Це найперший позашляховик марки Geely. Він також відомий під іменами Geely Global Hawk GX718, Englon SX7 і Gleagle GX7. Гряде глобальна уніфікація, суббренди ліквідують, і всі моделі надінуть єдині шильдики Geely. Але до цих пір паркетник може не дожити.

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Рідкісний випадок – нас запросили на презентацію застарілої моделі. У нинішньому вигляді кросовер Geely Emgrand X7 спостерігається з 2009 року, у нас продається з 2013-го. Рестайлінг, проведений навесні 2014 го, «російських» машин ще не торкнувся.

У 2017-му паркетник і зовсім знімуть з конвеєра, та й суббренд Emgrand ось-ось припинить існування. Навіщо ж приймати запрошення? Все просто. Перш ми ніколи не їздили на продукції марки Geely, а тут московське представництво вперше в своїй історії влаштувало виїзний тест для журналістів.

Чим не привід заповнити прогалини в пізнанні «китайців» і в каталозі Драйву?

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Від марки Volvo, якою з 2010-го володіє Geely, цього кросоверу не перепало нічого: ні дизайну від Пітера Хорбері, ні передових шведських технологій. Старість не радість.

У Geely свої причини зібрати пресу. Бренд вирішив вийти на новий рівень відкритості, розповісти про себе, привернути увагу в найтяжчий для автоіндустрії час. Робити це по нинішній моді потрібно з кросовером.

Так ми і опинилися наодинці з літньою моделлю Emgrand X7, адже ніякого іншого паркетника фірма Geely нам поки запропонувати не готова. Рестайлінговий позашляховик обов’язково добереться до Росії, але в кращому випадку до кінця цього року.

Погляньте на нього.

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

У оновленій машини інші ґрати, передній бампер і світлотехніка. Ззаду помінялися тільки ліхтарі. В цілому зовнішність став суворіше. Інтер’єр теж змінився на краще, причому значніше, ніж зовнішність. Оснащення стало багатшим.

Тест-драйв проходить в Білорусі, де «ікс-сьомі» випускають методом великовузлового складання SKD на заводі «Белджі» в Борисові (спільному підприємстві Geely, БелАЗ та «Союзавтотехнологій»). Тут ставлять двигуни і коробки разом з підрамником, кріплять підвіски, гальмівні системи, кермо, паливний бак, подушки безпеки.

Серйозних претензій ні до білоруських, ні до китайських збирачам немає – на подив акуратна робота. А ось до дизайнерів питання є. Екстер’єр малювала команда Фабріціо Джуджаро з бюро Italdesign Giugiaro. Ніхто так і не зрозумів, чому у маестро вийшла майже повна копія «третьої» Тойоти RAV4.

Адже початковий концепт подібності з «японкою» не мав.

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Про намір поборотися в сегменті SUV компанія Geely заявила в 2008 році в Пекіні, представивши шоу-кар Geely NL Concept. Машину не тільки намалювали на комп’ютері, але і побудували живцем.

На відміну від тойотовского Рафіка, Emgrand X7 мені на дорогах раніше ніколи не зустрічався. Не дивно. За весь час продажів в Росії (півтора кризових року) кросовер знайшов трохи більше 5000 покупців.

У прагненні підстьобнути попит китайці з першого травня знизили ціни в середньому на 50 000 рублів. Базовий вседорожник з дволітровою атмосферної «четвіркою» (139 к.с., 178 Н • м) і п’ятиступінчастою “механікою” коштує тепер 699 000. Машина з мотором 2.4 (148 к.с.

, 210 Н • м) і шестідіапазонним «автоматом» обійдеться мінімум в 789 000. Топова комплектація – 815 000. Дорого?

Але ж знайшлися в нашій країні 757 осіб, які розщедрилися на Geely Emgrand X7 в цьому році! Вважали за краще адже вони повнопривідному Дастера цього виключно передньопривідного «китайця» … Беру ключ від «ікс-сьомого» з мотором 2.4 і «автоматом». Важка двері закривається з першого разу і з добротним звуком.

Широке плоске крісло має електричні регулювання. Кермо настроюється тільки по висоті. Навколо водія все якось занадто наївно, сіро і з першого погляду зрозуміло. Простецький пластиковий інтер’єр без жодних надмірностей. USB-порт відсутній. Явна ретро. Але і навмисною азіатчини немає, багато «повітря».

Дастер-то помітно тісніше буде.

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

У салоні вистачає дрібних ергономічних прорахунків, а також просто застарілих рішень, наприклад, дрібних монохромних дисплеїв і запуску двигуна тільки ключем. Шкірозамінник так собі. З показаного на цьому фото хочеться похвалити хіба що здоровенні дзеркала – оглядовість відмінна.

У відповідь на натискання акселератора движок видає незадоволене «му». При переході «автомата» на другу передачу ледь почався розгін переривається провалом по тязі. До третьої, самої їздовий, добираємося болісно довго. На четвертій – знову провал. До п’ятої та шостої розвиваєш-таки швидкість.

На вищих передачах Emgrand X7 нормально мчить по трасі. Але відпустиш кермо – і машину починає відводити вправо. Водій, пильнуй! Для обгонів переходь в ручний режим: друга чесно тримається, викручуючись до відсічення, третя теж. Динамічно можна їхати тільки так … За паспортом мотор 2.4 і «автомат» розганяють до 100 км / год за 12 с, 2.0 з «механікою» – за 15. За відчуттями це триває набагато довше.

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Машина на “механіці” (фото праворуч) дісталася нам в максимальній комплектації Luxury, тому у неї є однозонний клімат-контроль. «Автоматичний» Geely Emgrand X7 (третя за дорожнечею версія з чотирьох) задовольняється кондиціонером. Обігрів передніх сидінь йде «в базі» у всіх «ікс-сьомих”.

Діагноз «не їде» суворий, але відносно нашого Емгранда справедливий. Гаразд «автомат», а на «механіці» як воно? Не набагато кращі. Перша «коротка» передача встромляється із зусиллям і пластиковим хрестом. Друга – не розженешся і тут. Третя – знову на висоті.

Але мотори в цих режимах крутяться голосно, і непогана звукоізоляція допомогти не в силах. На швидкостях за сотню (я порушив білоруський ліміт 120 км / год і боязно дійшов до 140) докучає в основному шум штатних китайських покришок GitiComfort SUV 520.

Передні і задні пасажири під час бесіди змушені підвищувати голос. Водій це робить мимоволі – роздратований.

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

На маршруті був маленький ділянку «легкого офроуд». Навіщо? Там проїде будь-яка вітчизняна машина. Зрозуміло, впорався і Emgrand X7. На щастя, ризикувати по-крупному і з’їжджати з грунтовки ніхто не став.

Дратує ще й писк. Він лунає при перевищенні позначки 120 км / год, вимагає зменшити швидкість. Відключити пискавку не можна, а обдурити можна, якщо розганятися потихеньку. Крім того, іноді глючать датчики, видаючи сигнал про непристебнутих пасажирів, яких в кріслах немає.

Незважаючи на все це, більшість відгуків власників «китайця» на Драйве2 – позитивні, а деякі і захоплені. Типова схема «прийшов – побачив – полюбив – почитав форуми – облазив конкурентів – купив – задоволений, всім раджу». Машину називають «шахраєм», «Емік», нахвалюють якісну збірку, захоплюються головним світлом …

Я ж згадую е-мобіль і старий Chery Tiggo. У порівнянні з ними Emgrand X7 виграє, але, наприклад, Haval кладе Geely на обидві лопатки.

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Машини, що були на тесті, пробігли близько 3500 км. На цьому етапі ні скрипів, ні хрускотом, ні “цвіркунів” не виявлено. Виробник дає гарантію на три роки, або 100 000 км. Термін звичайний, але, скажімо, Lifan сміливіше: п’ять років, або 150 000 км.

Ех, і керованість не радує. Кермо c гідропідсилювачем – незмінно середньої тяжкості. Качнёшь на шосе баранку з боку в бік – автомобіль не відчуває. Та й інформативність ніяка. Педаль гальма туга донезмоги, тиснути і тиснути. На ній можна залишити ногу відпочивати, а то і обидві. Підвіска средненькая.

Нерівність невеликого калібру скругляются непогано, що-небудь побільше загрожує пробоєм. Крен в поворотах значні. За детальну трансляцію в салон мікропрофілю дороги «спасибі» швидше за згадуваним вище шинам … Ой, а витрата палива-то – близько 10 л / 100 км на трасі. За паспортом в місті агрегат 2.4 жере майже 15 літрів …

З полегшенням віддаю ключ колезі і пересаджуюся на задній ряд. Відпочивати. Адже товариш там безтурботно спав.

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Спинки другого ряду відхиляються і назад, правда, діапазон невеликий. На центральному тунелі ні дефлекторів обдування, ні розеток – одна лише попільничка.

Скільки місця! Над головою увійде футбольний м’яч. Між ногами і спинкою переднього крісла встане валізу. Дуже просторо. Тільки сидіння встановлені низько, через що сидиш із задертими колінами, – краще б підняли вище, відібравши непотрібний дециметр над головою.

Діагональні ручки на дверях не дають комфортно покласти руку. В іншому – добре, і подрімати без проблем. Очікував від задньої підвіски «ударної роботи» по пасажирах, аж ні. Другий ряд виявився для мене оптимальним місцем в цьому китайському кросовері.

Всі негаразди управління позаду, точніше – попереду, у водія, а на гальорці – благодать.

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Вантажний відсік і так більш ніж пристойний, а задні сидіння ще й рухаються вперед на санчатах.

За обсягом багажника (580 л) Emgrand X7 уделивает абсолютна більшість конкурентів. Під фальшполом – органайзер. У ньому ближче до дверей лежить набір інструментів, а за спинками сидінь – вільні слоти для всякої всячини.

Повнорозмірна запаска висить під днищем. До речі, у багажника є нюанс.

Якщо відкривати його кнопкою з салону (такий же гальмівний, як клавіша борткомп’ютера), до п’ятої двері потрібно поспішати – інакше вона автоматично заблокується і починаймо її знову …

Кросовер пройшов краш-тести за китайською методикою C-NCAP, заробивши за результатами фронтальних ударів з перекриттям в 40 і 100% і бічних зіткнень … Більше п’яти максимальних зірок! У Піднебесній таке можливо – малюють шість зірочок, що не докрашівая одну з них. Суперники виступили слабкіше: Brilliance V5 – на п’ятірку, Changan CS35 і Lifan Х60 – на четвірку.

Зараз російську сертифікацію проходить Emgrand X7 з рядною «четвіркою» 1.8 (127 к.с., 162 Н • м), вже доступною в інших країнах СНД. За розрахунками маркетологів, ця версія потрапить в цінову нішу до 600 000 рублей. Її-то бажаючим і варто брати. «Не їхати» вона буде так само (до 100 км / год за 15 с), бензину споживати трохи менше, в іншому все те ж саме.

Що до нашого знайомства з маркою Geely, воно вийшло передчасним. Чи не приспіли ні новий дизайн, ні ребрендинг, ні технології Volvo, ні сучасні моделі. Йти з Росії Geely не збирається: працюють 92 дилера в 73 містах, діють заводи «Дервейс» і «Белджі». Так що з автомобілями цього бренду ми зустрінемося ще не раз.

Є надія, що оцінка новинок буде вищою за нинішню трійки з мінусом.

Паспортні дані

Geely Emgrand X72.0 Luxury MT2.4 Prestige ATКузовДвігательТрансміссіяХодовая частьЕксплуатаціонние характеристики

Тип кузова універсал універсал
Число дверей / місць 5/5 5/5
Довжина, мм 4541 4541
Ширина, мм 1 833 1 833
Висота, мм 1700 1700
Колісна база, мм дві тисячі шістсот шістьдесят одна дві тисячі шістсот шістьдесят одна
Колія передня / задня, мм 1560/1560 1560/1560
Споряджена маса, кг 1615 1655
Повна маса, кг 1915 тисячі дев’ятсот шістьдесят п’ять
Обсяг багажника, л 580 580
Тип бензиновий бензиновий
Розташування спереду, поперечно спереду, поперечно
Число і розташування циліндрів 4, в ряд 4, в ряд
число клапанів 16 16
Робочий об’єм, см³ одна тисяча дев’ятсот дев’яносто сім 2378
Макс. потужність, к.с. / об / хв 139/5900 148/5700
Макс. крутний момент, Н • м / об / хв 178/4250 210/4250
Коробка передач механічна, п’ятиступінчаста автоматична, шестиступінчаста
привід передній передній
Передня підвіска незалежна, пружинна, McPherson незалежна, пружинна, McPherson
Задня підвіска незалежна, пружинна, багатоважільна незалежна, пружинна, багатоважільна
передні гальма дискові дискові
задні гальма дискові дискові
Шини 225/65 R17 225/65 R17
Дорожній просвіт, мм 171 171
Максимальна швидкість, км / год 170 170
Час розгону з 0 до 100 км / год, з 15 12
Витрата палива, л / 100 км
– міський цикл 11,4 14,7
– заміський цикл 7,0 8,7
– змішаний цикл 8,6 10,8
норма токсичності Євро-4 Євро-4
Ємність паливного бака, л 60 60
паливо АІ-95 АІ-95

техніка

Підвіски – стійки McPherson спереду і багаторичажка ззаду – зібрані на підрамниках. Злі язики твердять, що шасі, як і багато іншого, китайці скопіювали з Тойоти RAV4 попереднього покоління. У Geely відмовляються, але частка правди в розмовах про клонування точно є. Власники пишуть на форумах, що багато деталей Емгранда X7 повністю уніфіковані з Рафіком.

У Geely пишаються жорсткістю несучого кузова кросовера, підтвердженої успішними краш-тестами C-NCAP. Китайці повідомляють, що конструкція посилена енергопоглинаючими «брусами безпеки». Передок – двошаровим зі сталі, корми – одношаровим з алюмінієвого сплаву. Є бруси і в дверях.

Знайдіть десять відмінностей. Зліва – дволітровий «атмосферник» JLD-4G20 (139 к.с., 178 Н • м). Праворуч – «четвірка» JLD-4G24 обсягом 2,4 л (148 к.с., 210 Н • м). Обидва відносяться до серії GeTec і сягають корінням до старих моторів Mitsubishi.

Зверніть увагу

Це далеко не найсучасніші агрегати з арсеналу Geely. У неї є повний спектр бензинових двигунів об’ємом від літра до 3,5 л. У їх числі движки з турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням палива. Турбомотор 1.

3 рази отримав в Китаї звання «Двигун року».

Механічні коробки передач більшість китайських автовиробників роблять самі, а «автомати» зазвичай закуповують на стороні. Однак у Geely шестиступеневий «автомат» з гидротрансформатором свій власний.

Правда, розробили його австралійці з фірми DSI (Drivetrain System International), яка тривалий час постачала трансмісії Форду, потім головним клієнтом був SsangYong.

Коли останній опинився на межі банкрутства в 2009 році, DSI розорилася і Geely викупила фірму разом з інтелектуальною власністю. Тепер китайці випускають австралійські «автомати» у себе.

Кажуть ..

У січні цього року білоруські журналісти Дмитро Новицький та Антон Шелковіч взяли на заводі «Белджі» абсолютно звичайний, за їхніми словами, серійний Emgrand X7 і за 38 діб проїхали на ньому 24 000 км з Мінська до Оймякона, одного з таких полюсів холоду. Температура опускалася до -50 ° C, дороги траплялися пекельні, проте вседорожник пройшов маршрут без поломок і замін.

Перед поїздкою автомобіль з дволітровим мотором і «механікою» пройшов планове ТО, в ході якого був оснащений додатковим захистом двигуна і новими зимовими шинами. Ось і вся підготовка.

Добравшись до Оймякона і переконавшись в надійності «китайця», мужики заклали ще один гак в 3000 км до Магадана і повернулися на старт своїм ходом. Шкода, цей подвиг не допоможе на ринку дорестайлингового паркетнику Emgrand X7 – його дні полічені. Однак якщо все це правда, то для Geely – плюс до карми.

Тест драйв Джилі Емгранд х7

Емгранд Х7 став першим позашляховиком автомобільного концерну Джилі, до цього вони були відомі своїми седанами і хетчбеками. Компанія запропонувала великому італійському дизайнеру розробити дизайн нової моделі. І він виконав це блискуче. Результатом став стильний Джилі Емгранд Х7.

Якщо дати характеристику зовнішнього вигляду даного авто в двох словах, то тут відмінно підходить вираз просто і зі смаком. Цього ефекту вдалося домогтися без різних новомодних примочок і елементів. З виходом нового автомобіля автолюбителі по-новому поглянули на моделі даного китайського виробника.

Тому і був проведений тест драйв Джилі Емгранд х7, щоб всі змогли оцінити сильні і слабкі сторони автомобіля.

Звання позашляховика Емгранд Х7 отримав не просто так, у нього значні розміри, і широкий дорожній просвіт. У довжину він досягає чотирьох з половиною метрів, колісна база 2,6 метра.

Проведення тест драйву Джилі Емгранд х7 на прохідність дав результат що він відмінно підходить як для міста, так і для сільської місцевості, при цьому будь-яких змін по відчуттях під час їзди ви не відчуєте.

Висота кліренсу дорівнює 17,5 см, а це значить, що йому не страшні бордюри в місті, вибоїни на сільській дорозі, і інші недоліки на дорожньому полотні. Коли дивишся на даний кросовер то він нагадує велику, солідну і доброзичливе створення. Ззаду кузов оснащений мініатюрними ліхтарями, невеликим бампером.

Двері значні, великі скла дозволяють добре бачити дорогу водію, і пасажирам насолоджуватися видом з вікна під час їзди. Що стосується автомобільної даху-вона ниспадающая, з широкою задньою стійкою. Колеса з сімнадцяти дюймовими дисками.

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Передня панель солідна, на ній розташована велика кількість різних кнопок, які відповідають за систему управління температурою, кондиціонер, аварійну систему, підігрів передніх сидінь, мультимедійний комплекс, який до речі полягає шість динаміків і рідкокристалічних екрану. У більш повної комплектації модель Джилі Емгранд Х7 має клімат контроль, передній і задній парктронік, металеві накладки на дверні поріжки, водійське сидіння регулюється за допомогою електроприводу, оббивка в салоні виконана в шкірі.

Багатьох автовласників цікавить скільки ж може коштувати така модель з такою гарною початковій комплектацією. І тут компанія Джилі приємне радує своїх потенційних покупців-вартість Емгранд Х7 приблизно дорівнює 645-675 тис.Для кросоверів такого рівня це зовсім небагато.

При виробництві своїх автомобілів концерн Geely переслідує одну мету-випускати надійні і безпечні моделі. Тест драйв Джилі Емгранд Х7 повністю підтвердив відмінну безпеку цієї машини. Її забезпечують високоякісні системи ABS і EBD і наявність подушок безпеки. Компанія C-NAP провела краш-тест і виставила найвищу оцінку «5 +» -це кращий показник з безпеки.

Думка експертів про тест драйві

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відеоРізні фахівці і співробітники автомобільних журналів провівши тести Джилі Емгранд Х7 розійшлися в своїх оцінках за деякими критеріями. Наприклад, були високо оцінені зовнішні характеристики даної моделі. Також не залишилися не поміченими міцний каркас і динамічна кузовна форма. Великі колеса, опуклі передні колісні арки роблять вигляд автомобіля більш агресивним. Сидіння в салоні зручні і м’які, а підтримки з боків дуже сподобаються високим водіям.

Зате, коли мова йде про саму збірці, лакофарбовому матеріалі, товщині металу і пластмасових панелях салону-тут думки після тест драйву Джилі Емгранд Х7 розійшлися. Але можливо це сталося через те, що тести Джилі Емгранд Х7 проводилися на різних машинах, тобто були використані виставкові, серійні моделі, а також машини, які збиралися на Україні і в Китаї.

Хорошу оцінку отримали заднє відділення автомобіля, як зручне для розташування трьох пасажирів. Шкала спідометра і тахометра легко читається. Зате екран бортового комп’ютера отримав не дуже хороші відгуки-розташування не зручне, інформацію погано видно, також експертам не сподобалася кліматична установка.

можливості автомобіля

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Під час обгонів автомобіль також відчуває себе впевнено. Амортизатори дозволяють без проблем долати дорожні перешкоди. Що ж стосується технічних показників, то виробник Джилі Емгранд Х7 видав такі відомості:

  • модель оснащена шістнадцяти клапанними циліндрами
  • двигуни йдуть трьох варіантів-1,8л, 2л, 2,4л.
  • Потужність також трьох видів-127лс, 139лс, 158лс.
  • Витрата палива по місту в середньому від дев’яти до десяти літрів
  • КПП може бути автоматичною або механічною на ваш вибір.

Що ж можна сказати після проведеного тест драйву Джилі Емгранд Х7- так, це дуже цікава модель. Плюсів дуже багато, починаючи від її ціни і закінчуючи технічними даними.

Виробникові вдалося зробити майже нереальне зібрати в одному автомобілі хорошу екіпіровку, високу безпеку, привабливий вигляд і все це за демократичну ціну. Звичайно мінуси теж є, але в порівнянні з кількістю позитивних моментів вони просто незначні.

Якщо ви всерйоз подумує про покупку даного автомобіля, то можете подивитися відео ролики з проведених тест драйвів, щоб у вас склалося більш повне враження про Джилі Емгранд Х7
Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Джилі Х7: відгуки, ціна, фото, тест-драйв, відео, характеристики

Світ китайських кросоверів щорічно поповнюється добрим десятком моделей і оновлень, а деякі авто готові дати фору за технічним оснащенням і європейським бюджетним конкурентам. Джилі Емгранд Х7 став саме таким автомобілем, огляд якого доставляє щире задоволення.

І якщо до появи цього авто багато скептиків пророкували падіння ринку кросоверів з Піднебесної, то сьогодні подібних заяв залишилося мало.

Приємні відгуки власників, а також гідні результати краш-тесту China NCAP на п’ять зірок автоматично зробили модель лідером серед співвітчизників.

важливо

Приємні фото і вражаючі відео дозволять вам вивчити класичну зовнішність цього кросовера, але тільки особистий тест-драйв зможе показати всю красу розробки.

Транспорт дуже цікавий для покупця тим, що ціна на 2015 рік не змінилася, і сьогодні покупець Geely Emgrand X7 отримає ще більше переваг у вигляді вигідною вартості.

Розглянемо головні особливості першого покоління дивного кросовера від Джилі.

Зовнішність і огляд інтер’єру популярного авто з Китаю

На рекламних фото видно всі переваги зовнішності екстер’єру від ItalDesign. Кращі італійські майстри доклали руку до того, щоб на відео і в реальному житті автомобіль виглядав чарівно. Джилі Х7 вартий уваги, адже машина стала першим дорогим в розробці проектом корпорації. Серед визначних рис зовнішності при огляді головними виявляються такі риси:

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

  • авто має ідеальні прийняті в автомобільному світі пропорції на відміну від інших китайських розробок;
  • кросовер наповнений енергією, його зовнішність закликає до швидкості і приємною комфортною поїздці;
  • на тест-драйві і особистому знайомстві вас здивує якість кожного вузла, розробка машини відмінна;
  • візуальна ціна екстер’єру та інтер’єру досить висока, Джилі ще не випускав таких авто;
  • у відгуках власників пишуть багато про класної ергономіці, яка зробить транспорт оптимальним для кожного покупця.

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Комфорт поїздки сьогодні цінується, тому Geely Emgrand X7 реалізований якісно і практично. В інтер’єрі вас чекає нагадування про те, що кросовер має цілком гідними технічними характеристиками і може приємно здивувати своєю поведінкою на дорозі. Все всередині автомобіля заточене на практичність і зручність управління. Джилі Х7 розроблений з урахуванням сучасних вимог до машини.

Технічні характеристики – стимул до покупки китайського авто

Огляд реальних відгуків власників про техніку, а також перегляд відео за участю Емгранд Х7 – це ще один шанс переконатися в достойності машини.

Geely Emgrand X7 здатний здивувати на тест-драйві, а також постійно доставляти приємні емоції в експлуатації. Вся технічна частина кросовера реалізована для допомоги водієві в різних дорожніх ситуаціях.

У Джилі Емгранд Х7 реалізовані наступні технічні характеристики:

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

  • базовий двигун на 2 літри здатний порадувати 139 кінськими силами;
  • версія автомобіля з ціною вище володіє 2.4-літровим 148-сильним агрегатом;
  • для більш потужного двигуна доступний автомат, для молодшого – тільки механіка;
  • повного приводу поки немає, але він і не обов’язковий для сфери використання Джилі Х7;
  • у Емгранд Х7 є безліч переваг у вигляді якості реалізації технічних вузлів.

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Знайти недоліки в технічних характеристиках машини не зміг навіть строгий краш-тест, який Geely Emgrand X7 пройшов на відмінно.

Витрата палива на тест-драйві нової машини з молодшим агрегатом складає 8.6 літрів на 100 кілометрів. Автомат і старший мотор збільшать витрата палива до 10.4 літра в змішаному циклі.

Але ціна експлуатації кросовера залишається досить низькою, виходячи з відгуків власників.

Ціни і комплектації – головний плюс китайського авто

Якщо безпеку і якість машини довів краш-тест, а в її комфорті ви переконаєтеся на тест-драйві, залишилося вирішити положення машини тільки в одному аспекті – відносно ціни. Джилі Емгранд Х7 приємно здивує вас і в цьому аспекті. Базова вартість машини становить 650 000 рублів, і в цю цифру вже включені базові чинники безпеки і комфорту для Джилі Х7:

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

  • повний комплект подушок безпеки для водія і пасажира;
  • система ABS з EBD для впевненого гальмування в будь-якій ситуації;
  • заводська сигналізація від Джилі з хорошою надійністю;
  • простий, але цілком доречний кондиціонер;
  • обігрів передніх сидінь і безліч електронних налаштувань;
  • функціональний комп’ютер з керуванням багатьма функціями;
  • хороша трансформація салону і інші тонкощі.

Джилі Емгранд Х7 насправді виявився приємним пропозицією, як за вартістю, так і за технічними даними. Кросовер навіть при побіжному огляді виявляється дуже приємним придбанням.

Подивіться відео, вивчіть різницю в комплектаціях і інші особливості машини, адже так ви зможете отримати більш повне уявлення про те, скільки разів краще вибрати.

Найдорожчий варіант машини обійдеться вам 765 000 рублей, що також не виглядає страшною цифрою для транспорту такого класу.

підводимо підсумки

Якщо ви хочете придбати зручний і цілком надійний кросовер, Емгранд Х7 стане хорошою покупкою, яка задовольнить всі ваші вимоги.

Відгуки власників, які довго вибирали і все ж вирішили купити цю машину, кажуть про прекрасне як паркетника. Багато дивує такий підхід у ставленні до транспорту з Піднебесної, але негативних відгуків практично немає.

Це ще раз говорить про те, що китайцям вдалося зібрати дивовижний за всіма параметрами продукт, готовий конкурувати на світовому ринку.

Вихід виробників з Китаю в Європу з новим Geely Emgrand X7 стане черговим підтвердженням того, що концерн добре продумав свою стратегію розвитку і покращує якість машин. Інакше на ринку Європи китайцям нічого робити. У Росії корпорація Geely також підвищує популярність, завдяки своїм покращенням якості та комфорті поїздки.

Огляд Джилі Емгранд Х7 – ламаючи стереотипи китайського автопрому

Останнім часом китайські виробники автомобілів стрімко завойовують не тільки внутрішній, а й зовнішній ринок.

Традиційна працездатність жителів Піднебесної, а також їх скрупульозність дозволили перетворити даний сектор промисловості в справжнє економічне диво.

В результаті автопром в Китаї став важливим елементом в конвеєрі наповнення місцевого бюджету значні фінансові кошти.

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Основна увага розробники приділили не так технічними характеристиками, скільки безпеки машини, її комфортабельності, дизайну і надійності.

Компанія Geely впевнено входить в десятку найбільш розвинених виробників автомобілів у величезній азіатській країні. Концерн поступово нарощує свою присутність на профільному ринку, розширюючи свій асортимент за рахунок розробки якісних і презентабельних моделей для всіх верств населення. Саме таким автомобілем є Geely Emgrand X7 – перший кросовер в лінійці компанії класу К1.

Вид зовні – як виглядає передньопривідною Емгранд Х7?

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Навіть поверхневий погляд на нову модель Джилі допомагає побачити властиві їй неабиякі динамічні можливості.

Поєднання прямих, плавних і ламаних ліній, масивність передка, рельєфні риси кузова – все ці деталі роблять дизайн кросовера цікавим і свіжим. Важлива перевага Geely Emgrand X7 – його стиль створювався з нуля, на відміну від багатьох конкурентів, елементарно змальованих з популярних японських або північноамериканських моделей.

Незважаючи на те, що Емгранд Х7 вважається класичним прикладом паркетника, він має відмінну деталь – його корми високо піднята. Це конструкційну рішення дозволяє машині долати більшість перешкод, підніматися на вершини і спускатися з них. З усіх боків кросовер виглядає дуже стильно і сучасно.

Geely Emgrand X7 – це автомобіль бюджетного класу. Виділення обмеженої кількості коштів на розробку дизайну не вплинуло на китайських інженерів, які зуміли створити такий же вишуканий і яскравий паркетник, як і їхні закордонні конкуренти.

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Інтер’єр – недорого і зі смаком

Габарити Джилі Емгранд Х7 (а вони такі: довжина – 4541 мм, висота – 2661 мм і ширина – тисячу вісімсот тридцять чотири мм) дозволили зробити салон максимально просторим, а значить, і зручним для водія і пасажирів. Власники авто відзначають оптимальне розташування органів управління, що свідчить про продуману ергономіку.

Центральна консоль має значні розміри. На ній розташовані всі прилади, необхідні для керування автомобілем, в тому числі бортовий комп’ютер. Інженери спробували зробити ухил в бік іноваційних – на зміну звичайним важелів, тумблери і механічним перемикачів прийшли кнопки і круглі циферблати.

Що під капотом – технічні характеристики

Успішні продажі нової моделі багато в чому будуть залежати не тільки від хорошого дизайну, а й від технічних параметрів. Як і раніше, китайський автопром не може вирішити наболілу проблему з апаратної начинкою своїх авто. Це в повній мірі стосується і Geely Emgrand X7.

двигун

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

В цей автомобіль було додано значну кількість налаштувань передніх сидінь, з метою збільшення комфортабельності.

Традиційно найбільш вразливе місце автомобілів з Піднебесної. Слабке різноманітність силових агрегатів не дозволяє китайцям розробити інноваційні технічні рішення. Мова не йде про гібридних установках або дизелях – тільки класичні бензинові.

Бензиновий атмосферний, обсяг 2 літри 139 кінських сил 170 км / год (обмежена електронікою) Траса – 8,6 літра Місто – 11,2 літра
Бензиновий атмосферний, обсяг 2,4 літра 150 кінських сил 170 км / год (обмежена електронікою) Траса – 8,8 літра
Місто – 11,5 літра

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Шкала приладів оснащена світлодіодним підсвічуванням, на кермовому колесі присутні кнопки дистанційного керування.

Коробка передач

Кросовер оснащується двома видами КПП. Це звичайна п’ятиступінчаста механіка і більш сучасний 6-ступінчастий автомат. АКПП до останнього часу була розкішшю для китайських машин, тому не дивно, що в Джилі Емгранд Х7 вона буде доступна лише в люксової версії.

підвіска

Для Geely Emgrand X7 властива класична схема McPherson – передня незалежна і важільна ззаду. У місті це сприяє комфортній їзді і відмінної керованості, але для частих виїздів на бездоріжжя не годиться. Привід поки існує в єдиному варіанті – передньому, проте розробники обіцяють оснастити авто повним приводом.

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Джилі Емгранд Х7 поставляється на ринок всього з двома видами двигунів.

Що кажуть про Geely Emgrand X7?

Люди, які вже стали власниками нового кросовера від компанії Geely, переважно задоволені цією машиною. Відзначається її хороша керованість і ергономіка, стильний, сучасний дизайн, що дуже важливо для автолюбителів.

Емгранд Х7 мало чим схожий на звичайні китайські позашляховики. У той же час присутній і невдоволення – особливо що стосується його «ненажерливості».

В цьому плані авто значно програє своїм конкурентам з Азії, Європи і Північної Америки.

Ціни і комплектації для вітчизняних споживачів

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Як і годиться паркетнику, підвіска орієнтована переважно на міське водіння.

У Росії кросовер Geely Emgrand X7 буде пропонуватися у двох основних комплектаціях. Базове виконання – 2-х літровий бензиновий двигун, а також повний пакет технічного оснащення.

Це електросклопідйомники, клімат-контроль, датчики світла і парковки, іммобілайзер, електричний підігрів передніх сидінь і колісні диски з легких сплавів.

Вартість такої версії буде починатися від 550 тисяч рублів.

Топова комплектація включає в себе те ж саме, за винятком встановлення більш потужного силового агрегату – 2,4-літрового мотора потужністю 150 к.с. Покупцям також пропонується автоматична коробка передач і додатковий набір специфічних опцій – бортовий комп’ютер, датчик погоди, фірмова мультимедійна система, панорамний електролюк і шкіряна оббивка салону.

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Модель відмінно підійде як для індивідуальних, так і сімейних поїздок.

Переваги та недоліки Джилі Емгранд Х7 – всього в міру

До переваг нового китайського кросовера можна віднести:

  • Доступну ціну, як для автомобілів подібного класу;
  • Високу безпеку водія і пасажира на передньому сидінні;
  • Ретельно продуманий дизайн, позбавлений викликають деталей;
  • Висока якість збірки;
  • Використання надійних і екологічно безпечних матеріалів;
  • Вражаючу електронну начинку;
  • Хорошу керованість і ергономіку.

Серед недоліків виділяється наступне:

  • Досить слабкі технічні параметри;
  • Убогість вибору комплектації;
  • Високий витрата палива, в тому числі в умовах траси;
  • Надто високий кліренс, особливо підкреслює піднятою кормою;
  • Відсутність повного приводу.

Висновок – Geely Emgrand X7 являє собою китайський кросовер нового покоління. Стильний і сучасний дизайн, а також хороше оснащення нівелюють невелику популярність і недостатню престижність марки. Цінова політика компанії робить Джилі Емгранд Х7 доступним для багатьох вітчизняних споживачів.

Тест драйв Джилі Емгранд х7

Китайці прагнуть завоювати іноземний ринок, а тому старанно розробляють недорогі моделі автомобілів з непоганими зовнішніми і технічними даними. Перш ніж проводити тест драйв Джилі Емгранд х7, варто відзначити, що його ціна утримує його в лінійці найздібніших авто, без проблем пересуваються по бездоріжжю.

Стартова комплектація 2014 не так вже сильно відрізняється від 2013, хоча до безлічі безпечних і відповідають за комфорт опцій і додалися легкосплавні диски, перфоровані шкірозамінник салону і парктроник. Хоча підігрів сидінь до сих пір не передбачений.

Якщо дивитися на джилі емгранд х7 ззаду, то можна відзначити чітку лінію багажника і масивні ліхтарі. Загальне оформлення можна назвати незвичайно-дивним, що надає індивідуальну виразність. Хоча не варто забувати, що крім зовнішньої привабливості авто повинно мати і чимось ще, щоб його гідно оцінили автолюбителі.

Дверцята і кришку багажника можна відкрити ключем, який виконаний в викидний варіанті. Хоча внутрішній дизайн і трохи покращився, але запах пластика всередині все ще відчувається. Присутній фірмова аудіосистема. Вид центральної консолі досить лаконічний.

Після того як Джилі Емгранд х7 пройшов відео тест драйв без особливих проблем, можна з упевненістю сказати, що двигун видає потужність в 127 к.с. Робота мотора в салоні практично беззвучно, якщо не перевищувати позначку в 3 тис.

оборотів. Але так як виробник вказав максимум практично в два рази більше, то на тест-драйві випробували і його. Слід звернути увагу, що з потужністю все в порядку, але чим вище вона, тим вище рівень шуму і вібрацій.

В цілому, рівень параметрів тестованого авто в кілька разів краще, ніж інших моделей з Китаю. Хоча і присутні невеликі недоробки, усувати які ще належить. Нижче представлені найцікавіші тест драйви кросовера Джилі Емгранд х7.

Відео тест-драйв Geely Emgrand

Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відеоGeely Emgrand EC7 вже давно відмінно зарекомендував себе як якісний автомобіль з Китаю. Сотні тисяч задоволених власників по всьому світу того на підтвердження. Відмінні відгуки про седані і хетчбек від власників дозволяють мати вже якесь уявлення про автомобілі. Природно, що можна також подивитися різні відео тест драйв про Geely Emgrand EC7. Про це і буде наша стаття. Тут ви знайдете найбільшу добірку відео з тест-драйву Geely Emgrand EC7 і нового кросовера Geely Emgrand X7.

Після сміху, викликаним попереднім тест-драйвом, можна також подивитися відео тест-драйв від українських колег. В даному відео відмінно описані всі переваги і недоліки даного автомобіля. Китайський седан Geely Emgrand EC7 є еталоном якості для виробників з-під неба. А тепер подивимося український варіант тест-драйву Geely Emgrand EC7:

Тепер заглянемо до Коляничу, який зробив два досить непоганих тест-драйвів автомобілів лінійки Emgrand: EC7 і X7. Тепер відео тест драйв Geely Emgrand EC7 і Geely Emgrand X7 від Колянича:

Порада

Кросовер Geely Emgrand X7 є першим кросовером від Geely. Він відразу завоював довіру автомобілістів. Даний автомобіль має відмінну ціну і просто шикарну комплектацію. Що стосується якості, то даний автомобіль не поступається своїм французьким і корейським конкурентам, що не може не радувати, адже вони стоять на порядок дорожче. Дивимося тест-драйв відео Geely Emgraтв X7:

Тест драйв Geely Emgrand X7. Піднебесний автопром творить чудеса

Проведений свого часу тест драйв Geely Emgrand X7 переконливо довів, що китайці можуть робити щось пристойне. Всупереч популярним анекдотів, у них може вийти цілком собі непогана продукція – знати б тільки, від чого це залежить.

Компанія Geely до випуску Emgrand спеціалізувалася виключно на легковиках – позашляховиків у них не було. Однак, судячи з усього, аналітики концерну не дарма їдять свій хліб з маслом: тепер він намагається відвоювати шматочок ринку і в цьому сегменті.

Тест драйв Geely Emgrand X7 , природно, виявив і окремі недоліки моделі – про них ми розповімо нижче. Однак головне питання, що цікавило випробувачів, з’ясувати вони не зуміли: а наскільки довговічною вийшла машина?

Не секрет, що більшість «китайців», цілком задовільно показали себе на тестах, не витримували, що називається, випробування часом. Сиплються вони досить швидко, та й заводські дефекти нерідкі. Але на це питання зможуть впевнено відповісти тільки ті, хто покатається на цій Geely хоча б пару років.

Перше, зовнішнє враження Emgrand виробляє цілком сприятливе. Зовнішній вигляд досить самобутній, щоб не губитися в натовпі однокласників, але і не зухвало, що може відштовхнути певний контингент потенційних покупців. Стики між пластиковими і металевими панелями суміщені напрочуд якісно.

Кліренс в 177 мм. забезпечує цілком зручну посадку: і дертися нікуди не треба, і провалюватися, як в яму, не доводиться. Крісла актуальною, органічною форми, жорстко-м’які, з вдалою бічною підтримкою.

У салоні без незручностей може розміститися навіть людина зростанням за 190 см. Крім традиційного бардачка, підлокітник обладнаний двома ізольованими нішами (втім, зараз це вже теж традиція). З точки зору наших співвітчизників, недоліком є тільки колірна гамма – вона пропонується.

Заднє сидіння настільки просторо, що і втрьох там буде не тісно. Добре також, що підлогу ззаду має тільки невеличке підвищення біля тунелю, а так – фактично рівний. Пасажиру, який сів посередині, тут буде сидіти зручно. До того ж передбачено регулювання задніх крісел. Передбачені також індивідуальні освітлення і попільнички, плюс обов’язкові изофикс.

Багажник у Emgrand середньорозмірний, під ним сконструйовані бокси – для інструментів і вільні. Запаска монтується внизу, що більшості користувачів, напевно, не сподобається.

Прилади, незважаючи на невеликі розміри, читаються легко, що не скажеш про дисплей бортового комп’ютера: при яскравому сонці кілька засвічує. Мультимедійна система представлена ​​одночасно сенсорним екраном (управління навігацією, радіо та іншими джерелами сигналу) і однорядковим підсвічується дисплеєм. За рахунок розміщення в салоні 8 динаміків звук цілком пристойний і якісний.Тест драйв geely emgrand x7.  Піднебесний автопром творить чудеса.  + відео

Компанією пропонуються 3 варіанти комплектації:

  • движок на 1,8 літра з механікою в 5 ступенів. Заявлена ​​виробником потужність – 136 к.с. Ця версія з’явилася першою і продається тільки в Китаї – в Росію її не ввозять;
  • мотор на 2 літри; коробка додається як аналогічна першій модифікації, так і автоматична, 6-и ступінчаста. Обіцяні 140 конячок;
  • об’єм двигуна 2,4, передбачувана потужність 158 л.с., монтується також з двома різновидами КПП.
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…