Який саме Ford Focus цікавить запитувача – старий чи новий? Тому що від такого уточнення залежить багато чого, і найголовніше – ціна. А якщо планується купівля машини б / у, варто розглянути ще один нюанс: чиїй збірки пропоноване авто.

Не дивлячись на те, що Ford – один з найстаріших і шанованих у всьому світі брендів, нині машини відомих марок, в тому числі і Focus, можуть збиратися в різних країнах світу. В результаті, якість, незважаючи на заявлене, теж буває різним. Потрібно передбачити і такий момент, як технічне обслуговування вашої машини.

Чи варто купувати Ford Focus нового покоління, ми розглянемо в першу чергу, оскільки ця ситуація дещо простіша, ніж в разі уживаного автомобіля. Але і варіант з пробігом теж не випустимо з уваги і обговоримо з усіх боків.

Новий Ford Focus

Для початку він хороший вже хоча б тим, що в будь-який збірці третє покоління має один вигляд, де б не вийшов з конвеєра – в Китаї, Європі, Штатах чи Росії.

Друга версія впізнавати хіба що по логотипу. Обриси у нового дуже плавні (деякі схиляються до думки, що навіть аж занадто, але це справа смаку). Салон в ньому зручний і досить широкий; всі перемикачі на торпеді розташовані досить логічно – там, де більшість населення і шукало б потрібну кнопку.

Ford Focus 2. З яким пробігом можна купувати?

Мультимедійна система інтерактивна. З одного боку, досить зручно, з іншого – на любителя.

Чи варто купувати ford focus?  Кусючий американець в трьох версіях.  огляд машини

  • Консервативно настроєний водій може виявитися не в захваті від бесід з комп’ютером. До того ж в неактивному стані дисплей все одно підсвічує, що незручно і відволікає;
  • Сидіння максимально зручні. Вдало опрацьована бічна підтримка – навіть тривале проведення часу за кермом не напружує організм;
  • Приємною несподіванкою стане просто величезний багажник в 421 літр. Правда, отвір в нього не дуже вдалий – вузькуватий;
  • Що стосується драйву, Ford Focus показав себе цілком приемистой машиною, в їзді досить бадьорий. Перші три передачі відносно короткі, зате починаючи з четвертої – тривалі, що дозволяє їхати економічніше. Навіть подорожуючи по місту, при досить інтенсивному русі, бензину витрачається всього 6,9 літра за сотню;
  • Ходова відрізняється прекрасним балансом між ступенем керованості і зручністю. У поворотах Ford Focus стійкий, трясці успішно чинить опір, гальма має чіпкі і майже не валиться в поворотах;
  • Любителів коробки- «автомата» доведеться розчарувати: седан з PowerShift на 6 ступенів пропонується виключно в топ-версії укупі з двигуном на 1,6 літра (125 коней). Базова комплектація – виключно з механікою.

Одним словом, автомобіль якісний, слухняний, без відвертих ляпів, хоча і з хитромудрій торпедою. Однак грошове питання компанія недопрацювала. Маса додаткових «наворотів» підняла цінову планку зависоко. За ті ж гроші можна дозволити собі 11 покоління Toyota Corolla не самою бюджетної комплектації або Renault Fluence.

Причому друга компанія пропонує ще й вибір між бензиновим двигуном і дизелем. Що вже говорити про і Mitsubishi Lancer X , який навіть у варіантах з потужністю 140 або 150 к.с., з повним «фаршем» обходиться дешевше Focus з середньою оснащенням. Логічно мислячи, вже краще тоді віддати перевагу продукції Toyota або Mitsubishi – довговічніше і економічніше.

Чи варто купувати ford focus?  Кусючий американець в трьох версіях.  огляд машини

Ford Focus з пробігом

Другого покоління цього авто на вторинному ринку – хоч греблю гати. В основному це седани, рідше – хетчбеки на 5 дверей. Дешевшають Focus’и повільно, істотна різниця (близько 45000 рублів) наявна лише між випусками 2007 і 2008 року. На що треба пильно дивитися, вибираючи такий автомобіль в стані б / у:

  • У Ford хороший кузов і його покриття. Навіть 4-5 років експлуатації на зовнішності позначитися не повинні. Щоб переконатися, що машину не фарбували після аварії і нормально до неї ставилися, перевіряйте стики між крилами і бампером ззаду. Є корозія – авто бите.
  • Щоб перевірити реальний (а не скручений) пробіг, не варто довірятися одометру – його практично завжди скручують. На двигунах з 1,4 і 1,6 перевірте ремінний привід: якщо він змінювався – машина пройшла куди більше, ніж вам розповідають. На авто з ланцюгом (1,8 і 2,0) потрібно погазовать нерозігріті мотором. Тріщить або «гиркает» – заїздив;
  • Свічки в Ford’ах розраховані на 120.000 км. Якщо при перевірці з’ясується, що коштують не рідні – з кілометражем вас явно намагаються обдурити;
  • Чи не хочете потрапити в халепу з електрикою – перевірте під капотом, що не маячать чи кустарні скручування з ізоляційної стрічки. «Рідна» електрика у машин компанії дуже довговічна, якщо є такі «сліди злочину» – хтось вже втручався в заводські установки.

Чи варто купувати ford focus?  Кусючий американець в трьох версіях.  огляд машини

Загалом, якщо ви мучитеся сумнівами, чи варто купувати Ford Focus з пробігом, подумайте добре. В принципі, можна, але врахувавши всі наведені зауваження.

Чи варто купувати Ford Focus? Кусючий американець в трьох версіях. огляд машини

На додаток на зимовий сезон потрібно підбирати збалансований корм, до складу якого входять мінеральні речовини, вітаміни.

Також взимку необхідно організовувати нетривалий вигул птахів, що триває при температурі не нижче -10 градусів не більше години. Якщо птиці відмовляються залишати курник, його потрібно провітрювати.

Дотримуючись всі ці рекомендації, у птахівника не встане питання: чому перестали нестися кури в зимовий період.

Усунення причин відсутності несучості

Якщо курки відмовляються давати яйця, їм необхідно забезпечити оптимальні умови утримання, підібрати правильний корм, а також забезпечити хороший догляд. Цьому допоможуть наступні рекомендації :

  • несучкам потрібно підтримувати світловий день в межах 14-16 годин;
  • температура в курнику повинна знаходитися в межах 15-16 градусів, при вмісті в клітинах – 15-19 градусів;
  • в пташнику не повинно бути протягів, а стіни, підлогу і дах потрібно утеплити;
  • на зимовий період потрібно сушити кропиву, щоб птахи змогли отримувати з неї необхідні для відкладання яєць вітаміни;
  • в раціон слід додавати мінеральні речовини, окремо увагу потрібно приділити кальцію;
  • годування має забезпечуватися двічі на добу, близько 15% корму повинна становити білкова їжа;
  • вологість в пташнику повинна бути в межах 50-70%;
  • несучок потрібно регулярно оглядати з метою виявлення різних захворювань.

Дотримання всіх перерахованих рекомендацій не дасть можливості зниження або припинення процесу несення яєць курками. Тому при виникненні питання: чому перестали нестися кури, насамперед слід оцінити умови їх утримання, а також стан здоров’я птахів.

Є страшні машини, які змітають з прилавків. Є гарні тачки, які роками простоюють у дилерів. А є й такі, кому симпатична мордочка допомогла б вибитися в люди … Але, на жаль …

BMW 5GT

З часів Кріса Бенгла жоден биммер не вдостоювався такою одностайною обструкції. У задній частині цього Grand Tourismo безліч прізвиськ, шкода немає жодного гідного для друку.

Chevrolet Cobalt

Великий диван, плавний хід, високий кліренс. Ідеальний начебто портрет бюджетного седана, якщо не одне “але” … На тлі шикарною (в лапках) фізіономії “кобальту” навіть “Логан” першого покоління виглядає шикарним (без лапок). Вгадаєте, у кого продажу краще?

Infiniti QX50

Кажуть, що криза не торкнулася тільки одного ринкового сегмента – компактні преміальні кросовери. Впевнені, дилери Infiniti про це навіть не здогадуються. З таким неоднозначним екстер’єром маленький QX50 знаходить покупців тільки напередодні 8 березня. “Вибач, дорога, всі нормальні вже розібрали …”

Chevrolet Trailblazer

Ми впевнені, оригінальний “Трейлблейзер” закрутився б в труні (тобто на звалищі автохлама), якщо б побачив, якого красеня нарекли в його честь. На тлі цього позашляховика навіть моделі SsangYong здаються витонченими …

Hyundai Veloster

Зовсім вже нетрадиційний формат чотирьохдверного купе вийшов … як би краще сказати … занадто нетрадиційним. Одні двері зліва, дві справа плюс мегаагрессівная пащу решітки радіатора. Veloster, як і очікувалося, рвонув на ринку. Шкода тільки, вибуховою хвилею розкидало і всіх потенційних покупців …

Популярний, це еще не означає, що надійний: недоліки Форд Фокус 3 з пробігом

Покоління преміального “ниссановского” кросовера змінюються, як вожді радянсько-російської епохи. Тільки замість “лисий” треба читати “красивий”, а замість “волосатий” – «не дуже». І справді другий Murano вродив НЕ ах …

Mazda MX-5

Назвати “п’ятірку” непопулярною не можна. Навпаки, машину беруть дуже навіть. Залишається здогадуватися, яким був би попит на цю “Мазду”, якщо б дизайнери з Хіросіми веселіше налягали на роботу і менше на суші. Крім жартів, то, що MX-5 терміново необхідний рестайлінг, стало зрозуміло через шість хвилин після початку ще самої презентації ..

Lexus CT200h

Взагалі-то це найпопулярніший гібрид в сімействі Lexus. Але тільки тому, що він найдешевший. Так що дизайн тут ні при чому. Його тут взагалі майже немає.

Peugeot 408

Чорна сторінка для компанії, яка подарувала світові купе 504, хетчбек 205 і кабріолет 306. Важка морда, важка корма, важка поясна лінія. Словом, дизайн важкий для розуміння. І неможливий для захоплення.

Renault Koleos

Кому може знадобитися зроблений в Кореї позашляховик на базі X-Trail, але з емблемою Renault? І через два рестайлінгу відповідь на це питання до цих пір не знайдений …

Suzuki SX4

Чи не занадто ліцензійна копія старого “Кашка”. Особливо хороша в комплектації з повнорозмірними ковпаками. І знову “хороша” у даному випадку – сарказм.

Honda Accord

Як розгубити народну любов за два покоління? На питання відповідає Accord Mk IX: “Потрібно просто підвищувати ціни і звільнити пристойних дизайнерів”. Вірте цьому хлопцю, він справа говорить …

Форд фокус 2: чи є сенс купувати на вторинному ринку?

Вітаю Вас в третій частині статті присвяченій вельми цікавого автомобілю. У першій частині, ми пробіглися по двигунах, комплектації і основним конкурентам, у другій частині розглянули переваги і недоліки.

Сьогодні Вас чекає продовження розповіді про Форд Фокус 2, частина третя і заключна.

Тут я опишу проблеми, з якими я зіткнувся за весь період експлуатації і самої головне дам загальну оцінку надійності машини і скажу чи можна її взагалі розглядати для покупки на вторинному ринку.

   перші заміни

Перше ТО я, щоб не було проблем збереженням гарантії пройшов у дилера, докладніше читайте тут. Вийшло воно зі своїми расходниками і знижками від салону не більше ніж в 5000 руб. Більш обслуговування і ремонтні роботи у дилера не проводив.

Почну з першої заміни і це були передні гальмівні колодки, замінив які я на пробігу 24 тисячі. Цьому сприяла природно коробка-автомат, чимала споряджена маса другого Фокуса тисячі триста шістьдесят-два кг. і досить активний в той час стиль їзди на який провокував двигун 2.0.

Чи варто купувати ford focus?  Кусючий американець в трьох версіях.  огляд машини

Наступна заміна задні колодки (у мене дискові гальма) і свічки на 40 тисячах. Свічки купив заздалегідь, так як саме на цьому пробігу покладена заміна. Викрутивши свічки, я побачив, що заводські в хорошому стані і 20 тисяч би ще відходили точно. Але так як вже купив нові, то вирішив замінити. До речі разом з колодками по своїй необережності довелося заманити і тормозуху.

   Як я потрапив на гроші

Чи варто купувати ford focus?  Кусючий американець в трьох версіях.  огляд машини

Диски і колодки теж купувати. Тут я подумав гуляти так гуляти … Вирішив поміняти свістевшій ролик, ремінь приводу навісного обладнання, заодно ремінь генератора, моторне масло і всі фільтри. Масло заливав завжди одне і теж, міняв один раз на рік, тобто виходило через кожні 13-14 тисяч кілометрів.
Так я вперше потрапив на гроші, з урахуванням, що за роботу з мене практично нічого не взяли, все разом вийшло практично 14 тисяч рублів. І сказали, що один з передніх амортизаторів потік і треба їх міняти. Я взяв паузу, сказавши, що Форд свій ліміт уже вичерпав.

Амортизатори я поміняв через кілька місяців, поставив kayaba, вони ж KYB в червоній коробочці, за ціною 5000 руб. за пару (долар тоді починав зростати і коштував 38 руб.).

   Заморочки зі Шрусов

Наступні серйозні вкладення в мій седан були вже на 80 тисячах. Пішла вібрація при розгоні. Приїхав до товариша, кажу так мовляв і так, дивись.

Він подивився: кульова опора, кермові наконечники і підвісний підшипник півосі. Здорово, кажу я, замовляю в іншого товариша в Шестерінки запчастини і приїжджаю на заміну.

Ціна питання близько 5 тисяч, але найцікавіше, що вібрація при розгоні не пропала, а лише злегка зменшилася.

   Упс … не підходить

Все-таки розібралися з джерелом вібрації – це був внутрішній ШРУС. Оригінал – 7000, аналоги від 1800, зупинився на італійському Pilenga за дві з невеликим тисячі. Отже, заміна. Барабанний дріб … ШРУС підібраний по VIN номеру не підходить. Чи не підійшли шліци, на піввісь і на шарнірі їх було різну кількість.

Я весь в засмучених почуттях, відмивають шарнір і везу назад в магазин, добре, що товариш без проблем повернув гроші. Виходить, що тепер тільки оригінал купувати. Я плюнув і став їздити далі, ще десь півроку, поки вібрації не посилилися. На той час я морально налаштувався віддати 7 рублів за ШРУС.

Чи варто купувати ford focus?  Кусючий американець в трьох версіях.  огляд машини

   Привід в зборі

А долар зростав і шарнір вже коштував 9000, а адже ще робота. Став дивитися на Авито б / у, знайшов один варіант – це був привід в зборі (тобто два шарніра і піввісь) на дволітровий Форд він коштував 7000, причому як сказав продавець, що він знятий з машини, пробіг якої 80000 км.

Став шукати інші варіанти, подзвонив в партком, там знайшли неоригінальний привід в зборі за 7 з копійками. Я зрадів, сказав, що беру, тим більше від 7000 у них безкоштовна доставка.

Чи варто купувати ford focus?  Кусючий американець в трьох версіях.  огляд машини

   Причина продажу і під підсумок

По-великому рахунку автомобіль мене не підводив, поява несправностей не знерухомлює автомобіль, він завжди давав час на неспішний вибір і придбання деталей. Так трошки рано на 60 тисячах померли амортизатори і ступичні підшипники. Про машину тільки зараз залишилися тільки позитивні спогади.

Коли я продавав машину, потенційний покупець погнав її в сервіс де абсолютно ніякого криміналу не діагностували. Там здивувалися, що задня підвіска вся рідна і найближчі витрати майбутнього власника чекають тисяч так через двадцять. Теж стосується і передньої, тільки тисячам до 100, зажадають заміни стоїки стабілізатора.

Чому став продавати, начебто непоганий автомобіль. Я б із задоволенням його залишив і мирився б далі з високою витратою бензину і витратами на ТО і ремонти близько 15 тисяч в рік. Але перспектива на роботі була вкрай туманна.

важливо

І в найближчому майбутньому маячила заміни гідравлічної опори двигуна (близько 5000 рублів), плавно вмирала рульова рейка (стук на вивернутих колесах ставав все сильніше і сильніше), навіть ремонт якої обійшовся б тисяч в 7, а заміна так взагалі під 30.

І штатна літня гума Michelin за свої приблизно 50 тисяч пробігу вже була сильно зношена. Може її і вистачило б ще на сезон, але я планував поїздку до Криму з сім’єю і на таких шинах не поїхав би. Заміна гуми з монтажем і балансуванням теж забирала б з сімейного бюджету тисяч 13 – 14.

Ах, так, трохи не забув, що підходив термін чергового ТО (масло, фільтри і свічки запалювання), а це ще 5000 рублів.Чи варто купувати ford focus?  Кусючий американець в трьох версіях.  огляд машини

В результаті набігала сума близько 35 тисяч рублів, яку аж надто не хотілося вкладати в автомобіль. Було прийнято рішення – продавати!

   А чи варто купувати

Чи варто купувати ford focus?  Кусючий американець в трьох версіях.  огляд машини

   порядок цін

Тепер поговоримо про ціни, починаються вони від 200 тисяч, за дорестайлінгових автомобілі перших років випуску на механіці, рестайлінг стартує приблизно від 280 – 300 тисяч і закінчуються приблизно 520 тисячами, хоча є безумці, які виставляють свої 5-6 річні автомобілі за 600 і навіть більше.
Непоганий автомобіль з двома літрами і автоматом можна знайти за 420-460 тисяч рублів. Швидше за все це буде або седан, або п’ятидверний хетчбек, так як універсали трапляються набагато рідше. Пробіг буде швидше за все не сильно, але більше ніж 100 тисяч.

Якщо брати вартість запчастин, то вони як Ви розумієте не дешеві, а автомобіль з таким пробігом вимагатиме планових вкладень постійно. І начебто я сам вже підходжу, і підводжу Вас до того, що Ford Focus другого покоління не найкраще придбання на вторинному ринку. Але тут сам задаю собі питання, добре, якщо не форд, то що можна купити за ці гроші.

Типові недоліки (Ford Focus 3) Форд Фокус 3 з пробігом. відгук

Форд Фокус 3 складно назвати простим і простим автомобілем, ця машина не тільки красива зовні, але і має сучасний екстер’єр та оснащення.

Незважаючи на це, Фокус третього покоління, на відміну від попередньої версії, не став бестселером, тим не менш, кількість старих Форд Фокус 3 на вторинному ринку величезна, тому, залишити без уваги цей автомобіль ми не мали права.

Сьогодні поговоримо про найпоширеніші недоліки Фокус 3, і на що слід звернути увагу при покупці цього автомобіля з пробігом.

Трохи історії:

У 1998 році на зміну моделі «Ескорт» прийшов перший Форд Фокус, його дебют відбувся на автошоу в Женеві, на якому новинка викликала справжній фурор. Друге покоління Фокус дебютувало у вересні 2004 року в Парижі.

У 2005 році було налагоджено виробництво автомобіля в Росії, на заводі у Всеволожську. Форд Фокус 2 став справжнім бестселером марки і входив в десятку найбільш продаваних машин у світі.

У СНД, для того щоб роздобуде цей автомобіль, багатьом доводилося чекати своєї черги по 6 місяців.

Форд Фокус 3 (Mk 3) вперше був продемонстрований на початку 2010 року на міжнародному автошоу в Детройті. Незважаючи на це, офіційні продажі новинки в СНД стартували лише в 2012. Автомобіль був створений на платформі « C1 » і пропонувався в трьох типах кузова – п’ятидверний хетчбек, седан і універсал.

На відміну від попередніх версій, новинка оснащується великою кількістю електронних систем, які раніше були недоступні для більшості моделей Форд. Для нашого ринку були доступні чотири комплектації – Ambiente, Trend, Trend Sport і Titanium, також існує заряджена версія «ST».

Третє покоління Форд Фокус випускалося по 2015 рік.

Чи варто купувати ford focus?  Кусючий американець в трьох версіях.  огляд машини

Переваги та недоліки Форд Фокус 3 з пробігом

Лакофарбове покриття цього автомобіля, відверто кажучи, слабке, подряпини з’являються навіть від незначних контактів з гілками кущів і щітками на автомийках.

Незважаючи на це, корозія на кузові автомобіля зустрічається досить рідко.

При огляді автомобіля обов’язково звертайте увагу на стан бамперів, так як за статистикою, на кожному другому екземплярі штатні кріплення переднього бампера відламані.

силові агрегати

Форд Фокус 3 оснащувався бензиновими і дизельними силовими агрегатами різного ступеня форсування: бензинові 1.6 ( 85, 105 і 125 к.с. ), 2.0 ( 150 і 250 к.с .); дизельні 1.6 ( 95, 115 к.с. ), 2.

0 ( 115, 140 і 163 к.с .). Нарікання на надійність моторів компанії Форд – велика рідкість, і третє покоління Фокус не виняток. Двигуни цього автомобіля досить надійні, і якщо з ними і виникають якісь проблеми, то, як правило, вони несуттєві.

Однією з особливостей бензинових силових агрегатів вважається їх галаслива робота, особливо непрогрітого мотора. Так наприклад, при запуску холодного двигуна 1.6 можна почути «цокання» або постукування з-під капота ( особливість роботи форсунок ), після прогріву, як правило, докучають звуки зникають. Мотор 2.0 також має неприємну особливість – гучний стукіт при запуску холодного двигуна ( особливість роботи ТНВД ).

Порада

На автомобілях, випущених з 2011 по 2012, спостерігалася нестійка робота двигуна «троение» і пропажа тяги, причина – збій прошивки блоку управління силовим агрегатом, пізніше, виробник усунув цю проблему, замінивши програмне забезпечення.

Блок управління двигуном знаходитися недалеко від переднього бампера, і якщо відбувається навіть незначний удар в передню частину автомобіля, потрібно його заміна ( вартість блоку близько 1500 у.о .). Якщо постійно їздити на великих оборотах, то збільшується витрата масла, до 300 грам на 1000 км.

Слабким місцем дизельних моторів вважається його чутлива паливна система, якщо автомобіль заправлявся неякісним паливом, дорогого ремонту не уникнути. Чи варто купувати ford focus?  Кусючий американець в трьох версіях.  огляд машини

Трансмісія

На Форд Фокус 3 встановлювалися п’ятиступінчаста механічна коробка передач і роботизована трансмісія PowerShift з двома сухими зчепленнями. На жаль, автоматична трансмісія має як технічні, так і експлуатаційні недоліки.

Так, зокрема, власники часто нарікають на ривки, поштовхи і металевий скрегіт при перемиканні передач, а також, на сіпання автомобіля при русі в пробці.

Якщо автомобіль більшу частину часу експлуатувався в мегаполісі, то дорогий ремонт цієї трансмісії знадобиться вже через 50-60 тис. Км (потрібна заміна зчеплення).

Що стосується механіки, то вона досить надійна, але незначні недоліки у неї все ж є – текти сальників піввісь і закисание тросів перемикання передач. Щоб продовжити життя тросах перемикання передач, їх потрібно змащувати раз в 50000 км. Зчеплення тут живе досить довго – 120-150 тис. Км.

салон

Салон має оригінальний дизайн, але, що стосується цієї моделі – підводить якість оздоблювальних матеріалів і якість збірки, як результат, цвіркуни в салоні з’являються на першому році життя автомобіля. Незважаючи на велику кількість електроустаткування в салоні, претензії до їхньої роботи виникають вкрай рідко.

Чи варто купувати ford focus?  Кусючий американець в трьох версіях.  огляд машини

Ходові якості Форд Фокус 3 з пробігом

В якості передньої підвіски на Форд Фокус 3 традиційно застосовується Макферсон, ззаду – багатоважільна незалежна підвіска. Гальмівна система представлена ​​дисковими гальмівними механізмами, рульове управління оснащено електрогідравлічним підсилювачем.

Власники даної моделі автомобіля часто скаржаться на поскрипування підвіски в холодну погоду, дилери це поломкою не вважають, і називають цей недолік «особливістю автомобіля».

Якщо говорити про надійність підвіски, то вона досить живуча, і прибережної експлуатації, в середньому, прослужить 70-90 тис. Км.

Зверніть увагу

Для більшості сучасних автомобілів стійки стабілізатора живуть не більше 50000 км. Амортизатори, після 70000 км, як правило, починають підтікати, а ближче до 100000 км буде потрібно їх заміна, в цей же час доведеться замінити і опорні підшипники.

Кульові опори, ступичні підшипники і сайлентблоки, в середньому, ходять близько 80000 км. Розвальний важелі задньої підвіски виходять з ладу на пробігу 60-70 тис. Км. Рульова рейка вважатися самим проблемним місцем у ходової, і може застукали дуже рано (до 60000 км пробігу).

Через те, що цей вузол не розбірний і змінюється в зборі з підсилювачем, його заміна обходитися не дешево.

підсумок:

В цілому, Форд Фокус 3 – досить надійний і недорогий в обслуговуванні автомобіль (якщо не розглядати машини з роботизованою коробкою передач), так, є певні нюанси, але вони є і у інших автомобілів в цьому ціновому сегменті.

 переваги:

  • Привабливий дизайн.
  • Надійні силові агрегати.
  • Невеликий витрата палива.
  • Комфортна ходова.

 недоліки:

  • Слабке лакофарбове покриття.
  • Ненадійна роботизована трансмісія.
  • Ненадійний і неремонтоздатність механізм рульового управління.
  • Маленький салон.

Ford Focus II (2004-2011): історія хвороби

На російський Focus II ставили бензинові двигуни об’ємом 1,4 л (80 к.с.), 1,6 л (100 і 115 к.с.), 1,8 л (125 к.с.) і 2,0 л (145 к.с.). Дилери продавали також версії з 1,8-літровим турбодизелем потужністю 115 сил. У стандарті з моторами 1,4 л, 1,6 л і 1,8 л поєднувалася п’ятиступінчаста механічна коробка передач серії IB5, а з 2,0-літровим – така ж «пятиступка», але з індексом MTX75, здатна «перетравлювати» більший обертаючий момент. Для всіх бензинових моторів, крім 1,4-літрового, пропонувався чотириступеневий «автомат».

У 2008 році фордівці представили оновлений Focus, який багато хто навіть називали третім «Фокусом» – настільки радикально змінився на краще автомобіль. Але це був класичний рестайлінг.

У машини з’явилися інші крила, капот, бампери, фари, зовнішні дзеркала, боковини – без молдингів, але з більш динамічними ребрами жорсткості. А саме помітне нововведення – решітка радіатора у вигляді величезної перевернутої трапеції.

Для всіх версій, окрім седана, в якості опції стали пропонувати задні світлодіодні ліхтарі. З’явилася ще одна люксова комплектація Titanium. У салоні оновилися блок клімат-контролю і приладова панель. Стали ще якісніше оздоблювальні матеріали.

А ось в технічному плані Focus не змінився. Саме рестайлінгового версії краще для покупки – більшість вроджених болячок у таких «фокусів» до цього часу вже було вилікувано.

Модифікації Ford Focus II

кузов

Як правило, огляд вподобаного екземпляра починають з кузова. У нас до цих пір зустрічають по одягу. І якщо Focus Не надихнуло вас своїм зовнішнім виглядом, не поспішайте відмовлятися.

Вигоріла фарба, отпескоструенние в нижній частині пороги і потемнілі деталі декору на машинах з великим пробігом – це, скоріше, ознаки природного старіння, ніж варварської експлуатації. Особлива увага – хромованою накладці на кришці багажника: корозія в місці її зіткнення з кузовом з’являється вже після двох-трьох російських зим.

Коштує вона близько 5000 руб. Заодно перевірте підсвічування номерного знака – його проводка досить швидко здається корозії. Причому більшою мірою цим страждають хетчбеки і седани. Ремонт – 1500 руб.

У «Фокуса» ще з першого покоління збереглася фірмова болячка – закисає замок відкривання капота. Зверніть увагу і на хромовану накладку на кришці багажника: корозія в місці її зіткнення з кузовом з’являється вже після двох-трьох російських зім.У «Фокуса» ще з першого покоління збереглася фірмова болячка – закисає замок відкривання капота. Зверніть увагу і на хромовану накладку на кришці багажника: корозія в місці її зіткнення з кузовом з’являється вже після двох-трьох російських зим.

важливо

Взимку через попадання вологи часто замерзають сенсорні кнопки замку багажника. До того ж у «Фокуса» ще з першого покоління збереглася фірмова болячка – закисає замок відкривання капота.

Для того щоб він легко відкривався, треба змастити внутрішню поверхню емблеми, що закриває личинку замку. А краще поміняйте штатний пластмасовий замок (3000 руб.) На металевий від Mondeo.

Нерідко виходить з ладу центральний замок, через що блокуються не тільки двері, але і люк бензобака. Тому спроба заправитися зі сбоівшім центральним замком може виявитися невдалою.

салон

Інтер’єр у «Фокус» зібраний акуратно і на совість. Навіть з віком скрипом і цвіркунами він не докучає. А тканинна оббивка добре піддається хімчистці і відрізняється зносостійкістю. Правда, трапляється, хандрить салонне обладнання та електрика. Надходили скарги на вихід з ладу обігріву крісел. Причому за оригінальну «грілку» доведеться викласти близько 10 000 руб. Відомі випадки примх клімат-контролю через відмову салонного датчика температури (2500 руб.). Тому перевірка працездатності кондиціонера перед покупкою вживаного Focus бажана.

Поганяйте також «піч» на різних режимах вентилятора – «посвист» моторчика вкаже на його швидку кончину. Новий електродвигун спустошить кишеню на 7500 руб. Правда, нерідко винуватцем раптової «кончини» вентилятора може стати і згорілий резистор (900 руб.). Часто перегорають лампочки ближнього світла і габаритів, для заміни яких доводиться знімати блок-фару. А взимку треба бути готовим до заміни вийшли з ладу, бічних дзеркал. Нова амальгама оцінюється в 2000 руб.

двигун

Базовий 1,4-літровий мотор механіки хвалять – вроджених болячок у нього практично немає. Головне – не забувати вчасно, кожні 80 тис. Км пробігу, оновлювати ремінь ГРМ (ГРМ). Правда, через скромні обсягу і потужності його зазвичай «крутять» на повну котушку і він працює на знос, потрапляючи в другі руки вже на межі свого ресурсу.

Двигун 1,8 л зовні не відрізниш від 2,0-літрового. Але електронні блоки управління відрізняються відчутно: в програмах тих, що працюють з 1,8, явно більше ошібок.Двігатель 1,8 л зовні не відрізниш від 2,0-літрового. Але електронні блоки управління відрізняються відчутно: в програмах тих, що працюють з 1,8, явно більше помилок.

1,6-літровий двигун (100 к.с.), який встановлювався ще на перший «Фокус», по праву носить звання наймасовішого і надійного. На його частку припадає більше третини від усіх представлених сьогодні на ринку «Фокус».

Мотор південноафриканської збірки призначений для експлуатації в країнах третього світу. Його проста конструкція визначає відмінну ремонтопридатність і дешевизну в експлуатації. Але і цей агрегат багато хто вважає слабеньким для сучасного автомобіля.

Особливо в парі з «автоматом».

Чи то справа його 115-сильний побратим, оснащений системою зміни фаз газорозподілу на впускному і випускному валах.

Тяги мотора вже цілком достатньо на всіх режимах, та й з «автоматом» він уживається куди краще, а по економічності не поступається 100-сильною версією.

Тільки ось у цього сучасного мотора швидко «закінчується» муфта фазовозвращателя (11 500 руб.). Правда, на модернізованих машинах вузол став довговічніше.

Модифікації з «четвірками» об’ємом 1,8 і 2,0 л поступаються пальму першості тільки версіями з мотором 1,6 л (100 к.с.). Обидва двигуни однакові по конструкції і страждають загальними недугами. Ресурс моторів – 350 тис. Км. А в приводі ГРМ – довговічна ланцюг, заміна якої проводиться зазвичай після 200 тис. Км.

Але щоб мотори благополучно дожили до старості, слід після першої «сотні» звернути увагу на прокладку клапанної кришки (1 000 руб.), Яка починає труїти масло. Втім, на перших порах можна обмежитися підтяжкою слабшає через вібрації болтів. А потім тільки заміна.

До цього терміну, як правило, зношується верхня гідравлічна опора двигуна (3500 руб.).

Порада

Безпричинна нудьга 1,8-літрового мотора (на 2,0-літровому проявляється рідше) – погана тяга і пуск на холодну, рвані холості оберти і підвищена витрата палива – була пов’язана з недопрацьованим софтом електронного блоку управління двигуном. Тому дилери міняли його прошивки в залежності від несправності, хоча на ці заходи йшли вкрай неохоче.

Недовговічні також котушки запалювання і високовольтні дроти, бензонасоси. Досить швидко забруднюється блок дросельної заслінки і клапан рециркуляції відпрацьованих газів. Чи не відрізняються «ходимостью» і нейтралізатори (34 000 руб.), Тривалість життя яких залежить від витрати двигуном масла.

Якщо апетит мотора збільшується до 200 грамів на 1000 км, треба бити на сполох і звертатися в сервіс. Інакше дорогий ремонт забезпечений.

Міняти масло в турбодізеле 1,8 л бажано через 5-10 тис. Км, а заправлятися тільки на перевірених мережевих АЗС. І тоді паливний насос високого тиску (ТНВД) подолає планку в 200 тис. Км. Ремонт – від 30 000 руб. Доведеться витрачатися на нові форсунки уприскування (по 12 500 руб.), Промивати клапан рециркуляції відпрацьованих газів.

Після 100 тис. Км зношується двомасових маховик. Аналогічна проблема, до речі, має місце і на бензиновому 2,0-літровому двигуні. Якщо відчули ривки при рушанні з місця і характерне побряківаніе, терміново міняйте. Деталь дорога – від 25 000 руб., Але наслідки від руйнувань, завданих маховиком, будуть ще відчутніше.

Трансмісія

На механічній коробці передач IB5 після 50-80 тис. Км відомі «вильоти» другої передачі через слабкі синхронізаторів.

А при роботі зі збільшеним навантаженням може лопнути вісь сателітів в диференціалі, що загрожує пробоїною в картері і ремонтом на 100 000 руб.

Якщо при здійсненні пробної поїздки коробка «завиє, як звір», значить зношений підшипник первинного валу. І його терміново треба міняти. Інакше наслідки можуть бути гнітючими.

А ось «механіка» MTX75 довговічніша.

Зверніть увагу

Правда, з часом в ній підтікають сальники і ущільнення штока перемикання передач, а через низький рівень трансмісійного масла швидко зношуються вали і зубчасті вінці шестерень.

Зчеплення може прослужити 100 тис. Км і більше, якби не слабкий вижимний підшипник, виконаний в єдиному блоці з робочим циліндром зчеплення, який зношується після 50 тис. Км.

Зате «автомат» простий як п’ять копійок і надійний як танк. Коробка 4F27E ставилася на різні моделі Ford ще в кінці 1980-х, тому на сьогодні практично повністю позбавлена ​​дитячих хвороб. Після 150 тис. Км буде потрібно лише ремонт гидроблока клапанів (22 000 руб.) І заміна соленоїдів регулятора тиску.

підвіска

З ходовими якостями у Focus II все в повному порядку завдяки ювелірно налаштованої незалежної підвісці. Основні її елементи – довгожителі. Ідилію порушують опорні підшипники стійок, «виходжують» в середньому 40-70 тис. Км. Приблизно стільки ж відпущено і підшипника, які змінюються в зборі з маточинами. При заміні не забудьте про датчики АBS – їх часто пошкоджують при демонтажі. Легкими стукотами в підвісці після 40 000 км дадуть про себе знати стійки стабілізатора. Зате втулки витримують майже в два рази довше. Одночасно з ними, на 80-110 тис. Км, настане черга поновлення кульових опор в зборі з важелем і сайлент-блоками. А далі на підході і амортизатори (по 4200 руб.).

У задній підвісці кожні 60-80 тис. Км оновлюються стійки стабілізатора. Втулки тримаються в середньому в півтора рази довше. До «сотні» зношуються нижні важелі. Амортизаторам (по 3800 руб.) Уготований трохи більший термін – вони нерідко дотягують до 110-140 тис. Км.

У рульовому управлінні наконечників з тягами вистачає на 50-80 тис. Км. А сама рейка на перших машинах навіть змінювалася по гарантії, але до 2008 року стала довговічніше.

Причому версії з моторами 1,4 і 1,6 л оснащувалися традиційним гідропідсилювачем, а більш потужні модифікації йшли з електрогідравлічним підсилювачем керма, у якого може «згоріти» плата управління насосом.

Зазвичай доводиться міняти вузол цілком за 28 000 руб.

У задній багаторичажка стежте за сайлент-блоками поздовжніх важелів (обведені кружком), їх можна запозичити у близнючки – Mazda 3. Стійки стабілізатора (позначені стрілкою) можуть бути двох типів: з кульовими шарнірами і без них (на втулках). Другі служать довше, але врахуйте, що стійки не взаімозаменяеми.В задньої багаторичажка стежте за сайлент-блоками поздовжніх важелів (обведені кружком), їх можна запозичити у близнючки – Mazda 3. Стійки стабілізатора (позначені стрілкою) можуть бути двох типів: з кульовими шарнірами і без них (на втулках). Другі служать довше, але врахуйте, що стійки не взаємозамінні.

підсумок

Підшукати технічно справний Ford Focus II не складе великих труднощів. Якщо не влаштовують модифікації з надійними моторами 1,4 і 1,6 л (100 к.с.), можна знайти «Фокус» з Європи з не менш надійним 2,0-літровим турбодизелем. Правда, у нас таких версій мало. І краще зупинити вибір на пострестайлінгових машинах – вони вже перехворіли дитячими хворобами.

переваги:

Надійний автомобіль. Прекрасна керованість, місткий салон, великий багажник.

недоліки:

Всі хромовані елементи облазить дуже швидко.

Автокод – офіційний сайт. Перевірка авто по держномер або ВІН коду

У сучасному автомобілебудуванні все рідше виробляються вдалі екземпляри, які надовго входять в рейтинги найбільш продаваних машин. Цього разу поговоримо про одну з небагатьох – Ford Focus III.

У чому «фокус» велику популярність

Неважко здогадатися з назви – це вже третє покоління моделі, яке виробляється з 2011 року. Доступно у всіх найбільш популярних кузовах: седан, хетчбек, універсал.

У 3 поколінні кілька варіантів двигунів. Основні з них:

  • 1.6 л 105 або 125 л.с .;
  • 2.0 л 150 к.с.

Саме ці двигуни зустрічаються частіше інших на вторинному ринку. Були і дизельні варіанти, але в Росії цей тип не прижився. Ймовірно, це пов’язано з поганою якістю дизельного палива і дорогим обслуговуванням паливної системи.

Коробки передач для «Фокуса 3» доступні механічні 5 і 6-ступінчасті і роботизовані «шестиступкой».

важливо

За рівнем комфорту автомобіль нового покоління став краще. Тепер доступні такі зручні опції, як підігрів керма, допомога при паралельній парковці, автоматичне уповільнення до попереду машини, що йде, контроль тиску в шинах і навіть контроль смуги руху з розпізнаванням дорожніх знаків.

На відміну від однокласників, автомобіль може похвалитися відмінною керованістю на дорозі завдяки нестандартному вирішенню задньої підвіски. Спереду встановлюється «Макферсон», а ззаду йде вдосконалена підвіска «Control Blade». Вона забезпечує водієві дуже чітку зворотний зв’язок, дозволяючи прогнозувати поведінку машини на будь-яких типах поверхонь.

Коли у «Форда» все фокуси закінчуються

Безсумнівно, автомобіль вийшов хорошим, навіть трохи краще, ніж однокласники за деякими параметрами. Але, як правило, «диявол криється в деталях».

Наприклад, користувач одного з порталів про автомобілі пише:

«Низький кліренс машини (довелося« задирати »проставкамі). Тісний салон для високих. З передпусковим підігрівом ДВС потрібно стежити постійно за зарядом акумулятора. Може статися повний розряд і для запуску двигуна вже не вистачить ».

Про салон кожен третій відгукується, що місця мало. Високі водії не можуть комфортно відрегулювати сидіння, не зачепивши при цьому людей, що сидять на задньому ряду сидінь. У результаті або водієві комфортно, але пасажири впираються колінами в спинку, або навпаки. На додаток, люди відзначають маленькі багажники. Для версії седан – це 372 л, для хетчбек – всього 277 літрів.

Кліренс теж викликає невдоволення власників – він становить 150 мм. Доводиться боятися кожного бордюру. Але це ще не найсерйозніші огріхи.

Власник «Фокус 3», 2013 року 1.6 л з «роботом», скаржиться на мотор:

«1.6 л на« роботі »просто овоч, ніякого прискорення. Про динамічні маневри можна забути. Обгони на трасі нереально складні, в місті обганяють навіть АвтоВАЗ. Треба було брати з двигуном на 150 коней ».

Перевіряємо на дійсність. Якщо звернутися до документації, то для даного мотора характерний розгін до «сотні» за 13,1 сек. Для прикладу: «Лада Пріора» 1.6 л 87 к.с. на механіці, по паспорту розганяється до сотні за 12,5 секунд.

За типовим поломок і несправностей власники найчастіше скаржаться на недовговічні кермові рейки. Навіть на новій запчастини через 7 тисяч кілометрів виникає невеликий стукіт при поворотах керма.

Повністю усунути проблему не вдасться, незабаром рейка знову нагадає про себе. Всьому виною пластикова втулка рульового вала. Деякі умільці виточують сталеву втулку замість пластикової.

Це в кілька разів збільшує інтервал між ремонтами.

Роботизована коробка вкрай ненадійна. Перші проблеми можуть наступити вже на 90 тисячах пробігу. А далі – більше.

Порада

В ремонт йдуть зчеплення з фрікціонами, притискна вилка, блок управління … Деякі власники на 150-180 тисячах приймають рішення, що дешевше поміняти «робота» цілком, ніж думати про його ремонті.

Дехто вдається до більш радикального вирішення – продати авто з «роботом» і купити що-небудь інше.

Але і МКПП має свої огріхи. У свій час, на ранніх версіях машини був заводський брак. Швидко зношувався сальник в коробці і виникала текти масла. Установка нового сальника не давала гарантію безпроблемної роботи. Раз в 10-30 тисяч доводилося приділяти увагу цьому моменту. У нових версіях цю проблему усунули.

Сюди ж в скарбничку додаємо скрипучі взимку втулки стабілізаторів і погану підгонку пластикових деталей салону при складанні. Без стороннього втручання салон починає скрипіти. Важливо, що деякі деталі доступні тільки під замовлення і змінюються не так просто, як, наприклад, елементи підвіски.

Скільки коштують такі «Фокуси»

Хоч модель Ford Focus III ще досить свіжа, за 400 тисяч рублів можна знайти авто з 1.6 л і 2012-2013 років випуску. Це майже напевно буде порожня комплектація.

За щось більш комфортне в управлінні, наприклад, з двигуном 2.0 л і 150 к.с. з вас попросять вже 630 тисяч за 2014 рік.

Новий же «Фокус 3», 2018 р.в., з салону обійдеться від 900 тисяч рублів за середню комплектацію.

Що приховують старі «Форди»

За останню добу через сервіс «Автокод» було перевірено 1357 автомобілів всіх поколінь Ford Focus. Переважна більшість мала хоча б одне ДТП. З 30 вибірково переглянутих звітів:

  • 19 має ДТП або розрахунки страхових робіт;
  • 5 машин має несплачені штрафи.

У автомобіля зафіксовано 5 ДТП за 4 роки. ДТП відбувалися з періодичністю в 2-3 місяці.

Саме по собі кількість аварій не так страшно, як кількість пошкоджень, отриманих в кожній з них. Переглянувши розрахунки страхових компаній з відновлювальних робіт, помічаємо самий «дорогий» випадок ДТП – на 150 тисяч рублів збитку.

Сильно дісталося автомобілю. До заміни або ремонту рекомендовано 42 позиції.

Незважаючи на всі мінуси, Ford Focus III вийшов вдалим і зміг знайти свого покупця. Стильний, модний автомобіль припав до смаку, в першу чергу, молодого покоління автолюбителів.

Агресивний дизайн і відмінна керованість так і підстьобує водіїв до активної манері їзди. На жаль, іноді це призводить до сумних наслідків у вигляді штрафів або ДТП. А при продажу ні те, ні інше власники не люблять показувати.

«Авось пощастить з неуважним покупцем». Тому важливо ретельно перевірити автомобіль перед покупкою.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…