Свічки впливають на витрату палива чи ні

Як свічки запалювання впливають на витрату палива?

Короткий зміст: [показати]

Нестабільна робота свічок запалювання відразу позначається на запаленні суміші в циліндрах, а не повністю згоріла паливо просто вилітає у вихлопну систему, виводячи при цьому з ладу каталітичний нейтралізатор. В такому випадку перше, що ми побачимо, – підвищена витрата палива. Кисневий датчик вихлопної системи зчитує і передає інформацію на комп’ютер, який аналізує дані і зіставляє їх з інформацією датчика масової витрати повітря.

Що таке двигун внутрішнього згоряння? І наскільки він універсальний? Виявляється, що пуск двигуна ускладнюється «холодним» температурним режимом, при якому утруднюється високоякісне і послідовне смесеобразование, а також надійне і стрімке займання, необхідне і абсолютне згоряння паливоповітряної суміші. Розуміючи принципи роботи двигуна дуже просто зрозуміти, як впливають свічки запалювання на витрату бензину, і чи можна на це впливати, намагаючись зменшити витрати сімейного бюджету.

Двигун внутрішнього згоряння

Нагадаємо, що сама ж робоча суміш складається з безпосередньо палива, повітря і відпрацьованих газів, які скупчилися в циліндрі ще в період попереднього робочого циклу. У бензинових двигунах є спеціальний джерело необхідного тепла, без якого просто неможливо уявити згоряння робочої суміші в циліндрах, і той бажаний старт транспортного засобу. Це джерело – іскра свічки запалювання.

Особливості функціонування системи запалювання

У систему запалювання введений один основний фізичний принцип, що дозволяє розібратися, як впливають свічки запалювання на витрату палива. Нагадаємо, що в процесі роботи цілої системи йде перетворення електричної енергії в ту саму рухому – теплову. Такий процес стартує завдяки виникає розряду між електродами в свічки запалювання.

З технічних документів відомо, що для нормальної роботи двигуна і згоряння в ньому робочої суміші в циліндрах потрібна напруга для електричного розряду мінімум 10 кВ. А зі збільшенням даного числа зростає проміжок між іскрами електродів. Не можна сказати, що це позитивно впливає на систему запалювання, всі прилади і комплектуючі відчувають навантаження, а власник машини підраховує витрати на бензин, збільшуючи кількість заправок. Ось і перша відповідь, як впливають свічки запалювання на витрату бензину, чому йдуть збої в системі.

Вважається, що не тільки потужність електричного заряду, але і тимчасові проміжки між запалюванням робочої суміші мають не останнє значення. Вони практично впливають на роботу двигуна, його стартові і маневрені особливості. Оптимальний варіант роботи проявляється у взаємодії кількох компонентів і навіть позначені технічні параметри.

Нагадаємо, що в момент запалювання спеціальної паливо-повітряної суміші в системі тиск доходить до максимуму. А коли поршень проходить верхню мертву точку, то знаходиться під кутом 10 градусів до кута повороту колінчастого вала. І ось тільки при збігу всіх технічних параметрів можна стверджувати, що двигун працює м’яко, і немає необхідності замислюватися, як впливають свічки запалювання на витрату палива.

Є пропорційна залежність між моментом запалювання робочої суміші, а також швидкістю горіння і швидкісними режимними особливостями роботи двигуна.

Система запалювання

Таким чином, робота ДВС пов’язана з особливостями, а також узгодженістю роботи всіх компонентів системи запалювання. Всі тонкощі функціонування важко врахувати і розібратися в них, але якщо всередині система запалювання дає збій, то провокує порушення в роботі і інших систем, а значить, актуалізується питання, як впливають свічки запалювання на витрату бензину, і чи можна щось змінити.

Як впливають свічки запалювання на витрату палива

Від багатьох компонентів залежить робота механізмів транспортного засобу. І не завжди водія цікавить тюнінг, «начинка» салону авто, багато хто замислюється, скільки коштуватиме утримання машини. Імовірно, власник оцінює витрати на ремонт, технічні огляди, а також заправку паливом. І якщо йде перевитрата фінансів, то відразу ж відроджується бажання зрозуміти, як впливають свічки запалювання на витрату бензину. І деякі причини фінансових збитків власника машини-«ненажери» зможемо озвучити.

Поганий бензин. Основна причина перевитрати грошей власника авто. Захотіли заощадити на якості палива, тоді втратите на кількості придбаного бензину. Якщо задуматися, як впливають свічки запалювання на витрату палива, то можна згадати з чого формується суміш в циліндрах. А ще сама швидкість горіння робочої паливо-повітряної суміші залежить від складу і однорідності бензину, ступеня стиснення і інших факторів, що впливають на сумішоутворення.

Стан свічки. Основні компоненти свічки – центральний електрод, ізолятор з корпусом, а також електрод-маса – повинні бути в справному та непошкодженому стані. Адже між центральним електродом і електродом-масою проскакує іскра, від якої і запалюється робоча суміш. Якщо свічка запалювання нова, справна, то запуск двигуна проводиться без проблем, не страждає його робота на холостому ходу, на максимальних швидкостях.

Особливості свічок запалювання

  • Температура центрального електрода свічки досягає 850 градусів за Цельсієм.
  • Матеріал електродів – хромистая сталевий дріт або нікель-марганцева.
  • Виріб має високу температурну стійкість і малим коефіцієнтом розширення.
  • Зазор між електродами за стандартом 0,5-0,9 мм.
  • Робота свічки залежить від її теплового стану.

Свічки запалювання

Таким чином, і в особливостях конструкції вироби можна знайти деякі особливості, щоб зрозуміти, як впливають свічки запалювання на витрату бензину, і чи можна це коригувати.

Поради автолюбителям з питання витрати палива

Не рекомендується часто міняти марку бензину або постачальника. Від вашого сталості та відданості АЗС залежить стан робочої суміші, і наскільки вона може бути піддана спалюванню і видачі теплової енергії.

Слідкуйте за зовнішнім станом свічок запалювання, вони не повинні бути пошкоджені або покриті кіптявою, інакше доведеться думати, як впливають свічки запалювання на витрату бензину. Слід пам’ятати, що після запуску двигуна кінчик ізолятора свічки повинен прогрітися до температури самоочищення, а вона приблизно дорівнює 400-500 градусів за Цельсієм. Якщо умова виконується, то на корпусі свічки нагар не утворюється, а отже, що машина працює добре, впевнено.

Нагадуємо, що якщо ви часто пересуваєтеся на низьких швидкостях, наприклад, в заторах, то це призводить до більш інтенсивного нагарообразованию, а це призводить до того, що витрати фінансові збільшується, і все частіше виникає питання, як впливають свічки запалювання на витрату бензину.

Витрата палива автомобіля при русі

Таким чином, якщо тримати машину в справному стані, перевіряти систему запалювання, періодично міняти свічки, то можна економити на заправці паливом, витративши гроші на більш вартісні речі. Варто дотримуватися всіх правил експлуатації транспортного засобу та проводити технічні огляди, щоб вчасно вирішувати, як впливають свічки запалювання на витрату бензину.

NGK Spark Plugs (Eurasia)> Блог> Заміна свічок запалювання і витрата палива – чи є взаємозв’язок?

Автовиробники рекомендують своєчасно міняти свічки запалювання в вашому автомобілі. Основною причиною для регулярної заміни називають не тільки коректну роботу двигуна, а й зниження витрати палива. Вигода вийде відчутною: значне зниження показників витрати досить швидко окупить вартість комплекту свічок запалювання. Сьогодні ми відповімо на один з найпопулярніших питань і розповімо, як взаємопов’язані показники витрати і свічки запалювання.

Якщо підвищився витрата палива – насамперед перевірте свічки

Правильно підібрані свічки запалювання в нормальному технічному стані забезпечують стабільну іскру і ефективне займання паливно-повітряної суміші. Але що станеться, якщо одна або кілька свічок вийдуть з ладу? В першу чергу це відіб’ється на запуск двигуна. Його запуск буде відбуватися складніше, з відчутними перебоями, а робота перестане бути плавною. Також власники можуть відзначити появу плаваючих оборотів на холостому ходу двигуна. Під час руху може значно знизитися динаміка автомобіля при рушанні з місця і наборі швидкості. При прояві цих симптомів зверніть увагу на свічки запалювання. Причиною несправності може критися відразу в декількох чинниках: невірно підібрані свічки запалювання і виставлений їх зазор або перевищено термін експлуатації, рекомендований виробником.

Неповне займання паливно-повітряної суміші

При зношеному електроді або появі надмірного нагару, що перешкоджає стабільному займання, свічка запалювання запалює не всю суміш, а тільки певне її кількість. У разі, якщо свічка не дає достатньої іскри, можна відзначити збільшення витрати палива і зниження розгінної динаміки, оскільки залишкова паливно-повітряна суміш не згорає повністю.

Якщо свічка остаточно вийшла з ладу, то займання в одному з циліндрів не відбувається. Основною ознакою поломки є «троение» двигуна, тобто збої в його роботі. На холостому ходу відчуваються потряхивания і посмикування мотора, а при особливо сильної вібрації вона може передаватися на кермо, педалі, важіль КПП та інші елементи. Можуть виникати провали при натисканні на газ, розгін супроводжується ривками, а показання тахометра починають «плавати». У цьому випадку також спостерігається підвищення витрати палива.

Чому зростає витрата палива

Нестабільна робота свічок запалювання відразу позначається на запаленні суміші в циліндрах, а не повністю згоріла паливо просто вилітає у вихлопну систему, виводячи при цьому з ладу каталітичний нейтралізатор. В такому випадку перше, що ми побачимо, – підвищена витрата палива. Кисневий датчик вихлопної системи зчитує і передає інформацію на комп’ютер, який аналізує дані і зіставляє їх з інформацією датчика масової витрати повітря. Оскільки передана інформація некоректна, створюється занадто збагачена або, навпаки, занадто бідна суміш. В результаті автомобіль втрачає в потужності, а водій змушений сильніше натискати на педаль газу. Це призводить до значного підвищення показників витрати.

Щоб уникнути підвищеної витрати палива, рекомендується дотримуватися всього кілька простих порад:

1. Звертайте увагу на термін служби свічок запалювання вашого автомобіля. Якщо показники пробігу вже перевищили рекомендовані виробником терміни, обов’язково купите новий комплект свічок і замініть їх. Для наочності наведемо приблизні показники збільшення витрати палива: для нікелевих свічок при пробігу 10 000 км витрата збільшується приблизно на 1%, після 20 000 км – на 2% і далі в арифметичній прогресії.

2. Поставтеся відповідально до рекомендованого інтервалу заміни свічок запалювання для вашого автомобіля. В першу чергу варто орієнтуватися на рекомендації виробника, які можна знайти в Сервісній книжці ТС. Вони розробляються індивідуально для кожної моделі і враховують безліч конкретних факторів, таких, як конструктивні особливості двигуна, кліматичні особливості того регіону, для ринку якого випущений автомобіль, поправки на якість палива і т.д.

Свічки впливають на витрату палива чи ні

Свічки запалювання, безумовно, працюють в самих екстремальних умовах, які тільки можна знайти в автомобілі. Вони по черзі то знаходяться «в епіцентрі вибуху» розжарених газів з температурами до декількох тисяч градусів, то приймають на себе порцію робочої суміші, яка тільки що утворилася з атмосферного повітря (при температурі навколишнього середовища) і парів бензину. Все це повторюється десятки разів кожну секунду протягом багатьох годин.

Головним завданням всієї конструкції свічки є створення зазору, через який періодично пропускається потужний електричний заряд під напругою 20-30 тисяч вольт, що створює дугу, яка підпалює робочу суміш. Самі невеликі відхилення параметрів приводять до нестійкої роботи, особливо помітною на холостих обертах, а іноді і до повної зупинки або неможливості завести двигун. Основною причиною таких відхилень є накопичення продуктів згоряння бензину, що забивають іскроутворюючого зазор.

Вихід з цієї суперечливої ​​ситуації знайдений давно – свічка сама повинна звільнятися від продуктів згоряння. Вони допалюються на її розжарених поверхнях і змиваються вихором палаючих газів, потрапляючи далі в моторне масло і в кінцевому підсумку – в масляний фільтр або у вигляді відкладень на дно картера. Разом з тим свічка запалювання не повинна нагріватися занадто сильно, в цьому випадку починається так зване краплинне запалювання і детонація, коли робоча суміш спалахує не від розряду струму в заданий момент часу, а від розжарених електродів в момент попадання парів в камеру. Наслідки цього найсумніші, починаючи від втрати потужності і збільшення викиду всіх шкідливих речовин до можливого руйнування двигуна.

Характер експлуатації автомобіля визначає величезний діапазон можливих навантажень на двигун. Тепловий режим його компонентів при роботі, скажімо, в місті дуже сильно відрізняється від напруженого режиму при русі на гірському серпантині. Весь цей час свічки запалювання повинні забезпечувати точний баланс між накопиченням тепла для самоочищення і його відведенням для запобігання гартівного запалення. Експериментально встановлено, що такий баланс витримується максимально вірно, коли робочі поверхні свічки знаходяться в діапазоні від 400 до 900 градусів.

Добре відома схема відведення тепла типовою свічкою запалення. Близько 20 відсотків з 100, одержуваних від спалювання газів переходить назад надійшла в камеру нової порції робочої суміші (вона надходить практично з температурою навколишнього повітря). Шістдесят відсотків проходить через поверхні зіткнення ізолятора і оболонки свічки далі на корпус головки туди, де їх вже “чекає” сорочка охолодження. За 10 відсотків отримує атмосфера зовні від зовнішніх частин оболонки і ізолятора.

Саме комбінація конструктивних особливостей ізолятора і оболонки свічок запалювання визначили їх розподіл на гарячі, холодні і проміжні. Перші мають велику поверхню ізолятора, видатну в камеру і «доступну» для обігріву палаючими газами і маленьку зону переходу від ізолятора до оболонки. Другі мають набагато більшу зону для відведення тепла і, тому, їх робочі поверхні нагріваються значно менше. Здатність накопичувати тепло називається калильним числом свічки. Практично кожна фірма-виробник застосовує тут свою систему кодування і, тому, єдиний спосіб правильно підібрати свічу – використовувати фірмовий каталог або таблиці взаємозамінності.

Керамічний ізолятор визначає здатність свічки накопичувати тепло, а металевий сердечник – відводити. Без ефективного вирішення другої складової цієї рівності правильний баланс неможливий і тому практично всі сучасні свічки мають так звану біметалічну конструкцію. Центральний електрод робиться композитним, що складається з стійкою до ерозії оболонки (зазвичай з хромо-никільового стали) і мідного сердечника, багаторазово підвищує здатність відводити тепло. Набагато рідше біметалічними роблять і бічні електроди, ще рідше замість міді застосовують інші матеріали, наприклад срібло.

Біметалічний центральний електрод надає свічці найважливіша властивість, зване термоеластічному. Її конструкція володіє одночасно і «гарячими» і «холодними» властивостями. У момент пуску двигуна нагрівається нижня частина електроду, зроблена з хромо-никільового сплаву з меншою теплопровідністю. Це дозволяє підтримувати підвищену температуру і, як наслідок, забезпечити швидкий і надійний пуск. Потім, у міру прогрівання всієї маси свічки, в справу вступає мідна серцевина, інтенсивно відводить тепло, свічка стає «холодної». При зниженні оборотів, наприклад на холостому ходу, більше працює хромо-никільового ділянку і свічка знову набуває «гарячі» властивості.

Серед виробників свічок запалювання йде безперервна боротьба двох протилежних концепцій. Згідно з першою чим більший по потужності струм проходить через зазор між електродами, тим повніше і ефективніше згорає паливо. В результаті знижується витрата бензину, збільшується чистота роботи двигуна і ресурс таких дорогих елементів системи, як каталітичний нейтралізатор. При цьому, проте, йде інтенсивне електрохімічне руйнування поверхонь електродів, особливо бічного. Противники цього підходу пропонують рішення, що знижують потужність струму, збільшуючи при цьому ресурс свічок запалювання.

Не тільки підвищений заряд струму, але і ідея «необслуговуваного» автомобіля змушують конструкторів шукати шляхи збільшення часу роботи свічки. Багато нових автомобілів США пропонують сьогодні 100 тисяч миль (160 тисяч кілометрів) до першої заміни витратних матеріалів (фільтри-свічки). Найчастіше такі моделі укомплектовані платиновими вставками у вигляді дисків на бічному або на обох електродах. Платина набагато стійкіше до корозії і електрохімічного руйнування, ніж традиційні хромо-нікіліевий сплави. Конструкції з електродами, цілком виконаними з платинового сплаву робляться рідше.

У роздрібній торгівлі «свічки-довгожителі» частіше укомплектовані трьома – чотирма бічними електродами, хоча зустрічаються і платинові вставки. Помилково автолюбителі часто вважають, що чотири електроди покращують «поджігаемость» суміші, утворюючи чотири плазмових містка. Насправді відбувається зворотне. «Поджігаемость», а також ефективність згоряння навіть трохи погіршуються, зате значно продовжується час життя свічки. У випадку з чотирма бічними електродами іскра утворюється між центральним і тим бічним, який знаходиться ближче. Його поверхня потроху зношується і в справу вступає наступний – той, відстань до якого мінімально. Так по черзі і працює кілька бічних електродів, продовжуючи термін служби свічки.

Від згоряння робочої суміші свічок з декількома бічними електродами погіршується тому, що її доступ в саму критичну частину камери – до іскри утруднений. До того ж, чим більше електродів, тим інтенсивніше відводиться тепло від свічки. Для таких конструкцій більше вірогідність утворення нагару і гірше показники двигуна по CO і NO. Тому конструктори активно досліджують і інший шлях – свічки з одним боковим електродом мінімальних розмірів або. зовсім без бічного електрода.

Останню конструкцію в реальному житті можна зустріти тільки на спортивних болідах. У них роль бічного електрода виконує вся бічна кромка і іскра дійсно утворюється у вигляді пучків з трьох-чотирьох містків. Робити свічки без бічних електродів в гоночних автомобілях доводиться внаслідок застосування надпотужного заряду. Такий заряд, по-перше, дуже швидко з’їдає електроди з будь-якого матеріалу, а по-друге має можливість «перестрибнути» з бокового кільця в центр.

Інший спосіб “піти” від застосування бічного електрода пропонувала свого часу фірма СААБ. У тій конструкції його роль виконував. поршень. Ідея була проста і геніальна. Запалювання суміші будь-якого бензинового двигуна відбувається при русі поршня вгору, коли він стискає вже попередньо надійшла в камеру робочу суміш. На поверхні поршня був зроблений голкоподібний виступ, з якого і сходила іскра, потрапляючи потім на центральний електрод свічки, розташованої в звичайному для неї місці. Переваги такої конструкції очевидні. Не тільки збільшувався час служби “бічного електрода» (він практично не вигоряв), але і центральний електрод і ізолятор можна було зробити довговічніше. Не дозволили впровадити таку систему запалювання проблеми з підведенням і розподілом електричного заряду.

Наступним кроком стало удосконалення геометрії бічного і центрального електродів свічок звичайної конструкції. Якщо взяти за приклад каталог будь-який з великих фірм, то в ньому можна знайти 10-20 різних способів поліпшити іскроутворення. Форма центрального електрода змінюється і найрадикальнішим прикладом тут може бути модель Rapidfire компанії Delphi. На поверхні її центрального стрижня зроблені 12 ребер з гострими крайками. З таких кромок свічка сходить набагато легше, ніж з традиційною гладкою циліндричною поверхні центрального електрода.

Це дозволяє, з одного боку, знизити порогове напруга запалювання, а з іншого – зробити його надійніше і стійкіше при режимах холостого ходу або пуску. Продавці автомобілів відзначають, що саме ці режими найкритичніші в сприйнятті потенційними покупцями всього автомобіля. Виробники Rapidfire підрахували, що її конструкція в порівнянні з «заводськими» свічками автомобіля дозволяє на 18% збільшити віддачу акселератора, на 27% стабільність холостого ходу і на 2% економію палива, але це для якихось там (у них) Ford або Chevrolet . Ніхто не вимірював поліпшень в роботі двигуна середнього російського авто. Вся справа в допусках, посадках і зазорах. Залишається тільки сперечатися про те, чи зловлять високоточні прилади економію в 2% на двигуні з розкидом основних характеристик в плюс-мінус 5-10 %%.

Головним же супротивником сучасних свічок на сучасних двигунах є. сусіди по камері. Конструктивно свічка може бути встановлена ​​тільки в її верхній частині там, де вже розташувалися клапани і, часто, різні датчики. Перехід від двох до чотирьох і далі до п’яти клапанів на циліндр залишає зовсім мало вільного простору. Свічці доводиться «худнути» в діаметрі, заощаджуючи на безцінною площі всередині камери згоряння. Так, якщо в недавньому минулому можна було зустріти свічі з різьбленням M18, то тепер поширеними є М14 і вже зустрічаються М12 і навіть М10. Для такої тонкої свічки набагато складніше вирішити проблеми термічної витривалості і тепловідведення і тут на перший план виходять питання якості матеріалу, стабільності виробництва і дотримання технології.

Всі фірми-виробники мають свої унікальні системи маркування. Так, наприклад, практично одна і та ж свічка різних виробників може називатися WR7D, RN9YC, CR43CXLS, CW7LPR або 17R-7DU. Єдиною буквою, що зустрічається в даному випадку в кожній комбінації є R і це не випадково. Їй позначають резистор, зроблений складовою частиною центрального електрода. Як і багато інших технічних рішень, воно прийшло з авіації тих часів, коли з двигунів внутрішнього згоряння там вичавлювали останні резерви підвищення ефективності. Резистор необхідно застосовувати на тих автомобілях, які оснащені електронними системами, розташованими в підкапотному просторі. Інша часто зустрічається буква – З, що позначає мідь (Cupper), а точніше – центральний мідний електрод, а дві букви CC у Champion позначають мідний сердечник як у центрального,

Найважливішими чисельними характеристиками свічок запалювання є краплинне число, діаметр різьблення і довжина різьблення.

Не варто говорити про те, що свічка повинна точно відповідати за цими трьома параметрами двигуну Вашого автомобіля. Навіть проста помилка з довжиною різьблення може привести до дорогих сумних наслідків. Якщо вона буде коротше, ніж ваша штатна – на «зайвих» витках різьблення в головці дуже швидко накопичаться продукти згоряння і потім для нормальної свічки шлях доведеться пробивати спеціальним мітчиком. Ще страшніше наслідки загвинчування занадто довгою свічки. У цьому випадку продукти згоряння осядуть вже на її поверхні і вона буде схоплена своєрідним замком. Мінімальний результат такої неуважності – розбирання двигуна.

Не варто також намагатися запам’ятати систему кодування гартівного числа і резьб у різних виробників. Будь-який поважаючий себе і клієнтів продавець запчастин має на готове таблицю взаємозамінності.

Свічки запалювання, точніше їх зовнішній вигляд, є чудовим індикатором стану двигуна.

Не тільки свічка сама готова вам “розповісти” про можливі помилки з її вибором, але і розповісти про приховані процеси, що розвиваються в двигуні задовго до того, як вони заявлять про себе вигляді чорного диму, детонації або нестабільної роботи.

Нормально працююча свічка справного двигуна має чисті електроди і колір керамічної спідниці ізолятора що варіюється від світло-сірого до коричневого.

Поява чорного жирного нагару говорить про те, що або свічка холодна для даного двигуна, або через початківця проявляти себе зносу поршневих кілець в камеру поступає зайва кількість масла, або карбюратор відрегульований неправильно і робоча суміш переобогащена. Перегрівається свічка має білий колір кераміки. Якщо ж, вивернувши свічку, Ви виявили оплавившиеся або закидані розплавленим алюмінієм електроди – це сигнал, що вже почалися серйозних неприємностей (гартівного запалення, детонації).

І останнє, про що слід згадати – можливе продовження життя свічки регулюванням зазору. Дійсно, у міру електричного і термічного зносу електродів він росте і, застосувавши спеціальні щупи, можна заміряти і виставити правильний зазор простим підгином бічного електрода. Можна визнати такі дії єдино правильними, якщо Ви опинилися сам на сам із незаводящімся двигуном на дачі за містом або фінансова криза з’їв всі запаси Вашої сім’ї і витрати на наступний комплект в ньому не передбачені. У звичайній же ситуації подумайте про те, що витончені електроди швидше розжарюються і створюють загрозу детонації. Капітальний ремонт двигуна коштує набагато дорожче дюжини свічок. Саме останнє – міняйте їх всім комплектом (4, 6, 8 штук, в залежності від двигуна) – не варто економити на сірниках.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Не працює підсвічування годин ваз 2107

Чи не працює підсвічування годин ваз 2107 Годинники ВАЗ 2107: усунення несправностей…

Розбирання збірка паливного насоса

Розбирання збірка паливного насоса Розбирання збірка паливного насоса Перед складанням паливного насоса…

Витрата бензину лада веста механіка

Витрата бензину лада веста механіка Витрата палива Лада Веста на 3-ох модифікаціях…

Робочий тиск масла в двигуні камаз

Робочий тиск масла в двигуні камаз Клуб власників і любителів автомобілів КАМАЗ…

Перевірка датчика рівня палива

Перевірка датчика рівня палива Перевірка датчика рівня палива Про кількість що залишився…

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі)…

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла Лада 2114 «Salavat Motorsport»> бортжурнал> Засіб…

Скільки масла заливати в двигун оки

Скільки масла заливати в двигун оки Заміна масла в двигуні ока Автомобіль…

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі) Не так…

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор Заміна масла в двигуні ВАЗ…