Якщо вихлопна система вашого мотоцикла покрилася іржею і має вельми непривабливий вигляд, варто задуматися, як її відновити. Термолента для глушника – доступний і недорогий витратний матеріал, який допоможе поліпшити зовнішність вашого байка. Придбати її зараз досить просто, практично в будь-якому магазині запчастин і аксесуарів для мотоцикла.

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

різновиди

Термострічки для глушника виготовляють на основі кремнезему, керамзиту, базальту, карбону або кераміки. Такі матеріали витримують температури від 850 до 1100 градусів. Ці вироби випускають з шириною смуги від 25 мм і більше. Для мотоциклів найбільш зручна в застосуванні стрічка шириною 50 мм.

Ще зовсім недавно можна було придбати смуги тільки двох основних кольорів: білу і чорну. Зараз на ринку з’явилися такі вироби самих різних кольорів. Можна підібрати стрічку, найбільш підходящу під забарвлення свого мотоцикла.

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

Залежно від матеріалу і виробника моток довжиною 10 м коштує від 1000 до 3500 рублів.

призначення

Основне призначення термострічки для глушника – поліпшення зовнішнього вигляду мотоцикла. Згодом складові частини вихлопної системи іржавіють, хромовані елементи втрачають блиск (а іноді таке покриття пошкоджується або відшаровується).

Обмотавши спеціальною стрічкою частини мотоцикла, ви не тільки приховає всі дефекти, але і додасте йому брутальний вигляд.

Друга корисна функція цього матеріалу – це захист ніг мотоцикліста від нагріваються до дуже високих температур частин вихлопної системи.

Зверніть увагу

З технічної точки зору, як стверджують фахівці, обмотка стрічкою знижує швидкість охолодження відпрацьованих газів, і, як наслідок, збільшує швидкість їх волі. Це призводить до збільшення потужності двигуна (хоча і незначного, всього на 2-3 л / с).

Таке покриття підвищує звукоізоляцію вихлопної системи, хоча навряд чи кого з байкерів бентежить рев мотора його «двоколісного друга».

процес обмотки

Процес обмотки глушника термострічці досить простий і не займає багато часу:

  • Спочатку знімаємо глушник і випускний колектор з мотоцикла (технологія демонтажу залежить від конкретної моделі байка, але, як правило, розбирання починають в напрямку від двигуна до заднього кріплення глушника).
  • Потім ретельно очищаємо всю поверхню від бруду та іржі (за допомогою металевої щітки або насадки для електродрилі). Для більш ретельного чищення застосовуємо спеціальні рідини для видалення іржі.
  • Розміщуємо термострічці для глушника в ємність з водою (на 1-2 години). Мокру смугу можна буде намотати значно щільніше, ніж суху.
  • Закріплюємо за допомогою хомута (або дроту) початок стрічки і акуратно наметовому її навколо труб (з перетином ¼-⅓ від ширини смуги). Фіксуємо другий кінець смуги.

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

  • Після закінчення обмотки всіх частин встановлюємо глушник на місце в послідовності зворотної демонтажу.
  • Заводимо мотоцикл і прогріваємо двигун. Намотана стрічка повністю висихає і щільно прилягає до труб вихлопної системи.

На замітку! Деякі власники мотоциклів воліють обмотувати тільки випускний колектор, інші ж вважають за краще «упаковувати» весь вихлопної тракт цілком.

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

Чим пофарбувати при необхідності?

Якщо вам не вдалося знайти термострічці для глушника мотоцикла відповідного кольору, і ви обмотали вихлопну систему найпоширенішою (до речі, найдешевшої) білою смугою, то її можна пофарбувати. Для цього застосовують спеціальні силіконові термостійкі фарби. Зазвичай їх продають в аерозольних балончиках ємністю 400 мл.

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

Однією ємності цілком буде достатньо. Ціна: 420-450 рублів за штуку. В результаті, завдяки економії на вартості стрічки загальний бюджет на відновлювальні роботи не постраждає. До того ж, таке покриття створить додатковий захисний шар від вологи, бензину і масла.

Термолента на випускний колектор

Не так давно я писав статтю про «ПАВУК 4-2-1 і 4-1», а саме для чого він взагалі потрібен, і дійсно може додати 10% потужності (почитайте цікаво).

Але в цій статті мені почали писати коментарі, що я забув згадати таку важливу річ як «термолента» що при правильному тюнінгу їй обов’язково обмотувати глушник, зокрема випускний колектор.

Що ж давайте розберемо – для чого це потрібно робити і чи дійсно дає приріст потужності в кілька «конячок» …

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

Як я писав в тій статті – ЧУДЕС НЕ БУВАЄ, неможливо поставити просто ПАВУК і отримати приріст аж в 10 кінських сил! Вам потрібно повністю переобладнати всю вихлопну систему, починаючи від самого випускного колектора, прибираючи каталізатор, встановлюючи спортивні резонатори, та ще й розраховуючи певний діаметр труби. Тільки тоді можна домогтися потужності дійсно в + 10% від номінальної. АЛЕ зараз починає мусуватися ще одна тема, що досить на покращений ПАВУК намотати «термострічці» і тут плюс ще 5% потужності !!! Давайте розбиратися.

Для чого потрібно обмотувати?

Ось тут є кілька теорій, і всі вони подобаються любителям тюнінгу.

  • Звук вихлопу. Якщо ви переробляєте вихлопну трубу, то найчастіше ви ставите саморобні системи (наприклад ті ж ПАУКИ резонатори). Якщо щось зробити не за правилами (банально не розрахувати), то звук вихлопу замість глибокого баса, буде «дзвінким». Що прибрати цей ефект, найчастіше обмотують трубу термострічці, тоді реально дзвін зменшується, часто переходячи в бас. Це як якщо кинути кульку в металевий таз – буде йти дзвін, а якщо прокласти гумовий килимок (або тканинний) звук буде поглинатися
  • Збільшення потужності. Як ми вже знаємо, система вихлопу гальмує відпрацьовані гази (діаметром, каталізатором, резонаторами). І якщо ми їх будемо швидше і легше відводити, то мотору не знадобитися зусилля щоб їх проштовхувати то всій трубі. Відпрацьовані гази виходять і стикаються з холодною трубою випускного колектора, тим самим вони остигають і стискаються – їх здатність проходження падає. А як ми знаємо з курсу фізики 8 класу, при високих температурах, обсяг газу більше при тій же масі. З цього випливає, що розігрітий (НЕ остиглий) газ, буде швидше рухатися по вихлопній системі. А чим швидше він відводиться – тим самим трохи додається потужність.

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

  • Температура підкапотного простору. Ще один «убитий заєць» термострічці – це низька температура в підкапотному просторі. Реально великий плюс для багатьох пластикових частин в літній період, також і для акумулятора.

АЛЕ потрібно відзначити, що тюнери в основному хвилює саме ШВИДКИЙ ОТВОД відпрацьованого газового потоку, щоб збільшити потужність ось і все.

Як правильно обмотати своїми руками

Зараз я беру варіант – коли у вас вже стоїть прокачаний вихлопна система (з павуками) і ви хочете її ще більше вдосконалити.

  • Варто купувати термострічці все ж іменитих виробників (як показала практика, куплені на АЛІ можуть бути низької якості, причому з вмістом азбесту).
  • Потрібно брати товщину приблизно 40 – 50 мм – це найоптимальніший варіант. Якщо взяти вже 30 мм або ширше в 60 – 80 мм, просто складніше намотувати
  • Колектор ПОТРІБНО обробляти корозійностійкої і термостійкої фарбою – ЦЕ ОБОВ’ЯЗКОВО, так він буде служити набагато довше

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

  • Стрічку перед намотуванням потрібно добре намочити, у звичайній воді приблизно на годину або два. Робиться це для того щоб термолента надалі «не гуляє» по трубі, а намотувалася як потрібно
  • На кожному етапі, потрібно фіксувати частини намотування металевими хомутами. Як і саму конструкцію пізніше, інакше закріплення цього шару буде неможливо

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

Зазвичай обробляють тільки випускний колектор (в нашому випадку він вдосконалений ПАВУК). Весь глушник обробляти немає сенсу, тому що гази все одно втрачають температуру. Однак якщо хочеться то можна!

Призначення бандажа глушника

Система випуску відпрацьованих газів автомобіля працює в важких умовах, її компоненти зазнають серйозних теплові навантаження і піддаються впливу агресивного середовища – гарячих газів з високою хімічною активністю.

Тому з протягом часу глушник, резонатор, з’єднувальні і вихлопна труби, виготовлені з відносно тонкої сталі, швидко піддаються корозії і втрачають механічну міцність.

Як підсумок – поява отворів, тріщин або навіть великих проломів, що вимагають ремонту або повної заміни деталей вихлопної системи.

Зазвичай повна заміна деталей пов’язана з великими фінансовими витратами, тому часто автовласники вдаються до ремонту. Вирішити проблему можна зварюванням, однак вона, як показує практика, найчастіше лише погіршує ситуацію. Тому сьогодні все більшої популярності набирають спеціальні ремонтні комплекти – бандажі глушника.

Бандаж глушника – це еластична широка стрічка з клейовим складом, за допомогою якої закладаються отвори, тріщини та інші пошкодження деталей вихлопної системи автомобіля. Бандаж, як зрозуміло з назви, щільно обертається навколо глушника або труби і закриває пошкодження.

Бандаж глушника виконує три основні функції:

  • Забивання отворів, тріщин і інших ушкоджень;
  • Посилення ослаблених корозією або ушкодженнями деталей вихлопної системи;
  • Запобігання подальших поломок глушника або труби.

Таким чином, бандаж глушника поєднує в собі роль бинта, який закриває рану, і щільного бандажа, що зміцнює глушник або трубу.

Слід зазначити, що бандаж глушника – це універсальний засіб, яким можна ремонтувати не тільки вихлопну систему автомобіля.

важливо
Порада

Клеїть забезпечують високу адгезію стрічки зі сталлю, алюмінієм, різними типами пластиків, склопластиком і т.д.

[/ Su_box]

Тому бандажем можна закрити тріщини в водопровідних та каналізаційних трубах, в трубах системи опалення, в комині і т.д. Це універсальний засіб, яке може стати в нагоді не тільки в машині, але і в побуті.

Конструкція і типи бандажів глушника

У найпростішому випадку бандаж являє собою міцну еластичну стрічку, на одну сторону якої нанесений склеювальний шар. Зазвичай довжина стрічки – 100-102 см, ширина – 5 см. Сьогодні на ринку присутні бандажі з різних матеріалів і різними складами, що клеїть.

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

Найбільш популярні бандажі з основою з двох матеріалів:

  • Склотканина (скловолокно) – еластична високоміцна стрічка, стійка до нагрівання до температур близько 420 ° C;
  • Армована керамічна стрічка – бандаж при достатній еластичності здатний витримувати температури до 650 ° C і більше;
  • Алюміній – стрічка з тонкого алюмінію має високу міцність і може працювати при температурах аж до 1000 ° C.

Як клейкої основи можуть використовуються склади на основі двох груп з’єднань:

  • Термореактивні смоли, в першу чергу – епоксидні;
  • Силікати, найбільш часто – силікат натрію (точніше – метасиликат натрію, більш відомий, як «рідке скло»).

Клеїть твердне при нагріванні про глушник або трубу, набуває дуже високої міцності, забезпечує герметичність і може тривалий час протистояти тепловим навантаженням. Також обидві групи клеять складів мають кислотоустойчивостью, що збільшує надійність бандажа.

В цілому, сьогодні виробники пропонують бандажі однакових типів з близькими характеристиками, тому ринок не може похвалитися великою різноманітністю і можливістю вибору.

Правильне застосування бандажа глушника

Застосування бандажів глушника всіх типів в загальному випадку зводиться до декількох простих кроків.

Підготовка поверхні. Роботи допускається проводити тільки на остигнула вихлопній системі. Перед укладанням бандажа пошкоджений глушник або трубу слід обробити металевою щіткою (видалити нагар, іржу, залишки фарби і бруд) і знежирити. Якщо клеїть бандажа містить силікат натрію, то може знадобитися протерти глушник мокрою губкою або тканиною.

Підготовка бандажа. Якщо використовується бандаж з клеїть основою з силікату натрію – залити в упаковку (пакет або банку) зі стрічкою воду, витримати кілька хвилин. Якщо бандаж в пакеті, то можна кілька разів стиснути пакет для кращої просочення.

Накладення бандажа. Стрічку щільно намотати на пошкоджене місце і зафіксувати дротом. Намотування слід починати на відстані близько 5 см від отвору або тріщини, стрічка накладається внахлест приблизно на 1 см.

Намотування виконується в кілька шарів (до 8-10), відрізати стрічку з клеїть складом з силікату натрію не має сенсу, так як після розтину вона не може довго зберігатися.

Перед намотуванням стрічки можна закрити тріщину латкою (якщо вона передбачена в комплекті).

Формування заплатки. До моменту затвердіння бандажа проходить приблизно 30-40 хвилин, весь цей час стрічку слід розрівнювати. Якщо використовується бандаж з силікатом натрію, то потрібно розрівнювати бандаж до моменту, поки він перестане піниться і пузиритися, і стане липким.

Порада

Потім необхідно запустити двигун на 20-30 хвилин – за цей час пройде затвердіння бандажа (при використанні стрічки з шаром, що клеїть на основі епоксидних смол – відбудеться полімеризація).

Для повного затвердіння потрібно 24 години, після бандаж можна піддавати механічній обробці (ошкурювання) і забарвленням.

Деякі виробники крім бандажів пропонують і супутні засоби – пасти і смоли, за допомогою яких можна додатково обробляти бандаж для досягнення кращої герметичності. Якщо пошкодження глушника серйозні, або він має складну форму, то застосування цих паст буде виправдано і дозволить виконати ремонт більш якісно.

Зверніть увагу: роботи слід проводити в добре провітрюваних приміщеннях при температурі вище 0 ° C, виробники рекомендують робити ремонт при більш високих температурах – 12-24 ° C. Обов’язкове використання захисних рукавичок.

Зверніть увагу

При правильному застосуванні бандаж глушника надійно закриє пошкодження і поверне вихлопній системі нормальні робочі характеристики. Це зажадає невеликих затрат часу, коштів і сил.

Термолента для глушника: призначення, плюси і мінуси, правильна намотування

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

Привіт друзі. Сьогодні хочу поговорити про термострічці, про те, що вона собою являє, яку роль відіграє і який ефект забезпечує. Також коротко розповім про те, як намотати термострічці правильно, щоб гроші не були витрачені даремно.

Тюнінг вихлопної системи відіграє велику роль в процесі збільшення потужності двигуна. Правильна доопрацювання вихлопу дозволить отримати істотну надбавку потужності, тим самим покращивши розгінну динаміку авто.

Крім цього змінюючи характеристики і конфігурацію випускної системи можна отримати гарний звук вихлопу, який так шанується серед «розуміють».

Навіть звичайний середній потужності мотор можна змусити звучати по-новому.

«Павук» – невід’ємна складова будь-якої модифікації вихлопу. Павук дозволяє зменшити опір, яке утворюється при відведенні вихлопу, а також підвищити ефективність випускної системи.

Установка павука накладає свій відбиток на роботу вихлопної, крім збільшення потужності, з’являються і побічні ефекти у вигляді підвищення температури в підкапотному просторі, а також поява металевого дзвону.

Крім цього, гази в павука занадто швидко охолоджуються, в результаті їх рух ускладнюється. Рішенням даної проблеми і стала так звана термолента.

Спеціальну стрічку, яка стійка до високих температур, намотують на випускний колектор, а також іншими елементами системи відведення. Термолента не дозволяє вихлопного тракту остигати, а також нагрівати підкапотний простір, в результаті улучает висновок газів при одночасній набирання потужності.

Зверніть увагу

Однак помилково вважати що, просто намотавши термострічці на штатну випускну систему можна отримати надбавку потужності і ряд плюсів, якими вона володіє. Ні, тільки комплексний підхід (заміна резонатора, видалення каталізатора, установка павука, прошивка і т. Д.) Дозволить отримати результат і приріст потужності.

Як намотати термострічці на глушник правильно?

Процес намотування, незважаючи на уявну простоту, досить непростий. Не знаючи тонкощів можна виконати цю роботу з порушеннями, в результаті чого ефекту не буде і гроші будуть витрачені даремно.

Найголовніше – намотати термострічці щільно і зафіксувати її початок і кінець. Спочатку готується павук, а також інші частини вихлопу. Для цього труби очищаються і обезжирюються.

Щоб уникнути появи іржі перед обмоткою труби покриваються термостійким антикорозійним покриттям.

Сама стрічка змочується для кращого ефекту, після намотування, мокра стрічка висихає і щільність натягу поліпшується, в результаті вона буде сидіти щільніше.

Намотування виконується внахлест, а не встик. Кожен наступний виток повинен перекривати попередній приблизно на 5-10 мм можна більше.

Кінець термострічки важливо добре закріпити, якщо цього не зробити стрічка розмотається після декількох циклів нагрівання і охолодження. Закріпити кінчик можна хомутом або спеціальної в’язальної дротом.

Головне, щоб самі фіксатори були термостійкі і не боялися корозії.

Термолента для випускного колектора – відмінний спосіб теплоізоляції

Щоб автомобіль нормально працював, він повинен випускати відпрацьовані гази. Для цього у нього існує спеціальна система відводу, яка знижує токсичність транспортного засобу і охолоджує деталі.

Як відомо, для того, щоб вихлопні гази нормально виводилися з автомобіля, температура колектора повинна бути на високій позначці. Щоб цього досягти, використовується термолента для випускного колектора.

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

де застосовується

Ця система досить складна. Вона включає в себе випускний колектор, глушник, з’єднувальні труби, фільтр для збору сажі і нейтралізатор.

Багато хто вважає, що немає необхідності встановлювати теплоізоляцію, вона лише займає цінне простір в системі механізмів. Насправді це важлива частина тюнінгу, яка забезпечить автомобіль нормальною роботою.

важливо

Також завдяки термострічці кожний транспортний засіб може отримати кілька додаткових кінських сил.

Справа в тому, що компоновка всіх деталей під капотом машини здійснюється досить щільно, тому під час тривалої роботи відбувається сильне нагрівання. Якщо не надати цій проблемі належної уваги, незабаром це може привести до серйозної поломки, ремонт якої буде достатньо дорогим.

переваги використання

Перегріву можна уникнути, як і розколу всього моторного щита. Для цього потрібно знати, чим обмотати випускний колектор. Найпопулярнішим способом є використання термострічки. Вона зможе вберегти виріб від поломки за допомогою збереження енергії. Також завдяки їй можна поліпшити властивості продувки, що стане позитивним ефектом для всієї системи.

Термолента також має захисну властивість. Оскільки джерело тепла в автомобілі може сильно розігрівати знаходяться поруч апарати, йому необхідний терморукав. Він діє за принципом чохла, який запобігає вплив високих температур. Якщо цього не зробити, можна отримати суттєві втрати в потужності автомобіля. На практиці розрізняють стрічки:

  • біла;
  • чорна;
  • бронзова.

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

Перші два варіанти зустрічаються найчастіше. Вони підходять для машин малої потужності. Особливість білої стрічки в тому, що вона ізолює температуру підкапотних систем, а чорна – поглинає зовнішнє тепло. Вони мають схожу ціну і склад. Бронзова ж підходить для більш дорогих і якісних авто.

Конструкція виробу має в своєму складі елементи з сталевого екрану, що дає додаткові переваги в роботі.

Цей елемент повинен бути присутнім в автомобілі при будь-яких умовах і якщо він відсутній, обмотка колектора термострічці буде обов’язковою. Причиною тому є максимальна температура апарату в 1600 градусів.

Також після того, як автомобіль буде зупинений, а двигун почне остигати, в ньому буде утворюватися конденсат.

як намотати

Після того як була обрана модель термострічки, необхідно провести наступні процедури для її установки:

  • поверхню колектора потрібно знежирити (це вбереже від подальшої корозії);
  • виробляється термостійкий фарбування;
  • стрічку необхідно помістити в воду на 3 години (забезпечить більш щільну установку і розтяжку).

Для найкращого ефекту матеріал краще намотувати в два шари. Цей варіант буде найоптимальнішим, щоб отримати найякісніші енергозберігаючі властивості.

Після цього стрічка пережимається спеціальним хомутом, який фіксує обмотку. Найкраще використовувати перемотування способом хрест-навхрест.

Це створить додатковий рівень захисту за рахунок шарів і зробить використання стрічки більш надійним.

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

особливості системи

Оскільки обсяг газу прямо пропорційний температурі, то і більше розігріті гази виходитимуть швидше.

З цієї причини і підкапотний простір повинен відповідати такому рівню, але вони рідко нагрівається понад 100 градусів. Випускний ж колектор здатний виробляти температуру навіть в 1000 ° C.

Виходячи з цього, гази високих температур будуть охолоджуватися в просторі капота, тому процеси вихлопної системи почнуть сильно сповільнюватися.

Вирішує цю проблему теплоізоляція випускного колектора. Вона зможе уберегти тепло, підвищуючи загальну температуру, щоб убезпечити роботу двигуна. На ринку сьогодні представлено три види стрічки, які відрізняються між собою. Як правило, найефективнішим є бронзовий варіант. Така стрічка має набагато кращі енергозберігаючі властивості.

Щоб не довести автомобіль до критичного стану, потрібно заздалегідь задуматися про використання обмотки для випускного колектора. Звичайно, стрічка має свої недоліки, так як провокує утворення конденсації. Також каталізатор має досить невеликий термін служби, тому швидко вигорає і вимагає заміни.

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

Стрічка для колектора традиційно використовується любителями екстремальної їзди. Їм дуже важливо, щоб вихлопні гази не накопичувалися всередині транспортного засобу і не утрудняли його роботу. Але справжній метод також добре підходить звичайним користувачам автомобілів, які хочуть додати надійності і безпеки в роботі своєї машини.

Якщо ви хочете добитися від автомобіля більшої продуктивності або збільшити термін служби деталей, краще заздалегідь подбати про використання термострічки. Вона вбереже деталі від перегріву і прискорить виведення вихлопних газів.

Чим замотати глушник на машині. Термолента для глушника – що це і для чого її намотувати? Як правильно нам

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

Тюнінг двигуна – справа дуже відповідальна і складна з технічної точки зору. Неправильно виконана доробка двигуна не тільки не дасть необхідного результату і збільшення потужності, але і до всього іншого може створити додаткові проблеми, я вже мовчу про гроші, витрачені даремно …

Серед великої кількості різних доробок силового агрегат великою популярністю користується тюнінг впускної і випускної системи.

Хороший випуск дозволяє збільшити ККД двигуна, забезпечує приріст потужності, а також дозволяє домогтися гарного спортивного “рику” навіть на далеко не спортивних авто. Після того як під капотом з’являється “павук”, як правило виникає кілька питань, які необхідно вирішувати.

При поліпшенні вихлопної системи, а саме після установки “павука” замість штатного каталізатора з’являється пару нових питань. А саме:

  • ремонт глушника своїми руками Металевий дзвін замість приємного баса;
  • Підвищення температури в підкапотному просторі;
  • Охолодження газів в павука, що утрудняє їх рух в системі.

Саме термолента, яку намотують на глушник, а якщо точніше, то на випускний колектор (роль якого після видалення виконує “павук”) дозволяє вирішити всі перераховані вище проблеми.

Останній пункт, як правило, найбільш пріоритетний, оскільки за рахунок збереження тепла в випускному колекторі досягається швидкий і рівномірний відвід відпрацьованих газів. В результаті мотор легше працює, а його потужність збільшується.

У комплексі всіх заходів з модернізації випускної системи (видалили каталізатори, замінили резонатори, поставили “павук” і намотали термострічці на колектор) можна отримати непогану надбавку до потужності двигуна.

Що собою являє термолента?

Термолента це щільна тканина, виконана у вигляді широкої смужки (~ 3-5 см) з азбестових ниток. Дана тканина має широке застосування в будівельній промисловості, в більшості випадків в місцях з підвищеною температурою.

Азбестові вироби здатні витримувати високі температури від 1000 ° С і вище.

Однак вченими було доведено факт шкідливості використання азбесту в промисловості, після чого його популярність істотно впала, а в деяких країнах цей матеріал взагалі під забороною.

Сучасна термолента може бути виконана не тільки з азбесту, за кордоном її роблять з використанням різних кремнієвих і графітових складів.

Як правильно намотати термолента на глушник?

Обмотка термострічці виконується досить просто, тут важко щось вигадати своє або переплутати. Головне завдання – щільно намотати стрічку і зробити так, щоб це не тільки було правильно з точки зору ефекту, а й виглядало пристойно. Крім іншого, ціна термострічки пристойна, так що краще зробити все правильно з першої спроби.

Обмотка проводиться або як є, або з попередньою підготовкою “павука”. Другий варіант більш прийнятний, так як дозволяє продовжити термін служби “павука”. Підготовка виконується шляхом обробки всіх елементів “павука” термостійким антикором. Це дозволить уникнути появи корозії і подальшого руйнування металу.

Сама термолента для випускного колектора мотається, як правило, внахлест, сам “нахлест” повинен становити приблизно 10-15 мм. Мотати потрібно якомога щільніше, деякі радять попередньо змочити стрічку. Як стверджують умільці, після висихання стрічка зменшується і ще щільніше прилягає до труб.

Порада

Кінець термострічки акуратно маскується і закріплюється металевим хомутом або на крайніх випадок нержавіючої дротом.

Обмотується, як правило, тільки павук, оскільки далі мотати немає сенсу, гази охолоджуються і вже ніяка термолента для глушника не допоможе.

До мінусів даного тюнінга можна віднести:

  • Непрактичність. Згодом термолента втрачає колір і вид, на ній скупчуються різні забруднення, пил і волога;
  • Високу температуру. Через те, що павук довше залишається прогрітим страждають випускні клапана та й весь павук в цілому. Згодом через це він може прогорати або піддаватися корозії;
  • Висока вартість термострічки. Залежно від складу термострічки купити її не всім “по кишені”. Дорожчі варіанти можуть досягати позначки в $ 50 за 10 метрів.

Для тих, хто вирішив, що обмотка термострічці стокової випускної системи вирішить всі проблеми і забезпечить збільшення потужності, відповідаю – це не так! Тільки комплексний підхід забезпечить збільшення потужності і дозволить отримати непоганий результат.

Тому перед тим як обмотати термострічці глушник, переконайтеся в тому, що від такого тюнінгу вашого двигуна буде хоч якийсь толк.

Як обмотати колектор термострічці

Конструкція автомобіля не універсальна, тому роботу багатьох його вузлів можна поліпшити. Вирішують це завдання різними шляхами, які залежать від конкретної деталі.

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

Все частіше багатьма автомобілістами застосовується термолента для глушника. Дізнатися технічні характеристики цього продукту можна на сайтах виробника, де існує можливість його придбання.

Навіщо обмотувати колектор

Робота двигуна супроводжується виділенням відпрацьованих газів, які потрібно швидко вивести. Відбувається це за допомогою колектора, що представляє своєрідну транспортну магістраль.

Щоб збільшити швидкість відводу газу, слід підвищити їх температуру, що призведе до природного їх розширенню. Зробити це можна кількома способами, серед яких найпопулярнішим вважається термоізоляція колектора. Для таких робіт використовують спеціальну термострічці, яку можна розділити на кілька видів:

  • біла;
  • чорна;
  • бронзова.

Перші два типи стрічок бажано застосовувати для вітчизняних авто, в яких температура не дуже висока. Оптимальним же варіантом є бронзова термолента, яка може витримати до 2 тис. Градусів.

Для чого потрібна термолента для глушника?  Просто про складне

Приступаємо до обмотці

Термоізоляція колектора складається з таких послідовних кроків:

  1. В першу чергу поверхню виробу ретельно обезжиривается. Для цього застосовуються спеціальні склади, які можна придбати в будь-якому спеціалізованому магазині.
  2. Після цього колектор покривають термофарбою. Зверніть увагу, що деякі модифікації не вимагають подібних операцій.
  3. Коли фарба висохла, слід термострічці помістити в воду на 2-3 години. Це сприятиме її кращому облеганию і розтягуванню.
  4. Намотується стрічка щільно з невеликим напуском на сусідній виток. Багато фахівців рекомендують не різати бобіну з матеріалом, щоб потім не додавати шматки. Якщо вам складно, тоді кінці стрічки потрібно додатково фіксувати за допомогою спеціальних хомутів.

Намотується термолента мінімум в два шари. Якщо ви хочете отримати більш якісні термоізоляційні характеристики, можна збільшити кількість шарів.

На цьому процес обмотки закінчується. Ця процедура відносно проста і може виконуватися без особливих навичок. При цьому слід ретельно мотати, що займають досить багато часу. Якщо ви не впевнені, що зробите все правильно, довірте це досвідченому фахівцеві.

Шумоізоляція глушника автомобіля

Безпека водія та пасажирів, що знаходяться в рухомому автомобілі, багато в чому визначається рівнем комфорту і зручності в салоні. До числа актуальних проблем будь-якого автовласника є шумовий фактор. Джерелами звуків можуть бути як внутрішні, так і зовнішні причини, в тому числі, від складових елементів самого транспортного засобу. У багатьох випадках правильна шумоізоляція глушника дозволяє позбавити водія від заважає звукового супроводу і зробити поїздку в авто комфортним і безпечним.

Для чого потрібна шумоізоляція глушника автомобіля?

Їзда в автомобілі неминуче супроводжується різними звуками, які проникають в салон ззовні і створюються власними деталями транспортного засобу. Від вуличного шуму і звуків транспортного потоку на автомагістралі можна відгородитися закритими дверима, вікнами і штатної ізоляцією салону. А від шуму, видаваного власне деталями машини, необхідно створити додаткові перешкоди.

Штатна (заводська) ізоляція, як правило, включає захист салону, капота, багажника, дверей, даху. Частково передбачена система звукоізоляції для вихлопної системи. Однак автомобілістам нерідко потрібна додаткова шумоізоляція глушника , призначена для більш ефективної нейтралізації звуків від працюючого двигуна. Такий захід дозволяє досягти і інших цілей:

  • поглинання шуму від вихлопних газів;
  • придушення вібрації від працюючого двигуна;
  • захист від перегріву двигуна;
  • підвищення рівня комфорту в салоні;
  • безпеку водія і пасажирів;
  • антикорозійний захист.

Способи шумоізоляції глушника

Шумоізоляція глушника є невід’ємною частиною комплексної ізоляції автомобіля від заважають шумів і звуків.

Власники власних авто визнають актуальність даної проблеми, проте далеко не всі знають, як саме провести подібну процедуру.

Виконання шумоізоляційних робіт для глушника відрізняється від аналогічних робіт для інших деталей автомобіля. Тут важливо врахувати ряд ключових чинників:

  • правильний вибір матеріалу;
  • дотримання певної послідовності і технології виконання робіт;
  • використання спеціальних інструментів і обладнання;
  • відповідність нормативам пожежної безпеки.

Шумоізоляція глушника автомобіля вважається виконаним правильно, якщо відповідає вимогам надійності та безпеки.

Повною мірою всім нормативам відповідають роботи, виконані фахівцями автосервісу.

Досвідчені майстри добре знайомі з конструкцією автомобіля будь-якої марки, здатні вибрати оптимальний ізолюючий матеріал, виходячи з параметрів авто, потужності двигуна та інших факторів.

Один з економічних варіантів – шумоізоляція глушника власними руками.

Для її успішного проведення автовласникові необхідно розташовувати певними знаннями про пристрій автомобіля, принцип роботи двигуна, конструкції глушника, а також практикою водіння транспортного засобу.

При вмілому підході і відповідальне ставлення вдається виконати весь цикл робіт на високому рівні, не привертаючи до цієї справи фахівців з автомайстерні.

Матеріали, які рекомендується застосовувати

Сучасні технології дозволяють виконувати шумоізоляцію глушника автомобіля різними матеріалами. На авторинку представлений широкий спектр шумо і вибропоглощающих, звукоізолюючих матеріалів.

Вибір того чи іншого засобу визначається доцільністю, особливостями конструкції автомобіля, фінансовими можливостями автовласника.

Оптимальним вважається матеріал, що відповідає таким вимогам:

  • вогнестійкість, пожежна безпека;
  • стійкість до високих температур;
  • відсутність мікропор і тріщин;
  • міцність на розрив і механічні навантаження;
  • стійкість до корозії, олив, паливним рідин.

Для досягнення максимального ефекту глушник автомобіля покривають декількома шарами ізолюючих матеріалів, поверх яких укладають листа нержавіючої сталі або інший захисної плівки.

Зовнішній непроникний шар перешкоджає проникненню вологи, крапель моторних рідин, газів, пилу.

Тим самим, істотно збільшується термін служби глушника і підвищується рівень безпеки під час поїздки в автомобілі.

Чим обмотати вихлопну трубу?

Висока температура повітря в моторному відсіку – один найсерйозніших ворогів різних компонентів автомобіля, особливо електроніки і рухомих частин. Під капотом вашого авто розташований гігантський генератор тепла, тому зниження температури в цьому відсіку не тільки подовжує термін служби елементів двигуна, але і допомагає підвищити його продуктивність.

В ідеалі повітря, який надходить в двигун, повинен бути холодним, оскільки він містить більше кисню, ніж теплий. А це дозволяє мотору спалювати більше палива і виробляти більше енергії.

Звідки береться тепло під капотом? Очевидно, сам блок двигуна під час роботи стає гарячим, але реальне джерело проблеми – вихлопна система. Вихлоп стає дуже гарячим, і він легко віддає тепло в моторному відсіку. У вас є два варіанти вирішення проблеми, які навіть можна комбінувати, але давайте спочатку розглянемо один міф.

Міф про використання термострічки і керамічного покриття випускного колектора

Відомо, що метали при нагріванні розширюються, а при охолодженні стискаються. Це явище змушує багатьох людей стверджувати, що використання додаткового покриття вихлопної системи призведе до її передчасного зносу.

Насправді якісна (!) Вихлопна система стійка до корозії, вона може протриматися 10-15 років, тому застосування термострічки або іншого покриття мало впливає на її термін служби. Іноді таке рішення навіть подовжує термін експлуатації випуску, оскільки захисне покриття створює бар’єр, який запобігає появі зовнішньої іржі.

Справедливості заради варто сказати, що в погано виготовленому або дешевому вихлопі можуть з’явитися тріщини в місцях з’єднань, але термолента тут ні при чому. Збереження тепла в випускний системі навіть зменшує вміст вологи і мінімізує внутрішню іржу.

Варіанти покриття випускної системи

Існує два основні методи вирішення поставленого завдання:

  1. Термоизоляционная стрічка.  Використання термострічки, якій обмотують випускний колектор та інші елементи системи вихлопу. Під час обмотування необхідно підтримувати герметичність вихлопної труби і злегка перекривати попередній шар при кожному повороті. Невеликі прогалини не впливають на загальну ефективність цього способу тюнінгу. Чим товстіший шар, тим краще ізоляція.
  2. Керамічне покриття.  Кераміка погано проводить тепло, тому ідеально підходить для нашої мети. Керамічне покриття продається у вигляді порошку, який наноситься методом розпилення при високих температурах.

Керамічне покриття і термолента істотно поліпшують теплоізоляцію вихлопних газів. Як це впливає на температуру повітря під капотом? Виробники заявляють зниження цього показника на 30-40% для керамічних покриттів і близько 60% для термострічки. А це означає, що реальна цифра – приблизно 50%. Погодьтеся, результат цілком суттєвий.

Використання термострічки

Отже, поговоримо про термоізоляційної стрічці. Вона забезпечує збереження тепла всередині випускної системи. Вихлопні гази відводяться набагато швидше. Це відбувається з двох причин:

  • Ізоляція.  Термолента, подібно пальто, зберігає тепло всередині труб.
  • Термодинаміка газів.  Гарячі гази рухаються набагато швидше, ніж холодні. Вихлопна система з шаром термострічки, швидше відводить гази від двигуна. В результаті цього в камеру згоряння швидше потрапляє нова порція повітря і палива. Це завжди призводить до збільшення потужності.

Як обмотати колектор або глушник термострічці – поради і прийоми

Ми підійшли до найскладнішого етапу. Є кілька рекомендацій, які спростять процедуру обмотування.

вода

Зробити термострічці м’якшою рекомендується за допомогою води. Ви можете використовувати обприскувач або просто занурити стрічку в воду і гарненько віджати її. Це помітно спростить процес обгортання. Після висихання матеріал буде набагато краще тримати задану форму.

Додаткова пара рук

Обмотувати термострічці довгі прямі труби нескладно, але коли справа доходить до з’єднань, знадобиться ще пара рук для виконання завдання. Вигини і пересічні труби обгортати нелегко, тому помічник повинен утримувати матеріал в цих місцях, поки ви тягнете і розтягує стрічку навколо труб.

місця перетинів

Ще одна складність – розгалуження труб. Ви не зможете обернути такі ділянки одним шматком термострічки. Необхідно спочатку обернути кожну трубу меншого діаметру окремо, а потім обернути більшу трубу, щоб перекрити стрічку на менших трубах. Скотч допоможе утримувати термоізоляційну стрічку до тих пір, поки ви не завершите обгортання. Потім не забудьте видалити скотч.

нюанси монтажу

Термолента кріпиться за допомогою спеціальних хомутів з нержавіючої сталі. Зазвичай на першому з’єднанні ви тренуєтеся, а вже починаючи з другого виходить нормально. Тому ми радимо не фіксувати перше з’єднання хомутами до тих пір, поки не буде закінчено друге. Іноді виникає необхідність внести корективи на першому вузлі.

Перевірка

Термолента збільшує товщину труб, тому перед остаточною фіксацією хомутів радимо перевірити відповідність усіх елементів, встановивши колектор на двигун. Іноді зазори дуже щільні і можуть виникнути додаткові труднощі.

правило 1/2

Рекомендується обмотувати випускний колектор або глушник за принципом 1/2. Кожен наступний шар повинен наполовину перекривати попередній. Після досягнення кінця труби, згорніть термострічці всередину, щоб краю не стирчали.

Дотримуючись перелічених вище рекомендацій, ви зможете виконати роботу якісно і досягти бажаного результату. В кінці обов’язково закріпіть термострічці за допомогою нержавіючих хомутів і насолоджуйтеся своєю роботою.

Термолента для випускного колектора

1. Чим обмотати випускний колектор

З курсу фізики відомо, що обсяг газу прямо пропорційний температурі, чим вище температура, тим перший параметр більше буде.

З двигуна автомобіля нагріті вихлопні гази набагато швидше виходять.

Але в підкапотному просторі вище 100 градусів повітря не нагрівається, тоді як температура випускного колектора авто становитиме понад тисячу градусів.

Можна сказати, що гази охолоджуються через низьку температури підкапотного простору, отже, сповільнюється процес виходу. Ці проблеми вирішує термолента, вона створює відмінну термоізоляцію колектора і в вихлопній системі зберігається тепло, яке не дає двигуну перегрітися від тепла, що виділяється від вихлопу.

Зверніть увагу

На авторинку є 3 основних види цих стрічок, вони розрізняються за кольором і складом. Серед автовласників найбільш поширеними є біла і чорна термострічки. Стрічки ідентичні за властивостями і знаходяться на споживчому рівні. Найефективнішою вважається бронзова стрічка, у неї краще теплоізоляційні властивості, ніж у попередніх варіантів на 30%, завдяки своїм складом.

2. Теплоізоляція випускного колектора
У конструкції випускних колекторів є сталевий екран, який грає роль термоізоляції. Якщо сталевий екран відсутній в результаті тюнінга або з інших причин, то без термострічки тут не обійтися.

Температура у колектора досягає цілих 1600 градусів Цельсія, але як тільки движок зупиняється, він остигає досить швидко. Так в ньому утворюється конденсат.

У холодну пору таке явище небезпечне, тому що краплі застигають, що перешкодить виходу вихлопних газів, що стане причиною того, що двигун буде погано запускатися.

Зрозуміти, що випускного колектора потрібна теплоізоляція, допоможуть такі ознаки. Ваш автомобіль втратить в потужності, можуть бути проблеми з запуском двигуна, особливо, коли ваш автомобіль затихне. Є випадки, коли з вихлопної труби йде чорний дим. До того ж в салоні на панелі приладів загоряється спеціальна лампочка, яка сигналізує про перегрів двигуна.

Як правильно використовувати термострічці?
Щоб не доводити авто до критичного стану, слід заздалегідь продумати, чим можна обмотати випускний колектор.

В принципі не так вже й багато варіантів – потрібно просто підібрати потрібну термострічці.

Вони відрізняються за складом, робочій температурі, яка може коливатися до двох тисяч градусів, і буде відрізнятися по виробникам, кольором, складом.

Далі діємо за такою схемою. Спочатку знежирюємо поверхню колектора і покриємо її термостійкої фарбою. Так можна створити додатковий захист від корозії. Після того, як шар фарби висохне, візьмемо обрану стрічку і на 2 години кладемо її в воду.

Цей захід необхідний для того, щоб мокра стрічка краще розтягувалася і щільніше прилягала. Залишається найменше – намотати на деталь термоізоляційний матеріал.

важливо

Роблять внахлест два шари, бажано, щоб смуга стрічки була шматками, а цілої, що підвищить її ефективність.

Бандаж глушника: швидке «лікування» труб і глушників

Найчастіше потрібна проста і недорогий засіб для ремонту глушника або інших деталей вихлопної системи. На цю роль відмінно підходить бандаж глушника – ремкомплект, що дозволяє відремонтувати глушник менше ніж за годину. Про бандажі, його типах, особливості та способи застосування читайте в статті.

Призначення бандажа глушника

Система випуску відпрацьованих газів автомобіля працює в важких умовах, її компоненти зазнають серйозних теплові навантаження і піддаються впливу агресивного середовища – гарячих газів з високою хімічною активністю.

Тому з протягом часу глушник, резонатор, з’єднувальні і вихлопна труби, виготовлені з відносно тонкої сталі, швидко піддаються корозії і втрачають механічну міцність.

Як підсумок – поява отворів, тріщин або навіть великих проломів, що вимагають ремонту або повної заміни деталей вихлопної системи.

Зазвичай повна заміна деталей пов’язана з великими фінансовими витратами, тому часто автовласники вдаються до ремонту. Вирішити проблему можна зварюванням, однак вона, як показує практика, найчастіше лише погіршує ситуацію. Тому сьогодні все більшої популярності набирають спеціальні ремонтні комплекти – бандажі глушника.

Бандаж глушника – це еластична широка стрічка з клейовим складом, за допомогою якої закладаються отвори, тріщини та інші пошкодження деталей вихлопної системи автомобіля. Бандаж, як зрозуміло з назви, щільно обертається навколо глушника або труби і закриває пошкодження.

Бандаж глушника виконує три основні функції:

  • Забивання отворів, тріщин і інших ушкоджень;
  • Посилення ослаблених корозією або ушкодженнями деталей вихлопної системи;
  • Запобігання подальших поломок глушника або труби.

Таким чином, бандаж глушника поєднує в собі роль бинта, який закриває рану, і щільного бандажа, що зміцнює глушник або трубу.

Слід зазначити, що бандаж глушника – це універсальний засіб, яким можна ремонтувати не тільки вихлопну систему автомобіля.

важливо
Порада

Клеїть забезпечують високу адгезію стрічки зі сталлю, алюмінієм, різними типами пластиків, склопластиком і т.д.

[/ Su_box]

Тому бандажем можна закрити тріщини в водопровідних та каналізаційних трубах, в трубах системи опалення, в комині і т.д. Це універсальний засіб, яке може стати в нагоді не тільки в машині, але і в побуті.

Конструкція і типи бандажів глушника

У найпростішому випадку бандаж являє собою міцну еластичну стрічку, на одну сторону якої нанесений склеювальний шар. Зазвичай довжина стрічки – 100-102 см, ширина – 5 см. Сьогодні на ринку присутні бандажі з різних матеріалів і різними складами, що клеїть.

Найбільш популярні бандажі з основою з двох матеріалів:

  • Склотканина (скловолокно) – еластична високоміцна стрічка, стійка до нагрівання до температур близько 420 ° C;
  • Армована керамічна стрічка – бандаж при достатній еластичності здатний витримувати температури до 650 ° C і більше;
  • Алюміній – стрічка з тонкого алюмінію має високу міцність і може працювати при температурах аж до 1000 ° C.

Як клейкої основи можуть використовуються склади на основі двох груп з’єднань:

  • Термореактивні смоли, в першу чергу – епоксидні;
  • Силікати, найбільш часто – силікат натрію (точніше – метасиликат натрію, більш відомий, як «рідке скло»).

Клеїть твердне при нагріванні про глушник або трубу, набуває дуже високої міцності, забезпечує герметичність і може тривалий час протистояти тепловим навантаженням. Також обидві групи клеять складів мають кислотоустойчивостью, що збільшує надійність бандажа.

В цілому, сьогодні виробники пропонують бандажі однакових типів з близькими характеристиками, тому ринок не може похвалитися великою різноманітністю і можливістю вибору.

Товарні форми і комплекти бандажів

Сьогодні бандажі глушника представлені в різних комплектах і товарних формах:

  • Поодинокі бандажні стрічки в індивідуальній упаковці;
  • Бандажні стрічки в комплекті з рукавичками для зручності роботи;
  • Розширені комплекти, що включають в себе заплатки (круглої або квадратної форми), бандажну стрічку і дріт для фіксації.

У комплекті з поодинокими стрічками також часто йде дріт, за допомогою якої бандаж фіксується на трубі до моменту повної полімеризації смоли або затвердіння «рідкого скла».

Так як клеїть обох типів не повинен піддаватися впливу повітря і води до використання, бандаж глушника обов’язково поставляється в герметичній упаковці з щільною кришкою.

Правильне застосування бандажа глушника

Застосування бандажів глушника всіх типів в загальному випадку зводиться до декількох простих кроків.

Підготовка поверхні. Роботи допускається проводити тільки на остигнула вихлопній системі. Перед укладанням бандажа пошкоджений глушник або трубу слід обробити металевою щіткою (видалити нагар, іржу, залишки фарби і бруд) і знежирити. Якщо клеїть бандажа містить силікат натрію, то може знадобитися протерти глушник мокрою губкою або тканиною.

Підготовка бандажа. Якщо використовується бандаж з клеїть основою з силікату натрію – залити в упаковку (пакет або банку) зі стрічкою воду, витримати кілька хвилин. Якщо бандаж в пакеті, то можна кілька разів стиснути пакет для кращої просочення.

Накладення бандажа. Стрічку щільно намотати на пошкоджене місце і зафіксувати дротом. Намотування слід починати на відстані близько 5 см від отвору або тріщини, стрічка накладається внахлест приблизно на 1 см.

Намотування виконується в кілька шарів (до 8-10), відрізати стрічку з клеїть складом з силікату натрію не має сенсу, так як після розтину вона не може довго зберігатися.

Перед намотуванням стрічки можна закрити тріщину латкою (якщо вона передбачена в комплекті).

Формування заплатки. До моменту затвердіння бандажа проходить приблизно 30-40 хвилин, весь цей час стрічку слід розрівнювати. Якщо використовується бандаж з силікатом натрію, то потрібно розрівнювати бандаж до моменту, поки він перестане піниться і пузиритися, і стане липким.

Потім необхідно запустити двигун на 20-30 хвилин – за цей час пройде затвердіння бандажа (при використанні стрічки з шаром, що клеїть на основі епоксидних смол – відбудеться полімеризація).

Для повного затвердіння потрібно 24 години, після бандаж можна піддавати механічній обробці (ошкурювання) і забарвленням.

Деякі виробники крім бандажів пропонують і супутні засоби – пасти і смоли, за допомогою яких можна додатково обробляти бандаж для досягнення кращої герметичності. Якщо пошкодження глушника серйозні, або він має складну форму, то застосування цих паст буде виправдано і дозволить виконати ремонт більш якісно.

Зверніть увагу: роботи слід проводити в добре провітрюваних приміщеннях при температурі вище 0 ° C, виробники рекомендують робити ремонт при більш високих температурах – 12-24 ° C. Обов’язкове використання захисних рукавичок.

Зверніть увагу

При правильному застосуванні бандаж глушника надійно закриє пошкодження і поверне вихлопній системі нормальні робочі характеристики. Це зажадає невеликих затрат часу, коштів і сил.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…