Скільки масла заливати в двигун оки

Заміна масла в двигуні ока

Автомобіль ВАЗ «Ока» сконструйований досить давно, тому і пристрій цієї малолітражки – порівняно просте, що дозволяє автовласникам виконувати самостійно всі обслуговуючі та ремонтні роботи.

Один з найважливіших видів обслуговування силової установки «Ока» – заміна масла, особливо взимку. Технологічно ця операція – легковиполнімая і не вимагає якихось особливих навичок або знань. Важливо тільки дотримувати періодичність проведення робіт і уточнити, яку мастило слід заливати.

Коли міняти, що і скільки заливати

Заміна масла в двигуні «Ока» версій 1111 та 11113 відповідно до рекомендацій виробника, повинна виконуватися при кожному плановому ТО. Періодичність ж між обслуговуванням становить 10 тис. Км пробігу. Але точно дотримуватися періодичність не варто, і заміну мастила виконувати трохи раніше, приблизно після 8-9 тис. Км пробігу.

Автолюбителі можуть помітити, що заміну слід проводити досить часто. Але тут варто розуміти, що силові установки для «Оки» розроблені давно, тому і високих експлуатаційних показників від них чекати не варто.

Винятком є ​​«Ока» модифікації 11116, що комплектуються китайським силовим агрегатом. У цього мотора періодичність заміни мастила більш звична – 15 тис. Км пробігу.

Наступним важливим критерієм для цієї операції є тип масла. У цьому питанні мотори малолітражки не особливо «примхливі», і в них можна заливати мінеральні і напівсинтетичні масла в’язкістю 5W-40, 10W-40,15-W40, тобто найпоширеніші варіанти. Що ж стосується виробників, то тут вже справа смаку і двигун можна заливати як «Лукойл» або «Роснефть», так і Mobil, Mannol, ZIC.

Що стосується китайської установки, то для неї застосовуються масла тієї ж в’язкості, але краще в мотор заливати «напівсинтетику» зарубіжних виробників.

«Ока» хороша тим, що у неї мінімалізм присутній скрізь, в тому числі і обсягах заправних рідин. Для обслуговування мотора потрібно всього 2,5 літра мастильного матеріалу. Причому такий обсяг масла заливається в усі типи двигунів «Ока», як вітчизняних, так і китайського.

Разом з мастилом заміні підлягає і фільтруючий елемент. Для версій 1111 та 11113 підійде фільтр підійде практично від будь-якого ВАЗа. А ось для китайської установки потрібен елемент від іномарки. Для цього мотора підходять фільтри виробництва MAN, FILTRON, SCT, використовувані на Toyota KIA Mazda Nissan.

необхідну оснащення

З періодичністю і використовуваними матеріалами розібралися, переходимо до практичної частини, тобто технології виконання заміни.

Для проведення робіт, в цілому, буде потрібно:

  • Нове масло і фільтруючий елемент;
  • Стандартний набір ключів;
  • Знімач фільтрів;
  • Оглядова яма;
  • Ємність для зливу відпрацювання;
  • дрантя;

Підготувавши все, можна приступати до заміни.

етапи робіт

Операція виконується на теплому моторі, тому оптимальний варіант – зробити все після поїздки, давши час, щоб двигун трохи охолов.

Далі чинимо так:

      • Відкриваємо капот;
      • Скручуємо кришку маслозаливной горловини (вона розташовується на клапанної кришці ГБЦ);
      • Збираємося під авто (для цього і потрібна яма);
      • Знаходимо на піддоні зливну пробку;
      • Зриваємо пробку і повільно її вивертаємо (у другій руці тримаємо підготовлену ємність). Якщо піддон ще гарячий – краще почекати, поки він охолоне;
      • Вивернувши повністю пробку швидко підставляємо ємність. Вичікуємо час, щоб мастило по максимуму злилася (10-15 хв);
      • Загортаємо на місце пробку і затягуємо;
      • Знімачем демонтуємо фільтруючий елемент (якщо пристосування немає, то просто пробиваємо корпус викруткою і використовуючи її як важіль, зриваємо деталь);
      • Перед установкою нового фільтруючого компонента, заповнюємо його мастилом і обов’язково промазуємо ущільнювач (гумове кільце);
      • Монтуємо фільтр на місце і затягуємо від руки;
      • Заповнюємо мотор новим мастильним матеріалом (робимо це поетапно – спочатку заливаємо 2 л., Вичікуємо поки масло стече, доводимо до потрібного рівня, орієнтуючись по щупі);
      • Ставимо на місце кришку маслозаливной горловини;

Через невеликий проміжок часу (1-2 години) повторно перевіряємо рівень для переконання, що він знаходиться в межах норми, якщо потрібно – коригуємо.

Заміна з промиванням

Вище описана послідовність заміни в тому випадку, якщо в мотор заливається той же масло, що і використовувалося раніше.

Але деяким власникам з різних причин доводиться переходити на іншу марку мастила. І в цьому випадку рекомендується виконувати заміну з попереднім промиванням. Така операція – це просто двоетапна зміна мастила.

Суть її така – після зливу мастила заповнюємо мотор промивної рідиною (але краще маслом, яке буде заливатися) і міняємо фільтр. Далі запускаємо силовий агрегат, даємо йому час попрацювати (15-20 хв.), Все зливаємо і наливаємо в мотор нову мастило, а також змінюємо фільтруючий елемент.

Тому якщо планується зміна з промиванням, слід запастися подвійною кількістю олії (5 л) і двома фільтрами. При цьому один фільтр можна брати найдешевший, оскільки він працювати буде всього 20 хв.

Який обсяг моторного масла в двигуні ОКА?

Деякі вітчизняні автомобілісти цікавляться, який оптимальний обсяг масла в двигуні Оки. Зрозуміло, в першу чергу відповідь на дане питання хочуть знати водії, які їздять на ВАЗ-11113 та інших його варіаціях. Модифікацій «Оки» чимало. У картер ВАЗ-1111 і аналогічних моделей потрібно заливати два з половиною літра моторного масла. Картер являє собою частину машини, що захищає найважливіші запчастини движка.

У двигуни вироблених не так давно вантажних авто «Ока» необхідно лити більшу кількість автомастила (приблизно чотири літри). Змінювати мастило треба правильно. Далі буде розглянута процедура заміни нафтопродукту в машині ВАЗ-1111.

Процедура заміни автомастила для трансмісії, для мотора

Заміна моторного масла

Автовиробник визначає, яке масло треба лити в двигун. У мотор можна заливати «Лукойл-люкс», «Новойл-синт». Для трансмісії хорошим варіантом є масляна рідина «Рольст».

Алгоритм, за яким ви можете поміняти расходник, такий:

  1. Відкрийте кришку маслозаливной горловини. Вона розташовується на деталі, що захищає голівку циліндрового блоку.
  2. Акуратно, так як мастило сильно нагріта, відкрийте кришку зливу, що розташовується на картерной піддоні. Не забудьте встановити під неї ємність для відпрацьованого автомастила.
  3. Зніміть маслофільтр за допомогою інструменту. Якщо ключа немає, а вручну демонтувати фільтруючий елемент ви не можете, скористайтеся викруткою. Пробивання маслофільтра краще виконувати ближче до дна. Після цього закрийте кришку зливу.
  4. Налийте свіжий нафтопродукт в маслофільтр (приблизно наполовину).
  5. Виконайте змазування кільцевого ущільнювача. Вмонтовуйте новий маслофільтр на моторний штуцер. Здійснюйте це вручну, не використовуючи ключ.
  6. Налийте стільки автомастила, скільки потрібно. Як багато мастила лити – залежить від моделі автомобіля. Перевіряти обсяг заливається нафтопродукту можливо за допомогою покажчика. Закрутіть кришку в деталь, яка захищає головку блоку циліндрів.
  7. Заміна масла в двигуні підійшла до свого завершення. Запустіть силовий агрегат, дозвольте йому пропрацювати на холостих обертах пару хвилин. Індикатор, який вказує на аварійне тиск мастила, повинен згаснути через кілька хвилин після пуску движка. Вимкніть мотор, виконайте перевірку обсягу автомастила. Якщо його мало, здійсните долівку.

Заміна трансмісійної мастила

Міняти масло в КПП потрібно так:

  1. Демонтувати ковпак з гуми, встановлений на Сапун, помийте його.
  2. За допомогою викрутки або дроту почистіть ковпак, поставте його назад.
  3. Відкрутіть кришку зливного отвору, заздалегідь встановивши під нього таз. Дочекайтеся, поки весь нафтопродукт зіллється. У чотирьохлітровий таз повинна увійти вся стара мастило.
  4. Дістаньте з отвору задньої кришки трансмісії масляний щуп.
  5. Налийте свіжий расходник в маслозаливную горловину. Не забудьте поставити в отвір воронку.
  6. Виконайте перевірку обсягу автомастила. Якщо треба, здійсните долівку.

Злив мастила необхідно здійснювати відразу після виключення движка, поки вона ще гаряча. Якщо мотор охолов, заведіть його, виконайте прогрів до вісімдесяти градусів. Зазвичай слив триває не довше чверті години.

Скільки масла заливати в двигун оки

Скільки масла заливається в двигун оки

Розташування масляного фільтра на двигуні

Заправний обсяг картера двигуна – 2,5 л.

Масло зливайте після поїздки, поки двигун не охолов. Якщо двигун холодний, пустіть і прогрійте його до температури приблизно 80 ° С за вказівником температури охолоджуючої рідини. Щоб повністю злилося масло, необхідно не менше 15 хв.

Рекомендується заливати масло тієї ж марки, що і було в двигуні. Якщо ви все ж вирішили змінити марку масла, то промийте систему змащення двигуна промивання маслом або маслом тієї марки, яка буде заливатися в двигун. Для цього після зливу старого масла залийте нове до нижньої позначки покажчика рівня масла. Пустіть двигун і дайте йому попрацювати на холостому ходу 10 хв. Злийте масло і тільки після цього замініть масляний фільтр. Тепер можете залити нове масло до необхідного рівня (верхньої позначки на щупі).

Спеціальний ключ для зняття масляного фільтра
ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ
1. Викрутіть пробку отвору для заливання води на кришці головки блоку циліндрів.
2. Обережно (так як масло гаряче) відверніть пробку зливного отвору на картері двигуна, попередньо підставивши під неї ємність, і злийте відпрацьоване масло. 3. Відверніть масляний фільтр спеціальним ключем. Якщо такого ключа немає, а фільтр не вдається відвернути руками, пробийте корпус фільтра викруткою і відверніть фільтр, використовуючи її як важіль. Фільтр пробивайте ближче до його денця, щоб не пошкодити штуцер на двигуні. Загорніть пробку зливного отвору в картер двигуна.

4. Перед установкою масляного фільтра залийте в нього нове моторне масло приблизно до половини його місткості.

5. Змастіть кільце ущільнювача нового фільтру моторним маслом. Загорніть руками новий фільтр на штуцер двигуна.

6. Залийте необхідну кількість нового масла, контролюючи його рівень за вказівником. Загорніть пробку в кришку головки.

7. Пустіть двигун і дайте йому попрацювати кілька хвилин на холостому ходу (контрольна лампа недостатнього тиску масла повинна згаснути через 2-3 с після пуску двигуна). Зупиніть двигун, перевірте рівень масла і при необхідності долийте до необхідного.

« Попередня сторінка
3.6. Перевірка працездатності термостата
^
До змісту
наступна сторінка »
3.8. Заміна фільтруючого елемента повітряного фільтра

Copyright © 2007-2019 Всі права захищені. Всі торгові марки є власністю їх власників.

Розташування масляного фільтра на двигуні

Заправний обсяг картера двигуна – 2,5 л.

Перелік масел, рекомендованих заводом-виробником, наведено в додатку «Паливно-мастильні матеріали та експлуатаційні рідини» .

Масло зливайте після поїздки, поки двигун не охолов. Якщо двигун холодний, пустіть і прогрійте його до температури приблизно 80 ° С за вказівником температури охолоджуючої рідини. Щоб повністю злилося масло, необхідно не менше 15 хв.

Рекомендується заливати масло тієї ж марки, що і було в двигуні. Якщо ви все ж вирішили змінити марку масла, то промийте систему змащення двигуна промивання маслом або маслом тієї марки, яка буде заливатися в двигун. Для цього після зливу старого масла залийте нове до нижньої позначки покажчика рівня масла. Пустіть двигун і дайте йому попрацювати на холостому ходу 10 хв. Злийте масло і тільки після цього замініть масляний фільтр. Тепер можете залити нове масло до необхідного рівня (верхньої позначки на щупі).

Спеціальний ключ для зняття масляного фільтра
ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ
1. Викрутіть пробку отвору для заливання води на кришці головки блоку циліндрів.
2. Обережно (так як масло гаряче) відверніть пробку зливного отвору на картері двигуна, попередньо підставивши під неї ємність, і злийте відпрацьоване масло. 3. Відверніть масляний фільтр спеціальним ключем. Якщо такого ключа немає, а фільтр не вдається відвернути руками, пробийте корпус фільтра викруткою і відверніть фільтр, використовуючи її як важіль. Фільтр пробивайте ближче до його денця, щоб не пошкодити штуцер на двигуні. Загорніть пробку зливного отвору в картер двигуна.

4. Перед установкою масляного фільтра залийте в нього нове моторне масло приблизно до половини його місткості.

5. Змастіть кільце ущільнювача нового фільтру моторним маслом. Загорніть руками новий фільтр на штуцер двигуна.

6. Залийте необхідну кількість нового масла, контролюючи його рівень за вказівником. Загорніть пробку в кришку головки.

7. Пустіть двигун і дайте йому попрацювати кілька хвилин на холостому ходу (контрольна лампа недостатнього тиску масла повинна згаснути через 2-3 с після пуску двигуна). Зупиніть двигун, перевірте рівень масла і при необхідності долийте до необхідного.

Деякі водії цікавляться, скільки масла заливати в Оку. Це, в більшій мірі питання Даний турбує тих, хто користується автомобілем марки ВАЗ-1111 і іншими очима її модифікаціями. Або ті, чиї близькі (наприклад, хтось із старшого покоління) придбали таку машину.

Завод-виробник автомобілів марки Ока радить використовувати певні види масел.

У автомобіля Ока маса модифікацій. У масове виробництво пішли не всі, проте кілька сотень зразків все таки було продано. Залежно від терміну проекту, з яким з їх числа маєте справу, звичайно точно визначити обсяг мотора. Наприклад, 1-і авто Ока (ВАЗ-1111 і подібні) мають заправний обсяг картера 3.5,5 л. Що таке картер? Так іменується деталь автомобіля, із застосуванням в якій потрібно захищаються його найважливіші деталі. Це редуктор, різні деталі мотора, що знаходяться в русі, і т. Д. Картер не тільки захищає, та й змащує ті деталі машини, які знаходяться в русі.

У придумані відносно не так давно (у 2007 році) вантажівки Ока потрібно заливати, природно, ніж просто масла. Близько 4 л. Не менш важливо робити це правильно. Розглянемо правила заливки масла конкретно в легковий автомобіль. За порадами виробника, необхідно використовувати цю рідину певних видів. Розглянемо приміром, як поміняти її для автомобіля ВАЗ-1111.

Для змащення мотора автомобіля Ока підходять масла «Лукойл-люкс», «Новойл-синт», для картера коробки – трансмісійні масла «Рольст», «ТМ5-9П».

Читайте:

Завод-виробник автомобілів марки Ока радить використовувати певні види масел. Наприклад, для паливного бака – бензин АІ-91 і 95; щоб залити в систему змащення двигуна – «Лукойл-люкс», «Новойл-синт» і подібні. Для картера коробки – трансмісійні масла «Рольст», «ТМ5-9П» і інші такого ж типу.

Міняємо масло ОКА ВАЗ 11113

Порядок зміни масла (кажучи конкретно про движок) зобов’язаний наступним:

  1. Відвернути пробку отвору, іменованого наливним. Воно розташоване на кришці, яка, слідом, захищає голівку блоку циліндрів.
  2. Дуже обережно (моторна рідина дуже пекуча) слід відвернути пробку зливного отвору, розташовану на картері. Принципово раніше поставити під неї якусь тару і злити туди рідину, яка вже було відпрацьовано.
  3. Потім необхідно відвернути фільтр масляної води при використанні спеціального ключа. Що робити, якщо такого ключа немає і неможливо його ні в кого позичити або отримати будь-яким іншим чином, а руками відвернути фільтр не виходить? Хорошим варіантом буде випробувати відкрутити фільтр викруткою, якщо використовувати її як важеля. Фільтр слід пробивати самі ближче до денця. Пізніше пробку зливного отвору необхідно звернути в картер.
  4. Приблизно на одну другу місткості масляного фільтра залити туди нове моторне масло. Це потрібно зробити без виконання якісної установки, як будете встановлювати масляний фільтр.
  5. Після чого потрібно змастити кільце ущільнювача нового фільтру (іншими словами, масляного фільтра) моторним маслом, краще підходящої марки. Потім загорнути новий масляний фільтр на штуцер мотора. Робити це необхідно руками, без допомоги якихось інструментів.
  6. Потім слід залити стільки даної олійної води, скільки потрібно. Вже було сказано, що чіткий розмір потрібної кількості знаходиться в залежності від застосовуваної модифікації Оки. Тримати під контролем, скільки його було поміщено в движок, звичайно за допомогою покажчика. Потім необхідно звернути пробку в кришку, що захищає голівку.
  7. Останній крок – пустити движок і дати йому вхолосту попрацювати невелика кількість часу. По хорошому лампа, що показує, що тиск масла не відповідає нормі, повинна згаснути через кілька хвилин якщо движок був запущений. Потім необхідно призупинити движок, пізніше перевірити, чи достатній рівень масла. Якщо його недостатньо, долити, поки його не буде стільки, скільки необхідно.

Замір тиску масла двигуна автомобіля Ока

Якщо необхідно змінювати масло в коробці, метод наведено нижче.

Якого скільки масла заливати в оку і як це робити правильно

Багато водіїв цікавляться, скільки масла заливати в Оку. Звичайно, переважно питання це хвилює тих, хто користується автомобілем марки ВАЗ-1111 та іншими її модифікаціями. Або ті, чиї близькі (наприклад, хтось із старшого покоління) купили таку машину.

Завод-виробник автомобілів марки Ока рекомендує використовувати певні види масел.

У автомобіля Ока дуже багато модифікацій. У масове виробництво пішли далеко не всі, але по кілька сотень зразків все ж було продано. Залежно від того, з яким з них маєте справу, можна з точністю визначити обсяг двигуна. Наприклад, перші автомобілі Ока (ВАЗ-1111 і подібні) мають заправний обсяг картера 2,5 л. Що таке картер? Так називається деталь автомобіля, за допомогою якої захищаються його найважливіші деталі. Це редуктор, різні деталі двигуна, що знаходяться в русі, і т. Д. Картер не тільки захищає, але і змащує ті деталі машини, які знаходяться в русі.

У винайдені відносно недавно (в 2007 році) вантажівки Ока необхідно заливати, звичайно, більше масла. Близько 4 літрів. Не менш важливо робити це правильно. Розглянемо правила заливки масла саме в легковий автомобіль. За рекомендаціями виробника, потрібно використовувати цю рідину певних видів. Розглянемо для прикладу, як міняти її для автомобіля ВАЗ-1111.

Яку рідину заливати і як це робити?

Для змащення двигуна автомобіля Ока підходять масла «Лукойл-люкс», «Новойл-синт», для картера коробки передач – трансмісійні масла «Рольст», «ТМ5-9П».

Завод-виробник автомобілів марки Ока рекомендує використовувати певні види масел. Наприклад, для паливного бака – бензин АІ-91 і 95; щоб залити в систему змащення двигуна – «Лукойл-люкс», «Новойл-синт» і подібні. Для картера коробки передач – трансмісійні масла «Рольст», «ТМ5-9П» та інші того ж типу.

Порядок заміни масла (якщо говорити саме про двигун) повинен бути наступним:

  1. Відвернути пробку отвору, званого наливним. Воно розташоване на кришці, яка, в свою чергу, захищає голівку блоку циліндрів.
  2. Максимально обережно (моторна рідина дуже гаряча) слід відвернути пробку зливного отвору, розташовану на картері. Важливо до цього поставити під неї якусь тару і злити туди рідину, яка вже було відпрацьовано.
  3. Потім потрібно відвернути фільтр масляної рідини за допомогою спеціального ключа. Як бути, якщо такого ключа немає і неможливо його ні в кого позичити або отримати будь-яким іншим чином, а руками відвернути фільтр не виходить? Непоганим варіантом буде спробувати відкрутити фільтр викруткою, якщо використовувати її в якості важеля. Фільтр слід пробивати якомога ближче до денця. Потім пробку зливного отвору потрібно звернути в картер.
  4. Приблизно на половину місткості масляного фільтра залити в нього нове моторне масло. Це потрібно зробити до того, як будете встановлювати масляний фільтр.
  5. Після цього необхідно змастити кільце ущільнювача нового фільтру (тобто, масляного фільтра) моторним маслом, бажано потрібної марки. Потім загорнути новий масляний фільтр на штуцер двигуна. Робити це потрібно руками, без допомоги будь-яких інструментів.
  6. Потім слід залити стільки даної олійної рідини, скільки необхідно. Вже було сказано, що точний розмір необхідної кількості залежить від використовуваної модифікації Оки. Контролювати, скільки його було поміщено в двигун, можна за допомогою покажчика. Потім потрібно звернути пробку в кришку, що захищає голівку.
  7. Останній крок – пустити двигун і дати йому вхолосту попрацювати невелика кількість часу. В ідеалі лампа, що показує, що тиск масла не відповідає нормі, повинна згаснути через пару хвилин після того, як двигун був запущений. Потім потрібно зупинити двигун, потім перевірити, чи достатній рівень масла. Якщо його недостатньо, долити, поки його не буде стільки, скільки потрібно.

А якщо потрібно замінити масло в коробці передач, алгоритм наведений нижче.

Як замінити моторне масло в коробці передач

Для заміни масла в коробці передач, будуть потрібні саме масло, викрутка, воронка, ключ на 17.

Якщо потрібна заміна моторного масла в коробці передач, потрібно наступне: саме масло, викрутка, воронка, ключ на 17. Алгоритм дій наступний:

  1. Перед тим, як замінювати масло, потрібно зняти з сапуна (так називається пристрій, за допомогою якої ємність повідомляється з атмосферою, щоб підтримувати необхідний рівень тиску) гумовий ковпачок і промити його.
  2. За допомогою викрутки або дроту потрібно прочистити ковпачок отвору в Сапунов, а потім встановити його на місце.
  3. Вивернути пробку отвору для зливу масла, попередньо підставивши під нього ємність. Почекати, поки воно зіллється повністю, потім загорнути пробку.
  4. З отвору в задній кришці, розташованої в коробці передач, вийняти покажчик рівня масла.
  5. Потім має бути залито нове масло в отвір, що знаходиться під покажчиком. Важливо вставляйте воронку.
  6. Перевірити рівень масла. Якщо це необхідно, долити до потрібної позначки.

Важливі зокрема в якості висновку

Потрібно не забувати про важливі деталях, заливаючи масло в автомобіль.

Зливати цю рідину потрібно після поїздки, і чим швидше, тим краще – поки двигун ще не встиг охолонути.

Як бути, якщо двигун уже став холодним? Його потрібно запустити і прогріти до температури приблизно 80 ° С. Не можна поспішати зливати масляну рідину. На цю процедуру має піти не менше 15 хвилин. Не слід розраховувати, що це станеться швидше.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Не працює підсвічування годин ваз 2107

Чи не працює підсвічування годин ваз 2107 Годинники ВАЗ 2107: усунення несправностей…

Розбирання збірка паливного насоса

Розбирання збірка паливного насоса Розбирання збірка паливного насоса Перед складанням паливного насоса…

Витрата бензину лада веста механіка

Витрата бензину лада веста механіка Витрата палива Лада Веста на 3-ох модифікаціях…

Робочий тиск масла в двигуні камаз

Робочий тиск масла в двигуні камаз Клуб власників і любителів автомобілів КАМАЗ…

Перевірка датчика рівня палива

Перевірка датчика рівня палива Перевірка датчика рівня палива Про кількість що залишився…

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі)…

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла Лада 2114 «Salavat Motorsport»> бортжурнал> Засіб…

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі) Не так…

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор Заміна масла в двигуні ВАЗ…

Симптоми брудного паливного фільтра

Симптоми брудного паливного фільтра Забруднення паливного фільтра Паливний фільтр є одним з…