Автомобільний двигун внутрішнього згоряння потребує якісної мастилі. Від цієї системи залежить ряд експлуатаційних властивостей, таких як витрата паливної суміші, кількість пройдених кілометрів між капітальними ремонтами та інше.

Ефективність зниження тертя безпосередньо залежить від стану системи двигуна, а також типу і якості масла, яке в ній застосовується. Виробники витратних компонентів створюють різні види олії, які потрібні в тій чи іншій ситуації.

Автомобільні компанії, в свою чергу, вказують, з яким компонентом експлуатація машини буде відбуватися найкраще.

Скільки масла заливати в двигун?  Розглядаємо на прикладах іномарки і наших машин

Гарне масло запорука довгого життя двигуна.

Що стосується використання масла на новому автомобілі, то це питання досить просто вирішити. В інструкції до машини завжди вказані види масла, керівництво по долівці і заміні і відповіді на різні питання.

Крім того, новий автомобіль, що знаходиться на гарантійному обслуговуванні, дозволяє водієві звернутися в сервіс в будь-який момент, дізнавшись, який склад вибрати. На жаль, це майже не поширюється на автомобілі, які прослужили довгі роки і мають великий пробіг.

В такому випадку долівка і заміна масла стає більш складним заходом.

Який пробіг вважається великим

В першу чергу, необхідно визначитися з термінологією. Словосполучення «великий пробіг», зрозуміло, відносно. Воно необхідне для поняття того, як часто двигун потребує капітального ремонту і на якій позначці одометра він потрапляє в групу ризику через зношування.

Однозначного показника в цифрах немає – не можна точно сказати, який пробіг є великим для двигунів в цілому. Як правило, для агрегату вітчизняного походження великий пробіг – це від 100000 кілометрів.

Зверніть увагу

При цьому, якщо говорити про деяких японських двигунах, то навіть 1000000 кілометрів можуть майже не позначитися на їх стані. В середньому, імпортні двигуни здатний пройти від 150 до 200 тисяч кілометрів без потреби в капітальному ремонті та ризику зламатися через зношування.

Якщо двигун зарубіжного виробництва при такому пробігу має проблеми, то він, швидше за все, неправильно експлуатується – або залито погане масло, або сама процедура відбувалася неправильно.

Особливості використання масла в двигунах з великим пробігом

Для того щоб зрозуміти, що відбувається в ходової системи автомобіля з великим пробігом, а також підібрати правильний склад в такій ситуації, необхідно знати принцип роботи мастила в двигуні. Особливо важливо це в тому випадку, якщо автомобіль має великий пробіг.

У двигуні, який працює протягом довгого часу, деталі починають зношуватися.

В першу чергу це стосується циліндропоршневої групи. Її знос впливає на компресію, отже, знижуючи паливну ефективність роботи двигуна. Для підтримки колишньої динаміки йому необхідно все більше пального.

У таких ситуаціях допускається перехід на синтетичні масла, адже вони мають більш високу стійкість до високих температур, а також повільніше випаровуються.

Їх склад забезпечує краще ущільнення – така плівка дозволяє зменшити негативний вплив зносу, нормалізує споживання палива.

Крім того, при зносі циліндропоршневої системи підвищується кількість продуктів згоряння, що потрапляють з камери в картер.

важливо

Склад під впливом високої температури і взаємодії з агресивними речовинами починає окислюватися (особливо якщо водій використовує дешеві масло і паливо), що призводить до втрати ефективності присадок.

Двигун починає накопичувати продукти згоряння і в ньому з’являється корозія. Синтетичні ж масла забезпечують захист від окислення – більш якісну і довгу, ніж органічні.

Синтетичні масла допомагають вирішити питання з «холодним» стартом двигуна.

Температурні властивості таких мастил дозволяють працювати при непрогрітій системі – їх більш висока, ніж у органічних, плинність і менша в’язкість при низькій температурі дозволяють коленвалу і іншим деталям паливної системи простіше виконувати свою роль.

Синтетичні масла економлять паливо при запуску і дозволяють здійснювати його швидше. Крім того, запуск двигуна до прогрівання є однією з основних причин його швидкого ізноса.Ізвестно, що всі двигуни мають кілька етапів зносу:

  1. Період підробітки;
  2. Сталий режим;
  3. Аварійний стан.

Мотори з великим пробігом знаходяться близько до аварійного стану – зношування розвивається подібно снігової грудки, що робить швидку поломку неминучою. Саме для таких двигунів розроблені спеціальні присадки, які додаються в машинне масло.

Вони мають протизносний бустер, який дозволяє збільшити товщину масляної плівки, що захищає деталі і розділяє рухомі поверхні. Така технологія забезпечує найкращий захист від зношування.

При цьому втрати на тертя зменшуються завдяки зниженню в’язкості в прийнятних межах.

Нагар, який утворюється в двигуні, з часом призводить до погіршення рухливості внутрішніх деталей. У гіршому випадку може утворитися тромб, який повністю паралізує роботу двигуна. В інших же ситуаціях витрата палива багаторазово збільшиться, а потужність впаде.

У деяких моторних маслах містяться присадки, що запобігають утворенню відкладень. Вони також дозволяють змити вже існуючий осад. Активні речовини присадок утримуються в маслі, затримуючись на стінках механізмів.

Використання таких синтетичних масел дозволяє економніше витрачати один і той же обсяг, рідше потребуючи доливці.

Найближчим часом на автомобільному ринку повинні з’явитися автомобілі, які мають систему зменшення токсичності відходів. Зрозуміло, для реалізації такої технології необхідно велика кількість моторного масла – крім усього іншого, воно повинно містити відповідні присадки. Передові засоби від Shell забезпечують контроль фільтр сажі, що знижує викид відходів в атмосферу.

Як продовжити термін служби двигуна за допомогою спеціального масла

Багато автолюбителів, які володіють автомобілями з великим пробігом, цікавляться, чи можна продовжити термін служби двигуна, використовуючи спеціальний склад. Зрозуміло, нікого не радує перспектива швидкого капітального ремонту і заміна ходової частини. На жаль, «ліки від старості» для двигунів не існує – така відповідь від усіх компаній, які виробляють моторне масло.

Єдина порада, яку можна дати власникам автомобілів з великим пробігом і зношеним двигуном – використовувати мастило з більш високою в’язкістю. Таким чином, якщо в керівництві для мотора передбачено використання масла 5W-40, то допускається замінити його на 5W-50.

У будь-якому випадку це рішення буде лише тимчасовим компромісом, яке допоможе лише нормалізувати роботу двигуна, але не його стан.

Скільки масла заливати в двигун?  Розглядаємо на прикладах іномарки і наших машин

напівсинтетичне масло

Заміна масла на більш в’язке має свої переваги і недоліки при великому зносі двигуна. Така процедура дозволяє захистити труться деталі в моторі, при цьому не створюючи товстої плівки.

Кращий захист забезпечує самий «міцний» склад, а не самий «товстий». На сучасному ринку засобів можна знайти масла з присадками, які роблять плівку незмивною.

Своїми властивостями вони зобов’язані складних ефірів, які, в свою чергу, мають природні магнетичні властивості, забезпечуючи міцну плівку.

При цьому заливати більш в’язкий склад необхідно з урахуванням того, що зазори в парах тертя збільшені. Якщо залити мастило з невідповідними властивостями, то вона витратиться на угар. Коефіцієнт в’язкості масла необхідно змінювати в міру зносу двигуна.

Саме з цієї причини жоден виробник автомобілів або двигунів ніколи не вказує конкретні цифри – мова завжди йде про діапазон коефіцієнтів в’язкості. При цьому настійно не рекомендується виходити за рамки діапазону, встановленого виробником.

Кожен двигун спроектований для роботи з певним маслом, тому використання невідповідного може нашкодити системі і навіть змусити її перестати працювати.

Скільки масла заливати в двигун?  Розглядаємо на прикладах іномарки і наших машин

синтетичне масло

Проте, деякі експерти впевнені, що використання більш вузького складу призводить до порушень в роботі мотора. Насос, що гойдає рідина, не готовий до роботи зі змазкою інший в’язкості, тому починає зношуватися.

Крім того, це створює ризик масляного голодування в тих чи інших ділянках двигуна, що призводить до збоїв і виходу двигуна з ладу. Саме ці аргументи озвучують противники зміни коефіцієнта в’язкості масла протягом експлуатації автомобіля.

В першу чергу необхідно переконатися, що те чи інше масло схвалено для використання виробником.

Крім того, у всіх якісних складах в наш час використовуються присадки, що захищають паливну систему від зносу і поломок – вони однаково добре проявляють себе як в нових двигунах, так і в тих, які мають великий пробіг.

Як правильно вибрати моторне масло для двигуна з великим пробігом

Для того щоб визначити, яка мастило найкраще підійде для того чи іншого автомобіля, в першу чергу необхідно вивчити вимоги виробника машини. Керівництво до транспортного засобу має містити в собі інформацію про специфікації, допустимі коефіцієнти в’язкості і інші властивості. Таким чином, в першу чергу необхідно зазирнути в керівництво.

Вид моторного масла

За принципом виробництва мастила поділяються на три види:

  1. Мінеральні (органічні);
  2. синтетичні;
  3. Напівсинтетичні.

Останній тип поєднує в собі органічні і неорганічні компоненти. Найчастіше напівсинтетичні масла використовуються в пострадянських країнах.

При виборі виду складу слід керуватися рекомендаціями виробника техніки. Кожен двигун має індивідуальну конструкцію і принцип роботи, а значить, що заміна навіть на дороге і якісне синтетичне масло може не просто не дати переваг, але і зруйнувати мотор.

Що стосується напівсинтетичного складу, то воно теж підходить для використання далеко не в кожному двигуні. Вибір на його користь роблять через більшого якості, але воно також має і велику плинність. Це властивість може негативно відбитися на двигуні, на якому використання напівсинтетики не передбачено. Особливо критичні будуть наслідки для двигунів з великим пробігом.

Скільки масла заливати в двигун?  Розглядаємо на прикладах іномарки і наших машин

мінеральне масло

Для автомобільних двигунів, які мають пробіг порядку 100000 кілометрів (особливо, якщо агрегат вітчизняний), рекомендується використання мінерального складу. Крім того, воно має меншу ціну – це дозволяє заощадити на частому доливанні, якого потребує старий двигун.

Присадки в моторному маслі

Майже всі сучасні мастила для двигунів випускаються з вмістом тих чи інших присадок. Для моторів з великим пробігом найкраще підходить дисульфід молібдену і його аналоги, що дозволяють знизити ступінь зносу агрегату.

Дисульфід молібдену здатний заповнювати простір в двигуні при нормальній робочій температурі останнього. Отвори, що утворилися під час експлуатації мотора, компенсуються завдяки присадці.

Порада

Крім того, склад проти зносу рекомендується використовувати навіть в нових автомобілях, додаючи його кожну четверту-п’яту заміну.

Масла з дисульфідом молібдену або його аналогами є майже у всіх сучасних виробників. Проте, для більш безпечного використання рекомендується використовувати продукцію відомих брендів. Їх легше перевірити на якість.

Маркування на упаковці моторного масла

Складно визначити, яка маркування відповідає кращому маслу для двигуна з великим пробігом. Для цього можна вивчити керівництва, в яких описані нюанси експлуатації того чи іншого двигуна. Потрібно шукати ємності мастила з відповідною ситуації маркуванням.

На переважній більшості банок і каністр вказуються два параметра – індекс загустіння і індекс в’язкості. Як приклад можна розглянути маркування SAE 10W-30.

Перше число визначає загустение масла. Чим нижче показник, тим нижча температура навколишнього середовища допускається для експлуатації.

Друге ж число визначає ступінь в’язкості, склад демонструє при температурі 100 градусів за Цельсієм.

Інший стандарт, поширений у всьому світі – API. Його індекс складається з двох букв латинського алфавіту, перша з яких незмінно є S. Чим більше порядковий номер другий літери, тим краще якість масла. Так, для двигунів з великим пробігом рекомендується стандарт SF.

підсумок

Вибір найкращого масла для двигуна з великим пробігом – складна і неоднозначна процедура. Слід враховувати, що жоден склад не може повернути зношеному двигуну попереднього стану, але здатне нормалізувати його роботу (в тому числі витрати сумішей) на деякий час.

Яка кількість моторного масла потрібно заливати в двигун

Якісні властивості мастил забезпечують безперебійну роботу мотора машини, продовжуючи його термін служби. Заливати масло в двигун необхідно через 10-15 тис. Км пробігу. Для кожного транспорту рівень і обсяг мастильного матеріалу індивідуальні.

Процедура перевірки рівня змазує рідини є простою. Її необхідно проводити щодня перед виїздом автомобіля.

Перед перевіркою стану рівня масла в моторі необхідно виконати ряд технічних умов:

  1. Автомобіль повинен стояти на рівній поверхні. Нахили приведуть до помилкових показань.
  2. Вільний доступ до вимірювального щупа.
  3. Перевірка проводиться на прогрітому моторі.

Вимірювання рівня масла проводиться в такому порядку:

  1. Прогрівається мотор машини до 50 градусів.
  2. Робиться витримка 20 хвилин для стікання мастильного матеріалу в картер.
  3. Потім необхідно відкрити капот і витягнути щуп.
  4. Вставити його назад в двигун автомобіля і почекати кілька секунд.
  5. Слід витягнути щуп і оцінити рівень масла.

На щупі є позначки максимум і мінімум. Нормальним рівнем вважається, якщо слід від масла буде знаходитися між цими позначками.

Скільки масла заливати в двигун?  Розглядаємо на прикладах іномарки і наших машинЩуп з нанесеними ризиками Скільки масла заливати в двигун?  Розглядаємо на прикладах іномарки і наших машинВизначення результатів виміру

Каналом Гараж №6 показана процедура перевірки рівня масла в автомобілі.

Скільки масла потрібно заливати в двигун

Обсяг масла в кожному автомобілі різний, тип мастильного матеріалу і кількість описано в технічній літературі транспортних засобів. У резервуар входить від 3 до 4,5 літра мастила – це залежить від робочого об’єму і виконання двигуна. Додавати масло необхідно поступово, щоб не перелити.

Для вітчизняних автомобілів

Легкові автомобілі вітчизняного виробництва мають обсяг мотора 1300-1600 кубічних сантиметрів. З цього випливає, що заливати масло в двигун потрібно не більше 3,5 літра в середньому.

Для імпортних автомобілів

Зарубіжні легковика випускаються з ДВС об’ємом від 1800 до 2400 кубічних сантиметрів. Для заміни потрібно близько 4-4,5 літра олії. Рівень при виконанні доливання необхідно періодично перевіряти щупом.

Занадто високий рівень масла: добре це чи погано?

Розглядається варіант, коли рівень мастильного матеріалу в двигуні внутрішнього згоряння вище позначки «max» на щупі. Причиною є перелив масел, пов’язаний з неуважність власника авто або недостатнім прогріванням мотора перед заміною. Деякі водії вважають, що чим більше рівень масла в двигуні автомобіля, тим краще тягне мотор, але це не так.

Підвищений рівень мастила може завдати автомобілю великої шкоди, т. К. В моторі зростає тиск масла, що призведе до поломки агрегату. Прокладки і сальники можуть пошкодитися. Тому при перевищенні рівня масла в двигуні не слід використовувати автомобіль.

Як знизити кількість масла в двигуні

Для правильної роботи двигуна автомобіля необхідно злити надлишки моторного масла.

У разі коли необхідно злити зайве масло з двигуна, потрібно скористатися наступними способами:

  1. Через зливну пробку в картері. Ця операція проводиться на ямі або естакаді. Перед зливом слід враховувати, що масло гаряче і можна отримати опіки. Треба відкрутити пробку картера і злити зайву кількість масла.
  2. Через отвір вимірювального щупа. Проводиться відкачування за допомогою шприца і надітим на нього гумовим шлангом довжиною 15 см.

Відео «Заміна масла в двигуні»

Денис Дурнев показав, як правильно виконати заміну масла в моторі автомобіля.

Чи була ця стаття корисною? Стаття була полезнаПожалуйста, поділіться інформацією з друзями

Обсяг масла в двигуні визначається його конструктивними особливостями і потужністю

Більшість сучасних транспортних засобів переміщається, використовуючи двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ). Загальновідомо, що вони не можуть працювати без моторного масла (ММ), що забезпечує мінімальне тертя між деталями. Ця рідина виконує також інші життєво важливі для мотора функції. Тому оптимальний обсяг масла в двигуні необхідний для його нормальної роботи.

Чому двигун витрачає масло

Обсяг моторного масла в двигуні для кожної його модифікації залежить від конструктивних особливостей, обсягу циліндропоршневої групи і кількості циліндрів, а також від деяких інших чинників. Це значення вказано в сервісній книжці до кожного авто і визначає, скільки масла потрібно заливати в двигун при його заміні.

У міру пробігу моторне масло поступово витрачається. Кожен конкретний движок витрачає його по-різному, навіть якщо він ще новий.

Чому так відбувається? Навіть якщо все сальники і ущільнення міцно утримують мастильну рідину всередині системи, вона все одно витрачається на угар, згораючи в циліндрах разом з паливом.

Зверніть увагу

Якась кількість масляного складу залишається на поверхнях циліндрів всередині камер згоряння, проходячи крізь маслос’емниє і компресійні кільця поршнів. Це необхідно для утворення тонкої мастильної плівки.

Рівень споживання масла сильно відрізняється. Наприклад, за 1 тисячу кілометрів проїзду мотори з 6 або 8 циліндрами можуть спалювати до 1 літра масляної рідини. Для них цей показник нормальний. Ось чому потрібно регулярна перевірка рівня мастила щупом. Це покаже, коли і скільки масла заливати в ДВС, якщо його рівень впаде до критичного.

  • Причини, за якими витрачається надмірна кількість масла в двигуні, крім чаду, може бути кілька:
  • Зношеність вузлів і деталей в міру якої зазори між поверхнями збільшуються.
  • Занадто низька в’язкість залитої мастила, яка веде до більшого чаду.
  • Несправність сальників або пробою прокладки, результатом якого буде витік моторної рідини.

Часто виникають ситуації, коли перевитрата масла вимагає капітального ремонту двигуна. Відстрочити це дороге подія можна, використовуючи певні присадки. Їх додають до мастилі або палива. Таким чином, можна тимчасово збільшити компресійні показники циліндрів, підняти потужність і зменшити витрату ММ.

Яка мастило підходить мотору

Дуже важливо знати, яке масло в двигун слід лити. Інформацію про це можна почерпнути з сервісних книжок.

Крім того, скільки літрів масла заливається, можна дізнатися за основними специфікаціям, яким воно повинно відповідати. Багато автовиробників також рекомендують певні марки.

Пропонуються продукти під назвами конкретних брендів. Наприклад, такі моторні та трансмісійні масла, як Toyota, Mazda, Honda, Subaru та інші.

Сьогодні виробляються мінеральні, напівсинтетичні, а також синтетичні мастильні суміші. Синтетика застосовується для нових двигунів, напівсинтетичні рідина буде доречна в моторах, вже пробігли 100 тисяч км і більше.

Застарілим автомобілів вітчизняного виробництва потрібна мінералка. Синтетику для них використовувати не рекомендується, тому що вона погано впливає на застарілі матеріали ущільнювачів, сальників і прокладок, викликаючи текти.

Скільки масла заливати в двигун?  Розглядаємо на прикладах іномарки і наших машин

У всьому світі в’язкі характеристики моторних масел класифікуються за методикою американського Товариства інженерів автопрому – SAE.

Інші властивості визначають також основні діючі класифікатори – API (Американський нафтовий інститут), АСЕА (Асоціація європейських автовиробників), ILSAC (Американо-японський комітет зі стандартизації і сертифікації мастильних матеріалів).

Одна або кілька класифікацій, згідно з цими стандартами, обов’язково повинна бути вказана в сервісній книжці автомобіля. За ним треба підбирати той змазує матеріал, який найкраще підійде вашому мотору.

Скільки масла потрібно движку

Скільки потрібно масла в двигун? Якщо під рукою немає технічної документації на авто, можна скористатися знанням орієнтовного обсягу. Наприклад, в автомашини російського виробництва залийте 3 літри моторної рідини – не помилитеся. Буває, що доведеться трохи додати, але це треба дивитися по щупі.

У більшість іномарок краще заливати масла як мінімум 4 літри. Потім потроху додавати, перевіряючи щупом. У потужні мотори об’ємом від 4 літрів і вище може знадобитися до 8 літрів ММ. Слід правильно визначати, скільки масла в двигуні.

Для того щоб знайти реальний рівень, слід дати мотору трохи попрацювати після заміни мастила. Вимкнути рушій і почекати, поки масло не стече в картер. Потім подивитися щуп.

важливо

Головне, щоб рівень не був нижче мінімального (min), а також не вище максимального (max).

Що трапиться, якщо масляну рідину вчасно не долили і її рівень опустився нижче мінімального? Такий результат може призвести до швидким виходом ДВС з ладу.

Розпочнеться масляне голодування, як наслідок – прискорений знос поверхонь в багатьох деталях.

Пройде зовсім невеликий термін, і мотору потрібно дорогий капітальний ремонт, так як шийки, а також вкладиші колінчастого вала зруйнуються. Чим довше триватиме масляне «голодування», тим більша ймовірність заклинювання двигуна.

Не менш важкими будуть наслідки, якщо рівень змазує суміші більше максимально допустимого. Багато починаючі автомобілістів помилково вважають – чим більше масла заливати, тим краще. Насправді це не так.

Колінвал, обертаючись, почне зачіпати поверхню мастила, яка знаходиться в картері. Таке інтенсивне збовтування неминуче призведе до утворення піни. Перша ознака такого явища – стук клапанів, забезпечених гідрокомпенсаторами.

Скільки масла заливати в двигун?  Розглядаємо на прикладах іномарки і наших машин

Далі опускається тиск мастильної рідини, оскільки масляний насос почне гнати по магістралях піну замість мастила. Низький тиск викличе руйнування критичних деталей клонували, поршневий групи і двигуна в цілому. Спінене масло почне видавлюватися через сальники під тиском газів, що утворюються в піддоні ДВС. Загальні наслідки переливу будуть плачевними.

Якщо добре засвоїти наслідки недостатнього або надлишкового кількості ММ – питання про те, скільки залити масла в двигун, відпаде сам собою. Рівень мастила повинен бути в середньому положенні, між відмітками min і max.

Коли потрібно міняти масло

Щоразу після певного пробігу виникає необхідність зробити заміну моторної рідини. При російських умовах експлуатації і низькоякісному паливі синтетика підлягає заміні після 7-8 тисяч км проїзду. Мінералку і напівсинтетику слід міняти ще частіше.

Відпрацювавши достатній час, ММ вже не може виконувати свої захисні функції. Присадки неминуче руйнуються. Запас лужного матеріалу, успішно протистоїть кислотному середовищі, вичерпаний. Температурно-в’язкісні характеристики все більше йдуть від первинних. Щоб не піддавати силовий агрегат підвищеного зносу, мастило змінюють.

Скільки потрібно масла для заміни? Стільки ж, скільки вказано в сервісній книжці, за винятком невеликого обсягу старої рідини. Від 200 до 300 мл відпрацьованого складу залишається в нерівностях піддону.

Порада

Деякі моделі авто дають можливість витягнути ці залишки шлангом, приєднаним до великого шприца.

Краще це зробити, тому що в залишках багато осаду, сміття і шлаків, які знову повернуться в масляну систему.

Скільки масла заливати в двигун при заміні

Нерідко трапляються ситуації, коли водій не знає, скільки масла заливати в двигун. Адже величина заливається масляного розчину або необхідність його повної заміни залежать від багатьох факторів. Цей показник для кожного двигуна свій.

Скільки масла потрібно заливати в двигун

Дати однозначну відповідь на це питання неможливо. Транспортні засоби різних виробників і марок мають свою конструкцію системи мастила. Крім картера, масляна рідина знаходиться в трубопроводі, фільтрі, коленвале, інших вузлах.

Скільки літрів масла потрібно заливати в власний двигун, можна знайти в керівництві по експлуатації. Це актуально, коли необхідно залити мастило перший раз.

Виробник вказує належний показник заправки, якщо силовий агрегат порожнистий, тільки зібраний.

Скільки масла заливати в двигун?  Розглядаємо на прикладах іномарки і наших машин

Після зливу масляного розчину з системи, деяке його кількість залишається злитим. Це 300-500 грам мастила. Визначити, скільки літрів масла заливати в автомобільний двигун можливо слідуючи розробленим для цього рекомендаціям.

У двигуни вітчизняних автомобілів, з об’ємом від 1.8 до 2.4 літра, може увійти від 3.5 до 4.0 літрів масляної рідини. У такі ж силові агрегати імпортного виробництва увійде від 4.0 до 4.3 літра мастила.

Щоб визначити, скільки масла заправлено в двигуні, необхідно скористатися щупом і виконати кілька дій:

  1. У заправну горловину необхідно спочатку лити 3.5-3.8 літра мастила.
  2. Почекати 2-3 хвилини, щоб переглянути щупом рівень мастильного розчину.
  3. Якщо величина недостатня, то необхідно додати 100-200 грам і знову перевірити ступінь заправки.

Скільки масла заливати в двигун?  Розглядаємо на прикладах іномарки і наших машин

Процедуру необхідно повторювати до тих пір, поки потрібний показник заправки не буде досягнутий. При заливці мастила треба пам’ятати, що краще потроху доливати, ніж відразу отримати перелив. Зворотній відкачування мастила з системи – це дуже проблематичне заняття.

Якщо змащення буде входити занадто багато, вона заллє деталі двигуна і агрегати біля нього. Це призведе до вспениванию масла і важкій роботі силового агрегату. Якщо заправний показник буде менше норми, що труться вузли та деталі будуть швидко зношуватися.

Читайте також … Яке масло лити взимку в двигун: вибір, поради

Необхідний показник заправки мастила можна викласти таблицею-шпаргалкою.

Величина обсягу силової установки, л Обсяг масла в двигуні, л
вітчизняні агрегати Зарубіжні агрегати
1.6 3.3-4.0 3.5-4.2
1.8 3.6-4.1 3.8-4.3
2.0 3.9-4.4 4.0-4.5
2.2 4.0-5.5 4.2-5.6
2.5 4.0-5.7 4.2-5.8
3.0 4.5-7.5 4.6-7.7
4.0 7.0-8.5 7.2-8.7
4.4 7.5-9.5 7.7-9.7
5.5 8.0-10.0

Як підібрати моторне масло для двигунів з великим пробігом

Як відомо, в процесі експлуатації поршневий двигун внутрішнього згоряння схильний певного зносу. Якщо не вдаватися в подробиці, поступово зношуються поршневі кільця, стінки циліндрів, відбувається збільшення зазорів між сполученими деталями і т.д.

Однак більшість рекомендацій по підбору масла для двигуна засновані на приписах заводу-виготовлювача ДВС, причому зазначені приписи більше орієнтовані на новий мотор. Цілком очевидно, що якщо силовий агрегат пройшов 100-150 тис. Км, тоді під час підбору мастильної рідини це потрібно обов’язково враховувати.

Далі ми поговоримо про особливості та нюанси підбору мастила для колишніх в експлуатації моторів, а також на які моменти слід звернути увагу, вибираючи моторні масла для двигунів з великим пробігом.

Як вибрати масло, якщо у двигуна великий пробіг

Почнемо з того, що додатково враховувати знос ДВС потрібно на моторах, які пройшли, в середньому, 100 тис. Км. і більше. Як правило, власники з моменту покупки нової машини заливають один тип мастила, наприклад, синтетичне або гидрокрекинговоє масло c рекомендованими в’язкісно-температурними характеристиками.

Також в обов’язковому порядку враховуються і інші параметри мастила, які прописані в керівництві по експлуатації. У списку найбільш поширених варіантів, як правило, відзначені маловязкие масла 0W20, 5W30 або 5W40 на синтетичній основі.

Однак після того як двигун пройде названу вище умовну позначку в 100 тис. Км, варто окремо задуматися про внесення деяких коректив в звичну «масляну програму» з урахуванням природного зносу силового агрегату.

Отже, перш ніж що-небудь міняти, потрібно чітко визначити, чи виникають з мотором певні проблеми або ДВС продовжує справно працювати на тій мастилі, яку в нього заливають з моменту придбання ТЗ.

До проблемних моментів, на які слід звернути увагу, можна віднести:

Якщо нічого подібного не виявлено, тоді при виборі моторного масла потрібно керуватися тими самими загальними правилами. Перш за все, слід починати з експлуатаційних властивостей мастильного матеріалу. Мастило повинна чітко відповідати рекомендованої класифікації і допускам для конкретної моделі авто.

При цьому бажано утриматися від використання продукту, який тільки мінімально відповідає допустимим вимогам по SAE, API і ACEA. Оптимально купувати продукт останніх розробок. Якщо фінансові можливості обмежені, тоді краще зупинитися на сучасній мастилі середнього класу.

Головне, щоб властивості масла були вище, ніж у мастил з мінімально допустимими вимог і специфікацій. Іншими словами, краще придбати відповідну напівсинтетику, ніж зупиняти свій вибір на найдешевшому мінеральному маслі, посилаючись на те, що мотор вже не новий.

Ще додамо, що незалежно від пробігу і стану ДВС заборонено використовувати масла, які не підходять по допускам, специфікаціям, класу, в’язкості і ряду інших параметрів. Як правило, якщо вивчити каталоги моторних масел, в них вказані різні моделі авто різних років випуску, в яких можна використовувати той чи інший продукт.

При цьому самих масел, які мають точно такі ж допуски, як і в мануалі для старої машини, зазвичай вже немає. Справа в тому, що їх просто витіснили більш сучасні розробки, які мають більш високий клас.

Зверніть увагу

З урахуванням вищесказаного стає зрозуміло, що більш сучасні масла для старих ДВС потрібно підбирати не за допусками, які давно помінялися, а по можливості застосування в конкретному моторі. Така інформація повинна бути відображена в каталогах виробника мастильних матеріалів.

Паралельно слід враховувати і те, що деякі автомастила нового покоління непридатні до використання в ДВС минулих розробок. Як правило, мова йде про мастило, яка має знижену високотемпературну в’язкість на зрушення (HTHS).

В сучасних моторах зазначені енергозберігаючі мастила використовуються для того, щоб зменшити витрату пального, при цьому конструкція силового агрегат спеціально розрахована на те, що в двигуні буде використовуватися маловязкое масло.

Якщо ж залити таке масло в мотор, який передбачає використання даного типу мастила, тоді висока ймовірність значного збільшення зносу, появи течі і серйозної поломки силової установки. Іншими словами, масла цієї групи просто не підходять для багатьох ДВС минулих поколінь.

В’язкість масла для мотора з пробігом

Отже, підібравши відповідний тип масла для ДВС по допускам, потрібно відразу визначитися з в’язкістю. Відзначимо, що фахівці, автомеханіки і досвідчені водії окремо рекомендують трохи збільшити так звану «літню» в’язкість мастила після того, як пробіг авто перевищить 100-150 тис. Км.

Робити це потрібно навіть тоді, коли мотор нормально працює на маслі з меншою в’язкістю. Якщо ж витрата масла на моторі з пробігом трохи збільшився, «потіють» сальники, прокладки і т.п., тоді збільшення в’язкості мастила в ряді випадків дозволяє вирішити деякі проблеми.

При цьому важливо розуміти, що в’язкість все одно повинна залишатися в тих рамках, які визначив сам виробник двигуна. Простими словами, в мануалі зазвичай написано, що в агрегаті можна використовувати, наприклад, 5W30, 5W40 і 10W40.

При цьому якщо в мотор раніше власник цілий рік заливав мастило 5W30, після 100 тис. Пробігу цілком можна перейти на 5W40, а після 200 тис. На 10W40. Єдиний момент, який також потрібно врахувати, це регіональні особливості, в яких експлуатується ТЗ.

Якщо зими в регіоні занадто морозні, тоді при використанні більш вузького продукту 10W40 можуть виникнути проблеми з холодним пуском в зимовий період. Як відомо, найсильніший знос агрегату (близько 70%) відбувається саме в момент запуску холодного двигуна.

Щоб цього не відбувалося, масло в двигуні потрібно буде міняти не тільки по пробігу, а й з урахуванням сезонності. Виходить, «зимовий» масло матиме індекс 5W30 (більш рідке), тоді як в якості «літнього» потрібно заливати мастило зі збільшеною в’язкістю 5W40 або 10W40.

Такий підхід дозволяє забезпечити впевнений пуск і знизити знос взимку, а також захистити деталі влітку. Справа в тому, що більш в’язке масло дозволяє підняти тиск в системі мастила і компенсувати збільшені в результаті зносу зазори.

Також в ряді випадків використання більш густого змазування дозволяє зменшити витрату масла на чад, позбутися від запотівання сальників і прокладок. Якщо просто, природний знос ДВС часто призводить до відхилень від нормальної роботи мотора. У такій ситуації багато що залежить від в’язкості масла.

Перш за все, якщо з’явилися проблеми, бажано відмовитися від маловязких мастил і масел енергозберігаючого типу. Як вже було сказано вище, знижена низькотемпературна й високотемпературна в’язкість може привести до того, що вже наявні неполадки проявляться в повному обсязі.

важливо

З урахуванням зносу двигуна товщини захисної плівки при використанні маловязких масел може бути недостатньо, також така плівка стає менш міцною. Цілком очевидно, що в подібних умовах зв’язані поверхні деталей зношуються ще інтенсивніше і швидко пошкоджуються.

Паралельно з цим маловязкие масла відрізняються значною схильністю до випаровування. Простими словами, мастило швидше витрачається на угар, а також активніше потрапляє в камеру згоряння через маслознімні кільця. В результаті власнику доводиться частіше і в більшому обсязі доливати мастильний матеріал.

Якщо врахувати, що після виходу ДВС на робочі температури такі мастила сильно розріджується, додаткові втрати відбуваються через прокладки, сальники та інші ущільнення, які з часом не здатні підтримувати максимальну герметичність.

Виходить, в проблемних ситуаціях потрібно лити масло з підвищеною в’язкістю при робочих температурах двигуна, наприклад 5W-50, 10W-50 і т.д. Також важливо підбирати мастило не тільки по в’язкості, а й дотримуватися рекомендованих допусків та специфікацій. У комплексі кваліфікований підбір мастила дозволить продовжити життя двигуна до капітального ремонту.

Яке масло для двигуна з великим пробігом краще вибрати

Якщо уважно вивчити ринок ПММ, тоді можна помітити, що в продажу є однакові за специфікаціями продукти, які при цьому відрізняються в’язкістю і масляною основою. Іншими словами, наприклад, продукт з індексом 10W40 може бути мінеральним або напівсинтетичним, 5W40 виявиться полусинтетическим або гидрокрекинговиє маслом і т.д.

Так ось, різниця в в’язкості і відмінні властивості тієї чи іншої масляної основи в багатьох випадках дозволяє позбутися від проблем, які властиві зношеним ДВС. Як приклад можна відзначити, що мінералка, яка має по SAE індекс 15W40, відрізняється за показником кінематичної в’язкості при нагріванні до 100 градусів від синтетичних аналогів 5W40.

Після заправки мотора з пробігом таким мінеральним маслом на робочих температурах створюється товста мастильна плівка, поліпшується захист від зносу, тиск масла в системі змащення підвищується, відбувається менше втрат мастильної рідини на угар. В результаті старий мотор починає працювати тихіше і рівніше на мінералці, ніж на напівсинтетичних маслах або синтетиці.

Однак потрібно враховувати, що деякі заводи-виробники ДВС окремо рекомендують використовувати в своїх моторах виключно мастильні рідини на синтетичній основі. Виходить, використовувати мастило на іншій основі не можна. Відзначено випадки, коли проблеми починалися навіть після використання в таких агрегатах напівсинтетики, не те що мінералки.

Ще додамо, що не слід забувати і про той факт, що при однакових експлуатаційних властивостях і характеристиках мінералка, напівсинтетика і синтетика помітно відрізняються один від одного за показниками антиоксидантної та термоокислительной стійкості.

Рекомендуємо також прочитати статтю про те, в чому відмінність масла 5W30 від 5W40. З цієї статті ви дізнаєтеся про особливості даних типів моторних масел, а також яке з них краще вибрати для двигуна в тому чи іншому випадку.

Це означає, що мінеральне масло швидше інших окислюється і втрачає свої властивості, тобто просто старіє. Якщо додати до цього ще й певну «втому» самого двигуна і його систем (негерметичність форсунок, закоксованность і т.п.), старіння мастила відбуватиметься ще швидше.

З цієї причини окремо враховується те, що якщо був проведений перехід з напівсинтетики або синтетики на мінеральну основу, тоді необхідно додатково скоротити інтервал заміни масла. Простими словами, потрібно знати, коли краще міняти масло в двигуні в залежності від його типу, властивостей та інших чинників. Також необхідно правильно виконувати саму заміну.

Що в підсумку

З урахуванням вищесказаного можна зробити кілька висновків. Перше, якщо двигун має великий пробіг, але працює нормально, тоді краще трохи збільшити високотемператруную в’язкість масла, не змінюючи його основи. Виходить, досить перейти, наприклад, зі змащення 5W30 на 5W40 (якщо використання такого продукту допускається виробником ДВС).

При цьому потрібно продовжувати лити синтетичний або напівсинтетичний продукт, який має всі допуски заводу-виробника мотора, відповідає класифікацій і специфікаціям. Іншими словами, переходити з синтетики або напівсинтетики тільки на мінералку не варто.

Також можна використовувати масла, які відносяться до більш високого класу, при цьому підходять для конкретного силового агрегату. При цьому потрібно пам’ятати, що в двигунах до 2000 р випуску практично завжди заборонено використовувати масла зі зниженою високотемпературної в’язкістю на зрушення.

Поширена ситуація, коли двигун уже має проблеми під час роботи:

  • потіють або течуть ущільнювальні елементи;
  • з’явився стукіт гидрокомпенсаторов;
  • знизився тиск в системі мастила;
  • мотор шумно працює;
  • збільшений витрата масла і т.п.

У цьому випадку підвищення в’язкості мастила дозволяє усунути деякі нюанси і знизити шум.

На літо можна спробувати залити густу мінералку (наприклад, 15W40) зі списку рекомендованих виробником авто типів мастил для конкретного двигуна.

При цьому перед зимою потрібно знову повернутися на менш в’язкий напівсинтетичний або синтетичний продукт (наприклад, 5W-40), щоб виключити проблеми холодного пуску.

Порада

В процесі сезонних переходів важливо враховувати, що не всі масла можна змішувати між собою. В одних випадках допомагає промивка двигуна перед заміною масла, в інших від такого кроку краще відмовитися. Для зношених і забруднених ДВС використання активних промивок може привести до остаточного виходу агрегату з ладу.

Наостанок додамо, що будь-які в’язкі масла оптимально змінювати кожні 5-6 тис. Км. незалежно від основи. Справа в тому, що вони швидко окислюються, а також мають у своєму складі багато вязкостних присадок. Зазначені присадки при високих температурах втрачають свої властивості і «спрацьовуються».

В результаті мастило стає менш в’язкою, а продукти розпаду пакета присадок додатково забруднюють масляну систему. Що стосується сильнов’язких мінералки, в цьому випадку необхідно ще більше скорочувати інтервали планових замін (до 4 тис. Км.).

Як і скільки заливати масла в двигун через 10 тис. Км пробігу?

Робота двигуна, рух поршнів всередині циліндрів, рух інших вузлів пов’язане з безперервним тертям окремих елементів, що викликають їх нагрівання.

Правильно підібране моторне масло в двигуні, розподіляючись між стінками поршнів і циліндрів, зменшують це тертя. Таким чином, нагрівання тертьових вузлів зменшується.

Завдяки зменшенню тертя, також зменшується зношуваність вузлів, що продовжує термін експлуатації ДВС.

Яку роль відіграє моторне масло в системі автодвигуна?

До нагріванню вузлів призводить також займання паливно-повітряної суміші. Змащуючий нафтопродукт і тут виконує роль охолодження.

Справедливості заради треба зауважити, що масло – не єдиний охолоджувач движка. Це завдання виконують вентилятори, які відводять від поршневої групи тепле повітря.

Холодна вода або антифриз, що заливаються в радіатор також сприяють охолодженню.

Змащуюча рідина виконує ще одну функцію – вона промиває ДВС, очищає його від нагару, який утворюється при вибухах повітряно-горючої суміші, захищає метал від корозії.

Як замінити масло самостійно?

У масла є під капотом своє постійне місце, за формою схоже на каністру і шлангами з’єднаний з двигуном.

Коли іскра подається до горючої суміші, з ємності масло закачується насосом в картер двигуна, там воно заповнює весь простір, омиває рухомі поршні, охолоджує ДВС, і розігрітим стікає в піддон, звідки повертається знову в ємність, де змішуючись з холодним маслом, охолоджується.

Відбувається своєрідний круговорот маслянистої рідини. Саме через це кругообігу, обсяг масла для заміни в двигуні перевищує ємність самого автодвигуна.

Якщо система руху масла добре налагоджена, сальники і фільтри не пропускають, то обсяг масла залишається незмінним тривалий час. Але іноді з’являються протікання через вироблених сальників, погано з’єднаних шлангів, або слабо закрученого зливного отвору, рівень рідини падає. Відповідно падає тиск, і доводиться постійно його доливати.

У картері передбачені 2 отвори – зливний, яке розташоване в днищі, і наливне, через яке і відбувається його заповнення.

Не рекомендується здійснювати ніяких маніпуляцій з маслом відразу, як тільки заглушили двигун, тому що воно буде сильно нагрітим і можна їм обпектися. Перш ніж зливати нафтопродукт з картера, або виконувати ремонтні, профілактичні роботи, повинен охолонути і двигун.

Але все-таки для зниження в’язкості і поліпшення плинності, бажано, щоб масло було терпимо теплим. Коли двигун після простою холодний, варто його ненадовго завести.

Зверніть увагу

Заміну відпрацьованого масла краще робити на підйомнику або в ямі. Зверніть увагу, що на більшості нових машин, особливо іномарок, двигун зверху захищений кожухом. Його перед початком робіт необхідно зняти. Внизу знімається металевий кожух, що захищає піддон картера.

Зверху відкручується кришка маслоналивной горловини. Це потрібно для того, щоб в картері не утворилося розрідження, а проникає в ємність повітря виштовхував зливає рідину.

Під зливний отвір картера підставляється зручна ємність (наприклад, невелике відро), і відкручується кришка зливного отвору. І поки відпрацьований нафтопродукт зливається, можна викрутити масляний фільтр.

Майте на увазі, що з-під фільтра теж витече невелика кількість відпрацьованої маслянистої рідини, підставте і під нього якусь посудину.

Масло буде зливатися хвилин 10-12. Не поспішайте. Дайте відпрацьованої рідини стекти повністю. Потім залийте близько 0,5-1 літра свіжого масла, і нехай воно протече через систему, змиє залишки старого.

Коли вся рідина витече, закрутіть кришку зливного отвору, відставте в сторону відро, встановіть масляний фільтр і через воронку залийте нове масло, заздалегідь придбане в магазині автозапчастин.

Важливо. Якщо ви міняєте масляний фільтр, обов’язково влийте в нього трохи олії, щоб двигун не зазнав масляного голодування в перші секунди роботи. Встановлюючи новий фільтр на місце, не перетягуйте, щоб не порушити гумовий ущільнювач.

важливо

Після того, як ви заллєте масло, встановіть на місце кожухи і перевірите щупом рівень, заведіть на 5 хвилин движок, нехай змазує рідина займе весь обсяг. Потім знову щупом перевірте рівень. Якщо він виявиться нижче, долийте і щільно закрутіть маслоналивную горловину. Зверніть увагу, чи немає протікання під машиною з-під фільтра або зливного отвору.

Далі ви дізнаєтеся, скільки потрібно заливати масла в двигун різних моделей і марок автомобілів.

Скільки літрів масла потрібно двигунів вітчизняних авто?

Якщо не можна зіпсувати маслом кашу, то двигунів в цьому відношенні дуже примхлива пристрій. Чи не долили нафтопродукт в картер, насос не буде в повній мірі закачувати, частина циліндрів виявляться сухими. Перелили – буде заливати свічки, вспениваться коленвалом, від чого двигун почне глухнути. А то і зовсім не заведеться.

Більшість двигунів прискіпливо ставляться і до спроб змішувати різні марки.

Найчастіше подібні комбінації призводять до сумних наслідків, оскільки присадки, що додаються виробниками різних марок для поліпшення властивостей масел, реагують між собою, і результат таких реакцій виявляється непередбачуваним.

В результаті хімічних реакцій присадок погіршується в’язкість, утворюється нерозчинний осад, що негативно позначається на змащувальних властивості і забиває масляний фільтр.

Обсяг масла в двигуні становить 1,5-2,5 об’єму двигуна, в залежності від його моделі і системи.

Заміна моторного масла в автомобілях ГАЗ

Ветеран вітчизняного автомобілебудування ГАЗ 21 хоч і рідко, але ще зустрічається на рідних просторах. Напевно, цей автомобіль споживає найбільшу кількість змащуючого нафтопродукту – 5,5 літрів.

Зійшов з конвеєра Горьківського автозаводу йому на зміну – більш модернізований і витончений ГАЗ24, і випускався

  • з типом двігателяЗМЗ-Д24, і ЗМЗ-2401 в 1970-1986гг з об’ємом двигуна 2,4 літра, вимагає 6 л
    масла лити в двигун;
  • Для роботи двигуна ЗМЗ-2424, удвічі більше потужного, ніж попередні, і випущеного в 1985-1988 роках, потрібно 8,7 літра.
  • Для двигуна ЗМЗ 406, розробленого в 1993-1996 роках, який встановлений на ГАЗ- 3105, 31105 та деяких ГАЗель, потрібно 6 літрів масла в двигуні.
  • Волга в усі часи вважалася представницької, елітної машиною, вона була найбільш місткою з легкових автомобілів радянського (а нині – російського) автопрому.
  • Відрізняється цей автомобіль своєю грунтовністю і надійністю.

Масло в двигунах автомобілів ВАЗ

Але коли країні потрібні були недорогі машини, доступні простим роботяга, з’явився завод АвтоВАЗ. Сам автомобіль вдвічі легші за вагою, ніж «Волга» компактний, відповідно, движок у нього теж більш економічний.

Найперша модель «Жигулів» ГАЗ-2101, прозвана в народі “копійкою”, вимагає 3,5 літра олії. Для «двійки» і «трійки» теж досить 3,5 літра.

Що стосується самої популярної Ниви, виробництво якої налічує вже 40 років, то в різні роки на цей позашляховик ставили двигуни з різним об’ємом.

Порада

Обсяг масла для заміни в двигуні ємністю 1,6 і 1,7 літрів становить 3,75 літрів. Для заміни масла в цьому автомобілі вам буде достатньо 4-х літрової каністри. Але движок з об’ємом 1,9 літрів вже зажадає 4,2 літра. Повна заміна масла на Ниві повинна проводитися 1 раз на рік, або кожні 10 тисяч кілометрів пробігу.

На зображенні одна з останніх моделей автовазовского позашляховика, і на ньому встановлений 1,7-літровий двигун ВАЗ 21214. При виході з конвеєра, в картер заливається мінералка ЛУКОЙЛ ЛЮКС з в’язкістю 10W-30 або 10W-40. Цьому автомобілю потрібно 3,7 л нафтопродукту.

Одна з останніх моделей, освоює авторинки країни, а заодно, не надто гладкі автодороги – це Лада Веста.

У різних комплектаціях встановлюється 3 різних двигуна – ВАЗ 21129, ВАЗ 21179 об’ємом 1,6 і 1,8 літра і японський Nissan HR16 DE з ланцюгом замість ГРМ і місткістю 1,6 літра. ВАЗ 21179 і японський двигун вимагає 4,4 л проти 3,2 для ВАЗ 21129.

Скільки потрібно заливати масла в двигун іномарки?

Звичайно, іномарка іномарці ворожнеча. Розкішний і місткий Мерседес не зрівняється з компактним Рено або Опелем.

Мерседес

Двигуни Мерседес-Бенц Е-класу воліють синтетичне моторне масло в таких кількостях:

  • E 200 Kompressor 1.8 М271 – 5 літрів олії
  • E 230 2.5 л. М272 – 7,5 літра
  • E 240 2.6 л. М112 – 7,5 л
  • 2.7 CDI (647.961, 612.961) – 6,5-7,0 л
  • Трилітровий E 280 М272 – 7,5 л
  • E 320 з об’ємом двигуна 3.2 л.M112 E32- 7,5 л
  • E 350 3.5 л. M272 – 7,5 л
  • E 500 5.0 л. М113 – 7,5-8,0 л
  • E 550 5.5 л. М273 – 8,0-8,5 л.

Чим більше габарити ДВС, тим більше масла потрібно для заміни в двигуні. Воно змінюється через кожні 10-15 тисяч км пробігу.

Форд

Кількість масла в автомобілі Форд залежить від обсягу і моделі двигуна. Найбільша кількість літрів масла заливати в двигун вимагають двигуни версії TDCi з обсягами движка 1,8 і 2 л. Дана версія двигуна вимагає – 5,5 літрів.

Інші двигуни, встановлені в моделях Форд-Фокус, вимагають:

  • При обсязі 1,4 – 3,8 літра,
  • 1,6 – 4-4,2 літра,
  • 1,8 -4,5 літра.

Для Форда виробником розроблений оригінальний змазує продукт.

Ніссан

Виробник автомобілів Nissan розробив для своїх моделей оригінальне масло Motor Oil 5W-40. Але якщо оригінального масла немає в продажу, то для цієї і марки автомобілів підходить Mobil 5W-40.

Двигуни Ніссан при невеликому обсязі, вимагають кількість масла в двигуні
більше, ніж деякі інші двигуни з такими ж габаритами. Для двигуна 1,6 літра потрібно 4,3 літра, при двигуні 2,0, використовується 4,5 літра змазує рідини.

Хендай

Автомобілі Hyundai з моторами 1,4 і 1,6 л споживають 3,6 літра.

Виробник цієї марки автомобілів рекомендує використовувати змащувальні нафтопродукти з в’язкістю 5W-20 і 5W-30 наступних брендів: Mobil, CASTROL Magnatec, Shell Helix Ultra, і звичайно, оригінальне масло, розроблене для цієї моделі автомобілів -Hyundai Premium LF.

Ауді

У 4-літровий турбодвигун RS7 quattro заливається моторна синтетика з в’язкістю 5W30. Через 10-15 тисяч км пробігу моторна рідина підлягає заміні. Обсяг заливки масла в двигун 5,5 літрів. Оскільки на Audi стоять двигуни від Volkswagen, при виборі мастила слід звертати увагу на наявність допуску від VW, зазначеного на етикетці товару, що купується.

Перевага віддається брендам Edge, Castrol Longlife III, Motul 8100 X-clean 5W30.

Мазда

Для автомобілів Mazda 3 випущених в 2003-2008 роках рекомендується напівсинтетичне масло з в’язкістю 10W-40, 15W-40 від виробників Лукойл, Mannol, Mobil.

Якщо є можливість використовувати фірмове масло MazdaDexelia Ultra 5W30, двигун буде тільки вдячний вам. Необхідна кількість – 5 літрів рідини.

Скільки входить масла в двигуни БМВ?

Власники BMW віддають перевагу в першу чергу оригінальним маслу BMW 5W40. За ним слідують

  • castroll 10w40,
  • Eneos 5W30,
  • Total 10W40,
  • Castrol 10w40,
  • Motul 5W30.

Кількість масла в залежності від моделі та місткості двигуна:

  • BMW 518i двигун М40 з об’ємом 1,8 застосовується 4 літри змазує рідини;
  • BMW 520i. двигуни М20 і М50 (обсяг 2.0 л) вимагають відповідно 4.25 літра і 5,75 л;
  • BMW 525i.М20В25 і М50В25 (об’ем2.5 л) – 4,75 л і 5,75 л;
  • BMW 530i движок 188 кінських сил і об’ємом 3.0 л, М30В30 – 5,75 л;
  • BMW 530i (218 к.с.) 3.0 л. М60В30 – 7,5 літра олії;
  • BMW 535i (211 к.с.) 3.5 л. М30В35 – 5,75 л;
  • BMW 540i (286 к.с.) 4.0 л. М60В40 – 7,5 л. змазує рідини.

Опель з двигунами 1,6 л

Автомобілі, що випускаються під брендом Опель, відрізняються і типом кузова, і типом двигуна. Обсяг ДВС варіюється від 1,2 л до 2,2 літра. Залежно від движка його розмірів, типу, підбирається моторне масло.

Виробником розроблені таблиці за номерами, типам, обсягом ДВС, років випуску. Так, для двигуна Z16LET з об’ємом 1,6 л і виробленого в 2007,2008,2012 і2013 роках при заміні моторного масла потрібно 4,5 літра синтетики з в’язкістю 5w30.Випущенний раніше, в 2001-2004 роках мотор X16XE з таким же об’ємом, споживає 3,25 л напівсинтетики 10w40.

Феррарі

Феррарі – один з аристократів світового автомобілебудування, втілення розкоші, приналежності до вищого світу.

Цей автомобіль дуже примхливий до вибору масел. Неперевершеному лідерові Формули 1 рекомендовано масло Shell Helix Ultra 5W-40 1л.

Коли заливається нове масло, знаючи потреби мотора, легко визначитися з потрібним його кількістю. Але як розрахувати, скільки доливати масла в двигун, якщо необхідно доповнити його кількість? Як визначити, скільки нафтопродукту виробилося, або витекло крізь сальники і інші отвори?

У цій справі автовласникові допомагає щуп – стрижень з двома позначками mini maxi. Відстань між цими позначками і береться за робоче. Протертий насухо щуп опускається в картер до самого дна, і по масляній позначці автовласник бачить, скільки масла знаходиться в картері.

Ідеальна кількість, коли масляниста плівка закінчується посередині, або на трьох чвертях мітки в сторону maxi.

Майже всі виробники автомобілів, не змовляючись, встановили, що заміна моторного масла проводиться 1 раз на рік, або через кожні 10-12 тисяч км пробігу.

Але ці показники не є аксіомою, тим більше що в регіонах з різкою зміною клімату автовласники змінюють змазує нафтопродукт 2 рази в рік.

Зверніть увагу

Рекомендується провести позапланову заміну, якщо перевіряючи рівень, ви помітили на щупі сильне потемніння рідини, осад.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…