Попередні замовлення на нову «п’ятірку» російські дилери вже приймають, хоча цін ще немає. Мотори для Росії оголосять до кінця року, прайс-лист – в лютому, а перші машини передадуть клієнтам 2 березня. У Німеччині «п’ятірка» коштує як Е-клас, у нас – надія на Калінінград.

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

Кілька новітніх «п’ятірок» BMW серії G30 безладно сахаються по сторонам на навпростець португальського шосе. Ми з колегами намагаємося зрозуміти, як працює автопілотні частина електронних помічників. Включаю поворотник, чекаю … Не виходить – седан їде то в розділовий брус, то в попутні автомобілі.

Mercedes E-класу здатний на більше. Увечері, за вечерею, шеф проекту «п’ятірки» Йохан Кистлер пояснює нюанси – мовляв, керма для асистував перебудувань повинні стосуватися мінімум два пальця, але резюмує: комп’ютер на колесах – це не BMW.

Головне, каже, фундаментальні їздові властивості, коли рулишь ти сам.

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

«Нову« п’ятірку »розробляли чотири роки, – розповідає Кистлер. – Коли я їхав з роботи на закамуфльованому прототипі, то дзвонив дружині, щоб заздалегідь відкривала гараж. Зате після презентації зібрав у машини сусідів і дав їм задовольнити цікавість ».

Кистлер в BMW з 1978 року – відгуком на резюме баварці випередили колег з Фольксвагена і Porsche. Співбесіда зайняло десять хвилин – допомогли відмінний атестат і досвід роботи з залозками. Першою машиною Йохана був седан 323i серії Е21, у дружини зараз – модель 1602 випуску 1974 року.

Улюблений автомобіль! Дочка теж в BMW – як і син, який, попрацювавши на Porsche, займається тепер мотоциклетними шасі. «Чекаю на роботі онуків, – посміхається Кистлер, – спільно ми можемо присвятити BMW ціле століття!» Людина не просто рулить проектом, живе ім. З ним цікаво.

Як і з новою «п’ятіркою».

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

Нова «п’ятірка» трохи довше, ширше і вище, але живцем – ще й розплющені колишньою. Ребра, прокреслені через дверні ручки, стали тривимірними і перетікають в фірмовий вигин стійки.

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

Седан G30 команди Каріма Хабіба свіже «п’ятірки» F10 насамперед за рахунок хитромудрих боковин. Руки тягнуться погладити підвіконну лінію, повторюючи олівцеві руху дизайнера.

З 1972 року випущено 7,9 млн «п’ятірок» шести поколінь. Найуспішніша – йде, серії F10: близько 2,2 млн машин. Крім «поважчав» дизайну і поведінки вона примітна тим, що вперше використовувала платформу «сімки». Сьому серію тоді налаштовував Кистлер.

У своєму класі шасі F01 / F02 Герасимчука зразком керованості і комфорту, але у вигляді п’ятої серії виявилося вкрай затребуваним.

Нині уніфікація глибше: «п’ятірка» G30 відрізняється від «сімки» G11 тільки сталевими пружинами замість пневматичних, амортизаторами і софтом рульового управління, а зовні їх можна сплутати.

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

Пара круглих вихлопних патрубків – шестициліндровий дизель. У аналогічного бензинового мотора вони трапецієподібні, а, наприклад, у майбутньої версії 518d – круглі, але здвоєні і тільки зліва.

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

Базові фари – діодні, за доплату – їх адаптивний варіант Selective Beam з неослепляющим дальнім світлом і заявленим охопленням до 500 м. Світлова компоновка задніх ліхтарів покликана візуально розширювати автомобіль.

У Мерседесі наш знайомий Міхаель Кельц керував розробкою нового Е-класу, соплатформенних з ним кросоверів GLC і GLC Coupe, зараз працює над майбутньою моделлю CLS. У BMW шефські посади більш сфокусовані: «сімку», як і раніше, робили одні люди, соплатформенних «п’ятірку» – інші.

Метою команди Кистлер було зберегти в G30 комфорт моделі F10, поліпшивши, перш за все, керованість.

На презентації п’ятої серії знову, як і багато років тому, лунали слова про стирання межі між люкс-седанами і гоночними машинами, про те, що сила G30 в більшій спортивності, ніж у будь-якого з конкурентів.

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

Настрій задають кольори і підбір матеріалів – скажімо, алюміній замість дерева. Верх передньої панелі обтягнутий матеріалом Sensatec, низ – з м’якого пластику. Збірка – якісна: стики і зазори рівні навіть в самих затишних куточках.

Корпус інтерактивного дисплея єдиний для всіх версій, але «в базі» діагональ самого екрану – 8,5 дюймів, в топі – 10,25. Управління – голосом, жестами, кліками в екран або обертанням-натисканням шайби «ай-драйву». Кнопки клімат-контролю – сенсорні.

Рішення, за словами Кистлер, – в недоступних раніше алгоритмах їздових симуляцій, які використовуються при проектуванні машини, і технологіях виробництва, спрямованих на зниження маси. Новий седан 520d важить 1635 кг – на 70 кг легше, ніж раніше. Є версії з різницею в центнер.

Оброблені лазером шестікілограммовие алюмінієві двері, за даними фірми, – найлегші в сегменті. Магнієва поперечина передньої панелі – ще мінус пара кіло. Легше стали колеса і гальма.

Вуглепластика на відміну від «сімки» тут немає: витрати на кратно великі обсяги випуску моделі перекреслюють його переваги.

Передні крісла з вісьмома програмами масажу, двадцятьма пневмокамері, регульованою бічною підтримкою і «ламаються» спинкою прекрасні для водіїв будь-якого зростання і комплекції. Посадка назад і раніше незручна, але простору тут стало трохи більше.

Ключ у «п’ятірки» – «семёрочний», з екраном. У топ-версії машину з нього можна автопілотні загнати по прямій в гараж (фото зліва), уточнити залишок палива в баку, налаштувати клімат … Дивно, що з його допомогою до сих пір не можна дзвонити.

Усередині відмінності від старшої моделі треба шукати – на кермі, навколо селектора «автомата» і центральної консолі менше серебрянки і алюмінію, блок клімат-контролю піднято впритул до воздуховодам.

До того ж тут своя, більш свіжа версія мультимедійної системи iDrive. Різниця з попередньою «п’ятіркою», навпаки, помітна відразу – загострити, передня панель полегчала, екран виставлений назовні. Салон спереду став трохи ширше, але я не відчуваю.

Стискаю товстий кермо, тягну вже звичний селектор і розумію – це п’ять.

Коефіцієнт аеродинамічного опору «п’ятірки» знижений з 0,26 до 0,22. У самого обтічного Е-класу – 0,23, а стандартні для BMW заслінки в радіаторної решітці – опція. Повітроводи за передньою віссю заспокоюють повітря всередині колісних арок.

Дихає «п’ятірка», як «сімка»: решітка радіатора відкривається тільки при прогрітому двигуні і значущих навантаженнях. В її закритому положенні до того ж знижується аеродинамічний опір. Між «ніздрів» – одна з камер кругового огляду.

Спочатку на вибір – чотири алюмінієвих мотора модульного В-сімейства EfficientDynamics, уніфікованих більш ніж на 40%. Замість дволітровою бензинової версії 528i тепер 530i (252 к.с. в Європі і 249 в Росії), натомість трилітрової 535i – 540i (340 к.с.). Дизельні седани – 520d (190 к.с.

) І 530d (265 к.с.). Всі варіанти, крім 520d, доступного з шестиступінчастою “механікою”, оснащені восьмиступінчастою «автоматами». Повний привід xDrive з підключається багатодисковою муфтою передньою віссю замовляється на всі чотири версії. Я прокотився на машинах з «шістками» – 540i і 530d xDrive.

Зверніть увагу

Седан підключений до сервісів ParkNow і On-Street Parking Information, які дозволяють дистанційно відшукувати, бронювати і оплачувати паркувальні місця в деяких містах Австрії, Німеччини та Америки. Шлях до знайденої парковці відображається на карті.

Укрупнена на 70% проекція показань приладів на лобове скло оглядовості не заважає – велика кількість інформації електроніка, як правило, дозує. Прилади, як і в «сімці», змінюють оформлення в залежності від обраного їздового режиму, на фото варіант Comfort.

Розгін повнопривідної дизельної машини приємний не стільки своєю низової насиченістю – пікові 620 Н • м тяги досягаються вже при 2000-2500 об / хв, – скільки нерозривністю з педаллю акселератора: натиснув і відразу отримав. Не важливо, скидав ти до цього газ, тримав рівним або гальмував.

До сотні – 5,4 с, на 0,3 швидше, ніж раніше. Чуйність майже велосипедна, немає необхідності перемикати силовий агрегат в режим Sport, який прискорює і одночасно огрубляет зміни передач коробки Steptronic. В “Комфорт” перемикання непомітні.

Підрульові пелюстки тут – хіба що розважитися.

Задньопривідний седан 540i з опціональним М-шасі – це мінус 10 мм дорожнього просвіту, більш пружні пружини і посилений передній стабілізатор поперечної стійкості.

Кнопки автопілотні функцій – на лівій спиці керма. Пологому курсу «п’ятірка» з півхвилини слід сама, після чого пищить, вимагаючи взятися за кермо. Автоперестроенія – сміх: потрібно притримувати кермо, що фіксується важіль поворотников, і це все одно не працює.

Шини заднеприводного седана 540i при старті з місця провертаються сильніше, але взвізг виходить коротким. На максимум тяги бензиновий мотор з двухпоточной турбіною виходить навіть раніше дизеля – при 1380 об / хв, але сам максимум нижче – 450 Н • м. Крутити цю «шістку» доводиться трохи активніше, а вона і рада.

Самий сік, віджимають з хижим риком, – з 3000 об / хв до відсічення на 7000. Але в перший момент після натискання на газ тут затримка. Невелика, але майже неминуча.

важливо

Тут-то і виручають трансмісійні пелюстки укупі з налаштованим режимом Sport: зібрати в кулак можна тільки силовий агрегат, не чіпаючи кермо і підвіску.

Незважаючи на близькість передавальних чисел восьмиступінчастих «автоматів», коробок, відмінних по залізу, у «п’ятірки» три. Базова – для «четвірок». Посилена – для «шісток» і бензинового мотора V8 на M550i. А найміцніша – для майбутнього седана M550d.

Тест Драйв Бмв М5 Відео

M5 в 39-м кузові почали оснащувати V-подібною вісімкою об’ємом 4,94 літра, а потужність досягла психологічної позначки в 400 л. с. На думку багатьох експертів це була найкраща «ем-п’ята» за весь час, що підтверджує і рівень продажів, що подолав рубіж в 20 000 одиниць.

Не менш успішним продовжувачем традицій відділення M Perfomance в 2005 році стала шалена «емка» E60 з високоспритний 507-сильним алюмінієвим мотором V10, створеним по формульним технологіям і для фанатів в той час ще 10-циліндрової «Формули-1». Крім того, у автомобіля з’явилася маса електронних інноваційних систем, в тому числі вперше був впроваджений LaunchControl для кращого старту з місця, а в якості трансмісії автомобілю дістався «адові» для повсякденної їзди «робот» SMGIII.

Але час йде, екологічні норми стають дедалі жорсткішими, а бензин дорожче, і навіть «Формула-1» перейшла на мотори V8 і економію палива, а з 2014 року королівські гонки і зовсім будуть проходити з двигунами V6. Так і BMW займається даунсайзінг, слідуючи філософії EfficientDynamics, поступово відмовляється від атмосферних рядних шісток і моторів V8 на користь 4-й 6-циліндрових турбомоторов.

У свою чергу, нова BMWM5 (F10) отримала бітурбірованний двигун V8 об’ємом 4,4 літра. Незважаючи на зниження обсягу і пропажу двох циліндрів, в порівнянні з попередником збільшилася і віддача силового агрегату і динамічні характеристики автомобіля. У той же час, не забуваємо про екологію та економії: викиди в атмосферу CO2 скоротилися на 25%, а витрата палива знизилася на третину.

Двигун, який отримав індекс S63t ?, заслуговує на окрему увагу. Силовий агрегат був запозичений у позашляхових «емок» BMW X5 / X6 і з деякими доробками став серцем седана M5. В результаті модернізації, що ховається за літерами t? (technische? berarbeitung), двигун став більш чуйним, спритним і трохи більш потужним – 560 л. с. проти 555 у повнопривідних моделей.

Основна конструкція силового агрегату залишилася без змін – той же алюмінієвий блок з розвалом циліндрів в 90 градусів і два турбонагнетателя.

Головними відмінними рисами вдосконаленого силового агрегату стала поява бездросельною системи Valvetronic, що дозволяє знижувати втрату потужності при зміні передач і зниженні подачі палива. Крім того, були модернізовані системи впуску та випуску.

Порада

На впуску застосували нові рідинні інтеркулер, охолоджуючі усмоктуване повітря, температура якого на впуску досягає 130 градусів за Цельсієм. Впускні канали стали більшого перетину і плавніше, а як наслідок більш продуктивними.

На випуску застосували скрещивающийся випускний колектор, що оптимізує роботу вихлопних газів розкручують крильчатку турбонагнетателей. За рахунок застосування такої схеми обсяг «равликів» зменшився на 10% при постійному тиску в 1,5 атмосфери.

Через появу системи Valvetronic температура паливо-повітряної суміші знизилася, для збереження ефективності спалювання палива довелося збільшити ступінь стиснення в циліндрах з 9,3: 1 до 10,0: 1. У той же час двигун M5 став більш спритним в порівнянні з X5 / X6 M, 7200 проти 6800 об. / Хв., А система мастила оптимізована для роботи в умовах великих бічних перевантажень.

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  ВідеоЩе одна відмінна риса нової BMW M5 від попередньої моделі, як і від повнопривідних побратимів від M Perfomance, це нова 7-ступінчаста трансмісія з двома зчепленнями M-DCT від Getrag, яка замінила нервовий і смикати «робот» SMGIII. Свого часу інженери BMW говорили, що ефективність і швидкість SMGIII перевершують будь-які роботи з двома зчепленнями. Але, за їхніми ж словами, це твердження було вірно лише до того моменту як з’явилася M-DCT.

Тест Драйв від Давідича BMW M5 E60 (Тінь)

Купа фото по проекту за посиланням. Тест Драйв від Давідича BMW M5 E60 (Тінь)

Якщо говорити про динаміку автомобіля і оперувати сухими цифрами, результат очевидний: поєднання бітурбований мотора з коробкою передач скоротили розгін “емки” до 100 км / год на 0,3 секунди до 4,4 секунд. Але не в розгоні справу.

Головне в тому, що нова M5 стала більш еластичною, адже максимальний крутний момент в 680 Нм доступний в найширшому діапазоні оборотів від 1500 до 5750 об. / Хв. У моделі в кузові E60 і момент був нижче – «всього» 520 Нм і його пік припадав тільки на 6100 об. / Хв.

Красномовно про це говорить час проходження Нюрбургрінга, яке скоротилося в порівнянні з попередником відразу на 20 секунд – до 7 хвилин 55 секунд.

Взагалі нова M5 багато в чому унікальна і не схожа на своїх родичів.

Тут і багатодисковий диференціал з електромеханічним приводом, алюмінієва підвіска з оригінальними кованими елементами, а гальмівна система отримала нові 6-поршневі супорти з асиметричним розташуванням поршнів, крім того на відміну від усіх «п’ятірок» у «емки» гідропідсилювач керма, тому що тільки він здатний переварити високі навантаження, які можуть звалитися на тендітні плечі цього седана.

Незважаючи на вражаючі ТТХ, автомобіль став більш універсальним і багатогранним. Кількість налаштувань роботи підвіски, двигуна, трансмісії і рульового управління зросли на порядок, у кожного з них тепер є три рівня налаштувань.

Тобто доведеться вибирати з 81 комбінації цих параметрів. При цьому за допомогою кнопок M на кермі можна запам’ятати лише два варіанти.

Зверніть увагу

І цього цілком достатньо, за однією з кнопок досить зарезервувати зручний міський режим, а другу віддати на відкуп дияволу, який ненароком може поселити в кожному, хто опиниться за кермом найпотужнішого «баварця».

Зустріч з «ем-п’ять» стала для мене одкровенням. Я очікував побачити і відчути всіма фібрами своєї свідомості спортивний, безкомпромісний автомобіль, з жорсткою підвіскою, нескінченно ревучим мотором, абсолютно не пристосований для повсякденної експлуатації. Як виявилося даремно. Пересівши з Porsche Carrera S, седан здався мені мало не найкомфортнішим на всьому білому світі.

Незважаючи на опціональні 20-дюймові колеса підвіска делікатно обгинала всі нерівності дороги і, прицмокуючи шинами, з’їдала стики на естакадах. Двигун і трансмісія в режимі Comfort не садили свій високофорсованих потенціал, перемикання передач непомітні зовсім, а десь далеко в моторному відсіку за шумопоглащающие матами практично на холостих обертах бубонить двигун.

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  ВідеоТест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

З закритими очима відрізнити продукт M Perfomance, скажімо, від BMW 535i і вже тим більше 550i, не вийде. Це просто великий бізнес седан з усіма атрибутами, властивими класу.

Відвезти дітей вранці в школу – будь ласка, поїхати на зустріч з партнерами – так без проблем! Він доречний скрізь і завжди, при цьому він не кричить про свої надздібності на кожному розі, а прикривається скромною лівреях, не сильно відмінною від «цивільного» М-пакету.

Будь-яке перемикання режимів роботи однієї з систем в спортивний режим і, тим більше, в положення Spot Plus кардинально змінює характер і поведінку автомобіля.

Підвіска затискається до меж, та так, що їзду на нашу «профільованому» асфальту можна порівняти хіба що з пересуванням на ресорної кареті.

«Роботизована» трансмісія в бойовому режимі теж не дарує задоволення і умиротворення, вбиваючи передачі як справжній коваль. Та й двигун занадто довго зависає на оборотах в зоні найактивнішою і ефективної віддачі. Такі «надмірності» явно не на кожен день.

Єдине що мені припало до смаку, так це самий спортивний режим роботи гідропідсилювача M Servotronic. Правда, багатьом він може здатися занадто «важким». Але це справа смаку, благо на інші звички ця настройка ніяк не впливає.

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

А ось де може стати в нагоді весь арсенал спортивних плюсів, так це на трасі. На жаль, потрапити на Moscow Raceway нам не вдалося, але проїхати кілька кіл по треку в Мячково ми змогли.

Відразу обмовлюся, що інженери BMW не відносять нову M5 до спортивних автомобілів, а лише говорять, що це той же седан п’ятої серії здатний на щось більше, ніж просто їзду по місту.

І вони абсолютно праві.

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

Що не говори, маса кузова F10 дає про себе знати, а надмірно навантажена передня вісь весь час норовить викинути «морду» назовні від апекса. Доводиться їхати широко і розмашисто, а по іншому і не можна. Компенсувати недостатню обертальність можна і акселератором, благо запасу моменту і потужності тут більш ніж достатньо.

Але дозувати передачу моменту досить складно, адже при найменшому натисканні на акселератор на задню вісь обрушуються всі 680 Нм. Чуть-чуть переборщити і занос забезпечений. Здається мені, що отримати «фан» від водіння на «емке» можливо, лише ввалюючись в кожен поворот з бічним ковзанням і димовим шлейфом. І настрій одразу зміниться кардинально і очікування не підведуть.

Тест Драйв Бмв 1 Серії Відео

  • На тест драйв «Багнета» напористий BMW 120d coupe ( ВІДЕО )
  • Максимальний крутний момент , який при розгоні «зганяє» в єдину упряжку все кінські сили мотора. баварський турбодизель видає майже зі старту
  • У боротьбі за купівельні симпатії маркетологи BMW безперервно відстежують ситуацію на світовому авторинку, з тим, щоб оперативно реагувати на «капризи» сучасного споживача.
  • Природно, що від пильного погляду фахівців компанії не могло вислизнути, то обставина, що потенційний середньостатистичний покупець по обидва боки океану все частіше при покупці автомобіля звертає увагу на економічні і в той же час динамічні авто.

Не секрет що найбільш затребуваними в Європі є автомобілі так званого «гольф класу». До речі така тенденція простежується і в Україні.

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

Незважаючи на те, що баварська «копійка» коштує в самому низу фірмової ієрархії, інженери компанії приділяють їй не менше уваги, ніж, скажімо, «п’ятірці» або культовому М3

Наприклад, в минулому році трохи більше половини з усіх реалізованих на вітчизняному ринку нових легкових авто, припав саме на автомобілі С-класу. В який саме і потрапляє, згідно з європейською класифікацією, BMW 1-серії.

  1. Можливо тому, незважаючи на те, що баварська «копійка» коштує в самому низу фірмової ієрархії, інженери компанії приділяють їй не менше уваги, ніж, скажімо, «п’ятірці» або культовому М3.
  2. Причина такої популярності в тому, що компактні «одинички» від BMW порівняно недорогі, досить економічні, з широкою лінійкою силових агрегатів і в технічному плані практично ідентична всім іншим BMW.
  3. При цьому, сучасна і без того багата гама модифікацій моделі постійно розширюється.

Прикладом тому може служити BMW 1-серії соuре, світової, дебют якого відбувся на Міжнародному автосалоні у Франкфурті у вересні 2007 року. В Україні «перше» coupe з’явилося в 2008 р

Автомобілебудівний концерн BMW вибрав для збірки купе 1 серії завод в місті Лейпциг (Німеччина). В результаті купе стало третьою моделлю, що сходить з конвеєра цього підприємства. Зараз там вже випускається трехдверний хетчбек 1 серії і седан 3 серії.

Оцінити Баварського спорткар з турбодизелем силовим агрегатом під. витягнутим капотом, кореспондент «Багнета» зміг під час тест драйв, проїхавши за кермом цього стильного авто близько 300 км.

  • Нове – добре забуте старе
  • Незважаючи на те, що купе BMW 1 серії – це одна з новітніх розробок компанії, в контурі машини немає і натяку, на будь-які авангардні дизайнерські вишукування
  • Динамічності силуету авто надають виразна плечова лінія і розвинені колісні арки з величезними колесами.
  • Купе першої серії базується на платформі «одинички» хетчбека, але довше його на 13,3 см.
  • До речі, завдяки цьому обсяг багажника виріс з 350 до 370 літрів, а складаються в пропорції 60:40 спинки задніх сидінь дозволяють розмістити навіть негабаритний вантаж
  • Короткі свеси, довгий капот і змішання назад дах – знайомий силует, властивий багатьом спорткарів минулого століття.
  • Незважаючи на що творці авто активно використовували перевірений набір дизайнерських рішень автомобіль важко не помітити в сучасному транспортному потоці.

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

БМВ 1 серії після оновлення. Розбираємося як їде цей автомобіль і чи здатний він дарувати задоволення …

Купе першої серії базується на платформі «одинички» хетчбека, але довше його на 13,3 см

У чому секрет такої «аномалії»? Як стверджують фахівці у випадку з «першим» купе дизайнерам вдалося вдало доповнити класичну форму сучасними елементами дизайну.

Із сучасних, фірмових рис у «копійки» купе огранювання кузова у вигляді прямих граней і чергуються опуклих, і увігнутих поверхонь, а також габаритні вогні, інкрустовані світлодіодами. Скло дверей без рамок, як у старших братів сімейства BMW

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

Стоп-сигнали тут із ступінчастим спрацьовуванням – в залежності від інтенсивності гальмування змінюється яскравість світіння ламп стоп-сигналів.

Салон представленого на тест купе витриманий в строгих темних тонах. Спортивні ковшеподібні крісла першого ряду виконані зі шкіри та міцного синтетичного матеріалу. Об’ємне торпедо, і злегка розгорнута в бік водія центральна консоль теж виконані в чорному кольорі.

Про належність купе до сімейства спорткарів, в салоні, натякають вставки з «крилатого металу», які присутні майже в кожному елементі інтер’єру.

За «пультом управління» «першого купе» відразу відчуваєш себе, як вдома.

Компонування органів управління і контролю традиційна – ні до чого звикати не треба. Праворуч від приладової панелі, на торпедо «солідна» кнопка «Start -Stop».

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

  1. Салон представленого на тест купе витриманий в строгих темних тонах
  2. На приладовій дошці, по-спортивному, домінують великі циферблати спідометра і тахометра.
  3. А, для управління, в нашому випадку 177-сильним двигуном тут передбачена педаль «газу» органного типу.

Про новий баварському дизелі варто розповісти детальніше. Версія BMW 120d coupe є самим економічним та екологічним варіантом з точки зору витрат палива, з усього сімейства BMW.

Його чотирициліндровий дизельний двигун володіє потужністю 130 кВт / 177 л. с.

, Середня витрата палива – 5,5 літра на 100 кілометрів і показник викиду CO2 в 147 грам на кілометр є еталоном, як стверджують представники компанії виробника, в даному класі автомобілів з точки зору ефективності та викиду CO2.

Ще однією особливістю даного купе є задній привід і 4 місця для пасажирів в салоні за схемою 2 + 2.

По справжньому комфортно, в машині можуть, розміститься, мабуть, тільки водій і передній пасажир.

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

Про належність купе до сімейства спорткарів, в салоні, натякають вставки з «крилатого металу», які присутні майже в кожному елементі інтер’єру

Що стосується “гальорки”, то тут знайдеться два місця для двох дорослих пасажирів середньої комплекції. Правда, навіть, незважаючи на наявність відкидного підлокітника – кофра, порівняно комфортно тут можна проїхати лише на невелику відстань.

За великим рахунком купе і не розраховане на цінителів просторих машин. Його цільова аудиторія, як стверджують баварські маркетологи, – «молоді люди, які цінують сучасний стиль життя».

За безпеку пасажирів в авто відповідають шість подушок безпеки, а також довгий список електронних помічників: ABS, CBC (стійкість в поворотах), DSC (динамічний контроль стійкості), DTC (контроль тяги).

Електронний ключ – в слот (спеціальний роз’єм на торпедо). Кнопка «Start -Stop» – в положення «пуск», шестиступеневий «автомат» в положення «D».

На такі маніпуляції, BMW 120d coupe , відреагував спочатку спортивним «риком», а після впливу на педаль акселератора, і рівним, напористим прискоренням.

Максимальний крутний момент в 350 Нм, який при розгоні «зганяє» в єдину упряжку все кінські сили мотора. (чим більше крутний момент, тим швидше двигун набирає обертів. І тим швидше збирається в єдиний кулак вся міць мотора. І відповідно, тим краще прискорюється автомобіль) баварський дизель видає вже при 1700 об / двигуна.

На практиці це виглядає приблизно так: при активному прискоренні стрілка тахометра і стрілка спідометра майже синхронно рухаються в бік своїх максимальних значень.

До першої «сотні» дизельне купе розганяється за 7,8 сек.

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

До першої «сотні» дизельне купе розганяється за 7,8 сек

Рулится купе дуже виразно. Зворотній зв’язок завжди присутній. Рульове управління адаптивне – на швидкісній прямій зі збільшенням швидкості зростає і зусилля на рульовому колесі.

Підвіску машини можна назвати компромісною. На невеликій швидкості іноді істотно трусить, але цей «недуга» легко «лікується» – варто розігнатися, і дорога «розгладжується».

Гальмівна система працює бездоганно. Сподобалися і інформативність педалі, і ефективність гальмування.

Тест-драйв: BMW 5-Series

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

Сьогоднішній преміальний седан – неймовірно складна штуковина. Всі деталі, дроти і алгоритми, з яких він складається, неможливо собі уявити. Їх створюють величезні колективи людей, багато з яких ніколи не бачили один одного. І все ж по-справжньому хороший автомобіль розкривається весь і відразу. Просто, як складаний ніж з десятка-двох звичайних детальок – досить відкрити його і відрізати часточку від яблука, щоб зрозуміти все про його якість, зручність і задоволення від користування.

Ось так само відразу розкрилася і нова “п’ятірка” BMW – виключно вдала вийшла машина. І по ходу тестових поїздок вона тільки підкидала додаткові приводи для захоплення.

Технічно вона до межі близька до нинішньої “сімці”. П’ята серія не тільки зроблена на одній платформі з представницьким седаном, у них і всередині більше спільного, ніж відмінного.

Тільки їдуть автомобілі однаково якісно, ​​але зовсім по-різному.

Новий BMW п’ятої серії сприймається легким і рухливим автомобілем. Він настільки безпосередній і азартний, що хочеться, щоб такою була і “трійка”.

При цьому відчуття якості і цінності автомобіля тут набагато вище, ніж у третій серії – за рахунок шумоізоляції і комфорту поїздки.

А місця в новому седані не так щоб сильно менше, ніж в сьомий серії, чия короткобазная версія пропонує все блага, крім королівського простору ззаду.

важливо

І тепер саме “п’ятірка” – почесний охоронець і пропагандист фірмового задоволення від водіння BMW. Навіть дизельний повнопривідний BMW 530d xDrive може бути азартним на гірській дорозі, залишаючись абсолютно гармонійним, комфортним седаном з винятковою плавністю ходу.

А починається кайф з першої секунди: спільна робота рядної дизельної “шістки” і восьмиступінчастою автоматичної трансмісії просто феноменальна. Педаль газу ніби пов’язана не з наддувним двигуном, а безпосередньо з його віддачею: ні найменшої затримки при переході з гальма на газ.

Як на кращих в історії BMW атмосферних моторах, тільки (за папірцями) все 620 Нм моменту доступні вже з 2000 об / хв, а на ділі щільна тяга є завжди.

І в шасі нової п’ятої серії майже всі від “сімки”. Але, згідно з табелем про ранги, підвіски тут тільки пружинні: пневматики не буде. Ну і нехай, вона не завжди буває настільки хорошою, наскільки дорогий. Зате є шасі з підрулюючими задніми колесами – навіть на повнопривідних версіях.

На швидкості вони працюють на стабільність, віртуально подовжуючи базу, в місті – на маневреність. При цьому кермо тепер чистий по відчуттях і ідеально точний, чого не можна було сказати про минуле поколінні. Однак він може бути і ще чистіше – щоб дізнатися це, досить прокотитися на задньопривідний машині.

Бензинова BMW 540i у нас була з пакетом M Sport (підвіска, стайлінг, аеродинаміка, обробка салону). “Прокачати” шасі спочатку здалося варіантом тільки для активних любителів драйву – на нерівностях машина повела себе по-спортивному навіть в комфортному режимі. Але виявилося, що це не так.

Просто не потрібно їй заважати, клацаючи клавішами, – в автоматичному режимі Adaptive все о’кей. Варто швидкості впасти або з’явитися тріщин в асфальті, машина навіть на опціональних 19-дюймових колесах може любо-дорого здійнятися над дефектами дороги.

І бути комфортніше, ніж в примусово обраному режимі Comfort.

Суперник – Mercedes E-Class Так само просунуть, але вимагає вдумливого копання в конфігураторі, щоб отримати класну машину

Звичайно, 340 коней і розганяють машину веселіше, і драйву на асфальті заднеприводная машина дає більше. Однак тут, на відміну від дизеля, доводиться іноді користуватися підрульовими пелюстками: відгук двигуна внизу не настільки моментальний, і сама собою проситься знижена передача.

Порада

Детально розповісти про електроніку нової “п’ятірки” – у нас місця на сайті не вистачить. Є все, що сьогодні відомо автомобільної цивілізації, плюс ще трохи. Наприклад, мало хто поки пробували управляти музикою або телефоном жестами рук в повітрі. Дуже зручно: ця машина розуміє їх так само добре, як і повороти керма.

Тест Драйв Бмв 5 Серії Е39

Тюнінг власного автомобіля – бажання, яке стало результатом вічної спраги постійного вдосконалення людини. Але, неприємним залишається той факт, що чим якісніше комплектація, тим вище ціна. Отже, чи варто тюнінг своїх витрат?

Для кращого розгляду теми підійдуть два приклади – BMW 540i, який відрізняється від звичайної широкими шинами разом з колесами на 18 дюймів, і BMW AMSport V8 4,7.

В останній моделі мотор виявився більш допрацьованим разом з великим передавальним відношенням головної пари в трансмісії. Пружини в ній не тільки коротше, але і жорсткіше, це в свою чергу відбивається на амортизаторах.

Сама назва моделі свідчить про її спортивної модифікації.

Форсування моторів в Баварських машинах справа звична. У російських автомайстерень, виявляється, вміють не розбирати блоки від вазовских моторів зраджувати їх расточке. Автодом Motor Sport представив це чудо тюнінгу погляду шанувальників швидкості і іномарок. Він фактично один з перших взявся за вдосконалення зарубіжних іномарок.

Кілька слів про АМSport

АМSport є офіційним представником баварської компанії в Росії.

Взявшись за таке нехитре діло, як вдосконалення автомобілів BMW, вони не експериментували наліво і направо, а просто скористалися особливостями кожної фірмової частини.

В основному, увагу звертали на ті, які пропонують німецькі тюнінгові ательє і постачальники. Так, наприклад, прийшли до усвідомлення того, що блоки двигунів з алюмінію від BMW, якщо у них Нікасіловое покриття циліндрів, зовсім не підлягають расточке.

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

Виходячи з причин такого роду, фірма-постачальник даних деталей випускає, що підлягають тюнінгу, окремі малі серії блоків, у яких діаметр циліндрів має збільшене значення. Інші підприємства взялися виготовляти колінчаті вали, у яких збільшений хід поршня.

Є широкий вибір нестандартних блоків управління мотором, розподілвалів, частин підвіски і іншого.

Роль самого механіка, який проводить тюнінг, зводиться до того, що потрібно підібрати відповідні компоненти для трансмісії, підвіски і своєрідною моторної «зарядки» дуже грамотно.

Створення нових моторів зі стандартних моделей

Так і підготували восьмициліндровий двигун V-образного типу для BMW AMSport. Те ж саме стосується виготовлення інших блоків циліндрів, шатунів, колінчастих валів, пружин з підібраною жорсткістю, а також високопродуктивний масляний насос.

Фактично «допрацьованим» даний мотортрудно назвати. Він швидше відноситься до зовсім нового типу, характерного від исходника, адже від початкового варіанту тут залишилася лише навішування та головки блоку.

Завершальним картину штрихом можна назвати блок управління запаленням, повністю перебудований, а також розподілене уприскування палива.

Результат вражає – додаткові 232 куба обсягу для роботи. А якщо доповнити картину внесенням змін до фази розподілу газу, запалювання і т.п., то російсько-німецьке агентство по тюнингу гарантує отримання 56-літрової надбавки до потужності, а також додаткові 50 Нм до крутного моменту.

Зверніть увагу

Переробка мотора схожого мотора із застосуванням оновленого блоку може бути проведена і на інших двигунах від BMW. Мотор на 1,6 літрів можна перетворити в мотор на 2 літри, а 2,8 літрову шістку можна з легкістю перетворити в 3,2 літрову.

Правда, обходяться подібні роботи зовсім недешево. Автолюбитель витратить на неї 20-30 тисяч, але не рублів і не доларів, а німецьких марок. Проте, коло бажаючих уже встиг утворитися.

Так власник нового авто BMW 528i після потрапляння у велику калюжу на пристойній швидкості замість ремонту двигуна вирішив здійснити подібний тюнінг.

Здавалося б, дріб’язкова калюжа, але вона зуміла стати причиною гідроудару по двигуну через попадання води в циліндри і колектор, що спричинило за собою поломку шатуна і блоку, що входить до складу одного з циліндрів.

Тест драйв BMW e39 (огляд)

Тест драйв BMW e39 ( огляд ) завів і поїхав Спасибі за перегляд, ставте лайк, підписуйтесь на канал. заходите …

Вартість простий перебирання із заміною циліндрів, якої в даному випадку було не уникнути, за ціною виявилася приблизно рівною вартості доопрацьованого двигуна на 3,2 літра. Логічно, що власник віддав перевагу другому.

Що стосується BMW серії 5, з усіх доступних на території Росії «п’ятірок», ця – найпотужніша. Але оцінювати авто без тест драйв нерозумно.

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  Відео

Тестдрайв BMW 5-Series E39

На даний момент саме ця модель є найпотужнішою серед усіх BMW, які продаються в Росії. Звичайно, до M5 їй далеко, але її в продажу поки немає. Тестдрайв обох моделей було проведено на вулицях Москви.

М’яке і досить потужне прискорення тюнингованной версії не може не радувати. Все просто кричить про те, що тюнінг виразно того варто. Звичайно ж, максимум ні з першого, ні з другого автомобіля в міських умовах не молодий, але отриманої практичної інформації цілком достатньо для розуміння найвищої якості і комфорту від BMW.

Газуючи, виходить м’який і красивий ривок, практично позбавлений надмірного шуму, що дивує перехожих. Навіть на шостій передачі, спортивна модифікація залишається неймовірно маневреної. Вона більш швидка в розгоні і гальмуванні, ніж стандартна модель, але остання залишає за собою привілей м’яких відгуків на різницю в подачі палива.

Підвіска BMW 540i була спеціально адаптована під дороги Росії і, отже, країн СНД, але, тим не менш, вона залишається дещо жорсткою, незважаючи на свою енергоємність і відсутність пробоїв .

Нерівна дорога буквально змушує водія відчувати відчутні поштовхи навіть в так красуні. Низькопрофільних шин також явно не для таких доріг, що стає результатом незначного погіршення комфортності їзди.

Що ж стосується «прокачаної» версії, то вона зовсім сумна на дорогах Росії.

Так як спортивний клас має на увазі наявність невисокою підвіски і її надмірної чутливості, то на міських поворотах доводиться туго, не кажучи вже про швидкісних випробуваннях.

Крім того, спеціальна антипробуксовочна система безпеки ASC автоматично скидає швидкість автомобіля, коли підвіска відчуває ями. Це також викликає раптові поштовхи, тому в місті її бажано відключати.

Тест драйв bmw 5 серії.  Вся правда про якісне німця.  ВідеоТестДрайв BMW 5 серії E39

Такі машини набагато ефективніше на рівних дорогах. Тільки на них водій зможе відчути себе просто божественно. Особливо спортивний варіант не може не викликати сліз щастя. Слід пам’ятати, що укорочена трансмісія стає результатом того, що автомобіль швидше набирає обертів, що підвищує прискорення.

Фактично перехід на четверту передачу дозволяє різко з подальшою п’ятої перейти на шосту. Покращена аеродинаміка BMW AMSport дає про себе знати на зручних трасах і автобанах. Замети з нею навряд чи вийдуть.

Хіба що істинний гонщик зможе побачити всі сторони цього автомобіля, так як при спробі увійти в керований занос вона намагається стабілізувати траєкторію для того, щоб убезпечити водія від аварії.

Тестування можливостей на динамометричної дорозі

Прямолінійна дорога дозволила провести належне тестування обох машин з необхідним вимірювальним обладнанням.

Тюнінгована версія зуміла досягти межі швидкості в розмірі 274 км / год, що на тридцять кілометрів більше, ніж обіцяв німецький виробник.

Звичайно ж, у стандартній версії просто не було шансів проти такого «монстра», який ще й на півтори секунди швидше розганяється до сотні.

Вартість і чи варто взагалі?

Тюнінгований BMW AMSport стоїть фактично 95 тисяч доларів з усією комплектацією. Стандартна версія коштує 78 тисяч доларів.

Незважаючи на відчутну різницю в ціні, попит на спортивну модель був, є і буде.

Фахівці Автобудинки попрацювали на славу, хоча і є деякі нюанси, але без них ніяк, адже неможливо створити щось ідеальне, але прагне до ідеалу, створюючи все краще і краще, цілком в людських силах.

Перший тест-драйв нового BMW 5 series – Колеса.ру

До недавнього часу мені дуже подобалося лаяти сучасні автомобілі. Скрипучим старечим голосом я з захватом бурчав з приводу електронних, штучності, та й взагалі «ненастоящності». Чи то справа раніше – дерева були зеленішою, жінки красивіші, а машини – душевніше і чесніше …

Від нафталінового снобізму мене вилікував якраз справжній чоловічий, чесний і до зубовного скреготу душевний автомобіль. Душевний в тому сенсі, що за три роки реінкарнації купленої BMW 520i (E28) вона витрусила з мене всю душу.

Найприкріше, що навіть після того, як моя «п’ятірка» поїхала, від BMW там все одно були тільки ніздрі і пропелер на капоті. «Драйвінґ Плеж»? Забудьте.

важливо

Ні динаміки, ні керованості, ні комфорту (ніякого комфорту) ви від неї не дочекаєтеся.

Напевно, в 1982 році BMW Е28 була справжнім driver’s car. Але за сьогоднішніми мірками це просто неедущее, гучне і примітивне відро. Нехай ніжно улюблене, але все ж відро, після якого в «п’ятірку» G30 сідаєш, ніби міняєш кирзові чоботи на кроси Nike. Прогрес невблаганний, і це прекрасно.

Чи міг я десять років тому уявити, що поки я буду пити ранкову каву, моя BMW зв’яжеться з iPhone, отримає розклад на день і – в залежності від локацій запланованих зустрічей – заздалегідь прокладе оптимальний маршрут, виходячи з трафіку і моїх уподобань? Або що, наприклад, алгоритм роботи коробки і мотора буде зав’язаний на даних навігації, а стереокамера разом з радарними і ультразвуковими датчиками контролюватиме область навколо автомобіля? А нова “п’ятірка” вже все це може. Треба тільки з’ясувати, чи залишилася вона вірна традиційним баварським цінностям.

Спойлер – так, залишилася! Це стовідсоткова BMW, яку ні з чим не сплутаєш. Образ нової «п’ятірки» зітканий із безлічі непомітних на перший погляд стилістичних рішень. Бампери стали більш рельєфно, вигин Хофмайстера тепер супроводжується виштамповкою, що опускається до переднього крила, вихлопні труби рознесені по різних сторонах на всіх версіях.

Ніздрі стали ширше, фари – ефектніше, якщо не сказати агресивніше. Ліхтарі витягнулися, візуально зробивши автомобіль ширше (хоча по факту розміри практично не змінилися). Щось ми вже бачили на сьомої серії, але головне, що G30 органічна і пропорційна. Короткі свеси, зміщений назад салон і довгий капот народжують те саме відчуття динаміки, яке відрізняє баварців від інших.

І в салоні це відчуття не залишає. Загальна архітектура інтер’єру і основних елементів в порівнянні з попереднім поколінням не змінилася, але і тут не залишилося жодної старої деталі.

Центральний монітор розташований окремо, що дозволило зробити передню панель нижче і візуально легше.

Сам дисплей (з новою логікою меню iDrive) тепер сенсорний, так само як і клавіші управління мікрокліматом і регулюваннями крісел.

Порада

Приладова панель запозичена у «сімки», а проекційний дисплей став на 70% більше і хіба що фільми не показує.

І ти начебто розумієш, що сидиш в BMW 5, але раз у раз відзначаєш опції, які зовсім не очікував побачити.

Сиденья с массажем, управление жестами, ионизация воздуха, подсветка Ambient Light, аудиосистема объемного звучания Bowers & Wilkins Surround Sound с алмазными высокочастотными динамиками и ещё пара десятков позиций.

Понятно, что на большинстве проданных в России «пятёрок» мы не увидим и десятой части этого великолепия, но сам факт их наличия в списке опций впечатляет. Тем более что, например, светодиодные фары и электрорегулировка кресел идут уже в базе на всех версиях.

В движении ещё интереснее – по количеству кнопок руль BMW 5 не сильно уступает штурвалу Формулы-1. Взяв на тест модификацию 530d xDrive, мы первым делом начали оценивать не динамику или, например, управляемость, а адекватность многочисленных помощников.

Активний круїз-контроль може дотримуватися задану швидкість в діапазоні від 0 до 210 км / год, з огляду на ситуацію на дорозі і швидкісні обмеження. Система орієнтується не тільки на що йде безпосередньо попереду автомобіль, але і на автомобіль перед ним, щоб раніше і м’якше регулювати швидкість руху. І це чертовски зручно – претензій до роботи круїзу не виникло жодного разу.

Складніше було з асистентом перестроювання, який повинен аналізувати ситуацію навколо автомобіля і при натисканні на важіль поворотников міняти смугу.

Ситуацію він дійсно аналізує, але перебудовується дуже вільно. Може перебудуватися на дві смуги. Може пізно помітити обмежують лінії розмітки і почати бовтатися з одного боку в інший.

Може просто не побачити, що далі відбійник-прірву-океан.

Як сказали потім представники BMW, така проблема дійсно є. Пов’язана вона з тим, що система грунтується не тільки на даних камери, але і на інформації навігаційної системи. А ось там багато що залежить від якості карт. І якщо в Німеччині їх точність еталоном, то, наприклад, в Португалії, скажімо так, є нюанси.

Страшно подумати, як поведе себе асистент при зміні смуги на околиці Саратова. Але це не скасовує головного – баварці роблять гігантські кроки на шляху до повністю автоматизованої їзді. Добре це чи погано – питання риторичне. Тим більше, що поки є можливість деактивувати всіх цих помічників, BMW залишиться BMW.

Зверніть увагу

У цьому ми переконалися, коли міські вулиці і автобани змінилися гірськими серпантинами.

Взагалі це, звичайно, блюзнірство – відчувати бізнес-седан в таких умовах. Навіть якщо трилітровий дизель розвиває 265 сил. Навіть якщо максимальний крутний момент – 620 Нм. Навіть якщо до «сотні» він розганяється за 5,4 секунди.

Але найдивніше, що на звивистих дорогах Португалії, петляють в прибережних горах, «п’ятірка» трималася молодцем! Узгоджена робота коробки і мотора, адекватні реакції на газ (в режимі Sport, звичайно), ніяких неприємних сюрпризів на кермі.

BMW їхала швидко і надійно, не даючи приводу засумніватися у своїх здібностях.

Але тебе все одно не покидало відчуття, що ти змушуєш тільки що пообідав кота носитися по будинку в пошуках миші, яка йому зовсім не потрібна. Він може. Але зовсім не хоче. Так, якщо чесно, і ти не особливо хочеш, бо розумієш всю недоречність того, що відбувається.

Негоже седану масою в 1 695 кілограмів зображати з себе BMW M2. Тим більше що стокові гальма не розраховані на такі режими. «П’ятірка» про інше.

Вона стала настільки близька до мого розуміння ідеального «гран-туризм», що я не дуже розумію, чи треба баварцям робити версію GT або можна обійтися Турінг.

Якщо за частиною динаміки і керованості очікування, в общем-то, виправдалися, то плавність ходу і акустичний комфорт дуже приємно здивували! Спасибі додаткової шумоізоляції і системі Adaptive Drive, яка поєднує в собі систему динамічного регулювання жорсткості амортизаторів Dynamic Damper Control і активну систему придушення кренів Dynamic Drive. М’яко, швидко і спокійно.

Ось і виходить, що нікому ці псевдогоночние істерики не потрібні.

Або все ж потрібні? На це питання відповімо завтра, коли протестуємо 340-сильну заднеприводную версію 540i sDrive. Stay tuned!

матчастину

У технічному відношенні нова “п’ятірка” G30 фактично являє собою седан сьомої серії (G11) з урізаною на 95 мм колісною базою. В основі обох моделей – прогресивна модульна платформа CLAR з поздовжнім розташуванням силового агрегату, базовим заднім приводом, двохважелем передньою підвіскою і незалежною задньою багаторичажка.

Конструкцією останньої CLAR головним чином і відрізняється від платформи-попередниці: на кожне колесо тепер доводиться не чотири, а п’ять важелів, а задні колеса можуть бути керованими.

Вони повертаються на кут до трьох градусів або в ту ж сторону, що і передні, або у зворотний, в залежності від швидкості руху, підвищуючи стійкість або покращуючи маневреність відповідно.

важливо

Завдяки цій системі, названої Integral Active Steering і пропонованої в якості опції, радіус розвороту у «п’ятірки» не більш, ніж у головних конкурентів, Audi A6 і Mercedes E-класу, що мають меншу колісну базу. Лише в одному BMW поступається як зі згаданим Мерседесу, так і спорідненої «сімці»: навіть в списку опцій тут немає пневматичної підвіски як альтернативи звичайним пружинам.

Інша ознака субординації – відмова від надто дорогих деталей з вуглепластика в конструкції кузова, як у сьомої серії.

Проте, конструкторам вдалося заощадити в порівнянні з колишньою «п’ятіркою» близько 100 кг маси завдяки широкому використанню високоміцних сталей і алюмінію: з нього виготовляються двері, капот, дах, кришка багажника і частково лонжерони.

Боротьба із зайвою вагою торкнулася і ходової частини: заново розроблені більш легкі гальмівні супорти з фіксованою скобою, активні стабілізатори Dynamic Drive отримали електромеханічні актуатори замість гідравліки, а в активному рульовому управлінні громіздкий планетарний редуктор замінили звичайною рейкою зі змінним кроком зубів.

Основу моторної лінійки складають агрегати нового модульного сімейства В, також дуже легкі та ефективні. Рядні «четвірки» і «шістки», як бензинові (В48 / В58), так і дизельні (В47 / В57), «набираються» з циліндрів 500-кубового робочого об’єму, мають алюмінієві блоки, турбонаддув і загальний набір сучасних технологій.

Наприклад, бензинові мотори оснащені нагнітачем типу Twin scroll, системою бездроссельного сумішоутворення Valvetronic, безпосереднім уприскуванням палива, фазовращателямі на впуску і випуску, а турбодизелі, само собою, мають рампу Common Rail.

Примітно, що всі двигуни «закутані» в ізолюючі мати, які служать і шумоізоляцією, і «грілкою», що дозволяє їм швидше прогріватися і довше зберігати тепло.

До речі, якщо говорити про «четвірках», то такі ж мотори, укомплектовані балансирними валами, використовуються і на кросовері BMW X1, і на моделях Mini, тільки там вони розташовані поперечно, а не поздовжньо, і агрегатуються з іншими коробками передач.

Порада

Шестиступінчаста механічна коробка буде доступна виключно в блоці з 190-сильним турбодизелем (520d), всі інші двигуни за замовчуванням комплектуються восьмиступінчастою «автоматом», традиційно поставляється компанією ZF.

Майже такі ж трансмісії сімейства 8HP встановлюються на багато моделей концерну Volkswagen, але для BMW адаптується не тільки «софт», а й передавальні відносини, завдяки чому досягається висока економічність при русі на вищих передачах.

Незалежно від модифікації двигуна, нова «п’ятірка» може бути як задньопривідний, так і повнопривідний, з фірмовою системою xDrive, де передачею тяги на передні колеса завідує фрикційна муфта, керована електронікою.

А для майбутньої топ-версії BMW 550i, на яку поставлять 4,4-літровий двигун N63 потужністю 462 л. с. від тієї ж «сімки», повний привід буде безальтернативним.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…