Французька модель Renault Duster викликала ажіотаж серед водіїв різних країн одразу після першої презентації кросовера. Транспортний засіб претендує з доступною вартістю легкового автомобіля, високим дорожнім просвітом і вражаючим кліренсом на статус позашляховика.

Завдяки численним закликають до покупки машини рекламних роликів і грамотної маркетингової політики представників Renault складається чітке відчуття того, що актуальна розробка французів є унікальним співвідношенням «ціна-якість».

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

Однак не всім словами виробника слід вірити, дійсні характеристики виявляються тільки в процесі експлуатації кросовера.

Тому справжній Рено Дастер, відгуки власників, все мінуси і недоліки автомобіля – це перші параметри, на які варто звернути увагу перед придбанням позашляховика.

Рено Дастер: відгуки власників, все мінуси і недоліки французького позашляховика

7 визнаних недоліків Renault Duster

Спочатку слід звернутися до результатів робіт компетентних фахівців і незалежних лабораторій, які здійснюють базове тестування сучасних моделей. Після досліджень в конструкції Рено Дастер виявлено кілька суттєвих недопрацювань, які не відповідають заявленим французьким концерном показниками:

Така конструкція швидко забруднюється і створює дискомфорт під час посадки або висадки з кросовера. Нижня частина одягу водія і пасажирів неодмінно буде забруднена, завдяки масивним порогам, які збирають на своєму покритті бруд і пил. Штани частенько будуть бруднитися, якщо неуважно виходити з машини.

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

Особливістю кондиціонера французького позашляховика стає «стан лівої ноги водія» – вона обов’язково замерзає в холодну пору року, апарат, мабуть, не розрахований на обігрів саме цієї частини салону.

Явний недолік конструкторів Renault полягає в стабільності кліматичної системи – періодично можливо запотівання країв лобового і бічних стекол.

Тут же можна додати до недоліків і повільне нагрівання двигуна, що особливо відчутно в зимовий час.

Чим гарний Дастер?

Незалежно від комплектації в моделі відсутня регулювання керма по вильоту, ускладнюючи процес керування транспортним засобом. Рульова колонка має регулювання тільки по висоті, в двох 2 станах:

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

Механізм заднього двірника не припускав переривчастого режиму роботи, також в конструкції відсутній регулятор паузи. Такі «особливості» Duster погіршують огляд дорожнього руху водієві і можуть послужити причиною виникнення аварійної ситуації.

Неправильне відображення числових показників палива, що витрачається – цей недолік присутній у багатьох сучасних машинах, не обійшлося без нього і у французькому позашляховику.

Конструкція крісла не передбачає наявність «поперекового відділу», коротке сидіння і нестійка бічна підтримка. Супутнє незручність водій особливо чітко відчуває в тривалих поїздках, що супроводжуються болем в спині і втомою рук.

Салон транспортного засобу виглядає досить просто, але справа не тільки в виборі стилю французькими дизайнерами – дверні ручки, бортова панель, всі конструкції з пластика неодмінно «гримлять», «гуркочуть», «скриплять». Рухомі деталі створюють відчуття дискомфорту, незлагодженість механізму. Кермо досить швидко стирається, а використання дверних ручок супроводжується характерним, неприємним звуком.

Однак по-справжньому оцінити Рено Дастер, відгуки власників, все мінуси французького позашляховика можна тільки регулярно перебуваючи за кермом кросовера.

Мінуси: спостереження власників в процесі експлуатації

Ажіотаж, що виник перед випуском першої партії машин, присутній в меншій мірі і до сих пір, тому власники ввічливо попереджають здобувачів французької моделі про «гуманних» терміни очікування, які можуть досягати 10-12 місяців.

Спроектована форма кузова є основною причиною забруднення задніх крил, які також піддаються механічних пошкоджень: сколів, тріщин, подряпин. Камені і сторонні предмети, що вилітають з-під коліс попереду машини, що йде, потрапляють не тільки в захищений бампер і решітку радіатора, а й на опуклу бічну частину кузова.

  Мій Рено Дастер: відгук власника

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

Рульовий механізм не дозволяє контролювати транспортний засіб на 100% під час маневрів і поворотів. Навіть на сухому покритті зміна напрямку або різке початок руху вибивають кермо з рук, вимагаючи додаткових зусиль.

Прилади розміщені незручно і стають причиною, що відволікає водія від дороги. До деяких кнопок доводиться тягнутися, особливо незручно розташовані кнопки підігріву передніх сидінь, щоб включити підігрів доводиться протискувати руку між дверима і хатину сидіння, а джойстик регулювання бічних дзеркал розташований під рукояткою ручного гальма, що також ускладнює доступ.

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

Кнопка включення підігріву передніх сидінь розташована в плоходоступном місці.

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

Джойстик електричного регулювання бічних дзеркал знаходиться під рукояткою ручного гальма

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

За ручкам клімат-системи не можливо відразу визначити включений режим

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

У килимку водія зроблений виріз під педаллю газу – мабуть для того, щоб бруд сипалася прямо на ковролінових оббивку …

Механізм опускає сидіння, виконаний у вигляді рифленого коліщатка, переносить власника Duster за часів радянського режиму.

Через чотири роки провисають задні двері. Особливо захоплююче те, що виявлена ​​деформація не підлягає виправленню. У дилерських центрах непереконливо розводять руками і посилаються на заводський дефект кузова.

Шум в салон проникає із завидною легкістю. Цей недолік особливо відчувається в умовах щільного, міського трафіку або на великій швидкості, рухаючись по трасі. Багато автовласників рекомендують процедуру звукоізоляції, як необхідну, відразу після придбання машини.

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

Реклама від французької компанії не відповідає дійсності. Дастер – це не джип, а непоганий позашляховик, який підійде для подолання характерних місту перешкод або в’їзду на тротуарна бортик. Однак в разі поїздки по безмежним російським полях або горбистій місцевості власник обов’язково «встане» в очікуванні допомоги.

Початкова задумка французьких інженерів зробити першу передачу заниженою благополучно перетворилася в «короткий» механізм зчеплення. «Невдала спроба» доставляє дискомфорт в експлуатації.

Ціна французами виставляється дійсно приваблива, але мало хто звертає увагу на базові комплектації моделей. Багато необхідні в автомобілях опції, присутні в стандартному наборі багатьох автомобілів, в Duster просто відсутні. Однак без праці встановлюються за додаткову плату.

Конструкція грати не ефективно захищає радіатор, тому без установки спеціальної сітки не обійтися.

Датчик звуку знаходиться під кермом – така ж система присутня в багатьох вантажних автомобілях. Однак сучасні технології і простір салону дозволяють клаксон перебувати в більш зручному місці:

Розумне вкладення або бездумна витрата?

Незважаючи на досить відчутне розходження заявлених французами характеристик і спостережень водія, Рено Дастер залишається затребуваним автомобілем за привабливою ціною.

Це не джип, але він здатний долати значні перешкоди, які не гоночна модель, але стійкий на швидкості 140 км / ч, не передбачає багатофункціональну бортову панель, але варто відповідних наявним опцій грошей.

Безумовно, слід звернути увагу перед придбанням позашляховика на характеристики Рено Дастер, відгуки власників, все мінуси, перераховані водіями, однак, навіть наявність недоліків все одно залишає актуальним співвідношення «ціна-якість», що робить Дастер безумовним лідером у своїй ніші.

За що люблять і ненавидять Renault Duster: відгуки власників

Рено Дастер – справжній феномен, автомобіль, який довів, що необов’язково в гонитві за прохідністю забувати про комфорт і вибирати за замовчуванням «Ниву», коли «все складно». Роки йдуть, Дастер зазнає рестайлинги і доопрацювання, а народна популярність не вщухає. У чому секрет?

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

Плюси Renault Duster

повний привід

Наявність в ряду «Дастер» повнопривідних версій вигідно відрізняє кросовер від конкурентів.

В моноприводних виконанні під французьким брендом продається хіба що базовий 1,6-літровий «Дастер» з МКП. Все, що вище в моторному лінійці, оснащується вже підключається 4 на 4 приводом. В результаті власник вибирає – економічний режим монопривода для міста і залучення задньої осі для подорожей по «пересеченке». Зручно – майже позашляховик.

хороша прохідність

У плані своєї геометрії «Дастер» залишає далеко позаду інші кросовери і може змагатися хіба що з LADA 4 × 4. А по куту з’їзду навіть числиться в лідерах.

Короткі свеси, кліренс в 205-210 мм, кут рампи в 23 градуси – геометрична прохідність Duster майже дозволяє переступити невидимий кордон «не позашляховик». І дозволяє власнику вибиратися зі складних ситуацій.

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

надійна підвіска

Хочете подружитися з власником Renault Duster – запитаєте його про підвіску. Через пару годин розповіді про те, як вона надійна, як комфортно гасить нерівності і їде по гравейке як по свіжому асфальту, запитаєте про керованості – і біжіть.

Тому що зворотною стороною тієї підвіски, яка подобається співвітчизникам – пружною, з великим ходом і запасом міцності – служить керованість. На високій швидкості «Дастер» відрізняється валкістю, в поворотах – сильними креном. Чи не для автобанів.

Зверніть увагу

економічний паливний витрата

Всі «Дастер» з механічною коробкою передач об’єднує одна якість – скромність. У сенсі паливних апетитів, звичайно.

Легендарний 1,5-літровий дизельний dCi (K9K) просить всього 5,3 літра палива на 100 км.

  • Бензиновий 1,6-літровий мотор на передньому приводі з 5-ступінчастою МКП «їсть» 7,4 літра пального в змішаному циклі на сотню кілометрів.
  • Той же 1,5-літровий інжектор з приводом 4Х4 і 6-ступінчастою «механікою» з «довгими» високими передачами просить всього 7,6 літра бензину.
  • Навіть 2,0-літровий двигун в парі з МКП і повним приводом споживає 7,8 літра бензину.

Затьмарює картину переважно міська експлуатація, де складно домогтися результату нижче 9-10 літрів на сотню кілометрів. Але і це зразковий показник для великого прохідного паркетника.

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

вигідно володіти

Дастер недорогий автомобіль в плані експлуатації. Вартість обслуговування і витратних матеріалів призводить власників в захват. Ціни не кусаються навіть у офіційних дилерів, що вже говорити про «гаражному» варіанті.

Скроєний Duster досить надійно, неприємні сюрпризи – швидше виняток, ніж рутина власників. Знай собі міняй масло, фільтри і не забувай перевіряти підвіску – ось і всі турботи.

Таким чином, народної любові білорусів паркетник зобов’язаний саме своєю надійністю, невибагливістю і співвідношенням вартості машини і вартості її подальшого обслуговування та ремонту. Для тих, хто шукає прохідний кросовер, при цьому звик рахувати гроші і невибагливий до багатого «фаршу» – те, що потрібно.

Мінуси Renault Duster

не позашляховик

Проблема скоріше іміджева, ніж практична. Як, мовляв, великий значний авто з такими габаритами, брутальної зовнішністю і повним приводом – і не позашляховик? А ось так.

Вести «Дастер» маршрутом «уазика» суворо забороняється. Хоча б тому, що бензобак і вискомуфта повного приводу, включаючи її проводку, абсолютно беззахисні перед камінням та іншими дорожніми неприємностями. На які люди необізнані сміливо садять кросовер «пузом» – а потім скаржаться на форумах.

Добре, хоч захист картера в наявності. Усе інше, якщо власник вирішує все ж «прокачати» Duster до позашляховика, доведеться шукати на стороні. Та й не варто воно того. Спойлер: класичний рамний позашляховик з «Дастера» все одно не вийде.

«Тупящееся» і неекономічний «автомат»

На відміну від «механіки», автоматичну коробку «Дастера» критикують всі, кому не лінь. Хоча і МКП далеко не ідеальна – короткі передачі дратують власників.

Конструкція 4-діапазонною DP8 дійсно дещо застаріла і не сприяє внедорожному потенціалу паркетника. І очікувано підвищує паливний витрата до 8,7 і 11,3 літрів в змішаному і міському циклі – і це по паспорту, а насправді до 12-14 літрів на сто кілометрів.

З іншого боку, саме по собі рішення оснастити Renault Duster «автоматом» надовго закриває питання з конкуренцією в сегменті Chevrolet Niva.

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

течі сальників двигуна і коробки

Найчастіше проблема з тим, що починають протікати сальники і ущільнювачі двигуна, механічної коробки і роздавальна коробка стосується власників «Дастера» у версії з 2,0-літровими бензиновими моторами, з повним приводом і МКП. Причому проблема може з’явитися вже на пробігу в 15-20 тис. Км.

Ймовірно, виробникові не вдалося «помирити» навантажені силові агрегати, і від нещадної експлуатації (адже Duster купують не на роботу по місту їздити) ДВС, КП і раздатка (де вона є) починають викидати фокуси.

некомфортний салон

Як і в інших недорогих моделях «Рено», в салоні «Дастера» нема чого ловити. Все виглядає по-спартанськи. Сидінням відчутно не вистачає підтримки, багато для комфорту в спині краще не їздити. Пластик панелі відверто дешевий, шумоізоляція слабка.

Примітно, що навіть зміна поколінь не відбилася в кращу сторону на салоні паркетника: звичний гладкий дубовий пластик, низький екран мультимедійної системи і дивне розташування кнопок підігріву сидінь і регулювання дзеркал.

З іншого боку, «Дастер» в базовій комплектації залишається одним з найпопулярніших варіантів машин в Білорусі, тим більше в сегменті відносно дешевих кросоверів. Значить, не так бентежить відсутність комфорту в салоні власників, як вони про це говорять.

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

невеликий багажник

Власники дивуються: як в такому величезному автомобілі вийшов такий порівняно невеликий, та ще й незручний (за рахунок відсутності додаткових ніш) багажник?

Якщо обсяг багажного відділення важливий, краще придивитися до моноприводной версії – такий вміщує 475 літрів проти 408 у полнопріводго паркетника.

На що ще скаржаться власники:

  • запотівання фар , яке може статися вже через пару сотень кілометрів після покупки навіть нової машини. Ймовірно, виробник схитрував на перевірці оптики на герметичність – і фари запотівають в холодну пору року і після миття, і окремих власників це зміщує;
  • вихід з ладу електроніки , особливо датчика рівня палива в баку – через якийсь час, датчик починає давати збої і кожен раз показує різний рівень палива, плутаючи власника. Найчастіше показує палива менше, ніж реально є в баку;
  • слабке ЛКП – фарба на кузові тріскається досить швидко, особливо на зварних швах і ринвах, в місцях з’єднання частин кузова, переважно позаду. Якщо на ЛКП з’являються відколи, іржа утворюється досить швидко. Тому краще провести антикорозійну обробку відразу після покупки навіть нових паркетників, особливу увагу приділяючи арках коліс;
  • збій ЕБУ, проблема з повним приводом – багато власників повідомляють про ситуацію, коли через збій ЕБУ на приладовій панелі з’являється помилка (DF-13), а режим повного приводу на 1 і 2 передачах несподівано вимикається.
  • накопичення вологи в салоні – через помилки в установці системи збору конденсату кондиціонера, волога постійно потрапляє в салон і накопичується під килимком пасажира спереду. Проблема характерна для «Дастер», випущених до 2013 року;
  • неприємний стук гальм – проблема вирішується регулярним обслуговуванням гальмівної системи: кожні 60 тис. км задні барабанні механізми потрібно чистити, а точки опори колодок – змащувати;
  • вихід з ладу лівого подрулевого перемикача – загальна для багатьох моделей «Рено» проблема, через яку перестає працювати звуковий сигнал. Вирішується заміною деталі – ймовірно, через активного крутіння кермом перетерся шлейф;
  • погані показники безпеки – три з п’яти зірок на краш-тестах EuroNCAP в 2011 році – причина, по якій в серйозні аварії на «Дастер» краще не потрапляти.

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

Разом

Невибагливий кросовер з вражаючою геометричною прохідністю і комфортною підвіскою сподобався білорусам. Найближчий конкурент Renault Duster – більш елегантний і комфортний Renault Kaptur.

Не варто чекати царської обстановки від бюджетного паркетника: всередині салону аскетизм і дешеві матеріали – навіть неодноразові рестайлинги і зміна поколінь не усунули всіх проблем.

Варто уважно поставитися до корозійної стійкості кузова і пам’ятати, що «Дастер» все-таки не повноцінний позашляховик – і вибирати маршрут відповідно.

Особливо стане в нагоді така машина жителям передмістя і селищ і любителям активного відпочинку на природі. Зауваження по надійності окремих вузлів і агрегатів компенсуються вартістю і функціоналом паркетника. За які його і продовжують вибирати білоруси.

Найголовніші мінуси і слабкі місця Рено Дастер

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

Ще на першій презентації Рено Дастер отримав загальну увагу автомобілістів з різних країн. Кросовер, який претендує на статус позашляховика отримав високий дорожній просвіт і хороший кліренс, а найголовніше пропонувався за ціною легкового автомобіля. За допомогою грамотно продуманої рекламної компанії, маркетингових фішок і цінової політики компанія Рено створила відчуття, що Рено Дастер є відмінним автомобілем і співвідношення «ціна-якість» повністю виправдано. Проте, краще не вірити всім рекламних слоганів, адже в реальності зрозуміти всі плюси і мінуси можна тільки в процесі експлуатації. До покупки слід уважно вивчити недоліки, ознайомитися з відгуками власників і дізнатися про найбільш уразливих частинах автомобіля.

В першу чергу потрібно звернути увагу на результати тестування незалежними лабораторіями та кваліфікованими фахівцями. Плюс сильно допоможуть відгуки власників. У підсумку після проведення досліджень інженери виявили недоробки, про які компанія Renault делікатно замовчує.

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

широкі пороги

Збільшені пороги в автомобілі виглядає гарніше і додають статусності, але у них є і істотний мінус. При посадці вони можуть забруднюватися, внаслідок чого будуть бруднити одяг водієві і пасажирам. Тим більше, що брудний автомобіль виглядають просто не естетично, а мокра бруд, що застрягла між металевими деталями, може прискорити появи корозії.

кондиціонер

Кліматична установка в Renault Duster іноді викликає нарікання водіїв. Основним мінусом є недостатній нагрів тій частині салону, де розташовуються ноги водія. Така проблема є істотним мінусом в холодно-яку пору року, як і занадто повільне нагрівання двигуна. Також періодично запотівають краю лобового і бічних стекол.

Рульовий механізм

У всіх комплектаціях Renault Duster немає регулювання керма по вильоту.

Відсутність такої функції значно ускладнює управління, яке стає просто некомфортним для людей, чия комплектація відрізняється від середньої.

Відгуки власників, які зіштовхнулися з цим, показують, що проблема є. З доступних налаштувань рульової колонки в автомобілі є тільки можливість регулювати висоту в двох станах.

склоочисники

Задній двірник має тільки один режим безперервної роботи і в конструкції не передбачено регулятор паузи. Такі нюанси можуть заважати нормальному огляду для водія і спровокувати ДТП.

Збої в електроніці

Неприємним сюрпризом може стати неправильне відображення показників витрати пального. Такий мінус існує в багатьох сучасних французьких автомобілях і Дастер не став винятком.

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

Незручна посадка водія

Крісло водія не оснащено «поперековим відділом», має невелику довжину і погану бічну підтримку. Такі незручності сильно позначаються на самопочуття і викликають неприємні болі в спині при тривалому перебуванні за кермом. Про це є безліч відгуків власників.

Низька якість збірки салону

Усередині Рено Дастер не блищить шиком, виглядає просто і дешево. Пов’язано це не тільки зі смаком французьких дизайнерів. Більшість пластикових конструкцій неприємно скриплять, створюючи дискомфорт.

Такі деталі, як дверні вставки, ручки, приладова панель видають всілякі звуки, особливо на швидкій швидкості. Заводське покриття керма стирається дуже швидко, тому рекомендується відразу після покупки одягнути спеціальний чохол.

Дверні ручки також зносяться і облазить. І це не все мінуси, на жаль.

Виявити всі проблеми, пов’язані з цим автомобілем, можна тільки через деякий час за кермом. І уважно проаналізувавши витрата палива. Тому слід уважно поставитися до відгуків власників, які вже накатали чимало кілометрів.

Які мінуси виявлені автомобілістами після тривалої експлуатації

Ті, кому пощастило придбати даний кросовер, відзначають значні недоробки в конструкції і вузлах, а також інші нюанси, пов’язані з використанням. Спробуємо виявити всі мінуси.

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

Ажіотаж при покупці

Добре просунута рекламна компанія викликала великий ажіотаж серед шанувальників Рено ще під час надходження в продаж першої партії. Увага до Дастера не вщухає і до цього часу, чекати своєї черги можна кілька місяців, а то й цілий рік. Причому багатьох так заманила реклама, що нікого не цікавить технічні характеристики в принципі, в тому числі і витрата палива.

форма кузова

Задні крила автомобіля страждають через попадання на них бруду, камінців та інших дрібних предметів, внаслідок чого порушується лакофарбове покриття, з’являються тріщини і подряпини.

Передній бампер і радіаторні грати добре захищені від попадання на них предметів, що вилітають з-під коліс автомобіля, що їде попереду автомобіля, чого не скажеш про інших частинах машини.

На великій швидкості бруд і гравій потрапляють також на виступаючі бічні частини кузова. Про це в інтернеті є багато відео.

Рульове управління

Управління на великій швидкості вимагає додаткових зусиль і не дозволяє повністю контролювати кросовер навіть на сухому дорожньому покритті. Будь-який різкий поворот може вибити рульове колесо з рук.

Елементи управління на приладовій панелі

За відгуками власників авто, незручне розташування приладів дуже відволікає водія від ситуації на дорозі. Деякі кнопки складно включити «наосліп».

Перемикач підігріву передніх сидінь знаходиться між сидінням і дверима, джойстик управління бічними дзеркалами знаходиться під ручкою гальма стоянки, що робить регулювання неможливою під час руху.

Рифлені коліщатка для зміни нахилу передніх сидінь нагадують старі автомобілі з СРСР.

Просідання задніх дверей

Така проблема дає про себе знати через кілька років. В офіційних центрах обслуговування посилаються на заводський дефект. Крім того, таку деформацію виправити не можна.

Погана шумоізоляція салону

В автомобіль добре проникає шум з вулиці. Особливо це відчувається в неквапливих міських пробках і при русі по трасі на великій швидкості. Власники даного кросовера рекомендують відразу після покупки ставити додаткову шумоізоляцію. Це далеко ще не все мінуси. справжнє призначення

У рекламних роликах і буклетах Рено Дастер позиціонується як позашляховик, але в реальності ця інформація не відповідає дійсності. Про це свідчать численні відгуки власників. Він відмінно підходить для подолання простих міських перешкод, наприклад, бордюрів, але на пересіченій місцевості його позашляхові характеристики залишають бажати кращого.

Коробка передач

Французькі інженери планували зробити заниженою 1-ю передачу. Такий експеримент перетворився в «короткий» зчеплення, що може доставляти певні незручності при водінні.

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

Простота базовій комплектації

Покупці часто спокушаються на низьку вартість кросовера, не звертаючи уваги на відсутність багатьох важливих опцій.

Якщо в стандартному автомобілі іншої марки такі опції, як протитуманні фари і електричні склопідйомники в передніх дверях, встановлені на всі комплектації, то в базовій версії Дастера немає навіть радіо.

Проте всі ці опції легко ставляться в офіційному центрі за додаткову плату.

радіаторна решітка

Проста конструкція решітки недостатньо захищає радіатор від бруду і дрібних каменів. Рекомендується поставити перед радіатором дрібну сітку, яка не буде перешкоджати проходженню повітря, але захистить важливі вузли автомобіля.

клаксон

Щоб посигналити на дорозі, потрібно залізти під кермо. Така система встановлюється на вантажні автомобілі, але в сучасному міському кросовері могли б зробити більш зручне розташування.

Підведення підсумків: Renault Duster – гроші на вітер або раціональне вкладення?

Незважаючи на очевидні відмінності в реальності від заявлений французькими маркетологами характеристик, Рено Дастер все одно займає позицію затребуваного автомобіля з привабливою ціною.

Він не є джипом, але здатний долати перешкоди, не призначений для гоночних треків, але добре тримається на трасі при швидкості 140 кілометрів на годину, не володіє багатьма важливими функціями, але ті, що є, відповідають заявленій вартості.

Звичайно, перед покупкою слід уважно вивчити всі достоїнства і недоліки, врахувати відгуки власників і приділити увагу важливого – врахувати всі мінуси. Можна також подивитися відео на цю тему. Але завдяки важливого співвідношенню «ціна-якість» Renault Duster подобається автомобілістам і залишається на першому місці в своїй ніші.

Чому не варто оснащувати новий Renault Duster «допами» у офіційних дилерів

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти

Чому Renault Duster настільки популярний в Росії? По-перше, він невибагливий в експлуатації; по-друге, прекрасно повзає по байраках і, нарешті, відносно дешевий. Правда, дешевий тільки до того моменту, поки ви не захочете оснастити його додатковими опціями у офіційного дилера. В цьому випадку ви розоритеся, навіть якщо купите одні тільки килимки в салон.

Адже «за недорого» дилери пропонують покупцям фактично голий автомобіль – в базовому варіанті виконання у «француза» московської збірки немає ні «музики», ні центрального замка, ні навіть тих самих килимків.

Що вже там говорити про легкосплавні диски, рейлінги на даху і противотуманки – за всі ці та інші принади життя доведеться переплачувати. І у випадку з «офіціалами» – досить багато.

Втім, можна дооснастити машину і самостійно, благо пропозицій з продажу та встановлення всіляких автомобільних аксесуарів для «Дастера» на ринку зараз сила-силенна.

Як же в новісінький автомобіль і не поставити охоронну систему? Дилери з радістю допоможуть вирішити це питання, спустошивши кишеню новоспеченого власника приблизно на 25 000 рублів, і ще 20 000 з гаком зажадає установка центрального замка. Погодьтеся, задоволення не з дешевих, особливо якщо базовий «Рено» за 640 000 «дерев’яних» купується в кредит.

Тому цілком розумно відмовити «офіцій» і звернутися за допомогою до незалежних сервісменам, які оперативно застромлять в вашу машину будь-яку сигналізацію. Серед бюджетних варіантів легко знайти «охранку» за 7000 рублів і заплатити за її установку ще 3000. У цей ціновий діапазон, зокрема, укладаються моделі відомих брендів Pandora і StarLine.

Зверніть увагу

Боїтеся подряпати бампер, здаючи у дворі заднім ходом? Краще рішення – інсталяція датчиків парковки, за які в дилерському центрі попросять 8000 рублів. У той же час покупка парктроника на стороні з урахуванням установки обійдеться в середньому в 3500 рублів.

За найпростішу аудіосистему в автосалоні з вас зажадають 17 600 «дерев’яних», але куди більш просунуту “музику” можна поставити, заплативши близько 3000 – за «однодіновий» магнітолу і без малого 10 000 – за «голову» 2-DIN з підтримкою DVD і МР3-форматів, та ще й з вбудованими USB-слотом. Причому мова йде не про якийсь там незрозумілою апаратурі, а про самих справжніх Pioneer і інших Kenwood.

Пластикові декоративні накладки на пороги в «Рено» оцінюють в 11 000 вітчизняних грошових знаків, нехай і вкупі з псевдозащітой арок, а «Яндекс.Маркет» пропонує їх всього за 3000. А чи готові ви заплатити 3000 за килимки в салон, якщо їх можна взяти вдвічі дешевше?

Куди більш примітним виглядає той факт, що «реношнікі» не дозволяють замовити окремо протитуманні фари. Вони йдуть в одному пакеті – ні, не з біксенон, а з круїз-контролем – за 10 000 рублів. Біксенонові лінзи не пропонуються в принципі. Втім, купити і встановити «противотуманки» можна за 2000-3000 рублів. У стільки ж обійдеться і біксенон.

Не подобаються штамповані диски? Готуйте 10 000 «карбованців» і поїдете з шоу-руму на «лиття», хоча за ці ж гроші можна підшукати в інтернеті куди більш модні і ефектні з естетичної точки зору «катки».

А ось з рейлінгами французи надійшли і зовсім знущально – в авто стандартній комплектації їх без свердління даху самостійно встановити не вийде.

Але якщо серед знайомих знайдеться рукатий майстер, то можна заощадити як мінімум рази в три, бо в офіційному дилерському центрі кріплення для багажу ставлять за 13 000 рубликів.

Загалом, бюджетний здавалося б кросовер в ході доробок руками дилерів виявляється аж ніяк не бюджетним. Тому багато власників популярного автомобіля і звертаються до «неофіціалів» – економія очевидна! Тільки, звичайно, не слід забувати, що в ряді випадків є ризик «злетіти» з заводської гарантії.

3 причини відмовитися від придбання Рено Дастер

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і протиЩе до появи автомашини Renault Duster в салонах, він наробив багато шуму. Був найочікуванішим з моделей на автомобільному ринку. Звичайно, виробники його поставили на рівні цін в одну нішу з імпортним авто гольф-класу, при тому, що це практично позашляховик. Так чи варто його купувати?

Через що не варто купувати Дастер:

1. Все-таки це не повноцінний позашляховик. У порівнянні зі справжніми джипами у Дастера відсутня автоматичне блокування диференціала.

І потім, у нього направляючий кузов, відсутня знижує передача. Є тільки кліренс в 210 см. Якщо машина береться для полювання і риболовлі, то споживач буде розчарований.

Тому як цей автомобіль не може пройти скрізь, хоча б як Шевроле Нива.

2. Двигуни далекі від ідеалу. Виготовлений на основі Рено Логан він перейняв наявні у Логана недоліки. Колісна база збільшена на 40 см, але зате багажник став менше. Бувають неполадки з прокладками і індукторами запалювання. Для кожної свічки потрібна окрема котушка.

Енергосилові апарати не сучасні, взяті у попередніх версій авто цієї серії. Найбільш немічний авто – 1.6 л, 102 л. с, час прискорення за 13.5 с до 100 км / ч. Витрати бензину – в районі 12 л на 100 км (автотоплівний бак всього 50 л). Автомотор сильніше – 2 літри, 135 к.с., володіє порівняно хорошою рухової здатністю для кросовера, але поставляється тільки в комплекті з “Expression”, вартість якого від 599 000 руб. Зіставте, базисна ціна приблизно 730 990 рублів.

важливо

2 літрів не агрегатируют з автоматичною коробкою і повним електроприводом відразу, або те, або інше. Є комплект з дизельним двигуном об’ємом 1,5 літра.

Двигунів встановлювався в різних варіаціях на Рено Сценик, Кангу і т. Д. Нормальний по тягловітості, але йому потрібен якісний бензин і мастило. Якщо потрібний ремонт, обходиться дорого. У Європі 1.5 dCi має силу 110 к.с, для нас його трохи знизили, до 90 к.с., а також понизили ГОСТ викидів до ЄВРО-4.

Чи варто купувати renault duster?  Зважуємо всі за і проти3. Подразнюючі дрібниці і недоробки. Якщо розглядаєш авто видали, все здається красиво і акуратно. А ось поблизу відразу стає зрозуміло, що транспорт далекий від ідеалу.

Автосалон узятий у Логана, лицьові дверцята від Сандеро, сигнал знаходиться в незвичному положенні, люк бака для бензину скріплений ненадійним затискачем, покришка бака відкривається Електроключ для електрозажіганія, кліматізером треба управляти на дотик, знаходиться внизу центральної балки, «бублик» не регулюється по висоті і нахилу, запасне колесо розташоване під дном машини. Сильний запах пластмаси, і ще безліч недоліків.

Разом

Головні невдоволення вже купили Дастер в особисте користування: ненажерливий двигун, ніяка шумоізоляція і гранична бюджетность салону.

Придатність для ремонту знаходиться під великим питанням. Звичайна збірка не має в своєму розпорядженні демонтажем на дому. Володарі Логанов розкажуть, в яку суму грошей їм обходиться ремонт, і скільки на це йде часу. Щоб відремонтувати потрібно перебрати половину авто.

Ціна деталей на Рено-загальноєвропейська, знижки не передбачені, незважаючи на бренд. Плюс до цього, нюанс з різними варіантами зразків по всьому світу і автономний індент деталей стає нездійсненним завданням.

Прекрасно, що є гарантія і ремонт можна оплатити по ній.

В остаточному підсумку перед нами автомашина, головною перевагою якої є геометрична доступність і великий кліренс. Якщо Логан влаштовує, і не породжує відрази, то для вас підійде і його піднятий варіант.

Вся правда про старому Renault Duster

двигуни

Renault Duster зустрічається з одним з двох бензинових 1,6-літрових моторів, дволітровим агрегатом на тому ж паливі, а також 1,5-літровим турбодизелем.

«Четвірки» об’ємом 1,6 л – K4M (102 к.с.) і 114-сильна H4M (ставиться на оновлені «Дастер» та збирається в Тольятті) – входять в число «вічних» двигунів .

Duster 2011 року Duster 2015 годаПрі виборі уживаного «Дастера» розумніше орієнтуватися на рестайлінгові екземпляри. Хоча пішли вони з 2015 року, тому на вторинному ринку таких машин поки небагато і вони дорогі. Зате у оновленого кросовера краще шумоізоляція, зручніше інтер’єр, цікавіше гамма моторів …

У дідка K4M серйозних проблем не виникає навіть на пробігах понад 200 000 км, – ділиться досвідом Валерій Канін, фахівець техцентру VRmotors, що працює з автомобілями Renault вже більше 15 років.

– Хворе місце – котушки запалювання (1 200 – 2 000 рублів за штуку). Вони, буває, виходять з ладу від пилу, води і бруду, які на перших «Дастер» потрапляють під капот через слабкі ущільнювачі. Щоб цього уникнути, власники монтують додаткові ущільнювачі і експериментують з котушками сторонніх виробників.

Також кожні 60 тис. Км обов’язково потрібно оновлювати ремінь ГРМ разом з двома роликами і приводом допоміжних агрегатів (8 300 рублів), а після кожної другої заміни – ще і помпу. Коштує вона 3 700 рублів разом з роботою.

Забути про ці проблеми можна, вибравши рестайлінговий Duster – на ньому стоїть покращений 1,6-літровий мотор Н4M (він же HR16) з алюмінієвим блоком циліндрів, безпроблемними котушками запалювання і ланцюговим приводом ГРМ, розрахованим на весь термін служби автомобіля.

Порада

Втім, за станом ременя допоміжних агрегатів доведеться стежити і тут: були випадки, коли він зношувався завчасно, починав «пушіться» і потрапляв під шків коленвала. В результаті – клин двигуна.

Ламається фазорегулятор через заклинювання керуючого електромагнітного клапана. Відбувається це через природного зносу механізмів всередині самої деталі. До слова, застосування неякісного моторного масла в рази прискорює цей процес

Дволітровий бензиновий F4R також відрізняється хорошим ресурсом – більше 300 000 км. Однак після 150-200 тисяч кілометрів пробігу у нього часом з’являється підвищений апетит до моторного масла.

– Причина – знос маслос’емних кілець і поршневої групи. Щоб відстрочити цей момент, використовуйте строго рекомендоване виробником моторне масло і не заправляйтеся на сумнівних АЗС, – пояснив Валерій.

– Із загальних моментів по бензинових двигунів ще виділю часте засмічення дросельної заслінки, а також невдале розташування кисневого датчика і генератора: знаходяться вони низько і слабо захищені від зовнішніх впливів.

Наприклад, якщо захисні щитки генератора втрачені або пошкоджені, то через 3-4 роки він наглухо забивається брудом, іржавіє і виходить з ладу. Заміна обійдеться в 15 тисяч рублів.

Ще один проблемний вузол – фазорегулятор. Він помирає в середньому до 120 000 – 150 000 км. Як тільки мотор починає клацати, готуйтеся викласти 11 тисяч рублів. До речі, тут і далі наведено ціни на оригінальні запчастини. Як показує практика, неоригінал на Duster варто не сильно дешевше при нестабільному якості.

Від неякісного палива часто страждає верхній кисневий датчик: він покривається нагаром, помилково зчитує дані, в результаті електроніка неправильно коригує склад паливно-повітряної суміші. Автомобіль починає смикатися при прискоренні, а двигун витрачає більше палива і нерівно працює на холостому ходу

109-сильний турбодизель 1.5 dCi К9К після рестайлінгу додав 19 к.с. (Спочатку був 90 к.с.) завдяки більш продуктивної турбіні із змінною геометрією і збільшеному тиску в паливній рампі.

– На мій погляд, це найкращий мотор для «Дастера» , – каже Валерій. – Тому що невибагливий. Найчастіше проблеми виникають, лише коли власники ллють в бак що попало. Тоді виходять з ладу п’єзоелектричні форсунки.

Зверніть увагу

Якщо їх вчасно не поміняти (приблизно 40 000 рублів за комплект), або, наприклад, прогавити інтервал заміни масла, то можна заробити проворот шатунних вкладишів. Так що якщо на приборке загорілася лампочка тиску масла, а з-під капота почалися дивні «тук-тук-тук», глушите двигун і везіть машину в сервіс.

Ще раджу час від часу чистити клапан EGR, який обростає нагаром. Винуватець той же – погана солярка.

Трансмісія

Duster буває як з приводом на передні колеса, так і на всі чотири. На даний момент передньопривідні машини йдуть в зв’язці тільки з 1,6-літровим мотором, чотириступінчастою АКП або п’ятиступінчастою механікою JR5 на вибір. А ось повнопривідні версії пропонуються з усіма моторами і трансмісіями (АКП або шестиступінчастою механічною коробкою передач TL8). Винятки: для турбодизеля і 1,6-літрового мотора недоступна АКП

До механічних коробок передач претензій немає, а ось до допотопного чотириступінчастий автомат – більш ніж достатньо . Спочатку називалася ця трансмісія DP0 або AL4 – повільна, тупа і нерозторопна. Зате з цим автоматом перші «Меган» без проблем ходили по 300-500 тис. Км.

А потім її почали допрацьовувати, адаптувати під стиль водіння і придумувати «нові» назви на кшталт DP2 і DP8 … Ось з цього моменту стало все погано і ресурс АКП зменшився в середньому до 200 тисяч км. Найчастіша проблема: ламаються клапани модуляції, що регулюють тиск масла в гідроблоків.

Поломку визначити легко: при перемиканні з першої передачі на другу проявляються стусани і навіть удари.

Слабке місце автомата DP0 (AL4) – регулятори тиску масла. Ресурс пари соленоїдів малий, а їх неправильна робота може викликати перегрів коробки, забруднення трансмісійного масла і поломку дорогого гидроблока

Вмирають один або відразу обидва клапана модуляції приблизно на пробігу в 70-120 тисяч кілометрів, а заміна встане максимум в 15 000 рублів. Можна, звичайно, і заощадити, помінявши тільки самий зношений клапан, але я все ж рекомендую оновлювати їх в парі і вибирати саме оригінальні – вони довше ходять.

А в іншому автомат простий в обслуговуванні і не підносить неприємних сюрпризів, якщо не забувати кожні 30 000 км частково міняти трансмісійне масло, а також пам’ятати про слабкий теплообмін всього вузла: коробку перед стартом потрібно гарненько прогрівати, і ні в якому разі не можна перегрівати.

C останнім краще справляється автомат DP8 на повнопривідних версіях – у нього є додатковий радіатор охолодження.

– По повному приводу явних скарг немає. Тільки, не дивлячись на те, що масло в редуктор і роздавальну коробку залито на весь термін служби, я настійно раджу міняти трансміссіонку хоча б раз в 60.000 км. Так продовжите ресурс агрегатів, – роз’яснив експерт.

Підвіски і рульове

Передня підвіска у «Дастера» в будь-якому випадку – стійки «Макферсон». А ось тип задньої залежить від трансмісії. Передньопривідним варіантів покладена пружна балка, повнопривідним – многоричажка

Надійність ходової і її робота – один з найцінніших плюсів «Дастера», в якому ми наочно переконалися за час численних випробувань.

Деякі деталі, звичайно, виходять з ладу, але лише тому, що власники Duster просто забувають зменшувати хід перед вибоїнами, ямами і лежачими поліцейськими. Тут вже будь-яка техніка накаже довго жити …

важливо

А так першими вимагатимуть заміни ступичні підшипники (3 500 рублів / шт.), «Пробігають» в середньому 50 000-100 000 км.

Також заслабкі у «Дастера» амортизатори: змінюють їх в парі приблизно до 80 000 км – доведеться витратити 8 500 рублів на передні і 7 000 рублів на задні. Якщо прогледіти знос ступичні підшипників, рульових наконечників з тягами, то побивається втулка кермової рейки, а потім і сама рейка. Але її можна відремонтувати – в середньому за 3 000 -7 000 рублей.

На фото видно «запотівання» датчика тиску гідропідсилювача керма. За станом цього вузла потрібно стежити уважно. Якщо він дасть сильну текти, то може постраждати не тільки гідропідсилювач керма, але і генератор, розташований під датчиком

На версіях з дволітровим мотором частенько підтікає датчик гідропідсилювача керма: ущільнювач видавлює високим тиском. Але змінюється він швидко і всього за 1800 рублів.

кузов

– Що стосується кузова в цілому, то звертаються в основному власники перших «Дастер». З основних проблем – тріщини в лакофарбовому покритті , які призводять до корозії.

Також у Duster, як і у більшості Renault на платформі B0, так би мовити, дуже м’який кузов, який боїться ударів, – пояснив Валерій. – А ціни на кузовні деталі – захмарні.

Наприклад, передній / задній бампер зараз стоїть 13-17 тисяч рублів, а переднє крило – майже 10 000 рублів! І це без фарбування і заміни! Звідси – причина частих викрадень Duster: вкрадені машини йдуть на розбирання і перепродаж по запчастинах.

До слова, угон «Дастера» займає 2-3 хвилини . Слабке місце – блок керування двигуном, який знаходиться в дуже доступному місці під капотом. Настійно рекомендуємо власникам Duster та інших машин на «візку» B0 монтувати додатковий захист кріплення ЕБУ, а також ставити спеціальні замки капота.

висновок

На вторинному ринку краще шукати рестайлінговий Duster з дизельним двигуном. При цьому обов’язково перевіряйте позначки ТО в сервісній книжці, кузов і рульове управління на наявність дефектів, а вже після покупки – встановлюйте хорошу сигналізацію і захист блоку управління двигуном.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…