при заміні

Нерідко трапляються ситуації, коли водій не знає, скільки масла заливати в двигун. Адже величина заливається масляного розчину або необхідність його повної заміни залежать від багатьох факторів. Цей показник для кожного двигуна свій.

Скільки масла потрібно заливати в двигун

Дати однозначну відповідь на це питання неможливо. Транспортні засоби різних виробників і марок мають свою конструкцію системи мастила. Крім картера, масляна рідина знаходиться в трубопроводі, фільтрі, коленвале, інших вузлах. Скільки літрів масла потрібно заливати в власний двигун, можна знайти в керівництві по експлуатації. Це актуально, коли необхідно залити мастило перший раз. Виробник вказує належний показник заправки, якщо силовий агрегат порожнистий, тільки зібраний.

Після зливу масляного розчину з системи, деяке його кількість залишається злитим. Це 300-500 грам мастила. Визначити, скільки літрів масла заливати в автомобільний двигун можливо слідуючи розробленим для цього рекомендаціям. У двигуни вітчизняних автомобілів, з об’ємом від 1.8 до 2.4 літра, може увійти від 3.5 до 4.0 літрів масляної рідини. У такі ж силові агрегати імпортного виробництва увійде від 4.0 до 4.3 літра мастила. Щоб визначити, скільки масла заправлено в двигуні, необхідно скористатися щупом і виконати кілька дій:

  1. У заправну горловину необхідно спочатку лити 3.5-3.8 літра мастила.
  2. Почекати 2-3 хвилини, щоб переглянути щупом рівень мастильного розчину.
  3. Якщо величина недостатня, то необхідно додати 100-200 грам і знову перевірити ступінь заправки.

Процедуру необхідно повторювати до тих пір, поки потрібний показник заправки не буде досягнутий. При заливці мастила треба пам’ятати, що краще потроху доливати, ніж відразу отримати перелив. Зворотній відкачування мастила з системи – це дуже проблематичне заняття. Якщо змащення буде входити занадто багато, вона заллє деталі двигуна і агрегати біля нього. Це призведе до вспениванию масла і важкій роботі силового агрегату. Якщо заправний показник буде менше норми, що труться вузли та деталі будуть швидко зношуватися.

Необхідний показник заправки мастила можна викласти таблицею-шпаргалкою.

Величина обсягу силової установки, л Обсяг масла в двигуні, л
вітчизняні агрегати Зарубіжні агрегати
1.6 3.3-4.0 3.5-4.2
1.8 3.6-4.1 3.8-4.3
2.0 3.9-4.4 4.0-4.5
2.2 4.0-5.5 4.2-5.6
2.5 4.0-5.7 4.2-5.8
3.0 4.5-7.5 4.6-7.7
4.0 7.0-8.5 7.2-8.7
4.4 7.5-9.5 7.7-9.7
5.5 8.0-10.0 8.2-10.2

Щоб уникнути сумнівів і точно дізнатися, скільки мастильного матеріалу йде для транспортного засобу, можна звернутися до фахівців на станцію технічного обслуговування.

Визначити рівень масла – методи

Щоб дізнатися кількість масла в автомобільному двигуні, необхідно виконання кількох вимог. Вони є обов’язковими:

  • автомобіль необхідно встановити на рівному майданчику;
  • силовий агрегат повинен бути остиглим. Якщо перевірка проводитися після зупинки транспортного засобу, то необхідно почекати 15-20 хвилин. За цей час температура пускового агрегату знизитися, тиск в системі мастила впаде, а масляний розчин стече в картер;
  • завмер рівня мастила необхідно проводити штатним щупом.

На поверхні щупа набиті позначки: min і мах. Вони позначають мінімально і максимально допустимий заправний обсяг масла в автомобільному двигуні. Процес визначення рівня мастила складається з наступних пунктів:

  1. Мірний щуп необхідно вилучити з штатного місця і стерти з нього чистою ганчіркою залишки мастила.
  2. Встановити вимірювальний стрижень на штатне місце.
  3. Знову вилучити вимірювач і оглянути масляний шар. Він повинен розташовуватися між відмітками min і мах.
  4. Якщо шар мастила нижче мінімальної позначки, то в систему змащення потрібно долити масляний розчин.
  5. При рівні мастила вище максимальної позначки, необхідно зайву мастило відлити з системи.

У нинішній час майже всі автомобілі оснащені комп’ютерними системами оповіщення наявності масляного розчину і його витрати. Не рекомендується повністю довіряти комп’ютерних даних. Іноді, особливо перед тривалою поїздкою і після неї, необхідно самому перевірити показник рівня мастила в силовій установці.

Інтервали коли потрібно робити заміну

У сервісній книжці на транспортний засіб визначено пробіг, після якого проводитися заміна мастильного розчину. При відсутності напруженого режиму експлуатації, їзді по трасі за містом, пробіг між зміною мастила може становити до 15000 км. Експлуатація транспорту в міському потоці знизить пробіг до 9000-11000 км. Але і ці дані не точні до кінця, так як на стан мастила впливають деякі фактори, до яких відносяться:

  1. Вид і якісний стан палива, що заправляється.
  2. Обсяг силової установки.
  3. Тип мастила, який був залитий раніше, і її стан.
  4. Напрацювання мотогодин, відпрацьованих двигуном.
  5. Технічний стан транспортного засобу.
  6. Умови роботи автомобіля і режими експлуатації силової установки.

Ці чинники здатні змінити якість мастила. Втрата мастилом своїх характеристик призведе до швидкого зносу силової установки. У такій ситуації дати точну відповідь про якість мастильної рідини і необхідності її заміни може аналіз масляного розчину, проведений в лабораторних умовах.

Пробіг масла в двигуні

Необхідність заміни масляного розчину в двигуні можна обчислити не звертаючись до лабораторних фахівцям. Для це модно скористатися двома методиками розрахунку: по Напрацювання і по витраті палива.

Необхідність заміни по Напрацювання

Вихідними даними служать стабільна середня швидкість транспортного засобу по місту рекомендації заводу-виготовлювача по заміні мастила. Припустимо, швидкість по місту становить 40 км / год, а рекомендації заводу по заміні 15000 км.

Для розрахунку мотогодин необхідно дистанцію розділити на швидкісний режим. У даній ситуації, 15000/40 = 375 м / год. Отримане значення означає, що через 375 мотогодин роботи силової установки необхідно провести заміну масла.

Міжнародним стандартом АРІ розроблена зведена таблиця заміни масел, в залежності від їх типу і напрацювання моторесурсу.

Тип масляного розчину Напрацювання в мотогодинах
мінеральне 130-150
СінтетіческоеАРІ SJ / SHАРІ SL / SMПоліальфаолефіниЕстери 230-250320-350370-400430-450
напівсинтетичне 230-250

Припустимо, що в двигун транспортного засобу була проведена заливка масляного розчину SL / SM з робочим ресурсом 330 мотогодин. Для визначення пробігу, необхідно 330 м / год помножити на середній трафік 40 км / год. В результаті отримаємо пробіг до наступної заміни мастила 13200 км.

Необхідність заміни по витраті палива

Вихідними даними повинні стати витрата палива на 100 км руху по паспортним даним і фактичний. Наприклад, за паспортом витрата становить 9 літрів на 100 км, а фактичний – 11 літрів. Згідно з паспортом, зміна масла повинна проводитися через 15000 км руху машини.

Розрахунок витрат палива проводиться методом пропорції для паспортних та фактичних даних окремо. Для паспортних даних: 15000х9 / 100 = 1350 літрів. Для фактичних даних: 15000х11 / 100 = 1650 літрів.

Реальне відстань, через яке необхідно заливати нове масло розраховується подібної пропорцією: 1350х15000 / 1650 = 12270 км.

Кожен з методів можна використовувати для будь-якого транспортного засобу. Необхідно лише зафіксувати дані в момент заливки мастила в мотор.

Підведемо підсумки

Для того, щоб визначити, скільки масла потрібно заливати в автомобільний двигун, необхідно дотримуватися кількох рекомендацій:

  1. Вибирайте автомасло для транспортного засобу, який буде постійним в процесі всієї експлуатації. Мастило повинна вибиратися з урахуванням умов експлуатації транспорту.
  2. Якщо автотранспорт активно експлуатується, перевіряйте ступінь заливки масла за допомогою щупа не менше, ніж раз в 3-4 дня.
  3. Слідкуйте за межпробеговим періодом заміни мастила.
  4. Проводьте моторний затоку мастила відповідно до технології. Не допускайте недоливу або переливу розчину.
  5. При відсутності досвіду, знань або наявності сумнівів, зверніться на станцію технічного обслуговування, на якій є необхідне обладнання. Фахівці проведуть необхідні роботи з двигуном, незалежно від того, дизельний він або бензиновий.

Дотримання рекомендацій гарантує вам тривалу експлуатацію силового агрегату.

4 способи визначити, скільки масла залити в двигун

У Росії чимало автомобілістів, які звикли при обслуговуванні машини розраховувати виключно на себе. Це не тільки гарантує фінансову вигоду (не потрібно витрачатися на послуги сторонніх фахівців), але і забезпечує належну якість робіт.

Одними з найбільш популярних способів «розлучення» автолюбителів доблесними сервисменами як і раніше залишається неякісна заміна моторного масла: кому-то його не змінюють зовсім, іншим забувають змінити фільтр, а з третіх беруть гроші за додатковий обсяг рідини, який осідає в засіках ушлого майстра. Тим часом, виконати таку найпростішу операцію може навіть домогосподарка. Для цього потрібно мати пару ключів і дійсно любити свою машину. Однак якщо ви зважитеся виконати цю процедуру самостійно, не зайвим буде з’ясувати, який обсяг масла потрібно придбати для вашого мотора. Сьогодні ми розповідаємо про чотирьох способах визначити, скільки літрів потрібно залити в двигун.

Кашу маслом не зіпсуєш?

Прежде всего, запомните, что поговорка «кашу маслом не испортишь» в случае с двигателем внутреннего сгорания абсолютно не работает. Каждый отдельно взятый мотор рассчитан на работу с определённым объёмом лубриканта. Разумеется, производители предусматривают некую дельту — максимальный и минимальный уровни. Именно этими параметрами и надо руководствоваться. При слишком низком уровне моторного масла двигатель будет значительно быстрее изнашиваться и плохо охлаждаться, а чрезмерный объём быстро выведет из строя сальники коленчатого вала и станет причиной сильного загрязнения впускного тракта. Тот самый случай, когда перелив так же опасен, как недолив. Посему к заливаемому объёму нужно подойти ответственно.

Чтобы выяснить, сколько масла нужно приобрести и залить в ваш двигатель, можно воспользоваться любым поисковиком в Интернете. Однако полученная таким образом информация может быть некорректной и основанной лишь на домыслах. Чтобы не ошибиться в столь ответственном деле, рекомендуем воспользоваться простыми рекомендациями.

Способы определения объёма масла

1. Самый простой и наиболее правильный путь — отыскать руководство пользователя, которое прилагается к вашему автомобилю с завода. Как правило, у каждой современной машины есть сразу несколько талмудов, рассказывающих обо всех особенностях данной модели. Загляните в содержание и найдите пункт «Технические характеристики автомобиля». В этом разделе вы обнаружите подзаголовок «Система смазки». Там и находятся заветные цифры. К примеру, будет сказано, что полный объём заливаемого масла 4,2 литра при условии замены фильтра и 3,9 — если его не менять. Также вы найдёте информацию о том, какое именно масло нужно заливать — его тип и вязкость.

Обычно производители рекомендуют заливать масла, выпускаемые под собственным или дружественным марке брендом. В действительности вы можете использовать абсолютно любое аналогичное по параметрам масло от любого производителя — ничего страшного с мотором не случится. Важно лишь, чтобы спецификация лубриканта отвечала параметрам, обозначенным производителем мотора (соответствующие допуски есть прямо на этикетке канистры). В зависимости от производителя разделы инструкции могут различаться, однако нужная вам информация там точно есть, нужно лишь не полениться её найти.

2. Если инструкция по каким-то причинам не сохранилась, можно воспользоваться помощью официального веб-сайта производителя вашего автомобиля. Нередко руководство пользователя можно скачать целиком или отыскать базовую информацию о характеристиках вашего мотора. Его спецификацию определить несложно, достаточно заглянуть в свидетельство о регистрации.

3. Ну а если вы не нашли нужную информацию даже там, воспользуйтесь помощью специализированных сайтов по подбору масла. Вбив в соответствующие поля марку и модель, год выпуска и выбрав двигатель, вы получите множество вариантов масел от разных производителей. При этом вам предложат фасовку, при которой масла хватит с запасом.

4. При замене масла воспользуйтесь измерительным щупом. Это простейшее приспособление нужно применять, когда автомобиль стоит на ровной площадке, а двигатель находится в холодном состоянии. Измерение уровня масла производится в три этапа. Сначала щуп вынимается и тщательно протирается тряпочкой. Затем он вставляется обратно до конца. После этого снова аккуратно вынимается. Теперь вы сможете увидеть, сколько именно масла находится в картере двигателя. Поддерживайте в процессе эксплуатации уровень масла примерно посередине между отметками «max» и «min».

Виконавши роботу по заміні масла на своєму автомобілі самостійно хоча б один раз, ви отримаєте безцінну інформацію про його обсязі і будете точно знати, скільки потрібно буде його придбати для наступної заміни. Відзначимо, що купувати його завжди краще з невеликим запасом: деякі двигуни схильні його споживати протягом міжсервісний інтервалу, а значить, резервна літрушка в багажнику або гаражі вам точно не зашкодить. Також не забувайте, що відпрацьоване масло зливається не в повному обсязі, а значить, доливати при заміні потрібно на пару-трійку сотень грамів менше.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Не працює підсвічування годин ваз 2107

Чи не працює підсвічування годин ваз 2107 Годинники ВАЗ 2107: усунення несправностей…

Розбирання збірка паливного насоса

Розбирання збірка паливного насоса Розбирання збірка паливного насоса Перед складанням паливного насоса…

Витрата бензину лада веста механіка

Витрата бензину лада веста механіка Витрата палива Лада Веста на 3-ох модифікаціях…

Робочий тиск масла в двигуні камаз

Робочий тиск масла в двигуні камаз Клуб власників і любителів автомобілів КАМАЗ…

Перевірка датчика рівня палива

Перевірка датчика рівня палива Перевірка датчика рівня палива Про кількість що залишився…

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі)…

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла Лада 2114 «Salavat Motorsport»> бортжурнал> Засіб…

Скільки масла заливати в двигун оки

Скільки масла заливати в двигун оки Заміна масла в двигуні ока Автомобіль…

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі) Не так…

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор Заміна масла в двигуні ВАЗ…