datsun on-do

datsun mi-do

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Доплата за 16-клапанний мотор 1.6 (106 к.с.) незалежно від типу кузова – 15 тисяч рублів, причому він буває тільки з «механікою». Найдоступніший on-Do з таким силовим агрегатом коштує 515 000 рублів, топовий – 584 тисячі. Хетч 16V помітно дорожче: 566 000-619 000 рублів.

З одного боку, поява вазовского шестнадцатиклапанник під капотом російських Датсун – не бозна-який привід для окремого матеріалу. Співпричетні, напевно, назвуть це певною віхою, але нам-то мотор давно знайомий по донорським Грантам і калину.

З іншого – справа не обмежилася лише заміною двигуна. Datsun, як і Lada, модернізує машини по дрібницях мало не кожен місяць, тому в Вірменію я відправився оцінити не тільки новий силовий агрегат, але і загальний рівень на сьогодні.

А заодно підвести підсумки трирічного присутності відродженої японської марки в Росії.

Що on-Do, що Гранта в середніх комплектаціях – нормальний невибагливий варіант для регіонів з розбитими дорогами. Раніше у восьмиклапанний мотора при обриві ременя ГРМ загинаються клапани, а тепер їх гніт всюди. Тому не шкодуйте 15 тисяч на 16-клапанник.

Поки ми іронізували над слоганом про японському якості, альянс Renault-Nissan, уміло скориставшись потужностями АвтоВАЗу, запустив в СНД новий бренд. Міжнародна команда інженерів адаптувала під нього дві вазовськие моделі.

Зверніть увагу

Відкрита велика дилерська мережа, проведена рекламна кампанія і навіть введена своя номенклатура запчастин. Забавно, що в 80-х японці витратили купу грошей на скасування Датсун, а тепер інвестують в його реанімацію.

На Росію припадає 28% світових продажів Датсун – ми трохи менше найбільших ринків, Індії з Індонезією. Начебто непогано, але родинні Лади попереду.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Тут суцільно жорсткий пластик і простацькі кнопки. При регулюванні дзеркал голосно цокає реле. Зате сидіти зручно, оглядовість відмінна, на обох рядах вистачає місця, а з’єднуватися з телефоном по Bluetooth вміє навіть базова мультимедійна система з маленьким монохромним екраном.

Більш дорогі автомобілі класу B +, в тому числі Vesta, давно перетягнули на себе купівельну ковдру у бюджетних.

Тому, незважаючи на ренесанс ринку, попит на хетчбеки-близнюки mi-Do і Калину падає: в цьому році вони продаються по 250 і 280 машин на місяць, хоча ще в 2014-му цифра Лади була більше на порядок. Седан on-Do відчуває себе куди краще.

Його продажі в порівнянні з минулим роком підскочили в півтора рази, до 1500 автомобілів на місяць, проте Гранта-седан все одно в три рази популярніше. У Датсун кажуть, мовляв, дайте час розкрутити бренд.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

На on-Do, на відміну від mi-Do, не буває регулювання водійського сидіння по висоті. Можливо, скоро її впровадять, зате вже зараз профіль крісла в седані трохи м’якше і приємніше. У приладовій панелі з’явилася денна підсвічування, дисплей змінив зелену підкладку на чорну.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

У багатих комплектаціях доданий обмежувач швидкості і круїз-контроль. Причому останній залишається активним навіть при перемиканні передач. У важеля «механіки» вже давно застосовується тросовий привід, і відрегульований він здорово.

Пам’ятайте, як раніше на Самарах міняли стоковий головну пару на коротшу для кращої динаміки? Точно так само вчинили і російські інженери Датсун. Якщо на Гранта і Калині в парі з 16-клапанним двигуном ВАЗ-21127 потужністю 106 к.с.

ставиться пара 3,7, то на «японських» братів – 3,9, як на Калині Крос. Обидві датсуновскіх моделі виграють у Лад півсекунди в розгоні до сотні, але фактичні витрати палива повинен бути трохи вище.

Крім того, заявлено, що для Датсун двигун відкалібрований ретельніше і краще узгоджений з педаллю газу.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Характер 16-клапанного мотора вийшов рівним, без виражених подхватов. Зате завдяки укороченою головною парі він непогано тягне знизу. Компанія розраховує, що на цей агрегат доведеться 15% попиту.

Вийшло і правда здорово, хоча я не пригадаю якихось проблем на ладах. Datsun впевнено стартує без необхідності подгазовивать, жваво розганяється «в підлогу», нехай і не так, як Solaris 1.6. А ще не дозволяє собі ривки навіть при грубої роботі акселератором.

Здорово, що на середніх оборотах 16-клапанник везе не гірше восьміклапанника, який, нагадаю, видає 87 сил і відомий своїм низовим характером.

На верхах немає якогось особливого запалу, зате розгін до сотні скоротився на секунду – і не на шкоду надійності, за доплату за все в 15 тисяч рублів.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Дорожчий хетчбек mi-Do засмутив менш зручними сидіннями і погано налаштованої педаллю гальма. Навіть в середній комплектації цінник складає 566 тисяч рублів, хоча за 580-610 тисяч вже можна купити Весту.

Обидва Датсун, втім, як і Лади, як і раніше радують зручною посадкою, відмінною оглядовістю, просторим салоном, комфортною підвіскою, непоганим оснащенням і живучістю.

За минулі три роки on-Do і mi-Do отримали безліч доопрацювань: змінений вакуумний підсилювач гальм, знижений шум кліматичної установки, усунені скрипи підвіски, поліпшені сидіння, ущільнювачі дверей і склопідйомники.

А тепер разом з новим мотором з’явилися більш якісні динаміки, інше оформлення приладів і круїз-контроль. Але, на жаль, гарбуз так і не стала каретою …

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Датсун добре тримають пряму, але перебудовуватися незручно: вітчизняний електропідсилювач керма не повертає кермо в нуль при відхиленні на малі кути. У крутому повороті машину відчуваєш нормально, але на кермо передаються удари.

«Механіка» і зараз, після безлічі модернізацій, завиває, при старті трансмісія часом знайоме «хрюкає», зусилля на педалі гальма плаває від машині до машини, а калузький електропідсилювач керма все так же пригнічує порожнечею близьконульових положення і пропускає удари на нерівностях. До того ж в салоні голосно клацають реле, а кузов оцинкований по мінімуму. Важливе зауваження: все це в рівній мірі відноситься і до Гранта з Калиною. Не дивно, що народ пересідає на дорожчу, зате більш «людську» Весту.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Незважаючи на різні сторонні звуки на зразок підвивання коробки, від дорожнього шуму і свисту вітру салон ізольований непогано.

Саме Vesta робить покупку хетчбека mi-Do за 550-600 тисяч рублів рішенням, м’яко кажучи, дивним.

Однак якщо гранична планка лише 500 тисяч, а зв’язуватися з вторічкой не хочеться, то замість незрозумілих китайців краще взяти щось скромне з Тольятті, будь то on-Do або Гранта, яка на 20-30 тисяч дешевше.

Бюджетне рішення транспортного питання не гарантує відсутність головного болю. Але якщо вже це ваш варіант, я б точно не економив символічну суму на шестнадцатиклапанного моторі.

Паспортні дані

МодельDatsun on-DoDatsun mi-DoКузовДвігательТрансміссіяХодовая частьЕксплуатаціонние характеристики

Тип кузова седан хетчбек
Число дверей / місць 4/5 5/5
Довжина, мм 4337 3950
Ширина, мм 1700 1700
Висота, мм 1500 1500
Колісна база, мм 2476 2476
Колія передня / задня, мм 1430/1414 1430/1414
Споряджена маса, кг 1160 1160
Повна маса, кг 1560 1560
Обсяг багажника, л 530 240-570
Тип бензиновий бензиновий
Розташування спереду, поперечно спереду, поперечно
Число і розташування циліндрів 4, в ряд 4, в ряд
число клапанів 16 16
Робочий об’єм, см³ 1596 1596
Макс. потужність, к.с. / об / хв 106/5800 106/5800
Макс. крутний момент, Н • м / об / хв 148/4200 148/4200
Коробка передач механічна, п’ятиступінчаста механічна, п’ятиступінчаста
привід передній передній
Передня підвіска незалежна, пружинна, McPherson незалежна, пружинна, McPherson
Задня підвіска напівзалежна, пружинна напівзалежна, пружинна
передні гальма дискові вентильовані дискові вентильовані
задні гальма барабанні барабанні
Шини 185/60 R14 або 185/55 R15 185/60 R14 або 185/55 R15
Дорожній просвіт, мм 174 174
Максимальна швидкість, км / год 184 180
Час розгону з 0 до 100 км / год, з 10,5 10,5
Витрата палива, л / 100 км
– міський цикл 8,8 8,8
– заміський цикл 5,6 5,6
– змішаний цикл 6,6 6,6
норма токсичності Євро-5 Євро-5
Ємність паливного бака, л 50 50
паливо АІ-95 АІ-95

техніка

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Седан Datsun on-Do – це перелицьована Lada Granta, а хетчбек mi-Do – Kalina. На обох Датсун варто так звана «дев’ятсот двадцять восьма» підвіска з газонаповненими амортизаторами, яка ставиться на все Калини і люксові Гранти. Електропідсилювач керма – тільки калузької фірми «Автоелектроніка», хоча на Лади досі ставиться корейський вузол Mando.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Шестнадцатіклапанний двигун 21127 об’ємом 1,6 літра створений на основі пріоровского мотора 21126 і дебютував на новій Калині в 2013 році.

Тут той же чавунний блок, та ж полегшена шатунно-поршнева група Federal Mogul, а головне нововведення – впускний колектор із змінною геометрією. Замість датчика масової витрати повітря використовується датчик абсолютного тиску. Потужність збільшилася з 98 до 106 к.с.

, А крутний момент підріс з 145 до 148 Н • м. Цей мотор працює тільки в парі з п’ятиступінчастою “механікою”. З чотириступінчастим «автоматом» Jatco на Датсун продовжать використовувати восьмиклапанний двигун 11186 потужністю 87 л.с.

, Тому що «сто двадцять сьомий» мотор коробка переварити не в силах. На ладах Jatco компонується з шестнадцатіклапанним 21126, але такої комбінації на Датсун поки не буде.

Доробки, показані на ілюстраціях, з’явилися вже після того, як on-Do і mi-Do почали продаватися. Таким чином датсуновци реагують на скарги та відгуки клієнтів. Модифікований вакуумний підсилювач гальм, змінена конфігурація дверних ущільнювачів і опор капота, покращена конструкція передніх і задніх сидінь.

Заради усунення сторонніх звуків застосовані інші склопідйомники, а на моторному щиті з’явилися додаткові кронштейни для шумоізоляції. На хетчбек mi-Do знижено зусилля закривання п’ятої двері, а багажна полку знімається легше. Трохи пізніше з’являться подовжені передні бризковики, щоб зменшити пескоструй порогів.

За кадром

У Вірменії можна насолодитися природою, культурною спадщиною та місцевою кухнею, але при побіжному погляді країна засмучує розрухою і бідністю. Уже в кілометрі від Єревана на тлі мальовничих пагорбів вимальовуються бідні ферми, занедбані будівлі і гниють автобуси. Місцеві даішники не соромляться клянчити гроші.

Єреванський коньячний завод, на якому виробляють легендарний «Арарат», навпаки, – приклад зразкового сучасного підприємства, на якому шанують свою історію. Чого вартий тільки величезна колекція власних коньяків аж до розливу столітньої давності.

На останньому фото – коньячна бочка світу, яку відкриють, коли буде вичерпано Карабахський конфлікт.

Datsun on-DO 2017-2018 відео тести. Тест драйв Датсун він до

Відео Датсун он-ДО 2017-2018 – огляд і відео тест-драйв нового Datsun on-DO

Головна »Модельний ряд Datsun» Datsun on-DO »Відео тест-драйви та огляд

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

  • огляд
  • ціни
  • Характеристики
  • фото
  • Відео
  • Відгуки
  • Тест-драйв Датсун он-ДО 2018 у новому кузові на каналі Drive.ru
  • Відео тест нового Datsun on-DO 2017 на каналі Clickoncar
  • Розпродаж нових авто 2018 року
  • знижки
  • Ігор Бурцев знайомиться з седаном Датсун он-До 2016
  • Тест-драйв Датсан on-DO 2017 на каналі Авто Плюс

Всі права на представлені вище відеоматеріали належать їх авторам. Тест-драйви та огляди автомобілів висловлюють виключно авторську точку зору, яка може не збігатися з вашою. Відтворення відео забезпечується сервісом Youtube.com.

Конкуренти Datsun on-DO, Lada Granta, Ravon Nexia R3, Ravon R4

roadres.com

Datsun on-DO: тест-драйв седана Датсун он-ДО

Автомобіль Datsun on-DO притягує увагу вітчизняних автолюбителів, тому що створюється на базі Lada Granta. Власники Датсун марно намагаються охреститися від загальних коренів з Ладою, але зовнішні подібності нікуди не дінеш.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Фактично Датсун он-ДО – це доведена до розуму Лада Гранта. Інженери Nissan доклали чимало зусиль, але в підсумку зробили краще.

Тонкощі в екстер’єрі

Під час тесту-драйву Datsun on-DO може здатися, що седан має просту зовнішність, але насправді це далеко не так. Автомобіль має впізнавану зовнішність, японці сильно змінили Гранту, не чіпали хіба що двері.

Основні зміни, що вносяться розробниками, припали на задню частину Датсун он-ДО. Ємний багажник збільшений на 7 сантиметрів і має 530 літрів об’єму. За відчуттями цифри набагато більше заявлених.

Після першого відкриття багажника, автовласник буде довго прикидати розумом скільки ж всякої нісенітниці можна покласти з собою на дачу.

Спереду седан Датсун он-ДО має шестикутну грати радіатора з логотипом. Великі фари головної оптики, виступаюча частина в районі поворотних вогнів і передній бампер надають автомобілю зухвалий і динамічний зовнішній вигляд.

Збоку он-ДО виглядає стильно і лаконічно. Дверні ручки можуть розчарувати фарбуванням, але тут справа смаку. Пластикові підкрилки в передній частині і підкрилки з додаванням тканинних вставок в задній частині помітно відрізняють обробку Datsun on-DO. Двері добре закриваються.

Досить легенько штовхнути, щоб двері зачинилися без бавовни. Повітря не підсмоктується в салон, так як двері добре встановлені і не мають щілин. Окрема подяка розробникам з Ніссан за допрацьовані замки і ущільнювач.

Чому не можна зробити також на вітчизняних ВАЗ?

На седан встановлюються шини від Pirelli – це знайомі багатьом P1 Cinturato. Шини від цього виробника помітно знижують шум всередині Датсун он-ДО. На тест-драйв ж були екіпіровані шиповані шини, які помітно додавали шуму в салоні.

Під капотом

Автомобіль оснащується двома типами восьмиклапанним двигунів. Обидва мають обсяг 1,6 літра і потужністю 82 і 87 к.с. відповідно. Більш слабкий мотор встановлюється в базову комплектацію «Access», інший мотор ставиться в «Trust» і «Dream». Прості і практичні двигуни трохи доопрацьовані японськими інженерами.

Тест-драйв Datsun on-DO проводився на механізованої коробці передач, яка не має альтернатив. Це механічна п’ятиступінчаста коробка з тросиковим приводом. Саме така КПП ставиться в передньопривідні моделі від Лада.

важливо

Успадкувавши чіткість перемикань, транспорт не позбувся фірмових «підвивання». Трансмісія цілком гідна, але в Датсун он-ДО хочеться бачити щось цікавіше.

Відомий автомат Jatco, який ставиться в хетчбек мі-ДО не встановлюється в седан, але планується з 2016 року.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Відчуття в салоні

Усередині Датсун он-ДО виглядає більш ніж приємно. Центральна консоль і панель приладів не мають особливих відмінностей від вітчизняного представника. На належному рівні виконана підгонка деталей якість їх складання. Згодом нічого не буде скрипіти і вже точно не відвалиться. Кермо виконаний з якісних матеріалів і не виглядає дешево навіть з фірмовим знаком.

Двері оббиті приємним на дотик матеріалом. Двері водія оснащена блоком управління. Всі четверо дверей і скла можна вільно контролювати. Кожна пасажирська двері має свою кнопкою склопідіймача.

Важіль седана має новий тросовий механізм. Завдяки цьому відсутні вібрації в важіль. На швидкості ніякого деренчання помічено не було.

Управління клімат-контролем має три селектора регулювання, для бюджетного автомобіля – це розкіш.

Штатна магнітола в он-ДО виглядає помітно серед інших бюджетних автомобілів. Тест-драйв показав відмінну якість відтворення музики.

Розробники Datsun on-DO помітно постаралися і надали автолюбителям необхідний для комфорту простір. Високі пасажири відчувають себе комфортно в салоні. Нічого не припирає з жодною зі сторін.

Сидіння не виходить назвати незрівнянними, але виконані вони на прийнятному рівні. Як матеріал для обробки використовувався міцний комбінований матеріал. Задній диван розкладається в пропорції 60/40, додатково він має три зручні підголовники.

Порада

Окремо варто виділити шумоізоляцію в Datsun on-DO. Шум мотора в салоні чутно, але не дуже голосно. На швидкості не відчуваються дорожні камені.

При їзді на високих швидкостях в салон автомобіля проникають невеликі «завивання».

Поведінка на дорозі

Тест-драйв седана проводився в весняну погоду, коли з доріг зійшов сніг і залишив після себе неприємні сюрпризи. Жорсткий наповнювач сидінь відчутно додає комфорту при водінні. Підвіска Datsun on-DO приємно порадувала низькою віддачею в кузов. Дорожні купини і ями долаються тихо і без проблем.

Тест-драйв Датсун он-ДО проводився на пятнадцатідюймових дисках. Плавність ходу на таких агрегатах не постраждала. Відгук від повороту керма став відчутніше краще в порівнянні з побратимом mi-DO, хоча і особливих претензій до хетчбеку не було.

Відео тест-драйв

За пару років багато авторитетних видавництва випустили відео-версії тестових поїздок на Datsun on-DO. Нижче представлені найбільш популярні відео огляди.

підсумки тесту

Як показали тести, на ділі Datsun on-DO – це бюджетний автомобіль B-класу за доступні гроші. Машина не має особливих недоліків, навпаки вона на голову перевершує Lada Granta, з якої малювалася. Любителі кидати каміння і рубати з плеча, спробуйте пройти тест-драйв Datsun on-DO самостійно.

datsuner.ru

Тест-драйви »Датсун в Росії – все про автомобілі Датсан (Nissan Datsun)

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

  • 21 березень Не так давно на автомобілях марки Датсун, які продаються на російському ринку, почали ставити новий 16-клапанний двигун. У чому плюси і мінуси цього мотора на хетчбек Datsun mi-Do і седані on-Do вирішили розібратися представники порталу Autonet.ru. З цією метою автомобілів влаштували тест-драйв. Про … Детальніше

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

  • 16 березень Представники автомобільного онлайн-видання Am.ru провели тест-драйв хетчбека Датсун мі-ДО. Про свої враження від автомобіля з новим двигуном вони розповіли в статті «Справи сердечні: тест 16-клапанного Datsun mi-DO», яку Датсун Клуб призводить в повному обсязі …. Докладніше

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

  • 13 лютий Випробувати на дорогах Вірменії седан Датсун он-ДО з новим 1,6-літровим 16-клапанним мотором вирішили представники автомобільного видання «5Колесо». Своїми враженнями від нової версії японського седана вони поділилися в статті «Datsun on-Do. Стати краще, яку Датсун Клуб публікує в повному обсязі …. Докладніше

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

  • 30 листопад Для чергового тест-драйву журналісти автомобільного порталу «АвтоВзгляд» взяли легендарну модель японської марки Datsun, яка випускалася в 60-70 роках. Йдеться про модель Datsun Bluebird 510 1600 SSS, яку свого часу називали «BMW для бідних», оскільки по своїх ходових якостях вона була … Детальніше

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

  • 28 листопад Не так давно марка Датсун організувала журналістський тест-драйв седана Datsun on-DO і хетчбека mi-DO, укомплектованих новим 16-кклапанним 106-сильним двигуном. Тепер журналісти діляться своїми враженнями про оновлені автомобілях японської марки. Чергову статтю під назвою «Набуття нової … Детальніше

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз20 листопад Черговий тест-драйв новинок від компанії Датсун – седана Datsun on-DO і хетчбека Datsun mi-DO з новим 106-сильним 16-клапанним двигуном – провели представники автомобільного журналу Motorpage.ru. Своїми враженнями про новий двигун на Датсун вони поділилися в статті «Тест драйв Datsun on-Do – … Детальніше 17 листопад Представники журналу« Автовзгляд »провели тест-драйв найпотужніших автомобілів Датсун. Йдеться про седані Датсун он-ДО і хетчбек Датсун мі-ДО з новим 106-сильним 16-клапанним двигуном. Автомобілі з таким мотором тільки недавно з’явилися в продажу. Які враження на журналістів справили автомобілі … Детальніше 09 листопад Журналісти автомобільного порталу «Колеса.ру» провели детальне порівняння двох седанів, представлених на російському ринку. Йдеться про японському Дантсун он-ДО і російської Гранта. Який з цих автомобілів може похвалитися кращим оснащенням, у якого седана більш вигідна ціна – це та багато іншого … Детальніше 09 жовтень Докладний огляд достоїнств і недоліків седана Датсун он-ДО хетчбека Датсун мі-ДО зробили журналісти автомобільного видання «АвтоВзгляд». У статті «Чим Datsun on-DO і mi-Do радують і засмучують своїх власників» вони описали все найпоширеніші поломки, що зустрічаються в автомобілях японського бренду, … Детальніше Назад 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Впередdatsun-car.ru

тест драйв Датсун він до Відео

4 м назад

Ігор Бурцев (http://www.car-fight.ru) проводить день за кермом самого популярного автомобіля Datsun On-DO. Рідкісний тест драйв …

4 м назад

Datsun on-Do. Стати краще

Головна / Тести / Datsun on-Do. Стати краще Виноградники за вікном нашого седана on-Do вже втратили своє листя, і батоги лози повисли на стовпах з натягнутою дротом. Робочі латають дорогу, розбиту тракторами за сезон. Грунтовку викладають цеглою з місцевої глини, і виходить щось на зразок бруківки.

Кузов стійко переносить проїзд ям і вимоїн, що не змушуючи скрипіти пластик в салоні. Те, що підвіска стала м’якше, – побажання клієнтів. Спортивних амбіцій це не додає, а комфорт на дорогах, «залишають бажати кращого», зайвим не буде ніколи. Взагалі, «комфорт» став основним критерієм у змінах, які торкнулися автомобіля.

Datsun on-Do.

 Ціна:  від 525 000 руб. У продажу: c 2014 р

Формальним приводом для нового тест-драйву Datsun on-Do послужило те, що в гамі двигунів з’явився більш потужний 16-клапанний мотор. Він агрегатується тільки з механічною КП зі зміненою головною парою – 3,9 замість 3,7 для 8-клапанних двигунів. Така комплектація позиціонується як автомобіль для активних водіїв.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Двигун, нехай і не новий, піддався перенастроюванні. За рахунок зміни в програмі блоку управління зрушення з місця відбувається більш плавно, немає провалів потужності при перемиканні передач і прискореннях, знизився витрата палива на холостому ходу, а значить, стояти в пробках стане дешевше.

За рахунок більш раннього спрацьовування термостата покращено охолодження двигуна. Піддався зміні і алгоритм роботи кондиціонера.

Муфту кондиціонера навчили включатися плавно, не створюючи дискомфорт для водія і пасажирів, а сам кондиціонер відключається при початку руху і інтенсивному розгоні, коли двигуну потрібна вся його потужність.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Автомобіль непогано оснащений навіть в базовій комплектації.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Після застосування в КП головної пари з передавальним числом 3,9 управляти тягою стало зручніше.

Дороги Вірменії, м’яко кажучи, не ідеальні. Старий асфальт з тріщинами і слідами «заплаточного» ремонту. А в салоні тихо! Ні настирливого шуму шин, який в далекій подорожі може порядком втомити. Основна заслуга в цьому належить перенастроєним амортизаторам підвіски.

Зворотним боком медалі стали збільшені крен і розгойдування кузова, особливо помітні на звивистій гірській дорозі. Але в місті такі настройки обертаються плавним проїздом «лежачих поліцейських» і трамвайних шляхів.

Шумоізоляція теж оновлена: зменшені зазори між кузовними деталями, поліпшені ущільнювачі дверей, є і ще ряд доробок, які нехай і непомітні для ока, але роблять автомобіль більш дружелюбним і комфортним.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Там, де дорожній трафік став вільнішим, а дорога спустилася в долину, з’явилася можливість трохи розслабитися, включивши круїз-контроль. Алгоритм його роботи теж серйозно переглянутий. При роботі в парі з МКП зберігається можливість перемикання передач, а при натисканні на гальмо система відключається.

В турботі про витрату палива і комфорті набір швидкості відбувається плавно до заданої величини. У місті і на заміській дорозі зручно користуватися обмежувачем швидкості. З ростом кількості дорожніх камер контролю ця опція стає все популярнішим.

До хорошого звикаєш швидко, і вже хочеться мати можливість програмувати дві кнопки – одну для міста, другу для траси.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Новий алгоритм роботи «круїзу» не дозволить автомобілю перевищити задану швидкість.

У комплектаціях Trust і Dream доступні два типи мультимедійної системи. Обидві комплектуються чотирма динаміками, але різними головними пристроями.

Дорожча версія з 7-дюймовим кольоровим сенсорним дисплеєм в сонячну погоду виглядає блякло, а з огляду на те, що на дотик кнопки сенсорного екрану не знайдеш, доводиться довго прицілюватися, щоб натиснути потрібну. Формально є можливість підключення телефону по Bluetooth, користуватися навігацією і дивитися відео.

Але якість виконання ставить під сумнів доцільність доплати за такий пристрій. І роз’єм USB захований в незручну нішу в бардачку, так що поміняти флешку, навіть сидячи на пасажирському сидінні, – завдання непросте.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Зайва м’якість сидінь не компенсує відсутність бічної підтримки.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Datsun on-Do представлений в трьох комплектаціях: Access, Trust і Dream. 16-клапанний двигун доступний починаючи з комплектації Trust II. Мінімальна вартість такого автомобіля 515 000 р.

Крім стандартного устаткування, що включає в себе ABS, підсилювач екстреного гальмування, систему електронного розподілу гальмівних зусиль, подушку безпеки водія, ISOFIX, електропідсилювач керма, підігрів передніх сидінь, покупець отримає клімат-контроль, електрорегулювання і обігрів бічних дзеркал, подушку безпеки переднього пасажира.

Комплектація Dream I дорожче на 35 000 р., Але за ці гроші покупець отримає мультимедійну систему, центральний замок з дистанційним управлінням і круїз-контроль з обмежувачем швидкості. 

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Габарити 4337x1700x1500 мм
база 2476 мм
Споряджена маса 1160 кг
кліренс 174 мм
обсяг багажника 530 л
Обсяг паливного бака 50 л
двигун бензиновий, 4-циліндр., тисячі п’ятсот дев’яносто шість см3, 106/5800 к.с. / хв-1, 148/4000 Нм / хв-1
Трансмісія механічна, 5-ступінчаста, привід передній
Розмір шин 185 / 60R14
динаміка 184 км / год; 10,5 с до 100 км / год
Витрати палива 6,6 л на 100 км в змішаному циклі
конкуренти Lada Granta, Nissan Almera, Renault Logan
  • Комфортна підвіска, великий багажник, недорогий і якісний сервіс.
  • У гонитві за комфортом постраждала керованість. Такі настройки сподобаються не всім.
Водіння
Керованість автомобіля явно принесена в жертву комфорту. Таке бажання покупця.

  • 3

Салон
Панель приладів стала явно краще, а от якість мультимедіа могло б бути і вище.

  • 4

Комфорт
Якщо вас не сильно заколисує в автомобілі, настройки амортизаторів припадуть до смаку.

  • 6

Безпека
Кріплення ISOFIX і подушка безпеки для переднього пасажира знадобляться молодій сім’ї.

  • 6

Ціна
Кредитна програма і програма утилізації або трейд-ін можуть знизити вартість автомобіля на 80 000 р.

  • 7

Середній бал

вердикт

Більш потужний 106-сильний двигун позитивно позначиться на іміджі моделі. Радує, що виробник не стоїть на місці і працює над поліпшенням автомобіля. 

Datsun on-Do. Стати краще

Тест драйв Datsun on-DO. Китаєць, що змахує на АвтоВАЗ

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автовазЦікавим і пізнавальним виявився тест драйв Datsun on-DO для всіх, хто знав про експерименти японців над Lada Granta. Мабуть, переважна частина знавців очікувала, що відважні експериментатори або відмовляться від ідеї, або здадуться, або пред’являть світу щось мало відрізняється від исходника. У те, що можна якісно переробити Гранту і не вийти за продажний ліміт в 400000 рублів, вірили далеко не всі. Зараз же, оцінюючи результати старань, можна сказати, що за 4 роки японці укупі з французами зробили, мабуть, неможливе: спорудили з ВАЗа цілком пристойну машину, гідну уваги потенційних покупців. Подивимося і ми уважніше на дане чудо.

Тест драйв Datsun on-DO, правда, породив і додаткові питання. Найголовніший з них викликаний цілком тривіальної причиною: компанія Datsun великодушно надає всі розробки, отримані в ході трансформації Granta в розпорядження тольяттінського заводу.

Тобто з тим же успіхом вони можуть бути застосовані в Калині і все тієї ж Гранта. А чому ж в такому випадку остання буде відрізнятися від Datsun on-DO? Хіба що назвою. Вийде, що завод почне випускати конкурента своєї ж моделі.

оновлена ​​зовнішність

зміст

  • салон
  • Движок і ходова
  • підсумки

Чесно кажучи, при всіх стараннях дизайнерів в далекому місті Ацугі, on-DO до болю нагадує Lada Granta.

Майже без змін залишилися передні крила і пасажирський відсік, через що авто виглядає дещо незграбно.

Зате спереду і ззаду машина стала виглядати більш сучасно і престижно, чому сприяють оригінальні фари з ліхтарями, оформлений спойлером багажник і фірмовий вигляд решітки радіатора.

Кілька випадають з образу колеса: кліренс порівняно з вихідною Грант збільшений до 174 міліметрів, в зв’язку з чим колеса виглядають дрібнуватими, ніби дісталися від іншого автомобіля. Але в цілому вигляд облагородився і став більш гармонійним. Хоча дехто дивується з приводу усіченого вікна задніх дверей: пластикова заглушка виглядає дещо безглуздо, а її доцільність сумнівна.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

салон

Почнемо з оформлення. Матеріали – один в один з Гранти: пластик гучний і жорсткий, подекуди проглядаються саморізи, оформлення тьмяне. Однак при цьому зібрано все добротно і старанно: просвітів між панелями не бачити, пригнані щільно; при русі ніде нічого не торохтить і не відвалюється. Одним словом – якісний бюджетний варіант.

Зате в передній панелі вже проявляється щось японсько-французскае. Плавні контури, грамотне розташування всіх кнопок – нехай і залишених у великому виконанні, а то і в вигляді старомодних крутілок.Для водія надано максимум зручностей.

Крісло зручне, огляд чудовий, дзеркала великі і інформативні – навіть без підстроювання під свою посадку панорама ззаду проглядається отлічно.Куда гірше доведеться пасажирам ззаду. Місця для комфортного розміщення ніг вистачить тим, хто не вище 170-175.

Габаритний чоловік під 2-а метри зросту коліна ще як-небудь упхне, а ось ступні доведеться вивертати: під крісло вони не лізуть. Мало того, стеля ззаду низько розташований, і щоб в русі не пробувати його на міцність верхівкою, велетням доведеться втягувати голову в плечі.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Втім , якщо згадати, що в основі on-DO – чудова Granta, то розумієш, що нічого в цьому відношенні не змінилося.

Щодо шумоізоляції: до швидкості в 100 км / год здавалося, що японці – чаклуни. Так тихо на ходу ще ні в одному ВАЗі не було.

Але після розгону стало зрозуміло, що Ладовский движок перемагає японську ізоляцію – його голос звучить так само наполегливо і чітко, як і в Granta.

Що стосується іншої начинки, то навіть середня комплектація під ім’ям Trust і з вартістю в 355000 включає в себе ABS + EBD, кондиціонер, електропакет і магнітолу. Версія люкс з назвою Dream і ціною в 440000 доповнюється ще кріпленнями IsoFIX, роздільної складаний спинкою заднього дивана, можливістю регулювання висоти ременів безпеки і іншим приємним фаршем.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

Движок і ходова

Мотор на on-DO – на 1,6 літра, з 8 клапанами і 82 кіньми в базі і 87 – в більш просунутих комплектаціях. ВАЗОВСКИЙ, природно. Але це і зрозуміло: якщо поміняти ще й мотор на не наше, то це вже буде зовсім не апгрейд Granta, а щось зовсім інше, та й про верхню межу в 400000 можна буде забути. Голосистість движка ми вже згадували.

Та й взагалі модернізація торкнулася движок лише щодо калібрування холостих обертів з метою зниження ступеня вібрації. Слабосильних двигуна проявляється вже при розгоні – на тлі більшості іномарок 12 з гаком секунд на першу сотню аж ніяк не вражають.

Зі швидкістю теж не фонтан – вже на 120 км / ч створюється враження, що зараз злетиш (позначається дисбаланс між радіусом коліс і кліренсом). З іншого боку, 6,5 літрів бензину для змішаного режиму їзди – це приємно.

Зверніть увагу

Коробка передач теж не надто порадувала: ні посилення синхронізаторів, ні зміна профілю зубів не змогли подолати вібрацію і зробити більш чіткими і усвідомлюють свої дії перемикання. Вібрує, безперечно, менше, але все ж помітно, а 4 і задня передачі встромляються тільки із застосуванням сили.

Зате підкорила підвіска з модифікованими стабілізаторами і газовими амортизаторами (останні, до речі, і винні в збільшенні кліренсу). Datsun on-DO ковтає російські дороги як рідні, не боячись навіть кострубатих розбитих грунтовок на досить великій швидкості.

Тест драйв datsun on-do.  Китаєць, що змахує на автоваз

підсумки

І які ж висновки можна зробити, вивчивши тест драйв Datsun on-DO? Перш за все, повністю перебудувати Lada Granta у японців з французами не вийшло – якісь огріхи рідного автопрому залишилися.

Однак за комфортністю модель перевищує вихідну на порядок; ходові характеристики покращилися в рази.

Так що на поточний момент маємо цілком конкурентоспроможну вітчизняну машину, нехай і з доповненнями від дружніх не на вітчизняних автокомпаній.

Тест-драйв Datsun on-DO – Колеса.ру

За два дні – 27 і 28 травня 1905 року – японський флот практично повністю знищив російську ескадру з 30 військових кораблів біля острова Цусіма. Ця поразка російського флоту забрало понад п’яти тисяч людських життів тільки з нашого боку. Японці битву виграли і забули. А ми – запам’ятали. І через більш ніж століття помстилися: ось вам, японці, Гранта – спробуйте зробити з неї Ніссан і не втратити обличчя.

Багато хто вважає, що наша Гранта і їх Датсун – це одне і теж. Багато в чому так і є: платформа у них одна. Але відмінностей між машинами більше, ніж здається. Почнемо дивитися зовні.

Перше, що помітно не те що неозброєним оком, а навіть з оком з більмом – це витягнутий багажник Датсун. Він більше, ніж у Гранти, хоча обсяг виріс не дуже сильно – з 520 до 530 літрів.

Зовні рішення сумнівне, виглядає цей багажник так само недоречне, як багажник Рено Сімбол, приварений турками до Кліо за бажанням населення країн третього світу. Але є і позитивний момент – місця для вантажу багато, тут Датсун в безперечних лідерів.

З негативних наслідків – збільшений задній звис. Втім, навіть з ним на Датсун з’їжджати з дороги не страшно, кліренс дозволяє деякі витівки.

Також зовні помітні відмінності в оформленні передка і в різній оптиці. Не будемо сперечатися, що краще – ВАЗ або Датсун, це справа смаку.

У кузові є ще кілька відмінностей, не видимих ​​оку: у Датсун посилений підлогу і деякі інші кузовні елементи в задній частині.

важливо

Ще більш серйозні відмінності заховані в ходової частини. На on-DO стоять інші пружини і амортизатори, а кліренс збільшений до 174 мм (проти 160 мм у Гранти). У Датсун трохи інші передні гальма і настройка ЕУРа.

Габарити (Д / Ш / В)

Є відмінності і в інтер’єрі, в першу чергу – в приладових панелях. Я не можу сказати, яка з них краще, а яка гірша. Залишимо цю тему для нескінченних холіваров серед володарів Грант і Датсун.

Якщо у вас з’явиться вільний рік життя, зайдіть як-небудь на форуми грантолюбов і датсунопочітателей. Там багато кумедних суперечок на тему «я твій Датсун труба хитав», на що відповідають «зате у мене не відро з болтами ( тобто, не ВАЗ – прим.

автора), а справжня іномарка ». І адже знаходять ще якісь аргументи на своїх суперечках, треба ж! Я не буду схилятися ні на чию сторону – хай будуть щасливі ті, хто нарешті купив іномарку, і ті, хто не став переплачувати за Жигулі з японським шильдиком.

Давайте краще відкриємо двері і сядемо в салон автомобіля, на якому доведеться їздити найближчі п’ять днів.

По хвилях моєї пам’яті

Якось років десять тому мій тесть купив собі нову «пятнашку». І я на все життя запам’ятав її запах. Думав, так може пахнути тільки нова «пятнашка» в 2007 році.

Виявляється, запах цей досі в природі існує. І не десь там, а в салоні нового Датсун. Давайте подумаємо, від чого залежить запах? Думаю, відповідь очевидна: від використовуваних матеріалів.

Невже та «пятнашка» і цей Датсун … Та ні, не може бути.

Наступним органом (після носа), вловити безсумнівну спорідненість ВАЗ-2115 і Datsun on-DO стало вухо. Звук зачиняє двері залишився практично незмінним.

Порада

Звичайно, в порівнянні з тим, як «чмокають» двері сучасних іномарок, цей звук просто дивовижний. Але ностальгія – дивна штука.

Так би стояв і грюкав дверима, згадуючи свою «копієчку», свої 22 роки, університет, першу постійну роботу … школота не зрозуміти.

Не можу сказати, щоб якість пластика в салоні мене здивувало. Приблизно цього я й очікував від бюджетного автомобіля.

Тут треба бути об’єктивним: ніхто не буде шити салон недорогий машини зі шкіри єдинорога і обробляти набалдашник важеля КПП бивнем мамонта.

І це абсолютно правильно: недорога машина повинна бути недорогий, а не повною всяких надмірностей. Тому ніяких претензій до матеріалів немає. Але і радості від інтер’єру теж отримати не вдалося.

Є все-таки в наших машинах, нехай і з японським ім’ям, щось самобутнє. Важко сказати, що саме. Чи то підрульові перемикачі з люфтами у всіх площинах, то чи бовтається личинка замка запалювання, то чи криво поставлені заглушки гвинтів.

Начебто, дрібниці, а в сумі вони дають тривожну картину: якщо так зібрали салон, то який киянкою вбивали поршні в блок? Хоча, якщо чесно, мотор якраз і не повинен викликати побоювань: ВАЗовский двигуни зазвичай досить витривалі. Хоча, звичайно, восьмиклапанний 1,6 л і 87 к.с.

– це вже солідний такий привіт з минулого. Але гаразд, їздить же.

А тепер – сюрприз. У нас в машині коштує не проста механічна коробка, а справжнісінька АКПП Jatco JF414e! І ще радує комплектація нашого екземпляра – топова DREAM I. Є, правда, і подорожче версії: DREAM II і DREAM III, причому остання версія з «автоматом» коштує 602 тисячі. Наша дешевше, всього 568 тисяч. В принципі, все, що треба, тут є.

Зверніть увагу

Єдине, чого іноді не вистачало, так це хоча б простенького парктроника. І дивно, що цієї копійчаної опції немає в комплектації DREAM II, хоча в ній вже є і мультимедійна система з навігацією, і датчик світла, і датчик дощу, і кілька інших речей, без яких цілком можна прожити. Але задній парктронік можна отримати тільки в комплектації DREAM III. Печаль.

Ну все, давайте повернемо ключ і поїдемо кататися.

… і  грянув грім

Шумоізоляція у Датсун краще, ніж у Гранти. У всякому разі, так стверджує теорія. На практиці на холостих обертах мотор чути добре, а при розгоні здається, що він кричить на колінах у водія. І справа не тільки в «шумка».

двигун

Перші кілометри я їхав зі страхом. Звідки цей рев? Зазвичай я їжджу на машині з мотором, характеристики якого повністю співпадають з тим, що стоїть під капотом on-DO: ті ж 1,6 літра, ті ж 87 кінських сил. Але чому в моєму Логане набагато тихіше, хоча і він в плані акустичного комфорту застряг на рівні гагарінського «Востока-1»? Здається мені, причина криється в роботі АКПП.

Розігнатися швидко – практично таке ж природне бажання нормальної людини, як відібрати мікрофон у Ольги Бузової. Коробка це бажання розуміє і намагається перемикати передачі пізніше, десь на 3,5-4 тисячах оборотів в хвилину. А на цих оборотах мотор вже реве, як білий ведмідь у відлигу. Вихід є: не треба тиснути на тапку з усієї дурі.

В принципі, динаміка у Датсун непогана, в потоці триматися легко, і крутити мотор зовсім не обов’язково. Звичайно, все було б простіше на машині з МКПП, а й тут можна звикнути. Натискати на педаль потрібно не сильно, і тоді коробка почне міняти передачі на менших оборотах.

І якщо перемикання відбуваються на 2 000-2 500 об / хв, то можна уникнути розриву барабанних перетинок.

Що в машині дійсно приголомшливе – так це ходова частина. ВАЗ в принципі вміє робити підвіски для наших доріг, але у on-DO мистецтво їздити на нашу асфальту досягло свого апогею.

Трамвайні колії Datsun взагалі за нерівність не вважає, а «лежачим поліцейським» зухвало регоче в обличчя.

важливо

Так, тут над підвісками попрацювали чудово! Не варто від цього автомобіля чекати якоїсь видатної керованості, але на дорозі він тримається пристойно, хоча й дуже схильний «парусити» при бічному вітрі.

Datsun on-DO Заявлений витрата палива на 100 км

Міський цикл, л Заміський цикл, л Змішаний цикл, л

10,4 6,1 7,7

Але ми знову повертаємося до звуків. Натискання будь-якої кнопки, що викликає роботу реле, відгукується характерними клацаннями з-під панелі. І реле, які можуть клацати, як капкани, викликають повагу. Гаразд, зробимо музику голосніше.

І знову щось пішло не так. Якщо ви відносите себе до меломанам, звук цієї аудіосистеми вам теж до смаку не доведеться. Кров з вух не тече, але в 2017 році знайти машину з такої штатної «бормоталкой» важко.

Розгін до 100 км / год

У підсумку перші пару днів до машини треба звикнути. Доведеться навчитися їздити з чотириступінчастим «автоматом» і правильно користуватися педаллю газу.

І потім коробка навіть починає подобатися, що, в общем-то, правильно: ресурс цього агрегату непоганий, тисяч 200 без вкладень від’їздити зможе (при правильному обслуговуванні).

Та й вазовский мотор Датсун, незважаючи на деяку архаїчність, теж дуже навіть витривалий і невибагливий. Напевно, це як раз те, що потрібно бюджетної машині.

Що їй точно не треба, так це той витрата палива, яка вона вперто показувала всі п’ять днів. При активній їзді по місту – 13 літрів на сотню. Якщо педаль газу чіпати чуть-чуть, можна вкластися в 10,5.

По трасі залежність від швидкості теж велика: якщо їхати 130 км / год, то дай бог не перевалити за 10 літрів, якщо їхати 80-90, то апетит в цілому нормальний – близько 7,5 літрів.

Більшого від тандему цього мотора і коробки очікувати, напевно, і не варто було.

Порада

До речі, з бензином пов’язані ще кілька історій. Давно вже не потрапляла машина, яка показує рівень палива в залежності від її горизонтального положення або навіть від розгону і гальмування. Думаю, якраз з часів «п’ятнашки». Цікаво, на сучасних Пріора так само?

Обсяг паливного бака

Коли бензину залишилося в баку на одну поділку (і навіть не питайте, скільки це в літрах!), Ранковий запуск мотора відбувся тільки з третього разу. Думаю, особливо взимку буде корисно підтримувати в баку вищий рівень палива.

Але тут я згадали не 2115, а свою стару Нексию 1997 року: там теж пуск двигуна був невпевненим, якщо стрілка покажчика рівня палива наближалася до нижньої риски.

При палаючої лампочці мотор працювати міг, а ось запустити його можна було вже не завжди.

Ну, і найбільший сюрприз розряду «ржака» чекав мене на лючке бензобака. Коли довелося вперше їхати на АЗС, задався питанням: який лити бензин? Тільки 95 або можна 92? Дай-но, думаю, на лючке подивлюся.

Открыл его — а там с внутренней стороны вместо рекомендации марки бензина какая-то наклейка со следующим вопросом: «- столица Беларуси?» Предполагаю, что если Беларусь названа именно так, а не Белоруссией, то автор наклейки проживает именно в этой стране.

Может даже и в столице – городе Минске.

Откуда она там, я не понял. Пришлось лезть в мануал, где всё категорично: только АИ-95. Ладно, его и зальём.

Кстати, обратите внимание на антикоррозийную обработку петли лючка. Аккуратно, ничего не скажешь. Да и неокрашенные болты, например, дверных петлей и замков тоже не радуют. Ржаветь они не будут, но выглядит как-то неаккуратно. Впрочем, аккуратного тут почти ничего нет, так что можно не напрягаться.

Что в итоге?

Максимальная скорость

Чи вийшло у Рено-Ніссан зробити з Гранти іномарку? Ні. Ні формально, ні номінально. Формально – тому що збирають Датсун в Росії, номінально – тому що збирають традиційно криво.

Але якщо є бажання купити недорого нову машину з «автоматом», а потім не сильно витрачатися на її утримання, то Datsun on-DO цілком можна розглядати в якості такого автомобіля.

Зверніть увагу

Їздити він може, звикнути до нього теж можна, а деякі огріхи збірки і не найприємніші враження від салону легко списуються на його бюджетность. Та й на швидкість вони не впливають.

Іномаркою Датсун здасться тільки тим, хто пересяде в нього з вітчизняного автомобіля. А якщо ви вже встигли покататися хоча б на 15-річному нормальному імпортному автомобілі, то on-DO навряд чи справить на вас приємне враження. Хіба що тим, що він новий, і що він не ВАЗ.

  • Боронь боже мене від такого вибору … 55%, 18671867 55%
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…